Az ifjúságiak a bennmaradásért harcolnak 2012.04.17. 18:28 F. Kapus
Az ifjúságiak a bennmaradásért harcolnak
2012.04.17. 20:32: 1885*
171 komment
Címkék: vb ifjúsági válogatott u18 szongoth
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr544457566
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bonsay 2012.04.17. 22:46:36
@Dukla Trenčín:
Akkor azért ki a híbás "de felyben taktikailag totál gyenge volt" Senki nem NHL színtett vár, csak az jöjjön ki a srácokból ami már bennük van.
Akkor azért ki a híbás "de felyben taktikailag totál gyenge volt" Senki nem NHL színtett vár, csak az jöjjön ki a srácokból ami már bennük van.
bonsay 2012.04.17. 22:52:04
Egyébként Spisakot kéne megszerezni a juniorhoz és az ifihez, mert tapasztalata is van ebben a korosztályban és még beszél is magyarul.
Dukla Trenčín 2012.04.17. 22:53:54
@Kivago Ivan Györgyné: Ugy hogy 2007-ben az U18 Cseh válogatott is kiesett az A csoportból a div 1-be.Sajnos most mi is megtapasztaltuk.
Kivago Ivan Györgyné 2012.04.17. 22:58:44
@Dukla Trenčín: jaaa akkor értem :)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.17. 22:59:30
@Dukla Trenčín: Ha nem írnád a mondandód elejét, akkor még azt is írhatnám, hogy korrekt megállapítás...no, de írtad! :-(
canadien 2012.04.17. 23:01:57
@Ringleader: Hogy lenne korrekt? Ő most örül...
taki17 2012.04.17. 23:03:52
Mit kell itt foglalkozni 1 szlovákkal.....
Kivago Ivan Györgyné 2012.04.17. 23:10:39
@Dukla Trenčín: Amúgy te honnan tudod mi az,hogy "nemzeti " ?? :)
acs63 2012.04.17. 23:20:16
@Dukla Trenčín: OFF Küldtem egy privit.
ON
ON
Dukla Trenčín 2012.04.17. 23:26:10
Mi a francnak nektek Kanadai edző? Olyan baromságot csináltok,mint az idióta ostrákok,németek.Itt éltek európában,egy karnyujtásra vannak olyan hokis országok tőlletek,mint Cseh-Szlovákia,Oroszország,akik tényleg eszik iszik a hokit.Taktikás szép látványos európai hokit játszanak.De ti Kanadábol hoztok valami 3,4 osztáju edzőt,aki csak arra tanítja meg a juniorokat európában,hogy kemény fizikai hokit játszanak.Hol a szépsége a hokinak???Miért nem tanítatjátok a csehekkel,szlovákokal,vagy az orosz edzökel hokizni a juniorokat??? Biztos olcsóbak is.Nem kell messzire finnekhez,svédekhez sem menni,mégha ők is nagyon jók a hokiban.Nem egy olyan szlovák magány edző van kint kanadában,akik több NHL sztárt készítenek föl.Persze most jön a kérdés,hogy ha ijen jók az edzők szlovákián,akkor miért estek ki az U18 szlovákok az A csoportból?Miért?Nem azért hogy szar volna szlovákián a hoki,hanem lazítottak a szlovákok,azt hitték hogy minden ok,és lám jöttek a gondok.De ezt észrevétték,ezért is beindult például az Orange U20 program.Mi abban a cipőben vagyunk most a csehekel együt,mint svédország volt jó tíz évvel ezelőt.
facsipesz 2012.04.17. 23:31:29
@veghist: Megbolondította volna őket az a hír, hogy "játékosmegfigyelők lesznek a lelátón"??
Szomorú.
Szomorú.
veghist 2012.04.17. 23:35:46
@facsipesz: Ezzel most nem kell legalább foglalkozni.
Dukla Trenčín 2012.04.17. 23:36:41
A másik dolog meg, amíg nem lessz magyarországon minimál egy 8-10 csapatos stabil magyar liga a gyerektől a felnőttig adig ezek a dolgok nehezen megvalósíthatóak.De ezeket már leírtam ide számtalamszor.
bonsay 2012.04.17. 23:52:14
@Dukla Trenčín: Sajnos igazad van.
gasaman 2012.04.18. 00:11:51
Nagyon sajnálom a válogatot kiesését és várom a hivatalos magyarázkodást már sokadszor, az utóbbi időben ez megy. Már azt hittük többen, hogy Erik más lesz és keményen kitart az elképzelései mellett, de Őt is bekeritették a "segitők és eminenciások " javaslataikkal és változtatott személyeken és sorokon
Alapvető hiba volt G. Vili kihagyása, és H. Norbi ügyének elszúrása .Nem tudtak játékot adni a soroknak, módszert mutatmi, okosságokat javasolni a játékosoknak. Ment a nagy edzői erőlködés "motiválás" cimen.Évek óta irom, hdgy olyan karimatikus edző kellene, mint K.Á., de olyankor mindenki ideges lesz.
Alapvető hiba volt G. Vili kihagyása, és H. Norbi ügyének elszúrása .Nem tudtak játékot adni a soroknak, módszert mutatmi, okosságokat javasolni a játékosoknak. Ment a nagy edzői erőlködés "motiválás" cimen.Évek óta irom, hdgy olyan karimatikus edző kellene, mint K.Á., de olyankor mindenki ideges lesz.
gasaman 2012.04.18. 00:14:08
Jav. Karizmatikus
Kivago Ivan Györgyné 2012.04.18. 00:20:34
@gasaman: Hári ügy nem lett elszúrva,most vagy 4-5 különböző srác engedélyét dobták vissza az IIHF-től..
ezt írtad "Nem tudtak játékot adni a soroknak, módszert mutatmi, okosságokat javasolni a játékosoknak" Kercsó tudna ilyesmit :))))
ezt írtad "Nem tudtak játékot adni a soroknak, módszert mutatmi, okosságokat javasolni a játékosoknak" Kercsó tudna ilyesmit :))))
Gaudi 2012.04.18. 00:33:03
@Dukla Trenčín: szlovák edzőket már próbáltuk.
A kanadai (észak-amerikai) vonal szerintem jó, elég megnézni az eredményeiket. Persze nem megy egyik-pillanatról a másikra. A finn-svéd is OK.
A kanadai (észak-amerikai) vonal szerintem jó, elég megnézni az eredményeiket. Persze nem megy egyik-pillanatról a másikra. A finn-svéd is OK.
gasaman 2012.04.18. 00:39:26
@Kivago Ivan Györgyné: IGEN ! Sok éves tapasztalat után mondom, az Árpád jó hokit oktat és megtanitja GYŐZNI a csapatait.
A Hári ügy meg nem lett időben elinditva és megfelelő szinten megalapozottan előterjesztve .tehát.....
A Hári ügy meg nem lett időben elinditva és megfelelő szinten megalapozottan előterjesztve .tehát.....
Kivago Ivan Györgyné 2012.04.18. 00:44:23
Hári ügyet TE úgy tudod..Nem is értem árpiért miért nem kapkodnak külföldön :)
veghist 2012.04.18. 01:36:44
@gasaman: Talán ennek is meg van az oka. Talán nem mindenki hisz a testi fenyítésben, meg a megszégyenítésben.
veghist 2012.04.18. 01:40:57
@gasaman: Nem kétséges, vannak eredményei, és tényleg megtanít győzni. Csak hát... nem mindenkinek éri meg. Pl a későn érőknek.
Vincenzo90 2012.04.18. 03:18:04
duklanak sokmindenben igaza van. talan az hulyeseg, hogy kanadai vonal helyett europai kellene, mert eddig az eredmenyek nem igazoltak a dolgot. egyelore legalabbis. nem tudom, mit varunk, szerintem a mentalis felkeszites nagyon keves. palyan es azon kivul. sok gyerek el van szallva magatol, sejtese nincs, mi a munka, az alazat. ha egy kicsit is ugyesebb, mint a korosztalyabn az atlag, akkor ugy beszel, mint egy nhl sztar. fehervaron sokszor hallom fiataloktol, hogy a hokisok "bekepzelt majmok", ami meg nekem is rosszul esik, mert a kedvenc sportomrol beszelunk, es aki uzi, az nekem hos. de egy igazi hos nem lehet bekepzelt, mert amikor tenyleg oda kell tegye magat, meg lesz zavarodva. nm lattam a meccseket, de hallom, hogy mindnki mentalis okokrol beszel. hat akkor kielezettebb helyzetek kellenek, nagyobb kihivasok ev kozben, hogy erezzek, hogy van sulya annak, amit csinalnak, es az edzoknek jobban kell figyelni, hogy felkeszitsek a sportolokat arra, hogy a nap 24 orajaban sportolokkent viselkedjenek. lehet azt is, hogy majd megtanuljak, de az alapokat most kell tanitani, nem 22 evesen.
kanada09 2012.04.18. 03:24:31
@bonsay: Na mostan ma'r bele kel szoljak e'n is,Nem az edzo" a hibas mert a sebo"k senkinek sem paszol,vagy azert hogy egy 16/17 e'ves gyerek nem tud egy bodychecket csina'lni,csak ket ke'zzel lo"k egy picit,vagy hogy a ve'do"k me'g mindeg nem tudnak egy az egy ellen ja'tszani a ve'dekezo' harmadban stb,ezeket a dolgokat a magyar edzo"k kellett volna meg tanaitsa'k az utobbi 6/7 evekben nekik.Hogy ezek a gyerekek szinte minden parharcott elvesztenek a pala'nk mellett mindegyik zona'ban az sen az edzo" hiba'ja.mondhatna'm tovabb de semmi e'rtelme,a baj nagya'bol a hazaji terme'kkel van,Nincsen Hari,Gallo,Hentes stb akik aze'rt megu"tik a nemzetko"zi szintett,es ke'pesek 3/4 golra mecsenke'nt.Az utolso komentem ,e'n nem hiszem az edzo"K magyar vagy kanadai azt mondta volna hogy ne hajtsanak az elso" PERCTO"L KEZDVE.EZ A MAGYAR KOROSZTALY ENYIRE KE'PES,remenykedju"nk a mosatni U16-os csoprot majd meg szerzi a feljuta'st,Az a 12 alapembert aki a tavaly is betojt es az ide'n se csina'lt semitt ki kell tenni es friss ve'rt kell berakni a csapatba
kanada09 2012.04.18. 03:33:11
@tom40: En nem sajna'lom ezeket a fiukat,pont azt kapta'k amit meg e'rdemeltek.A munkajuk es ja'te'kuk alapjan nem e'rdemeltek jobbat mint az utolso hely,a jegkorongot 60 percig kell ja'tszani nem 20-ig vagy 25 percig
Lehet ez a sok gyerek Szuper Star magyarba de nem nemzetko"zi szinten.kelleni fog 2/3 e'v hogy valami valtozon
Lehet ez a sok gyerek Szuper Star magyarba de nem nemzetko"zi szinten.kelleni fog 2/3 e'v hogy valami valtozon
kerusz 2012.04.18. 03:42:47
@bonsay: Azokról a magyar szakemberekről beszélsz, akik keze alatt fejlődnek a srácok az év 12 hónapjából 11-ben? Csúnya lenne, ha ezért a szereplésért egyedül Thurstonnak kellene elvinnie a balhét.
moszkvicssluszkulcs 2012.04.18. 07:53:17
Vessetek meg, de azért a külföldi "hozzáértőinknek" sok mindenben igazuk van...
Uteapu 2012.04.18. 08:36:25
@moszkvicssluszkulcs: Persze, hogy igazuk van!
Azért érdekes látni a kétféle hoki szemléletet, amit képviselnek. A látottak alapján azt kell, hogy mondjam, jó, hogy így történt. Nincs mivel takargatni a bajokat, mert abból van bőven!
Azért érdekes látni a kétféle hoki szemléletet, amit képviselnek. A látottak alapján azt kell, hogy mondjam, jó, hogy így történt. Nincs mivel takargatni a bajokat, mert abból van bőven!
tom40 2012.04.18. 08:48:47
@Uteapu: "...A látottak alapján azt kell, hogy mondjam, jó, hogy így történt. Nincs mivel takargatni a bajokat, mert abból van bőven! "
Neked is igazad van, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog ebből kisülni.
Neked is igazad van, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog ebből kisülni.
Gaudi 2012.04.18. 08:57:47
@Uteapu: Az a baj, hogy a bajok valószínűleg le lesznek takarva azzal, hogy kirakják az edzőt. És minden megy tovább, ahogy eddig...
Uteapu 2012.04.18. 09:15:15
@Gaudi: Nincs nagy kedvem viccelődni de az egész olyan, mint a "csapatépítő" gulyás parti. Bogrács helyett fazékban.
1885* 2012.04.18. 09:27:35
Arról volt szó, hogy ennek a csapatnak legnagyobb erénye, az egység, hát tényleg.
acs63 2012.04.18. 09:46:40
@kanada09: Most - nagyjából - egyetértünk, de ebben nem!
Nem a gyerek a hibás, ha félre van nevelve, mind az edző, mind a szülő által.
@Dukla Trenčín: Itt egy kicsit ellentmondasz magadnak. Mivel a hoki nem "nemzeti sportág" nálunk, ezért kicsi a merítés lehetősége. Egyszerűen nincs annyi gyerek, amennyivel dolgozni szoktak akár a kanadai, akár a svéd, de akár a szlovák edzők. Mindegy, milyen jók, nem tudják adaptálni a magyar viszonyokhoz a tudásukat. A magyar edzők között is vannak kiválóak, lelkiismeretesek, de sokszor eredménykényszer alatt kell dolgozniuk.
@Uteapu: Ezt Te sem gondolod komolyan! Egy beégés, mint ok a tisztánlátásra? :-)
Szerencsére (?) van siker más korosztályban, klubszinten, legfeljebb megint kidobunk pár évfolyamot...
Nem a gyerek a hibás, ha félre van nevelve, mind az edző, mind a szülő által.
@Dukla Trenčín: Itt egy kicsit ellentmondasz magadnak. Mivel a hoki nem "nemzeti sportág" nálunk, ezért kicsi a merítés lehetősége. Egyszerűen nincs annyi gyerek, amennyivel dolgozni szoktak akár a kanadai, akár a svéd, de akár a szlovák edzők. Mindegy, milyen jók, nem tudják adaptálni a magyar viszonyokhoz a tudásukat. A magyar edzők között is vannak kiválóak, lelkiismeretesek, de sokszor eredménykényszer alatt kell dolgozniuk.
@Uteapu: Ezt Te sem gondolod komolyan! Egy beégés, mint ok a tisztánlátásra? :-)
Szerencsére (?) van siker más korosztályban, klubszinten, legfeljebb megint kidobunk pár évfolyamot...
acs63 2012.04.18. 09:53:32
@kerusz: Én is röhögtem rajta. Nem azért, mert pitiánernek láttam, hanem mert meglepődött rajta a TEAM. Nem Mo-on éltek, dolgoztok?
1885* 2012.04.18. 10:06:38
@Uteapu: ebéd közben volt náluk :) bár lehet a mez alatt is ott lapul, hogy telefonos segítséget kérjenek a papától :(
kerusz 2012.04.18. 10:13:27
@acs63: Én nem csodálom, hogy pl. Thurston meglepődött ezen.
solarys 2012.04.18. 10:17:58
A focinkkal is az a legfőbb baj hogy nem jók a kiválasztási szempontok. A miniknél nem azt kell nézni ki a legügyesebb, hanem ki az aki lelkes, mentálisan jó képességű és őket kell megtanítani jól játszani. Persze kell tehetség is, de megfelelő mentalitás nélkül csak "sztárocskák" lehetnek, nem pedig jó játékosok.
télor 2012.04.18. 10:33:07
@Gaudi: Gaudi: Minden marad, csak az aktuális szövetségi kapitány megy. Mint mindig, vele vitetik el azt a balhét, amit a súgók és a tényleges irányítók összehoztak.
És ez így megy évről évre. Az, hogy így viselkednek a gyerekek annak a következménye, hogy nincs sem emberi, sem szakmai tekintélye a "sleppnek". De mitől is volna, ha felkészületlenül mennek az összetartásokra, közvetlenül az edzések előtt nézegetik könyvből a feladatokat és ha egy emberelőnyös feladat elkezdésekor a játékosok megkérdezik, hogy konkrétan mit csináljanak, az a válasz: "egy átlagos játékintelligenciával rendelkező játékos ezt megoldja".
Nem sztárok ezek a gyerekek, hanem érzékeny és a korukból eredően problémás kamaszok, akiknek VEZETŐ-re van szükségük, akire felnézhetnek. A felnőtteknek is kellet egy Cortina, akit nem rángathattak a kenyéradók és "jóakarók”. Az akkori "sztárok" beálltak a sorba, vagy mentek a lecsóba. Csak a munka számított.
Ezek a gyerekek, tehetségük alapján méltó utódai lehetnek a mostani nagyjainknak, csak kell nekik is egy Cortina, akit hagynak dolgozni.
Remélem, megkapják rá az esélyt.
És ez így megy évről évre. Az, hogy így viselkednek a gyerekek annak a következménye, hogy nincs sem emberi, sem szakmai tekintélye a "sleppnek". De mitől is volna, ha felkészületlenül mennek az összetartásokra, közvetlenül az edzések előtt nézegetik könyvből a feladatokat és ha egy emberelőnyös feladat elkezdésekor a játékosok megkérdezik, hogy konkrétan mit csináljanak, az a válasz: "egy átlagos játékintelligenciával rendelkező játékos ezt megoldja".
Nem sztárok ezek a gyerekek, hanem érzékeny és a korukból eredően problémás kamaszok, akiknek VEZETŐ-re van szükségük, akire felnézhetnek. A felnőtteknek is kellet egy Cortina, akit nem rángathattak a kenyéradók és "jóakarók”. Az akkori "sztárok" beálltak a sorba, vagy mentek a lecsóba. Csak a munka számított.
Ezek a gyerekek, tehetségük alapján méltó utódai lehetnek a mostani nagyjainknak, csak kell nekik is egy Cortina, akit hagynak dolgozni.
Remélem, megkapják rá az esélyt.
acs63 2012.04.18. 10:35:00
@kerusz: Nem volt egyedül. Felkészítette rá valaki, csak nem figyelt? Naiv volt, vagy informálatlan?
kerusz 2012.04.18. 11:22:31
@acs63: Nem hiszem, hogy épeszű kanadai ember el tudja képzelni, milyen a mi kis magyar egymást fúró valóságunk, akár fel van rá készítve, akár nincs.
Arra a hokisanyukára pl. nehéz előre felkészülni, aki a gyerekét szó nélkül leviszi a Jégpalota kávézójába kávézni, miközben a csapat az ő fiacskáját leszámítva teljes létszámban az edzés utáni kötelező nyújtást csinálja...
Arra a hokisanyukára pl. nehéz előre felkészülni, aki a gyerekét szó nélkül leviszi a Jégpalota kávézójába kávézni, miközben a csapat az ő fiacskáját leszámítva teljes létszámban az edzés utáni kötelező nyújtást csinálja...
hopepe 2012.04.18. 11:29:47
@kerusz: "...szó nélkül leviszi..." --> ezt nem mondod komolyan?!?! :oO
jegib 2012.04.18. 11:51:48
www.nemzetisport.hu/jegkorong/video-a-hokisok-kiesese-miatt-magat-tartja-felelosnek-a-kapitany-2126430
Valaki össze tudná foglalni mi van az interjúban, külföldről tetű lassan töltődik be
Valaki össze tudná foglalni mi van az interjúban, külföldről tetű lassan töltődik be
Dukla Trenčín 2012.04.18. 12:04:17
@acs63: Igen a magyar edző jó lehet amatőr szinten,mert azon vannak,és nem világszínvonalon.A magyar,meg a szlovák gyerek között nincs külömbség.Ugyan úgy esznek ,isznak és alusznak.De mikor hokiedzés van akkor mind a kettő gyerek más hokiedzést,teoriát kap!!!Biztos vagyok benne,ha egy magyar gyerek kicsi kortól kezdve a Duklánál kezdene,és van benne tehetcség,akkor NHL-be fog játszani!Most van egy szlovák 17 éves gyerek a Duklátol:Marko Dano,aki most az U18 világbajnokságon 10 gólt lőtt.16 évesen Extraligát játszott,ahogy az idén is.Azt mondják igen nagy jövő áll előtte,ha továbra is becsületesen dolgozik magán.Ezért fontos a jó elit edző,mert azok kihozzák a gyerekből a maximumot.A szlovák U18-nak most Ernest Bokros volt az edzőjük,aki Cseh Extraliga bajnok volt a Zlín csapatával,Szlovák Extraliga bajnok lett a Zvolen csapatával.Játékosként Csehszlovák bajnok volt a Dukla Trencin csapatával.Együt hokizott a Duklánál Zigmund Pállfyval is.Dolgozott a felnőtt szlovák válogatottnál is.Teli van megfizethetetlen tapasztalatokkal,ami a junioroknak nagyon kell.Ezért nem mindeggy ki vezeti,edzi a juniorokat.
acs63 2012.04.18. 12:23:31
@Dukla Trenčín: Valamit nem értesz. Sem Te, sem a külföldi szakemberek.
A fő gond a létszám és a kiválasztási metódus. Rengeteg kevésbé tehetséges, de szorgalmas, eltökélt gyerek lemorzsolódik az alsóbb korosztályoknál. Marad pár "sztár" és (tudatosan) közepessé képzett kiszolgáló, mire ezekhez a korosztályokhoz érünk. A válogatás ilyenkor már csak a "sztárokra" korlátozódhat, akik más bajnokságban csak a közepes szintet ütik meg. A fiatal-kori eredménykényszer és a viszonylag kevés létszám (+ magas költségek) miatt alakul ki ez az önmegsemmisítő állapot. A magyar és a szlovák játékosok LÉTSZÁMA között viszont jelentős különbség van.
A magyar edzők közül sokan látják ezt, csak sokszor tehetetlenek. Kerusz példájához hasonlóakat én is tudnék mondani, de mindenki tud róluk. Azonban a kontraszelekció miatt ezek kigyomlálását senki sem meri megtenni, mert sokszor azonnal repülne az edző.
Bonyolult dolgok ezek, nem lehet egy kardvágással megoldani. Az, hogy megemlítjük egyáltalán őket, már sokak "károgásnak" minősítik, pedig évekkel ezelőtt el kellett volna kezdeni a változást!
Mélyebb és összetettebb annál, hogy egy-két sztáredző meg tudná ezt oldani.
A magyar edzők többsége nem tudásban, hanem lehetőségben van elmaradva más országoktól. (pl. Szlovákiától)
A fő gond a létszám és a kiválasztási metódus. Rengeteg kevésbé tehetséges, de szorgalmas, eltökélt gyerek lemorzsolódik az alsóbb korosztályoknál. Marad pár "sztár" és (tudatosan) közepessé képzett kiszolgáló, mire ezekhez a korosztályokhoz érünk. A válogatás ilyenkor már csak a "sztárokra" korlátozódhat, akik más bajnokságban csak a közepes szintet ütik meg. A fiatal-kori eredménykényszer és a viszonylag kevés létszám (+ magas költségek) miatt alakul ki ez az önmegsemmisítő állapot. A magyar és a szlovák játékosok LÉTSZÁMA között viszont jelentős különbség van.
A magyar edzők közül sokan látják ezt, csak sokszor tehetetlenek. Kerusz példájához hasonlóakat én is tudnék mondani, de mindenki tud róluk. Azonban a kontraszelekció miatt ezek kigyomlálását senki sem meri megtenni, mert sokszor azonnal repülne az edző.
Bonyolult dolgok ezek, nem lehet egy kardvágással megoldani. Az, hogy megemlítjük egyáltalán őket, már sokak "károgásnak" minősítik, pedig évekkel ezelőtt el kellett volna kezdeni a változást!
Mélyebb és összetettebb annál, hogy egy-két sztáredző meg tudná ezt oldani.
A magyar edzők többsége nem tudásban, hanem lehetőségben van elmaradva más országoktól. (pl. Szlovákiától)
Dukla Trenčín 2012.04.18. 12:52:52
@acs63: Az előb leírtam,hogy nem mindeggy hogy ki vezeti a fiatalokat.Főleg nem a válogatottnál.Vannak edzők,aki megkapják az edzői papírt anélkül,hogy átéltek volna a hokiban valamit.Olyan ez mint amikor valaki fitnesz edző lessz egy 500 euros tanfojam után azt azt hiszi mindent tud a testépítésről.Nem így müködnek a dolgok.Nem tudom mit,vagy kit nevezel gondolsz jó edzónek.Mert az a jó edzőaz,aki a semmiből csinál csapatot,de annak az edzőnek valamin át kell ennie.Magyarországnak sokat tenne egy normális liga,és akkor könyeb volna a válogatás.Ez a fő alap csapatok,azt vannak játékosok.Ha kell butor,faház,akkor kell erdő,meg benne a sok fa.Ha ez nincs nincs semmi sajnos.
Uteapu 2012.04.18. 13:07:21
Megnéztem az NSO-TV-n a videót.Tanulságos volt! A mondottakat hallgatva, a hátteret néztem, az is érdekes volt. A három nyilatkozóból ketten, az igazi problémáról próbáltak beszélni, igen csak óvatosan.A PR(?) szöveget elfelejthetjük, megszoktuk, annak semmi köze a lényeghez. Az is tanulságos volt.
Vincenzo90 2012.04.18. 13:15:39
Látom másban is felmerült a pizza-ügy. Tökéletes tünete annak, hogy nem tudunk egy sportolót nevelni, mert a srácoknak senki nincs, aki odavágna egyet, ha nem úgy viselkednek, ahogy kell. Alázatot kellene nevelni a fiatalokba.
1885* 2012.04.18. 13:23:58
@kerusz: a pizzás u.a. mint a kávés?
@Vincenzo90: hát ha otthon megsimogatják a buksiját, hogy nem baj aranyom edzőbá a hülye akkor erőlködhetsz, figyelek egy ideje, Te a makarenkói nevelés híve vagy, ugye? :D
@Vincenzo90: hát ha otthon megsimogatják a buksiját, hogy nem baj aranyom edzőbá a hülye akkor erőlködhetsz, figyelek egy ideje, Te a makarenkói nevelés híve vagy, ugye? :D
Vincenzo90 2012.04.18. 13:28:15
@1885*: Ha nem is makarenkó, de igen, az. Szélsőséges helyzetben szélsőséges reakcióra van szükség. Egy tömeggyilkos diktátort nem lehet szép szóval megállítani. Ha elkanászodik pár hülyegyerek az iskolában, mert nem parancsol senki megálljt időben, ott is csak a pofánverés segít(ene). Ugyan ez van itt is. Éveken át senki nem foglalkozott azzal, hogy az öltözőben, a pályán kívül, stb. is sportolóként tudjanak viselkedni a fiatalok. Nem természetes, hogy előbb várjuk, és megkapjuk a jutalmat, majd vagy teljesítünk, vagy nem. A fejekben rendet kell tenni. Ha nem is azzal, hogy aki nem pörög edzésen, azt fejbevágjuk bottal, de normális, elfogadható pedagógiai módszerekkel. Szülőkkel is beszélnie kell az edzőnek, mert a legtöbb gond már ott kezdődik, hogy a szülő azt képzeli magáról, hogy ért bármihez, és egy világsztárt nevel.
1885* 2012.04.18. 13:35:24
@Vincenzo90: csak az ilyen szülökkel aztán próóbálhatsz Te beszélni, mikor jobban tud mindent, viszont tuti feljelentené az edzőt, ha "pofánverné" a kissztárocskát".
acs63 2012.04.18. 13:52:11
@Vincenzo90: Az edző nem helyettesítheti a szülőt. A szülő azt képzeli magáról (Mo-on), hogy ő a játékos első számú szponzora... és igaza is van.
Nem kellene pedagógiai módszerekről beszélni, ha egy csapat (korosztály) 3-4 edzője 40 (saját korosztályú) gyerekből tudna válogatni.
@Dukla Trenčín: A sportsiker nem garantálja, hogy jó edző leszel. (Sőt, az a ritkább.)
Sok edzővel találkoztam és hidd el nem rosszabb a minőség nálunk, mint pl. nálatok. Sem tudásban, sem százalékban. Itt is, ott is vannak jó és rossz edzők. Nálunk kisebb a tömeg, így kisebb a tehetetlenségi nyomaték is. Hogy kit tartok jónak, vagy rossznak, az szubjektív, nem is írnék neveket, nemzettől függetlenül. A mi viszonyaink között még a mérhető eredmény sem mindig objektív. (játékosmozgás, infrastruktúra, PR, stb.) Nálatok nagyobb - a nagyobb létszám okán is - a kiegyensúlyozottság, egységesebbnek tűnik kívülről.
Nem kellene pedagógiai módszerekről beszélni, ha egy csapat (korosztály) 3-4 edzője 40 (saját korosztályú) gyerekből tudna válogatni.
@Dukla Trenčín: A sportsiker nem garantálja, hogy jó edző leszel. (Sőt, az a ritkább.)
Sok edzővel találkoztam és hidd el nem rosszabb a minőség nálunk, mint pl. nálatok. Sem tudásban, sem százalékban. Itt is, ott is vannak jó és rossz edzők. Nálunk kisebb a tömeg, így kisebb a tehetetlenségi nyomaték is. Hogy kit tartok jónak, vagy rossznak, az szubjektív, nem is írnék neveket, nemzettől függetlenül. A mi viszonyaink között még a mérhető eredmény sem mindig objektív. (játékosmozgás, infrastruktúra, PR, stb.) Nálatok nagyobb - a nagyobb létszám okán is - a kiegyensúlyozottság, egységesebbnek tűnik kívülről.
1 drukker 2012.04.18. 13:53:28
3 mérkőzést láttam élőben. Az edzői nyilatkozat előtt is az volt a véleményem, hogy bár jó képességű "gyerekekről" van szó, de igazán csapatot alkotni nem képesek. Nekem, mint semleges (nem ismerem őket - de hajrá Magyarország!) szurkolónak már az első mérkőzésen is az jött át, hogy valakiktől a korongot csak örökölni lehet, illetve nem bíznak csapattársukban. Kézenfekvő passz helyett korong cipelés. Lövés helyett tovább passz vagy korong babusgatás. Az edzőn szerintem nem múlott (ha jól emlékszem a második mérkőzés elején időkérés és kiabálás a srácokkal megpróbált rendet tenni a fejekben, eredménytelen volt.
Az emlékezetes pizza ügy most visszanyalt. Ha valaki a hokit választja és abból akar megélni azért tenni is kell, beállni a sorba és dolgozni. A csapatsportban egymás nélkül nem megy. A szülőknek (hozzátartózóknak) meg a realitás talaján kéne maradni és csak a lehetőséget biztosítani gyerekük jövőért illetően. Méltatlan hiszti folyik minden korosztályos válogatott összeállításánál. A blog tele van óhajokkal, kritikákkal, szimpátia szerint. Már az elején megbélyegezzük a szakmai stáb összetételét és hozzáértését. Alapjába véve a szurkolóknak, a szülőknek, a hozzátartózóknak kéne elsősorban megváltozni és ha mi változunk változni fog a magyar jégkorong helyzete is (lassan).
Az emlékezetes pizza ügy most visszanyalt. Ha valaki a hokit választja és abból akar megélni azért tenni is kell, beállni a sorba és dolgozni. A csapatsportban egymás nélkül nem megy. A szülőknek (hozzátartózóknak) meg a realitás talaján kéne maradni és csak a lehetőséget biztosítani gyerekük jövőért illetően. Méltatlan hiszti folyik minden korosztályos válogatott összeállításánál. A blog tele van óhajokkal, kritikákkal, szimpátia szerint. Már az elején megbélyegezzük a szakmai stáb összetételét és hozzáértését. Alapjába véve a szurkolóknak, a szülőknek, a hozzátartózóknak kéne elsősorban megváltozni és ha mi változunk változni fog a magyar jégkorong helyzete is (lassan).
Vincenzo90 2012.04.18. 13:54:18
@1885*: Akkor baromi egyszerű: nem kell a gyereknek minden meccsen játszani. Majd elgondolkodik, hogy mit rontott el. Meg a szülő is. És ezért még csak fel sem jelenthet senkit. Ja, hogy átmegy másik klubhoz? Ott is bánjanak vele így... Az edzőknek kéne valami kis pedagógiai tanfolyam. Aztán ha egy-két klub marad, ahol bármit lehet, az úgyis előbb-utóbb az ő eredményeiken mutatkozik meg. Biztos van megoldás, és biztos nem az, hogy hagyjuk, hogy elszaródjon az egész, és generációk menjenek a süllyesztőbe, mert egy normális sportolót képtelenek kinevelni. Azt nem értem csak, hogy ezek a srácok nem fogják föl, hogy mondjuk az ő korosztályukból 2-3 embernek van esélye a válogatottba kerülni, és előbb kerül az oda, aki kidolgozza a belét is, mint az, aki most pillanatnyilag ügyesebbnek tűnik?
acs63 2012.04.18. 13:57:21
@1885*: Miért kellene megütni? Elég lenne parkolópályára állítani, ha .... nem lenne a kontraszelekció miatt kihagyhatatlan. :-(
(A saját gyerekeimet sem verem, miért ütnék meg idegent? Okos ember más kárán tanul, ha önfejű, verje be a saját buksiját!)
(A saját gyerekeimet sem verem, miért ütnék meg idegent? Okos ember más kárán tanul, ha önfejű, verje be a saját buksiját!)
1885* 2012.04.18. 14:03:37
@acs63: nem én akartam, Vincenzo Makerenko híve, meg valaki aki említette, hogy Árpibá kipofozná belőlük v. mi most nem keresem vissza én csak arra írtam, én magam nem vagyok a verés híve, persze, parkolópályára, csak tudjuk, hogy van akit nem lehet, bizonyos okok miatt...
ott ahol némivel gazdagabb a játékosállomány, pizzával együtt lehet, csomagolni és irány a parkoló, igen.
ott ahol némivel gazdagabb a játékosállomány, pizzával együtt lehet, csomagolni és irány a parkoló, igen.
acs63 2012.04.18. 14:04:25
@Vincenzo90: Ennek sajnos nincsenek meg a feltételei. Eredménykényszer, függőhelyzet, gyenge központi hatás.
Túl sok az összefüggő gond. Nyugodtan sorold ide a bajnokságok mizériáját, az átigazolási szabályokat, a tervezhetetlenséget, a pályahiányokat, stb.)
Túl sok az összefüggő gond. Nyugodtan sorold ide a bajnokságok mizériáját, az átigazolási szabályokat, a tervezhetetlenséget, a pályahiányokat, stb.)
Vincenzo90 2012.04.18. 14:05:54
@acs63: Nyilván nem kell megütni. :D Ilyet csak én írok max, mikor elragadtatom magam, és jól esik megdöbbentően radikális megoldással jönni, hogy a galamblelkűek kapjanak egy lelki pofontot... :D
Szóval: pontosan, parkolópálya. Kihagyhatatlan gyerek nincs. Az utánpótlás a nevelésről szól, az eredményekről a felnőtt hoki szól. Persze az addigi nevelés eredménye lemérhető az U18 és U20 eredményeken, de akiről tudjuk, hogy nem méltó, nem csapatjátékos, vagy nem alázatos a sporttal szemben, annak nem muszáj lehetőséget adni egy szaros U18 div. 1. eredmény miatt... Majd ha méltó, akkor bizonyíthat. Én így gondolom. Először munka, aztán a gyümölcse.
Szóval: pontosan, parkolópálya. Kihagyhatatlan gyerek nincs. Az utánpótlás a nevelésről szól, az eredményekről a felnőtt hoki szól. Persze az addigi nevelés eredménye lemérhető az U18 és U20 eredményeken, de akiről tudjuk, hogy nem méltó, nem csapatjátékos, vagy nem alázatos a sporttal szemben, annak nem muszáj lehetőséget adni egy szaros U18 div. 1. eredmény miatt... Majd ha méltó, akkor bizonyíthat. Én így gondolom. Először munka, aztán a gyümölcse.
1885* 2012.04.18. 14:07:22
@Vincenzo90: Vinci edzőin van pedagógia-sportpedagógia - pszichológia oktatás :D
Viszont, ha kényszerhelyzetben vagy mert a szülő az úr, nem biztos, hogy tudod alkalmazni...lásd még acs63-nak írt üzim eggyel feljebb.
Viszont, ha kényszerhelyzetben vagy mert a szülő az úr, nem biztos, hogy tudod alkalmazni...lásd még acs63-nak írt üzim eggyel feljebb.
Vincenzo90 2012.04.18. 14:09:49
@1885*: Ha minden edző tudja elvileg, hogy mit kell tenni, akkor mi lehet olyan fene nagy kényszerhelyzet. A klub érdeke jó játékosokat nevelni. Ha van egy szponzor, meg a pici fiacskája, azt mondjuk megértem(sajnos), de az korosztályonként 1-1 gyerek talán, vagy annyi se.
Dukla Trenčín 2012.04.18. 14:13:45
@acs63: Nos a minőség nálatok edzőkben magyar szintre lehet hogy jók de feljeb márt sajnos nem.Tudásban a szlovák szintet nem érik el,mert akkor már ott volnátok ahol a szlovákok.Még nem tudok olyanról hogy magyar edző dolgozott volna tengeren túlon,vagy európában valamelyik top ligában.Az itteni edzők a jobbak járnak máshová is szlovákián kívül.Így nem is hasonlíthatóak össze edzői tudásban a két ország.Rossz edzők vannak itt is,de ami itt rossz,az magyarországon már top.Sajnos.Ez játékosokra is érvényes.
acs63 2012.04.18. 14:16:30
@Vincenzo90: Tévedsz, mint írtam, a kontraszelekció miatt lesznek lesznek ilyen kedvező helyzetben. Nem az a baj, hogy ezek a srácok nem tudnak játszani, hanem mert megszokták, hogy rajtuk múlik a klubjuk eredménye kiskoruk óta. (jégidő, feljátszás, egyéni megoldások, fontosságuk tudatosítása...)
Az viszont tiszta: ha nincs nagyobb felvevő-kapacitású junior és felnőtt bajnokság, akkor nem érdemes komolyabb létszámot fenntartani az utánpótlásban.
Róka fogta csuka...
Az viszont tiszta: ha nincs nagyobb felvevő-kapacitású junior és felnőtt bajnokság, akkor nem érdemes komolyabb létszámot fenntartani az utánpótlásban.
Róka fogta csuka...
acs63 2012.04.18. 14:28:17
@Dukla Trenčín: Jöttek már ide sikeres edzők (Szlovákiából is), megbuktak, majd hazamenve ismét sikeresek voltak.
Ami nálatok rossz, az nálunk is rossz, legfeljebb TOP-nak van beállítva. PR kérdése... :-)
Hidd el, vannak a szlovák szintet is teljesíteni képes edzőink, ahogy játékvezetők is. (A magyar bírók sem vezetnek rosszabbul, mint a szlovákok, svédek, vagy svájciak.) A lehetőségeik korlátozottabbak. Más a környezet.
Ami nálatok rossz, az nálunk is rossz, legfeljebb TOP-nak van beállítva. PR kérdése... :-)
Hidd el, vannak a szlovák szintet is teljesíteni képes edzőink, ahogy játékvezetők is. (A magyar bírók sem vezetnek rosszabbul, mint a szlovákok, svédek, vagy svájciak.) A lehetőségeik korlátozottabbak. Más a környezet.
hüjeliba 2012.04.18. 15:03:22
@Vincenzo90: @acs63 korábban már leírta a probléma lényegét, én csak ismételem. Az utánpótlásra nincs pénz, azt a szülő adja, ebből él az edző, ez egy káros és nem kívánatos üzleti kapcsolat, e helyett kéne valami más.
Az eredménykényszer ennek következménye, ha nincs eredmény, akkor kevesebb gyerekkel tudsz foglalkozni, de így meg nem él meg edző és a klub, tehát 5-6 gyerekkel kényszerűen többet foglalkoznak, hogy legyen egy csapat, így a edző is függőségi viszonyba kerül a játékosaival és a kör bezárult. További súlyosbító tényező, hogy a többi gyerek sem hülye és lassan elvesztik a kötődésük a sporthoz. Így készül a kontraszeleció.
Az eredménykényszer ennek következménye, ha nincs eredmény, akkor kevesebb gyerekkel tudsz foglalkozni, de így meg nem él meg edző és a klub, tehát 5-6 gyerekkel kényszerűen többet foglalkoznak, hogy legyen egy csapat, így a edző is függőségi viszonyba kerül a játékosaival és a kör bezárult. További súlyosbító tényező, hogy a többi gyerek sem hülye és lassan elvesztik a kötődésük a sporthoz. Így készül a kontraszeleció.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.18. 15:28:45
@hüjeliba: alapvetően téves a megközelítés, csak sokszor ezt sulykolják. A pénz kérdés akkor merül fel tételesen, ha egy "vállalkozó", vagy "befolyásos" szülő képzeli el a gyermeke jövőjét profi hokisként, és ezért "áldozni" is hajlandó a klub támogatására!
Alapvetően egy klubnál - ha csak a tagdíjról beszélnénk - az a lényeg, hogy minél többen hokizzanak. Minél több hokis, annál több tagdíj, annál több csapat indítása, annál több szám a költségvetésben, annál több támogatási kérelem a szövetség felé!
Alapvetően egy klubnál - ha csak a tagdíjról beszélnénk - az a lényeg, hogy minél többen hokizzanak. Minél több hokis, annál több tagdíj, annál több csapat indítása, annál több szám a költségvetésben, annál több támogatási kérelem a szövetség felé!
acs63 2012.04.18. 16:44:50
@Ringleader: Elméletben.
A gyakorlatban @hüjeliba: megközelítése igaz.
Ez a sport elég költséges ahhoz, hogy a háttérbe szoruló gyerekek és a szülők nagy része időben (értsd: nem 18 éves korban) elhagyja a sportágat.
Az eredménykényszer nyomja az edzőt/szakvezetőt. A pénzes szülő a sikeres egyesületbe igyekszik (mert megteheti és viszi magával a + lehetőségeket), a többi szponzorról nem is beszélve.
A gyakorlatban @hüjeliba: megközelítése igaz.
Ez a sport elég költséges ahhoz, hogy a háttérbe szoruló gyerekek és a szülők nagy része időben (értsd: nem 18 éves korban) elhagyja a sportágat.
Az eredménykényszer nyomja az edzőt/szakvezetőt. A pénzes szülő a sikeres egyesületbe igyekszik (mert megteheti és viszi magával a + lehetőségeket), a többi szponzorról nem is beszélve.
Dukla Trenčín 2012.04.18. 17:44:16
@acs63: Na ez az amiben sajnos tévedsz.Nincs semijen jó magyar edző ott sajnos ez az egyik nagy gond.Nincs miből meríteni ott az edzőknek.A bíró az egy más dolog,mert magyar bíró szerintem most is fujhatna az A csoportos világbajnokságon.Ebben nem látok akadájt.
bonsay 2012.04.18. 20:57:32
@kerusz: Nem csak neki, hanem a szakmai stábjának.ŐK A FELELŐSEK a VÁLOGATOTT MUNKÁÉRT!!!
Nem gondolod komolyan olyan edzőnek kéne elvinni a balhét akinek két játékosa van a keretben....
Nem gondolod komolyan olyan edzőnek kéne elvinni a balhét akinek két játékosa van a keretben....
Vincenzo90 2012.04.18. 22:35:33
@bonsay: Meg a másiknak is kettő, és a harmadiknak is kettő, és ezek a kétgyerekes edzők egész évben nem bírnak sportolót nevelni, hanem terlemik a nagyképű sztárocskákat. A válogatott stáb mennyit dolgozik velük? Egy hetet? Kettőt? Az alatt nem lehet csodát tenni, ha nincsenek meg az alapok. Úgy nézem, hogy szurkolótól tájékozottabb szülőn át utánpótlás edzőig sokan látják abban a problémát, amiben én, és amiről itt páran beszéltünk is.
bonsay 2012.04.18. 22:57:11
Az elmúlt évek legjobb ifi bajnoksága volt az idei!Az alap megvolt.A hozzáértés már kevésbé.
bonsay 2012.04.18. 23:00:47
Szerintem is kevés az összetartási idő és ezért kéne komplett sorokat együtt játszani.
Röhej, hogy a második legjobb magyar csapatból ketten vannak a VB-n.
Röhej, hogy a második legjobb magyar csapatból ketten vannak a VB-n.
télor 2012.04.19. 08:41:35
Hogy mitől érzik magukat sztároknak?
Attól, hogy bizonyos csapatokból alanyi jogon jár a válogatottság.
Ezzel nem teremtenek versenyhelyzetet a gyerek meg azt hiszi, hogy ő olyan qurva jó, hogy nem kérdés a beválogatása. Ha meg ilyen qurva jó, nehogy már megmondják hogy mit csináljon. (ráadásul nem is mondják meg nekik, mert nincs erkőlcsi és szakmai alapjuk azoknak, akiknek ez lenne a kötelességük)
Attól, hogy bizonyos csapatokból alanyi jogon jár a válogatottság.
Ezzel nem teremtenek versenyhelyzetet a gyerek meg azt hiszi, hogy ő olyan qurva jó, hogy nem kérdés a beválogatása. Ha meg ilyen qurva jó, nehogy már megmondják hogy mit csináljon. (ráadásul nem is mondják meg nekik, mert nincs erkőlcsi és szakmai alapjuk azoknak, akiknek ez lenne a kötelességük)
Tillasz 2012.04.19. 09:32:40
@bonsay:
Bocs, de Te kit tartassz a legjobb "magyar" csapatnak? Mert, ha azt amire én gondolok az meleg. Amúgy szintén érdekes lenne azokat a megszokott sorokat látni a válogatottban, akik bajnokságban együtt játszanak. Nem sok ilyen van.
Bocs, de Te kit tartassz a legjobb "magyar" csapatnak? Mert, ha azt amire én gondolok az meleg. Amúgy szintén érdekes lenne azokat a megszokott sorokat látni a válogatottban, akik bajnokságban együtt játszanak. Nem sok ilyen van.
canadien 2012.04.19. 15:55:22
@télor: miért egy "első éves"edző szerinted nem lehet ifi válogatott edző?!Szakmailag aláírom,hogy túlzás.De az erkölcsi részét nem értem.
bonsay 2012.04.19. 19:24:30
@Tillasz:
Ebben az évben az Alba volt a legjobb csapat!
Ezt senki nem kérdőjelezi meg.Tudom hogy egy kicsit képben vagy de ha valaki mégse akkor azért írnék egy két érdekes dolgot:
- Alba akik több mint 30 gyerekből válogattak és meccsenként négy teljes sorral tudtak felállni mi sokszor a minimális létszámmal tudtunk kiállni, sokszor lányok jelenlétével mert olyan példátlan sérülés, baleset, betegség hullám hátráltatta csapatunkat.
Csak az első 3-4 fordulóban voltunk a legjobb összeállításban utána egyszer sem!!!
Az utolsó meccsünkön a 8 sérültünk volt.
Ennek ellenére a második legjobb magyar csapat lettünk.
Hatszor játszottunk az Alba ellen ebből négyszer döntetlen volt a rendes játék időben!!!
Abból ráadásul az utolsó előtti meccsen 10 serdülővel álltunk ki hogy meglegyen a 15 létszám, szóval a serdülő csapat játszott azzal az Albával aki rengeteg magyar, román ifi válogatott játékossal rendelkezett. 2-2 lett a rendes játékidő!!!!!!
Az alapszakasz,közép szakasz és a rájátszásban is nekünk volt a második legkevesebb kapott gól.
Ennek ellenére a 18-ban 2, a 16-ban 1 válogatott játékosunk van!
Az elődöntők előtt beszéltem egy Albás edzővel és Ő mondta reméli nem a Vasast kapják a döntőben mert ellenünk bírnak legkevésbé játszani.
Ebben az évben az Alba volt a legjobb csapat!
Ezt senki nem kérdőjelezi meg.Tudom hogy egy kicsit képben vagy de ha valaki mégse akkor azért írnék egy két érdekes dolgot:
- Alba akik több mint 30 gyerekből válogattak és meccsenként négy teljes sorral tudtak felállni mi sokszor a minimális létszámmal tudtunk kiállni, sokszor lányok jelenlétével mert olyan példátlan sérülés, baleset, betegség hullám hátráltatta csapatunkat.
Csak az első 3-4 fordulóban voltunk a legjobb összeállításban utána egyszer sem!!!
Az utolsó meccsünkön a 8 sérültünk volt.
Ennek ellenére a második legjobb magyar csapat lettünk.
Hatszor játszottunk az Alba ellen ebből négyszer döntetlen volt a rendes játék időben!!!
Abból ráadásul az utolsó előtti meccsen 10 serdülővel álltunk ki hogy meglegyen a 15 létszám, szóval a serdülő csapat játszott azzal az Albával aki rengeteg magyar, román ifi válogatott játékossal rendelkezett. 2-2 lett a rendes játékidő!!!!!!
Az alapszakasz,közép szakasz és a rájátszásban is nekünk volt a második legkevesebb kapott gól.
Ennek ellenére a 18-ban 2, a 16-ban 1 válogatott játékosunk van!
Az elődöntők előtt beszéltem egy Albás edzővel és Ő mondta reméli nem a Vasast kapják a döntőben mert ellenünk bírnak legkevésbé játszani.
bonsay 2012.04.19. 19:31:01
@1885*:
Ha neved a csapatod hova tartozását jelzi akkor figyelmedbe ajánlom a Junior döntőt ahol három meccsből kétszer kiütöttük az ifi csapatunkkal a lilák 2 MOL soros csapatát!!!
Ha nem lilákhoz tartozol, akkor meg csodáld meg ezt a TÉNYT!
Ha neved a csapatod hova tartozását jelzi akkor figyelmedbe ajánlom a Junior döntőt ahol három meccsből kétszer kiütöttük az ifi csapatunkkal a lilák 2 MOL soros csapatát!!!
Ha nem lilákhoz tartozol, akkor meg csodáld meg ezt a TÉNYT!
bonsay 2012.04.19. 19:33:39
@canadien:
Bár nem nekem címezted de pontosan Te vagy aki a klubcsapatban legjobban szidod.
Most meg véded?
Bár nem nekem címezted de pontosan Te vagy aki a klubcsapatban legjobban szidod.
Most meg véded?
bonsay 2012.04.19. 19:43:36
@télor:
Egyet értek Veled!
Volt olyan válogatott játékos aki télen úgy búcsúzott, hogy találkoznak a VB-n. Ő már akkor tudta hogy VB csapattag.Pedig az edzők hányszor mondták a pillanatnyi forma dönt.
Ráadásul az egyik leggyengébb volt a VB-n!/szerintem/
De fontos az is,anyuka kivel bújik az ágyba vagy kinek az apja az egyik beszállitója a csapatnak.Többek közt ezek a válogatási módszerek miatt estünk ki.
Egyet értek Veled!
Volt olyan válogatott játékos aki télen úgy búcsúzott, hogy találkoznak a VB-n. Ő már akkor tudta hogy VB csapattag.Pedig az edzők hányszor mondták a pillanatnyi forma dönt.
Ráadásul az egyik leggyengébb volt a VB-n!/szerintem/
De fontos az is,anyuka kivel bújik az ágyba vagy kinek az apja az egyik beszállitója a csapatnak.Többek közt ezek a válogatási módszerek miatt estünk ki.
1885* 2012.04.19. 20:14:42
@bonsay: nem, ez a születési dátumom. Pusztán a Te hovatartozásod mertem megemlíteni.
canadien 2012.04.19. 21:40:56
@bonsay: Bár tényleg nem neked címeztem,de javaslom olvasd el mégegyszer! Talán akkor menni fog,hogy az erkölcsi megkérdőjelezést nem értem!Érted?!A szakmai része a dolognak szerintem ott hibás,hogy a játékosok életkori sajátosságánál fogva a legnehezebb korosztály az ifi!Még egy gyakorlott edzönek is ,pláne egy kezdőnek.Még akkor is ha kiváló játékos volt.
bonsay 2012.04.19. 22:04:36
@canadien:
Először is értettem nem kell elolvasnom még egyszer!Itt nem akarom kikürtölni az erkölcsi részét.
Először is értettem nem kell elolvasnom még egyszer!Itt nem akarom kikürtölni az erkölcsi részét.
RAttila 2012.04.19. 22:25:38
@bonsay: nem mintha változtatna valamit is a tényeken, de romániai!!! ifi válogatott játékosa asszem csak a Vasasnak van.
A három szeredai gyerek a Volánban 2 éve utasítja vissza a válogatottságot, mert szeretnének egyszer Magyar válogatottak lenni.
Hogy lesznek-e, az a jövő titka, de rajtuk nem múlik....
amit meg leírtál a meccsekről, sajna ez az ifi bajnokság valósága (de ha a tavalyit, vagy tavalyelőttit nézzük látszik előrelépés), nem nagyon volt tétje a meccseknek, kivéve a döntőt a Volán részről, és talán döntő, és elődöntő a Vasas szemszögéből. Ha meg nincs tétmeccs ahol lógjon a nyelvük, semmi esély h. csapattá verődjenek (persze ez kizárólag az én álláspontom....)
ilyen formában nagyon könnyen felveszi a serdülő a mellényt, ha lett volna lehetősége zakóra, évközben, lehet nem kerül fel az a bizonyos...., legalábbis nem olyan vastagon :)
apropó mellény, lehet emlékeztek a tavaly az ifi elődöntő első meccsére, amit a DV-Fradi ellen veszítettetek el, na ott az volt a szöveg h. sakkor mi, ha kikaptunk, egyel többet játszunk és kész, há nem úgy történt.()
csak azért írtam ezt, ha már mellényezünk, lenne mindenkinek tennivaló a háza táján, nem kötelező ágyakat meg beszállítókat emlegetni.....
A három szeredai gyerek a Volánban 2 éve utasítja vissza a válogatottságot, mert szeretnének egyszer Magyar válogatottak lenni.
Hogy lesznek-e, az a jövő titka, de rajtuk nem múlik....
amit meg leírtál a meccsekről, sajna ez az ifi bajnokság valósága (de ha a tavalyit, vagy tavalyelőttit nézzük látszik előrelépés), nem nagyon volt tétje a meccseknek, kivéve a döntőt a Volán részről, és talán döntő, és elődöntő a Vasas szemszögéből. Ha meg nincs tétmeccs ahol lógjon a nyelvük, semmi esély h. csapattá verődjenek (persze ez kizárólag az én álláspontom....)
ilyen formában nagyon könnyen felveszi a serdülő a mellényt, ha lett volna lehetősége zakóra, évközben, lehet nem kerül fel az a bizonyos...., legalábbis nem olyan vastagon :)
apropó mellény, lehet emlékeztek a tavaly az ifi elődöntő első meccsére, amit a DV-Fradi ellen veszítettetek el, na ott az volt a szöveg h. sakkor mi, ha kikaptunk, egyel többet játszunk és kész, há nem úgy történt.()
csak azért írtam ezt, ha már mellényezünk, lenne mindenkinek tennivaló a háza táján, nem kötelező ágyakat meg beszállítókat emlegetni.....
bonsay 2012.04.19. 22:44:47
@RAttila:
Legyen igazad a román válogatottsággal.Úgy fogalmazok válogatott szintű erdélyi gyerekek.
A második bekezdésedet viszont elég nagyképűnek tartom!Ezek szerint az Albásoknak a bajnokság harmat gyenge volt.Kár hogy ahol meg megkellet volna mutatni a tudásukat /VB/ szarrá égtek! Mindegyik meccsen mikor nyomás alá helyezték a kapunkat összeomlottak!
Megértem, hogy kifogásolod a csókos gyerekeket de a Volánban igen nagy jelenség! Ezzel kár vitáznod.Ezzel együtt kell élned....
Legyen igazad a román válogatottsággal.Úgy fogalmazok válogatott szintű erdélyi gyerekek.
A második bekezdésedet viszont elég nagyképűnek tartom!Ezek szerint az Albásoknak a bajnokság harmat gyenge volt.Kár hogy ahol meg megkellet volna mutatni a tudásukat /VB/ szarrá égtek! Mindegyik meccsen mikor nyomás alá helyezték a kapunkat összeomlottak!
Megértem, hogy kifogásolod a csókos gyerekeket de a Volánban igen nagy jelenség! Ezzel kár vitáznod.Ezzel együtt kell élned....
RAttila 2012.04.19. 22:58:11
@bonsay: az ifi bajnokságnak volt eredménye felőletek (mert ti meg kellett haljatok a jégen, a tavaly fordítva volt, és nézd át a tavalyi válogatást, látsz párhuzamot?), úgy hívják h. Huszák, minden tiszteltem....
bonsay 2012.04.19. 23:01:50
@RAttila:
Nem teljesen értem, de biztos nálam van a hiba.
Nem teljesen értem, de biztos nálam van a hiba.
RAttila 2012.04.19. 23:11:10
@bonsay:
ok leírom érthetőbben. :)
A tavaly mindenkit elvertetek, kivéve az elődöntőbeli botlást, feltettétek a mellényt, a vb-n megsárgult a gatya
az idén a Volán tette ugyanezt ...
az idei (és persze nem csak) ifi bajnokság "szülötte" Huszák Alexandra, aki iránt minden tiszteletem...
ok leírom érthetőbben. :)
A tavaly mindenkit elvertetek, kivéve az elődöntőbeli botlást, feltettétek a mellényt, a vb-n megsárgult a gatya
az idén a Volán tette ugyanezt ...
az idei (és persze nem csak) ifi bajnokság "szülötte" Huszák Alexandra, aki iránt minden tiszteletem...
bonsay 2012.04.19. 23:21:56
@RAttila:
Lehet hogy mégse nálam a hiba?Tavaly szintén harmadik helyen végeztünk.Az egyetlen győzelmet amit ellenetek arattunk a bronzcsatában kettőből két győzelem.Az Alba vert meg mindenkit az egész szezonban a végén meg negyedik lett?????
Lehet hogy mégse nálam a hiba?Tavaly szintén harmadik helyen végeztünk.Az egyetlen győzelmet amit ellenetek arattunk a bronzcsatában kettőből két győzelem.Az Alba vert meg mindenkit az egész szezonban a végén meg negyedik lett?????
bonsay 2012.04.19. 23:29:44
@RAttila:
Tavalyi VB-n tőlünk 6, tőletek 5 játékos volt.
Komolyan nem értelek, de már azt hiszem nem is akarlak.....
Tavalyi VB-n tőlünk 6, tőletek 5 játékos volt.
Komolyan nem értelek, de már azt hiszem nem is akarlak.....
RAttila 2012.04.20. 12:34:53
@bonsay: keresd a tavalyi VB statisztikáit (+ -)
Nézd nem akarok senkit, semerre sértegetni, csak igyekeztem, hangsúlyozni, hogy ne a döglött macskát dobáljuk, hanem nézzünk körül magunk házatáján....
Nem tudom az idén miként volt, de a tavaly talán ti viseltétek a legnagyobb mellényt...Persze lehet nem így volt, az is lehet mindenki "meghalt" a jégen, küzdött a legnagyobb alázattal, és sportszerűséggel.
Ez csak 1 szubjektív vélemény. :)
Nézd nem akarok senkit, semerre sértegetni, csak igyekeztem, hangsúlyozni, hogy ne a döglött macskát dobáljuk, hanem nézzünk körül magunk házatáján....
Nem tudom az idén miként volt, de a tavaly talán ti viseltétek a legnagyobb mellényt...Persze lehet nem így volt, az is lehet mindenki "meghalt" a jégen, küzdött a legnagyobb alázattal, és sportszerűséggel.
Ez csak 1 szubjektív vélemény. :)
Voitih 2012.04.20. 20:54:01
@Dukla Trenčín: Láttad a szlovén-magyar meccset? Kíváncsi lennék, mi a véleményed.
Az utolsó 100 komment: