Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1232) Csíkszereda (1385) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1518) nhl (4938) nők (1340) playoff (1339) Titánok (1029) u18 (1107) utánpótlás (1353) UTE (1308) válogatott (2270) vb (2475) videó (2125) Összes címke

A magyar válogatott játékosoknak az EBEL-ben a helyük

2016.06.02. 10:50: Lazlee

A magyar válogatott játékosoknak az EBEL-ben a helyük

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr548770080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uteapu 2016.06.02. 10:55:27

Gyerekek ez most komoly?

Lazlee 2016.06.02. 11:04:31

Eddig szimpatikus az elnökség.

Skyblue 2016.06.02. 11:06:21

Az ámokfutás szó jutott az eszembe...

21 ezer Ft 2016.06.02. 12:07:03

Még jó, hogy az Alba Volán mindenben segíti a MAC-ot (korábban DAB-ot) az EBEL szereplés kapcsán. Képzelem mi lenne, ha nem így tennének.

NickLeeson 2016.06.02. 12:09:35

Megnézte már valaki, a videó alapján ugyanabban a kontextusban hangzott el minden mint ami a cikkből átjön? Mielőtt valaki majd pártossággal vádolja meg a szerzőt.

Politikustól eddig sem vártam sokat, de ez... majd leírom a véleményemet részletesebben ha lesz időm. Azért az vicces, hogy akit a szakma jutattot be (=csapatok) arra panaszkodik, hogy nincs elég szakmához értő ember az elnökségben, mert hogy ő sem az. Tetszett volna mást javasolni klubon belülről. Ja, hogy nincs erre alkalmas ember ott ? Biztos megvan annak is a szubjektiv es objektiv oka.

Kicsi off-topic, de én szívesen vettem volna, ha 1 elnökségi tagot az igazán kis csapatok adnak (nem MOL) ugyanis nekik más problémáik vannak mint a nagyoknak és a bázis további szélesítése fontos lenne.

uteapu 2016.06.02. 12:33:58

@NickLeeson: A szerző csak bemásolta az elhangzottakat és a h... hmmm furcsaságoknak teljesen mindegy, milyen kontextusban hangzott el.
Belegondolva, hogy még három nap sem telt el az új szövetség felállása óta és a Gromov cikkében elfogadásra ajánlott politika máris elég megosztó nyilatkozattal lépett be. Mi jön még?

Gaudi 2016.06.02. 12:45:06

Nem pontosan értem, mire gondol a más hátán feljutás kapcsán.

veghist 2016.06.02. 13:33:03

@Gaudi: Én arra gondolok, hogy nagyon jól játszott a Fehérvár a MOL Liga elődöntőjében, és a magas szinvonalú meccseknek nagy volt a szerepe abban, hogy a MAC népszerűsége és a nézőszáma növekedjen. Mi másra gondolhatott volna?

DominiKing 2016.06.02. 13:51:55

Most sajnálom csak, hogy nem maradt meg a JKB-n az a sokféle hozzászóló, aki különböző szemszögből értékelné a magyar jégkorong egy fontos eseményét. Számomra, például, fontos volt olyanok hozzászólása akik valamilyen formában belátnak a kulisszák mögé, de azoké szintén, akik mindössze kívül álló szurkolóként, egy-egy csapat szemszögéből mondták el véleményüket.
Sok jó dolog sült ki belőle (a rosszakat pedig figyelmen kívül lehetett hagyni).
Nekem is van véleményem a cikkről.
Röviden: érdekes, de hogy vitákat gerjeszt, az biztos.

Imam Khomeini 2016.06.02. 14:00:22

@NickLeeson: Ez a folyamatos leirata az elhangzottaknak.

Gaudi 2016.06.02. 14:02:58

@veghist: Igen, ez a legnyilvánvalóbb következtetés. ;-)

Gaudi 2016.06.02. 14:13:44

@veghist: Igen, ez a legnyilvánvalóbb következtetés. ;-)

benö51 2016.06.02. 14:17:55

a legnagyobb szponzor Fehérvár, ez a szomorú, hogy nincsenek cégek akik komoly pénzt tolnának bele a magyar hokiba, nem csak a Volánra gondolok most.

1885* 2016.06.02. 15:16:36

Ja, eddig az volt, hogy ha válogatott akarsz lenni Volánosnak kell lenni, most beleszart a fehérvári ventillátorba a Mac. Kellemetlen dolog ha rájössz, hogy a fejedre nőtt a konkurrencia, főleg, hogy támogattad őket, amíg hasznodra váltak.

benö51 2016.06.02. 15:22:12

@1885*: amikor utoljára volt értelmezhető eredményt elérő Újpest akkor számold gyorsan meg mennyi válogatottat adott. ja ha már nem emlékszel ilyen csapatra az a te bajod.

DominiKing 2016.06.02. 15:28:40

Most így hirtelen úgy emlékszem, hogy a mostani 25-ös keretben mindössze 6 MOL Ligás játékos volt (bocs , ha tévedek, de lényegeset nem). Ezt nem nevezném soknak. Ezért nem értem, hogy miért kellene mind a 25-nek a Volánban játszania.

jegib 2016.06.02. 15:47:32

@benö51: mondjuk az is egy dolog h ki kerül be a válogatottba, de nem akarok itt kovácscsabázni...
Szted egyébként rendben volt ez a beszéd? Őszintén, jöhet privátba is mert kiváncsi vagyok a véleményedre

1885* 2016.06.02. 15:48:30

@benö51: jaj, csak nem érzékeny pontot érintettem? Visszanyalt a fagyi, ez van. Én emlékszem, mert remek a memóriám. Nem kell rögtön az Újpestet fikázni, most nem mi vagyunk a főellenség, vágod? A remek tanítvány Kangyal és Majoross megcsinálja a Volánnal majd, amit Ti hosszú éveken át csináltatok, nem, nem elsősorban a lefikázott Újpesttel, hanem a ki tudja hányszor lerabolt Dabbal, mondd, hogy nem igaz.

1885* 2016.06.02. 15:49:15

@jegib: hát ez volt Cser-Palkovics öszödije :D welcome here.

uteapu 2016.06.02. 16:01:00

@benö51: Húú de megmondtad. Majd' úgy, mint Cs.P.A.:)

1885* 2016.06.02. 16:04:47

@uteapu: kicsit agresszívre sikeredett Benő hozzám írt kommentje :D

uteapu 2016.06.02. 16:10:49

@1885*: Gondolom, kicsit össze is rándult a gyomrod. :)
Egyébként, mint szurkoló, mindenki mondhat hülyeséget is, majd helyreteszik a többiek vagy jót nevetnek de egy elnökségi tag ilyen nyitása nem semmi.

Imam Khomeini 2016.06.02. 16:17:40

@1885*: Hehehe.
Vagy A Magyar Jégkorong Fehérvári Beszéde :D
Elkúrtad!

1885* 2016.06.02. 16:21:24

@uteapu: behúzódtam egy sarokba sírdogálni, és merengeni a régi szép időkön. :)
@Imam Khomeini: én? Szerintem CSPA, ilyen nyitással baromi szimpatikus lett mindenkinek :)

uteapu 2016.06.02. 16:25:07

@1885*: :D
Imam szerintem nem rád értette ez az eredetiből van.:)

1885* 2016.06.02. 16:35:42

@uteapu: ja, ismerem az eredetit :)

1885* 2016.06.02. 16:40:03

@uteapu: jut eszembe, tavaly ilyenkor már csaknem teljes csapattal alapoztunk...:(

1885* 2016.06.02. 16:41:55

@uteapu: ja látom már :)megkezdtük, csak szólnom kellett :D

uteapu 2016.06.02. 16:47:15

@1885*: Reklamáltam már én is a nagy csend, hallgatás miatt aztán kiderült, hogy már dolgoznak.:) Jó lenne már tudni kik lesznek a keretben.

FrankK37 2016.06.02. 16:48:38

Én láttam , hallottam a nyilatkozatot... nincs vele nagy gond , sok-sok igazság van benne.
Nekem nem fáj. :-)

1885* 2016.06.02. 16:58:37

@uteapu: igen, helyesbítenem kell magam, csak Neked kellett szólnod ;)
A keret top secret :) Majd az első meccsen lesz nagy csodálkozás.

1885* 2016.06.02. 17:12:34

"Egy kicsit a klubhűségről is szeretnék beszélni: az nem szolgálja a magyar jégkorong érdekét, hogy egy fiatal játékos meg a szülei úgy döntenek, hogy ők elmennek egy MOL-csapat utánpótlásába. "

Jaj ez annyira szép, hogy sírok.

Tudjuk, az az MHÉ, ha bármelyik csapatból a Volánba megy az a játékos, akár hőmérőnek.

És újra itt a Titán projekt, az egyszer már jól bejött.

1885* 2016.06.02. 17:15:25

CSPA elfelejtette, azt a kis összeget amivel az állam megdobta őket? www.jegkorongblog.hu/2012/09/18/a-kormany-segit-a-fehervarnak/

benö51 2016.06.02. 20:08:29

@1885*: mi volt benne agresszív? az hogy Pesten az ök. nem adnak pénzt a sportra, erről nem Fehérvár tehet, az hogy 8 éve csak szendved a 2 nagy múltú pesti csapat arról szintén nem Fehérvár tehet. Mikor döntőt játszottatok velünk akkor meg volt a válogatottban Ujpesti játékos több is, csak erre utaltam . amikor Volán vezető edzője volt a válogatott vezetője is akkor pl Galaniszék mindig bent voltak a csapatban. sőt 2012-ben az a sor volt a legjobb. ezekre utaltam, mikor felhívtam a figyelmedet az emlékezésre. te írtad azt, hogy csak a Volánból lehetett régen válogatottba kerülni. ha így vesszük agresziv a hsz-m feléd, mert emlékeztetlek dolgokra.

benö51 2016.06.02. 20:11:29

@1885*: A Titán projektnek egy baja volt hogy abba hagyták 4 évvel ezelőtt, amin én voltam a legjobban felháborodva. abból a csapatból akik akkor 16-20 évesen játszottak a MOL ligában , 12-14 még mindig játszanak . úgy gondolom hogy ez nem rossz arány

hüjeliba 2016.06.02. 20:47:37

Most nem lettem nyugodtabb.. egy harcos zászlóbontást olvasni együtműködés helyett. Ahol verseny csak addig támogatandó, amig nem ér minket kár. ROLI Rossz lesz igy

Imam Khomeini 2016.06.02. 21:33:45

@benö51: Hármat. Az legalább eggyel több, mint ahány saját nevelésű játékost adott a válogatottba az elmúlt években a Volán.

benö51 2016.06.02. 21:41:43

@Imam Khomeini: tetszik a saját nevelésre való hivatkozásotok állandóan, Rajna Miki már pont 4 éve abbahagyta volna ha a VOLÁN nem ad neki lehetőséget pl, ha már ilyen jól utána nézel a dolgoknak, akkor ezt is látnod kell

Lazlee 2016.06.02. 21:57:56

@benö51: Kiss Dudu meg abba is hagyta.
Hagyjad már ezt.

Slem 2016.06.02. 22:30:30

Hm...hát ezért kár volt !?
Még a kedves hozzászoló(kérdező:D) fanatikus is csak makogott. :)

Remélem nem sokan osztják ez a Medveschak szidrómát !? Milyen menő az egypólusú horvát hocky :D

Viszont sajnálom ,hogy elértünk oda ,hogy a szövetségben ne legyen "szakma", csak "politika" :(

Majd a jövőben kiderül ,hogy az "Ocskays-Kangyalos..." szövetség vagy a "politikusos" a jobb ! Hm...:S

Na ,de bántani a MOL(MAGYAR!!!) ligát...!?!?
Arról a magas lóról nagyot lehet ám esni :D
Én spec. nem látom azt a hatalmas szinvonalkülönbséget, csak a nagy anyagit.:S

Sok siker Fehérvár AV 19 .

Slem 2016.06.02. 22:36:25

@benö51: Végyszi láss már kicsit tovább a Volánnál. Kérlek !
A Volán érdemeit nem kissebbítve ,a tényak makacs dolgok. :D

Vincenzo6 2016.06.03. 07:34:16

Szerintem igaza van Cserpának, ha sért ez másokat, ha nem és ha felfogják, ha nem. Más kérdés, hogy MJSZ tisztségviselőként az álszent semmitmondás lenne a feladata. Nem jó politikus az ilyen. Egyáltalán nem. Lehet dobálni a követ, meg Ocskay ligázni, meg azzal a nyilvánvaló ökörséggel jönni, hogy csak a Volánban játszók lehetnek válogatottak. Úgysem olvasom el. :D

benö51 2016.06.03. 07:46:04

@Lazlee: a váll sérülése miatt

uteapu 2016.06.03. 08:41:43

Megértem ha itt a Volán szemszögéből véleményezik az elmondottakat páran. Viszont fel kéne ébredni. Lassan már nem az egyetlen csapat sem szakmailag sem anyagilag, amelyik jogosult a kivételezett helyzetre. Ez a mi, hangsúlyozom a mi, vagyis a hokink szerencséje. Nincsenek túlzott illúzióim afelől, hogy páran hamar belátják, a hokink elérte azt, hogy az egyéni, privilegizált helyzetet alá kell rendelni a közös érdeknek. Mindezt úgy, hogy igyekeznek megtartani, sőt, emelni az eddig elért, saját színvonalukat. Szar érzés, hogy nem lehet már nyugodtan lecsipegetni az érett málnaszemeket, mert nyúlkálnak érte mások is, szerencsénkre. A többiek? Van irány, fel kell nőni, hogy ne ott alul kotorásszanak a szúrós indák között. Egyszerű a képlet. Nem dumálni, hanem melózni a saját területen sokat, nagyon sokat.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.06.03. 11:37:57

Ha mindenben az történne, amit CSPA "elvár", az szvsz a magyar hoki lassú elsorvadását eredményezné.
De lehet, hogy tévedek: mert gyors lenne az a sorvadás?

1885* 2016.06.03. 13:27:27

@benö51: "amikor utoljára volt értelmezhető eredményt elérő Újpest akkor számold gyorsan meg mennyi válogatottat adott. ja ha már nem emlékszel ilyen csapatra az a te bajod." ezt írtad, erre most jössz Galaniszékkal, aki sosem volt az én csapatom játékosa. Tényleg nem értelek.

benö51 2016.06.03. 14:13:09

@1885*: 2012 re emlékszel, hogy jó csapatotok volt, nézőpont kérdése , mert szerintem akkor a futottak még kategóriát talán elértétek.

Imam Khomeini 2016.06.03. 14:23:43

@benö51: Ki beszélt itt 2012-ről rajtad kívül, Benő?

uteapu 2016.06.03. 14:25:22

@benö51: Te majdnem olyan vagy, mint a kerengő dervisek csak nem magad körül, hanem állandóan egy téma körül forogsz. El fogsz szédülni. :)

1885* 2016.06.03. 15:17:24

@benö51: "futottak még" na itt befejezem, ez méltatlan hozzád. :( Igyál valamit és fogd akire akarod. ja még valami, ez az az év volt, amikor a Farmcsapatotok tökutolsó volt, aztán mikor az ebelből kiestetek, jött az ebel csapat ellenünk és 50-60 aranyérmet osztottatok ki?

@Imam Khomeini: @uteapu: :)

hüjeliba 2016.06.03. 16:54:45

@Vincenzo6: Szerintem meg csak félig van igaza CséPának. Úgy gondolom, hogy 7+1 felnőtt csapatra való játékosa nincs még a magyar hokinak.
Idén még két csapat gondolta azt, hogy képes és tud sok pénzből olyan magas szinten játszani ,mint az AV19 EBEL csapata. Ergo a válogatottnál komolyan számba vehető itthon játszó 30-35 játékos olyan drága lett, mint még soha. Már nem volt elég "csak" annyit igérni mint máshol, meg az mondani, hogy EBEL meg válogatottság, mert a vb megmutatta, a MOL-ból jövet is lehet jól játszani, sőt jól szerződni külföldre. Nem hiszem, hogy a játékosnak, akinek pár év a játék "hálából" kellene ott játszania ahol. Pont a Volán bizonyította be ,hogy ha nem vagy elég jó azonnal, parkolópályára tesznek, és a fejlődésed szempontjából legfontosabb éveket padon töltheted.
Igen abban igaza van ,hogy Fehérvár erőn felül tart el két felnőtt csapatot és ezt sosem lehet elég pénzzel honorálni, és jól jönne egy stabil állami (haveri) cég aki ebben részt vállal, mert akkor a bérversenyt is jobban bírnák.

1885* 2016.06.03. 17:11:51

@hüjeliba: második bekezdésed tökéletes. Köszönöm.

benö51 2016.06.03. 21:15:49

@1885*: akkor a tények 2011-2012 bajnokság 5 helyezett az UTE forrás MJSZ archívum. ha nem hiszel nekem akkor nézz utána józanon.

benö51 2016.06.03. 21:19:52

2010-11 ben pedig még a Volán farm is megelőzte az UTÉ-t ez is tény

Imam Khomeini 2016.06.04. 08:48:53

@benö51: Nem értem, Benő, miért vagy ennyire rákattanva erre a 2011/12-re. De ezt már tegnap is megkérdeztem. Ugyanis rajtad kívül senki nem beszélt 2012-ről.
De más is tudhat ilyen hülyeségeket mondani. Pl. 1982-ben a Volán címvédőként tökutolsó lett úgy, hogy ehhez képest még a legjobb kapus díját is egy volános kapta meg. Ez is tény, bakker. Mi lett volna, ha nem ott véd? És akkor szánakozhatunk is, hogy milyen szar volt a Volán, bezzeg az Újpest meg a Fradi, amelyik jól elpicsázta őket. Ez az ovis szint kell neked? Egyszer fent, egyszer lent, van ilyen.
Az a Ti bajotok, hogy képtelenek vagytok feldolgozni a pillanatnyi nagyságotokat, a polgármester uratok pedig úgy gondolja, hogy az jár nektek, hogy még adminisztratív eszközökkel is védettek maradjatok (ld. még: a válogatottaknak a Volánban kell jászaniuk, hogy mer egy mol ligás csapat valakinek szerződést ajánlani, aki külföldről jönne haza). Szerényebben kellene, mert magasról lehet igazán nagyot pofára esni.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy miközben a többi klub igyekszik annyit költeni, amennyi pénze van, a Volán minden évben akkora adósságot csinál mint egy mol ligás csapat teljes költségvetése, amit aztán a város kipótol a várost meg az adósságelengedéskor kipótolja az állam például a Fradi és Újpest drukkerek pénzéből is.

Imam Khomeini 2016.06.04. 09:05:23

@benö51: Tessék, Benő. Itt egy link 2012-ről.
www.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_101735&fb_comment_id=270879143030297_1117959#f33e271500cbed2
ebből kiderül, hogy az Akadémia adósságból játszott 2011/12-ben a MOL Ligában, az állam pedig a szezont követően ezt az adósságot szépen kifizette 76,8 millió forint értékben. Érted, Benő? Nem Fehérvár, aki a polgármester szerint a magyar hoki legnagyobb szponzora, nem a Fehérvár szponzorai, hanem az állambácsi. 1885*, uteapu, meg mindenki más pénzéből, akit Te itt leckéztetni próbáltál.
Ezzel szemben például abban az évben az UTE nagyjából 30 milliót költhetett a csapatára, pluszban fizette a Böle-féle vezetés által csinált adósságot, merthogy az UTE jégkorong szakosztály adósságait nem fizette ki állambácsi.
Na, így vagytok Ti nagyok.
Nekem nem hiányzik, hogy az én csapatom is így legyen nagy. Viszont büszke vagyok rá, hogy az összekapart költségvetéséből vissza tudta fizetni az adósságait állambácsi ilyen jellegű segítsége nélkül, és egyszer sem lépett vissza a MOL Ligától, amikor úgy gondolta, hanem becsülettel végigjátszotta, amikor pofozógép volt, akkor is.
Ti például eddig kétszer hagytátok faképnél a MOL Ligát, mert ahhoz szottyant kedvetek. Egyszer ezt az újságból tudta meg az MJSZ elnöksége is, pedig akkor még az elnökség tagja volt Ocskay Gábor, aki mint azóta megtudtuk, a szakmaiság garanciája volt a testületben.

1885* 2016.06.04. 09:33:25

@Imam Khomeini: én pl. erről a szezonról beszéltem: 2008-2009 Az OB I. alapszakaszának végeredménye:
1. Újpesti TE 52 pont - 6 Alba Volán SC II 8 pont

Az OB I. középszakaszának végeredménye

1. Újpesti TE 30 pont - 6. Alba Volán SC II 0 pont.

A lebonyolítás bája, hogy miután mi átküzdöttük magunkat az NZ Stars nevű ( emlékszik még valaki erre? ) csapaton, megérkezett az " Alba Volán SC" és így lett a bajnokság végeredménye:

1. Alba Volán SC
2. Újpesti TE
3. Dab.Docler
4. NZ Stars
5. Miskolci JJSE
6. Ferencvárosi TC
7. Alba Volán SC II.

De ez már tényleg olyan távoli múlt, hogy csak én emlékszem rá vissza, az viszont fura miért ragaszkodik Benő51 makacsul 2012-höz mikor a 2013-14-15-16-ban is avattak bajnokot. Ja, mert egy ideig nem volt fontos a magyar bajnokság valakinek? Ja, hogy van aki ki-be ugrálgat a magyar bajnokságból, MOL-Ligából úri kénye-kedve szerint?

Az lehet a baj, hogy a nagy bábjátékosnak lelkes tanítványai önálló működésbe kezdtek, és mivel igen jó tanító mesterük volt, most pénzzel és hatalommal a hátuk mögött a Mesterre is veszélyessé váltak. És nem, Benő51-nek nem lila-fehérben kéne keresnie a főgonoszt, mert az új castingnél nekünk ismét nem jutott főszerepet.

A Volánosok kedvenc szlogenje ugyebár a "lehet utánunk csinálni", na most megcsinálja valaki...

korxi 2016.06.06. 10:17:31

Jól foglalom össze hogy a válogatott legyen azonos a Fehérvárral, mert MOL liga úgy ahogy van szar.
Kurva érdekes ilyeneket mondani öt perccel azután, hogy a MOL ligának egy nem is élcsapatából egy NHL- csapathoz igazolt egy játékos.
CSPA számára amúgy nem tűnt fel, hogy az elmúlt évek MK meccsei (mint egyetlen közvetlen összemérési lehetőségég) szerint a MOL liga csapatok és az EBEL-es Fehérvár között a különbség csökkent, nem pedig növekedett?

2016.06.07. 19:45:35

CSPA tolja be továbbra is a lóvét a történetbe,ha lehet még többet...a szövege meg balról be,jobbról ki:DDD
A 2015-ös MK döntő mikor fehérváron picsáztuk el őket...hát nekem felért 1 Nhl döntővel:)))

szeretem a ribizlit 2016.06.09. 21:23:36

Szerintem az durvább volt amikor OG kijelentette, hogy kik lesznek majd a válogatottak.

FrankK37 2016.06.10. 15:03:17

Elég jókat nevetek ezeken a legendákon :D
süti beállítások módosítása