Ladányi: Életünk egyik legnagyobb kudarca 2012.03.04. 10:03 F. Kapus
Ladányi: Életünk egyik legnagyobb kudarca
2012.03.04. 12:30: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!
78 komment
Címkék: fehérvár ladányi ebel ob i.
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr304287895
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vostark 2012.03.04. 13:00:51
Godó megint megmondta a frankót:) ne keserű szájízzel tekintsünk erre a szezonra, mert csodás volt, kiváló meccsekkel! és a vb-n megmutathatjuk akár! Jövőre pedig EBEL rájátszás újra a cél aztán majd meglátjuk.. kiváncsi leszek mennyire marad együtt ez a Csapat, mert ez most igazi csapat!!
ati91 2012.03.04. 13:11:38
a magyar mag szinte biztos ,hogy együtt marad..légiósoknál azért lehetne változás..
vioola 2012.03.04. 13:13:51
Godó megint megmondta a frankót,nyájas olvasók megszokhatták.
hüjeliba 2012.03.04. 13:26:24
Annak örülök ,hogy Ők is kudarcként élik meg, függetlenül attól ,hogy a szezon egésze a legjobb volt az ötből.
Kicsit bővebben érdekelt volna, hogy miért nem sikerült, ehhez a fegyelmezett, csapatjátékot egyéni megoldásokra kényszerítő taktikához alkalmazkodni, miért fogyott el a türelem, a lendület, a higgadtság az utolsó három meccsre ?
Mi volt az kicsi plusz ami mindig hiányzott?
Félek, hogy ezt a játékot fogja játszani ellenünk a szlovén csapat a VB.-is
Ja és amúgy gratulálok a szezonhoz.
Kicsit bővebben érdekelt volna, hogy miért nem sikerült, ehhez a fegyelmezett, csapatjátékot egyéni megoldásokra kényszerítő taktikához alkalmazkodni, miért fogyott el a türelem, a lendület, a higgadtság az utolsó három meccsre ?
Mi volt az kicsi plusz ami mindig hiányzott?
Félek, hogy ezt a játékot fogja játszani ellenünk a szlovén csapat a VB.-is
Ja és amúgy gratulálok a szezonhoz.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.04. 13:37:16
@hüjeliba: sztem mar sokszor el lett mondva, de ime az Oreg szerint:
"– Ebből a párharcból nekünk tovább kellett volna jutnunk. Meggyőződésem, hogy jobb csapat vagyunk, de kisakkoztak bennünket, és a parádés taktikai ellenlépésre nekünk nem volt válaszunk. A kontráink számát minimálisra csökkentették, leolvasták az emberelőnyeinket, és pontosan tudták, hogy Sofron Istinek és Derek Ryannek nem szabad területet hagyni. Mindig volt mellettük valaki, és ha mégis átjutottak rajtuk, a következő védő kőkeményen ütközött. Szétverték őket, de szabályosan. És az összes negatívumból erőt merítettek: az edzőjük eltiltásából, a cserekapus eltiltásából, a kezdőkapus és a többiek sérüléséből. Az elején provokáltak, verekedtek, a második három meccsre ezt mind kihúzták a stratégiából, a sztárjaik pedig akként játszottak."
"– Ebből a párharcból nekünk tovább kellett volna jutnunk. Meggyőződésem, hogy jobb csapat vagyunk, de kisakkoztak bennünket, és a parádés taktikai ellenlépésre nekünk nem volt válaszunk. A kontráink számát minimálisra csökkentették, leolvasták az emberelőnyeinket, és pontosan tudták, hogy Sofron Istinek és Derek Ryannek nem szabad területet hagyni. Mindig volt mellettük valaki, és ha mégis átjutottak rajtuk, a következő védő kőkeményen ütközött. Szétverték őket, de szabályosan. És az összes negatívumból erőt merítettek: az edzőjük eltiltásából, a cserekapus eltiltásából, a kezdőkapus és a többiek sérüléséből. Az elején provokáltak, verekedtek, a második három meccsre ezt mind kihúzták a stratégiából, a sztárjaik pedig akként játszottak."
Voitih 2012.03.04. 13:41:38
@hüjeliba: Nem, fordítva lesz. Mi fogjuk ezt játszani ellenük, mert a szlovén válogatott jobb, mint a magyar.
1885* 2012.03.04. 13:44:06
@hüjeliba: "Félek, hogy ezt a játékot fogja játszani ellenünk a szlovén csapat a VB.-is"
igen, és a hátralevő időben meg kell találni azt a kicsi puszt, és az ellenszerét ennek a stratégiának. :)
igen, és a hátralevő időben meg kell találni azt a kicsi puszt, és az ellenszerét ennek a stratégiának. :)
jegib 2012.03.04. 13:47:17
@hüjeliba: Nem tehetik meg ők sem h 1 ellenfélre készülnek fel rendesen, nekünk pedig 1 vereség akár bele is férhet :D :D
hüjeliba 2012.03.04. 14:08:32
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
Ebben a játékban eddig mindig mi voltunk a Dávid, aki meglepte Góliátot, idén először kerültünk Góliát szerepébe (ez önmagában siker), ellentétben a legutóbbi két vb.-vel ott csak egy meccs döntött a sorsunkról itt, több lehetőségünk is volt ,hogy kitérjünk a parittya elöl, majd éjünk azzal a többlet potenciállal,amivel rendelkezünk.
Ez nem sikerült, tehát vagy jobb csapat az Olimpia, vagy többször szaladtunk bele ugyanabba a pofonba, miért?
Ebben a játékban eddig mindig mi voltunk a Dávid, aki meglepte Góliátot, idén először kerültünk Góliát szerepébe (ez önmagában siker), ellentétben a legutóbbi két vb.-vel ott csak egy meccs döntött a sorsunkról itt, több lehetőségünk is volt ,hogy kitérjünk a parittya elöl, majd éjünk azzal a többlet potenciállal,amivel rendelkezünk.
Ez nem sikerült, tehát vagy jobb csapat az Olimpia, vagy többször szaladtunk bele ugyanabba a pofonba, miért?
kapusLaci 2012.03.04. 15:21:29
Egy dolgot ne felejtsünk el,ezen a VB-n nemcsak Szlovénia lesz ellenfél ,hanem mindenki!
A VB-n bármi is megtörténhet,a feljutás az "A"-ba meg a kiesés is!Én bizok benne hogy KP jó csapatot rak össze,és a megfelelö taktikát alkalmazza a VB-n!A Ljubjana ellen nem sikerült a legjobb taktikát alkalmazni edzönknek,de én remélem hogy ebböl tanult!
Godót megértem hogy nagy a csalódás,de abba is biztos vagyok hogy tul tesz rajta.
Elöre kell nézni,jó,nagyon jó a magyar jégkorong,bármire képesek vagyunk,ha fejben is müködnek a dolgok!
Hajrá Magyar,Székely jégkorong!!!
A VB-n bármi is megtörténhet,a feljutás az "A"-ba meg a kiesés is!Én bizok benne hogy KP jó csapatot rak össze,és a megfelelö taktikát alkalmazza a VB-n!A Ljubjana ellen nem sikerült a legjobb taktikát alkalmazni edzönknek,de én remélem hogy ebböl tanult!
Godót megértem hogy nagy a csalódás,de abba is biztos vagyok hogy tul tesz rajta.
Elöre kell nézni,jó,nagyon jó a magyar jégkorong,bármire képesek vagyunk,ha fejben is müködnek a dolgok!
Hajrá Magyar,Székely jégkorong!!!
Peetyke 2012.03.04. 15:21:52
Theutus: Sokan elhitték,mert elhitették velük,sőt maguk az érintettek is sokszor ezt hangoztatták minden fronton
Peetyke 2012.03.04. 15:24:40
Csatlakozom KapusLacihoz,de ne feledjük nem az Olimpia Ljubljana lesz az ellenfelünk a VB-n,hanem a Szlovén válogatott.A kettő azért nem ugyanaz....Arról nem is beszélve nem csak ők lesznek az ellenfeleink
exL:1 2012.03.04. 15:29:20
Godó minden eddigi nyilatkozatával 100% ban egyet szoktam érteni,de ezzel nem tudok teljes mértékben.Az okés hogy jobb csapat vagyunk mint a Ljubljana,és hogy tovább kellett volna lépnünk,és az is okés hogy nagyon fájó egy gyengébb elleni kiesés.Abban viszont nem értek egyet hogy a Ljubljana kitalált valami hyper super taktikát ellenünk.Már elnézést de mit találtak ki a szlovének?Én nem vettem észre semmi rendkivűlit.Az 1-2vel végződött hazai meccsen talán a szlovének tehetnek arról hogy 2méterről nemtudtunk egymásnak passzolni? hogy estünk keltünk a jégen,úgy hogy zöld mezes játékos a környéken nem volt?Hogy nem volt 3 egymás utáni jó passzunk? Hogy 2méterről passz gyanánt hasba és sipcsontvédőn lőttük egymást?Hogy több mint 20percen át védő óvodás kapusnak 10percig nem lőttünk kapura?(nem azért mert önfeláldozóan belevetődtek volna a korong útjába)valószínű a hiba az lehetett hogy az első 2 hazai derbyn simán nyertünk,sokszor olyan gólokat lőve ,ami nem kidolgozott volt csak összejött pl:( Benk kék vonalról lőtt bombagólja szenzációs volt,de nem mondanám begyakorolt figurának,szerintem még életében nem lőtt gólt onnan,ezzel nem megbántani akarom őt)A kiesés valóban fájó mert minket nem a Ljubljana hanem önmagunk vertünk meg.Ilyen lehetőség nem lesz mégegyszer az életben ebben biztos vagyok.Bemasírozhattunk volna a döntőbe a sorsolás és a keretünk adott volt hozzá,jó magyaros szokás szerint nem éltünk vele,ez pedig psychés és edzői hiba volt,ha elismeri Primeau és Énekes ,ha nem
Theutus 2012.03.04. 15:33:20
@Peetyke: mit lehet erre mondani?
pl. a második hazai meccs után próbáltam arra célozni, hogy 4 nyertes meccsig tart a PO, de a nagy eufóriában senki sem akarta észrevenni
a média részéről még érthető is a dolog, mert kell a cirkusz a népnek
az olimpia pedig attól jó csapat, hogy az edző által kigondolt taktikát 3x60 percen keresztül be tudta tartani akkor, amikor ez a legfontosabb volt
a magyar jégkorongozók taktikailag úgy tűnik lemaradásban vannak a vetélytársakhoz képest (lásd Volán, Dab)
pedig, ha előre szeretnénk lépni, akkor ezen a téren is sokat kell fejlődni
pl. a második hazai meccs után próbáltam arra célozni, hogy 4 nyertes meccsig tart a PO, de a nagy eufóriában senki sem akarta észrevenni
a média részéről még érthető is a dolog, mert kell a cirkusz a népnek
az olimpia pedig attól jó csapat, hogy az edző által kigondolt taktikát 3x60 percen keresztül be tudta tartani akkor, amikor ez a legfontosabb volt
a magyar jégkorongozók taktikailag úgy tűnik lemaradásban vannak a vetélytársakhoz képest (lásd Volán, Dab)
pedig, ha előre szeretnénk lépni, akkor ezen a téren is sokat kell fejlődni
Theutus 2012.03.04. 15:36:53
@exL:1: a média és a szurkolók mellett a komplett vezetés és emiatt sajnos a csapat is elhitte 2-1 után, hogy kurva könnyen behúzzátok a következő 2 meccset
a győzelembe természetesen érdemes és kell is hinni egy sportolónak, csak nem túl egészséges, ha ez a hit túlcsordul
a győzelembe természetesen érdemes és kell is hinni egy sportolónak, csak nem túl egészséges, ha ez a hit túlcsordul
charcarias 2012.03.04. 15:44:43
letezikk h a most fehervari csapat fele dunaujvarosban fejezi be palyafutasat? :)
Theutus 2012.03.04. 15:52:09
@mannisenmaki_: viszont, ha úgy történik nem biztos, hogy vigyorogni fogsz:P
charcarias 2012.03.04. 16:03:05
ladanyi, vas m. vas j. hegyi, pozsgai; magosi, galanisz, azari, horvath a. tokaji; peterdi, nagy g. somogyi, szelig, huffner; papp v., benk, kiss a, jobb, orban
na majdnem....:P
na majdnem....:P
mannisenmaki_ 2012.03.04. 16:16:06
@Theutus: Az lehet, de sosem érdekelt, hogy a többséggel egy nézeten kéne lennem (lásd pl. OB1 vs Ebel).
komolytalan samu 2012.03.04. 16:20:25
@Godó és az Öreg
Erről beszéltem!!! Első lépés: könyörtelen szembenézés azzal amit elbasztunk, azzal amivel az ellenfél jobb volt! Taktikailag, pszichológiailag!
Második: válasz és megoldás!
KP nyilván tudja és játékosok is sejthetik, az utolsó 3 meccsünket minden áprilisi ellenfelünk befűzi majd oktatófilmnek.
Erről beszéltem!!! Első lépés: könyörtelen szembenézés azzal amit elbasztunk, azzal amivel az ellenfél jobb volt! Taktikailag, pszichológiailag!
Második: válasz és megoldás!
KP nyilván tudja és játékosok is sejthetik, az utolsó 3 meccsünket minden áprilisi ellenfelünk befűzi majd oktatófilmnek.
Doktor Böle 2012.03.04. 17:51:31
@exL:1: Szólni kellene Kovács Csabának hogy kezdjen veled tárgyalásokat a szövetségi kapitányi posztról. Mennyiért vállalnád?
MecKenna 2012.03.04. 18:39:34
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: aham, vki tudja, mit mondott az öreg az nso szombati nyomtatott verzióban a csapatváltozásokról?
exL:1 2012.03.04. 18:58:40
@Doktor Böle: Ezek szerint te úgy látod nem edzői hiba miatt estünk ki,hanem azért mert a Ljubljana zsé kerete óvodás kapussal is sokkal jobb volt mint a mi majd komplett keretünk.hmmmm .Egyébként nem vállalnám el.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.04. 19:12:38
@Rossonero_HUN: Linz - Bécs 8-0 36 perc...remek a bíráskodás, komolyan!...Linz - Ljubljana, Zagreb - KAC elődöntők!
petyagergő 2012.03.04. 19:26:41
@MecKenna: igen, valaki, aki olvas papír nemzeti sportot, írja már le, mit mondott az Öreg a keret várható változásairól.
Doktor Böle 2012.03.04. 19:58:27
@exL:1: Nem! Én úgy látom, hogy ha valaki a lelátóról meg a tévé elől ilyen nagy magabiztossággal tudja megmondani a tutit, megnevezni azt a kettő felelőst annak a tudását az utolsó gondolatmorzsáig ki kell facsarni a magyar jégkorong fejlődése érdekében. Kifejezetten nagy szemétségnek tartom hogy ekkora tudással a fejedben a tehetségedet csak az intrikára használod. El kellene vállalnod a kapitányságot.
hüjeliba 2012.03.04. 20:08:18
@exL:1: Nem hiszem, hogy Primeau a védelmemre szorulna, de a hatodik meccsen pl. felcserélte a sorok sorrendjét, sőt át is alakította őket és megpróbálta "eldugni" Ryan-t és a Mihály-Jo-Palkovics sornak több feladatot adni, de ide illik az Öreg azon mondata az NS-ből hogy Joe sajnos nem tudta magát (még) úgy hozni ahogy elvárható lenne.
@petyagergő:
Ocskay kb. ezt mondta
A magyarok maradnak, mert szerződésük van, azaz mehetnek ,de ki kell őket vásárolni.
A Pratt, DaCosta védők helyett lehetne jobbakat is hozni. Munro sajnos elfáradt a végére, és nagy kérdés még Johansson.
@petyagergő:
Ocskay kb. ezt mondta
A magyarok maradnak, mert szerződésük van, azaz mehetnek ,de ki kell őket vásárolni.
A Pratt, DaCosta védők helyett lehetne jobbakat is hozni. Munro sajnos elfáradt a végére, és nagy kérdés még Johansson.
hüjeliba 2012.03.04. 20:10:00
@hüjeliba: ja és ez nem jelenti, azt hogy a 6. Joe-n múlott volna mielőtt valaki félreért.
jágör68 2012.03.04. 20:25:16
Nem tudom ki nézett mostanában brit elitligás meccseket, de nem éppen x@rral gurigáznak.
És a meccsszám döbbentett meg: 45- 48- nál járnak.
Ukránoknál is pörög a hoki, a japánok gyorsaságát ismerjük.
Ahogy a szlovén és osztrák válogatottat is.
Nagyon simán ki is eshetünk a DIV- 1/B- be.
És a meccsszám döbbentett meg: 45- 48- nál járnak.
Ukránoknál is pörög a hoki, a japánok gyorsaságát ismerjük.
Ahogy a szlovén és osztrák válogatottat is.
Nagyon simán ki is eshetünk a DIV- 1/B- be.
budaijegesmedve 2012.03.04. 20:41:51
@Ringleader: Mi is a Linz-cel játszottunk volna ha továbbmegyünk, mert az alapszakaszban az első hatból a hatodikak voltunk (Ljubljana az 5. KAC 4.),a Linz meg az első,hiába vizionálták sokan a Zágrábot,mint ellenfelet.Ez van a kiírásban, és egyszer már erről volt vita, ez most a teljes bizonyosság. Különben mindegy már...
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.04. 20:44:37
@budaijegesmedve: ha a Volán jut tovább, akkor Linz (1)-KAC(6), Zágráb(2)-Volán(3) elődöntők lettek volna...
papi79 2012.03.04. 21:05:44
@budaijegesmedve: @Ringleader: mar csak egy ket nap es meglatjuk a hivatalos velemenyt. :) Amugy en a Ringleader kollega valaszara voksolok.
Theutus 2012.03.04. 21:06:07
@budaijegesmedve:
Im Halbfinale spielen die vier Sieger der Viertelfinalpaarungen: Der in der Zwischenrunde am besten platzierte Verein spielt gegen den am schlechtesten platzierten, der zweitbeste gegen den zweitschlechtesten platzierten Verein aus dem Grunddurchgang - jeweils in einer Serie "best-of-seven".
a Volán a Zágrábbal játszott volna, a Linz továbbjutása esetén
Im Halbfinale spielen die vier Sieger der Viertelfinalpaarungen: Der in der Zwischenrunde am besten platzierte Verein spielt gegen den am schlechtesten platzierten, der zweitbeste gegen den zweitschlechtesten platzierten Verein aus dem Grunddurchgang - jeweils in einer Serie "best-of-seven".
a Volán a Zágrábbal játszott volna, a Linz továbbjutása esetén
exL:1 2012.03.04. 21:13:23
@Doktor Böle: Csak nem rokona vagy valamelyik mesternek? Jobban véded őket mint Dr.Ruttner Stohl Bucit. Hamár azt a kifogást találták ki a kiesésre hogy a ljubljana a 3.meccs után taktikát váltott,akkor ezt mi is megtehettük volna szerintem.A taktikát nem a rolbás dolgozza ki ,nem is én,de nem is a büfés néni,hanem akkor ki is? hmm ki maradt még? Megvan :az edzők!
TheKaszi 2012.03.04. 21:26:12
Az utolsó 3 meccs szlovén taktikája:
1) mind az öt jégen lévő ljubljanai tömörüljön nehéz helyzetben a kapu elé, ritka a Volán részéről a visszapasszolás a bekkhez és a távoli gól
2) védőharmadban szerzett koronggal valaki lépjen ki, lőjön a kék vonalról, ha nincs társ és a kipattanóval próbálja a kapu mögött tartani a korongot; ha van társ próbáljanak meg helyzetet kialakítani
3) járatni kell a korongot a védőharmadban, ha nem lehet azonnal indítani, hogy a fehérváriak a korong utáni korcsolyázásban fáradjanak, mert nem fognak visszaállni
4) a fehérvári korongfelvitelnél üssék vágják Derek Ryant, de úgy, hogy a bíró el tudja nézni, Sofinak pedig álljanak keresztbe, legkevesebb mindig ketten védekezzenek
5) a fehérváriak visszahúzódnak a ljubljanai légiós sorral szemben, ezért járassák a korongot, emberelőnyben pedig lőjenek távolról, majd csak be fog pattanni
6) a fehérvári támadásoknál próbálják meg a középharmadban lévő keresztpasszokat blokkolni és ebből azonnal támadni
7) ne szabálytalankodjanak úgy, hogy a bírót provokálják és saját maguk ellen állítsák
8) a fehérváriak a második harmadban tartalékolnak, azt kell megnyomni
Biztosan nem igaz ebből sok minden, annyiban egyetértek exL:1-gyel, hogy a megfelelő taktika ki nem dolgozásáért az edzők felelősek.
Ugyanakkor csodálatos volt ez a szezon és a rájátszásban a két hazai nagyszerű győzelem az, ami megmarad bennem, gratulálok a CSAPATnak, legközelebb még szebb lesz a rájátszás. Hajrá Volán!
1) mind az öt jégen lévő ljubljanai tömörüljön nehéz helyzetben a kapu elé, ritka a Volán részéről a visszapasszolás a bekkhez és a távoli gól
2) védőharmadban szerzett koronggal valaki lépjen ki, lőjön a kék vonalról, ha nincs társ és a kipattanóval próbálja a kapu mögött tartani a korongot; ha van társ próbáljanak meg helyzetet kialakítani
3) járatni kell a korongot a védőharmadban, ha nem lehet azonnal indítani, hogy a fehérváriak a korong utáni korcsolyázásban fáradjanak, mert nem fognak visszaállni
4) a fehérvári korongfelvitelnél üssék vágják Derek Ryant, de úgy, hogy a bíró el tudja nézni, Sofinak pedig álljanak keresztbe, legkevesebb mindig ketten védekezzenek
5) a fehérváriak visszahúzódnak a ljubljanai légiós sorral szemben, ezért járassák a korongot, emberelőnyben pedig lőjenek távolról, majd csak be fog pattanni
6) a fehérvári támadásoknál próbálják meg a középharmadban lévő keresztpasszokat blokkolni és ebből azonnal támadni
7) ne szabálytalankodjanak úgy, hogy a bírót provokálják és saját maguk ellen állítsák
8) a fehérváriak a második harmadban tartalékolnak, azt kell megnyomni
Biztosan nem igaz ebből sok minden, annyiban egyetértek exL:1-gyel, hogy a megfelelő taktika ki nem dolgozásáért az edzők felelősek.
Ugyanakkor csodálatos volt ez a szezon és a rájátszásban a két hazai nagyszerű győzelem az, ami megmarad bennem, gratulálok a CSAPATnak, legközelebb még szebb lesz a rájátszás. Hajrá Volán!
exL:1 2012.03.04. 22:06:15
@TheKaszi: Basszus ,teljesen jó meglátások,észrevételek és nem kell hozzá 12év NHL tapasztalat.Annyival egészíteném ki,hogy a zöldeknek lőniük kellett mindenhonnan kapura,ugyanis több tucat gólt kaptunk a szezonban úgy,hogy a kapu elé belőtt korong(kapus véd és kipattan,vagy védő blokkolja tök mindegy)a tömörülő védők gyűrűjében a magányosan álldogáló ellenfél csatárához pattan ,és gól.Szlovének taktikáját emberek dolgozták ki,és hajtották végre,azaz lett volna rá ellenszer.Mert ha nem lenne akkor a következő szezonunkat nulla ponttal zárnánk,ugyanis az ellenfeleinknek annyi a dolguk hogy lecopyzzák a Ljubljana taktikáját.Bár azt nem értem,hogy tudta a finn mester beépiteni a taktikájába azt ami az utolsó hazai meccsen történt,hogy estünk keltünk a jégen,hogy 2méteres passz gyanánt hasba és fejbe lőttük egymást,lehet a Finn mester jedi ,és gondolat manipulálással operált?Szinte látom:Te most nem passzolsz jól,hasba lövöd a társad,igen jó volt padavanom,nem nem nem lépünk ki szólóban ,inkább hasra esünk egy jégszilánkban,ez az ezt akartad tenni,jól van.Hoppá szóló,nyugi ,nem lövöd be,nem akarod belőni,szépen a kapus kezébe ,ezaz Marci i'm your father
bagyula 2012.03.04. 23:17:54
@exL:1: Most már csak az a kérdés, hogy milyen narrativaval álltál volna elő ha mondjuk Pire nem állíttatja ki magát, behúzzuk a meccset hosszabbításban (négy a négyben csak belőttunk volna egyet ennek a Boh gyereknek) és ma pedig Linzhez és az első két hazai meccshez hasonlóan egy nyolcassal küldjük haza a szlovénokat?
exL:1 2012.03.04. 23:23:57
@bagyula: Költői kérdésre ,költői válasz: Pire kiállítatta magát ,és ők belőtték,így felesleges azon töprengeni ,mi lett volna hu.ban,de legyen,elvergődünk a hu-ig ,mi lett volna? valószínű kikapunk,mivel nem bírjuk a kiélezett helyzeteket.Boh gyereknek ahogy fogalmazol belőttük volna?Volt rá az uccsó meccsen 60 ,előtte levőn 22percünk,nem nagyon tettük próbára.Mindenki azt várta,hogy lövünk neki mindenhonnan,nem így történt,az eredmény pedig ismert.
bagyula 2012.03.04. 23:54:12
@exL:1: Ami azt illeti sikerult a hivatalos stat szerint is 39-et rálőni, úgy, hogy állandóan hátrányba voltunk. Ha az a kiállítás nem jön, a bírok nem valószínű tovább büntettek volna, sőt nekünk lett volna nagyobb esélyünk egy előnyhöz...Amikor Pratt kiállítása lejárt, meg voltam győződve, hogy megvan a meccs. :(
exL:1 2012.03.05. 00:26:49
@bagyula: Ne haragudj az a 39 lövés milyen lehetett ,hogy egy ilyen szintű kapus 36 ot megfog belőle? gondolom szokásszerint hasba,hogy el sem tudott ugrani előle.2kinti meccs nűansznyi dolokon ,pontosan szólva 2 teljesen felesleges kiállításon ment el.(elsőnél Sofi akciózott 59.52nél,másodiknál Árpi ütött egy home runt,nem kellett volna)ha ez a 2 kiállítás nincs lehet másképp alakult volna a sorozat,de csak lehet,és ezt már soha nem tudjuk meg.
csiszi 2012.03.05. 01:03:05
@TheKaszi:
- Minden volános úgy fél Hughes-tól mint a tűztől, ő nyugodtan játszhat a koronggal, nem támadja le senki, addig a többiek helyezkedjenek.
- Emberelőnyben addig adogatja a Volán a korongot jobbra-balra (általában a kapu mögött), amíg valamelyik oldalon kevesebb védő marad, 90%-ban csak ekkor lövik rá. Ezért ne mozogjanak ki a védők a csatárokra, védjék a szöget, várják amíg lepereg az óra. Ha véletlen valaki lövésre szánja el magát, arra úgyis nagyon rákészül, olyankor legalább 2-en be lehet állni elé.
- A 21-estől ütközéssel simán el lehet venni a korongot, ezzel a 3. sort jórészt ki lehet venni a játékból, csak a 81-es előrebulijaira kell figyelni.
- Az első sor különösen szereti a hosszú keresztpasszokat, ezeket blokkolni kell, egy-egy elcsípett koronggal még kontrázni is lehet
- A 20-ast érdemes piszkálni, a törlesztésekor látványosan méltatlankodjunk a kiállítás reményében
- Minden volános úgy fél Hughes-tól mint a tűztől, ő nyugodtan játszhat a koronggal, nem támadja le senki, addig a többiek helyezkedjenek.
- Emberelőnyben addig adogatja a Volán a korongot jobbra-balra (általában a kapu mögött), amíg valamelyik oldalon kevesebb védő marad, 90%-ban csak ekkor lövik rá. Ezért ne mozogjanak ki a védők a csatárokra, védjék a szöget, várják amíg lepereg az óra. Ha véletlen valaki lövésre szánja el magát, arra úgyis nagyon rákészül, olyankor legalább 2-en be lehet állni elé.
- A 21-estől ütközéssel simán el lehet venni a korongot, ezzel a 3. sort jórészt ki lehet venni a játékból, csak a 81-es előrebulijaira kell figyelni.
- Az első sor különösen szereti a hosszú keresztpasszokat, ezeket blokkolni kell, egy-egy elcsípett koronggal még kontrázni is lehet
- A 20-ast érdemes piszkálni, a törlesztésekor látványosan méltatlankodjunk a kiállítás reményében
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.05. 01:09:42
@Ringleader: hogy miért írtam a jó bíráskodásról? A hetedik linzi gólnál (itt már rég átfordult alázásba a meccs) Keller még kifordult a bécsi nézők felé ordítani egyet, mire ezt Holst rossznéven vette és már a gólöröm közben úgy gondolta, hogy megneveli Kellert...igen ám, csak ezt a két vonalbíró (Németh és Kovács) is leolvasta (akárcsak az NFL-ben) és mint két oroszlán, máris a hokis nyakában lógtak, megelőzve a balhét, miközben Gebei máris mutatta neki merre van az arra. Egyben vicces is volt, másfelől meg tanítani való! Csakhogy a bírókról ne csak rosszat írjunk!
budaijegesmedve 2012.03.05. 01:24:50
@Theutus: tényleg szeretsz vitatkozni velem, bármi is legyen a téma, csak ellentmondani.. Semmi baj, de a német nyelvű szöveg helyes fordítása mégiscsak objektív kérdés.Egyszer már kb. két hete kerusznak lefordítottam, de megteszem neked is úgy látszik az a kommentem elkerülte figyelő tekintetedet.
A lényeg a "Grunddurchgang " szón van, ez annyit tesz, hogy alapszakasz.Tehát "az elődöntőben a negyeddöntő négy győztese játszik.Ebben a középszakasz("Zwischenrunde")legjobb egyesülete az alapszakasz legrosszabbikjával, míg a második legjobb egyesülete az alapszakasz "második" legrosszabb egyesületével játszik stb."
Mivel a Linz nyerte a középszakaszt, míg az alapszakaszban az elődöntős csapatok közül az 5. Ljubljana (6.Volán!) volt a "legrosszabb" ők játszanak egymással, míg a középszakaszbeli második Zágráb az alapszakasz második legrosszabjával a 4.KAC-cal játszik.Mi ezen képlet szerint soha nem tudtunk volna a Zágrábbal játszani, mert a Linz esetleges kiesése esetén mi, mint a középszakasz második legjobb (állvamaradó!) csapata a KAC/Salzburg párosból kaptunk volna...Ha végiggondolod nem olyan bonyolult, és talán még logikus is, mert az alapszakaszbeli teljesítményt (mégiscsak 40 meccs szemben a középszakasz 10 meccsével)akarja honorálni, vagy büntetni azzal, hogy az alapszakaszbeli teljesítményre is bonuszpontokkal előremenő középszakaszbeli elsőnek (papíron)gyengébb ellenfelet biztosít.A középszakaszbeli jobb teljesítmény tehát nem eliminálhatja az alapszakaszbeli helyezést.
A lényeg a "Grunddurchgang " szón van, ez annyit tesz, hogy alapszakasz.Tehát "az elődöntőben a negyeddöntő négy győztese játszik.Ebben a középszakasz("Zwischenrunde")legjobb egyesülete az alapszakasz legrosszabbikjával, míg a második legjobb egyesülete az alapszakasz "második" legrosszabb egyesületével játszik stb."
Mivel a Linz nyerte a középszakaszt, míg az alapszakaszban az elődöntős csapatok közül az 5. Ljubljana (6.Volán!) volt a "legrosszabb" ők játszanak egymással, míg a középszakaszbeli második Zágráb az alapszakasz második legrosszabjával a 4.KAC-cal játszik.Mi ezen képlet szerint soha nem tudtunk volna a Zágrábbal játszani, mert a Linz esetleges kiesése esetén mi, mint a középszakasz második legjobb (állvamaradó!) csapata a KAC/Salzburg párosból kaptunk volna...Ha végiggondolod nem olyan bonyolult, és talán még logikus is, mert az alapszakaszbeli teljesítményt (mégiscsak 40 meccs szemben a középszakasz 10 meccsével)akarja honorálni, vagy büntetni azzal, hogy az alapszakaszbeli teljesítményre is bonuszpontokkal előremenő középszakaszbeli elsőnek (papíron)gyengébb ellenfelet biztosít.A középszakaszbeli jobb teljesítmény tehát nem eliminálhatja az alapszakaszbeli helyezést.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.05. 02:42:48
@budaijegesmedve: nincs mit szépíteni, meg kell nézni az eredeti szabályzatot, amit az osztrák szövetség angolul tett ki a honlapjára
www.eishockey.at/fileadmin/Redaktion/downloads/110822_EBEL_Dfbst_2011_2012_ENG.pdf
Így tehát van a Regular Season és a Playoff. A Regular Season áll két Phase-ből, ami legvégén kialakul egy rangsor, amit tudunk: Linz, Zagreb, Volán, RBS, KAC, Ljubljana, Znojmo és Vienna.
Vita lezárva!
www.eishockey.at/fileadmin/Redaktion/downloads/110822_EBEL_Dfbst_2011_2012_ENG.pdf
Így tehát van a Regular Season és a Playoff. A Regular Season áll két Phase-ből, ami legvégén kialakul egy rangsor, amit tudunk: Linz, Zagreb, Volán, RBS, KAC, Ljubljana, Znojmo és Vienna.
Vita lezárva!
solarys 2012.03.05. 08:45:16
Godó szerezte a legtöbb pontot 9 (4 gól + 5 pasz) a PO első szakaszában!
Gratulálok, de sajnos idén már nem növelheti tovább.
Gratulálok, de sajnos idén már nem növelheti tovább.
zsozsi68 2012.03.05. 09:21:33
@solarys: A 2.-ban is ( 1+3 )...
budaijegesmedve 2012.03.05. 11:27:16
@Ringleader: Vitának nincs értelme, mivel a sportban nincs értelme a "ha"-val kezdődő mondatoknak. De csak a kulturált és alapos vitarendezés érdekében tájékoztatnálak Téged;
egy, a Theutus által az EBEL honlaponról prezentált német szöveg azt jelentette, amit én írtam,tehát az semmiképpen nem támaszthatta alá az ő igazát.
Kettő;létezik un.autentikus jogértelmezés is, vagyis, mivel az angolul a szezonelőtt közzétett szabályzat ezen pontjai nem eléggé kidolgozottak (itt nem részletezném miért), a szövetség+EBEL honlap a Theutus által prezentált leírást tette közzé a modusra, ahol bevezette a "Zwischenrunde" fogalmát, ráadásul használta a legrosszabb helyezett megállapítására a "Grunddurchgang" fogalmát.Ha az angol szöveget nézte volna, ott ilyen megkülönböztetés nem volt a PO további modusára. Mi következik ebből? Az, hogy az osztrákok elkezdték értelmezni a szöveget, és mint pl. a Lamoro esetből is tudjuk, ennek más végeredménye is lehet, mint a szikár angol szövegben foglaltak.A vitát azért tekintem én is lezártnak, mert mi (már) nem tudjuk eldönteni, hogyan játszatták volna tovább a mi "labancaink" a Volánt, ha....de valószínű, úgy ahogy most is látható az EBEL hivatalos honlapján, németül (lásd fenn!), márcsak azon praktikus megfontolásból, mert ők is a Volánt tartották volna a gyengébb ellenfélnek a KAC-hoz képest a Linz számára...:-)
egy, a Theutus által az EBEL honlaponról prezentált német szöveg azt jelentette, amit én írtam,tehát az semmiképpen nem támaszthatta alá az ő igazát.
Kettő;létezik un.autentikus jogértelmezés is, vagyis, mivel az angolul a szezonelőtt közzétett szabályzat ezen pontjai nem eléggé kidolgozottak (itt nem részletezném miért), a szövetség+EBEL honlap a Theutus által prezentált leírást tette közzé a modusra, ahol bevezette a "Zwischenrunde" fogalmát, ráadásul használta a legrosszabb helyezett megállapítására a "Grunddurchgang" fogalmát.Ha az angol szöveget nézte volna, ott ilyen megkülönböztetés nem volt a PO további modusára. Mi következik ebből? Az, hogy az osztrákok elkezdték értelmezni a szöveget, és mint pl. a Lamoro esetből is tudjuk, ennek más végeredménye is lehet, mint a szikár angol szövegben foglaltak.A vitát azért tekintem én is lezártnak, mert mi (már) nem tudjuk eldönteni, hogyan játszatták volna tovább a mi "labancaink" a Volánt, ha....de valószínű, úgy ahogy most is látható az EBEL hivatalos honlapján, németül (lásd fenn!), márcsak azon praktikus megfontolásból, mert ők is a Volánt tartották volna a gyengébb ellenfélnek a KAC-hoz képest a Linz számára...:-)
DVB 2012.03.05. 14:01:01
Szep eredmenyt ert el a Volan - gratula erte, Sofron is nagy sikert ert el.
DE! Amit olvastam nyilatkozatat - mar egybol az NHL-be akar menni stb. Az egesz csapat mar EBEL dontorol almodozott stb.
Tudomasul kell venni, hogy a playoff kvazi uj szezon, az addig elertek semmit nem ernek, max egy palyaelonyt, amit konnyu elbukni. Nem szabad tovabbnezni 1 meccsnel, ahogy visszafele sem erdemes. Majd a rutin hozza ezt is - tobb ev tobb tapasztalat. csak igy tovabb!
DE! Amit olvastam nyilatkozatat - mar egybol az NHL-be akar menni stb. Az egesz csapat mar EBEL dontorol almodozott stb.
Tudomasul kell venni, hogy a playoff kvazi uj szezon, az addig elertek semmit nem ernek, max egy palyaelonyt, amit konnyu elbukni. Nem szabad tovabbnezni 1 meccsnel, ahogy visszafele sem erdemes. Majd a rutin hozza ezt is - tobb ev tobb tapasztalat. csak igy tovabb!
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.05. 14:32:01
@budaijegesmedve: Hjajh....élve a "kulturált és alapos vitarendezés" jogával, kedves budaijegesmedve (ugye, egyből kulturáltabb!) miért gondolod, hogy egy honlapon (EBEL) prezentált szöveg (nem hivatalos) fölülírhat, egy hivatalos eljárási szabályzatot? Ja, hogy az angol nyelvű végén ott van az, hogy: "The German-language version of the Procedure Regulations is the binding version.", ami azt jelenti, hogy a hivatalos szabályzat a német nyelvű szabályzat. Azért linkeltem be az angol nyelvűt, mert gondoltam, hogy többen értünk itt angolul, mint németül, de sebaj, itt az EREDETI, NÉMET nyelvű változata is
www.eishockey.at/fileadmin/Redaktion/downloads/110822_EBEL_Dfbst_2011_2012_GER.pdf
Belőle megtudjuk ugyanazt, amit az angolból, hogy van egy Grunddurchgang és van egy Playoff-Runde. A Grunddurchgang két Phase-ból áll és a végén alakul ki az erősorrend, mint ahogy azt tudjuk a következőképpen: Linz, Zagreb, Volán, RBS, KAC, Ljubljana, Znojmo és Vienna. (könnyítésképp, mindez a 27-28 oldalon található)
Semmi ködösítés nincs a szabályzatban "Zwischenrunde"-ről. Mi következik ebből? Szerintem az, hogy nem tud felülírni egy hivatalos szabályzatot egy honlapon megjelenő, félreértelmezhető szöveg. Amikor a 11 csapat elfogadta a szabályzatot, a fentit fogadták el. Slussz!
Még mielőtt azzal jönnél, hogy ez a szabályzat az Osztrák Jégkorongszövetség honlapján található és az EBEL honlap a hivatalos honlap, elmondanám, hogy az EBEL rendezési joga az Osztrák Jégkorongszövetségé. Bár, szerintem nem fogod hagyni magad, és bebizonyítod, hogy nincs igazam! Baráti üdvözlettel...
www.eishockey.at/fileadmin/Redaktion/downloads/110822_EBEL_Dfbst_2011_2012_GER.pdf
Belőle megtudjuk ugyanazt, amit az angolból, hogy van egy Grunddurchgang és van egy Playoff-Runde. A Grunddurchgang két Phase-ból áll és a végén alakul ki az erősorrend, mint ahogy azt tudjuk a következőképpen: Linz, Zagreb, Volán, RBS, KAC, Ljubljana, Znojmo és Vienna. (könnyítésképp, mindez a 27-28 oldalon található)
Semmi ködösítés nincs a szabályzatban "Zwischenrunde"-ről. Mi következik ebből? Szerintem az, hogy nem tud felülírni egy hivatalos szabályzatot egy honlapon megjelenő, félreértelmezhető szöveg. Amikor a 11 csapat elfogadta a szabályzatot, a fentit fogadták el. Slussz!
Még mielőtt azzal jönnél, hogy ez a szabályzat az Osztrák Jégkorongszövetség honlapján található és az EBEL honlap a hivatalos honlap, elmondanám, hogy az EBEL rendezési joga az Osztrák Jégkorongszövetségé. Bár, szerintem nem fogod hagyni magad, és bebizonyítod, hogy nincs igazam! Baráti üdvözlettel...
budaijegesmedve 2012.03.05. 19:19:15
@Ringleader: Kedves Ringleader! Elismerem igazad van,az 58 oldalas horrorisztikus szabályzatok súlyától agyonnyomva leteszem a fegyvert.
Mind Theutus, (meg korábban Kerusz mester) meg én is csak a honlap szövegén vitatkoztunk,(jelzem én a szöveget az osztrák szövetség honlapján is láttam még anno) ahelyett, hogy a tiszta forrást kerestük volna. Így az ő nevükben is megköszönöm alapos kutatómunkád..:-)Már csak az van hátra, hogy az EBEL-nél is hasonló agilitással felszólalj a megtévesztő tájékoztatás miatt, és hívd fel a figyelmüket, ne próbálkozzanak menetközben átvariálni a szabályokat, mert egy-két bamba magyar még beveheti, de a mi ringleader-ünk soha!!!
Azt, mint Magyarországon "jogszocializálódott" személy azért a figyelmedbe ajánlanám, hogy ezen a "környéken" általában nem az a fontos, hogy mi van a regulában, hanem, hogy a jogalkalmazó, jelen esetben az EBEL, azt hogyan értelmezi. Így szép esély lenne a honlap szövege alapján, hogy a végén mégiscsak nekem lenne igazam. Kár, hogy a Volán kiesése miatt ezt már nem próbálhatjuk ki...:-(
Fáradozásaidat ezúton (és előre is) megköszönve...
Mind Theutus, (meg korábban Kerusz mester) meg én is csak a honlap szövegén vitatkoztunk,(jelzem én a szöveget az osztrák szövetség honlapján is láttam még anno) ahelyett, hogy a tiszta forrást kerestük volna. Így az ő nevükben is megköszönöm alapos kutatómunkád..:-)Már csak az van hátra, hogy az EBEL-nél is hasonló agilitással felszólalj a megtévesztő tájékoztatás miatt, és hívd fel a figyelmüket, ne próbálkozzanak menetközben átvariálni a szabályokat, mert egy-két bamba magyar még beveheti, de a mi ringleader-ünk soha!!!
Azt, mint Magyarországon "jogszocializálódott" személy azért a figyelmedbe ajánlanám, hogy ezen a "környéken" általában nem az a fontos, hogy mi van a regulában, hanem, hogy a jogalkalmazó, jelen esetben az EBEL, azt hogyan értelmezi. Így szép esély lenne a honlap szövege alapján, hogy a végén mégiscsak nekem lenne igazam. Kár, hogy a Volán kiesése miatt ezt már nem próbálhatjuk ki...:-(
Fáradozásaidat ezúton (és előre is) megköszönve...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.05. 19:33:24
ti mi a halalfutykoserol vitaztok? 2 napja figyelem, es nem ertem :D
leonov 2012.03.05. 19:40:00
Akkor hogy fogsz röhögni amikor megérted.
budaijegesmedve 2012.03.05. 22:11:25
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: már befejeztük.:-),egyébként meg - kis öniróniával - két rátarti (feltehetően jogász) vitája volt..-:)
kerusz 2012.03.05. 22:50:20
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ha jól értem, arról a komoly elméleti kérdésről megy a disputa, hogy ha a Volán kiejtette volna az Olimpiját, akkor kivel játszott volna, feltéve, hogy a többi továbbjutó ugyanaz.
És szenvedélyes érvek sorakoznak mindkét oldalon egy nyilvánvalóan elbaszott mondat értelmezéséről.
Amúgy én azokkal értek egyet, akik szerint a Volán a Zágrábbal elődöntőzött volna ebben az esetben. De nem szállok be az indoklási versenybe, legyen annyi elég, hogy mert csak.
just my two cents... :-)
És szenvedélyes érvek sorakoznak mindkét oldalon egy nyilvánvalóan elbaszott mondat értelmezéséről.
Amúgy én azokkal értek egyet, akik szerint a Volán a Zágrábbal elődöntőzött volna ebben az esetben. De nem szállok be az indoklási versenybe, legyen annyi elég, hogy mert csak.
just my two cents... :-)
kerusz 2012.03.05. 22:51:16
@budaijegesmedve: Áh, nem kell ahhoz két jogász, elég két megveszekedett hokiszurkoló is... ;-)
budaijegesmedve 2012.03.05. 23:55:01
@Theutus: köszönöm,elfogadom :-)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.06. 11:33:22
@budaijegesmedve: rosszabb....szakszervezet :-)))
Theutus 2012.03.06. 11:38:07
@eszel59: @budaijegesmedve: nyerte a büntetőzést, így az ő javára döntetlen
eszel59 2012.03.06. 12:57:56
@Ringleader: Hogy is volt a régi szlogen?
"Vezet,vezet a szakszervezet!"
Új idők,új erő(v)iszonyok...időnként már a döntetlen is győzelem..!
"Vezet,vezet a szakszervezet!"
Új idők,új erő(v)iszonyok...időnként már a döntetlen is győzelem..!
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.06. 13:37:03
@eszel59: tudod...akkor is győzünk, ha kikapunk!
drukker60 2012.03.06. 14:01:24
A 4. szezonunkat gyűrjük az EBEL-ben, de így a szezon végén kimondhatjuk, hogy ez volt a legjobb idényünk. Elgondolkoztam azon, hogy hogyan is jutottunk el idáig. Be kell látni, hogy az első év volt a tanulás ideje. Megtanultuk, hogy egy kicsit másképp játsszák ezt a játékot a Lajtán túl, mint itthon. Változott a játékunk, változtak az edzők. Cortina, Sator és a többiek, mindenki tett hozzá valamit. Nagyon jó másodedző lett Énekes Lali, aki ha kellett vezetőedzőként is kiválón helytállt. Jöttek nagyon jó játékosok, Sihvonen, Allen, Bornhammar, az azóta a KHL-ben vitézkedő Guntis Galvins és a többiek, Ryan, Johannson. Kialakult egy nagyon ütőképes magyarokból álló váz, amely a válogatott alapjait is alkotja. Sokáig lehetne azokat a neveket sorolni, akik nagyon sokat tettek a csapatért. Láttuk azt is, hogy van néhány fiatal, aki igencsak dörömböl azon a bizonyos ajtón bebocsátásra várva.
A szezon? Szurkolói szemmel is nagyon jó és élvezet meccseket hozott. A csapat, - de lehet, hogy nagybetűvel kellene mondani, - kiszolgálta a publikumot. Voltak hullámvölgyek, nem mindig úgy sikerült néhány meccs, ahogyan mi (és Ők) szerettük(ték) volna. Mindig lett jobb meccs a rosszabb után, szereztünk nagyon emlékezetes, bravúros pontokat. Okoztunk szenzációt, pl. a január 24-ei salzburgi 1:7, vagy említhetnénk a zágrábi arénában szerzett pontokat, ahol 14 ezer zágrábi szurkolását csendesítette el a csapat és a majdnem 200 fős vendégszektor produkciója. A rájátszás további meccsein is teltház, jó meccsek voltak bár néhány eredmény nem a szánk íze szerint alakult. Persze, mert be kellett volna jutnunk a négy közé, mondják itt sokan. Talán igen, de végre azt kell kimondanunk, vannak meccsek, amikor mi vagyunk az esélyesek. Néhány évvel ezelőtt ez elképzelhetetlen volt ez az érzés, ma meg fanyalgunk, hogy mi történt azon a bizonyos 3 meccsen. Ez a csapat, amelyik az egyik legkevesebb légióst foglalkoztatja, költségvetése valószínűleg a legkisebb a ligában, amikor lejön a jégről és netán veszít is, de azt látja a közönség, hogy küzdöttek és megszenvedtek a vereségért, akkor is megérdemli a vastapsot. Most fel a fejjel, mert van még fontos feladat, harc amit meg kell vívni, és igen, eleget kell tenni a szurkolói elvárásoknak. Biztos lehet benne mindenki, hogy a fiúk vágya is ez.
Elnézést ha hosszú voltam :)
A szezon? Szurkolói szemmel is nagyon jó és élvezet meccseket hozott. A csapat, - de lehet, hogy nagybetűvel kellene mondani, - kiszolgálta a publikumot. Voltak hullámvölgyek, nem mindig úgy sikerült néhány meccs, ahogyan mi (és Ők) szerettük(ték) volna. Mindig lett jobb meccs a rosszabb után, szereztünk nagyon emlékezetes, bravúros pontokat. Okoztunk szenzációt, pl. a január 24-ei salzburgi 1:7, vagy említhetnénk a zágrábi arénában szerzett pontokat, ahol 14 ezer zágrábi szurkolását csendesítette el a csapat és a majdnem 200 fős vendégszektor produkciója. A rájátszás további meccsein is teltház, jó meccsek voltak bár néhány eredmény nem a szánk íze szerint alakult. Persze, mert be kellett volna jutnunk a négy közé, mondják itt sokan. Talán igen, de végre azt kell kimondanunk, vannak meccsek, amikor mi vagyunk az esélyesek. Néhány évvel ezelőtt ez elképzelhetetlen volt ez az érzés, ma meg fanyalgunk, hogy mi történt azon a bizonyos 3 meccsen. Ez a csapat, amelyik az egyik legkevesebb légióst foglalkoztatja, költségvetése valószínűleg a legkisebb a ligában, amikor lejön a jégről és netán veszít is, de azt látja a közönség, hogy küzdöttek és megszenvedtek a vereségért, akkor is megérdemli a vastapsot. Most fel a fejjel, mert van még fontos feladat, harc amit meg kell vívni, és igen, eleget kell tenni a szurkolói elvárásoknak. Biztos lehet benne mindenki, hogy a fiúk vágya is ez.
Elnézést ha hosszú voltam :)
kerusz 2012.03.06. 19:08:45
@drukker60: Nem is az ötödik szezont? :-o
drukker60 2012.03.06. 19:26:38
@kerusz: hát igen, egyszerű matematika :(
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.07. 03:31:30
@drukker60: es a koltsegvetes sem nalunk a legkisebb, valoszinuleg ;)