Magyarország–Nagy-Britannia 4-5 2012.04.21 18:44 F.Kapus
Magyarország–Nagy-Britannia 4-5
2012.04.21. 19:35: Grumpy
106 komment
Címkék: vb világbajnokság ljubljana
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr84465355
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
gumikigyo 2012.04.21. 21:56:20
@csatoimi: Azért a csapatnak is el kéne egy picit gondolkodnia,mert a jégen csak rajtuk múlik minden.
DominiKing 2012.04.21. 21:57:29
Én azért szeretem a jégkorongot, mert ez egy fair sport.
Mivel én szívvel-lélekkel a magyar csapatnak szurkolok, ezért szeretném megköszönni a nagyon sportszerűen küzdő ukrán válogatottnak, hogy a japán csapat legyőzésével lehetővé tették számunkra a bronzérem megszerzését.
Mivel én szívvel-lélekkel a magyar csapatnak szurkolok, ezért szeretném megköszönni a nagyon sportszerűen küzdő ukrán válogatottnak, hogy a japán csapat legyőzésével lehetővé tették számunkra a bronzérem megszerzését.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.21. 22:07:04
Hááát, így a végére csak elromlott a szájíz...
jacint.blog.hu/2012/04/21/hogy_iden_is_legyen_hokivebes_bejegyzes
jacint.blog.hu/2012/04/21/hogy_iden_is_legyen_hokivebes_bejegyzes
szanisz 2012.04.21. 22:07:51
@DominiKing: Hát ők nem tudhatták,hogy csak az ő meccsük lesz éles...
csatoimi 2012.04.21. 22:15:59
@gumikigyo: Jaj persze, voltak gondok ottan is. De egy kemény kezű edző jobban kezelné a fiúkat is.
zsozsi68 2012.04.21. 22:16:44
@csatoimi: Ha a 3. helyért lemondatnád, az 5.-ért felakasztatnád, a kiesésért meg élve megégetnéd? Csak kérdezem...
mikita 2012.04.21. 22:18:09
Korea jutott fel csoportunkba.
2012.04.21. 22:18:58
@csatoimi: nem es Mihaly is valogatott marad jovore is. Jol alakul a jovo ev ket azsiai meg egy brit csapattal kell felvennunk a versenyt a 2. helyert. Nem hianyzik ukrajna.
komolytalan samu 2012.04.21. 22:19:08
Inkább kitöröltem, amit írtam....
Remélem jövőre Machiavelli visszamosolyog.
Remélem jövőre Machiavelli visszamosolyog.
jágör68 2012.04.21. 22:23:45
Úgy látom egyeseknek még mindig nem esik le:
Magyarország NEM játszik/ játszott A- csoportos hokit.
Anélkül meg nehéz odakerülni.
A szlovénok, osztrákok is főleg támadásban és emberelőnyben hozzák csak azt a szintet.
Tényleg nem akarok senkit megbántani, de ez az igazság.
Magyarország NEM játszik/ játszott A- csoportos hokit.
Anélkül meg nehéz odakerülni.
A szlovénok, osztrákok is főleg támadásban és emberelőnyben hozzák csak azt a szintet.
Tényleg nem akarok senkit megbántani, de ez az igazság.
szanisz 2012.04.21. 22:24:57
szerencsétlen lengyelek nem jönnek hozzánk, Koreától kikaptak.
csatoimi 2012.04.21. 22:27:57
@zsozsi68: Előre tudtuk, hogy minimum harmadikok leszünk, meddig álltassátok magatokat még ezzel a hülyeséggel?
Miskolcifan 2012.04.21. 22:28:45
Megcsinálták a koreaiak ami nekünk nem jött össze.Okosan,taktikusan játszottak és sokkal jobban korcsolyáztak a lengyeleknél.Megérdemelték a mai meccs alapján a feljutást.
2012.04.21. 22:31:24
Én elégedett vagyok a bronzzal, Primóval és a vébével általában. Ami fájt, hogy az osztrákok elleni meccsben több is benne volt, a mai meccset pedig nem ökörködtem volna el, mert ez a színvonal, hááát :)
Valóban a realitás, hogy itt küzdjünk, de ha egy meccset meg lehet nyerni - és az osztrákok ellenit meg lehetett -, akkor az meg kell nyerni. Tudom, telhetetlen vagyok, de akkor is :)
Valóban a realitás, hogy itt küzdjünk, de ha egy meccset meg lehet nyerni - és az osztrákok ellenit meg lehetett -, akkor az meg kell nyerni. Tudom, telhetetlen vagyok, de akkor is :)
komolytalan samu 2012.04.21. 22:35:17
@jágör68: Szerintem ezzel néhány kivétellel, senki sem vitatkozik.
A szurkolói reakciókra viszont, és nem a mai produkcióra értem, van egy egyszerű magyarázat. Tegnap leírtam.
Röviden, kognitív disszonancia. Bővebben: a játékosállomány minőségi megújulása, a tartós és eredményes Ebel szereplés, és lássuk be a hokisajtó is azt éreztette velük, hogy folyamatosan fejlődünk.
És hiába van igaza godónak abban, hogy sok tekintetben igen, ha az eredmény szerint nem. Nem feljutásban, szlovénosztrákverésben számolva, hanem a látható különbség csökkenésében.
A kettőt nehéz össze egyeztetni. Ettől dúl az ideg.
A szurkolói reakciókra viszont, és nem a mai produkcióra értem, van egy egyszerű magyarázat. Tegnap leírtam.
Röviden, kognitív disszonancia. Bővebben: a játékosállomány minőségi megújulása, a tartós és eredményes Ebel szereplés, és lássuk be a hokisajtó is azt éreztette velük, hogy folyamatosan fejlődünk.
És hiába van igaza godónak abban, hogy sok tekintetben igen, ha az eredmény szerint nem. Nem feljutásban, szlovénosztrákverésben számolva, hanem a látható különbség csökkenésében.
A kettőt nehéz össze egyeztetni. Ettől dúl az ideg.
satti71 2012.04.21. 22:35:43
@csatoimi: ha Kujiék azt a játékot játszották volna ellenünk mint az osztrákok ellen, ki is eshettünk volna.
szanisz 2012.04.21. 22:38:10
@satti71: Másrészről mi nem hagyut őket úgy játszani.mindkettő igaz
budapestijeti 2012.04.21. 22:40:03
F. Kapus aranykezű, kedvelem! Azért a mai eseményeknek szentelhetett volna kicsit nagyobb értékelést! Különös tekintettel a becsület és sportszerűség tekintetében...
@DominiKing:hát igen, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten! Vagy nem, de az biztos!
Nekünk már mindegy volt (játékosilag), és nem volt mindegy (szurkolóilag). Ennek ellenére, vagy éppen ezért nem szeretném, ha ezek (a sportágak között példátlan) sportbarátságok - amit a tisztességes és nyílt viszony jellemzett - elvesznének más, ettől eltérő és úgy tűnik erőteljesen érvényesülő tendenciák miatt!
Aki disznókkal birkózik szaros lesz maga is! Ne hagyjuk! Légyszi-légyszi...
@DominiKing:hát igen, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten! Vagy nem, de az biztos!
Nekünk már mindegy volt (játékosilag), és nem volt mindegy (szurkolóilag). Ennek ellenére, vagy éppen ezért nem szeretném, ha ezek (a sportágak között példátlan) sportbarátságok - amit a tisztességes és nyílt viszony jellemzett - elvesznének más, ettől eltérő és úgy tűnik erőteljesen érvényesülő tendenciák miatt!
Aki disznókkal birkózik szaros lesz maga is! Ne hagyjuk! Légyszi-légyszi...
jágör68 2012.04.21. 22:42:09
@Fyall:
Mi a f*sz ez az új nikk?
Mivel 16 órán belül volt a szlovén és osztrák meccse, ellenben a szlovén előtt1 pihenőnapunk volt- sztem a szlovén meccsen lett volna inkább keresnivalónk.
Csakhát az 1-2. sor megint összeroppant a nyomás alatt (Godó elhibázott one- timerje előnyben az üres kapu előtt, Sofi kihagyott szólój) és még ki is facsarta őket KP.
Másnapra ennek meg is látszott az eredménye.
Elnézést kérek előre: de egyik hátvédünk sem üti meg A- csoport gyorsaságát- ez is látszott mind2 meccsen.
Ehhez jött még a katasztrofális bulielhozatal, béna emberelőny, béna támadásépítés- részben nyilván a fáradtság miatt..
1 harmadig mentünk a sógorék ellen, de a cserékben már látszott, hogy a hátvédeinket simán lekorcsolyázzák saját kékvonalukról a mi alapvonalunkig, beszorítják a 2. sorunkat komplett sorcsere erejéig, stb.
Mi a f*sz ez az új nikk?
Mivel 16 órán belül volt a szlovén és osztrák meccse, ellenben a szlovén előtt1 pihenőnapunk volt- sztem a szlovén meccsen lett volna inkább keresnivalónk.
Csakhát az 1-2. sor megint összeroppant a nyomás alatt (Godó elhibázott one- timerje előnyben az üres kapu előtt, Sofi kihagyott szólój) és még ki is facsarta őket KP.
Másnapra ennek meg is látszott az eredménye.
Elnézést kérek előre: de egyik hátvédünk sem üti meg A- csoport gyorsaságát- ez is látszott mind2 meccsen.
Ehhez jött még a katasztrofális bulielhozatal, béna emberelőny, béna támadásépítés- részben nyilván a fáradtság miatt..
1 harmadig mentünk a sógorék ellen, de a cserékben már látszott, hogy a hátvédeinket simán lekorcsolyázzák saját kékvonalukról a mi alapvonalunkig, beszorítják a 2. sorunkat komplett sorcsere erejéig, stb.
csatoimi 2012.04.21. 22:45:58
@satti71: Ezt dumálták be a srácok is maguknak, ezért lett ez a vége is. Ez a harmadik hely volt a realitás, sajnos nem tudtunk ennél többet tenni!
Morgó Muki 2012.04.21. 22:53:21
Ez volt az első olyan meccs, amióta a jégkorongválogatottat nézem, hogy nem éreztem az akaratot.
Másrészt csak ismételni tudom önmagam:
A 2011-es VB 5 legjobb játékosa +/- mutató alapján:
Ladányi, Sofron, Vas M., Tokaji, Horváth
A 2012-es VB 5 leggyengébb játékosa +/- mutató alapján:
Ladányi, Sofron, Vas M., Tokaji, Hári
Ez így hogy?
stats.iihf.com/Hydra/258/IHM2580HUN_83_6_0.pdf
stats.iihf.com/Hydra/293/IHM2930HUN_83_8_0.pdf
Másrészt csak ismételni tudom önmagam:
A 2011-es VB 5 legjobb játékosa +/- mutató alapján:
Ladányi, Sofron, Vas M., Tokaji, Horváth
A 2012-es VB 5 leggyengébb játékosa +/- mutató alapján:
Ladányi, Sofron, Vas M., Tokaji, Hári
Ez így hogy?
stats.iihf.com/Hydra/258/IHM2580HUN_83_6_0.pdf
stats.iihf.com/Hydra/293/IHM2930HUN_83_8_0.pdf
satti71 2012.04.21. 22:53:53
@csatoimi: ennek ellenére nekem ez a Vb sokkal jobban tetszett mint a tavalyi, ennyi jó meccset rég nem láttam. Na meg a szurkolótábor: A+1 csoportos! Egyáltalán nem bánom azt a 2500 km-t.
csatoimi 2012.04.21. 23:02:01
@satti71: Jaj persze, ez egy erősebb vb volt, persze egy kis csoda/szerencse is kellene ahhoz, hogy előrébb végezzünk, de hát ha mindig csak a kötelezőt teljesítjük és megelégedünk vele, akkor hol van a fejlődés?!
zsozsi68 2012.04.21. 23:02:37
@csatoimi: Még egy darabig :)
Da-weed 2012.04.21. 23:06:11
Budai sajnos ma legjobb tudásán aluli formában védett, a védelemben is jelentkeztek lyukak, amiket a britek igyekeztek is kihasználni, az emberelőnyös játék pedig továbbra sem volt hatékony. Világosan és egyértelműen látszott, hogy egy ilyen rövid vb-n a pillanatnyi forma döntő fontosságú lehet és noha remek formában kezdtünk, ebben a csapatban most nem volt meg a végig tartó koncentráció. Talán tévedek - és véletlenül sem az edző munkáját akarom leminősíteni-, de én úgy érzem, hogy válogatott szinten Primeau vezetésével ennél nem sokkal jutunk feljebb. Az ukránok kiesését sajnálom.
Tanulságokat levonni, mentális és technikai formát megerősíteni és egységgé kovácsolni a csapatot, ezek lehetnek a fő feladatok a következő egy évre. Jó hosszú szezon volt, gratulálok minden játékosnak, edzőnek, "háttérszereplőnek" mind csapat, mind válogatott szinten és nem utolsó sorban gratulálok a szurkolóknak is!
Tanulságokat levonni, mentális és technikai formát megerősíteni és egységgé kovácsolni a csapatot, ezek lehetnek a fő feladatok a következő egy évre. Jó hosszú szezon volt, gratulálok minden játékosnak, edzőnek, "háttérszereplőnek" mind csapat, mind válogatott szinten és nem utolsó sorban gratulálok a szurkolóknak is!
Surdilovics 2012.04.21. 23:16:05
@Morgó Muki: Egyetértek, nekem is pont ez fáj. Először láttam, hogy nincs küzdelem, nincs akarás, nincs küzdés, nincs szív. Miközben pont ezek miatt szeretjük ezt a csapatot. Ha ezt elveszítik, akkor mi marad??
Lesz@rom, hogy kikaptunk. Azt is lesz@rom, ha sz@rul játszunk, mert van olyan, hogy nem megy. De az alibizés, a megúszás, a félgőz nem megbocsátható. Ilyen erővel nézhettem volna a fradi-kecskemét (pffffff.....) focimeccset is, ami (véletlenül odakapcsolatam) párhuzamosan ment.....
Lesz@rom, hogy kikaptunk. Azt is lesz@rom, ha sz@rul játszunk, mert van olyan, hogy nem megy. De az alibizés, a megúszás, a félgőz nem megbocsátható. Ilyen erővel nézhettem volna a fradi-kecskemét (pffffff.....) focimeccset is, ami (véletlenül odakapcsolatam) párhuzamosan ment.....
kerusz 2012.04.21. 23:17:17
@Morgó Muki: A +/- statisztikából kihagytad Pozsit, de lehet, ő nem illene bele a koncepcióba. Amúgy az ellenfeleket is összehasonlítottad?
zsozsi68 2012.04.21. 23:23:21
@kerusz: Az első sor akkor is a legjobb ( ? ), akárki az ellenfél...
zsozsi68 2012.04.21. 23:24:31
@zsozsi68: Ha meg nem, azt a stábnak időben fel kell ismernie... Szerintem
moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 23:28:26
Hány, de hány világversenyen láttuk- a vízilabdától kezdve a kézilabdán át a labdarúgásig, hogy az ellenfeleink taktikáznak-, hogy minél jobb eredményt érjenek el, mi meg, büszke magyar módjára bevállaltuk a nehezebb ágat, a több meccset és aztán kiesve savanyú mosollyal konstatáltuk, hogy" nézd meg bazmeg trükköztek-rohadjanak meg-, most meg még játszanak, mi meg már haza is értünk".
Na, ma mi is taktikáztunk, jövőre remélem meg is lesz az eredménye:))
Na, ma mi is taktikáztunk, jövőre remélem meg is lesz az eredménye:))
M.Lac 2012.04.21. 23:32:52
Nem tudom elhinni a csapatról, hogy taktikai elem volt kiejteni Ukrajnát. Eddig mindenki örült neki, hogy végre erős lett a mezőny és most meg szándékosan gyengítenénk rajta?
Amúgy gratulálok a csapatnak a 3-ik helyezéshez, a szurkolóknak meg az egész heti hangulatkeltéshez!
Amúgy gratulálok a csapatnak a 3-ik helyezéshez, a szurkolóknak meg az egész heti hangulatkeltéshez!
kerusz 2012.04.21. 23:35:34
@zsozsi68: És az ellenfélnél melyik a legerősebb a Te logikád szerint?
Dallanan 2012.04.21. 23:36:08
A szlovén-osztrák meccset követő eredményhirdetés alatt az egész csarnok felállva tapsolt a magyar csapatnak, miközben magyar rigmusokat énekeltek, a szurkolóinktól leggyarabban elhangzó dalok közül. A játékosaink először azt hitték, hogy ilyen sok magyar volt kint (mondjuk ez részben igaz volt), de aztán rájöttek, hogy a szlovénok is énekelték a magyarok-magyarok és Magyarország olét.
zsozsi68 2012.04.21. 23:39:29
Mindhárom vesztes meccsen az első soruk erősebb ( eredményesebb ) volt mint a mienk. Asszem. De már írtam, hogy ezt nem a játékosok hibájának tartom...
zsozsi68 2012.04.21. 23:41:19
@Dallanan: Ettől azért kirázott a hideg :)
Dallanan 2012.04.21. 23:43:00
A látottak alapján azt gondolom, hogy a legtapasztaltabb játékosainknak sok volt a 7 nap alatt lejátszott 5 meccs. Erővel elfogytunk a végére. Jellemzően minden csapat jobban pörgött az első 2-3 meccsen. Ma az osztrákok tudtak egy hasonlóan pontatlan és önmagukhoz képest lassú tempójú 3. harmadot játszani.
Változatlanul azt mondom, hogy ez volt az eddigi legerősebb magyar válogatott.
És az pedig szinte csodával határos, hogy az ukránok kiestek.
Változatlanul azt mondom, hogy ez volt az eddigi legerősebb magyar válogatott.
És az pedig szinte csodával határos, hogy az ukránok kiestek.
budapestijeti 2012.04.21. 23:44:11
@moszkvicssluszkulcs: Igazad van, tényleg így volt!Ennek ellenére én nem szeretnék más mércét, mint amit elvárnék magunkkal szemben!
Ez gerinc kérdése, amire büszkék lehetünk, ha úgy élünk.
Nem kioktatás,csak elvek. És azon nehéz változtatni, pláne ha hiszel benne!
Persze, ha van az a pénz...akkor nem kell tükörbe nézni, de az már nem ugyan az!
Elfogadom, hogy vannak esetek amikor lehet mérlegelni, és remélem nem nekem kell meghozni akkor azokat a döntéseket...
Ez gerinc kérdése, amire büszkék lehetünk, ha úgy élünk.
Nem kioktatás,csak elvek. És azon nehéz változtatni, pláne ha hiszel benne!
Persze, ha van az a pénz...akkor nem kell tükörbe nézni, de az már nem ugyan az!
Elfogadom, hogy vannak esetek amikor lehet mérlegelni, és remélem nem nekem kell meghozni akkor azokat a döntéseket...
zsozsi68 2012.04.21. 23:49:35
@budapestijeti: Lehet, hogy genetikailag így vagyunk összerakva mi magyarok. Én is sumákoltam már csak, hogy előrébb jussak. Sikerült, de nem éreztem magam jól, sőt bántam. Szerintem most a csapat sem
exL:1 2012.04.21. 23:50:09
Nem értem mi a gond? Megvan a bronzérem? megvan! ,évkönyvekbe ez kerül be,nem pedig az , hogy hogyan,erre évek múlva senki sem fog emlékezni.1-2 hely megszerzése abszolute nem volt realitás,amikor a most feljutók komolyan vették,és felpörgették a játékot,(főleg emberelőnyben )háát nem sok közünk volt a meccshez.Ilyen szinten emberelőnyöket nem árt kihasználni,nekünk ez nem nagyon ment.( olvastam olyan hszt,.hogy osztrák,szlovén csapat ellen azért nem ment az előnyös játék,mert ismerik az ebelből a figuráinkat.Hmm ezek szerint ősztől ne is várjunk 1 volános emberelőny gólt sem az ebelben? )A kapitánynak ha ütőképes csapatot akar kiállítani akkor kb 30játékosból (ütőképes csapatra gondoltam )válogathat ,ilyen kevés merítési lehetőséghez képest,szerintem a bronz érem a csúcsok csúcsa. Ha mindenki 100% feletti teljesítményt nyújtott volna(ahogyan nem)akkor lett volna esély a feljutásra.Első sor igencsak elmaradt a várakozástól, (svéd légiótól is többet váratm kicsit )csak a kapott gólokban jeleskedtek.Összességében véve a 3.hellyel kihozta magából a válogatott a maximumot,és ezért grt.Ezzel a mérkőzéssel véget ért a hokiszezon,folyt. 5hónap múlva.
Ali_B 2012.04.21. 23:51:20
@Dallanan: Nekem a szlovénok szurkolása - legalábbis amit ellenünk műveletek, mert csak ezt láttam - nagyon nem tetszett. Ahelyett, hogy szurkoltak volna, és a saját csapatukat buzdították volna, csak egyfolytában a magyarokat fütyülték. Bár ugyanezt csinálják mindig az ebel meccseken is az olimpija drukkerek, szóval nincs min csodálkozni! Sajnos.
Dallanan 2012.04.21. 23:56:48
@Ali_B: Minden szlovén meccsen ez volt, nem kivétekeztek velünk. Illetve valóban feljebb tekerték a hangerőt játékmegszakításoknál, de ennyi. Hazai pálya előnye. Még belefér.
kerusz 2012.04.22. 00:04:37
@zsozsi68: Pedig ez az egész ország sumákol. Az az igazi nemzeti sport mifelénk.
petyagergő 2012.04.22. 00:26:40
Volt egy kis sunnyogás ma... Az egyik játékos a "Mi volt ez?" kérdésre azt felelte, kérdezzétek az edzőt... A búcsúkörben pedig néhány játékos arcán (főleg Toki és Sofi) olyan "Ne haragudjatok, hogy ezt kaptátok" ábrázat volt. És nagyon hamar el is tűnt a csapat. Aztán a parkolóházban egy klagenfurti srác azt mondta, mennyit fejlődött a csapatunk, és milyen jók voltunk. Mondjuk majomnak volt öltözve, és saját bevallása szerint is ittas volt már. Még azt sajnálom, jövőre nem mehetünk VB-re Lengyelországba. Nekem mondjuk Budapest, esetleg Bolzano is megfelelne.
MeLa · http://www.heliforce.hu 2012.04.22. 00:27:47
Érdekes, hogy a sors a női U18-ban is az angolokkal hozott össze bennünket...
Akit érdekel, itt írtam róla egy kis szösszenetet:
www.facebook.com/notes/l%C3%A1szl%C3%B3-medgyes/j%C3%A9gkorong-vb-k/394614770559218
Akit érdekel, itt írtam róla egy kis szösszenetet:
www.facebook.com/notes/l%C3%A1szl%C3%B3-medgyes/j%C3%A9gkorong-vb-k/394614770559218
veghist 2012.04.22. 00:29:59
@komolytalan samu: Tudod mit jelent a kognitív disszonancia?
Theutus 2012.04.22. 00:58:04
újra itthon
köszönet a srácoknak a bronzéremért
a fanyalgóknak annyit, hogy jobbak nem lehettünk volna és veszítenivalónk sem volt ezen a meccsen
jó és kiélezett meccseket láthattunk, a lelátón hatalmas hangulattal
úgy érzékeltem, hogy a lelátón több volt ma is az elégedett ember, mint a fanyalgó, azoknak lehetett rossz érzés a mai meccs, akik kizárólag erre a meccsre tudtak eljönni
@M.Lac: osztrákok ellen óriásit doboltatok, köszönet érte
részemről holnap megünneplem a srácok bronzérmét és a lányom bajnoki ezüstjét
uff
köszönet a srácoknak a bronzéremért
a fanyalgóknak annyit, hogy jobbak nem lehettünk volna és veszítenivalónk sem volt ezen a meccsen
jó és kiélezett meccseket láthattunk, a lelátón hatalmas hangulattal
úgy érzékeltem, hogy a lelátón több volt ma is az elégedett ember, mint a fanyalgó, azoknak lehetett rossz érzés a mai meccs, akik kizárólag erre a meccsre tudtak eljönni
@M.Lac: osztrákok ellen óriásit doboltatok, köszönet érte
részemről holnap megünneplem a srácok bronzérmét és a lányom bajnoki ezüstjét
uff
Theutus 2012.04.22. 01:02:52
@Dallanan: az angol táborból is átjött a meccs alatt a második harmadban 2 fickó és "ollézott" a táborral
Da-weed 2012.04.22. 01:08:58
@Miskolcifan: uhh, f@szom...akkor nem csak pletyka. Hát ezt így nem vártam... =\
Da-weed 2012.04.22. 01:34:05
@Miskolcifan: Ne emlékeztess...pont erről beszélgettünk még régebben a többiekkel, hogy a hullámvölgyek ellenére csak itt kéne tartani és meglátni, hogy mire mennek a csapattal úgy, hogy már lehúztak egy évet együtt. Most már csak a miértekre vagyok kíváncsi...
Miskolcifan 2012.04.22. 01:37:53
@Da-weed: Van egy olyan érzésem,hogy semmi konkrétat nem fogunk megtudni.Ha jön egy jobb edző nem bánom,de ha hasonló szintűt tudunk halászni semmi értelme elengedni :S
M.Messier 2012.04.22. 05:35:24
Szeretném elmondani azoknak akik szerint az ukránok kiejtése miatt verettük ma meg magunkat, hogy ahhoz elég lett volna egy hosszabbításos győzelem is. Kikérem magamnak hogy bárki is ezzel vádolja ezeket a játékosokat!!!!
Aki ezt gondolja az nem ismeri őket és elfelejti az elmúlt évek teljesítményét.
Miért nem lehet megérteni hogy a két feljutó egyszerűen jobb nálunk és az ellenük 24 órán belül lejátszott két meccs lenullázta fizikailag és mentálisan is a brigádot. Nem kell ehhez sok ész, aki ma látta a közeliken az arcokat annak egyértelmű ez.
Azzal se gyertek hogy Svájcban bírták erővel, egyrészt mert abból a csapatból kevesebben maradtak, mint akik különböző okokból már nincsenek a válogatottban, másrészt az egy jutalomjáték volt nyert mérkőzés nélkül.
Nagyon becsüljük meg ezt a bronzot még akkor is, ha a vége csúnyára sikeredett.
Aki ezt gondolja az nem ismeri őket és elfelejti az elmúlt évek teljesítményét.
Miért nem lehet megérteni hogy a két feljutó egyszerűen jobb nálunk és az ellenük 24 órán belül lejátszott két meccs lenullázta fizikailag és mentálisan is a brigádot. Nem kell ehhez sok ész, aki ma látta a közeliken az arcokat annak egyértelmű ez.
Azzal se gyertek hogy Svájcban bírták erővel, egyrészt mert abból a csapatból kevesebben maradtak, mint akik különböző okokból már nincsenek a válogatottban, másrészt az egy jutalomjáték volt nyert mérkőzés nélkül.
Nagyon becsüljük meg ezt a bronzot még akkor is, ha a vége csúnyára sikeredett.
csatoimi 2012.04.22. 07:09:21
@Da-weed: A brassói csapat facebook oldalán olvastam. Szerintem jó fogás Brassónak. Corona Hockey Brasov, így írd be a keresőbe a fb-n, ottan fogod látni.
a Zamboni nem egy tészta 2012.04.22. 07:10:46
csúnyácska lett a vége, de ez van... hogy a tétnélküliség vagy épp tudatosság miatt eresztett le a csapat nem tudjuk... Hoztuk a kötelezőt, egyet értek CsatóImivel abban, hogy ez nem mindíg elég, de van amikor elég.. KP: nyilván készít jelentést, lesznek, lehetnek benne kifogásolható dolgok, elsősorban emberelőnyre gondolok és az jégidőarányokra, de ehhez nem értek. Voltak pozitívumok és egész jól átvészeljük az eltűnnek a sapporo-i hősök figurát is. Igyalakult-tal nagyon nem értek egyet: a nem jutottunk fel, takarodjuon mindenki, Sikorcin meg pláne... indulattal nem lehet ezeket a kérdéseket kezelni..
A magyar hoki rákfenéje pedig eddig is és ezután is a kevés csapat és az ebből fakadó versenyhelyzet hiánya a korosztályokba.
A magyar hoki rákfenéje pedig eddig is és ezután is a kevés csapat és az ebből fakadó versenyhelyzet hiánya a korosztályokba.
jan8207 2012.04.22. 08:01:14
Nem volt szép ez tegnap, de szerintem is Ukrajna kiejtése volt a cél, de természetesen ezt soha nem fogják beismerni. Jövőre nem biztos, hogy az NHL-eseik nem értek volna rá...
gumikigyo 2012.04.22. 08:38:04
@csatoimi: Sokan leírták azt amire én is gondoltam ezért nem szeretném ismételni senkit.De a bulikat csak a játékosok tudják elhozni,ember előnyös/hátrányos helyzeteket csak ők tudják megoldani,a hátvédek helyett nem tud védekezni,a csatárok helyett támadni és sorolhatnám.
2012.04.22. 08:43:35
@jágör68: Ideje volt váltani, az előzőnek volt értelme.
A szlovén meccs sztem 3-0ig ment, utána nyugodtan elkorizhattak volna a srácok, a vereség mértékétől függetlenül. Lehet, hogy én láttam rosszul, de úgy éreztem, esélyünk sincs.
Az osztrákok ellen partiban voltunk majdnem a meccs feléig. Az első harmadban akár még egy is bemehetett volna. A második harmad végén már vészesen gyengültünk, a harmadik harmadra meg elfogytunk.
Én így látom. És hogy az osztrák csapat mennyivel verhetőbb, ezt bizonyítja, hogy 2 vereséggel végeztek ők is ezen a VB-n.
A szlovén meccs sztem 3-0ig ment, utána nyugodtan elkorizhattak volna a srácok, a vereség mértékétől függetlenül. Lehet, hogy én láttam rosszul, de úgy éreztem, esélyünk sincs.
Az osztrákok ellen partiban voltunk majdnem a meccs feléig. Az első harmadban akár még egy is bemehetett volna. A második harmad végén már vészesen gyengültünk, a harmadik harmadra meg elfogytunk.
Én így látom. És hogy az osztrák csapat mennyivel verhetőbb, ezt bizonyítja, hogy 2 vereséggel végeztek ők is ezen a VB-n.
2012.04.22. 08:44:30
@jágör68: Mondjuk abban teljsen igazad van, hogy ez a válogatott nem A-csoportos. Ha feljutottunk volna, mindenki azt latolgatná, hogy vajon meg tudunk-e verni mákkal egy alakulatot? :D
Kegyetlen 2012.04.22. 08:57:19
grat a bronzhoz. de ha megengedik, én csalódott vagyok a 4-5 miatt. Lundhnak adjunk jövőre egy esélyt, hátha elvállalja.
eszel59 2012.04.22. 08:58:28
Pénteken még rettenetesen fájt a szívem,hogy bár ketten is felajánlották,hogy elvisznek Ljubljanába,a melóm miatt nem tarthattam velük.Most már nem fáj,sőt...
Én általában megengedő vagyok azokkal szemben,akiket szeretek,vagy szurkolok neki(k)de ez a meccs most a középszartól jóval gyengébb volt,egy halvány tavaszi gerlefing,hangyapucunyi teljesítmény.
Nem látok a kulisszák mögé,nem tudom eldönteni,hogy tényleg az ukránok kiejtésére játszottunk-e,de ha csak ennyire képes a magyar jégkorongválogatott egy ilyen fantasztikus közönség támogatásával,az sajnálatos.Öszintén átérzem azok csalódottságát,akik csak a tegnapi meccsre utaztak ki - természetesen azokét is,akik egész héten kint tornáztak.A szakmai-és esetleges személyes-konzekvenciákat vonják le az arra illetékesek,a komolyabb értékelések is majd csak ezután látnak napvilágot,ezeken is lehet később csámcsogni.
Reálisan:
a VB előtt is csak a vágyálom kategória volt a feljutás,a kiesés elkerülése a minimális elvárás mindenkitől.A harmadik hely lehetne megsüvegelendő,de "csak az a vég,csak azt tudnám feledni!"
Még egy pozitívum:jól láthatóan és érzékelhetően megnőtt a blog forgalma és egyre újabb"versenyzők"jelennek meg háeszeikkel.Szerintem ez nagyon jó a belterjesség kialakulása ellen.
@moszkvicssluszkulcs: @Miskolcifan: @Da-weed: Pedig Greggel eredményes szezont zártunk,a három ezüst okán meg sem verettem...
(Egy nappal a VB után ez már holtidénynek számít,vagy még az események oldalvizén és szélárnyékból kiugorva történő hírközlésnek? Már csak a "Bonbon díj"életre hívása,és új szakaszának meghirdetése miatt kérdezem "aBárd" vezette kúr a tóriumot!)
@budapestijeti: "Nem kioktatás,csak elvek".
Nem kioktatás,de az elvek olyanok,mint a szellentés:tartja az ember,amíg bírja..(Egy társaságban mosolyogsz,alig veszik észre,ha sírsz,csak pár embernek tűnik fel,de próbálj egy jó nagyott"durrantani",arra sokan és sokáig emlékeznek.Lehet,hogy a tegnapi meccsen mi "köhögtünk alulról"egy akkorát,ami majd egy ideig eszébe ötlik a hokis társadalomnak?Az ukránoknak mindenképpen!)
Én általában megengedő vagyok azokkal szemben,akiket szeretek,vagy szurkolok neki(k)de ez a meccs most a középszartól jóval gyengébb volt,egy halvány tavaszi gerlefing,hangyapucunyi teljesítmény.
Nem látok a kulisszák mögé,nem tudom eldönteni,hogy tényleg az ukránok kiejtésére játszottunk-e,de ha csak ennyire képes a magyar jégkorongválogatott egy ilyen fantasztikus közönség támogatásával,az sajnálatos.Öszintén átérzem azok csalódottságát,akik csak a tegnapi meccsre utaztak ki - természetesen azokét is,akik egész héten kint tornáztak.A szakmai-és esetleges személyes-konzekvenciákat vonják le az arra illetékesek,a komolyabb értékelések is majd csak ezután látnak napvilágot,ezeken is lehet később csámcsogni.
Reálisan:
a VB előtt is csak a vágyálom kategória volt a feljutás,a kiesés elkerülése a minimális elvárás mindenkitől.A harmadik hely lehetne megsüvegelendő,de "csak az a vég,csak azt tudnám feledni!"
Még egy pozitívum:jól láthatóan és érzékelhetően megnőtt a blog forgalma és egyre újabb"versenyzők"jelennek meg háeszeikkel.Szerintem ez nagyon jó a belterjesség kialakulása ellen.
@moszkvicssluszkulcs: @Miskolcifan: @Da-weed: Pedig Greggel eredményes szezont zártunk,a három ezüst okán meg sem verettem...
(Egy nappal a VB után ez már holtidénynek számít,vagy még az események oldalvizén és szélárnyékból kiugorva történő hírközlésnek? Már csak a "Bonbon díj"életre hívása,és új szakaszának meghirdetése miatt kérdezem "aBárd" vezette kúr a tóriumot!)
@budapestijeti: "Nem kioktatás,csak elvek".
Nem kioktatás,de az elvek olyanok,mint a szellentés:tartja az ember,amíg bírja..(Egy társaságban mosolyogsz,alig veszik észre,ha sírsz,csak pár embernek tűnik fel,de próbálj egy jó nagyott"durrantani",arra sokan és sokáig emlékeznek.Lehet,hogy a tegnapi meccsen mi "köhögtünk alulról"egy akkorát,ami majd egy ideig eszébe ötlik a hokis társadalomnak?Az ukránoknak mindenképpen!)
Enzo Molinari 2012.04.22. 09:00:07
Véleményem szerint nem sikerült kihozni magunkból a 100%-ot, olykor dekoncentráltak, fegyelmezetlenek voltunk. Az első sorunk nem hozta gólokban azt amit tud. A rutinos hátvédeink sem voltak a csúcson. Borzalmas helyzetkihasználásunk és előnyjátékunk volt. Mindezek ellenére bronz érem lett. Ez azt jelenti fejlődtünk. Közelebb kerültünk az elithez, de még nem vagyunk ott. Fejben még nem. Kis lépésekben fogunk haladni, mindig lesz kudarc, de talán legközelebb az, hogy a döntőt bukjuk. Óriási öröm, hogy új arcok tűntek fel és váltak meghatározó játékossá. Kiemelném a következő játékosokat: Siki, Bartalis Isti, Nika, Magó, Hári Jani, Láda Balu velük elégedett vagyok, másoktól többet vártam. JÖVŐRE A FELJUTÁSÉRT JÁTSZUNK!!!!
macik 2012.04.22. 09:12:45
kellett ez sajnos, legalább az arcból visszavettek az ebeles fiúk...
rihiranta&rantasila 2012.04.22. 09:32:43
Gratula a bronzhoz,valóban jó hely ahol most vagyunk válogatottilag.Az utolsó meccsünk értékelését várnám...Godótól,ha megoldható.
Hazafelé Maribornál ugrott be,hogy ezt éreztem március elsején is.(Nem jó)
Hazafelé Maribornál ugrott be,hogy ezt éreztem március elsején is.(Nem jó)
Uteapu 2012.04.22. 09:45:24
Válasszuk kétfelé a dolgot.
-Bronzérmesek lettünk, a cél elérve és talán túl is teljesítve.
-Az, hogy ezt nem csupán magunknak köszönhetjük, az ugyan olyan, mint ahogy az Ukránok, alapjában, maguknak is köszönhetik a kiesésüket.
Mindannyian tudjuk, hogy mi a realitás de természetes nálunk a többet akarás.
Látszott a srácokon, hogy gyakorlatilag, szénné vannak égetve. Nem jó, hogy ennyire egy csapatra épül a Válogatott de egyenlőre nincs más lehetőség és így logikus a kapitány személye is. Attól függetlenül, hogy nekem olyan se hideg, se meleg és ilyenné válik a csapata is.Például megdöbbentem, amikor őzike szemekkel, öt ujját feltartva, némán "reklamált" a bírói döntés ellen! Nem csak a csapatnak, a vezetőjének is harcolni kell(ene), akár vörös fejjel, kiabálva de erőt mutatni. Utána lehet elnézést kérni a sporitól ha szükséges.
Némileg maliciózusan jegyzem meg, hogy az is egyfajta fejlődés, ha már tudunk meccset leadni, nem csak simán elveszíteni.:)
-Bronzérmesek lettünk, a cél elérve és talán túl is teljesítve.
-Az, hogy ezt nem csupán magunknak köszönhetjük, az ugyan olyan, mint ahogy az Ukránok, alapjában, maguknak is köszönhetik a kiesésüket.
Mindannyian tudjuk, hogy mi a realitás de természetes nálunk a többet akarás.
Látszott a srácokon, hogy gyakorlatilag, szénné vannak égetve. Nem jó, hogy ennyire egy csapatra épül a Válogatott de egyenlőre nincs más lehetőség és így logikus a kapitány személye is. Attól függetlenül, hogy nekem olyan se hideg, se meleg és ilyenné válik a csapata is.Például megdöbbentem, amikor őzike szemekkel, öt ujját feltartva, némán "reklamált" a bírói döntés ellen! Nem csak a csapatnak, a vezetőjének is harcolni kell(ene), akár vörös fejjel, kiabálva de erőt mutatni. Utána lehet elnézést kérni a sporitól ha szükséges.
Némileg maliciózusan jegyzem meg, hogy az is egyfajta fejlődés, ha már tudunk meccset leadni, nem csak simán elveszíteni.:)
brainska (törölt) 2012.04.22. 10:20:56
@Dallanan: szerintem akkor csatoljuk hozzánk Szlovéniát. lenne hegyünk, tengerünk. :)
igyalakult 2012.04.22. 10:23:24
@zsozsi68: imi van benen realitas sajnos mihaly hiaba marad joovre ez a csapat moralisan jatektudasban eleg gyenge es mint csapat egy nagy nulla ja es radasul van benen nem is magyar ugye aki nem beszelia magyart laszika vagy ahogy totoul becezik vlado hat ebbol en nem kerek koszonom
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.22. 10:29:32
@igyalakult: akkor ne nezd. ki kotelez ra? amugy beszelgettem laszikaddal, angolul kezdtem, o meg magyarul valaszolt. szoval lassan ugy nez ki nalad mar jobban tud magyarul. mondjuk az nem nagy kunszt....
Zsiraf.Remete 2012.04.22. 10:44:33
@igyalakult: Te miért kavarod mindig a sz.rt???
házézsé 2012.04.22. 10:46:27
PLUS-MINUS LEADERS
As of SAT 21 APR 2012
1 BARTALIS Istvan 28 HUN F : +5
2 ALTMANN Mario 2 AUT : +4
3 SABOLIC Robert 25 SLO : +4
3 TICAR Rok 24 SLO
ASSIST LEADERS
As of SAT 21 APR 2012
1 BARTALIS Istvan 28 HUN : 5
1 MATERUKHIN Olexander 17 UKR : 5
3 DOWD Robert 12 GBR : 4
3 GRABNER Michael 17 AUT: 4
3 HERBURGER Raphael 8 AUT _ 4
3 LADANYI Balazs 11 HUN : 4
Gratulálunk és köszönjük Isti!
És a csapatnak is jár a gratuláció, Tatáról mindenképpen...
As of SAT 21 APR 2012
1 BARTALIS Istvan 28 HUN F : +5
2 ALTMANN Mario 2 AUT : +4
3 SABOLIC Robert 25 SLO : +4
3 TICAR Rok 24 SLO
ASSIST LEADERS
As of SAT 21 APR 2012
1 BARTALIS Istvan 28 HUN : 5
1 MATERUKHIN Olexander 17 UKR : 5
3 DOWD Robert 12 GBR : 4
3 GRABNER Michael 17 AUT: 4
3 HERBURGER Raphael 8 AUT _ 4
3 LADANYI Balazs 11 HUN : 4
Gratulálunk és köszönjük Isti!
És a csapatnak is jár a gratuláció, Tatáról mindenképpen...
Jégkorong 2012.04.22. 11:06:23
Ezen a vb-n minden a szánk íze szerint kezdődött. A fiúk megverték a japánokat, majd az ukránokat, hibáik nem eredményeztek vendég győzelme(ke)t. Majd egy szünnapot követően jöttek a szlovének, illetve az osztrákok. Ezeken a mérkőzéseken a II-III. harmadban jellemzően három soroztak. A mérkőzések tempója, a kiállítások, a hibák, a kihagyott ziccerek fizikálisan és mentálisan igen megviselték kedvenceinket. A látható, tapasztalható nehézségek ellenére a két mérkőzés alatt a srácok ráéreztek a győzelmek lehetőségeire, viszont ezeket az ismert indokok alapján már nem tudták kihasználni. A mérkőzést követően, illetve a szünnapon nem tudták feldolgozni a korábbi vereségeket, nem tudtak túllépni a kudarcokon, nem tudtak kellőképpen regenerálódni, nagyon mélyre kerültek, hiszen tudták, hogy volt keresnivalójuk, lehetőségük az önmagukban kitűzött cél megvalósítására. Fájhattak a vereségek és talán még jobban a felismert és részben megragadott lehetőségek elszalasztása. Lelkileg, szellemileg „meghalhattak”. Mindezek tudatában nem tudtak felkészülni az utolsó mérkőzésükre, ezért is veszítettek. Ezek tekintetében, ismeretében helyünk valóban ebben a csoportban van, de mivel a lehetőség adott volt egy jobb helyezés eléréséhez, így utólag több, mint bosszantó a dolog. A következő vb-n remélem olyan edző fogja irányítani a válogatottat, akinek tekintélye van, aki felkészült és felkészíti a srácokat, aki meccselni tud, mert hibáik ellenére kedvenceink egy Edzőt megérdemelnek
Da-weed 2012.04.22. 12:07:36
@moszkvicssluszkulcs: ...csak néha úgy tűnik, mintha ezt elfelejtenék...
@csatoimi: Köszi Imre! Persze, jó fogás a Brassónak, csak nekünk miskolci szurkolóknak olyan az arckifejezésünk, mintha sz*rba haraptunk volna...
@eszel59: nem értem, hogy miért a vesszőparipája a minden szezon elején történő változtatás a vezetőségnek. Az is érdekes, hogy ÁLLÍTÓLAG több éljátékos azt nyilatkozta, hogy ha Greg marad, akkor ők is, ha megy, akkor ők is...
@csatoimi: Köszi Imre! Persze, jó fogás a Brassónak, csak nekünk miskolci szurkolóknak olyan az arckifejezésünk, mintha sz*rba haraptunk volna...
@eszel59: nem értem, hogy miért a vesszőparipája a minden szezon elején történő változtatás a vezetőségnek. Az is érdekes, hogy ÁLLÍTÓLAG több éljátékos azt nyilatkozta, hogy ha Greg marad, akkor ők is, ha megy, akkor ők is...
1885* 2012.04.22. 12:15:51
@igyalakult: Vlado az a Dubek te szerencsétlen, mindketten különbek, mint te.
Da-weed 2012.04.22. 13:24:06
@igyalakult: ne írkálj f@szságokat és főleg ne hülyeségeket, mert unjuk!
gaba27 2012.04.22. 13:26:45
Reggel megvettem a szokásos újságomat, kinyitom a 16. oldalon és az alábbiakat olvasom KP-tól:
"Ez az, amit sokan elfelejtenek: a keretünk nagy részét az EBEL rájátszás is kifárasztotta."
"Volt, aki felvetette, hogy a szurkolótáborunk nem ilyen zárást érdemelt.
KP válasza: A magyar drukkerek szenzációsak, de nem hiszem, hogy így gondolkodnának."
Hát egy cseppet felbosszantottam magam.
Üdv: VG
"Ez az, amit sokan elfelejtenek: a keretünk nagy részét az EBEL rájátszás is kifárasztotta."
"Volt, aki felvetette, hogy a szurkolótáborunk nem ilyen zárást érdemelt.
KP válasza: A magyar drukkerek szenzációsak, de nem hiszem, hogy így gondolkodnának."
Hát egy cseppet felbosszantottam magam.
Üdv: VG
szanisz 2012.04.22. 14:41:38
@gaba27: buta kifogás, és üzenem Primónak, hogy kvára így gondolom.
ultra viola 2012.04.22. 14:51:01
@kerusz: "És az ellenfélnél melyik a legerősebb a Te logikád szerint?"
Nem az amelyik nálunk... És a Te logikád szerint az normális, hogy a mi első sorunk teljesítménye gyengébb a nálunk gyengébb csapatok első soránál? Mert az ő első soraik nem végeztek -4-en a +/- táblázaton?
Nem az amelyik nálunk... És a Te logikád szerint az normális, hogy a mi első sorunk teljesítménye gyengébb a nálunk gyengébb csapatok első soránál? Mert az ő első soraik nem végeztek -4-en a +/- táblázaton?
szanisz 2012.04.22. 15:01:34
@Iceblack: Bármiféle kritikára általaban ugyanaz a válasz a struccpolitikát folytatóktól, ezt már észrevettem.
" A bronz nagy siker, a torna előtt a kiesés is felmerült, miért ne örülünk?
Lehetőségeinkhez képest ez inkább siker, mint kudarc. "
Vedd úgy, hogy ezt megint megkaptad.
" A bronz nagy siker, a torna előtt a kiesés is felmerült, miért ne örülünk?
Lehetőségeinkhez képest ez inkább siker, mint kudarc. "
Vedd úgy, hogy ezt megint megkaptad.
szanisz 2012.04.22. 15:05:11
Mind1, én meguntam, köszönöm a csapatnak az első két meccset, és a küzdelmet a harmadik és negyedik meccsen.
kerusz 2012.04.22. 15:55:39
@Iceblack: A nálunk gyengébben végzett csapatok elleni +/- mérleg: Ukrajna ellen mindenki pluszban vagy 0-val zárt, az ukránok mind mínuszban vagy 0-val. A Britek ellen egy játékos kivételével mindenki pluszban vagy 0-val zárt, a britek közül 7-en zártak mínusszal. A japánok ellen két játékos kivételével mindenki pluszban vagy 0-val zárt, a japánoknál 11-en zártak mínusszal, egy játékos plusszal. Akkor erre varrjunk gombot.
jabka 2012.04.22. 17:14:41
@gaba27: Sajnos ezt én is olvastam. Ilyenre nem hivatkozhat egy kapitány, főleg ha abban a bizonyos EBEL rájátszásban elfáradó csapatnak is Ő állt a kispadja mellett.
Ha pedig egy EBEL szereplés a válogatott vb-jének rovására megy, akkor itt tényleg nagy a baj!
A nagy eséllyel BL döntőt játszó Bayern és Barcelona alkotja nagyrészt a német és a spanyol labdarúgó válogatott keretét és ezek után figyeljétek meg, mindkettő ott lesz az EB-n a legjobb négy között. Ha nem a döntőben...
Ha pedig egy EBEL szereplés a válogatott vb-jének rovására megy, akkor itt tényleg nagy a baj!
A nagy eséllyel BL döntőt játszó Bayern és Barcelona alkotja nagyrészt a német és a spanyol labdarúgó válogatott keretét és ezek után figyeljétek meg, mindkettő ott lesz az EB-n a legjobb négy között. Ha nem a döntőben...
eszel59 2012.04.22. 18:26:53
@Da-weed: Nem hiszem,hogy a vezetőség vesszőparipája a szezon előtti edzőváltás.Korábban Bob is úgy nyilatkozott,hogy maradna (Dever-ték...)a szurkolói találkozón még Greg is a folytatásról beszélt,aztán-állítólag- mégis máshol kötött ki.(Jelzem elment Miskolcról Bartzen is Brassóba,aztán kiderült,hogy nem egy főnyeremény,de nem akarok "ellenszurkolni"vagy prejudikálni... )Vélem,hogy soha nem fogjuk megtudni teljeskörűen azokat a körülményeket,ami miatt nem történt meg a szerződéskötés az új szezonra,de azért vannak sejtéseim...gondolom Neked és másoknak is.Mindenesetre :"új tanév,új fagylaltmérgezés"!
@gaba27: Ne boszankodj,inkább örülj,hogy már 16 oldalas a megújult Déli Hírlap!Vagy nem ez a kedvenc lapod..?
(Már nem tudom,hogy ki dobta fel 7közben,hogy hurrá,eljutottunk oda,hogy címlapon van a magyar jégkorongválogatott,amire reflektálva írtam,hogy csak várja meg a 7végét,amikor lesz fociforduló.Szépen hátrább is csúsztunk,mint a VB tabellán...)
@gaba27: Ne boszankodj,inkább örülj,hogy már 16 oldalas a megújult Déli Hírlap!Vagy nem ez a kedvenc lapod..?
(Már nem tudom,hogy ki dobta fel 7közben,hogy hurrá,eljutottunk oda,hogy címlapon van a magyar jégkorongválogatott,amire reflektálva írtam,hogy csak várja meg a 7végét,amikor lesz fociforduló.Szépen hátrább is csúsztunk,mint a VB tabellán...)
ultra viola 2012.04.22. 18:48:28
@kerusz: Megpróbálok még érthetőbben fogalmazni!
A JPN-GBR-UKR csapatok első sorainak játékosai között nem találsz -4-es mutatót a +/- táblázaton! Sőt -3-ast is csak kettőt a 15 játékos közül... Pedig ők is játszottak AUT és SLO csapat első sora ellen!
A JPN-GBR-UKR csapatok első sorainak játékosai között nem találsz -4-es mutatót a +/- táblázaton! Sőt -3-ast is csak kettőt a 15 játékos közül... Pedig ők is játszottak AUT és SLO csapat első sora ellen!
ultra viola 2012.04.22. 18:53:03
@szanisz: Vicces, hogy a számok makacs útvesztőjébe néhányan csúnyán belegabalyodnak! :))
Vagy csak úgy csinálnak...
Nem értem, Mo-on miért kellemetlen a szart szarnak nevezni? :))
Vagy csak úgy csinálnak...
Nem értem, Mo-on miért kellemetlen a szart szarnak nevezni? :))
1885* 2012.04.22. 19:51:05
@eszel59: "Már nem tudom,hogy ki dobta fel 7közben,hogy hurrá,eljutottunk oda,hogy címlapon van a magyar jégkorongválogatott"
én voltam, a tegnapit én sem tenném címlapra.
én voltam, a tegnapit én sem tenném címlapra.
kerusz 2012.04.22. 20:04:28
@Iceblack: Ugyanarról, beszélsz, amiről én, mégis bajod van velem. Foglaljuk össze, miről szól a diskurzus.
Morgó Muki: Felsorolja a tavalyi öt legjobb és az idei öt legrosszabb +/- mutatójú játékost. Kis hibával. "És ez így hogy?" tette fel a kérdést.
Én Mukinak: Megnézted az ellenfeleket is?
Zsozsi: Az első sor akkor is a legjobb, akárki is az ellenfél
Én: És az ellenfélnél melyik a legerősebb?
Erre Te: Nem az, amelyik nálunk, bla-bla...
De nem értem, mivel vitatkozol. Arra próbáltam csöndben utalni, hogy kurva egyszerű óriási pluszokat összehozni a spanyolok, hollandok első sorai ellen, és kurva nehéz az osztrákok, szlovének első sorai ellen. És ez kvázi meg is magyarázza Morgó Muki kérdését is, hogy ezt meg így hogy...
Ettől még a direkt meccseken nem voltak rosszabbak az úgymond gyengébbek első sorainál, sőt, inkább jobbak voltak. Márpedig a jégkorongeredményeknek nincs tranzitív tulajdonságaik.
Na.
Morgó Muki: Felsorolja a tavalyi öt legjobb és az idei öt legrosszabb +/- mutatójú játékost. Kis hibával. "És ez így hogy?" tette fel a kérdést.
Én Mukinak: Megnézted az ellenfeleket is?
Zsozsi: Az első sor akkor is a legjobb, akárki is az ellenfél
Én: És az ellenfélnél melyik a legerősebb?
Erre Te: Nem az, amelyik nálunk, bla-bla...
De nem értem, mivel vitatkozol. Arra próbáltam csöndben utalni, hogy kurva egyszerű óriási pluszokat összehozni a spanyolok, hollandok első sorai ellen, és kurva nehéz az osztrákok, szlovének első sorai ellen. És ez kvázi meg is magyarázza Morgó Muki kérdését is, hogy ezt meg így hogy...
Ettől még a direkt meccseken nem voltak rosszabbak az úgymond gyengébbek első sorainál, sőt, inkább jobbak voltak. Márpedig a jégkorongeredményeknek nincs tranzitív tulajdonságaik.
Na.
Da-weed 2012.04.22. 20:05:24
@eszel59: csak a szóbeszéd miatt fogalmaztam így, mert állítólag pár napja összefutott vele pár szurkoló és Greg azt mondta, hogy nem keresték meg miskolci oldalról érdemi ajánlattal. Nem tudom mennyi igaz ebből, szeretném hinni, hogy nem sok (csak azt se értem, hogy ő miért mondana ilyet, ha ez nem igaz)...
Miskolcifan 2012.04.22. 22:20:38
@Da-weed: Csak gratulálni tudok a vezetőségnek,ha tényleg így volt...
a. Bárd 2012.04.22. 22:35:44
Most lehet miskolci oldalról megköveznek, de nem látom, hogy olyan óriási nagy veszteség érte volna őket. Sztem tudnak ilyen kaliberű edzőt találni, vagy még jobbat is.
Greg neve mellé az idei szezonban egy nagyon nagy eredmény társul csak, hogy a Szeredát 0-2 után ki tudták verni az elődöntőből. Bár ha a harmadik meccsen megadják a bentről kipattanó gólt, lehet ott is más lett volna. A döntőben már nem tudták hozni azt a formát, az OB1-ben éppenhogy csak túlléptek a Fradin (bár ott sok volt a sérült) és az egész szezonban rettentő hullámzó volt a játék. És ebben az edző keze is vastagon benne van, nem lehet mindent a játékosokra, vagy a külső körülményekre kenni. Ha ezt a lépést decemberben lépi meg a vezetőség, amikor sorban jöttek a vereségek, szvsz sokan még örültek is volna neki.
Persze ez csak az én véleményem, ettől még simán szerethetik őt Miskolcon és simán lehet nagyon jó edző
Greg neve mellé az idei szezonban egy nagyon nagy eredmény társul csak, hogy a Szeredát 0-2 után ki tudták verni az elődöntőből. Bár ha a harmadik meccsen megadják a bentről kipattanó gólt, lehet ott is más lett volna. A döntőben már nem tudták hozni azt a formát, az OB1-ben éppenhogy csak túlléptek a Fradin (bár ott sok volt a sérült) és az egész szezonban rettentő hullámzó volt a játék. És ebben az edző keze is vastagon benne van, nem lehet mindent a játékosokra, vagy a külső körülményekre kenni. Ha ezt a lépést decemberben lépi meg a vezetőség, amikor sorban jöttek a vereségek, szvsz sokan még örültek is volna neki.
Persze ez csak az én véleményem, ettől még simán szerethetik őt Miskolcon és simán lehet nagyon jó edző
gogosz 2012.04.22. 22:49:07
@a. Bárd: Ugyanerre gondoltam én is.
Da-weed 2012.04.22. 23:23:28
@a. Bárd: @gogosz: Nem nagyon értitek. Sokunknak nem konkrétan Greg személye fog hiányozni. Mi azt szerettük volna, ha jön végre megint egy olyan időszak, amikor egymást követő két szezonban ugyanaz az edző viszi tovább a csapatot, erre pedig a magyarázat egész egyszerűen a folytonosság. Lehet, hogy tévedünk - nincs "szakértő" szurkolóként sem annyi tapasztalatunk, mint sok más magyar csapat drukkereinek -, de mi abban is látjuk a sikerek kulcsát, hogy ha kialakult egy rendszer, összeszokott egy csapat és az edző, akkor ezt egymást követő szezonokban lehet kamatoztatni. A szezonzáró közönségtalálkozón néhányan váltottunk pár szót Greggel és arra a kérdésre, hogy szerinte hozható lenne-e az MJJSE idei eredménysora jövőre, azt válaszolta, hogy szerinte szinte lehetetlen. És mi sem vakultunk bele a három ezüstérem csillogásába, tudjuk, hogy egy-két fontos és akár kiemelkedőnek is mondható eredmény, valamint szerencse is kellett a három döntőhöz.
A csapat teljesítménye időről időre valóban nagyon hullámzó volt, viszont ennek egyik oka bizonyosan az volt, hogy ismét sok új ember érkezett (akár felnőtt, akár ifista), akiknek össze kellett szokniuk. Persze, hogy lehet olyan jó edzőt hozni, mint Greg, sőt még jobbat is, de az én szurkolói meglátásom szerint három ezüst (bármennyire is volt benne a szerencse) jó alap lett volna, hogy a következő szezonban egy már összeszokott csapat és edző folytassa a munkát - amennyiben a játékoskeret nagy részét is sikerülne egyben tartani.
Nyilván, amíg a klubvezetés nem nyilatkozik a dologról, addig nem kiabálunk kígyót-békát rájuk, de többen látjuk úgy, hogy a szezon eleji újraépítkezés nem biztos, hogy hosszútávon jó taktika.
A csapat teljesítménye időről időre valóban nagyon hullámzó volt, viszont ennek egyik oka bizonyosan az volt, hogy ismét sok új ember érkezett (akár felnőtt, akár ifista), akiknek össze kellett szokniuk. Persze, hogy lehet olyan jó edzőt hozni, mint Greg, sőt még jobbat is, de az én szurkolói meglátásom szerint három ezüst (bármennyire is volt benne a szerencse) jó alap lett volna, hogy a következő szezonban egy már összeszokott csapat és edző folytassa a munkát - amennyiben a játékoskeret nagy részét is sikerülne egyben tartani.
Nyilván, amíg a klubvezetés nem nyilatkozik a dologról, addig nem kiabálunk kígyót-békát rájuk, de többen látjuk úgy, hogy a szezon eleji újraépítkezés nem biztos, hogy hosszútávon jó taktika.
Theutus 2012.04.22. 23:50:03
@Da-weed: "...A szezonzáró közönségtalálkozón néhányan váltottunk pár szót Greggel és arra a kérdésre, hogy szerinte hozható lenne-e az MJJSE idei eredménysora jövőre, azt válaszolta, hogy szerinte szinte lehetetlen...."
lehet, hogy pontosan ezért nézett új feladat után és a Brassóban több fantáziát látott, mivel jobbnak tűnnek ott a körülmények
azért szurkolok nektek, hogy legyen egy ütőképes csapat amelyik jobb lesz a tavalyinál is
lehet, hogy pontosan ezért nézett új feladat után és a Brassóban több fantáziát látott, mivel jobbnak tűnnek ott a körülmények
azért szurkolok nektek, hogy legyen egy ütőképes csapat amelyik jobb lesz a tavalyinál is
Da-weed 2012.04.23. 00:00:36
@Theutus: Erre is szeretném azt hinni, hogy nem így van, de sajnos már ez is átfutott az agyamon. =( Azért köszi a biztatást!
vaze 2012.04.23. 00:02:33
@Da-weed: teljesen igazad van, a szurkoló (is) szereti a kiszámíthatóságot. de "a szezon eleji újraépítkezés" elég sok helyen jól tud működni, pl. brianszon. szóval meglepő, de nem feltétlenül tragédia.
Da-weed 2012.04.23. 00:20:53
@vaze: Meglátjuk mi lesz...a vak is aszonta. Most már várunk, meg kipihenjük a szezon fáradalmait.
Da-weed 2012.04.23. 00:27:06
@Theutus: részemről inkább KHL, mint NHL =) a "traktoros medvéknek" szurkolok =D