Kis reggeli matek
2018.04.28. 09:29: kutyatej73
119 komment
Címkék: vb
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr6913875514
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
NickLeeson 2018.04.28. 10:23:40
Szoval ha a kazahok gyoznek, akkor szloveneknek es olaszoknak is 3 pont kell a feljutashoz? Vagyis döntetlennel felvaltva kapus le?
check 2018.04.28. 10:32:34
Na akkor az egyszerűség kedvéért: verjük meg a briteket, a lengyel haverok üssék meg a kazahokat, az olaszok meg a szlovéneket (mindenki rendes játékidőben). Így HUN-GBR -> A csoport, KAZ -> DIV1B, és adott a jövő évi komoly DIV1A mezőny az ITA-SLO-POL hármassal meg a 2 idei A csoportos kiesővel :)))))))
De komolyra, nagyon durva a mostani VB, bejött a szándék az IIHF részéről. Azopn azért vihognék egy rendeset, ha a kazahok kiesnének (bár az első meccsen azt mondtam, hogy nem is láttam még ilyen harmatos kazah válogatottat, mint az idei)
De komolyra, nagyon durva a mostani VB, bejött a szándék az IIHF részéről. Azopn azért vihognék egy rendeset, ha a kazahok kiesnének (bár az első meccsen azt mondtam, hogy nem is láttam még ilyen harmatos kazah válogatottat, mint az idei)
DominiKing 2018.04.28. 11:27:18
Nekünk egy dologgal kell foglalkozni, legyőzni a briteket.
Sokszor hivatkoztunk már, egy-egy vereség után, hogy kevesebbet tudtunk pihenni mint az ellenfél, és ez mekkora hátrányt jelentett.
Most mi leszünk a pihentebbek.
Ezen kívül pedig ami a legfontosabb, miénk a jobb csapat!
Hajrá magyarok!
Táááámadáááás!
Sokszor hivatkoztunk már, egy-egy vereség után, hogy kevesebbet tudtunk pihenni mint az ellenfél, és ez mekkora hátrányt jelentett.
Most mi leszünk a pihentebbek.
Ezen kívül pedig ami a legfontosabb, miénk a jobb csapat!
Hajrá magyarok!
Táááámadáááás!
csakreálisan 2018.04.28. 11:50:06
Gratulálok a cikkhez, komoly munka volt:-). Én legalább fél órát töltöttem vele, de mind a 64 eshetőséget közel nem értem el.
Amúgy a józan ész/tudás alapján a szlovén, kazah feljuthatna, de a kazahok sorsa a mi kezünkben marad, akkor is, ha 3 pontot szereznek a lengyelektől.
Mi meg hajtunk a harmadik helyre, ami a minimális cél, talán premizálva is van (?). Bolondok lennénk a kazahokat magunk mellett tartani jövőre is, amikor vélhetően Dél-Korea jönne helyettük egy másik erősebb csapat mellett, vagyis gyengébb riválisok maradnának, mint idén voltak. Vagyis már a közönség óhajára is a briteket ma megverjük, ha kell akár hárommal is...
Amúgy a józan ész/tudás alapján a szlovén, kazah feljuthatna, de a kazahok sorsa a mi kezünkben marad, akkor is, ha 3 pontot szereznek a lengyelektől.
Mi meg hajtunk a harmadik helyre, ami a minimális cél, talán premizálva is van (?). Bolondok lennénk a kazahokat magunk mellett tartani jövőre is, amikor vélhetően Dél-Korea jönne helyettük egy másik erősebb csapat mellett, vagyis gyengébb riválisok maradnának, mint idén voltak. Vagyis már a közönség óhajára is a briteket ma megverjük, ha kell akár hárommal is...
freddyD 2018.04.28. 11:58:58
Bakker, itt az egész folyamat felfogásához egy Stephen Hawkingnek kell lenni :D
Vicces lesz a délután, mire eljutunk a meccsünkig sorra bomlanak majd le a lehetőségek.
Mekkora lenne, ha mind a 3 meccs párhuzamosan zajlana, atyaég :D
Vicces lesz a délután, mire eljutunk a meccsünkig sorra bomlanak majd le a lehetőségek.
Mekkora lenne, ha mind a 3 meccs párhuzamosan zajlana, atyaég :D
DominiKing 2018.04.28. 12:40:38
Azért sajnálhatjuk a kazahok elleni első meccset, mert az simán nyerhető volt és most minket számolgatnának az ellenfelek. Egyébként ilyen gyenge kazah csapatot én még nem láttam, amilyen nyugiban játszanak a kazahok meg is érdemelnék a kiesést. KHL ide vagy oda.
DominiKing 2018.04.28. 12:42:54
@DominiKing: Azért az sokat mond, hogy most senki nem hangoztatta már a VB előtt, hogy a kazahok elleni meccset el kell engedni, mert a nagynevű KHL-es játékosok ellen úgy sincs esélyünk. Sőt, nekünk köszönhetik, ha nem esnek ki. :-)
DominiKing 2018.04.28. 13:09:37
Nézem az összefoglalót és nem tudom megkülönböztetni a kazahok góljait, annyira egyformák.
Nittümeki 2018.04.28. 13:25:57
Ez a lengyel csapat itt ma csont nélkül kiesik. Az olaszokban bízhatunk.
DominiKing 2018.04.28. 13:28:38
@Nittümeki: Még abban reménykedhetünk, hogy a kazahok kevesebbet pihentek, ezért a végére elfáradnak.
DominiKing 2018.04.28. 13:39:30
Meg ez a Chmielewski gyerek is megvillanhatna már. Ellenünk persze ment ezerrel.
DominiKing 2018.04.28. 13:48:29
@DominiKing: Na jól megvillant, kiállíttatta magát és gólt is kaptak belőle. Hol van a lengyel-magyar barátság? :-)
korxi 2018.04.28. 15:36:35
Na akkor az egyik feljutási verzió stornó, marad az olaszoknak drukkolás, ami még mindig a reálisabb kimenetel (mint az hogy a lengyelek nyernek a kazahok ellen). Másrészt így lenyugodhattunk a kiesés miatt, mert azt biztosan nem fogunk.
És mint látszik, összetehetjük a kezünket amiért mi tavaly Kijevben bennmaradhattunk az egy darab győzelmünkkel.
És mint látszik, összetehetjük a kezünket amiért mi tavaly Kijevben bennmaradhattunk az egy darab győzelmünkkel.
Kegy 2018.04.28. 15:41:30
Az olasz kapustól félek azért a tegnapi miatt. Miatta esünk ki...
Kegy 2018.04.28. 15:42:13
@Kegy: meg ha mégsem, ilyenkor görcsösek leszünk
DominiKing 2018.04.28. 15:57:46
Én nagyon szurkolok az olaszoknak, de eddig még soha nem segítettek rajtunk. Viszont amióta nincs a made in Canada, azóta elég szimpi kis csapat lett. Bízom bennük.
Forza Italia.
Forza Italia.
Kegy 2018.04.28. 16:01:00
És estére kapunk egy Smetanat..
kucsum 2018.04.28. 16:26:50
www.youtube.com/watch?v=6TXrmUzRKyM
Olasz - Szlovén stream!
Olasz - Szlovén stream!
2018.04.28. 17:03:28
2:2 Az ember idegbajt kap....és még hol van az esti meccs.
korxi 2018.04.28. 17:14:56
Izgike
korxi 2018.04.28. 17:16:07
@Speedking: Lehet hogy nem kéne beszélnem erről, de most dől el hogy azon is lesz-e idegeskednivaló.
2018.04.28. 17:22:36
@korxi: Egyszer igazán lehetne nekünk is szerencsénk....
DominiKing 2018.04.28. 17:36:30
@korxi: Ha nyernek a szlovének akkor nekünk lesz egy edzőmeccsel több.
korxi 2018.04.28. 18:02:47
@DominiKing: Reméljük hogy a szlovén-olasz lesz az, ami (a hosszabbítára) élethalál meccsből átvált edzőmeccsre.
freddyD 2018.04.28. 18:09:32
Na, hát köszönjük szépen :)
Ha ma nem bírjuk megverni a feljutót, akkor nem is érdemlünk A ligát
Ha ma nem bírjuk megverni a feljutót, akkor nem is érdemlünk A ligát
korxi 2018.04.28. 18:10:50
@DominiKing: "Én nagyon szurkolok az olaszoknak, de eddig még soha nem segítettek rajtunk. "
És most meg egész meccsen nekik drukkoltunk és mi lesz a hála? Az esti meccsen ők ellenünk szurkolnak majd!:)
És most meg egész meccsen nekik drukkoltunk és mi lesz a hála? Az esti meccsen ők ellenünk szurkolnak majd!:)
Nittümeki 2018.04.28. 18:11:44
@DominiKing: Nem. Rendes játékidőben nyernünk kell és akkor mi és a kazahok.
DominiKing 2018.04.28. 18:13:02
@DominiKing: Vagy nem is biztos az olaszoknak csak, ha mi nem nyerünk? Ki tudja már ezt követni?
NickLeeson 2018.04.28. 18:16:27
Ha jol olvastam ha rendes jatekidoben nyerünk HUN,KAZ feljuto, ha nem akkor ITA,GBR. Vajon melyik kettosnek jobb a sportdiplomaciaja Smetananal?
DominiKing 2018.04.28. 18:21:01
Azt mondja a haverom, hogy digó győzelemnek soha nem örült ennyire. :-)
NickLeeson 2018.04.28. 18:22:41
@NickLeeson: akkor kazahok intezzek el a hazai palyat!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.28. 18:24:00
Azért a szlovén-meccset (1-4) követően nem igazán bízhattunk abban, hogy ennyire a kezünkben lesz a sorsunk az utcsó mérkőzésre!
:)
:)
zorromeister 2018.04.28. 18:29:41
Az ide frissen feljutó, vastagon 20 alatti lövésszámmal meccseket nyerő briteket csak illene hazai jégen megverni valahogy rendes játékidőben, bízom benne, hogy így is lesz. Én már szeretnék azon izgulni, hogy Kassán legyenek jövőre a meccseink, mert sokkal közelebb lenne, mint Pozsonyban.
szmakarov 2018.04.28. 18:34:24
@zorromeister: Hát a britekről elég sok csapat hitte ezt, hogy illene legyőzni őket. :))
hüjeliba 2018.04.28. 18:35:38
@NickLeeson: Egyszerű, ha mi nyerünk, akkor a szlovák szervező a 7 magyar vonatkozású meccsre eladhat még 30-35 ezer jegyet összesen, ha a britek mennek fel akkor 3-6 ezer jegyet.
DominiKing 2018.04.28. 19:25:08
Minden szempontból nyernünk kell. Az "A" csoport szereplés több játékosnak nyitna utat erős bajnokságba. Ha ott benn maradunk az tökély, ha esetleg lifteznénk, akkor talán egy könnyebb DIV 1-be jöhetnénk, mert sanszos, hogy most Korea és Ausztria jön vissza és jövőre feljuthatna a kazah és a szlovén csapat.
Mindegy is, ma nyernünk kell a kisebb játéktudású és kevesebbet pihent britek ellen.
Hajrá magyarok!
Mindegy is, ma nyernünk kell a kisebb játéktudású és kevesebbet pihent britek ellen.
Hajrá magyarok!
Pista Joska 2018.04.28. 19:41:11
Tud valaki dobni egy stremet legyszi
zorromeister 2018.04.28. 20:07:11
Szerintem jó, ha nem nyomunk a brit harmadban, ők kontrázni nagyon tudnak. Ami nem tetszik: a kiállítások elbírálása. Eddig jó, részemről le is fújhatják a mérkőzést.
Nittümeki 2018.04.28. 20:13:45
@Pista Joska: www.youtube.com/watch?v=ZLkrdcirPpc Hola vagy más hasonló program kell, ha Magyarországon élsz.
DominiKing 2018.04.28. 20:18:42
Azért ez a mi harmadunk volt, jellemző, hogy néha még a támadó harmadban is tudtunk cserélni.
Vay pedig félisten.
Vay pedig félisten.
Uteapu 2018.04.28. 20:59:11
@DominiKing: Ez azért nem volt annyira egyértelműen a miénk, mint az első. Nagyon kellene a második gól, mert a Britek találhatnak egyet és akkor piszok nehéz lenne. Reménykedjünk, hogy Ádám is bírja végig.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.28. 21:05:06
@Uteapu: Egyáltalán nem volt a mienk. Igaz, nem volt a briteké sem. Egyenlő erők harca volt. Minden tiszteletem a briteké, igazság szerint megérdemelnék a csodát. De azért csak maradjanak itt és próbálkozzanak ők újra jövőre.
És igen, az k.b.tt második gólunk nagyon-nagyon kéne!
És igen, az k.b.tt második gólunk nagyon-nagyon kéne!
Kegy 2018.04.28. 21:05:09
@Uteapu: kéne lőni messziről is. Nem mindent 5cm ről
Uteapu 2018.04.28. 21:09:36
@Kegy: Bizony, de nincs igazi nagy lövőnk. A másik meg, hogy előnynél mi a francért nincs zavaró a kapus előtt?
korxi 2018.04.28. 21:26:34
szép gólt is lőni kellene!
DominiKing 2018.04.28. 21:29:09
@Uteapu: @promontor: Srácok, ezt még az első harmad után írtam, de ha szarul játszanánk is szeretném, ha meg lesz a 3 pont. Így azért még jobb. :-)
Gaudi 2018.04.28. 22:00:11
Mindig az utolsó másodpercekben. Hihetetlen. Szép volt fiúk, ettől függetlenül.
qwer1803 2018.04.28. 22:00:50
Hát gyerekek, utoljára ezt a traumát, az Olaszok ellen éltem meg, ugyanúgy hazai pályán.... Most mindenki hagyjon...
zorromeister 2018.04.28. 22:03:20
Ha valakik pont nem érdemelték meg, azok a britek... nagyon sajnálom a csapatunkat...
2018.04.28. 22:09:03
Ilyen nyomorék csapat a világon nincs még egy...15mp...hihetetlen
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.28. 22:10:56
bassza meg, nyertek volna inkább a szlovénok!
OliBLOOD 2018.04.28. 22:11:51
Jövőre ez ellenfelek két A csoportból kieső, plusz kazah-szlovén és a feljutó litván csapat. Nem lesz egyszerűbb.
qwer1803 2018.04.28. 22:11:57
A legnagyobb szopás az egészben, hogy jövőre a nyakunkon marad a Szlovén, Kazah válogatott, plusz érkezik az elitből Ausztria? és Dél-Korea?, plusz lesz egy feljutó.... Hát ez nagyon kemény lesz jövőre...
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.28. 22:12:40
Sajnos azt kell mondjam, hogy a brit-olasz páros sokkal jobban megérdemli a feljutást mint mi és a kazahok... :-(((
OliBLOOD 2018.04.28. 22:13:10
@zorromeister: Pont ők érdemelték meg, mindenki kicsit lenézte őket, de ők hozták sorban a meccseket, bőven 100% fölött teljesítettek. Végén lépni alig tudtak, de az akarat vitte őket.
Kegy 2018.04.28. 22:13:33
@Speedking: fasznak kell gólért menni
2018.04.28. 22:16:12
15mp-el a vége előtt le kell nyelni a korongot,be kell deszkázni a kaput...nah ilyenkor kellett volna a görög zsenialitása...remélem az egész vezetés elhúz a halál fa@ára.
2018.04.28. 22:17:06
@Uteapu: nem szép,de sajnos igaz....
Kegy 2018.04.28. 22:19:07
Kísért Svájc...
2018.04.28. 22:20:20
büntetőknél is terített betli...
OliBLOOD 2018.04.28. 22:24:13
Britek tegnap este játszottak, harmadik harmad nagy részét 2 sorral játszották. Lépni alig tudtak, de be tudtak minket szorítani. Hihetetlen. Megint a nagyobb akarat, a szív győzött. Sajnos most ez a briteknél volt.
Consiglieri74 2018.04.28. 22:28:16
Ez így rémes... Tényleg inkább nyertek volna a szlovénok. És jövőre rohadt nehéz lesz, bárkik is jönnek az A-ból. .
Nittümeki 2018.04.28. 22:28:17
2-0 után leálltunk, fejben nem jól kezeltük a helyzetet...Talán lassan jó volna egy aranygenerációs magyar szövetségi kapitány, aki tüzelni tudná a srácokat, mert fejben valami nagyon nincs rendben. Persze eleve a csillagok szerencsés együttállása kellett a feljutás lehetőségéhez, de hogy ne éljünk vele egy ilyen csapat ellen, az tipikus magyarizmus...
Egyébként szimpatikus nagy küzdő csapat az angol, de akik a meccs kétharmad részében csak dobálják el a korongokat a B-ben, azoknak nincs amit az A-ban keresniük, két év múlva garantáltan itt lesznek újra. Nekünk meg jövőre a 4-5. hely a reális, bármi más hatalmas bravúr lenne. Kivéve persze az utolsót, de nem hiszem, hogy a litvánoktól komolyan tartani kellene egyelőre.
Egyébként szimpatikus nagy küzdő csapat az angol, de akik a meccs kétharmad részében csak dobálják el a korongokat a B-ben, azoknak nincs amit az A-ban keresniük, két év múlva garantáltan itt lesznek újra. Nekünk meg jövőre a 4-5. hely a reális, bármi más hatalmas bravúr lenne. Kivéve persze az utolsót, de nem hiszem, hogy a litvánoktól komolyan tartani kellene egyelőre.
Devo209 2018.04.28. 22:50:18
@zorromeister: Ha valakik pont megérdemelték, azok a britek.
essze 2018.04.28. 22:56:18
@Nittümeki: Szerintem se, csak kettőből kétszer verték az angolokat.
essze 2018.04.28. 22:59:40
@Nittümeki: Légyszi, ne kampányolj Majoross mellett.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.28. 23:03:17
És gondolom most pár évig megint nem lesz itthon vb, legalábbis, amíg a csapatok emlékeznek majd erre a remek jégminőségre. Jövőre gondolom úgyis Ljubljana lesz a favorit...
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.28. 23:12:35
@Nittümeki: Általában mindegyik feljutó garantáltan itt van két év múlva, szóval ebben a britek nem fognak kilógni a sorból... És mégiscsak ők szerezték a legtöbb pontot, teljesen megérdemelten.
Ami az esélyeket illeti jövőre, egyfelől igen. Másfelől ez a formátum kedvez az őrületes körbeveréseknek, nem ez az első ilyen torna... Továbbá sok múlik azon, jó csapatot raksz-e össze az egyébként akár gyengébb játékosaidból. Ld. a briteket...
Ami az esélyeket illeti jövőre, egyfelől igen. Másfelől ez a formátum kedvez az őrületes körbeveréseknek, nem ez az első ilyen torna... Továbbá sok múlik azon, jó csapatot raksz-e össze az egyébként akár gyengébb játékosaidból. Ld. a briteket...
essze 2018.04.28. 23:12:59
@Nittümeki: Szerintem is fejben van a probléma, de az nem a tűz hiánya. Annak ugyanis a szívben van a helye, az meg nagyjából rendben volt.
1116001 2018.04.28. 23:19:35
@promontor:
Oszinten remelem hogy soha tobbet nem lesz vb az arenaban!!! Mar csak babonabol is. 2013ban ugyan ez jatszodott le csak a hosszabbitas elejen....
A Volan project pedig szamomra lecsengett.. sorozatban pocsek szezonok. Csak azert behivott emberek mert ott jatszanak... Ugyan van elore lepes az erste ligaban, de edes keves. Amig csak Sebok es Gallo jatszik ertekelheto bajnoksagban nem is erdemes feljutasrol almodozni. Faj beismerni magamnak is de hatalmas mazli lett volna a mostani feljutasunk. Az olaszok es a brittek teljesen megerdemeltek!! Megdolgoztak erte becsulettel!
Oszinten remelem hogy soha tobbet nem lesz vb az arenaban!!! Mar csak babonabol is. 2013ban ugyan ez jatszodott le csak a hosszabbitas elejen....
A Volan project pedig szamomra lecsengett.. sorozatban pocsek szezonok. Csak azert behivott emberek mert ott jatszanak... Ugyan van elore lepes az erste ligaban, de edes keves. Amig csak Sebok es Gallo jatszik ertekelheto bajnoksagban nem is erdemes feljutasrol almodozni. Faj beismerni magamnak is de hatalmas mazli lett volna a mostani feljutasunk. Az olaszok es a brittek teljesen megerdemeltek!! Megdolgoztak erte becsulettel!
solarys 2018.04.28. 23:28:56
A szomorú csak az hogy ez a brit csapat elég színtelen-szagtalan hokit játszott, nagyon jó hetet fogtak ki, kissé le is nézték őket. Verhetőek lettek volna....
Akartak a fiaink, de ennyi ziccert kihagyni mint a torna során, az megbosszulja magát. Elgondolkodtató hogy a lengyelek ellen és most is két gólos előnyünket adtuk el.
Akartak a fiaink, de ennyi ziccert kihagyni mint a torna során, az megbosszulja magát. Elgondolkodtató hogy a lengyelek ellen és most is két gólos előnyünket adtuk el.
Nittümeki 2018.04.28. 23:33:05
@essze: Belenéztem a kaunasi vb meccsibe. Hát úgy egy fokkal lassabban zajlott minden, mint itt és ez rájuk is abszolút igaz volt. Nem rossz csapat persze, de az idén innen kizúgó lengyelek szintjét tuti nem
ütik jelenleg.
ütik jelenleg.
kerusz 2018.04.28. 23:37:22
@Nittümeki: Hát ha valami, ez a vb megtaníthatott volna arra, hogy vigyázni kell az ilyen kinyilatkoztatás-szerű kijelentésekkel.
Nittümeki 2018.04.28. 23:40:15
@kerusz: Jelenleg k...vára nem érdekel, hogy mire kell vigyázni. Amúgy meg egy helyben toporgunk évek óta. Ez, ami tény. A többin vitatkozhatunk, de jelenleg felesleges.
2018.04.29. 00:03:00
Ez VB döntő volt és a fiúk kontrollálták, akárki akármit mond. Olyan esélytelen lövésből,amiből gól lett a végén, eddig 100 volt ellenünk, pont az az egyet beszopta Ádi- aki egyébként a legjobb magyar volt a Vb-n. Nincs mit filozfálni ez előfordulhat 100 ból egyszer, az a britek szerencséje, hogy pont most ment be. A brit mákot pont négy csapat élte meg a Vb-n legalább egyszer gól formájában, kétségtelen hogy 16 másodeprccel a vége előtt a legfájóbb. Ettől még áll, ott voltunk, kikaptunk kétszer, majdnrm nyertünk háromszor és egy balszerencsé meccsen buktuk el a feljutást.
Nincs miért szégynkezni,
Nincs miért szégynkezni,
2018.04.29. 00:09:31
@qwer1803: honnan veszed , hogy jövőre csak egy feljutó lesz az A-ba?
OliBLOOD 2018.04.29. 00:10:41
@lbsz: Onamitas balszerencsere fogni, szerintem szerencse dolgaban X-re hoztuk a meccset. Ott volt ugye Csanad golja a masik oldalon.
Milo92 2018.04.29. 00:32:11
Sajnálom a srácokat. DE. Szép teljesítmény volt, nincs miért szégyenkezni. Britek megérdemelték, csodát tettek. Észre kéne venni hogy semmi keresnivalónk nincs az A csoportban ezzel a hátországgal. Úgy néz ki jövőre a hazai liga félamatőr szintre süllyed, és lesz 3 kiemelt csapatunk külföldön. Az A csoporthoz kéne egy komoly hazai bajnokság, legalább 8-10 profi magyar klubbal, közönséggel, stb. Addig ha el is érjük az A csoportot véletlen, önámítás, hogy a magyar jégkorong A csoportos szinten van. Talán meg kéne próbálni egyszer az itthon sok pontot termelő játékosokat is betenni a keretbe, hátha egy Galanisznak nem remeg meg a keze egy szólótól.
2018.04.29. 00:32:21
Elmegy mindenki a picsába, aki lehúzza ezt a csapatot!
Mennybe ordibáltátok volna, ha nincs a végén a potyagól, amit 100-ból 99 szer- véd Ádi, aki 99 szer kivédte, 10 15-ször a lehetelent is aVb-n. aki ezt nem látja az nem tárgyilagos. A tényekkel kéne folgalkozni. Szlovén, Kazah, Olasz kétszer kikapott, egy szerencsé gólon buktuk el a Vb-döntőt, óriási nyomás mellett, amit a csapat elbírt és kezlet, úgy hogy kontrollálta végig a meccset. Ez miért felejtitek el? Kőkeméyn karakter mitatott a csapat nem beszart a lehetőségtől, hanem a meccs elejétől kézbe vette a sorsát, ami egy a 6 az 5 elleni szituáción ment el meglhetősen ártalmatlan helyeztől. Ez előfordul még az NHL-ben is. Nem lehet a VB egész teljesítményére ráhúzni egy elbaszott védést a Vb legjobb kapusától!
Mennybe ordibáltátok volna, ha nincs a végén a potyagól, amit 100-ból 99 szer- véd Ádi, aki 99 szer kivédte, 10 15-ször a lehetelent is aVb-n. aki ezt nem látja az nem tárgyilagos. A tényekkel kéne folgalkozni. Szlovén, Kazah, Olasz kétszer kikapott, egy szerencsé gólon buktuk el a Vb-döntőt, óriási nyomás mellett, amit a csapat elbírt és kezlet, úgy hogy kontrollálta végig a meccset. Ez miért felejtitek el? Kőkeméyn karakter mitatott a csapat nem beszart a lehetőségtől, hanem a meccs elejétől kézbe vette a sorsát, ami egy a 6 az 5 elleni szituáción ment el meglhetősen ártalmatlan helyeztől. Ez előfordul még az NHL-ben is. Nem lehet a VB egész teljesítményére ráhúzni egy elbaszott védést a Vb legjobb kapusától!
2018.04.29. 00:38:01
@Speedking: Nyomorék, egy kibaszott mákos lövés miatt?
Na most nagyot csalódtam benned. Azt hittem, láttál már pár hokimeccset!
Na most nagyot csalódtam benned. Azt hittem, láttál már pár hokimeccset!
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.29. 02:14:49
@lbsz: szégyenkezni nincs mit. A csapat hajtott, ez tagadhatatlan. De se az öt meccs összképe, se mai meccs alapján nem mondhatjuk jó szívvel, hogy megérdemeltük volna a feljutást. És azt se, hogy jó teljesítményt nyújtottunk. Ha csak a mai meccsre gondolok, óriási tévedés azt mondani, hogy kontrolláltuk a meccset. Ha kontrolláltuk volna, akkor nem egy gólos előnnyel megyünk a hajrába. Akkor nem veszítünk korongot n+1-szer a saját harmadunkban, meg nem hagyunk ki n+1 szólót a brit kapu előtt, beleértve ebbe egy büntetőt.
Hősies győzelmek egyfelől, negatív gólkülönbség és egyenetlen teljesítmény szinte mindegyik meccsünkön másfelől. Ez a mérleg.
Hősies győzelmek egyfelől, negatív gólkülönbség és egyenetlen teljesítmény szinte mindegyik meccsünkön másfelől. Ez a mérleg.
2018.04.29. 06:12:29
@lbsz: Itt nem a "mákos" lövés a lényeg.Az csak a végkifejlet volt.Az egész torna...a válogatástól kezdődően a meccsek végigjátszásáig a padon és a jégen.
3-4 játékos zsenialitásának köszönhető,hogy egyáltalán bennmaradtunk...túl sok volt az alibizés és nem csak a jégen...olvasd csak vissza a nyilatkozatokat....aztán csalódhatsz.
3-4 játékos zsenialitásának köszönhető,hogy egyáltalán bennmaradtunk...túl sok volt az alibizés és nem csak a jégen...olvasd csak vissza a nyilatkozatokat....aztán csalódhatsz.
szanisz 2018.04.29. 08:22:52
@Speedking: csak Galló feszegeti, hogy talán mi is elbasztunk valamit. A kapitány nyilatkozata a leggázabb.
csakreálisan 2018.04.29. 08:33:41
Sajnos mindent összevetve nem érdemeltük volna meg a feljutást. De ha csak a mutatott játék színvonalát nézzük (A csoportos nívót alapul véve) egyik csapat sem.
Páratlanul izgalmas dramaturgiája volt a tornának, de igazi hokit "csak nyomokban" tartalmazó produkció volt, néhány kazah megmozdulástól eltekintve.
Illusztrációként, a tegnap esti négy gól mindegyike a vicces kategóriába sorolható, különösen a második gólok, a kihagyott szólókról már ne is beszéljünk...
Páratlanul izgalmas dramaturgiája volt a tornának, de igazi hokit "csak nyomokban" tartalmazó produkció volt, néhány kazah megmozdulástól eltekintve.
Illusztrációként, a tegnap esti négy gól mindegyike a vicces kategóriába sorolható, különösen a második gólok, a kihagyott szólókról már ne is beszéljünk...
korxi 2018.04.29. 08:53:56
@lbsz: A második gólunk alapján elég vicces dolog brit mákról beszélni.
korxi 2018.04.29. 08:58:38
Csúnyán elbaszták, ez tény. A végén ugye kétszer is nálunk volt a korong, de annak kiemelése helyett az járt az érintettek fejében hogy meg kéne próbálni kicselezni/kipasszolni a támadót és üres kapus gólt lőni mert az mekkora lenne már....bzdmg...
Az olaszok ezt csinálták a végén, de ők gólkényszerben voltak, mi meg nem.
Az olaszok ezt csinálták a végén, de ők gólkényszerben voltak, mi meg nem.
2018.04.29. 09:03:06
@szanisz: Sajnos ugyanaz a mellébeszélés,felelősség hárítás megy mint a focinkban...A kapitány nyilvánvaló báb,jól látszott a pad "testbeszédén",hogy ki az igazi főnök.
Ez a VB sokkal rosszabbul is elsülhetett volna...
maradjunk annyiban.
Ez a VB sokkal rosszabbul is elsülhetett volna...
maradjunk annyiban.
Uteapu 2018.04.29. 09:18:46
Nézzük másképpen ezt a szomorú 16 másodpercet. Végig a kiesés és feljutás szélsőségei között jártak le-fel a csapatok.
Annyi biztos, hogy a feljutás a szurkolóknak öröm lett volna a szövetségnek elégtételt a munkájuk helyességének igazolására. Az A csoport nekünk még nem realitás és a szövetségnek illene elgondolkodnia, hogy a megfelelő emberekkel és a jó irányban ténykedik-e. Mondhatjuk a sors intő kezének ezeket a végső pillanatokat, hogy ideje lenne elszakadni a rossz beidegződésektől az egót alárendelni a közös érdeknek, ami csapatok és érdekek felett áll.
Ebből a szempontból nem bánom, hogy itt maradtunk, még akkor sem, ha most azért mint szurkoló, keserű a szám íze.
Annyi biztos, hogy a feljutás a szurkolóknak öröm lett volna a szövetségnek elégtételt a munkájuk helyességének igazolására. Az A csoport nekünk még nem realitás és a szövetségnek illene elgondolkodnia, hogy a megfelelő emberekkel és a jó irányban ténykedik-e. Mondhatjuk a sors intő kezének ezeket a végső pillanatokat, hogy ideje lenne elszakadni a rossz beidegződésektől az egót alárendelni a közös érdeknek, ami csapatok és érdekek felett áll.
Ebből a szempontból nem bánom, hogy itt maradtunk, még akkor sem, ha most azért mint szurkoló, keserű a szám íze.
qwer1803 2018.04.29. 09:21:56
@lbsz: Bocsi, ha félreérthető volt, de a Div1/B-ből való feljutóra gondoltam. :D
hüjeliba 2018.04.29. 10:01:28
Hogy mi kellett volna az A csoporthoz?
Talán sokkal jobb védőmunka csapatszinten, a hosszabbítást nem számolva 185 lövés hárítását bíztuk a Ádira 93% feletti teljesítménnyel hozta, ezzel szemben a Szlovénok 130-at, az Olaszok 123-at kaptak, míg a lengyelek 170 kapott lövéssel, 90%-os kapusteljesítmény mellett kiestek.
Képzeljük el Ádi teljesítményét, ha 60-65 lövéssel kevesebbel kell megküzdenie... már a brit meccs előtt arról beszéltünk volna, hogy mikor lehet már jegyet venni Kassára , vagy Pozsonyba.
Talán sokkal jobb védőmunka csapatszinten, a hosszabbítást nem számolva 185 lövés hárítását bíztuk a Ádira 93% feletti teljesítménnyel hozta, ezzel szemben a Szlovénok 130-at, az Olaszok 123-at kaptak, míg a lengyelek 170 kapott lövéssel, 90%-os kapusteljesítmény mellett kiestek.
Képzeljük el Ádi teljesítményét, ha 60-65 lövéssel kevesebbel kell megküzdenie... már a brit meccs előtt arról beszéltünk volna, hogy mikor lehet már jegyet venni Kassára , vagy Pozsonyba.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.29. 10:30:29
@hüjeliba: Egyetértek.
Illetve azt hozzátenném, hogy nem csak hátul volt gond, hanem elöl is. Az egyetlen csapat voltunk, amelyik 10 gólnál kevesebbet lőtt. A góllövési hatékonyságban az utolsók vagyunk. Ez az egyéni statisztikákon is látszik, 2 magyar van a legjobb 18 között, közülük Sebők a 8. az 5 pontjával.
Illetve azt hozzátenném, hogy nem csak hátul volt gond, hanem elöl is. Az egyetlen csapat voltunk, amelyik 10 gólnál kevesebbet lőtt. A góllövési hatékonyságban az utolsók vagyunk. Ez az egyéni statisztikákon is látszik, 2 magyar van a legjobb 18 között, közülük Sebők a 8. az 5 pontjával.
Nittümeki 2018.04.29. 12:16:47
Vay Ádinak remélem összejön egy jó európai szerződés és jövőre is ő véd! A mezőnyjátékosoknak meg van ahova fejlődni, tisztelet a kivételnek...Az is látszik, hogy az egy darab EBEL-csapat már semmire nem elég ezen a szinten se. Igazából csak a légiósok és a komoly légiós múlttal bírók tudtak kiemelkedni.
2018.04.29. 12:20:01
Egy kérdés.Lehet,hogy elkerülte a figyelmem,de Csányi miért nem volt keretben?Sérült?Lemondta?vagy csak gyúrni kell még neki?
Nittümeki 2018.04.29. 12:25:51
@Speedking: Negyedik soros jatékos volt a klubjában. Nem egy nagy szám ő szerintem.
kerusz 2018.04.29. 21:56:40
@Speedking: Ki a főnök?