A Fehérvár nem indul a bajnoki címért 2012.03.27. 21:25 F.Kapus
A Fehérvár nem indul a bajnoki címért
2012.03.27. 21:58: Raon
198 komment
Címkék: fehérvár alba volán
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr64344626
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
MecKenna 2012.03.27. 22:09:21
Semmin sem lepődtem meg, egyedül ezt az Eric dolgot nem értem. Hónapokig vártuk, h felépüljön és most elküldjük??? Mi van itt a háttérben?
OliBLOOD 2012.03.27. 22:10:19
Címszavakban:
"a legjobbat akkor tesszük a magyar hokival"
"a szezon végén egy pénzdíjas tornán – hogy azért tét is legyen"
"Természetesen tisztában vagyunk a kiírással, de mint minden szabály, ez is változtatható."
A pénz azért kell, mert ha pénz nincs, akkor már tét se.
A régi reflexek működnek. Az öreg kitalálja mi a hazai hoki érdeke, a szabályokat is ehhez kell igazítani.
"a legjobbat akkor tesszük a magyar hokival"
"a szezon végén egy pénzdíjas tornán – hogy azért tét is legyen"
"Természetesen tisztában vagyunk a kiírással, de mint minden szabály, ez is változtatható."
A pénz azért kell, mert ha pénz nincs, akkor már tét se.
A régi reflexek működnek. Az öreg kitalálja mi a hazai hoki érdeke, a szabályokat is ehhez kell igazítani.
JámborMalac 2012.03.27. 22:11:52
az ő fizuját a Bericap állta. 1+1 évet írtak alá tavaly márciusban. vszeg a sérülés miatt a szponzor már nem állja a jövő évit.
én nagyon sajnálom. Galvins mellett a valaha volt legjobb légiósunk volt. hosszú kihagyás után is képes volt a playoffban meccs / pont átlagra, annak ellenére, h szinte végig a 4. sorban játszott (ok pp-ben fent volt sokszor).
tőle túl hamar búcsúztunk el. :(
én nagyon sajnálom. Galvins mellett a valaha volt legjobb légiósunk volt. hosszú kihagyás után is képes volt a playoffban meccs / pont átlagra, annak ellenére, h szinte végig a 4. sorban játszott (ok pp-ben fent volt sokszor).
tőle túl hamar búcsúztunk el. :(
Peetyke 2012.03.27. 22:12:04
"Amikor meghoztuk a döntést, hogy nem indítunk farmcsapatot, azonnal három város csapata jelentkezett, hogy átvenné tőlünk a gárdát, Zalaegerszeg, Szeged és Debrecen is várja ezeket a játékosokat, mert szeretne OB I.-es csapatot indítani." De jó lenne ha valamelyik város tényleg komolyan venné,üdítően hatna a bajnokságra
MecKenna 2012.03.27. 22:13:59
@JámborMalac: a francba!:( absz. egyetértek!
veghist 2012.03.27. 22:20:04
@OliBLOOD: Nagyjából most kiderült, hogy a fehérvári vezetés mennyire elkötelezett a hazai bajnokságok irányában. Kb semennyire.
Én meg nem lennék a helyében ilyen derűlátó a szabályoknak az ő kényük-kedvük szerinti megváltoztathatóságával kapcsolatban.
Induljanak itthon. Kötelező a JEBEL? Hát, mint tudjuk, a szabályokat meg lehet változtatni...
Én meg nem lennék a helyében ilyen derűlátó a szabályoknak az ő kényük-kedvük szerinti megváltoztathatóságával kapcsolatban.
Induljanak itthon. Kötelező a JEBEL? Hát, mint tudjuk, a szabályokat meg lehet változtatni...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.27. 22:22:02
@JámborMalac: ki ne talaljatok mar, h pont ezt akartuk :)
exL:1 2012.03.27. 22:24:24
Elnézést kérek,de most plagizálok,mivel ezt a hszt. már leírtam egyszer a" 22 válogatott játékos fehérváron edz cikkhez."Habár nem is kell elnézést kérnem,mivel azt a hsz.t is én írtam,és a mai nap óta tudjuk másolni nem bűn,ha nem figyelmezetnek rá. :) :Most végre x idő után lehet a Dab bajnok, kilőve az egytelen igazán komoly konkurencia,erre épp Újvárosiak háborognak.Könnyebben lehet több kissebb szponzort szerezni Újvárosban és Miskolcon is(legalábbis bízom benne ) ha úgy kezdik a klub elnökök,tuti bajnoki döntő,csak az érem színe kérdéses.Az a baj a MOl ligával,hogy kevés a jó csapat.Igaz előfordulnak meglepi eredmények(de nem sok)így a szezonban liga szinten az igazi komoly meccsek a Miskolc- Dab- Szereda egymás ellenijei,ez pedig roppant kevés.Van 3 jó csapat és utánuk hatalmas szakadék.( Brassó még határeset)Lehet jönnek a slohokejből,lehet nem,de ha jönnek,úgy gondolom az ottani csapatok tudásszintje nem a Mol liga élmezőnyéhez közelít,hanem inkább a középmezőnyhöz,azaz max színesiti a ligát,de nagyon nem emeli a színvonalat.A mostani bajnoki döntő is megmutatta a hiányosságokat,ezeket kiküszöbölni nem mostanában lehet.Az öreg a volán érdekeit nézi ezt is írta valaki.Nyilván azt nézi mivel fehérvári sportvezető,de ez egyben a magyar hoki érdeke is,mert ha nem volna ebel,esély nem volna évek óta a feljutásért játszania a válogatottnak.Ebel nélkül a Div1 B mezőny közepén hegesztenénk,késhegyig menő csatát játszva a román válogatottal
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.27. 22:24:40
Évek óta megírjuk a tutit, most végre megtörtént. Én személy szerint örülök a lehetőségnek, és korrektnek tartom ezt a megoldást. Aki pedig innentől zsörtölődik, az saját magát égeti.
JámborMalac 2012.03.27. 22:25:32
miért akkora baj ez? páran felfestik itt a királydrámát, de miért? miért esik szét a hátország? sajnos a különbség az itthoni csapatok és a Volán között évről évre nőtt. a Mol / OB1 pedig jó eséllyel nem fog kevesebb csapatból állni, hiszen vszeg a farm korosabb játékosait egy az egyben átveszi Szeged / Kaposvár / Debrecen / Zalaegerszeg. Amelyik csatlakozik. ez akár lehetne feltétel a farm-csapat megszüntetésére a szövetség részéről.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.27. 22:35:22
@exL:1: Szerintem hagyd ezt a magyar hoki érdeke maszlagot, mert unalmas. Bármi változás van a Volánnal, az hipp-hopp a magyar hoki érdeke is.
Én Sapporot nem írnám még az EBEL számlájára, inkább mondanám a minőségi külföldi játékosok és EBEL győzelmének, ne feledd előtte egy évvel is hajszálon múlt a feljutás
Én Sapporot nem írnám még az EBEL számlájára, inkább mondanám a minőségi külföldi játékosok és EBEL győzelmének, ne feledd előtte egy évvel is hajszálon múlt a feljutás
budapestijeti 2012.03.27. 22:40:15
@OliBLOOD: Most , hogy elolvastam a felvezető cikket, majdnem ugyan az jutott eszembe, amit kivonatoltál.Szerintem egyébként logikus, mert nem nagy tudorként magam is ezen morfondíroztam.
Szerintem mindkét álláspont védhető, de csak az egyik jó! Én elengedném Őket, de Titeket is... részben! :)
Szerintem mindkét álláspont védhető, de csak az egyik jó! Én elengedném Őket, de Titeket is... részben! :)
zsozsi68 2012.03.27. 22:43:27
Örülök is, meg nem is. Jövőre 2X annyi meccsre kell járnom, a család biztos fogja értékelni...
exL:1 2012.03.27. 22:46:03
@Ringleader: Gondolom láttad a bajnoki döntőt,és láttad milyen szinten nyomják nálunk a hazai élcsapatok,és milyen szinten egy ebel közép csapat.Eldöntheted hogy melyik út a jobb,melyik szolgálja a magyar hoki érdekét.
benö51 2012.03.27. 22:47:56
@zsozsi68: Az idén sem volt kevesebb meccs.
gogosz 2012.03.27. 22:50:33
Mi van, ha megváltozik a szabály és mondjuk a DAB meg csak az NL-ben indul?
zsozsi68 2012.03.27. 22:51:15
@benö51: Tudom, de én csak "divat" vagyok, nem sok Farm meccsen voltam...
jegib 2012.03.27. 22:54:32
@MecKenna: Ezt én sem értem. Legjobb légiósunk volt. Holnap rákérdezek, bár gyanítom érdemi válasz nem lesz...
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.27. 22:56:39
@exL:1: Elolvastad a mondandóm második részét is, vagy csak meggyőződéses vagy?
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.27. 22:59:14
@gogosz: miért, idén a DAB-nak fontosabb volt a NL, mint a MOL?
gogosz 2012.03.27. 23:14:49
@Ringleader: Nem erről van szó. Csak érdekelne, hogy technikailag hogy lehet majd kontrollálni az új szabály keretein belül más csapat külföldi bajnokságban való indulási szándékát.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.27. 23:17:04
@gogosz: korosztályos bajnokságokon keresztül?
acs63 2012.03.27. 23:18:16
@gogosz: Elvileg sehogy', de majd kiemelik a Volánt, a "válogatott érdekében".
gogosz 2012.03.27. 23:23:35
@Ringleader: Nem tudom. Mindenesetre az tény, hogy valamit kezdeni kellett ezzel a helyzettel, mert évek óta nincs jó megoldás. Szerintem jó az, hogy már most előtérbe került a téma, lesz idejük az illetékeseknek a legjobb megoldást megtalálni.
kerusz 2012.03.27. 23:55:17
@OliBLOOD: Ahogy Ocskay Gábor is mondta F.Kapusnak, a jelenlegi szabályok alapján a dolog ebben a formában nyilvánvalóan nem megy. Két lehetséges megoldás van:
1.) változtatunk a szabályokon
2.) a Fehérvár megpróbál megfelelni a szabályoknak
Szerencsére nekem ebben a kérdésben nem kell döntenem.
1.) változtatunk a szabályokon
2.) a Fehérvár megpróbál megfelelni a szabályoknak
Szerencsére nekem ebben a kérdésben nem kell döntenem.
kerusz 2012.03.28. 00:35:48
@OliBLOOD: IIHF alapszabály:
"17. Mutual Recognition of Member National Associations
The member national associations of the IIHF shall recognize each other as being solely empowered to control ice hockey and/or in-line hockey in their respective countries;"
"17. Mutual Recognition of Member National Associations
The member national associations of the IIHF shall recognize each other as being solely empowered to control ice hockey and/or in-line hockey in their respective countries;"
canadien 2012.03.28. 05:03:16
Az U20-nak ez óriási lehetőség! Nagyon irigylem őket!Sok sikert!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.03.28. 08:22:12
Szerintem ez jó döntés... Legalább is egy egyéves próbát megér...
Akár úgy is, hogy a Versenyszabályzatba "Volán szabályként" kerül be, vagyis másnak erre nem adnak lehetőséget.
Valahogy úgy érzem ez a Dunaújvárosnak sem akkora tragédia, elvégre az NL indulás mellett simán megnyerték a MOL Ligát, tehát nincs az a probléma, hogy egy nagyon erős, pénzigényes és át nem járható ligában való szereplés mellett még egy "rakat" pénzt ki kell fizetni egy itthoni csapatra is...
Akár úgy is, hogy a Versenyszabályzatba "Volán szabályként" kerül be, vagyis másnak erre nem adnak lehetőséget.
Valahogy úgy érzem ez a Dunaújvárosnak sem akkora tragédia, elvégre az NL indulás mellett simán megnyerték a MOL Ligát, tehát nincs az a probléma, hogy egy nagyon erős, pénzigényes és át nem járható ligában való szereplés mellett még egy "rakat" pénzt ki kell fizetni egy itthoni csapatra is...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 08:27:11
azert alljon meg a verekedes...
szogezzuk le. amikor ment a szajkarate itt a blogon soha nem arrol szolt, hogy a Fehervar emelje kalapjat es mutasson gubicst a honi jegkorongnak.
aki most azzal jon, hogy nekunk igy sem jo, es ugy sem jo az siman hazudik.
a baj az volt, hogy nem lattuk annak semmi ertelmet, hogy az ebelbol kiesve, koztudott erofolennyel igenyt tartson a kulombozo aranyermekre.
tudom, igy szavaztak a klubvezetok, es tapsoltak a tulbuzgo szurkolok, hogy osszemerhetik a tudasukat... errol is megvolt mindig a velemenyem...
en ugy latom, annyi tortenik, hogy a magyar jegkorong erdekeben, mivel kotelezo a JEBEL, legegyszerubb az, ha szarnak az egesz MOL ligara, mit szamit az, ha 1 csapattal kevesebb indul, hisz ez a legjobb a....
es ha mar penz. milyen plusz 50-60 millio? ha a JEBEL a TAOs penzekbol finanszirozodik, mirol is beszelunk?
az meg h a kisvolan helyett indul majd a XYZ varos... hiszem ha latom...
hat kivancsian varom az MJSZ/liga allasfoglalasat...
szogezzuk le. amikor ment a szajkarate itt a blogon soha nem arrol szolt, hogy a Fehervar emelje kalapjat es mutasson gubicst a honi jegkorongnak.
aki most azzal jon, hogy nekunk igy sem jo, es ugy sem jo az siman hazudik.
a baj az volt, hogy nem lattuk annak semmi ertelmet, hogy az ebelbol kiesve, koztudott erofolennyel igenyt tartson a kulombozo aranyermekre.
tudom, igy szavaztak a klubvezetok, es tapsoltak a tulbuzgo szurkolok, hogy osszemerhetik a tudasukat... errol is megvolt mindig a velemenyem...
en ugy latom, annyi tortenik, hogy a magyar jegkorong erdekeben, mivel kotelezo a JEBEL, legegyszerubb az, ha szarnak az egesz MOL ligara, mit szamit az, ha 1 csapattal kevesebb indul, hisz ez a legjobb a....
es ha mar penz. milyen plusz 50-60 millio? ha a JEBEL a TAOs penzekbol finanszirozodik, mirol is beszelunk?
az meg h a kisvolan helyett indul majd a XYZ varos... hiszem ha latom...
hat kivancsian varom az MJSZ/liga allasfoglalasat...
Video Tóni 2012.03.28. 08:45:41
Azért az elég érdekes, hogy a TAO-ra pályázatot nyújt be a sportági szakszövetségnél egy olyan csapat ami aztán nem a szövetség által rendezett bajnokságban indul...
budaijegesmedve 2012.03.28. 08:50:08
Nagyon ószinte volt Ocskay bácsi, elárulta, nincs fedezete a farmcsapatra.Kapóra jött neki a "JEBEL", olcsó a finanszírozása,és ha szerencséje lesz, akkor a színvonal sem lesz (átlagosan!) alacsonyabb,mint a MOL Ligában/OB1-ben. A magyar bajnoki címet meg oda kell adnia, mert a többi klubnak így fogja be a száját. 100%-osan racionális, ahogy tőle megszoktuk.Hogy ez kinek a (szakmai) érdeke, azon meg lehet tovább rágódni, szerintem egyszerűen kényszermegoldás.
A DAB is válaszút elé kerülhet, mert ha lesz JEBEL az NL-ben nem nagyon maradnak a junior "farmok", akkor meg nem lesz "Keleti Csoport".
Forradalmi helyzet...:-(
A DAB is válaszút elé kerülhet, mert ha lesz JEBEL az NL-ben nem nagyon maradnak a junior "farmok", akkor meg nem lesz "Keleti Csoport".
Forradalmi helyzet...:-(
Spigott 2012.03.28. 08:52:21
@Video Tóni: ha jól tudom, a TAO-t, csak az élvonalban, illetve a másodosztályban szereplő csapatok igényelhetik
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 08:53:41
@OliBLOOD:
Kérdés, ki szervezi meg ezt a tornát, ill. ki finanszírozza. Mert jelenleg akkora a különbség a Volán és a többi csapat között, hogy nem biztos, hogy megéri bármely szponzornak is a nevét adnia a 10-0-khoz.
Kérdés, ki szervezi meg ezt a tornát, ill. ki finanszírozza. Mert jelenleg akkora a különbség a Volán és a többi csapat között, hogy nem biztos, hogy megéri bármely szponzornak is a nevét adnia a 10-0-khoz.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 08:53:56
@Video Tóni: nekem az jutott eszembe, hogy kicsit olyan ez, mint Udulesi Csekkel, az osztrak Alpokba menni nyaralni...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 08:54:33
@Peetyke: Tudtommal a Debrecen ott lesz ősztől az OB I-ben.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 08:57:08
Annak mennyire lehet realitása, hogy a MOL Liga a Slohokej Ligával egyesülve, szlovák csapatot/okat is bevonva akár konkurense is legyen előbb-utóbb az EBEL-nek?
hüjeliba 2012.03.28. 08:58:33
Ide is leírom,JEBEL még nincs, színvonala sem biztos, hogy sokkal magasabb lenne, mint a mi ifink volt ill. a jövőre várható junior ami 6-7 magyarországi csapattal indulhatott volna.
Az osztrák hoki U18-as szinten velünk egy csoportban van, az U20-as pedig épp bennmaradt az DIV1A csoportban, csak a briteket verték meg, de amúgy 3-6 góllal kaptak ki.
Most, hogy itt nem indulnak már esély sem lesz hogy erős junior bajnokság legyen.
Az osztrák hoki U18-as szinten velünk egy csoportban van, az U20-as pedig épp bennmaradt az DIV1A csoportban, csak a briteket verték meg, de amúgy 3-6 góllal kaptak ki.
Most, hogy itt nem indulnak már esély sem lesz hogy erős junior bajnokság legyen.
acs63 2012.03.28. 09:03:30
@jacint70: Ha a Volánnak szabad, akkor a többinek is. Mindenki azt csinálhat, amit akar.
@Video Tóni: Már tegnap este is akartam írni, de vártam idáig:
A Volán mehet, ha akar, de TAO nélküli profi szerveződésként.
Már a másik topikban feltettem a kérdést, de senki sem válaszolt rá:
Miért a magyar (és szlovén)hoki érdeke a vergődő osztrák utánpótlás erősítése? Ez (max) az adott csapatok érdeke, a szövetségeknek nem. Ezzel lefölözik és kiemelik az utánpótlásból is a legjobbakat. (És nem csak a "saját nevelésű" legjobbakat. Senki ne higgye,hogy nem szipkázzák el mindenkitől, akire szemet vetnek.)
És ehhez TAO-s pénzre is számítanak...
@Video Tóni: Már tegnap este is akartam írni, de vártam idáig:
A Volán mehet, ha akar, de TAO nélküli profi szerveződésként.
Már a másik topikban feltettem a kérdést, de senki sem válaszolt rá:
Miért a magyar (és szlovén)hoki érdeke a vergődő osztrák utánpótlás erősítése? Ez (max) az adott csapatok érdeke, a szövetségeknek nem. Ezzel lefölözik és kiemelik az utánpótlásból is a legjobbakat. (És nem csak a "saját nevelésű" legjobbakat. Senki ne higgye,hogy nem szipkázzák el mindenkitől, akire szemet vetnek.)
És ehhez TAO-s pénzre is számítanak...
Lazlee 2012.03.28. 09:05:27
@Fermentátor: szerintem semennyi.
@hüjeliba: ha lenne ráhatásom biztos mondanám az osztrákoknak, hogy tanuljanak a magyaroktól. a jebelt vonják össze a NLval.
@hüjeliba: ha lenne ráhatásom biztos mondanám az osztrákoknak, hogy tanuljanak a magyaroktól. a jebelt vonják össze a NLval.
Kegyetlen 2012.03.28. 09:08:18
nem is értem mit lázad itt mindenki. Ha van Volán, az a baj, ha nincs, az. A DAB most tart ott, ahol a volán 2-3 éve. lehet, h kicsit előrébb. Már anyagilag. Nem tudom, tilos volt-e a Fradinak, Újpestnek, Vasas/Starsnak szponzorokat, pénzt gyűjteni,lobbizni, mint Ocskay tette. Nyilván, amiért megdolgozott, nem kívánja veszni hagyni, megoldást keres. Bízom benne, a DAB is, a Miskolc is tovább erősödik, és legalább ilyen szintre jut. Ami a bajnokságot illeti, az EBEL csapat 2 kört játszott, a farm meg simán verte az Újpestet (1 kör) Mi is a gond? Kellene egy közös liga (pl. MOL liga) akár szlovénekkel is, a magyar csapatokra egy külön összevetés, és a legjobb lesz a bajnok. Persze, ebből a részéből kimarad a rájátszás.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 09:08:51
@Fermentátor: @peterszky: hat en ezt ugy tudnam elkepzelni, hogy a gazdag kulfoldi rokon penzeli... ugyis sporol rajtunk 50-60 millat.... :P
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 09:16:39
@Kegyetlen: "szogezzuk le. amikor ment a szajkarate itt a blogon soha nem arrol szolt, hogy a Fehervar emelje kalapjat es mutasson gubicst a honi jegkorongnak.
aki most azzal jon, hogy nekunk igy sem jo, es ugy sem jo az siman hazudik."
stb... elmelkedtem errol 8:27-kor...
aki most azzal jon, hogy nekunk igy sem jo, es ugy sem jo az siman hazudik."
stb... elmelkedtem errol 8:27-kor...
1885* 2012.03.28. 09:18:08
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: van aki inkább ír, mint olvas :)
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 09:18:31
@peterszky: Mármint a közös bajnokságnak vagy pedig annak, hogy az konkurense legyen az ebelnek?
Mert, mintha az egyesülésről szó lett volna a télen...
Mert, mintha az egyesülésről szó lett volna a télen...
acs63 2012.03.28. 09:20:24
@Kegyetlen: Nem lázad itt senki.
A Volán - tőlem - oda megy, ahova akar. Megkapná a lehetőséget a közösségtől (MJSZ), de pénzt nem. Ha így is megy, akkor hajrá!
A Volán - tőlem - oda megy, ahova akar. Megkapná a lehetőséget a közösségtől (MJSZ), de pénzt nem. Ha így is megy, akkor hajrá!
2012.03.28. 09:21:39
És ha nem jut be a PO-ba a volán és ne adj Isten jövőre A csoportba kéne játszani, akkor 3 hónapig matyiznak majd?
Uteapu 2012.03.28. 09:22:00
Jól sakkoznak! A jelenlegi Volánnak, van kb. 1 éve. Ezt a helyzetet, a jövőre tekintve, most kell megoldani.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 09:23:32
A Volán messze kinőtte a hazai hokit. Menjen, ha akar, hiszen más színvonalat képeznek, mint a hazai csapatok. Azt azonban egyelőre én sem látom be, hogy ezt a lépést magyar szövetségnek anyagilag is támogatnia kellene.
acs63 2012.03.28. 09:25:58
@Ringleader: Én egyszerűbbet mondok: A TAO-t a szövetség ellenőrzi. Aki akar, mehet, de profiként, lemondva a pénzről. A pénz marad a hazai utánpótlásban.
Az igazi profi nem tartja alamizsnáért a markát, kitermeli! :-)
Az igazi profi nem tartja alamizsnáért a markát, kitermeli! :-)
Döngi 2012.03.28. 09:37:28
Egy vicc, és egy szólás jut eszembe. Van rajta sapka, vagy nincs rajta, illetve, hogy keserű a szőlő.
Nem vagyok jövőbe látó, de korábban én is írtam, hogy minden bajnokságot külön kellene kezelni, és a végén egy valamilyen szuperkupát kellene rendezni a különböző ligák győztesének. Ez nekem azt is jelentené, hogy egy MOL liga meccs nem lehet OB1-es meccs is egyben! De visszatérve az előző mederbe, milyen tétmeccs az, ahol nincs tét (kupadöntő pénzdíj nélkül…).
Minden cinikusnak figyelmébe ajánlom, hogy a Fehérvár EBEL indulása hozta az „A” csoportot, aminek következménye a MOL liga! De azt ugye nem kell bizonygatni, hogy a MOL ki fog szállni ebből a ligából, ha nem tud előre menni, márpedig attól függetlenül, hogy a liga fejlődött, a szakadék az EBEL felé nőtt. Ugye az triviális, hogy a MOL nem Magyarországon akar népszerűbb lenni. (Az 1700 benzinkútjából mindössze 400 van a hazánkban www.mol.hu/hu/a_molrol/tarsasagunkrol/tarsasagunkrol_roviden/.) A szlovén, szerb, horvát, román, Magyar közös bajnokság már nyilván érdekes lehet. De az EBEL is jóval vonzóbb, mert 5 ország van benne komoly létszámú nézőszámmal, amit 4 ország televíziója is követ, és ráadásul a magyar csapat nem is a balek szerepét játssza.
Az, hogy egy vezető deficit esetén hogyan menekül, az más kérdés. Szerintem Ocskay papa vázlata a kecske és káposzta esete, ami a magyar jégkorongnak egy fillérjébe sem kerül, ugyanakkor sokat profitál belőle. Az, hogy a józan ész győz, vagy az erő politika az más kérdés.
Az pedig ugye nem talány, hogy a jövő az, ha nem egy hanem kettő három csapat indul az EBEL-ben.
Nem vagyok jövőbe látó, de korábban én is írtam, hogy minden bajnokságot külön kellene kezelni, és a végén egy valamilyen szuperkupát kellene rendezni a különböző ligák győztesének. Ez nekem azt is jelentené, hogy egy MOL liga meccs nem lehet OB1-es meccs is egyben! De visszatérve az előző mederbe, milyen tétmeccs az, ahol nincs tét (kupadöntő pénzdíj nélkül…).
Minden cinikusnak figyelmébe ajánlom, hogy a Fehérvár EBEL indulása hozta az „A” csoportot, aminek következménye a MOL liga! De azt ugye nem kell bizonygatni, hogy a MOL ki fog szállni ebből a ligából, ha nem tud előre menni, márpedig attól függetlenül, hogy a liga fejlődött, a szakadék az EBEL felé nőtt. Ugye az triviális, hogy a MOL nem Magyarországon akar népszerűbb lenni. (Az 1700 benzinkútjából mindössze 400 van a hazánkban www.mol.hu/hu/a_molrol/tarsasagunkrol/tarsasagunkrol_roviden/.) A szlovén, szerb, horvát, román, Magyar közös bajnokság már nyilván érdekes lehet. De az EBEL is jóval vonzóbb, mert 5 ország van benne komoly létszámú nézőszámmal, amit 4 ország televíziója is követ, és ráadásul a magyar csapat nem is a balek szerepét játssza.
Az, hogy egy vezető deficit esetén hogyan menekül, az más kérdés. Szerintem Ocskay papa vázlata a kecske és káposzta esete, ami a magyar jégkorongnak egy fillérjébe sem kerül, ugyanakkor sokat profitál belőle. Az, hogy a józan ész győz, vagy az erő politika az más kérdés.
Az pedig ugye nem talány, hogy a jövő az, ha nem egy hanem kettő három csapat indul az EBEL-ben.
exL:1 2012.03.28. 09:40:00
@Fermentátor: Mol liga + slohokej mikor lesz ebel konkurenciája? ha az ebel tönkre megy.Óriási anyagi különbségek vannak a 2liga csapatai között,ez nem fog hipp hopp megoldódni.Slohokej esetleg csatlakozó csapatai sem nagyon emelik a színvonalat,mivel tudásban inkább volán farmhoz vannak közelebb,mint a Dabhoz vagy Miskolchoz,így max.színesítik a bajnokságot de színvonalat nem emelnek.Magyar o.n az igazán jó,piacképes játékos az nagyon kevés 95%uk a 2 mol liga döntősnél játszik,emiatt óriási szakadék van az élcsapatok és a közép mezőny között.Amig az akadémiákból nem jön ki 2-3 csapatnyi tehetség akik képesek is kihozni magukból az X faktort,addig a magyar hoki egy pólusú lesz.
jegib 2012.03.28. 09:44:35
Érdekes dolog ez a TAO-s pénzen való rúgózás. Ez ugye nem a szövetség pénze, csak és kizárólag átfolyik rajta. Azok a csapatok hajtják fel, akik később megkapják. Attól hogy a volán kap TAO-s pénzt, nem lesz ettől kevesebb pénze másnak, mert a pénz forrását Ocskay kereste meg. Ugyanez igaz visszafele. Ha a volán nem kap támogatást, attól még a többi klubnak nem lesz több pénze.Tehát ha nem kap támogatást a csapat, akkor kinyírják a volán utánpótlást, és közvetve a magyar utánpótlás egyik bázisát is...
peterszky 2012.03.28. 09:46:53
@Kegyetlen: Komolyan, menjetek már a f*szba ezzel a nem tilos a budapestieknek lobbizni. A város pénzeli legnagyobb részt a Volánt, dobálja neki a többtízmilliós mentőöveket, amikre már alapból év elején tervez az öreg Ocskay (ez így le volt írva egy interjúban).
Tőlünk meg most akarják megvonni Pesterzsébet 5 (öt) milliós éves támogatását, hogy minek egy IX. kerületi sportegyesületet támogatni. És az a baj, hogy csöppet igazuk is van ebben, egy oldalról tudom azt mondani, hogy nincs, az pedig a kölyöksport. Szerintem elég erőteljesen visszaesne az érdeklődés, ha nem lenne egy felnőttcsapat ott.
Tőlünk meg most akarják megvonni Pesterzsébet 5 (öt) milliós éves támogatását, hogy minek egy IX. kerületi sportegyesületet támogatni. És az a baj, hogy csöppet igazuk is van ebben, egy oldalról tudom azt mondani, hogy nincs, az pedig a kölyöksport. Szerintem elég erőteljesen visszaesne az érdeklődés, ha nem lenne egy felnőttcsapat ott.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 09:47:00
@exL:1: Természetesen nem hipp-hopp gondoltam, hanem előbb-utóbb. OK, inkább utóbb, de 5-10 év alatt tényleg a kihívója lehet... A fő kérdés persze, h létrejön-e ez a 5-6 országra kiterjedő bajnokság.
Dallanan 2012.03.28. 09:50:07
Azt gondolom, hogy az információk töredékét ismerjük csak, a néhány érintett személyeken/sportvezetőkön kívül. Szerintem lesz olyan megoldás, ami minden félnek megfelelő lesz, kérdés mekkora kompromisszumok árán. Sőt azt gondolom, hogy OG-nak több forgatókönyve van a jövőre, amit a nagyközönség elé tárt az a legszélsőségesebb megoldás.
jegib 2012.03.28. 09:51:50
@peterszky: Nem jól tudod. Bőven nem a város a legnagyobb szponzor fehérváron.
acs63 2012.03.28. 09:55:55
@jegib: A TAO-s pénzeket az egyesületek nem "hajtják fel", hanem kilobbizzák a közös adóbefizetésekből. A MAGYAR adópénzekből a MAGYAR sport számára.
Még egyszer kérdem: Miért kellene ebből a keretből az osztrák utánpótlás erősítésére, ill. egy olyan profi klub előrejutására áldozni, amelyik az egyeduralmát betonozza éppen?
Még egyszer kérdem: Miért kellene ebből a keretből az osztrák utánpótlás erősítésére, ill. egy olyan profi klub előrejutására áldozni, amelyik az egyeduralmát betonozza éppen?
csiszi 2012.03.28. 09:57:29
@acs63: A DAB nem profi csapat? Vagy csak az profi, aki nem indul itthon?
A problémát értem, mondjuk a MOLnál sztm nagyobb gond ez a junioroknál, ahol légiósok nélkül valószínű nem lesz akkora különbség a JEBEL és a magyar bajnokság között. Ez a fehérvári akadémiának jó (lehet), a többieknek rossz. Ha kompromisszumokat akarunk, esetleg itt lehetne rendszeres átjátszást kérni. Vagy csinálni egy junior ligát a szlovénokkal (vagy akivel tudunk), az utánpótlás ott talán még jobb is, mint az osztrákoknál. Aztán év végén egy hazai junior kupát, hogy legyen összehasonlítási alap. Erre TAO pénz könnyen lenne, ha jól vettem le, utánpótlásra mindig van.
Ugyanakkor nehéz a helyzet, mert aki azt mondja, hogy az EBEL indulás nem jó a hazai hokinak, az homokba dugja a fejét. Az ottani szponzor viszont megkövetelte a JEBELt, életszerűtlen, hogy erre ráhatása lenne a volánnak. Ez így patthelyzet. Kijátszani lehetne max, névleg közösen indulva egy másik klubbal itthon, valójában külön-külön. Ennél jóval korrektebb ez.
Egyébként én már hónapokkal ezelőtt leírtam, hogy ez lesz, mi ezzel kapcsolatban az álláspont, de csak annyi válasz jött, hogy a JEBEL nem biztos. Most meg mindenki úgy tesz, mintha ez valami derült égből villámcsapás lenne.
A problémát értem, mondjuk a MOLnál sztm nagyobb gond ez a junioroknál, ahol légiósok nélkül valószínű nem lesz akkora különbség a JEBEL és a magyar bajnokság között. Ez a fehérvári akadémiának jó (lehet), a többieknek rossz. Ha kompromisszumokat akarunk, esetleg itt lehetne rendszeres átjátszást kérni. Vagy csinálni egy junior ligát a szlovénokkal (vagy akivel tudunk), az utánpótlás ott talán még jobb is, mint az osztrákoknál. Aztán év végén egy hazai junior kupát, hogy legyen összehasonlítási alap. Erre TAO pénz könnyen lenne, ha jól vettem le, utánpótlásra mindig van.
Ugyanakkor nehéz a helyzet, mert aki azt mondja, hogy az EBEL indulás nem jó a hazai hokinak, az homokba dugja a fejét. Az ottani szponzor viszont megkövetelte a JEBELt, életszerűtlen, hogy erre ráhatása lenne a volánnak. Ez így patthelyzet. Kijátszani lehetne max, névleg közösen indulva egy másik klubbal itthon, valójában külön-külön. Ennél jóval korrektebb ez.
Egyébként én már hónapokkal ezelőtt leírtam, hogy ez lesz, mi ezzel kapcsolatban az álláspont, de csak annyi válasz jött, hogy a JEBEL nem biztos. Most meg mindenki úgy tesz, mintha ez valami derült égből villámcsapás lenne.
Uteapu 2012.03.28. 09:58:54
@Dallanan: Ez látod biztos, hogy van több forgatókönyve, bár én máshogy hívnám.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 10:00:58
@peterszky: Én már annak is örülnék, ha csak résztvevő országok számában bővülne, mert már az magában rejtené a színvonal emelkedésének lehetőségét.
peterszky 2012.03.28. 10:01:04
@jegib: Jó, akkor rúgjuk ki alólatok és meglátjuk mennyi marad a többiből... Van egy tippem.
jegib 2012.03.28. 10:02:27
@peterszky: Kb ugyanúgy igaz ez bármelyik szponzorra. Ha kirúgod a legkisebbet, borul a vár
acs63 2012.03.28. 10:04:18
@csiszi: A Volán SEM profi csapat, szigorúan véve még. A TAO-s alap közpénz, aki pedig igénybe veszi, az nem önellátó.
Profi akkor lesz - majd a Volán is -, ha nem szorul ilyen mankókra. Onnantól kezdve viszont milyen alapon szól bele a terveibe (a szponzoron kívül) bárki is?
Na, de addig...
Profi akkor lesz - majd a Volán is -, ha nem szorul ilyen mankókra. Onnantól kezdve viszont milyen alapon szól bele a terveibe (a szponzoron kívül) bárki is?
Na, de addig...
peterszky 2012.03.28. 10:05:08
@Fermentátor: Én főleg az új csapatoknak örülnék, felfrissülne ez a "belterj", nem tartom szerencsésnek, hogy szinte hetente ismétlődnek az ellenfelek.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 10:08:42
@peterszky: Igen, mi is unjuk már itt a Fradit Miskolcon... ;)
:)))
:)))
jegib 2012.03.28. 10:08:56
@acs63: Talán azért, mert MAGYAR gyerekek játszanak egy MAGYAR csapatban, és MAGYAR embereknek nyújtanak szórakozást. Közhelyeket lehet puffogtatni, csak nem visz előre. Mennyi esélye van, h a székesfehérvári cégek TAO-s befizetései, mondjuk a fradihoz kerüljenek? Semmi. Maximum nem kapja vissza a sport, hanem megy állambácsi zsebébe...
peterszky 2012.03.28. 10:09:50
@jegib: Figy, én nem kívánom, hogy boruljon a vár, nekem az idei kiírással semmi bajom nem volt, szerintem az utóbbi évek legjobbja, ennél több csak fura és igazságtalan szabályozásokkal lehetett volna.
Viszont ezt a sportfinanszírozási kérdést annyiszor átrágtuk már, hogy tényleg nincs kedvem belemenni nagyon. Ott a város, a város mellé még "megkér" ottani cégeket, hogy ugyanmár, mi hátrányod származna belőle, ha támogatod őket, csak előnye van (reklám, több városi megrendelés, stb). Emiatt a legnagyobb támogató a város, remélem érthető. És ezért vannak előnyben a nem budapestiek, mert mögéjük áll az adott település ilyen szinten. Míg nálunk még a kerület is legjobb esetben minimális segítséget nyújt.
Magyarországon vagyunk, nincs egy csapat, ami üzletszerűen működne, akármelyik sportágat nézed.
Viszont ezt a sportfinanszírozási kérdést annyiszor átrágtuk már, hogy tényleg nincs kedvem belemenni nagyon. Ott a város, a város mellé még "megkér" ottani cégeket, hogy ugyanmár, mi hátrányod származna belőle, ha támogatod őket, csak előnye van (reklám, több városi megrendelés, stb). Emiatt a legnagyobb támogató a város, remélem érthető. És ezért vannak előnyben a nem budapestiek, mert mögéjük áll az adott település ilyen szinten. Míg nálunk még a kerület is legjobb esetben minimális segítséget nyújt.
Magyarországon vagyunk, nincs egy csapat, ami üzletszerűen működne, akármelyik sportágat nézed.
peterszky 2012.03.28. 10:17:38
Amúgy Veszprém megyében most kezdenek teljesen belebukni a "magyar kézilabda érdeke" ügyben tett lépésekbe. Hossz
Így adott a negatív példa is a válogatott és egy klub összeházasítása témában, 5-6 éves beérési idővel.
Így adott a negatív példa is a válogatott és egy klub összeházasítása témában, 5-6 éves beérési idővel.
jegib 2012.03.28. 10:22:18
@peterszky: Ezt nem vitatom, és ezzel nem is nagyon lehet mit kezdeni, mert ez tényleg nem a volánon múlik/múlt. Nade ha ezzel oltod a népet, h mert bezzeg nálunk (és minden vidéki városban, pl győr, veszpreém kézilabda szigorúan az általad vázolt rendszerben) beáll a város a csapat mögé, nektek pedig nem, és milyen jó ezért nekünk, azt azért látod, h nem annyira fair, pláne h leginkább ilyesmin változtatni csak és kizárólag Budapesten lehet (parlament, fővárosi önkormányzat, kerületi önkormányzatok)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 10:23:02
@jegib: jo, akkor nezd igy a dolgot:
igazad van, a TAO jar a Volannak/Akademianak.
DE, ha a JEBEL-t a TAO segitsegevel oldja meg, akkor miert nincs PENZE a farmcsapat finanszirozasara????
igazad van, a TAO jar a Volannak/Akademianak.
DE, ha a JEBEL-t a TAO segitsegevel oldja meg, akkor miert nincs PENZE a farmcsapat finanszirozasara????
vaze 2012.03.28. 10:24:40
@jegib: figyi, ez szimpla adócsalás (lenne), ráadásul szövetségi asszisztálással. persze tudom, ez a magyar jégkorong érdeke, de akkor is az :)
azon meg végképp nem tudom, mit nem lehet érteni, hogy csak úgy lehet elmenni, ha itthon is indít csapatot a klub (vö. magyar jégkorong érdeke), pláne hogy a juniorokat akkor veheti ki a hazai bajnokságból, ha helyettük is indít egyet. ez utóbbi még így is elég necces (vö. hülyeliba hozzászólása és a magyar jégkorong érdeke). az meg a minimális szintű social skill-ek teljes leamortizálódására utal, hogy úgy kérek jelentősnek mondható kivételezést valakitől, hogy megüzenem neki a sajtón keresztül, hogy így lesz :)
azon meg végképp nem tudom, mit nem lehet érteni, hogy csak úgy lehet elmenni, ha itthon is indít csapatot a klub (vö. magyar jégkorong érdeke), pláne hogy a juniorokat akkor veheti ki a hazai bajnokságból, ha helyettük is indít egyet. ez utóbbi még így is elég necces (vö. hülyeliba hozzászólása és a magyar jégkorong érdeke). az meg a minimális szintű social skill-ek teljes leamortizálódására utal, hogy úgy kérek jelentősnek mondható kivételezést valakitől, hogy megüzenem neki a sajtón keresztül, hogy így lesz :)
jegib 2012.03.28. 10:25:57
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ezt megválaszolta neked Ocskay, mert a MOL liga indulása 50-60 milkájába került -mert nem utánpótlás bajnokság-,míg a JEBEL-nél azzal számol, h finanszírozhatja TAO-s pénzből, ergó megnyeri magának a fenti összeget.
acs63 2012.03.28. 10:27:11
@jegib: Ha közös kalap lenne és sapkarendszerben osztaná a szövetség a pénzt, akkor nem tudnád megcímkézni. Ahogy' most sem tudod, mennyivel támogatják a Volánt Miskolcról, Debrecenből, Szolnokról, stb. Fehérvár költségvetésén keresztül. (Ha már frázis.)
A TAO-s rendszernek max. két éve van, addig kell kiszedni a maxot. (Nem akarok marni senkit, sőt biztatok mindenkit: Amit csak lehet, azt megszerezni, befektetni ebbe a sportba!)
Az öregnek a legrosszabbkor jött ez a JEBEL előírás, ezért támadással menekül. (Ha nincs TAO, akkor simán lép a "magyar hoki érdeké"-re hivatkozva.) Évek óta az első eset, ahol a szövetség van nyeregbe vele szemben. Kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle.
A TAO-s rendszernek max. két éve van, addig kell kiszedni a maxot. (Nem akarok marni senkit, sőt biztatok mindenkit: Amit csak lehet, azt megszerezni, befektetni ebbe a sportba!)
Az öregnek a legrosszabbkor jött ez a JEBEL előírás, ezért támadással menekül. (Ha nincs TAO, akkor simán lép a "magyar hoki érdeké"-re hivatkozva.) Évek óta az első eset, ahol a szövetség van nyeregbe vele szemben. Kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle.
csiszi 2012.03.28. 10:30:05
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ha jól értem azért, mert
1) a farmcsapat nem junior, a JEBEL igen. Az utánpótlásra viszont más szabályok vonatkoznak, mint a felnőttekre (több pénz számolható el támogatásra), így sokkal többe kerül a farm egy felnőtt bajnokságban mint egy juniorcsapat a JEBEL-ben.
2) az EBEL miatt a JEBEL kötelező, de (egyelőre legalábbis) csak 1 csarnok van, véges jégidővel és egy halom más korosztállyal.
1) a farmcsapat nem junior, a JEBEL igen. Az utánpótlásra viszont más szabályok vonatkoznak, mint a felnőttekre (több pénz számolható el támogatásra), így sokkal többe kerül a farm egy felnőtt bajnokságban mint egy juniorcsapat a JEBEL-ben.
2) az EBEL miatt a JEBEL kötelező, de (egyelőre legalábbis) csak 1 csarnok van, véges jégidővel és egy halom más korosztállyal.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 10:30:36
@jegib: tehet ugy sporol 60 millat, hogy gubicst mutat a magyar liganak?
es ez igy fair? :)
sztem, mivel a JEBEL (szinte) nem kerul penzbe, siman lehetne inditani Farmot.
es ez igy fair? :)
sztem, mivel a JEBEL (szinte) nem kerul penzbe, siman lehetne inditani Farmot.
jegib 2012.03.28. 10:31:24
@vaze: bocsánat ha tájékozatlan vagyok, de nem így kapják a TAO-s pénzt? Te ha támogatni akarod az újvárost, akkor arról kapsz egy igazolást. Majd ha a csapatod megnyerte a pályázatot, utalhatod a lét. A többi gondolatod, gondolom nem nekem címezted
jegib 2012.03.28. 10:33:31
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: tényleg szükség van egy tavalyi farmra? szerethető csapat igaz. De csak az UTE-val volt 1 súlycsoportban. Megverése nem okozott túl nagy kihívást a többi csapatnak...
Spigott 2012.03.28. 10:33:42
@jegib: Ha lesz időm, akkor megkeresem, de úgy emléxem, hogy TAO-s pénzt csak az igényelhet, akinek a felnőtt csapata részt vesz az országos bajnokság első osztályában. Szó nincs arról, hogy a fehérvári utánpótlás ne érdemelné meg ezt a pénzt, minden, az utánpótlásba fektetett forint óriási segítség, a gondot az jelentheti, hogy ha nem indít felnőtt csapatot a Volán a bajnokságban, akkor törvényileg eshet el ezektől a bevételektől. Saját elhatározásából, nem azért, mert mások úgy akarják.
exL:1 2012.03.28. 10:33:51
@Fermentátor: Nemsokat ér az 5-6 ország olyan közös bajnoksága,ahol az újonnan csatlakozó csapatok nagy része gyenge játékerőt képvisel.Több értelme van egy Miskolc-Szereda meccsnek mint 3 Miskolc-Steauanak,mint szurkolói mint sportérték szempontból.Ha létrejönne ez a bajnokság 10-12csapattal,akkor talán a legjobb az volna hogy lenyomni 2kőrt,és kialakulna 1 felső és egy alsóház,nagyjából úgy mint idén az ebelben.A felsőháziak a jobb p.o eredményért,az alsóháziak közül 1-2(bajnokság létszámától függően)a felsőházba jutásért játszana.Nagy csapatok egymás elleni meccsei a szurkolóknak is jobban tetszene (többet ér egy rangadón elért 3-2 mint egy 13-1es edző meccs jellegű)
peterszky 2012.03.28. 10:34:14
@jegib: Én oltom? Ti jöttök állandóan azzal, hogy miért nem csinálják utánatok Budapesten!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 10:34:24
@jegib: igy kapjak. 1millio/gyerek osszegu penzre lehet palyazni.
Döngi 2012.03.28. 10:35:58
Ha már mindenki TAO-zik:
TAOizmus az a vallási irányzat, melynek legfőbb eleme egy titokzatos erő, aminek a segítségével az ember megértheti a múltat és a jövőbe láthat.
:D
TAOizmus az a vallási irányzat, melynek legfőbb eleme egy titokzatos erő, aminek a segítségével az ember megértheti a múltat és a jövőbe láthat.
:D
jegib 2012.03.28. 10:36:26
@peterszky: azért ne általánosíts. Én neked reagáltam egy felvetésedre, nem nektek. Ezért ha mástól ért sérelem, akkor porold el rajta. Hozzáteszem, jogosan.
vaze 2012.03.28. 10:36:45
@jegib: nem így van, ez az eredeti verzió volt, de mivel limitálni akarták az erre fordítható összeget, ezért most kb. úgy van, hogy beadsz egy pályázatot, amit a szövetségnek jóvá kell hagynia, majd azt még fentről szintén jóvá kell hagyni. a jóváhagyási folyamat része annak vizsgálata, hogy megfelel-e a pályázó a törvényben előírt kötelezettségeinek (pl. nem lehet idegenlégióst fizetni, kell hazai bajnokságban is indítani egy csapatot stb.). az a konstrukció, ami a cikkben szerepel, e kötelezettségek egyikét negálja, a lebukás esélye előzetes számítások szerint mintegy 100%.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 10:40:22
@jegib: igen, szerintem szukseg van a Farmra. a farmcsapatoknak nem feltetlenul az a dolguk hogy bajnoksagokat nyerjenek, hanem hogy meg tobb fiatal juthasson megtobb jatekidohoz. koztudott hogy mekkora kulombseget jelent egy fiatalnak az hogyha sajat korosztalyaban, vagy a felnottek kozott jatszik.
ez igy, h "jo akkor basszatok meg" sztem nagyon nem fair.
masik kerdes az, hogy ha a Volan azt mondja hogy nem adok ifi csapatot a magyar bajnoksganak, miert kellene elfogadni a magyar bajnoksagnak a Volan tobbi csapatat?
tuti van valami U8JBEL ahol versenyeztehti a 5db csapatat, 10%ert...
ez igy, h "jo akkor basszatok meg" sztem nagyon nem fair.
masik kerdes az, hogy ha a Volan azt mondja hogy nem adok ifi csapatot a magyar bajnoksganak, miert kellene elfogadni a magyar bajnoksagnak a Volan tobbi csapatat?
tuti van valami U8JBEL ahol versenyeztehti a 5db csapatat, 10%ert...
jegib 2012.03.28. 10:41:09
@vaze: sztem érted te mit akartam mondani. Azt h ettől még nem lesz több pénz máshol, ha fehérvártól megvonják. Tehát nem lesz jobb senkinek, max megfingatják fehérvárt. De ettől a fehérvári vállakozó adópénze nem fog átvándorolni Miskolcra/Budapestre. Azt hogy ezt limitálják vagy sem, nagyjából részletkérdés. Persze szükség van rá
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 10:44:21
@Spigott: hat ez tuti nem igy van, ez alapjan nem kaphatna TAOs penzeket pl a Vasas, marpedig kapott, hisz abbol akarjak vissza/meg/vasarolni a Jegpalotat. ugyancsak kapnak TAOt a kisebb utanpotlas csapatok is pl a Drago Skorpiok, Budai Bocsok, de a szegedi, zegerszegi stb stb stb is.
acs63 2012.03.28. 10:44:25
@Döngi: OFF
Ez a titokzatos erő a pénz. Ha van, lesajnálom a múltat és szépnek látom a jövőt. :-P
ON
Ez a titokzatos erő a pénz. Ha van, lesajnálom a múltat és szépnek látom a jövőt. :-P
ON
Spigott 2012.03.28. 10:45:30
@jegib: Értsd már meg, senki nem akarja megfingatni a Fehérvárt, saját magát fogja, ha nem indul a bajnokságban.
T385 szám alatt az egyes adótörvényeknek a sport támogatásával összefüggő módosításáról szóló törvény javaslat megfogalmazza, hogy abban az esetben igényelhető, ha:
"a sportszervezet a támogatás nyújtásakor az országos sportág szakszövetség országos hivatásos vagy vegyes (nyílt) versenyrendszerében (nemzeti bajnokság) a sportág versenyszabályzata szerinti legmagasabb két osztály egyikében részt vesz."
T385 szám alatt az egyes adótörvényeknek a sport támogatásával összefüggő módosításáról szóló törvény javaslat megfogalmazza, hogy abban az esetben igényelhető, ha:
"a sportszervezet a támogatás nyújtásakor az országos sportág szakszövetség országos hivatásos vagy vegyes (nyílt) versenyrendszerében (nemzeti bajnokság) a sportág versenyszabályzata szerinti legmagasabb két osztály egyikében részt vesz."
jegib 2012.03.28. 10:46:11
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Az okfejtésed elejével nem értek egyet. Látjuk, hogy nem jó ha túl fiatalok játszanak a felnőttek ellen. Nem érnek be előbb, pont a volánnál látszik igazán jól.
vaze 2012.03.28. 10:46:23
@jegib: az üldözési mániáddal ne engem keress, hanem a pszichiáteredet. én nem sajnálok tőletek egyetlen fillér tao-s pénzt sem. ez egyszerűen egy szabály, amire az öreg feltehetően nagy nekibuzdulásában nem gondolt.
Spigott 2012.03.28. 10:46:57
@Spigott: mondjuk valóban, ebben nincs benne, hogy felnőtt korosztályban, szóval elképzelhető, hogy nincs igazam, de még jobban utána kell nézni :)
exL:1 2012.03.28. 10:48:45
@peterszky: Igazságod van abban hogy a Fővárosi sport támogatás finoman szólva is ...inkább nem írom le.Csapatsportágak közül nemsok Budapesti bajnokesélyes van mostanság.Ez ellen hogy lehet tenni valamit? fogalmam sincs.Fehérváron sem hawai dizsi szotyi és napszemüveg minden.Nem vagyunk nagy város cirka 100 000lakossal.Viszont a lakossághoz mérten itt van a legtöbb sport egyesület (nem szeretnélek untatni vele,de leírom a teljesség igénye nélkül)első osztályúak:Volán (hoki) Vidi (foci) Albacomp (kosár) Alcoa fehérvár (női kézi)másodosztályúak:2 kosár,1 kézi csapat,de van teke 1.2.osztályban. öttusa szakosztály (olimpiai ,világbajnokokkal) Arak atlétikai szakosztály,Bírkózó szakosztály ,megye1 es labdarúgó csapat,stb....Ezek mind mind kapnak városi támogatást (igaz közel sem egyenlő értékben a 4kiemelt csapat vastagon többet kaszíroz)Elképzelheted hogy a szakosztályok igazgatói ,vezetői milyen szponzor vadászatot tartanak,sokszor egymás orra elől lenyúlva a kicsinek tűnő,de életmentő 1-2millás szponzort,mert ugye,sok kicsi sokra megy...
vaze 2012.03.28. 10:50:02
@Spigott: persze indíthat ob2-es csapatot is 3 forintból (már ha lesz ob2, és külön lesz a juniorbajnokságtól), csak akkor nehezen indokolható az igényelt összeg nagysága, plusz ennyi erővel elindulhatna a mol ligában is...
acs63 2012.03.28. 10:51:48
@Spigott: Nem akkor ha van, hanem, ha van, akkor indul!
Ezt rúgnák fel Fehérváron. Van csapat, csak nem akar indulni. Ezért mondtam, hogy ha az EBEL/JEBEL leválik, oda megy, ahova akar (a magyar hoki érdekében), de pénz nem szerezhet így.
A szövetség viszont korosztályos korlátot vezethet be, így nem lehet pl. egy serdülő csapatot OBI-be nevezni.
Ezt rúgnák fel Fehérváron. Van csapat, csak nem akar indulni. Ezért mondtam, hogy ha az EBEL/JEBEL leválik, oda megy, ahova akar (a magyar hoki érdekében), de pénz nem szerezhet így.
A szövetség viszont korosztályos korlátot vezethet be, így nem lehet pl. egy serdülő csapatot OBI-be nevezni.
vaze 2012.03.28. 10:51:49
@jegib: te nem tudod, hogyan olvasható az, amit írsz. ketten is ugyanarra gondoltunk a hsz-ed kapcsán. de ez a része nagyjából mindegy ;)
csiszi 2012.03.28. 10:55:52
Egyébként komolyan kérdem, hogy azon kívül, hogy ez árulás, ki milyen megoldást lát?
Adott a helyzet, az EBEL indulással kötelező a JEBEL. Viszont jégcsarnok egy van, a pénz is véges, és a jelenlegi szabályok szerint ez 2 helyett hirtelen 4 csapatot (vagy legalábbis 4 bajnokságot) jelent.
Szerintem nincs sok alternatíva:
1) A volán nem indul az EBEL-ben (ez ki szerint lenne jó?)
2) A volán nem indul itthon (jelenleg szabályellenes)
3) A volán egy másik csapattal "közösen" indul itthon, valójában a másik csapat indul, a volán nevében és helyett (trükközés)
4) ?
MÁS:
Csak én látom úgy, mintha a jövő évet inkább építkezésre akarnák fordítani nagyobb sikerek helyett?
1) A legdrágább (és biztosan az egyik legjobb) légióst elküldik. A szezon közben, élő szerződéssel igazolt védőt szintén: valszeg ő sem volt olcsó, de muszáj volt hozni valakit Borgatello helyére.
2) Neveket is említve (!) több fiatal magyar a nagycsapatban kap majd lehetőséget
Talán emögött a vártnál korábbi kiesés is van: Hiába volt ez "minden idők legerősebb volánja", nem jutott messzebb, mint korábban. Ugyanakkor sok húzóember a nyugdíj határán van, Sofi pedig egyértelműen dobbantana külföldre - ha nem nevelnek ki újabb játékosokat, rövidesen csak drága légiósokkal lehetne kezdeni akármit (lásd Linz: a legjobb 11 játékosból (első 2 sor+kapus) 1 db osztrák van, a többi légiós).
Adott a helyzet, az EBEL indulással kötelező a JEBEL. Viszont jégcsarnok egy van, a pénz is véges, és a jelenlegi szabályok szerint ez 2 helyett hirtelen 4 csapatot (vagy legalábbis 4 bajnokságot) jelent.
Szerintem nincs sok alternatíva:
1) A volán nem indul az EBEL-ben (ez ki szerint lenne jó?)
2) A volán nem indul itthon (jelenleg szabályellenes)
3) A volán egy másik csapattal "közösen" indul itthon, valójában a másik csapat indul, a volán nevében és helyett (trükközés)
4) ?
MÁS:
Csak én látom úgy, mintha a jövő évet inkább építkezésre akarnák fordítani nagyobb sikerek helyett?
1) A legdrágább (és biztosan az egyik legjobb) légióst elküldik. A szezon közben, élő szerződéssel igazolt védőt szintén: valszeg ő sem volt olcsó, de muszáj volt hozni valakit Borgatello helyére.
2) Neveket is említve (!) több fiatal magyar a nagycsapatban kap majd lehetőséget
Talán emögött a vártnál korábbi kiesés is van: Hiába volt ez "minden idők legerősebb volánja", nem jutott messzebb, mint korábban. Ugyanakkor sok húzóember a nyugdíj határán van, Sofi pedig egyértelműen dobbantana külföldre - ha nem nevelnek ki újabb játékosokat, rövidesen csak drága légiósokkal lehetne kezdeni akármit (lásd Linz: a legjobb 11 játékosból (első 2 sor+kapus) 1 db osztrák van, a többi légiós).
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 10:56:49
@jegib: szerintem meg de, de ezen az alapon akkor az UTE indulasanak sincs ertelme, es akkor mar -2 csapatnal tartunk. Vasas nem tudom mire keszul, de gondolom ott is rengeteg fiatal lesz az U23 csapatbol, akkor -3?
amugy teny, hogy ha lesz farm, akkor az nem az idei peldajara kellene megcsinalni, hanem ugy valahogy ahogy DAB csinalta a tobbfrontos harcot.
amugy teny, hogy ha lesz farm, akkor az nem az idei peldajara kellene megcsinalni, hanem ugy valahogy ahogy DAB csinalta a tobbfrontos harcot.
vaze 2012.03.28. 11:00:15
@csiszi: "Adott a helyzet, az EBEL indulással kötelező a JEBEL"
ez egyelőre az ebel álláspontja. az osztrák szövetségé meg az, hogy visszaveszi a bajnokságot az ebeltől. kétséges, hogy rábólintana arra, hogy ehelyett még a juniorbajnokságot is "odaadja". maradjunk annyiban, hogy egyelőre párhuzamos forgatókönyvek vannak, kár ezen összevesznie a kedves kommentelőknek. szép napot mindenkinek, javaslom, dolgozzunk! :)
ez egyelőre az ebel álláspontja. az osztrák szövetségé meg az, hogy visszaveszi a bajnokságot az ebeltől. kétséges, hogy rábólintana arra, hogy ehelyett még a juniorbajnokságot is "odaadja". maradjunk annyiban, hogy egyelőre párhuzamos forgatókönyvek vannak, kár ezen összevesznie a kedves kommentelőknek. szép napot mindenkinek, javaslom, dolgozzunk! :)
JámborMalac 2012.03.28. 11:02:25
@csiszi:
a "más" részéhez, szvsz erről még korai morfondírozni. mind2 játékos elküldése szakmailag magyarázható. a többi légiós megkapta az ajánlatát. honnan gondoljuk, h nem fog más már érkezni? btw a 27es érkezésével offenzívában darabra megvoltunk. én 1 erős légiós védő érkezésére még biztos tippelnék. feltéve, h a többiekkel sikerül megállapodni. ha Sofi megy, akkor pedig +1 minőségi szélső.
a "más" részéhez, szvsz erről még korai morfondírozni. mind2 játékos elküldése szakmailag magyarázható. a többi légiós megkapta az ajánlatát. honnan gondoljuk, h nem fog más már érkezni? btw a 27es érkezésével offenzívában darabra megvoltunk. én 1 erős légiós védő érkezésére még biztos tippelnék. feltéve, h a többiekkel sikerül megállapodni. ha Sofi megy, akkor pedig +1 minőségi szélső.
check 2012.03.28. 11:02:49
@jegib: Értjük, csak nem úgy van. A lóvé megy a kalapba és a szövetségnél lehet rá pályázni. Tehtát indifferens, hogy fehérvári, újvárosi vagy szegedi illetőségű a pénz.
jegib 2012.03.28. 11:03:11
@vaze: keresek vmi gyógyszert rá...
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Az UTE fiataljai is jobban fejlődnének ha a saját korosztályában lenne egy komoly bajnokság. Több sikerélmény, nincs testi hátrány stb. Ahogy a DAB csinálta, ahhoz sok játékos kell.
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Az UTE fiataljai is jobban fejlődnének ha a saját korosztályában lenne egy komoly bajnokság. Több sikerélmény, nincs testi hátrány stb. Ahogy a DAB csinálta, ahhoz sok játékos kell.
csiszi 2012.03.28. 11:03:40
@vaze: Jó, akkor mondjuk azt, hogy a jelenlegi legvalószínűbb forgatókönyv szerint ez a helyzet. Ebben az esetben szerinted mi lenne a helyes út?
check 2012.03.28. 11:04:49
@Spigott: Én úgy emlékszem, hogy utánpótlásra ill. infrastruktúrára is lehet igényelni és ilyenkor nem követelmény az első 2 osztály
acs63 2012.03.28. 11:04:51
@vaze: Egyetértek.
Ha Ausztria nem jut fel, akkor az EBEL is ki lesz filézve. (Erre is nagy esélyt látok. A szlovének mellett a japánoknak is hasonló sansza van.)
Ha Ausztria nem jut fel, akkor az EBEL is ki lesz filézve. (Erre is nagy esélyt látok. A szlovének mellett a japánoknak is hasonló sansza van.)
Lapke76 2012.03.28. 11:08:19
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: @Spigott: Ebben az idézett mondatban nincs benne, hogy felnőtt. Vagyis az én értelmezésemben ha szuperminiben elindítom a csapatot a két legmagasabb osztály egyikében :), akkor jogosult vagyok TAO-ra. A vegyes megfogalmazásba belefér;)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 11:08:49
@jegib: es hogy lesz komoly bajnoksag, ha a Fvar kilep a Junior bajnoksagbol? :)
DAB/sok jatekos: sztem tucatnyi olyan jatekos van aki az utobbi par evben azert hagyta abba a korongot mert nem volt hely ahol jatszhatna. ahogy a Fradi/UTE/DAB is visszahiv oregebb jatekosokat, megtehetne ezt a Fvar is.
na de mid1, en elerkeztem nagyjabol arra a pontra ahol elmondtam ami a fejemben kavarog, OG megmodta, mi megmondtuk, lassuk mit mond az MJSZ/Liga
DAB/sok jatekos: sztem tucatnyi olyan jatekos van aki az utobbi par evben azert hagyta abba a korongot mert nem volt hely ahol jatszhatna. ahogy a Fradi/UTE/DAB is visszahiv oregebb jatekosokat, megtehetne ezt a Fvar is.
na de mid1, en elerkeztem nagyjabol arra a pontra ahol elmondtam ami a fejemben kavarog, OG megmodta, mi megmondtuk, lassuk mit mond az MJSZ/Liga
Spigott 2012.03.28. 11:09:54
@csiszi: A megoldás nálam továbbra is az lenne, amit már máshol is írtam, hogy igenis, vegyen részt a bajnokságban a Volán, a rájátszásba meg olyan csapattal induljon, amennyire komolyan vette az alapszakaszt. Így lenne fair a többiekkel szemben is. Van a Volánnak olyan bő kerete, hogy vállalni tudja a párhuzamos versenyeztetést (mondjuk azzal, hogy a farm játékosainak nagy részéről lemondanak már nem lesz), nekünk sem volt olcsó és egyszerű, de azért meg tudtuk oldani.
Másrészt nagyon csúnya precedenst teremthet, ha itthoni felnőtt csapat nélkül folytatja EBEL-szereplését a Volán, mert innentől bárki hivatkozhat erre, ha éppen úgy tartja kedve, hogy kipróbálja magát máshol, mert ott jobban fejlődhet...
Ezeket a csapatokat egy, a mostani fehérvári elképzeléseknek megfelelő szövetségi döntés esetén mivel tartja majd itthon a szövetség? A magyar hoki érdekével?
Másrészt nagyon csúnya precedenst teremthet, ha itthoni felnőtt csapat nélkül folytatja EBEL-szereplését a Volán, mert innentől bárki hivatkozhat erre, ha éppen úgy tartja kedve, hogy kipróbálja magát máshol, mert ott jobban fejlődhet...
Ezeket a csapatokat egy, a mostani fehérvári elképzeléseknek megfelelő szövetségi döntés esetén mivel tartja majd itthon a szövetség? A magyar hoki érdekével?
peterszky 2012.03.28. 11:10:24
@exL:1: "első osztályúak:Volán (hoki) Vidi (foci) Albacomp (kosár) Alcoa fehérvár (női kézi)"
Nem panaszkodásból, de nekünk első osztályban szerepel a foci, kézi, hoki, póló, női kosár csapatunk, ha csak a látványsportágakat vesszük (egyébként akad még szakosztály bőven...). Persze lehet azt mondani, hogy minek ennyi :) És akkor normális nézőpontból erre lenne a IX. kerület. Amelynek polgármestere bevallottan Vasas szurkoló, de javára legyen mondva, korrektül áll az FTC-hez.
Nem panaszkodásból, de nekünk első osztályban szerepel a foci, kézi, hoki, póló, női kosár csapatunk, ha csak a látványsportágakat vesszük (egyébként akad még szakosztály bőven...). Persze lehet azt mondani, hogy minek ennyi :) És akkor normális nézőpontból erre lenne a IX. kerület. Amelynek polgármestere bevallottan Vasas szurkoló, de javára legyen mondva, korrektül áll az FTC-hez.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.28. 11:13:19
@jegib: @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: a Junior bajnokságunk már évek óta olyan, mint a mese, egyszer volt, hol nem volt...azért az fölöttébb érdekes, hogy a fehérváriak a Farm projektet elítélik, a korábbi Titánok projektet pedig az egekbe emelik, pedig voltaképpen egy és ugyanaz mindkettő, csak az egyik a "magyar hoki érdeke" a másik most épp nem!
csiszi 2012.03.28. 11:14:54
@Spigott:
1) A DAB-nak +1 csapat kellett. Jelen állás szerint a Volánnak +2 kéne, mert a JEBEL miatt kéne egy "JEBEL farm" is. A +1-et vállalta (ez volt a tavalyi kiírás), a +2 már necces (és nem csak pénz/ember miatt: a jégidő fix, és ott a többi korosztály is, akiknek valamikor kell edzés).
2) Az NL-ben több csapat ellen könnyűszívvel pályára lehetett küldeni a farmcsapatot is, az EBEL-ben ez nem járható út.
1) A DAB-nak +1 csapat kellett. Jelen állás szerint a Volánnak +2 kéne, mert a JEBEL miatt kéne egy "JEBEL farm" is. A +1-et vállalta (ez volt a tavalyi kiírás), a +2 már necces (és nem csak pénz/ember miatt: a jégidő fix, és ott a többi korosztály is, akiknek valamikor kell edzés).
2) Az NL-ben több csapat ellen könnyűszívvel pályára lehetett küldeni a farmcsapatot is, az EBEL-ben ez nem járható út.
jegib 2012.03.28. 11:16:48
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: A fehérvár eddig sem indult a junior bajnokságban, mert ma magyarországon sajnos nincs rendes juniorbajnokság. Persze ezer oka van ennek
kerusz 2012.03.28. 11:18:54
@Fermentátor: Nem hiszem, hogy belátható időn belül játékerőt tekintve az EBEL konkurrenciáját meg lehetne teremteni, de nem is ez kell legyen a cél. Ámerikában sem akar már senki második NHL-t csinálni, aki meg azt akart, két-három év után belebukott.
Spigott 2012.03.28. 11:22:09
@csiszi: Ez nehéz dolog, mert az egyik kezébe bele kell harapnia az embernek mindenképpen, de azt is látni kell, hogy ez a Volánnál elsősorban pénzkérdés, jól jön az a pár millió forint, ami felszabadul a hazai indulás megszüntetésével
kerusz 2012.03.28. 11:28:16
@exL:1: Ez egyáltalán nem így van. Rengeteget érhet, a kérdés az, milyen tartalommal lehet megtölteni. Nyilván mindenki előre akar menni. A feladat az, hogy legyen egy a nézők számára érdekes liga. Lehet, hogy vannak, akiknek ez azt jelenti, hogy EBEL, de szerintem az érdekes liga nem az EBEL szinonimája. Természetesen az EBELérdekes, mert kiegyensúlyozott, izgalmas, stb., de ezt kisebb költségvetésből is meg lehet csinálni. Mivel a MOL Ligában a csarnokok jellemzően 1000 és 2000 néző közötti befogadóképességűek, ezért egyáltalán nem biztos, hogy az alapfeladta az kell legyen, hogy 5 ex-NHL-es és 10 ex-AHL-es kanadai legyen csapatonként pontszabállyal, mert ilyen létesítményekben az ehhez tartozó költséget nem lehet kitermelni. De minden további nélkül lehet az embereket érdeklő sorozatot összerakni, mondjuk klubonként harmad-negyed-ötödakkora költségvetésből, mint a Voláné. Még az is lehet, hogy ez a (z üzleti) modell fenntarthatóbb, mint az EBEL (ld. Jesenice, Olimpija, vagy a Volán bevallottan 100 milliós hiánya).
Egy példa: Miskolcon a MOL Liga döntőben a plafonról is lógtak az emberek, hogy lássanak valamit, a büféből hozott székeken, asztalokon álltak a sokadik sorban a lelátó mögött. Ehhez képes, amikor a klubtörténet első bajnoki döntőjén a DAB-nál mindenképpen jobb Volán érkezett Miskolcra, nem volt gond ülőhelyet találni.
Az emberek nem hülyék, az előre lefutott meccsekre nem kíváncsiak, de egy izgalmas meccsre igen.
Egy példa: Miskolcon a MOL Liga döntőben a plafonról is lógtak az emberek, hogy lássanak valamit, a büféből hozott székeken, asztalokon álltak a sokadik sorban a lelátó mögött. Ehhez képes, amikor a klubtörténet első bajnoki döntőjén a DAB-nál mindenképpen jobb Volán érkezett Miskolcra, nem volt gond ülőhelyet találni.
Az emberek nem hülyék, az előre lefutott meccsekre nem kíváncsiak, de egy izgalmas meccsre igen.
leonov 2012.03.28. 11:52:26
Kerusz kitűnő példát írt.
Egy meccs, bajnokság mindig akkor izgalmas, eseménydús mindenki számára, ha kiegyensúlyozott.
Alapvetően két kérdés mentén folyik a barkóba.
Az, hogy magyar utánpótlásra adott TAO-s pénzből lehet e külhoni bajnokságban szerepelni, legalábbis érdekes kérdés. Nem vagyok benne biztos, hogy a TAO-s törvényben van-e vonatkozó passzus. Vélhetőleg van valami, mert az utánpótlás külföldi túráira biztosan lehet költeni. Abban azonban nem vagyok biztos, hogy felmerült e a jogalkotók előtt az a lehetőség, hogy egy utánpótlás csapat nem itthon játszik. - ezen a vonalon maradva és kicsit sarkosítva a dolgon, akár a cseszke budovice is pályázhatna TAO-s pénzre.- ugyanis ő sem indul a magyar bajnokságban és jelen állás szerint, ha csak a szövetség másképp nem dönt, akkor a Volán NEM magyar csapat lesz jövőre, hanem egy magyar pályával rendelkező, nagyrészt magyar állampolgárokkal játszó osztrák ligás csapat.
Az, hogy a Volán indul/nem indul a magyar bajnokságban, mint régen fennálló dilemma kísértette a teljes hoki közeli bázist. Mind szurkolókat, szakembereket, játékosokat stb.
Valakinek döntenie kellett. Ocskai úr megtette. Hogy a szövetség mit fog ehhez szólni, arra van tippem.
Egy meccs, bajnokság mindig akkor izgalmas, eseménydús mindenki számára, ha kiegyensúlyozott.
Alapvetően két kérdés mentén folyik a barkóba.
Az, hogy magyar utánpótlásra adott TAO-s pénzből lehet e külhoni bajnokságban szerepelni, legalábbis érdekes kérdés. Nem vagyok benne biztos, hogy a TAO-s törvényben van-e vonatkozó passzus. Vélhetőleg van valami, mert az utánpótlás külföldi túráira biztosan lehet költeni. Abban azonban nem vagyok biztos, hogy felmerült e a jogalkotók előtt az a lehetőség, hogy egy utánpótlás csapat nem itthon játszik. - ezen a vonalon maradva és kicsit sarkosítva a dolgon, akár a cseszke budovice is pályázhatna TAO-s pénzre.- ugyanis ő sem indul a magyar bajnokságban és jelen állás szerint, ha csak a szövetség másképp nem dönt, akkor a Volán NEM magyar csapat lesz jövőre, hanem egy magyar pályával rendelkező, nagyrészt magyar állampolgárokkal játszó osztrák ligás csapat.
Az, hogy a Volán indul/nem indul a magyar bajnokságban, mint régen fennálló dilemma kísértette a teljes hoki közeli bázist. Mind szurkolókat, szakembereket, játékosokat stb.
Valakinek döntenie kellett. Ocskai úr megtette. Hogy a szövetség mit fog ehhez szólni, arra van tippem.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 12:04:38
@jegib: a kerdes mar csak az, hogy ezzel a vagassal, mi is valtozik pontosan a vezetoseg elkepzeleseiben.
de teny es valo, EZ a vita igy elegge okafogyotta valt :P
de teny es valo, EZ a vita igy elegge okafogyotta valt :P
Grumpy 2012.03.28. 12:05:01
@jegib: Ki is posztoltam.
Sokat változtat a dolgon, hogy nem JEBEL, hanem IEBEL lesz?
Sokat változtat a dolgon, hogy nem JEBEL, hanem IEBEL lesz?
Theutus 2012.03.28. 12:12:14
@leonov: nem feltétlenül gondolom azt, hogy a szövetség ma mindenben asszisztálni fog OGnek
legalábbis bízom benne, hogy felismerték azt, hogy nekik mások az érdekeik, mint a kluboknak külön-külön
legalábbis bízom benne, hogy felismerték azt, hogy nekik mások az érdekeik, mint a kluboknak külön-külön
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 12:18:39
@kerusz: Elfogadom. De én azért egy lassú felzárkózás esélyét látnám egy ilyen ligában.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.28. 12:20:49
@exL:1: A lebonyolítás formája részlet kérdés. A te ötleted például nekem is tetszik. De lehetne akár költséghatéknyoság alapján is, mondjuk egy keleti és egy nyugati (északi és déli?) főcsoport, ahol mondjuk 4x játszanak egymással a csapatok, a másik főcsoport csapataival pedig kétszer. Aztán felső- és alsóház.
vaze 2012.03.28. 12:28:12
az mindenesetre ebből a vitából is látszik, hogy mennyire átgondolt, mélyen szakmai elvek szerint konstituálódik a magyar jégkorong érdeke. napról napra :)
exL:1 2012.03.28. 12:33:17
@kerusz: Tökéletesen egyetértek azzal amit nekem írtál,persze hogy Mol döntőn full teltház volt a maciknál,miközben az ob1 döntőn finoman szólva nem.Az előre lefutott meccsekre nem sokan kiváncsiak.Ezért lenne jó ha több azonos erejű csapat lenne a MOL ligában(nem amiatt mert fél Colorado Avalanche,és Detroit red wings ott játszik,szétszórva 5-6 minden mol csapatban,szlovák bajnokságból is lehet hozni jó légiósokat)mert gondolom nagyságrenddel többen mennek ki egy Dab- Szereda, vagy Miskolc- Dab derbyre,mintha a Steaua,Volán farm vagy (ne sértődj meg) az Ute menne vendégségbe.Mivel azonban a ligában az erőviszonyok nem annyira kiegyensúlyozottak mint az ebelben,ahol tényleg minden meccs 3 esélyes,addig nehéz lesz növelni a színvonalat.Nehéz ügy.Olvastam ,lehet csatlakozik az Ob 1 be ... város csapata,ez örvendetes dolog,de ha elmennek vendégségbe Újvárosba,nemhiszem hogy a pénztártól a vasműig kigyózna a sor.Amig nem nevelődnek ki új Palkovicsok,Ladányik...,de tömkelegével ,addig max csigalassúságú előrelépés várható.
budaijegesmedve 2012.03.28. 12:37:07
A lényeg változatlan, Ocskay bácsi nem bír (tud) még egy felnőtt(szerű) csapatot üzemeltetni, ez elég világos. Viszont ha nincs JEBEL, akkor az osztrák "keleti" juniorok játszhatnak tovább az NL-ben, (így a DAB is csinálhatja azt amit az idei szezonban, persze ha akarja (tudja)).
Valószínűleg az osztrák szövetség is ezt a megoldást preferálta.
Valószínűleg az osztrák szövetség is ezt a megoldást preferálta.
leonov 2012.03.28. 13:19:46
@Theutus: mindenesetre érdekes társalgás lesz, az már biztos. lesz fejvakargatás.
én a tavalyi/idei verziót javasolnám pár apró kiegészítéssel.
az utánpótlás igazolás/nevelés kérdéssel viszont valóban kell foglalkozni, bár nekünk ez talán még egyenlőre inkább hátrány mint előny.
én a tavalyi/idei verziót javasolnám pár apró kiegészítéssel.
az utánpótlás igazolás/nevelés kérdéssel viszont valóban kell foglalkozni, bár nekünk ez talán még egyenlőre inkább hátrány mint előny.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 13:21:51
@OliBLOOD: na, a sportblikkbors is nyomul :)
Theutus 2012.03.28. 14:19:22
@leonov: mindenképpen rendet kell tenni ezen a területen, mert óriási a fejetlenség
még akkor is, ha ez pillanatnyilag hátrányosan érint valakit
még akkor is, ha ez pillanatnyilag hátrányosan érint valakit
leonov 2012.03.28. 14:23:17
@Theutus: Ezzel még nem mondtak semmi konkrétumot. Ebből még bármi lehet.
Még akár Doktor is lehet valaki.
Még akár Doktor is lehet valaki.
Kegyetlen 2012.03.28. 14:28:57
@peterszky: most komolyan, miért a kerülettől kell várni a megoldást egy 2 milliós városban? nem okoskodni akarok, de kb. úgy jön le, h a Fradi vezetők ülnek a seggükön, Ocskay meg szponzorok után néz. remélem, nem így van. TAO-ból a Fradinak is jutnia kéne. Jutott?
Theutus 2012.03.28. 14:39:18
@Kegyetlen: tudod ma annyival nehezebb dolga van minden más sportvezetőnek, mint Ocskaynak, hogy nem tud mindenki a magyar jégkorong érdekeire hivatkozni /OG érdemeit természetesen nem akarom kisebbíteni/
ugye nem kell magyaráznom, hogy miért nehezebb megfelelő szponzorokat találni egy gyengébb színvonalú, látogatottságú, médiaértékű csapatnak...
folytathatnám de semmi értelme
ha szövetségi szinten rendet raknak - ami egyébként elkezdődött - és mindenkinek egyforma esélye lesz, akkor majd térjünk vissza erre a témára(ez gondolom 5-10 év)
ugye nem kell magyaráznom, hogy miért nehezebb megfelelő szponzorokat találni egy gyengébb színvonalú, látogatottságú, médiaértékű csapatnak...
folytathatnám de semmi értelme
ha szövetségi szinten rendet raknak - ami egyébként elkezdődött - és mindenkinek egyforma esélye lesz, akkor majd térjünk vissza erre a témára(ez gondolom 5-10 év)
benö51 2012.03.28. 14:47:56
@Kegyetlen: Látni kell a pesti csapatvezetőknél megállt az idő 1990-ben. Akkor nem kellett csinálni semmit, hisz az aktuális politikai vezetés vadászatokon és más bulikon,leosztotta, hogy melyik csapat lesz a bajnok a különböző sportágakban. Egy volt a fontos, hogy vidék még véletlenül se jusson oda a húsosfazékhoz, mert ez a főváros privilégiumka volt.
Jött a rendszerváltás és elkezdtek megerősödni a vidéki városokban a helyi vállalkozások és önkormányzatok által finanszírozott sportklubok és ezt az eddig páholyban lévő csapatok és vezetőik a mai napig nem tudták lereagálni.
Ezért háborognak és keresik másokban a hibát, hisz aki egyszer fent volt és védőhálóval volt óvva az nem érti meg hogy mi történt.
Jött a rendszerváltás és elkezdtek megerősödni a vidéki városokban a helyi vállalkozások és önkormányzatok által finanszírozott sportklubok és ezt az eddig páholyban lévő csapatok és vezetőik a mai napig nem tudták lereagálni.
Ezért háborognak és keresik másokban a hibát, hisz aki egyszer fent volt és védőhálóval volt óvva az nem érti meg hogy mi történt.
benö51 2012.03.28. 14:52:03
@Theutus: Nem a Volán tette tönkre a dunaújvárosi hokit. Ebben azt hiszem egyetértünk. Nem O G-t kell érte szidni, főleg nálatok. 1998-2002 között még azonos marketing értéke volt a két csapatnak.
Azt kéne firtatni, hogy ti miért nem fejlődtetek ugyan ennyit?
Azt kéne firtatni, hogy ti miért nem fejlődtetek ugyan ennyit?
benö51 2012.03.28. 14:53:13
@Theutus: És akkor még 4000 fős nézőszám előtt ment minden Bika -Ördög meccs nálatuk is
Theutus 2012.03.28. 14:53:24
@benö51: a szociális védőhellót nem biztos, hogy pont Fehérváron kellene ostorozni:)
mannisenmaki_ 2012.03.28. 14:54:32
@Theutus: Amikor 94-ben a Kiskakas vendéglő volt a mezszponzorunk az ellenfélnek meg a Whirpool, könnyű dolga volt? Szerettek minket demagógiával vádolni, de Te is tudod, hogy ez a szponzorkérdés is egy folyamat, aminek most a végét vitatod. Olyan meg sosem lesz, hogy mindenkinek azonos esélye van - amikor Hozzátok dőlt a zsé a kohóból, és semmi más nem volt a mezeteken, akkor sem volt az.
Theutus 2012.03.28. 15:00:33
@benö51: ami volt elmúlt, teljesen felesleges rajta rágódni
senki nem vitatja OG érdemeit, ezt te is pontosan tudod és azt is tudod, hogy a jelenlegi helyzet egyedül a Volánnak jó
sokáig ez is marad a helyzet és csak azok a klubok tudnak előrelépni, akik rengeteget dolgoznak azért, hogy a lemaradásukat behozzák (remélem a szövetségnek az lesz az érdeke, hogy az összes klub erősödjön és ne a Volán farmcsapataként működjön)
igen, volt nézőszám, mert nem voltak lefutottak a meccsek, végig kiélezett küzdelem volt és az érdekli az embereket
de azt kurvára nem szeretném, ha már junior szinten is beindulna a kontraszelekció, a más klubok által felnevelt játékosokat Jebelt kínálva fillérekért leigazolnátok és büszkén sütkéreznétek a világ naposabb oldalán
az intő példa az akadémiátok, ahova nem hívtatok egyetlen játékost sem pusztán korosztályonként 8-9 gyerek ott termett és ez sem elég, mert akit nem sikerült az idény elején elhívni, de mégis van benne tehetség, azon gyerekek szüleinek most udvaroltok (természetesen a hívás szó mellőzésével)
senki nem vitatja OG érdemeit, ezt te is pontosan tudod és azt is tudod, hogy a jelenlegi helyzet egyedül a Volánnak jó
sokáig ez is marad a helyzet és csak azok a klubok tudnak előrelépni, akik rengeteget dolgoznak azért, hogy a lemaradásukat behozzák (remélem a szövetségnek az lesz az érdeke, hogy az összes klub erősödjön és ne a Volán farmcsapataként működjön)
igen, volt nézőszám, mert nem voltak lefutottak a meccsek, végig kiélezett küzdelem volt és az érdekli az embereket
de azt kurvára nem szeretném, ha már junior szinten is beindulna a kontraszelekció, a más klubok által felnevelt játékosokat Jebelt kínálva fillérekért leigazolnátok és büszkén sütkéreznétek a világ naposabb oldalán
az intő példa az akadémiátok, ahova nem hívtatok egyetlen játékost sem pusztán korosztályonként 8-9 gyerek ott termett és ez sem elég, mert akit nem sikerült az idény elején elhívni, de mégis van benne tehetség, azon gyerekek szüleinek most udvaroltok (természetesen a hívás szó mellőzésével)
barney's 2012.03.28. 15:00:40
@Theutus: x évvel ezelőtt Ocskay sem úgy ment oda a szponzorokhoz, hogy adjatok pénzt mert van egy csapatom aki az osztrák ligában játszik, hanem úgy, hogy ha adtok akkor csinálok egyet ami oda juthat. Magyarul nem az érdektelen meccseken szerzett bajnoki címek és a szórványos Interliga szereplés tette a csapatot vonzóvá a szponzoroknak, hanem a vízió, hogy van előrelépési potenciál és az majd hozhat média és egyéb érdeklődést.
Kicsit összekeveredik az ok és az okozat.
Ez az amiben mindenki csak mutogat Ocskayra ahelyett, hogy megpróbálná utána csinálni.
Kicsit összekeveredik az ok és az okozat.
Ez az amiben mindenki csak mutogat Ocskayra ahelyett, hogy megpróbálná utána csinálni.
Theutus 2012.03.28. 15:04:41
@mannisenmaki_: remélem azt érzékeled, hogy nem ellenetek jártatom a pofám
semmi mást nem szeretnék, mint megérni, hogy egy kiélezett, izgalmas, normális színvonalú magyar bajnokság meccseit nézhetem végig
és ennek létrehozása érdekében azt várnám el a szövetségtől, hogy ne a kirakatcsapat érdekeit képviselje, hanem ténylegesen a magyar hokiét
ha lesz egy fentiekkel jellemezhető magyar bajnokság akkor szponzor is lesz
egyébként engem az sem zavarna, ha előbb-utóbb a költségvetéseket is min/max értékek közé tereljék
semmi mást nem szeretnék, mint megérni, hogy egy kiélezett, izgalmas, normális színvonalú magyar bajnokság meccseit nézhetem végig
és ennek létrehozása érdekében azt várnám el a szövetségtől, hogy ne a kirakatcsapat érdekeit képviselje, hanem ténylegesen a magyar hokiét
ha lesz egy fentiekkel jellemezhető magyar bajnokság akkor szponzor is lesz
egyébként engem az sem zavarna, ha előbb-utóbb a költségvetéseket is min/max értékek közé tereljék
Theutus 2012.03.28. 15:08:17
@barney's: bazd+ én is elhiszem, hogy Ocskay az ISTEN, ezt mantrázhatjuk folyamatosan, de ettől még semmi nem fog megváltozni a hazai hokiban:)
senki nem akarja megkérdőjelezni a Volán sikereit, csak arra az egyszerű tényre akar rávilágítani, hogy a fél lábon állá
s rohadt veszélyes dolog a fenntarthatóság szempontjából
senki nem akarja megkérdőjelezni a Volán sikereit, csak arra az egyszerű tényre akar rávilágítani, hogy a fél lábon állá
s rohadt veszélyes dolog a fenntarthatóság szempontjából
mannisenmaki_ 2012.03.28. 15:10:44
@Theutus: De, vágom, és abból a nézőpontból értem is. Csak nem először találkozom ezzel a könnyű nekünk szponzort szerezni elképzeléssel, ami több sebből vérzik, erre utaltam. Egyrészt mert nekünk sem könnyű, igaz, könnyebb, mint másoknak, viszont ez nagyon nem volt mindig így.
Ez már a második egyenlősdi jellegű megjegyzésed (egyenlő esélyek, max. költségvetés) - ugye nem akarod, hogy lekomcsizzalak :)?
(A fizetési sapka más tészta, az nem ktgvetés maximalizálás.)
Ez már a második egyenlősdi jellegű megjegyzésed (egyenlő esélyek, max. költségvetés) - ugye nem akarod, hogy lekomcsizzalak :)?
(A fizetési sapka más tészta, az nem ktgvetés maximalizálás.)
Theutus 2012.03.28. 15:21:40
@mannisenmaki_: mivel nektek sem könnyű, ezért pontosan tudod, hogy egy minden tekintetben gyengébb kvalitású csapatnak pedig jóval nehezebb...
ha megvalósulna egy 8-10 csapatos, színvonalas, erős hazai bajnokság, amelynek többnyire teltházas mérkőzései lennének és megjósolhatatlan lenne, hogy ki nyeri a soros mérkőzést, tőlem le is komcsizhatsz nyugodtan:D
ha a Volán közben KHL csapat lesz az meg csak hab lesz a tortán
ha megvalósulna egy 8-10 csapatos, színvonalas, erős hazai bajnokság, amelynek többnyire teltházas mérkőzései lennének és megjósolhatatlan lenne, hogy ki nyeri a soros mérkőzést, tőlem le is komcsizhatsz nyugodtan:D
ha a Volán közben KHL csapat lesz az meg csak hab lesz a tortán
vaze 2012.03.28. 15:22:00
@benö51: a történet szerintem ebből a szempontból nem túl bonyolult: a kétezres évek közepére egyetlen klubban volt komoly szakvezetés, fehérváron. a hoki többi szegmense többé-kevésbé amatőr módon működött (felelőtlen ígérgetések, felelőtlen játékospolitika stb.). ez a különbség eredményezte azt, hogy a volán kinőtte a bajnokságot. ekkor adódott egy bátran történelminek nevezhető esély: az ebel, amit jól meg is fogott a volán. mostanra annyiban változott a helyzet, hogy a többi klubban is helyreállt a rend, normális vezetéssel (a miskolc más tészta, ott a vezetéssel nem volt baj, a játékerő közben megjött). a tao-val pedig az anyagiak is tervezhetőbbé váltak. de még így is évek kellenek hozzá, hogy utol lehessen érni a volánt. ha ez egyáltalán lehetséges, mert ha nem lesz több bővítés az ebel-ben, ami nem a magyar klubok vezetésén múlik (ennyiben fals a "tessék utánacsinálni" érvelés), akkor ez csak nagyon nehezen képzelhető el. ezzel szerintem nagyjából mindenki tisztában van, és ennek fényében saját érdekei szerint cselekszik.
kerusz 2012.03.28. 15:22:25
@Kegyetlen: Jutott TAO-ból a Ferencvárosnak is, igen. Nem is értem, miért hiszed, hogy ekkora hülyék ülnek a szakosztályukban?
Sajnos Budapest nem egy kétmilliós város, hanem 23 kerület, összesen nem egész kétmillió lakóval. De ha olvasol híreket, ez nem kellene, hogy mellbevágjon. Ennek megfelelően - tekintve, hogy a Ferencváros a IX. kerület csapatának van elkönyvelve - nehéz mondjuk Budafokról pénzt szerezni a működéséhez...
Sajnos Budapest nem egy kétmilliós város, hanem 23 kerület, összesen nem egész kétmillió lakóval. De ha olvasol híreket, ez nem kellene, hogy mellbevágjon. Ennek megfelelően - tekintve, hogy a Ferencváros a IX. kerület csapatának van elkönyvelve - nehéz mondjuk Budafokról pénzt szerezni a működéséhez...
kerusz 2012.03.28. 15:23:31
@benö51: Nem igaz, hogy minden fővárosi sportvezetőnél megállt az idő.
Theutus 2012.03.28. 15:23:35
@mannisenmaki_: a lényeg számomra az lenne, hogy egy olyan optimális egyensúlyi helyzet teremtődjön meg, hogy mki folyamatosan tudjon fejlődni, ez a fejlődés ne csak a kivételezettek privilégiuma legyen (és tökéletesen mindegy, hogy a kivételezettet miképpen hívják)
mannisenmaki_ 2012.03.28. 15:32:32
@Theutus: Nem lesz a Volán KHL csapat, szerintem Ebel sem úgy 2-3 éven belül.
Én középtávon azt látom reálisnak, hogy mi gyengülni fogunk, vissza az OB1-be, a többi erősödik, így izgalmas lesz a bajnokság. Nem feltétlenül színvonalas, de szorosabb.
Hogy közben milyen lesz a válogatott ereje, már egy másik kérdés, de szerintem az is gyengül. Plusz, ahogy a fociban is, bárki, aki kicsit is tehetséges, 15-17 évesen le fog lépni külföldre.
Én középtávon azt látom reálisnak, hogy mi gyengülni fogunk, vissza az OB1-be, a többi erősödik, így izgalmas lesz a bajnokság. Nem feltétlenül színvonalas, de szorosabb.
Hogy közben milyen lesz a válogatott ereje, már egy másik kérdés, de szerintem az is gyengül. Plusz, ahogy a fociban is, bárki, aki kicsit is tehetséges, 15-17 évesen le fog lépni külföldre.
kerusz 2012.03.28. 15:34:27
Nyilvánvaló, hogy az elmúlt egy-két nap eseményei után sovány vaddisznóvágtában el kell gondolkozni azon, hogy mit kellene célul kitűzni mondjuk a következő 10 évben, eldönteni, és utána mindenkinek alávetni magát a döntésnek, és dolgozni a megvalósításáért.
vaze 2012.03.28. 15:37:51
@mannisenmaki_: +1
@kerusz: +1 (nem is vagy nem csak a mit-en kell elgondolkodni, hanem a hogyan-on is, az ördög ugyanis a részletekben van, nem csak fehérváron :)
@kerusz: +1 (nem is vagy nem csak a mit-en kell elgondolkodni, hanem a hogyan-on is, az ördög ugyanis a részletekben van, nem csak fehérváron :)
ceu 2012.03.28. 15:42:32
vegre jol lakott csicsoba?a magyar aranyaktol? jon akezilabda effektus akovetkezo evekben sajnos
lehet az iden ebbol kieses is akkor kell meg koszonni csicsoba munkajat
lehet az iden ebbol kieses is akkor kell meg koszonni csicsoba munkajat
Theutus 2012.03.28. 15:46:22
@mannisenmaki_:leírhattam volna én is ugyanezt, de akkor setét és aljas csirkefogó lennék, ezért inkább próbáltam pozitívan gondolkodni:)
ceu 2012.03.28. 15:46:39
@peterszky: talan egy par ev mulva beerik megint arpi bacsi csapata en kedvelem ot csak rossz helyre ment sajna fehervar nme az orszag kozepe sziveseben latatm volna zold feherben utanpotlas nevelesben kivalo szakember
benö51 2012.03.28. 15:55:20
@kerusz: Nagy részt a hozzászólás @peterszky:nek szólt. Emlékezzünk a FTC- ben 1995 körül mekkora pénz volt. Akkor kellett volna tovább lépni és ha meglépik amit kell akkor ma Ők a királyok és nem a Volán. Lehet, hogy vezetőiknek kevesebbet kellett volna lenyúlni?
ceu 2012.03.28. 15:57:01
@vaze: csak azt felejted el hogy csicsoba ket emern kivul nem nevelt jatekost akkoriban csak a palkovics ocskai paros volt a tobbi arpibacsi ujvarosi nevelesen es amit elorozott csicsoba pestrol
meg edzot is pl kiss tibit akit aztan szenteste rugott ki ennyit csicsoba lelkerol
meg edzot is pl kiss tibit akit aztan szenteste rugott ki ennyit csicsoba lelkerol
benö51 2012.03.28. 16:00:40
@Theutus: Nem ostoroztam, de más egy miniszteri szintű háló vagy egy önkormányzati. Nagyon jó hogy a városban működik.
Már beszéltünk róla, hogy nálatok a foci bajnok csapata tette be az ajtót a hokinak és a női kézilabdának.
Náluk pont fordítva volt akkor esett ki a Vidi az NB 1 ből és fordultak el tőle az emberek a nézők és a szponzorok az Öreg ezt lovagolta meg ügyesen szerintem.
Már beszéltünk róla, hogy nálatok a foci bajnok csapata tette be az ajtót a hokinak és a női kézilabdának.
Náluk pont fordítva volt akkor esett ki a Vidi az NB 1 ből és fordultak el tőle az emberek a nézők és a szponzorok az Öreg ezt lovagolta meg ügyesen szerintem.
benö51 2012.03.28. 16:04:33
@ceu: Zalavári, Borostyán,Szuna testvérek, de ha gondolod sorolom. Azt jött a senkinek nem kellett székely légió akiket az Öreg fogadott be , Csibi, Sofron Sofron Bedő, Fekete. Tudod nektek nem kellettek.
ceu 2012.03.28. 16:12:07
@jegib: a TAHO penzt ne ausztriaba koltse el ez lenne a minimum ezt aszovetsegnek kellene megakadalyoznia remelem oda figyelnek erre a nyilvan valo lopasra es csalasra ha van penze menjen az ebelbe de a magyar alalm adofizeto penzein azt gondolom ez a minimum elvaras igy tobb jutna aki itthon szenved pl palya hiany vagy palya berlet ket bp-i csapat
kerusz 2012.03.28. 16:12:36
@ceu: Nem kell, hogy neveljen játékost. Elegendő, ha nagyjából időben oda tudja adni a játékosnak a fizetését, és őt fogja választani mindenki. Nem olyan bonyolult összefüggések ezek!
benö51 2012.03.28. 16:23:11
@ceu: fradistának lopástól félni max akkor ha ő nem tud
benö51 2012.03.28. 16:24:36
BL pénzek, Torgyán pénzei és ne folytassuk hisz hosszú a sor
csa1 2012.03.28. 16:39:58
@ceu: Hol költse el ha kiutáltok minket? 5 éve van EBEL 5 verzió volt az év végi döntőhöz.
Mindig belekötöttetek.
Mindig belekötöttetek.
peterszky 2012.03.28. 16:42:16
@Kegyetlen: Hol írtam, hogy a kerülettől várom a megoldást? Csak azt kéne látni, hogy egy cég nem szeret olyan csapatba beszállni, ahol jelentős hátránnyal indul, ha eredményt szeretne. Meg alapvetően, mostanában nem szeret beszállni, csak ha "megkérik", legalábbis az olyan szintűek, akik már számítanak valamit az éves költségvetésben.
peterszky 2012.03.28. 16:43:44
@benö51: Szerintem meg csak annyi történt, hogy "fordult a kocka", jelenleg a nem fővárosiak osztják szét maguk között, ki és hol lesz bajnok.
peterszky 2012.03.28. 16:49:53
@benö51: Csak megemlíteném, hogy a Torgyán pénzeit visszafizettették velünk. Szerintem egyetlen csapatként az egész magyar sporttörténelemben.
ceu 2012.03.28. 17:16:02
@benö51: hol vanank ezek a jatekosok?
mzalavarit kiveve meg mind fiatal pl a szuna roland 81 es a borostyan 82 ill az arni a fradiban jatszik mert tudod amikor amienben volt a janosi -hoffmann-arni sor a kovetkezo evben mar haza is vitte a az oreg csicso az arnit es ket t mecscet sem jatszott de nehoyg legyen egy konkurens sora
es lass csodat megalltak a helyeuket a vb sot az arni passazbol a janosi meg egy gyonyoru golt is utott a nemeteknek azazl vezettunk 1:0 ra
mzalavarit kiveve meg mind fiatal pl a szuna roland 81 es a borostyan 82 ill az arni a fradiban jatszik mert tudod amikor amienben volt a janosi -hoffmann-arni sor a kovetkezo evben mar haza is vitte a az oreg csicso az arnit es ket t mecscet sem jatszott de nehoyg legyen egy konkurens sora
es lass csodat megalltak a helyeuket a vb sot az arni passazbol a janosi meg egy gyonyoru golt is utott a nemeteknek azazl vezettunk 1:0 ra
Kegyetlen 2012.03.28. 18:02:16
@peterszky: a kerületre hivatkoztál. A helyzet pedig róka fogta csuka: ha nincs pénz, nincs játékos, ergo eredmény sincs, nincs szponzor. és fordítva. egyébként megérhetné beszállni, a sport eléggé megfoghatatlan, ha érted mire célzok :)
Video Tóni 2012.03.28. 18:10:58
@csa1: Mind az 5 verzióban a Volánnak kedvezett azzal a kiírás hogy lehetővé tették hogy egy a győztestől totál eltérő csapattal alibizze végig a bajnokságot.
ceu 2012.03.28. 18:18:35
@benö51: az ocskaynak nincs vedohaloja?
vagy amikor nem volt penze a dunafernek adott aszovetseg 5milliot es ha bajnok lessz vissza fizeti hat nem lett bajnok es gondolm nem is fizette vissza az tortenik ma a jegkoorng szovetsegben amit az ocskay akar
vagy amikor nem volt penze a dunafernek adott aszovetseg 5milliot es ha bajnok lessz vissza fizeti hat nem lett bajnok es gondolm nem is fizette vissza az tortenik ma a jegkoorng szovetsegben amit az ocskay akar
Kegyetlen 2012.03.28. 18:21:43
@Video Tóni: nem csak pár meccs volt a "bajnokság"? nem a MOL-ligáról van szó, hanem kb 1 hónapról, és összesen 17 meccsről... összesen a farm játszott 2 meccset az OB1-ben, az EBEL keret 7-et.
ceu 2012.03.28. 18:22:10
@peterszky: a vasas pl 1 ft ert kapta meg apalyat
Lazlee 2012.03.28. 18:23:26
hm az a jó ezekben a felsorolt nevekben, hogy csak Roli vitte igazán vmire, már ha csapat tolmácsa poszt az. :D
pedig Borostyán pl ügyes volt...
pedig Borostyán pl ügyes volt...
ceu 2012.03.28. 18:24:51
nekem mind egy eltunik az ocskay a magyar bajnoksagbol es ez mar meg nyugtato feloelm kerheti az osztrak alalmpolgarsagat is
Vincenzo90 2012.03.28. 19:42:59
@ceu: Te is bazilika/ígyalakult néven futó Jánosi apuka vagy, vagy van még egy nyelvészzsenink?
Kegyetlen 2012.03.28. 21:16:36
@Theutus: na ezt nem tudtam :) :D
kerusz 2012.03.28. 22:24:50
@Kegyetlen: Nem, a MOL Liga alapszakasza volt az OB I. alapszakasza is.
Video Tóni 2012.03.29. 06:59:53
@Kegyetlen: Csak egy idézetet tudok felhozni erre, gondolom sejthető kitől: "Felháborító, ami december eleje óta a második csapatunknál történik. Elkeserítő, hogy fiatal játékosok, akiknek minden feltétel adott a jó munkavégzéshez, akiknek perspektívát mutatunk, hogy kiemelkedő teljesítménnyel odakerülhetnek az EBEL-kerethez, olyan produkciót mutatnak, amely nemhogy ehhez, de mindenhez kevés. Sorozatban megmagyarázhatatlan eredményeket érnek el. Nyilvánvalóan az egész történetet át kell gondolnunk. Sok tehetséges vagy tehetségesnek tartott játékosunk van a farmcsapatban, elfogadhatatlan, hogy 8-10 gólokat kapnak zsinórban." ...ezek a játékosok egytől egyig magyar bajnokok lettek - ezzel a teljesítménnyel.
eszel59 2012.03.29. 09:29:50
"Forr a magyar hoki tengere,oh magyar!
Ádáz Erinnisz lelke uralkodik,
a szurkereket vérbe mártott tolla
bősz-dühös viadalra készti."
Érdeklődve várom a végkifejletet ebben az ügyben,valamint a jövő szezon-honi és külhoni- bajnokságainak konkrét kiírását a nevező és részt vevő szereplők(csapatok)nevével!
Azt a pár hónapot meg valahogy ki kell bírni...
(Még jó,hogy közben lesz egy VB..!)
Ádáz Erinnisz lelke uralkodik,
a szurkereket vérbe mártott tolla
bősz-dühös viadalra készti."
Érdeklődve várom a végkifejletet ebben az ügyben,valamint a jövő szezon-honi és külhoni- bajnokságainak konkrét kiírását a nevező és részt vevő szereplők(csapatok)nevével!
Azt a pár hónapot meg valahogy ki kell bírni...
(Még jó,hogy közben lesz egy VB..!)
kerusz 2013.05.05. 17:56:15
@jegib: Csak az UTÉ-val volt egy súlycsoportban a farm? Itt van néhány jegyzőkönyv az elmúlt szezonból, a teljesség igénye nélkül:
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6692
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6699
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6710
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6747
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6758
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6826
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6692
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6699
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6710
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6747
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6758
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6826