A varázslatnak vége, munka van 2010.11.16. 14:44 F. Kapus
A varázslatnak vége, munka van
2010.11.16. 14:51: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!
39 komment
Címkék: válogatott ebel mol liga
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr602452527
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
brainska (törölt) 2010.11.16. 15:41:28
Tökéletes helyzetkép. Gratulálok.
a Zamboni nem egy tészta 2010.11.16. 15:41:35
Ja, RESPECT F.Kapus.
engem a Szappanos intejú fogott meg nagyon. Ott nagyon átjött az, hogy egy játékos "ráébred" arra, amit persze tud, hogy több kell-több kell... Iszonyat nehéz egyébként ezt egy alapvetően nem ilyen közegben megtenni. Akkor elszántság és elkötelezettség kell, ami kevesekben van meg. Ezért is hiányzik egy-egy példakép #19
engem a Szappanos intejú fogott meg nagyon. Ott nagyon átjött az, hogy egy játékos "ráébred" arra, amit persze tud, hogy több kell-több kell... Iszonyat nehéz egyébként ezt egy alapvetően nem ilyen közegben megtenni. Akkor elszántság és elkötelezettség kell, ami kevesekben van meg. Ezért is hiányzik egy-egy példakép #19
tolsztoj 2010.11.16. 16:34:56
A cikk jó, csak nem kell annyira bebetonozni azt, hogy NEM LEHET tovább fejlődni - dehogy nen lehet!
Mi még csak a fejlődés elején állunk.
Teszek egy kis összehasonlítást Szlovákiával, Svédországgal, Finnországgal, Csehországgal - lakosságszámunk mindegyiknél nagyobb (a csehek kb.egyformák) - nem Kanadával vagy az USA-val kell bajvívnunk...
A szlovákok pl. pár évtizeddel ezelőtt még csak egy első ligás csapattal rendelkeztek - a pozsonyival, a többi mind cseh volt (lásd Fehérvárt az EBEL-ben!)Idővel egyre több I.ligás csapatuk lett - de még mindig a csehek voltak többségben.
1993-ban szétváltak az útjaik, azóta a szlovákok már világbajnokságot is nyertek, jelenleg éppen hullámvölgyben vannak, de van több NHL-es játékosuk - nem látom mi az akadálya annak, hogy hasonló pályán fussunk mi is.Csak ezek kellenek:
1.minél több jégpálya - minden megyei jogú városnak arénát kell építenie - 50-100-150 ezer lakosú város erre képes kell hogy legyen
2.ha ez teljesül, minél több gyereket be kell kapcsolni ebbe a csodálatos sportba
3.idővel megváltozik (sőt változóban van) a "minden a foci" hangulat - ma már nagyobb sikereket érünk el a jégkorongban mint a futballban
4.az ország fejlődésének jó iránya meghozza majd aza anyagiakat is...
Ma már minden adott ahhoz, hogy ne kelljen 20 évig várni amíg stabil A csoportosok leszünk....
Mi még csak a fejlődés elején állunk.
Teszek egy kis összehasonlítást Szlovákiával, Svédországgal, Finnországgal, Csehországgal - lakosságszámunk mindegyiknél nagyobb (a csehek kb.egyformák) - nem Kanadával vagy az USA-val kell bajvívnunk...
A szlovákok pl. pár évtizeddel ezelőtt még csak egy első ligás csapattal rendelkeztek - a pozsonyival, a többi mind cseh volt (lásd Fehérvárt az EBEL-ben!)Idővel egyre több I.ligás csapatuk lett - de még mindig a csehek voltak többségben.
1993-ban szétváltak az útjaik, azóta a szlovákok már világbajnokságot is nyertek, jelenleg éppen hullámvölgyben vannak, de van több NHL-es játékosuk - nem látom mi az akadálya annak, hogy hasonló pályán fussunk mi is.Csak ezek kellenek:
1.minél több jégpálya - minden megyei jogú városnak arénát kell építenie - 50-100-150 ezer lakosú város erre képes kell hogy legyen
2.ha ez teljesül, minél több gyereket be kell kapcsolni ebbe a csodálatos sportba
3.idővel megváltozik (sőt változóban van) a "minden a foci" hangulat - ma már nagyobb sikereket érünk el a jégkorongban mint a futballban
4.az ország fejlődésének jó iránya meghozza majd aza anyagiakat is...
Ma már minden adott ahhoz, hogy ne kelljen 20 évig várni amíg stabil A csoportosok leszünk....
Voitih 2010.11.16. 16:51:51
Igen, innen irtó nehéz lesz feljebb lépni,de
az új rendszerben -ha lesz- talán könnyebb bent maradni az A-csoportban. Persze ahhoz föl is kellene jutni... Nagyon jó a cikk, de annyira jó lenne a régi helyen kommentelni. Még egyszer köszönöm annak a néhány meggymagagyúnak, hogy sikerült félig szétbarmolni egy kurva jó dolgot..
az új rendszerben -ha lesz- talán könnyebb bent maradni az A-csoportban. Persze ahhoz föl is kellene jutni... Nagyon jó a cikk, de annyira jó lenne a régi helyen kommentelni. Még egyszer köszönöm annak a néhány meggymagagyúnak, hogy sikerült félig szétbarmolni egy kurva jó dolgot..
veghist 2010.11.16. 17:22:02
Amit a dánok elérnek, mi is elérhetjük. Van egy réteg a top 7 alatt, ami nagyon vonzó...
Rock me Amadeus 2010.11.16. 17:27:00
Jó cikk, de kimaradt belőle nyolc karakter: Sikorcin!:D
Amúgy indexes cikk és alig van komment:(
Amúgy indexes cikk és alig van komment:(
bagyula 2010.11.16. 17:45:39
Nagyon jo cikk, F. Kapus-hoz melto minosegben. Nehez vitatkozni a benne leirtakkal. Szerintem a mai Szlovenia szint ami elerheto a kovetkezo 5-10 evben, mar ez is nagyon nagy eredmeny lenne (pl egy Kopitar sem minden utcasarkon terem).
A felsorolt kimarado negyesen kivul van egy par nev akikre a jovoben (2012-tol) lehetne szamitani: Bartalis, Hari, Pire, Sikorcin...de meg ne irhuk le az oreg Holeczy-t sem, mert tud o ha nagyon akar.
A felsorolt kimarado negyesen kivul van egy par nev akikre a jovoben (2012-tol) lehetne szamitani: Bartalis, Hari, Pire, Sikorcin...de meg ne irhuk le az oreg Holeczy-t sem, mert tud o ha nagyon akar.
grimm 2010.11.16. 17:47:29
Szerintem is a legnagyobb baj az utánpótlással van, sajnos ha a maiak kiöregednek, akkor az egyre erősebb Div-1-ben maradás is veszélyben foroghat. A sapporói feljutás óta a közvélemény folyamatosan túlzott elvárásokat támaszt a csapattal szemben, ami nagy károkat is tud okozni. A mi szintünk a Div. 1 , és ez egyhamar nem fog változni sajnos.
Ja igen és remélem, hogy a vb-re a Szuper is kap meghívót, mert egy kapussal nem lehet kiállni, pláne, hogy Hete meglehetősen ingadozó formát mutat.
Ja igen és remélem, hogy a vb-re a Szuper is kap meghívót, mert egy kapussal nem lehet kiállni, pláne, hogy Hete meglehetősen ingadozó formát mutat.
Egonájsz 2010.11.16. 18:43:07
@grimm: Azért szerintem nem ilyen sötét a helyzet. A Ladányi-Palkovics generáció után hatalmas "lyukak" voltak az utánpótlás nevelésben. Még most is alig sikerült összekaparni egy junior bajnokságot. A serdülőknél (és onnan lefelé)már annyian vannak (jóval több az egyesület is), hogy két csoportban játszanak. Nem csak egy korosztálynak kell majd átvenni a stafétabotot. És még soha nem volt ennyi külföldön játszó utánpótláskorú játékosunk. Én bizakodó vagyok, csak ez még időbe telik.
hüjeliba 2010.11.16. 18:53:20
Szerintem F.kapus megint az irreális elvárásokból fakadó hozzászólások elébe szeretett volna menni.
Magamat (is ) ismételve nézzünk át a szomszédba: az Osztrákok fel tudnak mutatni 6 Ebel-es csapatot és 8 !!! másodosztályú csapatot, ahol ez a másodosztály majdnem olyan erős egészében mint a mi MOL ligánk és mégis, a felnőtt válogatottjuk liftezik, az U18-as DIV2-es U20-as Div1 és néha Top ligás
Kérem, mi erre polcra már-már odaértünk, a játékos állomány töredékével, de nem várható el ,hogy eztán már mindig így legyen. Hatalmas siker lesz ha erről a polcról nem esünk le, ha az Öregek szárazra lépnek.
Magamat (is ) ismételve nézzünk át a szomszédba: az Osztrákok fel tudnak mutatni 6 Ebel-es csapatot és 8 !!! másodosztályú csapatot, ahol ez a másodosztály majdnem olyan erős egészében mint a mi MOL ligánk és mégis, a felnőtt válogatottjuk liftezik, az U18-as DIV2-es U20-as Div1 és néha Top ligás
Kérem, mi erre polcra már-már odaértünk, a játékos állomány töredékével, de nem várható el ,hogy eztán már mindig így legyen. Hatalmas siker lesz ha erről a polcról nem esünk le, ha az Öregek szárazra lépnek.
hokimuki 2010.11.16. 20:20:46
jó reggelt..! érdekes amikor ezeket a hozzáállás problémákat nyáron próbáltam firtatni nem nagyon tetszett sőt törölve lettem pedig csak ezeket az igazságokat írtam le és nem írtam semmi minősíthetetlent.
Azt hogy vannak megélhetés hokisok vagy alibi hokisok mindenki tudja aki ismeri a magyarországi helyzetet ne lehessen már úgy játszani a hazai ligákban hogy az illető megérdemli vagy jó srác és legyen már helye.Ami a nagyobb baj hogy a fiatal felkerülő hokisok látják és tudják is ezeket a dolgokat és sokat ront a hozzáállásukon mivel tudják hogy addig nem kapnak lehetőséget és amúgy meg örüljenek hogy ott lehetnek a cserepadon...tudom tudom ez nincs is így csak hülyeségeket beszélek...lehet törölni
Azt hogy vannak megélhetés hokisok vagy alibi hokisok mindenki tudja aki ismeri a magyarországi helyzetet ne lehessen már úgy játszani a hazai ligákban hogy az illető megérdemli vagy jó srác és legyen már helye.Ami a nagyobb baj hogy a fiatal felkerülő hokisok látják és tudják is ezeket a dolgokat és sokat ront a hozzáállásukon mivel tudják hogy addig nem kapnak lehetőséget és amúgy meg örüljenek hogy ott lehetnek a cserepadon...tudom tudom ez nincs is így csak hülyeségeket beszélek...lehet törölni
SzDaniel 2010.11.16. 20:57:36
Azt vki megtudna mondani, hogy mi volt ez a bohozat Sikorcin kihagyasaval? Most tenyleg az volt az erv, hogy nincsenek meg az ervenyes papirjai? Tavaszig meglesznek. Remelem.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.11.16. 21:02:39
Azért visszafejlődni nem kéne semmiképpen sem...
Ehhez pedig kéne egy olyan szakember aki főállásban foglalkozik a válogatottal, figyeli a játékosokat - beleértve az utánpótlást is -, és több éves szakmai munkával hajtja végre a generációváltást, egyszóval kihozza a maximumot a "generation next"-ből.
Azután meg meglátjuk, hogy ez a maximum mire elég...
Ehhez pedig kéne egy olyan szakember aki főállásban foglalkozik a válogatottal, figyeli a játékosokat - beleértve az utánpótlást is -, és több éves szakmai munkával hajtja végre a generációváltást, egyszóval kihozza a maximumot a "generation next"-ből.
Azután meg meglátjuk, hogy ez a maximum mire elég...
1885* 2010.11.16. 21:03:04
@SzDaniel: Én is remélem. Hivatalos indoklást én még nem olvastam, az sem hivatalosan hangzott el, hogy a papírok miatt. Csak annyi volt, Siki ki, Szappanos be. :(
Dukla Trenčín 2010.11.16. 22:19:44
@tolsztoj: Szlovák jégkorongal kapcsoladba csak annyit,hogy az elso szlovák bajnokság 1930-ban kezdödött.1936-ban már ment a csehszlovák bajnokság.A második világháború megkezdése szétválasztotta csehszlovákiát,és igy 1938-ban volt az első szlovák válogatott.Háború után megint csehszlovák hokiszövetcség lett.Első háború utáni világbajnokság 1947-ben volt Prágában,ahol a csehszlovák válogatottat egy Kanadai(Szlovák!)Matej Buckna edzette.A csehszlovák hokitorténelemben az első nagy NHL stár a szlovák Stan Mikita(eredeti nevén Stanislav Guoth)volt.Az hogy most a hokiütőket hajlítják azt is Mikitának köszönhetjük.A három Stastny testvér szintén történelmet írtak az NHL-ben.Szóval a szlovák jégkorong nem a kettéválás ota lett(1993)hokiország.Volt szovjetúnionak egy kitűnő csatársora: Krutov,Larionov,Makavor.De csehszlovákiának is volt egy legendás szlovák(!) támadó sora: Lukác,Rusnák,Liba.Sorolhatnám.Ez a munka a hokival kapcsolatban szlovákián lassan 100 éves lessz.Minimál 50 év elmaradást nagyon nehéz behozni.Ez nem pénzen múlik,mert akkor márt a németek rég világbajnokok lettek volna.Tradíción!
Borsy 2010.11.16. 22:57:12
@tolsztoj: Focinak az alapjait könnyebb megteremteni, míg hokihoz rengeteg pénz kell. A foci a legnépszerűbb, ezt kár vitatni. Azért fociban is a világranglista első negyedében vagyunk, míg hokiban az első felének végében.
Borsy 2010.11.16. 22:59:43
@hüjeliba: Erősebbek az ottani másodosztályúak nagy átlagban.
give blood, play hockey 2010.11.17. 01:42:21
@Borsy: iihf = 20., fifa = 44. hely. En mindket sportag fejlodeseert szoritok, de nem vitas, melyikben vagyunk eredmenyesebbek.
FlyingKiwi 2010.11.17. 09:53:10
F.Kapusnak gratula és köszi, elég reális elemzés lett. A közeljövőre nézve nem tudom hogy optimisták lehetünk-e. A válogatott húzóembereinek még van 3-4 jó (A csoport közeli) éve, több nem hiszem, és Godó meg Palkó nélkül elég nehéz elképzelni a feljutást. Ezzel szemben van egy sor külföldön érlelődő tehetségünk, akik talán átvehetik a szerepüket. Én reménykedem.
F.Kapussal egyetértek, hogy a stabil A csoport nem nagyon érhető el. A big7+Svájc, Lettország kivételével bárki bármikor kieshet. Talán az lehet hosszú távú cél, hogy többet legyünk fent a A-ban, mint lent a DivI-ben. De (egyelőre!) még ez is nagyon messze van.
@give blood, play hockey: Jégkorongszurkolóként is azt kell mondjam a teljesség miatt, hogy hokiban 20/49, ahol 16 csapatos a vébé, míg fociban 44/220, 32 csapatos vébével. Csak a ranglistát nézve ugyanaz a szint, a trendeket nézve (nem ranglistát, minőséget)a hokié a jövő, tradíciókat nézve viszont egyértelmű fociország vagyunk, nem lenne baj, ha az is fejlődne.
F.Kapussal egyetértek, hogy a stabil A csoport nem nagyon érhető el. A big7+Svájc, Lettország kivételével bárki bármikor kieshet. Talán az lehet hosszú távú cél, hogy többet legyünk fent a A-ban, mint lent a DivI-ben. De (egyelőre!) még ez is nagyon messze van.
@give blood, play hockey: Jégkorongszurkolóként is azt kell mondjam a teljesség miatt, hogy hokiban 20/49, ahol 16 csapatos a vébé, míg fociban 44/220, 32 csapatos vébével. Csak a ranglistát nézve ugyanaz a szint, a trendeket nézve (nem ranglistát, minőséget)a hokié a jövő, tradíciókat nézve viszont egyértelmű fociország vagyunk, nem lenne baj, ha az is fejlődne.
1 drukker 2010.11.17. 21:12:54
F.Kapus emelem kalapom. Reális helyzetképnek tűnik amit írsz. Én úgy gondolom, hogy a környező országok hoki rendszerét nem másolni kell, hanem adaptálni azon részeket ami a mi adottságainkhoz igazodik. Bár népszerűnek tűnik a hoki és elég látványos is de mégsem közvetíti megfelelő mennyiségben a TV. Így a népszerűsége lassan növelhető. A sport TV-ben inkább ismételnek focit többször, mint közvetítenének élőben hokit. Lehet, hogy nekik a nézettség így is meg van és mi gondoljuk rosszul a honi hoki helyzetét?
A fiatal sportolókról általában rossz véleményem van. Nem elég céltudatosak, kevés az akaraterő, nem mindig a választott sport az első náluk, hajlamosak a lazításra illetve ennyi is elég mentalitás jellemző. Keveseknél adatik meg, hogy a jó hozzáállás párosul a tehetséggel. Sokan nem veszik észre, hogy a tehetséges fiatalnak esetleg kevesebbet kell tennie egy eredmény eléréséhez mint egy kevésbé tehetségesnek. De van kiút - meló, munka, akarat, becsvágy és némi irigység!
A fiatal sportolókról általában rossz véleményem van. Nem elég céltudatosak, kevés az akaraterő, nem mindig a választott sport az első náluk, hajlamosak a lazításra illetve ennyi is elég mentalitás jellemző. Keveseknél adatik meg, hogy a jó hozzáállás párosul a tehetséggel. Sokan nem veszik észre, hogy a tehetséges fiatalnak esetleg kevesebbet kell tennie egy eredmény eléréséhez mint egy kevésbé tehetségesnek. De van kiút - meló, munka, akarat, becsvágy és némi irigység!
Borsy 2010.11.17. 21:35:08
@give blood, play hockey: Hokiban 40-42 ország van, kb. 25-30 akivel számolni kell, míg fociban 200 és az első 70% komolyan vehető.
Vincenzo90 2010.11.17. 21:39:07
@Borsy: Az első 70%-ot ugye nem mondtad komolyan... Ezt a baromságot, 44-ek vagyunk, és ESÉLYÜNK NINCS eljutni semmilyen világeseményre. Fociban bizony kb. 15 válogatott van, akivel számolni kell, ugyanúgy, ahogy hokiban. Azon kívűl ez nem fociblog, meg különben is kit érdekel, és ki nem szarja le? Szeretem a focit, de közelébe sem érhet a jágkorongnak primitívségéből eredően.
Borsy 2010.11.17. 21:45:33
@Vincenzo90: Nem baromság. Az első 100 nagyon szoros, kb. annyira, mint hokiban az első 15. Nem látod jól át a dolgokat.
Borsy 2010.11.17. 22:09:12
Valaki írta, hogy a cikkekhez nem lehet kommentet írni, ez így elég rossz. A kommentek számából is meglátszik, hogy nem járnak át az emberek, sok ismerős név eltűnt.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.17. 22:26:00
@Borsy: de ha a jegkorongrol akarsz olvasni, a jkblogot olvasod. ez a lenyeg. mi itt csak segiteni probalunk megtartani a kozosseget olyannak amilyen volt. ha nem sikerul, nem sikerul, de megprobaljuk. ennyi.
Vincenzo90 2010.11.17. 23:39:36
@Borsy: A 26. Montenegronak, vagy a 43. Magyarországnak is sok az esélye az első Spanyolok, vagy a Brazilok ellen, de a 100. Haiti, és a 60-70 felé tanyázó Zöldfoki szigetek aztán abszolút megszorongatják a tökeiket az elsőknek.
Borsy 2010.11.17. 23:45:46
@Vincenzo90: Sokkal szorosabb meccsek születnek és az egész mezőny kiegyensúlyozottabb, nagyobb a konkurencia. Még egy világranglista 80-100. helyen tanyázó együttesből is kerülnek ki sztárok Európa élklubjaiba. Pl: Ciprus is képes volt komoly eredményekre, valamint Albánia is döntetlent játszott Portugáliában. Kár írnod, ha nincs megfelelő rálátásod a dolgokra és teljesen egyoldalúan elfogult vagy.
Borsy 2010.11.17. 23:46:35
@Borsy: Izland U21-es válogatottját is megnézheted, hogy mit ért el nem is olyan régen.
Borsy 2010.11.17. 23:48:25
@Borsy: Még valami. Luxemburg, Lichtenstein, Feröer otthonában komoly élcsapatok is megszenvednek, pontokat hullajtanak el. Hokiban ilyen nincs, hogy pl. az oroszok alig tudnák megverni, vagy nem is tudnák mondjuk Mexikót, Ausztráliát, Izraelt.
Vincenzo90 2010.11.18. 00:13:28
@Borsy: Ez magából a játék stílusából ered, és ha gondolkodnál is, akkor ezzel is számolnál. Egy olyan sportnál, ahol a megye 3 balfaszai is egy-két góllal kapnak ki egy másodosztályú ellenféltől, és ahol a profi NB1-es focisták az NBIII-as kutyaütőket is sokszor csak alig 1-2 góllal győzik le sokkal könnyebben alakul ki szoros eredmény. Jégkorongban gyakori a 10, vagy több gól is a meccseken, így jobban kiütközik a különbség. Elég nagy butaság azt gondolni, hogy Albániának köze van ahhoz a szinthez, amit Portugália tud.
Vincenzo90 2010.11.18. 00:14:51
@Borsy: Ja, meg Feröer és Lichtenstein nyílván egy-egy szoros meccs után nem kap hatot a következőn... ;) Mellesleg ettől meg izgalmasabb nem lesz a foci, és ez sem lesz egy favágóblog, úgyhogy szerintem ezzel le is zárhatjuk.
Borsy 2010.11.18. 18:26:57
@Vincenzo90: Lezárhatjuk. Azt nyugodtan állítom, hogy én mindkét sportágban, sőt az egész globális sportban elég tisztán látok, szóval állításaim igazak és indokolni is tudom.
Borsy 2010.11.18. 18:28:36
@Vincenzo90: Ez régen nem volt így. A jobb válogatottak simán lőttek 8-10 gólt akár a középcsapatoknak is, ez már nincs így, mert a kisebbek is felzárkóznak, kiegyenlítettebb a mezőny.
Vincenzo90 2010.11.18. 18:46:38
@Borsy: Dehogy zárkóztak fel, ebből is látszik, hogy a nagy rálátásod megragad három dimenziónál, és nem terjed ki a negyedikre. A régi időkben egész más volt a játékstílus, így jobban kiütközött a különbség. A hokiban ugyanígy a játék adottságaiból eredően látszik jobban a különbség, akár a gólok számában is. A FIFA világrandlistája ha mérvadó, akkor szerinted a Zöldfoki szigetek és Hollandia majd azonos játékerőt képvisel, ami az elmúlt egy évben általam sporttal kapcsolatban hallott baromságok közül is viszi a pálmát. Ez persze nem változtat azon, hogy focit több, mint 200 országban játszanak hivatalosan, de azért 100 fölött akik a ranglistán vannak, az néhány helyen kb annyi, hogy futja egyenmezre, meg van fű, ahol lehet pályát csinálni. :P Ráadásul ez még mindíg nem változtat azon, hogy szerintem sokkal unalmasabb, lassabb, kevésbé tiszta, férfias és látványos sport.
Borsy 2010.11.18. 18:54:14
@Vincenzo90: Unalmas... Mégis szerte a világon néhány ország kivételével ez a legnézettebb sport. Veled kár vitatkozni, elfogult vagy.
Vincenzo90 2010.11.18. 19:01:40
@Borsy: Ezért írtam bele, hogy szerintem. Értelmező kéziszótár merre van? Amúgy én is nézem, de csak ha nincs hoki :) Mert szerintem(!még mindíg!) ezerszer primitívebb, unalmasabb, lassabb, nem olyan pörgős. Nem hiába volt a jégkorong a focista nagyapám kedvenc sportja ;)
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.11.18. 23:05:49
@Vincenzo90: @Borsy: Csak, hogy én is beszálljak az épületes vitába: jacint.blog.hu/2008/06/16/szeretem_a_hokit