Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1673) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2215) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Rajna Miklós a Fehérvárnál készül

2012.08.08. 21:19: Grumpy

Rajna Miklós a Fehérvárnál készül 2012.08.08 17:43 F.Kapus

128 komment

Címkék: rajna fehérvár ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr954702614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benö51 2012.08.08. 22:09:12

Hát elég későn kezdett el gondolkodni. nem tudom, hogy milyen fizikai állapotban van

Vincenzo90 2012.08.08. 22:24:54

Kár a tehetségéért. Biztos a magyar hoki érdeke volt, hogy tavaly nem védhette végig a szezont. :(

kerusz 2012.08.08. 22:45:59

@Vincenzo90: Már miért is nem védhette végig?

Borsy 2012.08.08. 23:26:35

Jöhetne egy összeállítás a junior EBEL-es csapatról is. Ott is vannak érdekes játékosok...magyar származású "külföldiek"

hokiss 2012.08.09. 01:11:37

Van a Fehérvárnál kapus bőven! Kár,hogy a DAB nem újított szerződét Mikivel! Nagy szükség lehet még rá!

Vincenzo90 2012.08.09. 01:28:07

@kerusz: Lehet, hogy én vagyok a hülye, mert nálam ezt jelenti az, hogy az egész szezonban csak 9 Nationalliga meccsen láttam, hogy kapuba állhatott volna, és hogy emlékeim szerint a MOL liga rájátszásban egy percet sem kapott, de az alapszakaszban is méltatlanul keveset. Lehet, hogy én vagyok hülye, hogy azt hittem, egy ilyen még feltörekvő, de már sokat bizonyított reménység, aki már most elég jó, és még sokra viheti több lehetőséget kap. A leigazolásakor ezt hittem. Utána meg csak néztem nagyokat, hogy a magyar hoki érdeke lehet, hogy nem így van, vagy mi a szöszé? Biztos valamiről nem tudok, de akkor ne titkoljátok tovább előlem! :)

tiz2 (törölt) 2012.08.09. 05:08:07

@Vincenzo90: Lehetne kérni, hogy ne a magyar hoki érdekére hivatkozva cseszegességtek egymást? Köszönöm.

Csak mert az MHÉ egy értelmes dolog, de sajnos lassan már csak negatív környezetben fordul elő.

Lazlee 2012.08.09. 06:31:51

@Vincenzo90: Maradjunk abban, mikor megkapta az esélyt is ritkán élt vele. Klasszikus az Akademiától kapott gólja, de hogy olyat mondjak amit tutira láthattál miskolci válogatott torna.
És beszédes, hogy mint a cikk is írja lemaradásban van. Attól még lehet a szezonra készülni mert nincs élő szerződése pl mint Tyom, gondolom nem hajtották volna el.
Minden esetre sok sikert, védened kell, inkább mint civil munkanélküli.

check 2012.08.09. 06:58:47

@Vincenzo90: Elég komikus, ahogy vért pisilsz, hogy a MHÉ-re hivatkozva beleveszhess valami Újvárossal kapcsolatos eseménybe. Biztos frusztrál nagyon, hogy felétek az ilyesmit heti rendszerességgel tapasztalhatja az egyszerű szurkoló :) Annál is inkább érdekes a dolog tőled hallva, mert emlékeim szerint a holtszezonban pénzhiányra hivatkozva egy 2/3 csapatnyi fiatal játékost zavartatok el (igaz egy válogatott kapott szerződést, mint sokadedző/szertáros vagy ilyesmi).
Rajna egyébként nem futotta meg azt a formát a szezonban, amivel kiérdemelte volna Lundh edző elismerését, Kiss T. lényegesen megbízhatóbb volt. Az is sokat elmond, hogy jelentős lemaradásban van, a többi szerződés nélküli miért nincs?

OliBLOOD 2012.08.09. 07:17:16

@Vincenzo90: Egyértelmű, hogy nem te, hanem Lundh a hülye, mert nem védette végig Rajnával a szezont. Biztosan nem ért hozzá és azért jött Újvárosba, hogy a MHÉ ellen tegyen.

eGFR 2012.08.09. 07:48:31

Egy jàtékos , aki megkapja a bizalmat aszerint is cselekszik.Làsd vasas , rájàtszàsok döntök... Dùjvba kijelentették első kapusuk a Sevela ez megkérdőjelezhetettlen....Lehet , hogy nem sikerült neki minden ùgy ahogy szerette volna , de làssuk be az élet màrpedig ilyen.....Bizunk benne lesz Ő még jò formàban.

Raon 2012.08.09. 08:01:36

@tiz2: lehet kérni, de szerintem esélytelen. Ez az MHÉ egy ideje itt azt jelenti, hogy ezzel a címszóval bátran lehet burkoltan anyázni, és az efféle tevékenység itt nemhogy problémás lenne, de kimondottan népszerűnek számít (talán a hangadók azt hiszik, hogy ez intelligens összekacsintásnak tűnik, és nem egyértelmű anyázás).

@Vincenzo90: én komolyan nem értem, minek kell ebben a témában az újvárosiakat cseszegetni. Vagy ez vissza-rúgás? Volános oldalról ez pláne nem hiteles annak tükrében, ami a fiataljainkkal történt...

Miért nem lehet ezt a kérdést annyiban hagyni, hogy majd az adott edző szépen eldönti, kit akar játszatni és kit nem?
Az MHÉ szolmizálás meg így megmaradhatna az unalomig elkoptatott csontrágás békésebb keretei között. Aki erre élvez, azt teljesen felesleges ebben a tevékenységében megzavarni. Ez sem rosszabb feszültséglevezetés a piánál, és legalább nem bőrtanga és drótkorbács. :))

(néha ritka irritáló akasztófahumorom van, elnézést)

kanada09 2012.08.09. 08:03:11

@Borsy: a hetve'ge'n lesz mecs,meg kell ne'zni es mond meg ,milyenek voltak

Raon 2012.08.09. 08:09:53

@Lazlee: hát igen, ez tényleg sokat elmond... furcsa dolog ez. Nekem úgy tűnik, ahogy egyre több jó képességű ember tűnik fel a magyar jégkorongban, jön velük csomagban minden, ami sztárallűrként ismert. Sok ember ott könnyít, ahol tud - páran meg a nyilvánvalóan kivételes tehetségükkel akarják megspórolni a munkát.

Mindenesetre a lényeg majd kiderül: Rajnából a képességei alapján tényleg remek kapus lehet, én örülnék annak, ha a Jebelben kezdene el bizonyítani.

OliBLOOD 2012.08.09. 08:15:01

Tudomásom szerint tavaly, amikor ideigazolt, ő szeretett volna csak 1 éves szerződést. (legtöbb ideigazolóval több éves szerződést kötöttünk) Így könnyebben eligazolhatott volna egy jó szezon után, illetve idénre jobb szerződést tudott volna kötni nálunk. Nem számolt azzal, hogy az NL 1 év után bezár és marad 4 hazai csapat. Ezáltal játékostúltengés lesz a piacon ő pedig szerződés nélkül kereshet csapatot magának.

Uteapu 2012.08.09. 08:50:06

Rajna tehetsége vitathatatlan de ez önmagában még nem elég. Itt nincs variáció, hogy helyet keresnek a megfelelő sorban, itt a legjobbnak kell lenni a társai közül. Rajta áll és remélem bizonyít.
Nem értem mi a bajotok Vincivel, kevés ilyen önkritikus írást olvashatunk, ez dicséretes.:)))

kerusz 2012.08.09. 09:06:22

@Vincenzo90: Vincsi, maradjunk annyiban, hogy a 9 Nationalliga meccs mellett védett még máshol is, pl. MOL Liga, ha érted, mire gondolok... Összességében egyébként annyi meccs jutott neki, mint a válogatott elsőszámú kapusává avanzsált Bálizsnak, ebből is látszik, hogy nem feltétlenül a mennyiség a lényeg, hanem a munka. Ráadásul a Fehérvár is védette Munrot a magyar bajnoki rájátszásban (gondolom, fogtad a fejed, mert sérült az MHÉ?).

A Dunaújváros a duplafrontos igénybevételhez igazolt 3 kapust, mind megkapták a lehetőséget, kinek így, kinek úgy jött össze. Rajna 23 meccse a szezonban olyan kapustársak mellett, akik vele legalább egyforma státuszban vannak, elég jó, kb. ennyi jut egy-egy kapusnak egy normális országban, ha felesben védi végig a szezont.

Az meg, hogy nem védett a MOL Liga rájátszásban, nettó hülyeség, de nem is kellett volna sokat tenned azért, hogy kiderüljön az igazság, mert ugye az MJSZ online statisztikáiban kölön szerepel az alapszakasz és a playoff. Egyébként a NL rájátszásban is védett: www.eishockey.at/nationalliga/spielplanergebnisse/spielbericht/?gid=196&home=284&guest=99188

HAnonymus 2012.08.09. 09:34:07

@kerusz: Én nagy rajongója vagyok a tényeknek, úgyhogy szeretném megköszönni ezt a hozzászólást.

Kakaós csiga 2012.08.09. 10:03:48

@kerusz: Bemásolnád annak a mérkőzésnek a jegyzőkönyvét ahol Rajna védett a rájátszásban?

Köszi

check 2012.08.09. 10:19:23

@földgömb: Mondjuk azt tegyük azért hozzá, hogy a Vasasban nem volt egy Sevela kategóriájú kapus a csapatban, akivel versenyeznie kellett volna, így nem is lehetett ilyesmit kijelenteni. Kétségtelen, hogy jó szezonokat futott Miki a Vasasban, de azért ez nem deklarálja neki sehol az első számú kapus helyét.

Kakaós csiga 2012.08.09. 10:19:39

@HAnonymus: Ez tényleg nagyon gyenge teljesítmény! Én sem hosszabbítottam volna szerződés! Gondolom a többi mérkőzést megnyertétek!

HAnonymus 2012.08.09. 10:24:55

@Kakaós csiga: Eredetileg arról volt vita, hogy nyolcnál több, vagy kevesebb meccsen védett-e Rajna.
Én a hokihoz sem értek, és Újváros-drukker sem vagyok, ezért nem tudom megítélni, hogy jó ötlet volt-e elengedni, vagy nem.
A linkből a teljesítményére nem lehet következtetni, mert csak egy meccs, ebből csak az derül ki, hogy volt legalább egy PO-meccs idén, amin védett.

check 2012.08.09. 10:32:09

@Kakaós csiga: A kommented azért - Keruszt plagizálva - netto hülyeség, mert a szerződésének nem meghosszabbításának nem volt oka az, hogy ezt a Feldkirch elleni PO meccsett 93% védési hatékonyság mellett elvesztettük.

HAnonymus 2012.08.09. 10:33:05

A MOL-rájátszás viszont tényleg érdekes.
Itt egy statisztika,
www.regi.icehockey.hu/reg06/kapus_statisztika_mol11po.php
ami szerint egy meccset végigvédett, de ha itt
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_249
egyenként minden meccset végignéz az ember, akkor kiderül, hogy egyszer sem védett.

=WTF?

Kakaós csiga 2012.08.09. 10:47:54

@HAnonymus: Ez már csak történelem!
Sok sikert a DAB-nak és Rajnának is!

Lazlee 2012.08.09. 10:50:44

@check: Én azt is megkockáztatom, hogy profibb védelem volt elötte.

check 2012.08.09. 10:52:08

@HAnonymus: Szerintem adminisztrációs hiba, emlékeim szerint Sevela védett a POban végig.

check 2012.08.09. 10:53:34

@Lazlee: Nyilván az is benne van a jó szezonban

kerusz 2012.08.09. 11:27:12

@HAnonymus: A jegyzőkönyvből készül a statisztika, nem a live score-ból. De mindjárt belenézek a meccs felvételébe, és kiderül, hol a hiba.

kerusz 2012.08.09. 11:33:53

@kerusz: Sevela védett Brassóban, tehát valóban nem védett Mol Liga PO-ban, ebben Vincenzonak igaza volt, meaculpa. A Nationalliga meccsen viszont biztosan védett.

@Kakaós csiga: Az azért luxus, hogy a DAB-nál parkoljon egy nagyjából 60 meccses szezonra Sevela, Kiss Tamás és Rajna. Valakinek célszerű elmennie.

HAnonymus 2012.08.09. 11:55:15

@kerusz: Én nagy rajongója vagyok a tényeknek, úgyhogy szeretném megköszönni ezt a hozzászólást is.

Vincenzo90 2012.08.09. 15:42:54

Jó látni, hogy a burkolt anyázásként alkalmazott szánalmas, és infantilis MHÉ-zás nem csak az én szememet szúrja. Erre lettem volna kíváncsi, ti. hogy pusztán egy néhány fős kisebbség gondolja ezt viccesnek és menőnek, vagy ez általában véve divatos, és dícsérendő magatartás ebben a közösségben. Ennyit az MHÉ-ről. :)

@kerusz: Köszönöm szépen a helyesbítést! A NL PO nem tudom, hogy jön ide, én azt mondtam, hogy a MOL liga rájátszásában egy árva percet nem kapott. Valóban lehetséges, hogy félreérthető volt a megfogalmazás, és ezt gondoltad tovább, de azt, hogy "végig" úgy értettem, folyamatosan, nem úgy, hogy adott időpont után nem védhetett. Ha nem ez volt a félreértés oka, akkor szimplán kérném szépen a magasabb fokú korrektséget, mert egyik téves alapokból kiinduló válaszra épít a másik, és ha egy tény nem roppantja össze a kártyavárat, az nagy károkat okozhat. Ha már tények: Nem vagyok hülye, megkerestem a MOL liga PO statisztikát, nem levegőbe beszéltem. A tényekhez ragaszkodom, a vélemény meg szubjektív. Már az is sajnálatos, hogy amennyiben nem tényekről, hanem teljesen összehasonlíthatatlan dolgokról beszélünk (lsd: jó kapus-rossz kapus, jobb-rosszabb), akkor ki kell külön hangsúlyozzam, hogy véleményt mondok.

Rajnáról konkrétan annyit, hogy ha jól emlékszem NL 2., DAB 1. volt védési hatékonyságot tekintve. Bár az ellenfelek erősségének differenciáltsága és a kevés mérkőzésszám miatt ez nem szentírás, azért jelez valamit. Rajna bizonyított, Sevela meg -véleményem szerint- egy MOL liga szinten középszerű kapus. Valamiért ragaszkodik hozzá az újvárosi stáb, de nem teljesen tiszta számomra, hogy miért. Míg az ellenfelek szurkolói Polcot, vagy Rajnát nagyra tartják (akit én hallottam megszólalni ez ügyben -szintén nem reprezentatív mennyiségi és "minőségi" okokból, maximum jelzés értékű), meg sem említik Sevelát, mint kiemelkedő tudású kapust. Ezért nem értem hát, hogy miért nem kapta meg legalább a meccsek 50%-át, ahogy azt érdemelte volna, és ami az ő, és a válogatott érdeke lett volna, hosszabb távon tehát a szurkolóké, akikből ez a sportág táplálkozik.

Bálizsról annyit, hogy méltatlankodtam akkor is, amikor a magyar bajnokságban Munro védett. Fölösleges. Mindamellett -szintén hangsúlyozom, hogy szerintem- színvonalban és mennyiségben egyaránt több lehetőséget kapott Brunya.

OliBLOOD 2012.08.09. 15:50:23

@Vincenzo90: Mondom, Lundh egy hozzá nem értő hülye. Nem is értem mit keres még a kispadon, hiszen alig ért el jégkorongban eredményt. Egy VB-bronzérem, Elitserien bajnoki cím vagy Elitserien év edzője díj semmiség.
Playoffban amúgy is szokás meccsenként kapust cserélni.

Vincenzo90 2012.08.09. 16:02:36

@OliBLOOD: Nem hülye, sőt tévedhetetlen istenség.

OliBLOOD 2012.08.09. 16:10:42

@Vincenzo90: Nem, te próbálod magad annak beállítani.
De hozhatnál arra példát, hogy egy Playoffban győztes meccs után kapust cseréltek (sérülés/eltiltás nem ér).

check 2012.08.09. 16:18:10

@Vincenzo90: Az azért nagyon érdekes, hogy téged mennyire zavar Rajna kvázi mellőzése (Sevela 16, Rajna 13, Kiss T. 7 meccs a MOL Ligában, azért ezt nem nevezném kimondottan mellőzésnek, Sevela 17, Kiss T. 13, Rajna 9 meccs az NLben). Összességében tehát több meccse volt, mint Kiss Tominak, és azt is el kell mondani, hogy amikor a csapat egyszerre ment kétfelé, akkor a farmot többnyire Rajnára bízták.
Lehet, hogy Sevela szerinted egy közepes kapus, azonban mégis top3 minden szezonban (sok a közepes kapus a MOLban). Szerintem csak azért, mert Miki magyar lehetnél tárgyilagosabb egy kicsit, mert azért messze nem az a szint Sevela, ahova rakod. Emellett érdemes megfigyelni, hogy OLi megjegyzésére milyen kifinomult gúnyolódással voltál képes válaszolni...

check 2012.08.09. 16:18:59

@OliBLOOD: Ezt nem kellett volna, mindjárt előáll a MHÉ és a Munro-Bálizs cserével :))))

benö51 2012.08.09. 16:40:11

@check: @Vincenzo90: Munro azért kapott meccset, hogy Magyar bajnoki címe is legyen

eGFR 2012.08.09. 16:40:46

@Vincenzo90: Igaz :))
Sőt, amikor már esélyünk sem volt nyerni a Volán ellen a döntőben, akkor sem kapott egy percet sem !!! Vajon miért talán ennyit megérdemelt volna ....

check 2012.08.09. 16:46:28

@benö51: Akkor is lett volna, ha csak nevezik, de most nem ez volt a téma.

kanada09 2012.08.09. 18:12:29

@kerusz: Ne temesu"k el a fiut,Sdjunk neki kb 10 mecsett hogy la'ssuk mit is tud vagyis meg felel a ke'relmeknek.Aze'rt amiert valaki itten ,vagy e'ppen ottan nem kapot uj szerzo'dest nem jelent sokat,a Dab ugy inte'zte a dolgait hogy minne'l keveseb pe'nzbe keru"ljo"n a 12/13 -as szezon es szerintu"k a rajna nem fe'rt bele a keretben,Csak enyi az ege'sz,a sok melle magyarazkoda's csak duma.Ja'tekosok jo"nnek ,mennek es ne'ha az egyik edzo' nem la't benned semmi fantazia't a masik pedig ugy la'tsa hogy nagyon jo'l meg felelsz arra amit o" keres egy kapusban.

Vincenzo90 2012.08.09. 18:29:47

@OliBLOOD: Nem te próbálod annak beállítani magad? Én még hangsúlyozom is, hogy véleményt mondok, míg te gyakorlatilag tárgyilagos megállapításként kezeled a véleményedet pusztán azért, mert véleményed szerint egyezik a csapatot irányító szaktekintélyével. Példát te magad is találsz, ha akarsz, illetve adódik a következő kérdés, ha mégsem: Miért nem Rajna kezdte a PO-t?

@check: 33:21 az arány, ha összeadjuk. Ugye így mindjárt máshogy néz ki, mint lebontva ligákra. Az meg ugye csak súlyosbít rajta, hogy a komoly meccsekből kapott Rajna kevesebbet. Sevelát oda teszem, ahova való. Átlagos kapus, akiből sztárt csinál a DAB. Nyilván minden csapat szurkolói sztárt, hőst csinálnak a kapusukból, amíg nem megy nagyon szarul a gárdának, de itt szerintem ez abszolút nem jogos. Nem azt mondom, hogy rossz kapus lenne Sevela, de egyáltalán nem akkora tehetség, mint amennyit áradozik róla a DAB tábor szezon közben.

www.eliteprospects.com/player.php?player=26576

www.eliteprospects.com/player.php?player=28792

Én nem látom azt az egetrengető különbséget az utóbbi szezonokból, ami miatt egy fejlődő magyar tehetség helyett egy középszerű szlovák kapust kellene játszatni, de biztos azért van, mert -mint szurkolótársatok megmondta- a magyar hokinak nincs érdeke. (kivéve persze, ha a Volán nem tartja szem előtt a véleményetek szerint, mert akkor létezik)

a. Bárd 2012.08.09. 20:34:15

@Vincenzo90: Nem olvastam végig az egész párbeszédet, csak azt láttam, hogy Sevelát egy középszerű szlovák kapusnak nevezed. Innentől kezdve egyszerűen csak mosolyogni tudok a véleményeden.

Lássuk hirtelen pár perc alatt mit találtam erről a teljesen átlagos kapusról, akiből a DAB tábor csinált sztárt:

MOL Liga
(2009-2010)
Legjobb kapus: Peter Sevela

(2011-2012)
Az edzők és az újságírók szavazatai alapján is a legjobb hazai kapus: Peter Sevela

(mellékesen megjegyzem, 2010-2011-ben sokáig sérült volt a térde miatt, akkor igazoltuk le ugye a Fraditól az általad totál bénának titulált Timo Lindstömöt)

OB1:
A 2010–2011-es évad különdíjasai:
Legjobb kapus (Vedres-kupa): Peter Sevela (Dab.Docler)

2011 Magyar Kupa:
Legjobb kapus: Peter Sevela (Dab.Docler)

Most vagy az összes szakember beszél totál hülyeséget, vagy Te

a. Bárd 2012.08.09. 20:42:03

@Vincenzo90: :))))
Volt már valaha olyan, amikor nem próbáltál vmit megmagyarázni?

Vincenzo90 2012.08.09. 20:55:04

@a. Bárd: Szerintem itt most nektek kellene megmagyarázni, hogy kinek volt jó Rajnát mellőzni a szezon nagy részében... Egyébként ilyen témában az abszolút igazságban nem hiszek veletek ellentétben.

Vincenzo90 2012.08.09. 21:01:30

Mondjuk arról nem fogtok meggyőzni, hogy bármivel magyarázható Rajna ilyen fokú mellőzése, szóval lehet, hogy fölösleges az eszmecsere.

gogosz 2012.08.09. 21:02:16

Az tény, hogy Sevelának volt egy bomba jó éve, amit azóta nem tudott megismételni. Nagyon magasra tette a mércét elsőre és én azóta azt várom tőle. Tavaly év vége felé komolyan elgondolkodtam rajta a Volán ellen, hogy nem ártana egy kapuscsere.

gogosz 2012.08.09. 21:03:23

@Vincenzo90: Rajna mellőzésének egyik legfontosabb oka Rajna volt.

Vincenzo90 2012.08.09. 21:06:42

@gogosz: De örülök, hogy nem csak én látom így.
A másodikat meg kifejtenéd? Erre lennék végre kíváncsi.

OliBLOOD 2012.08.09. 21:22:58

@Vincenzo90: Én nem írtam ebben a cikkben véleményt, hanem csak a tényeket, így én magamat nem állítom be sehogy. Te hány DAB meccet láttál? És mennyi edzésen voltál ott? Miért gondolod azt, hogy Lundh szándékosan Rajna ellen tett? Miért nem tudod elfogadni, hogy Lundh ért hozzá és aki bizonyít nála azt játszatja? A nyáron simán megtehetné, hogy a 4. sort elküldi és hoz helyettük egy sor légióst. Mégis inkább a fiatalokat választotta és dolgozza végig velük a nyarat.
Kapusokat az alapszakaszban szoktak versenyeztetni, a rájátszást a legjobb, legmegbízhatóbb kapus védi végig. Ha ő hozza a formáját akkor nem cserélik le.
Az is elgondolkodtató, hogy miért van lemaradva a felkészüléssel, illetve a többi csapat miért nem csapott le rá. Mindenki összefogott ellene?
Szakértelmedet tavaly is bebizonyítottad, amikor hangoztattad, hogy a HSC magasan kiemelkedik a MOL-ból. A végeredményt mindannyian tudjuk.

Rajna jó kapus, remélem visszatér a helyes útra. Tavaly amikor lehetőséget kapott akkor sajnos nem tudott bizonyítani (ellentétben Kicsivel). Nem tett neki jó a versenyhelyzet, hogy 3 kapus küzdött 1 helyért.

a. Bárd 2012.08.09. 21:44:44

@gogosz: Sevik tavaly a Volán ellen egyáltalán nem játszott jól, nem nyújtotta azt, amit tudott. Igazából egész szezonban hullámzott a teljesítménye. Nem lettem volna meglepve, ha nem hosszabbítottunk volna vele. Sőt, kifejezetten a cserére számítottam.

De ne felejtsük el például a tavalyi KK produkcióját, vagy az elmúlt pár évét. De itt Magyarországon egy középszerű kapusnak nevezni őt, akit megannyi szakember és sporttal foglalkozó újságíró nem egyszer a legjobbnak választott, több mint nevetséges.

gogosz 2012.08.09. 21:48:11

@Vincenzo90: Én azért mást láttam a kérdésben mint Te, a sarkított véleményeddel nem értek egyet, csak kiegészítettem az én véleményemmel a témát. Ha Rajna úgy védett volna nálunk mint tette azt a Vasasban, biztos, hogy most más lenne a felállás. Egyébként ebben a szezonban Sevela mögé jobban illik második kapusnak Kicsi. Rajna nem második kapus, ez is bebizonyosodott. Viszont ha meg nem tud megküzdeni az első számú posztért, akkor hamar véget érhet a pályafutása.

gogosz 2012.08.09. 21:52:54

@a. Bárd: Egyet értek, engem is meglepett a hosszabbítás, de visszautalva Olira ha az edző bízik benne, akkor nagy baj nem lehet. Várom az első évi Sevelát vissza a kapuba.

KISANGYAL 2012.08.10. 08:26:01

Üdv mindenkinek! Érdekes volt az eddigieket összefoglalva olvasni.Rajna tavalyi szezonjának eredményeit a farmcsapat mögött kell értékelni.Igaz a VASASBAN jobb hátvédsorok voltak előtte, de most a farmcsapaté, akik biztosan nem az első sorból álltak össze.Én az eredményeit ennek tükrében taglalnám! Hogy nem kapott az első csapatban több lehetőséget az nyilván nem az ő hibája, mert amikor Sevelát kellett helyettesíteni, nagyon jól teljesített!

Aki még most is Miskolcot emlegeti ne görcsöljön annyira, mert még úgy marad.
Akkor az egész válogatott úgy volt sz..r ahogyan csak lehetett egy csatár-hátvédsor csere kapcsán (még a TV-ben nyilatkozatban is hallhattuk.) A tornán senkinek sem sikerült bizonyítani.

@OliBLOOD: Kapus versenyhelyzet helyett patt helyzet volt!Még senki semmit nem mutatott a csapatnál amikor Szilasi már kijelentette sajtóban, hogy Sevela MEGKÉRDŐJELEZHETETLENÜL az első számú kapus. Ez DAB-nál a versenyhelyzet? Egy ilyen bejelentés rendesen feldobja a fiatalokat. Nem tudom elhinni hogy Rajnának olyan ajánlatot tettek hogy megkapja a farmcsapatot és ő ezt aláírta.

Szezon végén nem keresték meg Rajnát,mivel a DAB a szerződés nélküli játékosok felsorolásából talán szándékosan kihagyta.

Szerintem Sevelának örüljetek és ne akarjátok földbe döngölni azokat akik elmennek!

Mindenképpen örülök még kardba dőlés és szív infarktus előtti állapotban is,
hogy megfelelő helyen,jó képzést kaphat és felnőhet komolyabb feladatokra.

Továbbra is figyelni fogom!

OliBLOOD 2012.08.10. 08:48:38

@KISANGYAL: Milyen felsorolásból hagyta ki a DAB? Itt a cikk az ideigazolásáról, elég egyértelmű, hogy 1 év szerepel benne:
dabdocler.hu/hirek/20110516-keret/
Ezen kívül saját bevallása szerint is le van maradva a felkészüléssel. És nem a DAB hajtotta el azzal, hogy ne edzen a csapatnál.

Senki sem akarja földbe döngölni. De az tény, hogy a tavalyi éve nem sikerült jól, több potyát is kapott. Remélem ez csak egy kisiklás volt és a következő szezonban EBEL meccseken is védhet.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.08.10. 10:09:09

van olyan nemfehervari szurkolo is akinek szurja a szemet az MHE? csak kivancsi lettem hirtelen... :P

Raon 2012.08.10. 10:16:43

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ez egy jó kérdés, engem is érdekelne a válasz, hátha nem csak a mi frusztrációnkról van szó :)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.08.10. 10:19:19

@Raon: nope, majd az emlektornank kezdunk. mi divatszurkolok vagyunk csak ;)

Raon 2012.08.10. 10:34:02

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: hát nem irigyellek, az marha soká lesz. Kitartást addig is :)

check 2012.08.10. 12:21:46

@Vincenzo90: Igazából azért leszel full hiteltelen, mert másokat vádolsz autentikus igazság kinyilvánításával, míg te csinálod azt ("Sevelát oda teszem, ahová való"). Célszerű lenne elgondolkodnod. Én nem érzem úgy, hogy Mikit szándékosan elnyomták volna, az edzők döntést hoztak a kérdésben. Kétségtelen, hogy nem volt jó szezonja, de azt gondolom ebben a legnagyobb felelőssége neki van.
Az a meggyőződésem - és egyre erősíted -hogy igen rosszul vetted a kritikákat a Volán-farm kirúgásáról a korábbi évek kommunikációjának tükrében és minden lehetőséget megragadsz arra, hogy "fogást" találj a DABon vagy annak cselekedetein, egyfajta bosszúként (erre egyébként Raon is ráérzett). El kell keserítselek, ha esetleg találsz is, az nem kisebbíti a Volán "érdemeit" a kérdésben, ellentétben a te hitelességeddel és komolyan vehetőségeddel.
@KISANGYAL: Nem volt kihagyva sehonnan, Miki szerződése lejárt. A farmcsapattal felelősséget is kapott, hiszen a pontokat hozni kellett és legtöbbször rábízták a farmot. Miki jó kapus nagy tehetséggel, de hullámzó teljesítménnyel, talán ez a korából is adódik. Sajnos a helyzetén nem segített az sem, hogy a NL kimúlt. Mindezeket figyelembe véve igen erős túlzás az, hogy Rajnát bárki földbe akarja döngölni. A megfelelő képzést Újvárosban is megkapta, erre vonatkozóan csak annyit, hogy számold meg mennyi fehérvári képzés van a Volán első csapatában (az első 4 sorban).

Vincenzo90 2012.08.10. 15:38:24

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Van olyan nem nemfehervari szurkoló, aki ilyen baromsággal jön minden egyes poszt alatt?

@check: Az "autentikus" szó használata kissé megzavart, mert eddig szó nem volt ilyesmiről, én kizárólagosságról, és objetivitásról beszéltem. Nekem van egy véleményem. A véleményem az, hogy Rajna méltatlanul lett mellőzve. Az NL statisztikákat elnézve nem azzal volt a gond, hogy nem bizonyított. Egy farmcsapattal maga előtt lehet, hogy Sevela sem tündökölt volna folyamatosan.

Az MHÉ dolgot szándékosan, visszavágásból mondtam, ezt jól érzed, és mindenki ki is akadt, mint a sezlonyrugó. Joggal, mert mint az előbb mondtam, ez egy szánalmas nagy fa..ság. Miután ezt már a 2-3. kommentemben kifejtettem, igazán nem értem, miért kell nektek visszamutogatni a farmra. Leszarom, az egy másik téma, amiben szintén van egy véleményem. Nem is tudom, hogy kifejtettem-e, de szerintem nem. Rajnával kapcsolatos véleményemet pedig szezon közben is hangoztattam többször, nem értem, miért gondolod, hogy ez "bosszú" lenne. Óriási ballépésnek tartom, amit a DAB művelt, és egy fiatal, tehetséges kapussal való értelmetlen, és indokolatlan kib.szásnak. Persze más kérdés, hogy rosszabbul is alakulhatott volna, ha például nem talál klubot.

Lazlee 2012.08.10. 16:09:44

@Vincenzo90: ne legyél már kezdő, a statisztika semmit nem jelent.
valószínűleg a dologra még nekünk mezei szurkolóknak is nagyobb a rálátásunk -szó szerint- mint neked, hogy a szakmai stábbal már ne hozzalak párhuzamba. Érdekes mód újvárosi szurkoló 1 sincs az oldaladon Miki védelmében.

de az tényleg örömteli, hogy talált csapatot (sztem megkeresték).

check 2012.08.10. 16:10:02

@Vincenzo90: A probléma csak az, hogy a visszavágás nem változtat azon a tényen, ami Fehérváron történt (különös figyelemmel az elmúlt évek kommunikációjára, meg az Akadémiába öntött nagy halom pénzre). Emellett nem gondolom, hogy azonos súlyú lenne a 2 eset, hiszen egy csapat kirúgása és egy lejárt szerződésű játékos nem megtartása között van némi különbség. Az, hogy Miki egy kiemelkedő ember a korosztályában egy dolog, neki nagyonóbb szerencséje van, mint Kiss Dávidnak, aki juniorválogatottként, meg MOL ligában bizonyítva 22 évesen kiérdemelt fehérváron egy farm-mindenes szerződést...

a. Bárd 2012.08.10. 17:29:08

@Vincenzo90: Nehogy azt gondoljátok, hogy nem szeretjük Rajnát. Dehogyis nem! Sőt, kifejezetten jó kapusnak tartom, örülnék is, ha idővel visszajönne, de ahhoz, hogy igazán jó legyen, stabil teljesítmény kell és megfelelő edzésmunka/hozzáállás. Ez nem teljesült mindig a tavalyi szezonban, ezért Stephan Tőle vált meg.

Van még hova fejlődnie és ha nem pazarolja el a tehetségét akkor szép nagyon szép jövő áll előtte. Ez nem is vitás

De ettől még a Sevik-Kicsi páros lehet jó döntés

Vincenzo90 2012.08.10. 18:14:09

@check: Nem érted, hogy nem akarok párhuzamot vonni? :D Osztom a véleményeket a farmmal kapcsolatos aggályokról. A visszavágást meg értsd úgy, hogy érzékeltetni akartam, milyen nevetséges egyesek folyamatos ellenségeskedése. Sajnálom, hogy soha nem azokt találja meg, akikhez szól. :)

Rajna Mikire meg már lassan kár szót fecsérelni. A szezon alatt nem sok alkalmam volt elmondani, hogy nem értem, miért nem lehet védetni. Talán folyamatos terhelés mellett stabilabb teljesítményre lett volna képes. Mindegy, így alakult, remélem Fehérváron "talál munkát" neki a vezetés.

OliBLOOD 2012.08.10. 18:26:43

@Vincenzo90: Üllői 129-ről egy beszámoló (ahol 3:2-re kaptunk ki a Fradi ellen): "Egy érthetetlen szituáció után kiállították Székely-Mádai Lászlót, (a DAB játékosa csak simán elesett) de az emberhátrányban egy elég potyaszagú gólt szereztünk. Jánosi Csaba gondolta, hogy előre üti a korongot, hogy cserélni tudjunk. Az addig remekül védő Rajna előtt lepattant a korong, onnan a kapu bal oldalába."
A fő gond ez volt vele, hogy benne voltak a potyák a meccseiben.
Persze ha egész szezont végigvédi akkor a szezon végére lehet stabilabb lett volna, de akkor valószínűleg nem játszunk MOL döntőt és nem nyerjük meg a kupát és a kontinentális kupában sem hozunk bravúrgyőzelmeket. Nem nevezném kibaszásnak, ha egy csapat a sikerességet válassza az egyéni játékosérdek helyett.

Kakaós csiga 2012.08.10. 19:39:26

Mindig szerettem azokat az embereket, akik a teljesség igénye nélkül írogatnak, próbálják azok véleményét befolyásolni akik nincsenek az események közelében, csak olvasgatják a kommenteket. Az azért mindenképpen feltűnt, hogy a fehérvári szurkolók többre becsülik Rajnát mint a dunaújvárosiak, holott azért a klubbért még nem tett semmit. Remélem Fehérváron tud maradni és sok örömet okoz majd szurkolóinak játékával, mert Dunaújvárosban nem sikerült!!!

OliBLOOD 2012.08.10. 19:43:59

@Kakaós csiga: Az újvárosi szurkolók is sokra becsülik Rajnát, elég elolvasni azokat a hozzászólásokat amik akkor születtek mikor idejött.
De sajnos a tavalyi szezonja nem sikerült (akik látták védeni, nyomon követték az előző szezont ezzel tisztában van), szerződése lejárt, ezért nem nálunk folytatja. Remélem a következő szezonban minél több EBEL meccsen fog védeni.

Uteapu 2012.08.10. 20:20:50

@Kakaós csiga: Egy játékos a teljesítményével, hozzáállásával vívhatja ki az igazi elismerést. Hogy mit fog elérni Fehérváron, az még csak most fog kiderülni.(Remélem sikeres lesz, ha lehetőséget kap.) Érezheted azt amit írtál de szerintem tévedsz. A befolyásolásnak vélt,- már ha egyáltalán azok voltak- egy teljesen felesleges, megérzésre és nem tapasztalatra alapuló kommentre történt reagálások.

Vincenzo90 2012.08.10. 23:14:55

@Kakaós csiga: Nem hinném, hogy itt bárki azzal a céllal irogatna, hogy azokat meggyőzze, akik nincsenek a pályák közelében. Sőt... meglepne, ha itt olyanok olvasgatnának rendszeresen, akik nincsenek a pálya közelében. :)

Szoljanka 2012.08.11. 23:09:01

Ma Rajna jól védett. Nagyon jól, bravúrokat mutatott be, ha nem így véd nem vezettünk volna sokáig..

krl 2012.08.12. 07:30:08

@Vincenzo90: Bocs, hogy beleszólok, de én sem vagyok a pályák közelében, csak a tévében vagy a neten követem az eseményeket. Ennek ellenére naponta olvasom a kommentjeiteket, sok információt szerezhet belőle a hozzám hasonló - nem a pálya mellett szurkoló - hokit szerető halandó.

Theutus 2012.08.12. 17:52:45

@Kakaós csiga: sztem Dújvárosban inkább sajnálják a szurkolók Miki balul sikerült szezonját, mintsem temetnék
az elmúlt szezonban volt több problémája is - tömören:
Miki szezonja egy orbitális potyával indult hazai pályán amikor megkapta a lehetőséget
Kicsi vele ellentétben szenzációsan védett az NL-ben, amikor megkapta a lehetőséget
Miki hozzáállás tekintetében nem tartozott az élbolyba (ezt okozhatta a bizalomvesztés miatti frusztráltság is, bár jobban szeretem, ha ez inkább fokozott munkavégzésre serkenti a játékost)
a felsoroltak együttesen Lundhban (és szinte mindenkiben, aki meccsre jár) úgy csapódtak le, hogy ő a harmadik számú kapus
a nyáron általában azok a játékosok is dolgoztak, akiknek nem volt szerződése, kivéve a gyevi bírót
ettől függetlenül hidd el, hogy Újvárosban mki szereti és tiszteli Rajna Mikit a Vasas elleni meccseken mutatott formája alapján és mki azt kívánja neki, hogy kerüljön ki a gödörből és újra védjen válogatott formában

Vincenzo90 2012.08.12. 18:54:25

@Theutus:

"Miki szezonja egy orbitális potyával indult hazai pályán amikor megkapta a lehetőséget"
egy potya, értem, a mindenit!

"Kicsi vele ellentétben szenzációsan védett az NL-ben, amikor megkapta a lehetőséget"
A statisztikákból nekem úgy tűnik, hogy az NL-ben Miki nem vallott szégyent, hiszen a legjobb DAB-os statisztikát produkálta. Persze az ellenfél nagyon nem mindegy, pláne egy ilyen ligában; ahogy az sem mindegy, hogy milyen összeállítású csapat van épp előtte.

"(ezt okozhatta a bizalomvesztés miatti frusztráltság is, bár jobban szeretem, ha ez inkább fokozott munkavégzésre serkenti a játékost)"
Ennek nem lehet, hogy a mellőzés volt a valódi oka?

Viszont lehülyézni nem foglak, meghagyom az ilyen komoly érveket neked. :D

kerusz 2012.08.12. 19:33:42

@Vincenzo90: Szerintem Theutus kulcsmondata fölött átsoiklottál, ezért bemásolom ide még egyszer:

"a nyáron általában azok a játékosok is dolgoztak, akiknek nem volt szerződése, kivéve a gyevi bírót" - ezt vesd össze azzal, hogy Fehérvárra szerződésekor arról írtak, hogy lemaradásban van, és aránylag egyszerű a következtetést levonni.

Vincenzo90 2012.08.12. 19:38:37

@kerusz: Hogy jön ez ide kerusz? Eddig én a tavalyi mellőzéséről beszéltem, és Theutus is erre reagált szerintem. ;)

kerusz 2012.08.12. 19:41:56

@Vincenzo90: Úgy, hogy nem áprilisról májusra változik meg a hozzáállás.

Vincenzo90 2012.08.12. 19:56:28

@kerusz: Viszont szeptemberről áprilisra megváltozhat. Az általam éppen az imént említett okokból.

Kakaós csiga 2012.08.12. 19:59:56

@kerusz: Rajnának áprilisban lejárt a szerződése,természetesen azután nem kapott fizetést. Van egy lakása, autója, és egyéb más dolog az életében, ami költségekkel jár.
Ezen költségek fedezésére kénytelen volt elmenni dolgozni. Ezért nem a csapattal edzett!
A gyenge szezonhoz hozzátartozik hogy volt a hétjátékosa, a csikócsapatot elvitte a MK-ban a legjobb négybe, és a NL-ben is volt a mérkőzés embere.
Szerintem keress még negatívumot az elmúlt szezonjában és írd meg. Legalább ezen a fronton küzdj a teljesség igényéért.
Sok sikert hozzá!

Theutus 2012.08.12. 20:43:24

@Kakaós csiga: Mikinek sajnos gyenge szezonja volt
nem csak ő nem kapott fizetést a szezon befejeztével, ennek ellenére dolgoztak keményen
@Vincenzo90: a szakmai stáb elégedetlen volt a hozzáállásával pont >>> ezért 3. számú kapus lett pont
Ami Sevelat illeti: én is azt gondoltam, hogy nem szerződtetik idén, mivel gyengébb szezont futott, mint a korábbiakban és a légiósokat normálisan azért fizetik, hogy kiemelkedőt nyújtsanak (pl szerintem a Volán elleni elődöntőben nem védett túl acélosan és ott elvártam volna tőle, hogy a legjobb formáját hozza - másokkal egyetemben a hazai mezőnyben >>> lásd Bárd citátumait)
ez azonban nem jelenti azt, hogy középszerű kapus lenne (ami a jelzős szerkezetet illeti, te vetetted fel, én csak megerősítettelek a hitedben:P)
miután szerződést kapott az azt jelenti, hogy Lundh maximálisan bízik benne, mivel a döntő szó az övé a szerződtetésekkel kapcsolatban
összegezve: van egy véleményed - amit minden körülmények között meg fogsz tartani - de jelentős kisebbségben maradsz vele, mivel Rajna Mikinek tényleg nem volt jó szezonja. (a válogatottnál sem volt sok meccse és nem véletlen, hogy Budait vitték és nem őt - és ezt anno sem Dunaújvárosban, sem a széles hazában nem vitatta senki sem itt a blogon, valószínűleg nem véletlenül)
Bízzunk benne, hogy csak egy kisiklás volt részéről az elmúlt szezon és újra bebizonyítja, hogy válogatott szintű kapus, mert ez MHÉ:ikszdé

Lazlee 2012.08.12. 20:49:25

@Kakaós csiga: erre idéznék egy mondatot Somától: "Nézd! Két hét Fitt nélkül - új cipő!"

Vincenzo90 2012.08.12. 21:02:06

@Theutus: Szerintem én vitattam. Lehet a válogatottnál való mellőzésének is oka, hogy kevés éles meccse volt a szezonban, nemde? A formájával kapcsolatos kifogásokat továbbra sem értem, mert egy rossz meccsre és egy potyára én nem mondanám, hogy rossz forma. Nyilvánvalóan többet láttad élőben védeni, mint én, de úgy vélem, hogy ez esetben igencsak kiemelkedőt kellett alakítania egy-két meccsen, hogy ellensúlyozza azt a sok rosszat a statisztikákban, amit leírtatok. Merthogy a statisztikák és a Kakaós Csiga által leírtak szöges ellentétben állnak a véleményekkel.

Az összes érv magyarán Lundh szaktudása. Ezt nem kérdőjelezném meg, de szerintem ezzel együtt sincsenek arányban az eredmények azzal, hogy mennyi lehetőséget kapott.

A felkészüléssel kapcsolatban ha valakinek pénz kell, hogy fenntartsa az egzisztenciáját, akkor azt nem lehet a szemére hányni. Persze ettől még szerződést sem kell adni neki, ha nincs olyan formában, nem ezt mondom. :)

Uteapu 2012.08.12. 21:10:01

Amikor visszaolvasom amit írtam, előfordul néha, hogy belátom, marhaság volt.Ilyenkor nem nyugtat meg, hogy nem vagyok egyedül.:)

Vincenzo90 2012.08.12. 21:20:36

@Uteapu: Igyál valami töményet, hátha attól jobban érzed magad! :D

1885* 2012.08.12. 21:41:16

@Vincenzo90: most majd az ideális klubban, ideális körülmények között bizonyítja mennyire jó, nem értem a problémát, végre a legjobb helyen van, örüljetek.

Uteapu 2012.08.12. 21:45:38

@Vincenzo90: Miből gondolod, hogy nem érzem jól magam?

Theutus 2012.08.12. 22:53:06

@Vincenzo90: azok közül, akik tavaly minden meccset vagy mondjuk a meccsek 90%-t látták, elfogadták a szakmai stáb ezen döntését minden morgás, böfögés nélkül
igaz mi nem értünk hozzá, mint pl te, de buffogni mi is tudunk, ha értelmét látjuk:)
a véleményeddel egyébként csak annyi problémám van, hogy te tavaly az egész szezonban a Volán és a Fradi meccseit látogattad - nem láttalak a válogatott felkészülési meccsén sem - így biztosan jobban meg tudod ítélni ezt a dolgot, mint a Dab szakmai stábja és a butuska szurkolói, akik ellentétben veled a meccsek jelentős részét élőben látták
továbbá biztosan lejártál a jeges és kondis edzésekre is, így tisztában vagy vele milyen minőségű munkát végzett...
ami a szerződés nemlétét illetve az edzések látogatását illeti: Lecsónak sem volt - még most sincs sajnos - de egész nyáron edzett a csapattal és nem egyszer többlet munkára is maradt a kondiban és mellette dolgozott is
továbbá Artyom és Cica is edzett addig is, amíg nem volt szerződésük, de említhetném Gomezt, Szaddámot stb a teljeség igénye nélkül

Theutus 2012.08.12. 22:59:32

@Vincenzo90: tulajdonképpen csak annyit kellett volna írnom, hogy igen, a döntő érv Lundh döntése több aspektusból is
feltételezhetően jobban ért hozzá
nagyobb a rutinja annak megítélésében, hogy több egyforma közül is a megfelelőt válassza a csapat érdekei mentén
és nem utolsó sorban övé a felelősség,
ettől függetlenül lehet vele nem egyetérteni:)

kerusz 2012.08.12. 23:09:48

@Theutus: Vincsi jobban tudja, mint Lundh.

Vincenzo90 2012.08.12. 23:41:19

@Theutus: Nem is értem, minek ez a blog, meg minek a szurkolók véleménye, hisz a szakemberek úgyis mindent jobban tudnak. Bár örülök, hogy legalább ennek fényében is megengeded, hogy véleményem legyen, igazán szép tőled. :)

@1885*: Félek, hogy egyáltalán nem előnyös Rajnának, hogy a Volánba szerződött. Nem mindenki egysíkú ám! :)

Theutus 2012.08.12. 23:45:19

@Vincenzo90: a megalapozatlan vélemény olyan, mint a segglyuk - mindenkinek van

kerusz 2012.08.12. 23:50:31

@Vincenzo90: Szerintem a környezetváltozás jót fog tenni neki. Sok lehetősége nem nagyon maradt a válogatásra.

Vincenzo90 2012.08.13. 02:41:36

@kerusz: ez igaz, bár nekem már az sem tetszik, hogy nem maradt lehetősége.

KISANGYAL 2012.08.13. 07:51:55

@Theutus: Te pedig a tényeket figyelmen kívül hagyva folytatod lejárató kampányodat.Ha akarsz példát .nézd meg az insbrucki, miskolci vagy csíkszeredai meccseket ahol nem a dunaújvárosi, hanem a csíkszeredai edző nyilatkozta hogy nagyon keményen küzdöttek de Rajna fantasztikusan védett, nem tudtak neki gólt lőni. Lehet hogy a statisztika nem mérvadó, de nem tudom hogyan lehet a farmcsapat mögött egy kapus 93, 94% mind a kettő ligában ha folyamatosan nem teljesít jól. Az hogy nem veletek edzett az ő döntése volt. Nem hiszem hogy minden ok nélkül tette.

check 2012.08.13. 09:03:22

@Vincenzo90: @KISANGYAL: Akik a magyar hokiban elértek valamit, azok mind felülemelkedtek egy esetleges sértődésen, rossz szezonon, és nyomták a dolgot tovább. Ez erősebbé és elkötelezettebbé tette őket. Mikinél - én nem mondom, hogy ez nem így van, annyira nem ismerem - a jelek szerint nem ez jött le. Több oldalnak sem. A véleményhez persze megvan a jogotok, nem is vitatja ezt senki (mondjuk az, hogy Vincenzo egy az egyben kijelenti, hogy márpedig őt nem lehet meggyőzni, az elég egysíkú gondolkodásra vall). Sajnos nem Mikinek kedvezett a körülmények változása sem és a DAB edzője ilyen döntést hozott. Ez van. Szerintem az egy szerencsés helyzet, hogy el tudott menni a juniorVolánba (ez most tényleg egy juniorcsapat? mert akkor nem biztos, hogy Miki fejlődését szolgálja a dolog), Biztos annak is megvan az oka, hogy Pleszkán nem vállalta.
Továbbra is azt érzem (különösen Vincenzo felől), hogy ez az egész Rajna Miki-ügy egy jó alap arra egyeseknek, hogy korábbi kellemetlen élményeket, amit a farm kirúgásakor szereztek visszafordítsák a DABra. Nagyon kicsinyes és gyerekes dolog.

Vincenzo90 2012.08.13. 10:58:33

@check: Továbbra is rosszul érzed. A farmos esetnek ehhez semmi köze. Egyrészt engem baromira nem sértettek a kritikák(főleg a jogosak nem), másrészt Miki esetét már szezon közben is többször felhoztam.

A véleményemet különböző tényezők alakítják, ezek közül a tények játszák a legfontosabb szerepet. Tény, hogy Lundh így döntött, ahogy tény az is, hogy a statisztikák például nem igazolják.

Lazlee 2012.08.13. 11:08:36

@Vincenzo90: én meg még1x leírom, hogy a statisztika nem szentírás.

kerusz 2012.08.13. 17:28:32

@Vincenzo90: Az sokunknak nem tetszik, de ez azért van, mert két csapattal kevesebb van, mint tavaly.

Theutus 2012.08.13. 20:43:42

@KISANGYAL: rugózhatsz kedvedre...
hál istennek tart már ott a magyar hoki, hogy erősebb csapatokban csak azoknak van biztos helye, akiknek a hozzáállása és szorgalma is megfelelő
nem kezdtem bele semmilyen lejárató kampányba, személy szerint kedvelem Mikit
azonban nem vagyok a stáb tagja és keményen dolgozni sem tudok helyette, nekem elegendő a saját munkám
bizonyára azért nem edzett itt, mert tudta, hogy nem lesz szerződése, több csapatot is megkeresett
ha saját bevallása szerint is vannak felkészülési - erőnléti - problémái, nem igazán értem miért rajtam köszörülöd a nyelved, én heti két alkalommal fallabdázom, 2-3 alkalommal súlyzózom, ami az irodai munkámhoz elegendő, igaz a lányom a múlt héten beelőzött a Madaras Hargitán a csúcs mászása közben, de nem vagyok elégedetlen, a napi doboz cigi mellett a legyek 1 méteren kívül biztonságban voltak
még annyit hozzátennék, hogy veled ellentétben a Dab meccseinek jelentős részét a nézőtérről néztem a témában megszólalókkal egyetemben és nem kizárólag az icehockey.hu oldalról táplálkoztunk
további szép estét
/ha gondolod azt is kigyűjtöm neked, hogy Oli, Check, gogosz, bárd, én stb. hány meccsről hiányoztunk az előző szezonban/

KISANGYAL 2012.08.13. 22:07:22

@Theutus: Ha Rajna tudta amit ti is tudtatok hogy nem lesz szerződése
akkor nem értem hogy miért kellett volna nálatok edzenie? Egyébként azt látom ,rólam is mindent tudsz,ennek ellenére bocsi de ti valahogy nem érdekeltek!

Theutus 2012.08.13. 22:47:24

@KISANGYAL: a nyári edzések látogatása a felkészülési időszak kezdetéig nem kizárólag klubérdek, hanem a játékosok érdeke is
azoknak is érdemes dolgozni, akik másfelé kacsingatnak, mert optimális fizikai állapotban ezt valószínűleg könnyebben meg lehet tenni
a Dab játékosai a nyár első felében személyre szabott edzésprogram alapján önálló munkát végeztek (más kérdés, hogy július végén volt egy felmérés)
összefoglalva minden játékosnak érdeke, hogy megfelelő edzettségi állapotban érkezzen az aktuális vagy leendő csapata edzőtáborába
tudod ezek pozitív dolgok, egyre inkább úgy készülnek a játékosok kis hazánkban is, mint a stabil A csoportos országokban

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.08.14. 09:20:21

@Theutus: ja ugy, aztan Sofi elmegy Pragaba, es kiderul hogy olyan felkeszules van ott amit meg eleteben nem latott. mikozben a legerosebb magyar csapat egyik legjobb jatekosa...

(ennek a hsznek semmi koze Rajnahoz v a DABhoz, csak eszembe jutott a szomoru valosag)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.08.14. 12:41:25

@jegib: hat mutatja hogy hol allunk. es hogy a langyos poshadt vizben tapicskolunk. minek ujitani, minek atgondolni, jo ez. de errol mar elmelkedtunk parszor.... :-/

jegib 2012.08.14. 12:46:34

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: mennyibe kerül egy olyan rohadt ernyő a futáshoz? 10 ezer darabja? legyen belőle mondjuk 40 darab, az pont 400ezer. Az pont 4db ütő. Nyilván nem ilyen egyszerű mint azt így levezetjük 3 mérges mondatban, de akkor is...

HAnonymus 2012.08.14. 12:57:06

@jegib: Biztos hogy nem annyiba kerül, de szerintem nem azzal van a gond, hogy nincs eszköz, hanem hogy eszébe sem jutott senkinek hogy legyen.

jegib 2012.08.14. 13:02:40

@HAnonymus: az a baj ez is kb olyan titok mint ahogy miért nem lőnek kékről a bekkek. Oké hogy régen óvni kellett az ütőket, de ahhoz nem nagy tehetség kell hogy lőjünk mindenhonnan erőset. Az csak és kizárólag gyakorlás kérdése. És nem gondolnám, h teljes mértékben a védők hibája, mert nem gyakorolják eleget.

acs63 2012.08.14. 13:10:06

@jegib: Egy használt ernyő 50E Ft körül van. (Gondolom nem főernyőre, hanem mentőre gondolsz, az is bőven elég.) Újonnan drágább, de nem ez a fő baj.
Van 25 játékosod, legfeljebb párban futtathatod őket. Mennyi jégidőt kell ehhez biztosítani úgy, hogy másoknak is jusson idő épeszű beosztásban? (Persze, ha van a csapatnak erre saját pályája...)

jegib 2012.08.14. 13:20:54

@acs63: nem főernyővel mennek, még csak nem is mentővel, annál jóval kisebb és silányabbal, és nem párban futnak vele.

www.youtube.com/watch?v=q837hBf2oVA

Jégidőt nem értem hogy jön ide, ez szárazedzés. Mintahogy lövés gyakorláshoz sem kell jég.

Lapke76 2012.08.14. 13:23:40

@acs63: Sztem nálad a pont. Fehérváron jövőre meglesz a második pálya. Az akadémia igényét nézve el is foglalja pöccre, és lesz két tele pálya. Ahhoz a profizmushoz amiről beszéltek, már most kellene a harmadik sztem, a kiegészítő dolgokról(profi metodiaki központ pl.) még nem is beszélve. Olyan 0,5-1 milliárdból, plussz a fenntartására szánt pénzből ott járnánk ahol ők. És ez csak a Volán, hol van még a DAB, Miskolc, Újpest, Fradi. A Vasasnak egy fokkal jobb a létesítmény helyzete, de a fenntartási pénz, ha jól veszem ki ott is hibádzik. Hogy játékosra nem tudnak költeni, vagy a csarnokból kell több pénzt szerezni, sztem mindegy a végeredmény szempontjából.

Lapke76 2012.08.14. 13:25:49

@jegib: szerintem létesítményben. A videón sem a parkolóban futkosnak. :)

jegib 2012.08.14. 13:35:05

@Lapke76: nyilván létesítmény kell sárkányeregetéshez... Egyetértünk hogy kevés a jég/jégidő stb. Viszont azokhoz a dolgokhoz amikre Sofi rácsodálkozott, nem feltétlen szükséges óriásberuházás. Inkább egy kis kreativitás és tájékozottság kellene. Félre értés ne essék, nem akarom leszedni senkiről a keresztvizet, mert egészen biztos meghajtják a srácokat felkészülés alatt, csak mégis valahogy máshogy csinálják a "nagyok"

acs63 2012.08.14. 13:36:21

@jegib: Én ezt régebben jégen láttam, a (lehetséges) sebesség miatt nagyobb ernyővel. Ez az ernyős-trükk kiváltható un. "ólommellénnyel" (mellény homokkal töltött zsebekkel), kéz-, lábsúlyokkal. Nincs különleges helyigény, a felkészülési szakaszban használható bárhol, bármikor (szárazon, jégen), igaz, ez látványosabb. :-)
Nem ezekben a látványos elemekben van lényeges lemaradásunk...

Lapke76 2012.08.14. 13:41:26

@jegib: Nem kell persze, meg értem mit akarsz mondani, csak ettől még sztem ezzel van a gond. Mondjuk a kék vonalas lövésnél teljesen egyetértek. De 2-3 ember kivételével a full erejű kapást léc alá is ide vehetjük, amit legutóbb Banham mutatott be.

acs63 2012.08.14. 13:42:04

@jegib: Sofi "rácsodálkozása" irreleváns. A "nagyok" a kevésbé látványos - de sokkal fontosabb - "apróságok" miatt tartanak előrébb. (Infrastruktúra, jövőkép, életszemlélet, stb.)
(Ha durva akarnék lenni, akkor megemlíteném a parasztbácsit: "Értem én, hogy villanymotor, de mitől megy?")

jegib 2012.08.14. 13:42:43

@acs63: gyakorlatilag mindig lesz kiváltható dolog amíg el nem érünk a futásig. Kérdés mikor válik monotonná, egysíkúvá, mennyire fogja odatenni magát az egyén 101-edszerre is.

jegib 2012.08.14. 13:45:44

@acs63: pont ezek azok az apróságok amik miatt előrébb tartanak. Azok az apróságok amikre egy Sofron rácsodálkozik és azt tudja mondani h "bázz ilyet még nem is csináltam"

acs63 2012.08.14. 13:52:27

@jegib: Kezdjük azon, hogy a szurkoló (és néhány "szakember") ne vonja kétségbe az edzői szakképzés (és a vizsgázás) szükségességét, "őstehetség"-re hivatkozva!
Én pl. nyilvánossá tennék néhány hazai, ill. "nagy" hokiországban használt edzéstervet...korosztályonként, személyre lebontva, felkészülési és versenyidőszak alattit, stb.
Ja, és hogy mennyire van betartva...(A "Miért?" egy másik komoly kötet.)

Theutus 2012.08.14. 15:21:03

@jegib: én úgy gondolom általános hiba
a nyári száraz lövőedzéseknek lenne alapja...
napi 300 lövés már sok mindenre elég lenne, csak ugye fájdalmas, mert szétszakad tőle a kezed és másnap eléggé vitéz dolog odaállni csupa hólyagos kézzel
de a sikert nem adják ingyen...
mesélek egy történetet priviben

Theutus 2012.08.14. 16:07:46

@acs63: + annyi, amennyit gondolsz és gondolnak a többiek - remélem jó nagy pozitív szám jön ki a végére
süti beállítások módosítása