Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

11 csapatos lehet ősztől az Erste Liga

2018.06.07. 16:01: kutyatej73

11 csapatos lehet ősztől az Erste Liga

48 komment

Címkék: Erste Liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr6214030424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OliBLOOD 2018.06.07. 16:33:13

Eleg gaz, hogy csak csopognek a hirek. Nevezes lezarultaval a liganak kozze kellett volna tenni a nevsort.

Bar down 2018.06.07. 16:48:25

@OliBLOOD: Ugyan már... sz*rnak rá, összejött a szlovák projekt. Innentől mostohagyerek lesz az EL.

Apropó: újvárosból valami hír, petyi akármi? Elég vészjósló a csend, pedig lehetett korábban hallani Danszi-Brown érkezésről Morgan-mágnes hatására.

Lazlee 2018.06.07. 17:04:52

@Bar down: persze, volt riport Zsazsával még szezon végén. U23ra ő is olyan csapatot alakít ki. Morgan nem könnyítette meg a dolgot. Egyébként nem Brownt beszélték, hanem unokatesót.

Lazlee 2018.06.07. 17:31:26

@Bar down: na ki is jött a hír az érkezőkről.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.07. 18:32:26

@Bar down: Úgy tűnik, teljesen hivatalosan még nem az extraliga indulója a két csapat. Amíg az nem biztos, hogy véglegesíthetnél az EL mezőnyét?

kerusz 2018.06.07. 18:44:39

@Fermentátor: augusztusig kellene várni vele, amíg a szlovákok licenszet méltóztatnak adni a dvtk-nak és a mac-nak?

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.07. 19:38:33

@kerusz: Nem tudom, meddig kellene várni, de amíg van hivatalosan van esély arra, hogy a pl. Miskolc az EL-ben indul, addig fura lenne a farmcsapatát hivatalosan EL-tagnak nyilvánítani.

Határbíró 2018.06.07. 20:17:19

@Fermentátor: Tehát nem elég a bő fél milliárd közpénz, amit belétek pumpálnak még a magyar bajnokság/EL kiírását is úgy igazítsák, ahogy számotokra kényelmes.

Lazlee 2018.06.07. 20:18:48

@Fermentátor: nem nem lenne fura, max azt mondanák, hogy ha így lesz ez lesz, ha úgy - az. Pl lebonyolítás.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.07. 20:22:32

@Lazlee: Igen, ez a két lehetőség a legvalószínűbb. De én nem látom feltétlenül szükségesnek, hogy hivatalosan bejelentsék azt, hogy még nem tudjuk, a kettő közül melyik fog megvalósulni. Aminek szükségét látom az az, hogy bejelentsék, kik azok akik biztosan indulnak.

kerusz 2018.06.08. 01:09:49

@Bar down: tavaly is az volt már, dolgoztak a nagyprojekten

kerusz 2018.06.08. 01:14:09

@Fermentátor: hát akkor meg azt kellett volna mondani, ami a korábbi megmondás volt, hogy május 31-én nem volt meg az aláírt szerződés, tehát mindkét csapat marad. A kedvetekért kitolták a május 31-i végső határidőt is, és most még tovább malmozzanak a többiek?

Tényleg nem értem, mit vártok még el a többiektől. Örüljetek, hogy elmentek, nem kell szenvednetek a lelátón a vienna capitals ii-t nézve, a többieket mag hagyjátok békén. Hadd nyalogassák a sebeiket és találják ki, hogy hogy a rákba boldoguljanak egy általatok kiherélt bajnokságban a lehető legjobban.

Várjanak rátok, persze, még mit nem.

moszkvicssluszkulcs 2018.06.08. 07:05:52

@Fermentátor: Hihetetlen mazochista vagy. Nem fogsz tudni semmit írni, hogy 2-3 ember ne essen neked. Akkor meg miért??

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.08. 08:25:48

@moszkvicssluszkulcs: Talan, mert nagy a hitem. Hogy tudunk beszelgetni itt. Aztan mindig belefutok abba, hogy itt indulatok vannak. :)

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.08. 08:34:31

@kerusz: Nem emlekszem olyan határidőre, mely szerint a macmak es a misnekajus 31-ig alairt szerzodese kellene legyen, kulonben nem mehetnek. Ami persze nem zarja ki, h volt ilyen szerzodes. Olyan hatarodore sem emlekszem, hogy mikorra kell kihirdetni az EL következő szezonjat. Jelentkezesi hatarido volt. Az tudtommal be lett tartva: a kesei jelentkezoket elutasították.
De sztem Te most azt gondold, h en ezekkel a kommentekkel a mskolcot igyekszem vedeni. Ha igy van, tevedsz, hiszen eleve nem a Miskolc feladata az EL kiírása. :D Azaz a szovetseg hallgatasat - ha nem is vedem, de - ertem. Ennyirol van szó. Uh teljesen folosleges a személyeskedő indulat. Szerintem.

kerusz 2018.06.08. 10:33:33

@Fermentátor: Az MJSZ Szakmai Bizottsága döntött arról, hogy május 31-éig el kell dőlnie, megy-e a két klub, vagy marad. Május 31-én érkezett meg ugyan a hír arról, hogy a pénz megvan, de formálisan még nem dőlt el, ahogy azt helyesen mondtad, hiszen sem szerződés nincs még, sem klublicensz. Mégis, a dolgok abba az irányba mutatnak, hogy minimum 3 év Extraliga következik a Miskolcnak és a MAC-nak. Szerintem teljesen normális, hogy kihirdetik az EL mezőnyét, amelyben ezek után nem szerepeltek. A többieknek is kell készülniük az idényre, különös tekintettel a farmcsapatoknak, kell igazolniuk, el kell készíteni a végleges versenykiírásokat, a sorsolást, mindent, nem lehet, hogy a komplett liga, a játékospiac és szponzori piac is ennek a helyzetnek a foglya legyen még tovább.

Egyébként már azt is lehet tudni, milyen lesz az Extraliga lebonyolítása 12 csapattal, és mikor, ki ellen kezd a Miskolc és a MAC. Szóval nem értem, mire kellene tovább várni.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.08. 10:43:06

@kerusz: Oké, én nem kerestem rá a TL jövő évi menetrendjére. Az már nyilvános?

Informálisan szerintem mindenki tisztában van a helyzettel. Ha formálisan is tisztázva vannak a dolgok, mindenképpen jogos az MJSZ részéről is a formális bejelentések sürgetése.

Ricardo Carvalho 2018.06.08. 11:00:29

Yesterday was Linter (CEO of TL) in STV and say. We are very close to deal and we expect signing the contract with Hungarian teams next week. Its just about signing... all things was finished, deal with 1.hokejova liga (ST. Nicolaus) teams was made, deal with Hungarian teams was also made. Nothing to worry, just wait when will be official.

fenderbass 2018.06.08. 11:05:50

@Ricardo Carvalho: Do you have any information abaut presieason game with Kassa and Miskolc?

kerusz 2018.06.08. 11:54:52

@Fermentátor: Még nem nyilvános, de szerintem Miskolcon is vannak már, akik tudják. :-)

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.08. 12:12:35

@kerusz: Bizonyára hasonlóan van ez a jövő évi EL-lel is: nem nyilvános, de vannak már, akik tisztában vannak vele.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.08. 12:14:22

@Határbíró: Hóóógyisne! Plusz örömmel elfogadnék még a hazai meccsek szüneteiben egy-egy ajándéksört, mintegy engesztelésként. :)

kerusz 2018.06.08. 16:51:03

@Fermentátor: nem, ott még azt se tudják, hogy csináljanak értelmezhető bajnokságot ebből a katyvaszból. Majd lesz egy szakmai bizottsági ülés, ahol elkezdenek foglalkozni a témával.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.08. 16:56:25

@kerusz: Akkor viszont perpill vegkepp nincs bejelenteni való.

OliBLOOD 2018.06.08. 18:04:06

@Fermentátor: De. Nevezesi hatarido lejartakor be kellett volna jelenteni a nevezett csapatok listajat. Ez meg mindig nem tortent meg. Ha a boon.hu nem irja meg akkor nem lehetne tudni, hogy kik neveztek. Tobb mint egy hete sunnyognak valamiert.

Kegy 2018.06.08. 18:40:33

@OliBLOOD: feltételezem, a félmilliárd miatt...

OliBLOOD 2018.06.08. 18:52:09

EGyébként ha már van 11 csapat, akkor ebben a szezonban ki lehetne alakítani a jövő évi másodosztályt. EGy kör mindenki mindenkivel, majd 6-5 arányban kettéválik a mezőny és legalább 2 kört játszanak magukkal. Felső 6-ból 4 rájátszást játszik, alsó kettő pedig az alsóház felső két csapatával játszik a jövő évi első osztályért. Jövőre pedig jöhet a Galac, HC Bratislava az EL2-be, EL1-ben pedig maradna a 6 csapat.

szmakarov 2018.06.08. 19:01:41

@OliBLOOD: Ez így nem.is lenne rossz, csak ki finanszírozná a galaci túrákat mondjuk? Esetleg bukaresti utazásokat? De költői a kérdés, tudom a választ: az állam. :)

kerusz 2018.06.08. 19:10:46

@OliBLOOD: Pontosan. Reméljük, ez is fog történni.

kerusz 2018.06.08. 19:11:23

@szmakarov: Idén nem lesznek galaci túrák, az biztos.

kerusz 2018.06.08. 19:24:39

@Fermentátor: De, ahogy Oli is írja, az érvényes nevezést leadókat június elsején illett volna bejelenteni.

szmakarov 2018.06.08. 19:24:45

@kerusz: Ezt meglepő módon én is tudom. @OliBLOOD-nál egy már a jövőre vonatkozó elképzelésére reagáltam. Remélem isztambuli túra is lesz majd egy év múlva. :)

szmakarov 2018.06.08. 19:28:22

@kerusz: Örülnék neki, ha egyszer azt is elolvasnád amire reagálok.

kerusz 2018.06.08. 19:35:38

@szmakarov: megtettem, gondoltam, megnyugtatlak... ;-)

szmakarov 2018.06.08. 19:41:51

@kerusz: Köszönöm az aggódást. :))

Ricardo Carvalho 2018.06.08. 20:33:23

@OliBLOOD: HC Bratislava stay in Slovakia... when is possibility to advance to TL they will play in 2nd Slovakian league. Difference between St. Nicolaus League and Erste League (after move MAC Budapest and DVTK to TL)is in two main points - you can advance trough relegation play-off to TL and your oponnets are not so far (like for example Galati is). HC Bratislava will be never play EL2... its not amateur team. 2 applications have been submitted from HC Bratislava. TO EL and to EBEL... the main reason was that there was a danger that the Tipsport Liga would be closed. There will be no option to advance. Now they sign deal with TL and this possibility stay (advance trough relegation play-off). I dont think Hungary create 2nd league... Hungary is on the way to have 3-4 clubs abroad. The rest have to stay home and play a home competition (probably with young players) ... similarly our second league. Of course, this does not appeal to ambitious clubs and they looking for ways to change it.

szmakarov 2018.06.08. 21:15:28

@Ricardo Carvalho: Your Hungarian is fine, you understand what they write after all. By the way who's idea was the Bratislava project and who is the owner?

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.08. 21:35:15

@kerusz: Az ervenyes nevezoket igen. Mint Oli is irta ma. Ja, meg mint en is irtam ugyanitt tegnap. De az induló mezőny t hivatalosan bejelenteni megis elorefutas lenne. Mert barmilyen fura, a kettő nem feltetlen ugyanaz.

Ricardo Carvalho 2018.06.08. 21:49:50

@szmakarov: My hungarian is bad... believe me.. i have very good translator (bcz google translate is shit).

Idea coming in 2015 when people in Bratislava ask where will be play young players from Slovan Bratislava who dont get chance play in KHL. Slovan dont have any farm team (Tisport liga strictly denied this option - have farm team in competition). People around form players and sponsors coming with idea create another hockey club in Bratislava. Bratislava is now strong region but they dont have (to 2015) club in Slovakian leagues. After first season in 2.hokejova league (some leagie play KMH Budapest or Sanok, there is 20 teams mostly on amatuer niveau). They advance and get strong sponsor - OSMOS... but in Bratislava sponsors want to see strong league, so they next target is Tipsport Liga. This season (2018/19) they call strong attack on TL. Maybe they buy licence from Žilina. We will see. My favourite in this competition (2nd league) is Ingema Michalovce. Strong team, new hockey arena, 2000-3000 spectators. All this team is now little bit angry... but at least they have chance. About farm teams... I think this is vey bad idea in Hungary. Viena II, Fehervar II... they cant play with same teams like Mac Budapest or DAB. Im not sure where in Europe play first league 3-4 farm teams. Better idea will be created together with Slovakia, Poland or Austria, Romania 2nd league and in Hungary have only junior league. Or created 1 league with out farm teams although with 5 teams.

kerusz 2018.06.08. 22:52:57

@Fermentátor: A nevezési határidő lezárult. Nem tudom, mit lehetne tenni azon kívül, mint hogy közzéteszik a beérkezett nevezéseket. Azokon meg elvben ott áll feketén, fehéren, hogy milyen sportszervezet milyen néven indulva nevez a ligába.

Vagy azt kell mondani, hogy mégsem zárult le a nevezés. De valamit kellene mondani, mert letelt egy fontos határidő, amely elmulasztásának következményei vannak.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.09. 21:49:02

@kerusz: Mást szerintem sem lehet most tenni.Ezt mondom kezdettől.

kerusz 2018.06.09. 23:01:38

@Fermentátor: Szerinted nem nevezett a KMH-DVTK? Vagy mi a gond? Szerintem a névsornak május 31-én le kell zárulnia. Onnantól nem lehet változás benne.

essze 2018.06.10. 15:07:07

@kerusz: @OliBLOOD: Nem teljesen értek egyet. Egy oda-vissza kör, 20 mérkőzés, szeptember- október. 6-csapatos felsőház, 5-csapatos alsóház, 0-ról indulnak. Két oda-vissza kör, 20/16 mérkőzés, november-február. 8-csapatos rájátszás, 3-4 nyert meccs, március-április. Emellett magyar kupa a hazai egyesületeknek, kötelező indulással a külföldön szereplőknek is, itthoni légiós-szabályozással. Egy kör, 8 mérkőzés, november-december. Első négy egy oda-vissza kör, 6 mérkőzés, január-február. Döntő: 2-3 nyert meccs, február. Ez február végéig max 57-59 mérkőzés egy EL-csapatnak. A kupagyőztest neveznénk a kontikupába. Az EL-ben az a szövetség indíthatna egy új csapatot, amelynek minden együttese az előző idényben a mezőny felső 2/3-3/4-ében végzett. Jelen állás szerint az első 8-ban.

Utóirat. Ebből semmi sem hivatalos, mindez csak szurkolói agyalás.

kerusz 2018.06.10. 16:45:43

@essze: küldtem neked privát üzenetet

essze 2018.06.11. 10:20:16

@kerusz: Köszönöm, megérkezett.

Ricardo Carvalho 2018.06.11. 19:59:16

A press conference will be held on Thursday. ( Tipsport Liga expansion )

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.06.12. 10:39:26

@Fermentátor: hehe, most látom, milyen hülyeséget írtam! :)) az i'm looking forward to it helyett!
:)
Ennyit az én stabil angolomról.... :XD
süti beállítások módosítása