Kiss Dávid visszavonult 2012.05.11. 12:36 F. Kapus
Kiss Dávid visszavonult
2012.05.11. 12:43: 1885*
101 komment
Címkék: fehérvár kiss dávid
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr954502251
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2012.05.11. 12:52:52
ennyire nem gazdag a hokink tehetségekben. nagyon nem.
benö51 2012.05.11. 12:53:07
Szép volt Dudu !!!. Az elmúlt 2 szezon során a Hajós, Kiss, Tóth, sor sok pontot termelt és a csapat motorja volt, ha nincs az a váll sérülés még szebb lehetett volna az idei év.
Sok sikert kívánok neked a jövőhöz, hiányozni fogsz személy szerint te is és a Farm csapat is.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
Sok sikert kívánok neked a jövőhöz, hiányozni fogsz személy szerint te is és a Farm csapat is.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
Káosz Professzor 2012.05.11. 12:56:38
Minden tiszteletem Kiss Dávidé, külön respect a kurva nehéz döntés felvállalásáért. De:
Egy meccs addig tart, amíg le nem fújják.
Egy meccs addig tart, amíg le nem fújják.
LizardKing 2012.05.11. 13:13:45
nekemjöhettek,de szégyelheti magát az egész volán vezetőség edzőstől mindenestől.ennyi erővel hajós meg tóth is vissza fog vonulni,mert volánban akkor se tennék be őket ha az első két sor kidőlne.
3 meccse volt szegénynek összesen.
és mindenki csodálkozik,hogy nincsenek fiatal teheségeink...hát itt lennének
3 meccse volt szegénynek összesen.
és mindenki csodálkozik,hogy nincsenek fiatal teheségeink...hát itt lennének
barnabas7 2012.05.11. 13:34:50
Szomorú, nagyon... Komoly dolgokra világít rá, hogy megélhetés, stb...
El kéne gondolkodni, hogy hogyan lehetne így komoly Magyar Hokit csinálni, A csoportos válogatottal, stb, amikor megélhetési problémák vannak a Volán Farmban is...
Sok sikert az élete további szakaszában!
HAJRÁ VOLÁN!
El kéne gondolkodni, hogy hogyan lehetne így komoly Magyar Hokit csinálni, A csoportos válogatottal, stb, amikor megélhetési problémák vannak a Volán Farmban is...
Sok sikert az élete további szakaszában!
HAJRÁ VOLÁN!
2012.05.11. 13:43:54
jól tette
vasdinney 2012.05.11. 13:55:58
:( Szar dlgok ezek. Mondanám, h jöjjön Miskolcra :-), de akkor előreláthatólag egy helyi srác tenné ugyanezt. Emiatt válogathat pl. Egri Pista. Nagyobb lett a kinálat, mint a kereslet, aminek most egy ilyen ára van.
quovadis 2012.05.11. 14:00:57
@LizardKing: Teljesen egyetértek!!!!!Szétba...ták ezt a jó kis farm csapatot.A bajnokság végétől eltekintve jól játszottak, élvezetes volt nézni őket.Gratulálok, mindenki megy oda ahol ajánlatot kapott. Akiket felvittek az Ebelbe az is csak ámitás.Bizos kurva sok lehetőséget kapnak majd 5.sornak....visszajátszhatnak Ebel juniorba a 93-94-esekkel.Ez előrelépés egy 90-es születésünek.Gratulálok én is a sok okosnak, akik ügyesen gazdálkodtak a pénzekkel..Sajnálom Dudu-t meg a többieket...:(
MeLa · http://www.heliforce.hu 2012.05.11. 14:13:43
Egy költői kérdés: az Akadémia akkor hova is "termeli" a játékosokat???
moszkvicssluszkulcs 2012.05.11. 14:21:38
@MeLa: az "Elmúlás hc"-be...
Valóban rossz ilyet olvasni, nincs annyi játékosunk, hogy ebből rendszer legyen.
Valóban rossz ilyet olvasni, nincs annyi játékosunk, hogy ebből rendszer legyen.
check 2012.05.11. 14:38:06
@MeLa: Lehet, hogy valójában edzőképző? :))) De leállva a morbid tréfákről, szerintem ez rettenetesen szomorú dolog és rendkívül kínos mind a Volánnak, mind személy szerint Ocskaynak. Ezek után etessen meg bárkit is az EBEL lehetőségével...
avf08 2012.05.11. 15:09:07
Sajnos nem az egyetlen fiatal akit hitegetés után ejtenek a Volán utánpótlás csapatainál!
Többen hagyták már ott keserű szájízzel a"nevelő"egyesületüket Fehérváron.Ne csüggedj Dudu!Sok sikert a terveid megvalósításához!
Többen hagyták már ott keserű szájízzel a"nevelő"egyesületüket Fehérváron.Ne csüggedj Dudu!Sok sikert a terveid megvalósításához!
1885* 2012.05.11. 15:16:36
@check: igen, talán ez a magyar jégkorong érdeke, hogy 22 évesen visszavonult edző-mindenesek legyenek.
RAttila 2012.05.11. 15:24:45
belegondolva lehet nem is volt rossz Brassó felvetése a légióskorlátozással...., nyilván -szlovákok....
RAttila 2012.05.11. 15:28:33
mégiscsak 1 válogatott közeli játékosról van szó
Komolyra fordítva, ha belátta h. a következő 10 évben nem lesz lehetősége annyit keresni h. megéljen belőle azután is, okos döntés volt, inkább most a váltás, felkészülés a civil életre, mint 10 év múlva amikor közel 0 a lehetőség.
szomorú
Komolyra fordítva, ha belátta h. a következő 10 évben nem lesz lehetősége annyit keresni h. megéljen belőle azután is, okos döntés volt, inkább most a váltás, felkészülés a civil életre, mint 10 év múlva amikor közel 0 a lehetőség.
szomorú
Dallanan 2012.05.11. 15:36:05
Nem az a szomorú, hogy a Szfehérvárnál nem tudott bekerülni az EBEL csapatba, hanem, hogy nincsen/nem volt más előremutató alternatíva.
E12-1 2012.05.11. 15:57:52
Szomorú ez nagyon. Az egy dolog, hogy jelenleg nem fér oda az ebeles csapathoz, de ,hogy lehetősége sincs, hogy máshol játsszon az tragédia. A mol ligába simán jó lenne a srác, de nincsenek klubok, akik fel tudnák szívni.
Sajnos nem sok jót mutat ez a jövőre nézve :(
Sajnos nem sok jót mutat ez a jövőre nézve :(
jegib 2012.05.11. 16:06:40
Az a baj, h sajnos nem az utolsó lesz a szezon előtt, pláne ha a DAB is csak a MOL ligában indul, akkor ők sem fogják megtartani minden játékosukat. Ha nem lesz több magyar csapat, akkor egyre több játékos fog kihullani. Pedig ezekre a játékosokra lehetne építeni egy feltörekvő csapatot (Debrecen, Győr, pesti csapatok). Ez is "csak" pénzen múlik. Az meg nincs úgy tűnik nincs.
kanada09 2012.05.11. 16:30:32
@MeLa: Baratom az Academia az azert van hogy csalogassa a legjobb tehetse'geket minden csapattol abban a reme'nyben hogy egyszer EBEL-be juthatnak,Idezem JUTHATNAK ha jo'k lesznek,A ma'sik baj pedig hogy a csapatok nagyon gyende'n a'llnak a penz szinten es a le'giosok elviszek KB a 40%-at a csapat Budgetjenek,a tobbi gyerek pedig kellene hokizon 30/40 vagy 60 ezer forintert.Ez megyen ameddig ohtol laknak a fiatalok,de ha ma's varosba kell menni akkor laka's,ennivalo meg zsebpenz kell.Csak hogy e'tsetek,a fiam itten jatszik Junior -A hokit es kap Laka'st ,kaja't + havi 6 dollar zsebpe'nzt,ez egy ko"zepes o"sszeg a TOP LINE kap havi 1000 dollart.Es igy a sok fiatal hokis akinek 24 eves korra kellene be e'rni mint jatekos az abba hagyja a hokit ,ez szegyen a MJSZ-nek.Nekem a ve'lemenyem hogy nem egy 32 evesnek kell adni 4/500 ezert hanem ha'rom fiatalnk 150 ezert havonta fejenke'nt,A masik dolog pedig meg kellene szabni menyi pe'nzt kaphat egy legios,aze'rt hogy ,megve'dju"k a magyar csapatokat saja't maguktol meg a penzbeli o"ngyilkosagtol.Ugyanakor a Kiss David ha hokizni akarna akkor elment volna oda ahol fizetnek anyi pe'nzt hogy meg e'ljen, es ha jo' akkor lehet egy ,ke't ev mulva lesz anyira jo hogy EBEL jatekos legyen,a masodik dolog az az hogyegyetemet is csinalni,es hokizni magas szinten nem lehet.Ha komolyan hokizol es egesz e'vben edzel akkor 3/4-szer naponta a jegen vagy meg a gymbe 1.5 orakat,nincsen ido" tanula'sra.
kanada09 2012.05.11. 16:36:15
az 1 millio dollaros ke'rdes az lesz hogy az Ujpestnek van e penze hogy fizessen azoknak a jatekosoknak akik igazolna'nak Ujpestre,Ha'tha pont ez fogja megero"siteni a Tobbi magyar csapatokat MOL-ba.Ha a DAB nem megyen az NL-be akkor egy masik Va'ros at kellene vegye a DAB Farmot es futtasa mint Debrecen vagy Gyo"r,Zalaegerszeg vagy e'ppen Szeged
Tillasz 2012.05.11. 16:50:16
Sok sikert Dudu!
Sajnálom, hogy bedobtad a törülközőt, mivel hozzáállásod a hokihoz példaértékű volt!
Megértelek, de nehezen fogadom el.
Az új feladat pedig roppant megtisztelő.
Sajnálom, hogy bedobtad a törülközőt, mivel hozzáállásod a hokihoz példaértékű volt!
Megértelek, de nehezen fogadom el.
Az új feladat pedig roppant megtisztelő.
Szoljanka 2012.05.11. 16:51:55
Volán honlap:
"De a felnőtt csapatban számítunk Pleszkán Józsefre, Varga Arnoldra, Hajós Rolandra, Hetényi Péterre, Tóth Adriánra és Fekti Ádámra is. "
Nem tudom mi alapján nem fért be ebbe a névsorba, de hogy a teljesítménye alapján itt lenne a helye az biztos...
Erre a Volán nem lehet büszke.
Amire meg a többi Mol Ligában induló csapat nem lehet büszke, az az - a Debrecent és az Újpestet nem bántva - hogy nem hívta az említett két klubon kívül más. Bármelyikben megállná a helyét, ez biztos.
Nekem rohadtul hiányozni fognak azok a kedd, meg péntek esték amikor Mol-ban játszottunk, egyedi hangulatuk volt. Sokkal jobb volt magyar csapatok ellen játszani, mint a Villach, vagy a Vienna Junior ellen.
Szemét egy helyzet ez az egész, hogy 4 csapatot kéne fenntartanunk, hogy eleget tegyünk az EBEL és az MJSZ elvárásainak is. Sok sikert a további életben Dudu.
Hajrá Volán.
"De a felnőtt csapatban számítunk Pleszkán Józsefre, Varga Arnoldra, Hajós Rolandra, Hetényi Péterre, Tóth Adriánra és Fekti Ádámra is. "
Nem tudom mi alapján nem fért be ebbe a névsorba, de hogy a teljesítménye alapján itt lenne a helye az biztos...
Erre a Volán nem lehet büszke.
Amire meg a többi Mol Ligában induló csapat nem lehet büszke, az az - a Debrecent és az Újpestet nem bántva - hogy nem hívta az említett két klubon kívül más. Bármelyikben megállná a helyét, ez biztos.
Nekem rohadtul hiányozni fognak azok a kedd, meg péntek esték amikor Mol-ban játszottunk, egyedi hangulatuk volt. Sokkal jobb volt magyar csapatok ellen játszani, mint a Villach, vagy a Vienna Junior ellen.
Szemét egy helyzet ez az egész, hogy 4 csapatot kéne fenntartanunk, hogy eleget tegyünk az EBEL és az MJSZ elvárásainak is. Sok sikert a további életben Dudu.
Hajrá Volán.
gabute 2012.05.11. 16:58:06
Sajnálatos hír :( És szerintem ez csak a lavina kezdete...
A Volánból szerintem mostantól tonnaszám fognak ilyen hírek szállingózni. Egyszerűen nem adnak semmi esélyt a farmcsapatosoknak, minden hitegetés ellenére... :( borzalmasan rossz a játékospolitikájuk :(
És ehhez ha még hozzátesszük, hogy a lentebbi korosztályokban gigantikus mennyiségű embert szedtek össze, mindenhol legalább 30 főből áll a csapatuk... hát sokan fogják abbahagyni...
A Volánból szerintem mostantól tonnaszám fognak ilyen hírek szállingózni. Egyszerűen nem adnak semmi esélyt a farmcsapatosoknak, minden hitegetés ellenére... :( borzalmasan rossz a játékospolitikájuk :(
És ehhez ha még hozzátesszük, hogy a lentebbi korosztályokban gigantikus mennyiségű embert szedtek össze, mindenhol legalább 30 főből áll a csapatuk... hát sokan fogják abbahagyni...
Peetyke 2012.05.11. 17:24:23
Sziasztok!
Valóban elkerítő a hír ,de nekem is úgy tűnik a cikkből, hogy nem mindenáron folytatná játékosként..
Azt viszont nem értem miért nem kell egyetlen egy MOL ligás csapatnak....
Inkább igazolnak 5-öd osztályú Kanadait,és másod osztályú csehet vagy szlovákot sokkal több bérköltséggel...
Valóban elkerítő a hír ,de nekem is úgy tűnik a cikkből, hogy nem mindenáron folytatná játékosként..
Azt viszont nem értem miért nem kell egyetlen egy MOL ligás csapatnak....
Inkább igazolnak 5-öd osztályú Kanadait,és másod osztályú csehet vagy szlovákot sokkal több bérköltséggel...
Henry The Navigator 2012.05.11. 17:43:40
Szomorú dolog ez,pedig Ancsin több Volán-farmos játékost is a csapatába szeretne csábítani, csak hát a fizetések, ugye... Egy ilyen mutatójú, fiatal játékost pedig,ha szlovén lenne, szerintem már vinnék is külföldre.
csatoimi 2012.05.11. 20:44:04
Majdnem hihetetlen, hogy nem kellett egy magyar csapatnak sem. Fradi, Miskolc, elaludtatok? Az egyik legjobb Mol ligás hazai játékos!
1885* 2012.05.11. 20:58:45
@csatoimi: "Jelenleg a Pannon Egyetemre járok, ha elköltöztem volna Székesfehérvárról, a tanulmányaim is veszélybe kerültek volna."
alpec 2012.05.11. 21:00:34
@check: ez nem Ocskaynak, hanem a magyar hokinak a szégyene. Mint ahogy Holéczy esete is például. Lófaszt A csoportos hoki a miénk.
Jó, hogy nem azt várja a közvélemény, hogy 8 csapatot tartson a Volán, most egyszerűen nem ez a prioritás, erre nincs pénz. Kell egy új pálya, mert ha nem, az az utánpótlás alatt vágja a fát, nonszensz, hogy bizonyos korosztályok heti 2 x 50 perc jégidőhöz (néha több, néha annyi se) jutnak.
nagyon sajnálnálnám a srácot, kedveltem a játékát is, a hozzáállását is és szinte biztos vagyok benne, hogy nem ez a végállomás.
Jó, hogy nem azt várja a közvélemény, hogy 8 csapatot tartson a Volán, most egyszerűen nem ez a prioritás, erre nincs pénz. Kell egy új pálya, mert ha nem, az az utánpótlás alatt vágja a fát, nonszensz, hogy bizonyos korosztályok heti 2 x 50 perc jégidőhöz (néha több, néha annyi se) jutnak.
nagyon sajnálnálnám a srácot, kedveltem a játékát is, a hozzáállását is és szinte biztos vagyok benne, hogy nem ez a végállomás.
1885* 2012.05.11. 21:00:46
@csatoimi: + UTE hívta, de az meg nem perspektíva meg nem is Székesfehérváron van.
csatoimi 2012.05.11. 21:54:20
@1885*: Olyan csapat nem hívta, ahol megélhetett volna a hokiból, ezt nyilatkozta. .
csatoimi 2012.05.11. 23:05:25
@1885*: De jövőre nálunk is ez lesz a helyzet, a Brassó kamikaze szezonja után itt is lesz szabad játékos elég! Nagy része majd tőlük is abba kell hagyja, nem kellenek majd sehová! A pénzéhesek majd kereshetik a csapatokat akkor, ide Csíkba Imecs és Lőrincz kivételével egy sem kell! Na jó, még kivétel Adorján is, de őt még idén el kell hozzuk! :)
check 2012.05.11. 23:20:16
@alpec: Nem kéne a felelősség súlyát szétosztani a magyar hokitársadalomra. Nem ő az első, akit átdobtak a palánkon Fehérváron. Ha nem lépnek valamit, nem ő lesz az egyetlen, aki elvész a magyar hoki számára
satti71 2012.05.11. 23:24:25
@csatoimi: "még kivétel Adorján is, de őt még idén el kell hozzuk!" Yesss :-)
Zsombi, Zsók?
Zsombi, Zsók?
csatoimi 2012.05.11. 23:33:02
@satti71: Zsók még tárgyalni sem volt hajlandó mikor elment, pedig akartam akkor, hogy maradjon, Zsombi meg már nem hokizik csíki szinten megfizethető áron, az idén idehoztuk volna :) Neki még annyi mentsége lesz, hogy a tavaly őt itten töketlenkedték el, lett volna lehetőség hazahozni akkor. Lehet, hogy még kap egy esélyt ezért? :)
kerusz 2012.05.11. 23:36:06
@check: Hát azért de, szét kell osztani szerintem. Nyilván nem csak egyetlen klub hibája, hogy máshová sem tud elmenni. Éppen ma beszéltük az ő esete kapcsán F. Kapussal, hogy összesen vajon hány magyar jégkorongozó lehet az országban, aki megkeresheti bruttóban az országos átlagbért (bruttó 210 ezer). Úgy saccoltuk, hogy messze nincsenek ötvenen.
kerusz 2012.05.11. 23:37:10
@csatoimi: Deja vue érzésem van...
satti71 2012.05.11. 23:41:50
@kerusz: nekem is. Anno sokan hokiztak "csíki szinten" nem megfizethető áron...
csatoimi 2012.05.11. 23:50:34
@satti71: Ezért van most a HSC! :) Persze most okosabbak vagyunk, nem megyünk bele egy felelőtlen árversenybe, de már a játékosok nagyrésze is az, a baromi nagy ajánlatok ellenére még senkit nem tudtak megfőzni! Flinta, Góga, Becze, Petres, mindenki visszautasította őket, pedig ezek ökörködtek rendesen!
kerusz 2012.05.12. 00:15:10
@csatoimi: Látod, a játékosok is vigyáznak a vetélytárs pénzére...............
csatoimi 2012.05.12. 07:23:44
@kerusz: Szerintem meg arról van szó, hogy még egyik sem akarja abbahagyni a hokit, még egy év múlva is fiatalok lesznek, mint szegény Kiss Dávid, és hozzá hasonlóan még hokiznának is ha lenne ahol! Az ő példája mutatja meg a legjobban, hogy milyen lehetőségei vannak valakinek elhelyezkedni a Mol ligában, ha egy csapat megszűnik. Még annak ellenére is, hogy a hazai játékosok közül harmadik vagy a kanadai táblázaton.
check 2012.05.12. 08:09:23
@kerusz: Én ezzel kapcsolatban arra lennék még kíváncsi, hogy az MJSZ akkor tudomásul vette, hogy a Volán kiszáll a MOL Ligából?
A felelősség kérdésében nem értünk egyet. Nem tudom miért felel a Miskolc Vagy a Fradi azért, hogy a Volán egy saját nevelésű, elismerten tehetséges játékosa 22 évesen edzőnek áll, mert végül mégsem kap lehetőséget a felnőttcsapatnál (szöges ellentétben azzal, amit az utóbbi 2 évben hangoztattak). Ha esetleg már korábban egyértelműsítették volna a helyzetet, nem került volna ilyen szituációba, hogy vissza kelljen vonulnia.
A felelősség kérdésében nem értünk egyet. Nem tudom miért felel a Miskolc Vagy a Fradi azért, hogy a Volán egy saját nevelésű, elismerten tehetséges játékosa 22 évesen edzőnek áll, mert végül mégsem kap lehetőséget a felnőttcsapatnál (szöges ellentétben azzal, amit az utóbbi 2 évben hangoztattak). Ha esetleg már korábban egyértelműsítették volna a helyzetet, nem került volna ilyen szituációba, hogy vissza kelljen vonulnia.
kanada09 2012.05.12. 08:24:37
@alpec: Nem hiszem hogy az Ocskay papa buta lenne.Az igazsa'g az hogyezek a fiuk ma'r ki kellene taszitsa'k a 33/34 eveseket a fehervari csapatbol,de nem ele'g jok .A Kiss David ha profi hokis akar lenni akkor oda menyen ahol meg tudja kapni a 200 ezer forintott,bizonyitson hogy vigyek el Nemetbe vagy Farnciaba stb.Sajnos az EBEL-es csapatt tul sokba keru"l es a magyarorszagi helyzet penz szempontja'bol nagyon rosz,biztos vagyok ha megu"tne' a Hari nivoja't vagy a Bartalis szintje't akor ja'tszana a nagy csapatba.Hogy a MOl-ban miert nem tala'l csapatott ez e'rdekes,de nem ko"nnyu" egyetemet csinalni es profi hokit ja'tszani.A MJSZ mindenben benne van ,hogy ,hogy nem talalnak egy sponzort aki adna a 4 magyar csapatnak 200/250 milliot e'vente ami meg adna' az evi 2.4 millio fizut minden jatekosnak.Sajnos a jegkorong egy draga sport es komoly sponzor ne'lku"l nem megyen sehol meg Kanadaban sem
MeLa · http://www.heliforce.hu 2012.05.12. 08:26:03
@check: mert ugye - ha ezt előre tudja -kezdhetett volna egyetemet Miskolcon, Debrecenben, Szegeden vagy éppen Budapesten is...
quovadis 2012.05.12. 09:20:56
@kanada09: Nem elég jók?Te láttad a VB-t? Nem véletlenül végeztünk ott ahol.Nézd meg a csapatok átlagéletkorát aztán számolj...minden tiszteletem Horváthnak meg a többi inkább közel a 40-hez, mint a 30-hoz hokisoknak.Simán lekorcsolyázták öket a többi csapat fiatal csatárjai...csak forogtak a kapu elött azt se tudták sokszor hol vannak, vagy ezt csak én láttam?Amig Ocskay ezeket favorizálja és jól meg is fizeti , addig nincs miről beszélni.Tiszteljük Öket amit letettek az utobbi években az asztalra, de féltik a helyüket,pénzüket, csak Palkovicsban volt kurázsi felvállalni a korát, és kimondani h jöjjenek a fiatalok.Ami válogatott szinten megy az megy a Volánban is.Nyilván ha több fiatalt tesznek be az Ebelbe akkor fel kéne vállalni pár vesztes meccset, amig belejönnek.Nem elég jók?? Ki mondja ki a végső szót? Az aktuális canadai akit idehoznak, vagy Ocskay, vagy ki????Az edzők jönnek mennek ma ez a jó holnap az, mire megismeri a játékost már repül.Mindegyiknek vannak favoritjai, az egyik ezt a játékost látja jónak a másik másban lát fantáziát.Szóval akkor kik szerint nem jók a magyar fiatalok...fel kéne ébredni
benö51 2012.05.12. 09:22:38
@check: Azért nézzük meg más csapatoknál mennyien kallódtak el erejük teljében az elmúlt 10 évben. Piros-fehérben is találsz min 10 embert akik válogatottak is voltak és még mindig játszhatnának az akkori tudásuk alapján.
benö51 2012.05.12. 09:26:20
@quovadis: Ha te adod egy csapatra pénzt nem keveset akkor vársz eredményt vagy nem? sajnos a mai helyzetben minden magyar csapatnak eredmény kényszer van kivéve az aranylábú csaló színtársulatoknak akikhez talicskával tolják a lét a mi adó forintjaikból.
check 2012.05.12. 09:49:23
@MeLa: Nem is erre gondoltam alapvetően, de nyilván máshogy alakítja a dolgait
check 2012.05.12. 10:04:49
@benö51: Ők eljutottak a válogatottig és az akkor jelenlevő konkurencia miatt hagytak fel a hokival (meg sok más miatt is, de messze nem az volt a helyzet, hogy egy ígéret miatt ilyen fiatalon meg lettek vezetve). Kiss Dávid szemszögéből milyen az, hogy mondogatják nekik éveken keresztül, hogy EBEL, aztán évente hoznak egy fiatal (!) játékost máshonnan, az ő helyükre? A most beharngozottak közül is 3an eredetileg nem Volános fiatalok, ez is egy üzenet.
Emellett ez milyen üzenetet hordoz az akadémiás srácok felé? Juniorig van hely aztán lehet, hogy ketten beférnek a 6. sorba? Ezt pofázom mindig, hogy az elv a hibás alapvetően.
A kommentedről egyébként az jut az eszembe, hogy a valóságban amikor ilyet hallók akkor azt szoktam kérdezni: tényleg azon akarunk versenyezni melyikünk a nagyobb balfasz? :))) Nem hiszem, hogy az lenne legjobb válasz a felvetésemre, hogy mennyi kohászos kallódott el az elmúlt 10 évben (egyébként megszámoltad, hogy akik nem, azoknak milyen aránya játszik most nálatok meg a válogatottban?).
Emellett ez milyen üzenetet hordoz az akadémiás srácok felé? Juniorig van hely aztán lehet, hogy ketten beférnek a 6. sorba? Ezt pofázom mindig, hogy az elv a hibás alapvetően.
A kommentedről egyébként az jut az eszembe, hogy a valóságban amikor ilyet hallók akkor azt szoktam kérdezni: tényleg azon akarunk versenyezni melyikünk a nagyobb balfasz? :))) Nem hiszem, hogy az lenne legjobb válasz a felvetésemre, hogy mennyi kohászos kallódott el az elmúlt 10 évben (egyébként megszámoltad, hogy akik nem, azoknak milyen aránya játszik most nálatok meg a válogatottban?).
Jégkorong 2012.05.12. 10:09:31
@benö51: az első évben hasonló volt a helyzet, nem ? Ez meg fog ismétlődni, amikor Vas, Godó, Palkó, Toki, Balú, stb... veszi a kalapját, mert nem hiszem, hogy Pleszkán, Hajós, Németh, Fekti rendszeresen lehetőséget kap az Ebelben. Azt meg végképp nem gondolom, hogy a mostani 93-96-os korosztályból 3-4 éven belül Ebel szintű kész játékosok lesznek néhány kivételtől eltekintve. Az utánpótlásban az akadémia létrehozásával jó a koncepció, az U20-23-ban az elmúlt 3 évben nem, amely nem véletlen...
Jégkorong 2012.05.12. 10:19:12
@check:"Én ezzel kapcsolatban arra lennék még kíváncsi, hogy az MJSZ akkor tudomásul vette, hogy a Volán kiszáll a MOL Ligából?" - gondolom nem lepődtél meg. Te is tudod, hogy az idők változnak és a jégkorong érdekében áldozatok meghozatalára is hajlandóak vagyunk.
Jégkorong 2012.05.12. 10:27:54
@quovadis: "Szóval akkor kik szerint nem jók a magyar fiatalok..." - akik hol indítanak csapatot, hol nem, illetve aki már márciusban megköszönte az eddigi tevékenységet le is út, fel is út szlogennel.
"fel kéne ébredni" - aki nem akar, azt eddig nem sikerült, mert nem érdeke.
"fel kéne ébredni" - aki nem akar, azt eddig nem sikerült, mert nem érdeke.
Jégkorong 2012.05.12. 10:33:03
@kanada09: " Nem hiszem hogy az Ocskay papa buta lenne." - nem buta, hanem közgazdász. Eddig kevesebbe került jó játékost igazolni, mint nevelni.
Jégkorong 2012.05.12. 10:45:18
@check: "szerintem ez rettenetesen szomorú dolog" - az elküldött játékosoknak valóban.
"és rendkívül kínos mind a Volánnak, mind személy szerint Ocskaynak." - egyáltalán nem volt az senkinek.
"Ezek után etessen meg bárkit is az EBEL lehetőségével..." - Pleszkán, Hajós, Németh,...,juniorok többsége...
"és rendkívül kínos mind a Volánnak, mind személy szerint Ocskaynak." - egyáltalán nem volt az senkinek.
"Ezek után etessen meg bárkit is az EBEL lehetőségével..." - Pleszkán, Hajós, Németh,...,juniorok többsége...
benö51 2012.05.12. 11:22:05
@check: Én arra gondoltam, ha az aranylábú részt is olvastad., hogy 3 életképes csapattal nehéz jövőt mutatni. Pénz nélkül meg nem lehet több csapatot létre hozni és szomorú, hogy 22 éves fiatalok abba hagyják ezt a játékot.
Ez igaz volt 10 éve is. kell még min 5 csapat ami költségvetése min 80-100 milla és akkor van tovább lépési lehetőség, de ez csak álom most a hoki társadalomban.
Ez igaz volt 10 éve is. kell még min 5 csapat ami költségvetése min 80-100 milla és akkor van tovább lépési lehetőség, de ez csak álom most a hoki társadalomban.
check 2012.05.12. 14:20:37
@Jégkorong:
""szerintem ez rettenetesen szomorú dolog" - az elküldött játékosoknak valóban." - de leginkább a sportágnak és azoknak, akik eddig a Volánban látták a sportág élharcosát, pedig csak egy klub, aki szó nélkül pattint bárkit, ha az érdeke úgy kívánja (szemben minden kommunikációval)
""és rendkívül kínos mind a Volánnak, mind személy szerint Ocskaynak." - egyáltalán nem volt az senkinek." - tudjuk, hogy Gabbá sok mindent kibír kritika oldalról, de ettől még igen kínos. Persze magyarázhatod a bizit....
""Ezek után etessen meg bárkit is az EBEL lehetőségével..." - Pleszkán, Hajós, Németh,...,juniorok többsége... " - hát ez az, szerinted ők mit gondolnak? Kapok egy gagyi szerződést, 4-5 meccsen talán nevezve leszek, aztán igazolnak elém egy kész játékost valahonnan Magyarországról. Ezt nevezem perspektívának öregem...
""szerintem ez rettenetesen szomorú dolog" - az elküldött játékosoknak valóban." - de leginkább a sportágnak és azoknak, akik eddig a Volánban látták a sportág élharcosát, pedig csak egy klub, aki szó nélkül pattint bárkit, ha az érdeke úgy kívánja (szemben minden kommunikációval)
""és rendkívül kínos mind a Volánnak, mind személy szerint Ocskaynak." - egyáltalán nem volt az senkinek." - tudjuk, hogy Gabbá sok mindent kibír kritika oldalról, de ettől még igen kínos. Persze magyarázhatod a bizit....
""Ezek után etessen meg bárkit is az EBEL lehetőségével..." - Pleszkán, Hajós, Németh,...,juniorok többsége... " - hát ez az, szerinted ők mit gondolnak? Kapok egy gagyi szerződést, 4-5 meccsen talán nevezve leszek, aztán igazolnak elém egy kész játékost valahonnan Magyarországról. Ezt nevezem perspektívának öregem...
check 2012.05.12. 14:22:54
@Jégkorong: Örülök, hogy így egyetértünk (bár messze nem közgazdász), de akkor nem kellene a dolgot úgy tálalni, hogy törődünk az utánpótlással. Eddig sem törődött, ezután sem fog.
check 2012.05.12. 14:29:20
@benö51: Azért nem kell kinyírni azt, ami van azért, hogy egy felnőttcsapatnak 2vel több megfelelő szintű légiósa legyen. Innentől kezdve meg felmerül a kérdés a hosszú távú stratégiával meg a sportág érdekeivel kapcsolatban.
kanada09 2012.05.12. 17:44:06
@check: A nagy problema a hokiban hogy igazi jo' hokisok nagyon kevesen lesznek.A statisztika szerint kb 1-2 szazaleka minden evnek alkalmas profi hokira,ez igy megyen Kanadaban is.Ha meg ne'zitek a statisztikat akkor ,meg la'ssatok hogy 100 gyerekbo"l kb 2/3 lesz hokis a to"bbi mind abba hagyja ,es nem mindeg a legjobbak lesznek profik hanem azok lesznek akiknek van szivu"k,es sok mindent ki birnak addig ame'g meg kapjak a leheto'seget
benö51 2012.05.12. 18:24:49
@kanada09: egyetértek
check 2012.05.12. 20:16:07
@kanada09: Igen, csak Kanadában van merítési lehetőség bőséggel. Mi ezt nem engedhetjük meg magunknak, illetve Fehérváron megengedhetik....
Jégkorong 2012.05.12. 21:51:50
@check: TAO pénz, MJSZ elnökségének kötelező határozata ide vagy oda, négy felnőtt magyarországi csapat fogja kergetni a korongot a MOL Ligában, továbbá három csapatunk lesz a junior korosztályban. Kanadában több födött jégpálya van, mint nálunk regisztrált játékos. ( A 33 milliós Kanadában 2486 fedett, 5000 nyitott pálya van, na meg 572.000. regisztrált jégkorongos. A közel 10 milliós országunkban 20 fedett, 18 nyitott pálya van és 2087 jégkorongos. )
Jégkorong 2012.05.12. 22:07:17
@check: végzettségét, szakirányú képesítését tekintve nem közgazdász - mint pl. Azari -, de számításai, tervei alapján az...
b23 2012.05.13. 11:22:11
@check: ""szerintem ez rettenetesen szomorú dolog" - az elküldött játékosoknak valóban." - de leginkább a sportágnak és azoknak, akik eddig a Volánban látták a sportág élharcosát, pedig csak egy klub, aki szó nélkül pattint bárkit, ha az érdeke úgy kívánja (szemben minden kommunikációval)
""és rendkívül kínos mind a Volánnak, mind személy szerint Ocskaynak." - egyáltalán nem volt az senkinek." - tudjuk, hogy Gabbá sok mindent kibír kritika oldalról, de ettől még igen kínos. Persze magyarázhatod a bizit....
""Ezek után etessen meg bárkit is az EBEL lehetőségével..." - Pleszkán, Hajós, Németh,...,juniorok többsége... " - hát ez az, szerinted ők mit gondolnak? Kapok egy gagyi szerződést, 4-5 meccsen talán nevezve leszek, aztán igazolnak elém egy kész játékost valahonnan Magyarországról. Ezt nevezem perspektívának öregem...
Hát ez a profi sport.Vagy beférsz,vagy mehetsz.Az a tömegsport ahol mindenkinek lehetőséget kell adni.Aki profi sportoló akar lenni,annak számolnia kell ezzel.
""és rendkívül kínos mind a Volánnak, mind személy szerint Ocskaynak." - egyáltalán nem volt az senkinek." - tudjuk, hogy Gabbá sok mindent kibír kritika oldalról, de ettől még igen kínos. Persze magyarázhatod a bizit....
""Ezek után etessen meg bárkit is az EBEL lehetőségével..." - Pleszkán, Hajós, Németh,...,juniorok többsége... " - hát ez az, szerinted ők mit gondolnak? Kapok egy gagyi szerződést, 4-5 meccsen talán nevezve leszek, aztán igazolnak elém egy kész játékost valahonnan Magyarországról. Ezt nevezem perspektívának öregem...
Hát ez a profi sport.Vagy beférsz,vagy mehetsz.Az a tömegsport ahol mindenkinek lehetőséget kell adni.Aki profi sportoló akar lenni,annak számolnia kell ezzel.
gogosz 2012.05.13. 11:39:24
@1885*: Akit be lehet etetni az megérdemli. A karrier építés nem egyszerű dolog, a lényeg, hogy az embernek mindig tisztában kell lenni a saját értékével. Bármekkora alá-fölé becslés végzetes hibával járhat.
1885* 2012.05.13. 12:22:21
@gogosz: ez is igaz. Számomra azért érdekes volt, ez után a cikk után rögtön másnap a "nagy feladatok és célok..." tartalma, de lehet a hiba az én készülékemben van.
1 drukker 2012.05.13. 13:31:45
Tisztelt sportbarátok!
Igen szomorú eset, hogy egy jól képzett és eredményes játékos kénytelen befejezni aktív korongos pályafutását a környezet és a lehetőségek végett. Mindenhol a versenysportban az eredmények alapján lehet támogatókat szerezni és addig marad a támogatás ameddig a támogatói érdeknek megfelel a csapat. Mérlegre kell tenni az eredményességet és a lehetőségeket, de az esetek nagy többségében az eredményesség lesz a mérték adó. A volánnál az akadémiai képzési rendszer szerintem csak azt biztosítja, hogy a körülményeket a lehető legjobban rendelkezésre bocsátja és az adott játékosnak kell a lehetőséggel élni, maximálisan kihasználni. A volán törekszik arra, hogy minden korosztályt sajátjában versenyeztessen és lehetőség szerint még külföldi versenyeztetést is igyekszik biztosítani. A játékoson múlik, hogy a felkínált lehetőséggel hogyan él, mennyire akar profi játékos lenni és mennyit tesz érte. Egy jó játékost csak jobb játékos tud kiszorítani. Nem csak a nézőket, hanem a szakmai stábot is meg kell győzni a csapatba kerüléshez. Ilyenkor nem csak a technikai tudás számít hanem más egyéb tényező is (Nagy Gergő). Kanada09 kiválóan rávilágított arra és összefoglalta azt, hogy a "végzett" játékosoknak csak igen kis része tud megélni a sportból. Az ilyen esetek még jobban elszaporodnak majd, ha jelentősebb hoki csapataink utánpótlás képzése az elvárt mértékben kiszélesedik. Összességében sajnos a magyar hoki pénztelensége hozza felszínre az ilyen eseteket.
Igen szomorú eset, hogy egy jól képzett és eredményes játékos kénytelen befejezni aktív korongos pályafutását a környezet és a lehetőségek végett. Mindenhol a versenysportban az eredmények alapján lehet támogatókat szerezni és addig marad a támogatás ameddig a támogatói érdeknek megfelel a csapat. Mérlegre kell tenni az eredményességet és a lehetőségeket, de az esetek nagy többségében az eredményesség lesz a mérték adó. A volánnál az akadémiai képzési rendszer szerintem csak azt biztosítja, hogy a körülményeket a lehető legjobban rendelkezésre bocsátja és az adott játékosnak kell a lehetőséggel élni, maximálisan kihasználni. A volán törekszik arra, hogy minden korosztályt sajátjában versenyeztessen és lehetőség szerint még külföldi versenyeztetést is igyekszik biztosítani. A játékoson múlik, hogy a felkínált lehetőséggel hogyan él, mennyire akar profi játékos lenni és mennyit tesz érte. Egy jó játékost csak jobb játékos tud kiszorítani. Nem csak a nézőket, hanem a szakmai stábot is meg kell győzni a csapatba kerüléshez. Ilyenkor nem csak a technikai tudás számít hanem más egyéb tényező is (Nagy Gergő). Kanada09 kiválóan rávilágított arra és összefoglalta azt, hogy a "végzett" játékosoknak csak igen kis része tud megélni a sportból. Az ilyen esetek még jobban elszaporodnak majd, ha jelentősebb hoki csapataink utánpótlás képzése az elvárt mértékben kiszélesedik. Összességében sajnos a magyar hoki pénztelensége hozza felszínre az ilyen eseteket.
1885* 2012.05.13. 13:52:24
@1 drukker: Jégkorong meg rávilágított arra, hogy nálunk nem 500-600 ezer játékosból "hullik a férgese".
benö51 2012.05.13. 16:34:39
@1885*: Pénz beszél. Ha valaki tudna annyit fizetni , hogy megtudjon élni belőle akkor lehet, hogy még játszana. A Volán ésa DAB tudja normálisan megfizetni a játékosait. Ezért is tartunk itt sajnos.
Jégkorong 2012.05.13. 18:31:15
@b23: „Hát ez a profi sport.Vagy beférsz,vagy mehetsz.Az a tömegsport ahol mindenkinek lehetőséget kell adni.Aki profi sportoló akar lenni,annak számolnia kell ezzel.” – a profi csapatok között versenyeztetett amatőr, fél amatőr csapatok játékosaival azért más helyzet.
@benö51: „Pénz beszél. Ha valaki tudna annyit fizetni , hogy megtudjon élni belőle akkor lehet, hogy még játszana. A Volán ésa DAB tudja normálisan megfizetni a játékosait. Ezért is tartunk itt sajnos.” – idén is kb. 10 játékos keresi a helyét az életben, mert nincs farm. Jövőtől a korosztályváltásoknak köszönhetően U20-tól kezdődően évente x játékos mehet a spenótba, el Fehérvárról, hiszen mindenki nem lesz Ebel tag és nem biztos, hogy lesz farm csapat. Ha lesz farm, nem biztos, hogy huzamos ideig. Az Ebelben 450 millióval számolnak, utánpótlás szinten 150 millió fölötti összegről beszélhetünk. Szép és üdvös, hogy ebben a felállásban várhatóan ennyi pénzzel lehet számolni, de a farm csapat hiánya évenként több játékos versenyeztetését, szakmai továbbfejlődését, továbbá az Ebel csapat saját utánpótlását nem biztosítja. Szakmailag nem védhető ez a koncepció.
@benö51: „Pénz beszél. Ha valaki tudna annyit fizetni , hogy megtudjon élni belőle akkor lehet, hogy még játszana. A Volán ésa DAB tudja normálisan megfizetni a játékosait. Ezért is tartunk itt sajnos.” – idén is kb. 10 játékos keresi a helyét az életben, mert nincs farm. Jövőtől a korosztályváltásoknak köszönhetően U20-tól kezdődően évente x játékos mehet a spenótba, el Fehérvárról, hiszen mindenki nem lesz Ebel tag és nem biztos, hogy lesz farm csapat. Ha lesz farm, nem biztos, hogy huzamos ideig. Az Ebelben 450 millióval számolnak, utánpótlás szinten 150 millió fölötti összegről beszélhetünk. Szép és üdvös, hogy ebben a felállásban várhatóan ennyi pénzzel lehet számolni, de a farm csapat hiánya évenként több játékos versenyeztetését, szakmai továbbfejlődését, továbbá az Ebel csapat saját utánpótlását nem biztosítja. Szakmailag nem védhető ez a koncepció.
1885* 2012.05.13. 18:54:21
@benö51: azért élnek a többi játékosok is, sőt még olyan is akad aki egyetemre jár.
Viszont itt most pont a Volán nem akarta megfizetni játékosként, legalábbis nem ebelszinten?
Egyébként nem tudom pontosan mennyi fizetés a "normális" egy 22 éves játékosnak...viszont az is gáz, hogy ha még sok ilyen "edző-mindenes"t termel a Volán az a válogatottnak jót tesz-e?
Engem végülis ez a része zavar. Az akadémia begyűjtött minden épkézláb játékost aztán jön a széttárt kéz, hogy hát miért nem tudja Volánnak feleslegessé vált játékosokat a többi klub megtartani a sportágnak?
Nem tudom sikerült-e világosan kifejezni magam :)
Viszont itt most pont a Volán nem akarta megfizetni játékosként, legalábbis nem ebelszinten?
Egyébként nem tudom pontosan mennyi fizetés a "normális" egy 22 éves játékosnak...viszont az is gáz, hogy ha még sok ilyen "edző-mindenes"t termel a Volán az a válogatottnak jót tesz-e?
Engem végülis ez a része zavar. Az akadémia begyűjtött minden épkézláb játékost aztán jön a széttárt kéz, hogy hát miért nem tudja Volánnak feleslegessé vált játékosokat a többi klub megtartani a sportágnak?
Nem tudom sikerült-e világosan kifejezni magam :)
Lazlee 2012.05.13. 19:49:59
kanadában se uabban a városban van a farm...
meg nem ismerős már ez a történet Titánok név alatt?
meg nem ismerős már ez a történet Titánok név alatt?
check 2012.05.13. 20:09:33
@1885*: Azért érdekes, hogy csak te veszed le azt, amit sejtetni próbáltam...
benö51 2012.05.13. 20:17:17
@Jégkorong: Kérdésem az van csapat aki alkalmazza őket?
Volánba most nincs rá sajnos pénz és jég.
Volánba most nincs rá sajnos pénz és jég.
Jégkorong 2012.05.13. 20:18:39
@check: vannak még olyanok, akik legalább télen leveszik a napszencsit...)))
Jégkorong 2012.05.13. 20:36:01
@benö51: - első kérdésedet nem tudom értelmezni, így legnagyobb sajnálatomra nem áll módomban válaszolni.
"Volánba most nincs rá sajnos pénz és jég." - csalódtam benned !!!! Más a véleményed a mérkőzések szünetében, azt követően, mint olykor-olykor itt a blogon. Te is tudod, hogy arra van pénz, jég amire akarnak !!!!! Amennyiben úgy gondolod, szívesen állok rendelkezésedre és beszéljünk őszintén a dolgokról, ha már MÁS nem akar a nyilvánosság előtt! Van(annak) aki(k) nem isszák szó szerint a szavakat, hanem gargarizálnak is hellyel közzel. Várom kérdéseidet, szállok rendelkezésedre.
"Volánba most nincs rá sajnos pénz és jég." - csalódtam benned !!!! Más a véleményed a mérkőzések szünetében, azt követően, mint olykor-olykor itt a blogon. Te is tudod, hogy arra van pénz, jég amire akarnak !!!!! Amennyiben úgy gondolod, szívesen állok rendelkezésedre és beszéljünk őszintén a dolgokról, ha már MÁS nem akar a nyilvánosság előtt! Van(annak) aki(k) nem isszák szó szerint a szavakat, hanem gargarizálnak is hellyel közzel. Várom kérdéseidet, szállok rendelkezésedre.
check 2012.05.13. 21:02:11
@benö51: Nekem meg az, hogy a Volán ennyire gazdag kiemelkedő játékosokban, hogy ilyen kaliberű játékosokat - Kiss Dávid ifi és junior válogatott volt, tehát korosztályának topjátékosai közé tartozott - vagy Gabbá már tudja, hogy kivel issza az uborkaszezonbeli kávéjait? (:D)
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.14. 00:44:40
Bízom benne, hogy hamarosan újra jégen látjuk!
benö51 2012.05.14. 07:04:11
@Jégkorong: Sokszor beszéltünk már erről a témáról. Te is tudod és Én is, hogy az általam Titán projektnek nevezett Farm csapat megszüntetését ellenzem, és mindig azt mondtam ,hogy kell. sajnos kevesen voltunk ezzel így, mert a nézőszám 200 körüli ember meccsenként nem volt felemelő élmény senkinek sem. Azt is tudjuk, hogy milyen mostoha körülmények voltak anyagilag és a szülők mekkora áldozatot hoztak anyagilag értük.
Ez a csapat 70-80 milliós költségvetéssel MOL liga 4-be kerülhetett volna a következő szezonban, de tavaly is max 35 millából dolgoztak az idén meg még ennyi sem lesz.
Azt hogy a Volán mekkora költségvetéssel fog működni azt nem tudjuk, de az Öreg eldöntötte anyagi okok miatt, hogy nem lesz Farm. Elfogadni nehezen tudom, de megértem, mert a pénz beszél.
Azt viszont nem fogadom el. hogy más rosszabb anyagiakkal rendelkező csapat szimpatizánsai az Öreget meg a Volát szidják.
Amikor le mertem írni, hogy a Hajós, Tóth, Kiss támadó trió bármelyik Mol ligás csapatban a légiósokon kívül az első kettő sorba beférnének akkor támadtak, hogy nem, most meg, hogy Dudu abba hagyja akkor a Volán játékos temető ezt Tőlük nem fogadom el.
Ez a csapat 70-80 milliós költségvetéssel MOL liga 4-be kerülhetett volna a következő szezonban, de tavaly is max 35 millából dolgoztak az idén meg még ennyi sem lesz.
Azt hogy a Volán mekkora költségvetéssel fog működni azt nem tudjuk, de az Öreg eldöntötte anyagi okok miatt, hogy nem lesz Farm. Elfogadni nehezen tudom, de megértem, mert a pénz beszél.
Azt viszont nem fogadom el. hogy más rosszabb anyagiakkal rendelkező csapat szimpatizánsai az Öreget meg a Volát szidják.
Amikor le mertem írni, hogy a Hajós, Tóth, Kiss támadó trió bármelyik Mol ligás csapatban a légiósokon kívül az első kettő sorba beférnének akkor támadtak, hogy nem, most meg, hogy Dudu abba hagyja akkor a Volán játékos temető ezt Tőlük nem fogadom el.
Lapke76 2012.05.14. 11:24:32
@Jégkorong: Mivel a jEBEL kötelező, ezért a felvetésedre meg is van a válasz. Ha a Volán EBEL-ben gondolkodik, akkor az U20 vagy farm kérdésre U20 a válasz, néhány lejátszóval.
Így igazad van, de egy pályán adott pénzből ennyi jön ki. A farmért nagyon nagy kár, mert sztem idén már tényező lehetett volna még inkább mint tavaly, sztem 4 közé jutási esélyekkel is akár.
Benőnél nagyobb farm szurkolót nem ismerek, így őt én megvédem, mert nem őt kell támadni, és amit mond abban sok az igazság, hogy egy Fradiba nem kell egy jó második harmadik sor, vagy az újpestbe egy első-második, mert valszeg nincs rá pénz, ez ugyanúgy a probléma része. Dudu mellé lehetne még kit vinni, hogy ki legyen az a farmos sor Hajós és Tóth nélkül is. A pontokat hoznák, ebben biztos vagyok.
@check: én is értem mit szeretnél elmondani, de ha nem lesz NL, nálatok is lesz felesleges játékos rendesen, akikkel nem fogtok tudni mit kezdeni, és nincs csapat aki felszívja őket. Ez sajnos nem fehérvári probléma csak, bár értem a problémádat vele.
Így igazad van, de egy pályán adott pénzből ennyi jön ki. A farmért nagyon nagy kár, mert sztem idén már tényező lehetett volna még inkább mint tavaly, sztem 4 közé jutási esélyekkel is akár.
Benőnél nagyobb farm szurkolót nem ismerek, így őt én megvédem, mert nem őt kell támadni, és amit mond abban sok az igazság, hogy egy Fradiba nem kell egy jó második harmadik sor, vagy az újpestbe egy első-második, mert valszeg nincs rá pénz, ez ugyanúgy a probléma része. Dudu mellé lehetne még kit vinni, hogy ki legyen az a farmos sor Hajós és Tóth nélkül is. A pontokat hoznák, ebben biztos vagyok.
@check: én is értem mit szeretnél elmondani, de ha nem lesz NL, nálatok is lesz felesleges játékos rendesen, akikkel nem fogtok tudni mit kezdeni, és nincs csapat aki felszívja őket. Ez sajnos nem fehérvári probléma csak, bár értem a problémádat vele.
benö51 2012.05.14. 12:31:05
@check: @Jégkorong: Csak utána néztem a 2009-10 szezon féle megoldás lenne az igazi a farm csapat megszüntetése nyomán, hisz akkor nem indult a Volán a Mol ligában. / 6 tehetséges fiatalt különböző költség megosztó technikával kölcsön adtuk a Miskolcnak, egész szezonban ott játszottak és nem is rosszul. Tóth A 15. lett Hajós 26. a Mol liga kanadai táblázatán. Mig Miskolcon Tóth a második lett a legjobb magyar játékosként a csapatból meg első.
Akkor a Miskolc felől volt fogadó készség a játékosok irányába hisz gondolom kevesen volta és indulni akartak a Mol ligában meg az OB1 be.
Ezt hiányolom most hisz a farmból van min 8 játékos aki most nem biztos hogy szerződést kap és játszani tud tovább, hogy nincs olyan város aki azt mondaná, hogy van rá x Forintom van utánpótlás csapatom és a Volán fiataljaival közösen pár légióssal megerősítve induljunk el. ehhez kell min 75-80 millió Ft szerintem.
Pedig a teljesség igénye nélkül és nem tudván azt hogy kik szerepelnek majd a Jebelben ,nem a neveket hanem a mez számokat felsorolva akik szerintem egy ilyen nem létezező csapatban meghatározó játékosok lehetnének: 3, 24, 77, 4, 16
Akik látták a Volán Farmot ők tudják, hogy a számok , kiket és milyen játékosokat takarnak.
Akkor a Miskolc felől volt fogadó készség a játékosok irányába hisz gondolom kevesen volta és indulni akartak a Mol ligában meg az OB1 be.
Ezt hiányolom most hisz a farmból van min 8 játékos aki most nem biztos hogy szerződést kap és játszani tud tovább, hogy nincs olyan város aki azt mondaná, hogy van rá x Forintom van utánpótlás csapatom és a Volán fiataljaival közösen pár légióssal megerősítve induljunk el. ehhez kell min 75-80 millió Ft szerintem.
Pedig a teljesség igénye nélkül és nem tudván azt hogy kik szerepelnek majd a Jebelben ,nem a neveket hanem a mez számokat felsorolva akik szerintem egy ilyen nem létezező csapatban meghatározó játékosok lehetnének: 3, 24, 77, 4, 16
Akik látták a Volán Farmot ők tudják, hogy a számok , kiket és milyen játékosokat takarnak.
horivan 2012.05.14. 13:54:26
@benö51:
Ha jövőre a Jebel U20-ból U18 lesz (erről szólnak a hírek), akkor mi lesz a kieső játékosokkal? Idén még el lehet helyezni 3-4 embert a Jebelben, de mi lesz jövőre? Megy a volán U20 is a szlovák bajnokságba, itt nem látom a többéves koncepciót…
Ha jövőre a Jebel U20-ból U18 lesz (erről szólnak a hírek), akkor mi lesz a kieső játékosokkal? Idén még el lehet helyezni 3-4 embert a Jebelben, de mi lesz jövőre? Megy a volán U20 is a szlovák bajnokságba, itt nem látom a többéves koncepciót…
Doktor Böle 2012.05.14. 14:08:59
@benö51: "Ezt hiányolom most hisz a farmból van min 8 játékos aki most nem biztos hogy szerződést kap és játszani tud tovább, hogy nincs olyan város aki azt mondaná, hogy van rá x Forintom van utánpótlás csapatom és a Volán fiataljaival közösen pár légióssal megerősítve induljunk el." - zalaegerszeg pont ilyen varos volt de csapat mar nincs ehhez fehervaron miutan mindenki mehetett isten hirevel
Lapke76 2012.05.14. 14:32:38
@benö51: Rájuk gondoltam én is. :)
Lapke76 2012.05.14. 14:35:01
@Doktor Böle: Sztem akkor az egerszegiek gyorsan keressék meg az Öreget, nem hiszem, hogy ne találnának megoldást. Ha a megkeresésre nincs válasz, akkor mehet tovább a fikázás, ha nincs megkeresés, akkor nincs miről beszélni. Sztem eddig nem volt.
check 2012.05.14. 20:21:48
@benö51: A Miskolcnak ugye kölcsönadta a Volán az ifjoncokat? Na akkor azért költsön egy város 75-80 millát, hogy a Volán játékosait versenyeztesse? Ez komoly? Ebben mi a biznisz? Sportági szempontból persze rendben van, de azért gondolkodjunk már el egy kicsit ezen az oldalán is. Nem véletlen, hogy a farmot nem nagyon akarja átvenni senki, hiszen nem a saját játékosaik.
Más a helyzet persze, ha az esetleges klubok szerződtetnék a játékosokat úgy, hogy a játékjog is átkerülne.
Más a helyzet persze, ha az esetleges klubok szerződtetnék a játékosokat úgy, hogy a játékjog is átkerülne.
benö51 2012.05.15. 06:24:31
@check: Igen vagy leigazolják, hisz szabadok vagy mint írtam költség megosztás valahogy.
check 2012.05.15. 06:38:01
@benö51: Szerintem a farm megszüntetésében az is benne volt, hogy előbbiért nem lelkesedett nagyon Gabbá, utóbbiért mert a potenciális klubok. Így aztán farm törölve 5-6 ember kap valami gagyi EBEL szerződést és futtatják őket egész szezonban a JEBELben, a többiek meg mehetnek isten hírével. Nem mondom, átgondolt...