A sztárbíró elégedett a színvonallal 2011.01.20. 16:00 kerusz /jegkorong.blog.hu
A sztárbíró elégedett a színvonallal
2011.01.20. 16:28: Vincenzo90
78 komment
Címkék: döntő játékvezetés játékvezető mol liga országh péter
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr252600449
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
aeroan42 2011.01.20. 16:42:27
Ilyen névvel nem hinném, hogy nincsenek magyar felmenői? Szlovákul mit jelent az ország? :-)
Nick Snot 2011.01.20. 16:49:54
meg az apja beszél magyarul, de nem magyarok a felmenői áááááám...
kanada09 2011.01.20. 17:22:41
@aeroan42: Letagadni hogy ki volt a nagyapad,ja meg o csak egy kicsit ert magyarul.Valoszinu az apja egy szlovak holgyet vett el felesegul es igy nem tanitottak meg.Sajnos ez van sok helyen ahol a magyarok ossze hazasodnak nem magyar anya nyelvu szemelyekkel.De ami fontos hogy nagyon jo biro,Europa egyik legjobb biroi kozze tartozik.
lidmark 2011.01.20. 17:57:21
A Nagy-Mészáros-Országh-Pálfy csak magyar hangzású 1000 éves
szlovák nevek ...
szlovák nevek ...
E.Attila 2011.01.20. 17:58:32
Valaki kozvetitesrol tud?
Irto jo lenne es nagyon de nagyon megkoszonnem!
Irto jo lenne es nagyon de nagyon megkoszonnem!
Vincenzo90 2011.01.20. 18:26:31
@scottysc: Szerintem, mert te HSC-s szemüvegen keresztül nézed, én meg csak egy jó meccset akarok, mert mind2 csapatot tisztelem.
E.Attila 2011.01.20. 18:28:29
@Vincenzo90: Meseljetek....
scottysc 2011.01.20. 18:30:53
@Vincenzo90: ez korrekt volt szerinted a Nagy Isti kiállitása?Nem Makxweint kellett volna kiállitani?
Vincenzo90 2011.01.20. 18:31:48
@scottysc: McSwayn tudtommal, és bocs, de ezt most nem láttam, mert itt tevékenykedtem... :D
1885* 2011.01.20. 18:32:55
@zsolt777: MaAtE 2011.01.20. 18:30:08
Kisírtuk!! :) Stream: tv.stream.com.ru/index3.php
Sport 2 gomb!
Kisírtuk!! :) Stream: tv.stream.com.ru/index3.php
Sport 2 gomb!
scottysc 2011.01.20. 18:35:46
@Vincenzo90: bocs a névért..közbe nézzél bele a mérközésbe,ugy érdekesebb vitázni
Vincenzo90 2011.01.20. 18:37:27
@scottysc: Amikor a kettős emberelőnyt reklamáltad, az biztosan abszolut jogos volt.
Vincenzo90 2011.01.20. 18:57:23
@scottysc: De ugye nem gondolod, hogy ne lenne pártatlan a bíró, és ne lenne magasan képzett, jó játékvezető? Mert ezzel nem lehet egyetérteni. Engem csak az zavar, hogy Országh névvel megtagadja a saját őseit, de ez magánügye.
scottysc 2011.01.20. 19:02:02
@Vincenzo90: ez egy luzer öcsém,és szerintem utál titeket és minket is
Vincenzo90 2011.01.20. 19:04:23
@scottysc: Nem tudom a "titeket" kinek szól, független vagyok, mindkét csapatot ugyanúgy szeretem és tisztelem, nem vagyok egyiknek sem a szurkolója viszont.
Borsy 2011.01.20. 19:11:22
Nem magyar származású... Ez is a tudatos átszocializálás eredménye. Pár generáció alatt kiirtják a magyarságot és a magyar nyelv, kultúra ismeretét.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.01.20. 20:01:57
@Borsy: Azért erről odébb lehetne már zizzenni... Bírónak jött, nem magyarnak... Ha nem érzi magát magyarnak, akkor miért kell ezt rajta számonkérni?
Pláne úgy, hogy azért van itt, mert nem voltak jók a magyar bírók...
Pláne úgy, hogy azért van itt, mert nem voltak jók a magyar bírók...
Vincenzo90 2011.01.20. 20:09:57
@jacint70: Senki nem kéri számon, szíve joga, de ettől még szégyen, mikor valaki így megtagadja a gyökereit. Azt hiszem erre mondják azt, hogy senkiházi... :D Ha valaki cigány, akkor cigány, ha magyar akkor magyar, ha tót, akkor tót, ez így van rendben. De letagadni tudatosan az őseidet szerintem rájuk nézve nem szép dolog. Én soha nem tagadnám meg a dédapám, nagyapám.
Vincenzo90 2011.01.20. 20:12:50
Értsd: bírónak jött, annak nagyon jó, embernek számomra elfogadhatatlan.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.01.20. 20:23:16
@Vincenzo90: Tiszteletben tartom a véleményedet, még ha nem is értek vele egyet... ;-) Szerintem nem szégyen, magánügy...
Illyés Gyula mondta vala, hogy "Magyar az, aki magyarnak vallja magát". Ez nemcsak pro, hanem kontra is igaz...
A sors fintora, ha Orszagh a magyarságára hivatkozva áttelepül, akkor valószínűleg ma nem engedték volna vezetni a csapatok... (Persze ennek nincs köze a "főtémához"... ;-) )
Illyés Gyula mondta vala, hogy "Magyar az, aki magyarnak vallja magát". Ez nemcsak pro, hanem kontra is igaz...
A sors fintora, ha Orszagh a magyarságára hivatkozva áttelepül, akkor valószínűleg ma nem engedték volna vezetni a csapatok... (Persze ennek nincs köze a "főtémához"... ;-) )
Vincenzo90 2011.01.20. 20:28:14
@jacint70: Nem is azzal van baj, hogy valaki minek vallja magát. Azzal, ha megtagadja saját őseit. Ez emberség kérdése, nem nemzetiségé.
moszkvicssluszkulcs 2011.01.20. 20:42:27
Örülök az interjúnak, mert nekem is eszembe jutott, hogy annyi nagy meccs után, miként értékeli, a mi kis játszóterünket. És meg is lepett azzal, hogy "szlovákként" megdicsérte a hokinkat. Mert valljuk, be, ők ezt még másképp csinálják.
Az identitásról. Sajnos ez valóban az elmúlt évtizedek politikai következménye, bár tegyük hozzá, talán enyhül a dolog, ha Dubekre, Sikorcinra, vagy épp Sijkára gondolok. Nekik nem derogál "magyarnak" lenni. Bár, nyilván eszükbe sem jutna, ha nem a válogatott lenne a tét...
Egyébként meg még él az a mondás, hogy:"Az a cseh, aki tud magyarul, na az a szlovák!"
Az identitásról. Sajnos ez valóban az elmúlt évtizedek politikai következménye, bár tegyük hozzá, talán enyhül a dolog, ha Dubekre, Sikorcinra, vagy épp Sijkára gondolok. Nekik nem derogál "magyarnak" lenni. Bár, nyilván eszükbe sem jutna, ha nem a válogatott lenne a tét...
Egyébként meg még él az a mondás, hogy:"Az a cseh, aki tud magyarul, na az a szlovák!"
moszkvicssluszkulcs 2011.01.20. 20:44:12
@moszkvicssluszkulcs: még annyit, hogy elég életszerű, hogy az öreg Országh,- Nyitrán- echte szlovákként, megtanul magyarul beszélni...
csatoimi 2011.01.20. 20:52:08
A magyar bíró majdnem elrendezett ma. Ezeket remélem már Országh sem dícséri meg!
Tsoresz 2011.01.20. 20:56:25
@Vincenzo90: Hihetetlen, hogy a Mol liga egyik legfontosabb meccse volt a mai, ti meg ilyen baromságokat osztotok!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.01.20. 20:56:28
@csatoimi: Én is gratulálok! Két idegenbelit nyerni két nap alatt, nem semmi!
check 2011.01.20. 20:58:05
Nem tudom mi a gond, ma este is nagyszerűen fújt a szlovák. Minden ült amit fújt, a színháznak nem ült fel, hagyta a csapatokat dönteni a meccsről. Kérdezném, hogy nem lehetne szerződtetni az embert a szöv részéről?
Vincenzo90 2011.01.20. 21:15:23
Mit vártatok, nem hülye azt mondani, hogy a MOL liga szar azokhoz a ligákhoz képest, ahol fúj... :D Egyébként én teljes mértékben elégedett voltam a játékvezetéssel.
Emberként viszont elfogadhatatlan, ha valaki-amellett, hogy az, aminek magát vallja- megtagadja az őseit. Mondhatni gusztustalan. Ez egy emberi tulajdonság, ami megkülönbözteti az embert az állattól. Egy holló nyilván szarik rá, kik a nagyszülei, ősei.
Emberként viszont elfogadhatatlan, ha valaki-amellett, hogy az, aminek magát vallja- megtagadja az őseit. Mondhatni gusztustalan. Ez egy emberi tulajdonság, ami megkülönbözteti az embert az állattól. Egy holló nyilván szarik rá, kik a nagyszülei, ősei.
1885* 2011.01.20. 21:20:19
@check: :) Kiváncsian várom a fejleményeket, de nagy tétben nem fogadnék erre.
@Vincenzo90: jaj ne bosszankodjál már, nem vállalja, nem vállalja. Ennyit nem ér, mint amennyit rágódsz rajta, ha érted mire gondolok.
@Vincenzo90: jaj ne bosszankodjál már, nem vállalja, nem vállalja. Ennyit nem ér, mint amennyit rágódsz rajta, ha érted mire gondolok.
KoMoNDoR 2011.01.20. 21:20:50
Egyszer tévedett, de nagyot! Amikor meccs vége felé talán Azari botjáról pattant ki a korong a plexi fölé. Sajnos Országh - mivel valszg nem látta - megkérdezte a "semleges" vonalbírót. Na az megmondta......
Vincenzo90 2011.01.20. 21:21:07
@Theutus: Mondd már el, mi vele a baj? Én tisztelem a sváb, bunyevác és tót őseimet, és nem tagadom le őket, bár magyarnak vallom magam. Szerintem aki letagadja az őseit, az gerinctelen.
Vincenzo90 2011.01.20. 21:21:56
@Vincenzo90: Ettől függetlenül 10/10-es bíró, és szerintem nagyon jól fújt.
Theutus 2011.01.20. 21:24:17
@Vincenzo90:bedobták az ablakodon a bölcsek kövét és az a probléma, hogy fejen talált?
Vincenzo90 2011.01.20. 21:26:18
@Theutus: Most mi a bajod? Ez nem bölcsesség, ez alapvető emberség. Az ember nem tagadhatja meg mivoltát és őseit. Ha mégis, akkor arról az emberről meg is van a véleményem, és valószínűleg annyit ér emberileg, mint a bölcsek köve.
Theutus 2011.01.20. 22:35:41
@csatoimi: úgy volt, hogy megyünk és az egész család ott lesz Csíkban
jelen pillanatban még gondolkodóban vagyunk, holnap délután megszavazza a családi tanács, hogy megyünk-e vagy maradunk
megvallom őszintén, hogy a Vasas elleni meccs után jó volt látni a székelyek ünneplését, de a tegnapi és a mai erre a hétre nekem már elég volt, annak ellenére, hogy tulajdonképpen jó volt látni őket:)))
jelen pillanatban még gondolkodóban vagyunk, holnap délután megszavazza a családi tanács, hogy megyünk-e vagy maradunk
megvallom őszintén, hogy a Vasas elleni meccs után jó volt látni a székelyek ünneplését, de a tegnapi és a mai erre a hétre nekem már elég volt, annak ellenére, hogy tulajdonképpen jó volt látni őket:)))
Theutus 2011.01.20. 22:37:29
de valaki mondhatna egy jó poént, mert eléggé letargikus állapotban gubbaszt az egész család
Tejpalkó 2011.01.21. 01:25:12
Ritkán vezet nálunk ilyen magasan jegyzett játékvezető, mint Peter Orszagh, ezért egy színvonalas bíráskodást láthatott és fogadott el a közönség. Az 1983-as budapesti VB-én - az akkori időnek megfelelően - hasonlóan nagy tekintélyű Dag Olsson svéd bíró vezette a legtöbb mérkőzést. Zsitva Viktorral négyszer is pályán lehettünk mellette.
hüjeliba 2011.01.21. 08:50:30
@aeroan42: @Nick Snot: @Borsy: @lidmark:
miért nem lehet elhinni valakinek, ha mondja
?
A Magyar királyságban az 1820-1840 körül csak 45%- magyar élt, letagadni sem volt értelme, mert úgyis csak az számított ,hogy nemes vagy-e vagy sem. A 1910-es népszámláskor is csak 50% volt a magyarok aránya. A felvidék északi megyéiben (pl.Trencsén-Túróc-Árva- Zólyom -Szepes) csak a nagyobb városokban volt jelentős magyar-ajkú, főként elöljáró, hivatalnok népesség. Könnyen elképzelhető ,hogy a közigazgatás nyelveit Német- Latin -Magyar konyhaszinten a vidékiek is beszélték, sőt néhányuk akkor magyarosíthatott is.
Tehát ezt bízzuk rá. Egyébként meg örülök ,hogy itt volt, jöjjön sokat.
miért nem lehet elhinni valakinek, ha mondja
?
A Magyar királyságban az 1820-1840 körül csak 45%- magyar élt, letagadni sem volt értelme, mert úgyis csak az számított ,hogy nemes vagy-e vagy sem. A 1910-es népszámláskor is csak 50% volt a magyarok aránya. A felvidék északi megyéiben (pl.Trencsén-Túróc-Árva- Zólyom -Szepes) csak a nagyobb városokban volt jelentős magyar-ajkú, főként elöljáró, hivatalnok népesség. Könnyen elképzelhető ,hogy a közigazgatás nyelveit Német- Latin -Magyar konyhaszinten a vidékiek is beszélték, sőt néhányuk akkor magyarosíthatott is.
Tehát ezt bízzuk rá. Egyébként meg örülök ,hogy itt volt, jöjjön sokat.
csatoimi 2011.01.21. 09:06:07
@hüjeliba: jó, hogy itt volt, várjuk máskor is, csak hozzon magával vonalbírókat is!
icsaba 2011.01.21. 09:13:47
@csatoimi: lehet tudni h a hetvegen ki fog fujni ?
icsaba 2011.01.21. 09:38:25
@csatoimi: kosz az infot.
leonov 2011.01.21. 09:53:14
Vele sem volt semmi hiba !
aeroan42 2011.01.21. 12:07:49
@hüjeliba: kicsiliba, félre értettél. Én is örülök, hogy itt volt, meg el hiszem, hogy nem tartja magát magyarnak, ezzel semmi bajom nincs. De az őseit nem tagadhatja meg az ember, ha volt magyar a felmenői között azt el kell fogadni, igaz hogy le is lehet tagadni, bár ez mindenkinek a magánügye. Nem a nyelvi vagy etnikai származását vitatja senki, csak azt, hogy némi köze lehetett az őseinek a magyarokhoz...
szélmalomharcos 2011.01.21. 13:47:57
@csatoimi: Ez mit jelent:"hogy a magyar biró majdnem elrendezett"????
Mi a bajod velük??? Az útlevelük????
Mi a bajod velük??? Az útlevelük????
csatoimi 2011.01.21. 14:07:50
@szélmalomharcos: csak egy példa, ha már nem fogod fel magadtól, vagy nem láttad a meccset, icehockey.hu:
"Az 54. percben Azari Zsolt finom mozdulattal belekapott a vendégek harmadából kilőtt korongba, amely így a lelátón kötött ki. A szélső hevesen reklamált, s nem is eredménytelenül, mert Peter Orszagh az egyébként vétlen Virág Csanádot 2 percre leküldte. Így pedig négy-a-három-ellen hokizhatott a Dab.Docler"
Ezt Országh nem látta, kikérte a derék jószág véleményét, ő meg így "látta". de még több ilyen eset volt.
"Az 54. percben Azari Zsolt finom mozdulattal belekapott a vendégek harmadából kilőtt korongba, amely így a lelátón kötött ki. A szélső hevesen reklamált, s nem is eredménytelenül, mert Peter Orszagh az egyébként vétlen Virág Csanádot 2 percre leküldte. Így pedig négy-a-három-ellen hokizhatott a Dab.Docler"
Ezt Országh nem látta, kikérte a derék jószág véleményét, ő meg így "látta". de még több ilyen eset volt.
szélmalomharcos 2011.01.21. 14:11:39
Tehát ugyan azt láttam mint Ország és ezért volt rossz ,értem!
Igy már mindjárt jogos! :-)
Tehát akkor egy hiba vagy nem hiba miatt volt rossz az adott vonalbiró! Igy van???
Igy már mindjárt jogos! :-)
Tehát akkor egy hiba vagy nem hiba miatt volt rossz az adott vonalbiró! Igy van???
1885* 2011.01.21. 14:12:46
@csatoimi: azt Spillerék is mondták, hogy a bíró megkajálta Zsoci előadását :)
szélmalomharcos 2011.01.21. 14:14:57
Lassitással könnyű! Onnan bárki megmondja! Nem??:-))
csatoimi 2011.01.21. 14:20:43
@1885*: ha nem láttál semmit, akkor nem ítélsz hasból, esetleg játékosok nyomására. eldönthette volna ezzel a meccset.
szélmalomharcos 2011.01.21. 14:35:31
Tehát ha nem látta hogy megpattan valamin akkor ez volt a jó itélet nem?? :-)
DE gondolom Országot is szidtad ,hogy nem adott meg egy csomó kiállitást! (nektek)
DE gondolom Országot is szidtad ,hogy nem adott meg egy csomó kiállitást! (nektek)
1885* 2011.01.21. 14:43:41
@csatoimi: igen, tudom, szerencsére nem így történt. Velem aztán kiabálhatna Zsoci vagy akárki :) Nem érts félre nem akarom elbagatellizálni a történetet, sajnos mi konkrétan kaptunk ki idén úgy, hogy "megmagyarázták" a bírónak, hogy benn van a korong a kapuban pedig, nem.
szélmalomharcos 2011.01.21. 14:49:20
Azzal maximálisan egyetértek hogy ne itéljen olyat amit nem lát!!! VISZONT!!! Törekedjen arra hogy "mindent" lásson! :-)
A te szempontodból igaz meg az övéből is,szerintem .
Magyarországon volt vagy odakint?
A te szempontodból igaz meg az övéből is,szerintem .
Magyarországon volt vagy odakint?
kerusz 2011.01.21. 16:39:54
@aeroan42: De azt miből gondolod, hogy megtagadta az őseit? Nem lehet, hogy mégis ő tudja jobban?
Vincenzo90 2011.01.21. 16:47:38
@kerusz: De, lehet, hogy az ország igazából egy cseh szó, ami azt jelenti: Kovács. Hogy lehetünk ilyen szűk látókörűek...
Borsy 2011.01.21. 18:54:24
@hüjeliba: 1920-ban, vagy 1945 környékén milyenek voltak az arányok... Nem véletlenül az a neve, ami.