Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

DAB–Volán rangadó jöhet az elődöntőben

2012.02.09. 23:54: Theutus

DAB–Volán rangadó jöhet az elődöntőben 2012.02.09. 23:41 F. Kapus

41 komment

Címkék: i. fehérvár ob dab.docler

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr84085986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsozsi68 2012.02.10. 00:23:41

Nem néztem utána, de ha a DAB elődöntőzne a NL-ben, akkor mi lesz a helyzet? Remélem az OB-ben a Volán Farm elődöntőzik mert a nagyok nem érnek ide...

Vincenzo90 2012.02.10. 01:29:07

Na, ez mindenhogy érdekes lesz. Ha a Volán nyer, azért, ha a DAB nyer, azért.

Gabberboy 2012.02.10. 03:20:51

@Vincenzo90: Ha látok 5 jó meccset az elődöntőben, egy szavam nem lesz :D

budaijegesmedve 2012.02.10. 04:49:34

@zsozsi68: A cikk arról a sokkal valószínűbb esetről, miszerint a DAB az elődöntőbe jut az NL-ben nem szól...Akkor pedig minimum március 13.-ig játszik, de lehet 20-ig.Sőt szerintem annak is nagyobb az esélye, hogy a DAB a döntőbejut, mint, hogy a Volán az elődöntőbe (gondoljunk bele,ha a negyeddöntőben a Volán nem a Ljubljanát kapja...), akkor viszont akár április 7.-ig is elmeccsezhet.
Tehát -ha a DAB a MOL Liga "kedvéért" -ki nem ütteti magát az egyébként nála gyengébbnek tűnő Feldkirch ellen a negyeddöntőben, akkor közel 50%-os esélye lesz az ATSE Grazzal szemben a döntőbe bejutni.
A Volánnak a továbbjutásra a Ljubljana ellen az esélye kb annyi, mint a DAB-nak a Feldkirch ellen (talán kicsit kisebb) míg a két osztrák (KAC, Salzburg) ellen meg jóval kisebb, ha reálisan nézzük.
Ergo az OB1-ben inkább a Volán I. játszik a DAB farmmal, mint fordítva, bár az NL időpontok szinte egyáltalán nem ütköznek az OB 1 időpntokkal, annál inkább az EBEL elődöntő időpontjai. Erre mondanák, kellemes gondok, csak legyenek!!!

check 2012.02.10. 08:35:11

Ha a nagy Volán nem ér haza, akkor szerintem mi is a farmmal megyünk az elődöntőben, ha igen, akkor az élessel, mert az azért kell mindenkinek.

a. Bárd 2012.02.10. 08:47:30

@check: Hát ha nem is farmmal, de vegyessel. De előtte a Volán Farmnak el kell vernie az Újpestet...

2012.02.10. 09:13:22

@budaijegesmedve: Szerintem a Klagenfurt és a Ljubljana verhetőek. A parás a Linz, Salzburg, Medvescak, de ezeket is el lehet kapni - én a Villach vad, erőszakoskodó stílusától jobban tartok, így is, ha kicsit szerencsésebben alakul a szezon a sérüléseket (és a kezünkből kiadott meccseket) tekintve, ma mindenki a Linz-Volán döntőről beszélne. Azért én így is bízom benne!

Számomra a lényeg a sok minőségi, streames meccs és persze, hogy legalább egy jó meccset lássak idén élőben a VB előtt - bár a legutóbbi Barcelona-Escor Bakh már egészen jégkorongnak tűnt ( www.hockeyhielo.com/senior0809/liga2010.html ) :)

peterszky 2012.02.10. 09:53:41

Na most lehet én maradtam le valahol, de nem úgy volt, hogy még lesz egy OBI-es kör is? És a MOL Liga alapján kapnak a szereplők pluszpontokat benne?

kerusz 2012.02.10. 10:01:50

@peterszky: Nem, az tavaly volt, de akkor egy hónappal rövidebb volt a MOL Liga.

peterszky 2012.02.10. 10:27:22

@kerusz: Azt tudom, hogy tavaly így volt, de valamiért ez rémlett az ideire is. Ezek szerint rosszul :)

Theutus 2012.02.10. 10:47:18

@budaijegesmedve: nagy Nationalliga szakértő lettél:P

TheKaszi 2012.02.10. 13:40:11

A DAB-Volán esetleges elődöntőt illetően csak a két biztos dunaújvárosi meccs ütközik az EBEL menetrenddel, a fehérvári meccs(ek), vagy az esetlegesen mindent eldöntő 5. meccs nem ütközik.
Persze neccesek az előző napi, vagy a másnapi mérkőzések is, de ez mind a DAB, mind a Volán esetében ugyanúgy jelentkezik.

a. Bárd 2012.02.10. 14:52:36

@TheKaszi: És szerinted a nagy Volán az EBEL elődöntők között játszana OB1 elődöntőt is?
Mert bár az esély meg volt rá, idén mégsem éltek ezzel a lehetőséggel, pedig éveken át azt lehetett hallani, hogy nem lehet arra használni a farmot "amire való", hogy a formán kívüli, vagy a sérülésből visszajövő játékosok lehetőséget kapjanak.

Illetve nem hiszem h kockáztatnátok az elődöntő sikerét az OB1 kedvéért.

(a mi helyzetünk speciális, ha az NL minden csapata olyan erős lenne, mint az első 5-6, akkor sztem nálunk is végig a nagycsapat tolná ott)

Theutus 2012.02.10. 15:46:15

@TheKaszi: @a. Bárd: amíg megy az Ebel elvileg szabályozva van, hogy kik játszhatnak le-fel, ide-oda nem?

Theutus 2012.02.10. 16:23:08

@Gabberboy: az Ebelben vagy egy szabály szerintem ami alapján az idény elején meg kell nevezni azokat, akik nem játszhatnak le
de lehet rosszul tudom
vki Fehérvárról?

mannisenmaki_ 2012.02.10. 16:32:41

@Theutus: Benő régebben azt írta, hogy már nincs ilyen szabály, én bízom benne.

gogosz 2012.02.10. 16:50:04

@mannisenmaki_: @Theutus: Kerusz nem régen azt írta, hogy amíg a Volán az EBEL-ben versenyben van, addig korlátlanul nem játszhatja le a játékosait. Pontosan nem emlékszem a részletekre, de arra igen, hogy van valami korlátozás. És nem az MJSZ, hanem az osztrák részről.

budaijegesmedve 2012.02.10. 17:02:56

@Theutus: Nagyon szeretném, ha megnyerné az NL-t a DAB, erre ha kis szerencséje van, elvileg képes is...Azt is szeretném, ha az osztrákoknak ráfagyna a mosoly az arcukra, hogy az ő "Nemzeti Ligájukat" (is?) egy külföldi csapat nyeri..:-))Egyébként bő egy évtizede járok évente többször is egy síhelyen NL meccsekre, mondhatjuk ismerem a viszonyokat...

Theutus 2012.02.10. 17:05:40

@gogosz: én is úgy tudom, hogy 10 vagy 15 előre megnevezett játékos nem játszhat le
a pontos számra nem emlékszem pontosan

a. Bárd 2012.02.10. 17:06:24

@Theutus: Amennyire én tudom, eddig nálunk volt eddig egy szabály, hogy nevezzenek meg 13 játékost, aki nem játszhat le a farmba. Ez nem az EBEL részről volt kitalálva

Idén a Volán is korlátlanul visszajátszhat(na)

Theutus 2012.02.10. 17:07:47

@budaijegesmedve: sok múlik azon, hogy mikor ér véget a Mol Liga döntő
ha csak az NLben lennénk érdekeltek egyszerűbb lenne a dolog
a Graz edzője már mondott olyat, hogy a Dab a legerősebb csapat az NLben

Theutus 2012.02.10. 17:12:56

@mannisenmaki_: ha kiestek az ebelből nyilván játszhat mindenki
illetve gondolom nem mindenki, mivel az OB1ben max 5 légióst lehet egyszerre nevezni
remélem bejuttok a legjobb 4 közé (nem azért, hogy ne veletek kelljen meccselni), mert az nektek nyilván nagyobb siker lenne, mint bekapcsolódni a hazaiba
és az osztrákokat még mindig kevésbé szeretem, mint a Volánt, így jól esik, ha borsot törtök az orruk alá
ha nem jutnátok be, akkor meg mindenképpen találkozunk az elődöntőben és akkor már nem érvényesek az ebel szabályok, tehát (majdnem) teljes csapattal játszhattok

kerusz 2012.02.10. 17:22:33

@gogosz: Nem, azt írtam, hogy itthon nincs ilyen szabály, de ha az EBEL-ben van, akkor nem játszathatják le.

gogosz 2012.02.10. 17:27:12

@kerusz: Köszi a pontosítást.

mannisenmaki_ 2012.02.10. 17:28:31

@Theutus: Persze, úgy értettem, hogy ha nem esünk ki.
Én meg azt remélem, megszerezzük a 13. magyar aranyat:), nekem egy Ebel 3,4. hely nem sokat jelent, de tudom, kisebbségben vagyok ezzel.

Theutus 2012.02.10. 18:31:16

@mannisenmaki_: amúgy én is szívesen vennék egy párharcot a Volán ellen, mert teljesen más a hangulata, de mégsem kívánhatom, hogy essetek ki az ebelből
egyébként, ha nem juttok a 4 közé, akkor döntőnek esélye sincs, annak meg csak lenne értéke nem?:)

TheKaszi 2012.02.10. 23:56:27

@Theutus: Tetszik a promo :)
@a. Bárd: Valójában a dátumokról írtam. A véleményem az, hogy nem lesz lejátszás a Volán részéről az EBEL rovására, minden jégkorongosunk számára az esetleges EBEL továbbjutás nagyobb sikernek számít.
Azt pedig végképp nem gondolom, hogy az EBEL szabályozná az OB I lejátszást, ez egészen biztosan tévedés.

Gabberboy 2012.02.11. 05:15:08

@Theutus: Csak az alapján írtam, amit blogon olvastam több cikkben, hogy akármikor akárki játszhatna igazából egész évben a Farmban.

Gabberboy 2012.02.11. 05:15:44

Aztán lehet, hogy tévedek

a. Bárd 2012.02.11. 08:06:32

A lejátszási tilalom emlékeim szerint azért volt bevezetve, mert a Volán létrehozta a Farm csapatát akik külön néven, külön csapatként indultak a bajnokságban, mert ugye a nagy Volán csak a legjobb 4 között csatlakozott. Így simán lehetett volna Volán-Volán Farm döntő is.

És mivel két "külön" csapat volt, az illetékesek el akarták kerülni, hogy a két csapatnak egy közös kerete legyen (hülyén is nézett volna ki), ezért meg kellett nevezni 15 játékost, akik nem játszhatnak le. Ez nem EBEL szabály volt, ez magyarországi ötlet volt (amúgy teljesen logikusan).

Idén már egy Volán van, papíron nincs Farm csapat, bármelyik MOL meccsen játszhattak volna Godóék, vagy a sérülésből lábadozók, csak a Volán nem élt ezzel a lehetőséggel. Bár tegyük hozzá, biztos lett volna hiszti rendesen, ha egy-egy meccsre a nagy csapat áll ki csak azért, hogy meglegyen a rájátszás a MOL-ban is.

gogosz 2012.02.11. 09:42:41

@a. Bárd: Valahol itt olvastam, hogy a Volán és az UTE selejtezőt játszik a negyedik helyért az elődöntőbe. Kíváncsi lennék az összeállításokra, ha az UTE vezetne a párharcban.

a. Bárd 2012.02.11. 11:16:43

@gogosz: Igen, én is. Bár amióta Roczanov és Svaszi elmentek Újpestről, erre nem sok esélyt látok. De ki tudja, a lilák tavaly is tartogattak meglepetést a Steaua ellen...

@Theutus: miszerint?

1885* 2012.02.11. 11:36:39

@a. Bárd: Roczanov tényleg hiányzik, DE lesz meglepi :P

Lazlee 2012.02.11. 11:53:25

mintha a NLben is lenne ilyen lejátszási szabály (lehet tőlünk vették), de mivel a volán nem érintett NLben...

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.02.12. 12:08:09

@Theutus: Majd kölcsönkérjük a SilverCaps első sorát! :)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.02.12. 12:21:47

@a. Bárd: "You'll never know!" Lehet, hogy az OB1 a minimum kötelező, és az e fölötti az plusz siker. Amúgy én is azt gondolnám, hogy a Zágrábbal akarnak EBEL-döntőt játszani Palkovicsék. Idén ez nem is tűnik hiú ábrándnak. Játék képe alapján a Linzet is földbe döngölték a srácok. Az eredményre lehetett panasz. A Salzburg és a Medvescak voltak talán a legnehezebb ellenfelek, de őket taktikusan sikerült többször is megvernie a Volánnak a szezonban. Bármi lehet. Még azt is el tudom képzelni, hogy Munro vagy Bálizs véd a farmban, a lábadozó Erik (nem a Maklári) pedig villong, hogy a rájátszásra teljesen oda tudja tenni magát. A negyedik sor nyugodtan tud EBEL-meccsek között lejátszani. Még jót is tenne. Mondjuk Magosival kár lerontani a farm morált. Gergő meg már eldöntötte a kérdést: nem volt elég a Magyar Kupa és az OB1 győzelem célkitűzésnek, ő idén inkább Interligát akar nyerni. =)

zsozsi68 2012.02.12. 13:04:54

Vessetek a mókusok elé, de inkább mennék EBEL elődöntőre, mint OBI döntőre... @trollfeeder: Túl nagy a képzelőerőd. :)
süti beállítások módosítása