Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2411) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1643) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4909) nők (1298) playoff (1319) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2378) videó (2120) Összes címke

Kényszerűségből játszom román mezben

2011.12.21. 11:21: 1885*

Kényszerűségből játszom román mezben  2011.12.21. 10:20 F. Kapus

66 komment

Címkék: magyarország románia becze becze tihamér

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr803480471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hokihun 2011.12.21. 12:06:24

Nagyon korrekt nyilatkozat! Remélem látjuk majd magyar nemzeti mezben játszani. A 4 év akkor érvényes, ha a mostani VB-n már nem játszik román mezben, gondolom.
Székely kollégáktól kérdezném, hogy tudnak-e valamit arról, hogy akar-e fog-e játszani Becze 2012-ben aVB-n??

1885* 2011.12.21. 12:21:50

@hokihun: tavaly is román színekben vett részt VB-n, vagyis onnan 4 év, de majd kijavít valaki remélem, ha nem így van.
A nyilatkozat előtt kalap le.

OliBLOOD 2011.12.21. 12:59:40

@1885*: Miután magyarországi csapathoz igazolt onnan 4 év (folyamatosan magyarországi csapatban töltött idővel).

kapusLaci 2011.12.21. 13:00:55

Pillanatnyilag a legtehetségesebb székely csatár!Ha magasabb szinten játszodhatna még nagyon sokat tudna fejlödni,igy pár év mulva hasznát vehetné a magyar válogatott is.Bizok benne hogy pros fehér zöldbe is látjuk majd!!!
Hajrá Becze!!!

kapusLaci 2011.12.21. 13:01:52

@OliBLOOD: mehet a Volánhoz,4 év hamar eltelik!

1885* 2011.12.21. 13:10:47

@OliBLOOD: igen, de addig román válogatottban nem játszhat, nem? Volt 4 éve amúgy a starsnál.

OliBLOOD 2011.12.21. 13:11:52

@1885*: Így van, addig a román válogatottban nem játszhat.

1885* 2011.12.21. 13:14:01

@OliBLOOD: köszi. Na ez a probléma.

jegib 2011.12.21. 13:27:11

A nyilatkozatért RESPECT

zsozsi68 2011.12.21. 14:32:25

Írtam másutt, hogy a "csoportosan elkövetett" tettükre Becze nyilatkozata tette fel a koronát. Gratulálok érte, büszke lehet rá(juk) az édesanyjuk, jó magyar fiakat neveltek.

zsozsi68 2011.12.21. 14:36:42

@kapusLaci: Vagy ha olyan jó mint mondják erősebb ligába is menedzselhetnék. Magunk ellen beszélek, de nálunk ez a fiatalok beépítése ( terhelése ) nem az igazi. Ha alkalmas rá, fejlődjön inkább egy svéd v. finn ligában. Szerintem... Aztán négy év múlva fogadjuk szeretettel :-)

kapusLaci 2011.12.21. 15:01:55

@zsozsi68: Ha alkalmas rá, fejlődjön inkább egy svéd v. finn ligában. Szerintem... Aztán négy év múlva fogadjuk szeretettel :-)
Igazad van,de ahoz hogy magyar válogatott legyen 4 évet magyar klubcsapatba kell hogy játsszon!Ezért irtam én a Volánt!!!
Ö hány pontos játékos lenne az EBEL-ben?
Tudtom szerint magyar állampolgár is.

kerusz 2011.12.21. 15:11:40

@1885*: Amikor Magyarországon játszott, még nem is kellett volna neki a 4 év, mert nem volt hivatalos IIHF-rendezvényen. A 2 éve pedig megvolt, amit ilyenkor szükséges itt játszani. Aztán egyszer csak elfogadta a román válogatottba a meghívót az U18-as VB-re, onnan már 4 év kellett volna, aztán el is igazolt Csíkba, onnan meg újra kezdődik a 4 év.

kerusz 2011.12.21. 15:12:17

@kapusLaci: Jaja, egyszerű, mint a faék, mindenki mehet a Volánhoz...

Lazlee 2011.12.21. 15:42:13

ettől még nem változott a véleményem.

szóval akár el is férhet a volánban! :D majd Sillével barátkoznak. :D

1885* 2011.12.21. 15:44:32

@kerusz: valami ilyesmit akartam mondani én is, bizva benne, hogy majd Te jössz a pontos-precíz válasszal, köszi :)

kapusLaci 2011.12.21. 15:52:39

@kerusz: azt nem mondtam hogy mindenki,csak a legjobbak:))

zsozsi68 2011.12.21. 15:53:28

@kapusLaci: Igazad van, bocs. Tőlem mehet a DAB-ba vagy a Macikhoz is, csak a Fradiba ne.

zsozsi68 2011.12.21. 15:55:40

@kerusz: Figyelemre méltó amit írsz, gondolom vki vmit elcseszett. Ő vagy mi, nem tudhatom

kerusz 2011.12.21. 16:01:27

@kapusLaci: De hogy kik a legjobbak, az nem ilyen egyszerű kinyilatkoztatáson alapuló dolog.

kapusLaci 2011.12.21. 16:22:35

@zsozsi68: szegény Becze,mostmár else tudja dönteni hogy hová igazoljon:))

utó 2011.12.21. 16:35:33

Én nem tudom, szerintem valószínűleg csak árt egy ilyen nyilatkozat.

A román válogatottban egy darab román van, ez oké, és most már tényleg mindenki tudja. De szerintem kár direktben odamondogatni a románoknak, ebből jó nem lehet, csak rossz. Például valamiféle bosszú, vagy legalábbis fölösleges feszkó.

Lehet, hogy az történik most, hogy bedőltek a székely hokisok a szándékos provokációnak. Mostantől több muníciója van annak, aki román oldalról támadni akarja a "székely válogatottat", mert elmondhatják, hogy ezek mind mekkora nacionalisták, románellenesek stb. stb.

Szép dolog a büszkeség, de ha nyilatkozol, akkor koncentrálni kell arra is, hogy ne árts vele.

Azt, hogy a románoknak "semmi köze az ottani hokihoz", a pályán kell bebizonyítani, nem interjúkban. Hajrá. :)

kiralyfi 2011.12.21. 16:56:03

@utó: inkább nyaljon be mindenki csontig???

jegib 2011.12.21. 17:17:18

@utó: Ha a románok ellehetetlenítik a székely hokit, csak önmagukat szúrják tökön. Ha megvonja a támogatást, gondolom, nem lesz épézláb román válogatott, és ha nem lesz pénz, a tehetséges székely ifjak kénytelenek lesznek más ország utánpótlás bázisain pallérozódni. Másrészt, mennyivel egyszerűbb lett volna ha az lett volna a hír, hogy legyőzték a magyarokat, és nem generál feleslegesen feszkót. Akkor nem lett volna ilyen nyilatkozat sem. Én pedig örülök neki hogy néhány ügybuzgó nacionalista balfasz kap két kemény verbális fülest, az egyszeri székely legénytől...

Szoljanka 2011.12.21. 17:23:48

@kerusz: Szar egy dolog ez a fóbia, mindig előjön..:))
Pedig most még csak nem is egy "véresszájú" Volános váltotta ki reakciódat..:)
@utó: mekkora nacionalisták? És az rossz ha valakiben van egy egészségen nemzeti öntudat???

hokihun 2011.12.21. 17:36:39

@zsozsi68:
Szar dolog ez a Fradi fóbia..:)
Tőlem jöhet a Fradiba is 4 évre.

zsozsi68 2011.12.21. 18:08:07

@utó: Minden egyes "román" érdekeltségű hokimeccsen bizonyítást nyer. Már hosszú évek óta

zsozsi68 2011.12.21. 18:10:46

@hokihun: Fóbiám éppen nincs, de a női kéziseken kívül ki nem állhatom a "nemzeti kincseteket" ahogy azt egy zöld vérű kolléga egyszer megjegyezte...

Theutus 2011.12.21. 18:48:43

@utó:
nem volt echte román a mostani válogatottban
a normális románoknak hidd el semmi baja nem volt azzal, hogy nem a román himnuszt énekelték, kizárólag gerinctelen, politikai tőkét kovácsoló idióták hallatták a hangjukat
válogatott meccs végén általában szól a himnusz, így ezt provokációnak nevezni szintén sületlenség

kerusz 2011.12.21. 19:13:15

@Szoljanka: Nem fóbia ez, csak Kapus Laci már a Volán EBEL-csapatba vizionálta, és Becze szerintem még nem tart ott, bár idén kétségtelenül remek éve van.

miki78 2011.12.21. 19:39:06

Minden tiszteletem ellenére, ez a "kényszerűségből játszom román mezben" csak egyféleképpen értelmezhető: amíg itt volt Mo-n, magyar állampolgár stb. nem volt olyan szinten, hogy be hívják akár a magyar U18-ba is, nemhogy a felnőttbe. Elment a román válogatottba - önként! Akkor most miről beszélünk? Sportember, mindig nyerni akar, ahol éppen játszik. És ott játszik, ahová hívták. Nem kell ezt túldimenzionálni. Ráadásul ez a nyilatkozat kicsit olyan, hogy oda szarok, ahonnan eszek, mert azért mégiscsak a román válogatottba játszik, azt a mezt kell megbecsülnie, vagy fel se vegye! volt már ilyenre is példa....

Kovácsnéni2 2011.12.21. 20:05:32

Jelen helyzetben a normális az lenne, ha lenne egy székely válogatott, mint pl fociban a skót.

Szoljanka 2011.12.21. 20:10:06

@kerusz: Ja, nem az, csak a hozzászólásod amire reagáltam egyáltalán nem Beczével foglalkozik, hanem a Volánnal...:))

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.21. 21:04:52

A székelyek feljönnek a DIV1A-ig, aztán utána 4 év? Ez a négy éves szabály amúgy IIHF-es?

utó 2011.12.21. 22:08:05

@kiralyfi "nyaljon be mindeki csontig" - én inkább úgy fogalmaznék, hogy a nemzeti öntudatot nem csak más népekkel szemben lehet megfogalmazni. Illetve szerintem ha valakinek ez jelenti a nemzeti önazonosságot, az félreértésben van. Szerintem nem attól lesz valaki "jobb" magyar vagy székely, ha beszól a románoknak, vagy ha kifejezi, hogy fogalmazzunk finoman, nem szereti őket. Egy ilyen beszólással semmit nem teszel a magyarságért, nulla haszna van. (És persze Nastase sem tesz semmit a románokért, amikor hisztériázik, ésatöbbi.) Ha valakinek nagy a nemzeti öntudata, azzal fejezze ki, hogy hat, alkot, gyarapít a hazájának, népének.

@Szoljanka: "mekkora nacionalisták" Próbáld figyelmesebben olvasni, amit írtam. Arra utaltam, hogy nacionalitának bélyegezhetne, erre hivatkozhatna egy román a nyilatkozat(ok) után, ha támadni akarná a válogatottat.

@Theutus: te komolyan úgy olvastad, hogy én a himnuszéneklést tekintem provokációnak? :)

Látom, mindenfélét kiolvastok a hozzászólásomból, amit én nem írtam le. Vagy lehet, nem fogalmaztam érthetően. Próbálom röviden összefoglalni: történt egy természetes dolog (himnuszéneklés), ebből lett némi hisztérikus reakció román oldalról. Azt a veszélyt látom, hogy ha magyar (székely) részről is túlzottan belemelegednek ebbe a dologba, az csak árthat végül, de használni biztos semmit nem használ. Nem szabad hagyni, hogy valakik akár cinikusan, előre megfontoltan hecceljenek, hátha teszünk vagy mondunk válaszként valami támadhatót. (És Becze nyilatkozata azért már szerintem az.) Mert azért a romániai székely válogatott sorsa bizonyos szinten román döntéshozok kezében (is) van. Pont azért, mert a "román" válogatott nem román, szerintem alapból Romániának nem sok motivációja lehet arra, hogy bármit tegyen érte, támogassa.

Azért ha kicsit empatikusak akarunk lenni, ez az egész nem lehet könnyű a románoknak sem. Képzeljük el, hogy huszonvalahány Sikorcinból áll a magyar válogotatott, és ezért kapunnk folyamatosan a szlovákoktól hideget-meleget. :)

kerusz 2011.12.21. 22:09:41

@Szoljanka: Nem érted, nem baj. :)

bagyula 2011.12.22. 00:53:12

@utó: Tisztelettel felhívnám a figyelmedet alapvető tévedésekre:
1. A helyben elő székely közösség Románián belül egy anomália . Az adott(alkotmányos) keretek között nem is lenne szabadna léteznie. De létezik ott Románia szívében, és ez a tény önmagában elég az ilyen és hasonló jelenségek generálására.
2. Soha egy székely sportoló sem fogja elénekelni a román himnuszt. Soha. Ugyanazon oknál fogva, amiért a francia (vagy svéd) himnuszt sem éneklik.
3. Sikorcon önként választotta Magyarországot a hazájának. Ha nem azonosulna a magyar nemzetközösség szimbolumaival, nem tette volna le az esküt. Ezen a tényen mit sem változtatna az, hogy egy vagy éppenséggel huszonkét Sikorcinrol beszélünk.
4. Ez ugyan nem tény, de én úgy gondolom hogy az egyedüli ok ami miatt egy székely sportoló felveszi a román mezt az nem más mint az, hogy a hazáját Románia bitorolja és ez az egyedüli esélye, hogy hazáját kepviselhesse a világversenyeken.

bagyula 2011.12.22. 00:54:11

@utó: Tisztelettel felhívnám a figyelmedet alapvető tévedésekre:
1. A helyben elő székely közösség Románián belül egy anomália . Az adott(alkotmányos) keretek között nem is lenne szabadna léteznie. De létezik ott Románia szívében, és ez a tény önmagában elég az ilyen és hasonló jelenségek generálására.
2. Soha egy székely sportoló sem fogja elénekelni a román himnuszt. Soha. Ugyanazon oknál fogva, amiért a francia (vagy svéd) himnuszt sem éneklik.
3. Sikorcon önként választotta Magyarországot a hazájának. Ha nem azonosulna a magyar nemzetközösség szimbolumaival, nem tette volna le az esküt. Ezen a tényen mit sem változtatna az, hogy egy vagy éppenséggel huszonkét Sikorcinrol beszélünk.
4. Ez ugyan nem tény, de én úgy gondolom hogy az egyedüli ok ami miatt egy székely sportoló felveszi a román mezt az nem más mint az, hogy a hazáját Románia bitorolja és ez az egyedüli esélye, hogy hazáját kepviselhesse a világversenyeken.

Kivago Ivan Györgyné 2011.12.22. 01:50:50

@miki78: ott a pont!!!

Minden tiszteletem ellenére, ez a "kényszerűségből játszom román mezben" csak egyféleképpen értelmezhető: amíg itt volt Mo-n, magyar állampolgár stb. nem volt olyan szinten, hogy be hívják akár a magyar U18-ba is, nemhogy a felnőttbe. Elment a román válogatottba - önként! Akkor most miről beszélünk? Sportember, mindig nyerni akar, ahol éppen játszik. És ott játszik, ahová hívták. Nem kell ezt túldimenzionálni. Ráadásul ez a nyilatkozat kicsit olyan, hogy oda szarok, ahonnan eszek, mert azért mégiscsak a román válogatottba játszik, azt a mezt kell megbecsülnie, vagy fel se vegye! volt már ilyenre is példa....

facsipesz 2011.12.22. 02:08:29

Ez a srác kapott "atyai nevelést" Sille Tomitól, nem?

utó 2011.12.22. 03:02:24

@bagyula:

Pontonként:
1. Nem értem, hogy kapcsolódik ez ahhoz, amit mondtam, milyen konkrét tévedésemre világítasz rá ezzel.
2. Ki mondta, hogy román himnuszt kell bárkinek énekelnie? Ennek kb. csak az ellenkezőjét mondtam, szerintem is természetes, hogy egy székely a magyar himnusszal azonosul, nem a románnal.
3. Sikorcin nem igazán tud magyarul tudtommal, legalábbis pld. a SportKlubnak angolul nyilatkozik. A motivációi a magyar állampolgárságra különösebben nem érdekelnek, én mint jégkorongozóra vagyok rá kíváncsi. Mint sportolót szeretem, tisztelem, örülök neki, hogy van a válogatottban is. De azért az valahogy nekem egyértelmű, hogy ő, hogy is mondjam, másképp magyar, mint a többiek. :) Én kb. azt képzelem róla, hogy itt van az országban pár éve, jól beilleszkedett, és sportolóként sem rossz neki, hogy világversenyeken indulhat. Ezzel szerintem nincs különösebb gond. De ha 22 ilyen lenne, azért másként néznék a magyar válogatottra.
4. "hazáját Románia bitorolja" - Ha jól értem, szerinted nem ott vannak az országhatárok, ahol lenniük kellene. Ebbe szerintem itt végképp nincs értelme belemenni. Tiszteletben tartom az álláspontodat, vitatkozni nem szeretnék vele, a véleményemet is inkább megtartom magamnak.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.22. 04:01:31

@zsozsi68: es ez kurva fontos volt h te itt megoszd h kit nem allhatsz ki ugye? nyugi, a Jolant is utaljak annyian mint a Fagyit

kar volt beleolvasni ebbe a topicba...

Vincenzo90 2011.12.22. 06:07:22

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Te még fölveszed az ilyet? Majd ha beismeri valaki, hogy nincsen pénz és nem hazudja az ellenkezőjét, hogy idecsábítson és átverjen jó pár játékost, akkor a Fradi is fiatalokkal áll ki, mint az UTE és gyűlöltből "szerethetővé" válik. Addig ne foglalkozz az ilyenekkel, nem kell szerintem sokat várni, csak jöjjön egy becsületes vezetés :P

@utó: Nincs értelme belemenni, de aki azt nem tudja megérteni, milyen egy erős identitásromboló elnyomás alatt élni, az azt sem értheti, hogy az ehhez jóformán tapsoló, arrogáns módon szándékosan értetlen napilapnak, ami általában a gátlástalan hazudozástól sem retten vissza politikai érdekeinek érvényesítéséért(igen, 27,7%-ban egy párt a tulajdonosa -találd ki, melyik, ebbe se menjünk bele!) miért így válaszol egy érintett. A kérdéssorozat volt maga a provokáció.

bagyula 2011.12.22. 11:12:10

@utó: 1. Nem tárgyi, hanem jóval súlyosabb, filozófiai jellegű tévedésben vagy. Sajnos nem valószínű, hogy ezt te valaha is érteni fogod (bár a román alkotmány tanulmányozása sokat segítene).
2. Rendben, ez már haladás!
3. Ha jól értettem te egyfajta "nemzetiségi indikátort" javasolsz ahol Szikorcin mondjuk csak (teszem azt) 60%-ot érne el. Nos én még ilyenre nem gondoltam, de a vita kedvéért belemegyek (bár nekem szorszalhasogatasnak tűnik). Ebben az esetben sem értem, hogy miért tűnik neked hasonló helyzetnek egy "60%-os magyarokból" álló magyar válogatott (ez ugye teljesen valószínűtlen) egy nagyon is valós 0%-os románokból álló román válogatottal. Erre az abszurd helyzetre utaltam az 1. pontnál.
4. Úgy ertem számodra teljesen elfogadható és magától ertetodő az a helyzet, hogy egy 85%-ban (korábban 95%-ban!) magyarok által lakott területet egy másik ország elcsatojon. Ez csak megerősíti azt amit az 1. pontnál írtam.

utó 2011.12.22. 11:44:25

@Vincenzo90: bevallom, határozottan nem vagyok képben, hogy pontosan milyen lapnak hogyan nyilatkozott Becze. Ha úgy van, ahogy írod, egyáltalán miért nyilatkozott nekik? (Nem kötözködésből vagy bántásból kérdezem, tisztán érdeklődés.)

@bagyula:

Hát, akkor már nem bírom ki. :) Persze, rossz, hogy voltak az elvesztett háborúk, meg Trianon, és főleg megértem, hogy aki ott van, annak ez más, mint nekem innen Pestről. De szerintem ezt már képtelenség visszacsinálni, ezzel szerintem nem is érdemes foglalkozni, adottság. Nem vagyok erdélyi, meg kötődésem sincs, meg nyilván elég tájékozott sem vagyok, csak pofázok, de én valahogy nem éreztem olyan szörnyűnek a helyzetet, mint ahogy leírjátok.

Románia meg lassan sok szempontból jobb hely, nemsokára mi irigyelhetjük az erdélyieket, amikor mi államcsődbe megyünk, Románia meg leköröz minket. :)

(Az egy darab románt a válogatottban nem tudom, honnan vettem, ezek szerint valamit összekevertem vagy félreértettem.)

bagyula 2011.12.22. 11:56:40

@utó: Szerencsed van, holnap Pesten vagyok es tudok egz sor mellett filozofiai tovabbkepzest adni, ingyen es bermentve :) Az A38 kornyeke megfelel? ;)

En a dolgokat nem tortenelmi hanem ontologiai megkozelitesben vizsgalom. Engem (mar)nem erdekel sem Trianon sem politika. Engem az erdekel, hogy egy dolognak van vagy nincs letjogosultsaga...magyaran abszurd-e a dolog vagy van valamifele logikus magyarazat a letezesere. Ez esteben barhogy forgatom, ez egy abszurd dolog, es Beczenek igaza van, errol az abszurdrol senki nem tehet itt es most.

Tulajdonkeppen errol van szo.

kapusLaci 2011.12.22. 12:42:51

@Kivago Ivan Györgyné: Te az a valaki vagy aki a székelyeket lerománozza!!!Ezt nem érv nélkül irom,volt már köztünk néhány szo váltás,mindig ellenünk irtál!
Jobb lett volna ha halgatsz,okosabb maradtál volna!!!

kapusLaci 2011.12.22. 12:44:38

@hokihun: már akartam irni hogy @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: nem fogja ezt szo nélkül hagyni:))gondolom jogosan!

hokihun 2011.12.22. 13:11:58

@kapusLaci:
ezt annyira nem értem..
Mit nem hagy szó nélkül? Hogy zsozsinak Fradi fóbiája van? Ez tény, mindenbe belekeveri, lassan többet foglalkozik vele, mint a Volánnal.

kapusLaci 2011.12.22. 13:24:49

@hokihun: Nem is értheted mert @zsozsi68: -nak szántam:)Tévedésböl ment neked:)

bagyula 2011.12.22. 13:28:35

@kapusLaci: Fureszelitek a szart. :)

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.12.22. 13:38:50

@Kivago Ivan Györgyné: nem sikerült megértened, nem is lep meg, de legalább kúrvanagy hazafi vagy, persze ha másokat kell minősíts.

Szoljanka 2011.12.22. 14:30:10

Nem érdemes vele foglalkozni, anya-blogon is úgy indultak a keretek közé már nem szorítható hozzászólás háborúk, hogy e nick, meg társai acsarkodtak az utánpótlással foglalkozó postok alatt...
Azt meg tudjuk mi lett a végeredmény..:S

hokihun 2011.12.22. 14:55:29

@kapusLaci:
Megnyugodtam:)
Az övére meg már válaszolt.
Abba is hagyom a szar fűrészelést:)

kapusLaci 2011.12.22. 15:02:56

@hokihun: bocs,tudod közbe dolgozom,igy könnyen mellékattint az ember:)@Szoljanka: igazad van!

kapusLaci 2011.12.22. 15:26:07

@hokihun: én is:)most pedig indulás Fehérvárra,vár az ördögkatlan:)
Amugy nekem zsozsi68-al semmi bajom,szerintem jo fej,csak ma elöször cselekedett,aztán gondolkozott,akár a székely ember:))@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ott leszel ma a meccsen?

utó 2011.12.22. 16:38:00

@bagyula:

Megtisztelsz, izgalmas ajánlat! Vágtázó koncert? :) Jelenleg még nehéznek tűnik elképzelni, hogy akár holnap estére "mobil" állapotba tudom hozni magam, de igyekszem. Ha ma véletlenül sikerül kialudnom magam...

bagyula 2011.12.22. 17:29:59

@utó: Vagtazunk hat! ;) A könnyű is nehéz a nemakarónak!

zsozsi68 2011.12.22. 18:01:00

@kapusLaci: A székely ember hasonlatot köszönöm. Lehet, hogy túlzásba viszem, de sem a klubbal, sem a szurkolóival kellemes tapasztalatom még nem volt, de amint lesz átértékelem a véleményemet amely nem mentes némi előítélettől sem.Ígérem a továbbiakban tartózkodom a "nemzeti kincs" bármi nemű említésétől. Ma meg ZIG-ZAG VOLÁN!!!

1885* 2011.12.22. 18:27:51

@kapusLaci: nem lesz ott.
@zsozsi68: pedig ott is vannak tisztességes, normális emberek, szerintem nem is kevesebb, mint bárhol másutt.

@utó: hagyd már Sikit. Nem az a leglényegesebb a személyében, hogy milyen nyelven nyilatkozik a hú de magyar tv csatornának.

Theutus 2011.12.22. 21:56:19

@utó: ez nem politikai oldal, hanem hokis
köszi
süti beállítások módosítása