Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

A HK Nitra nyerte a Visegrád Kupát

2018.01.23. 20:43: kutyatej73

A HK Nitra nyerte a Visegrád Kupát

Mikael Tisell: Nagyon kemény, hajtós mérkőzésen vagyunk túl. Ahogy azt sejteni lehetett, a Nyitra keményen beleállt a mérkőzésbe, és ez az a szint, ahol nagyon kevés helye van a hibáknak. Jobban kezdett a házigazda, ám nekünk is sikerült végig játékban maradni. A rendes játékrész végét a hazaiak nagyon megpörgették, a hosszabbításban pedig nekünk volt több lehetőségünk. Ez a mérkőzés az utolsó pillanatig eldőlhetett volna bárki javára. A büntetőlövés egy lutri, amiben most sajnos alulmaradtunk, ennek ellenére le a kalappal a csapat előtt, nagyot küzdöttek, és köszönjük a rengeteg szurkolónak is, akik idáig elkísértek minket.

Andrej Satura: – Nagy szó, hogy fel tudtunk állni kétgólos összesített hátrányból, teljesen más mentalitással léptünk pályára, mint az első meccsen. Nagyon örülök a győzelemnek, mert igen kemény ellenfelet győztünk le parádés hangulatban. Andrej Satura: – Nagy szó, hogy fel tudtunk állni kétgólos összesített hátrányból, teljesen más mentalitással léptünk pályára, mint az első meccsen. Nagyon örülök a győzelemnek, mert igen kemény ellenfelet győztünk le parádés hangulatban.

78 komment

Címkék: döntő Miskolc Nyitra Visegrád Kupa

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5013598505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skyblue22 2018.01.23. 20:53:44

Grat Miskolc az egész sorozathoz! Ha lett volna egy Háritok a büntetőkhöz, akkor nyertetek volna! :) HMH!

CsakÚjváros 2018.01.23. 21:21:52

Tök mindegy mindkettő jó a műfajban :) Én Kulmalát még egyre jelöltem volna :)

Skyblue22 2018.01.23. 22:10:54

@CsakÚjváros: Tetszőlegesen választható! :)

Hajrávolán 2018.01.23. 22:11:37

Szép volt Miskolc :) remélem jövőre Magyar csapat emeli fel a kupát!

csakreálisan 2018.01.24. 00:05:20

Egy mesével kevesebb, miszerint a szlovák klubhoki egy osztállyal jobb, mint a magyar! Vagy legalábbis van kb 3-4 olyan csapatunk, amelyik simán beférne a szlovák Extraligába.

solarys 2018.01.24. 00:30:43

Szép volt Macik!
Nagyszerű eredmény, de azért ne feledjük jó néhány légiós is tolja a Miskolc szekerét. Közel vagyunk a szlovák hokihoz, de ott még mindig több minőségi játékos van mint nálunk, sajnos.
Ebben kell még fejlődnünk, hogy igazán erősek lehessünk. Lásd dánok, norvégok, svájciak.

DominiKing 2018.01.24. 00:35:55

Basszus, már az idény eleje óta arra vágytam, hogy lássak egy magyar csapatot a VK döntőjében. Puff neki, pont most ebben az időben volt nekem is meccsem.
Viszont több beszámolót is elolvastam (most az NSO is megerőltette magát), amik szerint nincs oka szégyenkezésre a Miskolcnak. Holnap majd bele is nézek a meccsbe.
A miskolci meccsen és a VK többi meccsén is mindenki láthatta, hogy a legjobb szlovák csapatokkal szemben is simán versenyképesek a macik. A Miskolc eredménysora önmagáért beszél.
Szép volt srácok
Hajrá Magyar Hoki!

KareszB 2018.01.24. 08:22:18

@solarys: Ha már nincs mibe belekötni, akkor azt se feledjük, hogy Miskolcon van 7 olyan játékos, aki eredendően nem magyar, míg a MAC keretében 11 ilyen van, Fehérváron meg 14 (ha jól számolom). Szóval volt rajtuk sapka, vagy nem volt?

KareszB 2018.01.24. 08:47:58

@KareszB: Azt ki is felejtettem, hogy a Nyitra keretében is van 11 légiós. :)

Nittümeki 2018.01.24. 09:06:27

Szép volt Miskolc! Amúgy most nem is értem, hogy miről megy a vita. Ez a VK egy alapvetően jó dolog, a döntős szereplés meg minden várakozást felülmúlt...A látottak alapján a DVTK minimum szolid középcsapat lenne az Extraligában. Mondjuk azt túlzásnak érzem, hogy lenne még 2-3 csapatunk, amelyik szintén, jelenleg a miskolciak más szintet képviselnek, mint a többiek az EL-ben. Ettől függetlenül én nem örülnék az extraligás kalandjuknak, mert a legjobb csapat távozása legalább öt évvel vetné vissza a bajnokságunk fejlődését. Elveszne a húzóerő, akit mindenki utol akar éni, le akar győzni. Inkább jöjjön haza a Volán , "nyugaton" úgysem terem sok babér mostanában. :P

korxi 2018.01.24. 10:16:40

@solarys: "de azért ne feledjük jó néhány légiós is tolja a Miskolc szekerét"

Egészen egyedülálló jelenség ez a jégkorongban, meg azon belül az erste ligában is.

DominiKing 2018.01.24. 15:47:19

@korxi: Szerintem ő a válogatottak szempontjából írta ezt. Így teljesen érthető amit írt. Nekem legalább is átjött.

csakreálisan 2018.01.24. 15:56:46

@DominiKing: Igen, ez egy nagyon jó és ráadásul igaz cikk, de csak a klubhokira. Az más kávéház, ott egy kínai, vagy horvát csapat is simán verheti a kirakatcsapatukat a Slovant, ez csak pénz kérdése.
Ahogy Miskolcon is volt elég pénze már hál'Istennek a klubnak, hogy jó üzleti és szakmai érzékkel egy ilyen csapatot összerakjanak.
De a válogatottban kevés a tehetséges magyar, és mostanában a honosítás sem segít, a régiek el(ki)koptak, az újak meg fele annyira sem jók. Tehát nem várható nemcsak az, hogy megverjük a szlovákokat, de még az A csoport is egyre messzibbnek tűnik....
(Azt meg még a legelvakultabbaknak is tudniuk kell, a legjobb szlovák hokisok két, ha nem három osztállyal feljebb lévő bajnokságokban meghatározó emberek, a mieink meg ezen a szinten soha nem voltak, még a közelében sem...)

solarys 2018.01.24. 16:16:07

@KareszB: Félre értettél, nem akartam bántani a miskolci csapatot. A magyar hoki akkor lehet igazán erős, ha nagyobb számban lesznek jó játékosaink, erős bajnokságokban.
A mostani szép eredmény ellenére a szlovák hoki még más szint, de innentől talán már nem néznek le minket. (annyira)

KareszB 2018.01.24. 16:25:26

@solarys: Attól függ, hogy mit értünk szlovák hoki alatt. Ha maradunk az Extraligánál, akkor már csak a top csapatokat nevezhetjük más szintnek. Ha tágabb értelemben vesszük, akkor a KHL/NHL játékosokhoz képest valóban sehol nem vagyunk még. De nálunk előbbi a cél.

milan92 2018.01.24. 17:33:24

Közünk nincs a szlovák hokihoz összességében. Nem 1, hanem 3 polc a különbség. Igaz, a "dárda hegye" vagy a "piramis csúcsa" egész jó a magyar hokiban. De semmi mélysége nincs a bázisnak. A szlovákoknál van 10-20 játékos akik NHL KHL szint. Ez nálunk nincs. Van az extraliga, ami egy jó bajnokság, viszont ezt a magyar klubcsapataink is lassan megközelítik, csak ebből össz vissz van 3-4 komolyan vehető az EL-ben, + a Volán. A szlovákoknál van még temérdek közepes légiós az Erste ligához hasonló/erősebb/gyengébb ligákban. Nekünk ebből van néhány játékos, de jóval kevesebb. Aztán van szlovák másod és harmad osztály, ez nálunk kb nem létezik. Szóval a szlovák hoki messze van, első körben olyan nagyvárosokat kéne aktiválni az Erste ligába mint a Győr, Szeged, Debrecen stb. Viszont a liga, és ez a 4-5 magyar csapat szépen fejlődik, ebben valóban közelítünk, és nagy grat a Miskolcnak a teljesítményükért!

szmakarov 2018.01.24. 18:16:25

A szlovák extraligát rendszeresen nézik nagyon komoly játékos megfigyelők. Ha a tehetségek között magyar fiatalok is feltűnnének, mondjuk a Miskolc színeiben, talán több esély lenne egy-egy jobb szerződésre, nagyobb lehetőség a kiugrásra. Ez mellettük szól azt hiszem.

Nittümeki 2018.01.24. 18:52:16

@szmakarov: Ebben igazad van, de ugyanez áll az EBEL-re is és 10 év alatt 2 magyar játékos tudott magasabb szintre szerződni a Volánból...Most talán Hári lesz a harmadik, ha fog kelleni egy topligás csapatnak, de az ő esetében ez csak visszatérés lenne, nem kiugrás. Én már nem hiszek abban, hogy csapatok külföldön futtatása lenne a fejlődés útja, olyan ligákban, amelyek ugyan a miénknél egyelőre jóval magasabb szintet képviselnek, de nemzetközi összehasonlításban csak erős közepesek.

szmakarov 2018.01.24. 19:09:34

@Nittümeki: Én a teljes integrációban hiszek, 3-4 csapatunk az extraligában, a többi a 2. osztályban, de erre csekély az esély, mert klubszinten dőlnek el a dolgok,nem a válogatott évi egy szereplése és helyezése ami befolyásolná ezt. Szerintem bizonyos bajnokságokba könnyebb az extraligából kerülni, van ahol az Ebelt nézik inkább,a más stílus miatt is.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.24. 19:56:36

@szmakarov: Jó lenne egy ilyen integráció.
Azonban szerintem lenne egy-két pálya, ahol nemzeti villongásba torkollana az, ami szurkolásnak indult volna. Úgyhogy nem hiszek egy ilyen mély integrációban. Pedig tényleg nem lenne utolsó dolog!

szmakarov 2018.01.24. 20:06:26

@Fermentátor: Bocsánat, hiszek benne mint előrelépés, de azt én sem hiszem, hogy ez megvalósítható! A villongások sztem elenyészőek lennének, azért ez hoki, nem foci. Van, volt román csapat/ok a Mol ligában, mégsem emlékszem különösebb inzultusokra emiatt.

korxi 2018.01.24. 20:18:34

@Fermentátor: @szmakarov: Pedig ez nem is olyan burkolt cél, legalábbis Egritől már elhangzott.
A szlovákoknál már jóideje téma a nyitás vagy más ligával összekapcsolódás. Értelemszerűen a csehekkel szerettek volna hol nyíltan, hol burkoltan ligaegyesítést, akik viszont következetesen elzárkóztak ettől. Mostanra ezt már a szlovákok is tudomásul vették, körülnéztek hogy mi jöhetne szóba, de világos hogy még azok is akik a valamilyen nyitást szorgalmaznák, a velünk való közös ligát azért már meredeknek tartanák, és most elsősorban a színvonalcsökkenés miatt félelmekre gondolok.
A Visegrád Kupát egy olyan valaminek tekintik a létrehozói, amiből vagy kinő valami (ez a valami burkoltan egy esetleges közös liga) vagy pedig nem.

essze 2018.01.24. 21:22:34

@korxi: Ötlet.

1. Fehérvár hazarendelése. (Magyar bajnokság erősítése, közös versenysorozathoz minden csapat kell.)

2. 10 szlovák mellett 2 magyar csapat az Extra (Kárpát?)-Ligában. (Szívem szerint az egyik az EBEL-ből érkező Fehérvár lenne. Kérdés, hogy a többi klub belemenne-e? Bár lehet, hogy a szlovákok feltételként szabnák.) Egységes légiósszabályozás. (Max. 7 pont, kapus kettőt ér?)

3. Két oda-vissza kör. (Elég sok meccs, de mellette még lenne hely a kötelező magyar kupának.) Első nyolc megy a bajnoki címért, utolsó négy a kiesés ellen.

4. Két kieső, egy-egy magyar és szlovák feljutó. (A kiesők az adott szövetség bajnokságába mennek.)

5. Ha a lengyelek is jönnek, akkor tőlük is két csapat indulásként és hatan mennek a három kieső hely elkerüléséért.

6. Így minden szövetségnek mindig lenne csapata (píár), és a színvonallal se lenne probléma. A kiesés-feljutás pedig biztosítaná az állandó versenyhelyzetet a hazai csapatoknak is. A döntéshozó testületbe mindegyik szövetség, ill. mindegyik klub egy-egy tagot delegálna. (Ahogy közös sorozathoz illik, ugyanakkor a szlovák túlsúly megmaradna, mégiscsak az ő bajnokságukra épülne.)

7. Megvalósíthatóság. Úgy gondolom az döntene, hogy minden résztvevő akarja-e.

Végezetül: Álmodik a nyomor?

kerusz 2018.01.24. 21:57:00

@KareszB: A Slovan a KHL-ben nem része a szlovák hokinak?

KareszB 2018.01.24. 22:33:05

@kerusz: Szerintem benne van a válasz abban, amit írtam. Nem csak a Slovanban van szlovák játékos a KHL-ben. Az "NHL/KHL játékosok" kifejezés nálam lefedi a Slovant, elnézést, ha nem volt érthető.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.25. 10:42:09

@essze: Nem rossz elképzelés, de aligha kivitelezhető.
1.
A Fehérvár kötelezhető arra, hogy hazai bajnokságban induljon, és elkaszálható a külföldi indulás, de az nem következik belőle, és nem írható elő, hogy versenyképes csapatot állítson ki.
2.
Légiós szabályozásnál a csapat, a ligában szereplő és a ligán kívüli hoki nemzetiségnek külön elbírálás alé kellene esnie.
3+.
A romániai csapatokat valószínűleg nem várnák tárt karokkal az Extraligába. Nekem természetesnek tűnik, ha a hazait pl. a Szereda nyeri, akkor ő jut fel, de ebbe szerintem tóték nem mennek bele.

essze 2018.01.25. 11:02:07

@trollfeeder:
1. Ezt a versenysorozatot azért nem nevezném hazai bajnokságnak. A Fehérvár természetesen olyan gyenge csapatot indíthatna, amilyet akar. Legfeljebb egy év után kiesne. Ha megsértődnek, hogy az EBEL helyett csak a szlovák Extraligában indulhatnak, lelkük rajta.
3. Amit írtam, az csak a csontváz volt (utálok és nem is tudok gépelni). Lehetne olyan megkötés, hogy csak magyarországi csapat juthat fel, ha annyira félnének a Szeredától. Bár az ugye még egy országot jelentene, ami akár jó is lehet.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.25. 11:21:36

@essze: 2. Igen, elvileg van magyar bajnok és EL-bajnok. A kettő nem feltétlen ugyanaz. Legutóbb 2014-ben fordult elő ilyesmi.

Nittümeki 2018.01.25. 12:43:13

Ez a közös megaliga szerintem esélytelen. A VK továbbfejlesztése viszont nagyon jó lenne s ha megkomolyodna a sorozat, akár lehetne lobbizni a BL-nél is, hogy a sorozat győztese indulhasson a következő kiírásban. Akkor komoly tétje lenne mindenkinek! A Volán hazajövése meg nagyot dobna az EL-n, lenne még egy DVTK-szintű, nagyon erős csapat nagyon komoly szurkolótáborral , a klasszikus fehér megyei rangadók újraéléledéséről nem is beszélve! Én amúgy nagyon szeretem az EBEL-t, komoly tempójú, látványos, jó bajnokság, de amit a Volán ott művel az utóbbi években, az minden csak nem pozitív hatású vagy előremutató...A fostos EBYSL meg u20-as bajnokság helyett meg lehetne egy u22-es vagy u23-as bajnokság, ahol minden EL-csapat kötelezően kéne csapatot indítson. Így meg lehetne menteni a Titánok-projekt lényegét is. Mert annak, hogy Éjnszvörszék szerzik a pontok 70 százalékát, sok értelmét nem látom...

Kiinizsi 2018.01.25. 19:23:03

Vannak itt jó javaslatok csak az a baj, hogy a mi szurkolók agyalunk ezen, a szövetségnek akinek a dolga volna meg szarik az egészbe!
Az essze féle felvetés is lehetne valami kiindulási alap.

kerusz 2018.01.25. 22:08:39

@Kiinizsi: De miből gondolod, hogy az mjsz szarik az egészbe? Nyilván le fog ülni egymással a két szövetség és a két liga hogy értékeljék a tapasztalatokat, ráadásul ott vannak további érdeklődők (lengyelek pl.), és végül mégis csak a csapatoknak kell majd rábólintaniuk az egészre. Ehhez képest javában zajlik a bajnokság is mindkét országban, a klubok azzal vannak elfoglalva, nem a Visegrád Kupa következő idényével. Hogy az MJSZ két nappal az idei döntő után még nem állt elő azzal, hogy mi lesz jövőre, nem jelenti azt, hogy nem is érdekli ez a kérdés.

Raon 2018.01.25. 22:53:55

@Nittümeki: sajnos ilyen statisztika nincse, ezért ha érdekelnek a tények, ki kellene mazsolázni ezt, de ha meg tudsz nézni egy listát a 22 év alatti, pontszerző játékosokról a ligában (hány meccset játszottak, hány pontot szereztek), akkor rá fogsz jönni, hogy mi értelme van

KCs 2018.01.25. 23:07:49

@Raon: Hát, U24-et viszonylag könnyű találni, ez jó kiindulópont lehet:
www.eliteprospects.com/league.php?season=2017&leagueid=Erste Liga&pos=&leagueteam=&teamname=&nation=&nationname=&age=u24&prospects=

Nittümeki 2018.01.26. 00:09:56

@Raon: Eleve semmi értelme egy elvileg a fiatalok fejlődését szolgáló farmcsapatban a légiósoknak. Legalábbis papíron.Persze mind tudjuk, hogy a Titánokban szereplő srácok egy része nemhogy az EBEL-hez, de az Erste Ligához is kevés és már rég a munkaerőpiacon/egyetemen lenne, ha nem lenne ez a projekt.Csak ennek így nem sok értelme van. Legalábbis szerintem. Egyébként u22-es bajnokság az u18 és a felnőtt között Franciaországban van és a francia hokistruktúra szemmel láthatóan működik egy...Persze sokkal nagyobb ország, sokkal több játékossal és csapattal. Viszont ott sincs a hoki a legelső csapatsportágak között. A fejlődéshez szerintem az ilyen példákat kellene megnézni, követni.

Raon 2018.01.26. 00:13:42

@KCs: köszi, én is ezzel kezdtem, csak azért lenne jó a 22 év alattiakat nézni, mert az jobban közelít a csapat magyarjainak korához :)

Raon 2018.01.26. 00:20:00

@Nittümeki: nagyon nem értek egyet, szerintem kifejezetten inkorrekt és degradáló ezt így láttatni, hogy itt csak jégkorong szeretetszolgálat egy az utánpótlásból kiöregedett játékosoknak.
Sok csapatban örülnének a Titános srácoknak, ez a feléjük irányuló megkeresésekből tökéletesen látszik. A Titán projekt pedig a rendelkezésre álló lehetőségek tükrében nagyon szépen megy előre - idén már a tavalyinál is fiatalabb csapattal, sokkal kevesebb EBEL-es lejátszóval hozunk remek eredményeket. A légiós sor meg azért kell, mert ilyen korú játékosok még nem bírnák el a zongoracipelés terhét, és a folyamatos vereségekkel nem egészen az a fajta tapasztalat szerezhető meg, ami ilyenkor kellene. Én mondjuk jobban örülnék annak, ha nem együtt játszana az öt légiós, hanem minden sor minden fontos részébe jutna, mert úgy, mellettük még jobban tudnának fejlődni a magyar fiatalok, de talán ez lehet a továbblépés következő lépcsőfoka.

Nittümeki 2018.01.26. 09:30:24

@Raon: Nem általánosítottam, ha úgy jött le akkor, elnézést! Viszont vannak ott olyanok, akikre igaz, amit mondtam. Egy ilyen csapat elsősorban az akadémistákról kéne szóljon, nem huszonéves játékosokról és főleg nem légiósokról.

Lazlee 2018.01.26. 09:44:04

@Nittümeki: egyrészt azt láthatjuk egy olyan csapat milyen eredményességre képes.
Másrészt itt huszonévesek még tehetségek...
Legalább légiósokról szól, ha másról nem. Nehéz neked megfelelnie egy farmcsapatnak.

DominiKing 2018.01.26. 10:52:22

@Nittümeki: Ez csak a mennyiségtől függ. Ha túl sok van annak tényleg semmi értelme. Szerintem most ez a Titánoknál ideális arányban van. Kell a magyar fiatalok elé állítani egy-két olyan játékost, aki sokkal nagyobb hokikultúrában szocializálódott, akiktől elleshetnek dolgokat, tanulhatnak tőlük. Ha ezt testközelből, a saját bőrükön tapasztalják mégis csak jobb mint elméletben átvenni. A másik nagyon fontos dolog a sikerélmény megélése, amit már @Raon is említett.
Ez a Titán projekt bárki-bármit mond, bizony MHÉ! Persze SzfhÉ is egyben. :-)

essze 2018.01.26. 14:21:57

@Nittümeki: 12-14 csapat még nem megaliga. Az Extraliga győztese asszem alapból BL-induló. A Titánok légiósai a góloknak kb. 55%-át szerezték.

essze 2018.01.26. 14:30:41

@Raon: A Titánok egy utánpótlást nevelő csapat. Még szép, hogy jobbára fiatalokkal van tele.

essze 2018.01.26. 15:21:15

@Raon: Szóval ha valaki nem ért veled egyet, akkor inkorrekt. Elegáns érvelés. Biztos annak is sok csapatban örültek volna, ha a Fehérvár nem szipkázza el tőlük még utánpótláskorban a srácokat. Remek eredmény: az alapszakaszban sikerült megelőzni a bécsi tarcsit. A középszakaszban akár a magyar jégkorong resztlicsapatát is sikerülhet. (Fradistáktól bocsánatot kérek. Csakhát a saját edzőtök mondta, amit mondott...) A légiós sor meg azért kell, mert nélkülük a fiatalok pontosan azt a tapasztalatot szereznék meg, hogy jelenleg hol is tartanak. (Lehet, hogy a stílus egy kicsit karcosra sikeredett, de a tartalmi részt fenntartom.)

essze 2018.01.26. 15:28:47

@Lazlee: Szerintem a huszonévesek már nem tehetségek. Amúgy ha valami bajom van a fehérvári légiósokkal, az az, hogy nincs betöltve a létszám.

essze 2018.01.26. 15:35:22

@DominiKing: A Titán-project pont annyira MHÉ, mint bármely másik klub utánpótlás-nevelése. Se jobban, se kevésbé.

DominiKing 2018.01.26. 15:44:33

@essze: Süt belőled a rosszindulat. Miért haragszol ennyire a Fehérvári hokira? Elvitte egyszer a Tippmixedet? Ránéztél te a tabellára? Miért fikázod a Titánok teljesítményét? Az nagyon is megsüvegelendő. Egyik csapat sem mehetett biztosra ellenük. A Fradiról alkotott képed sem túl hízelgő. Nem lehet mindenki Erste Liga győztes.

DominiKing 2018.01.26. 15:45:08

@essze: Látod ebben egyetértünk.

essze 2018.01.26. 16:10:57

@DominiKing: Attól tartok, a csomagolásra figyeltél, nem a tartalomra. Fehérvárra nem haragszom, tippmixelni nem szoktam. Te ránéztél a tabellára? Miért fikáznám? Csak a remek eredményeket igyekszem a helyükön kezelni. A Vienna ellen sem lehetett biztosra menni. Legalábbis mérkőzés előtt-után többször olvashattam ilyesmit. Mielőtt belekötnél: a Titánokat légiósokkal vagy anélkül sokkal jobbnak tartom a Bécsnél. Éppen ezért nem is ehhez a szinthez kell mérni a teljesítményüket. A fradistáktól meg pont azért kértem elnézést, mert én sem örültem annak, ami elhangzott, még ha tényszerűen igaz is lehet.

Raon 2018.01.26. 16:47:51

@essze: ha te ezt így akarod látni, ezt látod bele, az megy egedül is, ehhez én nem kellek. Amivel nekem alapvetően semmi gondom nincs, de akkor legközelebb nyugodtan spórold meg azt a kattintást, hogy nekem címzed. :)

Raon 2018.01.26. 16:55:08

@Nittümeki: ez így abszolút jogos, van olyan, akire igaz lehet. Ugyanakkor szerintem akár a régi, fiatal Újpest, akár pl. a mostani Bécs megmutatja, hogy ha túl sok a fiatal, nincs egészséges arány, elosztott terhelés és jól, letisztázott szerepek, akkor az kb. többet árthat is, mint használ.
Szerintem ez a szezon a Titánoknál abszolút a fiatalokról és pláne az akadémistákról szólt - több olyan játékos is igen markánsan megmutatta magát, akikre idén még nem is számítottunk volna. De ez talán nem is baj, hogy ez kívülről nem egyértelmű, az elkövetkezendő években másoknak annál nagyobb lehet a megdöbbenés. :)

Egyedül Részegh Tamást sajnálom, sokáig sérült volt, csak tíz meccset tudott játszani. Ezalatt az az öt pont tőle még kevés is, mert remek játékos - azaz ha ő legalább ebben a formában végig tudja játszani a szezont, akkor kb. a legeredményesebb magyar fiatalunk lehetett volna. Ha meg még ki is jön neki a lépés, akkor most arról beszélhetnénk, hogy hopp egy újabb magyar extra reménység.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.26. 17:19:06

@Nittümeki: Légiósok nélküli posztutánpótlás csapat legjobb példája a SilverCaps..

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.26. 17:23:38

@essze: Lehet pörögni a pontszámon meg a helyezésen, de szerintem az alapszakasz után kevés olyan csapat van, aki ha választhatna rájtászásban ellenfelet, akkor a Titánokkal kezdene.

Lazlee 2018.01.26. 17:50:21

@trollfeeder: Dab!
Ez annyira adja magát, mint a Miskolc-Fradi.

@Raon: ebben igazat adok, az igazán fiatalok nem lógnak ki. Ami szomorú, hogy az “öregek” se. Ez újra mondom a fiatalok dicsérete.
Viszont ebből is látszik, hogy kéne a második vonal. Mert a mostani u22 alatt már rengeteg a tehetség. Akiknek viszont ha felnőtt bajnokság, akkor nem az Erste liga ajánlott szerintem.

Raon 2018.01.26. 18:05:29

@Lazlee: a Dab remek lenne - ej, vivát régi szép idők! Nyilván abszolút ti lennétek az esélyesek, de abban is biztos vagyok, hogy nem lenne belőle söprés, és össze tudnánk hozni nektek pár ősz hajszálat. :)

A másodikban kicsit szomorúbban értek egyet, de igen, ez is igaz. A második vonal innen nézve szerintem minden csapatnak segíthetne, és akkor a később érők sem vesznének el... Ezt ti biztos jobban látjátok, de a közvetítéseket követve nekem az a benyomásom, hogy innen nézve mintha már most túl kevés lenne a tényleges hely (elvi kérdés: hány csapat használja rendesen mind a négy sorát? én erre nem tudnék pontosan válaszolni, de a közvetítések, cikkek alapján arra tippelnék, hogy nem kilenc)

Raon 2018.01.26. 18:06:57

@Lazlee: a második=az öregebbek sem lógnak ki felfelé kérdés

Lazlee 2018.01.26. 18:29:52

@Raon: jaja, értettem.
Igen, jó hangulatú kis párharc lenne. De a Mac is így gondolja, szal ő fog húzni titeket. A táblás sztori király.

Nem kilenc, de ennek az az oka, hogy fejsúlyosak a csapatok. Nálunk meg még van aki ki is marad -ami nem gond sérülésnél-, a csk meg negyedik soros, szal kiegyenlítettek is a sorok. Talán csak tényleg a negyedik gyengébb. (Ami meg a csk idei szörnyű statisztikáját méltón mutatja)

Lazlee 2018.01.26. 18:39:52

Hozzáteszem én a második vonalra se feltétlen látok elég nyersanyagot, és főleg anyagi részt se.
Olvastam, hogy minden csapatnak kéne második csapat is.
Játékos mondjuk újvárosban erre nem lenne, fehérvárból ha meg elhoznánk, akkor ott se. Különben is, szerintem ki lehetne akkor jelölni, hogy ki kinek a farmja, de más telephellyel, jégidő miatt, meg hogy szokják a helyiek.
Mondjuk ha jövőre jön 1-3 új csapat, akkor azért az lesz felszívó erő, meg fizetés felnyomó erő is, amit vki aztán megint nem bír, és kampó.

Kiinizsi 2018.01.26. 20:57:08

@kerusz: Sehol nem olvastam semmit valami hivatalos helyről, hogy intézkednének. Ha valamit csinálnak lehetne legalább nagy vonalakban valami tájékoztatás.

Kiinizsi 2018.01.26. 20:57:56

@Lazlee: A Macot még be tudjátok fogni ;)

Lazlee 2018.01.26. 21:26:33

@Kiinizsi: azért nem szomorodok nagyon el, ha inkább minket előznek, az is lehet itt. De amíg lehet inkább előre tekintsünk. :)

kerusz 2018.01.26. 21:40:26

@Kiinizsi: De miért is kellene most olvasnod erről? Ez normálisan úgy működik, hogy először ki-ki a saját országán belül megbeszéli a tapasztalatokat, aztán megszondázza a csapatokat, hogy akarják-e folytatni, összegyűjtik a javaslataikéat a tapasztalatok meg a ligán belüli konzultációk s értékelések után, leülnek egymással, és ha valamiben maradnak, majd közzé teszik.

De a szlovák szövetség most az olimpiával lesz elfoglalva, aztán meg mind a két szövetség a saját rájátszásával és a világbajnoksággal.

Nagyjából biztos lehetsz benne, hogy a magyar szövetség nem egyszeri projektnek képzelte el a Visegrád kupát.

essze 2018.01.26. 23:18:44

@Raon: Tetszik, amikor egy klubfanatikus mást vádol elfogultsággal.

essze 2018.01.26. 23:21:56

@Raon: Részegh is az akadémia neveltje?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.27. 00:35:13

@essze: Miért kellene minden titánnak az akadémiából jönnie?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.27. 00:56:34

A keretből ~20 játékos 15 éves korától az akadémia neveltje. Ki kell emelni azt a néhány hazai játékost, aki felnőtt szerepléshez a Titánok csapatát választotta. De tényleg.

essze 2018.01.27. 10:20:49

@trollfeeder: Vagyis a keret fele nem az akadémia neveltje. A másik fele pedig 15 évesen korcsolyával a lábán a Holdról pottyant Fehérvárra.

Raon 2018.01.27. 10:38:07

@essze: az a lényeges különbség közöttünk, hogy nekem nem fáj más klub sikere/nem zavar, ha valami jól sikerül náluk, hanem szimplán csak gratulálok. :)

Raon 2018.01.27. 10:47:20

@Lazlee: hát ez lehet. Bár ennek nem örülnék, kb. mindenem tele van már a tüskével. :)
A táblásra köszi - amikor visszaviszem, majd szólok, és ha van kedved, együtt fotózkodhatunk. :)

Az a csk sztori durva, én nem is nagyon értettem, hogy amikor az új edzővel így felpörgött mindenki, ő hogy ragadhatott ennyire benn. De ez már inkább élőbeszédes téma - legyen meg a kívánt párosítás, és folytathatjuk a rendőrkordonon átbeszélgetve. :D

Amit az anyagiakról írsz, jó meglátás - sajnos mást nem nagyon tehetünk, mint nézzük, hogy ez hová fajulhat még. Ha csak az alsóbb kategóriás (1-200 ezres) fizetések konszolidálódnak, az talán még nem lehet baj, de ha az egész piramis tovább épül felfelé (a hazai sztárok szintjén is), akkor abból tényleg cudar nagy bukta lehet, ennek megvan a veszélye. A tragikus az ebben, hogy szerintem ezektől a srácoktól senki nem sajnálná ezeket a pénzeket (mert ez pl. a focihoz képest még így is semmi), de ha ez a klubok létét és az egész rendszert kezdi veszélyeztetni, hát... :(

essze 2018.01.27. 11:15:25

@Raon: Az a különbség közöttünk, hogy Te fehérvári szemüvegen keresztül nézed a magyar jégkorongot.

Kiinizsi 2018.01.27. 13:14:26

@kerusz: Nem csak az utolsó két napra gondoltam hanem mondjuk az elmúlt hónapokra! Semmi továbbfejlesztési ötlet, akármi.

kerusz 2018.01.27. 16:32:17

@Kiinizsi: Én nem érzem azt, hogy az eddigi hónapok alatt bármivel elő kellett volna rukkolni. Az nem hülyeség, ha megvárjuk, amíg az első kiírás véget ér, utána értékeljük az egész sorozatot, és az értékelés alapján találjuk ki, hogy hogyan tovább.

korxi 2018.01.27. 18:16:12

@Kiinizsi: Azt miből gondolod hogy semmi továbbfejlesztési ötlet? Hogy egyrészt vannak cseh és lenygel érdeklődők, már régesrég elmondták.
Másrészt meg a menetközbeni ötleteléseket komoly szinten nem is szokták nyilvánosságra hozni. Érthető módon azt jelentik be és azt hozzák nyilvánosságra, ami már nem bizonytalan.
Maga a Visegrád Kupa is először nyilván csak ötletelés volt, de nyilvánosságra hozva akkor lett amikor már nem csak ötletelés volt. Ezzel kapcsolatban nekem nincs is semmi hiányérzetem.
süti beállítások módosítása