Újra ellenfelünk Kazahsztán és Olaszország 2012.05.14 23:13 Hblog
Újra ellenfelünk Kazahsztán és Olaszország
2012.05.14. 23:24: Grumpy
50 komment
Címkék: olaszország finnország oroszország kazahsztán világbajnokság
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr324508908
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
taki17 2012.05.15. 01:11:36
Abszolut papirforma!
kapusLaci 2012.05.15. 08:38:33
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: nem szeretem a spagettit,inkább maradjunk a magyar izeknél:))
Skyblue 2012.05.15. 08:40:43
@kapusLaci:
Én inkább választom a spagettit, vagy a beafsteaket, mint a Boratot, a Daewoot, vagy a szusit! :D
Én inkább választom a spagettit, vagy a beafsteaket, mint a Boratot, a Daewoot, vagy a szusit! :D
veghist 2012.05.15. 08:48:30
Valamit nagyon benéztek a dánok azon a meccsen...
moszkvicssluszkulcs 2012.05.15. 08:53:48
Úgy látom, jövőre legalább nem kell izgulni a feljutás miatt...
2012.05.15. 08:56:00
@moszkvicssluszkulcs: norvég, francia, dán se lett volna izgulási alap
jágör68 2012.05.15. 09:08:37
Legyen Kazahsztán- belső Ázsia szépségeivel. 1- 1,5 hetet szétnézni.
Bajkonur, Almati, Aral- tenger (helye), sztyeppék, felföldek.
Megvan a jövő évi nyaralás, amennyiben...
Bajkonur, Almati, Aral- tenger (helye), sztyeppék, felföldek.
Megvan a jövő évi nyaralás, amennyiben...
Dallanan 2012.05.15. 10:50:04
Tudni, hogy meddig lehet jelezni a rendezés szándékát és mikor lesz döntés?
Voitih 2012.05.15. 10:53:14
@Dallanan: Május 18, azt nem tudom, ki pályázott még
petyagergő 2012.05.15. 10:59:04
Legyen Budapest, vagy Bolzano. Szerintem nincs szebb látvány több ezer magyar szurkolónál. A jelenlegi gazdasági helyzetben reálisan ez csak ezeken a helyszíneken valósulhat meg.
szanisz 2012.05.15. 11:05:51
@petyagergő: Jogos. Amúgy az olaszok ellen igenis lehet keresnivalónk, ügyelni kéne, hogy a kazah meccs és az olasz ne legyen egymáshoz annyira közel mint idén a két nagy meccs, és akkor behúzhatjuk akár. Valószínűleg néhány kanadai olasznak ismét derogálni fog a div 1 A.
veghist 2012.05.15. 11:21:20
@szanisz: Ha mi rendezünk, úgy rendezünk, hogy jó legyen :-). Szerintem megtanultuk idén hogy kell.
DonCsocso 2012.05.15. 11:31:22
Eddig meg csak Magyarorszag kandidalt, remeljuk, hogy ez igy is marad es akkor 12ezer magyar lesz megint a meccseken!
Ha nem, akkor meg megyunk barhova - vagy megnezzuk a teveben:)
Ha nem, akkor meg megyunk barhova - vagy megnezzuk a teveben:)
bErnamedve 2012.05.15. 11:39:09
Gyerekek, elnézve ezt a mostani VB-t nem vagyunk az A csoportos csapatok szintjén. Sem a kazahokkal sem az olaszokkal szemben reális esélyünk nincs a győzelemre. A többi csapattal szemben is háromesélyes a meccs (még koreával szemben is, emlékezzünk csak a 2010-es, 2011-es szenvedésünkre ellenük). Reális cél a csoportban maradás lehet. Bármily szomorú is ez a valóság ne rugaszkodjunk el annyira. Persze én örülnék a legjobban, ha mégegyszer átélhetném a csodát valamelyik A vb-n.
szanisz 2012.05.15. 11:41:17
@DonCsocso: én sem találtam más pályázatra utaló jelet eddig :D a britek kapcsán mondjuk meglepő.
szanisz 2012.05.15. 11:45:15
@bErnamedve: Az olaszok esetén sok múlik az érkező kereten. Nem látom be, hogy miért ne lenne esélyünk ellenük, amikor tavaly is csak egy hajszálon múlott, és szerintem jövőre még erősebb lesz a keretünk. Persze ettől még ők az esélyesebbek.
bErnamedve 2012.05.15. 11:53:34
@szanisz: Addig, amíg nem tudunk javítani az emberelőnyös, emberhátrányos játékunkon, addig az A csoport alját képviselő csapatok ellen nincs esélyünk. Ahhoz pedig, hogy javulni tudjunk több kellene, a taktikai elemeknél.
gogosz 2012.05.15. 11:55:26
Feljutás csoda, bronzérem bravúr, bennmaradás alap.
szanisz 2012.05.15. 11:56:32
@bErnamedve: Szerintem fejlődhetünk ebben. Nem kellene állandóan a Vas-Ladányi-Sofron triót erőltetni előnyben pl, a Volánban sem olyan meggyőzőek (mert már kiismerték őket). Ha nem fejlődünk itt, tényleg esélytelen a dolog.
bErnamedve 2012.05.15. 12:03:33
@szanisz: Az A csoportos szinthez nem vagyunk elég robbanékonyak, nincs meg a kellő fizikum és állóképesség. Az egyes játékhelyzetek lereagálásában is előttünk járnak. Ezeket a csapatokat csak A csoportos hokival lehet megverni. És véleményem szerint - sajnos - mi nem tudunk sorozatosan A csoportos hokit játszani. Ne legyen igazam, de ugyanúgy bele fogunk fáradni a végére, mint idén.
Káosz Professzor 2012.05.15. 12:10:48
@bErnamedve: Nem kell, hogy legyen reális esélyünk a feljutásra. Elég lesz a meglepetés is :).
Sapporoban volt reális esély? Nem.
Sapporoban volt reális esély? Nem.
bErnamedve 2012.05.15. 12:18:33
@Káosz Professzor: Való igaz. Sapporoban sem volt reális esély, de az még csak meglepetés sem volt. Az maga volt a csoda! Megismétlődhet egy ilyen csoda mégegyszer? A CSAPAT biztosan megérdemelné, na meg a szurkolók is. Hajrá Magyar Hoki!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.15. 12:27:03
@gogosz: remeljuk ez igy is marad meg jopar evig, es akkor gond 1 szal se.
HAJRA MAGYAROK!!!!!
HAJRA MAGYAR HOKISZURKOLOK!!!!
HAJRA MAGYAROK!!!!!
HAJRA MAGYAR HOKISZURKOLOK!!!!
Skyblue 2012.05.15. 12:34:35
@szanisz:
Igen, valószínűleg annak tudatában nincs hozzá képük, hogy tudják, mi pályázunk (eddig úgy néz ki egyedül), akik bent tartották őket a Div 1 A-ban.
Igen, valószínűleg annak tudatában nincs hozzá képük, hogy tudják, mi pályázunk (eddig úgy néz ki egyedül), akik bent tartották őket a Div 1 A-ban.
veghist 2012.05.15. 12:38:55
@gogosz: harmadiknál lejjebb kudarc.
veghist 2012.05.15. 12:42:53
@Skyblue: Ennél egyszerűbb a dolog. Nincs rá pénzük. IIHF előírások miatt csak Nottinghamben tudnának rendezni, ott meg olyan bazi nagy a bérleti díj, hogy nagyon bukó lenne a rendezés, főleg mivel a britek még a saját meccseikre se mennének el, nem hogy 3-4000 ember menyjen ki semleges meccsekre, mint tavaly Budapesten. Ezért kapunk többek közt könnyen VB-t, mert sokan mennek ki.
Döngi 2012.05.15. 13:02:40
A vb. alatt a plaskovica rettenetes füstjében megfogalmazódott bennem, hogy írok valamit, de inkább halogattam. Most higgadtan írok pár gondolatot.
1. Szögezzük le, hogy a mostani csapatunk a valaha volt legjobb magyar jégkorong válogatott csapat.
2. Szapporo csoda volt, a Japán és Ukrán csapat legyőzése „A” csoportot ért. Akkor a Japánok ellen a meg nem adott góljuk miatt mákunk volt. Az Ukránok ellen meg (akik lenéztek minket – kvázi 0:3-nál vettek minket komolyan) 10 körömmel védekeztünk.
3. A feljutásra 2013-ban nagyobb esélyünk van, mint idén volt, de ez csak 1 évre szóló tagságot jelenthet az „A” csoportban.
Vagyis tovább kellene lépnünk. A bulielhozatal, emberhátrány kivédekezése, illetve az előny belövése alapdolog ebben a játékban. Ehhez olyan sorok kellenek, akik rutinnal rendelkeznek.
ÉS ITT VAN A FŐ GOND!
Ocskay papa is részben megvédte a játékosokat, hogy ők is emberek és lehet rossz napjuk, az egy dolog!
Az, hogy Godó az egyik kedvenc játékosom az is egy dolog, de ez a generáció már nem tud hova fejlődni. 35 évesen nem lesz olyan fizikum, hogy előnyben, hátrányban, főidőben valaki „A” csoportos szintjen menjen!
Vagyis kell a fiatalítás, még azon az áron is ha egy két évig a stabil bennmaradás a cél.
Azért azt látni kellett, hogy a húzóembereinknek nem ment. A fiatalok jól teljesítettek, kivéve Hegyit (de nem rajta akarom elverni, neki még bőven van ideje javítani).
Szóval kellenek a fiatal speciális sorok, különben csak reménykedünk, hogy feljussunk, és ha feljutottunk egyből ki is esünk.
1. Szögezzük le, hogy a mostani csapatunk a valaha volt legjobb magyar jégkorong válogatott csapat.
2. Szapporo csoda volt, a Japán és Ukrán csapat legyőzése „A” csoportot ért. Akkor a Japánok ellen a meg nem adott góljuk miatt mákunk volt. Az Ukránok ellen meg (akik lenéztek minket – kvázi 0:3-nál vettek minket komolyan) 10 körömmel védekeztünk.
3. A feljutásra 2013-ban nagyobb esélyünk van, mint idén volt, de ez csak 1 évre szóló tagságot jelenthet az „A” csoportban.
Vagyis tovább kellene lépnünk. A bulielhozatal, emberhátrány kivédekezése, illetve az előny belövése alapdolog ebben a játékban. Ehhez olyan sorok kellenek, akik rutinnal rendelkeznek.
ÉS ITT VAN A FŐ GOND!
Ocskay papa is részben megvédte a játékosokat, hogy ők is emberek és lehet rossz napjuk, az egy dolog!
Az, hogy Godó az egyik kedvenc játékosom az is egy dolog, de ez a generáció már nem tud hova fejlődni. 35 évesen nem lesz olyan fizikum, hogy előnyben, hátrányban, főidőben valaki „A” csoportos szintjen menjen!
Vagyis kell a fiatalítás, még azon az áron is ha egy két évig a stabil bennmaradás a cél.
Azért azt látni kellett, hogy a húzóembereinknek nem ment. A fiatalok jól teljesítettek, kivéve Hegyit (de nem rajta akarom elverni, neki még bőven van ideje javítani).
Szóval kellenek a fiatal speciális sorok, különben csak reménykedünk, hogy feljussunk, és ha feljutottunk egyből ki is esünk.
pitybull 2012.05.15. 13:26:07
Döngi:
Egyetértek. Változtatni kell, mert anélkül bizony nem megy. Nagy öröm, hogy egyre több fiatal játszik külföldön, ami azt jelenti, hogy jó az utánpótlás. De sajnos az eredmények, versenyek azt is, hogy nem eléggé. Ezen kell változtatni és folytatódik az a dicsőséges út ami idáig vezetett!!! Remélem megy is tovább!!!
Egyetértek. Változtatni kell, mert anélkül bizony nem megy. Nagy öröm, hogy egyre több fiatal játszik külföldön, ami azt jelenti, hogy jó az utánpótlás. De sajnos az eredmények, versenyek azt is, hogy nem eléggé. Ezen kell változtatni és folytatódik az a dicsőséges út ami idáig vezetett!!! Remélem megy is tovább!!!
szanisz 2012.05.15. 13:58:36
@bErnamedve: Az A-csoportos szinthez képest valóban nem, ha feljutunk, kiesünk, tiszta sor. De hogy verjük Koreát, Japánt, a briteket és egy ki-ki meccsen az olaszokat, ehhez nem kell A-csoportos szint.
veghist 2012.05.15. 14:34:16
Dobjunk össze valami nagyobb összeget az első magyar fiatal hátvédnek, aki tud és mer a kékről lőni, mert én ebben látom a nagy lemaradásunkat. Mindenki tudja, hogy nem lövünk a kékről, ki se mozdulnak a hátbédekre, nincs hely a csatároknak... Tudja az ellenfél, hogy felállt emberelőnyben se vagyunk emberelőnyben. Szerintetek miért lő sokkal több gólt 5 az 5-ben mind a válogatott, mind a Volnán?
jágör68 2012.05.15. 14:39:49
Maradjunk bent és fiatalítsunk.
Semmi értelme feljutni, hogy aztán 39- 2-es mérleggel kiessünk. Mert ez lenne a vége, bármennyire örülnénk is neki.
Sürgősen erőltetni kell a fiatal védőket, támadókat kemény sorozatmeccseken.
A fiatalokat meg mindenképpen elengedni erősebb bajnokságba, ha ajánlatot kapnak.
Olyan nagy lóvét úgysem hoz- sőt inkább visz- az EBEL- szereplés, hogy be ne lehetne áldozni 1-2-szezont.
Semmi értelme feljutni, hogy aztán 39- 2-es mérleggel kiessünk. Mert ez lenne a vége, bármennyire örülnénk is neki.
Sürgősen erőltetni kell a fiatal védőket, támadókat kemény sorozatmeccseken.
A fiatalokat meg mindenképpen elengedni erősebb bajnokságba, ha ajánlatot kapnak.
Olyan nagy lóvét úgysem hoz- sőt inkább visz- az EBEL- szereplés, hogy be ne lehetne áldozni 1-2-szezont.
szanisz 2012.05.15. 15:00:27
@veghist: egyetértek. Hozzáteszem, Szirányi jól lő távolról, de tényleg.
@jágör68:
Azért még egy A-csoportos szereplés sok olyan közvetett hatással lehet a honi jégkorongra (pl több fiatal veszi komolyan, kezd neki), ami mellett eltörpül az, hogy mikorra fejezzük be a fiatalítást. Hozzáteszem, egyfolytában azon vagyunk, és szerintem jól haladunk.
@jágör68:
Azért még egy A-csoportos szereplés sok olyan közvetett hatással lehet a honi jégkorongra (pl több fiatal veszi komolyan, kezd neki), ami mellett eltörpül az, hogy mikorra fejezzük be a fiatalítást. Hozzáteszem, egyfolytában azon vagyunk, és szerintem jól haladunk.
komolytalan samu 2012.05.15. 15:02:48
@szanisz: abszolút.
A feljutás nem elvárás, és egy jó darabig nem is lesz az, de én úgy érzem már nem is csoda kategória, csak nagy bravúr. Az olaszok (a játékoskerettől függően akár kilóméterekkel is) ugyan általában esélyesebbek nálunk, de már tavaly sem a csoda esélye figyelt a BS lámpáin, a játékképet erőviszonyokat nézve legalábbis.
A harmadik hely pedig reálisan már nem bravúr, csak kőkemény, koncentrációval kiharcolt realitás. Japánnal, Koreával együtt. Egy hajszállal már jobbak vagyunk, csak az a kérdés, tudjuk e az adott meccsen hozni a hajszálat (vagy többet).
A harmadik helytől lejjebb kudarc, de nem tragédia, az egyik kiesőt megcsípni, feljutni bravúr.
Benn maradni, na az a csoda. Mert A csoportosak nem vagyunk az tény.
A feljutás nem elvárás, és egy jó darabig nem is lesz az, de én úgy érzem már nem is csoda kategória, csak nagy bravúr. Az olaszok (a játékoskerettől függően akár kilóméterekkel is) ugyan általában esélyesebbek nálunk, de már tavaly sem a csoda esélye figyelt a BS lámpáin, a játékképet erőviszonyokat nézve legalábbis.
A harmadik hely pedig reálisan már nem bravúr, csak kőkemény, koncentrációval kiharcolt realitás. Japánnal, Koreával együtt. Egy hajszállal már jobbak vagyunk, csak az a kérdés, tudjuk e az adott meccsen hozni a hajszálat (vagy többet).
A harmadik helytől lejjebb kudarc, de nem tragédia, az egyik kiesőt megcsípni, feljutni bravúr.
Benn maradni, na az a csoda. Mert A csoportosak nem vagyunk az tény.
bErnamedve 2012.05.15. 15:13:31
Azt azért senki ne felejtse el, hogy tavaly, mikor az olaszokkal a hosszabbításig vittük, csak 4 meccset játszottunk, és közte olyan csapatokkal, mint Hollandia és Spanyolország. Hogy a sorozatterhelést kemény ellenfelekkel szemben hogy bírjuk, megmutatta az idei vb.
Dallanan 2012.05.15. 15:20:27
@jágör68: "Maradjunk bent és fiatalítsunk.
Semmi értelme feljutni, hogy aztán 39- 2-es mérleggel kiessünk."
Ez max. egy jégkorong menedzser játékban elfogadható stratégia. :)
Semmi értelme feljutni, hogy aztán 39- 2-es mérleggel kiessünk."
Ez max. egy jégkorong menedzser játékban elfogadható stratégia. :)
Dallanan 2012.05.15. 15:26:30
Japán azért elég necces, az utóbbi 2 tétmeccsen nekünk jött ki jobban a lépés, a szerencse is velünk volt, azonban apróságokon múlik, hogy nyerünk, vagy veszítünk. Sajnos benne van a pakliban, hogy a következő meccsen Fortuna nem nekünk kedvez. Koreánál és briteknél jobb játékerőt képviselünk, ezt kimondhatjuk.
szanisz 2012.05.15. 15:37:16
@Dallanan: Japán necces, de az idei taktikával (nem kitámadva) szerintem behúzzuk. Az olasz meccs lesz a kulcs ismét.
komolytalan samu 2012.05.15. 15:37:38
@jágör68: A gazdasági helyzet mondjuk rohadtul nem kedvez, hogy finoman fogalmazzunk, de úgy hiszem a hazai (vagy inkább saját irányítású) liga tehet hosszú távon a legtöbbet a komoly előrelépésért.
Amit kívülről látok: a szövetség és néhány csapat ha nem is tökéletes, de a magyar viszonyok között lenyűgöző munkát végez ezért. Foggal körömmel.
Viszont józan paraszti (avagy primkó) logikával nézve a hoki szurkolói bázisának drasztikus bővítése nélkül ez lehetetlen küldetés.
Csak a jelenleginél nagyságrenddel több szurkoló tud eltartani egy minőségileg magasabb hokit, mert az termel ki hosszú távon több tehetségesebb gyereket, akik aztán a folyamatos versenykényszerben ki is hozzák magukból ezt a tehetséget. A nagyságrendileg több szurkoló, tv vagy monitor képernyő előtt, és a lelátókon szív be több szponzori pénzt, amivel az utánpótlásképzés és a profi hoki a mostani inkább önkormányzati, állami függéshez képest kevésbé lenne kiszolgáltatott. Azaz stabilabb, kiszámíthatóbb gazdálkodással működne.
Tudom, hogy vannak itt magyar hoki élet meghatározó arcai közül páran.
Tőlük kérdezem: Van valami koncepció erre? Hogyan lehetne a hokit jobban megmutatni iskolákban, vidéken roadshowkkal akármivel. Hogyan lehetne segítséget nyújtani pl olcsóbb (még minőségi) felszerelések beszerzésében a családoknak, mert nem mindenhol van TAO pénz(akció ajánlók, de ne adj isten szponzori szerződés vmely sportáruházzal, forgalmazóval, mondjuk komolyabb kedvezményért bejegyzett egyesületi tagoknak)?
Jégpálya építési tanácsok, tájékozató, útmutató a fellocsolt, spriccelt minimáltól, két kapuval a kisebb, nem szabvány, hűtőgépes sátrason át egy egyszerű csarnokig.
Szépen lassan így is fejlődik a bázis, nem mondom, de a jelentős előrelépéshez az áhított A csoporthoz, a fentiek nélkül még hosszú évtizedekig alatt sem biztos, hogy eljutunk.
Ettől tartok.
Amit kívülről látok: a szövetség és néhány csapat ha nem is tökéletes, de a magyar viszonyok között lenyűgöző munkát végez ezért. Foggal körömmel.
Viszont józan paraszti (avagy primkó) logikával nézve a hoki szurkolói bázisának drasztikus bővítése nélkül ez lehetetlen küldetés.
Csak a jelenleginél nagyságrenddel több szurkoló tud eltartani egy minőségileg magasabb hokit, mert az termel ki hosszú távon több tehetségesebb gyereket, akik aztán a folyamatos versenykényszerben ki is hozzák magukból ezt a tehetséget. A nagyságrendileg több szurkoló, tv vagy monitor képernyő előtt, és a lelátókon szív be több szponzori pénzt, amivel az utánpótlásképzés és a profi hoki a mostani inkább önkormányzati, állami függéshez képest kevésbé lenne kiszolgáltatott. Azaz stabilabb, kiszámíthatóbb gazdálkodással működne.
Tudom, hogy vannak itt magyar hoki élet meghatározó arcai közül páran.
Tőlük kérdezem: Van valami koncepció erre? Hogyan lehetne a hokit jobban megmutatni iskolákban, vidéken roadshowkkal akármivel. Hogyan lehetne segítséget nyújtani pl olcsóbb (még minőségi) felszerelések beszerzésében a családoknak, mert nem mindenhol van TAO pénz(akció ajánlók, de ne adj isten szponzori szerződés vmely sportáruházzal, forgalmazóval, mondjuk komolyabb kedvezményért bejegyzett egyesületi tagoknak)?
Jégpálya építési tanácsok, tájékozató, útmutató a fellocsolt, spriccelt minimáltól, két kapuval a kisebb, nem szabvány, hűtőgépes sátrason át egy egyszerű csarnokig.
Szépen lassan így is fejlődik a bázis, nem mondom, de a jelentős előrelépéshez az áhított A csoporthoz, a fentiek nélkül még hosszú évtizedekig alatt sem biztos, hogy eljutunk.
Ettől tartok.
szanisz 2012.05.15. 15:43:49
@komolytalan samu:
Marketing terén is van mit előrelépni. Jó néhány sportszerető ismerősöm nem tudott például arról A Bp Stars relatív remeklése idején (amikor pariban voltak a Csíkszeredával, Dabbal), hogy van a fővárosban ütőképes csapat. Nem mindenki bújja a blogokat, mint mi, az ilyen kocaszurkolókhoz kellene eljutni még jobban a kluboknak.
Marketing terén is van mit előrelépni. Jó néhány sportszerető ismerősöm nem tudott például arról A Bp Stars relatív remeklése idején (amikor pariban voltak a Csíkszeredával, Dabbal), hogy van a fővárosban ütőképes csapat. Nem mindenki bújja a blogokat, mint mi, az ilyen kocaszurkolókhoz kellene eljutni még jobban a kluboknak.
komolytalan samu 2012.05.15. 15:58:42
@szanisz: Persze. A szurkolói bázis bővítésének ez is elengedhetetlen része.
Kitalálni, kiket és hogyan akarunk elérni, megfogni, berántani. Hogyan a gyerekeket, hogyan a sport, de nem hokirajongó felnőtteket. Hogyan ültessük le őket hokimeccset nézni (ahhoz persze folyamatos közvetítés), és hogyan lehet aztán a tévészurkolót lelátóra csalni.
De a közvetítésekre egy ötlet pl.
Ha lenne a MOL liga meccseknek visz jó minőségű streamje én nem sajnálnék pénzt sem érte. Paypal, SMS, 2-3 száz forintot még sokan megengedhetnek maguknak. A mérkőzések rögzítése úgy tudom már kötelező, tehát csak egy 2 mbites kimenő vonal és egy bérelt szerver kell.
Kitalálni, kiket és hogyan akarunk elérni, megfogni, berántani. Hogyan a gyerekeket, hogyan a sport, de nem hokirajongó felnőtteket. Hogyan ültessük le őket hokimeccset nézni (ahhoz persze folyamatos közvetítés), és hogyan lehet aztán a tévészurkolót lelátóra csalni.
De a közvetítésekre egy ötlet pl.
Ha lenne a MOL liga meccseknek visz jó minőségű streamje én nem sajnálnék pénzt sem érte. Paypal, SMS, 2-3 száz forintot még sokan megengedhetnek maguknak. A mérkőzések rögzítése úgy tudom már kötelező, tehát csak egy 2 mbites kimenő vonal és egy bérelt szerver kell.
Rossonero_HUN 2012.05.16. 07:49:30
@bErnamedve: Szerintem meg el se induljunk a jövő évi vb-n!! Nem értem,miért erőlteted ezt. Amit írsz, azt mindenki tudja itt, legfeljebb árnyaltabban látja. Így lesz ez akkor is, ha még ötször kifejted, mennyire nincs esélyünk ;)
eszel59 2012.05.16. 09:39:29
@Rossonero_HUN: Azért csak induljunk el a VB-n,legalább kalandvágyból!
Aztán bsszúból nyomjuk le az olaszokat,virtusból meg a kazahovokat!(A szóhasználat forrásának megjelölése:M.É.szalonspiccesen,2007-ben Miskolci Jégcsarnok lelátóján a kazahok elleni meccs előtt.)
Aztán bsszúból nyomjuk le az olaszokat,virtusból meg a kazahovokat!(A szóhasználat forrásának megjelölése:M.É.szalonspiccesen,2007-ben Miskolci Jégcsarnok lelátóján a kazahok elleni meccs előtt.)
bErnamedve 2012.05.16. 13:28:29
@Rossonero_HUN: Na jó, nem bánom. Induljunk a VB-n! ;-) Sőt, továbbmegyek: ha nincs ellenedre még ott is leszek és a helyszínen követem végig az eseményeket! És megígérem, hogy a magyaroknak fogok szurkolni! :-)
Rossonero_HUN 2012.05.16. 15:09:23
@bErnamedve: Mi lenne,ha akkor én is mennék? És ráadásul bizakodva, amivel persze felvállalom a csalódás nem oly valószínütlen kockázatát:)
bErnamedve 2012.05.16. 15:26:04
@Rossonero_HUN: Ebben semmi kockázat nem lesz! Mindenképpen csalódni fogunk! Ha nem jutunk fel akkor azért, ha feljutunk, akkor meg azért, kellemesen! :-) A jégen érzelmektől mentes játék, hideg fej kell. De mi szurkolók megengedhetjük magunknak, hogy több érzelmet vigyünk az egészbe. Bármit is irkafirkáltam itt az előzőekben, ha feljutunk nehezen találsz majd nálam boldogabb embert! :-)Sőt én leszek az első aki minimum egy pálinkára meg egy sörre meghív ha így lesz! Ha nem akkor meg azért.. :-)