Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1673) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2215) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Két legjobb kapusa nélkül utazhat a vébére a hokiválogatott

2012.04.11. 14:54: Theutus

Két legjobb kapusa nélkül utazhat a vébére a hokiválogatott

Forrás:[origo]|2012. 04. 11., 14:22|

86 komment

Címkék: magyar jégkorong zoltán hoki szuper levente hetényi jégkorong világbajnokság jégkorong válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr504383325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jágör68 2012.04.11. 15:18:30

Ennyit arról, hogy csak az ellenfeleinknél lesznek hiányzó nagy nevek.
3,14csába.
Cél a bentmaradás innentől kezdve.

Lapke76 2012.04.11. 15:24:42

Csak csendben merem mondani, hogy Bálizs akkor volt igazán nagy formában, mikor muszály volt neki védeni és nem volt valódi helyettese. Persze jobb lenne, ha Hetényi jönne, de azért ne írjuk le őket Budaival sztem.

jan8207 2012.04.11. 15:25:09

Ha ma kikap a Jokerit, akkor utánna tisztább lesz a kép. Ha a vb-t beáldozza egy bronzmeccsért, akkor ebbe a csapatba nem is való.
Szuperrel kapcsolatban én kicsit másként látom a helyzetet. Én még azt is el tudom fogadni, hogy a gyermeke születése miatt nem vállalná a játékot. Ő már bizonyított, bár korrektebb lenne, ha ezt előre megmondaná....
Nem biztos, hogy rosszul fogunk kijönni ebből. Budai még mindig nagyon jó és Bálizs is fejlődik.
Én ott leszek. Én most is úgy vagyok vele, hogy kikaphatunk, csak adjanak bele mindent(főleg szívet), de ezzel eddig soha nem volt baj.

lmark2 2012.04.11. 15:36:33

hát most nem leszek népszerű de csak a véleményemet írom le. Az is lehet nem lesz igazam mert a végén mégis valamelyikük ott lesz a vb n de ha nem akkor azt hiszem ez a jel 1 üzenet a szovetségi kapitánynak és ez 1 rosz üzenet mert eddig ilyen nem volt . Arra gonolok eddig mindenki válogatott akart lenni. Super még Amerikát is beáldozta a vb ért pedig az 1 álma . most meg 1 kazak bajnokit nem hagy ott a vb ért.szoval most mindenki inkább a kifogásokat keresi és sorban mondják le az emberek a vb t.( visszafelé a sorrend Super ,Hetényi, vas,palkovics stb. Nem becsülom le a mostani keretett de azért ezek mind huzoemberek és valami baj csak van a háttérben ami miatt nem azért küzdenek a játékosok hogy válogatottak legyenek mint régen hanem azért hogy kifogás legyen. De a tényeknél maradva ez a keret gyengébb mint az előzőek. és nincs őszerakva ami a kapitány hibálya. előző években ilyen nem volt hogy a vb eltt nincs sinen a váloatott nincsenek védők , nincsenek kialakult sorok ,nincsenek kapusok. szoval szerintem is a bentmaradás a cél és az is nehéz lesz.HAJRÁ MAGYAROK

Farsi 2012.04.11. 15:38:41

Ennyit a légiósokról, harmadik hely egy nemzeti mezért mindegyiknek gratulálok!
Plusz Hetényi visszajönne a cserepadról az nekünk mekkora segítség???

kultúrmisszionárius 2012.04.11. 15:43:35

@lmark2: már miért lenne gyengébb a keret? sofiék erősebbek, mint valaha, bejön mihály aki jó formában kell legyen, stb. kóger és hetényi hiányozni fog, az igaz, de szuper pl. az utolsó pillanatban még úgyis meggondolja magát. pláne, hogy hetényi valószínűbb kiesésével szinte biztosan 1. sz. kapus lesz :)

DominiKing 2012.04.11. 15:46:33

Szerencsések vagyunk, mert ez az a poszt ahol minimum öt közel azonos képességű játékosunk van.
Egyébként Levi indoka szerintem is elfogadható, Zolikánál pedig nem látunk a kulisszák mögé.
Ha pedig valaki nem akar jönni, az ne is jöjjön, mert olyanra nincs is szükség.
Bálizs és Budai a jelenlegi helyzetben szerintem tökéletes megoldás (az isteni BB).
Az esélyünk velük szemernyit sem csökken, mert a cunami erejét egy vízcsepp nem befolyásolhatja.
A "cunami" idén lecsap!
Hajrá Magyar Hoki!

Lapke76 2012.04.11. 15:47:04

@kultúrmisszionárius: Mert csak 4 jó csatársorunk van. :)
Védőink nagyjából ugyanazok mint eddig, tehát nincsenek. :):)
Kapus meg aztán végképp, Budai sose tudott védeni:DDD, Bálizs meg csak a Salzburgiak szemét védte ki néhányszor már mások mellett, az meg ugye sz.r csapat. :DD

kultúrmisszionárius 2012.04.11. 15:48:26

@Lapke76: és a hári gyereket még ki is felejtettem, akinek több mint harminc meccse volt svéd elitben :)

jan8207 2012.04.11. 15:49:29

Szerintem is erősebb a keret,ha a svéd légió hozza magát.

Lapke76 2012.04.11. 15:51:22

@kultúrmisszionárius: Na jó de milyen stattal már, alig volt pontja. :)))
56-dik a draftlistán, nem is értem mit akarunk vele. :DD

lmark2 2012.04.11. 15:55:57

@kultúrmisszionárius: Nem emberileg gyengébb a csapat hanem amit leirtam csapatépitésileg. nincs jol osszeszokott védőpárosok jol osszeszokott sorok és egymásért meghalási szándék mind ahogy a régieknél ezek voltak az erősségek. de ez nem is baj ez a fiatalítás és ha nem jon be sincs gáz lesz jővőre is vb addigra ha nem mükdik jol ez a fiatalitás majd csak visszacsalogatják a régieket. feltéve ha nem torténik meg a legrosszab mert 1 osztályal lejebb még nehezebb lesz a jobbakat vb re csalogatni mert érzésem szerint most nincs az a hangulat ami régen volt a csapatban az az ősszeszokotság ,ősszetartás,meghalni a pályán.ha jol emlékszem ez hozta meg a sikert (csodát) a régieknek. de ne legyen igazam.

check 2012.04.11. 15:56:43

Hát nem tudom, de szerintem a kapusposzt kiemelt jelentőségű. Alapvetően befolyásolja egy csapat védőteljesítményét, hogy milyen kapus áll mögöttük (lásd a tavalyi olasz meccset). Nem akarom bántani egyik kerettagot sem, de Budai egy jó közepes kapus (az volt mindig), Bálizs meg nagyon fiatal és bár tehetséges, de nem tudom hogy bírja a nyomást. Én mindenképpen negatívan értékelem, hogy a kapusaink nem jönnek, és itt jelenik meg az, hogy Rajnát a keretbe sem hívták be, hátha esetleg szükség lehet rá.

2002 2012.04.11. 15:56:47

Lehet én sem leszek népszerű, de a következőt mondanám el:
Srácok, nemzeti mez ide, nemzeti mez oda, szerintetek egy kopitar elmenne ha LA-val a playoffba jutott?
Nem.
Tudom, hogy a két úriember nem nhl-ben játszik, de ki tudja, hogy egyáltalán még lesz e esélyük bekerülni a rájátszásba olyan komoly ligákban mint a finn vagy a kazach.
Azzal a megállapítással, hogy cserbenhagynák a válogatottat nem értek egyet. A cserbenhagyás az lenne, ha már kiestek volna a rájátszásból, és megállapítanák, hogy nem jönnek mert sajt. Őszintén (ezért ne kövezzetek meg), a válogatott utolsó két vb-t elbukta, és ukránok, japánok, szlovének osztrákok között még nehezebb feladata van mint két évvel ezelőtt. Én magam is sajnálnám, ha otthagynám a csapatomat, a válogatottal kikapunk, a csapatom meg megfordítja a rájátszást és győzedelmeskedik, én meg ott maradok üresen. Nem tudom őket elitélni.

Dallanan 2012.04.11. 15:57:41

@lmark2: Érdekes elmélet.

Szuper a kapuban még mindig megbízható és remek kapus, erőssége lenne a csapatnak, de nem lepett meg, ez a fajta hozzállása, sokszor elmondta, hogy a fontossági sorrendje megváltozott (bár nem értek vele egyet). Hetényi esetén nyilvánvaló, hogy a pályafutásáról is szó van. Persze válogatottság mindenek felett, de emellett van egy sportkarrierje Melyikkel nyer/veszít többet? Talán maga sem tudja. Egyebek mellett szerintem valamelyikük ott lesz a vb-n, ha nem is minden meccsen.Hacsak Bálizs nem véd szuperül, mert erre látok nagy sanszot, elég nagy tehetség lakozik benne! Budai sem nyeretlen 2 éves, nem kevésszer bizonyított az elmúlt 10 évben. No para, tele vagyunk remek kapussal. A csapat pedig potenciálban mindenféleképpen az eddigi legerősebb, kérdés mennyit tudnak megmutatni belőle.

jan8207 2012.04.11. 16:00:57

@lmark2: A többségük egy helyen játszik. Ha köztünk nincs egység akkor az egész magyar jégkorongnak vége, azt már 3 hét alatt megváltoztatni nem lehet... A többieket meg csak sikerül beépíteni. A fiúk miatt nem aggódom, emlékezzünk Budapesten Bartalisra, aki még a karrierjét is kockáztatta azzal, hogy játszott a válogatottban...

kultúrmisszionárius 2012.04.11. 16:01:14

@check: nem lehet, hogy rajnának több esélye lett volna, ha védett volna a klubjában? a két playoffban hány meccset is kapott összesen?

lmark2 2012.04.11. 16:03:25

@hokihun: bocsi kogel re gondoltam :)

check 2012.04.11. 16:03:43

@kultúrmisszionárius: Pontosan annyit, mint Pleszkán (azt az 5 percet nem számolom)

Lapke76 2012.04.11. 16:04:02

@check: Na ebben sok igazság van.
Sztem viszont Bálizs egy tavalyi Hetényinek felel meg nagyjából, kevésbé kiugró talán, de sokkal megbízhatóbb, mint Zolika volt, és eddig nyomás alatt volt igazán jó. Rajna egy jó kérdés, ezt nem tudom eldönteni, Pleszkánnal én hasonló tehetségnek látom őket, talán tényleg előrébb jár, de kicsik a különbségek, alapvetően sztem ők még nem férnek be, náluk jobb egy extázisban lévő Budai, aki szerintem, ha mehet, akkor abban is lesz és akkor nem közepes szint.

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.04.11. 16:04:29

@kultúrmisszionárius: Bálizs/Pleszkán kombónál jobbak a statjai, plusz láttuk már kurva jól védeni, vagy nem ezt kell nézzem :D?

vladiv 2012.04.11. 16:04:50

@lmark2: ezt honnan derivaltad le?
kideult, hogy (elvileg) nem jon Hete sem Szuper, akkor mar csapat egyseg sincs???

Lapke76 2012.04.11. 16:06:49

@`durex: Bálizst ebből hagyd ki sztem, Pleszkánnal mehet az összevetés, bár aról írtam az előbb. :)

kultúrmisszionárius 2012.04.11. 16:07:36

@`durex: pleszkán pont annyira lesz kint a vb-n, mint rajna, ez egy pillanatig sem volt kérdés.

vladiv 2012.04.11. 16:08:31

@Dallanan: egyetertek... Szuper megsertodott a tavalyin, Hetenek meg gondolom azt mondtak, hogy mehetsz, de akkor nem kell visszajonnod...

egyebkent no para...
Brunya majd megint "ossze ugyetlenkedik" egy-ket shot-out-ot, mint mar megtette parszor, es akkor nem lesz gond...
>;-)))

tom24 2012.04.11. 16:10:41

@check: és már látom lelki szemeim előtt, hogy pedig te szóltál időben Rajna Miki érdekében.
Jó, hogy nem te vagy a kapitány ezért nincs rajtad felelősség sem!
Amúgy meg volt Ő már vb-n Ljubljanában és nem sokat védett akkor sem :-((((

Dallanan 2012.04.11. 16:13:31

NHL-ben rengeteg olyan kapus van, akinek rosszabb volt idén a mutatója mint Rajnának. Akkor ezek szerint azok rosszabb kapusok? :) Rajna remek kapus, sajnálom is, hogy nem volt a keretben. De mindössze 20 éves, látjuk még őt.

check 2012.04.11. 16:13:31

@tom24: Mi a gondod emberke?

kultúrmisszionárius 2012.04.11. 16:19:02

@tom24: sajnos a dab-edzőnél sem sikerült érdemben közbenjárnia, pedig biztos próbálkozott :DDD

check 2012.04.11. 16:21:55

@kultúrmisszionárius:@tom24: seggre ülök, olyan jópofák vagytok :) CSak azt nem tudom, ha érdemben nem szólsz hozzá, akkor mi a túrót veszel belém? Többre nem telik?

Lapke76 2012.04.11. 16:22:43

@`durex: Erről szerintem lemaradt egy szmájli
Bálizs magasabb szinten teljesített megbízhatóan, nincs értelme a teljesítményét Rajnával és Pleszkánnal összevetni. Azonos bajnokságban 97,2 %-kal védett a playoffban. MOL ligában is 91,6%-kal némileg gyengébb védőkkel mint Rajna.

Lapke76 2012.04.11. 16:25:13

@check: Nyugi csak tesztelnek biztos. :)
De hogy én is kötekedjek, majd UTEapu megvéd. :DDDDDD

Theutus 2012.04.11. 16:32:15

a lényeg helyett megen egymással foglalkoztok...
mindkét oldalon van igazság szakajtónyi, de ezeket a másik basztatása nélkül is meg lehetne vitatni
asszem cserélem a képet a post alatt

kultúrmisszionárius 2012.04.11. 16:36:24

@check: rajnáról pontosan tudjuk, hogy egy nagyon tehetséges kapus, és reméljük, hogy nemcsak az volt, hanem előtte a jövő. ehhez azonban többet kell dolgozni, nincs mese. ebben a szezonban alig védett, a két playoffban 1-1 meccset kapott, ez azért nagyon kevés ahhoz, hogy számolni kelljen vele. a keretbe éppen be lehetett volna hívni, pleszkán helyett, de hogy 2011/12-ben módja sem volt rászolgálni a bizalomra, az szerintem nem kérdés. bálizs sem védte végig az ebel-t, de amikor kellett, akkor odatette szépen. két évvel ezelőtt még simán rajna mögött volt egyébként, lehet, hogy azóta több munkát tett bele a saját pályájába. ott a példa, lehet versenyezni, lehet nyerni.

Lapke76 2012.04.11. 16:39:51

@Theutus: Az a baj a lényeget vladiv leírta szerintem, onnantól meg mehet a fight. :)
Na jó csak vicceltem, kicsit az első kommentek erősek voltak erre pörgött rá sztem mindenki.

Theutus 2012.04.11. 16:46:52

az a szerencsénk, hogy egyelőre nincs a hazai hokiban - a sorrend nem lényeges - Malkin, Sedin, Ovecskin, Crosby szintű tehetség, mert minden évben szembesülnünk kellene vele, hogy nem tudnak a klubérdek miatt megjelenni az aktuális vb-n
így nemzeti hősökből szépen lassan hazaáruló degradálódnának
azzal kell főzni ami van, mindenképpen a mi csapatunk megy a vb-re és azoknak kell helytállni, akik ott lesznek
kezdődjön már!!!!!!!!

Theutus 2012.04.11. 16:59:13

@Lapke76: ami azt illeti a cikk címe is amolyan erősen bulvárosra sikeredett nesztek parasztok csámcsogjatok rajta
gondolkodtam is, hogy behúzzam-e a blog alá, de úgy döntöttem az ízlésküszöbömnél nagyobb a hírértéke

csiszi 2012.04.11. 17:10:51

Nézzük a dolog jó oldalát: hátha erre azt mondják a védők, hogy "kapusposzton gyengültünk, ezért nekem is jobban oda kell tenni magam!". Emlékszem amikor Bálizs először állt be tavaly Hete sérülésekor, jóformán nem volt olyan lövés, amibe ne feküdt volna be legalább 1 védő.

Annak viszont utánamehetne valaki, hogyha kikap a Jokerit, akkor se jön haza Hete?

miki78 2012.04.11. 17:32:13

Szerintem nagyon egyszerű a dolog:

1. Hetényi nem meri megjátszani, amit tavaly Szuper, mert így is inog alatta a pad, nem biztos a jövő évi szerződés. Ilyenkor eljönni - még ha az edző el is enged - necces. Sőt, ha az edző ilyen engedékeny, már gyanús. Másrészt azt is tudja Hetényi, hogy milyen rizikós hazajönni a VB-re. Kap két potyát és mindenki fújja majd, hogy milyen szar kapus, miközben ő éppen kint akar bizonyítani.. Hát sok sikert!

2. Szupert tavaly beszívatták. Igaz, hogy az edzőmeccseken lepkézett, de a VB-n egyértelműen határozottabb volt. Ő nem szeret 2. lenni. Előbb fog visszavonulni, minthogy megélje a kispadot a válogatottban. Ezt is meg lehet érteni, bár ha nagyon akarom, akkor meg nem értem meg. Ha a válogatottnak a padon van rám szüksége, akkor oda megyek! Nem hiszem, hogy a Kazah bajnokság érdekli, jövőre úgysem lesz ott.

Tippem: Szuper jönni fog, ha Hetényi nem :)

Miskolcifan 2012.04.11. 17:48:36

Zoli a mai meccsre nem lett nevezve.Lehet ez már jelent vmit?

tom24 2012.04.11. 18:00:16

@check: csak annyi, hogy mikor egész szezont végig védve megnyerték a mol ligát akkor nem véletlenül lett válogatott kapus
icehockey.hu/index.php?pg=menu_165
viszont most nem tudom miért hiányzik annyira
Üdv: "emberke"

jan8207 2012.04.11. 18:36:48

Jokerit 2-1-re eg jelenleg, szoval remelem nemsokara okosabbak leszunk...

Dallanan 2012.04.11. 18:48:52

@csiszi: Ez valós jelenség, rengeteg példa van rá, hogy egy csapat jobban (110%-on) koncentrál és emiatt kevesebbet is hibázik.

check 2012.04.11. 19:58:03

@kultúrmisszionárius: Világos, egy egyértelműen válogatott keretbe esélyes kapus helyett behívunk egy szénné lövetett Pleszkánt ("úgyis kiesik" elven) aztán amikor kiderül, hogy az első 2 kapusunk nem lesz vakargatjuk a fejünket, hogy nem volt igazi versenyhelyzet a kapusposzton a felkészülés alatt.
Megjegyzem Rajna nem feltétlenül az első csapat mögött védett, de ha megnézed a statokat, nem játszott annyival kevesebbet, hogy el is legyen felejtve. Arról nem beszélve, hogy a miskolci tornára behívták, amikor még kevesebbet védett. De gyártsd csak nyugodtan az ideológiákat.
@tom24: Emberke, a képességei nem változtak. Egy szénné lövetett fiatal helyett kapnál egy motivált kapust és most lehetne versenyhelyzet a keretben. Arra már nem is gondolok, hogy esetleg Budait kiszoríthatná.

Szamovár 2012.04.11. 20:08:28

Én szívesebben látnám Bálizst a kapuban, mint Hetét. Brunya sokkal kiegyensúlyozottabb. Hete meg vagy-vagy. És teljesen igaz, hogy a védők is jobban vigyáznak rá.
Az is igaz, hogy Szuper a legszuperebb, de tavaly besértődött. (szerintem nem jogosan). Ha Hete nem jön, Levi itt lesz.

HAnonymus 2012.04.11. 20:19:12

Kiesett a Jokerit, rövid időn belül kiderül hogy mi lesz.

eGFR 2012.04.11. 20:19:46

@`durex: Rajna.haza igazolt , ahol nem védett eleget az előző évekhezhez kèpest szinte alig. Sajnos igy ugrott a válogatottság. Kegyvesztett is nem a Volánban jàtszik.Szerintem làtjuk még őt jobb poziciòban is. Nagyon tehetséges kapus.

a. Bárd 2012.04.11. 20:24:22

Valaki tudja Hete mikor védett utoljára tétmeccsen?

gogosz 2012.04.11. 20:28:15

@a. Bárd: És azt is, hogy összesen hányat?

OliBLOOD 2012.04.11. 20:28:24

@földgömb:
Tavaly Rajna 29 meccsen (26 MOL, 3 kupa) védett, pont ugyanannyit mint idén (14 MOL,6 kupa, 9 NL)

eGFR 2012.04.11. 20:32:09

@kultúrmisszionárius: De igazad van nézd vissza az elözõ èvek playoff meccseit hogyan védett.

OliBLOOD 2012.04.11. 20:38:14

@Kakaós csiga: 25 MOL meccsen lépett jégre.

igyalakult 2012.04.11. 20:39:47

ugy kezdodik a hoki csapat veg yegy jo kapust na az most nincs aztan jonnek a hatvedek darabra 3 sille balu toki
van meg ket 3 jo csatares az iden ennyi lehet nagyon szoritani kell hogy elkeruljuk a kiesest

OliBLOOD 2012.04.11. 20:42:23

@OliBLOOD: Pontosítanék, idén 30 meccsen lépett jégre (soha korábban ennyin), mert egy kontikupa meccsen is védett.

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.04.11. 20:42:33

A Mestisben pedig utoljára január 28-án.

Kakaós csiga 2012.04.11. 20:43:00

@OliBLOOD: +OBI középszakasz, + OBI elődöntők! ejnya má te kis te

OliBLOOD 2012.04.11. 20:46:49

@Kakaós csiga: OB1-et tényleg elfelejtettem.
Akkor összegezve (OB1-el)
2011-12: 30
2010-11: 45
2009-10: 40

eGFR 2012.04.11. 20:56:57

@check: Ljubjânai vb is kiszoritotta ! Az akkori edzők sokszor láttàk védeni . Jp is mellette voksolt.

budaijegesmedve 2012.04.11. 21:07:40

Hetényi alig védett idén, az utolsó két vébén a döntő meccseken idegesen sok hibával teljesített. Akkor most mit veszítenénk ha nem jönne? Egy jó tartalék kapust...:-(
Szuper az S(s)zuper, ezerszer bizonyított, sokszor betlizett is persze, de ha lehetne választanom, nem is haboznék...:-)

KISANGYAL 2012.04.11. 21:14:19

@kultúrmisszionárius: Lehet versenyezni, lehet nyerni? A két farmcsapat kűzdelme utáni nyilatkozatban ,(nagyon figyelemre méltó a két kapusteljesítmény!)Bálizs Rajna. Ezek után behívják Pleszkánt, aki ne túlozzuk el, elég messze van Rajnától. A miskolci tornán pedig ezt már írtam rendesen meggyengített csapattal,indították . Itt már sérült az egyenlő esély megadása,több pedig számára nem adatott. Budai nagyon jó tud lenni amikor jó napja van. A Mol ligában kettő jó után 4-5 nagyon gyengére sikerült ,egyszóval hullámzó a teljesítménye.Reménykedjünk ha lehetőséget kap jót fog ki. Szerintem is legjobb lenne Szuper vagy Hete. Nem hiszem hogy élete végéig abba a botlásba kellene kapaszkodnunk!

csiszi 2012.04.11. 21:18:50

Azért a relatív meccshiány (Rajna 25, Hetényi 18) ellenére szerintem elég erős kijelentés, hogy Hetényi nem jelentene erősítést a válogatottnak. Elég valószínű, hogy kint egy pöttyet magasabb szinten van a kapusedzés...

a. Bárd 2012.04.11. 21:28:34

@csiszi: Hogyne lenne erősítés Hetényi, szükség lenne rá. Engem az a február 25-i dátum zavar nagyon, amit kovacsistvan belinkelt, az a nap nagyon-nagyon régen volt... :(

Megmondom őszintén, látatlanban nem tudom, hogy Bálizs és Hetényi közül melyiket választanám vasárnap.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.11. 22:55:14

az origo cimet valtoztatott, igy mi is. csak h ne lepodjetek meg.

jo8. elkenyeztetett.

MecKenna 2012.04.11. 23:46:59

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: vicces, az eredeti cim durva csúsztatás volt, örülök, h a józanabb énje felülkerekedett a hirszerkesztőnek, v albertgazda osztotta ki ezért a felesleges hangulatkeltésért.:)

Dallanan 2012.04.12. 09:06:10

@KISANGYAL: A statisztika olyan mint a melltartó. Sok mindent megmutat, de a lényeget eltakarja.

KISANGYAL 2012.04.12. 17:36:44

@Dallanan: Hálistennek te aztán jól kihámoztad az okosságot a statisztikából! A játékosok pontjai is csak ennyit érnek? Ha ez így van, akkor miért számolunk, miért fontos ez külföldön, biztosan ott nem a meltartó humor a mérce . A külföldön légióskodók pontjait és százalékait itthon harsogja mindenki!

Dallanan 2012.04.12. 21:05:47

@KISANGYAL: Ez nem humor, hanem a valóság. A számok mélyebb elemzése, kialakulásának körülményei nélkül semmit sem ér a védési mutató, különösen ha több ligát és a ligákban nagyon eltérő minőségű csapatok kapusait hasonlítjuk össze. Játékosok pontlistájánál sem mindegy, hogy valaki 30 pontot hozott össze a csapata 60 pontjából, vagy 60-et az 500-ból. De nem kell egyetértenünk. :)
süti beállítások módosítása