Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1232) Csíkszereda (1385) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1518) nhl (4938) nők (1340) playoff (1339) Titánok (1029) u18 (1107) utánpótlás (1353) UTE (1308) válogatott (2270) vb (2475) videó (2125) Összes címke

Kezdődik a kölyökbajnokság döntője

2012.03.26. 18:52: Theutus

Kezdődik a kölyökbajnokság döntője 2012.03.26. 15:05 F. Kapus

58 komment

Címkék: kölyök stars ute vasas u14

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr504341803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iceflow 2012.03.26. 21:34:30

Aki nem akar ünneprontó lenni, de nem érti a közös csapatot, miért nem kérdezi meg az érintetteket ?
A leírt számok tévesek, mert az "UTE 38 játékos" a közös csapat Vasas játékosait is tartalmazza. A valsóságban mindkét egyesületnek 27-28 kölyök korosztályos játékosa van, ami egy csapathoz sok kettőhöz kevés. Ezért mindketten indítottak egy saját csapatot és egy közöst, hogy minden gyerek játéklehetőséget kapjon. A közös csapatba tehették volna a leggyengébb gyerekeket, de akkor annak a csapatnak nem lett volna sok értelme. Ezért az UTE például nagyrészt az 1999-ben született gyerekeket tette saját csaptába,akik jövőre is együtt játszanak majd, a többieket pedig a közös csapatba.
A közös csapat célja tehát ugyanaz, mint más esetekben. Mivel egyedül nem tudtak második csapatot indítani, létrehoztak egy közöst. Az UTE 3. csapata pedig az előkészítő korosztályból van, és csak azért indult, mert a Drago B visszalépett. F.Kapus megjegyzése, bár nem akart ünneprontó lenni, nem sikerült jóindulatúra, és valahogy elfogultnak tűnik.

2012.03.26. 21:49:18

volános fapakus monnyon le!

facsipesz 2012.03.27. 02:02:45

"Az UTE-Stars kispadja viszont az 57. percben – sportszerűtlen magatartásért – előbb 2 perc büntetést, majd pedig egy végleges fegyelmit gyűjtött be."

Ezt hogy? Szöveg?

F. Kapus 2012.03.27. 08:39:52

@iceflow: Ebben tévedsz: "az "UTE 38 játékos" a közös csapat Vasas játékosait is tartalmazza". Ez csak az UTE játékosait tartalmazza, a hivatalos nevezések alapján. Belátom, nem voltam jóindulatú, de elfogult sem: a bajnokságban ha ki tudnak állni önállóan, akkor a klubok versenyezzenek, ne pedig egymást erősítve verjék meg a náluk amúgy erősebb ellenfelet. Sok olyan kombót ki lehetne találni, amely a jelenlegi UTE-Starst verné, de nem hiszem, hogy ez a bajnokság lényege.

1885* 2012.03.27. 09:20:52

@F. Kapus: az lesz a kínos ha még így is kikapnak a Volántól. :(

police.hu 2012.03.27. 10:45:19

Szerintem meg nem az a kínos, ha valaki kikap.
Sokkal kínosabb az, ha
- olyan gyerekekbe és szülőkbe köt bele valaki, akik nem ártottak, nem szóltak be.
Akik mindig szívesen mentek játszani, a szünetekben együtt beszélgetek a szülők a helyiekkel és csak a bírók lettek szidva, ha elrontották a meccset, ugyan úgy ahogy tegnap is.

police.hu 2012.03.27. 10:49:31

@1885*:
- ha nem érti meg valaki, hogy az a lényeg, hogy minél több gyerek játsszon és megmaradjon a sport mellett és nem az eredmény.

police.hu 2012.03.27. 10:51:04

@1885*:

Az, hogy ez így jött ki, hogy hosszú évek után döntőbe kerülhettek ez az Ő érdemük.
- aki a gyerekeket bánt, hiszen ezeket Ők is olvassák.
Na ez az ami kínos.

police.hu 2012.03.27. 10:51:58

Elnézést a széttagoltságért, de csak három darabba fogadta el a rendszer. De ez meg az én bajom.

iceflow 2012.03.27. 10:53:17

@F. Kapus: Elfogultságod elvakulttá is tesz. Bár fent leírtam a valós okokat, te még mindig próbálod megmagyarázni magadnak, hogy az úgy van ahogy te rosszindulatúan feltételezted.
Az icehockey.hu-n leellenőrizheted, hogy Ujpesti TE név alatt ugyan 16 játékos található, ebből valójában 6 ténylegesen UTE játékos, a többiek ebbe a csapatba benevezett Vasas játékososk.
Ujpesti TE B név alatt pedig 21 játékos van, ami összesen 27. És ezek között egyébként vannak olyanok is, akikről a szezon kezdetén kiderült, hogy abbahagyják a jégkorongot és egyszer sem léptek jégre, de ez már nem is lényeges.
Ezért javasoltam, hogy ha valamit nem tudsz, akkor a rosszindulatú megjegyzések helyett inkább kérdezz.
Amit írtál az rosszindulatú tévedés, és szerintem egy ilyen fóromon sokkal kínosabb, mint ha a Volán nyeri a döntőt.

1885* 2012.03.27. 10:57:04

@police.hu: felfogtam az összeset. Befejeztem a témát. Sajnálom ha gyerekbántalmazásnak minősült amit írtam, nem annak volt szánva.

Uteapu 2012.03.27. 11:15:03

@1885*: Most nem értek Veled egyet.

1885* 2012.03.27. 11:23:24

@Uteapu: akkor mégegyszer elnézést Tőled is.

Uteapu 2012.03.27. 11:33:58

@1885*: Tőlem miért kéne? Itt csak máshogy látunk egy dolgot és mást látunk fontosnak, ennyi az egész.

kerusz 2012.03.27. 12:12:33

@police.hu: @iceflow: Semmi probléma! Önök is írhatnak blogot, ahol nem olyan elfogultak-elvakultak publikálnak, mint F.Kapus. Csak rajta, örülni fogunk, hogy rajtunk kívül mások is írnak. Asszem ezt a témát ezzel le is zárhatjuk.

Másik megjegyzés: Azért valljuk meg, az UTE-Vasas összefogás az említett logika mentén a fél csapatnyi gyereket illetően úgy is összejöhetett volna, hogy az első csapatba beférők játszanak a saját klubjukban, és azokat, akik kevés jégidőt kapnának, beneveznék egy közös csapattal. De valahogy nem ez az opció érvényesült.

iceflow 2012.03.27. 15:10:15

@kerusz: Úgy szeretném egyszer megélni, hogy valaki belássa, hogy tévedett, mert másokat alaptalanul kritizált. F.Kapus tévedett amikor úgy gondolta, hogy 38 UTE kölyök játékos van, és erre alapozta egyébként általa elismerten sem jóindulatú véleményét.
Erre most "Ön" azzal védi meg, hogy mi is írhatunk blogot. Gratulálok, a témát valóban lezárhatjuk.
A megjegyzéssel egyetértek, úgy is lehetett volna, és ezt nevezéskor az érintettek bizonyára átgondolták. Ugynakkor utólag nyilvánvaló, hogy sem a gyerekek fejlődése, sem mindhárom csapat eredményessége szempontjából nem az lett volna a jobb megoldás. Egyébként ha figyelmesen olvas észreveszi, hogy első kommentemben is megemlítettem, hogy a sehová be nem férő "leggyengébb" gyerekekből harmadik csapatot alkotni nem ért volna sokat. Úgyanúgy elvehette volna a kedvüket, mint ha nem játszanak sehol.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.27. 15:24:43

@iceflow: "Úgyanúgy elvehette volna a kedvüket, mint ha nem játszanak sehol"

en meg azt hittem hogy a gyerekeknel a sport, a jatek a lenyeg, attol fuggetlenul hogy legjobbak, vagy leggyengebbek...

1885* 2012.03.27. 15:39:07

@iceflow: "És ezek között egyébként vannak olyanok is, akikről a szezon kezdetén kiderült, hogy abbahagyják a jégkorongot és egyszer sem léptek jégre, de ez már nem is lényeges. "

de ugye nem azért mert elvették a kedvüket?@police.hu: remélem azoknak a gyereknek a lelkivilága legalább annyira fontos akik nem kerültek be a Stár csapatba, mint akik igen.

és akkor most végül is fontos az eredmény vagy nem?

Remélem ebben nem, volt gyerekbántalmazás.

kerusz 2012.03.27. 16:05:08

@iceflow: Gondolom, az elfogultsággal, elvakultsággal, és rosszindulatúsággal kapcsolatos kijelentés is hasonló felülvizsgálatra szorulna, és esetleg egy bocs, tévedtem oda is elférne. De nem szólok bele...

F.Kapus este lesz, majd a saját álláspontját ő megvilágítja, ha szükségesnek látja.

F. Kapus 2012.03.27. 16:39:40

@iceflow: Boldoggá teszlek: tévedtem. Hülyeség volt részemről a döntő előtt ezzel a kérdéssel foglalkozni, főleg ha már egész évben nem tettem. Ezért írtam, hogy nem voltam jóindulatú, nem pedig azért, mert a tényeket szándékosan csoportosítottam volna azért, hogy az UTE-Stars házasságról rosszat írhassak.
Mindazonáltal ha számháború, akkor legyen számháború :) Hagyjuk azt, hogy a szezon elején melyik UTE-ba hány játékos lett nevezve és melyik klubból, és hogy ki miért éppen abba, amelyikbe, mert ezzel a vonallal nem jársz jól :)
Inkább nézzük a végeredményt. A hivatalos statisztika szerint az UTE-Starsban összesen 41, az UTE B-ben 39, az UTE-ban (ami az EK-korosztályra épült és utólag nevezett csapat) 24, a Vasasban szintén 24 játékos lépett jégre a szezonban. Van olyan játékos, nem is egy, aki mindhárom UTE-ban játszott a szezonban, miközben az UTE-k egy bajnokságban is szerepeltek, egymás és más csapatok ellen is. Ez egyszerűen nonszensz, azt gondolom.
A kérdésem változatlan: Miért nem lehetett külön indulni? Az hogy együtt erősebbek, ugye nem a komoly magyarázat. Miként az sem, hogy volt 8-10 vasasos gyerek a korosztályban, akik önállóan nem tudtak csapatot alkotni, hiszen ilyenkor tipikusan alulról töltik fel a keretet a csapatok, ahogy tette ezt ügyesen a Vasas is a második csapatánál.
A gyerekeket viszont senki nem bántotta, mi több, gratuláltam nekik, ne húzd már magadra a mártírruhát :)

iceflow 2012.03.27. 17:30:50

@F. Kapus: Akkor nonszensz, ha nem gondolod át alaposan.
Még egyszer utoljára: kb. 55 (28+27) kölyök korosztályú játékosból akkor lehet három csapatot NEVEZNI, hogy lehetőleg mindenki játsszon, ha az egyik közös. (Mivel aki az előkészítő korosztályból játszik fel a meccseken pl. betegség miatt, az nem számít a nevezésnél, mert az előkészítőbe nevezték)
A közös csapat kialakítása valóban többféle lehet. Lehet úgy is, hogy a leggyengébbeket teszed a közös csapatba, (ami kerusznak jobban tetszett volna) ezzel buzdítva őket a minél jókedvűbb játékra, de lehet úgy is, hogy a legerősebbeket teszed a közös csapatba, hogy a lehető legjobb legyen az eredmény(ahogy szerinted történt és mégsem), sőt úgy is ahogy az UTE valójában csinálta, hogy az 1999-es szültésűeket mind a saját csapatába tette (ellenőrizheted ha akarod), mert azokból volt egy csapatra való és jövőre is együtt lehetnek.
Igazából azonban nekem mindegy, hogy elhiszed-e vagy sem, csak nem bírtam szó nélkül a tévedéseken alapuló feleslegesen piszkálódó írásodat, és bíztam benne, hogy a bővebb információ esetleg meggyőzhet, hogy tévedsz. Látom nem sikerült, nem teszem többé.

F. Kapus 2012.03.27. 18:23:58

@iceflow: De, meggyőztél :) Azért majd ha lesz időd, nézz rá, a bajnoki döntőbe nevezett játékosok mely csapatba voltak nevezve eredetileg.

gumikigyo 2012.03.27. 21:28:21

F. Kapus: Szeretném előre bocsátani,hogy nem szeretnék senkivel vitatkozni,de szeretném megjegyezni,hogy az itt vitatkozok közül senki nem volt jelen mikor a két csapat vezetése a fúzióról tárgyalt, ez alól kivételt képez személyem. A tárgyalások a nyár közepén kezdődtek és amikor a közös csapatról a két egyesület megegyezett akkor sem voltunk nagyon benne az Augusztusban.Az akkori várható korosztályos létszámunk 19 fő volt ( ha mindenki nálunk folytatja tovább ) ebből "A" szintű játékos 7 fő + 1 kapus.Gondolom ebből is kitűnik mindenkinek,hogy vagy nem biztosítunk annak a 8 gyereknek tudásának megfelelő bajnokságot,és ezért esetleg azt kockáztatjuk,hogy nem nálunk folytatják tovább a sportolást vagy a maradék 11 gyereknek állítunk akkora akadályt amekkorát nem tudnak átugrani.Mikor elindult a kvalifikáció már egy picit többen lettünk ( erről a szövetségben tudnának mesélni,hogy mennyit rohangásztunk az átigazolási papírokkal ) a Vasas csapatában de még így is tisztán kirajzolódott,hogy az önálló csapatunknak így is elkel a segítség ezért 2 mezőny játékost és 1 kapust vissza igazoltunk,ennek két eredménye lett,elkezdet nyeregetni a csapat és elvesztettünk egy kapust.Mindezeket azért írtam le,hogy lássátok az érem másik oldalát,és mielőtt nyilvánosan megköveznétek jelezném nem vagyok érintett a közös csapattal mivel a fiam ez egyik mezőnyjátékos akit vissza hívtak az anyacsapathoz.

F. Kapus 2012.03.27. 21:47:27

@gumikigyo: Nem tartoztok magyarázattal, nem állítottam, hogy görénység, amit csináltatok, csupán azt,hogy rossz gyakorlat. Írod, 19 fő volt a minimálisan várható keret. Ezzel azért el lehetett volna indulni önállóan. Más is ezt csinálja. Ez az utolsó hozzászólásom e témában.

gumikigyo 2012.03.27. 22:20:16

@F. Kapus: Mint ahogy az előttem szóló is írta
" Igazából azonban nekem mindegy, hogy elhiszed-e vagy sem, csak nem bírtam szó nélkül a tévedéseken alapuló feleslegesen piszkálódó írásodat, és bíztam benne, hogy a bővebb információ esetleg meggyőzhet, hogy tévedsz. Látom nem sikerült, nem teszem többé."
Én is így teszek,mivel csak az lehet a jó és igaz amit te írsz.Gondolom nem ezt nevezik objektív látásodnak a médiaszakon.

gumikigyo 2012.03.27. 22:24:51

@F. Kapus:
ebből "A" szintű játékos 7 fő + 1 kapus.Gondolom ebből is kitűnik mindenkinek,hogy vagy nem biztosítunk annak a 8 gyereknek tudásának megfelelő bajnokságot,és ezért esetleg azt kockáztatjuk,hogy nem nálunk folytatják tovább a sportolást vagy a maradék 11 gyereknek állítunk akkora akadályt amekkorát nem tudnak átugrani.
Gondolom ez elkerülte a figyelmedet.Kérdem én hol van az megírva,hogy úgy táncoljunk ahogy mások fütyülnek.
Olvasd az Ocskay Gábor nyilatkozatát,pont az ilyen stílusú vélemények miatt lépnek le.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 02:26:07

@gumikigyo: en azt hittem hogy azert lepnek le, mert ez a magyar hoki erdeke, nem F.Kapus stilusa miatt.

1885* 2012.03.28. 08:03:23

@gumikigyo: "Kérdem én hol van az megírva,hogy úgy táncoljunk ahogy mások fütyülnek."

nem-nem mások ugráljanak úgy, ahogy Ti fütyöltök. Pl. a Szövetség.

gumikigyo 2012.03.28. 08:31:20

@1885*: Ezt azért kifejthetnéd bővebben

moszkvicssluszkulcs 2012.03.28. 08:31:28

Szerintem minden bajnokságban álljon össze 3-4 csapat, oszt ennyi...

1885* 2012.03.28. 08:41:15

@gumikigyo: korábbi ilyen jellegű elvárásaitokra gondoltam, remélem nem kell felidéznem őket, nem erre a konkrét esetre.
Vagyis vicces volt ezt pont Vasas-Stars oldalról olvasni.
@moszkvicssluszkulcs: nagyon helyes, viszont korosztályonként más-más csapat álljon össze és akkor végre egy nagy szerető család leszünk, és minden siker, közös.

gumikigyo 2012.03.28. 08:50:04

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: " A párharc után egyre többen tették fel a kérdést: van-e így értelme a finálénak? Biztosan sokan örülnek ennek a bejelentésnek. Rengeteg támadás ért minket, hogy az osztrák sorozatból miért jövünk vissza a négyes döntőre – mondta lapunknak Ocskay Gábor."
Erre a mondataira céloztam.Nem csak itt írnak a jégkorongról.
www.blikk.hu/blikk_sport/kiszall-a-volan-a-bajnoksagbol-2084286
És a cikk megjelenési időpontja: 2012-03-27 17:00:00 szemben az itteninek:2012.03.27. 21:25

Ezt az idézettet pedig a Fehérvár hivatalos oldalán találtam: " A korábbi években számos kritika ért minket, akár az EBEL-indulás, akár az Akadémia létrehozásakor, ám mindkét esetben bebizonyosodott, hogy jó irányt jelöltünk ki." 2012.03.27. 19:40
A hangsúly pedig a "véleményen" volt.
Vélemény = vélekedés, meglátás, meggyőződés, nézet, állásfoglalás.
És ezek mind mind lehetnek rosszindulatú,elfogult,maradi STB ami egyáltalán nem nevezhető építő jellegűnek.Én erre céloztam,sajnálom ha nem voltam egyértelmű.

gumikigyo 2012.03.28. 09:00:25

@1885*: Lehet,hogy kívülről 1-2 eset ilyennek tűnik de a Vasas-Stars életébe szerintem nem látsz olyan mélyen bele mint én,és még én sem látok mindent.Viszont elhiheted,hogy ha kapunk 1-2 kedvezményt akkor az azt jelenti ,hogy kamatos kamattal kapjuk vissza a büntetéseket, retorziókat.És kifelé a kedvezmények mindig hangos sajtót kapnak viszont a betartásokat senki nem veri nagydobra.Mi meg nem akarjuk mert ilyen a fogadtatás a sok elfogult embertől.Leírjuk a tényeket de mindenki jobban tudja mint mi akiket az eset közvetlenül érint.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.28. 09:04:55

@gumikigyo: igen, a velemeny olyan mint a segglyuk...

eltem mar olyan vilagban ahol nem lehetett elmondani, nem igazan teszett, ugyhogy manapsag mar atgondolom, es elmondom inkabb.
valahogy jobban erzem ettol magam.

ps: attol hogy valaki maskepp gondolja, nem biztos hogy reakcios elem. sot, az is lehet hogy igaza van...

1885* 2012.03.28. 09:10:19

@gumikigyo: Ezt szerintem Te komolyan is gondolod, úgyhogy nem akarlak meggyőzni az ellenkezőjéről.
Azért 1-2 eset? :D

gumikigyo 2012.03.28. 09:18:15

Zalai Titánok-Sapa Fehérvár AV19
2:24 (1:8, 0:4, 1:12)
Sapa Fehérvár AV19-Újpesti TE B
21:0 (6:0, 6:0, 9:0)
Pesterzsébeti HC-Sapa Fehérvár AV19
2:18 (1:5, 1:7, 0:6)
Sapa Fehérvár AV19-Debreceni HK
9:0 (4:0, 1:0, 4:0)
Sapa Fehérvár AV19-ISK-HSC Csíkszereda
10:1 (4:0, 1:0, 5:1)
Újpesti TE B-Sapa Fehérvár AV19
0:16 (0:4, 0:7, 0:5)
Sapa Fehérvár AV19-MAC Budapest B
20:0 (7:0, 8:0, 5:0)
a többi itt:www.regi.icehockey.hu/magyar/klubmeccsek_kol11.php
Én lehet rosszul gondolom de ezek az eredmények nem azt mutatják,hogy az UTE-STARS és a MAC1 csapatán kívül valaki is a közelébe volt a Fehérvárnak.Ha ez a két csapat nincs akkor mekkora erőkifejtés kellet volna a Volánnak a bajnokságban.Szerintem ha nincs ez a két csapat akkor a Fehérvári cikkben a kölyökcsapatról is olvashatnánk,hogy az Osztrák bajnokságban indul jövőre.

gumikigyo 2012.03.28. 09:23:05

@1885*: Ezt írhatnám én is de felesleges, annak itt nem lehet igaza aki a STARS vagy a VASAS oldaláról fejt ki véleményt.LOL.

gumikigyo 2012.03.28. 09:27:30

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Igazad van,csak sajnos még nem mindenki tudja megérteni,hogy a másik mit miért csinál.Nem elfogadni kell csak megérteni, attól még lehet más a véleménye,véleményem.De az,hogy mindig a hibát a rosszat keressük a másikban az már felháborító.

1885* 2012.03.28. 09:29:17

@gumikigyo: tegnap kérdeztem valamit talán Te válaszolsz rá.
Iceflow ezt írta " Ujpesti TE B név alatt pedig 21 játékos van, ami összesen 27. És ezek között egyébként vannak olyanok is, akikről a szezon kezdetén kiderült, hogy abbahagyják a jégkorongot és egyszer sem léptek jégre, de ez már nem is lényeges. "

közben olvashattuk, hogy az eredmény nem számít, csak a gyerekek megtartása a sportágnak.
Most akkor - számít az eredmény vagy sem?
Ha a gyerekek megtartása volt a lényeg, miért nem lényeges már, hogy szezon elején abbahagyták?

Újpest B- biztos boldog volt mikor UTE-Starstól 18:0 meg 16:0 -t kapott. Azt nem másoltad ide ha jól látom.

Maradjunk annyiban, ez a vegyes csapat is volt akinek jó volt /nyilván aki most döntőzhet / meg volt akinek nem "de az már nem lényeges /.

gumikigyo 2012.03.28. 10:09:33

@1885*:Szerintem nem én válaszoltam.
"Most akkor - számít az eredmény vagy sem?"
Ezt a kérdést két felé kell venni,mert egyrészről igen is számít az eredmény mivel ezt a sportot gólra játsszák viszont másrészről nem számít az eredmény ha a második csapatodban, mint pl nálunk a "B" csapatnál olyan gyerekek játszanak zömével akik máshol vagy nem kaptak lehetőséget vagy piszok nagy a lemaradásuk a korosztályukhoz képest.Itt az eredmény másodrendű dolog,persze jót tesz a lelküknek ha döntetlent játszanak vagy esetleg néha nyernek.Az eredmény pedig őket is erősen inspirálja.A szezon végén pedig le lehet vonni a konzekvenciát,hogy 1 év alatt mettől-meddig jutottunk.

" Újpest B- biztos boldog volt mikor UTE-Starstól 18:0 meg 16:0 -t kapott. Azt nem másoltad ide ha jól látom."
Ha megnézed csak a Fehérvár mérkőzéseiből másoltam be egy párat,nem volt szándékom a teljes paletta bemásolása.
Biztos nem volt boldog de szerintem sokat profitált az esetből.Mi is futottunk bele hasonló eredménybe mégsem dőlt össze a világ.
"Maradjunk annyiban, ez a vegyes csapat is volt akinek jó volt /nyilván aki most döntőzhet / meg volt akinek nem "de az már nem lényeges /."
Meglátásom szerint mindenki csak nyert a fúzióból csak nem tudja átlátni mert az önös érdek mindennél fontosabb.És hangsúlyozom ezeket még akkor is így vélem,hogy a fiam nem tagja a közös csapatnak.De így a "B" csapatban első soros volt, sokat volt jégen + emberelőnyös és hátrányos helyzeteket sokat gyakorolhatta amit nem biztos,hogy a közös csapat harmadik vagy negyedik sorában megtehetett volna.

Szoljanka 2012.03.28. 13:14:20

Hánykor lesz ma Fehérváron a meccs?

1885* 2012.03.28. 14:01:15

@gumikigyo: nem Te, azért kérdeztem meg Tőled is, mert reméltem Tőled érdemi választ kaphatok, amit meg is kaptam, köszönöm.

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.03.28. 16:00:42

@gumikigyo: "Gondolom nem ezt nevezik objektív látásodnak a médiaszakon."

Te egy BASZOTTUL VICCES ember vagy. Egy olyan embernek mondod ezt, aki szabadidejében, szívvel-lélekkel ingyen ír blogot?
Az pedig, hogy a blikkel hasonlítod össze a blogot megmutatja, hogy mekkora bohóc vagy.
Hogy gumi vagy-e, azt nem tudom. Kígyó viszont biztosan.

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.03.28. 16:05:26

@kovacsistvan: Elnézést kérek a stílusom miatt, de nincs túl jó napom, és iszonyatosan felbosszantott a helyzet.

gumikigyo 2012.03.28. 22:38:36

@kovacsistvan: Talán megtanulhatnál olvasni is nem csak indulatból írni,mivel ott van a Fehérvár hivatalos honlapjának az írásából is az idézet.
Amit,és ahogy írtál az meg téged minősít.Csak sajnálni tudlak érte.Az meg,hogy valaki hobbiból csinál valamit az nem azt jelenti,hogy objektív is. Próbáld meg értelmezni a mondataimat,nem olyan nehéz idő kérdése és talán felnősz a feladathoz.

gumikigyo 2012.03.28. 22:41:24

@1885*:Nincs mit,megtiszteltél a kérdéseddel,remélem így már érthető a véleményem mások számára is.

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.03.29. 07:48:05

@gumikigyo: www.youtube.com/watch?v=N2HNa_WNZvE
"A szót kimondják
ki tudja, ki hogyan érti
A szót leírják
ki tudja, ki mire gondol"

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.03.29. 07:50:10

@gumikigyo: Stílszerű példával élve: én csak megvédtem a Kapust, mint ahogy a jégkorongban a védők szokták a kapusukat. Én tükörbe néztem, kérlek tedd te is ezt. Részemről itt a téma lezárva, még egyszer elnézést kérek.

stgral · http://www.vorosmacska.hu 2012.03.29. 09:45:20

Néhány ponton szeretném kiegészíteni, (még inkább) pontosítani gumikígyó sporttárs által elmondottakat. A Vasas SC "B" csapatként aposztrofált alakulata nem "B". Nem "B" mert csak a jelenlegi csapat indult a kölyök korosztályban Vasas néven. (A "B" jelző itt használt formájában sértő a játékosokra nézve.) Valóban nem "tripla A" képességű gyerekről van szó, de harcosan és becsülettel végigjátszották a bajnokságot. Továbbá: a visszaigazolt csatárok kétség kívül erősítést jelentettek a Csapatnak. Tagadhatatlan érdemeket szereztek a gólgyártásban. A visszaigazolt erősítés az alapszakasz első meccsétől jelen volt, így nem értem mi "után kezdtünk el nyeregetni". A kulcs kérdés inkább a kapus távozása volt. Az alapszakasz mérlege 14 meccs: 6 győzelem-3 döntetlen-4 vereség (+1 a zöld asztal mellett). Képezettebb kapussal vélhetőleg más eredmények születnek. A középszakasz 7-2-1-es statisztikája, valamint a selejtező, a rájátszás és a helyezéséért folytatott mérkőzések során elért 6-0-0 győzelem sorozat azért messzebb mutat "...persze jót tesz a lelküknek ha döntetlent játszanak vagy esetleg néha nyernek..." gondolat pászmánál. Sokat fejlődtek a kapusaink, még inkább összeérett a CSAPAT. Elöl és hátul egyaránt. Az erősítés mellé "felnőtt" a csapat többi része, akik góljaikkal meccseket tudnak eldönteni vagy kitartanak "hátul" amíg "elől felébrednek" a támadók.
Kérésem így csupán annyi, legalább a csapaton belül ne becsüljük, ne értékeljük le gyerekeinket. Becsüljük az általuk elvégzett izzasztó munkát és ne fikáskodjuk a 13. helyezés miatt. A "B" csapatként aposztrofált Vasas is adott korosztályos válogatottakat. Semmi ok sincs tehát lebecsülni magunkat-minket. A fúzióról pedig: mindenki ott és annyit játszhatott amennyit bírt...

police.hu 2012.03.29. 10:57:34

No. Ismét eljutottam oda, hogy nem írok, nem olvasok ismét jó ideig, mert TI, vagy ha sértő ez valakinek, hát legyen, ÖN csak köpködni tudtok egymásra.
Tegnap befejetődött a döntő.
Három napig együtt voltunk Vasas-Fehérvár és UTE-s szülők.
Együtt szurkoltunk a gyerkeknek, a szünetben együtt beszéltük meg a játék szépségeit, illetve a hétfői mecsen, -igaz a sokszor oda nem illő módon - hogy a játékvezetők hozzá nem értésükkel hogyan teszik tönkre a gyerekek játékát.
Érdekes módon mindenbe egyet értettünk.
Együtt örültünk a gyerekek eredményének. Gratuláltunk egymásnak és megbeszéltük Jövőre Veled Ugyan Itt!
Az is lehangzott (már nem az első alkalomma fehérváriaktól), hogy csak ti voltatok akikkel "jó" meccseket játszottunk, akik megszorítottak és akiktől tartottunk.
Nem volt a három nap alatt egyetlen nézetbeli különbség sem.
AKKOR ITT MINEK CSINÁLNI ÁLLANDÓAN A CIRKUSZT?

Ha valaki még szeretne velem társalogni az email címemen megtalál.

gumikigyo 2012.03.29. 17:27:47

@kovacsistvan: Torz a tükröd,és még a szövegértéssel is nagy gondjaid vannak.
Én nem gondolom,hogy F.Kapus nem tudja magát megvédeni ha arra szüksége lenne,őt ennél sokkal intelligensebbnek tartom,de ilyen hátvéd viszont van egy pár a jégkorongban,későn ér oda és csak balhézni akar.Na ezek azok a fickók akiknek több óra büntetésük van egy szezonban,és amikor kiülnek a bünti padra nem őszinte a foghíjas mosolyuk.

gumikigyo 2012.03.29. 17:31:56

@kovacsistvan: Témát én is lezártam,de engedelmeddel most én voltam pia és indulatból írtam.A gőz elszállt és én kérek elnézést.
süti beállítások módosítása