Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1000) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1336) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1104) utánpótlás (1342) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2473) videó (2124) Összes címke

Zalavári: Semmi jóra nem számítok

2010.11.10. 09:12: Vincenzo90

Zalavári: Semmi jóra nem számítok -2010.11.10. 09:00 F. Kapus/jegkorong.blog.hu

58 komment

Címkék: bíró ute játékvezető zalavári bence

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr772437802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo90 2010.11.10. 09:19:59

Következetesnek kell lenni, úgyhogy jár az eltiltás, de halkan megjegyezném, hogy a vonalbíró szemmel láthatóan minimális mértékben sem tiszteli a játékost, és persze, oké, hogy ő a főnök, és ő érdemel nagyobb tiszteletet, a szabály meg végképp szabály, de annyit, hogy valaki megnézhetné, hogy nem kellene-e figyelmeztetni legalább? Bár akkor meg lehet, hogy elszállnának a játékosok.
És még valami: miután a miskolci gyerek seggreesett oda akart csapni egyet bottal. Nem tudom, hogy a bírókra, vagy Zalavárira... Remélem legalább az edző elbeszélget vele emiatt...

Azért az látszik amúgy is, hogy fiatalok, mert nagy hévvel, meggondolatlanul mennek bele ilyen szituációkba, ezekből a generációkból mintha hiányozna a tisztelet és az alázat.

------------

Egy kérés: bárkinek bármi véleménye van, megírhatja, csak légyszíves tényleg a játékvezetőt legfeljebb az elfogadható kereteken belűl kritizáljuk és mindíg gondoljuk végig, így is milyen emberfelettit teljesítenek egy-egy meccsen!

freddyD 2010.11.10. 09:28:02

Akkor kellett volna (jogosan) ellökni magától, mikor fojtogatta a bíró. Nem tudom, mit művelt ott, ha el akarta volna húzni őt, a vállánál ugyanúgy megtehette volna...

Így utólag ellökni viszont meggondolatlan volt és ebből sajnos baj lesz. Remélem azért a vonalbíró is kap valami fegyelmit.

Vincenzo90 2010.11.10. 09:30:59

@freddyD: Hát ez meg annyi, hogy soha nem kellett volna ellökni, hanem-fialat lévén- kikérni a meccs után az edző véleményét, hogy mégis mit lehet tenni. Hátha kezdeményeznek fegyelmit. De mondom, szerintem a fiatalokban nincs alázat elég, és tisztelet, és nem elég nyugodtak, felkapják könnyen a vizet. Hát most meglesz az eredménye.

poraszabolcs 2010.11.10. 09:31:12

Eltiltás mindenképpen jár, de annak mértéke kérdéses: a Hetényi esetében is soknak tartottam a hat hónapot, itt végképp soknak tartanám. A bíró sem volt a helyzet magaslatán, azt is el kell ismerni, egy adott ponton az volt az érzésem, hogy ő verekszik a játékossal.

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.11.10. 10:02:15

@poraszabolcs: Nekem is, ahogy odakorizott a végén, az volt az érzésem, ő löki meg majd a játékost :).

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.10. 10:16:36

en 2x vegigneztem, de nem lettem okosabb. szarul sult el a szetvalasztas, de nem hiszem h tudatos lett volna a zebrak reszerol. persze nem volt szep. es lokni sem kelett volna.

sztem sakkban ez nem tortent volna meg soha.
bar ott is eleg durvan kapkodjak az orat emlekeim szerint...

Sala Jenő 2010.11.10. 10:39:40

Bence, ez meleg lesz!
Véleményem szerint a két vonalbíró fellépése nem nevezhető helyénvalónak:
- 8 mp alatt 3szor kerülnek jégre
- Juhásznak tutti elgurult a gyógyszere, a szétválasztás után még 6 mp-ig nyomja lefelé a játékost, amit a 86-os újpesti is nehezményez
- ezután bármit is mondott neki Zalavári (biztos nem szépet) felesleges volt provokálóan odakorcsolyáznia
- és mintha Juhásznak már lett volna ilyen jellegű esete
Ettől függetlenül Zalavári beszaladt a csapdába! Kár volt!

Miskolcifan 2010.11.10. 11:20:52

Akárhogy provokál egy bíró,azért azt meg kellene állni,hogy visszaüssön.Érzésem szerint kicsit benne volt ebben az egészben az újpestiek nehéz helyzete ill. frusztráltsága is.Kár,hogy így alakult,mert sztem ez is több hónapos eltiltás lesz.

kapusLaci 2010.11.10. 11:21:58

Itt már a játékvezetök azt csinálnak amit akarnak(:Torkásznak,provokálnak,probálják a játékosokat szétválasztani,a végén fejre esnek,és ezért mindig a játékos a hibás.
Zalavári csak ott tévedett hogy meglökte a birot,ezt nem szabadott volna,ö itt tévedett.
Én se tudnám lenyelni a sok igazságtalanságot,csak azért mert ök a fönökök a pályán!!!

Vincenzo90 2010.11.10. 11:36:01

@kapusLaci: Szerény véleményem szerint nem a játékvezető a hibás. Nem kapnak olyan egetrengetően nagy pénzeket. Nyilván nem várhatjuk el, hogy ha valaki nem ebből él, akkor tökéletes legyen. A játékosokba meg bele kéne nevelni, hogy a bíró akkor is szent, és sérthetetlen, ha folyton és nagyokat téved. El lehet érni, hogy megvizsgálják az ilyen eseteket szerintem, és azzal mindenki jobban jár.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.10. 11:48:10

@Vincenzo90: ebben akar igazad is van. tevedni emberi dolog. folytogatni viszont emberi cselekedet. es annak neha neha (mindig) kovetkezmenyei vannak...

1885* 2010.11.10. 12:19:58

Először is, örülök, hogy ilyen sportszerű hangnemben kommentelünk :).
Bírót TERMÉSZETESEN nem lökdösünk stb.
De azért mentségére szolgáljon Zalának, nyilvánvalóan mostanra kicsit elfáradtak a fiatalok, úgy mentálisan, mint fizikálisan, így könnyebben elvesztik a fejüket. Különösen igaz ez, ha olyan szokatlan helyzetben találja magát a 19 éves játékos, hogy a bírók földre viszik, és egyikőjuk hátulról / !!! /fojtogatja is.
Aztán ahogy odakorizik 1 cm-re tőle, háááát, érdekes. Az lenne még érdekes mit mondott Zalának.
Arra is kiváncsi lennék ugyanezt a fojtogatós stb. akciót bíró sporttárs behúzná kamaszkora legszebb nyarán túl lévő játékosok ellen is? Vagy a csak az amúgyis pofozógép UTE tinédzserek az ideális célpontok a "példastatuálásra"?

Persze ettől függetlenül én sem számítok semmi jóra :(.
Remélem én is belül maradtam a kultúrált vélemény formálásban.

Edi a Sas 2010.11.10. 12:32:58

Nem célom védeni Zalavárit, jár neki a büntetés viszont felmerül bennem, hogy ilyen esetekben a bírót is érdemes lenne kicsit szankcionálni, mert oké, hogy ő a főnök a pályán, de a hatalmával még nem kell visszaéljen.

Uteapu 2010.11.10. 12:36:54

Végignéztem párszor.Szabály az szabály, lesz pihi.Na de!Itt olyat is láttam ami judoban ippon,igaz,ott sem szabályos.Fiatal vagy öreg a szituáció után nem jelent semmit, legfeljebb annyit, hogy öreg rókákkal szemben a biró ilyet nem enged meg magának.
(1885* itt megelőztél). A jégen tapasztaltam pár dolgot, ültek már rajtam ketten is, hallgattam pár dumát tőlük, de ez nálam a bírónál is végleges

budapestijeti 2010.11.10. 12:42:15

@Miskolcifan: Én azt láttam, hogy a miskolci 4-es a végén mintha korcsolyával rúgott volna (?)...
Zalavárit meg kell tanítani arra, hogy a bíró az olyan játék tartozék, ami tabu!

Vincenzo90 2010.11.10. 12:46:12

De komolyan, ha megnézel egy rögbimeccset, a bíró akármekkorát téved, hozzá nem merne érni senki, sőt, hozzá se szólhat senki a CSKn kívűl. És rend van. A hokiban is így működne elméletileg, a fiatalokat erre kéne oktatni. A bírók képzése annyira profi, amennyire a magyar liga. Ez van.

Miskolcifan 2010.11.10. 12:46:58

@budapestijeti: Azért azt a mozdulatot rúgásnak mondani enyhe túlzás :D Fel akart állni,aztán így sikerült.

1885* 2010.11.10. 12:51:17

@Vincenzo90: "hozzá se szólhat senki a CSKn kívűl." ez igaz, na de azért mosolyra késztetett XDXDXD.
@Miskolcifan: :D
@budapestijeti: hát ezután nyilván megjegyzi ;) "Milo: Meggazdagodunk ebben a háborúban.
Yossarian: Te fogsz meggazdagodni, mi meg fogunk dögleni!"

Miskolcifan 2010.11.10. 12:53:36

@1885*: De komolyan,nem ez a probléma most.Két játékos összeakadhat,ki is ütheti vagy meg is rúghatja egymást 1-1 fegyelmiért cserébe.De azért bármekkora a felindultság meg bármennyire provokál a bíró csak nem kellene lökdösni meg stb...

Vincenzo90 2010.11.10. 12:57:02

@Miskolcifan: Ez így van, ezt mondom én is. Amit nem értek, hogy a miskolci miért ütött az ütővel még seggen ülve Zala, vagy a bíró felé. Az is megért volna egy fejmosást, ha mást nem is. Bár nem lett belőle baj, de a fiatalok mind visszafoghatnák magukat.

Miskolcifan 2010.11.10. 12:58:21

@Vincenzo90: Nem hinném,hogy a bírót akarta volna megütni,sztem inkább csak a düh volt még benne és Zalavárit célozta.Nem volt szép ez sem,tény.

1885* 2010.11.10. 13:15:46

@Miskolcifan: ismétlem: "Bírót TERMÉSZETESEN nem lökdösünk " a mosolyom arra vonatkozott, hogy "Fel akart állni,aztán így sikerült. "
Meg Vincenzo C betűs megjegyzése kapcsán villant be némi emlékkép :)

Egyébként szerintem a bírókra is kell vonatkozzon etikai kódex, + ha én vagyok a nagy és komoly felnőtt, jv. aki elvárom a tiszteletet a sportolóktól és nézőktől akkor én is tartozom némi önkontrollal, ennyi.
Én konkrétan nagyon allergiás vagyok rá ha így 1 cm-ről a pofámba ordítanak, na. És persze arra is ha megnyomorgatják a nyakamat. ;)

eleve lehetetlen 2010.11.10. 13:17:50

Ugyan már! Tisztán látszik, hogy csak elvesztette az egyensúlyát és emiatt löki meg véletlenül szegény sporit. :)

kapusLaci 2010.11.10. 13:20:03

@Vincenzo90: Az jo lenne ha megvizsgálnák az ilyen eseteket,de akkor a biroi tévedéseket is ki kellene elemezni,mondhatom egy kicsit nekik se ártana a farkukon néha néha egyet tekerni!
Ne ess tévedésbe,nem vagyok a birok ellen,azt is tudom hogy a játékosok is van amikor tulzásba viszik a dolgokat,amiért megkapják a büntetésüket,de én ugy érzem hogy ez a büntetés amit kapnak,nagyon, nagyon tulzásba lett vive.
Kiváncsi vagyok,mit kap Zalavári!!!

1885* 2010.11.10. 13:20:15

@eleve lehetetlen: Á szerintem meg attól félt, hogy a spori nem tud megállni és csak kitámasztotta ;) udvariasságból.

Uteapu 2010.11.10. 13:32:33

@kapusLaci: A szabály egyértelmű,világos.
Hogy ne szakítsak a már-már hagyománnyal:
" Kedves Mrs.,Mr.,Miss vagy Mr. és Mrs. Daneeka:Elmondhatatlan mély fájdalommal értesültem róla, hogy férje,fia, bátyja megsebesült, elesett, eltűnt a harcok során."

1885* 2010.11.10. 13:34:24

@Uteapu: XD úgy nézem Nyilas Mihályt a 22-es váltotta!

ultra viola 2010.11.10. 13:38:06

@kapusLaci: "Én se tudnám lenyelni a sok igazságtalanságot,csak azért mert ök a fönökök a pályán!!!"
1.Az baj, ha egy bíró azt hiszi ő a főnök.
2.A bírónak akkor is igaza van, ha netán nincs!
3.Bírót inzultálni nem szép dolog, de játékost provokálni se!

Én eltiltanám mindkettőt.

Grundolf 2010.11.10. 13:38:51

Szerintem egyértelmű a szitu és itt a pont ahol gátat kell vetni a hasonló eseteknek.

Nálam szezon végig szóló eltiltást kapna a játékos és a vonalbíró is, hogy mindenki érezze ilyet nem szabad.
Tudatositani kell minden résztvevőben, hogy mit lehet és mit nem. Ezt nem lehet sem játékosnak sem játékvezetőnek.

ultra viola 2010.11.10. 13:45:49

19 az 20-1 tipikus esete

1885* 2010.11.10. 13:57:41

@Iceblack: "A 22-es kimondja, hogy mindazt joguk van megtenni, amiben nem tudják őket megakadályozni."

bdan 2010.11.10. 15:30:57

nem mondom, hogy helyeslem, amit Zalavári csinált, de megértem.

Vincenzo90 2010.11.10. 15:33:33

Valószínűleg pont ugyanezt csinálta volna mindegyikőnk. A problémát abban látom, hogy a fiatal hokisokat nem nevelik, csak tanítják. Pedíg jó sportoló úgy lesz valaki.

Tsoresz 2010.11.10. 15:36:05

@Vincenzo90: ...akkor a játékosok se kapjanak olyan egetrengetően nagy büntetéseket.
Sztem egyértelműen hibás a bíró is.

Raketta_ 2010.11.10. 15:37:07

@Iceblack:
"1.Az baj, ha egy bíró azt hiszi ő a főnök."

És tényleg ő a főnök. :)

check 2010.11.10. 15:39:14

Zalavári elmondása lényegében korrekt. A vonalbírók nem nagyon tudom mit csináltak, nekem is az volt az érzésem, hogy a másik játékos oldalán bekapcsolódtak a boxba... A szakszerűtlenség laikus szemmel is nyilvánvaló, nem isértem miért nyaknál fogva kell szétválasztani az embereket (láttak ezek NHL meccsen bunyót?). Egyáltalán minek avatkoztak bele, ha már felállt egymásnak a 2 játékos?
A vonalbíró reakciója meg egyértelműen kihívó, provokatív, egyértelműen oka a lökésnek, ami egyébként valóban ellökés volt. Zalavárinak jár az eltiltás, de igazság szerint itt a vonalbírót legalább annyi időre el kellene meszelni.

ultra viola 2010.11.10. 15:44:26

@Raketta_: OK, legyen főnök!
1.De nem a vonalbíró!
2.A jó főnök a háttérből irányít és nem kell folyton bizonygatnia, hogy ki az úr!

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.11.10. 15:51:02

@Vincenzo90: azt hiszem ez nem csak a hokiban okoz nagy problémát :-(

Raketta_ 2010.11.10. 15:58:29

@Iceblack:
Csak egyetérteni tudok... :).

kapusLaci 2010.11.10. 16:04:27

Mégegyszer megnéztem pontosabban,hát ezt a két vonalbirot nem hogy biráskodni,de még jégcsarnokba nézönek se engedném be.
Brutális...nem csodálkozom hogy Zalavári kiakadt!

fetyiszov 2010.11.10. 16:44:36

Ha Zalavárit eltiltják 6 hónapra, akkor ez a spori is megérdemel legalább ennyit, jó, hogy nem fojtotta meg, vagy húzta rá a mezt.

hokimuki 2010.11.10. 17:15:56

Én csodálom Zalust mert adta volna magát egy jobb egyenes is a bírónak.

eszel59 2010.11.10. 18:08:14

Általános és örök érvényű igazság:
Eszkimó iglu mögött a sárga hóból ne egyél!
Folyomány:
Ha tudod és mégis megtetted,ne csodálkozz rajta,hogy rossz ízű a szád!
Következtetés:
Míndíg annak van igaza,aki az íróasztal fiókos oldalán ül!

budapestijeti 2010.11.10. 20:02:54

@bdan: én nem értem meg, de helyeslem!:))
futottak még :
én megértem és helyeslem, valamint
nem értem meg és nem helyeslem.
Megegyezhetünk, nagy f*szság volt mindkét részről!

Ravic83 2010.11.10. 22:27:56

@kapusLaci: hát én miskolci szurkoló vagyok de ez akkor is gusztustalan és fölöslegesen provokatív nagyképű volt amit a zebra csinált. Az is vicces volt amikor leszedte a gyerekről a fejvédőt és majdnem lefejelte a jeget:) Egyébként meg azt nem értem hogy miért nem lehet a szabályok szerint az ilyen bunyót hagyni és akkor a feszültség sem a sporin csattanna:)

Ravic83 2010.11.10. 22:28:35

@Ravic83: Mármint hogy a szabályok miért nem engedik...

1885* 2010.11.10. 22:36:16

Szeretnék hallani, olvasni egy jv. véleményt az ügyről. Persze nem Zala magatartásáról. Az hiba, volt, csak hát reakció...remélem a jégkorongblog megkérdezi a bírósporit is.
Én bírótól ilyet még nem láttam. Pedig láttamm már egysmást.

Edi a Sas 2010.11.10. 23:26:30

@Ravic83: ez egy jó ötlet lenne, de akkor mindenkinek el kéne fogadni az íratlan szabályokat is. Sokkal látványosabb és persze tisztább lenne a hoki ez a része.

Theutus 2010.11.11. 00:12:09

ebből nem lesz baj:
Azelőtt,
tudja, irtóra élveztem, hogy emberek életét mentem meg. Most azon
töprengek, mi az isten értelme van ennek, amikor úgyis meg fog halni
mindenki.
– Á, nincs azzal az értelemmel semmi baj. Van neki – biztosította
Dunbar.
– Van neki? De micsoda?
– Az az értelme, hogy amilyen sokáig csak tudja, távol tartja tőlük a
halált.
– Igen, de mi az értelme, mikor úgyis mindenki meg fog halni.
– Nem kell rágondolni, ez benne a vicc.
– Nem érdekel, mi benne a vicc. Mi az isten az értelme? Dunbar pár
pillanatig csendben tűnődött.
– Ki az isten tudja?

Theutus 2010.11.11. 00:19:25

komolyabban: Zalavárit valszeg el fogják meszelni és nem érdemtelenül
ami érthetetlen: egy kialakult verekedésben 2 bíró miért csak az egyik verekedő felet "inzultálja"?
miért provokálja a bíró a játékost?

a fegyelmi bizottság pedig nyugodtan elgondolkodhatna azon is, hogy a miskolci 4-esnek mi jár az alattomos és sunyi korcsolyával rúgkapálásért, miközben az ellenfelet éppen a 2 bíró egyesült erővel fojtogatja és gyömöszöli...

és kíváncsian várom, azt is, hogy mi lesz a vonalbíró jutalma

Theutus 2010.11.11. 00:21:46

egyébként pedig télleg:
Nyilas Misi helyett egy nagy

#22-est

a jégkorong komment blog felirat fölé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kapusLaci 2010.11.11. 00:29:05

@Ravic83: Elöször is gratulálok az idei Miskolci csapatnak!Szerintem sose volt Miskolcon ilyen erös jégkorong!
Amugy minden szavaddal egyetértek.
Csak hát a felsöbbeknek kellene reagálni az ilyen dolgokra.
Ugy érzem hogy a MOL liga fejlödésével, a birok nem fejlödtek egy tappottat se!
Üdv.kapusLaci

Theutus 2010.11.11. 00:33:14

@Theutus: mivel 22 játékos nevezhető egy meccsre
természetesen nem másért

a másik sarokba pedig mehet a 23-as, mert az lennénk mi

1885* 2010.11.11. 08:11:23

@Theutus: :) Hát hogyan láthatná, hogy legyek vannak a szemében, hogyha legyek vannak a szemében?

lakota 2010.11.11. 08:52:22

Kritikán aluli a spori. Meg sem próbálja a kezeit lefogni az újpestinek, folyamatosan a fejét gyurmázza. Így esik le a fejvédő is, mikor feltápászkodik a csíkos újra fejre megy két kézzel... Ezután meg a leggyengébb falusi kocsmahősöket idéző rákorcsolyázás... Nem jégpályára való a fickó. ...legalábbis nem hokimeccs idején.
Azt viszont nem tudom a miskolci srácnak ki ragasztotta a tenyeréhez az ütőt, úgy kaszál vele mint a veszedelem, a kapust majdnem fejbehúzza...
süti beállítások módosítása