A Fehérvár-farm a Dab.Docler mumusa? 2010.12.23. 15:29 kerusz
A Fehérvár-farm a Dab.Docler mumusa?
2010.12.23. 15:49: 1885*
111 komment
Címkék: negyeddöntők rájátszás playoff mol liga
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr202534915
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
aerofun 2010.12.23. 18:25:30
egy sztrímet lécci vki! köszi!
kiralyfi 2010.12.23. 18:29:35
@1885*: és még mindig nem pörögnek teljes gázon:)
aerofun 2010.12.23. 18:39:38
OFF: Ha vki még nem látta volna a cikket... érdemes megnézni:
www.nemzetisport.hu/nso_hirek/jegkorong-balhe-a-stockholmi-derbin-a-szovetseg-rendet-rakna-2057692
www.nemzetisport.hu/nso_hirek/jegkorong-balhe-a-stockholmi-derbin-a-szovetseg-rendet-rakna-2057692
kiralyfi 2010.12.23. 18:44:06
@1885*: de ha egyszer ez így van:)
kiralyfi 2010.12.23. 19:10:27
milyen sorok vannak már?:) azari, pavuk, virág:)
váradi 2010.12.23. 19:14:31
@kerusz: -Ok,de akkor légyszi magyarázd azt is meg,hogy miért meccseltek tegnap a többiek?!Csak nem azt mondod,hogy mindenki meccsnapot cserélt,csak ez maradt az eredetiben?Nekem személyesen a Farm edzője mondta,hogy a Dab kérte,hogy ekkor legyen a meccs!Biztos úgy van,ahogy írod,hogy ez volt az eredeti kiírás,ami ugyan nem tudom mikor született,de,mivel az Ebel sorsolás már nyár végén tudott volt,ez talán nem volt véletlen!Az talán csak a Farmot dícséri,hogy ebből akkor nem csináltak problémát,és most is derekasan küzdenek,bár,amint látom a mai meccs eredményét,nem sok sikerrel.Akkor is-Hajrá Volán!
kiralyfi 2010.12.23. 19:17:30
@váradi: ja, ha kóger tyutyu mondta, akkor az úgy is van...ez a meccs meg az eredmény ellenéra, nagyon sima...
OliBLOOD 2010.12.23. 19:18:35
@kiralyfi: Maribor óta ők együtt játszanak :) Zsoci előnyben megy vissza Nika és Ákos mellé.
Ők hárman egymásrataláltak, így 3 gólszerző sorunk van.
Ők hárman egymásrataláltak, így 3 gólszerző sorunk van.
kiralyfi 2010.12.23. 19:20:17
@váradi: és még egy dolog, ha tegnap van a meccs, szerinted ki játszott volna vissza? kedd, csütörtök ebel nap is, tehát a három nap alatt három meccsen van sansz arra, hogy megsérül valaki...
kiralyfi 2010.12.23. 19:20:53
@OliBLOOD: kiváló:)
kiralyfi 2010.12.23. 19:45:29
"remek" játékvezetés van megint....
tiriakos 2010.12.23. 19:50:42
@kiralyfi: ja. meg "remek" játék tőlünk... :(
Idegesítően sok hibával, pontatlanul, dekoncentráltan játszunk. Van néha-néha egy szép kombináció, de nagyon kevés... :(
Idegesítően sok hibával, pontatlanul, dekoncentráltan játszunk. Van néha-néha egy szép kombináció, de nagyon kevés... :(
kiralyfi 2010.12.23. 19:59:25
@1885*: miket fújnak már be, hihetetlen, miért akar főszereplő lenni valamelyik zebra? ökrök...
1885* 2010.12.23. 20:02:26
@kiralyfi: szeretnek szerepelni, na! Lényeg, hogy ezt már behúzzátok! GRAT! :D
kiralyfi 2010.12.23. 20:05:14
@1885*: köszi, ez nagyon sima volt, és ennél csak jobban lehet játszani
budapestijeti 2010.12.23. 20:16:19
@kiralyfi: Tegnap úgy megijedtetek, hogy kaszával mentetek disznót vágni...Mondjuk úgy biztosabb! Gratulálok Nektek! Megjött a Karácsony! :DDDD
Azért Bécsre is figyeljünk!
Azért Bécsre is figyeljünk!
tiriakos 2010.12.23. 20:16:24
Csak innen a képernyő mögül tűnt idegesítően kapkodónak, dadogósnak a játékunk?
Egy biztos, a tegnapelőttihez képest javultunk, ha nem is klasszisokat...
Legalább megvan a győzelem. Remélem felpörgünk és lesz ez még sokkal, de sokkal jobb.
Hajrá DAB!
Egy biztos, a tegnapelőttihez képest javultunk, ha nem is klasszisokat...
Legalább megvan a győzelem. Remélem felpörgünk és lesz ez még sokkal, de sokkal jobb.
Hajrá DAB!
Uteapu 2010.12.23. 20:24:30
Gratulálok a győzelemhez. Azért még nem az igazi ez a játék de végső soron nem most kell topon lenni.
Spigott 2010.12.23. 20:56:23
@váradi: Dehogy kérte a DAB a meccs elhalasztását, legalább hülyeségeket ne beszéljünk már. A mai meccs pedig? Jó első harmad, gyenge második és harmadik, de még így is kurva nagy szerencséje volt a kisVolánnak, hogy ennyivel megúszták. Kettős, sima emberhátrányban ziccer-hegyek, nem koncentráltunk, van ilyen. Még egyet, aztán disznóvágás :)
Spigott 2010.12.23. 20:57:39
@váradi: A farm edzője mondta? lol akkor mindent értek :DDD Remélem a mai meccs után is új játékvezetőket kér :))))
Spigott 2010.12.23. 21:00:02
A játékvezetőket meg nem minősíteném, azért kiállítani valakit, mert végre ütközik egy jót? Mondjuk lehet, hogy megijedt, mert nagyot repült az ellen :) Varga Arnold magánszáma is kiváló volt :DDD
Xardas 2010.12.23. 21:01:45
Sima meccs volt. Pedig Kóger megkapta a bíróit. Ez a Soós egy értelmileg sérült ember. Szívesen beszélnék a kijelölt gondnokával, hogy találjon neki más elfoglaltságot, mert ezzel nem igazán szórakoztatja az embereket. Az orosz rulett pont jó lesz neki.
Xardas 2010.12.23. 21:05:25
Kóger István: – A második mérkőzésünk volt, amikor egy harmad alatt győztek le minket. Sajnos az első harmadban dekoncentráltan kezdtünk, bennünk volt még az előző mérkőzés. Egy harmad előnyt adtunk a hazaiaknak, pedig az utolsó két harmadban jó játékkal rukkoltunk elő.
Te jó ég ! 19 kapura lövése volt a Farmnak. Még szerencse, hogy tegnap nem volt meccs, mert ha két nap múltán ennyire benne volt a srácokban az első meccs akkor tegnap mi lett volna?
Te jó ég ! 19 kapura lövése volt a Farmnak. Még szerencse, hogy tegnap nem volt meccs, mert ha két nap múltán ennyire benne volt a srácokban az első meccs akkor tegnap mi lett volna?
a. Bárd 2010.12.23. 21:31:43
@tiriakos: Nem kell ezt a meccset túldimenzionálni. Az elejét megpörgettük, eldöntöttük simán, utána már lehetett színezni és nem megszakadni.
Igaz, a srácok kicsit túlzásba is vitték a "lazsálást", de sok meccs van még hátra, ha fixen megvan a meccs nem kell meghalni a pályán.
Bőven elég 2-3 góllal győzni
Igaz, a srácok kicsit túlzásba is vitték a "lazsálást", de sok meccs van még hátra, ha fixen megvan a meccs nem kell meghalni a pályán.
Bőven elég 2-3 góllal győzni
check 2010.12.23. 22:33:39
Azért engem kicsit zavar, hogy ilyen simán takarékra kapcsol a csapat. Nem mondom, simán belefért, mert a farm semmilyen veszélyt nem jelentett, de azért mégis.
Kóger olyan, amilyen, szerintem át kellene mennie a Vasasba, arrafelé tárt karokkal várják az ilyen dumás palikat.
A jv-ket nem nagyon értettem. 2 harmadon keresztül nem nagyon volt semmi, ami volt azt megoldották, de hogy a 3. harmadban miért kellett összevissza fütyülni, az totál rejtély... Teljesen tiszta ütközéseket fújtak be, pedig nem is volt olyan a hangulat. Igaz, Hetényi játszott a tűzzel 2x is (Macsweyn és Varga ellen), de nem vették magukra a dolgot, szerintem ez volt a szerencséje. Nem tudom mit akart, na persze a sporttársak ezeket nem nagyon reagálták le.
Kóger olyan, amilyen, szerintem át kellene mennie a Vasasba, arrafelé tárt karokkal várják az ilyen dumás palikat.
A jv-ket nem nagyon értettem. 2 harmadon keresztül nem nagyon volt semmi, ami volt azt megoldották, de hogy a 3. harmadban miért kellett összevissza fütyülni, az totál rejtély... Teljesen tiszta ütközéseket fújtak be, pedig nem is volt olyan a hangulat. Igaz, Hetényi játszott a tűzzel 2x is (Macsweyn és Varga ellen), de nem vették magukra a dolgot, szerintem ez volt a szerencséje. Nem tudom mit akart, na persze a sporttársak ezeket nem nagyon reagálták le.
Theutus 2010.12.23. 22:39:38
@váradi:
1 azok a csapatok, akik az erdélyiek ellen játszanak megegyeztek egymással költségkímélési célzattal, hogy egymást követő napokon nyomják le a meccseket
az eredeti kiírás szerint úgy kellett volna mindenkinek játszani, mint most a Dab és a Farm játszott
2 Kóger egy olyan faszi, akinek kapcsán Churchill jut eszembe midőn képviselőtársát és az igazmondást említette egy helyen
3 miből gondolod, hogy jobb lett volna az eredmény, ha tegnap játszatok?
4 ha nézted véletlenül a meccset pontosan tudod, hogy a két csapat nincs egy súlycsoportban, a Dab ma is és két nap
ja is nyerhetett volna 7-8 góllal
5 senki nem tiltotta meg a Volánnak, hogy Ebeles sorral vegyen részt a Mol Liga negyeddöntőjén beáldozva Ebel meccseket
6 szerinted előre ismert volt, hogy kivel fog játszani a Farm
7 szerinted a Mol ligának meg kellene várni amíg a fehérváriaknak tökéletesen belepasszol az idejébe a Mol Liga is?
8 ide meg nem írom le amit szívem szerint mondanék (gondolkozz rajta, illetve vasárnap Fehérváron elmondom, ha gondolod)
9 amúgy meg gratula a Vienna elleni győzelemhez
1 azok a csapatok, akik az erdélyiek ellen játszanak megegyeztek egymással költségkímélési célzattal, hogy egymást követő napokon nyomják le a meccseket
az eredeti kiírás szerint úgy kellett volna mindenkinek játszani, mint most a Dab és a Farm játszott
2 Kóger egy olyan faszi, akinek kapcsán Churchill jut eszembe midőn képviselőtársát és az igazmondást említette egy helyen
3 miből gondolod, hogy jobb lett volna az eredmény, ha tegnap játszatok?
4 ha nézted véletlenül a meccset pontosan tudod, hogy a két csapat nincs egy súlycsoportban, a Dab ma is és két nap
ja is nyerhetett volna 7-8 góllal
5 senki nem tiltotta meg a Volánnak, hogy Ebeles sorral vegyen részt a Mol Liga negyeddöntőjén beáldozva Ebel meccseket
6 szerinted előre ismert volt, hogy kivel fog játszani a Farm
7 szerinted a Mol ligának meg kellene várni amíg a fehérváriaknak tökéletesen belepasszol az idejébe a Mol Liga is?
8 ide meg nem írom le amit szívem szerint mondanék (gondolkozz rajta, illetve vasárnap Fehérváron elmondom, ha gondolod)
9 amúgy meg gratula a Vienna elleni győzelemhez
Theutus 2010.12.23. 22:44:41
@check: Hetényinek szerencséje, hogy Milán viccesre vette a figurát és csak vigyorgott rajta, mert ellenkező esetben szivószállal ehetné az ünnepi menüt
amúgy meg ezért nem kell megrövidíteni senkinek sem az eltiltását, mert utána azt hiszi mindent szabad neki
amúgy meg ezért nem kell megrövidíteni senkinek sem az eltiltását, mert utána azt hiszi mindent szabad neki
Theutus 2010.12.23. 22:46:07
@Xardas: Kógernek meg azért nincs szerencséje, mert adjuk a meccseket, így mindenki láthatja, hogy a látottak és amit ő mond köszönő viszonyban sincsenek egymással
Theutus 2010.12.23. 22:49:47
@váradi: még valami
idáig azt mondtam mindenhol és mindenkinek, hogy a Volán vegyen részt az OB1ben teljes csapattal
de ez a fajta pofátlan követelőzés amit néhányan műveltek már egyenesen felháborító
álljon nektek vigyázzba az, akit a legjobban szerettek, nem az egész magyar hokis társadalom
ha ebelben akartok játszani csináljátok, a többi csapat meg bonyolítsa itthon a saját bajnokságát
oszt jó napot
idáig azt mondtam mindenhol és mindenkinek, hogy a Volán vegyen részt az OB1ben teljes csapattal
de ez a fajta pofátlan követelőzés amit néhányan műveltek már egyenesen felháborító
álljon nektek vigyázzba az, akit a legjobban szerettek, nem az egész magyar hokis társadalom
ha ebelben akartok játszani csináljátok, a többi csapat meg bonyolítsa itthon a saját bajnokságát
oszt jó napot
Theutus 2010.12.23. 22:53:59
huhh...kurvára felturbóztam magamat
a sznob fehérvári őnagysága egész évben le sem szarja a Mol Ligát, mert csak az Ebel a nézhető bajnokság, most meg idejön és hazudozik meg követelőzik
a sznob fehérvári őnagysága egész évben le sem szarja a Mol Ligát, mert csak az Ebel a nézhető bajnokság, most meg idejön és hazudozik meg követelőzik
Raon 2010.12.23. 23:04:44
@Theutus: ennek egy részét azért te képzeled bele, én legalábbis nem láttam itt leírva se az állj vigyázba mert jön a volánt, se az ebelitizmust.
Szerintem Váradi véleménye semmivel nem rosszabb annál, mit amiket a Mol ligás csapatok szurkolói összehoznak. Ha az ember érzelmi alapon ír ide, akkor könnyebben előfordul, hogy téved, vagy úgy és olyat ír, ami másoknak visszatetsző lehet. Ettől azért az illető még nem lesz ördög (még fehérvári sem), csak épp rossz pillanata van.
Még véletlenül sem szeretném megmondani, mit csinálj, de szerintem feleslegesen kár felhúzni magad. Ha higgadtan végiggondolod, te is biztosan belátod, hogy egy Volán szurkoló sem gondolhatta azt komolyan, hogy nem ti fogtok továbbjutni (és ez nem szurkolói elhivatottság kérdése).
Szerintem Váradi véleménye semmivel nem rosszabb annál, mit amiket a Mol ligás csapatok szurkolói összehoznak. Ha az ember érzelmi alapon ír ide, akkor könnyebben előfordul, hogy téved, vagy úgy és olyat ír, ami másoknak visszatetsző lehet. Ettől azért az illető még nem lesz ördög (még fehérvári sem), csak épp rossz pillanata van.
Még véletlenül sem szeretném megmondani, mit csinálj, de szerintem feleslegesen kár felhúzni magad. Ha higgadtan végiggondolod, te is biztosan belátod, hogy egy Volán szurkoló sem gondolhatta azt komolyan, hogy nem ti fogtok továbbjutni (és ez nem szurkolói elhivatottság kérdése).
Nick Snot 2010.12.23. 23:17:48
itt az a gond, hogy ő ezt mint Volán stábtag gondolja így kinyilatkozni...
Theutus 2010.12.23. 23:31:33
@Raon: lehet, de mostantól nagyon remélem, hogy jövőre a klubok úgy döntenek, hogy jövőre az játszhasson az OBI elődöntőjében, aki alanyi jogon bejut
/ezt még csak érzelmi alapon mondom, de hidd el találok rá logikai magyarázatot is pontokba szedve, tényekkel alátámasztva és teljesen higgadtan.../
hogy a Farmcsapat vezetőedzőjével takarózik Váradi úr az meg számomra annyit jelent, hogy a fejétől büdös a hal
ez még akkor sem megengedhető, ha történetesen fehérvári a kérdéses edző
egyébként pedig már felhúztam magam és csak az Ünnepekre való tekintettel nem fogalmaztam durvábban
egész évben nem látni a blogon, megkezdődnek a negyeddöntők és idejön az összeesküvés elméletével (és az edzővel takarózik)
a látszat ellenére nem Fehérváron szarják a spanyolviaszt, a Mol Liga a hazai és az erdélyi csapatok bajnoksága, az Ebel pedig többek között a Fehérváré
mi nem szólunk bele mikor és hogyan bonyolítsák az Ebel meccseket és elvárjuk, hogy egy okostojás se tegye ezt a másik oldalról
/ezt még csak érzelmi alapon mondom, de hidd el találok rá logikai magyarázatot is pontokba szedve, tényekkel alátámasztva és teljesen higgadtan.../
hogy a Farmcsapat vezetőedzőjével takarózik Váradi úr az meg számomra annyit jelent, hogy a fejétől büdös a hal
ez még akkor sem megengedhető, ha történetesen fehérvári a kérdéses edző
egyébként pedig már felhúztam magam és csak az Ünnepekre való tekintettel nem fogalmaztam durvábban
egész évben nem látni a blogon, megkezdődnek a negyeddöntők és idejön az összeesküvés elméletével (és az edzővel takarózik)
a látszat ellenére nem Fehérváron szarják a spanyolviaszt, a Mol Liga a hazai és az erdélyi csapatok bajnoksága, az Ebel pedig többek között a Fehérváré
mi nem szólunk bele mikor és hogyan bonyolítsák az Ebel meccseket és elvárjuk, hogy egy okostojás se tegye ezt a másik oldalról
Theutus 2010.12.23. 23:52:14
de közelítsünk másik irányból a dolgokhoz és vegyünk részt közösen az alábbi gondolat kísérletben:
képzeljük el, hogy kis hazánkban valaki vagy valakik rendelkeznek annyi pénzzel, hogy egy másik ebel csapatot létrehozzanak
utána képzeljük el, hogy ők ezt akarják is és meg tudják valósítani
ezek után képzeljük el azt, hogy a jelenlegi Mol Liga tehetségeire alapozva összevásárolják a csapat gerincét
majd gondoljunk bele, hogy az erős fehérvári gyökerekkel rendelkező ebel játékosoknak is bekínálnak komoly pénzeket és rádöbbennek a jégkorong mekkájában, hogy visszanyalt a fagyi
ha mindez megvan bevásárolnak a játékospiacon légiósokból (nem számoltam utána, de valószínűsíthetően tudnának jó légiósokat venni, mivel a hazai keret magjának a pontszáma nem lenne túl magas)
ha mindez megtörténne sokan talán ráébrednének, hogy nem Székesfehérvár a világ közepe - és őszintén mondom, hogy nem fogom sajnálni őket ha pofára esnek a magas lóról
képzeljük el, hogy kis hazánkban valaki vagy valakik rendelkeznek annyi pénzzel, hogy egy másik ebel csapatot létrehozzanak
utána képzeljük el, hogy ők ezt akarják is és meg tudják valósítani
ezek után képzeljük el azt, hogy a jelenlegi Mol Liga tehetségeire alapozva összevásárolják a csapat gerincét
majd gondoljunk bele, hogy az erős fehérvári gyökerekkel rendelkező ebel játékosoknak is bekínálnak komoly pénzeket és rádöbbennek a jégkorong mekkájában, hogy visszanyalt a fagyi
ha mindez megvan bevásárolnak a játékospiacon légiósokból (nem számoltam utána, de valószínűsíthetően tudnának jó légiósokat venni, mivel a hazai keret magjának a pontszáma nem lenne túl magas)
ha mindez megtörténne sokan talán ráébrednének, hogy nem Székesfehérvár a világ közepe - és őszintén mondom, hogy nem fogom sajnálni őket ha pofára esnek a magas lóról
budapestijeti 2010.12.23. 23:56:56
@Theutus: Könyvtár...! Neked is Boldog és KIEGYENSÚLYOZOTT Családi Karácsonyt Kívánok! Ő szerette volna, Nektek meg sikerült! Mi a kérdés? :DDD
Raon 2010.12.24. 00:10:58
@Theutus: azt hiszem, ezt nem itt és még inkább nem most kellene megbeszélni, de a két bejegyzésedre két gondolat.
Az elsőre:
Van igazság abban, amit írsz, és innentől én ehhez nem tudok érdemben hozzászólni. Váradi majd kiáll magáért, ha akar. Én a helyében nem így csinálnám, az biztos - de nem vagyok a helyében ugye.
A másodikra:
Ez a visszanyal a fagyi érzés sok, a Volánt régóta követőszurkoló számára tökéletesen ismerős jelenség - csak esetleg ezt mások nem így látják, nem így gondolják (én meg tudom, hogy így van, mert sokakkal sokszor beszéltünk már erről). Ha mást nem azért, mert mi is így nőttünk fel a Dunaferr árnyékában! Azért 1996 és 2002 között a miénk sem volt végig sikersztori!
Elnézést, hogy ezt mondom, de ilyenformán ez nem a mi csattanós megdöbbenésünk lesz, hanem ez jelenleg a te, ti (hisz az efféle véleményt bármelyik magyar csapat szurkolója megírta már nekünk az elmúlt években) frusztrációtok, amellyel mi sajnos nem tudunk mit kezdeni. Tudom, hogy ez a kijelentés önmagában is sértő, de nem tehetek róla - nekem nem áll szándékomban sértegetni senkit. Itteni tevékenységem alapján talán azt sem kell külön magyarázni, hogy mit gondolok a tiszteletről. Ellenben ez az igazság, bármilyen rosszul is hangzik.
Mások nevében nyilván nem nyilatkozhatok, csak a magaméban (és kicsit talán a barátaim nevében is).
Megmondjam mi lesz, ha kiderül, hogy "nem Fehérvár a világ közepe"? Szerintem semmi. Az ég egy adta világon semmi olyan nem lesz, amire te gondolsz, ti gondoltok.
Egyrészt eleve ez csak jót tehet a magyar jégkorongnak - és értelmes magyar szurkoló ezt nem tudja elfeledni a klubhűség mellett sem. Másrészt meg talán nem is lenne baj, ha lenne végre egy riválisunk, mert annál izgalmasabb lesz minden csata, annál értékesebb lesz minden (esetleges) győzelem is.
Ha végre így lesz, én speciel a puszta ténynek jobban örülnék, mint az x+edik bajnoki címnek. Szó sem lesz visszanyal a fagyi effektusról, ráadásul, mert az elmúlt tíz év adott erre némi önbizalmat, nem lesz kétségem affelől, hogy bárki is kapaszkodik fel mögénk, baromi nehéz dolga lesz minket letaszítani a trónról. Ha pedig ez valakinek végre sikerül, én az elsők között fogok gratulálni neki! Azután persze következő évtől lehet annak szurkolni, hogy visszaszerezzük a minket megillető helyet. :))
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Az elsőre:
Van igazság abban, amit írsz, és innentől én ehhez nem tudok érdemben hozzászólni. Váradi majd kiáll magáért, ha akar. Én a helyében nem így csinálnám, az biztos - de nem vagyok a helyében ugye.
A másodikra:
Ez a visszanyal a fagyi érzés sok, a Volánt régóta követőszurkoló számára tökéletesen ismerős jelenség - csak esetleg ezt mások nem így látják, nem így gondolják (én meg tudom, hogy így van, mert sokakkal sokszor beszéltünk már erről). Ha mást nem azért, mert mi is így nőttünk fel a Dunaferr árnyékában! Azért 1996 és 2002 között a miénk sem volt végig sikersztori!
Elnézést, hogy ezt mondom, de ilyenformán ez nem a mi csattanós megdöbbenésünk lesz, hanem ez jelenleg a te, ti (hisz az efféle véleményt bármelyik magyar csapat szurkolója megírta már nekünk az elmúlt években) frusztrációtok, amellyel mi sajnos nem tudunk mit kezdeni. Tudom, hogy ez a kijelentés önmagában is sértő, de nem tehetek róla - nekem nem áll szándékomban sértegetni senkit. Itteni tevékenységem alapján talán azt sem kell külön magyarázni, hogy mit gondolok a tiszteletről. Ellenben ez az igazság, bármilyen rosszul is hangzik.
Mások nevében nyilván nem nyilatkozhatok, csak a magaméban (és kicsit talán a barátaim nevében is).
Megmondjam mi lesz, ha kiderül, hogy "nem Fehérvár a világ közepe"? Szerintem semmi. Az ég egy adta világon semmi olyan nem lesz, amire te gondolsz, ti gondoltok.
Egyrészt eleve ez csak jót tehet a magyar jégkorongnak - és értelmes magyar szurkoló ezt nem tudja elfeledni a klubhűség mellett sem. Másrészt meg talán nem is lenne baj, ha lenne végre egy riválisunk, mert annál izgalmasabb lesz minden csata, annál értékesebb lesz minden (esetleges) győzelem is.
Ha végre így lesz, én speciel a puszta ténynek jobban örülnék, mint az x+edik bajnoki címnek. Szó sem lesz visszanyal a fagyi effektusról, ráadásul, mert az elmúlt tíz év adott erre némi önbizalmat, nem lesz kétségem affelől, hogy bárki is kapaszkodik fel mögénk, baromi nehéz dolga lesz minket letaszítani a trónról. Ha pedig ez valakinek végre sikerül, én az elsők között fogok gratulálni neki! Azután persze következő évtől lehet annak szurkolni, hogy visszaszerezzük a minket megillető helyet. :))
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Theutus 2010.12.24. 00:13:58
@budapestijeti: kérdés nincs, csak az emberből néha kikívánkozik pár kimondatlan és felgyülemlett gondolat
fingja nincs a Mol Ligáról, egész évben nem véleményezett semmit sem és hirtelen megjelenik osztani az észtet illetve kétségbe vonja a lebonyolítási szabályokat, meghazudtol embereket
és büszkén, kihúzott vállal mondja, mert ő a fehérvári mérvadó és különben is mi az, hogy nekem nincs igazam, ha meg mégsem lenne akkor is az van és úgy egyáltalán megmondta az edzőnk (a kettő közül minimum az egyik nyilvánvalóan hazug - ezt Raon kedvéért logikáztam ki)
ettől függetlenül kiegyensúlyozott vagyok, csak éppen olyan pillanatban kapott el, hogy elmondtam neki mit gondolok a deákné vásznáról
fingja nincs a Mol Ligáról, egész évben nem véleményezett semmit sem és hirtelen megjelenik osztani az észtet illetve kétségbe vonja a lebonyolítási szabályokat, meghazudtol embereket
és büszkén, kihúzott vállal mondja, mert ő a fehérvári mérvadó és különben is mi az, hogy nekem nincs igazam, ha meg mégsem lenne akkor is az van és úgy egyáltalán megmondta az edzőnk (a kettő közül minimum az egyik nyilvánvalóan hazug - ezt Raon kedvéért logikáztam ki)
ettől függetlenül kiegyensúlyozott vagyok, csak éppen olyan pillanatban kapott el, hogy elmondtam neki mit gondolok a deákné vásznáról
Raon 2010.12.24. 00:19:06
@Theutus: még annyit, hogy ha szerinted nagyon mellément, amit írtam, nehogy felhúzd magad, majd a köv. meccsen élőben megbeszéljük.
Kellemes ünnepeket!
üdv,
Raon
Kellemes ünnepeket!
üdv,
Raon
Theutus 2010.12.24. 00:33:46
@Raon: tudod, hogy veled illetve azon fehérvári szurkolókkal semmi bajom, akik próbálnak érvelni és nem utolsó sorban még alá is tudják támasztani azokat
az viszont számomra - feltehetően számodra is - gyenge érv, hogy a Kóger mondta...
te is tudod, hogy mindig azt mondtam a Volánnal teljes a bajnokság, de az ilyen felfuvalkodott figurák tényleg megkérdőjelezik bennem ezen meggyőződésemet, mivel csak tovább növekszik bennük a hamis gőg
a frusztrációval kapcsolatban igazad, mert én is érzem sok szurkolónál(egyébként én nem tartom frusztráltnak magamat)
természetesen a magyar hoki érdeke lenne, ha még több erős magyar csapat lenne és megszűnne a Fehérvár hegemóniája
ezt mi ketten, illetve még valószínűleg sokan így gondoljuk
de hidd el nálatok is lenne nagyon sok erősen frusztrált tag, és ezek közül illetve az öntömjénező sznobok közül sokan eltűnnének a csarnokotokból
továbbá bizonyos szempontból naív rácsodálkozással - mint kisgyermek a krokodilra - raktározom magamban azon fehérvári véleményeket, hogy könnyű az osztrák csapatoknak és a Zágrábnak, mert tele vannak pénzzel /idehaza mindig azt hallottam tőlük, hogy úgy kell csinálnia minden klubnak, mint az Öregnek, nekik azért van pénzük/ - zavar az erőben?
asszem ez is egyfajta frusztráció, de nevezhetjük másképpen is
kvázi frusztrációk között is van különbség és ezt te is tudod:)
az viszont számomra - feltehetően számodra is - gyenge érv, hogy a Kóger mondta...
te is tudod, hogy mindig azt mondtam a Volánnal teljes a bajnokság, de az ilyen felfuvalkodott figurák tényleg megkérdőjelezik bennem ezen meggyőződésemet, mivel csak tovább növekszik bennük a hamis gőg
a frusztrációval kapcsolatban igazad, mert én is érzem sok szurkolónál(egyébként én nem tartom frusztráltnak magamat)
természetesen a magyar hoki érdeke lenne, ha még több erős magyar csapat lenne és megszűnne a Fehérvár hegemóniája
ezt mi ketten, illetve még valószínűleg sokan így gondoljuk
de hidd el nálatok is lenne nagyon sok erősen frusztrált tag, és ezek közül illetve az öntömjénező sznobok közül sokan eltűnnének a csarnokotokból
továbbá bizonyos szempontból naív rácsodálkozással - mint kisgyermek a krokodilra - raktározom magamban azon fehérvári véleményeket, hogy könnyű az osztrák csapatoknak és a Zágrábnak, mert tele vannak pénzzel /idehaza mindig azt hallottam tőlük, hogy úgy kell csinálnia minden klubnak, mint az Öregnek, nekik azért van pénzük/ - zavar az erőben?
asszem ez is egyfajta frusztráció, de nevezhetjük másképpen is
kvázi frusztrációk között is van különbség és ezt te is tudod:)
kerusz 2010.12.24. 01:14:21
@váradi: Hogy a Farm edzője mit mond Neked, az egy dolog. Hogy mi történt, az egy másik dolog. Egy harmadik pedig az, hogy valóban nem volt egyértelmű a helyzet, jövőre nyilván a mostaninál egyértelműbben lesznek kiírva a mérkőzések.
A Volán azt választotta, hogy az első csapatával az EBEL-ben indul, és a második csapatával a Mol Ligában. Nem hiszem, hogy méltánytalanság éri tehát a Volánt akkor, amikor a Mol Ligában valóban a második csapatával kénytelen szerepelni, nem pedig fél EBEL-csapattal és a második csapat legjobbjaival. Azt sem hiszem, hogy a Mol Liga menetrendjének bármiféle okból is az EBEL-hez kellene igazodnia. Mellesleg, lehet, hogy az EBEL menetrendje már nyár végén megvolt, de a Mol Liga menetrendje már 2010. július 8-án kész volt. Mi több, a Mol Liga hamarabb is indult mint az EBEL, nem értünk rá annyit szüttyögni a menetrenddel és megvárni másokat (pl. az EBEL-t).
Kemény az élet.
A Volán azt választotta, hogy az első csapatával az EBEL-ben indul, és a második csapatával a Mol Ligában. Nem hiszem, hogy méltánytalanság éri tehát a Volánt akkor, amikor a Mol Ligában valóban a második csapatával kénytelen szerepelni, nem pedig fél EBEL-csapattal és a második csapat legjobbjaival. Azt sem hiszem, hogy a Mol Liga menetrendjének bármiféle okból is az EBEL-hez kellene igazodnia. Mellesleg, lehet, hogy az EBEL menetrendje már nyár végén megvolt, de a Mol Liga menetrendje már 2010. július 8-án kész volt. Mi több, a Mol Liga hamarabb is indult mint az EBEL, nem értünk rá annyit szüttyögni a menetrenddel és megvárni másokat (pl. az EBEL-t).
Kemény az élet.
vaze 2010.12.24. 14:55:30
namost vagy váradi mond igazat vagy kóger nem tudja, mit beszél. a kettő együtt sajnos nem lehetséges. :)
eszel59 2010.12.25. 08:17:19
@kerusz: ...mint ahogy az orosz focibajnokság eltérő(tavaszi-őszi)lebonyolítási rendje miatt sem változtat az UEFA a kupakiírásain csak azért,mert EGY tagállamnak ez nem jó!
vaze 2010.12.25. 10:42:14
@eszel59: a volánnak az volt az érdeke, hogy 23án legyen a meccs. 22én sem hiszem, hogy megkockáztatták volna ebelesek szerepeltetését, így viszont plusz egy napot pihenhettek. Ha van egy masszív kis csapatom, amely igen jó teljesítményt nyújt a PO-ban, mi a faszért kell hisztériázni, bírózni, meg szemétdunaújvárosozni, fel nem foghatom!
Szoljanka 2010.12.25. 12:19:33
Olvasom itt a kommenteket, és mintha nem 2010-et írnánk...
A napnál világosabban látszik az a fajta frusztráció amelyet Raon is említ. Tényleg a második csapatunkkal folytatott párharc hozza ki ezt belőletek, meg az, hogy valaki megkérdezte, hogy miért van másik napon a meccs, mint a másik két párosé...?
Nagyon rossz duma, ez az annyit adunk ki magunkból amennyit kell... November 23.-án mennyit kellet? Vagy most a PO első meccsén? Egy begyötört meg egy üres kapus gól egy szinte junior csapat ellen? Ez sokat mond szerintem.
A napnál világosabban látszik az a fajta frusztráció amelyet Raon is említ. Tényleg a második csapatunkkal folytatott párharc hozza ki ezt belőletek, meg az, hogy valaki megkérdezte, hogy miért van másik napon a meccs, mint a másik két párosé...?
Nagyon rossz duma, ez az annyit adunk ki magunkból amennyit kell... November 23.-án mennyit kellet? Vagy most a PO első meccsén? Egy begyötört meg egy üres kapus gól egy szinte junior csapat ellen? Ez sokat mond szerintem.
Xardas 2010.12.25. 12:42:11
@Szoljanka: Pontosan ti ill. pár ember hisztizett, mert Kóger "edzőpápa" úr szerint mi rakattuk át a meccset, hogy biztosabban hozzuk. Mi se tudtuk az okát, miért lett az eredeti? időpont átrakva, de nem mindegy? Boldog Karácsonyt mindenkinek! Még Villának is :)
Szoljanka 2010.12.25. 12:47:56
@Xardas: Ebben a kérdésben egyelőre nem lehet sem A-t, sem B-t mondani, ki tudja, hogy volt...
Hogy is fogalmaztál, pár poszt-al ezelőtt?
23.-án mindkét Volán szopó? Hát nem jött be.:))
A tiétekre meg szerintem nem nagyon lehettek büszkék, ahogy ezen poszt címe is mutatja...
Hogy is fogalmaztál, pár poszt-al ezelőtt?
23.-án mindkét Volán szopó? Hát nem jött be.:))
A tiétekre meg szerintem nem nagyon lehettek büszkék, ahogy ezen poszt címe is mutatja...
Theutus 2010.12.25. 13:05:19
@Szoljanka: valamiért a gyengébb csapatok ellen csak nagyon ritkán kapjuk össze magunkat - tény, hogy nem lehetünk büszkék sem a Steli, sem pedig a Farm elleni eredményeinkre sem
de pontosan azért sajnálom, hogy a gyengébb csapatok ellen nem játszunk, mert ha szarrá vernénk pl. a Farmot, akkor nem lenne ekkora az arca többek között az edzőpápának sem (érdekes módon az első meccset te sem említed meg)
ami a másik részét illeti a dolognak az nem szimpla kérdés volt és azt te is tudod, ha végigolvastad a kommenteket
és azt is tudod, hogy akkor sem játszott volna le senki az ebel csapatból, ha egy nappal korábban van a meccs
ha mindezt tudjátok teljesen felesleges "ártatlan" kérdésekkel sejtetni azt, ami nincs
de pontosan azért sajnálom, hogy a gyengébb csapatok ellen nem játszunk, mert ha szarrá vernénk pl. a Farmot, akkor nem lenne ekkora az arca többek között az edzőpápának sem (érdekes módon az első meccset te sem említed meg)
ami a másik részét illeti a dolognak az nem szimpla kérdés volt és azt te is tudod, ha végigolvastad a kommenteket
és azt is tudod, hogy akkor sem játszott volna le senki az ebel csapatból, ha egy nappal korábban van a meccs
ha mindezt tudjátok teljesen felesleges "ártatlan" kérdésekkel sejtetni azt, ami nincs
centreville 2010.12.25. 13:13:14
@Xardas: Köszönöm,Neked és a többi újvárosi drukkernek is Boldog Karácsonyt!Remélem Dunaújváros-Miskolc elődöntő lesz!
centreville 2010.12.25. 13:15:08
@Xardas: A személyeskedésért pedig elnézést kérek!Sokszor engem is elragad a hév.
a. Bárd 2010.12.25. 14:00:21
De szép is ez a Karácsony :)))
Kellemes Ünnepeket mindenkinek! Új élet, tiszta lap :)
Kellemes Ünnepeket mindenkinek! Új élet, tiszta lap :)
gogosz 2010.12.25. 14:11:30
@Szoljanka: A tavalyi döntő utolsó meccsére emlékszel? Mennyivel is nyertetek? Ettől még kétségbe vonja valaki, hogy a tietek sokkal jobb csapat?
"A napnál világosabban látszik az a fajta frusztráció amelyet Raon is említ."
Mert Ő teljesen elfogulatlan ugye? :)
"A napnál világosabban látszik az a fajta frusztráció amelyet Raon is említ."
Mert Ő teljesen elfogulatlan ugye? :)
kiralyfi 2010.12.25. 14:27:00
@Szoljanka: testvérem, azért ez a váradi nevű kolléga elég érdekes elméletet fejtett ki, aztán kiderült semmiféle időpont változásról nem is volt szó, ezek voltak az eredeti időpontok, amiken játszódnak a srácok, tehát ez az egész sok hűhó semmiért...csak váradi kollégát tudnám feledni...
Xardas 2010.12.25. 14:38:41
@Szoljanka: Szerintem vmit nagyon félreolvastál, mert annak ellenére, hogy nem igazán vagyok Volán párti, sőt a "nagy" Volánról szóló cikkeket általában átugrom én ilyet nem mondtam emlékeim szerint, hogy remélem kiszoptok Bécsben. Szerintem keversz valakivel. A 23.-i meccs közben elsőként gratuláltam egyébként nektek és kívántam kellemes ünnepeket. Máskor pls nézz utána mielőtt hülyéket írsz.
Xardas 2010.12.25. 14:40:40
@centreville: Semmi gond. Szurkolókból vagyunk. Én is kaptam már pár kitiltást és nem mondhatom azt, hogy teljesen eredményre vezetett. :)
Peace
Peace
Szoljanka 2010.12.25. 15:27:49
@Theutus: Érdekes helyzet lett volna ha egy nap eltéréssel van EBEL, meg MOL PO meccs, nem vagyok benn biztos, hogy senki nem lépett volna jégre egy cserére sem az EBEL-esek közül ( persze azokra gondolok akik lejátszhatnak).
@gogosz: Összehasonlítod a Volán 1-Újváros, meg a Volán2- Újváros elleni eredményeket, de ebből szerintem Ti jöttök ki rosszabbul. Nem az lenne a cél, hogy valaki végre utolérjen minket? Ezzel szemben vesztes, meg kiszenvedett győztes meccs 1 hónapon belül ugyanezen klub B csapata ellen.
Ok, Raon sem elfogult, se Ő tudja a legjobban megfogalmazni a dolgokat, és szerintem jól látja, hogy mi a helyzet.
@kiralyfi: Azért nekem még nem derült ki egyértelműen semmi, két eltérő dolgot olvashatunk, két ember tolmácsolásában.
@Xardas: Igazad van, megkövetem magamat Nick Snot írta az általam idézett részt.
@gogosz: Összehasonlítod a Volán 1-Újváros, meg a Volán2- Újváros elleni eredményeket, de ebből szerintem Ti jöttök ki rosszabbul. Nem az lenne a cél, hogy valaki végre utolérjen minket? Ezzel szemben vesztes, meg kiszenvedett győztes meccs 1 hónapon belül ugyanezen klub B csapata ellen.
Ok, Raon sem elfogult, se Ő tudja a legjobban megfogalmazni a dolgokat, és szerintem jól látja, hogy mi a helyzet.
@kiralyfi: Azért nekem még nem derült ki egyértelműen semmi, két eltérő dolgot olvashatunk, két ember tolmácsolásában.
@Xardas: Igazad van, megkövetem magamat Nick Snot írta az általam idézett részt.
benö51 2010.12.25. 15:56:00
Az egész 22-kei meccs elmaradása miatt, amint már írtam mi Volán szurkolók egy meccsel kevesebbet láttunk, a DAB-nak meg kevesebb lett a bevétele, mert szerintem annyival többen nem mentek ki 23.-án a meccsre, mint amennyien mi elmentünk volna 22.én.
Tudom pénz van dögivel és pár tízezer nem oszt nem szoroz Újvárosban.
Boldog Karácsonyt, és holnap minél többen menjünk ki 14 órakor a 3. meccsre.
üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
Tudom pénz van dögivel és pár tízezer nem oszt nem szoroz Újvárosban.
Boldog Karácsonyt, és holnap minél többen menjünk ki 14 órakor a 3. meccsre.
üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
OliBLOOD 2010.12.25. 16:33:30
@Szoljanka: @benö51: Hátha csak nem vettétek észre:
"Kedves váradi, szeretném rövidre zárni ezt a dolgot, mielőtt összesküvés-elméletek születnének bennfenntesektől. Nem a Dab kérte a mérkőzés elhalasztását, hanem december 23-a volt a mérkőzés eredetileg kijelölt időpontja.
Üdv.: Kerey Péter
liga alelnök"
2 meccs alatt 1 gólt kaptunk, mindezt rájátszásban. Ez azért nem rossz. Az első meccsen pedig nagyobb volt a fölényünk, mint legutóbb a szlovéneknek ellenünk.
"Kedves váradi, szeretném rövidre zárni ezt a dolgot, mielőtt összesküvés-elméletek születnének bennfenntesektől. Nem a Dab kérte a mérkőzés elhalasztását, hanem december 23-a volt a mérkőzés eredetileg kijelölt időpontja.
Üdv.: Kerey Péter
liga alelnök"
2 meccs alatt 1 gólt kaptunk, mindezt rájátszásban. Ez azért nem rossz. Az első meccsen pedig nagyobb volt a fölényünk, mint legutóbb a szlovéneknek ellenünk.
eszel59 2010.12.25. 16:41:38
@vaze: Már csak azt magyarázd meg nekem,hogy ezt hsz-edet mi a péniszért nekem címezted?Én hol hisztériáztam,szemétdunaújvárosoztam,bíróztam,amikor- miskolciként- érintettségem sincs az ügybe.Amit leírtam,az egy példa volt arra,hogy más-más szövetségek eltérő érdekei időnként ütköznek,de ez tényközlés volt,nem állásfoglalás.
Theutus 2010.12.25. 16:49:16
@eszel59: ha ti játszottatok volna a rájátszásban a Farm ellen, akkor nektek sírta volna el a bánatát váradi:)
@Szoljanka: senki nem tiltotta meg nektek azt sem, hogy az Ebel terhére a Farmban játszanak a játékosaitok (már az, akinek lehet)
mivel nem játszattátok őket, gondolom erre kár többet szót vesztegetni
és ismételten nem említetted meg a 14:1es mérkőzést a példáid között (az általad kiszenvedettnek titulált meccs sokkal simább volt, mint az eredményből látszik...
igaz Kóger másképpen látta, mint mindenki más, aki ott volt a csarnokban, szóval azon a meccsen nem a csapat szenvedett, inkább a szurkolók)
@Szoljanka: senki nem tiltotta meg nektek azt sem, hogy az Ebel terhére a Farmban játszanak a játékosaitok (már az, akinek lehet)
mivel nem játszattátok őket, gondolom erre kár többet szót vesztegetni
és ismételten nem említetted meg a 14:1es mérkőzést a példáid között (az általad kiszenvedettnek titulált meccs sokkal simább volt, mint az eredményből látszik...
igaz Kóger másképpen látta, mint mindenki más, aki ott volt a csarnokban, szóval azon a meccsen nem a csapat szenvedett, inkább a szurkolók)
Xardas 2010.12.25. 17:02:51
Ne vitatkozzatok, mert kezdem rosszul érezni magam :))))
Karácsony van! Szeretet Ünnepe. :)
Off
Buzi Leonardo! grrrrr
On
Karácsony van! Szeretet Ünnepe. :)
Off
Buzi Leonardo! grrrrr
On
Szoljanka 2010.12.25. 19:54:48
@OliBLOOD: És ha 23.-a az eredetileg kiírt időpontja, akkor 100%, hogy azt mindenki úgy akarta? Nem tudom, csak kérdezem...
@Theutus: Mivel egy napon volt a két meccs, szerintem is kár erre több szót vesztegetni.
14:1-et nem említettem meg valóban, pedig az sem reális különbség..:D Hogy milyen volt a 2:0-ás meccs én is csak elfogult forrásból tudhatom, de azt gondolom Ti sem azt vártátok, amit láttatok...
@Theutus: Mivel egy napon volt a két meccs, szerintem is kár erre több szót vesztegetni.
14:1-et nem említettem meg valóban, pedig az sem reális különbség..:D Hogy milyen volt a 2:0-ás meccs én is csak elfogult forrásból tudhatom, de azt gondolom Ti sem azt vártátok, amit láttatok...
vaze 2010.12.25. 21:32:04
@Szoljanka: minket is váratlanul pért az időpontváltozás, nyilván nem lett teljesen jól kommunikálva, hogy a két nap két meccs csak nagy utazásokra vonatkozik, bár elvileg egy ligaülésen világosan elmondták (mégis minden csapat elfelejtette). Ráadásul az MJSZ honlapján egész idényben 22-e szerepelt, se egy apróbetű, se egy lábjegyzet. Ez nyilván nekünk (általában a hazai csapatoknak) volt a legrosszabb, más kérdés, hogy mi betartottuk a Liga szabályait, a Vasas meg nem, teljesen jogosan lejátszották a meccset 22-én, Azért írom, hogy teljesen jogosan, mert nem vasasozni akartam, és mert ez volt a legjobb a kluboknak és a nézőknek egyaránt. Véleményem szerint hagyni kellett volna, hogy mi is 22-én rendezzük a meccset. De azért abban ugye egyetértünk, hogy mindez szemantikailag elég távol áll attól a kijelentéstől, hogy mi azért kértük a meccs időpontjának módosítását, hogy a (nem lejátszó) lejátszók ne játszhassanak? Ennyi volt az összes probléma, meg a bírózás rögtön az eltiltás utáni visszatérés első meccse után, de ez legyen Kóger et. problémája.
@eszel59: nem azért válaszoltam neked, mert vitatkozni kívántam volna veled, hanem éppen ellenkezőleg mert a te hsz-edet igyekeztem folytatni, no offense, ahogy Lazlee szokja mondani. :)
Vihar a biliben, hogy egy másik klasszikust idézzek! :D
@eszel59: nem azért válaszoltam neked, mert vitatkozni kívántam volna veled, hanem éppen ellenkezőleg mert a te hsz-edet igyekeztem folytatni, no offense, ahogy Lazlee szokja mondani. :)
Vihar a biliben, hogy egy másik klasszikust idézzek! :D
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.25. 22:00:47
@Theutus: Tudod a holnapi nap marhára nem mérvadó. Ha nem betegedtem volna meg se tudnék menni karácsonykor, délután 2-kor, még ha megfeszülnék se, mert ez az az ünnep, amikor a családomat nem helyezhetem a jégkorong mögé. Pont.
kiralyfi 2010.12.25. 22:14:20
@edudus: jobbulást dobos királylány:)
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.25. 22:15:59
@kiralyfi: Köszi...nagyon rosszkor jött... :/
vaze 2010.12.25. 23:00:23
@edudus: most nehogymár elkezdj magyarázkodni! tényleg nagyobb feneke van ennek a történetnek, mint amit megérdemel! jó lett a kisVolán a PO-ra (vagy kicsit előbbre), aminek mindenki csak örül, egész jók eddig a meccsek, nyilván kurvára nem örülnék, ha nem 3 meccsből húznánk ezt be, de tragédia csak akkor van, ha kiejtetek minket, aminek azért kevés az esélye. ha holnap nyertek, az legjobban a játékosainknak fog fájni
Szoljanka 2010.12.25. 23:08:11
@vaze: Természetesen egy percig sem gondoltam, hogy Ti sakkoztok az időponttal, hogy nálunk ne játszhasson le egy pár ember, sőt Orbán Atit gondolom szívesen meg is néztétek volna újvárosi jégen..:)
Megint a kiírás, a kiírás, a kiírás. Talán a köv. szezonban már teljesen egyértelmű lesz minden...?
Megint a kiírás, a kiírás, a kiírás. Talán a köv. szezonban már teljesen egyértelmű lesz minden...?
vaze 2010.12.25. 23:09:05
@vaze: jah, és mielőbbi jobbulást!
vaze 2010.12.25. 23:14:07
@Szoljanka: márpedig részemről kizárólag ezen ment az anyázás! Ati még nem nagyon játszott ellenünk, ha jól emlékszem, ami arra utal, hogy viszonylag megállja a helyét az EBEL-csapatban is! :) idén nagyon kevés anomália történt, össze sem lehet hasonlítani az idei és a tavalyi évet, nulla hibát kell megcélozni, de mindig lesz valami
Szoljanka 2010.12.25. 23:40:41
@vaze: Igen fejlődik a Liga ebben is, jövőre talán már nullázunk..:))
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.26. 01:00:35
@vaze: Előszöris köszi. :) Másodszor pedig nem magyarázkodásnak szántam, hanem szerintem sokan járnak hasonló cipőben. Szerintem marhanagy hülyeség karácsonykor meccset rendezni, főleg ilyen koradélután.
Különben meg, ez lesz idén az első meccsem, amit kihagyok és meg fogok itthon őrülni :D
Különben meg, ez lesz idén az első meccsem, amit kihagyok és meg fogok itthon őrülni :D
benö51 2010.12.26. 10:27:40
@Theutus: Ahogy elnézem a NS 500 főt írt, Akkor jó ha voltatok 400-an szerintem 250-en így Karácsony délután nálunk is meg lesz. Arra azért kíváncsi leszek hányan jöttök.
Üdv
Benő
Üdv
Benő
Theutus 2010.12.26. 10:56:21
@benö51: most kivételesen igaza lehetett az NS-nek, mert lehettünk annyian (többen voltunk, mint az első meccsen)
Theutus 2010.12.26. 10:59:14
@benö51: nálunk elég pontosan meg tudják mondani a létszámot, miután a bérletesek is úgy kapnak karszalagot, hogy a bérlet sorszámát pipálják
OliBLOOD 2010.12.26. 11:01:40
@benö51: 500-an mentünk volna, de mivel 14 órakor van a mérkőzés így nem tudunk annyian menni.
Viccet félretéve tényleg nem értem miért 14 órára rakták fehérváron ezt a meccset. Jégbeosztást megnézve látszódik, hogy utána "csak" közönségkori van, 20 órától pedig szabad a jég. Simán meg lehetett volna oldani a 18-19 órás kezdést és akkor biztosan több néző lett volna.
Viccet félretéve tényleg nem értem miért 14 órára rakták fehérváron ezt a meccset. Jégbeosztást megnézve látszódik, hogy utána "csak" közönségkori van, 20 órától pedig szabad a jég. Simán meg lehetett volna oldani a 18-19 órás kezdést és akkor biztosan több néző lett volna.
tiriakos 2010.12.26. 11:07:28
Ha valaki jönne ma Fehérvárra meccsre, csak nincs fuvarja, nálunk a kocsiban van még kettő hely. Indulás 12:30-kor Újvárosból.
tiriakos 2010.12.26. 11:48:27
@OliBLOOD: Nekem pl. épp így lett jó. Este Quimby koncert újvárosban... :):):)
Uteapu 2010.12.26. 11:52:00
@OliBLOOD: Látod-látod... ha nem "cseréltek" napot a második meccsen,akkor most este, mehetnétek jó sokan szurkolni. Hát kellett ez nektek?:))
mannisenmaki_ 2010.12.26. 12:09:35
@OliBLOOD: Nem friss a beosztás, mert mi megyünk jégre 20:30-tól:). Csicsó bácsinak döntenie kellett, így jártatok ikszdédédédédédédédé
mannisenmaki_ 2010.12.26. 12:20:16
@Theutus: A rolbás a legnagyobb úr a jégcsarnokban, he nem lennél dilettáns, tudnád ezt, és nem viccelnél vele)))). Majd ha nagy leszek, én is rolbás akarok lenni, de addig még hosszú az út :P
Theutus 2010.12.26. 17:54:01
@mannisenmaki_: akkor nincs más választásod, addig sikálhatod a korongnyomokat a plexiről:)
Az utolsó 100 komment: