Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2411) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1643) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4909) nők (1298) playoff (1319) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2378) videó (2120) Összes címke

A KMH Budapest a szlovák 1. ligában játszana

2016.05.24. 09:05: kutyatej73

A KMH Budapest a szlovák 1. ligában játszana

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr548742440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazlee 2016.05.24. 09:14:27

Most kellett volna fúzióra lépní...

Snow-ice-hunter 2016.05.24. 09:20:51

Épp ma hajnalban olvastam erről cikket egy szlovák portálon.
A szlovák kettő már bajban van.
Ezért kell nekik ide a KMH.
Így viszont MOL-csapatot kellene nekik indítani.
A kivételezés nagy lavinát indíthat el.
Egyébként sokkal egyszerűbb lenne a KMH-nak az első igazi felnőtt évében a MOL-ligában indulni...

Kíváncsi leszek, hogy az extraligában is mikor kezdődnek a bajok.
Majd akkor, a nyár kellős közepén felkérik majd a Miskolcot?

Továbbra is vallom, ne menjünk sehová.
Úgy is csak oda és csak akkor kellünk, ha valahol épp probléma van. Amennyiben Mi mennénk és bizony komoly erővel, akkor hirtelen már nem kellünk... Azaz a "ha nincs ló, jó a szamár is" elv több mint nevetségessé tesz minket, nem kellene ezzel égetni magunkat.

Imam Khomeini 2016.05.24. 09:26:34

Ez nevetséges lenne, ha nem lenne komoly.

A KMH teljesen alkalmatlan arra, hogy a szlovák másodosztályban elinduljon. Ehhez egyetlen egy játékosa sincs, egy komplett csapatot kellene összeigazolnia nyilvánvalóan a MOL ligás kluboktól. Ezzel a magyar szövetség és a KMH a hazai bajnokság gyengítéséhez asszisztálna a szlovák másodosztály megmentése érdekében. Ez nem lehet célja az MJSZ-nek.

Ráadásul szakmailag is teljesen indokolhatatlan az egész. A szlovák másodosztály erős, de nem erősebb a MOL Ligánál, tehát nincs semmiféle olyan szakmai előny, ami indokolhatná, hogy valakit oda elengedjenek. Aki a szlovák másodosztályban el tud indulni, az nyilvánvalóan a MOL Ligában is el tudna indulni. A KMH azonban egyáltalán nem ilyen klub, teljesen egyértelműen alkalmatlan arra, hogy a MOL Ligában elinduljon.

Snow-ice-hunter 2016.05.24. 14:19:53

@Imam Khomeini:
Így van, szerencsére.

Jó nagy k..iban van a szlovák klubhoki közvetlen hátországa ezzel a törvénymódosítással.
Így a másodvonalra is alig tudják összeszedni a 10 csapatot, 6-8 éve mentek 14-16 csapattal itt.

uteapu 2016.05.24. 15:04:16

Valahol, valamivel kapcsolatban megemlítettem, hogy nem nagyon kellene bekéredzkedni akárhová, minden áron, szinte hajbókolva, hanem meg lehetne várni, amíg jönnek és kopogtatnak. Nem vagyunk persze még oly kívánatosak külhonban. Még! Viszont ha hosszabb távon marad a TAO-s rendszer és netán a teljesítmény, amit a hoki produkál, felébreszti egynémely, eddig jóformán igazi produktum nélküliek támogatására adott, szinte az ablakon kidobált pénzek osztogatóinak csak egy részét és ide a hokiba tennének belőle ...
Persze belőlem az elfogultság is beszél de hát azért láttuk, láthatták mindannyian azt, amire a világ is elismerően bólintott.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.25. 11:27:04

Igazából nem világos, hogy a Miskolc miért nem ugrana bele egy ilyen dologba. Mmint a szlovák div1. Kb egyenlő erőt képvisel a MOL Ligával és, ha megadják az esélyt a feljutásra, akkor érdemes lenne belemenni. Nem is kellene két külön csapat a kb hasonló erősségű mezőny miatt, elegendő lenne egy felduzzasztott, kb 35 fős gárda, átjátszással.
Persze, ha nem lenne sansz a feljutásra, valóban fölösleges lenne.

Imam Khomeini 2016.05.25. 11:54:38

@Fermentátor: Sőt, akár a szlovák harmadosztályba is érdemes lenne elmennie a Miskolcnak. De ha onnan sem lehetne kezdeni, akkor legalább a rimaszombati körzeti bajnokságba.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.25. 12:30:39

@Imam Khomeini: Úgy látom, nem osztod a véleményem! :D

2016.05.25. 19:21:54

Ha az extraligába nem kellettünk az utcák-terek bajnokságába minek menjünk?
Ott nincs pénz...ezért a színvonal is szépen be fog esni a béka feneke alá.

Erős MOL liga kell!!!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.26. 08:47:00

@Speedking: A legjobb persze az lenne, ha erős MOL Liga lenne. Melybe kopogtatnának a környező országok csapatai.

Imam Khomeini 2016.05.26. 10:56:13

@Fermentátor: Ebben az a rendkívül farizeus dolog, hogy ugye meghatározhatatlan az "erős MOL Liga" fogalma. Mert ez eléggé függ a személyes megítéléstől. Így mindig lehet olyat találni, akinek nem lesz eléggé erős. És ha az a valaki történetesen egy klub vezetője, akkor...

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.26. 12:26:11

@Imam Khomeini: Így van. Viszont ez teljesen normális dolog. Legfeljebb téved az a klubvezető. Vagy nem. Mindkettő normális dolog. ;) A pontvadaszatok ereje sokfele módon megítélhető, de asszem, legfontosabb talán a piac véleménye. Az pedig mi vagyunk.

Imam Khomeini 2016.05.26. 12:37:13

@Fermentátor: A piac véleménye manipulálható. Amíg nem volt bigbrother, igény sem volt rá. Miután lett, milliók nézték, pedig aligha lehetett róla sok jót elmondani.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.26. 13:36:13

@Imam Khomeini: Ez igaz. De mit változtat ez? Akkor mondhatjuk el, hogy erősebb a MOL LIga, ha ezt a piac is (!) így gondolja. Ha "csak" a szakma.... az nem elég.

Lazlee 2016.05.26. 14:12:05

@Fermentátor: már hogy ne lenne elég.
Milyen színű is a csapatod?

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.26. 17:21:57

@Lazlee: Asszem, nem ugyanarról a dologról beszélünk.
Én az egyes ligák megítéléséről (értsd: népszerűségéről). /Te meg a (rész)tulajdonos követelményéről (na, ő meg végképp nem "a szakma")./

Lazlee 2016.05.26. 17:30:32

@Fermentátor: én arra utalok, ha azt mondják, hogy valami nem elég jó, és a másik jobb, akkor lehet akármi az igazság, ha tudják, átnyomják.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.26. 17:38:12

@Lazlee: Gondolod, ez teljesen öncélú? Pl. a macik vezetése nem azért élt avval az ötlettel, hogy az extraliga perpill jobb a mol ligánál, hogy színvonalasabb bajnokságot hozhassanak miskolcra? Nem ez lehetett a céljuk? Gondolod, hogy függetlenül az igazságtól egyszerűen csak azt mondták, "a másik jobb"?

Lazlee 2016.05.26. 18:01:26

@Fermentátor: attól még lehet öncélú.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.26. 18:10:45

@Lazlee: Az elvi lehetőség persze, meg van. Erről jut eszembe Mikóczy Zoltán (Overdose) tulajdonosa mit is mondott néhány éve, hogyan lehet valaki versenyló futtatásából milliomos: úgy, ha előtte milliárdos volt.
süti beállítások módosítása