Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2225) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1648) Miskolc (1502) nhl (4876) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1043) utánpótlás (1252) UTE (1300) válogatott (2189) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Vérzik a szívem a srácokért, de nagyon büszke vagyok rájuk, mintha a fiaim lennének

2023.05.24. 17:21: kutyatej73

Vérzik a szívem a srácokért, de nagyon büszke vagyok rájuk, mintha a fiaim lennének

2 komment

Címkék: vb válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr3218131724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2023.05.24. 17:37:57

Egy szakvezető nem győződik meg, hogy milyen kapusok közül választ? Már megint a súgókra hallgat? Ez nagy hiba. Pedig nem csak én, hanem rajtam kívül nagyon sokan különböző fórumon is elmondták ebbéli aggályaikat. Persze nem kell egy szöv.kapnak kommenteket olvasni, de ez hoki berkeken belül is szolgáltatott némi témát. Nem akarom én egyik kapusunkat sem bántani, de szerintem finoman fogalmazva sem volt alapos kiválasztás erre a posztra. Azt viszont szegény kapitány sem tudhatta előre, hogy pár sztár játékos betlizni fog. (A bent maradásban a hazai VB rendezés is segített volna, de ezt most hagyjuk.)
Ennek ellenére nagyon szomorúan kell mondanom, hogy nem volt ez annyira rossz, mint amennyire el vagyok keseredve. Valóban jól láthatóan fejlődtünk a tragikus felkészülési meccsekhez képest. A játék képe is megfelelő volt, még a sztár csapatok ellen is helyenként. Sok buta foci rajongó azt mondja, hogy 4-szer 7-et kapni túl sok. Nézzenek körbe, hogy rajtunk kívül még kik kaptak 6-7 gólokat. Fociban a 0-0 egy sokszor előforduló történet, a jégkorongban ez csodával felérő eredmény, itt a sok gól teljesen normális.
Szóval nem kell itt semmit sem szégyellnünk, persze lehetünk csalódottak. Összességében ez nem volt bukás, de lehetett volna hajszálakkal jobb is.
Constantine-t pedig nem bántanám, itt is és a Volánnál is jó munkát végzett. Javaslom, hogy a kapus kérdést fontolja meg, én a jól átgondolt minimális honosításnak sem vagyok ellensége.

essze 2023.05.24. 21:52:20

@DominiKing: Szóval a kapusoknál nem ő döntött. Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a védőknél meg a csatároknál kicsoda. Meg a sorösszeállításnál. Meg az előnyös-hátrányos egységeknél. Egyáltalán, döntött valamiben, vagy csak a teszteket javítgatta?
süti beállítások módosítása