A Miskolc helyzete egyre nehezebb 2011.03.04. 22:49 kultúrmisszionárius
A Miskolc helyzete egyre nehezebb
2011.03.04. 22:59: 1885*
99 komment
Címkék: középszakasz obi i.
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr132711487
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Szoljanka 2011.03.04. 23:21:26
Az eleje nehezen indult a Miskolc számára, de a második harmadra összeszedték magukat, onnantól kezdve nagyon jó volt a meccs, de ma a kisVolánnak szinte minden összejött.
Pedig jól játszottak a Macik is...
A mieinktől Kiss Dávidot emelném ki, élmény volt a játéka!
Csak így tovább fiatalok, egyre jobb ez!
HAJRÁ AV19!!!
-_- BLL -_-
Pedig jól játszottak a Macik is...
A mieinktől Kiss Dávidot emelném ki, élmény volt a játéka!
Csak így tovább fiatalok, egyre jobb ez!
HAJRÁ AV19!!!
-_- BLL -_-
Lazlee 2011.03.04. 23:49:38
had gratuláljak a rájátszás kiírásához!
péntek-szombat-vasárnap-kedd-szerda
ha vki nem húzza be 4ből, az újabb 10% esély a Volánnak a döntőben.85ről indultunk...
vasárnap sok izgalmat rejt: ha nyer a Volán, még ők is odaérhetnek. a DAB lehetőségéről meg ne is beszéljek.
péntek-szombat-vasárnap-kedd-szerda
ha vki nem húzza be 4ből, az újabb 10% esély a Volánnak a döntőben.85ről indultunk...
vasárnap sok izgalmat rejt: ha nyer a Volán, még ők is odaérhetnek. a DAB lehetőségéről meg ne is beszéljek.
Raon 2011.03.05. 00:40:02
Na most értem haza a Kisvolán meccséről. Hát, őszintén szólva az egyik szemem sír, a másik nevet. Ami sír, az a Miskolcnak szól, mert nekem nagyon szimpatikus az, ahogy az idén berobbantak a honi jégkorong élmezőnyébe, és szurkoltam is nekik a sikerekért. A nevetés elvileg azért járna, hogy mindig öröm legyőzni egy ilyen élcsapatot.
Ezen a meccsen a Miskolc szerintem elég keveset mutatott, kb. csak azért volt szoros a meccs, mert a farm saját magának nehézzé tette. Az első harmadban a két gólunk mellett volt kettő vasunk, egy üres kapus keresztbelövésünk, meg legalább három, de inkább öt olyan ziccerünk, ami száz százalékosnak tekinthető. Ha kicsit odafigyelünk, már akkor eldönthettük volna a meccset. Ehelyett hagytuk feljönni az ellenfelet, és 3-3-nál egészen kiegyenlített lett minden. A Miskolc becsülettel darált, de őszintén szólva én sokkal többet vártam volna tőlük. Egyébként EBEL meccsekhez képest is remek iramú, pörgős kis meccs volt, egyáltalán nem éreztem azt, amit korábban, hogy lassított felvételt látnék (elnézést). Szóval magyar szinten ez szerintem egy szuper kis csata jött össze.
A mi csapatunktól meg el vagyok ájulva, de komolyan. Döbbenetes volt látni, hogy a fiatalok mennyire bátran (és nincs rá jobb szó, tökösen) kezelik a neccesebb helyzeteket is. Egy élmény volt, hogy kettő a háromra (igen, két csatár, három védő) milyen szuper figurákat mutattak a srácok, és rendre veszélyes lövés lett a vége. Budai szerintem csak az első gólban volt benne (a rövidre kapott egy fonák emelést, mellesleg Farkas emberhátrányban, három védő között szólózta be!), a többiről nem tehetett, a védők szemlátomást nem tudták lekövetni a farm energikus, gyorskorcsolyás játékát.
A meccs egyik apró pikanériája még az volt, ahogy a három fős miskolci, és négy fős volános tábor a harmadik harmadban hangpárbajt vívott. :))
Summa summárum: óriási gratuláció a farmnak, jó látni, hogy van jövő, és ugyanakkor respect a Miskolcnak is, remélem jövőre rá tudnak még tenni egy lapáttal az idei teljesítményükre. És persze kár, hgy a Stars nem hozta a kötelezőt, azért nekünk a negyedik hely még így is meglehet.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Ezen a meccsen a Miskolc szerintem elég keveset mutatott, kb. csak azért volt szoros a meccs, mert a farm saját magának nehézzé tette. Az első harmadban a két gólunk mellett volt kettő vasunk, egy üres kapus keresztbelövésünk, meg legalább három, de inkább öt olyan ziccerünk, ami száz százalékosnak tekinthető. Ha kicsit odafigyelünk, már akkor eldönthettük volna a meccset. Ehelyett hagytuk feljönni az ellenfelet, és 3-3-nál egészen kiegyenlített lett minden. A Miskolc becsülettel darált, de őszintén szólva én sokkal többet vártam volna tőlük. Egyébként EBEL meccsekhez képest is remek iramú, pörgős kis meccs volt, egyáltalán nem éreztem azt, amit korábban, hogy lassított felvételt látnék (elnézést). Szóval magyar szinten ez szerintem egy szuper kis csata jött össze.
A mi csapatunktól meg el vagyok ájulva, de komolyan. Döbbenetes volt látni, hogy a fiatalok mennyire bátran (és nincs rá jobb szó, tökösen) kezelik a neccesebb helyzeteket is. Egy élmény volt, hogy kettő a háromra (igen, két csatár, három védő) milyen szuper figurákat mutattak a srácok, és rendre veszélyes lövés lett a vége. Budai szerintem csak az első gólban volt benne (a rövidre kapott egy fonák emelést, mellesleg Farkas emberhátrányban, három védő között szólózta be!), a többiről nem tehetett, a védők szemlátomást nem tudták lekövetni a farm energikus, gyorskorcsolyás játékát.
A meccs egyik apró pikanériája még az volt, ahogy a három fős miskolci, és négy fős volános tábor a harmadik harmadban hangpárbajt vívott. :))
Summa summárum: óriási gratuláció a farmnak, jó látni, hogy van jövő, és ugyanakkor respect a Miskolcnak is, remélem jövőre rá tudnak még tenni egy lapáttal az idei teljesítményükre. És persze kár, hgy a Stars nem hozta a kötelezőt, azért nekünk a negyedik hely még így is meglehet.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
eszel59 2011.03.05. 07:31:20
Értetlenül állok egy ilyen teljesítmény előtt...hát hogy akar OB I-et nyerni a Vasas,ha sorozatban kikap a Fraditól?
Minket meg lenyomott a "KözepesVolán"!@Raon: nekem meg mind a két szemem sír-bár az egyik üveg...
Minket meg lenyomott a "KözepesVolán"!@Raon: nekem meg mind a két szemem sír-bár az egyik üveg...
hokihun 2011.03.05. 08:00:22
Nekem mindkét szemem nevetett tegnap:)
Mi egy gyenge iramú meccsen vertük a Vasast, és közben jött a remek hír Fehérvárról.
Mi egy gyenge iramú meccsen vertük a Vasast, és közben jött a remek hír Fehérvárról.
peterszky 2011.03.05. 08:43:38
@Lazlee: Engem továbbra is az idegesít, hogy aki harmadikként jut be a rájátszásba, annak NULLA esélye van a bronzérem megszerzésére...
Tillasz 2011.03.05. 09:57:40
@peterszky:
Miért ne lenne esélye?
Vélhetően a Fradiról van szó, ahol NHL tehetségek játszanak régi rutinos rókákkal kiegészülve, jó képességű edzővel, hihetetlen lendülettel leverték a Miskolcot és a Vasast sorjában. Nem beszélve a telt házas szurkolói támogatásról. Most jön egy 2 hete meccset nem játszó kipukkadt Volán.
Hol van a kezdeti optimizmus?:-)
Miért ne lenne esélye?
Vélhetően a Fradiról van szó, ahol NHL tehetségek játszanak régi rutinos rókákkal kiegészülve, jó képességű edzővel, hihetetlen lendülettel leverték a Miskolcot és a Vasast sorjában. Nem beszélve a telt házas szurkolói támogatásról. Most jön egy 2 hete meccset nem játszó kipukkadt Volán.
Hol van a kezdeti optimizmus?:-)
check 2011.03.05. 10:07:38
Azért egy szavunk sem lehet, a mögöttünk álló csapatok lelkesen helyezik a saját kezünkbe a sorsunkat. Azt gondolom, hogy már csak sporttársi tiszteletből is élnünk kellene a lehetőséggel elsőre mondjuk mindjárt holnap este.
@Lazlee: Eegyetértünk. Nem nagyon tudom, hogy mi a f-ért kell ilyen helyzetbe hozni a csapatokat. Kiváló szervezőképességre vall...
@Lazlee: Eegyetértünk. Nem nagyon tudom, hogy mi a f-ért kell ilyen helyzetbe hozni a csapatokat. Kiváló szervezőképességre vall...
Eisbären Miskolc (törölt) 2011.03.05. 10:13:11
@Tillasz: ÁÁÁÁ ez jó volt :D:D
potocsi 2011.03.05. 10:13:45
@Tillasz: látom a humorbogyót bevetted reggelire :(
szerinted helyes, hogy nincs meccs a bronzéremért?
minden bántás nélkül mondom, kicsit magas lovon ültök Fejér megyében, pedig nem Ti találtátok fel a Magyar Jégkorongot
Davidnak jobbulást, sajnos ez nagy érvágás lesz a további meccsekre Nekünk!
A bírókat elég sokszor szidom, hozzáteszem nem alaptalanul, igaz elfogultan, de úgy tartom jogosnak, hogy a tegnapi korrekt fújást is megemlítsem!
HAJRÁ FERENCVÁROS!
ui: holnap várjuk szeretettel Fehérvárt, és remélenyeim szerint egy ZÖLD-FEHÉR győzelemmel köszönünk el Tőlük
szerinted helyes, hogy nincs meccs a bronzéremért?
minden bántás nélkül mondom, kicsit magas lovon ültök Fejér megyében, pedig nem Ti találtátok fel a Magyar Jégkorongot
Davidnak jobbulást, sajnos ez nagy érvágás lesz a további meccsekre Nekünk!
A bírókat elég sokszor szidom, hozzáteszem nem alaptalanul, igaz elfogultan, de úgy tartom jogosnak, hogy a tegnapi korrekt fújást is megemlítsem!
HAJRÁ FERENCVÁROS!
ui: holnap várjuk szeretettel Fehérvárt, és remélenyeim szerint egy ZÖLD-FEHÉR győzelemmel köszönünk el Tőlük
Jégkorong 2011.03.05. 10:18:16
@Tillasz: voltál a tegnap esti meccsen ? Megoszthatnád gondolataidat, jó lenne tudnom, mi hogyan történt.
Raon 2011.03.05. 10:45:54
@potocsi:
> minden bántás nélkül mondom, kicsit magas lovon ültök Fejér megyében, pedig nem Ti találtátok fel a Magyar Jégkorongot
Irónia nem egy ország, ahol az irónok élnek.
> minden bántás nélkül mondom, kicsit magas lovon ültök Fejér megyében, pedig nem Ti találtátok fel a Magyar Jégkorongot
Irónia nem egy ország, ahol az irónok élnek.
peterszky 2011.03.05. 10:59:35
@Tillasz: Most nem az esélyekről fejtettem ki véleményemet, hanem a lebonyolítás rendjéről.
Xardas 2011.03.05. 11:03:57
@peterszky: Pedig jó lenne egy bronzmeccs. Már csak a játék miatt is. Max ha nem úgy alakul ahogy elterveztétek akkor megsérül a kapus és tudnátok pihenni a következő meccsre :)
Lazlee 2011.03.05. 11:13:04
@peterszky: hát az is mókás, pl a nem EBELrájátszós válogatottak maradjanak játkban, de mivan ha kiesnek az elődöntőben? Peterdi, Láda :D, Hajós :DD uez.
sorsod Borsod 2011.03.05. 12:11:53
Tényleg, ha a Miskolc nem jut a 3-ba, ami már szinte biztos, a bejutó csapatok vajon fognak-e mazsolázni belőlünk??
vaze 2011.03.05. 12:46:54
@potocsi: te igen jóban lehetsz Tillasszal, hogy nagy nyilvánosság előtt lefejérmegyeized! Jó, hogy nem mindjárt dózsás! :)))
budapestijeti 2011.03.05. 13:06:13
@Xardas: Vasárnap-kedd-szerda-péntek-vasárnap
Ez volt a pihenőhét....:DDDD
Ami a réven megjön, elmegy a vámon! Nagyon igaz! A Rolba sincs jó bőrben... :)
Ez volt a pihenőhét....:DDDD
Ami a réven megjön, elmegy a vámon! Nagyon igaz! A Rolba sincs jó bőrben... :)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.05. 13:08:40
lefekudt a vasas a fradinak na :D
megigertem h ha nyerunk beirom....
HAJRA FRADIIIII!!!
SZEP VOLT FIUK!!!
megigertem h ha nyerunk beirom....
HAJRA FRADIIIII!!!
SZEP VOLT FIUK!!!
1885* 2011.03.05. 13:10:10
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: na de megint? Biztos nagyon élvezték az előzőt!!! :D
1885* 2011.03.05. 13:15:03
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: még még még, ennyi nem elég :))))
benö51 2011.03.05. 13:15:29
@peterszky:94- 95-ben nem sírt a szád a döntőnél, hogy az abszolut első Volánnak a BS-ben kellet játszania az összes meccset, a te drágalátos agyon nyomott fradikáddal. Ez most más világ más feltételekkel, de komolyabb magyar jégkorongos sikerekkel.
budapestijeti 2011.03.05. 13:19:20
@benö51: Olyan nagyon sok választék fedett csarnokból nem volt! Ugye? :D
budapestijeti 2011.03.05. 13:31:50
@1885*: "Borsos Attila és Hoffmann Attila a bal szélen kisakkozták a behátráló Borbás Gergelyt, végül Borsos Attila tüzelt, és a laposan meglőtt korong a bal alsó sarokban kötött ki."MJSZ Honlap
Na így könnyű volt, ha a Vasas helyett még védekezni is nekünk kellett! :DD
Na így könnyű volt, ha a Vasas helyett még védekezni is nekünk kellett! :DD
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.05. 13:33:53
es az hogy is volt mikor too many players miatt nem adtak meg a golunk?
budapestijeti 2011.03.05. 13:38:18
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Úgy gondolta a jv, jobban járunk, ha előnyt kapunk...
kerusz 2011.03.05. 13:45:08
@potocsi: Az augusztusi ligaülésen a Volán indulása mellett a versenynaptár tervezet volt a téma az OB I-ben. A csapatok képviselői vetették fel, hogy ne legyen bronzmeccs, mert minek, majd egyhangúlag megszavazták, így került ki a menetrendből. Tessék a bronzmeccs ügyében náluk reklamálni.
1885* 2011.03.05. 13:56:40
@budapestijeti: pedig én kértem Borbás gólt, de így, ha a kispajtásai nem engedik...
peterszky 2011.03.05. 14:08:16
@benö51: Nem sírtam, mivel akkor még elég fiatal siheder voltam, de: általában itt a Volánnal mindig összehozzák a magyar jégkorong érdekét. Most azt kérdezném, hogy akkor nem volt az a jégkorong érdeke, hogy mondjuk egy szezonban 3/4x egy bajnoki döntőn legyenek 7-8000-en vagy többen? Milyen alternatívák voltak arra, hogy legalább ennyien legyenek egy másik helyszínen? A fél karomat odaadnám egy ilyen meccsért mostanság, sajnos elég messze vagyunk ettől.
budapestijeti 2011.03.05. 14:28:37
@peterszky: Egy Fradi-Újpest, vagy Fradi-Lehel meccsre simán kiment 5000 szurker.
A BS edzőpálya volt Budapesten az egyetlen állandóan fedett pálya!
A BS edzőpálya volt Budapesten az egyetlen állandóan fedett pálya!
Balog Kinga 2011.03.05. 14:30:16
@benö51:
Szerinted a BS a fradinak a saját pályája volt? Mert akkor nagyon tévedsz. A fradi kb ugyanannyiszor játszott, edzett abban az évben a BS-ben, mint a volán, azaz egyszer sem, a döntőket leszámítva. Szóval az egy semleges pálya volt. Ennek ellenére most nagyon elkezdtem sajnálni a volánt! Hogy mennyi méltánytalanság érte őket az elmúlt években, évtizedekben.....
Amúgy mik azok a nagyon komoly jégkorongos sikerek, amiről beszélsz?
Szerinted a BS a fradinak a saját pályája volt? Mert akkor nagyon tévedsz. A fradi kb ugyanannyiszor játszott, edzett abban az évben a BS-ben, mint a volán, azaz egyszer sem, a döntőket leszámítva. Szóval az egy semleges pálya volt. Ennek ellenére most nagyon elkezdtem sajnálni a volánt! Hogy mennyi méltánytalanság érte őket az elmúlt években, évtizedekben.....
Amúgy mik azok a nagyon komoly jégkorongos sikerek, amiről beszélsz?
1885* 2011.03.05. 14:41:39
@budapestijeti: volt az több is :D azok a boldog szép napok :)
@Balog Kinga: igaz, konkrétan mindenki nyitott pályához volt szokva, a fedett, meg mindenkinek kicsit "nehezített" körülmény volt :D
@Balog Kinga: igaz, konkrétan mindenki nyitott pályához volt szokva, a fedett, meg mindenkinek kicsit "nehezített" körülmény volt :D
peterszky 2011.03.05. 14:44:43
@benö51: "Ez most más világ más feltételekkel, de komolyabb magyar jégkorongos sikerekkel."
Na igen, efelett el is siklottam. Kb. 500-as átlagnézőszám egy-egy meccsen a MAGYAR bajnokságban és csatlakozik mellé egy viszonylag jó válogatott teljesítmény, Magyarországon belül (mert országhatáron túlra azért már melósabb kimenni, oda a drukkballonos nem megy ki) nulla hangulatú mérkőzésekkel, mert oda divat kijárni, de egy bajnoki meccs már büdös. Előre lefutott bajnokság. Mit ne mondjak, óriási sikerek. Büszkék lehetünk magunkra.
Na igen, efelett el is siklottam. Kb. 500-as átlagnézőszám egy-egy meccsen a MAGYAR bajnokságban és csatlakozik mellé egy viszonylag jó válogatott teljesítmény, Magyarországon belül (mert országhatáron túlra azért már melósabb kimenni, oda a drukkballonos nem megy ki) nulla hangulatú mérkőzésekkel, mert oda divat kijárni, de egy bajnoki meccs már büdös. Előre lefutott bajnokság. Mit ne mondjak, óriási sikerek. Büszkék lehetünk magunkra.
peterszky 2011.03.05. 14:49:22
"Ez most más világ más feltételekkel"
Más feltételekkel. Azért ebbe gondolj bele, tényleg más feltételek vannak MINDENÜTT? Szerintem nem.
Na most befejeztem a sírás-rívást.
Más feltételekkel. Azért ebbe gondolj bele, tényleg más feltételek vannak MINDENÜTT? Szerintem nem.
Na most befejeztem a sírás-rívást.
benö51 2011.03.05. 14:53:08
@Balog Kinga: Az tény, mint ahogy az is kb 2000 fehérvári, volt 6000 pesti ellen. Azért úgye az nem mindegy. Mondjuk Fehérváron is lett volna 3500 néző a csarnokban és abból 3000 hazai szurkoló és 500 vendég. szerinted ez nem számít?
Vincenzo90 2011.03.05. 14:54:08
Az, hogy nincs bronzmeccs, az a csapatok hibája. Pedig most végül bárki kerül oda, a csapatoknak megérné valószínűleg, az érdeklődés is megvan iránta. Tényleg gáz, hogy esélyt sem kap akárki kerül oda.
benö51 2011.03.05. 14:57:38
@peterszky: Ez azért nem a Volán bűne? Az ifi elődöntőn is voltunk 500-an. A MOL ligában és az OB1-ben is össze szokott jönni átlagban 400 néző a farm meccsre. Arról nem tehetek, hogy BP-en nincs 2000 ember, hogy kimenjen meccsre.
Mihelyt az elődöntő lesz akkor azért Fehérváron 2000-2500 fős nézőszám összejön.
Tavaly a jól emlékszem a legtöbb néző nálatok is az elődöntőn volt.
Mihelyt az elődöntő lesz akkor azért Fehérváron 2000-2500 fős nézőszám összejön.
Tavaly a jól emlékszem a legtöbb néző nálatok is az elődöntőn volt.
Balog Kinga 2011.03.05. 14:58:04
@1885*:
nem egészen, mert a volánnak akkor már megvolt a fedett pályája, így ez inkább ez csak a többieknek jelentett "nehezített körülményt"! ezét sem világos miért sírnak most a múlt miatt?
nem egészen, mert a volánnak akkor már megvolt a fedett pályája, így ez inkább ez csak a többieknek jelentett "nehezített körülményt"! ezét sem világos miért sírnak most a múlt miatt?
benö51 2011.03.05. 14:58:33
@Balog Kinga: tévedsz, volt bent fradi-dózsa.
benö51 2011.03.05. 14:59:25
@peterszky: 4 meccs nem lehetett mert 2 győzelemig ment a döntő
peterszky 2011.03.05. 15:04:16
@benö51: Ki mondta, hogy a Volán bűne? Nem Budapesten nincs, sehol nincsen. Se Újvárosban, se Miskolcon.
Lehet akkor volt, de csak a vendégszurkolók száma miatt, szerintem hazai oldalon voltunk annyian az első Fradi - UTE-n is, amit 5-4-re nyertünk.
Lehet akkor volt, de csak a vendégszurkolók száma miatt, szerintem hazai oldalon voltunk annyian az első Fradi - UTE-n is, amit 5-4-re nyertünk.
peterszky 2011.03.05. 15:05:38
@benö51: Hasamra ütve írtam a számokat, ezek szerint a hárommal azért nem lőttem nagyon mellé...
Balog Kinga 2011.03.05. 15:06:54
@benö51:
Na akkor lényegében a ti szurkolóitok nem maradtak le a döntőről! Viszont az jobb lett volna, ha a fradisták igen? Fura szemlélet alakult ki nálatok....
Na akkor lényegében a ti szurkolóitok nem maradtak le a döntőről! Viszont az jobb lett volna, ha a fradisták igen? Fura szemlélet alakult ki nálatok....
1885* 2011.03.05. 15:10:39
@benö51: Újpest-Fradi, a BS-ben és mégis egy évben hányszor?
@Balog Kinga: nem emlékszem mióta van fedett a Volánnak, miért ne sírnának :) szegény Volán, hát nem látod mennyire el van nyomva :)
Tényleg, most miért is kell rágódni egy 15 évvel ezelőtti eseményen mikor minimum 10 éve ők irányítanak, mindent és majdnem mindenkit?
@Balog Kinga: nem emlékszem mióta van fedett a Volánnak, miért ne sírnának :) szegény Volán, hát nem látod mennyire el van nyomva :)
Tényleg, most miért is kell rágódni egy 15 évvel ezelőtti eseményen mikor minimum 10 éve ők irányítanak, mindent és majdnem mindenkit?
budapestijeti 2011.03.05. 15:18:11
@1885*: 1993-ban már volt fedett pálya Fehérváron (rövid pályás gyors korcsolya verseny már volt benne :D)! Ezt kerestem eddig...
Logikus lenne, hogy ha a döntőt nyerő csapat elődöntőbeli ellenfele legyen a 3., de az is elfogadható, ha az elődöntő eredményeit veszik alapul, sőt az is, ha az elődöntőben kiesett csapatok egymás elleni eredményét! A versenykiírás mit mond?
Logikus lenne, hogy ha a döntőt nyerő csapat elődöntőbeli ellenfele legyen a 3., de az is elfogadható, ha az elődöntő eredményeit veszik alapul, sőt az is, ha az elődöntőben kiesett csapatok egymás elleni eredményét! A versenykiírás mit mond?
budapestijeti 2011.03.05. 15:20:02
Közben ne felejtsetek el szavazni EBEL oldalon...:D
...mert csak a magunk érdekét nézzük!:)
...mert csak a magunk érdekét nézzük!:)
benö51 2011.03.05. 15:23:11
@1885*: Csak megemlítettem, hogy voltak idők az én életemben amikor Bp volt a sport központi győztese, hisz vidéki egyesület csapatsportban nem nyerhetett akár milyen jó volt. Most viszont csak pénz kérdése, hogy jó csapat legyen, had ne sajnálkozzak egy 2 milliós nagyvároson, hogy nem tud összerakni egy ütőképes csapatot pl jégkorongban a 120 ezres fehérvár ellenében.
1885* 2011.03.05. 15:27:18
@peterszky: jaj örömmel láttam a Fradihokin, hogy Kocka már tud "szépen örülni" gól után :)
ja másvilág :)
@budapestijeti: nem tudom mit mond a versenykiírás és nem is érdekel :) A kedvemért előkerested? köszi :)
Nem szavazok többet, egy, mert csalás úgyis, kettő, mi itten igyekszünk a Volános gyerekért közben meg a Volándrukkerek cseszegetnek minket :(
Én meg leltem egy idézetet és valahogy a Volán magyar bajnokságban szereplése jutott eszembe:
"Amikor nincs meg a kudarc lehetősége, a győzelem jelentéktelen."
Robert Harold Schuller
ja másvilág :)
@budapestijeti: nem tudom mit mond a versenykiírás és nem is érdekel :) A kedvemért előkerested? köszi :)
Nem szavazok többet, egy, mert csalás úgyis, kettő, mi itten igyekszünk a Volános gyerekért közben meg a Volándrukkerek cseszegetnek minket :(
Én meg leltem egy idézetet és valahogy a Volán magyar bajnokságban szereplése jutott eszembe:
"Amikor nincs meg a kudarc lehetősége, a győzelem jelentéktelen."
Robert Harold Schuller
budapestijeti 2011.03.05. 15:31:19
@benö51: 3 jelentkező lenne - legalább! Ebből a "Szerethetők" állnak hozzá legközelebb, létesítmény, támogató, játékosállomány tekintetében. Ha kijön Nekik a lépés még titeket is elkaphatnak, már most is. Erre püff, 2x elkalapáljuk Őket, innen a "nagyfaluból"...
BP SZTARSZ erről szólt - volna...
BP SZTARSZ erről szólt - volna...
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.05. 15:32:38
@benö51: :-))) nem elfelejteni, hogy Fehérváron az Ee (EBEL indulás előtt) időszámításban kb. ugyanannyi néző tolongott, mint bárhol máshol, akárcsak most az OB1-ben. A Eu (EBEL indulás utáni) pedig a nézők 30-40 %-a nem fehérvári!!!
Budapestet soha ne tekintsd egy 2 milliós nagyvárosnak...gondolkozz, mikor fog összeállni akárcsak 2 kerület létrehozni egy csapatot?...ha pedig kerületekre bontod, máris kisvárosokból állunk 60-80 ezresekből max. :-P
Persze nem ez az alapvető probléma!
Budapestet soha ne tekintsd egy 2 milliós nagyvárosnak...gondolkozz, mikor fog összeállni akárcsak 2 kerület létrehozni egy csapatot?...ha pedig kerületekre bontod, máris kisvárosokból állunk 60-80 ezresekből max. :-P
Persze nem ez az alapvető probléma!
1885* 2011.03.05. 15:33:14
@benö51: ne sajnálkozz, én meg megjegyezném, hogy könnyebb ott szponzort találni, ahol egy klub van, mint ahol sok. Már persze csak akkor ha megengeded, hogy pestiként véleményt nyilváníthassak. Pláne ahogy te írtad "dózsá"-sként.
Szóval hány Újpest-Fradi volt egy évben a BS-ben? 1? 2?
Szóval hány Újpest-Fradi volt egy évben a BS-ben? 1? 2?
1885* 2011.03.05. 15:41:36
@benö51: "hisz vidéki egyesület csapatsportban nem nyerhetett akár milyen jó volt." ezt egyébként, hogy érted? Csapatsportokban ki volt adva a bíróknak, hogy vidéki egyesület nem nyerhet?
1885* 2011.03.05. 15:53:55
@Ringleader: igazából úgy kellett volna írnom, hogy kerületen belül meg pláne nem :D
@budapestijeti: itt van még egy
"Engem ide kötött minden, a gyermekkor, a barátok, az újpesti utcák és a Megyeri úti stadion. Most megkérdezhetné bárki, hogy nem bántam-e meg ezt a hűséget. Nyugodt szívvel állíthatom, nem."
Szusza Ferenc
@budapestijeti: itt van még egy
"Engem ide kötött minden, a gyermekkor, a barátok, az újpesti utcák és a Megyeri úti stadion. Most megkérdezhetné bárki, hogy nem bántam-e meg ezt a hűséget. Nyugodt szívvel állíthatom, nem."
Szusza Ferenc
peterszky 2011.03.05. 15:57:53
@1885*: Na akkor én sem maradhatok adós egy jó kis idézettel:
„Én úgy tanultam, hogy a világ az olyan,
hogy az ember Fradi-drukker.
A rendes magyar ember az Fradi-drukker.
Vagy még egyszerűbb dolog ez:
az ember fradista, ahogy a nap süt vagy a fű nő."
Esterházy Péter
:)
„Én úgy tanultam, hogy a világ az olyan,
hogy az ember Fradi-drukker.
A rendes magyar ember az Fradi-drukker.
Vagy még egyszerűbb dolog ez:
az ember fradista, ahogy a nap süt vagy a fű nő."
Esterházy Péter
:)
budapestijeti 2011.03.05. 15:58:57
@1885*: Respekt!!!!! Ő egy halhatatlan idol! Tisztelet a hűségéért, tisztelet tisztességéért!
Azért megnéztem:
Az OB.I. Versenykiírás egyáltalán nem foglalkozik a bronzéremmel (3.hely). Lehet, hogy mindkét elődöntő vesztes bronzos lesz?:D
Azért megnéztem:
Az OB.I. Versenykiírás egyáltalán nem foglalkozik a bronzéremmel (3.hely). Lehet, hogy mindkét elődöntő vesztes bronzos lesz?:D
1885* 2011.03.05. 16:01:38
@peterszky: ma nagyon kedves leszek és nem Heti idézetet kapsz tőlem :P
"Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!"
Simon Tibor.
Na gratulálok kollegák, ezt a topicot lassan sikerül szétoffolni :)
"Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!"
Simon Tibor.
Na gratulálok kollegák, ezt a topicot lassan sikerül szétoffolni :)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.05. 16:02:28
:-))) akkor hatalmas az egyetértés!
@1885*: @peterszky: a lényeget tekintve mindketten ugyanazt írjátok!
@benö51: ezért nem 2 millió a 2 millió...mondjuk egyébként is csak 1,7!
@1885*: @peterszky: a lényeget tekintve mindketten ugyanazt írjátok!
@benö51: ezért nem 2 millió a 2 millió...mondjuk egyébként is csak 1,7!
peterszky 2011.03.05. 16:03:21
„Magyar vagyok, keresztény vagyok és fradista, ezekől egy is elég, hogy ne vigyem semmire ebben az országban…”
Dr. Lakat Károly
Ennyi mára.
Dr. Lakat Károly
Ennyi mára.
1885* 2011.03.05. 16:04:02
@budapestijeti: mi is kérünk egy bronzot!
A Peterszkynek küldött idézetet fogadd Te is jószívvel. Ute-Fradi barátságtengely LOL.
A Peterszkynek küldött idézetet fogadd Te is jószívvel. Ute-Fradi barátságtengely LOL.
benö51 2011.03.05. 16:14:25
@1885*: A bírókat te írtad én csak gondoltam. Nyugodtan utána nézhetsz az évkönyvekben, hogy a Verebes féle ETOn kivül, még kinyert, foci, hoki, kosár, kézi és röplabdában úgy 93 ig. Sok vidékit nem találsz bennük, pedig ott is voltak jó kiemelkedő sportolók és csapatok.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.05. 16:19:42
@benö51: ebben az egyben van csak igazad! A többi témát is érintenéd? Légy szíves!
Uteapu 2011.03.05. 16:23:20
Sok mindent nem értek itt, egyet azért kérdeznék. A Budapest-vidék örökzöldben a kisebbségi érzés, vagy a hülyeség mondat itt sokakkal baromságot. Persze tulajdonképpen mindegy, mert mindegyik orvosi eset.
1885* 2011.03.05. 16:33:15
@benö51: Ne haragudj, de nem fogok utánanézni, nem érdekel sem a kosár, sem a kézi sem a röpladba, sőt a foci se nagyon :D A vizilabdában is biztos csalásból nyert annyit az a sok béna pesti csapat :)
Én írtam le, csak rákérdeztem, hogy egyértelmű legyen, ezek szerint gondolatolvasó vagyok. Azért ez így elég durva állítás, + nehezen bizonyítható.
És most mi a helyzet? Most az van kiadva, hogy a vidéki csapatokat kell segítsék a bírók?
Én írtam le, csak rákérdeztem, hogy egyértelmű legyen, ezek szerint gondolatolvasó vagyok. Azért ez így elég durva állítás, + nehezen bizonyítható.
És most mi a helyzet? Most az van kiadva, hogy a vidéki csapatokat kell segítsék a bírók?
benö51 2011.03.05. 17:07:20
@Uteapu: Nálam nincs Bp-vidék ellentét, csak nosztalgiáztam egy kicsit a sok Volánt ért támadás miatt, hogy a múltban nekünk és voltak vélt, vagy valós sérelmeink amire egyesek a IX kerületiek közül nem nagyon akarnak emlékezni.
Milos Palovcik 2011.03.05. 17:13:36
Hihetetlen... Mindenről a Volán tehet. A szemét! Arról is, hogy a többiek bekorlátozták, hogy 38 pont játszhat, arról is, hogy Jani kitalálta a villámigazolás intézményét.
Szánalmas ez az egész.
Aki bajnok akar lenni, az verje meg az ellenfelét 4x legalább! Ennyi...
Szánalmas ez az egész.
Aki bajnok akar lenni, az verje meg az ellenfelét 4x legalább! Ennyi...
Tillasz 2011.03.05. 17:57:25
@vaze:
Basszus, most lelepleztél!:-D
@hokihun:
Szerintem meg nincs. Mivel nincs bronz meccs mindkét csapat 3.! Azaz ennek esélye, ha nem nyer nem NULLA a bronz esélye, hanem SZÁZ százalék!
@potocsi:
1. NEM helyes, hogy nincs bronz meccs. (Kerusz válaszolt, miért is nincs. Azért ÉN kíváncsi lennék, ki indítványozta?)
2. Nem vagyok Fejér-megyei. Engem is bosszant nem kevés Fehérvári szurkoló lenéző, lekezelő stílusa, amikor időnként ide röfögve minősíti az általa nem ismert MOL Ligát és más hazai csapatokat. Zavar, ha nem tudják honnan indultak. Ugyancsak zavar az állandó felemlegetése annak, hogy 25* bajnokok vagyunk.
Többeknek:
1. Számomra NEM elfogatható, hogy a Volán nem a teljes csapatával játszik az elődöntőben.
2. NEM tartom helyesnek, hogy ha az átigazolási lezárult január 31-én, akkor utána miért is lehet majd később igazolni.
3. ELFOGADHATATLAN, hogy csapatok zsarolják a bajnokság lebonyolítása során az MJSZ-t!
4. NEM tartom helyesnek, hogy az EBEL csapat kiesése után 6-7 játékos két csapatban is játszhat az OB I-ben.
5. A MAGYAR HOKI szempontjából inkább a Fradi érje el a 3. helyet, és ne a Farm.
6. KÖNYÖRGÖM, ne magyar jv-ők és vb-ók legyenek a legjobb 4 között.
Basszus, most lelepleztél!:-D
@hokihun:
Szerintem meg nincs. Mivel nincs bronz meccs mindkét csapat 3.! Azaz ennek esélye, ha nem nyer nem NULLA a bronz esélye, hanem SZÁZ százalék!
@potocsi:
1. NEM helyes, hogy nincs bronz meccs. (Kerusz válaszolt, miért is nincs. Azért ÉN kíváncsi lennék, ki indítványozta?)
2. Nem vagyok Fejér-megyei. Engem is bosszant nem kevés Fehérvári szurkoló lenéző, lekezelő stílusa, amikor időnként ide röfögve minősíti az általa nem ismert MOL Ligát és más hazai csapatokat. Zavar, ha nem tudják honnan indultak. Ugyancsak zavar az állandó felemlegetése annak, hogy 25* bajnokok vagyunk.
Többeknek:
1. Számomra NEM elfogatható, hogy a Volán nem a teljes csapatával játszik az elődöntőben.
2. NEM tartom helyesnek, hogy ha az átigazolási lezárult január 31-én, akkor utána miért is lehet majd később igazolni.
3. ELFOGADHATATLAN, hogy csapatok zsarolják a bajnokság lebonyolítása során az MJSZ-t!
4. NEM tartom helyesnek, hogy az EBEL csapat kiesése után 6-7 játékos két csapatban is játszhat az OB I-ben.
5. A MAGYAR HOKI szempontjából inkább a Fradi érje el a 3. helyet, és ne a Farm.
6. KÖNYÖRGÖM, ne magyar jv-ők és vb-ók legyenek a legjobb 4 között.
Grundolf 2011.03.05. 18:25:20
Ezért én olyanra is emléxek, hogy a Fradi Fehérváron játszotta a BEK csoport kört a Prága, a Steaua és a Galatasaray ellen.
93 környékén lehetett.
2 napon telt ház volt, a törökök ellen kevesebben voltak pedig ott volt a legtöbb gól 59-1 ha jól rémlik. :D
Soha nem fogom elfelejteni életem első román-magyar hokimeccse volt a Fradi-Steaua 6-3, azóta tudom, hogy minden meccs háború és soha nem lesz olyan, hogy magyar-román barátságos...
93 környékén lehetett.
2 napon telt ház volt, a törökök ellen kevesebben voltak pedig ott volt a legtöbb gól 59-1 ha jól rémlik. :D
Soha nem fogom elfelejteni életem első román-magyar hokimeccse volt a Fradi-Steaua 6-3, azóta tudom, hogy minden meccs háború és soha nem lesz olyan, hogy magyar-román barátságos...
benö51 2011.03.05. 18:39:46
@Grundolf: Volt még előtte is Fehérváron BEK meccs még Farkas Caja féle csapatnak, mivel október elején csak nálunk volt jég kb 78-79 magaságában
Tillasz 2011.03.05. 19:33:53
@Jégkorong:
Ahogy ígértem ott voltam. (Ezzel gyakorlatilag megpecsételtem a Miskolc sorsát!)
A forralt bor igen szar, míg a Hot-Dog finom volt. Ez utóbbi sajnos azonban lassan a pénztárcám ingerküszöbön kívülre kerül.
Gyerek játszott, gólt lőtt, haverjai szintén a jégen voltak. A család egyik fele örült, a másik nem nagyon. Lányom - értesítési gondok miatt - még nem volt a kórházban!:-)
De a meccsről pár szó.
Amennyiben elolvasod az edzői nyilatkozatokat fedik a valóságot. Egy érzelem mentes Miskolc egy lelkes Volántól megérdemelten kapott ki. Az a csapat, amelyik folyamatosan eljátssza azt, hogy 2-3 gólos előnyt ad ellenfelének, előbb-utóbb belefut egy ilyenbe.
Az első harmad a Volánról szólt, a 12-11-es kapura lövési arány nem tudom, hogyan jött ki, de a Miskolc a 17. percben lőtt értékelhetőt először. A 2.-tól kezdve a Miskolc dominált, azonban egy szép PP és egy szép szóló gól előnyt adott a Farmnak. A 3. harmad gyakorlatilag végig a Volán harmadban játszódott, nyomott a Miskolc viszont nem éreztem, hogy gólt tudnak lőni. A kapus lehozatal már veszett fejsze nyele.
A két kapus csapnivaló volt, a zebra trió borzasztó. (A két vb-nak ugyan nem sikerült alulmúlni KB-BÁ Újvárosi produkcióját, de sajna nem igen tudtuk mikor mit is fújnak. A jv-nek szemüveget, mert kb. 5* fújt le úgy akciót, hogy a korong nem volt a kapusnál, sőt annak közelében sem, stb. stb.)
Ahogy ígértem ott voltam. (Ezzel gyakorlatilag megpecsételtem a Miskolc sorsát!)
A forralt bor igen szar, míg a Hot-Dog finom volt. Ez utóbbi sajnos azonban lassan a pénztárcám ingerküszöbön kívülre kerül.
Gyerek játszott, gólt lőtt, haverjai szintén a jégen voltak. A család egyik fele örült, a másik nem nagyon. Lányom - értesítési gondok miatt - még nem volt a kórházban!:-)
De a meccsről pár szó.
Amennyiben elolvasod az edzői nyilatkozatokat fedik a valóságot. Egy érzelem mentes Miskolc egy lelkes Volántól megérdemelten kapott ki. Az a csapat, amelyik folyamatosan eljátssza azt, hogy 2-3 gólos előnyt ad ellenfelének, előbb-utóbb belefut egy ilyenbe.
Az első harmad a Volánról szólt, a 12-11-es kapura lövési arány nem tudom, hogyan jött ki, de a Miskolc a 17. percben lőtt értékelhetőt először. A 2.-tól kezdve a Miskolc dominált, azonban egy szép PP és egy szép szóló gól előnyt adott a Farmnak. A 3. harmad gyakorlatilag végig a Volán harmadban játszódott, nyomott a Miskolc viszont nem éreztem, hogy gólt tudnak lőni. A kapus lehozatal már veszett fejsze nyele.
A két kapus csapnivaló volt, a zebra trió borzasztó. (A két vb-nak ugyan nem sikerült alulmúlni KB-BÁ Újvárosi produkcióját, de sajna nem igen tudtuk mikor mit is fújnak. A jv-nek szemüveget, mert kb. 5* fújt le úgy akciót, hogy a korong nem volt a kapusnál, sőt annak közelében sem, stb. stb.)
E11 2011.03.05. 20:50:51
@benö51: ebből is látszik, hogy rohadtul el voltatok nyomva már akkor is
a 2000 fehérvári, amúgy hogy jött ki neked? beleszámoltad azokat is, akik a fehérvári út környékéről jöttek a meccsre, vagy mi?
a 2000 fehérvári, amúgy hogy jött ki neked? beleszámoltad azokat is, akik a fehérvári út környékéről jöttek a meccsre, vagy mi?
benö51 2011.03.05. 20:58:06
Ha ott voltál élőben láthattad.
zsozsi68 2011.03.05. 21:14:57
Sokan szidják az EBEL-es Volánt mert aránytalanul erősebb mint a többi csapat és nem tartják igazságosnak az OBI-ben szereplését, de azt elfelejtik, hogy az EBEL előtt 5X nyertük meg zsinórban...
mannisenmaki_ 2011.03.05. 22:10:58
Régmúlt: a "semleges" BS-ben a fradi induló szólt a hangszórókból, azért vitték oda, hogy a szurkolói fölény meglegyen, mert nem lett volna több fradista Fehérváron; voltunk 2-3000en az egyik felén, a másik tele zöldekkel, 5000-en.
Az Ebel előtt sem annyi néző volt nálunk, mint bárhol máshol (kivéve Újvárost, ahol szintén sokan voltak), hanem min. a kétszerese a többi csapat átlagának. Az egész vita pedig onnan indult, peterszky kolléga nehezményezte a kiírást, amit Benő kolléga nem tudom, miért, magára vett. Csak a tények tisztelete miatt írtam ennyit, aki meg olyan fiatal, hogy ezeken a régi meccseken nem tudott ott lenni, az örüljön a korának, de ne csodálkozzon, ha néha kioktatják a feddhetetlennek hitt múltról, ráadásul arról a lóról beszélve, amiról az apjuk/bátyjuk azt hitte, mindig a sajátjuk lesz.
Az Ebel előtt sem annyi néző volt nálunk, mint bárhol máshol (kivéve Újvárost, ahol szintén sokan voltak), hanem min. a kétszerese a többi csapat átlagának. Az egész vita pedig onnan indult, peterszky kolléga nehezményezte a kiírást, amit Benő kolléga nem tudom, miért, magára vett. Csak a tények tisztelete miatt írtam ennyit, aki meg olyan fiatal, hogy ezeken a régi meccseken nem tudott ott lenni, az örüljön a korának, de ne csodálkozzon, ha néha kioktatják a feddhetetlennek hitt múltról, ráadásul arról a lóról beszélve, amiról az apjuk/bátyjuk azt hitte, mindig a sajátjuk lesz.
mannisenmaki_ 2011.03.05. 22:14:35
ON: jó meccs volt a pénteki, jó irammal, bár sok technkai hibával, + emelkedni kezdett a farm nézőszáma.
E11 2011.03.05. 22:17:07
@zsozsi68: szerintem csak az ob1-s szereplése miatt van szidva, illetve amiatt, hogy nem elég, hogy messze a leggazdagabb csapat, még a szövetség is ott támogatja, ahol tudja
amúgy az miért számít, hogy ötször nyert zsinórban bajnokságot? ilyet, vagy ennél nagyobb sorozatot sztem csinált a Fradi meg a Dózsa is mégse tudok róla, hogy ez után kijelentették volna, hogy ők akkor jövőre nem indulnak, majd talán a döntőbe beszállnak
amúgy az miért számít, hogy ötször nyert zsinórban bajnokságot? ilyet, vagy ennél nagyobb sorozatot sztem csinált a Fradi meg a Dózsa is mégse tudok róla, hogy ez után kijelentették volna, hogy ők akkor jövőre nem indulnak, majd talán a döntőbe beszállnak
zsozsi68 2011.03.05. 23:52:11
@E11: Azért írtam,hogy az EBEL előtt, mert már akkor sem nagyon volt ellenfelünk. Azóta nyertünk még hármat, még ha nőtt is a különbség. Őszinte sajnálatomra csak 15 éve járok Hokira, nem tudom előtte akár a Fradi, akár a Dózsa, milyen viszonyok közt, mennyi ellenféllel szemben húzta be a 10-es sorozatukat. Abban viszont igazad van, hogy nem normális az OB1 rájátszása, de aki tud jobbat, tegyen javaslatot a Szöv.-nek
Raon 2011.03.06. 06:03:49
Emberek, ez azért tényleg nem semmi. Azt hiszem, itt többen sikeresen bizonyították, hogy mit takar a Volán fóbia néven jegyzett jelenség valójában. Az szerintem teljesen érthető, ha némely - sajnos - magas lóról kioktató, pökhendi módon megnyilatkozó fehérvári szurkoló megkapja a kellő törődést a hülyeségeiért a többi csapat fanatikusaitól - de az ilyen viták láttán nagyon kilóg a lóláb, hogy bizonyos frusztrációkat többen ott igyekeznek magukra venni, ahol csak lehet. Azt gondolom, ilyenkor már teljesen mindegy is, hogy ki hogyan nyilatkozik Volános oldalról - mindig lesznek olyanok, akik mélységesen sértve érzik majd magukat, és saját érzékenységük igazolására természetesen azonnal előrántják a kalapból a Volános pökhendiséget, lenézést (még akkor is, ha az történetesen egyáltalán nem igaz).
Én arra tippelnék, hogy a puszta tény, hogy a magyar jégkorongban a Volán az utóbbi tíz évben olyan megkérdőjelezhetetlenül egyeduralkodó lett a sikereket nézve, mint amilyen pl. a Fradi volt fociban anno, szóval ez a tény önmagában elviselhetetlen más csapatok szurkolóinak számára (és innentől mindegy az is, hogy most épp a Volánról beszélnénk, ha a Gyulafirátót ért volna el ilyen sikereket, és nőtt volna ennyivel a többi magyar csapat fölé, akkor itt ugyanezek az emberek őket kezdenék zsigerből utálni). Amellyel amúgy szintén semmi baj nincsen, csak ezt nem érdemes másnak hívni, és tessék egyenes gerinccel vállalni, hogy valójában erről van szó.
Az OB1 rájátszása meg tényleg nem az igazi így - de ha a klubok vezetői így döntöttek, nem hiszem, hogy van értelme nekünk erkölcsi ítéletet mondani.
Kerusz tájékoztatása is elég egyértelmű volt a bronzzal kapcsolatban (amúgy szerintem is hülyeség, hogy nincs bronzcsata) - de érdekes módon nem láttam itt a nagymegmondó emberektől, hogy "elnézést, nem tudtam, hogy a saját klubvezetésünk sem teljesen százas az ügyben". Tisztelt érintettek, nem kellene néha kicsit többet (vagy jobban) a tükörbe nézni?
Én arra tippelnék, hogy a puszta tény, hogy a magyar jégkorongban a Volán az utóbbi tíz évben olyan megkérdőjelezhetetlenül egyeduralkodó lett a sikereket nézve, mint amilyen pl. a Fradi volt fociban anno, szóval ez a tény önmagában elviselhetetlen más csapatok szurkolóinak számára (és innentől mindegy az is, hogy most épp a Volánról beszélnénk, ha a Gyulafirátót ért volna el ilyen sikereket, és nőtt volna ennyivel a többi magyar csapat fölé, akkor itt ugyanezek az emberek őket kezdenék zsigerből utálni). Amellyel amúgy szintén semmi baj nincsen, csak ezt nem érdemes másnak hívni, és tessék egyenes gerinccel vállalni, hogy valójában erről van szó.
Az OB1 rájátszása meg tényleg nem az igazi így - de ha a klubok vezetői így döntöttek, nem hiszem, hogy van értelme nekünk erkölcsi ítéletet mondani.
Kerusz tájékoztatása is elég egyértelmű volt a bronzzal kapcsolatban (amúgy szerintem is hülyeség, hogy nincs bronzcsata) - de érdekes módon nem láttam itt a nagymegmondó emberektől, hogy "elnézést, nem tudtam, hogy a saját klubvezetésünk sem teljesen százas az ügyben". Tisztelt érintettek, nem kellene néha kicsit többet (vagy jobban) a tükörbe nézni?
peterszky 2011.03.06. 08:06:22
@Raon: Egyenes gerinccel vállaljuk a Volán utálatot, ez nagyon jó, fetrengek :))) Az utálat az valahol a Vasasnál kezdődik számomra.
HSC77 2011.03.06. 09:01:36
@Grundolf: de nálunk a Sportclub _ Steaua mindig is barátságos volt...he..he..
HSC77 2011.03.06. 09:03:19
főképp 89 előtt voltunk nagyon jo viszonyban a bakákkal mert nnnnagyon ugy kellett legyen
Uteapu 2011.03.06. 09:11:08
Ma már lesznek meccsek, úgyhogy egy rövid ideig, nem fogunk a zöldségek között kotorászni.Annyi, holtidőre jellemző hsz. van, hogy abból egy nagybani zöldségpiac összejönne.
Ismételten csak azt tudom mondani,hogy Tillasz, (.05: 17.05.)mint általában,ismét fején találta a szeget.Pontjaihoz csak csatlakozni tudok.
A tükör. A miénk nem beszél, nem olyan mint Hófehérke gonosz mostohájának igazmondó tükre.Hozott anyagból "dolgozik" és inkább önigazolásra használatos. Ha már tükör, akkor a vidámparki ferde tükrök, mert ott megláthatjuk, mivé leszünk, lettünk.
Nem össznépi ellenszenvet érzek a volánnal szemben,hanem némi viszont reakciót, ami szép lassan teret nyert. Ebben benne van egynéhány Volán fan nagyképűsége és a többiek gyarlósága.
Egy helyen érzek csak összhangot és őszintén mondom, ez sem igazán helyes.
Kevés húron játszunk, ne feszítsük túl, mert ha elpattan egy is, elhallgat a zene vagy nagyon falsul fog szólni.
Ismételten csak azt tudom mondani,hogy Tillasz, (.05: 17.05.)mint általában,ismét fején találta a szeget.Pontjaihoz csak csatlakozni tudok.
A tükör. A miénk nem beszél, nem olyan mint Hófehérke gonosz mostohájának igazmondó tükre.Hozott anyagból "dolgozik" és inkább önigazolásra használatos. Ha már tükör, akkor a vidámparki ferde tükrök, mert ott megláthatjuk, mivé leszünk, lettünk.
Nem össznépi ellenszenvet érzek a volánnal szemben,hanem némi viszont reakciót, ami szép lassan teret nyert. Ebben benne van egynéhány Volán fan nagyképűsége és a többiek gyarlósága.
Egy helyen érzek csak összhangot és őszintén mondom, ez sem igazán helyes.
Kevés húron játszunk, ne feszítsük túl, mert ha elpattan egy is, elhallgat a zene vagy nagyon falsul fog szólni.
Jégkorong 2011.03.06. 10:05:13
@Tillasz: Értelemszerűen mindkét oldalon elolvastam a mérkőzéssel kapcsolatos gondolatokat, edzői véleményeket. Mivel nem állt módomban a mérkőzést megtekinteni, és nem volt miskolci drukker által beírt komment, ezért kértelek meg. Így „teljes képet” kaptam a mérkőzésről, amelyet ezennel köszönök. Sajnálom, hogy lányod még nem tudott a gyógyulás útjára lépni, de nagyon remélem, hogy hamarosan ismételten egészséges lesz.
Gratulálok L-nek a góljához, nagyon sok mindent elárul számomra. Továbbá, aki a saját lepattanóját be tudja lőni, az már döfi. Az egy másik kérdés, hogy ez idő alatt Brunya, és a hátvéd(ek) „kellően asszisztáltak”, át lettek játszva…
„4. NEM tartom helyesnek, hogy az EBEL csapat kiesése után 6-7 játékos két csapatban is játszhat az OB I-ben.” – eddig nem éltek ezzel a lehetőséggel. ( Fodor gyenge játéka miatt, Nagy, Hegyi fegyelmezetlensége miatt került a farmba; Maklári nem Ebel szintű, Brunya, Vay, Dudú, Hajós, Tóth a farmból játszott fel. Orbán meg azért játszott ellenetek, mert Varga sérült. Ha valakit kihagytam nem szándékosan tettem. )
„5. A MAGYAR HOKI szempontjából inkább a Fradi érje el a 3. helyet, és ne a Farm.” – ezzel viszont nem értek egyet, és ennek egyetlen egy oka van. Történetesen a farmba nevezett és ott játszó játékosok a többi csapathoz hasonlóan szintén a magyar hoki társadalom tagjai. Az egy másik kérdés, hogy jelenlegi tudásuk alapján megérdemlik a 3. helyet, vagy sem ? – Nem…
Gratulálok L-nek a góljához, nagyon sok mindent elárul számomra. Továbbá, aki a saját lepattanóját be tudja lőni, az már döfi. Az egy másik kérdés, hogy ez idő alatt Brunya, és a hátvéd(ek) „kellően asszisztáltak”, át lettek játszva…
„4. NEM tartom helyesnek, hogy az EBEL csapat kiesése után 6-7 játékos két csapatban is játszhat az OB I-ben.” – eddig nem éltek ezzel a lehetőséggel. ( Fodor gyenge játéka miatt, Nagy, Hegyi fegyelmezetlensége miatt került a farmba; Maklári nem Ebel szintű, Brunya, Vay, Dudú, Hajós, Tóth a farmból játszott fel. Orbán meg azért játszott ellenetek, mert Varga sérült. Ha valakit kihagytam nem szándékosan tettem. )
„5. A MAGYAR HOKI szempontjából inkább a Fradi érje el a 3. helyet, és ne a Farm.” – ezzel viszont nem értek egyet, és ennek egyetlen egy oka van. Történetesen a farmba nevezett és ott játszó játékosok a többi csapathoz hasonlóan szintén a magyar hoki társadalom tagjai. Az egy másik kérdés, hogy jelenlegi tudásuk alapján megérdemlik a 3. helyet, vagy sem ? – Nem…
Tillasz 2011.03.06. 11:27:56
@Jégkorong:
A gyerek gólja nem volt bonyolult. 2 az 1-ben mentek kapura, lendületből előtte, Brunya válláról, hasáról visszapattant és egyből beemelte a korongot. Volt az egész vagy 1 mp, oda védő nem érkezhetett.
4. Én az elvvel nem értek egyet. Szerintem ettől függetlenül jót tesz azoknak a játékosoknak, akik nem meghatározóak az EBEL csapatban. Az EBEL csapatnak sem egyszerű, két hét mérkőzés nélkül. Egyébként nekem Orbán és Kiss játéka tetszett tegnapelőtt, bár elég sok hibával játszottak Ők is, de góljaik szépek voltak. Ja és szerintem, ha az összes EBEL-es visszajátszó játszana, akkor is illett volna a Miskolcnak nyerni. (Nekem a Fram akkor jobban tetszett, amikor nem volt visszajátszó. Természetesen Dudu, Ada, Roli, Brunya a Fram szerves része.)
5. Egyértelműen a Fram tagjai is a hokis társadalom része, és idén szép eredményeket értek és érnek el, de nem jó, ha egy bajnokság legjobb 4 csapat között 2, egy egyesületből van. (Sok dolgot generálna, amire szerintem nincs szükség.)
A gyerek gólja nem volt bonyolult. 2 az 1-ben mentek kapura, lendületből előtte, Brunya válláról, hasáról visszapattant és egyből beemelte a korongot. Volt az egész vagy 1 mp, oda védő nem érkezhetett.
4. Én az elvvel nem értek egyet. Szerintem ettől függetlenül jót tesz azoknak a játékosoknak, akik nem meghatározóak az EBEL csapatban. Az EBEL csapatnak sem egyszerű, két hét mérkőzés nélkül. Egyébként nekem Orbán és Kiss játéka tetszett tegnapelőtt, bár elég sok hibával játszottak Ők is, de góljaik szépek voltak. Ja és szerintem, ha az összes EBEL-es visszajátszó játszana, akkor is illett volna a Miskolcnak nyerni. (Nekem a Fram akkor jobban tetszett, amikor nem volt visszajátszó. Természetesen Dudu, Ada, Roli, Brunya a Fram szerves része.)
5. Egyértelműen a Fram tagjai is a hokis társadalom része, és idén szép eredményeket értek és érnek el, de nem jó, ha egy bajnokság legjobb 4 csapat között 2, egy egyesületből van. (Sok dolgot generálna, amire szerintem nincs szükség.)
benö51 2011.03.06. 11:44:13
@E11: Ha nem korlátoznák a farmban lévő lehetőséget lejátszás szinten akkor azért simán 4 ben lenne a csapat. Bár az idén így is oda ér a 4 helyre ami viszont rájátszást érő hely ez által alanyi jogon lenne a rájátszásban az Alba Volán.
A tavalyi év volt az amikor nem indult valamilyen néven a Volán, akkor még érthető volt a felháborodás, előtte ha emlékeztek akkor Titánok néven indultak a fiatalok szigorú korlátok között, de ezt a témát már eléggé kiveséztük a régebbi topikokban, így ne menjünk bele.@mannisenmaki_:
A tavalyi év volt az amikor nem indult valamilyen néven a Volán, akkor még érthető volt a felháborodás, előtte ha emlékeztek akkor Titánok néven indultak a fiatalok szigorú korlátok között, de ezt a témát már eléggé kiveséztük a régebbi topikokban, így ne menjünk bele.@mannisenmaki_:
benö51 2011.03.06. 11:47:28
@mannisenmaki_: Nem vettem magamra, csak idősebb lévén_- ami egy állapot és nem érdem-
próbáltam meg emlékeztetni a fiatalokat, hogy valamikor más szelek fújtak a sportban amit Bp-ről irányítottak. ezért írtam, hogy más világ más állapot.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
próbáltam meg emlékeztetni a fiatalokat, hogy valamikor más szelek fújtak a sportban amit Bp-ről irányítottak. ezért írtam, hogy más világ más állapot.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
benö51 2011.03.06. 11:53:07
@Jégkorong: Emlékeztetni akarlak arra, hogy a jó Miskolc a MOL ligában mindig nyer Fehérváron és volt közte olyan meccs is amikor, mindenki lejátszott aki az EBEL keretből aki játszhatott.
budapestijeti 2011.03.06. 12:22:21
@benö51: Tegnap nekiindultam egy nagyobb lélegzetű "nyomták Krahácsot" című eposznak, de útközben meggondoltam magamat. A Budapest centrikusságot szerettem volna cáfolni, főleg ffi-női kosárlabda, kézilabda adatokkal...
A hokiban meg a BS előtt se Budapesten, se vidéken nem volt fedett pálya, de versenyszintű nyitott pálya se nagyon...:(
@Uteapu-val értek egyet, de nagyon! A döntőben - ha bejut a csapatotok (:D) - bárki lesz az ellenfeletek, sok támogatót szereztek nekik, csak dacból is.
Meglepetés után kíváncsi lennék a hsz-ekre, de csak az "íze" miatt, nem meggyőződésből! Remélem emlékeztethetlek! :DDD
A hokiban meg a BS előtt se Budapesten, se vidéken nem volt fedett pálya, de versenyszintű nyitott pálya se nagyon...:(
@Uteapu-val értek egyet, de nagyon! A döntőben - ha bejut a csapatotok (:D) - bárki lesz az ellenfeletek, sok támogatót szereztek nekik, csak dacból is.
Meglepetés után kíváncsi lennék a hsz-ekre, de csak az "íze" miatt, nem meggyőződésből! Remélem emlékeztethetlek! :DDD
mannisenmaki_ 2011.03.06. 12:34:31
@benö51: szerintem mi ugyanazt mondjuk:).
Én csak azt nem értettem, hogy peterszky koll. azon problémázott, miért nincsenek meccsek a bronzért, erre te jössz azzal, hogy mi volt régen. A igaz, B igaz, de nincs összefüggés, szerintem. Erre jött a sok okos a reakciókkal. Részemről zárva a téma.
Én csak azt nem értettem, hogy peterszky koll. azon problémázott, miért nincsenek meccsek a bronzért, erre te jössz azzal, hogy mi volt régen. A igaz, B igaz, de nincs összefüggés, szerintem. Erre jött a sok okos a reakciókkal. Részemről zárva a téma.
Jégkorong 2011.03.06. 12:44:54
@benö51: "Emlékeztetni akarlak arra, hogy a jó Miskolc a MOL ligában mindig nyer Fehérváron..." - ehhez kétség nem fér, nem állítottam az ellenkezőjét. ( Igaz volt egy alkalom, amikor V@rjúra kiakadtam...)
"...és volt közte olyan meccs is amikor, mindenki lejátszott aki az EBEL keretből aki játszhatott." - az esetek többségében ( Artyom 7 alkalom, Benk 3 alkalom, Jobb 10 alkalom ) a sérülések ( Varga, Erdélyi,...), illetve az eltiltás ( Hetényi ) miatt volt szükség a játékukra.
"...és volt közte olyan meccs is amikor, mindenki lejátszott aki az EBEL keretből aki játszhatott." - az esetek többségében ( Artyom 7 alkalom, Benk 3 alkalom, Jobb 10 alkalom ) a sérülések ( Varga, Erdélyi,...), illetve az eltiltás ( Hetényi ) miatt volt szükség a játékukra.
Jégkorong 2011.03.06. 12:58:06
@Tillasz: "A gyerek gólja nem volt bonyolult. 2 az 1-ben mentek kapura, lendületből előtte, Brunya válláról, hasáról visszapattant és egyből beemelte a korongot. Volt az egész vagy 1 mp, oda védő nem érkezhetett." - a probléma ott kezdődött, amikor 2-1-ben mentek Brunya kapujára... Center, szélső, hátvéd lemaradt, nem ért vissza,..., ami természetesen nem kisebbíti L. érdemeit.
"Ja és szerintem, ha az összes EBEL-es visszajátszó játszana, akkor is illett volna a Miskolcnak nyerni." - egyetértek, én is így gondolom.
" de nem jó, ha egy bajnokság legjobb 4 csapat között 2, egy egyesületből van. (Sok dolgot generálna, amire szerintem nincs szükség.)" - még akkor sem, amennyiben valamikor a farmban játszók ebeles segítség nélkül ( sérülések, eltíltások, büntetések kivételével )odakerülnek ?
"Ja és szerintem, ha az összes EBEL-es visszajátszó játszana, akkor is illett volna a Miskolcnak nyerni." - egyetértek, én is így gondolom.
" de nem jó, ha egy bajnokság legjobb 4 csapat között 2, egy egyesületből van. (Sok dolgot generálna, amire szerintem nincs szükség.)" - még akkor sem, amennyiben valamikor a farmban játszók ebeles segítség nélkül ( sérülések, eltíltások, büntetések kivételével )odakerülnek ?
Tillasz 2011.03.06. 15:15:16
@Jégkorong:
Minden gól valakinek a hibájából születik.:-)
Természetesen, ha "alanyi jogon" bejutnak - a mostani év is ez! - akkor is ez lenne a véleményem. Nem lenne szerencsés.
Minden gól valakinek a hibájából születik.:-)
Természetesen, ha "alanyi jogon" bejutnak - a mostani év is ez! - akkor is ez lenne a véleményem. Nem lenne szerencsés.