Máris a döntő második meccse következik 2012.03.19 12:24 F.Kapus
Máris a döntő második meccse következik
2012.03.19. 13:01: Grumpy
126 komment
Címkék: ob i.
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr544325746
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 13:22:15
Visszavágunk! Tegnap ugyan győztek a vendégek, de most juszt is a hazaiak nyernek!
Asszem... :\
Asszem... :\
konyat 2012.03.19. 18:25:06
stream nincs valahol?
Pözsó 2012.03.19. 18:28:48
Micsoda hangulat van a csarnokban! :/
Pözsó 2012.03.19. 18:30:07
@konyat: onlinetvkerese.hu
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 18:31:28
Durva kezdés...
Lehet, hogy Primeu mester versenyezteti egymással a sorokat? Az kapja a prémiumot, amelyik eredményesebb? :)
Lehet, hogy Primeu mester versenyezteti egymással a sorokat? Az kapja a prémiumot, amelyik eredményesebb? :)
konyat 2012.03.19. 18:41:36
@Pözsó: kösz!
Miskolcifan 2012.03.19. 18:46:14
Hát ez már lassan Volán-Miskolc junior lesz ha ilyen ütemben hullanak el a játékosaink.Legalább a gyerekek tanulhatnak...
Spigott 2012.03.19. 18:59:49
@Fermentátor: nem hiszem, a harmadik gól után úgy 20%-ra visszavett a Volán
Spigott 2012.03.19. 19:01:52
Látom, az aranyhaj még divat a Volánnál, pedig egyszer már volt belőle kellemetlenség :DDD
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 19:04:22
@Spigott: Vagyis csak 20% a különbség a két csapat között? :)
OliBLOOD 2012.03.19. 19:06:49
Ha a csapatok kicsit odafigyelnek új rekordot állíthatnak fel. Nem hiszem, hogy játszottak már bajnoki döntőt 0 perc kiállítással.
Miskolcifan 2012.03.19. 19:29:09
@miki78: Ez van...Amúgy is totál esélytelenek és tized olyan lassúak vagyunk,mint a Volán,hát még úgy,hogy a legjobb 5 csatárunkból 4 nem játszik.
Közben legalább vágtunk egy szép gólt :)
Közben legalább vágtunk egy szép gólt :)
konyat 2012.03.19. 19:31:21
@miki78: Annyira nem gáz szerintem. Nyilván nem rágjuk le a körmünket...
Spigott 2012.03.19. 19:35:17
Jarabek szép gólt lőtt, de továbbra is elég nagy a különbség, mondjuk ez várható is volt.
moszkvicssluszkulcs 2012.03.19. 19:39:21
Gáz az, ha valaki tudatlanul hülyeségeket ír...
Nem játszik tőlünk Budai, Bonár, Saluga, Sijka, Fodor, ők a MOL liga alapszakaszában 165 pontot termeltek.
viszont játszik 2 ifi és 4 junior, az átlagéletkora a mai csapatnak Svaszival együtt 23,5 év
De Te csak fanyalogj.
Nem játszik tőlünk Budai, Bonár, Saluga, Sijka, Fodor, ők a MOL liga alapszakaszában 165 pontot termeltek.
viszont játszik 2 ifi és 4 junior, az átlagéletkora a mai csapatnak Svaszival együtt 23,5 év
De Te csak fanyalogj.
Miskolcifan 2012.03.19. 19:42:49
@moszkvicssluszkulcs: Na meg az inkább gáz,hogy a Volán egyáltalán itt játszik.De tényleg nem akarok "lázadozni"...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 19:47:28
@miki78: Ha tehetném, boldogan ott lennék ezen a gáz meccsen. Egy 0-20-at is szívesen megnéznék, csak látnám a döntőben a csapatomat!
konyat 2012.03.19. 19:48:03
@Miskolcifan: Ne kezdjük ezt el századszorra is, nincs értelme. A Miskolc és a Dunaújváros is elfogadta a kiírást.
Miskolcifan 2012.03.19. 19:51:00
@konyat: Arra gondoltam,hogy a kb. 1,5 soros Ljubljana ellen kiesni sztem nagyobb gáz,mint nekünk kikapni 1,5 sorral a Volántól 7-1-re...
konyat 2012.03.19. 19:57:55
@Miskolcifan: Ne keverj mással! Nézd meg én mit írtam! :)
Miskolcifan 2012.03.19. 19:58:58
@konyat: Nem is neked címeztem,csak félreértettél,ezt akartam tisztába tenni :)
Spigott 2012.03.19. 20:06:22
Azért Palkó hiába száz éves már, még mindig kurva robbanékony, csak már ritkábban
konyat 2012.03.19. 20:12:23
@Spigott: Nagyon ritkán sajnos. Azon se csodálkoznék, ha ez lenne az utolsó szezonja, vagy maximum még egyet vállal.
Szép volt a kilencedik!
Szép volt a kilencedik!
bandog 2012.03.19. 20:12:55
@Spigott: Mint öregapám.Van az a viagra mennyiség amitől merev lesz az öreg.Másnem a nyaka. :)
bandog 2012.03.19. 20:16:54
Na ez az az eredmény ami után kicsit halványabban csillog az az aranyérem. :(
És jegyzem meg,nem a Miskolc miatt.
És jegyzem meg,nem a Miskolc miatt.
Spigott 2012.03.19. 20:17:59
Utolsó pár percre a Volán emelt a csapásszámon, a Macik meg elfáradtak
bandog 2012.03.19. 20:20:48
Tegnap is írtam de leírom ma is.A Volánban lehetne annyi,hogy a nevezés ellenére nem játszatja a légiósait.Úgy is jobb csapat,de hátha az Ob.1 döntőjében nem lenne ennyire megalázó az eredmény.És a válogatottnak is nagyobb hasznára válna.
FrankK 2012.03.19. 20:22:34
Kiírás ide vagy oda kétség sem férhet hozzá: a jelenlegi legjobb magyar csapat lesz a bajnok.
tiriakos 2012.03.19. 20:22:59
Ez a magyar hoki egy fekete napja.
Méltatlan eredmény egy Magyar Bajnoki Döntőhöz. :(
Méltatlan eredmény egy Magyar Bajnoki Döntőhöz. :(
konyat 2012.03.19. 20:25:11
@bandog: Talán igazad van, de ahhoz túl sokba kerülnek, hogy lógassák a lábukat. Nehéz kérdés ez.
Szerintem nem kell megalázó vereségként felfogni. Aki ismeri a viszonyokat, azok úgyis tudják miről van szó.
Szerintem nem kell megalázó vereségként felfogni. Aki ismeri a viszonyokat, azok úgyis tudják miről van szó.
budapestijeti 2012.03.19. 20:26:48
Ez elég legényesre sikerült...Mondjuk minden meccsen lőttek gólt a Macik!
Egyet kellene valami csoda folytán behúzni, csak egyet... :)
Kicsit határozottabb védelem kellene, olyan nagyon félénk volt ma mindenki hátul, kapusbravúrok sem ártanának! :)
Egyet kellene valami csoda folytán behúzni, csak egyet... :)
Kicsit határozottabb védelem kellene, olyan nagyon félénk volt ma mindenki hátul, kapusbravúrok sem ártanának! :)
csa1 2012.03.19. 20:27:07
@tiriakos: miért több kellett volna?
bandog 2012.03.19. 20:28:32
@konyat: Lehet.
Nem ismerem a Volán költségvetését.De sztem kifizetni a teljes légiósállomány prémiumát,ami a bajnoki cím miatt illeti őket,az azért elég jó summa lehet.Ha esetleg a szerződésükben ilyesmi nem szerepel,akkor meg csak az kacsint vissza amit írtam.
Nem ismerem a Volán költségvetését.De sztem kifizetni a teljes légiósállomány prémiumát,ami a bajnoki cím miatt illeti őket,az azért elég jó summa lehet.Ha esetleg a szerződésükben ilyesmi nem szerepel,akkor meg csak az kacsint vissza amit írtam.
moszkvicssluszkulcs 2012.03.19. 20:30:32
Ez van. Ha mind a két csapat 100 %-os, akkor is nagy a különbség. Így, hogy mi csak 50% csapattal tudunk kiállni, a Volán megpróbálhatja feledtetni a Ljubljanát...
bandog 2012.03.19. 20:30:44
@csa1: Sztem a Volán simán üthetett volna még egy párat.Csak azt nem értem miért nem tette?Ha vérprofin nyomok egy meccset végig,akkor nem állok le,az eredménytől függetlenül.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 20:36:15
@moszkvicssluszkulcs: Ugyan! Ha 100-a-ra nyernek, a szurkolóikban akkor is ott marad egy kis elégedetlenség az elszalasztott lehetőség miatt. De remélem, jövőre veszik már az ilyen akadályokat! :)
miki78 2012.03.19. 20:38:21
@moszkvicssluszkulcs: Gondolom ezt nekem írtad, de mellé lőttél. Tudom, hogy kik a hiányzók, ettől függetlenül, vagy éppen ezért ez a meccs gáz volt. Méltatlan egy OBI döntőhöz. Színvonal, hangulat, minden... Akármit mondanak a miskolciak, 12-1 az sok.. na mindegy, remélem nem játszik többet a Volán az OBI-ben.
@Miskolcifan: nem hinném, hogy a Ljubljanától gáz kikapni egy EBEl PlayOffban.. de hát te tudod..
@Miskolcifan: nem hinném, hogy a Ljubljanától gáz kikapni egy EBEl PlayOffban.. de hát te tudod..
tiriakos 2012.03.19. 20:38:43
@csa1:
Egy szurkolói rigmust tudok csak idézni:
Szaros edző meccs sálálálálálá
Szaros edző meccs sálálálálálá
Szomorú ez egy bajnoki döntővel kapcsolatban... :(
Egy szurkolói rigmust tudok csak idézni:
Szaros edző meccs sálálálálálá
Szaros edző meccs sálálálálálá
Szomorú ez egy bajnoki döntővel kapcsolatban... :(
JoAzUgyse 2012.03.19. 20:40:43
Ezek az erdmények a kívülállók számára riasztóak lehetnek és komolytalaná teszi a jégkorong bajnokságot. Már az elődöntő eredményekkel is nehéz eladni a bajnoki rájátszást, de a döntő szerintem egyenessen elriasztja a felületes érdeklődőket (és ami probléma a médiát is valószínűleg).
A sportág eladhatósága egyszerűen nem engedhetne meg olyan egyenes kieséses szakaszt ahol a lényeg hiányzik az izgalom. Tetszik nem tetszik ha bekapcsolódik a Volán adminisztratív eszközökkel meg kellene gyengíteni, hogy izgalmas legyen a rájátszás (sajnos a többi csapatot adminisztratív eszközökkel nem lehet ennyire megerősíteni). A meggyengítés természetesen sportszerűtlen, de nem vagyok biztos benne, hogy sportszerűtlenebb, mint így becsatlakozni.
A sportág eladhatósága egyszerűen nem engedhetne meg olyan egyenes kieséses szakaszt ahol a lényeg hiányzik az izgalom. Tetszik nem tetszik ha bekapcsolódik a Volán adminisztratív eszközökkel meg kellene gyengíteni, hogy izgalmas legyen a rájátszás (sajnos a többi csapatot adminisztratív eszközökkel nem lehet ennyire megerősíteni). A meggyengítés természetesen sportszerűtlen, de nem vagyok biztos benne, hogy sportszerűtlenebb, mint így becsatlakozni.
bandog 2012.03.19. 20:43:21
Sztem azért egy épp 3 sort felmutató és egy ifi kapussal kiálló csapattal szemben azért nem egy olyan eredmény,amire büszke lehet az ember.Kb. olyan mintha a Miskolc ejtette volna ki a Volánt(költői túlzással).
moszkvicssluszkulcs 2012.03.19. 20:43:58
@miki78: vagy éppen ezért ez a meccs gáz volt. Méltatlan egy OBI döntőhöz. Színvonal, hangulat, minden...
És erről ki tehet? A Volán, mert nem verte meg a Ljuljanát? A DAB, mert nem verte meg a Volánt? A Miskolc, aki "Kórház a város szélén"-t játszik? A Fradi, aki nem verte meg a Miskolcot? Az UTE aki nem verte meg a kisVolánt? A szövetség, aki ilyen versenykiírást hoz? A csapatok akik beleegyeztek?
És erről ki tehet? A Volán, mert nem verte meg a Ljuljanát? A DAB, mert nem verte meg a Volánt? A Miskolc, aki "Kórház a város szélén"-t játszik? A Fradi, aki nem verte meg a Miskolcot? Az UTE aki nem verte meg a kisVolánt? A szövetség, aki ilyen versenykiírást hoz? A csapatok akik beleegyeztek?
Miskolcifan 2012.03.19. 20:44:54
@miki78: Pár hete még sok fehérvári is annak mondta,de lényegtelen.
miki78 2012.03.19. 20:48:20
@moszkvicssluszkulcs: Pontosan, de nem értem mi a bajod. Tény az tény, ennyit írtam, nem többet.
tiriakos 2012.03.19. 20:50:38
@moszkvicssluszkulcs: úgy vélem senkit nem hagytál ki. Úgy ahogy van el van b***va az egész... :(
Kegyetlen 2012.03.19. 20:51:27
ha már ilyen a különbség, Primeau a válogatottra rakott már össze itt valamit? már úgy értem, esetleg sorokat. Nyilván a Volán 1. sorát nem kell összerakni, de a 2. légiós sor + Palkovics, a 3. ma nem játszott, a 4. farm. így végiggondolva nem is nagyon lehet. esetleg hátrányt, vagy szituációkat.
moszkvicssluszkulcs 2012.03.19. 20:51:39
@miki78: Igazad van, xar volt látni a trabi és a porsche csatáját. Ez tény.
Arra jó ez a történet, hogy az okosoknak valamit ki kell találni jövőre, mert mi van ha-nem leszólva Őket- de a lilák jutnak a döntőbe a Magyar válogatott ellen?
Arra jó ez a történet, hogy az okosoknak valamit ki kell találni jövőre, mert mi van ha-nem leszólva Őket- de a lilák jutnak a döntőbe a Magyar válogatott ellen?
bandog 2012.03.19. 20:51:55
Nem néztem,de lesz még hely a sok zászló mellett a 10. Ob.1-esnek a csarnok plafonján?
Miskolcifan 2012.03.19. 20:55:09
@miki78: Jó,szerintem az nem gáz,amit ma ilyen körülmények között tudtunk,szóval 1-1...
bandog 2012.03.19. 20:57:21
@Vincenzo90: :) Az is lesz Fehérváron,nem?
Legalábbis volt szó valami 6-8 ezres új csarnokról.
Legalábbis volt szó valami 6-8 ezres új csarnokról.
FrankK 2012.03.19. 20:59:22
@bandog: 13. lesz , talán csütörtökön.
bandog 2012.03.19. 21:01:07
@FrankK: Zsinórban a 10. amit egymás után lehet tenni.Elnézést ha úgy tünt,mintha csak 10 lenne. ;)
FrankK 2012.03.19. 21:02:56
@bandog: OK. pontos vagy !
ultra viola 2012.03.19. 21:07:53
Szépen csillogó ezüst érmeinket, jól megérdemelt bronzra cserélnénk!
Jelige: Fogatlan Jegesmedvék
@JoAzUgyse: "Volán adminisztratív eszközökkel meg kellene gyengíteni"
Tök logikus! Ami működik azt tegyük tönkre! Inkább fel kéne nőni hozzá!!!
A bajnoki kiírásba minden csapat beleegyezett, annak ellenére ez így nem jó!
Mindenképpen törekedni kellene, hogy a két legjobb játsszon a döntőben! Mert a 4-0-ás MOL döntő bebizonyította, a DAB-nak itt lenne a helye. Mert különben így az első soraim lépnek érvénybe! Sajnos...
Jelige: Fogatlan Jegesmedvék
@JoAzUgyse: "Volán adminisztratív eszközökkel meg kellene gyengíteni"
Tök logikus! Ami működik azt tegyük tönkre! Inkább fel kéne nőni hozzá!!!
A bajnoki kiírásba minden csapat beleegyezett, annak ellenére ez így nem jó!
Mindenképpen törekedni kellene, hogy a két legjobb játsszon a döntőben! Mert a 4-0-ás MOL döntő bebizonyította, a DAB-nak itt lenne a helye. Mert különben így az első soraim lépnek érvénybe! Sajnos...
Kegyetlen 2012.03.19. 21:11:17
@Iceblack: a 3-0-ás elődöntő mennyivel volt jobb, illetve kevésbé egysíkú?
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 21:12:12
@Iceblack:
Felteszem, a DAB szintén 4-0-ra kapna ki.
De kár utólag okoskodni mindezen, hsiezn, mint írtad, "a bajnoki kiírásba minden csapat beleegyezett".
Egyébként való igaz, törekedni kellene, hogy a két legjobb játssza a döntőt. Nos, most a legjobb és a harmadik legjobb játszott.
Felteszem, a DAB szintén 4-0-ra kapna ki.
De kár utólag okoskodni mindezen, hsiezn, mint írtad, "a bajnoki kiírásba minden csapat beleegyezett".
Egyébként való igaz, törekedni kellene, hogy a két legjobb játssza a döntőt. Nos, most a legjobb és a harmadik legjobb játszott.
bandog 2012.03.19. 21:14:44
@Iceblack: A mondanivalód első részéért majd azt kapod amit megérdemelsz a miskolciaktól.
A második részével mint újvárosi sem értek egyet.
A második részével mint újvárosi sem értek egyet.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 21:17:39
@Kegyetlen: A 3-0 kétségkívül szorosabb, mint a 4-0... :)
bandog 2012.03.19. 21:20:07
Egyébként javaslom a Volánt,a Magyar Köztársaság örökös bajnoka címmel megajándékozni.
Ééés mivel Mo. neve már Magyarország,ennek tudatában és az egyéb fontos tényezőket figyelembe véve(amik évek óta nincsenek),
tessenek a 2012-13-as Ob.1-es bajnokság kiírását megtenni. :)
Ééés mivel Mo. neve már Magyarország,ennek tudatában és az egyéb fontos tényezőket figyelembe véve(amik évek óta nincsenek),
tessenek a 2012-13-as Ob.1-es bajnokság kiírását megtenni. :)
Kegyetlen 2012.03.19. 21:20:47
@Fermentátor: :) valóban. a befejeződött párharc után az Újváros javuló játékot mutatva a következő edzésen két gólt is lőtt az odaképzelt Bálizs Bencének, szorosabbá téve a párharcot.
moszkvicssluszkulcs 2012.03.19. 21:23:49
@bandog: nem mondok én neki semmit. Csak nehogy mi legyünk már a bűnbakok, hogy be merészeltünk jutna a hallatlanul xar csapatunkkal a döntőbe...
benö51 2012.03.19. 21:26:23
@Iceblack: @miki78: Emlékezzetek, vagy olvassatok vissza arra az időkre, amikor mi kaptunk ennyiket más csapattól és ebben volt bajnoki döntő is amikor 8-1 re 7-0 kaptunk ki.
Én akkor örültem az ezüstnek még is.
Ne vegyétek el mások örömét akik még csak az út közepén járnak, mert a magyar hoki jövőjét is leszólhatjátok. Több csapat kell és több olyan ember mint Egri, Azari, Ocskay aki ezért a sportért élnek.
Gratulálok a MEDVÉKnek az idei 3 ezüsthöz. Megdolgoztak érte.
Én akkor örültem az ezüstnek még is.
Ne vegyétek el mások örömét akik még csak az út közepén járnak, mert a magyar hoki jövőjét is leszólhatjátok. Több csapat kell és több olyan ember mint Egri, Azari, Ocskay aki ezért a sportért élnek.
Gratulálok a MEDVÉKnek az idei 3 ezüsthöz. Megdolgoztak érte.
magyar77 2012.03.19. 21:37:16
Én kintvoltam ezen a meccsen és a 15-év alatt ilyen gyenge döntőt még nem láttam!!!Azt hiszem ezt a fajta lebonyolitást be kellene fejezni.Ha már nemjutottunk az ebel legjobb négye közé rendezzük meg ilyenkor az OCSKAI EMLÉKTORNÁT.A csapatnak,a szurkoloknak és a válogatott játékosoknak is jobbat tenne szerintem,ugy is áprilisig élnek a szerzödések nagyjából.Tényleg nem bántani akarok senkit de ennek igy szerintem semmi értelme.Kiváncsi lennék GODÓ mit gondolna erröl ö egész korrekt modon szokott ezekhez a dolgokhoz hozzá szolni.
Döngi 2012.03.19. 21:47:20
Háát pont az a "baj", hogy Primeau már most is a vb-re tesztel. A meccs jelentős részét a Volán 4. sora nyomta két olyan emberrel, akik Ebel meccsen nem is szerepeltek. Lindqvist is tartalékolt, gondolom hátha Miskolcon lesz valami. Persze erről nem a Volán tehet. De így nagyon gáz ez a döntő. Gratula a Volán 4. sorának (nem véletlen méltatta Lindqvist). Szumma: A Volán pihen, a Miskolc pedig nem veszi komolyan... Azért egy pozitívum, a Miskolc kapusa hatalmasat játszott (19 évesen nem tehetett a gólokról), hatalmas jövő előtt áll a srác!!! És egy negatívum, ilyen játékkal Nagy Gergő a válogatott közelébe sem fog érni... (sajna)!
magyar77 2012.03.19. 21:55:45
@OliBLOOD: Hát igen valami ilyet szerettem volna kihozni én is az elöbb.Ezeket a válogatott játékosokat azért csak meccsekkel lehet pörgésben tartani és nem ilyen meccsen!
Miskolcifan 2012.03.19. 22:01:32
@magyar77: Ez abszolút egyértelmű dolog.Gyakorlatilag mióta EBEL-es a Volán ezt ismételgeti mindenki évről évre.Az viszont nem világos számomra,hogy miért nem tesznek ez ellen az illetékesek?Nem akarok semmibe beleokoskodni,csak egyszerű,laikus miskolci szurkolóként kérdezem...
gogosz 2012.03.19. 22:03:50
Palkovics maximálisan összefoglalta a lényeget. Szerintem jelen pillanatban nincs jó megoldás. Ki kell találni valamit, de mit?
2012.03.19. 22:06:19
@OliBLOOD: palkovics, jó hogy visszavonultál!
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.19. 22:14:29
@Döngi: A tesztelés szerintem is nyilvánvaló. A miskolciak helyében pont emiatt nem vennék egy találkozót se félvállról.
Abban viszont nem értek egyet, hogy Gyenes jól védett volna, ill. szerintem Gergő volt a jegesmedvék legjobbja a mai találkozón. Még Dubek magaslott ki, de ő közel se annyit, így hát Nagy egyedül maradt, társak nélkül..
A másik oldalon Magosi és Kovács Csabi is elgondolkozhatna a válogatáson - igen a gólok ellenére. Persze sokaknak valószínűleg a személyi bemutatása elég lesz.
Abban viszont nem értek egyet, hogy Gyenes jól védett volna, ill. szerintem Gergő volt a jegesmedvék legjobbja a mai találkozón. Még Dubek magaslott ki, de ő közel se annyit, így hát Nagy egyedül maradt, társak nélkül..
A másik oldalon Magosi és Kovács Csabi is elgondolkozhatna a válogatáson - igen a gólok ellenére. Persze sokaknak valószínűleg a személyi bemutatása elég lesz.
magyar77 2012.03.19. 22:14:33
@Miskolcifan: Sajnos ezt én sem tudom megmondani de talán ebböl a szövetség is okol,mert szerintem senkinek nem jó talán félig tölteni a csarnokot egy eseményen.Még valami,ezt a meccset én is csöndbe néztem végig "pedig én eléggé beletudom élni magam a meccsekbe néha tulságosan is",és én erre nemnagyon vagyok vevő,NEKTEK PEDIG TOVÁBBI FEJLŐDÉST KIVÁNOK!!!HAJRÁ MAGYAR JÉGKORONG!!!
Milos Palovcik 2012.03.19. 22:17:46
@Puckman Éliás: Érdekes. Rajtad kivűl mindenki egyetért vele...
Miskolcifan 2012.03.19. 22:18:12
@magyar77: Köszönjük szépen,most minden játékosunk a saját bőrén tapasztalhatja,hogy van hova fejlődnünk.
kerusz 2012.03.19. 22:19:42
@miki78: Most is meglett volna a lehetőségetek azokkal játszani a rájátszásban, akik végigjátszották az OB I. szezont. De nem ezt választottátok.
peterszky 2012.03.19. 22:19:53
@Miskolcifan: Mert ha nincs ott az OBI első helye, akkor valószínű, hogy pár szponzor koccolna, még ha ez így nincs is kimondva.
kerusz 2012.03.19. 22:23:50
@Döngi: VB-re tesztel Munróval a kapuban?
miki78 2012.03.19. 22:25:54
@benö51: Nem akartam leszólni senkit, csak azt mondtam, hogy élvezhetetlen meccs volt még úgy is, hogy az én csapatom ontotta a gólokat. Szerintem ez egyik fél szurkolóinak sem élmény így. A hangulat is olyan volt, amilyen a meccs.. Csodálom a csapatunkat, hogy egy kiélezett playoff után 100%-osan tud hozzáállni még az OBI-hez is, persze ez a profi mentalitás, így is kell. A baj csak annyi, hogy ettől nem lesz se érdekesebb, se közönségszórakoztatóbb. A hoki egyébként is olyan sport, ahol a kiélezett küzdelmek adják a savát-borsát az egésznek. Nem véletlenül van a világbajnokság is divíziókra osztva, kit érdekelne egy svéd-görög meccs? Senkit.
Én mindig is elleneztem, hogy a Volán az OB-ban is játsszon, mert nem látom értelmét. Hacsak azt nem vesszük annak, hogy évről-évre kiderül, hogy az itthoni csapatok nemhogy nem közelednek, hanem még távolodnak is a Volántól. Persze tudom, mindig van magyarázat. Most is van: tartalékos a Miskolc. Igen, az. A Ljubljana is az volt, mégis kivert minket. Ez semmire sem mentség.
Tudom jön a VB, kellenek a meccsek a válogatottaknak, de ettől ez még élvezhetetlen marad...
Én mindig is elleneztem, hogy a Volán az OB-ban is játsszon, mert nem látom értelmét. Hacsak azt nem vesszük annak, hogy évről-évre kiderül, hogy az itthoni csapatok nemhogy nem közelednek, hanem még távolodnak is a Volántól. Persze tudom, mindig van magyarázat. Most is van: tartalékos a Miskolc. Igen, az. A Ljubljana is az volt, mégis kivert minket. Ez semmire sem mentség.
Tudom jön a VB, kellenek a meccsek a válogatottaknak, de ettől ez még élvezhetetlen marad...
check 2012.03.19. 22:26:29
Elszomorító, hogy ilyen eredmény születhet ma egy OB döntőjében... Palkó remekül meglátta a lényeget, ennek így tényleg semmi értelme. Én tényleg szurkolok a Medvéknek, hogy képesek legyenek szorosabbá tenni a hátralevő meccseket, de nem nagyon látom esélyét. A gond az, hogy a sérültekkel együtt sem lennének versenyképesek szerintem, de ekkora alázást biztos nem kapnának. A fő gond azonban az, hogy az eredmény a magyar hokit alázza...
Döngi 2012.03.19. 22:27:56
@trollfeeder: Hát KisKovács szerintem már tavaly óta a Volánban is gyenge, (Csak nem merték elküldeni)... Magó az egy másik tészta, jól védekezik van passz stb. Gergő jó játékos, egyik kedvencem volt, de pályán kívül is kell tudni "józanul" gondolkodni. Én még bízok benne, de továbbra is az a véleményem, hogy ez kevés lesz (sajna)!
peterszky 2012.03.19. 22:30:02
@check: "A fő gond azonban az, hogy az eredmény a magyar hokit alázza..."
Há'de ez a magyar hoki érdeke...
Há'de ez a magyar hoki érdeke...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 22:30:12
@miki78: A Ljubljanát összehasonlítani a Miskolccal...hmm, mindenképpen megtisztelő!
Persze, mert erős túlzás van benne.
Persze, mert erős túlzás van benne.
miki78 2012.03.19. 22:31:03
@check: látom, hallom... ő mondjuk eddig sem ment sokkal jobban :))))
Amúgy teljesen egyetértek vele. A 100%-ot úgy értettem, hogy amire itt szükség van, azt 100%-ig megcsináljuk. Többet nem.
Amúgy teljesen egyetértek vele. A 100%-ot úgy értettem, hogy amire itt szükség van, azt 100%-ig megcsináljuk. Többet nem.
JámborMalac 2012.03.19. 22:31:08
a hangulat, nézők száma, ellenfél tudása nagyon-nagyon hasonlított a szezon eleji Kapfenberg, illetve Pöstyén elleni meccsekre. akkor fél év hoki pauza utána élveztük azokat. most, magyar bajnoki döntőnek ez siralmas.
ideje még jobban megbecsülni Sapporot.
ideje még jobban megbecsülni Sapporot.
miki78 2012.03.19. 22:32:09
@kerusz: Én nem választottam semmit, kaptam, ahogy Te is és mindenki más is. Ha véletlenül pont engem kérdeztek volna meg, akkor biztos elleneztem volna..
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.19. 22:32:17
A Szövetség ebben a kérdésben szép lehet, de okos nem. Ha az EBEL-csapat játszik, akkor az a baj, ha a farmcsapat játszik, akkor az a baj.
A lelátón eljátszottunk a gondolattal, hogy a Fehérvár következő meccsre Miskolcra kiküldi a farm csapatot.
Vagy esetleg Dunaújvárosba is azzal ment volna egyszer.
Ennek jegybevétel szempontjából még mindig nagyobb így az értéke. Médiában pedig amúgy is sokadik mostohatestvére a korong a focinak. Emellett látszik, hogy bár szépen fejlődik az Interliga színvonala is, a Volán kirobbanó formában van. Kár az elszalasztott EBEL (elő)döntőkért..
Hogy megnyugtatón búcsúzzak mára a fanyalgóktól: jövőre a KontiKupán elindítjuk a Volán-farmot! =)
A lelátón eljátszottunk a gondolattal, hogy a Fehérvár következő meccsre Miskolcra kiküldi a farm csapatot.
Vagy esetleg Dunaújvárosba is azzal ment volna egyszer.
Ennek jegybevétel szempontjából még mindig nagyobb így az értéke. Médiában pedig amúgy is sokadik mostohatestvére a korong a focinak. Emellett látszik, hogy bár szépen fejlődik az Interliga színvonala is, a Volán kirobbanó formában van. Kár az elszalasztott EBEL (elő)döntőkért..
Hogy megnyugtatón búcsúzzak mára a fanyalgóktól: jövőre a KontiKupán elindítjuk a Volán-farmot! =)
gogosz 2012.03.19. 22:32:36
Azok a játékosok játszhassanak a PO meccsein, akik az alapszakasz-mérkőzések bizonyos százalékain játszottak. Így talán a Volán is egy olyan erősségű csapattal játszana itthon, amelyik versenyképes. Jutna több jégidő olyan játékosoknak, akikre ráfér. Más megoldás nem jut eszembe.
Döngi 2012.03.19. 22:33:14
@kerusz: Miért? Szerinted Bálizst itt kell tesztelnie? És egyébként is ott van még Hete, Levi (ha jöhet), Budai stb... Munró nullás meccset akart, jól látszott, milyen ideges volt amikor gólt kapott. Egész Ebel szezon alatt nem láttam ilyennek (na jó csak ritkán láttam...)
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.19. 22:44:54
@kerusz: Minden légiós rotálva kapott lehetőséget eddig. A kapus miért lenne kivétel? A csapat nyilván szeretné élvezni a játékszabályok előnyeit is, és nem csak ezt a szezont tartja szem előtt. Jövőre sokukat szeretnék Fehérváron tartani. Ha már így adódott, miért ne szerepelne legerősebb összeállításában, és tenné oda magát amennyire elegendőnek érzi? Csapaton belül sem feltétlenül értenek egyet ezzel (lásd Palkovics-nyilatkozat), de ettől még próbáltak felpörögni.
Egyértelműen a vébé felé mutat, hogy Hajós és Varga rendszeres lehetőséget kapott a döntőkben.
Egyértelműen a vébé felé mutat, hogy Hajós és Varga rendszeres lehetőséget kapott a döntőkben.
OliBLOOD 2012.03.19. 22:45:00
Volánnak a következő meccsre a légiósai és Palkovics nélkül kellene utaznia (vagyis azokkal akik a válogatottban is számításba jöhetnek). A győzelmük így is biztos (Miskolc húzójátékosai estek ki), viszont élesebb meccs lehetne (és tényleg a VB-felkészülést szlogálhatná)
miki78 2012.03.19. 22:47:14
@OliBLOOD: akkor csak a légiósok maradnának otthon meg a Palko, mert a többi gyakorlatilag válogatott...
polarbears 2012.03.19. 22:48:23
@Iceblack: jó, nőjünk fel hozzá! majd ha fele annyiból fogunk gazdálkodni mint a Volán (de szép is lenne ) 200millios költségvetés lenne a Maciknál, akkor esetleg felvesszük a versenyt sőőt meg is verjük őket!
5 tuti jó canadai vagy svéd légiós 6-7 magyar minőségi játékos és a fiatalok, akkor lenne esélyünk talán! ja és a hokiakadémia beindítása az is kellene
5 tuti jó canadai vagy svéd légiós 6-7 magyar minőségi játékos és a fiatalok, akkor lenne esélyünk talán! ja és a hokiakadémia beindítása az is kellene
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.19. 22:48:47
@OliBLOOD: A Volán nem fog tovább rugózni ezen. A légiósoknak kell a magyar bajnoki cím, a szurkolók, szponzorok egyértelműen kötelező elvárása az EBEL-es csalódás után ugyanez. Le fogják zavarni olyan hamar, ahogy csak tudják.
magyar77 2012.03.19. 22:52:37
@trollfeeder: Nembiztos hogy lessz volánfarm jövöre.
kerusz 2012.03.19. 23:01:32
@magyar77: Miért nem? a szabály nem változott.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.19. 23:01:46
@magyar77: Az a pletyka jutott el hozzám, hogy távoznak kb. tízen. Az ellenkezőjét még nem hallottam, de meg lennék lepve, ha egy-két tehetség nem érkezne. Ha mást nem, ifiből.
A farm idén a játék képéhez mérten nagyon szerény eredményeket ért el - főleg idegenben. Nem hiszem, hogy az Interliga megengedheti magának, hogy ne induljanak.
A farm idén a játék képéhez mérten nagyon szerény eredményeket ért el - főleg idegenben. Nem hiszem, hogy az Interliga megengedheti magának, hogy ne induljanak.
bluebrothers 2012.03.19. 23:07:28
@OliBLOOD: ha így utazna a Volán miskolcra, akkor meg az lenne a baj, hogy a legjobb magyar hokisok miért nincsenek ott. Ez volt akkor is, amikor egy válogatott meccset elvitt a szövi éppen Miskolcra és a meghatározó játékosok pihenőt kaptak. Nem fogtok tudni igazságot tenni, minden verziónak vannak büdös részei. Ha nem ezen, akkor máson fogtok hajba kapni. Sajnos azt látom a problémának, hogy senki sem szülte meg a spanyolviaszt, hogy mi lenne az optimális megoldás. Egyik évben ez a baj, a másikban meg más. Mindig az nem jó, ami van. Egy idevágó videóval lépek ki a témából: www.youtube.com/watch?v=86mcFm2-rxE
gogosz 2012.03.19. 23:09:04
@trollfeeder:
"Egyértelműen a vébé felé mutat, hogy Hajós és Varga rendszeres lehetőséget kapott a döntőkben."
Na.
"Egyértelműen a vébé felé mutat, hogy Hajós és Varga rendszeres lehetőséget kapott a döntőkben."
Na.
check 2012.03.20. 06:36:16
@trollfeeder: Azt komolyan mondod, hogy Hajóst és Vargát a VB utazó keretébe várod?
Xardas 2012.03.20. 06:37:46
@check: Vicces lenne :)
OliBLOOD 2012.03.20. 07:02:49
@bluebrothers: Ha a légiósok és Palkovics hiányozna akkor pont a legjobb magyar hokisok lennének ott (akik a VB-n is ott lehetnek). A győzelem szerintem így sem forogna veszélyben (tehát így is a legrövidebb idő alatt húznák be), viszont a célnak (VB-felkészülés) jobban megfelelhetne.
check 2012.03.20. 08:28:03
@bluebrothers: A égiósok mióta számítanak magyar hokisnak? Oli arra célzott, hogy ha olyanokat hagyna ki a szakvezetés, akik nyilván nem lépnek jégre a VBn akkor valóban szolgálhatná a felkészülés érdekeit is a döntő. Mondjuk ilyen különbség mellett nem igazán szolgálná...
check 2012.03.20. 09:54:53
@zsozsi68: Állítólag Kóger is ezt javasolta, de ugye vannak magasabb érdekek (gondolom válogatott...).
Nyilván a szponzorokkal kötendő szerződések oldaláról nyomhat a latba, hogy Csicsó bácsi bemutathatja az eredményeket, hogy ekkora meg akkora sztárok vagyunk. Gondolom az egyéni díjak is el vannak már osztva,(legjobb csatár - Palkovics, legjobb védő - Hetényi, stb.). Értem én, hogy gőzhajó, de mi hajcsa? He?
Nyilván a szponzorokkal kötendő szerződések oldaláról nyomhat a latba, hogy Csicsó bácsi bemutathatja az eredményeket, hogy ekkora meg akkora sztárok vagyunk. Gondolom az egyéni díjak is el vannak már osztva,(legjobb csatár - Palkovics, legjobb védő - Hetényi, stb.). Értem én, hogy gőzhajó, de mi hajcsa? He?
check 2012.03.20. 10:03:12
@OliBLOOD: Arról nem is beszélve, hogy szerintem van a Volán-farmban olyan játékos, aki idén már 3x bajnok lesz és egyetlen meccsen sem játszott a POban. Ez se gyenge...
zsozsi68 2012.03.20. 10:55:33
@check: Ha max. öt gólos különbséggel nyernénk meccseket csak magyarokkal, számomra nagyobb értéke lenne az aranynak, főleg, hogy az ellen még tartalékos is. Csicsóbá akkor is bizonyíthatna és a szponzorok sem lennének elégedetlenek...
Szoljanka 2012.03.20. 12:18:54
@zsozsi68: Igen, nagyobb értéke lenne, nemcsak nekünk,hanem az ellen szurkolóinak is. Csak az a baj, hogy kb. annyi néző lenne Fehérváron a döntő egyik meccsén, mint egy sima szezonbeli alapszakasz farm meccsem, max. pár százzal több...:(
Számít rengeteget a jegybevétel, mindenhol, volt javaslata döntő 2-2-es elosztású megrendezésére (ne kelljen annyit utazni), de megbukott a jegybevétel miatt (két egymásutáni napon nem menne ki annyi ember).
Számít rengeteget a jegybevétel, mindenhol, volt javaslata döntő 2-2-es elosztású megrendezésére (ne kelljen annyit utazni), de megbukott a jegybevétel miatt (két egymásutáni napon nem menne ki annyi ember).
kerusz 2012.03.20. 13:15:22
@Szoljanka: Nem emlékszem ilyen javaslatra, Teljesen természetes volt, hogy az OB I. döntőben váltott pályaválasztás van.
kerusz 2012.03.20. 14:24:38
@jonnglenn: A MOL Ligában valóban így volt, a televízió (meg a NL menetrend) miatt. De fel nem merült, hogy az OB I-ben is ez legyen.
kerusz 2012.03.20. 15:13:21
@jonnglenn: Az számomra a "nem merült fel" kategória. Szerencsére a dolgok most már azért nem így működnek.
zsozsi68 2012.03.20. 16:18:54
@Szoljanka: Ha ez a "mészárlás közönségvonzóbb, mint egy szorosabb meccs, csupa jelenlegi vagy leendő válogatottal, akkor én ( és nem csak én ) értelmezem félre a szurkolás fogalmát. Nem a hangerőre gondolok, hanem az érzésre...
Szoljanka 2012.03.20. 17:29:59
@kerusz: Én is csak úgy hallottam, hogy mennyire volt hivatalos - vélelmezem egyátalán nem - azt nem tudom...
@zsozsi68: Félreértés ne essék, nekem sem vonzóbb ( akkor "őrülök meg" ha kiélezett a csata ), de ha meccs van én egyszerűen nem tudok otthon maradni...
Ha csapat a 12 góllal ( és ezáltal "nem lenézve " az ellent )tisztelte meg a Miskolc csapatát, mi azzal, hogy ugyanúgy mentünk ki, mint máskor (mez, sálak, drapi, zászlók ), sajnos szurkolni nem nagyon kellett...:S
@zsozsi68: Félreértés ne essék, nekem sem vonzóbb ( akkor "őrülök meg" ha kiélezett a csata ), de ha meccs van én egyszerűen nem tudok otthon maradni...
Ha csapat a 12 góllal ( és ezáltal "nem lenézve " az ellent )tisztelte meg a Miskolc csapatát, mi azzal, hogy ugyanúgy mentünk ki, mint máskor (mez, sálak, drapi, zászlók ), sajnos szurkolni nem nagyon kellett...:S
kerusz 2012.03.20. 23:43:20
@trollfeeder: Akkor már csak azt kellene eldönteni, hogy ebben a nagy centerbőségben ki fog védekezni.
zsozsi68 2012.03.21. 08:16:05
@kerusz: Bizony :-(