Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1000) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1336) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1104) utánpótlás (1342) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2473) videó (2124) Összes címke

Fontos a bronzérem megszerzése

2012.04.21. 11:54: 1885*

Fontos a bronzérem megszerzése  2012.04.21. 10:53 F. Kapus

 

 

277 komment

Címkék: vb válogatott ljubljana

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr764464618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 12:03:23

Az is kérdés szerintem, hogy megelőzzük-e Ukrajnát a világranglistán? Jelenleg 35 pont előnyük van, ez biztos csökkenni fog, de ha jól értem a számítási rendszert, akár meg is előzhetjük őket...

www.iihf.com/home-of-hockey/championships/world-ranking/mens-world-ranking/2011-ranking.html

DominiKing 2012.04.21. 12:49:47

Britannia partjai felé "cunami" közeledik.
Hajrá magyarok!

Grumpy 2012.04.21. 13:13:45

@promontor: 2 hellyel kell előrébb végeznünk, mint ők, és akkor előzünk

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 13:22:18

@Grumpy: Biztos? Ha jól értem, hogy ebben az esetben az idén +40 pontunk lenne hozzájuk képest, de közben kiesik a 2008-as vb pontok 25%-a, amiről viszont nem tudom, hogy az mennyi lesz: gondolom 5 v. 10.

Talán essenek ki, akkor jövőre tutibiztos előzünk: hajrá Japán!

Grumpy 2012.04.21. 13:38:33

@promontor: biztos; levezetem:
Ukrajna
2009: 20.hely 740 pont, ennek most a negyede számít: 185 pont
Olimpia: 14.hely 860 pont, ennek a fele számít: 430 pont
2010: 19.hely 760 pont, ennek a fele számít: 380 pont
2011: 21.hely 720 pont, 75%: 540 pont
ez összesen 1535 pont, ehhez jön az idei

Magyarország
2009: 16.hely 820 pont, negyede 205 pont
Olimpia: 21.hely 720 pont, fele 360 pont
2010: 20.hely 740 pont, fele 370 pont
2011: 19.hely 760 pont, 75%: 570 pont
összesen: 1505 pont+idei

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 13:39:40

@Grumpy: @promontor: Megnéztem az IIHF honlapot ( www.iihf.com/home-of-hockey/championships/world-ranking/mens-world-ranking/2008-pre-champ-ranking.html és www.iihf.com/home-of-hockey/championships/world-ranking/mens-world-ranking/2008-ranking.html ), eszerint 2008-ban mi 780 pontot kaptunk, az ukránok 760-at, azaz most 5 pontot vesztünk. ha két hellyel előzzük meg őket, akkor pontegyenlőség lesz...

lmark2 2012.04.21. 13:42:50

ha nyernek az ukránok akkor az angoloknak lesz éles a mecs mert ha nem vernek meg minket akkor kiesnek ,ha az ukránok nyernek mi már biztos 3. ak vagyunk. de ha a japánok nyernek akkor nekünk lesz tétje a mecsnek mert ha nem nyerünk ebben a szituácioban akkor előznek a japánok a vb n de ha a japánok nyernek akkor az angoloknak mindegy lesz mert tuti bentmaradnak és az utolsó elotti helynél nem végezhetnek. az első harmad végén jap-ukan 0-1

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 13:44:10

@Grumpy: Hoppá, leesett, nem csak a 2008-as pontok súlya változik, igazad van. Köszi!

Azért csak hajrá Japán, jó lesz az ukránoknak az IB-ben is jövőre... ;-)

Grumpy 2012.04.21. 13:44:22

@promontor: És egyébként most már biztos, hogy megelőzzük őket.
Ha megverik Japánt, akkor mi harmadikak vagyunk (=19.hely), ők vagy 5.(=21), vagy kiesnek (=22)
Ha pedig Japán nyer, akkor Ukrajna kieseik (=22.hely), mi pedig vereség esetén is negyedikek (=20) leszünk.
(19.hely=760pont, 20.=740, 21.=720, 22.=700)

Grumpy 2012.04.21. 13:46:41

@promontor: a 2008-as eredmény már nem is számít, csak az utolsó 4 év (azaz 2009,olimpia,2010,2011,2012)

lmark2 2012.04.21. 13:48:39

pont egyenlőségnél mi dont? ha jol értem ha nem kozvetlen mogottunk végeznek(1 csapat van koztunk) akkor előzük őket.vagy két csapatnak kell koztunk lenni?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 13:53:35

@Grumpy: Igen, már ez is leesett. Egyébként meg ha nem lett volna az olimpiai selejtezőn sokkal jobb a helyezésük, akkor ez a helycsere már korábban megtörtént volna.

Mindenesetre az új rendszer annyiban is igazságosabb, hogy így a divízió I-es vb helyezések ugyanazon tornán (azaz egymás ellenében) elért eredményeken alapulnak és nem valami teljesen értelmetlen tie-break alapján döntik el, hogy mondjuk a két párhuzamos második helyezett közül ki kap 20 ponttal többet...

Grumpy 2012.04.21. 13:54:56

@lmark2: Pontegyenlőségnél, azt hiszem, az utolsó vb-n elért jobb helyezés számít. Lásd a 2011-es ranglistán Finnország és Svédország esetét.
De esetünkben ilyen nem lesz, mert 30 pont van köztünk, és egy helyezés 20 pontot jelent. Azaz egy csapatnak kell köztünk lenni. És az biztos lesz is.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 13:56:23

@Grumpy: Tudom, úgy értettem, hogy idén "futnak ki" teljesen a 2008-as pontok...

Grumpy 2012.04.21. 13:59:29

egyébként nézitek valahol a Japán-Ukrajnát? az onhockey.ru-n nagyon akadozik
(kénytelen vagyok khl döntőt nézni :) )

lmark2 2012.04.21. 14:05:13

@Grumpy: koszi vágom már.:) de azért szeretném ha kiesnének mert akkor jővőre nem kell velük játszani. és bárhol is lensz a 2013 mas vb lengyel ,angol áros knnyebben verhető mint egy ukrán , lengyel és ha kiesnek akkor jővőre nem kéne attol tartani hogy,elottunk végeznek és visszaelőznek a ranglistán és ha kiesnek akkor jővőre is tobb pontott szereznénk mint ők bármi is lenne a vb n

exL:1 2012.04.21. 14:29:47

Csak ámulok mennyi matek tanszékes van itt.:) Kikell kapni ma az angoloktól,akkor ukránok potty,és egy kemény ellenféllel kevesebb jövőre,és tuti meglesz a 2 helynyi különbség köztünk.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 14:35:20

@exL:1: Én mondjuk egy japán és egy magyar győzelemmel gondoltam elérni egy ennél is jobb esetet...

lmark2 2012.04.21. 14:37:22

@exL:1: én jobbat tudok a japánoknak kéne nyerni és akkor mindegy a mi mecsunk, de a japánoknak ugy néz ki mindegy hogy 3. v 4. ek nem torik ossze magukat ezen a meccsen:)

Grumpy 2012.04.21. 14:39:54

@exL:1: Szerintem meg szurkoljuk ki a japán győzelmet, és nyerjünk mi is!
Nekem is jobban tetszene, ha az ukránok esnének ki, de ne becsüljétek már le a briteket! Tavaly is az ukránok előtt végeztek, idén is megverték őket. Ha jól tudom, sorban honosítják a kanadaiakat, felszálló ágban vannak.
Az ukránoknál meg öregszenek ki a jobbak, az utánpótlásuk meg gyengélkedik. Ők szépen csúsznak lefelé.

eszel59 2012.04.21. 14:51:22

Remélem Krinó nem úgy jön haza,hogy -mérkőzésen- egy percet sem lép jégre a mostani sorozaton..!

jágör68 2012.04.21. 15:02:09

Ukrajna ezennel kiesett...
Belegondolni is rossz, hogy mis is simán így járhattunk volna.

lmark2 2012.04.21. 15:04:25

hát még nem estek ki mert ha nyernek kapnak 2 pontot és ha az angolok rendes játékidőben kikapnak akkor az angolok esnek ki

Devo209 2012.04.21. 15:05:01

@jágör68: Ha mi verjük az angolokat, akkor elég nekik a 2 pont is.

Grumpy 2012.04.21. 15:08:46

hát akkor büntetők

lmark2 2012.04.21. 15:12:10

@Devo209: szerintem nem mert az angoloknak is van 2 pontjuk és pont az ukránokat verték tehát az egymás elleni mecs akkor az angoloknak jo

munkagep 2012.04.21. 15:15:22

na, úgy látom kiestek az ukránok, most már tényleg

Grumpy 2012.04.21. 15:15:38

@lmark2: de azon a meccsen az ukránok is szereztek 1 pontot

Grumpy 2012.04.21. 15:19:13

az ötödik párban miért az ukrán lőtt először?

munkagep 2012.04.21. 15:19:44

elsiettem, visszaszívtam

HAnonymus 2012.04.21. 15:20:31

Megvan a bronzérem. Kiejtsük az ukránokat, vagy ne?

Grumpy 2012.04.21. 15:22:37

Szóval jelenleg UKR 3 pont, GBR 2 pont.
Ha rendes játékidőben verjük a briteket, ők esnek ki.
Márpedig verjük meg őket rendes játékidőben! Csak hogy jó legyen a szánk íze! Annak ellenére, hogy megvan a bronz, és számunkra tét nélküli a meccs.

Spigott 2012.04.21. 15:23:07

Na, eldönthetjük, hogy kit tartunk bent :)

1885* 2012.04.21. 15:23:46

Szerintem több szempontból sem jó 5let vesztésre játszani ...nem is értem, hogy jut eszetekbe, ez nem foci

lmark2 2012.04.21. 15:25:25

@Grumpy: igen de az angol-ukrán mecset az angolok nyerték hosszabításban tehát az egymás elleni mérkeg jobb pont azonosságnál. azon a mecsen az angolok kaptak 2pontot az ukránok 1 et és kozbe most nyertek az ukránok a japánok ellen szoval van 3 pontjuk tehát mi már biztos 3. ak vagyunk és ha az angolok szereznek ellenunk 1 pontot akkor ők maradnak bent ha rendes játékidőben kikapnak akkor az angolok esnek ki,mert most 2 pontott kaptak az ukránok

Grumpy 2012.04.21. 15:30:29

Felejtsétek el, hogy taktikázni kellene az eredménnyel!
Csak magunkkal kell foglalkoznunk és kész. Azaz verjük meg őket!
Fentebb is írtam, hogy szerintem nem erősebb az ukrán csapat a britnél, tök mindegy, hogy melyikük lesz jövőre az ellenfelünk.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 15:31:33

3+1 ok, amiért még így is fontos a (rendes játékidős) győzelem:

1: presztizs
2: sportszerűség
3: szurkolók
+1: a szezon utolsó meccsén nehogymá' ne nyerjünk...

JámborMalac 2012.04.21. 15:33:17

döbbenet, h egyesek inkább veszíteni látnák a magyar válogatottat. tökmindegy, h jövőre ki lesz az ellenfél, hasonló erősségűek.

nevetséges egy-két ember hozzáállása. a vb legnagyobb csalódása az átlagszurkoló...

1885* 2012.04.21. 15:34:12

@promontor: komolytalan játékért /télikabát/ akár ki is zárhatnak.

jabka 2012.04.21. 15:35:18

Most, hogy megvan ez a bronz, egyúttal az idei vb 19. helye, felszabadultan és a csütörtökihez képest pihentebben játszhatunk ma. Tulajdonképpen reprodukáltuk a tavalyi vb pozíciónkat, csak akkor egy hosszabbításos vereség volt, idén pedig remek kezdés után két sima zakó. Ezért keserű egy picit a szám íze, de nem haragszom senkire.
A britek ellen jó lenne azért a most negatív gólkülönbségünket legalább egálba hozni! Legyen most ez a cél, aztán jövőre várhatóan a kazah, olasz, francia, dán négyes közül most visszaeső kettőből próbáljunk egyet megverni és akkor átlépnénk végre a saját árnyékunkat! Én ebben fogok hinni mostantól egy évig töretlenül. Persze a várhatóan lengyel, japán, ukrán hármas ellen sem lesz könnyű!

1885* 2012.04.21. 15:35:27

@JámborMalac: "a vb legnagyobb csalódása az átlagszurkoló..." LOL

jabka 2012.04.21. 15:36:20

@1885*: Mi soha nem fogunk lefeküdni senkinek! Ebben biztos vagyok!

lmark2 2012.04.21. 15:36:45

@Grumpy: ne haragudj én 1 kicsit pontosítanék ezen a vb n nem erősebbek az ukránok az angoloknál mert elrontottak valamit és semmi nem jott ossze ezen a vb n de ezek a nyüanszok fordítva is elsülhettek volna és akkor más ccsapat lenne az ukrán szituban. és ha bentmaradnak jővőre felszívják magukat az tuti és sokkal jobban fognak végezni.

lmark2 2012.04.21. 15:46:31

és még annyit hogy azokkal teljesem egyetértek akik azt irták hogy a csapatunkat mindig nyerni akarjuk látni de a mai meccsen minekunk 1 tétnélkuli meccs az angolok meg meg fognak halni a pályan mert az életükért játszanak és ha jővőre is a feljutás a cél akkor jobb ha nem 1 olyan csapat van a csoportunkban akitől tobszor kaptunk ki mint nyerutunk ellenuk hanem 1 olyan amelyik pont az ellenkezője tehát tobszőr vertunk mint vesztettunk ellenuk de bármi is trténjen idén és jővőre HAJRÁ MAGYAROK

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 15:46:38

@1885*: Válaszzuk ketté a kérdést:

1: Szerintem az alap, hogy a csapat semmiképp sem akar bundázni vagy számolgatni a jövő évi ellenfelet, legfeljebb az a kérdés, képesek-e rendesen felpörögni. De én bízom benne, hogy igen.

2: Ettől függetlenül, nehezen tudom elképzelni, hogy egy ilyen kizárás megtörténjen: csoporttornák utolsó fordulójában minden sportágban előfordul, hogy az egyyik csapatnak már praktikusan minden mindegy és nem koncentrál annyira, mint egyébként tenné. Ez teljesen normális. Azt bebizonyítani vagy akár vélelmezni, hogy nem erről van szó, hanem bundáról, és emiatt kizárni egy csapatot, hát erre én még nem hallottam példát...

1885* 2012.04.21. 15:47:56

@jabka: nem bennem merült fel a gondolat.

1885* 2012.04.21. 15:51:08

@promontor: hát pedig vizilabdában megtörtént, igaz nem VB-n sőt az ellenfelünket az oroszokat nem zárták ki csak minket, ők megnyerhették az aranyat, ez ugrott be amikor itt elkezdődött ez a kit ejtsünk ki poénkodás.

lmark2 2012.04.21. 15:52:53

egyetértek promontorral mint a két pontban

1885* 2012.04.21. 16:07:25

tévedtem, nem zárták ki, csak elvették a pontokat :) Patrasz, 2002 VK.

HAJRÁ MAGYAROK! Kell az a győzelem és kész!

istenostora 2012.04.21. 16:09:19

@DominiKing: nana az csak ne jöjjön, itt élek délen a tengerparton :D
De azért üssük őket!Hajrá!

vazallus 2012.04.21. 16:14:19

Stream-et tud valaki a meccsre?

jabka 2012.04.21. 16:18:37

Felvidéki srác havernak kéne egy link a mai magyar-britre. Tud valaki?

lmark2 2012.04.21. 16:19:42

azallus: onlinetvkeresre.eu

jabka 2012.04.21. 16:20:44

@lmark2: Kösz, küldöm neki a Face-en.

drecky 2012.04.21. 16:25:19

tudtok helyet (stream-et),ahol lehet nézni a meccset?

taki17 2012.04.21. 16:27:50

NagyBritániát szeretném jövőre:)

lmark2 2012.04.21. 16:28:14

@drecky: onlinetvkeresre.eu vagy viptv.ucoz.hu

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 16:31:17

@1885*: Igen,valami rémlik, asszem talán utána volt, hogy "bosszúból" egy darabig nem jártunk VK-ra, bár lehet, hogy az két független sztori volt...

Mondjuk a dolog valószínűsége azért meglehetősen alacsony.

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 16:36:33

Az nem lesz baj, ha ilyen iramban jönnek a gólok, csak az arányon változtassunk...

egribali 2012.04.21. 16:37:05

sziasztok

tud valaki meghívókodot az onlinetvkeresre.eu-hoz?

csiszi 2012.04.21. 16:42:23

Sikoról tudni valamit?

HAnonymus 2012.04.21. 16:46:08

Remélem semmi baja nem lesz Magosinak.

jabka 2012.04.21. 16:46:51

Szegény Magó, ez a Neilson egy állat! Lőjünk nekik 5 perc alatt legalább kettőt hagy javuljon a gólkülönbségünk!

1885* 2012.04.21. 16:47:56

@csiszi: szerintem kispadon sincs ott. Beteg lett?

jabka 2012.04.21. 17:04:49

Ha ezt a vb-t "nincs kiállítás" alapon rendeznék lehet, feljutottunk volna! Bántóan gyenge az emberelőny/emberhátrány játékunk, még ma a britek ellen is. Ezen mindenképpen javítanunk kellene!

lmark2 2012.04.21. 17:05:23

az eddig látottak alapján sokkal jobbak vagyunk de szerintem hosszabbitás lesz :) más lenne az egész ha éles lenne nekünk is

Enzo Molinari 2012.04.21. 17:10:49

Krinónak nincs sok szerencséje, elég ijesztő az angolok hatékonysága eddig.

jabka 2012.04.21. 17:20:23

@1885*: Már a mai NS is írta, hogy Siki megbetegedett, még a szobatársa is átköltözött, nehogy elkapja Tőle.

1885* 2012.04.21. 17:26:45

@jabka: köszi, nem olvastam. Spillerék később kezdték keresni, mint csiszi meg én.

t-mach16 2012.04.21. 17:36:46

csak nálam halt meg az onlinetvkeresre
?

Leonhard Euler 2012.04.21. 17:37:52

a következő világbajnokságon inkább az angolokkal kéne játszani, mint az ukránokkal. Ezért inkább ők maradjanak. elég a döntetlen

EA 2012.04.21. 17:39:43

Nálam is, tud valaki működő streamet?
Köszi!

jágör68 2012.04.21. 17:40:42

Igazi B- csoportos meccs. Langyosvíz.
Na ezért (is)nem jutottunk fel.

2012.04.21. 17:41:38

@jágör68: Épp azt akartam mondani, hogy milyen egy szinten megy a két csapat :DD

1885* 2012.04.21. 17:41:44

@drecky: most bunyó van éppen, Balu 2 perc 3:2

Miskolcifan 2012.04.21. 17:42:21

Fájdalmas sajnos az előnyös játékunk :(

Leonhard Euler 2012.04.21. 17:43:25

mit tudnak adni a bentmaradásért? 3:3 :)

jabka 2012.04.21. 17:45:27

Ez egyszerűen hihetetlen, nem találom a szavakat; két előny nekünk, kihagyjuk, ők meg egyből egyet rögtön belőnek! Nem igaz, hogy ezt nem lehet megtanulni!

Uteapu 2012.04.21. 17:48:06

Azért rendesen "idegelik" a fiúk az Ukránokat.:)

jabka 2012.04.21. 17:48:06

És öt az öt-be meg így megy! Töröljék el a kiállításokat és akkor a világ élvonalában leszünk!

Miskolcifan 2012.04.21. 17:49:21

Olyan érzésem van,mint az OB1-es döntőben kis túlzással.Amikor akarunk simán ütünk gólokat,hátul meg úgy védekezünk ahogy éppen kedvünk szottyan...

fegya94 2012.04.21. 17:53:18

még hogy nem szarjuk le ezt a meccset..

Tgabor 2012.04.21. 17:54:06

szó se róla elég szar meccs :)

Enzo Molinari 2012.04.21. 17:54:53

Elég nekünk ez a div1.

Harcsavadász 2012.04.21. 17:55:24

Ha ez így megy tovább, kikapcsolom a tv.-t.

Enzo Molinari 2012.04.21. 17:55:53

A védekezésünk egy fos.

HAnonymus 2012.04.21. 17:58:04

@Harcsavadász: Az osztrák-meccs vége ennél jóval fájdalmasabb volt, bár most sem gyengén vagyunk szarok.

taki17 2012.04.21. 18:01:48

Jövőre sokkal sanszosabbak lehetünk a britek ellen.... Ukrajna out:)

tsd 2012.04.21. 18:02:24

Hangzatos volt a "remek szurkolókért hajtani fogunk" fogadalom, de sok minden nem valósul meg belőle.

Koncentráció 0, tény hogy a védők sem segítenek sokat Budainak, de eddig kb. minden lövés kijött róla.

Az emberelőnyünk továbbra is egy vicc, az első sor még csak-csak, de a többieknél már az is nagy dolog ha sikerül felállnunk és megjáratni a korongot. Jövőre jó lenne valamennyivel hosszabb felkészülés, és több sorral faszán begyakoroltatni valami emberelőnyös figurát, mert ez így nagyon egysíkú és teljesen kiszámítható.

Spigott 2012.04.21. 18:02:26

nagyon tompan, lazan jatszunk, tul lazan, nem nagyon szakadunk meg...

milano69 2012.04.21. 18:02:30

Az iden mazlistak voltunk.Jovoben lezuhanunk a B csoportba

jabka 2012.04.21. 18:03:25

Borzasztó ez a védekezés, a kapusteljesítmény meg az emberelőnyös játékunk! Remélem tanulni fogunk ebből!

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 18:04:32

Ez a meccs kezd határozottan idegesítő lenni. Látszik, hogy nem koncentrálnak a fiúk, pedig ez egy elég halovány brit csapat. Rendes védekezéssel 4-0 lehetne...

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 18:04:39

Nagyon meg lennék lepve, ha ez a meccs nem döntetlen lenne. És azon sem lennék meglepve ha az ukránok kiabálnának ránk csúnyákat...

Lazlee 2012.04.21. 18:06:25

én átkacsoltam sportmre szlovák döntőre.
csak nehogy elfelejtsek visszakapcsolni :D

Tgabor 2012.04.21. 18:07:20

@moszkvicssluszkulcs: már kiabálnak :) de még reménykednek

jágör68 2012.04.21. 18:07:50

A bronz már megvan, szóval akár ki is kaphatunk rendes játékidőben...
Majd meg kell nézni az eggyel későbbi meccsen az osztrákoknak meg a szlovénoknak tökmindegy-e , hogy ki lesz az aranyérmes...
Mert nekünk úgy látszik már minden mindegy.

freddyD 2012.04.21. 18:08:09

@moszkvicssluszkulcs: Igen, érthető volna vádalmaskodásuk, mi sem tennénk másképp.

Ugyanakkor azonban ott volt nekik jó pár meccs, hogy ne kerüljenek ilyen szituációba

istenostora 2012.04.21. 18:08:20

az ukránok maguknak köszönhetik h ilyen helyzetbe kerültek

hopepe 2012.04.21. 18:08:31

@moszkvicssluszkulcs: jajaja, me too. eléggé sokat hangoztatták itt-ott, hogy egy Olaszországot talán esélyesebb lenne elkapnunk jövőre... és ugye Ukrajnában nagyobb ám a potenciál, mint amit most mutatott... szerintem...

vazallus 2012.04.21. 18:08:35

hát ez eléggé gyanúsnak tűnik eddig. Tényleg mintha az ukránok szivatására menne.

Jimmy666 2012.04.21. 18:09:28

Részemről a 3. hely siker, respect a fiúknak, nem követelem se a vezetők se Primeau fejét, de ha leadjuk a meccset, azzal sportdiplomáciában vágjuk el magunkat, ami nagyon nem hiányozna.

Klasszis különbség van a két csapat közt, ezt félálomban is hozni kéne.

Enzo Molinari 2012.04.21. 18:11:02

73%-os védési hatékonyság, persze nem csak Krinó hibája, de nem túl fényes. Az osztrákok vagy a szlovénok már 10 gólnál járnának. Az A csoportól olyan messze vagyunk mint batyus zsidó a mennyországtól.

zsozsi68 2012.04.21. 18:12:09

Barátom kérdezte, hogy tegye-e meg X-re? Mondom neki, ááá! Lehet, hogy ennyire nem értek a hokihoz? Igaz, akkor még nem tudtam az ukránok gondjáról...

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 18:13:11

Nagy dilemma ez, nyerjünk jó szájízzel és hozzuk magunkal a veszélyesebb ellenfelet, vagy...

Az ukránok meg nyilván maguknak köszönhetik a sorsukat, de lesz még itt leöntve a Vereczkei emlékmű...

zsozsi68 2012.04.21. 18:14:30

Viszont a szurkolók tényleg nem ezt a játékot érdemelnék :(

Tgabor 2012.04.21. 18:16:35

ukrán kommentelő: továbbra is él a sansz a mexikóval való meccselésre :)

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 18:17:25

Az 5:5 elleni játékunk divizio-1 eleje.
A hátrányos játékunk divizio-7 vége...

Miskolcifan 2012.04.21. 18:18:17

Godó legalább poénos kedvében van :DDD

freddyD 2012.04.21. 18:20:09

Révszvétem azoké, akik ott maradtak a mai meccsre

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 18:22:09

bazz, meccs közben reklám...

Miskolcifan 2012.04.21. 18:22:58

Sajnos ez egy rossz bohózat...

Tgabor 2012.04.21. 18:23:28

@moszkvicssluszkulcs: sportévéék tudhattak valamit mert a studióban sincs senki

fegya94 2012.04.21. 18:23:38

nevetséges,szánalmas..nem írom inkább tovább mert én is megbánnám..://

Spigott 2012.04.21. 18:24:25

ez egy nagyon ocska meccs...

freddyD 2012.04.21. 18:24:41

Most már komolyan mondom annak drukkolok, hogy a britek nyerjenek.

Jó szájízünk már egy esetleges győzelem után sem lesz, akkor legalább legyen jó nekünk jövőre

istenostora 2012.04.21. 18:28:23

Én nem tudom mi folyik itt, de nagyon nem tetszik!Főleg ha tényleg lefekszünk a Britteknek, bár ezt a jóisten se fogja tudni bizonyitani utólag.. Mindenestre nagyon csalódott lennék!

Miskolcifan 2012.04.21. 18:28:28

Azért szerettem bele a jégkorongba,mert nem tapasztaltam ilyen magyarfocistás hozzáállást.Ma sajnos csalódtam,talán először ebben a csapatban :(

pakero 2012.04.21. 18:28:39

KOMOLYAN MONDOM FELHÁBORÍTÓ!!!!! 0 A MOTIVÁCIÓNK, LÓFASZT SEM CSINÁLUNK. AZ NEM MOTIVÁCIÓ HOGY AZT A 1500-2000 SZURKOLÓT KI KÉNE SZOLGÁLNI AKIK EGÉSZ HÉTEN KINT VANNAK??!!!

alpec 2012.04.21. 18:29:27

Ez egy akkora rakat nezhetetlen fos, hogy nem is tudom, hogy mi a nagyobb gaz, ha szandekos vagy ha nem.

fegya94 2012.04.21. 18:29:35

@Miskolcifan: nekem is a focis hasonlat jutott eszembe:((

Steve the Great 2012.04.21. 18:30:39

@Miskolcifan: Éppen ezen gondolkoztam én is.

tsd 2012.04.21. 18:30:57

Én tényleg a helyszínen lévő magyar szurkolókat sajnálom. Minden tiszteletem az övék.

(kíváncsi leszek, hogy a mai meccs után is egy emberként utasítanak-e el mindenféle, itt megjelent bírálatot..)

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 18:32:06

2 hét múlva, mikor majd latolgatjuk a jövő évi csoportunkat, mindenki azt fogja mondani:milyen jó, hogy legalább az ukránok nem lesznek .

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 18:33:14

Én tudom mi a baj.
Hazajött igyalakult, nincs miért küzdeni!

Tgabor 2012.04.21. 18:34:59

végén meglesz az x?

fegya94 2012.04.21. 18:36:26

@Tgabor: most már remélem nem..nem érdemeljük meg

Tgabor 2012.04.21. 18:37:23

@fegya94: lehet nem érdem kérdése :)

jabka 2012.04.21. 18:37:47

Román mezbe bujtatott székely testvéreink legalább bennmaradtak: ROU-AUS 5-3

Skandinávia-mánia 2012.04.21. 18:38:05

Szegény Spillerék már azt sem tudják, mit mondjanak... szerintem ők is nagyon jól látják mi folyik itt...

moszkvicssluszkulcs 2012.04.21. 18:38:45

amúgy meg kötelező nekünk az ukránok egész heti bénaságát helyrehozni?

Uteapu 2012.04.21. 18:39:18

Újpesti-ként elég "edzett" vagyok de ez...

Ali_B 2012.04.21. 18:40:08

Remélem a paktum, az volt ha most döntetlen vagy vereség, akkor jövőre egy pihentető meccsen nyerünk ellenünk. :D

alpec 2012.04.21. 18:40:11

SZAR, SZAR, SZAR, SZAR,SZAR, SZAR, SZAR, SZAR,SZAR, SZAR, SZAR, SZAR,SZAR, SZAR, SZAR, SZAR,SZAR, SZAR, SZAR, SZAR,SZAR, SZAR, SZAR, SZAR,SZAR, SZAR, SZAR, SZAR,SZAR, SZAR, SZAR, SZAR.

Szegyen, sajnalom Primeaut, megmondom oszinten. Meg az 1500 nezot, a szovi vissza kellene fizesse a jegyek arat.

Miskolcifan 2012.04.21. 18:42:06

Na ez a tilos volt itt a végén a méltó megkoronázása a mai meccsnek...

fegya94 2012.04.21. 18:42:41

SZÁNALMAS!!!!!!!!!

Spigott 2012.04.21. 18:42:57

szegyen... Magyarazatjuk barhogy, ez szegyen...

Vincenzo90 2012.04.21. 18:44:57

Ez a meccs gyakorlatilag tökmindegy volt. Pont ezért kellett volna megnyerni. A szurkolóknak ez járt volna.

freddyD 2012.04.21. 18:45:11

@alpec: A jegy ára még a legkevesebb. A szálloda, ellátás jóval durvább. Plusz tegnap még szünnap is volt.

Én mindenesetre örülök, hogy csak két meccset vállaltam be, mert már az osztrák meccs utolsó 40 perce is egy szenvedés volt, de ezt ott helyszínen végignézni...

Harcsavadász 2012.04.21. 18:46:27

Tudtam hogy akár kiesés is lehet, de Hári kapja be!Meg azok akik nem hajtottak...
Ezért költöttünk xxxeft-t.

bErnamedve 2012.04.21. 18:47:04

Ez szégyenletes volt! Én szeretem ezt a csapatot de ez a mai teljesítmény egy nulla! Nem az a baj, hogy kikaptunk, hanem az, ahogy... Ez a meccs beillik abba a sorozatba, amit az U18-asok produkáltak... A szurkolók megérdemelték volna, hogy egy győzni akaró, megalkuvás nélkül játszó, fegyelmezett csapatot lásson (szóval olyat, amilyent látni szokott). A bronzéremért gratulálok!

jabka 2012.04.21. 18:47:42

Függetlenül attól, hogy volt tét vagy nem volt tét, nekem minden vereség olyan mintha tőrt döfnének a szívembe! NAGYON FÁJ!!!!!!!!!!!!!!!

budapestijeti 2012.04.21. 18:47:54

Sajnos megmondtam! Nem örülök neki, hogy igazam lett! Szerintem - ellentétben a helyszíni szurker társakkal - ma se akarat, se erőnlét, egyáltalán semmi...
Sille, Tokai, Szélig kár volt ma beöltözni!
Az erőnlét nem tehetség kérdése... :(
Hajrá Magyarok!

freddyD 2012.04.21. 18:48:18

Amúgy azért az kicsit durva, hogy két megnyert meccsel végül harmadikok lettünk

Skandinávia-mánia 2012.04.21. 18:49:23

Nem ez a játék a szégyen, mert ez kellett ahhoz, hogy egy brit csapat nyerjen. Az a szégyen, hogy ezt tudatosan csinálták a címeres mezben... jó tudjuk, hogy felsőbb cél érdekében... De akkor is QRVASZAR érzés...

budapestijeti 2012.04.21. 18:49:59

A bronz éremhez gratulálok! ...és az ukránok is kiestek! Bár úgy tűnik nekünk mindegy!

bErnamedve 2012.04.21. 18:50:27

Még annyit, hogy a torna egészét tekintve el kellene gondolkodni azon, hogy mit is akarunk valójában és merre is tartunk...

fegya94 2012.04.21. 18:50:47

most egy ideig nem tölt el büszkeséggel az,hogy ennek a válogatottnak szurkolok:(( remélem minél hamarabb megtudok barátkozni ezzel az eredménnyel:S

Vincenzo90 2012.04.21. 18:52:18

Egyébként én a vébé előtt azt vártam, hogy a japánok igen kemények lesznek, az ukránok is, és a britek meglepetést okozhatnak bárkinek.

jabka 2012.04.21. 18:54:40

És mégis milyen érdekes; ezzel a teljesítménnyel is előbbre fogunk lépni egy helyet a világranglistán!

Ali_B 2012.04.21. 18:57:56

+ szerintem ezzel a bent maradással, a britek megnyerték a jövő évi rendezés jogát is a vb-nek. Dupla haszon!

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 19:00:41

@jabka: Ez a mai nekem a gyatra teljesítmény és az ellenfél miatt sokkal jobban fáj, mint az előző kettő.

Spigott 2012.04.21. 19:01:06

sztm tudatosan kiejtettuk az ukranokat.

Bambalazs 2012.04.21. 19:01:59

@Spigott: ugyanezen gondolkoztam a meccs alatt... hosszabb távú nyereség céljából állt budai a kapuban...

jágör68 2012.04.21. 19:02:29

Lehet így játszani, de csak max. 50 percig- és utána qrva gyorsan fordítani.
Ezt tudja az osztrák, a szlovén egy normál Div-1-es ellenféllel szemben. Mi nem.
Igazából sztem mind2 ránk készültek a legjobban és a szlovének mindenképpen jól is tették. Bakter, ha Ladányi ott eltalálja a keresztpasszt előnyben még 0-1- nél...
Mindegy is. Kész vége- nem vagyunk A- csoportba valók.

üveg 2012.04.21. 19:06:01

....majd, kiváncsian várom Ladányi "értékelését"...:(

szanisz 2012.04.21. 19:06:05

@Vincenzo90: nostredamusi magasságok, már ne is haragudj.

szanisz 2012.04.21. 19:06:59

@szanisz: bár ha úgy értetted, hogy az ukránok kapcsán tévedtél, akkor ignoráld: )

HAnonymus 2012.04.21. 19:07:10

F.Kapus vajon előre megírta az utolsó 3 bekezdést?

Jimmy666 2012.04.21. 19:09:04

Az ezzel a nagy gond, hogy azok a srácok, akik ma nem tették oda magukat, profi sportolónak képzelik magukat, miközben fogalmuk sincs arról, mi az hogy, profi.
Egy profi a szurkolóktól kapja a fizetését, még akkor is, ha ez első hallásra nem nyilvánvaló. Profi klubokat nagyrészt a szponzorok tartják el. A szponzoráció pedig egy kő kemény üzlet, nem karitatív akció. A szponzor azért fizet, hogy a csapaton keresztül elért szurkolótáborban, közönségben erősítse saját brandjét.

szanisz 2012.04.21. 19:09:52

Én inkább azt remélem, hogy a szép szavak ellenére nem tudtuk komolyan venni a meccset. Ezzel a profizmust illetve a szurkolóink komolyanvételét kérdőjelezem meg, de ritka gusztustalan dolognak tartanám az ukránok ilyetén megszivatását, és szerintem nem valószínű.

igyalakult 2012.04.21. 19:14:23

5 ből 2 hát nem fényes 1 lehetősége maradt a szakvezetésnek minel gyorsabban huzzon el Primotol- KovÁsc Csabáig ez lene tőlük a korrekt ilyen eredmény után ez europában igy szokás

Enzo Molinari 2012.04.21. 19:19:12

Qurva gyenge volt amit nyújtottunk. Iszonyú bosszús vagyok.

Surdilovics 2012.04.21. 19:19:26

A 3. hely szép eredmény. Köszi és gratu a csapatnak.

Ki lehet kapni az osztrákoktól és a szlovénektől is, nem gond.

De, ha így játszik a csapat, mint ma, az megijeszt. Nem kell a győzelem, ha már megvan a 3. hely?? Nem kell meghalni a pályán, legalább a szurkolókért?? Az év utolsó meccsén?? Ezt a fociban szoktuk meg.

jabka 2012.04.21. 19:19:51

F.Kapus nagyon finoman fogalmazott, mert eredetiben ez így hangzott volna: Nem a zsemle kicsi, hanem a pofánk a nagy! És ez sok mindent elmond a helyzetről...

jágör68 2012.04.21. 19:20:41

@igyalakult:
Hát ja.
Primeau meg Kovács nem lőtte be az előnyeinket meg nem hozta el a bulikat és bohóckodta/ lassúzta el a védekezést az utolsó 3 meccsen.
Sajnos én nem láttam élőben az első két meccset, csak az összefoglalókat- az utolsó 3 meccsről viszont nem sok jó emlékem marad, az biztos...

crosby 2012.04.21. 19:21:15

@igyalakult: KP az oké, mert a fejekben egyedül ő tudott volna rendet rakni , a sok jegyzetelés helyett. De Kovács Csaba miért is? Elvárás a bent maradás volt, legjobb esetben a 3-4 hely! De ha te tudsz annyi pénzt szerezni a szövinek mint ők, akkor neked kéne a helyére lépni!!

zsozsi68 2012.04.21. 19:22:17

@igyalakult: Tételesen sorold fel, hogy mi a f@sz bajod van Sütivel.

igyalakult 2012.04.21. 19:23:37

@moszkvicssluszkulcs: te mit beszelsz nem voltal ott lehet nincs ra penzed de aki a valogatottert kiad mondjuk alapon tobb 10000-et azert az nem azt erdemli amit ma csinalt a valogatott es most utoljara cam back Cortina

zsozsi68 2012.04.21. 19:25:09

Azért csak mérsékelten legyünk büszkék magunkra. Kíváncsi vagyok egy helyszínen végig szurkoló őszinte véleményére.

jabka 2012.04.21. 19:25:21

@zsozsi68: Szerintem nem Sütivel van a baja, hanem az édesapjáról beszélt aki szövi. alelnök.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.21. 19:26:58

Gyalázat ez az eredmény! Erre a szezonra felejtsük el Ljubljanát sürgősen!

zsozsi68 2012.04.21. 19:27:20

@igyalakult: Ebben spec. igazad van, de Csabit akkor sem értem. Ezek szerint az un. első sorunk max. beváltotta a hozzá fűzött reményeidet?

satti71 2012.04.21. 19:27:40

@zsozsi68: Ott voltam, én büszke vagyok magunkra. És továbbra is szeretem ezt a csapatot. Hajrá Magyarok!!

freddyD 2012.04.21. 19:27:57

@jabka: Szerintem is. Kapus most igazán lehetne csípősebb fogalmazású is, ilyen játék után. De ilyen tekintetben ritkán bevállalós, inkább marad diplomatikus

2012.04.21. 19:28:00

Pozitívumok:
- Galanisz bizonyított
- Magó 50%-al több Galanisz mellett mint az EBELben
- Bálizs bizonytott - egyenrangú szerepet érdemel a Volánban, hogy felnőhessen a sorozatterheléshez
- Bartalis élt a jégidővel és hatékonyan is.
- Sikorcin best center of Hungary
- Sofron egyre erősebb mentálisan is (kevesebb gól ellenére is úgy látom, mozgásban dinamizmusban a legjobb magyar mezőnyjátékos, és most már összjátékban, higgadtságban is előrelépett,a kevesebb gól a sortársak kritikája)

- A szapporói csapat úgy fiatalodott meg, hogy nem estünk vissza, sőt most is verjük akiket akkor

Negatívumok:
-ezekről nem írok, megtették mások!

Ladányit ne bántsuk! A terhet kell jövőre levenni a válláról és 2. -3. sorosként ismét 120%-ot hoz a korához képest, illetve eldönti majd a meccseket. Nézzétek meg a szlovénok első sorát! Ticar-Jeglic-Sabolic. Jók is, de a bizalmat és jégidőt is megkapták. Nálunk is ez irányba kell még előre lépni, ez a VB megmutatta. A 30+ értékes rutin de, amikor a plusz vagy a ritmusváltás kell a meccsek második felében őszintén, mit várunk biológiailag? Tudom miről beszélek orvos vagyok! Ha okosan-takarékosan használnánk Ő vagy a kortársai lehetnének a mérleg nyelve egy-egy meccsen. Nem azért nem lőtt gólt Ladányi mert rossz volt a formaidőzítése, vagy pechje volt, hanem azért mert kiégették a Vb első szakaszában és végig az ő során volt jégidőben és mentálisan is a teher(ma is töménytelen volt a jégidő, amit a pályán töltött).

zsozsi68 2012.04.21. 19:28:20

@jabka: Lehet, ezzel viszont nem tudok mit kezdeni...

jágör68 2012.04.21. 19:30:38

Na, akkor lassan kezdhetünk szurkolni a szlovéneknek.
F@xom..... Pedig olyan szépen indult ez a VB.
Az első sorunk és a légiósaink mind szerényebben nyilatkozzanak ezután.
4. sor és Bálizs viszont dícséretet érdemel tőlem összességében tekintve.
A Budait kapuba kívánók meg remélem most kijózanodtak.

1885* 2012.04.21. 19:31:55

@lbsz: "Sikorcin best center of Hungary" + 1

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 19:32:19

@HAnonymus: "három ilyen erős válogatott – Ukrajna, Japán és Nagy-Britannia – legyőzése nem jelent A csoportba jutást..." Hát ezt a mondatot biztos elfelejtette átfogalmazni a meccs után...

@szanisz: Szerintem se volt ez szándékos, viszont ettől függetlenül remélem, szégyelni fogják magukat a mai meccs miatt, mert ahogy fentebb írtam, lett volna ok ( @promontor: presztizs, sportszerűség, stb.) komolyan venni a mai feladatot...

zsozsi68 2012.04.21. 19:34:00

@lbsz: Utolsók között lennék, aki Godót bírálná, nem is az ő hibája, hogy nem az övéké volt a nyerő sor. A Volánban is erőltettük max. jégidővel, akkor is amikor nem ment nekik... De nem szakmázom, mert ez nem az én dolgom

zsozsi68 2012.04.21. 19:36:56

@satti71: Köszönöm és örülök, hogy nem rossz a szátok íze, legfeljebb a szlovén sörtől. Nekünk itthon egy kicsit az, pedig én a csehekéből kóstoltam a meccsek alatt. Üdv és jó utat hazafelé.

zsozsi68 2012.04.21. 19:39:36

@jágör68: Bartalis mint légiós lett a legeredményesebb játékosunk... Amúgy igazad van, bár Budairól nem tudom eldönteni, mennyi volt ebben az ő sara...

igyalakult 2012.04.21. 19:45:40

@zsozsi68: az apjaval aki aszakmai vezeto a szovetsegbe vele van baj

igyalakult 2012.04.21. 19:46:26

@1885*: te egy hulye vagy nincs ertelme veled beszelni

Bambalazs 2012.04.21. 19:47:47

@zsozsi68: A védekezés sarai is volt, de Bálizzsal 4-2-vel kibírtuk volna végig. Bálizs a meccseken tartotta a frontot hátul. Most Budai ide-oda forgatta a fejét, azt se tudta hol van...

ultima 2012.04.21. 19:49:24

Nyilvánvaló hogy a magyarok eladták a meccset, hiszen jobb lenne jövőre egy Ukrajna, vagy egy Dél-Korea/Lengyelország? Persze hogy az utóbbiak, fair play sosem létezett.

igyalakult 2012.04.21. 19:50:04

a szurkolokat semmibe veettte ez a magyar valogatott es ez borzaszto en orulok hogy hazajottem tegnap megalaztaka szurkolkat ez pedig megbocsathatatlan bun

Tgabor 2012.04.21. 19:51:16

milyen érdekes hogy amikor a harci kedv a nemzeti mezzel kapcsolatban a cseheknél ilyen olyan okok miatt lankadni kezdett, milyen osztást rendezett az ezeréves Jagr

predátor 2012.04.21. 19:51:55

Én csak a mai meccsre az alábbi jelzőket tudok kifejezni.
Katasztrofális, gyatra, szégyen, szánalmas, nagy nulla, nézhetettlen, csalódás, alibizés!!!
Én is a kínt lévő szurkolókat sajnálom, megérdemelné a csapat, hogy kifütyüljék a csapatot, és hátat fordítsanak nekik a meccs végén, mert ezért a teljesítményűkért mást nem érdemelnek!!!
Ez értékelhetettlen, akár milyen érdek is fűződik hozzá, vagy, hogy számunkra már nem volt tétje!!!

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 19:57:35

jegkorong.blog.hu/2012/04/21/magyarorszag_nagy_britannia_1: "Nem süllyedhetünk odáig, hogy Japán és Ukrajna legyőzését hétköznapi cselekedetnek, netán elvárásnak állítjuk be."

Hát, ezzel egy picit én vitáznék. Egyfelől nyilván nem olyan szinten elvárás, mint mondjuk a spanyol, horvát vagy román csapatok legyőzése, másfelől viszont Japán és a britek is több mint 200 ponttal vannak mögöttünk a 2011-es világranglistán Ez azt mutatja, hogy 2008 óta elég jelentős különbség volt a mi javunkra.

Nyilván nem sima ügy ellenük egy meccs, de ennek alapján az esélyesek igenis egyértelműen mi voltunk.

Ukrajna még éppen előttünk volt a világranglistán, viszont éppen a poszt elején számolta ki @Grumpy: , hogy igazából az ukránok a 2010-es olimpiai selejtező miatt voltak csak előttünk, egyébként már átvettük volna korábban is a vezetést, azaz egy leszálló ágban lévő ellenfélnek számítanak.

Összességében Japán és a britek ellen mi voltunk a favoritok (legalább 60%-os győzelmi eséllyel), az ukránok ellen meg kb. egyenlő erőkről lehetett beszélni.

Persze kétségtelen, hogy egy dolog a világranglista és egy másik a pályán mutatott forma, de én úgy láttam, hogy ezúttal ez a három csapat - ellenünk legalábbis - nagyjából azt hozta, amit a ranglista is mutatott: Japánt simán vertük és a briteket is simán verni kellett volna még egy közepesen koncentráló védelemmel is, míg az ukránok elleni meccs egymáshoz sokkal közelebb lévő erők küzdelmét hozta.

KBandi 2012.04.21. 19:59:44

Büntetésből én is végignézetném velük felvételről!

zsozsi68 2012.04.21. 20:14:41

@igyalakult: Oké, közben leesett. @Bambalazs: Sajna nem akkora klasszis, hogy kb. a padról beállva az uccsó meccsen ennél jobban teljesítsen.

1885* 2012.04.21. 20:22:41

@igyalakult: hát ettől még Siki a KIRÁLY te meg ...........gondolom ez volt életed legszebb napja, nem tudom feltűnt-e Siki ma nem játszott! Te észkombájn.

igyalakult 2012.04.21. 20:41:11

@1885*: istennek legyen hala hogy ma nemhuzta fel a magyar nemzeti mezt

canadien 2012.04.21. 20:44:16

Szégyen ,hogy megtették,amit sejteni lehetett...A legnagyobb szégyen,hogy a szukolókkal megtették.Nem ezt érdemelték volna...

canadien 2012.04.21. 20:47:46

@Tgabor: Nálunk nincs ilyen vezéregyéniség,mint a Cseheknél Jagr.

szanisz 2012.04.21. 20:51:49

@Tgabor: Ladányi sokszor tudott az lenni.

satti71 2012.04.21. 20:54:07

@zsozsi68: köszi, de már hazaértem, már a tegnap haza kellett jönnöm.
Nem értelek benneteket, öt napja még imádtátok ezt a csapatot. Nem a csapattal van a baj. Én nem hiszem el, hogy úgy mentek neki a mai meccsnek, hogy ki akarnak kapni.

jabka 2012.04.21. 21:14:03

Én továbbra is tartom azt a véleményemet, hogy az ukrán meccs után történt valami a csapat háza táján amiről nem tudunk vagy akármi, mert ott valami mintha eltört volna! Isten látja lelkemet, senkit nem akarok bántani, de mintha teljesen más csapat játszott volna az első kettő és más az azt követő három meccsen! A mi csapatunk ez is az is és mégis másnak tűnt. Előbbi magabiztos volt, helyzeteit remekül kihasználó, gólratörő és kiválóan védekező. Utóbbi pedig a vereségekbe már már beletörődő, emberelőnyben játszani és vesztett állásnál újitani képtelen! Újra kérdezem; mi történhetett?

Harcsavadász 2012.04.21. 21:28:13

ORF TVthek -en megy az Osztrák-Szlovén 2:3

Surdilovics 2012.04.21. 21:33:18

3. hely ezen a VB-n siker. Sokan előre, látatlanban aláírtuk volna.

DE:
Mégis, annyira keserű a szánk íze!!!! Sokkal jobban örülnék egy negyedik helynek, HA közben a pályán halálig küzdeni látom a csapatot.

A válogatottat először láttam ma alibizni. Ez "foci" volt. NB1!!!!

Surdilovics 2012.04.21. 21:36:17

A matek kijött, a pontok elegendők lettek. A bronz szépen csillog. Mégsem a matek miatt szeretem ezt a csapatot, hanem a szíve miatt, a küzdés miatt. Az ma eltűnt...

Nem dőlt össze a világ, továbbra is nézem és szeretem őket. DE: egy illúzióval kevesebb. Egy csodával kevesebb....

:(

jágör68 2012.04.21. 21:36:51

Túl nagyok voltak az elvárások és végülis a realitást hoztuk. Tulajdonképpen minden OK.
Csak sajnos nem látszik az új generáció, akivel majd megugranánk a lécet.

zsozsi68 2012.04.21. 21:38:01

@satti71: Surdilovicsnál a válasz. Most is szeretjük őket, csak pöti csalódást okoztak.

szanisz 2012.04.21. 21:38:39

@satti71: Ma mégcsak nem is hajtottunk, csak mikor már baj volt.

zsozsi68 2012.04.21. 21:39:30

Mondom ezt úgy, hogy nem vártam feljutást és a bronz tényleg szépen csillog...

veghist 2012.04.21. 21:47:27

Ez egy ócska, nyilvánvaló retkes bunda volt, mindenki látta aki kint volt. Megspékelve az általam látott legócskább válogatott kapusteljesítményével. Bocs, de amit Budai mutatott, leadott meccs ide vagy oda, az szánalmas.
Megalapoztuk az ukrán-magyar barátságot.
Basszus még az angolok is röhögtek és megköszönték... Égett a pofám, annyira kilógott a lóláb.

mannisenmaki_ 2012.04.21. 21:58:17

Csicsó magával vitte a csapat szívét is...

szanisz 2012.04.21. 22:03:53

@veghist: ezek szerint te kint voltál ezen is. Mások is egyetértettek helyben ezzel? Tényleg kíváncsi vagyok mit gondoltatok ti ott kint. Tv-ben nézve azon csodálkoztam, hogy miért nincs "ÉbresztŐ!!". Ez az első alkalom, hogy csalódtam a csapatban.

kerusz 2012.04.21. 22:04:22

@promontor: A Japánok tavaly az utolsónak járó világranglista-pontot kapták meg... Ez nagyjából magyaráz is a 200 pontból 180-at (tavaly mi 760-at kaptunk, ők 580-at)

MecKenna 2012.04.21. 22:10:22

@mannisenmaki_: én is igy gondolom, hihetetlen, de azóta sincs egy játékosunk se, aki biztatni tudná és húzni a többieket reménytelen helyzetben is, és legalább küzdésből példát mutatna.

zsozsi68 2012.04.21. 22:12:49

@mannisenmaki_: Azért nem az egészet, ma du.-ig maradt belőle...

veghist 2012.04.21. 22:15:17

Hát, akivel beszéltem, mindenkinek nyilvánvaló volt. Volt haver, aki az első harmad után mondta, nekem 4:4 után volt teljesen egyértelmű. Onnan fel is ültem tisztelt blogtársakhoz, és együtt röhögtünk kínunkban. Lehet, persze, hogy más máshogy látta, mert azért sokan dobáltak csokit is...

satti71 2012.04.21. 22:16:23

A csapat szíve eltűnt mert nincs aki egy kis vért pumpáljon a szívekbe.
A csapat ugyanaz mint a tavaly, sőt még jobb. A tavaly még csak reménykedtünk, hogy megverhetjük Japánt, Ukrajnát. Az idén sikerült, majd jött két olyan meccs ahol az eredményeket szinte előre tudtuk, majd egy lelketlen játék. Minden csapat életében van ilyen. És akkor? Cseréljük le a csapatot? Mást kell itt lecserélni. De ez nem a mi dolgunk.

szanisz 2012.04.21. 22:18:05

@veghist: Azért remélem, h tévedtek, ez már tényleg a legalja lenne, a szurkolók (akik elvileg a legfontosabbak) teljes arculköpése. Próbálom nem ezt gondolni.

veghist 2012.04.21. 22:22:49

@szanisz: Próbálom én is, de nem megy.

Harcsavadász 2012.04.21. 22:22:58

Szlovének tudnak valamit az 3. harmadban szétszedték fizikailag a sok body-val a labancokat.Nyertek!
Valami nagyon nem stimmelt, ott álltam a kispad felett az osztrákok ellen, és én ilyen hitehagyott kutyapicsa csapatot( mieink) még nem láttam.Ki is mentünk a 3. harmad elején, inkább a csajokkal söröztünk.

jabka 2012.04.21. 22:25:02

Ez most nem biztos, hogy ide tartozik, de lengyel barátaink most még nálunk is cudarabbul érezhetik magukat. Kettő nullás vezetésről 3-2-re kikaptak a Koreai Köztársaságtól, így jövőre két ázsiai csapat is ellenfelünk lesz!
Ráadásul Észak-Korea megnyerte a divízió3-as vb-t, így mindkét Korea válogatottja eggyel feljebb lépett a világbajnokságon.
Jövőre tehát Nagy Britannia, Japán és Dél-Korea biztosan ellenfelünk lesz, most már csak az a kérdés, hogy az A-ból mely válogatottak jönnek le?

MecKenna 2012.04.21. 22:26:05

@veghist: Szegény Budai tényleg nagyon rossz, bár magára is hagyták sokszor; nem gondolom, h bunda volt, egyszerűen ez a csapat a szokatlan sorozatterhelés végére teljesen szétesett mentálisan.

HAnonymus 2012.04.21. 22:28:51

Nagyon remélem hogy valaki hajlandó lesz őszintén elmondani hogy ma mi történt. Kár hogy sosem tudjuk meg, hogy játszottuk volna ha tétre megy a meccs.
Budai szerintem is gyenge volt, ha ez a meccs a feljutásért/kiesés ellen ment volna, és véletlenül valóban ő kezd, a második gól után lecserélik.
Egy ideális világban jövőre bucira vernének bennünket az idei taktikázásunk miatt. Remélem ez nem egy ideális világ. :)

szanisz 2012.04.21. 22:28:56

@MecKenna: nem baj, nem lehet panaszunk, jövőre jön Korea, Japán és Nagy-Britannia, plusz a két nagy. Tisztára mint régen, csak két meccsünk lesz nagyot villantani az egy helyet.

jabka 2012.04.21. 22:30:54

Bocsánat ezt egy kicsit benéztem - divízió3-ban a törökök végeztek az élen és jutottak fel. Észak-Korea pedig maradt ott ahol eddig.

mikita 2012.04.21. 22:32:38

@jabka: É-Korea nem jutott fel, a törökök lettek az elsők

taki17 2012.04.21. 22:33:45

@jabka: Könnyen lehet egy harmadik ázsiai csapat is!

MecKenna 2012.04.21. 22:39:57

@Harcsavadász: jó nagyon ez a szlovén csapat, hajtós, jól képzett és szemtelenül fiatal.:)

azért Krajnc, aki nem kellett a volánnak, lőtt pár löketgólt ezen a vb-n

taki17 2012.04.21. 22:47:16

@jabka: Lehet tudni v.mit a jövő évi rendezésröl,kik pályáznak?

HAnonymus 2012.04.21. 22:49:45

Jövőre el kéne mennünk a halál f...ára, én a legjobban egy dél-koreai rendezésű VB-nek örülnék. Egyszer már bejött...

zsozsi68 2012.04.21. 23:00:16

@szanisz: Ne felejtsük el, hogy mostanáig Japán és Ukrajna ellen sem mehettünk biztosra, ez a csapat érdeme is, jövőre az olasz-francia páros talán könnyebb lesz, a briteket meg ütjük, mert tétmeccs lesz.

Voitih 2012.04.21. 23:00:40

@veghist: Mondjuk, hogy elég kevés motiváció maradt... Én döntetlenre tippeltem, de az sem sikerült. F Kapus kurva jól leírt mindent, és a senkiházi labdarúgóhoz azért ne hasonlítsátok őket. Ígyalakult iq 13

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.21. 23:20:17

@kerusz: OK, jogos. 2010-ben 80, 2009-ben 65 pont volt a különbség, elfogadom, hogy az reálisabb. Aszerint is inkább mi voltunk az esélyesek.

jabka 2012.04.21. 23:35:12

@taki17: Az még egy kicsit korai lenne, de szerintem mi megint eséllyel adhatnánk be egy pályázatot, ha már a szlovénok rendeztek 2010-ben és 2012-ben, akkor mi miért ne rendezhetnénk 2011-ben és 2013-ban.

kerusz 2012.04.21. 23:40:34

@szanisz: Én nem tudom, hogy jött ki az, hogy két meccsen kell villantani, nem vagyok benne biztos, hogy Japán ellen úgy általában nem kell felkötni a gatyát...

gogosz 2012.04.21. 23:49:06

@kerusz: Plusz ha jól emlékszem ma kikaptunk a Britektől is.

Theutus 2012.04.22. 00:49:44

@igyalakult: én is örülök neki, hogy tegnap hazajöttél...sőt el sem kellett volna jönnöd
a szurkolók jó része örült a bronzéremnek és részt vett ma egy edzőmeccsen

igyalakult 2012.04.22. 06:49:30

@Theutus: orulj en nem ezert koltom apenzem hogy lelektelen jatekot lassak

igyalakult 2012.04.22. 06:53:37

+1x 5bol2 az szegyenteljes abbol akettobol mind ketto gyenge egy tet mecscet sem tudtunk hozni
nincs mirol beszelni az meg hogy 7:2 zug ahajra meagyarok az a mi faszsagunk
megalazo vereseg

szanisz 2012.04.22. 10:40:05

@kerusz: @gogosz: A szót olyan értelemben használtam (szerintem egyértelmű volt), hogy meglepetést okozni. Japán ellen mi vagyunk a favoritok, tetszik, nem tetszik (meg lehet nézni az oddsokat a meccseinkre). Hivatkozzunk a papírformára sosem,
vagy mindig. Természetesen komolyan kell venni még Koreát is, mert anélkül senki ellen nem megy.

szanisz 2012.04.22. 10:43:00

@zsozsi68: Sosem mehetünk biztosra (ezt láttuk Kore ellen tavaly), ez így van. De ukrán-lengyel-japán hármas helyett kapunk korea-brit-japán hármast. Azért jobban hangzik.

kerusz 2012.04.22. 12:59:11

@szanisz: Az a kérdés, hogy mit nevezünk favoritnak. Én nagyon óvatos voltam idén a japánokkal kapcsolatban, mert tudtam, hogy kiket hagytak otthon, akik helyett mások kerültek a keretbe. Ráadásul mindenki tudja róluk, hogy mennek, mint a mérgezett egér, ami a mi harmincsok éves átlagéletkorú védelmünkkel szemben komoly fegyver lehet(ett volna). És szerintem a torna során be is bizonyították, hogy nagyon erős csapatuk van. Én nem érzem azt, hogy olyan rettenetes nagy előnyünk lenne velük szemben, az én gondolataimban minden ellenük játszott meccs előtt felmerül egy vereség reális képe is.

Egyébként a japánok most végeztek a legmagasabban, amióta nincs a surranópálya egy ázsiai csapatnak az A csoportos VB-ken.

Grumpy 2012.04.22. 13:28:27

@kerusz: alátámasztandó a mondandódat: 2009-ben olimpiai selejtezőn Japán büntetőkkel verte Szlovéniát (végül 18. helyre lettek rangsorolva), idén láttuk őket Ausztria ellen
Szerintem ők az a kategória, mint mi voltunk 2009 előtt: bárki ellen képesek bravúrra, de becsúszik egy-egy vereség a nem-favoritoktól is.
Türelmesek a kanadai edzővel, hagyják dolgozni éveken át, és felvetődött a gondolat, hogy az Ázsia Ligában emeljék a mérkőzésszámot, mert a 36 meccs kevés. Akár feljutásra is esélyesek lehetnek a jövőben.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.22. 22:46:05

@MecKenna: Javíts ki, ha tévedek, de Kranjc alibizett, míg Volán-mezben játszott. Annak pedig drága, és sok pontot visz. Alibis már van egy pár..

MecKenna 2012.04.22. 22:56:30

@trollfeeder: jogos, volt ilyen, de voltak jó napjai is; itt és most meg a nemzeti válogatottjában még több jó percei voltak - csak ezen a furcsa kettősségen morfondiroztam el:)

szanisz 2012.04.23. 09:39:09

@kerusz: egyetértek, veszélyesek a japók, de azért jobbak vagyunk, és ha nem kell futni az eredmény után, kijön ez a a különbség. Primeau okos taktikát dolgozott ki arra a meccsek. A japók két meccsen vitékzkedtek amúgy, a flegma osztrákok, és a nekikeső britek ellen, nem hiszem h véletlen. DE persze;ők mindig veszélyesek ránk nézve.
süti beállítások módosítása