Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1224) Csíkszereda (1374) DAB (1198) ebel (2415) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1651) felkészülés (2263) FTC (1482) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1517) nhl (4935) nők (1315) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1084) utánpótlás (1304) UTE (1307) válogatott (2259) vb (2471) videó (2122) Összes címke

A román szövetség másfajta Mol Ligát akar

2012.05.13. 21:43: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

A román szövetség másfajta Mol Ligát akar 2012.05.13. 21:20 F. Kapus

48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr584506734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Video Tóni 2012.05.13. 21:53:38

Ezaz Kerusz, csak keményen! Véget kell vetni a szarkavarásnak!

Pözsó 2012.05.13. 22:05:33

Miért nem vagyok meglepve hogy már megint a Steua keveri a szart?!?!? trééfa :S

ultra viola 2012.05.13. 22:06:38

Másfajtát akarnak, akkor szervezzenek maguknak!
Kíváncsi lennék mit szólna az EBEL vezetősége egy hasonló magyar okoskodáshoz!?
Nagy valószínűség szerint, újra lenne két AV 19 a MOL Ligában... :)))

Vincenzo90 2012.05.13. 22:56:02

Szteli játszadozik. Marha nagyra vannak magukkal, és annyiból igazuk van, hogy a ligának csak jó, ha ők vannak. Ha nem is meghatározó tényezőként, de azzá válhatnak, és földrajzi, gazdasági, politikai szempontból fontos sarokkövei lehetnek a ligának. Gyakorlatilag a románok felé ők tehetik eladhatóvá ezt az egészet. Bár eredmény eddig ló...., de nagyra vannak magukkal. Nem tudom, hogy a MOL mit szólna a kiválásukhoz, és hogy ők mit kezdenének. Ez utóbbi kérdés miatt nevetséges ez a fenyegetőzés sokadszor, de majd egyszer ők is megtanulják, mit jelent az adott szó, a határidő, a gerinc, stb... Van egy kis lemaradás ottan a nagyon-távol-keleten.

Doktor Böle 2012.05.13. 23:11:08

@Vincenzo90: Milyen jól passzolt volna melléjük a másik móc csapat is!

hüjeliba 2012.05.13. 23:32:41

Egy hete még úgy tűnt előbb érünk a bajnokság szervezésének végére mint az EBEL. Furcsa is lett volna....

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.14. 00:16:01

Az RJSz meggátolhatja a Szereda és a Brassó indulását?

Rossonero_HUN 2012.05.14. 06:51:19

Vártam már vmi fordulatot,eddig túl gördülékenynek hatot ez a szervezősdi (mindig kibújik a szög a zsákból, ha magyar-román együttmüködésről van szó). Remélem,h meg lesz a 10 csapat, Stelistül!

ZoltaN 2012.05.14. 07:35:14

@Vincenzo90: Gerinc.... az mi??? Mindig is ez volt a Steua-nal, csak hogy szokjatok meg ti is. Braso az egy kulon fogalom meg nekunk is, most kezdjuk mi is szokni.@trollfeeder: Nem tudom hogy menyire akarja meggatolni a RJSZ az indulsukat de ha nem lesz a liga kozos szervezesu akor Szereda nem kap penzt az allamtol[ en igy ertelmeztem].
Remelem meg lessz a Steaua, Brasso, meg a kozos rendezes is.

kanada09 2012.05.14. 07:56:18

@Vincenzo90: A MJSZ nem ultima'tumot kell adjon hanem megolda'st. A progym ,szereda meg Brassot kell segiteni,ha ezek akarnak maradni akkor mint magyarok be jegyzik az o"sszes jatekosokat az MJSZ-ne'l,es szarni a Roman szo"vetsegre,Ez a 3 csapat nevezhet akarmilyen ifiket a Roman felno"tt bajnoksagba es az elso" csapatuk jatszahat a MOL-ba tovabra is,es igy megkapjak a va'rostol a penzt is ,Brasoban Kb 600 ezer Euro,Ha hagyjak akkor a Romanok fogni akarnak diktalni es iranyitani az egesz bajnoksa'got.

check 2012.05.14. 08:39:42

Azért azt megkérdezném a téma ismerőitől, hogy Sztelinek ez az érdeke? Mert a viselkedésükből arra tudok következtetni, hogy hátulról keményen súgnak, mi lenne a helyes...

csatoimi 2012.05.14. 09:36:32

Ez a két csoportos ötlet is egy nagy hülyeség volt, ami eddig működött, azt kell követni.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.14. 10:33:35

Ha jól értem, ez akkor a zsarolásnak az a fajtája, hogy az RJSz először a Sztelit akarja visszaléptetni, aztán elkezd majd vakarózni a Szereda és a Brassó indulásán is. Pontosabban már az anyagiakon el is indult.
Valahányszor előjön egy nekik nem tetsző momentum, mindig előveszik majd ezt az adukártyát?
A Stelinek sem lehet érdeke összerúgni a port, szóval nem egészen világos mit akarnak elérni. A Galac benyomásához azért jobban kéne ügyeskedni.
Ha sikerül zöldágra vergődni velük, akkor a Stelit kötelezném a történtek után, hogy adjon a garanciákat a szezon végigjátszására (lásd EBEL vs. Jesenice).

ultra viola 2012.05.14. 10:44:22

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: a nagy Volán és a farm :))
Mert kibasznák mindkettőt... De ez csak metafora volt! :)))
A labancok meg se hívták a DAB képviselőit a következő szezon egyeztető tárgyalására, úgy döntöttek. Addig amíg a kisebbség diktálhat, nem fog komolyodni a liga...
Ez kb. olyan, mintha az AV 19 visszalépéssel fenyegetőzne, ha a DAB nem indulhat az EBEL-ben. Nagy lenne a riadalom EBEL-éknél! :))))

csatoimi 2012.05.14. 10:56:09

@Iceblack: Azért épp nem olyan, mert az Ebelben nincs öt magyar csapat a hat osztrák mellett, na meg az össz kiírásból felét nem magyarok nyerték. Na, de persze, ennek ellenére nem a sértődöttet kell játszani, hanem le kell ülni józan fejjel tárgyalni, az RJSZ részéről is.

gabute 2012.05.14. 10:59:40

Szerintem a két szlovákiai csapat csatlakozásával - feltéve, hogy normális keretet hoznak össze - a világon semmi szükség a Steauára. Sokkal messzebb vannak, mint Érsekújvár vagy Máriatölgyes - legalábbis a magyar csapatoknak - állandóan botrány van körülöttük, és nekik van messze a legkevesebb érdeklődőjük.

Lapke76 2012.05.14. 11:04:23

@csatoimi: Igen a józan ész nem hátrány. :)
@gabute: Ezt pedig nem ártana a Stellinek is észrevenie. A nagy baj az, hogy egy ilyen megoldással a Csikszeredát szívatnánk meg legjobban, ami viszont biztos, hogy nem érdek.

ultra viola 2012.05.14. 11:16:43

@csatoimi: "az össz kiírásból felét nem magyarok nyerték"
Imi, Imi! Miért románok? :))

csatoimi 2012.05.14. 11:21:49

@Iceblack: Nem tudom, hogy te miről beszélsz, de én arra értettem, hogy az Ebel kiírások felét nem magyar csapatok nyerték, hogy akkora szükség legyen rájuk :) A Molban jobban szüksége van a két országnak egymásra, mint az Ebelben a Volánra.

krumplee 2012.05.14. 13:23:47

Azért a miskolciak szerintem térdre rogytak volna örömükben, ha mehettek volna Csíkba, Brassóba, Bukarestbe, meg Galacra a kétcsapatos liga keleti csoport egyik tagjaként:)

krumplee 2012.05.14. 13:24:29

kétcsoportos persze.

kerusz 2012.05.14. 13:32:26

@krumplee: Ez a veszély sosem fenyegetett. A javaslatban így lettek volna a csoportbeosztások:

ifj. Ocskay Gábor divízió:
Dab.Docler
Ferencvárosi TC
Miskolci Jegesmedvék
Sapa Fehérvár AV19
Újpesti TE
HC Nové Zámky vagy HK Dubnica

Varga Dezső divízió:
ACS Corona Brasov
CSM Dunarea Galati
HSC Csíkszereda
Progym-VSK Csíkszereda
Steaua Rangers
Partizan Beograd

papi79 2012.05.14. 13:36:21

@kerusz: es az otlet szerint mennyit jatszottak volna keresztbe a csapatok, es hogy alakult volna csoporton belul a merkozesszam?

kerusz 2012.05.14. 13:57:09

@papi79: Május 2-i javaslat:

csoporton belül 3 oda-vissza (30 meccs)
másik csoporttal 2 oda-vissza (24 meccs)

a play-offot bemásolom:

"play-off:
1. Verzio: Csoporton beluli bajnok –
Csoport Elodontok: a.sz. 1 –a.sz. 4, A.sz 2. –a.sz 3 (3 nyert merkozesig)
Csoport Dontok : a.sz. 1. – a.sz. 2. (4 nyert merkozesig)
Liga donto: Nyugati Csoport bajnoka – Keleti Csoport bajnok (4 nyert merkozesig)

A Play-off masodik verziojan meg dolgozunk, es az akkor lepne ervenybe, ha pl a Keleti csoport elso negy helyezetje kozott lenne a Partizan Belgrad. (A Roman Bajnoksag play-off –ot kellene maskep rendezni)"

Május 5-i javaslat:

"Alapszakasz: 2 oda – vissza fordulo a csoporton belul + 1 oda – vissza fordulo a masik csoport csapataival
Csapatonkent 32 merkozes
Superliga:
Mindket csoport 1- 4 helyezett jatszana 1 oda – vissza fordulot (a csoportelso 4 ponttal, a 2-ik 3 ponttal , a 3-ik 2 ponttal es a 4-ik 1 ponttal kezdene a Superligat) – 14 merkozes / csapat

Play-off
Negyeddontok: Superliga 1 – 8, 2 – 7, 3 – 6 es 4 -5 (3 nyert merkozesig)
Elodontok: Superliga 1 –Superliga 4-ik, Superliga 2. – Superliga 3 (3 nyert merkozesig)
Donto : Superliga 1. – Superliga 2. (4 nyert merkozesig)

A május 5-i javaslat már nyilván okafogyott volt a 4-i döntések után, de a történelmi hűség kedvéért azért jeleztem, hogy volt egy ilyen is.

krumplee 2012.05.14. 14:09:34

@kerusz: ja vagy úgy. azért elegánsan csak az egyik szlovákiai csapattal számolva:)

hát nyilván az RJSZ-nél szempont volt, hogy szinte a komplett román bajnokságot letudták volna a mol liga égisze alatt.

Mi van amúgy, ha a steaua megmakacsolja magát? Meghívást kaphat a progym-VSK?

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.05.14. 14:18:37

@krumplee: Végül is az OB1 is teljes része a MOL ligának , a román bajnokság miért ne lehetne?
Egyébként ezekben a formákban máris másképp tűnik a lebonyolítás, főleg a második verzió elfogadhatóbb. Ha mondjuk a Superligában mind a 12 csapat részt venne, az alapszakaszban első 5, második 4, harmadik 3, negyedik 2, ötödik 1, hatodik 0 ponttal 1 oda-vissza körrel, majd playoff 1-8, 2-7, 3-6, 4-5 lebonyolításban és a továbbiakban mint az EBEL, vagy NHL-ben, akkor talán még elfogadható is lehetne...számomra!
Gondolom a költséghatékonyság miatt is lett így számolva.

kerusz 2012.05.14. 14:18:44

@krumplee: Szerintem ne láss bele többet abba, hogy a szlovákiai csapatok vagylagosan voltak a listán az első körben (a második körben a Fehérvár helyén megjelent a másik is) - ekkor még a ligaülés és a csapatok bemutatkozása előtt voltunk. A világ nem összeesküvés-elméletekkel működik.

Progym: vannak érvényes többségi döntések, így pl.:
- legfeljebb 10 csapatos lehet a következő szezonban a MOL Liga (felhívom a figyelmet a "legfeljebb" szóra)
- a Progym-VSK jelentkezését a csapatok nem támogatták.

Ezek nyilván kötik a ligát és a tagokat.

tiz2 (törölt) 2012.05.14. 19:49:53

Amit nem értek ebben az ügyben, az az, hogy az RJSZ és az MJSZ egyáltalán nem kommunikál egymással? Manapság ez annyira furcsa, e-mail, telefon stb.

Nyilván hivatalos dolgokat le kell írni előbb vagy utóbb, de ennyire nincs párbeszéd a két szövetség között?

Vincenzo90 2012.05.14. 22:39:38

Na, megvan a megoldás. A Steaua ha kilép önként, akkor a Progym-ot meg lehet hívni utólag. Meg lehet őket fenyegetni vele.

papi79 2012.05.15. 02:20:56

@tiz2: Ezt en sem ertem, raadasul ha jol emlekszem, es meg azota nem valtozott a dolog, ott is magyarok ullnek, vagy legalabbis magyarok is ulnek ott. Vagy ezek olyan emberek, hogy inkabb ne ulnenek?

papi79 2012.05.15. 02:28:21

@kerusz: Koszonom valaszod! Nem szamitva a kozles modjat, es azt hogy hatarozatok utan probaljak sajat akaratukat atvinni, en nem is tartanam annyira elvetnivalo otletnek ezt a javaslatot. Esetleg lehetne valami hasonlo rendszert kidolgozni a kovetkezo utani szezonra, persze nem ilyen ad-hoc modra mint ahogy most akarjak, hanem rendesen megtargyalva, megszavaztatva. Mint otletrol mi errol a szemelyes velemenyed? Elvegre a liganak talan csak jot tenne, meg tovabb none, es emellett a ket fo szervezo orszag sajat szovetsegei is jol jarnak, mert a gyengebb csapatok is jobban bevallalhatjak, es tobb csapattal is osszemerhetik erejuket.

kerusz 2012.05.15. 11:29:02

@papi79: A konkrét javaslatokról nem szeretnék semmit írni, mert az én személyes véleményem nem számít, ugyanis én nem szavazok. Ahogy a cikkben is elmondtam, az történt, hogy a javaslat nem győzte meg a többséget. Hogy ez azért volt-e mert a többség homokba dugta a fejét, vagy mert nem sikerült a javaslatban rejlő vélt vagy valós előnyöket kidomborítani, azt nem tudom, a szavazáshoz sosem kérünk részletes indoklást, a vitában van lehetőség érvelni és az érveket a szavazásig megfontolni.

Ami a dolgot általában érinti: Igazából szerintem itt egyetlen fontos döntést kell meghozni, nevezetesen, hogy ebből a ligából valami színvonalasabb, eladhatóbb és így magasabb piaci értékű, a fejlődést jobban szolgáló sorozatot csináljunk, vagy pedig boldog-boldogtalannak engedjük meg a játékot itt. Ez nyilván két, egymással ellentétes dolog, egyszerre csak az egyiket lehet csinálni. Természetesen mindkettő mellett és ellen is hozhatók fel érvek.

Ha megnézzük az elmúlt mondjuk két szezon eseményeit, akkor szerintem elmondható, hogy az MJSZ oldaláról megszületett a döntés és Magyarországon ehhez következetesen tartják is magukat (ld. pl. a Debrecen, Vasas, Szeged, de akár két évvel ezelőtt az UTE ügyét is).

Romániai oldalon érzek némi következetlenséget, mindazok mellett, hogy nem tudom, foglalkoztak-e ott konkrétan ezzel a kérdéssel és döntöttek-e benne, vagy sem. De ha megnézzük a csak az elmúlt két hét alatt onnan érkező véleményeket, akkor is érzékelhető a zavar. Egyrészt megkapjuk, hogy a szponzornak már rég több pénzt kellene költenie erre a ligára. Másrészt olyan csapatokat kellene bevennünk ide, amelyek az első adandó alkalommal kiállítják magukról a bizonyítványt, hogy nem vehetők komolyan. Mert mit gondoljanak a ligatagok (de akár a több pénz költésére felszólított szponzor is) pl. arról a Galatiról, amelyik úgy akar klubtag lenni, hogy ezt nem is jelzi, el sem jön bemutatkozni, az első adandó alkalommal megszegi a klub szabályait és aztán utólag a klub szabályait komolytalannak minősítve felmentést kér alóluk? Ha ilyen csapatokkal töltjük fel a ligát, akkor nemhogy növeljük az értékét a szponzor és a közönség szemében, hanem csökkentjük. Szerinted hányan lennének kíváncsiak erre a vicces kedvű Galacra? Mi garantálná, hogy nem lennének állandó problémák vele, ha egy nem bonyolult kérdéseket tartalmazó kérdőívet is képtelen időre kitölteni, majd a háromnapos határidőt komolytalannak minősíti? Miért kellene ezt a csapatot bárkinek is támogatnia?

A Progym-VSK szereplésével kapcsolatban is van sok kérdés, amit a javaslat nem rendezett, és hát sajnos az történt, hogy mindezek mellett senkit, hangsúlyozom, senkit nem sikerült meggyőzni a ligatagok közül arról, hogy jó lesz nekik, ha a Progym-VSK is elindul. Csak azt tudom mondani, hogy úgy látszik, nem volt jól előkészítve az oldalukról sem az ügy. Ugye, az ő jelentkezésükről még a Hargita Népében sem olvashattunk április végén, csak a két nappal a ligaülés előtt érkezett RJSZ-javaslatban merült fel a nevük. Nyilván le kell szűrniük ennek az ügynek a tanulságait és ha továbbra is érdekli őket, akkor másképp kell ennek nekifogni legközelebb.

Nyilvánvalóan sem a Galac, sem a Progym-VSK előtt nem zárult be örökre a kapu, de a liga tagjainak többségét meg kell tudni győzni.

Mindig ott bújkál bennem a kérdés ilyenkor, hogy vajon az EBEL-be vagy a Nationalligába is ilyen mentalitással jelentkeznének ugyanezek a csapatok? Vagy ott vennék a fáradtságot arra, hogy jó idővel előre jelezzék, érdeklődnek, tartanának-e pofavizitet a fejeseknél, ésatöbbi... Ja, és vajon meg mernék-e ott is tenni, hogy ha egy adott időre választ kérnek, akkor azt nem küldik el időben...

Lehet, hogy rosszul tettük eddig (mindenesetre még senki nem szólt miatta), de azon dolgoztunk két éve, hogy a liga komolyan vehető legyen, ezáltal több helyet kapjon a médiában, többet beszéljenek róla, több nézője legyen, hogy itthon is megkapja közel ugyanazt a megbecsülést és elismertséget, mint külföldön. Azt gondoltuk, hogy csak így lehet aprómunkával és előzetes befektetésekkel több pénzt hozni a ligába.

Lehet fennen hirdetni, hogy mondjuk a Nationalliga mennyivel jobb, mint ez, de az nem a miénk, sosem lesz az, sosem fogjuk tudni befolyásolni azt, hogy mi történjen ott, és így sosem a mi jégkorongunk érdekében fognak történni ott az események. Nem is beszélve arról, hogy milyen gáz már, ha a legmagasabb magyar bajnokságot az osztrák másodosztály alá lőjük be... Ezzel sem szponzort nem lehet szerezni, sem sehová nem lehet eljutni.

Én azért vállaltam el ezt a munkát, hogy minden szempontból jobb ligát csináljunk, legyen rend, legyen itt is természetes az, ami a Lajtán túl természetes, viselkedjenek a csapataink itt is úgyanúgy, ahogy a Lajtán túl viselkednének. A szponzorok ugyanis általában pont ugyanúgy viselkednek mindkét helyen, és egyre inkább megnézik, mire költik a pénzüket.

Ha komolytalankodunk, azzal a többiek zsebéből húzzuk ki a pénzt, pedig egy csomóan vért izzadnak azért, hogy a színvonalra, a véres verejtékkel megszerzett közönségre hivatkozva próbáljanak előre menni. ld. pl. ezt a bejegyzést: hokikomment.blog.hu/2012/05/04/mjjse_minimum_16_millio_plusszal_zart_a_forum Nyilvánvaló, hogy a liga tagjai ezeket az érdekeiket megvédik, mert ha nem tennék, akkor lehúzhatják a rolót. Ezeket az érdekeket és értékeket az ő szempontjukból egyetlen új tag belépése sem veszélyeztetheti.

veghist 2012.05.15. 13:05:33

Ha mindenáron az lett volna a mondás hogy kell a MOL ligába olyan csapat, akit mindenki nyolccal-tízzel ver, akkor inkább a Debrecent meg a Szegedet választottuk volna, gondolom.

krumplee 2012.05.15. 13:52:44

@kerusz: igen, értem, hogy nem támogatták a felvételét a tagok, de az ugye abban a tudatban történt, hogy megvan a 10 csapat.
Ettől függetlenül persze nyilván más oka is van, hogy miért nem támogatták, persze jobb, és egyszerűbb is lenne 10, mint 9 csapat, de nem mindenáron.
Feltételezem egyébként, hogy Csíkszereda városának nem ki többletpénz lenne a 2 csapat, ennyi utazással, de a másik oldal meg az, hogy a fiataljaik a bajnokságban játszhatnának...

Mindettől függetlenül igenis a Mol ligának kezd valamiféle "rangja" lenni, és azért visszanézve pár évvel ezelőttre ez nem semmi, gratula a kitartásért, és főképp az a fontos, amit írtál is: ez a mienk, ezt kell jobbá tenni.

krumplee 2012.05.15. 14:53:33

@Ringleader: Igen, azzal nincs is semmi baj, sőt, ésszerű.
A második lebonyolítás amúgy nem rossz, ha a csoport mind az 5 tagja folytatja a superligában, csakhogy ez ott működik, ahol kiegyenlített mezőny van. Mert pl. a HSC-nek túl sok öröme nem lenne abban, ha pl a farmmal, stauával, Partizannal játszana 2 fordulót, ezek számukra, már bocsánat a kifejezésért, full érdektelenek, a DAB-bal, Miskolccal, egy esetleg erős szlovák csapattal meg csak 1-et. De a nagy távolságok miatt, kiegyenlített mezőnyben működhet is akár.

Lazlee 2012.05.15. 14:56:22

@krumplee: ha ennyi karakter leírása után, neked az jön le, hogy azért nem támogatták őket, mert nem volt már hely számukra...

krumplee 2012.05.15. 15:34:20

@Lazlee: ennyi karakter elolvasása után neked az jött le, hogy erre gondoltam? nem semmi...

kerusz 2012.05.15. 18:32:18

@krumplee: Ne haragudj, nem értem a kérdésedet. Te még életedben nem voltál részese tagfelvételnek? Nem volt meg előre semmi, csak az, hogy _legfeljebb_ 10 csapat lehet a következő szezonban. A legfeljebb 10 az szerintem 1 és 10 között bármilyen természetes számot jelenthet ebben a szövegösszefüggésben.

eszel59 2012.05.15. 19:58:47

Nekem ilyenek jutottak az eszembe,hogy:
Nehogy mán
-a rács rázza a majmot
-a lekvár tegye el a nagymamát
-a fagyi visszanyaljon
-a nyúl vigye a puskát
-a malter csapja a falhoz a kőmívest
-a farok csóválja a kutyát
-a csík tolja a repülőt
-a barázda szántsa az ekét
-a dob verje az ütőt
-a fa égesse a tüzet
etc,etc,etc.
Hogyan szerezzünk önbecsülést,ha hagynánk,hogy kívánságműsorrá silányuljon a Liga kiírása és lebonyolítása?
"Ez a döde a mi dödénk!"

moszkvicssluszkulcs 2012.05.15. 21:03:57

@eszel59:
És ahogy azt Töcsek, a nagy Pöde mondta: Inkább ma több döde, mint holnap még kevesebb pumóev.

szittyavezír 2012.05.15. 22:07:46

szerintem egyértelmű a helyzet. Lásd Dab.Docler!
A Gyergyónak, Galacnak van egy 2012-13-as szezon, ahol fele v. még kevesebb pénzből meg lehet mutatni a helyi bajnokságban, hogy komolyan lehet venni. Kicsit fejleszteni a kooumikációt és köv. évben ezen tapasztalatok segítségével nekifutni.
Ha ezt a lécet sem sikerül megugrani, akkor vitz az egész.

vaze 2012.05.16. 09:28:42

@kerusz: bocsánat, 2 és 10 között, ebben a szövegösszefüggésben :)

kerusz 2012.05.16. 09:44:14

@vaze: nem, én a továbbfejlesztett módszerre gondoltam, felvesznek 1 csapatot, majd a döntéssel egyet nem értve mindenki más kilép... :)

Theutus 2012.05.16. 10:16:50

egy szimpla zsarolás a román szövetség részéről a csapataik teljes asszisztálása mellett
nekik erős érdekük fűződne hozzá, hogy minden csapatuk egy, a hazainál erősebb bajnokságban induljon
szerintem az RJSZ engedni fogja a Stelit, HSC-t, Brassót indulni a Mol Ligában akkor is, ha nem enged a Liga a zsarolásnak, mivel maguk alatt vágnák a fát.
Amennyiben mégis bojkottálnák a dolgot le kell vonni a tanulságot és keményen elindulni a szlovén-szlovák vonalon.
süti beállítások módosítása