Véget ért a Nationalliga története 2012.06.28. 11:58 Hblog
Véget ért a Nationalliga története
2012.06.28. 12:39: 1885*
58 komment
Címkék: nationalliga
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr24616568
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
solarys 2012.06.28. 12:50:52
Arra kíváncsi leszek, a szlovének ezek után megkeresnek-e minket (MOL-ligát)?
veghist 2012.06.28. 12:55:56
@solarys: Szerintem idén talán már késő, de az tény, hogy a MOL liga már csak a stabilitása miatt is marhára felértékelődik szerintem ezáltal. Ha idén sikerül mindent nagyon flottul csinálni, szerintem még kelet-ausztriai csapatoknak (lásd Bécs) is érdekes lehet. Szerintem most nagyon jók az esélyek, hogy egy jó kis regionális ligát lehessen csinálni jó kis csapatokkal.
Kegyetlen 2012.06.28. 12:56:54
most, ha rosszmájú lennék, azt mondanám, h whehehehe
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.06.28. 13:08:20
@veghist: Miért késő? Egy kis rugalmassággal talán meg lehet oldani, hogy egy-két-há' csapat jöjjön...
veghist 2012.06.28. 13:12:25
@veghist: Azért gondolom, hogy késő, mert idén elég nagy hullámokat vetett, hogy a Galac nevezését meg se fontolta a liga (nem mintha sok megfontolnivaló lett volna rajta) mert későn neveztek... Ezek után hülyén nézne ki - vagy legalább is ügyesen kellene tálalni a dolgot - ha mégis lehetne nevezni...
Uteapu 2012.06.28. 13:13:02
Amikor elszakad a bőrnadrág pántja és lecsúszik a gatya, jól pofára lehet esni.
eszel59 2012.06.28. 13:28:25
Legszebb öröm ... no nem a káröröm,hanem...a söröm,avagy megesik,hogy a százlábú is elesik - főleg,ha az egyiket direkt amputáltatja,a többi meg szép lasan elkopik...
kerusz 2012.06.28. 13:40:25
@jacint70: Egy két há' új csapat kiadás a többieknek is. Azok, akik időben neveztek a MOL Ligára, már egy hónapja arra várnak, hogy végre legyen végleges naptár, végleges mezőny, és el tudjanak kezdeni házalni a szponzoroknál, tudják kezdeni a bérletek árusítását... Velük is kitolás lenne, ha most elkezdenénk megint tárgyalgatni valamiről, ami legalább egy-két hónapig tartana - pont addig, mint amikor kezdeni szeretnénk a ligánkat.
A MOL Liga köszöni, jól van, az ötödik idényét kezdi ugyanazon koncepció mentén, és ilyet sem a szlovének, sem az osztrákok nem tudnak felmutatni (az EBEL-t nem ideértve). Ez a stabilitás és relatív kiszámíthatóság szerintem önmagában is érték. Nekünk nem kell kapkodnunk, a mi ligánk indulni fog. Majd azok, akik idén pofára estek, el fognak gondolkodni. Lesz jó egy évünk arra, hogy összehozzunk valamit, ha ők is szeretnék.
A MOL Liga köszöni, jól van, az ötödik idényét kezdi ugyanazon koncepció mentén, és ilyet sem a szlovének, sem az osztrákok nem tudnak felmutatni (az EBEL-t nem ideértve). Ez a stabilitás és relatív kiszámíthatóság szerintem önmagában is érték. Nekünk nem kell kapkodnunk, a mi ligánk indulni fog. Majd azok, akik idén pofára estek, el fognak gondolkodni. Lesz jó egy évünk arra, hogy összehozzunk valamit, ha ők is szeretnék.
szanisz 2012.06.28. 14:42:13
@kerusz: jogos. hajrá, hajrá, hajrá. Jövőre kopoghatnak. Sajnálom a Dubnicát, persze ez nem a ti saratok.
vladiv 2012.06.28. 14:45:47
@Kegyetlen: ...en azert gondoltam... ;-)
viszont jovore johet a kelet-Eu liga...
viszont jovore johet a kelet-Eu liga...
Kegyetlen 2012.06.28. 14:52:56
konkurenciát a KHL-nek!
kapusLaci 2012.06.28. 15:28:43
Ha odakerült az NL hogy az Eisenstadti Raptors(még 4 éve 43 éves fejjel ott játszodtam,természetesen munkám mellett) is jó lenna ha indulna,akkor ez elég szomoru az osztrák hoki jövöjének!
De hát ezt ök akarták igy,ök fözték most megehetik!
A DAB semmit se veszitett hogy nem indulhat az NL-be,söt,nyert.
Viszont ami pozitiv számomra hogy a MOL liga jó utakon jár!
Hajrá Magyar,és Székely hoki!!!
De hát ezt ök akarták igy,ök fözték most megehetik!
A DAB semmit se veszitett hogy nem indulhat az NL-be,söt,nyert.
Viszont ami pozitiv számomra hogy a MOL liga jó utakon jár!
Hajrá Magyar,és Székely hoki!!!
ultra viola 2012.06.28. 15:34:48
haahaahaaaaaa :)))
Kapkodni nem kell, de el kellene gondolkodni a Dubnica pótlásán! És elsősorban a szlovén vonalon, ha megsértődik a Galac, ha nem...
Ne felejtsük, egyelőre a Steaua - Partizan duó se tuti még és egy 7 csapatos MOL liga nem kifejezetten jelentene előrelépést!
Kapkodni nem kell, de el kellene gondolkodni a Dubnica pótlásán! És elsősorban a szlovén vonalon, ha megsértődik a Galac, ha nem...
Ne felejtsük, egyelőre a Steaua - Partizan duó se tuti még és egy 7 csapatos MOL liga nem kifejezetten jelentene előrelépést!
Gaudi 2012.06.28. 15:55:37
Azért, ha megkeresnek a szlovénok érdemes lenne elgondolkodni. Persze, ha egyáltalán megkeresnek.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.06.28. 15:55:40
@kerusz: Azért egy-két dolgot nem értek:
1. A MOL liga tíz csapatra lett meghirdetve, ennek a költségeivel kellett számolni az indulóknak. Ebből egy már ki is esett, tehát egy hely máris van.
2. A szlovén csapatok is indulni akartak "valahol", tehát fel lehettek készülve egy "interligára"...
Ebből gondoltam, hogy esetleg egy "ezek a feltételek, jöttök/hé többiek,jöhetnek?" jellegű gyors tárgyalás talán lehetséges...
De ha nem, hát nem...
1. A MOL liga tíz csapatra lett meghirdetve, ennek a költségeivel kellett számolni az indulóknak. Ebből egy már ki is esett, tehát egy hely máris van.
2. A szlovén csapatok is indulni akartak "valahol", tehát fel lehettek készülve egy "interligára"...
Ebből gondoltam, hogy esetleg egy "ezek a feltételek, jöttök/hé többiek,jöhetnek?" jellegű gyors tárgyalás talán lehetséges...
De ha nem, hát nem...
OliBLOOD 2012.06.28. 16:01:57
@jacint70: Nem mindegy, hogy az adott csapatok hol helyezkednek el. Jesenice-Csíkszereda 1200km.
Továbbá a szlovének önmagukban a tavalyi slohokej ligát meg tudják szervezni (főleg ha a Partizan nálunk nem tud elindulni). Ha valahogyan mégis jönne hozzánk 1-2 csapatuk, akkor a többiek számára sem lenne versenyhelyzet.
Továbbá a szlovének önmagukban a tavalyi slohokej ligát meg tudják szervezni (főleg ha a Partizan nálunk nem tud elindulni). Ha valahogyan mégis jönne hozzánk 1-2 csapatuk, akkor a többiek számára sem lenne versenyhelyzet.
E12-1 2012.06.28. 16:07:46
@kerusz: tegyük fel, holnap csörög a telefon és a Maribor jelentkezne, akkor
1; el lennének egyeztetés nélkül hajtva,
2; menne Nekik egy levél a nevezési feltételekkel, és amennyiben 1 héten belül elfogadják és a többi már biztosan induló csapat is támogatja, akkor jöhetnek
1; el lennének egyeztetés nélkül hajtva,
2; menne Nekik egy levél a nevezési feltételekkel, és amennyiben 1 héten belül elfogadják és a többi már biztosan induló csapat is támogatja, akkor jöhetnek
ultra viola 2012.06.28. 16:12:16
@OliBLOOD: a Csíkszereda-Dubica is 1050 km ... lett volna!
@jacint70: Sztem is mi vagyunk nyeregben, ezért nagy kegyesen "befogadhatnánk" néhány szlovén csapatot, csak hogy ne kelljen nekik az osztrák amatőr ligában indulniuk! :))
Persze ha ez nekünk előnyös. Marketing szempontból mindenképpen az lenne...
@jacint70: Sztem is mi vagyunk nyeregben, ezért nagy kegyesen "befogadhatnánk" néhány szlovén csapatot, csak hogy ne kelljen nekik az osztrák amatőr ligában indulniuk! :))
Persze ha ez nekünk előnyös. Marketing szempontból mindenképpen az lenne...
ultra viola 2012.06.28. 16:13:37
@E12-1: Kerusz ettől a telefontól retteg! :D
OliBLOOD 2012.06.28. 16:19:06
@Iceblack: Rövidebb úton 873 :)
Attól, hogy a szlovének az osztrákokkal terveztek egyáltalán nem biztos, hogy hozzánk is jönnének. Egyrészt eljátszanák ugyanazt amit most az osztrákok az NL-el (otthon maradókat, így a hátországot kinyírnák), másrészt jóval nagyobbak lennének a távolságok (1200km-es túráknál már a szállásköltség is jelentkezik).
Attól, hogy a szlovének az osztrákokkal terveztek egyáltalán nem biztos, hogy hozzánk is jönnének. Egyrészt eljátszanák ugyanazt amit most az osztrákok az NL-el (otthon maradókat, így a hátországot kinyírnák), másrészt jóval nagyobbak lennének a távolságok (1200km-es túráknál már a szállásköltség is jelentkezik).
Theutus 2012.06.28. 16:39:21
@OliBLOOD: szállásköltség mindenképpen lenne, mivel bevett szokás volt a Molban is, hogy egy idegenbeli túrán 2-3 meccset játszottak a csapatok
Kovácsnéni2 2012.06.28. 16:43:19
Szerintem jó a liga hozzáállása.
2 hét alatt, egy teljesen új ligára még a legjobb szlovén csapat sem tud stabil szponzori hátteret összehozni. (Tehát ha jönnének akkor csak nevükben lennének ugyanazok a csapatok, ki tudja milyen játékosokkal, és ki tudja mikor kellene visszalépniük.)
Most lesz pár hónapjuk töprengeni és fél évük felkészülni.
2 hét alatt, egy teljesen új ligára még a legjobb szlovén csapat sem tud stabil szponzori hátteret összehozni. (Tehát ha jönnének akkor csak nevükben lennének ugyanazok a csapatok, ki tudja milyen játékosokkal, és ki tudja mikor kellene visszalépniük.)
Most lesz pár hónapjuk töprengeni és fél évük felkészülni.
Kovácsnéni2 2012.06.28. 16:54:16
...már csak a játékvezetésnek kellene, felnőnie a feladathoz.
Vajon a Volán kiszállásával csökkenni fog a "játékvezetőkre ható nyomás", vagy mostaztán tényleg Miskolc lesz az isten? :S
Jó lenne már az elején lefixálni, hogy magyarországi jv-k ne legyenek a rájátszásban, a szlovén jv-k úgyis rá fognak érni márciusban :p
Ezt a költséget is tervezni kell, lásd idén Azari is elég nevetséges kifogásokat mondott a külföldi jv-k ellen. (...vagy nagyon meg volt fázva és lázas volt:D )
Vajon a Volán kiszállásával csökkenni fog a "játékvezetőkre ható nyomás", vagy mostaztán tényleg Miskolc lesz az isten? :S
Jó lenne már az elején lefixálni, hogy magyarországi jv-k ne legyenek a rájátszásban, a szlovén jv-k úgyis rá fognak érni márciusban :p
Ezt a költséget is tervezni kell, lásd idén Azari is elég nevetséges kifogásokat mondott a külföldi jv-k ellen. (...vagy nagyon meg volt fázva és lázas volt:D )
kerusz 2012.06.28. 18:17:43
@jacint70: Nem, nem. A MOL Liga max. 10 csapatra lett meghirdetve.
Tisztán látszik, hogy a szlovének nem voltak felkészülve egy nagy távolságokkal járó ligára, különben ész nélkül ment volna mind a Nationalligába. Ezzel szemben mint látjuk, az a helyzet, hogy a 6 szlovén csapatból csak 3 mondott igent eddig.
@E12-1: Egészen biztosan nem lesz ilyen telefon. Nem véletlenül beszéltünk már januárban is arról, hogy a szlovén-magyar közös ligának meg kell teremteni az anyagi alapjait. A mind közül hozzánk legközelebbi Maribornak is évi több tízezer eurójába kerülne csak a meccsekre elutaznia a MOL Ligában. Éppen ezért csak annak van realitása, ha többen együtt jönnek, de az sem olcsó.
@Iceblack: Egyetlen szlovén csapat egyedül biztosan nem fog jönni (ld. fentebb).
Tisztán látszik, hogy a szlovének nem voltak felkészülve egy nagy távolságokkal járó ligára, különben ész nélkül ment volna mind a Nationalligába. Ezzel szemben mint látjuk, az a helyzet, hogy a 6 szlovén csapatból csak 3 mondott igent eddig.
@E12-1: Egészen biztosan nem lesz ilyen telefon. Nem véletlenül beszéltünk már januárban is arról, hogy a szlovén-magyar közös ligának meg kell teremteni az anyagi alapjait. A mind közül hozzánk legközelebbi Maribornak is évi több tízezer eurójába kerülne csak a meccsekre elutaznia a MOL Ligában. Éppen ezért csak annak van realitása, ha többen együtt jönnek, de az sem olcsó.
@Iceblack: Egyetlen szlovén csapat egyedül biztosan nem fog jönni (ld. fentebb).
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.06.28. 18:40:36
@kerusz: Ezek jó érvek!
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.29. 01:16:05
Ha a bakákat visszaléptetik, nem tartom lehetetlennek, hogy a szlovénok előtt kinyíljanak a kapuk.
@Kovácsnéni2: Ez szerintem is nagyon kritikus kérdés lesz hamarosan.
@Kovácsnéni2: Ez szerintem is nagyon kritikus kérdés lesz hamarosan.
Lazlee 2012.06.29. 08:36:01
@trollfeeder: ha nem lenne egyértelmű mindenkinek: lezérult a nevezés a MOL Ligára, nincs pótnevezés, semmi ilyen. Aki nevezett jöhet, ha 7en jönnek heten, ha 9en, kilencen.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.29. 11:15:48
@Lazlee: Ha a Steli visszalép, kivételes helyzet áll elő: a Szereda és a Brassó anyagilag issza a levét, a Galac viszont nem nagyon kekeckedhet, ha nem vesszük be. A szlovénokkal pedig jól járna a liga. Persze azt is mondhatjuk, hogy jövőre. Egyelőre azonban nem fenyeget az se, hogy a szlovénok nagyon szeretnének indulni. De azt mondom, ha megcsörren a telefon, nem szabadna csuklóból lepattintani őket.
check 2012.06.29. 11:18:06
@Lazlee: @kerusz: Annyit tennék hozzá - nem kritikaként, csak megjegyzésként - hogy bizonyos fokú rugalmasságot bele lehetne építeni a koncepcióba pl. ilyen esetekre. Mondjuk olyan előre lefektetett feltételekkel, amiket csak tudomásul venni lehet mindenféle alkudozás nélkül.
Nyilván az nem lehet cél, hogy úgy kelljen összefogdosni a liga tagjait, és azzal is egyetértek, hogy nagy érték a stabilitás, de ez nem zár ki bizonyos fokú rugalmasságot.
Nyilván az nem lehet cél, hogy úgy kelljen összefogdosni a liga tagjait, és azzal is egyetértek, hogy nagy érték a stabilitás, de ez nem zár ki bizonyos fokú rugalmasságot.
kerusz 2012.06.29. 11:58:20
@check: Köszönöm a jótanácsokat. Akkor elmondanám, hogy ebbe a rendszerbe kurva sok rugalmasság bele van építve, mert már egy hónapja véglegesen tudnunk kellene mindent az eredeti tervek szerint, ha nem lettünk volna rugalmasak. Több nem fér bele, mert azokkal baszunk ki, akik mindent határidőre teljesítettek.
Ha holnap jönne egy csapat, az akkor sem tudná azonnal teljesíteni a feltételeket, mert pl. a saját szövetségétől beleegyezés kell, ahhoz meg idő kell. Az pedig IIHF előírás, hogy anélkül nem jöhet ide külföldi csapat. És nekünk is idő kell, hogy meggyőződjünk arról, hogy nem csak kamuzik. Annál rosszabb nem történhetne, mint hogy örömmel felvesszük a @trollfeeder: által reszketve várt telefont, igent mondunk és év közben aztán elfogy a pénze ennek a remek, utólag telefonáló csapatnak.
Ha holnap jönne egy csapat, az akkor sem tudná azonnal teljesíteni a feltételeket, mert pl. a saját szövetségétől beleegyezés kell, ahhoz meg idő kell. Az pedig IIHF előírás, hogy anélkül nem jöhet ide külföldi csapat. És nekünk is idő kell, hogy meggyőződjünk arról, hogy nem csak kamuzik. Annál rosszabb nem történhetne, mint hogy örömmel felvesszük a @trollfeeder: által reszketve várt telefont, igent mondunk és év közben aztán elfogy a pénze ennek a remek, utólag telefonáló csapatnak.
kerusz 2012.06.29. 12:04:57
@kerusz: És még annyi, hogy a MOL Ligához való csatlakozás feltételei természetesen már régóta le vannak fektetve, azt nem csapatonként külön találjuk ki, és a feltételeket is mindenkinek ugyanúgy kell teljesítenie. Ha valaki jelzi, hogy jönne, postafordultával kapja a listát, hogy mit kell teljesítenie.
check 2012.06.29. 13:06:41
@kerusz: Rendben, ne sértődj már meg, odaírtam, hogy nem kritika, csak egy megjegyzés. Én arra az esetre gondoltam, hogy mondjuk a BIG HIT HC holnap felhív és közléi, hogy rendelkezik előzetes szöv. engedéllyel és kész elfogadni a Liga feltételeit. Ilyenkor, ha a csapat megfelelő játékerőt mutat fel és a Liga tagjai is elfogadják lehetne engedni a csatlakozást.
kerusz 2012.06.29. 13:15:19
@check: Figyelj, Te ráérsz gondolatkísérleteket végezni, de nekem nem ez a dolgom.
check 2012.06.29. 13:51:09
@kerusz: Véleményem csak lehet nem? megjegyzem rajtad kívül is vannak elfoglalt emberek... Mindenesetre a jövőben igyekezlek megkímélni a véleménynyilvánításomtól, úgyis magadnak csinálod a ligát nem a nézőknek.
kerusz 2012.06.29. 14:37:32
@check: Így van. A nézők évekig azt kritizálták, hogy miért nem lehet mindent tudni már júniusban,amikor bezzeg az EBEL-ben, erre-arra már májusban minden eldől. Hát most igyekszünk, hogy mindent lehessen tudni viszonylag időben, most ez a nem jó. Nem könnyű a nézők kedvére tenni...
Theutus 2012.06.29. 14:50:43
én örülök neki, hogy már most lehet tudni, hogy kik azok a csapatok, akik indulhatnak a Mol Ligában a következő szezonban
örülök neki, hogy nem bohóc liga, vannak határidők és egyéb feltételek, amelyeket az indulni szándékozóknak BE KELL tartani
a szlovénoknak megvolt a lehetősége a Mol Ligába történő becsatlakozásra, kerusz elég időben felvette velük a kapcsolatot
ők a labancokat választották, amit megszívtak
ha úgy döntenek, hogy erre felé akarnak nyitni lesz több, mint egy évük arra, hogy előteremtsék a pénzügyi és egyéb feltételeket amit teljesíteni kell a Liga tagjainak és örömmel várjuk őket
a hüppögőknek felhívnám a figyelmét arra a tényre, hogy az ötödik szezon következik, tehát a szervezők már letettek valamit az asztalra, van már némi múltja is a Ligának és az Ebel valamint a szlovák extraliga után a legstabilabbnak tűnő szerveződés a régióban
ló nincs a szamár is jó alapon ne jöjjön senki sem, ha pedig valaki itt képzeli el a jövőjét, akkor tegyen érte - ott és akkor, amikor kell
örülök neki, hogy nem bohóc liga, vannak határidők és egyéb feltételek, amelyeket az indulni szándékozóknak BE KELL tartani
a szlovénoknak megvolt a lehetősége a Mol Ligába történő becsatlakozásra, kerusz elég időben felvette velük a kapcsolatot
ők a labancokat választották, amit megszívtak
ha úgy döntenek, hogy erre felé akarnak nyitni lesz több, mint egy évük arra, hogy előteremtsék a pénzügyi és egyéb feltételeket amit teljesíteni kell a Liga tagjainak és örömmel várjuk őket
a hüppögőknek felhívnám a figyelmét arra a tényre, hogy az ötödik szezon következik, tehát a szervezők már letettek valamit az asztalra, van már némi múltja is a Ligának és az Ebel valamint a szlovák extraliga után a legstabilabbnak tűnő szerveződés a régióban
ló nincs a szamár is jó alapon ne jöjjön senki sem, ha pedig valaki itt képzeli el a jövőjét, akkor tegyen érte - ott és akkor, amikor kell
check 2012.06.29. 15:31:03
@kerusz: Ez jól is van így. De látom felesleges veled kommunikálnom, csak a baszakodásra futja tőled
check 2012.06.29. 15:32:59
@Theutus: Én nem hüppögök, egy megjegyzésnek álcázott kérdést tettem fel, amiből a ligaelnök annyit vett le, hogy én biztosan nagyon ráérek elmélkedni...
Annyi azért csak beleférne szerintem, hogy megpróbáljuk megválaszolni a felvetést...
Annyi azért csak beleférne szerintem, hogy megpróbáljuk megválaszolni a felvetést...
kerusz 2012.06.29. 15:55:40
@check: Már többször megválaszoltam. Nincs realitása annak, hogy valaki most telefonáljon, azzal, hogy mindene megvan, ami kell az induláshoz (azt sem tudja, mi kell) - pénze, paripája, fegyvere, papírjai. Ha Te ezek után ezredszer is megkérdezed, hogy mi van akkor, ha mégis telefonál valaki, aki nem nevezett, akit mi nem ismerünk, aki nem ismer minket, aki a rák tudja, hol lehet, milyen körülmények között...
Nem is értem, miért kell ezt erőltetni. Minek ez a fétis a 10-es szám körül. Miért jó az, ha mindenképpen 10 csapatunk lesz, ismeretlenekkel, hazardírozva, mert ugye, telefonban mindent meg lehet ígérni.
Nem így működnek a dolgok, mert egész egyszerűen nem ilyen a természetük. Egyetlen felelős klubvezető sem csinál olyat, hogy mindenfajta tájékozódás nélkül félnapos határidővel elkötelezi a klubját valami mellett. Itt még a szegény csapatok esetében is alsó hangon 25-30 millió forintokról beszélünk.
Nekünk nem arra kell felkészülnünk, ami biztosan nem következik be, hanem arra, ami esetleg bekövetkezhet. Ergo, pl. arra készültünk, hogy a max. 10 csapat esetleg kevesebb lesz, arra viszont nem, hogy az utolsó pillanatban beesik a Big Hit HC, mert aki ilyet csinál, az alapból komolytalan, azzal nem szabad foglalkoznunk a saját érdekünkben.
Az újak felvétele idénre már lezárult, az a hajó már régesrég elment. Meg kell ezzel békélni, még ha nehéz is.
Nem is értem, miért kell ezt erőltetni. Minek ez a fétis a 10-es szám körül. Miért jó az, ha mindenképpen 10 csapatunk lesz, ismeretlenekkel, hazardírozva, mert ugye, telefonban mindent meg lehet ígérni.
Nem így működnek a dolgok, mert egész egyszerűen nem ilyen a természetük. Egyetlen felelős klubvezető sem csinál olyat, hogy mindenfajta tájékozódás nélkül félnapos határidővel elkötelezi a klubját valami mellett. Itt még a szegény csapatok esetében is alsó hangon 25-30 millió forintokról beszélünk.
Nekünk nem arra kell felkészülnünk, ami biztosan nem következik be, hanem arra, ami esetleg bekövetkezhet. Ergo, pl. arra készültünk, hogy a max. 10 csapat esetleg kevesebb lesz, arra viszont nem, hogy az utolsó pillanatban beesik a Big Hit HC, mert aki ilyet csinál, az alapból komolytalan, azzal nem szabad foglalkoznunk a saját érdekünkben.
Az újak felvétele idénre már lezárult, az a hajó már régesrég elment. Meg kell ezzel békélni, még ha nehéz is.
vaze 2012.06.29. 16:57:12
@check: van egy jó meg egy rossz hírem, kezdem az utóbbival: de, te most hüppögsz. a jó hír az, hogy ez nem olyan nagy ba (gonoszabb változatban: már megszoktuk)j! :)
Kovácsnéni2 2012.06.29. 17:55:45
Ennyire meleg van?
Aki nem érti amit kreusz mond, annak ajánlok egy Budapesti "sport" rendezvényt ott még "melegebb" van :D
index.hu/belfold/budapest/2012/06/29/megnyilt_a_melegolimpia/
Aki nem érti amit kreusz mond, annak ajánlok egy Budapesti "sport" rendezvényt ott még "melegebb" van :D
index.hu/belfold/budapest/2012/06/29/megnyilt_a_melegolimpia/
check 2012.06.29. 20:01:20
@kerusz: Szerintem én nem ugyanazt kérdeztem, hanem azt, hogy mennyire lehet rugalmasságot beépíteni a dologba. Ezt tulajdonképpen megválaszoltad, csak azonnal be is sértődtél mert merészeltem felhozni a dolgot konkrétan kioktattál (holott jeleztem, nem kritika).
Elismerem, hogy meglehetősen utópisztikus dolog olyan klubot feltételezni, aki B tervként rendelkezik minden engedéllyel, forrással és megfelelő játékerőt képvisel, de gondoltam elméleti szinten meg lehet fontolni ilyenkor mi lenne, ha.
Nem vagyok számfetisiszta, azzal is egyetértek, hogy önmagában a létszám nem jelent minőséget is, pusztán azt gondolom, hogy a liga feltöltése nem olyan ördögtől való dolog.
Láthatóan tudsz normálisan is válaszolni nem értem miért volt szükség a fenti stílusra.
Elismerem, hogy meglehetősen utópisztikus dolog olyan klubot feltételezni, aki B tervként rendelkezik minden engedéllyel, forrással és megfelelő játékerőt képvisel, de gondoltam elméleti szinten meg lehet fontolni ilyenkor mi lenne, ha.
Nem vagyok számfetisiszta, azzal is egyetértek, hogy önmagában a létszám nem jelent minőséget is, pusztán azt gondolom, hogy a liga feltöltése nem olyan ördögtől való dolog.
Láthatóan tudsz normálisan is válaszolni nem értem miért volt szükség a fenti stílusra.
check 2012.06.29. 20:02:13
@Kovácsnéni2: Ne is mondd, annyi a zsaru az Ajtósin, mint egy újkori Fradi-Dózsán :)
kerusz 2012.06.30. 16:01:16
Mindenesetre eddig még nem telefonált senki.
kerusz 2012.06.30. 21:46:28
@check: mindig. :)
ultra viola 2012.07.02. 09:29:34
@OliBLOOD: "Rövidebb úton 873 :)"
Hjaaa, ami 2 órával több menetidő!
Úgy látom mostanában nem sokat jártál autópályán kívül... mert az alsóbbrendű utak minősége parádés Szlovákiában, de gondolom Romániában is!
Hjaaa, ami 2 órával több menetidő!
Úgy látom mostanában nem sokat jártál autópályán kívül... mert az alsóbbrendű utak minősége parádés Szlovákiában, de gondolom Romániában is!
Bujdy 2012.07.02. 10:51:21
Én nem vagyok itt sem törzsíró (olvasni szoktam benneteket), sem bármilyen kompetens a témában, csak az 1 bites "néző".
Szerintem jó, ha már nem jöhetnek a szlovének! Akkor sem jöjjenek, ha csak 7 csapat lesz a ligában!
Hogy miért? Mert akkor jövőre is azt fogják gondolni, hogy megpróbálnak nagyot álmodni és ha az nem jön össze, akkor mehetnek a MOL Ligába, oda mindig lehet. Hát nem! Legyen a kis szlovén csapatoknak kitüntetés, ha bekerülhetnek a MOL Ligába! Vegyék komolyan, várják, akarják, ne pedig B-terv legyen! :)
Szerintem jó, ha már nem jöhetnek a szlovének! Akkor sem jöjjenek, ha csak 7 csapat lesz a ligában!
Hogy miért? Mert akkor jövőre is azt fogják gondolni, hogy megpróbálnak nagyot álmodni és ha az nem jön össze, akkor mehetnek a MOL Ligába, oda mindig lehet. Hát nem! Legyen a kis szlovén csapatoknak kitüntetés, ha bekerülhetnek a MOL Ligába! Vegyék komolyan, várják, akarják, ne pedig B-terv legyen! :)
kerusz 2012.07.02. 19:20:09
@Bujdy: köszi! :)