Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1647) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Ár? Érték!

2016.11.07. 10:39: kutyatej73

Ár? Érték!

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5011938669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyatej73 2016.11.07. 10:44:58

Szerintem a szurkolók tökéletes válasz adtak a nem csak erre, hanem a válogatási elvtelenségre is.
Idézzük fel az MJSZ hosszútávú stratégiájának egy pontját: "Alapvető cél, hogy a szakmai
stratégiai célok és a szponzorok igényeit figyelembe véve
minél több emberrel ismertessük és kedveltessük meg a sportágat, növeljük a
mérkőzések látogatottságát, növeljük annak szóra-
koztató jellegét és záródjon az olló a
sportágat ismerők és nem ismerők között."- ja ez még nincs érvényben.
Egyébként így is sikerült ugyanarra a helyre bérletet és jegyet is eladni.

gogosz 2016.11.07. 11:18:28

A Volán MAC kombó ingyen sem érdekel.

korxi 2016.11.07. 11:57:58

Én ugyanígy voltam vele. A MAC-Volán vegyescsapat meccsei egy barátságos tornán persze hogy nem hoznak lázba annyira, mintha akár a kedvenc klubcsapatom, akár a magyar válogatott játszana.

zorromeister 2016.11.07. 12:24:41

Tychy-ben a Kontinentális Kupa meccseire 1350 Ft volt a jegy. Tétmeccs, mindenki a legerősebb összeállításában állt össze, egy nálunk elvileg jobban élő országban.

alljko 2016.11.07. 13:19:59

@zorromeister:Pontosítsunk!
Tychyben 1350.-Ft volt a NAPIJEGY.
Ezért mindkét mérkőzést meg lehetett nézni,nem zavartak ki a két összecsapás között,hogy vegyél új jegyet ezerháromötvenér' a másodikra.
(Mint pölö a Tüskében a múlt évi Magyar Kupa döntőjén,ahol a meccsjegy 1500 volt.)

freddyD 2016.11.07. 14:50:56

Hogy mely csapatot akarnak nyomni, elég megnézni mol-liga winter classic árakon. Az Ute-Csíkszereda lényegesen olcsóbb, mint az azt követő. Arról nem is beszélve, hogy 4 órára meccset berakni is megkérdőjelezhető

Ló18 2016.11.07. 15:09:54

én azt hittem, hogy Kapus a sör áráról fog írni, nem kevés:( a jegy ára nem érdekelt, itt dekkolok benn a csarnokban márciustól. Egészségetekre!

szaja · http://gayvagynemgay.blog.hu 2016.11.07. 15:26:37

@Ló18: Nagyon jogos észrevétel, már tavaly is a Tüskecsarnokban volt a legdrágább a csapolt sör a Mol ligában, de az idei 550-es árból jobb csarnokokban már két korsó sört is kapok. :(

leonov 2016.11.07. 15:34:23

Arra vagyok kivancsi mikor jon a helyesbito cikk.

freddyD 2016.11.07. 16:11:23

@leonov: Talán szerda.
"A jegyárak meghatározása szent és sérthetetlen"

forestjr 2016.11.07. 17:19:45

Én se vagyok kíváncsi a MAC-Volán vegyesválogatottra, de vasárnap nem tudván mit kezdeni unatkozó kisfiammal, felkerestem a jegyárusító weboldalt, és én is elég magasnak találtam a jegyárakat. Két belépő kb. 9000 forint, ha még eszünk és iszunk is valamit, akkor 11-12000 forint a vége. Több szurkolótársammal úgy döntöttünk, hogy ezt a pénzt bedobjuk egy perselybe, és elővesszük majd a székelyföldi túra alkalmával.

DominiKing 2016.11.07. 19:01:38

Nagyon sajnálom, hogy a nemzeti válogatott esetében is előkerülnek a klub sérelmek. Én sem értek mindenben egyet a jelenlegi válogatott összetételével, de azért ne csináljunk már úgy, hogy teljesen szokatlan amikor egy vagy két egyesületre épül egy nemzeti válogatott. Sőt, erre még számos jogos érvet is fel lehetne sorolni, de én úgy vagyok vele, hogy ez nem az én feladatom. Amikor a mindenkori coach kijelöli a csapatot, onnantól kezdve én teljes szívemből szurkolok, bármilyen összetételű is az.
Szerintem.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.11.07. 19:09:07

@DominiKing: Összeállítani valóban nem a Te feladatod. Nem is az enyém vagy bármely más fórumozóé. Ez azonban nem zárja ki, hogy véleményt mondjunk. Avval, hogy véleményem van a válogatott összeállításáról még nem sértem meg a szövetségi kapitány jogát a válogatott összeállítására.

DominiKing 2016.11.07. 19:38:56

@Fermentátor: Evvel nekem semmi gondom, én mindenki véleményét tiszteletben tartom és természetesen én is ezt várom el. De hogy ezért kimondottan utáljuk a magyar válogatottat, na azt nem értem. Ezek a srácok nem érdemlik ezt meg.

gogosz 2016.11.07. 19:45:39

@DominiKing: A nem érdekel és az utálom az nem ugyanaz.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.11.07. 21:15:30

@DominiKing: Miért, van aki kimondottan utálja ezért?

FrankK37 2016.11.07. 22:46:19

Kijevi jegy és bérlet árakat közölték már , tudna segíteni valaki ?

leonov 2016.11.08. 06:31:42

A berleteket nem tudom, de a jegyarak a kovetkezoek:

villamos 3 hrivnya
metro 4 hrivnya
bus 3 hrivnya
troli 3 hrivnya

FrankK37 2016.11.08. 06:42:05

@leonov: :D Nagyon jó !
Mozi jegyárakat is kérném , nincs is jobb egy Terminátor X. ukrán/orosz hanggal . Ki nem hagynám :)

Uteapu 2016.11.08. 10:34:37

@DominiKing: Látod King, ez az a felfogás, amit az összeállításnál le tudnak nyomni pár torkon és simán megteszik.Ebben bízhatnak is. Senki nem utálja a válogatottat, csak bizonyos elvek nem nyerték el sokak tetszését.
Most és majd Koreában egy tesztelendő csapatot szándékoztak/nak megnézni, éles körülmények között, ahogy hangoztatták. Akkor miért maradtak ki olyanok, akiket valóban illett, vagy jó lett volna kipróbálni?
A pályára küldött csapat 3/4 része ismert, próbára nem szoruló játékosból állt.
Azt meg végképp nem állíthatod, hogy nem szurkoltak nekik. Legalább is akik valóban szurkolók és nem a marketinggel összerántott, nézelődő garnitúra.

DominiKing 2016.11.08. 13:04:15

@Uteapu: Tettem én is negatív kritikát az összeállításra. Mi szurkolók már csak így vagyunk, nem férünk a bőrünkbe (nekem pedig elég nagy van). Ismétlem ezzel nekem semmi bajom. Én csak azt mondom, amit itt mondott egy ősrégi lila drukker, hogy "ha már ki lett jelölve a csapat utána nincs más dolgunk mint a szurkolás". Na erről beszélek.

Uteapu 2016.11.08. 13:24:14

@DominiKing: Mire alapozod, hogy nem szurkoltak/tunk a csapatnak? Az önös érdekek a túlzott anyagiasság keltette nemtetszést látok csupán, meg egy kialakuló, szerintem rossz irányvonalat.

DominiKing 2016.11.08. 14:39:17

@Uteapu: Nézd, vagyok már annyira rutinos, hogy hidd el tudok valami mellett és ellene is érvelni. A kérdés csak az, melyik jön szívből.
Én úgy gondolom, hogy a jelenlegi válogatottat Mogyiék nem gonoszságból állították össze, és nem azért, mert kimondottan kiakartak szúrni bizonyos csapatokkal. A többiről nem nyilatkoztam.

DominiKing 2016.11.08. 14:53:21

@Uteapu: Na jó hozzászólok a többihez is. Én is kicsit eltúlzónak tartom az árakat, de én szerencsére megengedhetem magamnak. Nekem mindig csak időm van kevés. Viszont teljesen egyetértek sok hozzászólóval, mert amikor meg időmilliomos voltam, akkor meg nem engedhettem meg magamnak. Nehéz dolog ilyen helyzetben, hogy itt nem lehet valamiféle szociális háló kihúzásáról beszélni. (A diák és nyugdíjas kedvezmény ezt nem fedi le, ezt csak úgy általánosságban írtam, de lehetne rajta ötölni).
A többihez meg annyit, hogy arról nekem is meg van a véleményem, ahol egy jégcsarnoknak csak a tervezését több mint fél milliárdra becsülik.

korxi 2016.11.08. 19:55:39

@DominiKing: Senki nem utálja a válogatottat, ez a kijelentés egyik elemében sem igaz. Egyrészt nem utálom, hanem nem érdekel, másrészt nem a válogatottról beszélünk, hanem a Mac-Volán vegyescsapatról.
Majoross persze hogy nem gonoszságból rakta tele a saját klubjának játékosaival a válogatott mezben játszó vegyescsapatot. A gonoszság és a szégyenérzet nélküli gátlástalanság az nem ugyanaz.
Nem akar kiszúrni semmilyen csapattal, hanem csak szimplán leszarja. És nem csak a klubcsapatokat, meg az ott játszó játékosokat veszi semmibe. Az igazán felháborító hogy a válogatottat is leszarja azáltal, hogy teljességgel a saját klubcsapata promóeszközének tekinti.
Egyébként valami rejtélyes oknál fogva te következetesen úgy teszel, mintha egyáltalán nem értenéd hogy min és miért vannak felháborodva a többiek.
Ezért ezzel kapcsolatban csak azt mondom, hogy valójában tök nyilvánvaló hogy valójában érted, csak valamiért úgy teszel mintha nem értenéd.

DominiKing 2016.11.08. 21:58:43

@korxi: Persze, hogy értem én. Azt nem értem, hogy min csodálkoztok. Máshol sem példa nélküli, hogy egy csapatra épül a válogatott. És nem csak a jégkorongban. Az pedig miért gondolod, hogy egy válogatott edzője nem azt favorizálja akiben megbízik, mert nap mint nap látja. Ha szerintem játéktudásban hasonló képesség alapján kell válogatni vagy csak elhanyagolható a különbség én is elfogult lennék a saját "gyermekemmel". Miért gondoljátok, hogy ezt ő nem látja be és nem vinne inkább olyat aki kategóriákkal jobb.
Szerintem nem hülye, végül is ő viszi a vásárra a bőrét. Ha sikertelen lesz és nem váltják le, na akkor lehet majd összeesküvés elméleteket gyártani. A többiről meg elmondtam a véleményemet, szerintem az az egy mondat még rosszabb mint amit itt egyesek állítanak.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.11.09. 16:08:39

@DominiKing: Te elmondtad a véleményed, oké! Akkor miért probléma, ha más is elmondja a sajátját?
süti beállítások módosítása