Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2409) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1675) Miskolc (1506) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1060) utánpótlás (1278) UTE (1301) válogatott (2217) vb (2363) videó (2120) Összes címke

Magyarország–Ausztria 1-4

2011.11.13. 19:31: Grumpy

Magyarország–Ausztria 1-4 2011.11.13 19:22 F.Kapus

110 komment

Címkék: válogatott eihc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr513375128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KISANGYAL 2011.11.13. 21:48:12

@jegib: Lehet engem leültetni, nem bánom! De ha ez volt minden amit hozzá tudsz szólni, akkor halványan derenghet talán dereng valami a szemed előtt.Ezt a látomást a látottakkal ne téveszd össze. Ennyi pénzért nem edzőmérkőzéseket vártam!

Raon 2011.11.13. 21:53:18

@KISANGYAL: a véleményedet még tiszteletben lehetne tartani, de más nevét átfogalmazni, és ezzel gúnyolódni még a netikett szerint is az egyik legnagyobb bunkóság a világon. Innentől ne várd azt, hogy bárki komolyan fog venni.

Theutus 2011.11.13. 21:55:10

@jegib: szerintem nálad nem áll fenn a 4-es kromoszóma rövid karjának deléciója:P

Raon 2011.11.13. 22:00:00

Ami a meccseket illeti, én könnyen beszélek, mert nem voltam ott és nem adtam ki pénzt érte, így nem vagyok annyira csalódott, mintha ott lettem volna - de ha csak az eredményeket nézem, szerintem egyáltalán nem baj, hogy az elmúlt évek egyik legrosszabb (ha nem a legrosszabb) válogatott tornáját sikerült összehozni. Nyilvánvaló, hogy nem feltétlenül a játékosokkal van a baj, még ha voltak is gyengébb formák a jégen.

Viszont a játékosok többségét ismerve szerintem nem túl vad elképzelés azt mondani, hogy ebből a kisebb mélypontból igenis sok hazsnos dolgot le lehet szűrni és a későbbiekben erőt lehet meríteni.
Én arra tippelnék, hogy többen a következő összetartáson kétszer ennyire fognak menni, hogy megmutassák, mit tudnak. Nem biztos, hogy baj, ha nem arannyal kikövezett út vezet a dicsőségig - az nekünk soha nem működött eddig sem.

jegib 2011.11.13. 22:17:30

@KISANGYAL: Na feküdj szépen, reggel korán kell kellni, meg kell etetned a jószágokat. Baromságokat beszélsz, de nem fejtem ki, mert nem értetted meg F.Kapus mondandóját sem, pedig igazán szájbarágósan tud fogalmazni. Másrészről nem gálameccsre vettél jegyet hanem FELKÉSZÜLÉSI tornára, ami a csapat felkészítését szolgálja, ergo ki lehet próbálni olyan dolgokat amiket éles meccsen soha.

brainska (törölt) 2011.11.13. 22:19:01

@Raon: aki diadalmenetet várt Miskolcon, az messze éli az életét a jégkorongtól. összességében számomra csak a mai mutatvány/teljesítmény volt csalódás, a japánok, és pláne az olaszok ellen lényegében ki-ki meccset vívtunk. mindenkinek igaza van viszont, aki a védelmünk erejét kéri számon, sajnos ezen a téren sokkal vékonyabbak vagyunk a kelleténél, bár azt halkan megjegyezném, hosszú-hosszú évek óta most először láttam - és itt elsősorban megint az olasz és a japán találkozóra gondolok - hatékony és koncepciózus hátrányvédekezést. ja, és ha már a speciális játékhelyzeteknél tartunk: még mindig bántóan kevés a kidolgozott figura előnyben, a fórsorok klubokban is tapasztalható hiánya sajnos továbbgyűrűzött a válogatottba. szintén sokszor láttam - sajnos - az úgynevezett "kanadai" metódust a belőtt koronggal, sajnos a differencia e téren is számottevő: a mieink még elég ritkán érnek oda a belőtt korongra :( szintén kevés - fórban pláne - a kékre lövésre visszatett korong, pedig éppen Vas Marci góljai igazolják, hogy van, lenne létjogosultságuk. és persze az a tény, hogy sokat kapunk, de nagyon-nagyon ritkán lövünk kapu előtti kavarodásból gólt, szintén elgondolkodtató. halkan jegyzem meg, hogy Cica e téren (is) klasszis formát mutat a DAB-ban mostanság. mindezek után: csalódottság csak a mai meccs miatt van bennem - az mondjuk jót tenne, ha már a decemberi, Csíkban esedékes tornára valamivel előkészítettebb, felépítettebb csapat menne. az sem lesz leányálom (ukránok, lengyelek), ott már szép lenne villantani valamit a kísérletezés után.
üdv

jegib 2011.11.13. 22:19:47

@Theutus: hű bakker nem értem amit mondasz, mondom én hogy egy faj vagyok vele :D

jegib 2011.11.13. 22:26:20

@nyuszi_5: Nekem bőven elég ha ljubljanába villognak, és ez nem is azt jelenti hogy nyerjük meg majd a VB-t. Úgy ki lehet kapni ahogy az olaszoktól kaptunk. Szlovéniában még ott lesz minimum 3 klasszis játékos és 2 csiszolatlan gyémánt. Egyáltalán nem érzek lefutottnak semmit, és sztem az ellenfeleink sem lehetnek nyugodtak...

brainska (törölt) 2011.11.13. 22:42:54

@jegib: igen, pont erről beszéltem én is. e téren a japán meccset sem kell szégyellni.
@Theutus: megkaptad az sms-t? Viktor holnap este már Frao-ban lesz...

moszkvicssluszkulcs 2011.11.13. 22:44:05

Kevin Primeau, a magyar válogatott szövetségi kapitánya: ”Nem kezdtük jól a meccset, lassan játszottunk, és nem tudtuk befogni az osztrákokat. Tanultunk ebből a tornából, kiderült, nem minden esetben tudjuk úgy keverni a sorokat, hogy ez javítsa a teljesítményünket.”

exL:1 2011.11.13. 22:48:26

Vb-n max 4-5hely lesz meg.Ez a realitás.Komplett osztrák,ukrán válogatott jobb nálunk ,és a szlovénok mellett bónuszként még a hazai pálya is szól..

JámborMalac 2011.11.13. 22:54:48

@jegib:

pont az a baj, h sajna az esetleges rájátszások miatt lutri Hete, Szuper, Hári, Bartalis, Kóger, Vas Jankó játéka. a francia bajnokság lebonyolítását nem ismerem; így nem tudom, h Vitya és Szirányi 100%, h velünk lehetnek.

KISANGYAL 2011.11.13. 23:06:45

@Raon: Ami a név magyarosítását illeti az tévedés,úgy tudom Kevin a neve!Kár másképp értelmezni a kérdésem,még Fehérváron sem kell kiforgatni a kérdésem!Olvastam korábban Ted Szatyorról, talán éppen? Én előbb kérdeznék, utána bunkóznék, ezért a bunkózást nem veszem magamra.
A felkészüléshez változatlanul az összetartás időtartamának hosszát hiányolom,bár tudom, hogy a különböző bajnokságok sűrű eseményei közt nem lehet egy hetet sehol kihagyni.
Nem vártam én sokat,de ezt sem.
Én ezzel ezt a témát lezártam,ahogy olvasom a következő hozzászólásod még sok mindenben egyetértek és fogunk is.

Vincenzo90 2011.11.14. 00:51:57

Nem tétmeccsek voltak ezek, de azért az látszik, hogy a fiataljaink nagyon-nagyon messze vannak még az elittől, nincs egy csapatnyi olyan szintű játékosunk, akikkel reális cél lehetne a feljutás. Ha ki nem esünk, akkor bármely más helyezéssel elégedettek lehetünk. A miskolciak meg törődjenek bele nyugodtan, minden edzőmeccsen nem lehet szlovákokat verni, néha nem árt a VB előtt megkeresni az új játékosokat, mert egy héttel előtte igen késő lesz agyalni. Kevin Primeau igen jól összerakta a Volánt is, menni fog ez a válogatottal is. Tudnám, hogy mit gondolnak azok, akik tényleg elvárták volna, hogy verjünk nálunk három -a realitásokat tekintve- erősebb válogatottat...

a Zamboni nem egy tészta 2011.11.14. 08:29:18

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Mint a Gyalog-galoppban a fekete lovag. Se-keze, se-lába, de "semmiség", "bolhacsípés"

macik 2011.11.14. 08:32:50

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a miskolci honlapokon lévő "alig van már jegy" c. sláger honnan ered, mert mindhárom napon jócskán akadt üres hely. A csapat alakulóban, a mester keverését néha nem érteni, de remélem , hogy Ő tudja, mit miért tesz.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 08:37:19

@sakic: nem ertem, nem baszogatas de tenyleg nem :)
azt irod hogy Godo munkajaval elegedett vagy, ergo nelkulozhetetlennek latod, cserebe a Toki - Balu vedoparos munkajaban kisebb problemakat velsz felfedezni? :)

a Zamboni nem egy tészta 2011.11.14. 08:44:00

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:

Azt akartam írni kb., hogy ha Godó sérült, akkor cseszhetjük... aztán rájöttem, hogy majdnem ugyanilyen éles Toki és Balu helyzete is, ezért írtam ilyen furcsán.

Maradjunk annyiban, hogy ők hárman nélkülözhetetlenek és ez igaz akkor is, ha a két bekk hibázik is (Godó is, csak elöl ugye nem katasztrófa). Akkora terhelés van Tokin és Balun, hogy ha néha hibáznak, nem róható fel nekik, de a rutin és a még csak-csak meglévő sebesség nélkülözhetetlen. Bele sem merek gondolni egy pusztán Láda-Orbán-Szirányi-Szélig-Erdélyi-Jobb-Pozsgai- Hufi merítésbe áprilisban.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 08:50:09

@sakic: hat nem ezt irtad nagybetukkel, ill NAGYON felreertheto volt amit irtal. de igy mar ertem. :)

amiben nem ertek egyet az "Szirányi-Szélig" szerintem vannak ok is annyira jo es hasznos es rutinos vedok mint tokibalu.

zsozsi68 2011.11.14. 09:09:54

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Egyetértek. Azt lehet tudni, hogy frankhonban egy párban játszanak?

brainska (törölt) 2011.11.14. 10:13:26

@sakic: hát Toki még csak-csak, sőt, de sajnos Balu felett eljárt az idő, úgy látom. az nem gond, hogy lelassult, attól még lehetne nagyon komoly pillére a védelemnek, de nagyobb gond, hogy fejben sem bírja a tempót. ez nem csupán a védőjátékra vonatkozik - bár ott nyilvánvalóan több baj forrása lehet -, de nem látom a "régi" Balut sem az ellenfél kapujánál: régebben még előfordultak meccsdöntő góljai is, távolról is jól és bátran lőtt, kapu előtti kavarodásokból is betalált, most elvétve akad ilyen, ha egyáltalán. maximálisan elismerem az érdemeit, nagyon sokat tett a játékért, tisztelem mint sportembert és jóban vagyok vele a pályán kívül is (arról nem szólva, hogy a svájci vb-n tőle kaptam meg a német meccs után a korongot), de most úgy látom, nem előre mozdít a jelenléte a válogatottban. fenntartva a tévedés jogát és persze a megkövezés lehetőségét is, azt mondom, megtette, amit meg kellett - de lassan át kellene adnia a stafétát a fiatalabbaknak. ja és: éjjel a dunaújvárosi és a magyar hoki hőskorából néztem egy válogatás, az elkövető Bali Attila, köszönet érte, hadd ajánljam jó szívvel mindenkinek!
www.facebook.com/media/set/?set=a.110560718963366.13472.100000283149982&type=1

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 10:46:22

@nyuszi_5: es kinek adja at? mondjuk a 7vegi torna alapjan? (kerdem ezt ugy hogy amit leirtal Balurol azzal 100% egyetertek)

kulsoskent/hozzanemertokent/hokibuzikent en egy megoldast latok tokibalu "problemara" (enekerekelnezest) megpedig azt, hogyha szetszediok oket, es 1-1 fiatal bekkel parositjak a Volanban. Ez friss vert jelent az oregeknek, es tapasztalattal vertezne fel a fiatalokat.

Valaki szolna Trallalanak h ezt uzenem neki? :)

Vincenzo90 2011.11.14. 10:50:45

@macik: Az ilyenekkel csak ösztönözni akarják a potenciális jegyvásárlókat. :)

Raon 2011.11.14. 11:21:47

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: a még nagyobb probléma az, hogy az elmúlt szezon és az idei teljesítmények alapján Balu sokkal de sokkal jobb, mint Tokaji. Balu idén amúgy sokkal stabilabb teljesímtényt nyújt a Volánban, mint tavaly, és ez már az előrejátékban is megmutatkozik, csak még gólokba nem (bécsi három kapufája és társai).
Tokaji ellenben másfél éves mélyponton van. Néha egy-egy meccsre felvillan a remény, de úgy átlagban az ember csak döbbenten nézi, hová tűnt hazánk legintelligensebb, legtechnikásabb hátvédje.
A szétszedéssel amúgy maximálisan egyetértek - hátha ez segítene a leginkább brutális fásultságnak tűnő akármi ellen.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 11:34:00

@Raon: ha mar szoba jott, bar dicseretes dolog is lehetne, en nem orulok annyira Balu centerkedesenek... meg1x - kulsoskent/hozzanemertokent/hokibuzikent igy erzem hogy egy vedonek akkor szabad a kekvonalon tul mereszkednie allandoan, ha vissza tud erni ha kell. lasd Sille es a kekvonal baratsaga.
bar gondolom hogy nem o talalta ki, hogy ennyire es ennyit kiugrik a defenzivabol, en KP taktikajat sejtem ebben, en ugy erzem hogy egyszer ez nagyon vissza fog utni. es bar kedves edzom perceket toltott annak taglalasaval hogy Balu igenis kurvajol lo, sajnos en nem ertek annyira egyet. ertsd: ha azokat a korongokat amikrol te is emlitest ettel, nem Balu hanem egy csatar lovi, fele halot er.
mondom en, kulsoskent/hozzanemertokent/hokibuzikent

a tobbiben meg mar ugyis egyetertettunk. ;)

zsozsi68 2011.11.14. 11:39:11

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: @Raon: Tavaly óta erről beszélünk a szúrkertársaimmal, hogy fiatalokkal párban működhetnének ( mert vannak fiatalok, csak nem sok lehetőséget kapnak ), mert így lerontják egymás, még meglévő képességeit. Lehet, hogy a Lajos is ezen töri a fejét, csak nem meri meglépni?

zsozsi68 2011.11.14. 11:42:48

@zsozsi68: Mármint a Volánban Lajos, a Válogatottban meg akinek a védelem a dolga.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 11:45:35

@zsozsi68: en bevallom oszinten h a tornan ezt most nem figyeltem, de haver azt mondta h szet volt szedve a balutoki paros. meri, nem meri, sztem ki kell probalni, sot hasznalni kell, mert a fiatalokat fel kell huzni, es akar az is elojohet h jobban mukodik egy toki - lada - balu - orban paros... ha nem, cserebere tovabb.

hokifan 2011.11.14. 11:58:33

most erre mit mondjak?

a Zamboni nem egy tészta 2011.11.14. 12:13:37

Valószínüleg a tokibalu szét vagy össze dologban benne van az is, hogy a csatárok védekezése/letámadása hogyan alakul. Ha van egy tokibalu páros a csatár egy megszerzett alapvonalon megszerzett korong esetén azonnal előrejátékra koncentrál fordul, indul keresztbe..., ha fenn van támadásban könnyebben támad vissza korongvesztésnél, mert tudja ki áll mögötte..., lemegy az alapvonal mögé egy bizonytalan korongért, mert tudja, hogy ha 2 mrel lemarad a visszajátékban, nem kritikus..., nem beszélve arról, hogy szét meri húzni a játékot harmadon belül és szivesen visszateszi a hátvédnek 5 az 5ban... Ezért nehéz dió szétszedni őket, mert egy elsősor mögé jól jön egy első hátvédpár.... de hát ettől szép edzőnek lenni

hokifan 2011.11.14. 12:39:36

hol vannak 1978-82 ig szuletettek? legalabb 6-7 nagy rutinnal rendelkezo jo jatekos van oket miert nem lehet megnezni?lehet nem az EBEL-be esa National ligaban jatszanak? 2eve befertek az A csoport csapataba pl. groschl peterdi janosi fodor budai fekete hoffmann? elfelejettek jatszani szo sincs rola ma is a csapatuk huzo emberei lehet nem igy kell fiatalitani vagy valtani a ladanyieknak is 10ev kellett mig eljutottak erre a szintre igaz +1 kercso es cortina

a Zamboni nem egy tészta 2011.11.14. 13:11:53

BorbiBertaHofmannJánosiPeterdiGroschl kérdésre választ kaphatunk a Fradi DAB meccsen pénteken

hokifan 2011.11.14. 13:15:28

@sakic: ezzel mit akarsz mondani?

hokifan 2011.11.14. 13:16:31

@sakic: borbi? 2hete serult
vall tores es szakadas

1885* 2011.11.14. 13:17:53

@sakic: Borbás jó darabig nem fog még játszani, mivel műteni kellett a vállát egy sérülés miatt.

hokifan 2011.11.14. 13:18:23

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: folyamatosan be eepiteni igy most a 1978-90korosztaly kellene a primet vinnie

a Zamboni nem egy tészta 2011.11.14. 13:18:32

@hokifan: az, hogy jól össze lehet hasonlítani pillanatnyi állapotukat. Nehéz megítélni úgy, hogy pl. Cica a kisvolán ellen aztán két hét múlva Berta a kisvolán ellen. Most egy meccsen lehet lehet megnézni az általad említettek nagy részét. Csak ennyi. (oké, Borbás kimarad)

hokifan 2011.11.14. 13:19:14

@hokifan: latom napra kesz vagy baratom

1885* 2011.11.14. 13:20:09

@hokifan: akkor miért írtad a kis listádra??? És Budait miért, ő játszott Miskolcon. Jó reggelt. Vigyázz ez az utolsó nicked.

hokifan 2011.11.14. 13:32:02

@sakic: semmivel nem lognak ki a sorbol csak egy par gyenege pont a valogatottban akit meghivtak azari orban a volan farmbol a serult gallanisz dubek sikorcin de ok mas kategoria nalam

hokifan 2011.11.14. 13:34:33

sajnos a folytonossag nem volt meg igy megint alulrol kell epitkezni csak kiesett 2-3 korosztaly vagy pl: erdelyi meg hivasa na ez kicsit furcsa

hokifan 2011.11.14. 13:36:09

@1885*: ne fenyegessssssssssssss

hokifan 2011.11.14. 13:38:36

@1885*: mert erdemtelenul ot is melloztek pl: kloten es ljubljana

zsozsi68 2011.11.14. 13:44:07

@hokifan: Legalább a személyneveket írd nagybetűvel. Barátom. Abban igazad van, hogy kiesett egy korosztály, de mit lehet tenni. Mármint Neked meg nekem.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 13:51:22

@sakic: "hogy jól össze lehet hasonlítani pillanatnyi állapotukat"

nem ertek egyet. nem lehet osszehasonlitani az allapotukat mert teljesen mas a korites, a legiosok, stb.

a valogatott az valogatott, es meg ott sem mindegy hogy tetmeccs e vagy sem.

abban igaza van hokifannak, hogy a Janosi pl bizonyitott Klotenben.

Vincenzo90 2011.11.14. 13:56:52

@hokifan: Látod, megy ez normálisan is. Így még egyet is lehet veled érteni legalább részben. A fiatalítással valóban jól elkéstünk és óriási hülyeségnek tartom, hogy a nyugdíjig játszhat mindenki, aztán hírtelen tök új, teljesen fiatal csapatot kell a mélyvízbe dobni. Ha rendesen, évente be lenne építve egy-két fiatal, akkor sosem lenne ilyen gond. Persze ha egy, max 2 szezonra vannak edzőink, nem csoda, hogy a pillanatnyi eredménnyel törődnek csak.

Abban is tökéletesen egyet értek veled, hogy a fiadat nem kellene mellőzni, az A csoportba jó volt és most is valószínüleg jó lenne, ha legalább esélyt kapna, és abban is egyetértek, hogy nem ő az egyedüli, akit mellőznek.

Azt is megértem, hogy személyes érintettséged okán nem tudod higgadtan kezelni a helyzetet, de ezt a szintet, amit most hozol kulturáltság terén, ezt lehetne mindig és akkor nem a moderálással, meg a kitiltásoddal kéne folyton foglalkozni. És látod én nem fenyegetlek, hanem megkérlek, hogy tartsd a szintet. A vélemények sokszínűsége jó a blognak és a közösségnek.

Vincenzo90 2011.11.14. 13:59:15

@hokifan: Mire írok neked, megint írsz egy szépet... Szóvá tehetsz bármit, lehet bármilyen véleményed, amig a stílus nem lép át bizonyos határokat. Volt már olyan, hogy úgy kellett kitöröljem kommented, hogy 100%-ig egyetértettem vele, csak nem voltál képes normális hangnemben leírni.

1885* 2011.11.14. 14:01:38

@hokifan: gondoltam. Ez nem fenyegetés volt, hanem tájékoztatás.
Értsd már meg, hogy nemDubek és Sikorcin tehet arról, hogy Csaba nincs a válogatottban.
Amúgy ha Borbás nem lenne most Fradis, őt sem hiányolnád a válogatottból.

2011.11.14. 14:01:57

Szerintem legfeljebb a szerencsénkre lehet panaszkodni.

Az olaszok és a japánok ellen is vezettünk. A japánok ellen végig meccsben voltunk, egyéni bakik kellettek hozzá, hogy így alakuljon az eredmény. Az olasz meccs fújása minimum kérdőjeles volt számomra, és elképesztő gólt rúgtak majd pattintottak a kapuba. Az olaszok második gólja olyan, hogy szerintem az százból egyszer megy be, kilencvenkilencszer észre sem vesszük, csak azt mondjuk, hogy "kapu előtti kavarodás". Most a kapuba ment, ez van. A harmadik góljuk szintén olyan fogom a fejemet kategória volt. Az osztrákok ellen nem játszottunk jól, ez van.

Számomra nem volt ez egy rossz torna, én különösen Hárira voltam kíváncsi, és nagyon tetszett a játéka, örülök, hogy játszhatott. Persze jobb lett volna nyerni, de aki nézte a meccseket az láthatta, hogy ennyi erővel nyerhettünk is volna 2 meccset, de az olaszok ellenit biztosan.

Aki meg azt hiszi, hogy ez a válogatott teljes ereje, az gondolkodjon el azon, hogy Szuper és Hetényi sem volt itt, és gólerős játékosok hiányoztak a keretből. Mondjuk szerintem ez nem okvetlenül baj, nekem különösen tetszett, ahogy a kapusokat szoktatják a stresszhez, úgy érzem, tanulni kezdünk Hetényi esetéből. :)

2011.11.14. 14:02:49

@ReignOfdark: Mármint most ezt a kapusos dolgot nem Budaira értem :)

hokifan 2011.11.14. 14:15:56

a sikorcin eddig mindenkit megszivatott aki segitettt neki kezdjuk a dozsan es folytassuk a csikon de ha del kinal neki valamit oda megy igazi fereg en a dubeket nem bantom 1 beszeli a gyonyoru nyelvunket es csak itt jatszott magayrorszagon nem ugy mint a sikorcin utazo bohoc tot

2011.11.14. 14:18:23

@hokifan: Valószínűleg te nem láttad az idei VB döntőt. Kár, nagyon izgalmas meccs volt.

JámborMalac 2011.11.14. 14:19:56

@hokifan:

ezért igazán büszke lehetsz magadra...

hokifan 2011.11.14. 14:21:02

es igy amagyarjatekosok kimaradnak a valogatottbol pedig sokan jatszanak ua szinten mint a sikorcin

hüjeliba 2011.11.14. 14:22:16

Annyi negatív kritikai észrevételt olvastam ,hogy most egy pozitív dolgot írnék:
Tavaly egy emberként követeltük a MOl ligásokat a válogatottba, és Ljubljanában meg is kaptuk. Játszhattak szinte mind. Igaz volt egy olyan edzői utasítás ,hogy fegyelmezett védekező játékot kérünk ,hisz ilyen szellemű csapatembereket keres (még) Sator. Egy szűk győzelem és két szűk vereség lett, egy hézagos Norvég, egy komplett Szlovén és Osztrák válogatottal, most nem lehet nem észrevenni a különbséget, nem volt 1. és 4. sor nem volt merev taktika , nem volt edzői "meccselés" sem, szabadon felfogott-felforgatott támadó szellemű csapatot láttunk, mindenkit kicsit máshol, máshogy. Mindezt egy komplett és tornát nyerni-bizonyítani akaró Japán, egy majdnem világbajnoki Olasz és egy hozzánk hasonló kísérleti Osztrák csapattal. Az eredmény nem lett rosszabb.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 14:23:10

@hokifan: "dubeket nem bantom" jah hallotam amikor epp ki akartad torni a Dubek nyakat Erzsebeten mert egy alattomos ez/az...

1885* 2011.11.14. 14:23:50

@hokifan: csak azért nem törlöm ki, hogy mindenki lássa milyen szánalmas amit művelsz. Kit szivatott meg? Miért ment el Újpestről? Gondolkozzál már egy kicsit. Az UTE nevében Te ne fikázzál senkit jó? Köszi.
Ha olvasnál is nem csak írkálnál tudnád, te vagy az egyetlen aki őt mocskolja. A tetejében ok nélkül, és teljesen irrálisan.

hokifan 2011.11.14. 14:27:21

@Vincenzo90: sajna van amikor elborul mindenki es egy-ket agyament itt meg helyesel is a hulyesegnek en meg mindig megprobalnam valahogy osszerakni a tarsasagot lehet elfogult vagyok de a szurkolok is azok? persze a sajatjukat akarjak latni. de ha van a csapatban 1-2 fradista tuti a telthaz miskolcon is hidjetek el

1885* 2011.11.14. 14:28:57

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ja, a Dubekre öt perccel előbb írt olyat amit törölni kellett.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 14:32:46

hat van amikor elborul mindenki, de az h valaki mindig elborult legyen...

hokifan 2011.11.14. 14:34:32

@1885*: vedd mar le a lila kodott elolled a szlovakokat utalom es ehhez jogom is vanc es pont a lilak csinaltak allampolgart beloluk hogy meg tobb kulfoldit hozhassanak ez ennyire egyszeru minden jott mentnek alalmpolgarsagot csinaltattak 100.000.000 ft koltsegvetesetek volt es 6.ok letetk mi meg szerenybol az 5. ek csak hulyeseget hordasz ossze

1885* 2011.11.14. 14:39:45

@hokifan: még szerencse, hogy te ilyen nagyon okos vagy. Persze, azért kellett Satornak meg most Primaunak is, meg Csíknak, meg Ocskaynak, mert olyan gyenge játékos, csak mi lilák magyart csiáltunk belőle.
Jogod az van. Bár ennyi ésszel fegyver nélkül is közveszélyes vagy. Valamint folyamatosan visszaélsz a türelmemmel.
De már nem sok van.

hokifan 2011.11.14. 14:48:49

@1885*: nem csodalom hogy dozsas letedre nem ertetted meg amit irtam es sajna teged minosit

hokifan 2011.11.14. 14:49:47

@1885*: kezdek beragni az meg neked nem lesz jo

hokifan 2011.11.14. 14:51:29

@1885*: nagyon unom a hulyesegeidet csak meg meccsen nem lattalak sosem pl mikor kiserted el videkre vagy kulfoldre a csapatodat hm?

Vincenzo90 2011.11.14. 14:55:26

@hokifan: Nézd, nagyon dícséretes ha a mai játékosok közt van még olyan, aki úgy kötődik a klubjához, hogy nem hagyná ott semmilyen körülmények közt. Azonban ha csak a mai Fradit megnézed, elgondolkodhatnál, hogy hány játékosban él a híres Fradi-szív. Persze, becsülendő az ilyen ember, de nem lehet elítélni azért valakit, mert a jobb körülményekért klubot vált. Szerintem Csató Imi sem gondolja úgy, hogy Siki a csíkiakkal kitolt volna, de megkérdezhetjük, mi erről a véleménye. Ha minden áron ki akarsz kezdeni valakit, akkor azt a valódi hibái miatt tedd! Ha találsz ilyet.

Vincenzo90 2011.11.14. 14:56:00

@hokifan: elég sokszor elkísérte.

zsozsi68 2011.11.14. 15:00:30

Moderáljatok ki, de @hokifan: Bazdmeg, keresd már meg a rohadt billentyűzeteden a NAGYBETŰT meg az írásjeleket!!! Akkor is nehezen lenne érthető, ha értelmesen írnál, így meg belefájdul a gyönyörű magyar nyelvérzékem...

1885* 2011.11.14. 15:01:35

@hokifan: neked nem megy egy postban leírni mindent?
1. szerintem azt inkább hagyjuk ki milyen szellemi szinten van, így a minősítgetést is.
2. Fordítva, neked nem lesz jó ha én berágok. De mégis mil esz ha te berágsz? Megbüntetsz azzal, hogy nem irkálsz többet ide? Vagy nekilátsz ismét a szexuális tevékenységekre való felhívásaidat?
3. Már mégis, hogy látnál te engem, vidéken vagy külföldön? Csak nem azt akarod mondani, hogy te jársz az UTE vidéki és külföldi meccseire?

Szerintem itt a szieszta ideje, pihenjél kicsikét. :D

1885* 2011.11.14. 15:02:56

* tele lett hibával de hokifannak még így is túl jó, a többiektől elnézést.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 15:06:02

@zsozsi68: en sem hasznalok ekzetetet, meg olyan is van h nagybetut sem (de akkor senki nevehez sem) mondjuk nem is verem a mellem a szep magyar anyanyelvunkel.

1885* 2011.11.14. 15:06:18

@zsozsi68: nem moderálunk ki :) Sajnos hokifant, bazilikát és ígyalakultat nem sikerült rászoktatnunk a magyar helyesírás szabályainak betartására, ezek után vicces, hogy ő bírálgat másokat, hogy ki beszél magyarul, meg ki nem stb.

moszkvicssluszkulcs 2011.11.14. 15:33:52

Bakker rég röhögtem ennyit kommenteken:)))

a Zamboni nem egy tészta 2011.11.14. 15:36:51

@hokifan: vicces, hogy 5 értelmes kommentet cseszel el 1-1 szar kommenttel és így már tök indiferens amit írsz. Utálod a szlovákokat? Ez most hogy jön oda, hogy Sikorcin válogatott-e. Joga van megkérni a magyar állampolgárságot és ha megkapja ugyanolyan jogai vannak, mint bárkinek. Ez a XXI. század, ébredj már fel. Fáj-nem fáj, ilyen az élet. Szánalmas.

1885* 2011.11.14. 15:37:17

@moszkvicssluszkulcs: :)
mielőtt azt hinnéd én rontottam el a szórakozásod hokifan nem lett kitiltva, nem azért nem ír, csak nyilván megfogadta jótanácsom és rápihen a sok okosságra.

gogosz 2011.11.14. 15:51:03

Galaniszt senki nem védi? Őt is felsorolta Hokifan. :) Az apja már Magyarországon született, míg az édesanyja magyar. Így ő sem elég magyar hősünknek. :)

1885* 2011.11.14. 15:54:53

@gogosz: igazad van, természetesen Nikát is megvédjük :D bár szerintem rá azt értette, hogy jó magyar, bevallom nem mindig értem mit akar mondani.

Uteapu 2011.11.14. 16:05:35

@1885*: Mert Te mindig, mindent meg akarsz érteni.:))

hokifan 2011.11.14. 16:38:37

huerroennyitmajdelvalikaz5helyenleszunk ljubljanabannaottleszekmertenmindenvbottvagyok

hokifan 2011.11.14. 16:39:43

lehet megfejteni:)))))))))))))))))))))

Vincenzo90 2011.11.14. 17:21:32

@hokifan: Én is ott lennék egyébként minden VB-n, ha megtehetném. De nem. Az 5. hely meg szerintem nem szégyen lenne, hanem a realitás.

bagyula 2011.11.14. 17:41:08

@hüjeliba: Igaz, csak az a torna Jeseniceben volt. Azt az osztrak meccset lattam is. Valamiert en sem tudom ilyen pesszimistan latni ezt, igaz a stream csak az olasz meccset adta, az pedig nezheto volt.

Raon 2011.11.14. 17:49:26

Közérdekű: elnézést, ha megszakad az ingyencirkusz, de nekem ez már nagyon mélyen szint alatt van, így hokifan most egy hónapig nem fog válaszolni a félbemaradt dolgokra. Ha másik nicken kezdi el az ámokírást, azon sem húzza sokáig.
Hangsúlyozom, hogy ezzel a szerkesztő kollégák nem feltétlenül értenek egyet, az én meglátásom, hogy azért kell legyen egy elvi határ, amit egy magát normálisnak nevező közösségben nem illik átlépni.

zsozsi68 2011.11.14. 18:33:43

@Raon: Azért a "hokifan 2011.11.14. 16.38.37." hsz-t elmenteném, szerintem pályája csúcsa. @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Téged majd akkor talállak meg ezzel, ha elkezdesz hülyeségeket irkálni, hasonló stílusban mint a "barátom". Erre mondjuk vajmi kevés esélyt látok, de sose lehet tudni, a mai világban bárkinek elgurulhat a gyógyszere. Üdv mkinek Hajrá Magyar Jégkorong!

benö51 2011.11.14. 18:45:02

@Raon: Ha nem ugrana rá senki akkor előbb-utóbb megunná.

TheKaszi 2011.11.14. 20:22:18

OFF:
@Raon: Érik a "toloncblog" ötletem, amikor csak annyit moderáltok, hogy átteszitek a (tartalmi és formai okokból) olvashatatlan kommenteket egy toloncblogra, itt pedig csak egy rövid bejegyzés marad: >hokifan irománya ekkor-és-ekkor kitoloncolva< :)
ON:

Theutus 2011.11.14. 21:34:06

@Raon:jól tetted

@Vincenzo90:pedig a Fradi folyamatosan szív:P

@sakic:valamiért Lecsóról mindig, mindenki megfeledkezik, ha a válogatott szóba kerül. pedig a rutinja és tudása úgy gondolom adott, csak a bizalmat kellene neki megadni, hogy meghálálhassa - igaz ennek hiányában kurvára nehéz bizonyítani

budapestijeti 2011.11.14. 21:56:03

@Theutus: Nem folyamatosan, csak szakaszosan...! :) Majd ha véletlenül leverünk benneteket, megnyugszik mindenki! ...Ő is!(?)

Theutus 2011.11.14. 22:25:52

@budapestijeti: ok, akkor maradjunk annyiban, hogy az utóbbi időben az eredményesség amplitúdója nem veri az egeket (azért az amplitúdót választottam, mivel az köztudomásúlag mindig pozitív:P)
egyébként gratta a szlovén helytállásért
nem igazán érdekel a nyugalma:ikszdé

édes pubikám 2011.11.15. 09:47:56

@Raon: elrontottad a szórakozásunkat! :( :D

1885* 2011.11.15. 09:52:17

@pubikám: igen. Szerintem is. Most meg kell várnunk míg csinál egy új nicket. :D
süti beállítások módosítása