Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Almássy Kornél az FTC-hoki élén

2011.05.19. 07:46: 1885*

Almássy Kornél az FTC-hoki élén  2011.05.18. 21:14 F. Kapus

90 komment · 2 trackback

Címkék: ftc ferencváros almássy al daadu muhanned szűcs jános

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr672915839

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megszűnhet Pesten az OB I-es jégkorong 2011.05.20. 17:04:44

A magyar közoktatás és felsőoktatás körül káosz uralkodik, és a fiatalság sanyarú helyzetéből a sport sem kínál kiutat. Az elmúlt években tömegével csődöltek be vagy sodródtak a megszűnés szélére egykor

Trackback: Megszűnhet Pesten az OB I-es jégkorong 2011.05.20. 17:00:05

A magyar közoktatás és felsőoktatás körül káosz uralkodik, és a fiatalság sanyarú helyzetéből a sport sem kínál kiutat. Az elmúlt években tömegével csődöltek be vagy sodródtak a megszűnés szélére egykor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rock me Amadeus 2011.05.19. 08:23:18

Nagy túlélő ez a gyerek, Höok elnök, MDF alelnök, FKF igazgató, most a fradihoki élére állt.
Legalább lehet majd szidni.

leonov 2011.05.19. 08:59:29

Várnék már valami hasonlót Miskolcról is.
No, nem a tartalmában hasonlót, hanem az őszinteségében !

Sala Jenő 2011.05.19. 09:25:01

őszinteség? ezt a porhintést!
"Nincs tudomásunk arról, hogy bárki is távozott volna a csapattól."
bruhaha
milyen csapattól? nincs is csapat! csak tartozás :))
ha egyáltalán lesz, kíváncsian várom ki marad tavalyról
nagy itt a baj! nagyon nagy! :(

hokifan 2011.05.19. 09:42:34

talan megmozdul valami remelem egy jo felprofi csapatunk azert lesz mint 3 eve

freddyD 2011.05.19. 09:55:36

Mint UTE drukker mondom, szar ezt (is) olvasni.

Nevetséges, hogy szinte semilyen szponzor nem lát lehetőséget a magyar hokiban. Szánalmas, hogy a fradinak nincs saját csarnoka sem

Uteapu 2011.05.19. 10:11:53

Furcsa helyzet ez, amikor az Utehoki-Fradihoki egymás kezét fogva,áll a szakadék szélén, és néz egymásra ... most ugorjunk magunktól vagy várjunk meg, azt míg' lelöknek!?
Persze ebben az is benne van, hogy arrafelé lejtett az út és könnyebb volt sétálni, mint hegynek felfelé kapaszkodni. Van mindkettőnknek sara!

veghist 2011.05.19. 10:19:52

@freddyD: Szponzorként, őszintén mit látnál a Fradiban? De most komolyan.
@Uteapu: Nagyon nagyon igazad van az utolsó gondolatban....

hokifan 2011.05.19. 10:21:43

@Uteapu:voltak akiknek eleg saros a kezuk ,hogy ez a ket pesti patinans klub ide jutott videki lobby es maga a szovetseg csak egy pl amikor a dunafer szarban volt a szovetseg anyagilag kisegitette amit sosem kapott vissza de a ket pesti csapaton meg soha nem segitett, meg lehet keresztbe is tett errol ennyit hajra fradi ute + legyen

freddyD 2011.05.19. 10:32:26

@veghist: Azt látnám, hogy van egy klub, ami szarban van és a segítségemmel ki tudnám rángatni onnan.

Ez a baj, hogy nem mer senki lépni, csak abba fektetnek bele (ha egyáltalán), aki sikeres. Jelen esetben a Volánba.

A többieket meg majd a helyiek megdobják morzsával, vagy pár ismerős, egyébként semmi.

Miskolc meg a Volán sem lenne sehol, ha nem volna ilyen elszánt önkormányzatuk

Uteapu 2011.05.19. 10:44:41

@hokifan: A régi patinás szobrokról, azért a galambszart illik s.k. eltakarítani!
Vidéki lobby? Nem hiszem, inkább amit freddyD írt fentebb.

veghist 2011.05.19. 10:46:04

@freddyD: A szponzoráció (a komoly) nem könyöradomány, hanem kopmoly üzleti döntés. Sponzorként természetesen ott szponzorálnék, ahol kapok érte valamit a Volánnál kapok. Hirdetnél OB2-es röplabdameccsen?
Lássuk, a zavaros, ingoványos helyzet csak riasztja a befektetőket, szponzorokat.
Rohadtul nem az önkormányzaton múlik, a Volán elég kis részét kapja a várostól, de a DAB még annyit se.
Tessék rendezni a viszonyokat, beállni egy fenntartható félprofi csapatra, óvatosan ügyesen építkezni, utánpótlást nevelni és nekik játéklehetőséget adni, állandóságot és kompetenciát a vezetésben, jó kapcsolatok kiépítését a környékbeli iskolákkal, facebook, honlap, a szurkolókkal való kapcsolattartás, jótékonysági buli... Basszus, annyi dolgot lehetne csinálni, ami pénzbe se kerül...
És akkor jön szponzor is, ne félj.
Fővárosi csapatok, szedjétek már össze magatokat! Vicc, hogy egy agglomerációval 2,5 milliós városban nincs egy normális csapat, miközben a VB úgy rakja tele az Arénát, hogy háromszor ennyi jegy is elment volna...
Ennek csak egy oka van, a saját bénaság.

hokifan 2011.05.19. 10:54:38

@Uteapu: ti sem tudjatok az őzet kitakaritani

miki78 2011.05.19. 11:46:29

Almássy jó gyerek, de szarból nehéz várat építeni, nehéz dolga lesz. Ami mellette szól: Fradi drukker, jó üzleti és politikai kapcsolatai vannak + komoly vezetési tapasztalattal rendelkezik. Ráadásul átélt már kemény szitukat, nem éri majd meglepetés! :)

veghist 2011.05.19. 11:52:22

Ha te mondod... Bár szerintem Magyarországon becsületes emner nem politizál...

budapestijeti 2011.05.19. 12:02:09

@veghist: "Magyarországon becsületes emner nem politizál..." - már!
Meglátjuk! Kulturált, és az FKF pozíciója azt sejteti, hogy számolnak vele!
Szakosztály vezetőként meg kellene szerveznie a működtetés feltételeit, ez lesz a nagyon-nagyon nehéz, mert nem látom, ki fogja (tudja) betenni a szezononkénti 100 milliót! Mondjuk van Magyarországon 1-2 ember, aki kivett már ennél jóval többet az Országból, és nem lenne probléma Neki a fenti tétel sem Fradi, sem UTE, sem Vasas vagy Miskolc szinten.

veghist 2011.05.19. 12:05:41

@budapestijeti: És mi lenne, ha esetleg a klub is csinálna valamit azon kívül, hogy várja a sült galambot, hogy bele tegyen valami pénzt?
Egyébként egy félamatőr csapathoz nem kell ennyi pénz.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.19. 12:06:51

@budapestijeti: megnezem, hatha nyertem a lotton. bar en inkabb csarnokot epitek ugy dontottem.

Uteapu 2011.05.19. 12:13:21

@veghist: Na most jól kitoltál velem ezen válasszal, amit, gondolom, mikinek írtál! Már fogalmaztam pár mondatot, a manapság kicsit utópisztikus,(feddynek) írt gondolataidra, ami tetszetős de látom vannak hasonló kétségeink bizonyos dolgokban.

Uteapu 2011.05.19. 12:16:08

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: És kötsz rá hosszútávú szerződést a használóval vagy csak 1/2 évest?:))

veghist 2011.05.19. 12:23:35

@Uteapu: Saját csapatot alapítok (Budai Huszárok) és szépen felépítem, és kegyetlen pénzt kaszálok jegybevételből Muhhhahha!!!
És meg lehetne csinálni... Szóval nyerjél!

miki78 2011.05.19. 12:30:54

@veghist: Szerinted miért nyírták ki a politikából? :)

Uteapu 2011.05.19. 12:32:53

@veghist: Budai Huszárok. Nem rossz és kellő megfontoltságra utal a név. Harcra kész kard és nem szállsz le a nyeregből, ha mégis, páncélgatya.Nehogy meglepjenek.Csináld, egy bérlet megvéve!:))

miki78 2011.05.19. 12:33:25

@budapestijeti: A múlt héten olvastam egy gazdasági szaklapban, h Mo-n 9600 olyan ember van, akinek min. 1 millió dollárja van kp-ben, azaz ingatlanok és befektetések nélkül... Szóval van választék!

hokifan 2011.05.19. 14:01:20

@@miki78: rosszindulat van benend nem kicside gondolom nem is a pesti csapatoknak szurkolsz

Uteapu 2011.05.19. 14:09:21

@hokifan: Mi van ebben rosszindulat? Olvasott egy kimutatást és ha igaz, abból 9559 a fociba még tenne, az az 1 meg aki nem,pillanatnyilag gyógykezelés alatt áll a pszichiátrián. A szurkolás meg magánügy.

veghist 2011.05.19. 14:38:04

@Uteapu: Na ja. Csak kábé egy milliárd kéne egy csarnokra, meg beindítani a dolgot. Pesti vagyok, de ezt érdemes lenne Budán megjátszani. Békáson vagy a XI-ben.

Uteapu 2011.05.19. 14:50:32

@miki78: Ez eddig rendben de a matekom...!:))

Uteapu 2011.05.19. 15:13:52

@veghist: Istenem! Ha belegondolok egy csarnokba Békáson is, lenne három k.b. 1/2 óra alatt elérhető a részemről! Ha még csapat is lenne hozzá...!:))

veghist 2011.05.19. 15:18:14

@Uteapu: Nem az a kérdés, szerinted ha jó közepes, szerethető, stabil, botránymentes csapat lenne, aki foglalkozik a szurkolóival, tele lehetne rakni 2-3000-es lelátót hétről-hétre?
Mert hogy szerintem simán, egy olyan részen, ahol még foci sincs... Full szűz terep.

veghist 2011.05.19. 15:20:21

@Uteapu: Nem az a kérdés, szerinted ha jó közepes, szerethető, stabil, botránymentes csapat lenne, aki foglalkozik a szurkolóival, tele lehetne rakni 2-3000-es lelátót hétről-hétre?
Mert hogy szerintem simán, egy olyan részen, ahol még foci sincs... Full szűz terep.

veghist 2011.05.19. 15:21:26

Bocs. Csak még annyit, hogy ehelyett, ahogy a dolgok állnak, lehet, hogy egy sem lesz.

miki78 2011.05.19. 15:31:01

@veghist: Budapesten szinte semmilyen komoly csapatsport nincs, kivéve a Fradi női kézi csapatát. Van két foci (UTE, Fradi), a többi komolytalan, mind a nézőszám, mind a színvonal tekintetében (OK van vízilabda is, de az elég speciális eset). Egy ekkora városnak és a vonzáskörzetének el kéne tudni tartani két jó hokicsapatot, akár EBEL szinten is! Tudom, hogy van millió akadálya, de ott az Aréna, az is lehetne az egyik csapat otthona, vagy akár kettőé is (van erre példa máshol is).

zele 2011.05.19. 15:34:29

@miki78: Azért a Vasas vízilabda csapata elég komoly szerintem.

veghist 2011.05.19. 15:36:50

@miki78: Az aréna nem lehet senkinek az otthona. Az egy multifunkciós rendezvényközpont edzőpályák nélkül. Tudod mennyibe kerülne hetente kétszer-háromszor újracsinálni meg leolvasztani vagy befedni a jeget (meg lebontani, visszaépíteni a palánkot stb. hetente?
Nem. Jó VBt lehet csinálni az arénában, de bajnokságban nem sanszos, hogy néhány meccsnél többet lehetne lejátszani ott.

1885* 2011.05.19. 15:42:09

@miki78: konkrétan 1 akadályt mondok: napi 1 millió. Nem beszélve a többiről. De remek ötlet amúgy.

veghist 2011.05.19. 15:42:44

@zele: És hányan mennek ki meccsre?
A vízilabda az a sport, amire mi magyarok büszkék vagyunk, de semmit nem látni belőle és a francot se érdekli, még a válogatott meccs se (kivéve mondjuk nyáron a Margitszigeten.)

zele 2011.05.19. 15:49:49

@veghist: Voltál már vízilabda meccsen, mert akkor nem írnál ilyeneket? A Vasas vízilabda meccseire jelentősen többen mennek ki, mint az UTE/FTC hokimeccsekre összesen. A Komjádiban 2000-en voltak a döntőn, Egerben 3500-an, amelyből volt vagy 300 vendégszurkoló (kedd 19 órától, vidéken). A válogatott meccsek telt ház előtt mennek, legyen az Budapest vagy vidék.

1885* 2011.05.19. 15:50:40

@veghist: ne fikázd már a vizilabdát! A magyar - usa olimpiai döntőnek még Usában is nagy nézettsége volt, persze nem superbowl szintű. Attól még mi magyarok igenis büszkék lehetünk rájuk, milliószor inkább mint a kacskalábú bőrtologatókra.

veghist 2011.05.19. 15:56:29

@zele: @1885*: Voltam, jellemzően Dominó meccseken a haverok miatt. Tök büszke vaggyok rájuk, de tök érdektelen sport szvsz. Mégegyszer, énbeszéd, az én véleményem, OK?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.19. 15:58:44

@veghist: olyat szoltal, mint szoke no mikor meghallja h jegkorongot kell neznie... hideg van... nem latom a korongot... verekednek...

1885* 2011.05.19. 16:00:26

@veghist: máskor Vasas meccsre menjél :D hát tudod azért ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye, na ez meg az én véleményem. OK? Akkor ne nézd.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.19. 16:01:18

@veghist: tebeszed, tevelemeny, de egy ilyen lenezett/elnyomott/sinylodo sport szurkere ha ilyet ir, az duplan faj sokaknak...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.19. 16:02:33

@veghist: tebeszed, tevelemeny, de egy ilyen lenezett/elnyomott/sinylodo sport szurkere ha ilyet ir, az duplan faj sokaknak...

veghist 2011.05.19. 16:04:33

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én tudom miért szeretem a hokit, de ettől ne kelljen már érdekesnek találnom minden sportot. A foci is olyan élvezhetetlenül lassú, hogy semmit nem tudok vele kezdeni. A vizilabdában nem nyújt számomra a haverokon kívül semmi extrát se az élő, se a közvetítés mint a rádió. Sőt tök elég megnézni másnap a Sportban. (Olimpiai döntő persze kivétel)
Lehet persze azt mondani, hogy mások pont ezt mondják a jégkorongra, de szerintem a két játék között azért van némi különség az élvezeti érték szempontjából...

miki78 2011.05.19. 16:06:01

@veghist: @1885*: Mondtam, hogy millió akadálya van.. Csak érdekes, hogy Bécsben pl. hipp-hopp felhúztak megint egy csarnokot, pedig a "régi" se gyenge.. de a mondandóm többi része volt a lényeges! ;)
@zele: írtam a vízilabdát, de az nem éppen látványsport, max. tévében élvezhető. De erről ne nyissunk vitát :)

zele 2011.05.19. 16:06:54

@veghist: A Dominó egy gyökértelen csapat, amelyet a Honvéd szurkolói nem éreztek a magukénak, így nem is alakult ki komoly közönség. Egyébként az átlagember számára sajnos a hoki is nehezen értelmezhető (nem látom a korongot, mi az les, mi az a tilos felszabadítás, ha lehet verekedni, akkor miért nem lehet akasztani stb.), így még mindig rétegközönség van.

Uteapu 2011.05.19. 16:07:38

@veghist: Mondjuk a pólóval kapcsolatos dolog nem illik bele a képbe,mert oda szinte annyian mennek ki, ahányan beférnek.
Sajnos viszont elképzelhető a hokival kapcsolatban, hogy egy sem lesz. Azok az "apróságok" amit 3/4 11 felé írtál, azok nagyon fontosak lennének,hogy népszerűbb legyen kedvenc sportunk. Csak ide nem elég egy bőrgolyó és a gondolkodásról ne is beszéljünk. A büdös életbe nem fogjuk tudni levetni a mostoha gyerek gúnyáját.

zele 2011.05.19. 16:09:04

@miki78: A vízilabda, mint minden labdasport természetesen élőben élvezhető leginkább a medence partjáról, de valóban ne vitázzunk erről.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.19. 16:12:33

"A Dominó egy gyökértelen csapat"
lehet, de igy, h ezt egy VHC szurkolo irta,
igy lefordultam a szekrol :D:D:D:D

bocs zele, magas labda volt :)

zele 2011.05.19. 16:16:27

@Uteapu: A hoki és a póló között egy lényeges különbség van. Míg vízilabdában a fővárosi utánpótlás nagyon erős (talán a legerősebb - Vasas, Honvéd, UTE, FTC, BVSC, KSI, ASI stb.), addig ez hokiban sajnos nem mondható el. Ebből fakadóan könnyebb támogatót találni, míg hokiban ez nem megy.

zele 2011.05.19. 16:18:44

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Tudtam, hogy az lesz, és bizonyos mértékig jogos is, de a Vasas szurkolói egyre inkább magukénak érzik (érezték) a csapatot, míg a honvédosok nem jártak meccsekre.

miki78 2011.05.19. 16:19:33

@zele: Hát nekem nem jött be élőben :)

zele 2011.05.19. 16:21:57

@miki78: Kollégáimat kihívtam válogatott meccsre a Jégpalotába, sajnos egyikük sem lett "hokiőrült". A fent írt észrevételeket pontosan ők tették.

1885* 2011.05.19. 16:22:01

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: én szerintem a szöke nők szeretik a jégkorongot :D

veghist 2011.05.19. 16:23:46

@Uteapu: Adjon valaki egy pályát meg egy csapatot, megmutatom mit lehet vele csinálni... :-)
Komolyan, itt mondom az okosakat cégeknek aranyért, de minden, ami itt tök egyértelmű, valamiért a sportmenedzsmentben valami hihetetlen távoli sose sikerül dolog.
A legszörnyebb, ezeknek a dolgoknak nagy része egy büdös vasba se kerül.

veghist 2011.05.19. 16:31:01

@Uteapu: Adjon valalaki egy pályát meg egy csapatot, megmutatom! (csak ne a Fradit vagy az Utét :-) )
De most komolyan itt aranyért mondok okosakat cégeknek, és ezeknek atúlnyomó része ebben a közegben tök természetes. Ugyanez a sportban - ami tök ugyanez, bárki bármit mond - hűű, meg úgyse, meg minden... Pedig az a borzasztó, hogy ezeknek a dolgoknak a többsége egy büdös petákba se kerül!

veghist 2011.05.19. 16:31:41

Szórakozik a blogmotor?

Uteapu 2011.05.19. 16:39:38

@veghist: Khm...Még idejében olvastam a kiegészítést, pedig adtam volna ötletet, de hát így ...:))
A menedzserekről a rajzfilmbeli Dagobert bácsi ugrik be, amikor valamit hall, a pupillája helyén megjelenik a $ és hallja a pénz csörgését.

veghist 2011.05.19. 16:55:00

@Uteapu: Nekem jó az is csak kereszteljük át :-)

Egyébként pedig igen, a jó menedzser pont olyan, és azértse szégyellem magam érte. Sok pénzből sok szép dolgot lehet csinálni, és mindannyian jobban járnánk, ha csupa jegybevételen elgazdaghodott klubtulajdonos lenne kis hazánkban. Szerintetek kmiért jó az NHL? Mezt bazi sok pénzt hoz. A hoki is akkor jó, ha egy ponton már nem (csak) szerelem, hanem üzlet, amire egy életet fel lehet tenni.

Roham Billy 2011.05.19. 17:07:52

@veghist: Hogy a Volán kis részét kapja a várostól? Tavaly tolt bele a város 82 milliót, most újabb 19 milliót. Ennyi pénz egy jó MOL ligás csapat teljes éves költségvetése. Itt olvastam amúgy: fmh.hu/cimlapon/20110420_szamillios_mentoov/print

Uteapu 2011.05.19. 17:08:25

@veghist: Na ne... az nem jó!
Nincs is baj a "Dagobert bácsival" ha előtte betesz egy kis dohányt, és addig lökdösi a szekeret amíg az be nem indul. Aztán már csak figyelni kel hogy ne menjen rossz irányba. Utána már lehet tartani a bugyellárist is.Csak hát itt nálunk ki mer ilyen kockázatot vállalni? Mert itt az aztán van! Na meg hát innen,a más szerszáma meg a csalán.

veghist 2011.05.19. 17:13:54

@Roham Billy: 19M az nincs 5%-a se a büdzsének... a 82 egyszeri beruházás volt.

veghist 2011.05.19. 17:15:02

@Uteapu: Na nekem a betesz egy kid dohányt rész hiányzik... Ha lenne, nem tanácsot adnék, hanem csinálnám :-)

Uteapu 2011.05.19. 17:27:37

@veghist: D. Gondolom, vagyunk itt így páran csak a betevő a másik oldalon van.:)

veghist 2011.05.19. 17:31:13

@Uteapu: Azért ez nem igaz. Van akinek van már csapata meg pályája... Onnan már könnyű... nek gondolom.

Uteapu 2011.05.19. 17:39:09

@veghist: Tehát láthatnak példát. Meg sok sok nehézséget is. Igaz, a kevés pályából is lehet szerezni. Meg hozzá talán csapatot is!?

budapestijeti 2011.05.19. 18:39:03

@1885*: "én szerintem a szöke nők szeretik a jégkorongot :D" ... én meg a szőke nőket! 2 ütök egy csapásra! :D

1885* 2011.05.19. 18:41:49

@budapestijeti: vered a szőke, jégkorongot szerető nőket? :D

budapestijeti 2011.05.19. 19:43:21

@1885*: Nem! De ötletnek nem rossz!:) Megpróbálom a feleségemnek elsütni, de elég reménytelennek tűnik, így elsőre! :D

1885* 2011.05.19. 19:46:43

@budapestijeti: semminek nem tud örülni? :))))))))

gabute 2011.05.20. 11:33:20

@zele: azt az egri 3500-at tudjuk be legendának. Az az uszoda kb. 1600-1800 fős, ha nagy nyomorgás van, és minden szabad négyzetcentin, korláton lóg valaki, akkor 2000-2200 embert be lehet préselni, de ennyi. Marha egyszerű kiszámolni: elég jól meg lehet állapítani, hogy milyen hosszú egy lelátó (ugye a medence 50x21 méteres), meg lehet számolni, hogy hány sor van a lelátókon, egy méteren kettő fő fér el, így fel kell szorozni az alábbiakat kettővel és kész.

zele 2011.05.20. 11:43:10

@gabute: Ott voltam kedden, tényleg a csilláron is lógtak, de ok, legyen 2500 néző (vagy 3000), akkor is túlzás olyat állítani, hogy a póló senkit nem érdekel. Főleg úgy, hogy tudjuk milyen nézőszámok voltak a hoki OB-I-ben, MOL ligában (amit személy szerint nagyon sajnálok).

gabute 2011.05.20. 11:44:48

@zele: UTÉ-nak évek óta nincsen utánpótlása vízilabdában, UVSE néven önállósultak. Hát igen. A zöldek uszodát meg sportcsarnokot kaptak, mi meg jégcsarnokot... kinek mi jutott.

gabute 2011.05.20. 11:46:02

@zele: dehogynem, a Joker mindig ott van mindenhol :-)))

zele 2011.05.20. 11:46:14

@gabute: Mondhatnám, mi meg a Fáy utcai romhalmazt.

zele 2011.05.20. 11:46:57

@gabute: Ja, ő mindig. :)) Kedden is ott volt Egerben.

gabute 2011.05.20. 11:48:06

@Roham Billy: a 82+19 millión felül pedig még ingyenesen kapják a(z egyre jobban megújuló) jégcsarnokot is...

Vagyis a Volánnak van egy budapesti klubhoz képest 120 millió Ft előnye minden évben, köszönhetően az önkormányzatnak.

gabute 2011.05.20. 11:53:19

@zele: persze, hogy túlzás! Sokakat érdekel a póló! Újpestre is sokan járnának, ha lenne csapat...

Az a baj egyébként, hogy a pólóban talán még sanyarúbb a létesítmény-helyzet, mint jégkorongban. Az, hogy a bronzérmes Szeged a mai napig egy sátorban játszik, kb. egy vicc... (és még van jó néhány csapat)

peterszky 2011.05.20. 11:53:39

@zele: Meg Pasarétet.

Amúgy a bajnokik ugyanúgy érdektelenek mindenhol vízilabdában is, egyedül az Euroliga mérkőzések és a bajnoki döntők vonzanak sok nézőt, nem tudom, hogy miért fáj ezt leírni. Egyedül Debrecenben volt a bajnokik alatt is meglepően magas nézőszám.

Nem értem a szövetséget, hogy miért így van a bajnokság. Egyértelmű, hogy tavasztól kéne tartani, kora őszig, amikor minden más szünetel. Margit-sziget, vidéken meg nyitott uszodák fasza mobillelátókkal. Állítom, hogy tele lenne mindenhol még a #@&% bírók ellenére is, mert ők a legnagyobb ellenségei ennek a sportnak.

zele 2011.05.20. 11:55:04

@gabute: Hát igen, a létesítményhelyzet tagadhatatlanul elkeserítő. Szeged mellett a Népliget és a Kőér utca is tragikus, vidéken legalább épült néhány uszoda.

gabute 2011.05.20. 11:56:39

@zele: ebbe inkább ne menjünk bele, mert nem a Vasas jönne ki belőle a jól :-)

Tömören és röviden a véleményem: az Újpest Európa egyik legjobb stadionjával ment bele az államosításba, amivel 2002-ig nem történt semmi, és a mai napig nem hajlandó visszaadni az állam. Az FTC egy elfogadható szintű stadionnal került bele a kommunizmusba, és most van egy saját tulajdonú, szintén elfogadható szintű stadionja. A Vasas meg nincstelenül ment bele a kommunizmusba, és most van egy kb. 20%-ban beépített, rendkívül értékes Fáy utcai sporttelepe - saját tulajdonban - és egy szintén rendkívül értékes, tökéletes állapotú Pasaréti sporttelepe...

Az Újpesttől csak elvettek (lásd a viszonyok ma is totál rendezetlenek, a hokinál ki is derült), az FTC szintben van, a Vasas meg csak kapott az államtól az elmúlt 60 évben...

veghist 2011.05.20. 11:59:11

@peterszky: Nem, hanem a szabályok és a játék maga, a medencében kb egyszerre folyamatosan szabálytalan vagy 6 ember, és tök a bírón múlik, mit akar észrevenni...

zele 2011.05.20. 12:00:57

@peterszky: Igaz, de Pasarét a profi sport szempontjából nem oszt, nem szoroz.

Abban igazad van, hogy a pólóban is sok változtatásra lenne szükség, ez a tavasztól-őszig zajló bajnokság például nem lenne rossz. Jó csajok, hideg csapolt sör, napsütés. :)

zele 2011.05.20. 12:06:00

@gabute: Azért az UTE stadionja is állami pénzből épült újjá kétszer is, kaptatok jégpályát stb.

gabute 2011.05.20. 12:56:53

@zele: Értetlen vagy.

1. Az UTE stadionja egyszer épült újjá állami pénzből (2002-ben).
2. És az UTE stadionja azóta sem az UTE stadionja. Összességében kb. évi 100 milliót fizetnek a szakosztályok a létesítményhasználatért...

Mondtam, hogy ne menjünk bele, a beépítetlen Vasas-sportteleppel, amiből milliárdokat lehet kinyerni, és ami korábban sohasem volt a Vasas-tulajdona (de most az...)

zele 2011.05.20. 13:26:33

@gabute:
"A következő nagyobb változást 1945 hozta. Ebben az évben egy hatalmas árvíz szinte elmosta a pályát. A faanyagot pedig elhordták a háború nélkülözése miatt fagyoskodó emberek. De ez az év hozta a stadion újjáéledését is.
Teljesen felújították a stadiont, és hivatalosan 45 117 férőhelyesre bővítették."

1968. áprilisában, a Vasas elleni mérkőzésen elkészült a világítás.

1999-ben kezdődtek el az igazán nagy átalakítások, majd végén 2001. november 15-én, a Magyarország–Macedónia (5-0) mérkőzéssel avatták fel a teljesen megújult, 13 501 ülőhellyel, exkluzív VIP-boxokkal, bőr VIP-fotelekkel, modern stadiont."

Azért szerintem ne panaszkodjatok. A Vasas nem tulajdont szerzett, hanem megkapta a hasznosítás jogát 50 évre, így a fenntartás teljes költsége a klubot terheli, ahhoz az állam egy fillérrel sem járul hozzá. Hasonló konstrukcióban kapta meg az FTC az Üllői stadiont, nem tudom, de azt gondolom nektek is lett volna erre lehetőségetek, de ti inkább felújíttattátok az állammal. Most így ti egy modern stadionban játszottok, mi pedig egy toldozott-foldozott pályán.

Roham Billy 2011.05.20. 17:06:24

@zele: Az államosítások nem 1945-ben, hanem 1948-tól kezdődtek. (Az Újpest 1950-ig viselhette az Újpesti TE nevet, utána vált Dózsává) Tehát az állam egy teljesen felújított sporttelepet nyúlt le. (Később ezt rohasztotta szét teljesen a jó gazda gondosságával). 2000-ben is azért újították fel a stadiont mert az elmaradt felújítások miatt a betont kézzel lehetett felszedni a lelátóról és az emlékezetes Bede-affér alkalmával pont ezzekkel a betondarabokkal dobálták meg a sípmestert. Magyarán a tulajdonos sportrendezvények megtartására alkalmatlan állapotúvá amortizálta az általa lenyúlt sporttelepet. Egyébként a jégpálya története is hasonló, azt az egyesület tagjai építették, az újpesti vágóhídról kaptak meg egy onnan leszerelt hűtőberendezést, stb. Ezt is a működésképtelenségig hagyták lerohadni, bár sosem volt egy fényűző létesítmény.
süti beállítások módosítása