Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2412) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1644) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4911) nők (1301) playoff (1320) Titánok (1025) u18 (1063) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2224) vb (2389) videó (2120) Összes címke

Magyarország-Ausztria 2:3

2010.12.17. 18:20: Vincenzo90

Magyarország - Ausztria 2:3 -2010.12.17. 18:03 kultúrmisszionárius

95 komment

Címkék: magyarország ausztria eihc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr922522438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rock me Amadeus 2010.12.17. 18:29:42

Gröschl, szüljél sünt!

E.Attila 2010.12.17. 18:34:09

@Rock me Amadeus: :) en kicsit tovabbvinnem a gondolatot en egy sun csaladra gondoltam inkabb :)

igyalakult 2010.12.17. 18:36:38

nagy kar. hogy a magzatvizeben nem volt egy cápa

igyalakult 2010.12.17. 18:38:04

a meccsro meg anyit hogy eleg szereny csapatunk lessz ha kioregednek a nagyok sajnos a dunaujvarosiak nem veszik fel a versenyt megnezem a statisztikat es akkor tobbet latunk

igyalakult 2010.12.17. 18:43:13

itt a statisztika eihcsite.stats.pointstreak.com/boxscore.html?gameid=1473688 ezt olvassatok el a dab jatekooskrol de ne meg iromes utana beszelhetunk

aerofun 2010.12.17. 18:53:51

@igyalakult: azért az érdekes, hogy az utolsó periódban 2-1 a lövések aránya, ráadásul mind2 be ment... nem teljesen jó ez a statisztika.

igyalakult 2010.12.17. 19:02:10

hegyi 0, pozsgai 0,orban 0, kiss 0 2 perc buntetes, magosi 0 2perc bunttes, galalnisz 0, azri 0 2 perc buntetes ezzel egygut a leg alaltomosabb csapat renmelem egy sem lesz a vb nem ertuk fogunk szurkolni az teljesen biztos

exL:1 2010.12.17. 19:04:49

@igyalakult: Te miért baszo...gatod az újvárosiakat???itt nem a dab ,nem a vasas, nem a volán játszott ,hanem a magyar válogatott.Ezen a tornán Sator mester a vb csapatba kiegészítő embereket keresett, szerintem meg is találta,a legvégén pedig meglépte a Pék figurát és be jött:-) kár hogy nem volt még pár perc vissza a 2.gól után ,az osztrákok nagyon leeresztettek,meglehetett volna az x (igaz akkor bukom a mixet de ez max engem bosszantott volna :) )

Theutus 2010.12.17. 19:11:06

nem tudom miképpen vagytok vele, de azt gondolom, hogy sokkal jobban tudunk olvasni, mint Jánosi apuka írni:D

Zsiraf.Remete 2010.12.17. 19:15:46

a Székelyek nagyon nagy gyözelmet értek el Kijevbe!!!!sportclub.blog.hu/ szép volt fiuk HAJRÁ SZÉKELYEK HAJRÁ MAGYAROK!!!

shadow78 2010.12.17. 19:16:34

Tanulságos volt mind két meccs eddig!

igyalakult 2010.12.17. 19:18:40

@Theutus: ???????
azt hiszem felre ertettetek en csak belinkeltema statisztikat eleg szereny a dabosoké ill negativ csak ok el vannak szalva maguktol ennyi h a ismernem az apjat a janosinak ratulalnek neki milyen jo kis jatekost hozott osssze

Raon 2010.12.17. 19:19:16

@igyalakult: oké, akkor most szólok - újvárosiellenes életműdíjadért itt az első figyelmeztetés, tekintsd sárga lapnak. Másodikra piros jön, 24*60 perces kitiltással.

Zsiraf.Remete 2010.12.17. 19:19:40

Kazahsztán -(románia) Székelyek 2-3 ez igen!!!!!!

OliBLOOD 2010.12.17. 19:19:52

@igyalakult: Rajna bezzeg 23 kapuralövés a statisztika szerint. Ennyit a statisztikáról.

A DAB-osok azért vannak ott, mert nincsenek jobbak náluk az EBEL-es és légiós játékosokat leszámítva. Senki nem tiltja a többi csapatnak, hogy jobb játékosokat neveljenek.

Raon 2010.12.17. 19:20:42

A meccset munka miatt nem láttam, de az eredmény egyáltalán nem rossz. Szép volt fiúk, szép volt Sofi! :)

shadow78 2010.12.17. 19:22:16

Ha kiöregednek a nagyjaink akkor pár évig ne is álmodjunk A csoportról!
De ki tudja ....................!

shadow78 2010.12.17. 19:25:34

De azért a mester más kapusoknak is adhatott volna esélyt!

Theutus 2010.12.17. 19:30:02

@Zsiraf.Remete: úgy látszik a kazahok ellen megy nektek a játék
gratula:)

miki78 2010.12.17. 19:31:33

@OliBLOOD: Azért ez nem teljesen igaz. Van ott még EBEL-es, aki nincs itt: Ladányi, Palkovics, Vas + jön még a másik Vas, illetve Kóger. Azt hiszem így már egy kicsit nehezebb lesz bekerülni a keretbe...

a. Bárd 2010.12.17. 19:32:09

Ne bántsátok már szegény @igyalakult:-at, látszik rajta mennyire megviselte az a 11-3-as vereség. Azóta valszeg DAB játékosokkal álmodik.
Elég szar érzés lehet, nem csodálom, hogy mélypontra jutott.

a. Bárd 2010.12.17. 19:34:55

@miki78: Ezt most nem értem, miért írtad.

Oli nem is a VB-re utazó nagy válogatottról beszélt, hanem a mai megfiatalított, első két sorát nélkülöző válogatottról. Nyilván nem lesz ennyi MOL ligás a keretben

OliBLOOD 2010.12.17. 19:36:32

@miki78: Ezt írom én is :) Az EBEL-es (Ladányi, Palkovics, stb.) és légiós (Szélig, Jankó, stb.) játékosokon kívül nincs náluk jobb, ezért vannak most ők itt. Természetesen a VB keretben nem lesz ennyi újvárosi. Galanisz-Azari ha támadásban nem is, de (emberhátrányos) védekezésben a válogatottban is jól teljesítenek. És a 3. 4. sornak ez lesz a feladata. Eredménytartás és emberhátrányos védekezés.

Raon 2010.12.17. 19:38:31

@igyalakult: szívesen. Nem szeretném, ha ebből az látszódna, hogy a véleményeddel van bajom - a véleményed a tiéd, ez itt nem cenzúra. Ellenben az, hogy ezt a véleményedet minden létező alkalommal minden létező helyen ideírod, méghozzá ebben az esetben már konkrétan olyan formában, amelyek másokban egyértelműen feszültségeket kelthetnek (legalattomosabb csapat, értük nem szurkolunk a vb-n), már több, mint határeset. Elmondtad, megértettük, tán csak a rolbás unokatesvérének a szobatársa nem tudja, mi a véleményed a Dab játékosairól. Legyen elég ennyi, mert ha ez a véleményed igehirdetéssé fajul, engem is lépéskényszerbe hozol.

miki78 2010.12.17. 19:42:27

@OliBLOOD: Kb. igen. Ennyi játékos van csak, aki szóba jöhet. De szerintem ők biztosan kerettagok (most a sorösszetételt ne nézd):
Ladányi - Sofi - Vas M
Palkovics - Fekete, Vas J.
Nagy - Kóger - Benk

Én úgy látom, hogy ez az első 3. sor 90%-ban.
A 4. sorra pályázik Azari, Magosi, Kis, Dubek, Jánosi, Vaszjunyin, Peterdi, Galanisz stb. Vagyis min. 8 ember 3 helyre! Nagyon kíváncsi leszek, hogy kik lesznek a kiválasztottak!

miki78 2010.12.17. 19:43:40

@a. Bárd: OK, azt hittem már a Vb-ről van szó! De nem bántásként írtam, hanem sajnálattal. Jobb lenne, ha 30 csatár közül kéne választani!

miki78 2010.12.17. 19:44:31

@miki78: ja és még Fekete és Kovács kimaradt... bár ők nálam nem lennének ott a VB-n :)

Fuckabát 2010.12.17. 19:48:18

Szép volt Csabi! Sofi tuti Vb kerettag.

Spigott 2010.12.17. 19:50:09

Hagyjátok már a Jánosi apukát, nem lehet mindenki olyan normális, mint a fia :)

Fuckabát 2010.12.17. 19:50:42

@miki78:

Szerintem Jánosi, Peterdi, talán a 3.at nem tudom még (vagy is inkább nem tippelnék)

a. Bárd 2010.12.17. 19:51:36

@miki78: Kóger a rájátszás miatt erősen kérdéses és én Benket nem érzem biztosnak. Kovácsot annál inkább.

De olyan messze van még az április, hogy felesleges ezen gondolkozni. Március végén úgyis lesz vagy 497 ilyen komment :)

Theutus 2010.12.17. 19:53:39

@miki78: és Sikit is kifelejtetted
egyébként kb jól látod, annyi a különbség, hogy szerintem Sütinek biztosabb a helye, mint Benknek, kvázi őt a pályázók között szerepeltetném

Raon 2010.12.17. 19:54:28

@a. Bárd: hát, sosem gondoltam volna, hogy valaha ilyet le fogok írni, de az idei EBEL-es formák alapján sokszor inkább Benk, mint Kovács - és még így is sokszor inkább Kovács, mint Fekete.

Theutus 2010.12.17. 19:56:45

@Raon: messze van még április, még sokan ronthatnak vagy javíthatnak a szezonbeli teljesítményükön

shadow78 2010.12.17. 19:56:50

Dubek eddig nem nagyon villogott de még semmi nincs veszve.

DominiKing 2010.12.17. 19:59:02

Az eddigi két meccs alapján:
- az első harmadok értékelhetetlenek voltak (még a nullát sem érte el a teljesítményünk)
- a második harmadokban már értékelhető volt a teljesítményünk (a nagyon gyengétől egy fokkal rosszabb).
- a harmadik harmadokban viszont egy hajszállal de jobbak voltunk mint az ellen). Kár, hogy a jégkorong nem négy harmadból áll.
Én elfogult vagyok a magyar csapattal szemben, ezért csak a harmadik harmadokból vonok le következtetést, és az biztató!
A tragikus továbbra is a korongnak a támadó harmadba juttatása és a korcsolyázó sebesség (meg a mentális lassúság). Ne feledjük, ők azok a fiatalok akiktől jogosan elvárható lenne (ők már sokkal jobb infrastruktúra mellett sajátíthatták el a korcsolyázó tudást, nem úgy mint a Palkovics generáció), hogy legalább az alapokkal minden rendben legyen.
Szóval: Ezekben a fiatalokban meg van a lehetőség, remélem további fejlődéssel, evvel élni is fognak.
Hajrá Magyar Hoki!
(A Székely magyaroknak meg nagy gratula a 3-2-höz!)

1 drukker 2010.12.17. 20:09:09

Tisztelt hozzászólók!
Szívesen elolvasok mindent, de sok hozzászólásnak szerintem nem itt volna a helye. Az idelátogató (én a fiatal blogos) nem érti azt amit ti félszavakból is megértetek. Én itt nem a hazai csapatok játékosainak szeretetéről vagy éppen utálatáról szeretnék olvasni. A fejléc azt sugallja, hogy az aktuális Magyar hoki válogatott mérkőzéséről szólnak a hozzászólások és vélemények. Máshol a személyes dolgokat privátban tárgyalják meg!
Igen érdekelnek a komoly vélemények, az hogy kinek mi a meglátása, mi a jó vagy miben kellene fejlődni. Nem kell egyetérteni másokkal, de véleményt kulturált formában illene megtenni. A mérkőzés utolsó harmadát láttam csak, így várnák pár átfogó véleményt.

Majd én megmondom!!! 2010.12.17. 20:30:15

Azért Sikorchint megnéztem volna, hogy mit produkált volna! Mert a tesó nem nagyon remekelt!

Shadow # 1886 2010.12.17. 20:39:25

Bocsánat a nem ideillő kérdésért!

Mi a helyzet a magyar WINTER CLASSIC - kal???

Elmarad???

1885* 2010.12.17. 20:42:33

@Majd én megmondom!!!: Árnyék, ezért nem kellett volna egy új nick, sőt rögtön kettő is, más is megnézte volna Sikorcint, csak Grsöchl inkább kicsinálta. Dubek nem a testvére, viszont az nagyon jó, ha csak ő nem remekelt. Mert eszerint mindenki más igen.
És igen, idén nem lesz Winter Classic.

zsozsi68 2010.12.17. 20:45:50

Maradjunk annyiban, hogy a bizonyítási lehetőséget kapó fiatalok nem hagyták a jégen se szívüket, se lelküket. Mégha nem ez volt a taktika akkor sem. Hajrá Magyar Jégkorong

zsozsi68 2010.12.17. 20:47:39

Maradjunk annyiban, hogy a bizonyítási lehetőséget kapó fiatalok nem hagyták a jégen se szívüket, se lelküket. Mégha nem ez volt a taktika akkor sem. Hajrá Magyar Jégkorong!

Majd én megmondom!!! 2010.12.17. 20:51:49

@1885*: Köszönöm az INFÓ-t.

Kifejtenéd, hogy miért nem lesz??

Vincenzo90 2010.12.17. 20:52:44

Hááát, nem lettem okosabb. Eddíg is mondtam, hogy akiket látok játszani, azok közül Jánosi, és Sofi kiemelkedőek. A miskolciaktól bocsánat, de én inkább erőltetném pl Dancsfalvit, mint pl Dubeket, és az újvárosiaktól is bocs, de a srácok a Telenor kupán is csak fellángolások szintjén voltak jók. Azért én elégedett vagyok, mert szerintem a legnagyobb gond, hogy mi magunk tesszük magasra a lécet. Jó az a div1.

shadow78 2010.12.17. 20:54:01

@Majd én megmondom!!!:

Igazad van nem csak Ő nem remekelt de azért JÁNOSI CSABÁT- te is elismered ugye???

shadow78 2010.12.17. 20:54:40

@1885*: Bocsi rossz címzett!!!

Igazad van nem csak Ő nem remekelt de azért JÁNOSI CSABÁT- te is elismered ugye???

vaze 2010.12.17. 20:56:27

najó, akkor nem küldök el senkit a kurvaanyjába, még utoljára! :) azt hiszem, hogy ezt a vonalat kellett volna követni már hosszú évek óta. miért csodálkozunk, ha kijut a max részfeladatokat kapó magyar 2. vonal egy ilyen komoly tornára és az első adandó alkalommal (tegnapi első harmad) összeszarja magát. aztán egyre jobb lesz. éveket pazaroltunk el arra, hogy nevenincs tornákon hajszoltuk a skalpokat, a fiatalok rutinszerzésének kárára. most végre arra használunk egy ilyen tornát, amire való! hogy nem gördülékeny a támadójáték? ki nem szarja le, majd lesz sokkal jobb, csak ehhez türelem és jégidő (tapasztalat) kell. miközben meccs közben változnak a sorok, kivédekezünk 2 perc kettőst, simán felálltunk előnyben stb. úgyhogy a károgók tényleg menjenek a fent említett helyre. Szevasztok! :)

tolsztoj 2010.12.17. 21:02:19

Ez az a vereség, ami minden korlátozás nélkül győzelemmel ér fel - az első két harmad után még álmodni sem mertem volna, hogy majdnem egyenlítünk, sőt megvolt a fordítás lehetősége is a csapatban - külön értéke van a második gólnak, amit kapus nélkül értünk el - ott inkább attól rettegtem, nehogy úgy járjunk mint a szlovének ellen, amikor a végén még az üres kapuba kaptunk búcsúgólt.
Sofi ágyúgólját pedig a szlovén tévések is élvezték láthatóan:-)
Ez a fiatal csapat most valóban jól teljesített egy A csoportos ellenféllel szemben...

1885* 2010.12.17. 21:03:00

@shadow78: engem nem zavar ha magaddal beszélgetsz, persze, semmi bajom Jánosival,el is ismerem, tőlem Te soha nem olvashattál olyat senkiről, mint amiket Te leírtál néhány számodra nem szimpatikus illetőről.
Nem vagyunk egyformák.
Örülök, hogy meglelted a caps billentyűt is.

shadow78 2010.12.17. 21:05:31

@vaze: Igazad van. A védekezésünk azért nem volt olyan rossz.

Ez a Sator nem olyan hülye gyerek. Jó lenne ha megismételné Cortina mester eredményeit!
Picit fura, hogy EBEL-ben ellenfél de így jobban láthatja a gyengéinket. Jó ez nem mérvadó mert az (csak) a Volán de azért szerintem számít valamit. Legalább is remélem!

shadow78 2010.12.17. 21:09:03

@1885*: Bocsánat!
Azért írtam nagy betűvel mert vannak akik nem örülhetnek neki.

Bocsánat.

Vincenzo90 2010.12.17. 21:23:24

@vaze: egyetértek! így röviden ennyi.

1885* 2010.12.17. 21:37:14

@shadow78: azért NEM kell bocsánatot kérni, mert Jánosit nagybetűvel írod.

közülük, mégis ki nem örülne, hogy nagybetűvel írod?

kanadai táblázat:

4. Dubek Vladimir 32 21 29 50 127 16.5 43 26 17 Miskolci JJSE

9. Sikorcin Ladislav 29 21 23 44 131 16 44 14 30 HSC Csíkszereda
10. Galanisz Nikandrosz 30 17 26 43 99 17.1 38 19 19 Dab.Docler
11. Magosi Bálint 32 20 22 42 137 14.5 42 11 31 Dab.Docler
12. Szappanos Dávid 31 22 19 41 123 17.8 41 9 32 Vasas HC
13. Azari Zsolt 28 14 24 38 118 11.8 35 14 21 Dab.Docler
14. Varga Milán 30 10 27 37 142 7 46 15 31 Dab.Docler

17. Rafaj Attila 31 14 22 36 129 10.8 34 21 13 Miskolci JJSE
18. Tóth Adrián 30 16 19 35 105 15.2 25 32 -7 Sapa Fehérvár AV19

24. Kiss Dávid 33 11 20 31 66 16.6 26 32 -6 Sapa Fehérvár AV19
25. Németh Péter 32 16 14 30 149 10.7 31 73 -42 Újpesti TE
26. Kiss Gábor 26 13 17 30 90 14.4 27 21 6 FTC-Orangeways

30. Peterdi Imre 26 16 12 28 93 17.2 24 25 -1 FTC-Orangeways
31. Berta Ákos 29 16 12 28 97 16.4 27 10 17 Vasas HC
32. Somogyi Balázs 30 15 13 28 102 14.7 29 17 12 Vasas HC
33. Jánosi Csaba 30 12 16 28 111 10.8 33 24 9 FTC-Orangeways

@Vincenzo90: @vaze: Én is.

1 drukker 2010.12.17. 21:39:02

Sator mester és stábja szerintem tudja mit csinál. Gondolom, (mint más sportoknál) a csapatok edzői hívják fel a figyelmét a jól teljesítő játékosokra. Ő nem látja őket játszani hétről hétre de informálódik. A cél az, hogy remélhetőleg ütőképes válogatottat hozzon össze a vb-re. Így ez a torna a szanálás jegyében folyik. Sokszor nem kell ahhoz mérkőzés hanem elég pár edzés is, hogy a megbízott stáb felmérje a behívottak képességét és elbírálja, hogy a leendő csapatképbe -figyelembe véve a taktikákat- befér-e az adott játékos.
Az utolsó harmad (mert csak ezt láttam) számomra pozitív volt. Nem csak azért mert megnyertük, hanem a tv-s értékelés alapján mertünk játszani is. Volt több biztató jel, de láttam sok helyezkedési hibát is. Számomra azt adta, amit elvártam. Eredményesek voltak és a végén már mertek bízni magukban, volt szép játék. Remélem mindenki helyén kezeli a mérkőzéseket, azon a szinten ahogy egy csikócsapatot kell.

vaze 2010.12.17. 21:49:27

még egy nagyon fontos: senki ne csodálkozzon a sport tv környékén a hoki és az nfl nézettségi mutatói között meglévő különbségeken! ilyen gyalázatosan felkészületlen, néhol kifejezetten ostoba közvetítés igen ritkán látható, még a magyar tv-zésben is! az osztrákok neveit mennyivel könnyebb megtanulni? mert a mieinket láthatóan nem ismerik, az tuti!

Vincenzo90 2010.12.17. 21:50:19

@1885*: Azért azt vedd figyelembe, hogy azonos bajnokságban az erősebb csapatban játszó könnyebben szaporíthatja a pontjait, és Jánosi ha mondjuk Miskolcon van egy kanadaival egy sorban, lehet, hogy az első tízben lenne a táblázaton... Persze ezt senki nem tudja megmondani, de nem a pontoktól lesz CSAK jó egy játékos.

Vincenzo90 2010.12.17. 21:52:44

@vaze: Az NFL divatos, én ezt mondanám. Nézi boldog, boldogtalan, mert így majmolják amerikát... :) Aki nem érti a játékot az is megnéz egy-egy meccset, mert a haverjai azt mondják hogy kúrvajó. Igazából a csapból is-amerikai sorozatok pl- az folyik, hogy a SuperBowl jobb, mint a karácsony. Annyit mondják, hogy már én is majdnem elhittem. De ha lenémítjuk a tv-t, és a showelemekkel nem foglalkozunk, akkor egy NHL meccshez képest altató. De ez má meg off topik. :)

gogosz 2010.12.17. 21:53:16

@Vincenzo90: Dancsfalvi kontra Dubek és Újvárosi fiatalok. Ezt komolyan mondod? :)

gogosz 2010.12.17. 22:02:53

Közben a Szlovénok 5-2-re verték Norvégiát. Nem értek itt egy-két hozzászólót. Mivel lennének elégedettek? Ha szarrá vertünk volna mindenkit? A torna előtt simán elfogadtam volna ennél rosszabb eredményeket is. Remekül szolgálja a felkészülést ez a torna. Az öt év múlva esedékes válogatottunkat látjuk most játszani. Szerintem nem lesz ez rossz csapat. Sőt!

E.Attila 2010.12.17. 22:08:01

@vaze: egyetertek....amugy a maga modjan csakelkuldtel mindenkit oda.... :))

DominiKing 2010.12.17. 22:10:59

@gogosz: És reméljük, hogy addig Ladányiék még kihúzzák, hogy folyamatosan legyen egy nagyon jó div.1-es csapatunk (de az sem baj, ha lesz egy gyenge "A" csoportos).

Vincenzo90 2010.12.17. 22:12:16

@gogosz: Fel kell készítenünk egy új generációt. Dubek ha jól számolom 29. Nem azt mondom, hogy nagyon öreg, de A csoporthoz stabilan kevés lesz, akkor meg miért nem 18-22 éveseket igyekszünk fölnevelni, hogy mire ők lesznek 30 körül lazán tartsák benn a válogatottat az elitben. Én ebben látok lehetőséget, de lehet, hogy tévedek. Nem muszáj egyetérteni. Viszont ha nem megy valakinek, akkor miért ne bizonyíthatna helyette más?

shadoww. 2010.12.17. 22:12:22

@1885*:

Nagyon szép.
Köszönöm, hogy a kedvemért ezt mind leírtad. Tiszteletre méltó.
ELISMERÉSEM! (CSUPA NAGYBETŰVEL) Bocsánat!
Ez mind nagyon szép amit leírtál már- már azt is gondolnám, hogy magáért beszél, DE!!!:

De : Hagy idézzek egy filmből. Gondolom nem kell megmagyarázni, hogy melyikből.
(aki nem tudná) Csoda a jégen (Miracle)

„Nem a legjobbak kellenek, hanem a leg megfelelőbbek”!!!

…és a kettő között hatalmas a különbség ! ! !
Az, hogy valaki a kanadai táblázaton a legjobb az nem azt jelenti, hogy a válogatottban is Ő lesz a legjobb!

De még a holnapi nap sokat el fog mondani a jövőről és még nagyon sok minden bele fog szólni az áprilisi keretbe!

1885* 2010.12.17. 22:12:47

@Vincenzo90: igen, ezért is nem mondom, hogy Németh Peti jobb mint Jánosi, de Kocka, Pedro, és ha már itt tartunk Borbás, neki meg csak azért van kevesebbje, mert sérült volt. Ha már nem a pontok számítanak. És akkor most egy klubból néztem a játékosokat.
@gogosz: :D szerintem igen, üdv újra itt :D

Borsy 2010.12.17. 22:16:51

@Vincenzo90: Dubek éppenséggel erőssége lehet a válogatottnak.

@shadow78: Ez sajnos nagyon esélyes. Ha nem lesz valami pozitív változás, vagy a Hári féle generáció nem jön alulról, akkor még a div. 1 -ért is meg kell küzdeni.

Talán Sofron és Kóger látszik olyan játékosnak, aki húzóember tudna lenni.

1885* 2010.12.17. 22:21:32

@shadoww.: nem írtam le a kedvedért, csak kimásoltam, bárki számára elérhető az icehockey.hu-n. Igen láttam a Kurt Russel filmet, nem is egyszer, ezek alapján meg simán Borbás Gergelynek van helye.
(ügyesen figyelmen kívűl hagysz bizonyos dolgokat, shadoww, v. shadow78, vagy majd én megmondom...)

Raon 2010.12.17. 22:26:39

@Theutus: ez is igaz, én is azért szurkolok, hogy így legyen :)

@gogosz: jól beszélsz, de szerintem nem is lehet ezt megérteni. :)

Mindenki másnak:
Szerintem ezen a két meccsen végre mindenki számára egyértelmű lehetett az, amiről nem tudtak vagy nem akartak tudomást venni. Ennek ellenére csak annyi történt, hogy - még - nem látni az új Ocskay Gabit, Palkót, Godót. Ha egy kicsit megpróbálunk a dolgok mögé látni, azt is könnyű lenne belátni, hogy olyan játékosok, mint ők, talán nem is lesznek nálunk soha. Nem feltétlenül a képességek miatt - más közegben kellett feltörniük, és ez más mentalitással, más fejlődési ívvel járt. Elsőre talán hülyeségnek hangzik, de tényleg azt gondolom, hogy ha megint a semmiből kellene feltörnünk, könnyebben megszülethetnének az új sztárok, mint a jelenlegi helyzetben: talán nem véletlen, hogy rendre azt látjuk, hogy a jó képességű fiatalok a régieknél ezerszer jobb helyzetben sajnos nem ugyanúgy és nem ugyanazt teszik meg a teljesítményük jobbítása érdekében. Talán nem véletlenül van ez így, és nem is biztos, hogy ez a fiatalok emberi hibája. Más világ lett, más lelkületű embereket nevel. Ebben a mélyliberális agymosásban már kigúnyolják a régi hősöket. A multikulti fogyasztózombi zavarosban nincs szükség jellemekre és elvekre, de cserébe mindenkinek mindent szabad.
Ráadásul mi elképzelni sem tudjuk, milyen lehet, hogy a mai fiataloknak sokkal nehezebb olyan látványos fejlődést elérni, mint a régieknek, mert legyünk őszinték, a hetvenes korosztály hősei az elmúlt tíz év brutális csodáival szépen eltornászták az igényeinket is.
CSAK kettővel kapunk ki egy csikócsapattal Szlovéniától? Dögöljetek meg, hogy képzelitek? Mi, hogy nem vagytok képesek életetben először felállni kettős emberelőnyben ilyen noname -licek meg labancok ellen? Nem vagytok képesek normálisan passzolni, amikor az általatok sosem tapasztalt iram miatt öt perc után a seggeteken szeditek a levegőt? És képesek vagytok feladni a támadásokat, csak azért, hogy negyven percig ne legyen kétszámjegyű a vereség? Hát menjetek a fenébe, mocskos fiatalok!
Emberek! Most komolyan! Tényleg ezt ÉRDEMLIK ezek a srácok?

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör

UI: az sajnos teljesen logikus, hogy az aranygeneráció vsszavonulásával várható némi gond. De ahogy Nick Hornby az egyik kedvenc sztárjátékosának eligazolásáról - szerintem zseniálisan - megmondta:
"Sosem tudtuk érdemben pótolni, de azután jöttek mások, akik meg más dolgokhoz értettek, és rájöttünk, hogy a veszteségekkel meg lehet bírkózni így is."

gogosz 2010.12.17. 22:26:57

@Vincenzo90: Magyarországnak nem lesz 10 éven belül (20?) stabilan A csoportban játszó válogatottja. Az meg, hogy egy két meccsen nem bizonyít valaki, ( egyébbként ebben sem vagyok biztos ) az nem azt jelenti, hogy van nála jobb. Én okultam már ebből, és eljutottam oda, hogy nem kérdőjelezem meg a szakemberek döntését. Más kérdés, hogy néha rohadtul nehéz elfogadni a döntéseiket. :)

shadoww. 2010.12.17. 22:30:17

@gogosz: Azért ne legyél ennyire pesszimista!

Bár lehet, hogy igazad van de egy másik országgal való közös bajnokság sokat segíthene............

Theutus 2010.12.17. 22:44:41

@Vincenzo90: az NFL nem kifejezetten divatos, mivel rengetegen a szabályokat sem tudják, de a népszerűsége töretlenül nő
ez köszönhető egyik oldalról a profi közvetítésnek és a felkészült magyar riportereknek másrészt pedig a kiélezett meccsek okozta érdeklődésnek is
én pl. képtelen vagyok hallgatni az Ebel meccseket közvetítő riportereket, mert szinte élvezhetetlen amit nyújtanak (ha nem is pártatlanok, de legalább minimálisan tárgyilagosak lehetnének)
egyébként divatból általában nem szoktak az emberek hajnali ötig meccseket nézni, ha másnap dolgoznak

Vincenzo90 2010.12.17. 22:52:13

@gogosz: Én nem értem, minek erőltetjük, ami nem megy. Ha fel akarunk jutni, akkor azt az öregekkel(+max Kóger, Sofron tudunk). Ha meg akarunk egy stabil A csoportos csapatot valaha, akkor a fiatalokat kell játszatni az ilyen tornákon(ami részben megvolt), és leszarni azokat, akik 30 évesen sem ütik meg azt a szintet. Ha kell, nem 2-vel kikapni a szlovénektől, hanem 5tel, és az osztárkokkal is játszhatunk 6:2-t is 3:2 helyett. Nekünk szerintem ha akarunk még valaha legalább ilyen erős csapatot, azt a nulláról kell majd megint felhozni. Szerintem nincs annyi minőségi fiatal, hogy folyamatosan lehessen pótolgatni.

Vincenzo90 2010.12.17. 22:54:08

@Theutus: Személyes tapasztalatból mondtam. A csaj azt sem tudja, mi az NFL, soha nem értett egy darab szabályt, meg sem érti, mikor melyik csapat támad, és égis ujjong, hogy jön a SuperBowl, és ugyanez egy rakat srác a suliban. Divat. Hidd el! És nem rád mondom, hanem általánosan a jelenségre. Ha a sakkot tolná így a TV, és az lenne ennyire menő, meg ennyire show-jellegű, akkor azt is néznék kb... :P

Rock me Amadeus 2010.12.17. 23:24:16

mi lett a szlovén-norvég meccs?

Rock me Amadeus 2010.12.17. 23:25:19

@1885*: Varga Milán nevével ellentétben - sajnos - nem jöhet szóba.

Theutus 2010.12.17. 23:33:20

@Vincenzo90: biztosan vannak kivételek, de azoik erősítik a szabályt
amiről te beszélsz az egyetlen mérkőzés, úgy gondolom azt meg lehet nézni divatból is, amiről én beszélek az a teljes szezon nyomon követése (igaz én el tudok képzelni olyan SB-t, pl Colts-Atlanta meccsel, amit nem biztos, hogy megnézek:D)
azonban keress rá a 2009-es SB összefoglalójára és lehet te is megszereted az NFL-t is:) /go Steelers/

Vincenzo90 2010.12.17. 23:40:12

@Theutus: Láttam élőben ;) Nincs bajom az NFL-el, sőt, azzal sem, hogy tényleg egy rakat ember divatból nézi. És divatból nem csak a SB-t, hanem a többi meccset is nézik sokan. Divatos a sportág, mert amerika kedvence. Kicsit zavaró ez az USA majmolás, de inkább ez-mert ez jó-, mint a gulyás helyett hembörgör... :D

Vincenzo90 2010.12.17. 23:41:11

@Vincenzo90: Na, hogy a lényegre térjek csak annyit akartam mondani, hogy jó az NFL, de szerintem tévedés azt hinni, hogy emiatt nézik olyan sokan.

JámborMalac 2010.12.18. 00:23:27

azért egy jesenicében lejátszott osztrák-magyar felkészülési meccsbe belekeverni az nfl majmolást és a mételyező mély-liberalizmust...atyaúristen.

JámborMalac 2010.12.18. 00:32:30

ezen aranyköpéseknél a műsorvezető volt csak jobb, aki többször is pedzegette, h szükség van-e ilyen meccsekre. bazmeg, mindenki meghülyült???
Spilleren kívül a másik 3 még a játékosokat sem ismerték fel, pedig hellyel-közzel stabil számokkal + nevekkel ellátott mezben játszottak. ja, Zolikát még felismerték.

btw sokan nem lehetnek a hiányzó helyekre, szerintem kevesebb az 8-nál, HA mindenki haza tud jönni (Levi, Dani, Jankó, Vitya). Sajnálom, h Sziki és Bartalis nem mutatkozhatott be, mind2re nagyon kíváncsi lettem volna.

minden tiszteletem a szakmai stábé, ám szívesen megnéztem volna Szikit Palkóval egy sorban.

vaze 2010.12.18. 04:39:35

nfl: tökmindegy, hogy amerikamajmonka vagy sem, én a közvetítés minőségéről beszéltem, arról hogy a végtelenül tisztelt és szeretett magyar kommentátorok egész egyzserűen nem ismerik a magyar hoki második vonalát.

a megváltóról: nincs olyan, baszki, hogy hagyjunk ki két korosztályt, a megváltóóink már a spájzban vannak. amíg Galló Illés kellő távolságban volt ahhoz, hogy hetente egy posztot kapjon a blogon, hajlamosak voltunk azt hinni, hogy Ő lesz AZ! Aztán hazajött. Nem őt akarom bántani, ő tehet a legkevbésbé az egészről, ráadásul még bőven lehet belőle az új Palkovics, csak annyit akarok mondani, hogy folyamatosan mindenkinek meg kell adni a lehetőséget, nem a messiást kell várni, hanem hinni kell egy rendszerben - amit még meg kell teremteni! Lehet, hogy 100 évig nem lesz új Ladányi, de lesz 100 olyan játékos, aki felszántja a jeget.
Ja, és visszanéznék abból a híres aranygenerációból egy meccset, hogy mit csináltak két egymást követő napon két A-csoportos ellenféllel szemben, mondjuk 1999-ben. Nem emlékszem, hogy sokkal jobb lett volna történet képileg, védekeztünk és kontráztunk, javítsatok ki! és akkor ők már évek óta első számú csapat voltak, nemzetközileg is.
A MOL Ligát fejleszteni kell, dehát tudtommal ezen dolgozik mindenki! De ez sem megy egyik percről a másikra, sőt, ez a legidőigényesebb folyamat, mert a legtöbb embernek kell egyszerre egy irányba mozognia, miközben itt, az árnyékblogon is látni, hogy mennyi embernek okoz problémát, hogy ő például soha az életében többé már nem lesz okos! :)))

eszel59 2010.12.18. 09:06:22

@Raon: Igazad van,nem kell földbe(jégbe)döngölni ezt a csapatot,amelyik ilyen összeállításban és ilyen ellenfelekkel szemben ilyen teljesítményre volt képes két meccsen,úgy,hogy már az elutazás előtt deklarált céljai voltak a tornán való szerepeltetésének.Ugyanakkor pontosan ezek a meccsek hívták fel a figyelmet a negatívumokra,és bizonyították,hogy ki(k)és mi hiányzoi a jobb szerepléshez!Valóban kár némely hsz.negatív hangvételéért,de biztosan ők-és Te is-jobban örültek volna,ha több bíztató jelet és több jó egyéni("bizonyító erejű") teljesítményt láttunk volna.Szép,hogy csak minimális vereségeket szenvedtünk,de sokkal jobban örülné(n)k egy picike pontocskának...

OliBLOOD 2010.12.18. 09:09:57

@vaze: Az a gond, hogy sokan nem tudják hova tenni ezeket az eredményeket és elvárják, hogy a "B" válogatott is verje a legjobb szlovén-osztrák-norvég csapatot. Amikor ez az "A"-nak sem szokott sikerülni. Szerintem a tisztes helytállás megvan, az eredmények is önmagukért beszélnek. Pár eredmény a régmúltból. Csak hogy emlékezzünk, hogy a ma fix válogatott játékosok sem a csúcson kezdték:
H-557 1999.04.17 szombat 15:00 Lengyelország - Magyarország 6:1 (0:0, 2:1, 4:0)
H-556 1999.04.15 csütörtök 15:00 Magyarország - Nagy-Britannia 2:4 (0:3, 2:1, 0:0)
H-555 1999.04.14 szerda 19:00 Magyarország - Dánia 1:5 (0:2, 1:3, 0:0)
H-554 1999.04.12 hétfő 15:00 Kazahsztán - Magyarország 5:1 (2:0, 2:1, 1:0)
H-553 1999.04.11 vasárnap 19:00 Szlovénia - Magyarország 5:1 (1:1, 2:0, 2:0)
H-552 1999.04.09 péntek 15:00 Észtország - Magyarország 3:2 (1:1, 2:1, 0:0)
H-551 1999.04.08 csütörtök 19:00 Magyarország - Németország 2:5 (1:1, 0:3, 1:1)

A fehérvári magyar-norvég jegyzőkönyv, 16:48-as kapuralövés mutatóval: www.regi.icehockey.hu/magyar/jk2+.php?mit=1583
Játék képe nem különbözött a mostanitól. Védekeztünk és pár helyzetünk volt, amit akkor sikerült belőnünk.

blokkoló 2010.12.18. 09:20:25

Nekem ugy tünik hogy az osztrák U-20 volt az ellenfél !!!!

1885* 2010.12.18. 09:45:17

@Rock me Amadeus: köszi, érdekes, hogy akinek írtam annak fel sem tűnt, annyira egyetlen dologra összpontosított :D

Uteapu 2010.12.18. 11:27:23

Egy csomó hsz-t ki lehetne innen szórni és most nem a trágárság miatt.Szerencsére van pár (pl. vaze), ami több figyelmet érdemelne. Sokan elvesznek jelentéktelen részletekben, pedig tudjuk, hogy az ördög is a részletekben van. (no nem a fehérvári)

tolsztoj 2010.12.18. 15:28:06

@blokkoló:

Igen, és a magyar U20-as játszott ellenük....

OliBLOOD 2010.12.18. 17:34:39

@vaze: A mai közvetítés ismét gyalázatos volt. Utolsó 10 percben ment a számolgatás, hogy hogyan lehetünk 2-ak és le kellene hoznunk a kapust. Mással nem nagyon foglalkoztak. Spilleren kívül senki eszébe sem jutott volna ilyen. Egy felkészülési tornán nem tök mindegy, hogy 2. vagy 3. helyen végzünk ha a gólkülönbség dönt?

vaze 2010.12.19. 14:08:56

@OliBLOOD: köszi az utánanézést, beszédes eredmények! egyébként tényleg az a legelkeserítőbb, hogy mennyire nem képesek a nagytiszteletű szurkerek annak látni egy ilyen tornát, ami

vaze 2010.12.19. 14:11:39

@OliBLOOD: a közvetítés is javult valamelyest, vagy csak én adtam ki a dühömet! :)
süti beállítások módosítása