Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2239) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1671) Miskolc (1505) nhl (4900) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1300) válogatott (2212) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Az oldalról, a moderálásról és a dizájnról

2010.11.08. 12:03: Vincenzo90

A mai napon, mivel gyors mentőövnek szántuk a blogot rengeteg alakítgatást/változtatást eszközölünk. A dizájn mostmár marad, Grumpy elvállalta egy szebb, hokis kinézet elkészítését. Addíg ez is megteszi, írni ide is lehet. A moderátorok: Aztazelkényeztetetthokiszurkolómindenit, Raon, leonov, és jómagam(Vincenzo90). Most így néz ki a felállás. Kommenteket légyszi a másik témába! Közben kaptunk egy figyelmeztetést F.Kapustól, hogy a dizájnt és a képet ne használjuk. Grumpy a felelős a kinézetért, úgyhogy most ez rajta múlik. És persze köszönjük neki a munkát és a segítséget! Cartman

48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr412433536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budaijegesmedve 2010.11.09. 00:33:20

jó, hogy folytatódhat az eszmecsere, nem értem f.kapust, ők kidobták a kommentezőket,a többihez már semmi közük nem lehet!Hajrá és sok sikert!

cornwall 2010.11.09. 00:38:29

@budaijegesmedve: lehet szeretni/nem szeretni a döntést amit hoztak(én is a második csoportba tartozom), viszont azt el kell fogadni hogy az ottani anyag és design saját munka és éppen ezért az ő döntése/döntésük hogy rendelkezésre juttatják-e.

Közbe látom üzembe lett helyezve. Nagyon pofásra sikerült, gratuláció és köszönet érte Grumpynak;)

cornwall 2010.11.09. 00:40:30

@cornwall: akarom mondani üzembe lett helyezve az új kinézet.
Sok óra tanulás és több pohár kávé után már le-le maradnak a mondatok végei néha:)

Vincenzo90 2010.11.09. 03:44:21

Gyönyörű lett szerintem. Nálam telitalálat.

Vincenzo90 2010.11.09. 03:53:41

Moderálásról csak annyit szeretnék mondani, hogy talán kicsit megengedőbbek leszünk, mint az eredeti blogon, de csak azért, mert bízunk a hokistársadalom józan eszében, és abban, hogy egy-egy nem komoly, inkább csak viccesnek szánt odamondást nem vesz senki túl komolyan. Én személy szerint legalábbis nem vagyok sértődékeny, de a jóízlés határain belűl kéretik maradni. Remélem tényleg hasznos lesz az oldal. Ami még nagyon fontos, hogy amint tudok kommunikálni az összes többi szerkesztővel, és adminnal, elkezdjük lefektetni a szent és sérthetetlen szabályokat. Kérlek ne használjátok ki, hogy egyelőre senki nem ér rá egész nap figyelni, és nincsenek még konkrét szabályok. A bizalom részemről megvan. A kapott emailekre pedíg ígérem, holnap(ma/kedden) válaszolok.

Vincenzo90 2010.11.09. 03:54:11

Moderálásról csak annyit szeretnék mondani, hogy talán kicsit megengedőbbek leszünk, mint az eredeti blogon, de csak azért, mert bízunk a hokistársadalom józan eszében, és abban, hogy egy-egy nem komoly, inkább csak viccesnek szánt odamondást nem vesz senki túl komolyan. Én személy szerint legalábbis nem vagyok sértődékeny, de a jóízlés határain belűl kéretik maradni. Remélem tényleg hasznos lesz az oldal. Ami még nagyon fontos, hogy amint tudok kommunikálni az összes többi szerkesztővel, és adminnal, elkezdjük lefektetni a szent és sérthetetlen szabályokat. Kérlek ne használjátok ki, hogy egyelőre senki nem ér rá egész nap figyelni, és nincsenek még konkrét szabályok. A bizalom részemről megvan. A kapott emailekre pedíg ígérem, holnap(ma/kedden) válaszolok.

Vincenzo90 2010.11.09. 03:57:11

Moderálásról csak annyit szeretnék mondani, hogy talán kicsit megengedőbbek leszünk, mint az eredeti blogon, de csak azért, mert bízunk a hokistársadalom józan eszében, és abban, hogy egy-egy nem komoly, inkább csak viccesnek szánt odamondást nem vesz senki túl komolyan. Én személy szerint legalábbis nem vagyok sértődékeny, de a jóízlés határain belűl kéretik maradni. Remélem tényleg hasznos lesz az oldal. Ami még nagyon fontos, hogy amint tudok kommunikálni az összes többi szerkesztővel, és adminnal, elkezdjük lefektetni a szent és sérthetetlen szabályokat. Kérlek ne használjátok ki, hogy egyelőre senki nem ér rá egész nap figyelni, és nincsenek még konkrét szabályok. A bizalom részemről megvan. A kapott emailekre pedíg ígérem, holnap(ma/kedden) válaszolok.

Vincenzo90 2010.11.09. 03:57:22

Moderálásról csak annyit szeretnék mondani, hogy talán kicsit megengedőbbek leszünk, mint az eredeti blogon, de csak azért, mert bízunk a hokistársadalom józan eszében, és abban, hogy egy-egy nem komoly, inkább csak viccesnek szánt odamondást nem vesz senki túl komolyan. Én személy szerint legalábbis nem vagyok sértődékeny, de a jóízlés határain belűl kéretik maradni. Remélem tényleg hasznos lesz az oldal. Ami még nagyon fontos, hogy amint tudok kommunikálni az összes többi szerkesztővel, és adminnal, elkezdjük lefektetni a szent és sérthetetlen szabályokat. Kérlek ne használjátok ki, hogy egyelőre senki nem ér rá egész nap figyelni, és nincsenek még konkrét szabályok. A bizalom részemről megvan. A kapott emailekre pedíg ígérem, holnap(ma/kedden) válaszolok.

check 2010.11.09. 06:26:25

@Vincenzo90: Remek a dizájn, van egyénisége a blognak.
A moderálásról annyit, hogy azért az alapelveket célszerű lenne lefektetni elérhető módon, ne legyen utólag dödögés...

brunzwik 2010.11.09. 09:29:48

Tetszik az új design, vagy dízájn .

E.Attila 2010.11.09. 10:01:11

@Vincenzo90: @check: Irto Jo a design. Nekem tetszik, egyszeru es mutatja mirol szol a blog. Szerintem a moderalassal nem kell foglalkozni egyelore. Igy is latom mennyivel visszafogottabb lett a tarsasag a valtas utan. Ha majd durvul a helyzet segitek en is amiben tudok. Mint szoftware fejleszto multal rendelkezo egyen (5 ev :) ) lenne par javaslatom csak sajnos jelen pillanatban nincs annyi idom. Legfenebb olvasom a blogot (kb felorankent frissitem). :)

E.Attila 2010.11.09. 10:06:22

@Vincenzo90: Amugy jelzem hogy ez mar az 1.1 es verzio, mivel volt modositas rajta. :) (Ha mar verziokovetessel is foglalkozunk :))

Thomas_AV 2010.11.09. 13:05:36

csak egy kis segítség:
Szívesen látnám kis oldal fülecskében , hogy éppen mennyien vagyunk az oldalon ;)
ezt az alkalmazást innen tudjátok beilleszteni :
whos.amung.us/

go Komment GOOOO ! ;)

Dinó 2010.11.09. 16:33:37

Jessz jessz jessz!
Újra itt a komment lehetőség!
Tonna határidős munka miatt egy napig nem léptem be a blogra és lásd ...

Amúgy köszönet és gratula a bloggereknek: F. Kapus, kerusz, Hblog, kovacsistvan, Ryan O'Brien és AG2.0 (remélem h nem felejtettem ki senkit, ha igen bocsi)remek cikkeket írtatok a jégkorongblog-on,
DE kommentek nélkül mi már nem lehetünk meg.
:-)
Hajrá kommentblog!
Gratula a pofás kommentbloghoz!

Egonájsz 2010.11.09. 18:09:39

Már csak azt várom, hogy a "gazda oldalról" mikor jönnek az első kommentek! F.Kapus! Kerusz! Meddig bírjátok még??!! :) :)
Nekem bizony isten hiányoznak a hozzászólásaitok!!

budaijegesmedve 2010.11.09. 21:42:52

Gratulálok, jobb, mint az eredeti...:-)

budapestijeti 2010.11.09. 21:50:27

@Vincenzo90: A jégkorong.blogon nem látom a fórumok között a hokikommentet! Mintha azt mondták volna, felteszik a másik 2 mellé! Kérjük szépen, ne kelljen ugrálni egymásba!

Raon 2010.11.09. 21:54:41

@budapestijeti: azért azt ne várjuk már el tőlük, hogy ugorjanak az első szóra... Egy oldal életében, ha túlélte az első egy-két hónapot, és megmaradt a rendszeres tartalomszolgáltatás, akkor lehet miről beszélni. Ha nagyon le akarjuk vinni ezt az időt, akkor is minimum hetek kérdése. Szóval szerintem igen helyesen tették, hogy nem ugrottak azonnal. Majd ha látják, hogy ez nem csak egy fellángolás, akkor biztos kiteszik.

Vincenzo90 2010.11.09. 22:52:37

@budapestijeti: @Raon:

A blogon kommentelőknek márpedíg kell valami, és szerintem ha nem lesz jobb kezdeményezés, akkor 100%, hogy ez így életképes. Ebben az esetben meg kirakhatják nyugodtan. De szerintem az ő döntésük, hagyjuk őket, hogy azt csináljanak, amit akarnak.

Sala Jenő 2010.11.10. 10:46:53

@Vincenzo90: A főoldalra nem lehetne 1 Be/Kilépés fület tenni, mint a régi oldalon?

Vincenzo90 2010.11.10. 10:52:00

@Sala Jenő: De lehet. Türelem, lesz, megcsinálom.

Vincenzo90 2010.11.10. 10:58:40

@Sala Jenő: Tessék, betettem egy oldaldobozt, ugyanúgy, mint a jegkorong.blogon

Vincenzo90 2010.11.10. 13:22:12

@Grumpy: Betettem egy címkefelhőt, későbbiekben hasznos lehet, be tudnád lőni a kinézetét, hogy ne fehérek legyenek a fehér háttéren a címkék?

@AG 2.0: Köszi szépen!

1885* 2010.11.10. 14:03:06

@Vincenzo90: Egyre jobb az oldal, Grat! Csak tudnám ki olvassa Japánból ;)?

Vincenzo90 2010.11.12. 12:15:54

Érdekes lenne megtudni, ki van itt Írországból, Ausztráliából és Új-Zélandról. De látom vannak Dániából is, Németországból nem is kevesen(most 4) és Csíkszereda, Kaposvár és Gyergyó is idetalált.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.12. 13:04:34

@Vincenzo90: hat NZbol pl a Kaszala :)
amugy tegnap volt 1 JAPAN :) Kemkednek tuti :D

1885* 2010.11.12. 14:14:41

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: már tegnapelőtt is, akkor kérdeztem, és ma reggel is ;)

Vincenzo90 2010.11.16. 02:40:14

@MINDENKI:
Kiraktam egy viszonylag egyszerű chatet. Nem kell regisztrálni se hozzá, de ez ne tévesszen meg senkit! Látom az ip-ket. Elsőre csak a kommentet törlöm, de aztán nincs kegyelem, aki renitens, azt tiltom, és többé nem chatel, meg persze jól meg is jegyzem magamnak. Nevek nincsenek levédve, mindenki azt használ amit akar, de a sima indás név mögött sem tudjuk ki van, akkor végső soron nincs is értelme másikkal irogatni, nem? Moderálni fogok, és szigor lesz.
[@szerkesztők: Ha valaki szeretne belenyúlni, az írjon emailt, és elmagyarázom a hozzáférést és adok kódot]

Ezen kívűl igyekszem képekkel földobni a blogot, hogy színesebb legyen, remélem tetszik, mert elszöszmötöltem vele megint egy jó időt. Nem vagyok superman(többi szerk nevében nem beszélek), és nappal kevés időm van a blogot szerkeszteni, úgyhogy becsüljétek meg légyszi a munkát, amit én, és a többiek azért csinálunk, hogy legyen hol a közösség megírja a véleményét. Úgy néz ki, működik a dolog, 800 látogató körülre és 1500 látogatás körülre naponta kb be fog állni, ami szerintem elég jó. Kommentek is jönnek rendesen, lehet szerveződni, eszmecserét folytatni. Érdekesség, hogy 51% firefoxot használ, 5% Operát(na jó, igazából kit érdekel?)

A szerkesztő társaknak szól ez a bekezdés:
-->hogy a postok kirakásakor alul a megadott címkék közül kattintással hozzá lehet adni, így ami már egyszer volt címkézve elkerülhető, hogy százféleképpen legyen. Arra törekedtem eddíg, hogy játékosok pl teljes nevükön legyenek megcímkézve. (szóközt _-vel tudtok írni, ha valaki nem tudja Pl: Ladányi_Balázs) Azért is tartom fontosnak, mert a Deutschland_Cup kicsit használhatóbb és értelmesebb címke, mint a millió Cup címke. <--

Na én most ennyit akartam. Jó kommentelést, és immáron chatelést!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.16. 07:26:31

@Vincenzo90: ha szol az RRS es belefer az idombe kiteszem a posztokat. cimkeket atmasolom a jkblogrol. nem fogom atjavitani, nem fogom fenyezni szinezni. ennel tobb nem fer az idombe, sorry.

Vincenzo90 2010.11.16. 09:55:56

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Oké. Én meg nem vagyok itt folyton, de ha vagyok, akkor ráérek szöszmötölni. Szóval jó ez így...

Vincenzo90 2010.11.16. 10:09:54

@Rock me Amadeus: Ez vicces, de mit keres itt? :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.16. 10:18:29

@Vincenzo90: a blogvilag nak resze az offtopic. vagy megszokod, vagy beleorulsz. valassz :D

Vincenzo90 2010.11.16. 10:21:32

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nyissak egy off-topikot? Berakhatom legelső bejegyzésként akár. Vagy minden nap átrakjuk napi első posztként.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.16. 10:23:39

@Vincenzo90: nyithatsz. sokmindennel probalkozott mar a vilag, de az offtopic el es virul :D tudom, mert en vagyok az 1ik legnagyobb OFFolo :D

a. Bárd 2010.11.16. 11:43:40

Tényleg nem kötekedni akarok, mert totál kívülálló vagyok és semmit nem tettem azért, hogy a hokiblog létrejöjjön, de a véleményem a következő:
Ezzel az off topik tervvel és a chattel az én szememben lassan a blog kezdi elveszíteni azt a célt, amiért létrejött. Amikor benézek ide (jelenleg naponta többször) és beleolvasok a kommentekbe, azok nagy része egyáltalán nem a hokival foglalkozik, hanem hogy mikor ki rakja ki a posztokat és ki nem (ezt szvsz beszéljétek meg egymás között, ne az olvasók előtt), vagy hogy mikor kit hagyott el a barátnője, vagy a 22-es csapdájáról, stb. Mondjuk ez utóbbi zavar legkevésbé.
Engem már spec a chat is idegesít az oldalsávban, kicsit komolytalannak tűnik. Persze ez csak az én véleményem, ha a többségnek vagy a szerkesztőknek tetszik, nyilván nem fogok harcolni ellene.

Lassan úgyis vége a rövid "uborkaszezonnak", a hétvégi forduló után már jobban látszik majd minden. Jó munkát hozzá, próbáljátok megtartani az eredeti célt.

Vincenzo90 2010.11.16. 11:53:58

@a. Bárd: Az eredeti cél megmaradt. Tulajdonképpen lehet a hírekhez kommentelni, és ez volt az eredeti cél, nameg a közösség megtartása. Szerintem a chat egyetlen igazi jó funkciója az lesz, hogy meccs közben meg lehet gyorsan beszélni, mi történik. Nem hiszem, hogy egy plusz kényelmi funkció az eredetit megszűntetné, vagy visszavetné bármilyen formában. A postokról meg annyit, hogy az elején amíg nem megy olajozottan a gépezet, muszáj megbeszélni néha a dolgokat. A 22-es csapdája meg tiltólistára kerül;). Az OFF-topik meg átgondolás alatt, mert pl én nem látom semmi értelmét, offolni lehet akárhol.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.16. 11:58:00

@a. Bárd: ertem amit irsz. a 22es megy majd valami kulon posztba, de mint azt mar megfogalmaztam az off sajnos resze a blogolasnak/kommeentelesnek. az anyaoldalon is volt off, itt is lesz, sajna ezt nem lehet kizarni.
a chatrol nekunk is kulombozik a velemenyunk, ez shout nem chat, sztem sokkal jobb volt az mbittes, aztan ha valaki nem akatja nem hasznalja, az irc megszokasa az hoszabb folyamat.

amugy sztem az eredeti celt tartjuk. lehet kommentelni a jkblog posztjaira. ez szamit elsosorban.

Vincenzo90 2010.11.16. 12:01:55

@a. Bárd: Amúgy arra gondoltam, hogy kit zavar, ha az OFF-topik is megjelenik a Friss topikok oldalsobozban másik négy mellett? Nem kell megnézni se, ha nem érdekel. Mindegy, szerintem holnapig átgondoljuk. A postkirakás, és szerkesztés megbeszélését igyekeztem ebbe a postba terelni eddíg is, de megpróbáljuk megoldani privátban. Na, jó kommentelést!

a. Bárd 2010.11.16. 13:31:44

Csináljátok csak srácok ahogy jónak látjátok, ha nem esik szét a dolog akkor itt leszek, olvasni fogom a kommenteket és hozzá is fogok szólni, ha úgy alakul.

leonov 2010.11.16. 16:07:55

A csetdolgot már fel is adtad?

Pedig hol van még az első igazi DAB_HSC meccs?

leonov 2010.11.16. 16:23:23

Ha nem használjuk, akkor ki kell venni a csetnek az oldaldobozát, mert lassítja az oldal töltését.
süti beállítások módosítása