Ki játszik a Sapa Fehérvár AV19-cel? 2011.03.10. 17:03 F. Kapus
Ki játszik a Sapa Fehérvár AV19-cel?
2011.03.10. 22:22: 1885*
92 komment
Címkék: ob i.
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr472729454
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
exL:1 2011.03.10. 23:24:37
KI játszik? A körbeverések miatt nem egyszerű megtippelni,de talán a Miskolcnak van a legtöbb esélye,de ehhez mindenképp nyerniük kell holnap a farm ellen.
budaijegesmedve 2011.03.11. 00:14:00
A Volán szempontjából sem mindegy, Miskolcra kétszer hatszáz km-t kellene utazni, ezt a szlovénok sem komálták..:-)Egyébként Miskolc megérdemelné, hogy legalább egy igazán jó csapatot lásson az idei szezonban a városban.
leonov 2011.03.11. 08:07:38
A Vasas ellen is egy igazán jó csapatot láttunk itthon.
Sőt, már a szezon legelső meccsén is egy igazán jó csapatot láttam.Csak Haszonitsnak nem tetszettek.
Sőt, már a szezon legelső meccsén is egy igazán jó csapatot láttam.Csak Haszonitsnak nem tetszettek.
sorsod Borsod 2011.03.11. 09:14:10
@budaijegesmedve: Nekem is ez jutott eszembe. A Volán és a válogatott szempontjából is a Fradi a jobb, mert akkor kevesebbet kell utazni buszon...
zubov 2011.03.11. 09:47:34
@budaijegesmedve:
Nem fog olyan jó csapatot látni Miskolc, mert egy lebutított csapatnak kell játszani,ugye? 38 pont?
Nem fog olyan jó csapatot látni Miskolc, mert egy lebutított csapatnak kell játszani,ugye? 38 pont?
exL:1 2011.03.11. 12:56:47
@zubov: Ma a kis volán eldöntheti,hogy kit akarnak a nagynak ellenfélül.Ha a Miskolcot ,akkor sima vendég győzelem lesz,ha a fradit ,akkor nyerünk itthon.38pontos csapat nem akkora érvágás,mint ahogy sokan hiszik,ha utána számolsz a pontértékeknek kiderül,1-2sor komplett lesz (többi darabra volt a jégen egész szezonban tisztelet a ritka kivételnek)3-4.sor pedig lightesen lesz megszelektálva,Ugyanis jó pár 3.-4.soros játékosunk 0-1pont értékkel bír.3légiós védőből kell Primeau mesternek kihagynia 2-t,esetleg játszhat 2,de akkor csak 3sorozunk:-)
exL:1 2011.03.11. 12:58:59
@exL:1: UI:Remélem az újságban ,és a blogon a mérkőzés tudósítás így fog kezdődni: Sapa Fehérvár AV 19 2/3 -..... (...helyére képzeld oda azt a csapatot akivel játszani fogunk) :-))
Uteapu 2011.03.11. 13:13:50
Ez a "lebutított" azért érdekes kifejezés, több szempontból is.Kérdés, hogy most, a VB előtt mi a fontos?
eszel59 2011.03.11. 16:39:08
Nekem mindegy,hogy milyen összeállítású Sapa Fehérvár AV 19-cel játszunk - csak már ott tartanánk..!
HAJRÁ MACIK!!!
HAJRÁ MACIK!!!
zsozsi68 2011.03.11. 18:16:45
Szerintetek hány km-t ment a Volán busza csak szept. óta? Nehogy már gond legyen 2X490km(Google Maps szerint)... Szívem szerint a Macikat látnám, a Fradira a t.k.m se kíváncsi, tavaly láttam őket, elég(nagy élmény) volt:-(
zsozsi68 2011.03.11. 18:18:57
@eszel59: Meg is hívnálak vmire, de csak ha iszol59. Bocs, ez már a hétvégi humorom...
zsozsi68 2011.03.11. 18:22:07
@zubov: Ebel-meccsre is álltunk már ki 40 valahány ponttal.
TheKaszi 2011.03.11. 18:25:16
@zsozsi68: Egyetértek veled, ez a kilométer már nem számíthat, biztosan a Miskolc lesz az ellenfél a négy között.
Spigott 2011.03.11. 21:12:53
Gratulálok a Miskolcnak a harmadik helyhez, ugyanakkor sajnálom a Fradi összeomlását a harmadik harmadban, így gyakorlatilag eldőlt, hogy a Vasas nyeri a középszakaszt. Na, majd a rájátszásban borítunk akkor :)
budapestijeti 2011.03.11. 21:35:13
Gratulálok a Maciknak az elődöntőhöz! Ami Nektek megjött a Farm ellen, az Nekünk elment... Jó lesz a Vasas-DAB elődöntő is, legalább nem kell izgulnom!
Hajrá Fradi! :)
Hajrá Fradi! :)
a. Bárd 2011.03.11. 21:49:34
Jó kis meccs volt a Fradi-Vasas, a második harmad végéig... A Vasas megérdemelten nyert.
Az első harmadban ki-ki meccs volt, mindkét csapat szerezhetett volna gólt, 0-0 lett, de a helyzetek alapján azt kell mondjam, lehetett volna fordítva is :)
A másodikat jobban kezdte a Vasas, 3 perc alatt két nagy gólhelyzete volt, a másodikat be is vágta Maki. Ezután viszont felpörgött a Fradi, többet támadtak, jól pörögtek, ez meg is hozta az eredményt. Kifejezetten tetszett a meccs.
A harmadik harmad elején Szappanos szépen ért bele Svaszi lövésébe és ha szerencsével is, de átment Pleszkán válla felett. Ezután a Vasas már okosan játszott, a Fradi meg szétesett.
Érdekes, hogy a végén Soós lett a hibás, pedig a vereség oka a Fradi 3. harmadbeli játéka és a katasztrofális előnyjáték. Ez gyakorlatilag értékelhetetlen volt a Fradi részéről, a Vasas veszélyesebb volt hátrányban, mint ők előnyben. Sajnáltam...
Soós nem vezette rosszul a meccset, a végén egy büntetőt reklamáltak nála, de szerintem is csak sima kiállítást ért a szabálytalanság.
Az első harmadban ki-ki meccs volt, mindkét csapat szerezhetett volna gólt, 0-0 lett, de a helyzetek alapján azt kell mondjam, lehetett volna fordítva is :)
A másodikat jobban kezdte a Vasas, 3 perc alatt két nagy gólhelyzete volt, a másodikat be is vágta Maki. Ezután viszont felpörgött a Fradi, többet támadtak, jól pörögtek, ez meg is hozta az eredményt. Kifejezetten tetszett a meccs.
A harmadik harmad elején Szappanos szépen ért bele Svaszi lövésébe és ha szerencsével is, de átment Pleszkán válla felett. Ezután a Vasas már okosan játszott, a Fradi meg szétesett.
Érdekes, hogy a végén Soós lett a hibás, pedig a vereség oka a Fradi 3. harmadbeli játéka és a katasztrofális előnyjáték. Ez gyakorlatilag értékelhetetlen volt a Fradi részéről, a Vasas veszélyesebb volt hátrányban, mint ők előnyben. Sajnáltam...
Soós nem vezette rosszul a meccset, a végén egy büntetőt reklamáltak nála, de szerintem is csak sima kiállítást ért a szabálytalanság.
Spigott 2011.03.11. 21:52:17
Retye sem vezette rosszul a mai meccset, bár tisztelte azért eléggé az újpesti fiatalokat, mert bármit megtehettek ma, különösebb következmény nélkül. A kapusuk mondjuk bele is sérült Kukucska vehemenciájába, de ha Retye nem hiteti el velük, hogy ziccerben akaszthatnak büntetlenül, nyugodtan kampózhatnak egész meccsen, akkor lehet, hogy Szőke fejezte volna be a meccset.
moszkvicssluszkulcs 2011.03.11. 21:52:57
Bob Dever: - Januárban már sokan temettek bennünket, de erre most csattanós választ adtunk. Félelem nélkül, jól játszottunk, és megérdemelten jutottunk a legjobb négy közé. Hihetetlenül büszke vagyok a csapatra.
Kóger István: - Sok sikert kívánok a Miskolcnak a következő mérkőzésekre. Ugyanebben a mezben egy sokkal jobb csapat ellen kell majd játszaniuk, és akkor már a hatodik játékos sem tud nekik segíteni.
Ez a Kóger miről beszél?? Náluk is ellenük csaltak a bírók??
Kóger István: - Sok sikert kívánok a Miskolcnak a következő mérkőzésekre. Ugyanebben a mezben egy sokkal jobb csapat ellen kell majd játszaniuk, és akkor már a hatodik játékos sem tud nekik segíteni.
Ez a Kóger miről beszél?? Náluk is ellenük csaltak a bírók??
Spigott 2011.03.11. 21:56:56
@moszkvicssluszkulcs: Kóger igazi suttyó tud lenni olykor, de nyilván szar lehet kikapni neki az Újpesttől, valamint a Miskolctól is otthon. Majd vasárnap megkapják az újabb zakót, aztán véget is számukra a szezon.
Spigott 2011.03.11. 22:00:49
Aztán lehet, hogy arra gondolt, hogy a bírók megtiltották a Volán farmcsapatának a kapura lövést és a gólszerzést :) az egésznek egyébként olyan fílingje van, hogy "köcsög megvertél csalással, de a bátyám erősebb, aztán majd ő visszaadja." Még óvodából emléxem az ilyen dumákra :)
Theutus 2011.03.11. 22:09:06
@moszkvicssluszkulcs: @Spigott: Kóger csak hozta a kötelezőt, ha kikapnak mindig a bíró a hibás
egy igazi ........ (a vélemény szabad)
meggyőződésem, hogy a Farm egy sokkal szimpatikusabb csapat lenne országszerte, ha ez a bohóc nem ilyeneket nyilatkozna
egy igazi ........ (a vélemény szabad)
meggyőződésem, hogy a Farm egy sokkal szimpatikusabb csapat lenne országszerte, ha ez a bohóc nem ilyeneket nyilatkozna
Raon 2011.03.11. 22:09:52
Kógert senkinek nem kell bemutatni, de az a helyzet, hogy amit a bírók a mai meccsen műveltek, az után az sem lenne meglepő, ha egy Buddha szobor őrjöngő vadállattá manifesztálódik. Volt néhány vicces ítélet, na, amellyel 1-2 után sikerült eldönteniük a meccset. De legalább láthattam kiállítást kézpassz miatt, ezért már megérte megszületni. :)
Az is tény persze, hogy amikor meg lett volna esélyünk (egy kettős előnynél), Nagy Gergő elnagyképűzte az egészet.
A Miskolc nem tudom, mennyire játszott jól, nekem elég meglepő volt, hogy a farm így is teljesen partiban volt velük mezőnyben, csak a kapu előtt sikerült kevesebb helyzetet kialakítani, mint a múltkor.
Summa summárum: kár volt a mai bírói teljesítményért, különösen azért, mert egy jó Miskolcnak elvileg nem lenne szüksége egyéb támogatásra a farmcsapatunk ellen.
Annak amúgy örülök, hogy Miskolcra mehetünk, szerintem sok Volán szurkoló lesz ott, és remek hangulat várható. A Miskolci csapatot még véletlenül sem akarom leszólni, minden tiszteletem az övék az idei teljesítményért, de a saját csapatom erejében bízva remélem kezdünk egy magabiztos, sokgólos győzelemmel a miheztartás végett.
A farmcsapatnak meg nagy gratuláció az idei teljesítményért - ha kis szerencsénk lesz a nyári igazolásokkal, jövőre merész, de elérhető cél lehet a magyar bajnokságban a harmadik hely.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Az is tény persze, hogy amikor meg lett volna esélyünk (egy kettős előnynél), Nagy Gergő elnagyképűzte az egészet.
A Miskolc nem tudom, mennyire játszott jól, nekem elég meglepő volt, hogy a farm így is teljesen partiban volt velük mezőnyben, csak a kapu előtt sikerült kevesebb helyzetet kialakítani, mint a múltkor.
Summa summárum: kár volt a mai bírói teljesítményért, különösen azért, mert egy jó Miskolcnak elvileg nem lenne szüksége egyéb támogatásra a farmcsapatunk ellen.
Annak amúgy örülök, hogy Miskolcra mehetünk, szerintem sok Volán szurkoló lesz ott, és remek hangulat várható. A Miskolci csapatot még véletlenül sem akarom leszólni, minden tiszteletem az övék az idei teljesítményért, de a saját csapatom erejében bízva remélem kezdünk egy magabiztos, sokgólos győzelemmel a miheztartás végett.
A farmcsapatnak meg nagy gratuláció az idei teljesítményért - ha kis szerencsénk lesz a nyári igazolásokkal, jövőre merész, de elérhető cél lehet a magyar bajnokságban a harmadik hely.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Theutus 2011.03.11. 22:12:02
nagyok voltak az álmok, azt tervezték, hogy elcsípik a harmadik helyet, de bebizonyosodott, hogy csodák nincsenek és most savanyú a szőlő
én személy szerint örülök neki, hogy helyére kerültek a dolgok (és a csapatok), mert ha csak negyedikek lettek volna is át kellene építeni a hazai csarnokok bejáratát, mivel nem férne be az arca
én személy szerint örülök neki, hogy helyére kerültek a dolgok (és a csapatok), mert ha csak negyedikek lettek volna is át kellene építeni a hazai csarnokok bejáratát, mivel nem férne be az arca
moszkvicssluszkulcs 2011.03.11. 22:13:03
@Raon: Nagy hokiünnep lesz a Volán fellépése Miskolcon és remélem egy kicsit keresztbe tudunk nektek tenni:))
Theutus 2011.03.11. 22:14:06
@Raon: a Farmerek pontosan olyan messzire vannak a harmadik helytől, mint ti az Ebel élcsoportjától
de a remény hal meg utoljára
de a remény hal meg utoljára
Spigott 2011.03.11. 22:14:13
@Raon: A kézpasszos dolgot asszem már kiveséztük a MOL Liga alatt, mikor Nikát kiállították egyszer - asszem a Bukarest ellen és a végén talán emiatt is kaptunk ki tőlük - és akkor ki lettünk okosítva, hogy megfogni és eldobni a korongot nem szabad. Pontosabban szabad, csak kiállítás jár érte :) De majd az okosabbak kisegítenek, hogy jó-e így, ahogy írtam :)
forestjr 2011.03.11. 22:15:50
Kóger már Újpesten is bizonyított, nem akarom még egyszer felemlegetni az esetet :) . Kissé unintelligens az ürge, de attól még lehet jó edző.
Theutus 2011.03.11. 22:16:18
@moszkvicssluszkulcs: normál esetben a válogatott 70-80%-nak simán kell nyernie a bajnokságot
ha ez mégsem következik be, az súlyos kritika rájuk nézve
szóval inkább ünnepeljetek:)
ha ez mégsem következik be, az súlyos kritika rájuk nézve
szóval inkább ünnepeljetek:)
Raon 2011.03.11. 22:29:50
@Theutus: nem értem, minek kell így leszólni a farm teljesítményét. Az egy dolog, hogy nem szereted Kógert (én sem szeretem azt, hogy mit kapunk a nyilatkozatai és a viselkedése miatt), de a terve teljesen jó volt, kicsit merész, viszont az eredmények egyértelműen őt igazolják. Ez szerintem bármilyen edzőtől szép teljesítmény lenne. Az már a többi csapat sara, hogy az egész szezonban mindenki által pofozógépnek tartott farm végül csakis saját magának köszönheti, hogy végül lemaradt a harmadik helyről. Képzelem, mi lesz itt, ha még előrébb tudunk majd lépni. :)
@moszkvicssluszkulcs: legyen így, kívánom, hogy hozzátok ki magatokból a legjobbat! Remélem erről fognak szólni a meccsek (és nem a bírókról), szerintem joggal bízhatunk abban, hogy a szurkolókon nem fog múlni. :)
@Spigott: hát ez érdekes kérdés, mert ha megfogja és leteszi, az tudomásom szerint szabályos. De ha ti is szívtatok emiatt, akkor biztos lehet benne valami - az már más kérdés, hogy a sasszemű bíráink képesek-e helyesen megítélni az efféle helyzeteket.
@moszkvicssluszkulcs: legyen így, kívánom, hogy hozzátok ki magatokból a legjobbat! Remélem erről fognak szólni a meccsek (és nem a bírókról), szerintem joggal bízhatunk abban, hogy a szurkolókon nem fog múlni. :)
@Spigott: hát ez érdekes kérdés, mert ha megfogja és leteszi, az tudomásom szerint szabályos. De ha ti is szívtatok emiatt, akkor biztos lehet benne valami - az már más kérdés, hogy a sasszemű bíráink képesek-e helyesen megítélni az efféle helyzeteket.
Szoljanka 2011.03.11. 22:31:54
Gratulálok a Miskolc csapatának, megérdemelték az elődöntőt az egész éves teljesítmény alapján, és alig várom/várjuk, hogy kedd legyen, sokan elmegyünk majd Miskolcra, biztosan nagyon jó hangulat lesz!
@Theutus:"Farmerek pontosan olyan messzire vannak a harmadik helytől, mint ti az Ebel élcsoportjától
de a remény hal meg utoljára "
Meg mint Ti, és a többi magyar csapat a mi első csapatunktól, és a dolgok a helyükre is kerültek... :))
@Theutus:"Farmerek pontosan olyan messzire vannak a harmadik helytől, mint ti az Ebel élcsoportjától
de a remény hal meg utoljára "
Meg mint Ti, és a többi magyar csapat a mi első csapatunktól, és a dolgok a helyükre is kerültek... :))
Raon 2011.03.11. 22:39:21
@Szoljanka: na, most jól megkapod majd, hogy milyen nagyképű vagy :)
Egyébként teljesen egyetértek: ha valaki úgy érzi, hogy így a helyére kell tennie a dolgokat, akkor úgy szép, ha teljes lesz a kép.
Egyébként teljesen egyetértek: ha valaki úgy érzi, hogy így a helyére kell tennie a dolgokat, akkor úgy szép, ha teljes lesz a kép.
Spigott 2011.03.11. 22:49:07
@Raon: Ha megfogja és leteszi magának, az természetesen szabályos, de nem dobhatja el, adhatja át másnak. Ha a játékvezető szerint birtokolta a korongot és úgy adta át, vagy dobta el magától, az kétperc. Ezt megint csak emlékekből, egészen egyszerűen lusta vagyok megkeresni az ide vonatkozó szabályt, szóval még az is lehet, hogy rosszul emléxem, de ilyenkor jönnek képbe újra az okosok :)
Theutus 2011.03.11. 22:52:40
@Szoljanka: a ti első csapatotok a Dab Farmcsapata néhány légióssal kiegészítve...
de gondolom nem szeretted volna, ha erre emlékeztetlek, ezért szerényen hallgattam róla...ikszdé
de gondolom nem szeretted volna, ha erre emlékeztetlek, ezért szerényen hallgattam róla...ikszdé
zsozsi68 2011.03.11. 22:55:57
@Theutus: A lepényhal meg először. Négy éve járok EBEL meccsre, de ilyen sz@r bíráskodást még életemben nem láttam (igaz,hogy első OB1-es meccsemen voltam) és nem azért mert kikaptunk, mert nem érdemeltünk győzelmet, de ez szánalmasan nyomorult volt. Csodáltam a Maciszurkereket, utaztak 250 km-t, hogy k.rva anyázzanak és még csak igazuk sem nagyon volt. Amúgy üdv mkinek, játszunk pár jó meccset amíg tart a bajn. aztán jussunk fel. Engem az idén más nem érdekel
Raon 2011.03.11. 22:58:05
@Theutus: vannak Dab-os múlttal rendelkező játékosaink, igen. Mi szeretjük őket, ők meg szeretnek itt lenni. Ha ez nektek is jó érzés, akkor mi nem akarunk belerondítani ebbe az örömbe, örüljünk együtt, ikszdé.
Szoljanka 2011.03.11. 22:59:08
@Theutus: Azok az emberek akikről beszélsz évek óta jól érzik magukat nálunk, és nem véletlenül hozzánk jöttek haza, és nem véletlenül jön augusztusban rendszerint egy.két fiatal sem át a megyei riválishoz.
Egykoron lehet, hogy újvárosiak voltak, de a legnagyobb sikereikt és pályájuk csúcsát kék-fehér mezben érték el...:))
És itt lehet igazán savanyú a szőlő.
Egykoron lehet, hogy újvárosiak voltak, de a legnagyobb sikereikt és pályájuk csúcsát kék-fehér mezben érték el...:))
És itt lehet igazán savanyú a szőlő.
moszkvicssluszkulcs 2011.03.11. 22:59:18
@zsozsi68: Ámen!:))
Theutus 2011.03.11. 22:59:28
@zsozsi68: a bíráskodás a hazai bajnokikon csak a JT szerint jó, mindenki más véleménye szerint azonban .....
Raon 2011.03.11. 23:00:36
@Spigott: ez így végül is logikus, akkor már csak az lehet érdekes, hogy mi számít dobásnak és mi nem. Ha mondjuk nem fékez le a játékos, és nem azon a ponton teszi le a jégre a korongot, ahol elkapta, az már dobás? Vagy mennyit mehet (csúszhat) odébb? Mondjuk harminc centi még szabályos, negyven már kiállítást ér? Remélem lesz olyan, aki tudja, mert engem tényleg érdekel.
zsozsi68 2011.03.11. 23:01:07
@Theutus: Szerintem ezzel összetörted Szoljanka szívét, most mosdatják, hogy magához térjen... A t.k.m tele van azzal, hogy úgy sírtok, mint a szegedi kéziszúrkerek, hogy minden tehetséget aljas módon elraboltak Tőlük
Theutus 2011.03.11. 23:02:52
@Szoljanka: tévedsz, nekem nem savanyú a szőlő...én büszke voltam és vagyok a saját nevelésű játékosaink sikerére, igaz ezeket inkább a válogatottban érik el és nem a Volánban, de sebaj
egy nyolcadik helyet x év alatt azért nem kezelnék egyértelmű sikerként
inkább nektek lehet tudathasadásos állapot, hogy nincs 4 saját nevelésű játékosotok a hazai hoki "fővárosában"
egy nyolcadik helyet x év alatt azért nem kezelnék egyértelmű sikerként
inkább nektek lehet tudathasadásos állapot, hogy nincs 4 saját nevelésű játékosotok a hazai hoki "fővárosában"
zsozsi68 2011.03.11. 23:03:38
@zsozsi68: Tőlük/Tőletek
Theutus 2011.03.11. 23:06:33
@zsozsi68: én nem mondtam egy szóval sem, hogy valakit is elraboltak tőlünk
akit hívtak és menni akart elment
ilyen az élet
de attól még igaz, hogy saját nevelésű korongosotok nem sok van
és büszke vagyok rá, hogy Fehérvár hokiszerető és szakértő közönsége hetente több alkalommal a dunaújvárosi hokisoknak hajbókol:ikszdé
akit hívtak és menni akart elment
ilyen az élet
de attól még igaz, hogy saját nevelésű korongosotok nem sok van
és büszke vagyok rá, hogy Fehérvár hokiszerető és szakértő közönsége hetente több alkalommal a dunaújvárosi hokisoknak hajbókol:ikszdé
Raon 2011.03.11. 23:09:37
Közérdekű tájékoztatás: a kinek nagyobb a farka versenyben most léptünk át a fehér embertől látott legnagyobb méret határát. Ha a versenyzők bírják szuflával, korhatáros extra meglepetésként kis szünet után a néger brokik is terítékre kerülhetnek.
Szoljanka 2011.03.11. 23:09:41
@Theutus: Azt mi csak találgathatjuk, hogy Ők mit gondolnak igazán sikernek, de biztos, hogy többet ér nekik egy EBEL PO (igaz ez idén nem jött össze ), mint, hogy piros-fehérben legyenek Ob1 győztesek. Különben a Duna parton hokiznának és nem itt.
Sajnos csak egy Széligetek van/volt aki van annyira lokálpatrióta, hogy csak hozzátok jönne a haza. A pályán kéne végre megmutatni, hogy milyen jó is az Újváros...
@zsozsi68: :))
Sajnos csak egy Széligetek van/volt aki van annyira lokálpatrióta, hogy csak hozzátok jönne a haza. A pályán kéne végre megmutatni, hogy milyen jó is az Újváros...
@zsozsi68: :))
Raon 2011.03.11. 23:13:48
@Szoljanka: ha elfogadsz egy tippet, szerintem itt érdemes abbahagyni, részünkről minden elhangzott, ami korrekt keretek között még belefért. Ha ennyire kell odaát az erkölcsi fölény, kínáljuk fel önként, ezen ne múljon a lelki békesség. :)
Miskolcifan 2011.03.11. 23:14:55
Nagyon örülök,hogy végül összejött a 3-dik hely,bő egy hete nem láttam sok esélyt rá :) Komoly elvárásaink nem lehetnek,de remélem becsülettel helyt tudunk állni majd a Volán ellen!
Theutus 2011.03.11. 23:19:43
@Szoljanka:a találgatásnak akkor lenne értelme, ha Dújvárosban is kereshetnének annyit, mint Fehérváron, addig szerintem felesleges
mindenki pénzből él és azért dolgozott/dolgozik gyermekkora óta, hogy minél magasabb fizetésért hokizhasson
hogy ezt nálatok vagy éppen külföldön kapja meg valaki az részletkérdés
mindenki pénzből él és azért dolgozott/dolgozik gyermekkora óta, hogy minél magasabb fizetésért hokizhasson
hogy ezt nálatok vagy éppen külföldön kapja meg valaki az részletkérdés
a. Bárd 2011.03.11. 23:23:48
@Raon: Ha jól emlékszem van egy ilyen szabály, hogy bármelyik játékost (kivéve persze a kapust), aki a kezébe zárja a korongot, 2 percre ki kell küldeni.
Tehát ha a kézpassz úgy volt, hogy a játékos megfogta a korongot (ráfogott) és nem paskolta/ütötte/lendítette/stb akkor 2 perc.
Tehát ha a kézpassz úgy volt, hogy a játékos megfogta a korongot (ráfogott) és nem paskolta/ütötte/lendítette/stb akkor 2 perc.
benö51 2011.03.11. 23:29:34
@Theutus: Nem akarlak megsérteni, mert az egész nem ér annyit, inkább nem válaszolok a mostani ámokfutásodra.
Theutus 2011.03.11. 23:30:35
@Raon: nincs szó erkölcsi fölényről, még csak a szellemit sem fitogtatom:P
örvendek neki, hogy szoljanka helyre tette a dolgokat és elárulta nekem, hogy az a Volán magasan a legjobb csapat, amelyben a válogatott 80%-a játszik
ha nem így lenne, az lenne csak az óriási blama
örvendek neki, hogy szoljanka helyre tette a dolgokat és elárulta nekem, hogy az a Volán magasan a legjobb csapat, amelyben a válogatott 80%-a játszik
ha nem így lenne, az lenne csak az óriási blama
Miskolcifan 2011.03.11. 23:30:42
@a. Bárd: A játékosnak engedélyezni kell, hogy a levegőben
megfogja a korongot, de azonnal a jégre kell dobnia.
Ha megfogja a korongot, és tovább korcsolyázik vele,
hogy elkerüljön egy szerelést vagy területi előnyre
tegyen szert úgy
Kisbüntetéssel ( 2’) kell sújtani
megfogja a korongot, de azonnal a jégre kell dobnia.
Ha megfogja a korongot, és tovább korcsolyázik vele,
hogy elkerüljön egy szerelést vagy területi előnyre
tegyen szert úgy
Kisbüntetéssel ( 2’) kell sújtani
a. Bárd 2011.03.11. 23:30:48
@Theutus: Itt az igazság. Teljesen felesleges azon veszekedni, hogy kinek mi a pályafutása legnagyobb sikere, vagy ki mitől boldog.
A játékosok is pénzből élnek, ha most a Volánnál keresnek a legtöbbet, akkor ott játszanak a legjobbak. Ha mondjuk 3-4 év múlva a Vasasnak lesz messze a legtöbb pénze, akkor könnyen lehet, hogy pl Hete vagy Sofi ott köt ki. Ilyen a profi sport, ezzel együtt kell élni.
Nekünk el kell viselni, hogy az egykori első sorunk most a fehérvári első sor, nekik meg azt, hogy ezt hangoztatjuk :)
A játékosok is pénzből élnek, ha most a Volánnál keresnek a legtöbbet, akkor ott játszanak a legjobbak. Ha mondjuk 3-4 év múlva a Vasasnak lesz messze a legtöbb pénze, akkor könnyen lehet, hogy pl Hete vagy Sofi ott köt ki. Ilyen a profi sport, ezzel együtt kell élni.
Nekünk el kell viselni, hogy az egykori első sorunk most a fehérvári első sor, nekik meg azt, hogy ezt hangoztatjuk :)
a. Bárd 2011.03.11. 23:33:17
@Miskolcifan: azért tettem zárójelbe, hogy ráfogott, tehát rámarkolt, vagy szebben mondva a kezébe zárta. Én úgy tudom, hogy ez most már tilos.
Miskolcifan 2011.03.11. 23:36:22
@a. Bárd: Igen,de azért ez a szabály is elég relatív...Volt meg lesz is belőle vita bőven.
Theutus 2011.03.11. 23:37:16
@a. Bárd: ez így van, tilos kézbe zárni a korongot
mondjuk hülye szabály, mert a megítélése teljesen szubjektív
és a hazai csíkosokra szubjektív dolgot rábízni elég veszélyes dolog
mondjuk hülye szabály, mert a megítélése teljesen szubjektív
és a hazai csíkosokra szubjektív dolgot rábízni elég veszélyes dolog
a. Bárd 2011.03.11. 23:38:49
@Theutus: Semmi extrát nem mutatott. Harcos volt, agilis, volt egy-két szép passza, de ennyi. Makinen jobb volt nála, bár én nem mondanám rá, hogy a legjobb itthoni légiós. Sztem az Bartzen. Makinen nem jobb, mint Kurt.
Amúgy ha már elkezdtem:
- Svaszneknek helye van a válogatottban, bármennyire is ellenszenves néha. Jól játszott ma.
- Ha Fodor a játékra figyel, Ő is jó. Ma fegyelmezett volt, a meccs egyik legjobbja.
- Sillét meg el kell felejteni. Már ezen a szinten is lassú, körülményes és csak a kiállításokkal veteti észre magát.
Amúgy ha már elkezdtem:
- Svaszneknek helye van a válogatottban, bármennyire is ellenszenves néha. Jól játszott ma.
- Ha Fodor a játékra figyel, Ő is jó. Ma fegyelmezett volt, a meccs egyik legjobbja.
- Sillét meg el kell felejteni. Már ezen a szinten is lassú, körülményes és csak a kiállításokkal veteti észre magát.
a. Bárd 2011.03.11. 23:42:12
@a. Bárd: mármint: MA jobb volt Makinen, mint Martz.
Az, hogy melyik a jobb játékos nem tisztem eldönteni, nem is tudnám :)
Az, hogy melyik a jobb játékos nem tisztem eldönteni, nem is tudnám :)
Theutus 2011.03.11. 23:46:14
@a. Bárd: szerintem meg Metcalfe, Varga és Makinen a legjobb légiós idén a teljesítménye alapján (no és a pontok és +/- mutatók figyelembe vételkével)
Miskolcifan 2011.03.11. 23:51:42
@Theutus: Én még Dertont mondanám negyediknek,csak sajnos neki nem úgy jöttek össze a dolgok a végére...
Theutus 2011.03.11. 23:52:04
Bartzennel ugyanaz a bajom, mint Bonarral, Salugaval és Dubekkel is, 50-60 pont mellett nem érik el a plusz 20-at, azaz rengeteg gólt kapnak és a hoki a védekezésről is szól
Theutus 2011.03.11. 23:53:56
@Miskolcifan: Dertont azért nem említettem, mert már nincs itt
ha lenne 4 embert nevezek meg
ha lenne 4 embert nevezek meg
Miskolcifan 2011.03.11. 23:54:25
@Theutus: Persze,de azért az ő +/- mutatójuknál az is döntő,hogy ki a két bekk meg a kapus...És hát a mi csapatunk ereje nem hátul van :)
a. Bárd 2011.03.11. 23:56:58
@Theutus: Attól függ, ki mit szeret. Nekem jobban tetszenek azok a játékosok, akik jól látnak a pályán és jó érzékkel hozzák helyzetbe a társaikat, mint azok, akik beverik ezeket a helyzeteket.
Lefordítva magyarra:
Játékstílusban inkább Ladányi párti vagyok, mint Palkovics párti :) (nem megsértődni senkinek)
Lefordítva magyarra:
Játékstílusban inkább Ladányi párti vagyok, mint Palkovics párti :) (nem megsértődni senkinek)
Theutus 2011.03.12. 00:00:28
@a. Bárd: a három emberből akit megneveztem kettő inkább gólpasszokban erős, Ty az egyedüli kakukktojás:)
én meg mindenképpen Ladányi párti vagyok:ikszdé
@Miskolcifan: én szívesen látnám jövőre is a hazai bajnokságban
én meg mindenképpen Ladányi párti vagyok:ikszdé
@Miskolcifan: én szívesen látnám jövőre is a hazai bajnokságban
Theutus 2011.03.12. 00:03:35
@a. Bárd: és ajánlom figyelmedbe a mai estéről Milán második gólpasszát
továbbá Magó kapás gólját is (igaz a lövést megelőzően egy Vasas ellen biztosan nem ment volna úgy keresztbe kétszer a korong, de akkor is szép volt)
továbbá Magó kapás gólját is (igaz a lövést megelőzően egy Vasas ellen biztosan nem ment volna úgy keresztbe kétszer a korong, de akkor is szép volt)
eszel59 2011.03.12. 00:24:20
Hál'istennek mehetek öltönyben vasárnap!!!
(Remélem,hogy akik ma ígérték,azok is abban feszítenek majd,ne egyedül engem nézzenek ab-normának a csarnokban..!)
Nem kétséges előttem,hogy ki a párharc abszolút esélyese,de remélem,hogy tisztes helytállásunkal válaszolhatunk Kóger ismételten rémséges nyilatkozatára.
@zsozsi68:nyolc éve nem fogyasztok alkoholt,így marad a nagymálna,vagy ha esetleg érdeklődnél,hogy mégis mit erőszakolnék magamba,akkor hasonlóan válaszolnék,mint amikor a c.....(bocsánat nem lehet cigányozni!) genetikailag hiperpigmentált romabandát megkérdezték a lagziban,hogy "mit iszik a zenekar?"akkor azt válszolta a prímás,hogy:"há'kezicsókolom 59 szelet rántotthúst..." (...és ez még nem is a 7végi humorom,hanem éhes vagyok...és szeretem a rántott húst!)
Ui:érdekes ez a Fehérvár kontra Újváros előzetes "pengeváltás".Mi lesz még itt,ha a DAB-Sapa(sírba)döntő lesz?Már amennyiben nem a Miskolc-Vasas párharcok döntik el az aranyerem(bocsi:aranyérem)sorsát ...
(Remélem,hogy akik ma ígérték,azok is abban feszítenek majd,ne egyedül engem nézzenek ab-normának a csarnokban..!)
Nem kétséges előttem,hogy ki a párharc abszolút esélyese,de remélem,hogy tisztes helytállásunkal válaszolhatunk Kóger ismételten rémséges nyilatkozatára.
@zsozsi68:nyolc éve nem fogyasztok alkoholt,így marad a nagymálna,vagy ha esetleg érdeklődnél,hogy mégis mit erőszakolnék magamba,akkor hasonlóan válaszolnék,mint amikor a c.....(bocsánat nem lehet cigányozni!) genetikailag hiperpigmentált romabandát megkérdezték a lagziban,hogy "mit iszik a zenekar?"akkor azt válszolta a prímás,hogy:"há'kezicsókolom 59 szelet rántotthúst..." (...és ez még nem is a 7végi humorom,hanem éhes vagyok...és szeretem a rántott húst!)
Ui:érdekes ez a Fehérvár kontra Újváros előzetes "pengeváltás".Mi lesz még itt,ha a DAB-Sapa(sírba)döntő lesz?Már amennyiben nem a Miskolc-Vasas párharcok döntik el az aranyerem(bocsi:aranyérem)sorsát ...
Theutus 2011.03.12. 01:12:04
@eszel59: nem volt itt pengeváltás, csak a helyére tették a dolgokat a fehérvári kartársak és tudatták velem, hogy ők a legjobbak, én pedig ezzel egyetértvén igazat adtam nekik
amiben nem értünk egyet: az a tévhit él bennük, hogy a Farmerek dobogósak lehettek volna idén (ez annyiban igaz, hogy minden csapatnak van rá elméletileg esélye, aki elindul a bajnokságban - de az elmélet és a gyakorlat nem mindig találkozik egymással)
ami a döntőt illeti: idén nem vagyok benne biztos, hogy Fejér megyei döntő lesz
a kérdés az, hogy melyik arcát mutatja a csapat az elődöntőben
amiben nem értünk egyet: az a tévhit él bennük, hogy a Farmerek dobogósak lehettek volna idén (ez annyiban igaz, hogy minden csapatnak van rá elméletileg esélye, aki elindul a bajnokságban - de az elmélet és a gyakorlat nem mindig találkozik egymással)
ami a döntőt illeti: idén nem vagyok benne biztos, hogy Fejér megyei döntő lesz
a kérdés az, hogy melyik arcát mutatja a csapat az elődöntőben
fetyiszov 2011.03.12. 07:10:51
Kóger megfáradt, ciki, hogy minket mindenki megver, mi viszont kétszer is odab***tunk.
Az meg, hogy majd jön a nagyvolán, elég gyáva nyilatkozat, cseppet szánalmas is.
Az meg, hogy majd jön a nagyvolán, elég gyáva nyilatkozat, cseppet szánalmas is.
Raon 2011.03.12. 08:31:02
@Theutus: dehogy nincs, legalább ilyen baráti körben ne akarjunk csúsztatni. :)
Amúgy nincs ezzel semmi baj szerintem, ha nyíltan vállaljuk, és tisztességesen játsszuk ezt a játékot. Ez a beszélgetés a szabvány internetes flémeket tekintve "de még mennyire hogy pengeváltás volt", abból is a korrektebb, minőségibb fajta - amikor az indulatok helyett a szenvedélyé, a vérkomolyan előadott butaságok helyett a humor+intelligencia párosé volt a főszerep.
De szerintem ezzel te is pontosan tisztában vagy, csak jól szórakozol, ahogy adod itt az ártatlant. A taktika, amit követsz, tényleg univerzális, ezt úgy csinálod, ahogy a nagy könyvben meg vagyon írva. Ha az embert tényleg érdekli a vita, marha nehéz kitartani mellette, de ha mindig csak könnyedén, lazán, és mosolyogva adja elő az érveit, azzal lehetetlen versenyezni, ez önmagában garancia arra, hogy az ízlése szerint alakuljanak a dolgok. Hisz mindenre lehet egy jópofizásnak szánt megjegyzése, egy vicces viszontszurka, ami olyan egyértelműen provokatív, hogy csak az újszülött csecsemő nem tudja, de mégsem érdemes komolyan venni, hisz ha valaki ezt csinálja, azt ezzel a stílussal csak még könnyebb nevetségessé tenni, még egyszerűbb egy jó nagyot belérúgni.
Az egyetlen, amit mi nem tudhatunk ugye, hogy te közben tényleg ilyen lazán jól szórakozol, vagy néha azért bosszús voltál, de a látszat érdekében meg tudtad tartani a könnyedséged. :)
Persze ha kiesel a szerepedből, ha homokszem kerül a gépezetbe, és eltűnik a nagy lazaság, akkor egy-egy pillanatra mindenki számára nyilvánvalóvá válhat, hogy miről is van itt szó. Szerintem ilyen a 01.12.04-es hozzászólásod. Ha valamit sokat hangsúlyozol, akkor abból már nem lesz könnyedség, erre figyelj oda jobban, ha elfogadsz egy tanácsot. :)
És persze ennek az egésznek van még egy vonatkozása: ha túlzásba viszi az ember, akkor hiába remek képességekkel rendelkező flémer, az egész egy idő után erőltetetté, vagy önmaga paródiájává válik. A kevesebb néha több, ahogy a régiek mondták. Vagy ahogy egy ismerősöm anno találóan megjegyezte: "Nem akarsz magadra tekerni némi drótot és befeküdni egy kondenzátorba? ilyen prögéssel simán kiválthatnál két Paksot..."
Summa summárum: a minőségi retorika az én szememben nagy érték, és szerintem remekül csináltad, elismerésem érte. Remélem a közönség is élvezte ez előadást.
Amúgy nincs ezzel semmi baj szerintem, ha nyíltan vállaljuk, és tisztességesen játsszuk ezt a játékot. Ez a beszélgetés a szabvány internetes flémeket tekintve "de még mennyire hogy pengeváltás volt", abból is a korrektebb, minőségibb fajta - amikor az indulatok helyett a szenvedélyé, a vérkomolyan előadott butaságok helyett a humor+intelligencia párosé volt a főszerep.
De szerintem ezzel te is pontosan tisztában vagy, csak jól szórakozol, ahogy adod itt az ártatlant. A taktika, amit követsz, tényleg univerzális, ezt úgy csinálod, ahogy a nagy könyvben meg vagyon írva. Ha az embert tényleg érdekli a vita, marha nehéz kitartani mellette, de ha mindig csak könnyedén, lazán, és mosolyogva adja elő az érveit, azzal lehetetlen versenyezni, ez önmagában garancia arra, hogy az ízlése szerint alakuljanak a dolgok. Hisz mindenre lehet egy jópofizásnak szánt megjegyzése, egy vicces viszontszurka, ami olyan egyértelműen provokatív, hogy csak az újszülött csecsemő nem tudja, de mégsem érdemes komolyan venni, hisz ha valaki ezt csinálja, azt ezzel a stílussal csak még könnyebb nevetségessé tenni, még egyszerűbb egy jó nagyot belérúgni.
Az egyetlen, amit mi nem tudhatunk ugye, hogy te közben tényleg ilyen lazán jól szórakozol, vagy néha azért bosszús voltál, de a látszat érdekében meg tudtad tartani a könnyedséged. :)
Persze ha kiesel a szerepedből, ha homokszem kerül a gépezetbe, és eltűnik a nagy lazaság, akkor egy-egy pillanatra mindenki számára nyilvánvalóvá válhat, hogy miről is van itt szó. Szerintem ilyen a 01.12.04-es hozzászólásod. Ha valamit sokat hangsúlyozol, akkor abból már nem lesz könnyedség, erre figyelj oda jobban, ha elfogadsz egy tanácsot. :)
És persze ennek az egésznek van még egy vonatkozása: ha túlzásba viszi az ember, akkor hiába remek képességekkel rendelkező flémer, az egész egy idő után erőltetetté, vagy önmaga paródiájává válik. A kevesebb néha több, ahogy a régiek mondták. Vagy ahogy egy ismerősöm anno találóan megjegyezte: "Nem akarsz magadra tekerni némi drótot és befeküdni egy kondenzátorba? ilyen prögéssel simán kiválthatnál két Paksot..."
Summa summárum: a minőségi retorika az én szememben nagy érték, és szerintem remekül csináltad, elismerésem érte. Remélem a közönség is élvezte ez előadást.
eszel59 2011.03.12. 09:03:54
@Theutus: @Raon: Ha jól érzékelem,a"nemzetközi helyzet fokozódik",pedig "az élet nem habostorta"így sem ,még azt is figyelembe véve,hogy a "csapataink harcban állnak"állapota még be sem következett-esetleg nem is jön létre..!
@fetyiszov:valamé'r egy régi székely vicc jutott az eszembe...
Korbuly a szegény parasztgazda,és a kőgazdag román birtokos Schlesinger találkozik. Sch.vigyorogva mondja Korbulynak: tudok olyan mondatot,amiben kétszer is benne van a neved.
-No halljam!
-Ötkor bújj a seggembe,hatkor bújj ki belőle.Hahaha!Jó mi?
-Én is tudok olyan mondatot,amiben háromszor szerepel a kend neve,mosolyog a bajsza alatt Korbuly.
-Tényleg?(csodálkozik Sch.)Kiváncsi vagyok rá!
-Schlesinger,Slesinger,Schlesinger,a jó kurv@ anyádat!
@fetyiszov:valamé'r egy régi székely vicc jutott az eszembe...
Korbuly a szegény parasztgazda,és a kőgazdag román birtokos Schlesinger találkozik. Sch.vigyorogva mondja Korbulynak: tudok olyan mondatot,amiben kétszer is benne van a neved.
-No halljam!
-Ötkor bújj a seggembe,hatkor bújj ki belőle.Hahaha!Jó mi?
-Én is tudok olyan mondatot,amiben háromszor szerepel a kend neve,mosolyog a bajsza alatt Korbuly.
-Tényleg?(csodálkozik Sch.)Kiváncsi vagyok rá!
-Schlesinger,Slesinger,Schlesinger,a jó kurv@ anyádat!
exL:1 2011.03.12. 09:26:48
Érdekes a média hangulatformáló világa.Egy meccs egy nyilatkozat ,és lássuk hogy adták vissza az újságírók,lapszerkesztők: 1.maci honlap :Kóger István: - Sok sikert kívánok a Miskolcnak a következő mérkőzésekre. Ugyanebben a mezben egy sokkal jobb csapat ellen kell majd játszaniuk, és akkor már a hatodik játékos sem tud nekik segíteni 2.alba volán honlap:Mestermérleg, Kóger István: Sajnos a speciális helyzetek kihasználása döntött ma. Mi nem tudtunk élni az adódó lehetőségekkel, a vendégek pedig igen. Gratulálok a győzelmükhöz. 3.nso :Kóger István: – Egy nagyon jó iramú mérkőzésen a speciális játékszituációkban jobbnak bizonyult ellenfelünk.Vajon sorba álltak a nyilatkozatért a médiaguruk,és Kóger mester mindenkinek mást nyilatkozott,vagy...... :-)))))mindenki eldöntheti,és látható mi kell a szurkolók egymásnak ugratásához
banyszi 2011.03.12. 09:33:32
Nem szeretnék bekapcsolódni a vitába, de annyit azért le kell írnom @Theutus: hogy ez a történet korántsem a pénzről szól! Remélem elég annyit ideírnom, hogy nagyon igaz a történtekre, hogy a "fejéről bűzlik a hal", de természetesen ezt Te pontosan olyan jól tudod mint én. Még csak meg se próbáld id. Ocskay Gábor munkáját összehasonlítani az akkori dunaújvárosi vezetésével, a tovább fejlődésről, ill. annak lehetőségéről már ne is beszéljünk!
banyszi 2011.03.12. 09:36:36
@exL:1: ez nem érdekes, hanem felháborító, sőt gusztustalan!:(
Uteapu 2011.03.12. 10:34:44
Itt olvasgatva, azt hittem baj van a gépemmel de aztán kiderült, hogy a furcsa zaj a mosolyok mögötti fogcsikorgatás volt.
Tillasz 2011.03.12. 11:05:00
1. Valóban nem szép dolog k-va anyázni. Kedves Miskolciak - is -, kéretik ezt mellőzni!
2. Nem szép dolog a büntető padra rámászva köpködni a bírót kedves Fehérváriak! (De, ha már le akarjuk köpni, igyunk több sört, vagy gyűjtsük össze a nyálat, mert a szánalmas kísérlet csak a tetőre sikerült!)
3. Kérdésem Fehérváriakhoz. Valóban javított a Farm teljesítményén, mentalitásán a két visszaküldött játékos?
4. Aki elhiszi, amit olvas az újságban, vagy lát a TV-ben az megérdemli! Ez főként igaz a vágott anyagokra.
2. Nem szép dolog a büntető padra rámászva köpködni a bírót kedves Fehérváriak! (De, ha már le akarjuk köpni, igyunk több sört, vagy gyűjtsük össze a nyálat, mert a szánalmas kísérlet csak a tetőre sikerült!)
3. Kérdésem Fehérváriakhoz. Valóban javított a Farm teljesítményén, mentalitásán a két visszaküldött játékos?
4. Aki elhiszi, amit olvas az újságban, vagy lát a TV-ben az megérdemli! Ez főként igaz a vágott anyagokra.
Jégkorong 2011.03.12. 11:50:18
"meggyőződésem, hogy a Farm egy sokkal szimpatikusabb csapat lenne országszerte, ha ez a bohóc nem ilyeneket nyilatkozna"
az érem másik oldala: meggyőződésem, hogy a DAB egy sokkal szimpatikusabb csapat lenne belföldön/külföldön, ha Kissnél, Azarinál nem szakad el a cérna olykor-olykor.
"nagyok voltak az álmok, azt tervezték, hogy elcsípik a harmadik helyet, de bebizonyosodott, hogy csodák nincsenek és most savanyú a szőlő"
az érem másik oldala: nagyok voltak az álmok, azt tervezték, hogy elcsípik az első helyet, de bebizonyosodott, hogy csodák nincsenek és most savanyú a szőlő.
"én személy szerint örülök neki, hogy helyére kerültek a dolgok (és a csapatok), mert ha csak negyedikek lettek volna is át kellene építeni a hazai csarnokok bejáratát, mivel nem férne be az arca"
az érem másik oldala: mivel régóta nincs rá fedezet, marad minden a régiben.
"a Farmerek pontosan olyan messzire vannak a harmadik helytől, mint ti az Ebel élcsoportjától….de a remény hal meg utoljára"
az érem másik oldala: kicsi pénz, kicsi hoki. A remény tegnap este meghalt.
„szerintem meg Metcalfe, Varga és Makinen a legjobb légiós idén a teljesítménye alapján”
az érem másik oldala: Bartzen, Bonar, Makinen.
„(no és a pontok és +/- mutatók figyelembe vételkével)”
az érem másik oldala: gyengébb kapus, és hátvéd teljesítmények.
„amiben nem értünk egyet: az a tévhit él bennük, hogy a Farmerek dobogósak lehettek volna idén (ez annyiban igaz, hogy minden csapatnak van rá elméletileg esélye, aki elindul a bajnokságban - de az elmélet és a gyakorlat nem mindig találkozik egymással)”
az érem másik oldala: az a tévhit él bennük, hogy a DAB első lehetett volna idén (ez annyiban igaz, hogy minden csapatnak van rá elméletileg esélye, aki elindul a bajnokságban - de az elmélet és a gyakorlat nem mindig találkozik egymással)”
„ami a döntőt illeti: idén nem vagyok benne biztos, hogy Fejér megyei döntő lesz
a kérdés az, hogy melyik arcát mutatja a csapat az elődöntőben”
az érem másik oldala: én igen.
Szerző – laikus véleményét olvashatták.
az érem másik oldala: meggyőződésem, hogy a DAB egy sokkal szimpatikusabb csapat lenne belföldön/külföldön, ha Kissnél, Azarinál nem szakad el a cérna olykor-olykor.
"nagyok voltak az álmok, azt tervezték, hogy elcsípik a harmadik helyet, de bebizonyosodott, hogy csodák nincsenek és most savanyú a szőlő"
az érem másik oldala: nagyok voltak az álmok, azt tervezték, hogy elcsípik az első helyet, de bebizonyosodott, hogy csodák nincsenek és most savanyú a szőlő.
"én személy szerint örülök neki, hogy helyére kerültek a dolgok (és a csapatok), mert ha csak negyedikek lettek volna is át kellene építeni a hazai csarnokok bejáratát, mivel nem férne be az arca"
az érem másik oldala: mivel régóta nincs rá fedezet, marad minden a régiben.
"a Farmerek pontosan olyan messzire vannak a harmadik helytől, mint ti az Ebel élcsoportjától….de a remény hal meg utoljára"
az érem másik oldala: kicsi pénz, kicsi hoki. A remény tegnap este meghalt.
„szerintem meg Metcalfe, Varga és Makinen a legjobb légiós idén a teljesítménye alapján”
az érem másik oldala: Bartzen, Bonar, Makinen.
„(no és a pontok és +/- mutatók figyelembe vételkével)”
az érem másik oldala: gyengébb kapus, és hátvéd teljesítmények.
„amiben nem értünk egyet: az a tévhit él bennük, hogy a Farmerek dobogósak lehettek volna idén (ez annyiban igaz, hogy minden csapatnak van rá elméletileg esélye, aki elindul a bajnokságban - de az elmélet és a gyakorlat nem mindig találkozik egymással)”
az érem másik oldala: az a tévhit él bennük, hogy a DAB első lehetett volna idén (ez annyiban igaz, hogy minden csapatnak van rá elméletileg esélye, aki elindul a bajnokságban - de az elmélet és a gyakorlat nem mindig találkozik egymással)”
„ami a döntőt illeti: idén nem vagyok benne biztos, hogy Fejér megyei döntő lesz
a kérdés az, hogy melyik arcát mutatja a csapat az elődöntőben”
az érem másik oldala: én igen.
Szerző – laikus véleményét olvashatták.
Jégkorong 2011.03.12. 12:01:34
@Tillasz: 1. Valóban nem szép dolog k-va anyázni. Kedves Miskolciak - is -, kéretik ezt mellőzni! – egyetértek.
2. Nem szép dolog a büntető padra rámászva köpködni a bírót kedves Fehérváriak! (De, ha már le akarjuk köpni, igyunk több sört, vagy gyűjtsük össze a nyálat, mert a szánalmas kísérlet csak a tetőre sikerült!) – egyetértek. Ebben a szezonban Miskolcon is láttam hasonlót két alkalommal - igaz azok játékosokra irányultak – de minden esetben sikerrel végződtek sajnos.
3. Kérdésem Fehérváriakhoz. Valóban javított a Farm teljesítményén, mentalitásán a két visszaküldött játékos? –nem.
2. Nem szép dolog a büntető padra rámászva köpködni a bírót kedves Fehérváriak! (De, ha már le akarjuk köpni, igyunk több sört, vagy gyűjtsük össze a nyálat, mert a szánalmas kísérlet csak a tetőre sikerült!) – egyetértek. Ebben a szezonban Miskolcon is láttam hasonlót két alkalommal - igaz azok játékosokra irányultak – de minden esetben sikerrel végződtek sajnos.
3. Kérdésem Fehérváriakhoz. Valóban javított a Farm teljesítményén, mentalitásán a két visszaküldött játékos? –nem.
Theutus 2011.03.12. 12:02:55
amennyiben tényleg hiszel a kvantummechanikában azt nem veheted komolyan:)
Jégkorong 2011.03.12. 12:09:25
Hócipő szatirikus lap oldalain „találtam” magam.
Theutus 2011.03.12. 15:22:43
@Jégkorong: megkértelek már többször, hogy csak annyit tulajdoníts nekem, amit valóban mondtam, állítottam, a gondolataimat illetve ezek jövőbeni lehetőségét hagyd meg nekem
mivel többedszerre sem sikerült ez és pár napon belül sokadszorra hazudtolod meg önmagadat (ti:nem minősítesz embereket, játékosokat, csapatokat) megkérnélek rá, hogy határozatlan (akár örök) időtartamra függesszük fel egymással a kommunikációt (a kommunikáció lényege az lenne, hogy egy megtörtént dologra reagálsz és nem arra, hogy valamit mondhattam is volna, esetleg más mondta, de nekem tulajdonítod, stb., ugyanis szinte lehetetlen olyan véleményedre reflektálni, amit annak
kapcsán írsz, mit soha nem mondtam)
ez volt feléd az utolsó hozzászólásom
mivel többedszerre sem sikerült ez és pár napon belül sokadszorra hazudtolod meg önmagadat (ti:nem minősítesz embereket, játékosokat, csapatokat) megkérnélek rá, hogy határozatlan (akár örök) időtartamra függesszük fel egymással a kommunikációt (a kommunikáció lényege az lenne, hogy egy megtörtént dologra reagálsz és nem arra, hogy valamit mondhattam is volna, esetleg más mondta, de nekem tulajdonítod, stb., ugyanis szinte lehetetlen olyan véleményedre reflektálni, amit annak
kapcsán írsz, mit soha nem mondtam)
ez volt feléd az utolsó hozzászólásom
1 drukker 2011.03.12. 16:33:47
Nem igen megyek ki a farm meccsekre (idő hiánya), de most sikerült kijutnom. Kíváncsi voltam a "Macikra". A győzelemhez gratula nekik! Lelkesen szurkoltak a vendég szurkolók ~20 fő és ez dicséretes. Szerintem a mezőny játékban kiegyenlített erők küzdelme volt. A helyzet kihasználás döntött a Miskolc javára. A játékvezetés csapni való volt (a Fehérváriakat sújtotta inkább) Elmondható, hogy bizony a játékvezetés még OB1 színvonalát sem éri el. Nem élt együtt a játékkal, rosszul helyezkedett és ítéletei is sokszor megkérdőjelezhetőek voltak (alkalmatlan).
"Valóban javított a Farm teljesítményén, mentalitásán a két visszaküldött játékos?" Azt hiszem is - is. Szerintem nem csak azért küldték "le" őket, hogy velük erősödve jobb teljesítményre legyen képes a csapat, hanem a játék lehetőség biztosítása lehetett inkább a cél.
Aki egy bajnokságban indul az célt is állít maga elé. Én nem kicsinyleném le azokat a csapatokat akik az esetleges kitűzött célt nem érik el. Nem hiszem, hogy a farm csapatnak kitűzött cél -az hogy próbáljanak bejutni a rájátszásba- ne lenne reális. Ha belegondolunk nem is sokon múlt, hogy elérjék céljukat és ez a tény meg arra mutat, hogy a kitűzött cél reális volt (bár néhányan gúnyolódtak rajta) Nem az lenne nevetséges, hogy (nem bántva) az UTE azt tűzné ki célul, hogy utolsók akarnak lenni. Helyette (becsülendően) szerényen azt mondják szeretnénk megnehezíteni a többi csapat sorsát és majd meglátjuk, hogy mire lesz elég. Az UTE is és a farm csapat is becsületesen jól küzdve játszotta végig a bajnokságot. A fiatalok bizony okoztak többször is meglepetést. A jövő meg az övék és jövőre még nehezebb lesz ellenük játszani.
"Valóban javított a Farm teljesítményén, mentalitásán a két visszaküldött játékos?" Azt hiszem is - is. Szerintem nem csak azért küldték "le" őket, hogy velük erősödve jobb teljesítményre legyen képes a csapat, hanem a játék lehetőség biztosítása lehetett inkább a cél.
Aki egy bajnokságban indul az célt is állít maga elé. Én nem kicsinyleném le azokat a csapatokat akik az esetleges kitűzött célt nem érik el. Nem hiszem, hogy a farm csapatnak kitűzött cél -az hogy próbáljanak bejutni a rájátszásba- ne lenne reális. Ha belegondolunk nem is sokon múlt, hogy elérjék céljukat és ez a tény meg arra mutat, hogy a kitűzött cél reális volt (bár néhányan gúnyolódtak rajta) Nem az lenne nevetséges, hogy (nem bántva) az UTE azt tűzné ki célul, hogy utolsók akarnak lenni. Helyette (becsülendően) szerényen azt mondják szeretnénk megnehezíteni a többi csapat sorsát és majd meglátjuk, hogy mire lesz elég. Az UTE is és a farm csapat is becsületesen jól küzdve játszotta végig a bajnokságot. A fiatalok bizony okoztak többször is meglepetést. A jövő meg az övék és jövőre még nehezebb lesz ellenük játszani.
Jégkorong 2011.03.12. 16:36:43
@Theutus: „megkértelek már többször, hogy csak annyit tulajdoníts nekem, amit valóban mondtam” – amikre reagáltam te írtad, nem más.
„(ti:nem minősítesz embereket, játékosokat, csapatokat)” – ez majdnem igaz, negatív véleményről volt szó; nem mindegy.
„megkérnélek rá, hogy határozatlan (akár örök) időtartamra függesszük fel egymással a kommunikációt” – sejtettem, hogy ez lesz a reakciód. Legutóbb ezért írtam bele a hozzászólásom a „levegőbe”…
„(a kommunikáció lényege az lenne, hogy egy megtörtént dologra reagálsz és nem arra, hogy valamit mondhattam is volna, esetleg más mondta, de nekem tulajdonítod, stb., ., ugyanis szinte lehetetlen olyan véleményedre reflektálni, amit annak kapcsán írsz, mit soha nem mondtam) ” – jelen esetben ez történt, erre reagáltam, nem másra.
„ez volt feléd az utolsó hozzászólásom” – szíved joga; már ketten vagytok ! Viszont még nem elegen ! ( Ezek szerint: Bay bay baby…. )
Idő közben rájöttem, de ezek szerint későn. Elő szabály: a főnöknek mindig igaza van! A második szabály: ha a főnöknek még sincs igaza, akkor automatikusan az első szabály lép életbe! Harmadik szabály: egy sípot kell fújni a főnökkel, mert csak akkor leszel „haver”. … Hát nem lettem….
„(ti:nem minősítesz embereket, játékosokat, csapatokat)” – ez majdnem igaz, negatív véleményről volt szó; nem mindegy.
„megkérnélek rá, hogy határozatlan (akár örök) időtartamra függesszük fel egymással a kommunikációt” – sejtettem, hogy ez lesz a reakciód. Legutóbb ezért írtam bele a hozzászólásom a „levegőbe”…
„(a kommunikáció lényege az lenne, hogy egy megtörtént dologra reagálsz és nem arra, hogy valamit mondhattam is volna, esetleg más mondta, de nekem tulajdonítod, stb., ., ugyanis szinte lehetetlen olyan véleményedre reflektálni, amit annak kapcsán írsz, mit soha nem mondtam) ” – jelen esetben ez történt, erre reagáltam, nem másra.
„ez volt feléd az utolsó hozzászólásom” – szíved joga; már ketten vagytok ! Viszont még nem elegen ! ( Ezek szerint: Bay bay baby…. )
Idő közben rájöttem, de ezek szerint későn. Elő szabály: a főnöknek mindig igaza van! A második szabály: ha a főnöknek még sincs igaza, akkor automatikusan az első szabály lép életbe! Harmadik szabály: egy sípot kell fújni a főnökkel, mert csak akkor leszel „haver”. … Hát nem lettem….