Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1225) Csíkszereda (1376) DAB (1198) ebel (2415) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1652) felkészülés (2264) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1680) Miskolc (1517) nhl (4937) nők (1321) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1089) utánpótlás (1317) UTE (1307) válogatott (2260) vb (2472) videó (2123) Összes címke

A Miskolc nyerte a szeredai rangadót

2010.11.19. 21:12: 1885*

A Miskolc nyerte a szeredai rangadót 2010.11.19. 20:58 kultúrmisszionárius

101 komment

Címkék: mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr592460140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qwertzuiop05 2010.11.19. 21:16:51

Elnézést.
A fele törölhető...:o/

1885* 2010.11.19. 21:19:19

@qwertzuiop05: :) melyik felét töröljem? jó ez így, szerintem. :)

moszkvicssluszkulcs 2010.11.19. 21:24:12

Kedves HSC! Mi folyik Szeredában???????????

Miskolcifan 2010.11.19. 21:24:56

Még le is irhatod párszor :DDD
Megemelem a nem létező kalapom a srácok előtt!Én már lemondtam a pontszerzésről,ezért is szerencse,hogy nem én voltam ott :DDD

tolsztoj 2010.11.19. 21:26:34

Felvidékiként drukkolok (elnézést: szurkolok:-) a Maciknak, nagyon kell egy új, a Volánt ellensúlyozó hokibázis Magyarországon - az egyensúlyt persze úgy értem - egyiknek a kárára sem, hanem úgy, hogy mindkettő még emelkedik színvonalban.
Hajrá Macik, hajrá magyar hoki!!!!

budapestijeti 2010.11.19. 21:58:37

@Miskolcifan: A 2 fegyelmit leszámítva korrektnek tűnik a kiállítási arány! Már megérte, hogy beszéltünk róla...

Miskolcifan 2010.11.19. 22:02:09

@budapestijeti: Így van!Waddellből meg sajnos előjön az állat néha-néha...Mindenesetre nagyon büszke vagyok a fiúkra.A Macik lassan Medvévé érnek :D

aerofun 2010.11.19. 22:29:23

Szép eredmény a maciktól!GRTL!
A brassói vereség után vki azt írta hogy nem visz el pontot a Miskolc Csíkból, hát igaza lett, mert PONTOKAT csent nem pontot...

Egyébként mint miskolci szimpatizáns ez nekem is kellemes meglepetés, mert igazából az egy pontor is bravúrnak tartottam volna, mert általában egy pofon után jobban harap az ellen, de úgy látszik a szereda hullámvölgyben van. De ebből még jól is kijöhet, ha feltételezzük hogy nem lesz több hullámvölgy :-)

budapestijeti 2010.11.19. 22:29:39

@Miskolcifan: Na, már eldöntöttem, hogy a rájátszásra lemegyek hozzátok egy meccsre, meg a barlangfürdőbe is, de csak utána!!Csak legyen jegyem!

aerofun 2010.11.19. 22:32:17

egyébként a tabella még nem teljes (mármint hiányzik belőle néhány mai meccs..)

SportClub 2010.11.19. 22:33:57

Most teljes objektivitással szeretnék írni pár sort a meccsről, amit persze tökéletesen nem lehet kivitelezni, de azért egy próbár megér:P Hülyeséget félretéve a macik megérdemelten nyertek, mert egyszerűen mindent kihagytunk ma, semmi nem ment be. Ezenkívül nagyon sok volt a pontatlanság részünkről. Én csak azt nem értem, hogy a miskolci kanadaiaknak mi bajuk van Hurtajjal és Novakkal. Hurtajra gondolom a szerencsétlen összemenésért haragszanak, ezért is ütötték le ma egész sunyi módon. Novakot meg végig vadászták. Csak két eset. Az egyik kanadainak kiesett a kezéből az bot, majd egyből Novak ellen két kézzel nekiindult. Vagy amikor elesett és kedves Bonar még beleverte a fejét a jégbe. Sajnos a spori nem vette észre egyiket sem. Szerencsére a cseh nem ült fel semmiféle provokációnak. Volt még két gól gyanús helyzetünk, de az már mindegy. Mert nem is ezért kaptunk ki, egyszerűen össze voltak zavarodva a fiúk, gyenge meccsen sajnos vereség lett a vége. Gratulálok a maciknak. Üdv, a visszavágás reményében:D

aerofun 2010.11.19. 22:38:08

OFF: ki az aki Afrikából blogol???

Miskolcifan 2010.11.19. 22:40:42

@SportClub: A kanadaiaknak nem kifejezetten Hurtajjal és Novakkal van bajuk.Főleg Waddellnél és Bonarnal könnyen elszakad a cérna más csapatok ellen is.Amellett,hogy tényleg nagyon jó játékosok érdemes megnézni a kiállitásperceket...Remélem azért a rájátszásra majd levetkőzik az ilyen fölösleges és a csapatra nézve káros dolgaikat.

Miskolcifan 2010.11.19. 22:43:36

@aerofun: Togo vagy Kamerun ahogy nézem :DDD

aerofun 2010.11.19. 22:45:36

@Miskolcifan: lehet h, vmelyik kalóz mobilnetről követi a mol-ligát, miközben ép elfoglalnak egy tankert :-)))

SportClub 2010.11.19. 22:45:45

Ja, Waddell ma tarolt:)) Az elfelejtettem írni, hogy Duschek is jól tartotta a frontot(50 lövés) annak ellenére, hogy szegénynek inkább a hasát sajnálom, jó párszor hasba bombázták. Hát ez egy ilyen meccs volt, kikaptunk, remélem kijövünk ebből a szériából. Hajrás Szereda!

aerofun 2010.11.19. 22:48:04

@SportClub: köszi a beszámolót, korrekt komment.

eszel59 2010.11.19. 23:16:04

A színházban Schillertől az"Ármány és szerelem"c.darabot néztem,de sokszor eszembe jutott,hogy vajon hogy állunk Szeredában.Most néztem meg a történéseket a különféle oldalakon, és úgy látom,hogy Csíkban megfordult a dráma:a Gergely-féle ármány sem segített szerelmetes csapatom ellen,nem fordult tragikus végbe a befejezés,nem haltunk meg,sőt!!!A győzelmet higgadtan kell elfogadni,de azért eszembe jut a hasonlat,hogy tulajdonképpen mit is csinál a hozzáértők által sokszor emlegetett rozsomák(népszerű nevén:torkosborz)...
A -reménybeli- prognosztizált őt pontból kettő zsákban van,nem szeretném,ha a buka vasútállomási vendéglátóhelyen(érthetőbben buka-resti)pályán csúsznánk el!
Nagggyon szép volt fiúk,HAJRÁ MACIK!!!

budapestijeti 2010.11.19. 23:24:41

@eszel59: Rozsomák...! :DDDD eszel(ős) vagy! Már kikészítettem a nagy állathatározót is...Tessék holnapra a képet cserélni!

SportClub 2010.11.19. 23:27:06

"a Gergely-féle ármány sem segített szerelmetes csapatom ellen"-én már leírtam, amit akartam, ezért nem is fogok erre reagálni:)

moszkvicssluszkulcs 2010.11.20. 00:03:11

@budapestijeti: Tényleg jobb lesz,ha lejössz egyszer hozzánk, mert legalább valakinek újak lesznek ezek a szövegek:))))))))
Mi már 20 éve mondogatjuk, mantrázzuk, lassan nemzedékek nőnek rajta fel.

moszkvicssluszkulcs 2010.11.20. 00:04:23

@SportClub: Ne szívd magad, ironikus barátom szavaitól...

moszkvicssluszkulcs 2010.11.20. 00:33:19

Akkor még annyit: kedvenc ellengyógyszerész (antipatikus)edzőnktől(Franzen)nincs valami nyilatkozatféle a mai vereség után?

Vincenzo90 2010.11.20. 02:41:24

@charcarias: Te vagy? :) Az komoly... :)

Uteapu 2010.11.20. 09:12:31

@aerofun: No csak! Most így 9 óra körül már a tankeren vannak, ha jól látom:)

J.RAMSTEDT 2010.11.20. 12:03:29

mi tortent a dab meccsenn valaki meg tudjae mondani??

1885* 2010.11.20. 12:08:57

@J.RAMSTEDT: Nem mindennapi körülmények között ért véget a Dab.Docler–Újpest összecsapás. Információink szerint már az első szünetben sem működött a rolba, a második harmadot emiatt nem tökéletes jégen játszották le, a harmadikat meg sehogy sem, a negyven perc mégis elég lehet ahhoz, hogy az ezalatt kialakult 9-1-es eredményt hagyja jóvá a versenybíróság.

jegkorong.blog.hu

Vincenzo90 2010.11.20. 12:16:01

Szegény lilákat azért sajnálom. Sok lelkes fiatal, akik pár év alatt akár a mezőnyhöz felzárkózhatnak, és ezzel a versenybírósági döntéssel mintha azt éreztetnék velük, hogy a meccseiket le se kell játsszák, mert minek. Értem én, hogy 9:1 az meggyőző, meg lehet, hogy megúsztak egy nagyobb verést, de újpesti játékosként nehéz lehet. Minden tiszteletem a srácoké, akik hajtanak lila mezben, a körülmények ellenére.

1885* 2010.11.20. 12:28:23

@Vincenzo90: Szegény UTE-t, még a vb. meg a rolba is sújtja, meg néha a jv. fojtogatja.

qwertzuiop05 2010.11.20. 12:50:41

Tényleg nem kötekedni akarok, de nincs két rolba Újvárosban?

budapestijeti 2010.11.20. 13:04:30

@Vincenzo90: "...de újpesti játékosként nehéz lehet. Minden tiszteletem a srácoké, akik hajtanak lila mezben..."
Tényleg, egy rémálom! Főleg a szineeeeee!
Azé' nincsen harag remélem! Holnap dobok helyettetek is Tóni bá'-nak! Látjátok, a rolbát már elintézte...

1885* 2010.11.20. 13:08:06

@budapestijeti: Nana, nem szenyózni, nem lesz esti 22! A színe szép!:) Legfeljebb egyeseknek nem tetszik :P

1885* 2010.11.20. 13:11:33

@J.RAMSTEDT: "Mivel a találkozó több mint felét lejátszották, az eredmény hivatalosnak tekinthető."

budapestijeti 2010.11.20. 13:33:20

@1885*: OK! Mondtam, hogy dobok... :)))

Theutus 2010.11.20. 13:40:48

@budapestijeti:szerinted a rózsaszín jobb lenne mint a lila?:D

moszkvicssluszkulcs 2010.11.20. 13:57:02

Valami videó a szeredai meccsről???

kiralyfi 2010.11.20. 14:40:17

@qwertzuiop05: nálatok tényleg két rolba van?

qwertzuiop05 2010.11.20. 15:04:20

@kiralyfi: Igen. A második is szok(ott volt) jégfelújítani.

moszkvicssluszkulcs 2010.11.20. 15:18:36

@kiralyfi: Most pl. a második az első:))

1885* 2010.11.20. 15:24:33

@moszkvicssluszkulcs: miért, versenyeztek is vele? :D

Vincenzo90 2010.11.20. 16:19:48

@1885*: Nem azért, de szerintem sem egy szép szín... :) legalábbis nem mondanám férfiasnak.

Vincenzo90 2010.11.20. 16:30:05

@1885*: Tudod jól, hogy a lilára gondoltam.

Theutus 2010.11.20. 16:44:27

mikor két gipsz köt a falon
halványlila gondolatom
támad

1885* 2010.11.20. 17:23:09

@Vincenzo90: á, nem vagyok én gondolatolvasó :D
A lilában frankón nem tudom mi lenne nem férfias.
Egyébként ez nem off itt? "Miskolc nyerte a szeredai rangadót? :O
@Theutus: az olyan mint a lilaköd?

Két rolba versenyez Miskolcon az #1 rajtszámért :D :D :D

kiralyfi 2010.11.20. 17:30:36

@moszkvicssluszkulcs: hiába no, miskolcinak lenni jó:)

centreville 2010.11.20. 18:37:56

Csatóimi!Most miért nem másolod be a mérkőzés kiállítási statisztikáját?Most is csak bírói segédlettel nyertünk?Ebből látszik hogy a nyilatkozataid milyen korrektek!Hajrá Macik!

budapestijeti 2010.11.20. 18:40:37

@centreville: A fegyelmiket leszámítva kiegyensúlyozott volt!Nem azon múlt az eredmény!

moszkvicssluszkulcs 2010.11.20. 19:22:48

@1885*: @kiralyfi: Muhaha
Beteg a szegény pára, megfázott a láb, és nincs pénz csizmára:))))))))

csatoimi 2010.11.20. 19:28:08

@centreville: Nem, most marha szerencsével nyertetek. Akár lottózhatnátok is.

centreville 2010.11.20. 21:48:06

@csatoimi: Gondoltam hogy ez lesz a reakciód.Vagy a bírók vezetnek a Miskolc javára, vagy a vezetők fizették le a bírókat, vagy odafentről a mindentható.Az még véletlenűl sem mondanád hogy igen a Miskolc jobban játszott.Ennyit Rólad.

centreville 2010.11.20. 21:51:12

@centreville: Most én legalább elismerem hogy 6 másodpercel a vége előtt egyenlíteni, ahhoz tényleg kell szerencse is.A szerencse viszont önmagában kevés,ezt Neked is tudnod kell, hogy azért meg is kell dolgozni.

eszel59 2010.11.20. 21:55:09

@csatoimi: Legközelebb pedig úgy nyerünk,hogy a 3.harmad előtt az ellenfél összes játékosát elviszi a miskolci"Dózsa-sor"-sün alakzatban!-(Egri ezt is el tudja ám intézni!!!)mert mi "csak úgy simán" és saját erőből,netán megérdemelten még egyetlen gyözelmet sem voltunk képesek aratni az egész szezonban!Vagy megvettük a játékvezetőt,vagy marha szerencsénk volt,sérülten,vakon és mozgássérültekkel állt ki a másik csapat stb.Arra-szerinted- még nem volt precedens,hogy jobban játszottunk,erősebbek voltunk ellenfelünknél...Ezt fekészületlenebb szipológusok alapból frusztráltságnak,a rutinosabb dilidokik üldözési mániának szokták diagnosztizálni!Okulásul talán olvasd el -a Maci imádattal és a csapatunkkal szembeni elfogultsággal vélhetőleg nem vádolható- SportClub beszámolóját!

csatoimi 2010.11.20. 22:38:50

@centreville: Azt, hogy a Miskolc jobban játszott, nem tudom mondani, mert ilyen nem volt. Azt szeretnétek ha félretájékoztatlak? Mikor mi van, azt kell mondjam. A kapuban a srác nagyon ügyes volt, ami még feltűnt, hogy a hazai játékosaitok is meglepően jól játszottak, a légiósaitok meg bármikor megvillanhatnak, nagyon jó játékosok. Egy HSC-Miskolc ma már ki-ki meccs, bármi megtörténhet. Azt szeretném, ha minél több ilyen csapat lenne a ligában, illetve minél több ilyen mérkőzés. Eddig kétesélyesnek gondoltam a Mol ligát, most már úgy tartom, hogy három.

cornwall 2010.11.21. 00:11:05

Iminél amúgy meg lehet figyelni hogy az elsőre kicsit meredeknek tűnő egymondatos értékelései sokkal tárgyilagosabb és komolyabb mondanivalót hordoznak magukban, ha több mondatban ki is fejti azt:))

cornwall 2010.11.21. 01:06:39

@Vincenzo90: én fél mondatban is rendkívül inteligencs és tárgyilagos tudok maradni:D

SportClub 2010.11.21. 01:52:15

szekelyhon.ro/videos/view/616/hullamvolgyben-a-hsc.html
Itt a videó. Az első meg nem adott gólnál nekem nagyon úgy tűnik, hogy a korong bent volt, majd Duschek kihúzta a korcsolyájával. A második meg nem adott gólnál nem látni tisztán, hogy volt-e akadályozás, talán igen, talán nem:P Na de ez már mindegy. Jó éjt!

csatoimi 2010.11.21. 04:52:32

@cornwall: semmi meredeknek tűnő értékelés nincs, inkább sok érzékeny ember van! :)

moszkvicssluszkulcs 2010.11.21. 07:42:21

@SportClub: Nagyon köszönöm, tanulságos volt!!!

centreville 2010.11.21. 08:09:03

@csatoimi: Ez a nyilatkozatod már szimpatikus volt.Hidd el, a Miskolc semmivel sem kap több bírói támogatást mint a többi csapat.Minden szurkoló természetesen valamennyire elfogult a saját csapatával szemben, de azért a határt be kellene tartani.Engem ami személy szerint feldühített az a Miskolc-Brassó meccs utáni első reagálásod volt:rögtön a kiállítási statisztikát másoltad be.Valóban sok volt a kiállítás, de még így is kevesebbet fújtak be.Többször lehetett volna adni halasztottat, de azt már nem merték bevállalni.A meccset nem láttad,fényévnyi sebesség különbség volt a két csapat között.Hidd el, minden miskolci szurkoló bőven megérdemelte már hogy jó csapata legyen.Én elismerem amit Ti székelyföldön csináltok.Le a kalappal előttetek.Nekem eszembe sem jutna, hogy csak bírói segédlettel tudtok nyerni.Tavaly voltam Nálatok a Miskolc ellen,ugyanúgy megfújták a hazai pályát mint általában a legtöbb helyen.Próbáljunk a határok között korrektek maradni.

eszel59 2010.11.21. 08:57:20

@SportClub: Néhány gondolat a video megtekintése után:
- az első meg nem adott gól(?)nál egyszerűen nem lehet látni a korongot ebből a szögből!Aki a felvétel alapján megmondja,hogy hol volt,annak röntgenszeme van és valószínűleg a vesékbe is lát...
- nekem a második inkább vitatható,én sem állítanám teljes biztonsággal az akadályozást,tény,hogy a 7-es játékos elkorizik Dusi mellett,de hogy közvetlen kontaktus lenne köztük és ezzel gátolná a védés leketőségében,az valóban kérdéses
- a kapuba csúszó Saluga lábát a 15-ös előírás-szerűen húzza el bottal,ez-nálam-tiszta 2 perc(a sérült játékosot fütyülőket meg üdvözli a Feri..!)
- a győztes gől előtt hatalmasat hibázó Kozuch pedig megérdemelné,hogy ő legyen az asszisztos a kanadai listán(Azt viszont nem értem,hogy Bonar miért lőtte el ilyen messziről...még vihette volna...)
Ma este csak a győzelem,HAJRÁ MACIK!!!

SportClub 2010.11.21. 09:21:09

@eszel59: -Ha alaposan megfigyeled, akkor szerintem észre lehet venni(persze ha nem csalnak érzékeim), hogy Duschek mikor le van ülve a bal lába alatt mintha becsúszna a pakk. Ezt abból is következtettem, hogy rögtön azt a lábát kihúzza a kapuból. Na de amúgy is nagyon nehéz lett volna észrevenni.
-A másodikat én se tudom eldönteni.
-Az úgy néz ki tényleg akasztás volt, de volt még jó pár ilyen szituáció a meccsen, (amikből már írtam) a spori péntek este nem látott valami jól.
-Egy assziszt tényleg megilleti:)
Hajrá Szereda!

Uteapu 2010.11.21. 09:45:12

@Vincenzo90: Az "ellenérzéseket" már megszoktam, a sajnálatot még szoknom kell.:) Bár az erre okot adó helyzetet magunknak(?) köszönhetjük, kemény munkával sikerült a szarból ostort fonni, csak hát nem lehet vele pattintani.
Itt mindannyian színvakok vagyunk de azért a lila szín a legszebb!

@1885*: Azért küldj jetinek 22-t,ilyen apróságok miatt ne Vedd el az éjszakai nyugalmát!:)

1885* 2010.11.21. 09:55:17

@Uteapu: :) majd ha megérdemli!
Lila a legszebb!

csatoimi 2010.11.21. 09:56:14

@centreville: Én csak azt nyilatkozom, amit látok. Ha azt látom, hogy titeket segít a bíró, akkort azt. Persze, ettől még korántsem biztos, hogy így is van, az is lehet, hogy csak én nem látom jól. De ezért még nem kell le craiovai románozni engem. :) Van mikor én szép gólt látok, más meg azt mondja, csak szerencsés volt. Egy-egy meccs után elbeszélgetvén az ellenfél szurkolóival olyan érzésem van, mintha nem egy meccset láttunk volna. A lényeg, hogy jó mérkőzéseket látunk.

Jégkorong 2010.11.21. 10:00:27

Egy jó mérkőzésen nyert a Miskolc; a jobb csapat kikapott, mert pontatlan volt a játéka.

Indiana Jonescu 2010.11.21. 10:25:57

@Jégkorong: Nekem erről az a véleményem, hogy kettőn áll a vásár. Ha az idényben három meccsből háromszor gyengén játszik a HSC a Miskolc ellen, és egyszer sem tud három pontot szerezni, akkor lehet, hogy ahhoz a Miskolcnak is van némi köze. Valamit bizonyára tudnak a fiúk, ami a hogyismondják, "jobb csapatnak" nem ízlik.

Jégkorong 2010.11.21. 10:29:32

@Indiana Jonescu: látom nem értettél meg. A tegnap esti mérkőzésen jobb volt a HSC, nyert a Miskolc.

Uteapu 2010.11.21. 10:31:36

@csatoimi:Nagyon sok meccset láttam de olyan nagyon ritkán fordult elő, hogy az "ellennel" mindent egyformán láttam volna rögtön utána.Később már közelítettek a dolgok néha de hát ezért vagyunk szurkolók.

Tillasz 2010.11.21. 10:41:17

@csatoimi: @SportClub:
Gratulálok a HSC-nek. Jó csapat, ezt eddig is tudtuk. De, hogy több, mint 2* annyit lő kapura, mint a Miskolc, az meglepetés volt számomra.
Amúgy én mondtam jobb, ha Novák nem játszik... (Elméleti kérdés, de azért megnézném, hogy a HSC Novák és Hurtaj nélkül mire menne a komplett Miskolccal?)
A videóról:
Nem jött át a kapura lövési arány, de vélhetően csak az érdekesebb szituációkat gyűjtötték össze.
1. Waddel első kiállítása jogos volt, 2 perc a bunyóért, 10 pedig a sípszó utáni korongellövésért járt. Igaz én nem láttam lesnek a dolgot, de nyilván aki vonalban van az jobb szemű.
2. A második esetben miért kapott még 10 percet az rejtély számomra. (A második 10 perc automatikusan 20 GA-MI)
3. Az első meg nem adott gólnál a Jv és a gólbíró (érdekes nálunk miért nincs?) nem ítélt gólt, pedig mindkettő jó helyen állt.
Én nem láttam a korongot, de a Jv is csak akkor adhat gólt, amikor 100%-ig látja, hogy bent volt! (Ez igaz a videóbíróra is)
4. A második hasonló gólnál kihúzta a #7-es a kapus lábát, vélhetően ezt a többiek is így érezték, mert nem volt valami heves tiltakozás.
5. Novák gólja előtt Bartzennek járt volna 2 perc gáncsolásért, de a góllal ez megoldódott.
6. 59.54-nél hol volt a többi HSC játékos? Amúgy hihetetlenül szépen kijátszott gólt volt.
7. Hát Kozuch nem tudom mit akart? Ilyet legutoljára az U20-as VB-én láttam tavaly, a spanyol kapustól.
Ma kiderül mennyit ér a a tegnapi bravúr!
HAJ-RÁ MIS-KOLC!:-)

Jégkorong 2010.11.21. 10:50:44

@Tillasz: "(Elméleti kérdés, de azért megnézném, hogy a HSC Novák és Hurtaj nélkül mire menne a komplett Miskolccal?)
"
(Szerintem annyira, mint a Miskolc Bonar és Saluga/Bartzen nélkül.)

csatoimi 2010.11.21. 10:54:21

@Tillasz: @Jégkorong: a válasz egyszerű. nem sokra . . .

Indiana Jonescu 2010.11.21. 10:59:18

@Jégkorong: Látom, nem értettél meg. Eddig minden Miskolc elleni meccsetek után Ti voltatok a jobbak szerintetek, mégsem sikerült egyszer sem rendes játékidőben győznötök. Akkor valami mégis hibádzik.

csatoimi 2010.11.21. 11:00:20

@Tillasz: "7. Hát Kozuch nem tudom mit akart? Ilyet legutoljára az U20-as VB-én láttam tavaly, a spanyol kapustól."

Te legalább még láttál, mert én még soha.

Jégkorong 2010.11.21. 11:02:35

@Indiana Jonescu: én a mostani pénteki meccsről írtam azt, amit.

Indiana Jonescu 2010.11.21. 11:04:24

@Tillasz: Az első miskolci gól előtt is az volt a feltűnő, hogy mennyire alulmaradnak a csíkiak a fizikai játékban. Dubeket Kósa képtelen volt az alapvonal mögé lökdösni, Korpos meg tök egyedül maradt a kapu előtt. Nem volt nehéz a Kozuch álta előrepiszkált korongot belőnie.

csatoimi 2010.11.21. 11:09:18

@Tillasz: A Miskolcból kiemelném Dertont, jó hátvéd nagyon. Mindent belead, nagyon akar a srác. A másik meg Saluga. Ő is nagyon hajtott.

Indiana Jonescu 2010.11.21. 11:14:45

@Jégkorong: Most pénteken az összefoglaló szerint sok fontos fizikai párharcot elvesztettetek. Most pénteken az összefoglaló szerint a saját kaputok előtt képtelenek voltatok kizárni az ellenfél támadóit. Ezek azért szintén alapvető dolgok. De persze meg lehet nyugodni és hátra lehet dőlni, hogy nem volt szerencsénk, végig jobbak voltunk. Valamiért ez mégsem jutott érvényre.

Még valami a lövési statisztikákat nézegetve: Az első miskolci gól a videó alapján úgy született, hogy Dubek az alapvonalról kapura kotorta a korongot, azt Kozuch a botjával kiszúrta előre. Dubek neve mellett mégsincs egyetlen lövés sem feltüntetve, pedig a szabálykönyv szerint ez annak számít.

Indiana Jonescu 2010.11.21. 11:18:51

@csatoimi: Érdekesek ezek a miskolci igazolások. A négy kanadai közül egyik sem jött eget rengető statisztikákkal, viszont ahogy hallottam, az edző pontosan tudta, kiket és miért akar a csapatába. Beszélgetett velük, referenciákat kért, stb. Érdekes módon mind be is váltak.

Ezzel szemben a Fradi leigazolta az eliteprospects-en kiváló pedigrével (bármelyik miskolci kanadainál jobbbal) rendelkező Tolkunovot, aki miatt Eade-et is kitették egy időre a csapatból. Túl azon, hogy semmi emlékezeteset nem alakított, már nincs is ott.

Megérne egy misét egyszer az is, hogy hogy kell külföldi játékost igazolni.

1885* 2010.11.21. 11:24:05

@Indiana Jonescu: :) a Fradiban először begyűjtötték a csapatot, aztán jött majd ment az edző. Másik edző, és valami még mindig nem stimmel. Én nem értettem a sorrendet. Talán tényleg a miskolci módszer célravezetőbb.
Sokkal többet vártam a Fraditól a nyári nagybevásárlás után. Még jó, hogy Eade maradt :).
Azért ma Hajrá FRadi :D :D :D

csatoimi 2010.11.21. 11:30:55

@Indiana Jonescu: Gondolatolvasó vagy? :) pont a miskolci kanadaiak statisztikáit böngészgettem, és kb nekem is ez járt a fejemben. Nálunk én felelek a légiósokért, tudom milyen nehéz feladat ez. Minden elismerésem aki ezeket a srácokat igazolta.

Jégkorong 2010.11.21. 11:43:13

@Indiana Jonescu: "Most pénteken az összefoglaló szerint a saját kaputok előtt képtelenek voltatok kizárni az ellenfél támadóit."

Novak góljánál is ugyan ez látható, ha már videóról nézed...

"De persze meg lehet nyugodni és hátra lehet dőlni..."

Ilyet nem állított senki, csak te...

"Valamiért ez mégsem jutott érvényre."

Nézd meg a 10:00:27én beírtat; pontatlan volt a játék.

budapestijeti 2010.11.21. 11:52:01

@1885*: Ezt elmentettem! Jó lesz az még valamikor... :DDD
Dobtam értetek is! Ma lesz meglepetés!(?)

1885* 2010.11.21. 11:55:30

@budapestijeti: :D jaj írtam én már ilyet!
Köszi ;) lesz meglepi, 6:0 -ra nyertek :D :D :D

csatoimi 2010.11.21. 12:07:01

@Jégkorong: "@Indiana Jonescu: "Most pénteken az összefoglaló szerint a saját kaputok előtt képtelenek voltatok kizárni az ellenfél támadóit."

Erre nehéz reagálni, mert ha kihúzunk hat másodpercet, vagy akár ha belőjük a húsz tiszta helyzetünk egyikét, nem így tűnne. Mivel ez nem történt meg, nekik van igazuk.

eszel59 2010.11.21. 12:37:14

Üzi"Franc"-nak:most gond nélkül be lehet lépni,bár lehet,hogy korábban volt valami gubanc.(Jelzem a Maci-oldalon is!)
@budapestijeti: elfeljtettem mondani,hogy ha mégis ellátogatsz Miskolcra megnézni,hogy mi a f@sz folyik,akkor hasonló okok miatt nagyonon óvatosan csodáld a látványt a barlangfürdő ún."csillagtermében"!Naggggyon nem ajánlom,hogy tátott szájjal nézelődj a víz felett,vagy kinyisd fogaidnak rekeszét a vízszint alatt..!

moszkvicssluszkulcs 2010.11.21. 12:53:52

Bob Devernek 2 dologban van elévülhetetlen érdem a jelenlegi helyzetben:
1. Légiós választás.
2. Van a játéknak egy olyan eleme, amiben messze a legjobbak vagyunk a ligában és ezt az edzésekre Ő hozta magával.

centreville 2010.11.21. 13:11:23

@csatoimi: Egy meccset valóban láthatunk különbözően.Minden szurkoló saját csapatával kapcsolatosan valamennyire részrehajló.Nálam az verte ki a biztosítékot, mikor az ALBA FARM ellen nyertünk szoros meccsen,és Kóger iszonyatos bunkón viselkedett.Azt a meccset nem láttad, de ennek ellenére ezt nyilatkoztad: "Minden tiszteletem Kóger úré!"Na ezt az általad tisztelt Kóger úrat nem véletlenűl tiltották el.Ezek a nyilatkozatok melyek többünkből kiverik a biztosítékot jogosan.Szóval a lényeg:Az egymás elleni meccseket láthatjuk különbözően,de azokról a mérkőzésekről amit nem a saját szemeinkel nézünk, provokatíve ne nyiatkozgassunk hülyeségeket.Én ehhez tartom magam.A rájátszásban ha Miskolcon jársz szívesen találkozom Veled hogy beszélgessünk szeretett sportágunkról.A személyeskedés miatt utólag elnézéstkérek.

Indiana Jonescu 2010.11.21. 13:21:21

@Jégkorong: "Most pénteken az összefoglaló szerint a saját kaputok előtt képtelenek voltatok kizárni az ellenfél támadóit."

"Novak góljánál is ugyan ez látható, ha már videóról nézed..."

Én nagyon nem ezt láttam. Novak góljánál egy darab csíki csatár sem volt a kapu előtt, aki a lepattanót meg tudta volna játszani. Novak becselezte magát a kapu elé, de közte és a kapu között a kapuson kívül csak két miskolci védőt láttam. Viszont mindegyik miskolci gólnál a közvetlen kapuelőtérben volt olyan sárga mezes játékos, aki meg tudta játszani a korongot úgy, hogy nem zavarta ebben védő. Beengedték a védőitek a miskolciakat Kozuch intim szférájába.

@csatoimi: Kihúzhattok hat másodpercet, de valljuk be, ez is csak a játékosaitok gyámoltalanságán múlott. Alap a hokiban, hogy a kapu előtt támadó egyedül nem maradhat. Ki kell onnan lökni, meg kell zavarni, vagy bármit tenni vele, de ott támadó nem kaphat üresen korongot. Az első gólnál Korpos egyszerűen kikerülte a védőjét, mintha sétatéren lenne, a másodiknál meg Láda ott ácsorgott már ezer éve egymagában.

Az első gólnál sorban öt párharcot buktak el a játékosaitok a korongért. Az elsőt a kék vonalnál Petres Derton ellen, a másodikat a sarokban Kósa Saluga ellen, aztán a másik sarokban Péter Levente Saluga ellen, majd végig a kék vonal mentén Kósa Dubek ellen, és a legvégén Korpos kerülhette meg Sprenczet. Ez a legutóbbi lehet nyilván a legfájóbb, mert egy 18 éves, 66 kilós játékos ellen bukott a védő küzdelmet.

A második gólnál rendben van, hogy kapuslehozatallal 6 az 5 ellen esett, de a védekezést nagyon sikerült elrontani. Mindenki egy oldalon ragadt, és mire Ládához ért a korong, már a Dubek ellen védekező Hruby is egy légies esést követően hason feküdt. Maradt a kapuval szemben egyedül Dubek és Láda.

A harmadik miskolci gól is érdekes volt. Megnéztem többször, és persze, a kapusé a legnagyobb hiba, de ezt is a teljes csapat hozta össze szerintem. Eleve Derton állva cselezett ki két játékost a saját kapuja előtt, majd hagytátok, hogy ketten támadják Kozuchot, miközben kilométerekre volt a kapujától. Derton ebből konkrétan a saját, félpályánál elütött korongjára ért oda mindenkinél gyorsabban (nem vették komolyan?). A két legközelebbi játékosotok a két miskolci mögött volt (hogy kerülhettek a kapussal szembe?), a másik két csíki játékos meg isten tudja, merre, de nem mutatta magát, nem segített Kozuchnak passzolni. Amúgy a társak nem szóltak Kozuchnak, hogy üsse el a korongot?

csatoimi 2010.11.21. 14:47:15

@centreville: Nincs semmi gond, én sem kell a szomszédba menjek egy kis ugratásért :) A rájátszás előtt még megyek Miskolcra, akkor találkozhatunk, ha jól tudom, dec 10-én még játszunk egyet.

centreville 2010.11.21. 15:06:42

@csatoimi: OK!Miskolcon találkozunk.Előtte egyeztetünk itt!Hajrá Miskolc!Hajrá Szereda!
süti beállítások módosítása