Sorsdöntő mérkőzés a lengyelek ellen
2018.04.26. 10:54: kutyatej73
41 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1413871360
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DominiKing 2018.04.26. 12:10:14
Nyugi, simán nyerünk, de erre a Chmielewski gyerekre oda kell figyelni.
Uteapu 2018.04.26. 13:35:41
@DominiKing: A töretlen optimizmus dicséretes, de békát azért ne csókolj meg. :)
DominiKing 2018.04.26. 14:00:46
@Uteapu: A béka én voltam és lám, milyen délceg herceg vált belőlem. :-)
Bar down 2018.04.26. 16:13:26
Nyugi, megverünk mindenkit, minden más eredmény jól alakul, és jövőre hazai jégen küldjük le a tótokat a Div1-be :)
2018.04.26. 18:48:28
Sör behűtve...nyomjuk le a tesókat:)
moszkvicssluszkulcs 2018.04.26. 20:09:38
Ebbe a harmadba kapcsolódtam be, de ez valami tragédia...
2018.04.26. 20:11:13
Aki itt kikap...kiesik
Uteapu 2018.04.26. 20:17:25
Eddig ez a legrosszabb harmadunk. Hári, tudásához képest sajnos a leggyengébb eddig a VB-n.
2018.04.26. 20:21:53
"gólt kellene találni"
2018.04.26. 20:30:28
@Uteapu: igen. Könyök sérülés.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.26. 20:35:06
Bmeg, egy remek harmad eredményét sikerült eldobni ezzel az alibi öregfiúk játékkal. :-(( Most vagy kiengedtek a fiúk fejben, és akkor egy fejmosás talán segít, vagy fáradnak, és akkor nagy bajban leszünk.
moszkvicssluszkulcs 2018.04.26. 20:50:36
@Uteapu: Akkor légyszi írd már le Kógerről, Nagy G.ről, stb...:))
moszkvicssluszkulcs 2018.04.26. 21:13:18
Húúúú, rühelltem volna szombaton úgy meccsre menni, hogy a kiesés miatt kell izgulni...
2018.04.26. 21:18:37
Bennmaradtunk:)))
A többi már ajándék....
A többi már ajándék....
Nittümeki 2018.04.26. 21:26:21
Ezt a meccset az első harmadban meg lehetett volna nyerni. Aztán a másodikban tragikusan enerváltak, gyengék voltunk, aminek meg is lett az eredménye. Szerencsére az utolsóban ismét felszívtuk magunkat annyira, hogy vért izzadva megnyerjük a meccset egy nem sokkal ugyan , de egyértelműen gyengébb tudású csapat ellen.
Az eddigiek alapján a britek ellen ennél több kell.
Az eddigiek alapján a britek ellen ennél több kell.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.26. 21:40:28
@Nittümeki: Ezt a gyengébb tudást mindig előhozod a lengyelek kapcsán. Most éppen ott tartunk, hogy tétmeccsen Krakkó óta 2 győzelem, egy vereség és egy PS vereségünk van ellenük. Mindegyik meccs rendkívül szoros volt, egyedül tavaly volt két gól a különbség, a javukra. Hát, lehet mondani, hogy gyengébb tudásúak, de ez kb. az 51-49 ide...
Ha esetleg azzal érvenél, hogy az első harmad volt a mi igazi tudásunk, akkor sajna vitatkoznom kellene, mert a tudásunk az, amit hosszú távon stabilan hozunk, tehát a gyengébb harmadaink lehúzzák a jobbakat.
Azt nem tudom, hogy kell-e ennél több a britek ellen, de abban biztos vagyok, hogy ha csak ennyit hozunk, akkor nem számíthatunk sétagaloppra...
Na mindegy, most szurkoljunk a következő négy meccs kedvező eredményéért, és akkor esetleg még a feljutás is lehet a tét szombaton...
Ha esetleg azzal érvenél, hogy az első harmad volt a mi igazi tudásunk, akkor sajna vitatkoznom kellene, mert a tudásunk az, amit hosszú távon stabilan hozunk, tehát a gyengébb harmadaink lehúzzák a jobbakat.
Azt nem tudom, hogy kell-e ennél több a britek ellen, de abban biztos vagyok, hogy ha csak ennyit hozunk, akkor nem számíthatunk sétagaloppra...
Na mindegy, most szurkoljunk a következő négy meccs kedvező eredményéért, és akkor esetleg még a feljutás is lehet a tét szombaton...
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.26. 21:45:31
Egyébként szerintem még a kiesés sincs letudva, egy szlovén-lengyel-magyar holtversennyel hat ponttal még kiesnénk és ez kijöhet... :-(
moszkvicssluszkulcs 2018.04.26. 22:10:12
@Uteapu: Igen, de az nem úgy kezdődik, hogy a lengyelek megverik a kazahokat??
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.26. 22:22:23
@moszkvicssluszkulcs: De igen. Nyilván nem fogadnék rá, de nem ez lenne a legnagyobb meglepi ezen a vb-n...
2018.04.26. 22:41:11
A Lengyelek nagy bajban vannak.
utó 2018.04.26. 23:20:24
Kiszámoltam, mi kell a feljutáshoz. :) Szerintem nem esélytelen.
Nekünk nyilván verni kell az angolokat. Az olaszokat kell megelőznünk, a kazahokat feltehetően már nem tudjuk. Az olaszoknak el kéne bukni a két meccsükből egyet. A szlovénoknak meg nem szabad mindkettőt megnyerniük.
Mondjuk a kazahok verjék meg nekünk Szlovéniát, hogy a szlovének kiesésre álljanak az utolsó körben, és a bennmaradásért verjék meg az olaszokat.
Olasz-angol valsz 1-es lesz, de ha angolok győznek, az is jó, ha mi verjük őket. Kazah-lengyel szintén mindegy nekünk valószínűleg, legyen 1-es.
1. KAZ 12
2. HUN 9
3. ITA 9
4. SLO 6
5. GBR 6
6. POL 3
Egymás ellen játszott meccs miatt mi jutunk fel, nem az olaszok. Jó lesz így? :)
Nekünk nyilván verni kell az angolokat. Az olaszokat kell megelőznünk, a kazahokat feltehetően már nem tudjuk. Az olaszoknak el kéne bukni a két meccsükből egyet. A szlovénoknak meg nem szabad mindkettőt megnyerniük.
Mondjuk a kazahok verjék meg nekünk Szlovéniát, hogy a szlovének kiesésre álljanak az utolsó körben, és a bennmaradásért verjék meg az olaszokat.
Olasz-angol valsz 1-es lesz, de ha angolok győznek, az is jó, ha mi verjük őket. Kazah-lengyel szintén mindegy nekünk valószínűleg, legyen 1-es.
1. KAZ 12
2. HUN 9
3. ITA 9
4. SLO 6
5. GBR 6
6. POL 3
Egymás ellen játszott meccs miatt mi jutunk fel, nem az olaszok. Jó lesz így? :)
utó 2018.04.26. 23:44:44
@utó: Ja, a kazah-lengyel is lehet fontos, mert ha a kazahok kikapnak rendes játékidőben, de verik Szlovéniát, akkor 9 pontosak ők is, amiből mi gólarányban rosszul jövünk ki a magyar-olasz-kazah pontegyenlős mini tabellán. Nyilván hülyeség ez az elméleti vb. :) Jöjjenek a meccsek, derüljön ki az igazság.
NickLeeson 2018.04.27. 07:50:40
@utó: na es ehhez a dramai leosztashoz mit szoltok?
Ma kazah-szloven H (hosszabbitas utan)
brit-olasz V
Szombati meccsek elott igy
1. ITA 9
2. KAZ 8
3. GBR 6
4. HUN 6
5. SLO 4
6. POL 3
Szombaton:
KAZ-POL V
(lengyeleknek nyerniük kell a bentmaradashoz, kazahoknak meg legalabb egy pont a feljutashoz, mondjuk EA lengyel gol a vegen ikszes allasnal)
SLO-ITA H (hosszabbitas utan)
Szlovenia 3 ponttal biztosan bentmarad, 1 ponttal biztosan kiesik, 2 ponttal bentmaradhat. Olaszorszag 1 ponttal biztosan feljut. Iksznel senki nem hozza le a kapust a fentiekbol kovetkezoen, az olaszok pedig a hosszabbitast lesz...k mert mar feljutottak.
Az utolso meccs elott
1. ITA 10
2. KAZ 8
3-6. GBR 6
3-6. HUN 6
3-6. SLO 6
3-6. POL 6
Ebbol a britek mar nem tudnak kiesni (vertek SLO-t es POL-t).
HUN-GBR
58. perc es iksz. Ezzel KAZ feljuto es SLO kieso. A britek egy rendes jatekidos gyozelemmel feljutnak, de hosszabbitasos nem eleg. Nekünk szintugy, de mi egy rendes jatekidos vereseggel kiesunk. Vagyis GBR kapus le es EA. Mi EN gol es feljutunk. SLO kiesett.
Eleg dramai? Minden idok legizgalmasabb VB csoportköre lenne valszeg...
B opcio:
kazah-szloven V (hosszabittas utan)
brit-olasz V
KAZ-POL V (hosszabbitas utan)
SLO-ITA H (hosszabbitas utan)
1. ITA 10
2. KAZ 8
3. SLO 7
4-5. GBR 6
4-5. HUN 6
6. POL 5
Ugyanaz mint fent a HUN-GBR tekinteteben, csak mindket csapat egyszerre lehozza a kapust egy közepkörös bulinal mert csak a rendes jatekidos gyozelem jelent feljutast es nincs vesztenivalo.
Ma kazah-szloven H (hosszabbitas utan)
brit-olasz V
Szombati meccsek elott igy
1. ITA 9
2. KAZ 8
3. GBR 6
4. HUN 6
5. SLO 4
6. POL 3
Szombaton:
KAZ-POL V
(lengyeleknek nyerniük kell a bentmaradashoz, kazahoknak meg legalabb egy pont a feljutashoz, mondjuk EA lengyel gol a vegen ikszes allasnal)
SLO-ITA H (hosszabbitas utan)
Szlovenia 3 ponttal biztosan bentmarad, 1 ponttal biztosan kiesik, 2 ponttal bentmaradhat. Olaszorszag 1 ponttal biztosan feljut. Iksznel senki nem hozza le a kapust a fentiekbol kovetkezoen, az olaszok pedig a hosszabbitast lesz...k mert mar feljutottak.
Az utolso meccs elott
1. ITA 10
2. KAZ 8
3-6. GBR 6
3-6. HUN 6
3-6. SLO 6
3-6. POL 6
Ebbol a britek mar nem tudnak kiesni (vertek SLO-t es POL-t).
HUN-GBR
58. perc es iksz. Ezzel KAZ feljuto es SLO kieso. A britek egy rendes jatekidos gyozelemmel feljutnak, de hosszabbitasos nem eleg. Nekünk szintugy, de mi egy rendes jatekidos vereseggel kiesunk. Vagyis GBR kapus le es EA. Mi EN gol es feljutunk. SLO kiesett.
Eleg dramai? Minden idok legizgalmasabb VB csoportköre lenne valszeg...
B opcio:
kazah-szloven V (hosszabittas utan)
brit-olasz V
KAZ-POL V (hosszabbitas utan)
SLO-ITA H (hosszabbitas utan)
1. ITA 10
2. KAZ 8
3. SLO 7
4-5. GBR 6
4-5. HUN 6
6. POL 5
Ugyanaz mint fent a HUN-GBR tekinteteben, csak mindket csapat egyszerre lehozza a kapust egy közepkörös bulinal mert csak a rendes jatekidos gyozelem jelent feljutast es nincs vesztenivalo.
Uteapu 2018.04.27. 09:09:06
Minitabella lesz a körbeverések miatt, addig nehéz számolgatni bár mit a mai meccsek előtt. Többek közt ezért bosszantott az üres kapus kapott gól is a Szlovének ellen.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.27. 09:40:00
@Uteapu: A számolgatás szuper szórakozás, hiszen a lengyeleken kívül bárki feljuthat még és mindenki kieshet. ;-)
A minitabellákkal meg az eddigiek alapján csak akkor járhatunk jól, ha nem körbeverés lesz, mert a gólkülönbségünk tragikus.
Ha már gólkülönbség: elvileg előállhat az a fura helyzet is, hogy a magyar csapat úgy jut fel, hogy nekünk lesz a tornán a legrosszabb gólkülönbségünk... Vicces lenne...
A minitabellákkal meg az eddigiek alapján csak akkor járhatunk jól, ha nem körbeverés lesz, mert a gólkülönbségünk tragikus.
Ha már gólkülönbség: elvileg előállhat az a fura helyzet is, hogy a magyar csapat úgy jut fel, hogy nekünk lesz a tornán a legrosszabb gólkülönbségünk... Vicces lenne...
zorromeister 2018.04.27. 09:43:50
Csak hosszabbítás nélküli meccseket feltételezve is 2^5=32 féle variáció lehetséges (egyébként 1024, és még a gólkülönbséggel nem is számoltunk). Olyan verzió is van, hogy megnyerjük a csoportot gólkülönbségtől függetlenül: KAZ-SLO 2, ITA-GBR 2, KAZ-POL 2, SLO-ITA 2, HUN-GBR 1. Ebben az esetben:
1 HUN 9 (mert az olaszokat és a briteket is megvertük)
2 GBR 9
3 ITA 9 (mert a britektől és tőlünk is kikaptak)
4 POL 6
5 SLO 6
6 KAZ 6
Tudom, merész verzió. :-) A 2. helyhez azért nem kell ilyen drámai dolgoknak történnie.
1 HUN 9 (mert az olaszokat és a briteket is megvertük)
2 GBR 9
3 ITA 9 (mert a britektől és tőlünk is kikaptak)
4 POL 6
5 SLO 6
6 KAZ 6
Tudom, merész verzió. :-) A 2. helyhez azért nem kell ilyen drámai dolgoknak történnie.
2018.04.27. 10:06:26
Lényeg a lényeg:ütni kell a briteket a többi majd alakul, mint púpos gyerek a prés alatt:)
hüjeliba 2018.04.27. 10:32:21
Ha már mindenki matekozik: az én egyenletem szerint nem lesz kieső, (pláne ha az az Olasz vagy a Szlovén válogatott lenne) de a div1/B- ből lesz két fellépő csapat.
Dallanan 2018.04.27. 10:34:56
Eddig nem volt hosszabbításos meccs. Valószínűségszámítás alapján a hátralévő 5 meccs valamelyikén nagy eséllyel lesz. Ez nekünk annyiban kedvezhet, hogy csökkenti a minitabellás variációkat, amiből az esetek zömében rosszul jönnénk ki.
Jelen állás szerint egyetlen dolognak nagyobb az esélye, mint minden másnak, hogy a lengyelek kiesnek. Elég sok variációban kerülnek a tabella végére.
Amiben bízom, hogy nem 900-1400 néző lesz a nem magyar meccseken.
Jelen állás szerint egyetlen dolognak nagyobb az esélye, mint minden másnak, hogy a lengyelek kiesnek. Elég sok variációban kerülnek a tabella végére.
Amiben bízom, hogy nem 900-1400 néző lesz a nem magyar meccseken.
Dallanan 2018.04.27. 10:38:00
@hüjeliba: :D :D :D
Vicc, de jogos...
Vicc, de jogos...
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 14:18:37
Az első lengyel gólt mintha les előzte volna meg. Fenn van vhol az egész meccs, vagy vissza lehet nézni? Jóval a gól előtt, de abban a támadásban.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 14:21:51
Elég nyögvenyelős győzelem lett, és nem győzött meg arról, hogy nekünk az A csoportban bármi keresnivalónk lenne.
Dallanan 2018.04.27. 14:49:28
@trollfeeder: Ilyen alapon egyetlen csapat sincs, aki megérdemelné a feljutást, vagy a mutatott játék alapján lenne keresnivalója az A csoportban. Minden csapatnak voltak rosszabb meccsei, gyengébb harmadai. Külső szemmel a britek teljesítenek legjobb hőfokon eddig, nagyon szimpatikus a hozzáállásuk a meccsekhez.
A csarnok jege nagyban hozzájárul az általános színvonalhoz. Sajnos.
A csarnok jege nagyban hozzájárul az általános színvonalhoz. Sajnos.
NickLeeson 2018.04.27. 14:58:08
@Dallanan:
+1
A kazahok az ellenünk mutatott első két harmad alapján és egy sima 0-3-mal a tarsolyban? Vagy a szlovének a két vereségükkel a britek és a lengyelek ellen? Vagy a brit csapat amelyik 14 lövéssel nyert meccset? Talán még az olaszokra mondható, hogy egyenletesen játazanak.
+1
A kazahok az ellenünk mutatott első két harmad alapján és egy sima 0-3-mal a tarsolyban? Vagy a szlovének a két vereségükkel a britek és a lengyelek ellen? Vagy a brit csapat amelyik 14 lövéssel nyert meccset? Talán még az olaszokra mondható, hogy egyenletesen játazanak.
essze 2018.04.27. 22:16:37
@hüjeliba: Ideje volna már a nyolccsapatos csoportoknak. 12->6-tal átestek a ló túloldalára. A divízió meg olyan semmilyen elnevezés.