Magyarország–Japán 2-4
2010.11.12. 23:23: Vincenzo90
Magyarország–Japán 2-4
-2010.11.12. 21:41 Hblog/jegkorong.blog.hu
73 komment
Címkék: magyar japán válogatott telenor hoki kupa
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr32445480
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vincenzo90 2010.11.12. 23:27:14
4:3 igazából, volt egy meg nem adott gólunk, a kapu felőli részen az állószektorból kiválóan látszott. A jv bírálásával óvatosan bánok, mert tévedni emberi dolog, de ez gáz volt. Szegény japán is nézett egyszer, nem csak nekünk volt ez rossz. De mindegy, a hangulat jó, tetszett az egész úgy, ahogy van.
Vincenzo90 2010.11.12. 23:41:01
A holnapi poszt is kb a meccs után ennyivel kerül ki, addíg nyugodtan beszéljétek ki az előző postban, mert nem vagyok superman, nem tudok hazarepülni, de kár lenne az okos gondolatokat veszni hagyni.
Rock me Amadeus 2010.11.12. 23:42:13
Több csapatból válogatás -> több néző.
Theutus 2010.11.12. 23:45:27
@Rock me Amadeus: nemtom...válogatott meccsre nem klubszimpátia alapján kell járni szerintem
azonban egy dolog biztos: a fehérváriaknak is kb 35%-a volt ott a szokott helyén azok közül, akik az Ebel meccseken ott vannak
(a rolba-val szembeni állóhelyekre gondolok)
azonban egy dolog biztos: a fehérváriaknak is kb 35%-a volt ott a szokott helyén azok közül, akik az Ebel meccseken ott vannak
(a rolba-val szembeni állóhelyekre gondolok)
Vincenzo90 2010.11.12. 23:46:01
@Theutus: Másik posztban válaszoltam erre, itt reagálhatsz, de szerintem egyet fogsz érteni.
Vincenzo90 2010.11.12. 23:49:08
Abban igazad van, hogy ennél többen kellett volna lenni, de az erős félház erős kijelentés.
Theutus 2010.11.12. 23:53:27
@Vincenzo90: én továbbra is tartom, hogy 2000 környéki néző volt a csarnokban
a Vip fele üres volt, az egyik kapu mögött nem voltak, az álló szektorban pedig fekve is nézhettem volna a meccset
kérdezd meg Szoljankát, hogy mennyien voltunk a Rolbával szemben illetve ugyanezt a kérdést felteheted edudusnak is
a harmadok után fél perc alatt kiértem dohányozni, ezt máskor kemény vergődéssel percek múltán sikerül, szóval nem győztél meg
a Vip fele üres volt, az egyik kapu mögött nem voltak, az álló szektorban pedig fekve is nézhettem volna a meccset
kérdezd meg Szoljankát, hogy mennyien voltunk a Rolbával szemben illetve ugyanezt a kérdést felteheted edudusnak is
a harmadok után fél perc alatt kiértem dohányozni, ezt máskor kemény vergődéssel percek múltán sikerül, szóval nem győztél meg
Vincenzo90 2010.11.12. 23:59:28
@Theutus: Arrra, hogy lőttünk egy óriási gólt, ami keresztbe kipattant a vas mögül. A mieink örültek is egy pillanatra. Ők látták, meg mi. Az állóból reakció sem hallatszott át, pedíg bombanagy gól volt, és kizárt, hogy nem volt bennt.
Szoljanka 2010.11.12. 23:59:49
@Theutus: Tényleg nem voltunk sokan, én úgy 2500-ra teszem, sajna nem hiányzott a kivetítő miatt lezárt szektor...
Remélem a hétvégén többen leszünk, és a csapat is eredményesebb lesz.
Én is úgy láttam, hogy bentről jött ki, ha csak 12-cm-is , de túljutott a gólvonalon a pakk!
Remélem a hétvégén többen leszünk, és a csapat is eredményesebb lesz.
Én is úgy láttam, hogy bentről jött ki, ha csak 12-cm-is , de túljutott a gólvonalon a pakk!
Vincenzo90 2010.11.13. 00:02:27
Nem emlékszem ki lőtte, de óriási gól volt, és rohadtul kizárt, hogy nem volt bennt. A bírók sajnos elnézték, pedíg 4:2-nél egy kb 5 perccel a vége előtt egész máshogy alakulhatott volna, ha megadják és 4:3
Vincenzo90 2010.11.13. 00:03:44
A pálya másik felén vannak a sajtósok, szemben a kommentátorállás, a gólkamera az egy, ami láthatta volna, de azt meg nem használták, bár isten tudja miért nem. Visszakapták Sapporot.
aerofun 2010.11.13. 00:09:00
a vb-n majd ütünk nekik egyel többet (tőlem akár lehet vas is csak adják meg)!
ha most az bent volt, akkor a sors visszaadta nekik a sapporoi meg nem adott góljukat. Egyébként nem tudom mi jött le élőben, de a tévében sokkal gyorsabb volt a japán szuperexpress.... és már megtanulták a kemény játékot is. Mondjuk vicces volt a kis japó aki cséphadaróként neki ment Balunak :-)
A 3-ik gólnál Hegyi nem az emberét fogta, de inkább most jőjjön ki mint a vb-n..
összességében így tényleg ki lehet kapni, de azért ejnyebejnye! :-)
Hajrá Magyarok!
ha most az bent volt, akkor a sors visszaadta nekik a sapporoi meg nem adott góljukat. Egyébként nem tudom mi jött le élőben, de a tévében sokkal gyorsabb volt a japán szuperexpress.... és már megtanulták a kemény játékot is. Mondjuk vicces volt a kis japó aki cséphadaróként neki ment Balunak :-)
A 3-ik gólnál Hegyi nem az emberét fogta, de inkább most jőjjön ki mint a vb-n..
összességében így tényleg ki lehet kapni, de azért ejnyebejnye! :-)
Hajrá Magyarok!
Theutus 2010.11.13. 00:09:16
@Szoljanka: ezt akartam látni, végre leírtad:D
én azért nem akartam leírni, mivel ugye ebben az esetben erős szubjektivitással lehet vádolni
én azért nem akartam leírni, mivel ugye ebben az esetben erős szubjektivitással lehet vádolni
Theutus 2010.11.13. 00:10:57
@aerofun: a harmadik gólnál az egész sor elmélázott, valamint Hete sem volt ott a topon...
a másodiknál Szirányi adta a gólpasszt
most ezek a hibák még beleférnek
a másodiknál Szirányi adta a gólpasszt
most ezek a hibák még beleférnek
Theutus 2010.11.13. 00:14:18
@Vincenzo90: mentegymail az indás címedre
kíváncsi lennék a véleményedre
kíváncsi lennék a véleményedre
Vincenzo90 2010.11.13. 00:16:06
@aerofun: Épp azt figyeltem, hogy sokszor megkerültük a hátvédjeiket, pedíg pörögtek nagyon. Csak picik. A testjátékkal viszont az én meglátásom szerint eddíg is operáltak, csak nem tudom, minek erőltetik. A mai nap inkább a szerencse döntött. Egyenlő felek kűzelmét láttuk kb, annyival tűntünk erősebbnek, hogy mi tüzijátékot rendeztünk egyenlő létszámnál is az első harmadban, ők meg csak az előnyeikben tették ezt.
aerofun 2010.11.13. 00:20:32
@Vincenzo90: hát az előnyükben is csak a kettősben álltak fel normálisan, addig simán megoldottuk a hátárnyokat. Viszont azt vettem észre, hogy kb. a meccs feléig mi simán feláltunk előnyben, csak kicsit körülményesek és lassúnak tűntünk. Lehet, h én látom rosszul, de sztem fásultak voltunk. Egyébként jó lesz ez.
DominiKing 2010.11.13. 00:21:19
Idézet a jégkorong blogról: "Így ki lehet kapni".
Hát így ki is fogunk. Sajnos be kell látni, hogy a MOL ligából válogatni csak minimálisan lehet. Ráadásul az első soron kívül a Volánosok sem sziporkáztak. Újfent KÖNYÖRGÖM, hogy Hetényit ragasszák már le a gólvonalra (ott már nagy baj nem lehet, max kap két kötény gólt)!
Gyengék voltunk, nem kicsit!
Hajrá Magyar Hoki!
Hát így ki is fogunk. Sajnos be kell látni, hogy a MOL ligából válogatni csak minimálisan lehet. Ráadásul az első soron kívül a Volánosok sem sziporkáztak. Újfent KÖNYÖRGÖM, hogy Hetényit ragasszák már le a gólvonalra (ott már nagy baj nem lehet, max kap két kötény gólt)!
Gyengék voltunk, nem kicsit!
Hajrá Magyar Hoki!
aerofun 2010.11.13. 00:23:21
@DominiKing:igen, Hetének voltak hajmeresztő dolgai a kapu mögött. Pedig már tanulhatott volna belőle...
Vincenzo90 2010.11.13. 00:24:33
@DominiKing: Egyáltalán nem voltunk gyengék, ha helyszínen nézed, látod a játékosok minden mozdulatát, Fekete Dani pl, aki amúgy nem villog idén kétszer fűzte be nagyon csúnyán totál vert helyzetből gyönyörű cselekkel a japó védőket. Sofi remekelt, csak kiküldték folyton "pihenni", Palkó és Roger meg nem játszott, előbbi rutinja, és Roger hihetetlen jó formája kell még ide, és minden jó lesz.
Theutus 2010.11.13. 00:26:48
utalnék Godó nyilatkozatára ezen poszt alatt is, miszerint keményen edzettek és utána még JP-vel tartattak nekik erőnléti edzést is
így nem csoda, ha fásultak voltak a mieink
de mint mondtam ezen a tornán nem az eredmény a fontos
áprilisban kell jól játszani
így nem csoda, ha fásultak voltak a mieink
de mint mondtam ezen a tornán nem az eredmény a fontos
áprilisban kell jól játszani
aerofun 2010.11.13. 00:27:37
@Vincenzo90: sztem Roger ma élt volna a hasonló méretű japók ellen (ez most nem sértés) igazából olyan volt mintha 15 Roger ellen koriztunk volna:-)
DominiKing 2010.11.13. 00:31:47
@Vincenzo90: Hát erről beszélek nyuszó-muszó!
Ha itt lettek volna a hiányzók, mert ma nem láttam, hogy képesek lettünk volna őket pótolni. Sokkal lassúbbak voltunk, mint az ellenfél (és itt elsősorban a gondolkodást értem).
Ha itt lettek volna a hiányzók, mert ma nem láttam, hogy képesek lettünk volna őket pótolni. Sokkal lassúbbak voltunk, mint az ellenfél (és itt elsősorban a gondolkodást értem).
Terda 2010.11.13. 00:54:22
Szerintem ez egy jó ómen :) Japántól kikapni, majd legközelebb (remélhetőleg) visszavágni "A" csoportba jutást eredményez :D
Amúgy meg nem kell kifogásokat keresni, meg nem kell túl sok "ha" meg "talán" mert azok a focistáink kifogásai. Ma ennyi volt! Az nyer aki több gól lő, most a japók tették meg ezt, reméljük a DivI-es VB-n a mieink lőnek többet mindenkinél. És akkor...Álléé, állléééé... :D
Amúgy meg nem kell kifogásokat keresni, meg nem kell túl sok "ha" meg "talán" mert azok a focistáink kifogásai. Ma ennyi volt! Az nyer aki több gól lő, most a japók tették meg ezt, reméljük a DivI-es VB-n a mieink lőnek többet mindenkinél. És akkor...Álléé, állléééé... :D
Vincenzo90 2010.11.13. 01:00:03
@Terda: Igazad van, pont ennyi, de azért jól esett volna nyerni. Vagy legalább a 4:3, ha megadják.
hokifan 2010.11.13. 05:20:49
egy sorral nem jutunk sehova vilagosan latszik ladanyiekon kivul elfogadhatatlan teljesitmenyt nyujtottunk rettenetesen gyenge a dab tamado 3as a tobbirol meg teljesen mind 1 nem kell beszelni + komoly a hatved problema nem notetk fel afeladathoz a fiatalok en meg is pat cortinat hoznam vissza
Indiana Jonescu 2010.11.13. 06:44:11
@hokifan: meg Jánosit?
Enzo Molinari 2010.11.13. 07:41:48
Az első sor hozta magát, a többi sor nagyon nem működött. Sok bakit, kevés pozitívumot láttam. Gergőék sokat dolgoztak, fiatal hátvédeink jól mozogtak. Fekete féle sornak csak egy-két momentuma volt de összességében nem találták egymást. Galaniszék se brillíroztak, nagyon nem ment nekik, Magótól lényegesen többet vártam. Ez a játék még div1-es szintet is alig-alig. Korcsolyázni kéne. Több kell, mert a fanciák szétszednek minket este. Bízom benn, hogy összekapják magukat a fiúk, de lehet bele kéne a sorokba nyúlni.
taki17 2010.11.13. 08:08:08
Mondja már meg végre v.ki Sikorcin miért került ki a keretböl!!
eszel59 2010.11.13. 08:09:27
A"vásár után okos a paraszt"népi bölcselet szellemében-bár nagyon nehezemre esik visszafogni magam már a kerettel kapcsolatos kommentek elolvasása óta- megvárom még a két meccset,aztán...
sutyi2 2010.11.13. 08:41:55
@csatoimi: Nincs itt edzőgond, nyugi! Szlovéniában min ment el a hajó? Hát nem Sator bácsin, de azt a sztorit hagyjuk is. Ki kell mondjam, h vérgyengék voltunk, és látszik, h a MOL liga még mindig messze van az A csoport küszöbétől is sajnos. Higyjétek el, én lennék az egyik legboldogabb, ha ez nem így lenne, de így van, tegnap láthatta mindenki, aki nem csukott szemmel nézte a meccset... Ez nem fika, csak tényközlés. Ma és holnap pedig lehet bizonyítani, h a MOL ligások is vannak elég jók a címeres mezre, mert eddig nem úgy tűnik.
Harczi 2010.11.13. 08:47:56
Fejlődünk, fejlődünk, de még ez a magyar válogatott nem tud pótolni olyan hiányzókat, mind Palkovics, Vas Jankó, Kóger, Kovács Cs, Holéczy.
Talán a VB-re mindenki itt lesz és sérülések nélkül kiharcolhatjuk a feljutást.
Talán a VB-re mindenki itt lesz és sérülések nélkül kiharcolhatjuk a feljutást.
hokikori 2010.11.13. 09:05:17
Nem volt ezzel a meccsel semmi gond.
Két-három éve szám szerint ugyanez volt az eredmény:stats.iihf.com/Hydra/134/IHM134909_74_4_0.pdf csak akkor a japánok domináltak játékban és eredményben mi, míg most fordított volt a helyzet.
Van úgy, hogy az eredmény és a játék képe nincs összhangban, de összességében már az biztató, hogy egy közel sem végleges csapattal majd kétszer annyit lőttünk kapura mint a fürge technikailag jól képzett japánok.
Két-három éve szám szerint ugyanez volt az eredmény:stats.iihf.com/Hydra/134/IHM134909_74_4_0.pdf csak akkor a japánok domináltak játékban és eredményben mi, míg most fordított volt a helyzet.
Van úgy, hogy az eredmény és a játék képe nincs összhangban, de összességében már az biztató, hogy egy közel sem végleges csapattal majd kétszer annyit lőttünk kapura mint a fürge technikailag jól képzett japánok.
bagyula 2010.11.13. 09:50:39
Engem nem erdekel csak az osztrakokat kapjuk el, hogy(1) jo szajizzel erjen veget a torna, mert (2) megis csak osztrakok (EBEL stb), (3) Rakoczi, Segesvar, Arad, (4) megiscsak megkaptak Burgenlandot jo, hogy Sopron maradt (5), mert ott leszunk a meccsen(6), mert ugy akarom en! (7), stb, stb
Ettol fuggetelneul, bar nem lattam, jo meccs lehetett mert igz tenzleg ki tudtak derlni dolgok. Nagyon sajnalom, hogy Zolika nem az aprilisi formaban ved (bar a szlovenok aellen o is bakizott), de remeljuk ma estere mindenki elkpja a fonalat.
HAJRA MAGYARORSZAG! RIA-RIA-HUNGARIA!
Ettol fuggetelneul, bar nem lattam, jo meccs lehetett mert igz tenzleg ki tudtak derlni dolgok. Nagyon sajnalom, hogy Zolika nem az aprilisi formaban ved (bar a szlovenok aellen o is bakizott), de remeljuk ma estere mindenki elkpja a fonalat.
HAJRA MAGYARORSZAG! RIA-RIA-HUNGARIA!
Rock me Amadeus 2010.11.13. 09:56:36
@sutyi2: Akkor lehetne szidni a MOL ligát, ha a legjobb formában lévőket játszanának, de nem.
acs63 2010.11.13. 10:00:41
@csatoimi: "Ezzel az edzővel nem sokra fogunk menni."
Részben egyetértek, részben nem. Az edző dolgozza ki a taktikát, a kérdés az, hogy a játékosok mennyire vannak képben!?
Itt sokan dicsérik az első sort, pedig csak az összeszokottságukkal voltak jobbak. A két gól is (oda-vissza alapon) ebből esett. Olyan érzésem volt, mint ha mindenki az "otthonról" hozott taktikától nem tudna ellépni. Próbálták, de nem tudtak azonosulni vele, nem igazán találták a helyüket.
És ez nem MOL, vagy EBEL kérdés. Egy csapatjátéknál néha fontosabb az összjáték, mint az egyéni teljesítmény. Elsősorban ez hiányzott, sokkal egységesebb volt a japán csapat. Nek nyújtottak extrát, de az egyszerűbb játékot egységesebben játszották.
Részben egyetértek, részben nem. Az edző dolgozza ki a taktikát, a kérdés az, hogy a játékosok mennyire vannak képben!?
Itt sokan dicsérik az első sort, pedig csak az összeszokottságukkal voltak jobbak. A két gól is (oda-vissza alapon) ebből esett. Olyan érzésem volt, mint ha mindenki az "otthonról" hozott taktikától nem tudna ellépni. Próbálták, de nem tudtak azonosulni vele, nem igazán találták a helyüket.
És ez nem MOL, vagy EBEL kérdés. Egy csapatjátéknál néha fontosabb az összjáték, mint az egyéni teljesítmény. Elsősorban ez hiányzott, sokkal egységesebb volt a japán csapat. Nek nyújtottak extrát, de az egyszerűbb játékot egységesebben játszották.
fetyiszov 2010.11.13. 10:23:30
Szikit, Dubeket, Rafit, meg még egy pár jó formában lévőt nehogymár berakjon, inkább a Volán farmból hív meg. Csak gratulálni tudok.
hüjeliba 2010.11.13. 10:38:08
Jó kis meccset láttam, sőt mintha kettőt is. Öröm volt nézni ,hogy a Sofron-Vas-Ladányi sor menyivel többet tud játékban a Japán csapat tagjainál, 5 az 5 -ben is fel tudnak állni, ezt a tempót a Div 1-ben nem sokan tudják. A másik fele a harmadik sor játéka ,Dab-os szakértők biztos megszólnak ,de ez tőlük ez nem volt az igazi, nem hiszem akarom hinni, hogy ilyen különbség lenne, úgy tűnt ,hogy azok akik a saját csapatukat viszik a MOL-ban, a válogatottban beletörődnek a másodhegedűs szerepbe, és mint kiegészítők, rábízzák a döntést az első két sorra,hisz ők itt a sztárok. Így nem lehet bekerülni a keretbe, miért nem lehet úgy koncentrálni, mintha a HSC lenne az ellen ?
A csapatot nincs mit temetni hiszen a komplett 2. sor hiányzott. Sokkal jobb lenne, egy ilyen tét nélküli tornán a második vonalra több felelősséget tolni.
A csapatot nincs mit temetni hiszen a komplett 2. sor hiányzott. Sokkal jobb lenne, egy ilyen tét nélküli tornán a második vonalra több felelősséget tolni.
DominiKing 2010.11.13. 11:41:44
@hüjeliba: Ez a legjobb hasonlat: "úgy koncentrálni, mintha a HSC lenne az ellen".
Igen, én is megvagyok győződve róla, hogy a "MOL" ligások (de nem csak ők) ennél sokkal jobban is tudnának hokizni, ha a válogatottba is olyan önbizalommal lépnének pályára, mint a HSC ellen. Szerintem a Csíkiak elverték volna simán ezt a Japán válogatottat, ha a japánok MOL ligás mezben lettek volna. Nem csak az összeszokottságra célzok most, hanem a mentális hozzáállásra. (Ilyen jelenség a Volánnál az osztrák fóbia).
Nem hiszem el, hogy a mérkőzés előtt még nagy önbizalommal nyilatkozó, nem biztos kerettag játékosok, miért lépnek remegő lábbakkal a pályára. Ez lenne nekik a legjobb alkalom, hogy bebizonyítsák, hogy nekik igenis itt a helyük a válogatottban. Figyelmükbe ajánlanám (ÉBRESZTŐ!!!), hogy van még két lehetőségük, ma a franciák és holnap az osztrákok ellen (@bagyula: nekem is az lenne a legnagyobb siker, ha megvernénk az osztrákokat). Minden szónál többet ér a tett, ha önbizalommal és akarással párosul. (Fiatalok! Ne tojjatok be! Ők is csak emberből vannak!)
Egy poszt érdemel kiemelést. Az pedig a kapus poszt. Én is a Hetényit dicsőítők táborához tartozom. Ő már bizonyított, őt lehetetlen nem számításba venni első! számú kapusként a válogatottban (vele egy probléma van csak, hogy nem látja be, hogy nem szégyen ha valaki "csak" vonalkapus). DE! Miért nem adunk lehetőséget egy felkészülési tornán más kapusnak is? A harmadik Japán gól után még indok is lett volna ezt meghúzni. (Ennek ellenére hangsúlyozom, ma magyar viszonylatban ő a numero 1. kapus).
Tehát: Le a magyar kishitűséggel!
Húzzunk bele! Megcsináljuk!
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
Igen, én is megvagyok győződve róla, hogy a "MOL" ligások (de nem csak ők) ennél sokkal jobban is tudnának hokizni, ha a válogatottba is olyan önbizalommal lépnének pályára, mint a HSC ellen. Szerintem a Csíkiak elverték volna simán ezt a Japán válogatottat, ha a japánok MOL ligás mezben lettek volna. Nem csak az összeszokottságra célzok most, hanem a mentális hozzáállásra. (Ilyen jelenség a Volánnál az osztrák fóbia).
Nem hiszem el, hogy a mérkőzés előtt még nagy önbizalommal nyilatkozó, nem biztos kerettag játékosok, miért lépnek remegő lábbakkal a pályára. Ez lenne nekik a legjobb alkalom, hogy bebizonyítsák, hogy nekik igenis itt a helyük a válogatottban. Figyelmükbe ajánlanám (ÉBRESZTŐ!!!), hogy van még két lehetőségük, ma a franciák és holnap az osztrákok ellen (@bagyula: nekem is az lenne a legnagyobb siker, ha megvernénk az osztrákokat). Minden szónál többet ér a tett, ha önbizalommal és akarással párosul. (Fiatalok! Ne tojjatok be! Ők is csak emberből vannak!)
Egy poszt érdemel kiemelést. Az pedig a kapus poszt. Én is a Hetényit dicsőítők táborához tartozom. Ő már bizonyított, őt lehetetlen nem számításba venni első! számú kapusként a válogatottban (vele egy probléma van csak, hogy nem látja be, hogy nem szégyen ha valaki "csak" vonalkapus). DE! Miért nem adunk lehetőséget egy felkészülési tornán más kapusnak is? A harmadik Japán gól után még indok is lett volna ezt meghúzni. (Ennek ellenére hangsúlyozom, ma magyar viszonylatban ő a numero 1. kapus).
Tehát: Le a magyar kishitűséggel!
Húzzunk bele! Megcsináljuk!
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
Vincenzo90 2010.11.13. 11:58:50
Egy valamit nem mondtam. Az egyik Hegyi játéka nagyon tetszett, csak sötét vagyok ahhoz, hogy megjegyezzem, melyik melyik. :) De hajtott, pörgött, nem jött be minden, de az már csak egy kicsi plusz rutin. És a másik Hegyi is korrekt volt. Akiktől többet várnék, az Azari elsősorban, és Magosi. Tudnak ők jobbat azt hiszem, legalábbis azt szeretném hinni, hogy nem fogtak csak ki jó napot. Imivel is egyetértek, Sator lehet kitűnő szakember, csak a magyar csapatnak nem ő kell. A magyar csapatnak leginkább egy Cortina kéne, de kár utána keseregni, egyszer majd talán elvállalja, ha A csoportosok leszünk, ő meg rutinos vén rókat. ;) Én meg nem félek, mert +1 Vassal, egy Kógerrel, Kováccsal, Rogerrel kiegészülve még jobban be tudjuk majd szorítani a japánokat. Rendszertelenek a gondolataim, úgyhogy le is zárom, még csak annyit, hogy a japánokkal volt a szerencse, és az a gól nagyon is gól volt, haraérve néztem ismétlést, a SportTV nem játszotta vissza elégszer, elég kamerával(valószínűleg mert nincs is nekik annyi), de élőben tisztán látszott, mégcsak nem is véleményes, hanem biztos, hogy benn volt. A vasat nem is érte, úgy vágódott ki. Ezerből egyszer van ilyen,hát na bumm, ezzel kalkulálni kell, és nekünk legalább nem a VBnk ment el rajta...
munkagep 2010.11.13. 12:16:43
En nem vagyok olyan optimista a tegnap latottakkal kapcsolatban. Mintha elfelejtettunk volna hokizni. A helyszinrol nem tunt a sebesseg se gyorsnak, mi kifejezetten rosszak voltunk, persze a golokat is lelektanilag mindig a legrosszabb pillanatokban kaptuk. A japan kapust is naggya tettuk, es az pedig luxus, hogy szinte minden lovesunk lepattant a kapusrol, meg sem tudtunk ugy helyezkedni, hogy bekotojuk a kipattanot. Egy szo mint szaz, nekem nagyon nagy csalodas volt a tegnapi, ezzel a kerettel nem megyunk semmire se ma, se holnap, ha nem razzak fel a fejeket azonnal.
9BB9 2010.11.13. 12:23:46
Tudom, hogy nem szép dolog OFF-olni, de valaki nem megy a mai meccsre Dunaújvárosból autóval, és ha de, akkor nincs neki véletlenül két helye egy oda-vissza futamra?
JoAzUgyse 2010.11.13. 12:24:58
Azért az a gyenge Dabos sor ütött egy vasat (ha ez gól akkor minden rendbe?). A Godóékon kívül ennyi erővel a többi ebeles sem csinált semmit. Egyébként meg jobbak voltunk, de ez egy ilyen meccs volt. -Ja a Godó nem az ebelben tanult meg játszani.
DominiKing 2010.11.13. 12:41:25
@Vincenzo90: Sajnos csak egy biztató jelet láttam ezen az estén és az az első sor játéka volt. Amikor ők voltak a pályán akkor nyomasztó fölényben játszottunk, nem egyszer úgy nézett ki mintha emberelőnyben játszanánk. Öt az öt ellen is volt, hogy felálltunk a támadó harmadban. Kapus teljesítményünk pedig kritikán aluli volt.
@JoAzUgyse: Igazad van, az első soron kívül mindegy hogy EBEL-es vagy MOL ligás, mert a többiek játéka csak nyomokban értékelhető.
De én bízok benne, hogy lesz ez még jobb is. (Csak ne tele gatyával lépjenek egyesek jégre!).
Áprilisra fel!
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
@JoAzUgyse: Igazad van, az első soron kívül mindegy hogy EBEL-es vagy MOL ligás, mert a többiek játéka csak nyomokban értékelhető.
De én bízok benne, hogy lesz ez még jobb is. (Csak ne tele gatyával lépjenek egyesek jégre!).
Áprilisra fel!
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
kicsibuk78 2010.11.13. 12:42:52
@Vincenzo90: Sok a Ha enyit tudunk és kész!!Szaporoban meg nekik nem adtak meg egy szabájos golt!!azz sokal fontosabb volt mind ez:))
kicsibuk78 2010.11.13. 12:44:48
a 33-as Svasznek nem válogatott szintü játékos!!2 gol az övé minimum
hokifan 2010.11.13. 13:59:39
@csatoimi: 100% egyetertek imi veled ez csak vergodes lesz en + pat cortina meg nem keso tisztelt szovetseg ez 3 bukta lesz
hokifan 2010.11.13. 14:04:22
@Indiana Jonescu: ha gondolod őt is persze nem vall szegyent koztuk
milano69 2010.11.13. 14:23:20
Szerintem,gyenge volt ez 4-2!!gyenge a Mol liga ahhoz hogy mi ujra az A-ban jàtszhassunk,elszomorito!Van 5-6 jàtèkos egèsz Magyarorszàgon akik megfelelnènek hogy jàtszhassanak az A csoportban,ennyi!A Ted meg nagyon itt maradt hazànkban,segitsunk neki sàtrat bontani,orokre!!
gogosz 2010.11.13. 14:43:09
@milano69: Nem értem mi ez a kesergés az A csoporttal kapcsolatban. Azon túl is van élet! Ha gyengék vagyunk oda, akkor játszunk eggyel lejebb. Ezidáig is így volt.
Indiana Jonescu 2010.11.13. 15:07:04
@sutyi2: Ühüm, meg az EBEL-eseknek is kellene bizonyítaniuk, hogy a válogatottba valók, mert ez tegnap csak pár embernek sikerült.
milano69 2010.11.13. 15:09:29
Nekem semmi gondom,csak hàt mindenki remènykedik(èn is)ès magasra tettèk amugy a lècet.Nem a jàtèkosokal van baj,az egèsz rendszer nem jo,szerintem.
Indiana Jonescu 2010.11.13. 15:09:38
@kicsibuk78: Kettőnél több nem lehet az övé, mert összesen két kapott gólnál volt a jégen. Bár azt még nem tudom, hogy mondjuk Szirányi zseniális keresztpassza mennyiben varrható Svasznek nyakába. Okoska.
EisHockey 2010.11.13. 15:11:03
A sok komoly hozzászólás után egy kis mosolyogtató:
A meccs utáni távozáskor a következő eszmecserét hallottam:
- Talán jobb lenne, ha a kukorica helyett mi is rizst termesztenénk!
- De most a Japánok kukoricáztak velünk!
A meccs utáni távozáskor a következő eszmecserét hallottam:
- Talán jobb lenne, ha a kukorica helyett mi is rizst termesztenénk!
- De most a Japánok kukoricáztak velünk!
milano69 2010.11.13. 15:21:06
haha ok tudjak mindketott,mi nem
Theutus 2010.11.13. 16:03:29
– Tehát itt van nekünk ez a hal,
amiről maga álmodik. Beszélgessünk róla. A hal mindig ugyanaz, így van?
– Nem tudom – válaszolta Yossarian. – Folyton bajban vagyok, ha meg
kell különböztetnem egyik halat a másiktól.
– Mi jut eszébe a halról?
– Egy másik hal.
– És mi jut eszébe a másik halról?
– Még egy másik.
Sanderson őrnagy kiábrándultan dűlt hátra. – Szereti a halat?
– Nem különösebben.
– Mit gondol, miért van magában ez a morbid viszolygás a haltól? –
kérdezte Sanderson őrnagy diadalmasan.
– Túl síkosak meg túl szálkásak – válaszolta Yossarian.
Sanderson őrnagy megértően bólogatott, és mosolygott, a mosoly
beleegyező és kétszínű volt. – Nagyon eredeti magyarázat. De tüstént
kiderítjük az igazi okot, ezt biztosra veszem. Szereti maga ezt a bizonyos
halat? Azt, amelyiket a markában szorongat?
– Nincsenek iránta semmiféle érzéseim.
– Utálja a halat? Van magában ellenséges vagy agresszív emóció iránta?
– Dehogy, egyáltalán nincs. Ami azt illeti, voltaképpen szeretem is azt a
halat.
– Szóval, szereti a halat.
– Á, dehogy. Nincsenek iránta semmiféle érzéseim.
amiről maga álmodik. Beszélgessünk róla. A hal mindig ugyanaz, így van?
– Nem tudom – válaszolta Yossarian. – Folyton bajban vagyok, ha meg
kell különböztetnem egyik halat a másiktól.
– Mi jut eszébe a halról?
– Egy másik hal.
– És mi jut eszébe a másik halról?
– Még egy másik.
Sanderson őrnagy kiábrándultan dűlt hátra. – Szereti a halat?
– Nem különösebben.
– Mit gondol, miért van magában ez a morbid viszolygás a haltól? –
kérdezte Sanderson őrnagy diadalmasan.
– Túl síkosak meg túl szálkásak – válaszolta Yossarian.
Sanderson őrnagy megértően bólogatott, és mosolygott, a mosoly
beleegyező és kétszínű volt. – Nagyon eredeti magyarázat. De tüstént
kiderítjük az igazi okot, ezt biztosra veszem. Szereti maga ezt a bizonyos
halat? Azt, amelyiket a markában szorongat?
– Nincsenek iránta semmiféle érzéseim.
– Utálja a halat? Van magában ellenséges vagy agresszív emóció iránta?
– Dehogy, egyáltalán nincs. Ami azt illeti, voltaképpen szeretem is azt a
halat.
– Szóval, szereti a halat.
– Á, dehogy. Nincsenek iránta semmiféle érzéseim.
Theutus 2010.11.13. 16:16:34
@milano69: lehet azon filozofálgatni, hogy miért gyenge a Mol Liga vagy valóban annyira gyenge-e
lehet azon is gondolkodni, hogy A csoportosok vagyunk-e vagy Div1 élmezőnyébe tartozik a hokink (szerintem inkább utóbbi)
lehet azon is rágni magunkat, hogy az első sor kivételével sem a Mol Ligás, sem az Ebeles játékosaink nem tettek hozzá pluszt a játékhoz
lehet azon is tanakodni, hogy a Mol Liga mitől lenne erősebb, ha a legjobb játékosokat elviszi a Volán az Ebelbe, sőt egyáltalán sok mindenen
továbbá lehet fikázni a Mol Ligát a jövőben is, de attól még tény marad, hogy a Mol Liga jelentős erősödése nélkül a válogatottunk sem fog előbbre lépni a nemzetközi porondon, mivel ehhez egy kirakatcsapat kevés lesz
azonban a tegnap mutatott produkciónál véleményem szerint a komplett válogatott képes jobb játékot mutatni - beleértve az első sorunkat is
a lényeges kérdések mindenképpen áprilisban fognak eldőlni és kurvára nem érdekel, hogy Mol Ligás vagy Ebeles játékos lövi a győztes gólunkat, ha valaki meglövi
azonban ha feljutunk max egy évig fogunk örülni, mivel a vb után várhatóan a div1ben fogjuk találni magunkat, ugyanis jelenleg erre elegendő a játékerőnk
de ettől még ugyanúgy lehet szeretni a hazai jégkorongot Ebelestől, Mol ligástól, Másodosztályostól, junior, ifjúsági, serdülő, kölyök és mini EGYÜTT, mert egyik nincs a másik nélkül
lehet azon is gondolkodni, hogy A csoportosok vagyunk-e vagy Div1 élmezőnyébe tartozik a hokink (szerintem inkább utóbbi)
lehet azon is rágni magunkat, hogy az első sor kivételével sem a Mol Ligás, sem az Ebeles játékosaink nem tettek hozzá pluszt a játékhoz
lehet azon is tanakodni, hogy a Mol Liga mitől lenne erősebb, ha a legjobb játékosokat elviszi a Volán az Ebelbe, sőt egyáltalán sok mindenen
továbbá lehet fikázni a Mol Ligát a jövőben is, de attól még tény marad, hogy a Mol Liga jelentős erősödése nélkül a válogatottunk sem fog előbbre lépni a nemzetközi porondon, mivel ehhez egy kirakatcsapat kevés lesz
azonban a tegnap mutatott produkciónál véleményem szerint a komplett válogatott képes jobb játékot mutatni - beleértve az első sorunkat is
a lényeges kérdések mindenképpen áprilisban fognak eldőlni és kurvára nem érdekel, hogy Mol Ligás vagy Ebeles játékos lövi a győztes gólunkat, ha valaki meglövi
azonban ha feljutunk max egy évig fogunk örülni, mivel a vb után várhatóan a div1ben fogjuk találni magunkat, ugyanis jelenleg erre elegendő a játékerőnk
de ettől még ugyanúgy lehet szeretni a hazai jégkorongot Ebelestől, Mol ligástól, Másodosztályostól, junior, ifjúsági, serdülő, kölyök és mini EGYÜTT, mert egyik nincs a másik nélkül
budapestijeti 2010.11.13. 16:28:02
@1885*: Én már kikészítettem 2 részletet, ha elmaradna a mai ige!
milano69 2010.11.13. 16:43:21
@Theutus: Tudom,hogy sok vadalmàt ettèl mostanàban,kopd ki,ha lehet...!
1885* 2010.11.13. 17:12:09
@budapestijeti: @Theutus:
Daneeka Doki kemény volt, mint az acél.
- Honnan veszi olyan biztosan, hogy Őrnagy őrnagy kommunista?
- Hallotta valaki, hogy tagadta volna, mielőtt mi vádolni kezdtük? Nem hallotta. Látta valaki, hogy akár egyetlen hűségesküt is aláírt volna? Nem látta.
- De hiszen maguk nem engedik, hogy aláírja.
- Persze, hogy nem engedjük - magyarázta Black kapitány. - Egész hadjáratunk értelmét veszítené, ha engednénk.
@milano69: :) a vadgesztenye jobb.
Daneeka Doki kemény volt, mint az acél.
- Honnan veszi olyan biztosan, hogy Őrnagy őrnagy kommunista?
- Hallotta valaki, hogy tagadta volna, mielőtt mi vádolni kezdtük? Nem hallotta. Látta valaki, hogy akár egyetlen hűségesküt is aláírt volna? Nem látta.
- De hiszen maguk nem engedik, hogy aláírja.
- Persze, hogy nem engedjük - magyarázta Black kapitány. - Egész hadjáratunk értelmét veszítené, ha engednénk.
@milano69: :) a vadgesztenye jobb.