Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Fehérvár–Ljubljana 7-2

2012.02.19. 22:02: Grumpy

Fehérvár–Ljubljana 7-2 2012.02.19 20:19 F.Kapus

72 komment

Címkék: ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr284136329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moszkvicssluszkulcs 2012.02.19. 22:06:28

Gratulálok nagyszerű győzelem volt. Éljen a szlovén taktika!

2012.02.19. 22:11:47

ezek szerint Siki 5+20 perce csak a hangosbeszélő szerint volt annyi?

Gooolem900 2012.02.19. 22:15:23

@Puckman Éliás: A hangos szerint 5 + 2 volt :)

jegib 2012.02.19. 22:17:17

@Puckman Éliás: Sikorcin nem kapott 20 percet a hangos szerint sem. Pont figyeltem rá, hogy miért vonulak az öltözőbe, mert mivan ha hosszabbítás lesz :)

DominiKing 2012.02.19. 22:30:37

2010-ben az "A" csoportért döntő meccsen a szlovének rafinált taktikája érvényesült. Most ez kontra produktív volt, mert most mi voltunk a fineszesebbek. Azért amikor az indokolt volt mindig megvédtük magunkat (Siki, Pire). Az pedig, ahogy Balu kiordította a kapuból Lamoureux-t az briliáns volt.
ÁUK! (Áprilisra Ugyanezt Kívánom!)
Ez az ész győzelme volt a számító durvaságon (na meg a "cunamié").
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!

komolytalan samu 2012.02.19. 22:51:15

@DominiKing: Nem tudom más számolta e, de.
Az EBEL legeredményesebb (pontok)
10 játékosából: 3 magyar, 1 osztrák, 0 szlovén.
20 : 4 magyar, 2 osztrák, 0 szlovén.
40: 5 magyar, 3 osztrák, 2 szlovén.
80: 6 magyar, 13 osztrák, 4 szlovén.

Ez persze nem több, mint egy támpont a sok közül, de annak nem rossz áprilisra nézve.

papi79 2012.02.19. 22:54:12

@jegib: Hat igen, erre is volt meg nemi esely! :D

Raon 2012.02.19. 22:56:00

Édes Istenem, milyen elképesztő meccs volt! Félelmetes erő van ebben a csapatban! A Ljubjana szerintem végig ritka gusztustalan taktikával játszott, az is megérne egy misét, ki az, aki képes szeretni ezt a stílust... de nem ez a lényeg, hanem hogy a mi fiaink az alja provokáció és a nem gyenge bírói ellenszél ellenére is tartották magukat. Sőt! A vége nagyon-nagy alázás lett, a szokásos kitömés, ha lehet ezt mondani! Persze a Ljubjana "most is végig jobb volt mezőnyben", csak a kapuknál befigyelt néhány petit malőr! A statjuk egyértelműen drasztikusan változott: a hetedik meccsünkön az újabb cumicunami mellé megkapták a legnagyobb gólkülönbségű vereséget is! :)))

Ami a mieinket illeti, szerintem majdnem mindenkiről el lehetne mondani pár jó szót, ez tényleg igazi csapatmunka volt! Sofi egy óriási isten, amit művel, az emberfeletti! (és nem csak a góljai, a küzdése, a helyzetei, ahogy helyzetbe hozza magát, ahogy mozog, kegyetlen)
Nagyon jó volt látni Pire csodás erőhokiját, de ha szabad ezt mondani, ma talán Siki hozta ki a legtöbbet magából: a gólja is remek volt, a küzdése meg példaértékű!
Jo bácsiről többen mondtuk, hogy milyen jó lenne, ha megtartaná a meccs/pont átlagot: hát íme! :))))
De mindenki más nagyon nagyot játszott, tényleg vétek bárkit is kihagyni, de annyi erőm nincsen.

Kedden egy elképesztően balhés-bunyós gladiátorviadal várható, ami ha így alakul, hogy a Ljubjana ott is szop*ágon lesz, akkor az könnyen elfajulhat szerintem. Megmondom őszintén, sejtettem, hogy ez semmilyen szempontból nem lesz sétagalopp, de a mai meccs után elgondolkoztam azon, mi vár majd ott ránk. Ami biztos: az Ördögi Kör Ljubjanába megy, és rajtunk semmi nem fog múlni! Remélem ott is nyerünk (ha okosan játszunk, és ilyen fegyelmezetten, mindne esély megvan rá), és persze az is jó lenne, ha a nagy diadal után valahogy haza tudnánk jutni élve. :))

Hajrá Volán!

jágör68 2012.02.19. 23:02:23

@komolytalan samu:
az Elitserien, Allsvenskan, DEL, Ligue Magnus, AHL, NHL- es szlovénokat se felejtsd ki.
Úgy már nem ilyen rózsás a kép

JámborMalac 2012.02.19. 23:15:55

Magosi taktikai okokból nem játszott a 2. harmadtól, vagy esetleg sérülés?

Joe formába hozása kulcsfontosságú lehet a párharc során. ma beáldoztunk egy gólt (Fraser), amit róla kaptunk, de a meccs végére elkezdte érezni a ritmust.

komolytalan samu 2012.02.19. 23:20:34

@jágör68: "Ez persze nem több, mint egy támpont a sok közül" :)

Megjegyzem, az elmúlt években pl az osztrák csapat szinte kizárólag az ebelből töltekezett (tudom, NHL PO stb.). Rodmanék pontokban öregszenek, a DEL-ben Ticar már nem tündököl annyira, és a svédjeik sem jobbak a mieinknél.

És nyilván nem lennék boldogtalan, ha Vanektől Grabneren át Kopitarig mindenki az óceánon túl koptatná a jeget áprilisban.

Pumukli00 2012.02.19. 23:30:15

A szlovének most szépen eszik, amit maguknak főztek! Hatalmas!

Mocsar 2012.02.20. 00:17:20

Igen jó volna ha ezt a formát átmentenénk a világbajnokságra is, az lenne az igazi mérföldkő a magyar hoki fejlődésében!

JámborMalac 2012.02.20. 00:38:28

@komolytalan samu:

ahogy most az nhl áll, úgy az osztrák kontingens ideér a vb-re simán. sajnos. Kopitart talán "hiányolni" fogjuk.

poraszabolcs 2012.02.20. 08:13:08

Nem altatni akarom a fehérvári srácokat, de ez hatalmas lehetőség, tekintve, hogy ez a Boh Matic egy középszerűnek is csak jóindulattal nevezhető rutintalan kapus. Remélem, nem ellenünk fog bizonyítani. Mindent bele!!!!

poraszabolcs 2012.02.20. 08:19:31

Apró adalék az előbbiekhez, hogy ezt személyes tapasztalat alapján mondom, ősszel a Konti Kupa szeredai csoportjában csak egy meccset védett végig (tőlünk kapott egy nyolcast), a másik mérkőzéseken 22 és 40 perc után kilőtték a kapuból 5 illetve 7 kapott góllal. Remélem, ez a tendencia folytatódik...De egyék meg, amit főztek.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 08:24:22

@Raon: azt suttogtak, h azt mondtak a FOK-nek hogy nem ajanlatos kimenni szurkolni, igaz ez?

DonCsocso 2012.02.20. 08:24:50

Itt van a PO beosztas, itt mar nem kell nyelvtudas ertelmezni:
www.erstebankliga.at/de/playoffs_2012

montipájton 2012.02.20. 08:44:16

Tegnap egyetlen dolog nem jött be fehérvári részről: az előre felvett szpíker "lelkesítő" dumája.))

Komolyabban: szerintem felesleges mellébeszélni, jelenleg - ezt hangsúlyozom persze, hogy jelenleg - a bajnokság legjobb formában lévő csapata a Volán. Van három nagyon erős sor, kb. mindegyik hozza is magát és a kulcsemberek minden meccsen hozzátesznek valami extrát a közöshöz. A három utolsó meccsünkön lőttünk hatot a listavezető Linznek, négyet a második Zágrábnak, hetet a Ljubljanának (akikről már sokan elfelejtik, hogy milyen sokáig a 2-3. helyen álltak a bajnokságban...), ez szerintem EBEL-szinten félelmetes potenciál, azért ebben a bajnokságban nem sok csapat tudja így agyonnyomni az ellenfeleit.

A kérdés az, hogy tényleg ennyire erős az állományunk, vagy csak most egyszerűen ad a gép. Lesznek majd szenvedős meccsek is, ebben biztos vagyok, ott derül ki, tudunk-e akkor is nyerni.

A Ljubljana kapusmizériáját ki kellene használni, ez a srác egyelőre nagyon kevésnek tűnik, igaz, általában a sorozatterheléssel javulni szoktak a fiatal kapusok.

A provokációkra, piszkos dolgokra szerintem fel kell készülni, a szlovénok sosem tudták elviselni, ha jobbak vagyunk náluk, anno az Interligában is voltak emlékezetes verekedések, mutogatások, balhék.

Mindenesetre a gála megvolt, innentől én bármilyen szoros továbbjutással elégedett lennék (de még nincs zsebben!), félelmetes volt látni a telt házat, sajnos közben tudjuk azt is, mennyire vékony jégen táncol a klub, ki tudja, lesz-e még egyszer ilyen csapat, most élvezzük ki!

aysays 2012.02.20. 08:44:48

@DonCsocso: Nincs igazad... Az alján a szöveg igencsak fontos!!!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 08:56:35

@montipájton: viszont a nevek uvoltese kimondottan jo, ideje volt bevezetni.

az meg h a Volan lenne akar jelenleg akar 2 hete az EBEL legjobb formaban levo csapata, lemerhetetlen, de persze jol hangzik.

solarys 2012.02.20. 08:56:43

Gratulálok a Csapatnak, szlp győzelem volt a tegnapi!
@Raon: Tényleg nagyon kemény lesz a kedd esti fellépésünk. A szlovéneket fűtheti a visszavágás vágya, ráadásul hazai pályán még agresszívebbek lesznek. Kérdés, mennyit engednek nekik a bírók? Tegnap azért szórták őket, de így is volt néhány fura ítéletük (Árpi kiküldése Balu mosolygása után). Bután csinálták a szlovének, mert ha az energiájukat a játékra fordítják, sok borsot törhettek volna az orrunk alá. Viszont mivel amúgy sem volt 4 teljes soruk, a sok kiállítás miatt a végére nagyon elfáradtak, szétestek.

Grundolf 2012.02.20. 09:10:59

A forduló "válogatottja":

www.erstebankliga.at/de/statistik/spieler/eisner_auto_index

6ból 4 játékos fehérvári...
Ilyen sem volt még...

Raon 2012.02.20. 09:16:18

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: amikor elkezdtük szervezni, akkor még nem tudtuk, hogy az a 20-30 ember, akik szinte mindig ott vannak, most nem megy - de hát csak ezért nem lehet egy ilyen túrát visszamondani. Érdekes lesz, az biztos.

DonCsocso 2012.02.20. 09:16:32

@aysays: Hopp, azt nem is neztem...
De most igen es az en forditasomban ez igy hangzik:
A kozepdontoben a negyeddonto 4 gyoztese jatszik: a kozepszakasz legjobbja jatszik a legrosszabbal, a masodik legjobb jatszik az alapszakasz masodik legrosszabbjaval - mindegyik egy best-of seven sorozatot.
Ez igy is van, azonban ez a negyeddontore igaz - sztem.
Namost az abra szerint mi vagy a kac-cal vagy a tehenekkel jatszunk a kozepdontoben. Kerdes, melyik az igaz, de gyanitom, hogy az abra szerint fog lezajlani.

Amugy meg nem teljesen mindegy? A gyikoknak nagyon erik egy sopres - mindent meg is tesznek erte - utana meg ugyanigy kell kimenni a jegre, mint eddig es nem lehet baj, elkepesztoen jol mennek a sracok. Tegye a szivere a kezet mindenki, ha esetleg valami negativ csoda tortenne, ki reklamalna ezert?

DonCsocso 2012.02.20. 09:19:59

@Grundolf: DaCosta-rol meg nem tudtak egy fotot beszerezni??? Remelem, hogy nagyon fogjak ezt meg banni...

Raon 2012.02.20. 09:26:20

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: abszolút igazad van, ez lemérhetetlen. Viszont nekem ezen a ponton elég már a "merjünk kicsik lenni" magyarosságból - pláne amikor a csapatunk sorozatban hozza az ilyen eredményeket. Ez nem ellened szól, félre ne érts (ha te óvatos duhaj vagy, azt is meg lehet érteni :) ). Inkább onnan közelíteném meg a dolgot, hogy részemről a francba ezzel az agyonrealizált világgal. Jó dolog okosnak lenni, de nekem itt most a hit sokkal de sokkal többet ér!

Én EBEL döntőre készülök, pont. Természetesen tisztában vagyok a realitásokkal, csak azok egyike sem érdekel. Így ez a döntő továbbra sem elvárás, hanem extra remény. Ha esetleg nem jön össze, semmi gond: végig felállva fogok tapsolni a csapatnak, mert tudom, hogy a klubtörténet legerősebb Volánja tehetett egy nagyon nagy lépést előre. Ha viszont sikerül, akkor természetesen jóleső magabiztossággal fogok mosolyogni majd az itteni hozzászólásokon, hogy én előre megmondtam (ahogy eleve már most is mondhatnám, hogy a jelenlegi királyságot én már novemberben megmondtam. Igaz, EKKORA királyságra én sem gondoltam volna).

Grundolf 2012.02.20. 09:28:54

@DonCsocso: Ha megnézed akkor az ábrán az elődöntő és döntő között van nyíl.
A negyeddöntő és elődöntő között nincs. Szerintem nincs előre megírt sorrend.
A továbbjutó 4 csapattal csinálnak egy minitabellát a középszakasz helyezése alapján.
Ebből 1-4 2-3 meccsek lesznek.

Tomi Kallio 2012.02.20. 09:30:00

Röviden összefoglalnám a két csapat közötti különbséget a tegnapi meccs alapján. Az Olimpijánál Székely Mátyás volt, a Volánnál meg SZÉKELY TESÓK. :-D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 09:31:00

@Raon: jo hat, engem meg az nem erdekel hogy teged mi nem erdekel :) engem arra tanitottak, hogy hinni a templomban kell, szoval itt rajtam az sem segit. hidd el en sem leszek kevesbe boldog mint te ha dontobe jutunk, csak epp en Godoval ertek egyet.
nem pesszmista, csak realista vagyok.

Raon 2012.02.20. 09:36:16

@solarys: hát ez érdekes kérdés. Tegnap én azon voltam a legjobban kiakadva, hogy a bírók az első harmadban engedtek mindent, azután a másodikban, amikor a sportszerűség határát átlépő szlovén szemétkedésre valamennyire felvettük a kesztyűt, az Ebelben jól megszokott módon, "természetesen" csakis minket kezdtek emiatt kiszórni. Illetve nem az volt a baj, hogy minket kiszórtak, mert azok szerintem megadhatók voltak: hanem az, hogy a gyíkok nem kaptak kétszerannyi kiállítást, mint mi. Lámarő véglegese korrekt ítélet volt, de erre meg mintha a harmadik harmadban végig a gyíkoknak kompenzáltak volna. Én ennyi kiállítást PO meccsen a harmadik harmadban utoljára Bécsben láttam, amikor Tolvanen is lenyilatkozta, hogy a bírók majdnem elcsalták a meccset. Semmilyen következetesség nem volt a bíráskodásban, pláne az első és a harmadik harmados gyakorlatot egymás mellé téve.

Érdekes, hogy azt írod, amikor a gyíkok a játékkal foglalkoztak, akkor számunkra neccesebb volt a meccs. Jogos. Viszont ahhoz, hogy idáig eljussanak, úgy láttam, hogy előbb minket kellett kizökkenteni. Ezért szerintem a gyíkok (bár mezőnyben még mindig simán felettünk állnak ugye) valószínűleg otthon még inkább feszegetni fogják a határokat, és a lelki terrorra fognak rámenni. Ez már az Interligában is bejött nekik (meg a Jesének): van egy lélektani pont, amin túl a bírók egyszerűen már nem fognak minden szir-szart befújni, hiába szabálytalanság - ellenben ezzel az ellenfél megtörhető. Szerintem elég esélyes, hogy ez történik holnap, a kérdés az, hogy mi mit tudunk amjd lépni erre. Azért ha az apró, csúnya, béna kontrácskáinkból meglesz a szokásos öt gólunk, akkor nem lehet nagy gond. :)

DonCsocso 2012.02.20. 09:46:44

@Grundolf: lehet benne valami, mert kozben mar a pontlista is ujra indult. Hacsak nem azert, hogy Sofi meg egyszer golkiraly legyen, akkor nagyon valoszinu, hogy egy uj tabella fog keszulni...

bagyula 2012.02.20. 10:07:52

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: A hit, a győztes mentalitás a siker egyik legfontosabb összetevője. Miről beszélsz jóember???

Raon 2012.02.20. 10:09:34

Akinek hozzám hasonlóan semmi kedve gályázni, érdemes a Sportklubos videók között nézelődni. :)

Márkanév lett Sofron István:

úwww.youtube.com/watch?v=KNZlrCxr2sI&feature=related

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 10:11:16

@bagyula: arrol ahogy en latom ezt. nem ertem, miert is kellene nekem ugy gondolnom mint ti???

"Most sokan elkezdték túlgondolni a jelenlegi helyzetet, sok helyen hallom a szóbeszédet, hogy EBEL-döntőbe kell jutnunk. Ez nem így működik, most a négy közé jutásért játszunk a Ljubljanával"

Raon 2012.02.20. 10:16:08

@bagyula: @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintem ezen ne vesszetek össze, ha egymás mellett szurkolnátok, biztos nehéz lenne eldönteni, ki a realista és ki a hívő :)

bagyula 2012.02.20. 10:25:52

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én a "hinni a templomban" kijelentésedre reagáltam. Amíg az ember nem hiszi el, hogy valamit meg tud csinálni, addig nem is fogja. Ez nem áll ellentétben az általad bemásolt idézettel. Mi az, hogy realista?

Hajrá Volán! :)

tom40 2012.02.20. 10:38:08

@Raon: "Viszont nekem ezen a ponton elég már a "merjünk kicsik lenni" magyarosságból - pláne amikor a csapatunk sorozatban hozza az ilyen eredményeket......"

Jól beszélsz!!!

mazsilaci 2012.02.20. 10:55:52

Megnéztem mégegyszer az összefoglalót. Lamoureux szerintem azért kapott végleges fegyelmit mert a terelgető vonalbírót ellökte?

DonCsocso 2012.02.20. 11:16:22

@mazsilaci: biztos, hogy az is nyomott a latba, meg a "checking to head and neck area" is, raadasul hatulrol.
Azt a kis hulyegyerek mekbrajdot is ezert kuldtek ki 2+10 percre Pire ellen. Valszeg lamuro is ennyit kapott volna, ha nem probalja meg a zebrat is "oktatni"...

MecKenna 2012.02.20. 11:27:51

elképesztően elfogult az olimpija oldala:
www.hddolimpija.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1311:hud-poraz-zmajev-na-prvi-tekmi-etrtfinala&catid=1:zadnje-iz-dvoran&Itemid=99

egy nagyon sportszerűtlen Horváthról ír, miközben saját játékosainak sportszerűtlenségéről egy szót sem szól

csiszi 2012.02.20. 11:35:35

@Raon: Én a szezon közben nagyjából egyedül a Ljubljana összeállításait követtem (a Volánén kívül persze). Szerintem egyéni szinten valóban erősek. Legyünk őszinték, néha nagyon szépen bejött nekik az áthúzós csel, amit nálunk inkább csak Sofi és Ryan tudnak megcsinálni. Skills challangeben lehet, hogy megvernének.

Amiben viszont sokkal gyengébbek, az az összjáték. Hiába húzzák meg a cselt, utána nincs senki, akinek le tudnák passzolni. Hughes nagyon jó, átverekedi magát 2-3 emberen, de aztán nézelődnie kell, hogy hol vannak a társak, nincsenek olyan fix figurák, mint nálunk. A tegnapi 2 gólt is egyéni akciókból szerezték, és a legtöbb helyzetük is ilyenből volt. Ennek talán az is az oka, hogy az edző elég sokat variálta a sorokat. Pance páros együtt-külön, Music Hughes-al vagy külön, stb. Mivel egyénileg erősek, így is sokat nyertek, de annyira nem állt össze a csapat, mint a Volán.

DominiKing 2012.02.20. 11:52:51

@Raon:@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szerintem Raon-nak igaza van, nincs abban semmi rossz, ha kimondjuk, hogy ez a csapat a végső sikerre is esélyes (pláne úgy, hogy az öreg is 8800 méterről beszél). A hit fontos, de ehhez még csak hit sem kell, mert a hit az, amikor bizakodunk olyanban amit még nem tapasztaltunk meg. Mi ebben az idényben viszont már megtapasztalhattuk, hogy ez a csapat mindenre képes. Az "egyhét" mellett is nagyon sok emlékezetes meccset játszottunk, sőt továbbra is állítom, hogy ilyen hibátlan idényünk soha nem volt, még a vesztes meccseken is nagyon jól mentünk és nyugodtan mondhatom, hogy a szerencse sem állt a mi oldalunkra (a "cunamival" ellentétben). Egyedül a Zágráb elleni öt-tíz percek kicsit érthetetlenek, de ezeket talán már tudjuk kezelni.
Mindenesetre, ha itt érne véget számunkra a PO. (a 7-2 után meg pláne), én, kicsit szomorúan ugyan, de akkor is azt mondanám, hogy szép volt fiúk és IMÁDOM EZT A CSAPATOT!
„Hiszek a CSAPATBAN, hiszek az AV19-ben: Hiszek a sport örök igazságában,: Hiszek a magyar jégkorong feltámadásában! Ámen

petyagergő 2012.02.20. 12:05:07

@Raon: szerintem meg kishitű vagy Te is a döntőddel, én egyértelmű EBEL győzelmet várok :))) Ja, és azóta, mióta a Palkó mondta, hogy szeretne EBEL-t nyerni. Akkor mondtam, "na jó, ha te igen, akkor én is!" Azóta eszerint szurkolok nekik.

bagyula 2012.02.20. 12:13:30

@petyagergő: Én személy szerint Volán-Bécs döntőt várok, amikoris szépen visszavágunk a két évvel ezelőtti PO-ért! :)))

Raon 2012.02.20. 12:19:51

Egy élmény olvasni titeket srácok! :)

mannisenmaki_ 2012.02.20. 12:28:13

Srácok, a játékosoknak kell hinni magukban és a győzelemben, a szurkoló mit hisz, az a meccs szempontjából nem sokat számít. Inkább szurkolni kéne 3:2-nél is, mert voltak csendesebb időszakok a 2. harmadban, Sofi jelezte is. A Republicot mindenki szereti énekelni, de többet segít, ha akkor kiabálunk, amikor épp nem megy annyira a szekér.
Ja, és szép volt fiúk!

csiszi 2012.02.20. 12:31:38

@mannisenmaki_: Mondjuk az előre felvett "Na ki skandálja velem, hogy győzelem?" minimum 2 percre megölte a bulit, mindenki csak állt a helyén, hogy ez most mi a fene volt? :)

DominiKing 2012.02.20. 12:32:07

@Raon: Egy élmény látni ezt a csapatot!

Ló18 2012.02.20. 12:36:37

én először voltam idén. hihetetlenül nagy élmény volt.

bagyula 2012.02.20. 12:39:32

@mannisenmaki_: Mar regota fajlalom, hogy csak akkor van hangero, ha vezet a csapat. Neha egyedul kiabalok. Ez nincs rendjen!

mannisenmaki_ 2012.02.20. 12:40:30

@csiszi: Hát igen, az is odavert :)

mannisenmaki_ 2012.02.20. 12:41:29

@bagyula: Dettó, facto :)
Egyébként ketten lehettünk :)

petyagergő 2012.02.20. 12:51:24

@bagyula: @mannisenmaki_: sajnos ez fehérváron így van (így volt) mindig mindenhol. Kosármeccsen, hokin, stb. Valamiért ezek az emberek (velem együtt) ezt szokták meg, ha megy a szekér akkor van szurkolás. Én pl. nehéz időszakokban izgalmamban a körmömet rágom, úgy meg nehéz kiabálni. Mentségemre szóljon, hogy ezért (is) ülőbérletet vettem, ott meg nem lógok ki a divatok, VIP-k, meg a "nyugdíjasok" közül :))

mannisenmaki_ 2012.02.20. 12:58:40

@petyagergő: Nem volt mindig így, de túl is léphetünk, mára megvolt az ördög ügyvédje (hehe) szerep.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 13:00:50

en mar lassan nem irok semmit, mert kezdem ugy erzeni magam mintha valami ellenszurkolo lennek :)

amugy kov meccs a kissraccal a kapuban nem tema szvsz, viszont iszonyatosan fizikalis jatek varhato, szal elsosorban arra kell vigyazni h ne nyirjanak ki 2-3 embert...
ha lenne eszuk (nincs) akkor beallnanak vedekezni mint anno a Magyar valogatott, es kontraznanak ha ugy alakul...

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.02.20. 13:11:17

@MecKenna: igazából nem ez a lényege a cikknek, szerintem nagyon is realitás szaga van, ahol megemlíti Balu "zelo nešportno" viselkedését (valljuk be, nem volt Grál lovag!) Tedd a szívedre a kezed, és gondolokozz el azon, ha ez fordítva történik, ma miről ír az AV honlap, de legalább is miről szólna a kommentáradat itt a blogon? ;-)

csiszi 2012.02.20. 13:17:00

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ezt nyilatkozta a csereedző:
"Ez csak akkor fog menni (mármint hogy nyernek), ha a Ljubljana diktálja az iramot a meccsen, ha a zöld-fehérek töltenek el több időt az ellenfél kapuja előtt."

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 13:24:14

@csiszi: hat, en nem vagyok edzo. de ha a kapusom 9bol3at beszop, akkor nem elore kuldom a csapatot. de hat okbajuk, halistennek :)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 13:29:47

@Ringleader: halistennek ez jegkorong, es nem is kell lovagosdit jatszani :) azok utan amit az utobbi 2 meccsen vegignyomtak, nem is erdemelnek rozsafuzert...

ettol fuggetlenul en sem erzem elkepesztoen elfogultnak a cikket

bagyula 2012.02.20. 13:34:07

@petyagergő: En is ragom a kormomet, de be kell latni, hogy a csapatnak SZUKSEGE van olyankor a buzditasra. Amikor megy a szeker, akkor viszi oket elore a lendulet amugy is. A szurkolas tehat csak hab a tortan.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.02.20. 13:38:55

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: semmi kifogásom a cselekedet ellen (téged is odab.....k a palánkhoz, ha kell :-) főleg, amióta beszóltál)...csak ne háborodjunk fel, ha az ellen nem pozitívumként említi (mi sem tennénk fordított esetben)

Uteapu 2012.02.20. 13:41:15

@petyagergő: @bagyula: Egyszerű a megoldás. Előtte le kell vágni és akkor lehet végig hangoskodni!:)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.20. 14:21:09

@Ringleader: "ettol fuggetlenul en sem erzem elkepesztoen elfogultnak a cikket" :P

majd ird meg h milyen szinu mezben josz, h en is vigyek olyat... :P

MecKenna 2012.02.20. 19:00:18

@Ringleader: nem az a baj, h Baluról ezt mondta, hanem a saját csapatáról 1 szava sem volt, bár Lami 5 perces kiállitását jogosnak itélte - ez igaz.:)
Ha uez történik a volán weboldalon - hallgatás a sunyi, durva játékról- azt sem viselem el.:)
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! csak mondom, a primadonna 1x ütközött:))
süti beállítások módosítása