Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2225) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1648) Miskolc (1502) nhl (4876) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1043) utánpótlás (1252) UTE (1300) válogatott (2189) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Nincs könnyű dolgunk, és sok a kérdőjel

2012.05.24. 18:05: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

Nincs könnyű dolgunk, és sok a kérdőjel 2012.05.24. 16:18 F. Kapus

111 komment

Címkék: fehérvár ebel ocskay sofron

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr834544190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barnabas7 2012.05.24. 18:39:11

Kevésbé pozitív kilátások, és meggint (még mindig) a tartozás. :( A plusz 2 csapat újabb kiadás. Nem fényes a jövőkép, de még lehet az.
Sofiról... Menjen bármennyire is fáj ezt mondani, fejlődjön, de utána jöjjön vissza meg Kókusz is.
Persze hogy hozni kéne pár légióst, de a legjobb az lenne ha újabb és több Sofihoz hasonló fiatalunk lenne.

Raon 2012.05.24. 20:28:55

Próbáljunk pozitívan állni a dolgokhoz. Ha Sofi elmegy, egyrészt a Volán tényleg tesz egy szívességet a magyar jégkorongnak, mert a klubérdek helyett a játékos érdeke fog érvényesülni. Másrészt akkor Godó és Marci mellett tálcán kínálkozik az esély egy új magyar számára. Ez persze már megint nem feltétlenül rövid távú klubérdek, de én (nem is titkolom, jórészt cakis hitből, optimizmusból) őszintén remélem, hogy ha már így alakulnak a dolgok, semmiképp nem egy légiós, hanem egy magyar (és lehetőleg fiatal) kerül a két nagy öreg mellé. Én pl. simán el tudnám képzelni ott Tóth Adriánt vagy Magosit. Mindkettőben rengeteg lehetőség van, ami egy ilyen sorban előjöhetne belőlük. A sor védekező tudása persze így még inkább kulcsmomentum lehet.
Summa summárum: bárki magyar kerülne oda, élete lehetőségét kapná arra, hogy egy új szintre emelhesse a pályafutását.

1885* 2012.05.24. 20:43:46

@Raon: " Volán tényleg tesz egy szívességet a magyar jégkorongnak, mert a klubérdek helyett a játékos érdeke fog érvényesülni."
főleg ha az érdeklődő csapat hajlandó lesz eleget fizetni a Volánnak.

Raon 2012.05.24. 20:58:53

@1885*: a lényeget egyből kiszúrtad, mint mindig. :)

Na ja, más biztos ingyen engedné el a legnagyobb értékét.

De könnyen lehet, hogy én vagyok tájékozatlan. Tudsz olyan példát, ahol egy ilyen kvalitású játékos élő szerződését felbontottak csak azért, hogy a játékos ingyen eligazolhasson? Akármilyen csapatsportágból jó lesz.

bErnamedve 2012.05.24. 22:13:35

@1885*: Ocskay bácsi utalgatott rá, hogy nem feltétlenül kell csak pénzben gondolkodni..

@Raon: talán csak a bundázók, egy másik, labdarúgás nevű sportághoz hasonlítani kívánó magyar sportágban...

bErnamedve 2012.05.24. 22:16:30

@Raon: elnézést a példáért. most, hogy visszaolvastam, még az összehasonlítás gondolata is sértő Sofira és a jégkorongsportra is. Elnézést kérek az érintettektől.

check 2012.05.24. 23:22:59

@Raon: Azért azt jegyezzük meg, hogy ha most nem engednék el Sofront és egy nem rossz szezont produkál akkor jövőre ingyen mehetne. Tehát - a játékos egyéni és a válogatott érdeke mellett - erősen ott van az a klubérdek is...

Zergling 2012.05.24. 23:35:13

Én már be is vizionáltam a helyére egy Galaniszt

FrankK 2012.05.25. 06:08:36

@check: Ez igaz , de helyette azért a pénzért amiért Ő játszott nehéz lesz 50 pontot termelő játékost "szerezni"...
Ráadásul Sofi az előző szezonban nulla pontot érő játékos volt az EBEL szerint.

check 2012.05.25. 06:46:01

@FrankK: Világos, ezért nagy gondban lesz a Volán, ha igazak a Palkovicsot érintő pletykák ennyi pénzből 2 ilyen kaliberű játékost nem tudnak majd alkalmazni. Ennélfogva különösen indokolt lehet - ha már az a koncepció, hogy Sofront nem akarják mindenáron megtartani - a mostani eladás.

a. Bárd 2012.05.25. 07:23:35

@Zergling: Nem hiszem, hogy Nika is bevizionálta volna magát :)

hokihun 2012.05.25. 07:45:02

Segítene valaki a fordításban, aki beszéli ezt a nyelvet, vagy jobb barátságban van a guglival?:
Köszi

www.hockeyligan.se/artikel/23576/

Zergling 2012.05.25. 07:58:30

parancsolj. Imádom a Google translate-et,MINDIG vicces.

Magyar csapat előre helyezték modo
Posted: 2012/05/24 18:29

Média Hungary helyezi csatár Sofron István az Elite sorozat Modo és a következő szezonban. "Tudjuk, hogy őt, és azt hiszem, elég azt mondani, igen," mondja Modo vezérigazgatója Markus Naslund a Hockeyligan.se.

A név István Sofron nem kap annyi svédek felvetett néhány szemöldökét, de a 24 éves csatár volt az elmúlt szezon gólkirálya az osztrák ligában, ahol felvett egy összesen 52 pont (31 +21) ​​50 játékok csapata Székesfehérváron. Míg a statisztikák a magyar válogatottban is figyelemre méltó, hiszen Sofron István az ő 40 sapkák sínylődött már a 29 (20 +9) pont. MODO vezérigazgatója adja ki nézeteit jelentések, hogy ő útban Örnsköldsvik klub. - Ismerjük őt, és tudom, hogy van már keringő pletykákat, hogy ő lesz útban minket, ahogy az emberek arról számoltak vissza Magyarországra és megkért minket, hogy állást foglaljanak e. De azt hiszem, elég azt mondani, igen, mert úgy döntöttünk, hogy nem kommentálni a játékosok követjük. Mert így nem mehet tovább, és erősítse meg vagy cáfolja, hogy sok játékos, Markus Naslund mondta.

1885* 2012.05.25. 08:19:12

@Raon: egy szóval nem mondtam, hogy bárki elengedné ingyen, Te jöttél azzal, hogy a "Volán szívességet tesz..." persze, a saját költségvetésének, be lehet állítani úgy, hogy én nem vagyok képes értelmezni a lényeget, meg fóbia stb. ettől még ez szimpla Volán érdek, nem tesznek ezzel semmiféle szívességet a magyar jégkorongnak.
Jut eszembe, szélnek eresztett fiatalokkal mi a helyzet?

gogosz 2012.05.25. 08:42:19

@1885*: Nekik olyan Sofi, mint Neked Siki. Légy toleránsabb kicsit. :)

1885* 2012.05.25. 08:52:37

@gogosz: mi volt abban intoleráns, hogy nem szívességből engedi el Csicsóbá Sofit?
:)

Voitih 2012.05.25. 08:53:08

@check: Palkovics már nem ért annyit, mint amennyibe került. Az ő pénzéből jobb játékost is lehet hozni. Sofi más kérdés, őt nehéz lesz pótolni

1885* 2012.05.25. 08:55:33

@Voitih: hogy Te ezért mit fogsz kapni...az első mondatért. :D

check 2012.05.25. 09:04:54

@Zergling: Állj le az anyagról, amit szedsz :)

check 2012.05.25. 09:07:17

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Felröppent és tartja magát a pletyi, hogy befejezi.

check 2012.05.25. 09:08:08

@Zergling: Vizionálhatnál a saját házatok tájáról valakit :)

check 2012.05.25. 09:09:08

@Voitih: Én ezzel egyetértek, de ha így van, akkor tényleg vissza kellene vonulnia. Pusztán azért, hogy csak pozitívan emlékezzünk rá.

hokihun 2012.05.25. 09:14:30

@1885*:
De ugye azért az jó a magyar hokinak, hogy, ha fizetnek érte (nem feltétlenül pénzt), akkor elengedik, és nem mondják neki, hogy mindenképp itt játszol, pedig a szerződése szerint megtehetnék. Úgy gondolom, ha sikerül jó megállapodást kötniük, akkor aza Volánnak is jó lehet, mert nem ingyen megy el egy év múlva, de a magyar hokinak is jó, hogy egy erősebb bajnokságban fejlődhet.
Szerintem ilyesmire gondolhatott Raon is, kár ebbe belekötni.

csiszi 2012.05.25. 09:24:22

@hokihun: @Zergling: Általában érdemesebb angolra fordítva olvasni a szöveget, úgy egy kicsi értelmet meg szokott őrizni :)

Összefoglalva: Sokan hívták Magyarországról, hogy kommentálja a hírt, miszerint leigazolják Sofit, de csak annyit tud mondani, hogy "ismerjük őt". Mivel rengeteg játékossal hozzák őket hírbe, képtelenség is lenne mindet kommentálni.
Aztán még kitérnek rá, hogy Samuel Pahlsson esetleg hazatérne Vancouverből, és ha így van, akkor mindenképp érdeklődnek iránta, mert elment pár kulcsjátékosuk, ezért "minőségi csatárokra lesz szükségük".

1885* 2012.05.25. 09:27:43

@hokihun: jaj győzzetek meg, hogy a Volán a magyar hoki érdekében engedi el Sofit :D
van az az összeg amiért eltekintenek a szerződés letöltésétől.
Az mit jelent, hogy fizetnék érte - nem pénzt?

hokihun 2012.05.25. 09:36:12

@1885*: És ez a magyar hokinak/válogatottnak rossz lesz, hogy esetleg a svéd/német ligában játszik majd Sofi?
Ha nem pénzt, akkor valami mást. Nem tudom, csak találgatok. Esetleg játékos, edzőtábor, edző, szakmai segítség...

hokihun 2012.05.25. 09:38:07

Az, hogy Siki nem Újpesten játszik, az is jó egyébként a magyar hokinak/válogatotnak :)

1885* 2012.05.25. 09:41:23

@hokihun: két malomban őrlünk :D nyilván, hogy jó lesz, de nem is mondtam, hogy nem. Kivéve ha pl. majd nem jöhet a VB-re mint Kóger, vagy bár ezt el sem tudom képzelni nem akar jönni, mint ...

ja csak találgtasz, azt hittem van vmi konkrét, mondjuk építenek egy új csarnokot a Volánnak :)

1885* 2012.05.25. 09:42:59

@hokihun: kösz ez igen kedves, az meg még jobb lesz a 2 év letelte után nem a Volánban fog.

1885* 2012.05.25. 09:43:53

@hokihun: + sőt az egész magyar jégkorongnak nagyon jó, hogy ilyen állapotban az Újpest tényleg...

Gaudi 2012.05.25. 09:51:49

Tényleg fóbiás vagy.

hokihun 2012.05.25. 09:52:54

Akkor egyetértünk, hogy ez jó lesz a válogatottnak IS.
Én is örülnék, ha a két év letelte után Sikorcin is elkelne egy erősebb bajnokságba, főleg Európába (ez Sofira is vonatkozik), hogy vissza is érjenek a VB-re.
Az Újpest állapota nem jó, nem is mondtam ilyet, ezen Sikorcin se nagyon segítene.
Mint ahogy a Fradi állapota se jó, ott egy picit többet előfordulok meccsen, mint Újpesten...

Raon 2012.05.25. 10:00:13

@bErnamedve: semmi gond. A vélemény meg amúgy is szabad. :)

@check: ebben igazad van. Akkor pontosabban szólva: ha Sofit most elengedjük, akkor az INKÁBB a játékos érdeke, mint a klubbé. De ha már így alakul, akkor a klub is igyekszik csökkenteni a veszteségeit.

@gogosz: tudom, hogy nem érdemes belemenni a "kinek nagyobb a..." versenybe, de számunkra Sofi még olyanabb. Egy - kvázi - saját nevelés, akiből a szemünk láttára lett sztárjátékos. Egy ideális világban (ideális klublehetőségekkel) ő lehetett volna a klub következő emblematikus játékosa (mint Csicsó, Palkó). Sőt, egy ideje tán már az is.
De természetesen hülyeség nem látni, hogy ez már nem feltétlenül lenne az ő érdeke. Jobb annál, több van benne, mint amit itt elérhet, ezért mennie kell. Szóval minden észérv amellett szól, hogy menjen felfelé. Csak egy szurkolónak kurvára fájó ezt így elfogadni.

@1885*: emlékszel az Ancsin cikk alatti hozzászólásodra? Én ezt nem vágom a fejedhez, csak szeretnék rámutatni arra, hogy itt meg a a te Volán ellenérzésedről kezd szólni minden. De rendben, ezen ne múljon: vedd úgy, hogy nem írtam le azt a necces mondatot, miszerint a Volán bármit is a magyar jégkorongért tenne.

Ami Kiss Dávidot illeti, felesleges ezzel riposztolgatni: minden józan Volán szurkolót megdöbbentett és felháborított az eset. Ahogy a korábbi efféle (kevesebb nyilvánosságot kapó) tehetségpazarlás is.
Sőt, megkockáztatom, hogy bármilyen városban bármilyen klubnál történik ilyen, az értelmes, korrekt szurkolók ugyanúgy fájlalják ezt a pazarlást/elvesztegetett lehetőséget. Szerintem hülyeség is mást feltételezni, akárkiről.

Amire szintén nem kellene kitérnem, de talán nem lesz teljesen értelmetlen: a beszélgetésformád jellege (amit nehezemre esik nem minősíteni) ellenben így ebben a formában elég rossz irányba viheti itt a dolgokat. Szerinted mit tehet egy szurkoló, ha a szeretett klubja olyan dolgot tesz, amivel nem ért egyet? Tépje szét a sálját, szagassa össze a mezét? Avagy mi többet tehet annál, minthogy elismeri, hogy az a lépés adott esetben nem volt helyes? Mert szerintem maximum szomorkodhat és ennyi.

Egyébként ha már ilyen jól emlékszel dolgokra, azt is ideidézhetted volna, amit az utánpótlásunk kapcsán írogattam ide em egyszer, nem kétszer.
Ha én lennék a klubvezető, biztos azt csinálnám, hogy megmaradt volna a farm, és oda hoztam volna egy erősebb, 20-22 éves kanadai magyar légiós sort. Főleg hávédeket. Csakis külföldi edzővel. A cél az lett volna, hogy érmet szerezzenek a Mol-ban/a magyar bajnokságban, illetve hogy a legjobbjaik ott lehessenek az ebel keretben. Ehhez mondjuk az kellene, hogy az Ebel negyedik sort egy az egyben erre használjuk. A lényeg, hogy nem nagy halat veszünk sok pénzért, hanem kisebb halakból, próbáljuk kinevelni a magunk sztárjait. Ez pénzben kb. ugyanott van, mintha Johansonokat fizetnénk, de semmiképpen sem sokkal több - és hát a az öregek abbahagyják, amúgy is ez fog következni, csak akkor majd nulláról kell kezdeni azt, amit az elmúlt években már szisztematikuan felépíthettünk volna.

Kíváncsian várom, ebben mi kivetnivalót találsz.

Raon 2012.05.25. 10:44:59

@1885*: francba, reméltem, hogy legalább egy XD-t kaphatok. Ez a bigyó jel nem úgy aránylik ahhoz, mint az úttörő a kadétokhoz?

Vincenzo90 2012.05.25. 10:47:59

@1885*: Nem tudom, hogy Raon, vagy bárki leírta-e... Sofi ha elhagyja a klubot, az mindenképp veszteség. A klubnak súlyos pénzekbe kerülhet pótolni, nem hiszem, hogy annyi pénzt adnak érte, amivel hosszabb távon pótolni lehetne. A legjobban akkor járna még mindig ezzel a dologgal a Volán, ha itt tartaná még egy évig. Az eredmény, és az anyagiak szempontjából minden bizonnyal ez érné meg a legjobban.

Raon 2012.05.25. 10:50:35

@1885*: hopsz, ez lemaradt :/ (jelentése: skorpióhumor)

1885* 2012.05.25. 10:53:46

@Raon: "*-*" = befogom a pofám, nehogy elriasszam a nyájas kommentelő társadalmat / az eredeti Theutus találmánya ez a kiscsillagos változata. /
Lakonia nem = Thaigetos.

@Vincenzo90: nem írta le. :)

Raon 2012.05.25. 10:54:48

@Vincenzo90: jól megfogtad a lényeget, Sofi pótolhatatlan. Elég valószínűtlen, hogy a közeljövőben lesz hozzá hasonló magyar játékosunk.
Olvastad Nick Hornby-től a Fociláz című klasszikust? Számtalan kiváló (kvázi minden csapatsportágra érvényes) gondolata van - az egyik idevágó valahogy így hangzik (nincs előttem, fejből idézem,. ezért lehet nem teljesen pontosan, de a lényege ez):
"Sosem tudtuk kiheverni, sem pótolni a távozását, de azután jöttek mások, akik más dolgokhoz értettek, és rájöttünk, hogy a veszteségekkel meg lehet bírkózni így is"

Raon 2012.05.25. 11:03:12

@1885*: akkor biztos velem van a baj, mert én sosem értettem, miért jó így félbehagyni dolgokat. Ha már elkezdted a "riasztást" a Volános szikézéssel, éppenhogy a félbehagyás nyomán előjött félreértések okozhatják a legtöbb bajt, nem? Én direkt azért fejtettem ki bővebben a véleményem, hogy erre reagálhass. Mert ha mondjuk kiderül, hogy csakis a "Volán_magyar_érdek" fogalomkörre ugrottál, akkor ez voltaképpen csak apróság a lényeget tekintve, nemde?

Az mondjuk teljesen megértem, ha semmi kedved velem akármiben is egyetérteni.

1885* 2012.05.25. 11:05:54

@Raon: azért, mert nincs értelme, + másokat sem érdekel a kettőnk párbeszéde.

Raon 2012.05.25. 11:10:19

@1885*: a véleményed mondjuk nem csak nekem írod, hanem mindenki más is jobban érthetné, miért ugrottál megint a Volánra, de vegyük úgy, hogy tudomásul vettem a dolgot.

Uteapu 2012.05.25. 11:18:24

@Raon: Majd én küldök: XD.:))

Sofinak új kihívások kellenem, mert megérett rá. Erősebb bajnokság, állandó játéklehetőség, mert akkor van csak értelme.
Egy tehetséges játékos távozása nem keltene ekkora visszhangot, amennyiben sokan tülekednének a helyére de ez sajnos nem így van.
Volán ellenesség? Szerintem nincs,csak uncsi a M.H É. szlogent mindenre ráhúzni, mert nem minden esetben jogos. Az viszont tény, mi nem vagyunk abban a helyzetben, hogy ezt és még pár dolgot jogosan kritizálhatnánk. A Volánnál, mint eddig is, megoldják a feladatot, legfeljebb a szurkolói elvárásból kell kicsit visszavenni.
Azért engem jobban izgat a saját ligánk, csapataink sorsa, mert a tejszínhabhoz tehén is kell.

1885* 2012.05.25. 11:54:11

@Raon: látod ezért nincs értelme, most 1885 x írjam le, hogy a szívesség tételt merészeltem megkérdőjelezni, ez már ugrás?

@Uteapu: nem vagyunk abban a helyzet, igen ezt már más Volános is írta, hogy pont egy lila ne "szójjon be".
Ennek alapján "akinek nincs ebelszintűcsapatanekommeteljen blogot" is lehetne csinálni :)
Egy lila-fehér tehén nem is értem, hogy mi a francér nem akar minket szponzorálni :(

Vincenzo90 2012.05.25. 11:54:37

@Uteapu: Én úgy vagyok vele, hogy ez most Sofi érdeke, ami meg Sofi érdeke, az a magyar hoki érdeke. Feljebb leírtam, hogy nem gondolom, hogy a Volán jobban járna, mintha egy évig még itt van, aztán elmegy ingyen.

Vincenzo90 2012.05.25. 11:55:24

@1885*: \m/ ( . ) ( . ) \m/

Nemtom mér, csak úgy :D

Uteapu 2012.05.25. 12:05:35

@1885*: Olyankor a "nagy orrú" jut eszembe.:)
Fene az ilyen tehenet.

1885* 2012.05.25. 12:07:27

@Vincenzo90: mit iszol? :D Szerintem is Sofi Sofi érdekét kell, hogy nézze :D
@Uteapu: hát igen.

Raon 2012.05.25. 12:15:36

@Uteapu: korrekt, mint mindig.

@1885*: játszunk el a gondolattal, hogy mehetett volna ez a beszélgetés ideális helyzetben.

Ha azt írod le, amit legutóbb, hogy "figyu, ez a szívesség szerintem hülyeség", akkor
1, ugyanúgy elismerem, hogy ebben van valami és pontosítom a véleményem (ahogy most is tettem)
2, egyértelműbb lesz, hogy az "ugrásod" a jelenlegi, kevésbé szerencsés megfogalmazásnak és nem pl. egy általános Volánutálatnak szólt.

Persze semmi jogom megmondani neked, hogy mit csinálj.

Csak azt nem értem, miért jó neked, ha így jelzed, ha valami szerinted nem oké. Néha az az érzésem, hogy egyesek (nem feltétlenül szándékosan) mintha az efféle szurkolói feszültség fenntartásában lennének érdekeltek.

Én hitem szerint el szoktam ismerni, ha tévedek, és arra is volt már példa, hogy más Volános szurkolótársammal összevitáztam (akár élőben, akár itt), ha szerintem túlzásba vitte ezt a Volán=magyar jégkorong érdeke dolgot. Mert ez ebben a formában tényleg hülyeség. A két halmaznak nyilvánvalóan van közös metszete (ezt a legfóbiásabb Volánellenes szurkesz is el szokta ismerni), de ez még véletlenül sem jelenti azt, hogy ezzel nekünk bármikor is jogos lenne takarózni. Ráadásul az efféle érvelés mindig JOGGAL sértheti más klubbok szurkolóit.

Summa summárum: ha kívánhatnék egyet egy jótündértől, egyszer kipróbálhatnánk, hogy szimplán csak szólsz, hátha akkor gördülékenyebben lemegy ez az egész.
De azt is mondhatnám, látod, annyira kijöttem a kommentgyakorlatból, hogy el is felejtettem, egy árva félmondat +20 teljesen offtopic és felesleges kommentspammet generál.
Jól értem, hogy akkor most ide jöhetne egy ikszdé?

1885* 2012.05.25. 12:35:29

@Raon: "mintha az efféle szurkolói feszültség fenntartásában lennének érdekeltek." nekem ezért fizetnek, igen.

a jótündérkét ne velem fáraszd már.
"Persze semmi jogom megmondani neked, hogy mit csinálj" viszont megmondod, hogy mit kellett volna írnom? Nekem nincs ám a gépen egy "vajon mi a megfelelő Raonnak" program a gépemen.

Miért akarod azt a 2 betűt?

1885* 2012.05.25. 12:36:33

* bocs a szóismétlésért :(

Nick Snot 2012.05.25. 12:40:14

most tényleg Sofron 'VBnlóf@sztnemmutattam' Istvánról beszélgettek?
(a 'Királycsinálónak' se ment, van e összefüggés?)

Raon 2012.05.25. 12:41:19

@1885*: Ender's game.

Mindenki másnak: ezt láttátok?
www.nemzetisport.hu/jegkorong/jegkorong-ebel-nezocsucs-a-helyszinen-europai-99-a-fehervar-2124427

Nem mintha bármi jelentősége lenne, de az nem hangzik rosszuk, hogy a Volán átlagnézőszáma európai szinten benne van az első százban.

1885* 2012.05.25. 12:55:45

@Raon: hogy jött a világ leigázása ide?

csiszi 2012.05.25. 13:08:35

@Raon: Az elképzelés már tavaly is az volt, hogy a farm 1. és az ebel 4. sora között egy halom átjárás lesz. És mintha most is azt mondták volna, hogy akik megmaradtak a farmból, azokra az EBEL-ben is számítanak. Meglátjuk a valóságban ez mennyire működik...

Nyilván itt azt nagyon nehéz mérlegelni, hogy mennyire vállalják be az elbukott meccseket 1-1 játékos fejlődésének érdekében.
Azt viszont nem értem, hogy ha egyéb okok miatt nincs meg a 22 nevezett játékos, akkor miért nem töltik fel automatikusan a maradék helyeket fiatalokkal. Ha úgy alakul a meccs, akkor ezzel kockázat nélkül szerezhetnének rutint, legrosszabb esetben pedig csak melegítik a padot. Ha emiatt lemaradnak egy farm/jebel meccsről hát ott egye meg a fene, majd azt is feltöltik alulról.

Jégkorong 2012.05.25. 13:36:52

@1885*: "Jut eszembe, szélnek eresztett fiatalokkal mi a helyzet?" - ketten nálatok edzenek, van aki visszament az anyaegyesületéhez, vannak néhányan, akik tárgyalgatnak egyesületekkel és lesznek olyanok is, akik befejezik.

Szoljanka 2012.05.25. 13:46:47

@Raon: Több, mint 6-os gólátlag, a meccsek közel felénél csak egy góllal volt jobb a győztes az ellenfélnél, ezért jó, izgalmas ez a bajnokság. Nem rossz ez a 3400-as átlag, szerintem valójában még kicsit több is...:)
@1885*: Miért értelme van ennek? Ezen poszthoz írt hozzászólásaid rosszindulatúak, csak, minek szítani itt az ellenségeskedést?

Zergling 2012.05.25. 13:59:08

Nem kell itt parázni amúgy, teljesen jó Volán építhető a fiatalokkal is.
Legalább jó korán és erős bajnokságban kezdenek pallérozódni azok a srácok, akiknek majd a válogatottba is be kéne tudniuk kerülni/épülni a következő 5 évben.

pl.

Ladányi-Sikorcin-Vas
Tokaji-Pratt

Klassen-Ryan-Pire
Láda-Durco

Benk-Magosi-Kovács
Horváth-Sille

Hajós-Tóth A-Fekti/Németh
Hetényi-Orbán

ati91 2012.05.25. 14:24:45

új légiósokról tudni valamit?

Theutus 2012.05.25. 14:30:35

@Nick Snot: azért, mert a vb-n nem ment nekik úgy, mint ahogy az ebel szezon alapján a plebs elvárta tőlük még észre kellene venni, hogy a legjobb szezonjuk volt
a hazai vb-n meg éppen nekik ment, a csapat mindig huszoniksz játékosból áll, nem lehet minden meccsen csúcsformában játszani

hokihun 2012.05.25. 14:51:39

@Nick Snot:
Azért még ilyen szarul is hozott egy pont/meccs átlagot..

jegib 2012.05.25. 15:01:16

@Nick Snot: Ejj de okos vagy eszem a zuzád

Theutus 2012.05.25. 15:20:16

@Vincenzo90: Sofit azért kell idén elengedni, mert most vinni akarják és fizetni szeretnének érte
ez jelenleg neki és a Volánnak is érdeke (ha a Volánnak nem is feltétlen, de abszolút üzleti érdeke)
közelről sem biztos, hogy jövőre meg tudja ismételni az idei szezonját, mert arról csak felső fokon lehet beszélni...ha véletlenül gyengébb formában játszana a soruk - ami nem lehetetlen - akkor jövőre ő is rosszabb feltételekkel tudna eligazolni és a klub sem kapna érte semmit sem, tehát ez a játékos és a klub érdeke is
ami szintén tény: majdnem mindenki érti a cikk lényegét és a PR (MHÉ) részét is
kívánom, hogy legyen sikeres - még az ideinél is sikeresebb - szezonja az új klubjában is
@jegib: ikszdé

jegib 2012.05.25. 15:30:09

@Theutus: Ha az öregnek van egy kis sütnivalója (márpedig eddig úgy tűnt hogy van) inkább hosszútávú együttműködést kér a MODO-tól mint pénzt. Cseretáborokat, edzői továbbképzéseket stb. Sztem azzal jól járna a volán is és a magyar hoki is, ha már szeretünk evvel takarózni. Személy szerint nem bánnám, ha a MODO lefölözné azt néhány tehetséges játékost.

Vincenzo90 2012.05.25. 15:42:20

@jegib: A MODOnak ez nem feltétlenül érdeke.

jegib 2012.05.25. 15:44:22

Ha nyélbe ütődik az üzlet, semmi sem ment meg egy skandináv túrától...

jegib 2012.05.25. 15:48:22

@Vincenzo90: Van esetleg valami érved is? Miért ne lenne? Üveggyöngyért nem kap jó játékost? Nem volna konkurenciája a volán. Mi volna az ellenérek?

Zergling 2012.05.25. 15:51:17

@jegib: csakhátugye a pénz beszél...
A 100M lyukat bekő tömni.

Kéne egy nagyobb csarnok, szezononként csak a jegyeladásból összejöhetne 100milla.
pl +2500néző x1500Ft x27 meccs.
Sztem 6000néző simán lenne minden hazai meccsen.

Kósa Tízszázalék Lajos is levajazta a debreceni stadiont, itt is hátha egyszer történik valami.

jegib 2012.05.25. 15:53:37

@Zergling: az biztos h nem Sofronból tömik be. Reálisan nincs túl nagy piaci értéke komoly bajnokságba. Ne legyünk elszállva, hasonló kaliberű játékost otthon is találnak.

Uteapu 2012.05.25. 15:55:34

@jegib: Cseretábor? Mondjuk oldani a MODO felkészülésének egyhangúságát, egy kis balatoni vitorlázással, lángossal? Mást nehezen tudok elképzelni az ő részükről.:))

jegib 2012.05.25. 15:57:09

@Uteapu: khm nem mi adunk tábort, elnézést a pontatlan fogalmazásért. Mi Sofront adjuk, cserébe ők tábort, meg a felsoroltakat

Zergling 2012.05.25. 16:17:16

@jegib: nyilván.
De ilyen helyzetben minden aprópénz számít.

jegib 2012.05.25. 16:19:46

@Zergling: Ha így volna, akkor nem kötnének szerződést légiósokkal. Gyanítom a tartozás felét vmelyik szponzor fogja kiköhögni.

Vincenzo90 2012.05.25. 16:53:35

@jegib: Sokkal többet ér a tábor, meg amiket felvetettél, mint Sofi. Ez akkor érné meg, ha ettől azt várhatnák, hogy évente 1-2-3 játékost elszipkázhatnak minimum próbajátékra. Máskülönben nem hinném, hogy a MODO-nak nagy üzlet lenne a Volánra pazarolni a pénzt.

Szoljanka 2012.05.25. 19:37:13

@Vincenzo90:
OFF
Ahogy Kincses sporttársnak, neked sem sikerült talpon maradni...? :S
ON

Kegyetlen 2012.05.25. 22:00:58

@Zergling: a Horváth-Sille párost lassan szétszedném, mert 40 év az átlagéletkora.

Zergling 2012.05.25. 22:19:19

@Kegyetlen: igen, ahogy elküldtem, már bántam :)
Sille-Orbán és Horváth-Hetényi inkább.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.26. 01:03:40

@Voitih: Azért ha abbahagyja egyszer, megnézem mikor lesz egynél több ütőképes sorunk.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.26. 01:16:23

@1885*:
Hagyd, @Raon: !
Újpesten évek óta minden a szurkolók szájíze és a MHÉ szerint történik. Mi ezt nem is érthetjük! Pék Gyuri bácsi bevásárlása közép- és hosszútávon felvirágoztatta a fővárosi jégkorongsportot, és vele együtt az országét is. Nem kell aggódni, hogy elmennek juniorok, mert van jövőképük: felnőttek között bárhányan versenyezhetnek.. Szerencsére a főváros megtehette, hogy a Volánból "kiöregedő" juniorokat is felkarolta, és saját soraiba állította.

Uteapu 2012.05.26. 08:18:23

@trollfeeder: Csak azt nem értem, minek Neked ilyen hosszú nick.

Jégkorong 2012.05.26. 10:05:07

@trollfeeder: utolsó bejegyzésedre néhány gondolat...

Fehérváron évek óta minden a 212 fős szurkoló szájíze és a MHÉ szerint történik. Mi ezt nem is érthetjük ! Az elnökség közép- és hosszútávon felvirágoztatta a fehérvári jégkorongsportot, megszüntette a MOL Ligás, OB1-es csapatot.

Milyen jövőkép volt az, amikor az utóbbi négy évben, a szezon végén nem tudták azt a srácok, hogy ősszel indulnak vagy nem a felnőtt bajnokságban ? Milyen jövőkép az, amikor közlik veled, el lehet menni, igazolni más csapathoz ? Örülök, hogy legalább te nem aggódsz, a lapátra tett fiúkkal ellentétben. Jelen pillanatban, két kivételtől eltekintve a főváros sem tette meg, hogy a Volánból kiöregedő juniorokat felkarolja és saját soraiba állítsa.

A szomszéd nője nem minden esetben zöldebb, hiszen a túloldalról nézve a dolgokat, nincs is szomszéd, nemhogy nő…

A többi gondolatod – amelyeket nem írtál le - szó szerint igaz…

1885* 2012.05.26. 11:23:10

@Jégkorong: köszönöm a választ.
@trollfeeder: keresd ki légyszíves mikor állítottam én, hogy az UTE v. Pék MHÉ szerint tett is bármit?
Mondjuk Sikit azért nekünk köszönhetitek.
@Uteapu: XD!

1885* 2012.05.26. 11:36:28

"Budapestnek kell egy olyan klub, amelyik méltó vetélytársa tud lenni a vidéki fellegváraknak. Ez a magyar jégkorongsport érdeke is – állítja az utánpótlás szakmai igazgatója, Fekti Bálint"

"*-*"

Uteapu 2012.05.26. 11:41:43

@1885*: Akkor most, az idézet utolsó mondatát nézve, sz..ban vagyunk?:))

1885* 2012.05.26. 11:49:21

@Uteapu: aggódom az tuti. Csabai is felvirágoztatta a Fradit...
Rusznyák távozására nem kaptunk magyarázatot.
" hogy különböző elfoglaltságok miatt nem lehetett teljes értékű munkát végezni az edzéseken"

hát bizony amatőrök dolgozni netán tanulni is szoktak...

"Nem fogjuk körbehordozni a véres kardot, nem csábítunk el máshonnan játékosokat."

azért egy-egy megkeresés nem ártana :(

Jégkorong 2012.05.26. 13:24:02

@1885*:"azért egy-egy megkeresés nem ártana :(" - kit, kiket látnál szívesen a csapatban ?

1885* 2012.05.26. 18:52:25

@Jégkorong: Borbás, Hetler és ha nálam van a pontos labda akkor Dubek és Siki is jöhetne:D

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.27. 00:05:30

@Jégkorong:
Először is, mi az a 212 fős szurkoló?
Másrészt olvasd már el Raon írását, hátha átsüt az irónia! Nyilván kevés szurkoló örül a történteknek, de van, hogy a klub neki fájó döntést hoz..
Az utánpótlás kapcsán pedig nyugodtan álljunk meg egy szóra. Igen, évek óta tengődik a junior, hol Titánok, hol KisVolán néven. Hol indultak, hol nem. De azért azt látni kell, hogy a felnőttben való versenyeztetésük nem egészséges hosszútávon, és évről évre jobb perspektívák kínálkoztak. A készülőben lévő EYSL versenyeztetés még vonzóbb lesz. Sajnálatos dolog, hogy a "kiöregedő" juniorok közül nem tud mindenkit versenyeztetni a Volán. Annyi eszük legalább volt, hogy pl. Kiss Dávidnak edzői ajánlatot tettek. Remélhetőleg a többiek bennmaradhatnak az interliga vérkeringésében, bár lesz majd olyan is biztos, aki abbahagyja. De ettől még az EYSL korosztály korlátjáig a fiatalabbaknak adottak a lehetőségek.
Inkább azon kéne elgondolkozni, hogy miként lehetne a Kiss Dávid ügy kapcsán előtűnő szakadékot a honi és a külföldi profi jégkorong között áthidalni. A megélhetés kérdés a kevésbé tehetségeseknél már ifi előtt felmerül. Ezt támasztja alá a kerusz által vázolt junior és ifi versenyeztetési probléma is.

Indiana Jonescu 2012.05.27. 01:10:14

@trollfeeder: Ha hallgattál volna, bölcsebb maradhattál volna. :-S

Indiana Jonescu 2012.05.27. 01:14:10

@trollfeeder: 212 szerintem a kis Volán átlagnézőszáma 10%-os hibahatáron belül becsülve.

leonov 2012.05.27. 06:41:18

@Zergling: "Kósa Tízszázalék Lajos is levajazta a debreceni stadiont, itt is hátha egyszer történik valami." -Nem helyes!

A helyes név, pontosan: Kósa ötszázalék Lajos!
Azt mondjuk még a köztéri vécékben kirakott budipapírból is!!!

- HA Sofront hívják, akkor mennie kell! Az, hogy mit alkudik ki érte a Gabbá, az meg a saját dolguk. Mint az élő szerződés jogtulajdonosának van lehetősége bőven. Hogy ez pénz, vagy svéd edzőtábor, azt majd jól kiszámolja, a következő szempontok szerint.
1- saját érdeke(mi a jó a Volánnak?)
2- Sofron érdeke(mi a jó Sofronnak?)
3- Ide talán már be lehet tenni az MHÉ-t.

Ezt nem lehet az MHÉ(én a Magyar Hoki Érdekélnek fordítottam) szemszögéből nézni.
Az MHÉ majd az eredményből profitál.(-vagy nem). Ebben az esetben az MHÉ minimum harmad rendű kérdés.
Sofronnak kétségkívül nagyon jó szezonja volt.
Most van lehetősége feljebb lépni, hát most menjen ha hívják. A következő szezon még a következő és bármi megtörténhet. Sokkal többet mint a az EBEL gólkirályi cím, nemigen érhet el itthon.

-Az UTE előbb utóbb erőre fog kapni. Az idő nekik és a fiataljaiknak dolgozik. No, persze nem a szurkolóknak. Ez, két év múlva valóban igen kitűnő alap lehet egy csapat számára. Ugyanúgy, mint a Nika, Magosi, Jonkl stb. korosztály a DABnál. Csak, majd akkor nem szabad szétqrni.
Az ígéret, hogy még két kínlódós szezon jön, nos legalábbis nem egy heppening. Ebből a perspektívából nézve az elcsábítás nehezen is menne.

Jégkorong 2012.05.27. 11:45:27

@trollfeeder: „Először is, mi az a 212 fős szurkoló?” – ...:))))

„Másrészt olvasd már el Raon írását, hátha átsüt az irónia!” – te nyilatkoztál a Pékkel kapcsolatos döntésekről, nem Raon.

„Nyilván kevés szurkoló örül a történteknek, de van, hogy a klub neki fájó döntést hoz..” – a döntéshozóknak fáj a legkevésbé, a klub többi tagjának pedig valóban.

„De azért azt látni kell, hogy a felnőttben való versenyeztetésük nem egészséges hosszútávon, és évről évre jobb perspektívák kínálkoztak.” – én nem a mostani juniorok kapcsán írtam. Ettől függetlenül a fejlődés szempontjából sem hátrány…

„Sajnálatos dolog, hogy a "kiöregedő" juniorok közül nem tud mindenkit versenyeztetni a Volán.” – a korábbi évek gyakorlatát figyelembe véve nem tudás, hanem szándék, akarat kérdése. A hivatalos álláspontot ismerem, amely szerint sem jégidő, sem pénz nincs ( korábban sem volt ez másként ), de nem ez a valódi ok. A fehérvári elnökség kérésének eleget téve, a szövetség elnökségének döntése értelmében Fehérvárnak nem kell csapatot indítani ebben a szezonban a Molban, a hazai bajnokságban, ahogyan azt Gábor áprilisban predesztinálta. ( Emlékszel még az Ebeles játékosok által (is) tett korábbi nyilatkozatokra az OB1-ben való részvételük alkalmával ? Szakmailag nem éri meg… Innen fúj a szél ! A többi indok – pénz, jégidő, stb… - fontos, de másodlagos. )

„Inkább azon kéne elgondolkozni, hogy miként lehetne a Kiss Dávid ügy kapcsán előtűnő szakadékot a honi és a külföldi profi jégkorong között áthidalni.” – gondolkozzon az, aki dönt. Ezt idén Fehérváron megoldották…

Szoljanka 2012.05.27. 17:57:33

@Indiana Jonescu: Meg az újvárosi nézőszám harmada,a fővárosi fele...
Csak nálunk a második csapatról van szó...

Indiana Jonescu 2012.05.27. 20:37:34

@Szoljanka: Nem értem, mi a bajod, semmi cikizés nem volt a válaszomban, mint láttad, trollfeedernek segítettem értelmezni egy hozzászólást.

Szoljanka 2012.05.28. 12:14:36

@Indiana Jonescu: Ok, csak szeretik páran kihangsúlyozni a farm meccsek nézőszámát (amire valóban nem lehetünk büszkék), csak hogy máshol sem zsúfolt lelátók előtt mennek a meccsek - sajnos...

Jégkorong 2012.05.28. 14:17:12

@Szoljanka: „Ok, csak szeretik páran kihangsúlyozni a farm meccsek nézőszámát (amire valóban nem lehetünk büszkék)” – a tények makacs dolgok.

„csak hogy máshol sem zsúfolt lelátók előtt mennek a meccsek - sajnos...” – való igaz, de szar érzés volt az, amit idegenben megtapasztalhattál, amikor 2-3-4-szer többen követik a hazai mérkőzéseket, mint Fehérváron. Tudom, nem lehet mindenkinek minden második nap meccsre járni.:))) Most már ez a „probléma” is megoldódott.

Szoljanka 2012.05.28. 17:33:23

@Jégkorong: Megoldódott sajnos, pedig én például sokkal szívesebben mennék Mol-Ligás csapatok elleni meccsekre, mint az osztrák fiatalokat nézni..:(
Így alakult sajnos, 4 csapatot mi sem tudunk finanszírozni...:(

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.29. 09:36:16

@Indiana Jonescu: Juniorhoz képest egész hízelgő létszám.

JámborMalac 2012.05.30. 14:10:33

@Devo209:

shit. sosem jó látni, hogy a hazai jégkorong nagyjai befejezik. ki így, ki úgy.

Szoljanka 2012.05.31. 11:14:29

@jegib: nem kis dolog lenne - persze az Elitsereien sem - de ez mint tudjuk nem sokat jelent, Pire is volt KHL próbajátékon.

jegib 2012.05.31. 11:15:40

@Szoljanka: Félteném az oroszoktól, nem kész játékos még Sofi, sztem svédekkel jobban járna

jegib 2012.05.31. 11:16:44

@`durex: Brassó MOL ligából igazol, más nem érdekli :d :D

jegib 2012.05.31. 17:16:38

Tudtátok hogy Durco unokaöccse Tomas Zaborsky? :D

Szoljanka 2012.05.31. 17:49:20

@jegib: Nem, de kis országban sok jó hokis, így nem meglepő...:)
süti beállítások módosítása