Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Magyarország–Szlovénia 0-2

2010.12.16. 21:45: Theutus

Magyarország–Szlovénia 0-2 2010.12.16. 21:42 kultúrmisszionárius



 

58 komment

Címkék: magyarország szlovénia válogatott eihc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr122520663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo90 2010.12.16. 22:00:41

Csak pár percet láttam, elégedett vagyok.

Theutus 2010.12.16. 22:03:31

@Vincenzo90: azzal, hogy látsz?
azzal én is
tulképpen a meccsel is, csak azzal nem, hogy a szlovénok minden tekintetben előttünk vannak, a különbség nem csökkenni, hanem inkább nőni látszik
ami a cikket illeti, tény, hogy kell a terhelés a hazai bajnokságban is, mert a különbség csak tovább fog növekedni

zele 2010.12.16. 22:05:39

Nem láttam a meccset, csak az utolsó 2 percet, de nem lehetett egy leányálom a szurkolóknak. :)

Jokerpofa 2010.12.16. 22:06:11

a hivatalos honlapon azt irjak h 1-0 lett a szloveneknek, hogy lehet felvenni veluk a kapcsolatot h javitsak? fontos lenne
udv

Szoljanka 2010.12.16. 22:06:32

Vegyes érzések vannak bennem, egyrészt jól mentünk, becsülendő az eredmény, másrészt voltak dühítő jelenetek (főleg helyzetkihasználásban, a kettős előnynél, sima passzoknál ). Még Theutus írta az előző posztban, hogyha komolyan veszik a szlovének átgázolnak rajtunk... Ebben is van valami, de azért szerintem Ő sem várta ezt a játékot az első harmadban látottak után...
A csoportos ország, EIHC torna, Ebel-csapatos város, és pár száz lézengő néző, meg nulla hangulat...? Szégyen...

munkagep 2010.12.16. 22:10:06

ami pozitívum, hogy a harmadik harmadra nagyon magabiztossá vált a védelem és a korongkihozatal. Elől viszont rettentően gyengék voltunk, néha fájt nézni, hogy mennyire nincs koncepció.

ezek a játékosok - sajnos - tényleg legfeljebb a 3-4. sorra jók, hogy tartsák az eredményt. Még a volánosok is nagyon keveset mutattak, Sofi volt az egyetlen aki tényleg veszélyes volt, Dubeket szinte nem is láttam, nagy kár.

És azt is láthattuk, hogy mire lesz képes pár év múlva a magyar csapat Palkovics / Ladányi / Vas / Tokaji és a többiek nélkül. Nem sokra, úgy tűnik. :(

munkagep 2010.12.16. 22:11:20

@Szoljanka: hát, a szlovén nézők tényleg nagyon alulmúltak minden várakozást. Nem érdemlik meg, hogy ilyen jó csapatuk legyen.

jegib 2010.12.16. 22:15:13

Láttam az egészet, nem vagyok elégedett. A 34x elrontott korongátvétel bosszantó tud lenni egy idő után. Meg az is hogy a támadásaink zöme, elképzelés és taktika nélküli kékvonalról bebombázás volt. Testjáték elvétve, Sofi párszor ütközött komolyabbat, többi ütközésünk inkább maszatolás volt. Nem kellett vna befosni ettől a szlovén csapattól, sokat töketlenkedtünk. A szlovének pedig kényelmesen visszalassultak hozzánk. Hetényi fogott mint a ződfesték.

Vincenzo90 2010.12.16. 22:18:21

A MOL liga lassú ehhez a szinthez, ahogy az EBEL is lassú... ...Kanadához. Na ennyi a különbség. Szerintem. A Volánnak is lesznek játékosai 5-6 év múlva is, szóval sokkal rosszabbak nem leszünk. Jobbak sem, ha a MOL-ligában nem nő a tempó. Szerintem mással nincs baj, mint hogy ahhoz szoknak a csapatok, hogy ráér a játékos hosszú másopderceket agyalni, meg bámulódni, hogy mivan. Bizakodó vagyok azért is, mert erődödni látszanak a hazai csapatok. Megjelent a Vasas, megerősödött a Miskolc és a Fradi. Ha van merítési lehetőség, és stabil a bajnokságok fejlődése, akkor lesz szép jövője a magyar hokinak.

Theutus 2010.12.16. 22:27:14

@Szoljanka:
igazad van, az első harmad eleje után rosszabb eredményre és játékra számítottam
támadásban gyakorlatilag nullák voltunk, szinte senki nem vállalta fel a játékot, alibiből lődöztük be céltalanul a korongot a szlovén harmadba
ha véletlenül kibontakozott valami támadásra utaló lehetőség, akkor meg nem értették meg egymást a megkevert sorok...
kb ennyi
a szlovénok úgy érzem folyamatosan fejlődnek és jelenleg jobbak, mint amikor először vertek meg bennünk vb-n a feljutásért
nálunk pedig állóvíz van, a tehetségesnek kikiáltott fiatal játékosaink megtorpantak, ez alól talán csak Sofi idei játéka kivétel (bár Ladányi és Vas Marci mellett lehet más is tudott volna villantani, szóval lehet, hogy az is pünkösdi királyság - nemtom...)
ennek okairól az illetékeseknek érdemes lenne elgondolkodni - bár azért sejtjük, tudni véljük mi is az alapvető problémákat
a szlovén szurkolóknál meg csak a meccsek alatt játszott zene szarabb - tejjesen kiborulok a jódlis idétlenségeiktől

Szoljanka 2010.12.16. 22:37:57

@Theutus: Véltem felfedezni egy-két dolgot, vasárnap Ljubljanában is, és itt is...
"Kiemelt" korong a védekező harmadban, aztán rendre elvesztjük a párharcokat a megszerzése érdekében. Ugyanígy belőtt pakk a támadó harmadba (vagy palánkra, vagy olyan csatárhoz, aki már birkózik a palánknál a bekkel), innentől pedig mázli kérdése, hogy nálunk van-e a játékszer, vagy indul belőle az ellenfél. Alibi. Gyors, sokpasszos, kombinatív korong-bevitel helyett. De akkor legalább lenne erőhoki, de az sem volt...
Hangulat? Pont ilyen volt Ljubljanában is, pedig ott 6-2-re mentek, az 58.perceben felhangzott az O-lim-pi-jaaa... Addig semmi, csak fütyülés...

Theutus 2010.12.16. 22:56:47

@Szoljanka: van egy másik vetülete is a dolognak
mi magyarok hajlamosak vagyunk ara, hogy megfeledkezünk az objektivitásról és értékén felül kezeljük a dolgokat
valaki írta a másik poszt alatt, hogy ugyanazt érzi, mint 10-12 éve
ha a hazai állapotokat összehasonlítjuk a vetélytársak lehetőségeivel, akkor úgy gondolom igenis örülhetünk annak, hogy stabil diízióI élcsoportjába tartozó válogatottunk van
és a tények ismeretében ennek inkább örülni kellene

Szoljanka 2010.12.16. 23:00:43

@Theutus: Ezt én is így gondolom.

Miskolcifan 2010.12.16. 23:46:58

Jó volt látni végre miskolciakat is a válogatottba :) Balázs sztem egész jól játszott,főleg a 3-dik harmadra vette fel a ritmust,viszont Valdótól jóval többet vártam ennél.Remélem a következő két meccs jobban sikerül neki.

benö51 2010.12.17. 07:01:06

Teljes kép zavarban vagyok. Olvasom a blogon az összefoglalót és a végén levont következtetéseket, az itteni hozzászólásokat és nem értem, hogy ha így látja mindenki, hogy több nagy iramú mérkőzés kell a MOL ligába játszó játékosoknak, akkor miért kell a Volánból játékosokat eltiltani a MOL ligától és miért nem játszhat a teljes Volán a bajnokságban. Gondolom az a pár meccs is hasznára válna a fiataloknak akik esetleg nem csak a válogatottban szenvesülnének, ezzel a sebességgel és játékbeli felfogással.
Nagyon örülök neki, hogy 2 góllal megúsztuk, csak az a baj, hogy a támadó játékunk nagyon lapos volt.

miki78 2010.12.17. 08:07:57

Nem tudom mitől lenne nagyobb iram a MOL ligában. Az magától nem lesz. Csak akkor lesz nagyobb iram, ha olyan légiósokat hoznak a csapatok, akik jobb bajnokságokból jönnek és alapból nagyobb tempót diktálnak, ha olyan külföldi edzőket hozunk, akik nem elégszenek meg ezzel a lötyögéssel. Ha a miniktől kezdve keményebb edzéseket tartanak stb..

De talán az egyik legfontosabb az lenne, hogy a szurkolók se elégedjenek meg ezzel. Ha a szurkolók istenként tisztelik a játékosaikat ezért a teljesítményért, akkor minek erőltessék magukat? Meglehetősen unalmas olvasni, hallgatni az olyan "elemzéseket" a meccsek után, hogy "nagyon jól mentek a srácok", "XY nagy tehetség" stb. És sajnos a tévériporterek is ostobák... szakmai hozzáértés nulla, így nem is tudnak megfelelni annak az elvárásnak, hogy valódi elemzésekkel segítsék a magyar hokit!

Szóval sok összetevője van ennek, de az a tény, hogy a Volán az EBEL-ben szenved, nem oldja meg a magyar hoki problémáját. Ahhoz, hogy stabil A csoportos csapatunk legyen, ahhoz még kb. 20 év kell. Meg kell nézni, hogy csinálták az osztrákok vagy a németek és abból levonni a következtetéseket...

OliBLOOD 2010.12.17. 08:30:08

Az igazat megvalva nekem nem tűnt fel, hogy különböző bajnokságokból jöttek a játékosok. A torna célja, hogy megtaláljuk a 3. 4. sorba megfelelő játékosokat. Azokat, akik tudják tartani az eredményt, emberhátrányban beküldhetőek ezzel tehermentesítve az első 2 sort. Ezzel szerintem nem volt gond, jól teljesítettünk. A védőkkel is elégedett vagyok, ott pedig egyetlen EBEL-es (Orbán) játszott. Pár éve a szlovének is hasonló csapattal érkeztek hozzánk és egy méretes zakóval távoztak: www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=189
Helyén kell értékelni a dolgokat.

Skyblue 2010.12.17. 08:36:01

@miki78: Sok az a húsz év! Én eddig 10-re tippeltem (emlékeim szerint mások is), és szerintem ez a jelenlegi helyzet figyelembe vételével is tartható!

miki78 2010.12.17. 08:48:10

@Skyblue: Szerintem nem sok. A németek mióta küzdenek és még mindig nem mondhatóak stabil A csoportosnak, pedig a DEL-t hasonlítani sem lehet a MOL-hoz.. ne legyünk naivak, a többiek is fejlődnek, tehát nekünk sokkal nagyobb ütemben kéne.

a. Bárd 2010.12.17. 09:00:33

@benö51: Látom, Neked ez a vesszőparipád :)
A többi csapattal szemben nem lenne fair, hogy az egyik csapat olyan Volán kerettel találkozik, aki simán veri őket, a másik meg olyannal, akit akkor is megver, ha csak hátrafele korizik (sarkítottam)

Arról már nem is beszélve, hogy ha a kis Volán bejut a rájátszásba az Ebelesek segítségével, akkor a rájátszásban az eddigi lejátszók hol fognak szerepelni? Akkor már le lesz felejtve a farm?

@miki78: Ebben viszont abszolút egyetértek Veled. Az utóbbi időben a légiós kérdés szerintem kezd jó irányba eltolódni, több olyan külföldi jött a MOL ligába, akik (stat alapján) esetleg a Volánban is megállnák a helyüket. Ez persze csak az első lépcsőfok, ez nem önmagában nem hoz jelentős fejlődést. Azt kéne elérni, hogy a többi csapat is fixen tudja hozni az első három szintjét.

Ettől függetlenül úgy érzem, hogy a szurkolói elvárosok irreálisak. Nyilván mindenki az A csoportba szeretne feljutni, de ha összehasonlítjuk magunkat a többi erre esélyes országgal, a különbség ég és föld.
Van egy nagy korosztálybeli szakadék Ladányiék és a most feltörekvő generáció között. Azt azért ne felejtsük el, hogy Nika, Sofi, Nagy Gergő, Orbán, Hegyi, Mago, stb. mind 20-22 éves fiatal kölkök, ebben a korban Palkovicsék sem vették volna fel a versenyt A csoportos ellenfelekkel. Sajnos nálunk (remélem még) nincsenek meg ahhoz a feltételek, hogy a játékosok 20 éves korukra elérjék azt a szintet, ahol a nagyok vannak.

Amíg a magyar szurkolók többsége hétről-hétre azt lesi, hogy mit játszik egy-két tizenéves tinédzser egy külföldi utánpótlás bajnokságban és messiásként várjuk őket, vagy amíg az utánpótlás vébéken Kínával bohóckodunk, addig nem hogy az A csoport nem reális, de még a B eleje is nagyon nagy bravúr.

miki78 2010.12.17. 09:07:58

@a. Bárd: Ehhez még annyit hozzátennék, hogy a Palkovicsék generációja a mentalitásuknak (és a szerencsének) köszönhették az A csoportos feljutást. Most az EBEL-ben is a 20 év rutinnak és szintén a profi hozzáállásuknak köszönhetően tudnak megmaradni. A fiataloknál én komoly problémákat látok e téren... (tisztelet a kivételnek)

Ha nem lesz változás, akkor hosszútávon elvesznek a mai tehetségeink is... Óriási felelőssége van ebben a kluboknak, edzőknek és a szülőknek!

zsozsi68 2010.12.17. 09:33:43

A szlovénok elleni 0-2 hízelgő, főleg, hogy a 2. ük. Ha ez a válogatott csak 3. és 4. sorokból állt és csak az eredmény megtartása volt a feladat akkor jól telj. De. Ezen a tornán ezeknek a játékosoknak kell gólt, gólokat lőni, csak ezzel a hozzáállással ez nem fog menni. Nem látunk bele Sator taktikájába, de ahoz képest, hogy a játékosok egyetlen esélye a válogatottba kerülésre ez a 3 meccs engem nem győzött meg egyik sem... Az utánpotlás meg tényleg ety ló naty kond. Netuddki

Vincenzo90 2010.12.17. 09:34:32

@OliBLOOD: Mivel csapatrl van szó, nem csoda, ha nem látsz nagy különbséget. A MOLligások próbálnak felpörögni a sebességhez, az EBELesek meg visszalassulnak valamennyit. Ez természetes.

zsozsi68 2010.12.17. 09:36:22

@Vincenzo90: Igazad lehet, a szlovénok meg hozzánk :(

Steeler 2010.12.17. 09:39:44

A MOL liga szerintem sem fog magától erősödni,valószínüleg tényleg minőségi légiósokra és külföldi edzőkre lesz szükség akik szintén nem kevés pénzbe kerülnek,de ez természetes.Semmiképpen nem jó hosszútávon,hogy egyetlen egy magyar csapat van az EBEL-ben.Viszont MOL liga szinten az lehet még a megoldás,hogy a szlovákok felé nyitni valamilyen módon.Azt nem tudom hogyan,de én bennük látom a MOL liga bővítésének,erősítésének egyik lehetőségét.

advocatusdiaboli 2010.12.17. 09:48:39

Valamit nagyon tudnak ezek a szlovénok... Az egész országban kevesebben élnek, mint Budapesten, és mégis össze tudtak hozni 2 EBEL csapatot, egy jó hazai bajnokságot, meg egy A csoportos válogatottat. Ugyanakkor volt a "rendszerváltás" náluk, mint nálunk, azzal a különbséggel, hogy ott lőttek is, mondjuk a szlovénok csak a szélét kapták... Mit tudnak, amit mi nem??? A tegnapi játék képe alapján szvsz. bravúr a 0-2...

Skyblue 2010.12.17. 09:56:03

@miki78: Nem szeretnék hosszabb fejtegetésbe belemenni, de szerintem ez a többiek fejlődnek dolgot nem elég komplex módon látod. Igen, ők is fejlődnek, de ők már olyan szinten vannak, hogy a fejlődés üteme már nem olyan gyors, mint nálunk, mert nálunk még van bőven hova fejlődni. Probálok érthető példát hozni: Magyarországon a rendszerváltás (no nem közvetlen) után beindult a gazdasági növekedés, és a GDP-nk elég szép ütemben növekedett, de eljön egy pont, amikor ez a növekedés lelassul. Rengetegszer jöttek olyan példával, hogy nálunk agazdssági növekedés 2-3X nagyobb, mint Ausztriában. Igen de ők már olyan gazdsági szinten voltak, hogy a növekedési ütemük ahhoz képest jóval kissebb volt.
Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy ahogy nálunk a korosztályokat tekintve szlesedik a hokipiramis, egyre nagyobb a merítési lehetőség, majd idővel egyre ütőképesebb csapatokat tudunk kiállítani (a jelnlegi önmagunkhoz képest mindenképpen). Ez az áttörés várhatóan 1992-93-as korosztály beérésével bekövetkezhet (persze rengeteg múlik Hárin, Hentesen, Nemesen, vagy Gallón, Hardin és a többieken), de tudomáésom szerint várhatóan a '94/95-ös korosztály lesz az, amelyiknél már négy közel egyenértékű sort tudunk kiállítani. Azért az ő megérkezésükig nem kell 20 évet várni. Szóval én továbbra sem aggódom, mi lesz, ha Palkovicsék kimennek. 1Továbbra is tartom a 10 év és stabil A-csoportot! Amúgy mondod a németek nem stabilok! Tény 2005-ben kiestek, és tavaly is csak azért nem, mert idén rendeztek A csoportos VB-t. Ezzel még egyet is értek, de szeritnem a dánokat (2002), meg a norvégokat (2005) tekinthetjük stabil A csoportosoknak, mégis gyengébb a bajnokságuk, mint a DEL. A németeknél az a gond DEL-el, hogy ott rengeteg a légiós, és ők a húzóemberek.

miki78 2010.12.17. 10:50:27

@Skyblue: Ez is igaz, de a probléma az, hogy max. 5-10 nevet tudsz felsorolni a 92-93-as korosztályból, akiből majd esetleg lehet A csoportos szintű játékos. Ezzel szemben a valóban stabil A csoportos országokban százával vagy ezrével vannak Galló szintű gyerekek, akiknek a nagy részéből nem lesz soha válogatott játékos. Össze sem lehet hasonlítani a lehetőségeket. Ráadásul nálunk a 17-18 évesek csak leendő tehetségnek számítanak, akik a MOL ligában pl. 3-4. sorosak, esetleg egy-egy srác Elitserienben vagy hasonlóban játszik néha, míg a valódi A csoportos országok ligái tele vannak már az ennyi idős srácokkal. Az Elitserienben pl. nagyon sok hokist lehet látni ráccsal, akár első sorban is! De az EBEL-ben is megfigyelhető, hogy a Salzburg vagy a KAC csapatában rácsos gyerekek nyomják, nem is rosszul! Nálunk nem történik meg a fiatalok beépítése, maradnak örök tehetségek.

Nézzük a Volánt: Benk, Nagy, Sofron. Ebből csak a Sofron fejlődött annyit, hogy húzóember tud lenni két rutinos társsal együtt. A másik kettő még mindig a "jövő reménysége", pedig ennyi idősen más NHL-sztárok vannak! És nálunk ezzel ki is fújt...

Ha pl. megnézzük Svédországot, évente 40-50 játékos próbálkozik az NHL-el, de jó, ha megmarad 10. A többi AHL vagy hazamegy. Soha nem hallunk róluk, de ez a bázis, amire épül egy válogatott. Nálunk gyakorlatilag mindenki válogatott, aki ütött már gólt életében. Nincs merítés.

Na erre mondom, hogy nekünk sokkal gyorsabb ütemben kell fejlődnünk, mert a lemaradás olyan mértékű, hogy az min. 20 év, de lehet, hogy több még Ausztriához képest is!

Nem arról van szó, hogy időnként ne jöhetne össze 20-25 játékos, akikből jó csapat lesz, de ez esetleges, nem tendencia! Stabilnak azt nevezem, amikor minden korosztály az A csoportban vagy közelében (ingázik) van, ehhez nem elég a mai bázis.

igyalakult 2010.12.17. 11:07:52

sajnos ez a csapat eleg gyengecske pl a dunaujvarosiak meg egy kapura lovesig sem jutottak gallanisz azari kis akos hat?????????pedig tudjak magukat sztarolni a mol ligaban

igyalakult 2010.12.17. 11:08:29

lehet a dubek ezert nem valogatott szlovakiaban?:

budapestijeti 2010.12.17. 11:22:14

@advocatusdiaboli: Mit tudnak a Szlovének? Dolgozni, barátom! ...és nem egymást b#sztatni állandóan!
@miki78: A tegnapi meccs kihozta a különbségeket! Azért menet közben átvenni a korongot, egy sima passzot adni-kapni, kettős előnyben kínlódni egy profi játékostól elfogadhatatlan! Tudjátok Ő ebből él!!!:(
Miki78 : igazad van szinte mindenben! A jelenlegi csapatot ki "építette fel? Kercsó Árpi, akit lehet nem szeretni ezért-azért, de hogy az eredmények őt igazolják, az biztos! Aki viszont kiesik, az egy másik kérdés...

1885* 2010.12.17. 11:28:49

@igyalakult: Az alábbiak közül, mégis ki felel meg kényes ízlésednek, igazán kiváncsi vagyok :

HETÉNYI Z. – Hegyi Á., Orbán, Sofron, Nagy G., Kovács Cs. – Szirányi, Pozsgai, Benk, Fekete D., Magosi – Hüffner, Maklári, Dubek, Galanisz, Azari – Svasznek, Láda B., Jánosi, Vaszjunyin, Kiss Á. . Szövetségi kapitány: Ted Sator

igyalakult 2010.12.17. 11:46:39

@1885*: Fekete Magosi Svasznek Janosi sajnos az ebelesek gyenge teljesitmenyt nyujtottak nezd mega stateihcsite.stats.pointstreak.com/boxscore.html?gameid=1473687isztikat

ultra viola 2010.12.17. 11:51:17

Lehet kutyaguminak nevezni, de attól még az is szar!
Ez a tegnapi egy híg foos volt!
Bármennyire is fáj. És csak azért nem lett fájóbb, mert teljesen lemondtunk a támadás lehetőségéről!
Sajnos elgondolkodtató, hogy míg a szlovénoknál a 22-23 éves játékosok húzóemberek, nálunk... Sürgősen bele kell húzni!

budapestijeti 2010.12.17. 11:58:23

@Iceblack: Mondjuk nem a 3-4 sortól várják a gólokat! Lehet, hogy ELSŐSORBAN a védekezést kellett megoldani, hogy erősebb csapatok ellen se kapjuk számolatlanul a gólokat, ha eltolják egymástól a sorokat...Nem tudom, de néha erősen nem találták egymást!

ultra viola 2010.12.17. 11:58:49

"Tisztes helytállás Jesenicében
Szlovénia üres kapus góllal biztosította be győzelmét" - icehockey.hu
Na ezt hívják úgy, hogy csúsztatás!
Igaz, ez az eredmény, ezzel a játékkal világszenzáció kategória! :)

1885* 2010.12.17. 12:03:00

@igyalakult: Nem kell nekem statisztika, tesztkérdés volt. Örömmmel látom, hogy van amikor tudod, hogy kell személyneveket írni.

igyalakult 2010.12.17. 12:03:38

sofron egyedul egy zero ot is kikell szolgalni mint peterdit van gondja a ladanyinak

igyalakult 2010.12.17. 12:04:27

@1885*: a hulyeseged + nem erdekel

hüjeliba 2010.12.17. 12:06:49

Nem tudok egyetérteni a fanyalgókkal. Ez egy jó csapat, így önmagában nem lenne esélyes a feljutásra ,de botorság is lenne elvárni. Ladányiéknak sem ment volna 10 évvel ezelőtt.
Ez a csapat tudásban már előrébb van mint ők voltak akkor, ez a mezőny is erősebb, mint akkor volt,de a taktika ugyanaz mint Cortina vagy Kercsó idején; biztos védekezés, egyszerű játék.
Ezt mindenki be is tartotta. 2000-2006 között csak titkos remény volt feljutni, de a lényeg az volt, hogy ne adjuk olcsón a bőrünket ezt mindenki teljesítette.
Egy kicsi hiányérzet maradt csak bennem az "első" sor már a semleges zónában is hatékonyabban szűrhetett volna, mint ahogy a harmadik harmadban ezt meg is tették. A másodikban erre nem sok esély volt a sok kiállítás miatt. Az elsőt meg betudom az összeszokottság hiányának. Végleges mérleget úgyis csak három csata után lehet vonni.
Az idei MOL az eddigi legerősebb, most szinte négy csapat van azonos szinten, ha Miskolcon lesz jövőre is pénz akkor itt a követendő példa, a Brassó-UTE- Bukarest-FTC, előtt, kell egy jó ötös és a hozzá való + pénz és máris van 6-7 azonos erejű gárda és gyorsabb lesz a játék is. Ehhez még persze évek kellenek csak ki kell várni.

1885* 2010.12.17. 12:09:22

@igyalakult: Mert a Te fikázásodra, biztos nagy igény van ugye?

igyalakult 2010.12.17. 12:09:44

dubek es a ujvarosi kulonitmeny eleg szar volt de az arcuk mindig nagy egy tamadasuk sem volt

miki78 2010.12.17. 12:10:01

@igyalakult: Azért ez így nem igaz! Pedróhoz hasonlítani... az év vicce :D :D :D

igyalakult 2010.12.17. 12:11:17

@1885*: nem fikazok de lattam a merkozest es van velemenyem ha ez neked nem is tetszik

1885* 2010.12.17. 12:21:17

@igyalakult: Nem az nem tetszik, hogy véleményed van, hanem a mód ahogyan kifejted. Ha az nem fikázás amit csinálsz, hát nem tudom mi számít annak.

Theutus 2010.12.17. 12:25:29

@1885*: szerintem hagyjad, igazi gyöngyszem és ezért meg kell becsülnünk

1885* 2010.12.17. 12:28:17

@Theutus: Igen, ezért is nem töröltem a kommentjeit :)

kiralyfi 2010.12.17. 13:00:41

@igyalakult: ezekért a mondatokért neked is kár koptatni a billentyűt testvérem...erre szokták azt mondani szakértőkém, hogy hülye vagy csak nem pörögsz:)
szerinted mi volt a taktika nagyokos? és ha szatyor bácsi ezt kérte tőlük? nem is pazarlom rád az energiám...

igyalakult 2010.12.17. 13:10:53

@kiralyfi: na ezt egy percig sem kertem

1885* 2010.12.17. 13:15:53

@igyalakult: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Theutus 2010.12.17. 13:31:44

@igyalakult: a másokat lehülyéző hozzászólásodat töröltem
ha újra előferdülne: GA-MI

eszel59 2010.12.17. 14:11:33

Csak két szösszenet a tegnapi meccshez,nem állásfoglalásként,de talán elgondolgodtató:
1.,szerintem sem volt fergeteges támadójátékunk,de a védekezésben nyújtott teljesítmény-különös tekintettel az emberhátrányos szituációkban-dícsérhető.Ha a "nagyok"távollétében ez volt a feladat,akkor tényleg tisztességgel helytálltunk!
2.,Azoknak a fogyelmébe ajánlanám,akik a szlovének jégkorongsportjának eredményességét állítják szembe a magyarokéval,hogy egy kicsit gondoljanak a tradiciókra!Pl.nevezzenek meg kiemelkedő szlovén vizilabdást,női-férfi kézilabdást,netán öttusázót,birkózót kajak-kenust stb.akik az országukat nemzetközi színtéren kiemelkedően képviselték(akár a volt Jugoszlávia idejéből is)Persze,hogy nem vesszük fel velük a versenyt-egyenlőre... és sajnos jégkorongban sem-raftingban,síelésben ,surfban és a legkomolyabb felkészülést igénylő"ki néz magasabbra?"tipusú sportágban,mert nem ezek a "tőzsgyökeres"magyar sikersportágak!Reméljük,hogy felfejlődünk nemcsak az őszintjükre,hanem le is hagyjuk őket!!!
HAJRÁ MAGYAROK!!!(és hajrá MACIK)

enigmahu 2010.12.17. 14:44:05

@advocatusdiaboli: Ott voltunk néhányan a VB-n,szünetekben kocsma helyett jártuk az országot,ismerkedtünk.Amit láttunk nem csoda,de követendő.....EU-kölcsönt arra használták,amire kérték.Mivel vagy 2 évig mászkáltam a volt jugóba,tudom,hogy "csapatjátékos" népek laknak arra,pedig vallásilag jócskán keverve vannak.Ami érdekes volt Ljubljanában,hogy ehhez képest igen kevesen hokirajongók.....inkább a foci.

benö51 2010.12.17. 15:12:16

@a. Bárd: Nem lenne szívügyem annyira, ha azt látnám a MOL liga meccsein, hogy mindenki hajt és nem úgy jön Fehérvárra, hogy ezt csak le kell tudni, mezt ki a pályára és a bíró lefújta akkor megyünk haza.
Amikor meg játszani kéne nekik, mert a mez már kevés és vesztésre állnak akkor lehet sportszerűtlenül szabálytalankodni és reklamálni a spórinál, hogy főnök ezek játszanak. Ezt a felfogást senki nem engedhetné meg magának, és érdekes módon amikor van 1 visszajátszó sor akkor nem is engedi meg.

budapestijeti 2010.12.17. 17:08:04

@igyalakult: Tudod? Tulajdonnév, személynév nagy kezdő betűvel...Légyszi...:(
@eszel59: Ki néz magasabbra : pl. kosárlabda, labdarúgás! :D
Kétségtelen, hogy téli sportokban nagy az előnyük, de nem annyi mint átlagmagasságban a tengerszint felett! :D
süti beállítások módosítása