Első bajnoki döntőjét játssza a Miskolc 2012.03.18. 09:25 F. Kapus
Első bajnoki döntőjét játssza a Miskolc
2012.03.18. 10:17: Theutus
165 komment
Címkék: énekes i. ob lindqvist
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr934323362
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2012.03.18. 10:31:28
Még egy vicc a OB1 kiírás miatt! Ha a Volán nem vállalja nehogy már a Miskolc induljon a Kontinentális Kupán. Jövőre meg a Debrecen. :(((((
Theutus 2012.03.18. 10:38:06
"...Az EBEL-ben érdekelt Sapa Fehérvár AV19 vár rájuk...", - nos nem érdekelt
sajnos a döntőbe nem tudok bekapcsolódni, mivel holnap utazom és csak hétvégén érkezem vissza
kívánom a Maciknak, hogy 10 gólon belül maradjanak
sajnos a döntőbe nem tudok bekapcsolódni, mivel holnap utazom és csak hétvégén érkezem vissza
kívánom a Maciknak, hogy 10 gólon belül maradjanak
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 10:44:12
no comment...
Pözsó 2012.03.18. 11:04:05
Trééééfa! Arról nem fognak a "lexikonok" megemlékezni hogy a Mol döntőben bucira verte őket az Újváros. A Kupadöntőre feltartott kézzel mentek! És a MB döntőbe vérthugyozva jutottak be a félprofi Fradi ellen! Tehát (vélehetően) az összes döntős meccsüket bukják... Szánalmas!
exL:1 2012.03.18. 11:14:21
@Pentele: Hmm tavaly hogy indulhatott a dab a konti kupán?nem is tudom hirtelen,bizti azért mert megnyerték a bajnokságot.Miskolc nagy sikert ért el a döntőbe jutással,olyan jó olvasni ezeket a baráti hsz .eket
Pözsó 2012.03.18. 11:22:02
@exL:1: Baráti vagy sem, nem tudok tiszta szívből gratulálni a maciknak! Az egyetlen teljesítményük amire azt tudtam idén mondani hogy SZÉP VOLT az az hogy kiütötték a HSC-t a Mol döntőből!
Pözsó 2012.03.18. 11:25:52
@cornwall: Igen! Nem tagadom! :)
kazoli 2012.03.18. 11:26:10
@Pözsó:
Próbálok veled szemben higgadt maradni:
Igaz, hogy az Újváros a MOL Liga döntőt söpréssel nyerte a Miskolc ellen. Az is igaz, hogy jobbak voltak a kupa döntőben is. De azért megjegyezném, hogy a Miskolc mégiscsak kiverte az alapszakaszgyőztest az elődöntőben.
Hogy ma este ki az esélyes nem kérdés.
Ez a fajta lekezelés, amit itt Te megengedtél magadnak, nem esik jól. Szerényebb lennék a helyedben. Te is tudod, hogy a Miskolc nem ugyanolyan költségvetésből gazdálkodik mint a DAB. Fedett csarnokunk is, mindössze 6 éve van. Egy másik csapat (és szurkolóinak) örömét elrontani azzal, hogy semmibe veszed (volt itt egy közkeletű obszcénabb kifejezés, de aztán meggondoltam magam)őket nem túl elegáns. Háromból két arany a DAB nyakában lóg. Legyetek büszkék rá. Mi meg szeretnénk örülni az ezüstjeinknek.
Az, hogy valaki nem játszhat döntőt, mert a sorsolás épp nem volt kedvező neki, ezért más csapatra hárítja a haragját, na szerintem az a szánalmas.
Próbálok veled szemben higgadt maradni:
Igaz, hogy az Újváros a MOL Liga döntőt söpréssel nyerte a Miskolc ellen. Az is igaz, hogy jobbak voltak a kupa döntőben is. De azért megjegyezném, hogy a Miskolc mégiscsak kiverte az alapszakaszgyőztest az elődöntőben.
Hogy ma este ki az esélyes nem kérdés.
Ez a fajta lekezelés, amit itt Te megengedtél magadnak, nem esik jól. Szerényebb lennék a helyedben. Te is tudod, hogy a Miskolc nem ugyanolyan költségvetésből gazdálkodik mint a DAB. Fedett csarnokunk is, mindössze 6 éve van. Egy másik csapat (és szurkolóinak) örömét elrontani azzal, hogy semmibe veszed (volt itt egy közkeletű obszcénabb kifejezés, de aztán meggondoltam magam)őket nem túl elegáns. Háromból két arany a DAB nyakában lóg. Legyetek büszkék rá. Mi meg szeretnénk örülni az ezüstjeinknek.
Az, hogy valaki nem játszhat döntőt, mert a sorsolás épp nem volt kedvező neki, ezért más csapatra hárítja a haragját, na szerintem az a szánalmas.
Sűrűhaj 2012.03.18. 11:28:36
@Pözsó: Te vagy szánalmas, de nagyon!!! Lehet az fáj, hogy rólad semmi nem marad az utókorra.
A baj az, hogy a Macikat szapulod, mintha ŐK írták volna ki a bajnokságot!
Vegyél vissza!!
A baj az, hogy a Macikat szapulod, mintha ŐK írták volna ki a bajnokságot!
Vegyél vissza!!
Sűrűhaj 2012.03.18. 11:31:25
@Pözsó: Na, azt ugye tudod, hogy a Te gratulációd milyensége SENKIT nem érdekel!!!
Spigott 2012.03.18. 11:47:24
Énekes azért elég udvarias, az általuk simán levert DAB hasonlóan simán ütötte a Miskolcot, nem legjobb formára lesz szükségük a fölényes győzelemhez, hanem arra, hogy komolyan vegyék a párharcot. Ezzel együtt sok sikert kívánok a Maciknak, amennyire csak lehet tartsanak ki és nehezítsék meg a Volán dolgát.
1885* 2012.03.18. 12:19:28
@OliBLOOD: az is igaz, viszont nem mi sírunk, hogy nem mehetünk Kontinentálist játszani :) Elnézést kérek, hogy nem söpörtük ki a Volánt előletek :P
cimbitom 2012.03.18. 12:25:01
a Volán nem indulhatna a Kontinentális Kupában? Esetleg megint pályázhatnánk a Final Four rendezésre... az a pár meccs belefér a sűrű Ebel naptár ellenére is...
Vagy mitől függ a Kon. Kupa indulás??
Vagy mitől függ a Kon. Kupa indulás??
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 12:30:18
@Pözsó: Furcsa értékelés egy olyan csapatról, mely ezelőtt soha, semmilyen döntőbe nem jutott még be. Egy olyan csapatról, amely az egész hazai mezőnyből egyedül verte oda-vissza (többször is!)a címvédő Csíkszeredát. Egy olyan csapatról, mely a MOL-döntő első három meccsén a második harmad végéig vezetett a jóval esélyesebb Dunaújváros ellen.
Én mindenesetre nem tartom szánalmasnak - ahogyan például a sokszoros magyar bajnok Újpest szereplését sem. Mindent a helyén kell kezelni!
Én mindenesetre nem tartom szánalmasnak - ahogyan például a sokszoros magyar bajnok Újpest szereplését sem. Mindent a helyén kell kezelni!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 12:32:30
@kazoli: "Háromból két arany a DAB nyakában lóg. Legyetek büszkék rá. Mi meg szeretnénk örülni az ezüstjeinknek."
Így van! :)
Így van! :)
Miskolcifan 2012.03.18. 12:39:49
Fiúk-lányok,kiálljunk egyáltalán vagy inkább az 5-0-ás szövetség által megállapított eredményt válasszuk?Ha nem lenne ilyen szép idő még a kedvemet is elvenné a sok siránkozó az esti meccstől...
qwertzuiop05 2012.03.18. 12:55:03
Szeretnék elnézést kérni minden érintettől, hogy a Macik be mertek jutni a döntőbe.
...
Szörnyű, hogy Saluga nem tud játszani, pedig nagyon megérdemelné! Meg persze Foci és Dusán is.
Mindent bele FIÚK!
Hajrá Macik!
...
Szörnyű, hogy Saluga nem tud játszani, pedig nagyon megérdemelné! Meg persze Foci és Dusán is.
Mindent bele FIÚK!
Hajrá Macik!
cselyusz · http://cselyuszka-bt.gportal.hu/ 2012.03.18. 13:01:04
Azt hiszem elgondolkodhatnátok, hogy talán annak kéne örülni hogy mennyit fejlődött ez a sport az utóbbi időben, és ez igen is annak köszönhető, hogy van egy pár ember aki rengeteg áldozatot hoz ezért a sportért.Ennek köszönhető,hogy Miskolcot ,a Dunaújvárosban,Fehérváron ekkorát javult a hoki.Tényleg annak örülnék, ha legalább 3 csapat meg tudná szorongatni az AV19 csapatát (magyar szinten).Hajrá..........Ne egymást cseszegessétek .....
Uteapu 2012.03.18. 13:06:01
@qwertzuiop05: Bizony, bizony ez hallatlan pimaszság és még buszoztatjátok is az urakat!:))
polarbears 2012.03.18. 13:30:36
@Pözsó: te vagy SZÁNALMAS TE SUTTYÓ!!!
ilyenkor kinyílik a nemlétező bicska a zsebembe,mekkora egy tapló vagy!
ilyenkor kinyílik a nemlétező bicska a zsebembe,mekkora egy tapló vagy!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 13:33:39
@polarbears:
off
Ilyenkor inkább tízig számolni és hagyni, csöndben nyíljon az a bicska. Komment pedig csak utána!
;)
on
off
Ilyenkor inkább tízig számolni és hagyni, csöndben nyíljon az a bicska. Komment pedig csak utána!
;)
on
Uteapu 2012.03.18. 14:22:04
@OliBLOOD: Annyira vártatok már a régi derbyk hangulatára, hogy nem akartunk beleavatkozni.:))
qwertzuiop05 2012.03.18. 14:33:14
Újabb jó hír.
Se Popovics, se Bonar nem lesz ma. Gyakorlatilag hiányzik az első másfél sorunk.
De sebaj, így még értékesebb lesz a győzelem!:o)
Hajrá Macik!
Se Popovics, se Bonar nem lesz ma. Gyakorlatilag hiányzik az első másfél sorunk.
De sebaj, így még értékesebb lesz a győzelem!:o)
Hajrá Macik!
Sűrűhaj 2012.03.18. 14:49:44
Popovics játszik
Xardas 2012.03.18. 15:14:19
@Uteapu: Megijedtek :))))))
volvo03 2012.03.18. 15:31:42
Sziasztok! Munro direkt nem játszik már idén esetleg sérült vagy Bálizs-t akarják meccsbe hozni a vb-előtt? köszi ha tudja vki
a. Bárd 2012.03.18. 15:53:41
@Fermentátor: Ne a digi kommentátorától tájékozódj, mi is győztünk az idei szezonban Csíkszeredában :)
Zergling 2012.03.18. 15:54:53
@Pözsó: Öregem, Te vagy a tréfa.
Nem vagyok Miskolc-drukker, de személy szerint nagyszerűnek tartom, hogy végre egy új csapatot köszönthetünk a döntőben.
Egri úr és még sokan mások áldozatos munkával jó húsz év alatt felépítették a hokit Miskolcon.
Ha a többi nagyvárosunkban (nyilván nem Fehérvárra és Dunaújvárosra gondolok) is ilyen munka folyna, nem itt tartana a magyar hoki.
Nem vagyok Miskolc-drukker, de személy szerint nagyszerűnek tartom, hogy végre egy új csapatot köszönthetünk a döntőben.
Egri úr és még sokan mások áldozatos munkával jó húsz év alatt felépítették a hokit Miskolcon.
Ha a többi nagyvárosunkban (nyilván nem Fehérvárra és Dunaújvárosra gondolok) is ilyen munka folyna, nem itt tartana a magyar hoki.
Zergling 2012.03.18. 15:59:47
Vicces lesz az ikerharc, Láda Balázs az egyik oldalon, a másikon Láda Péter :)
qwertzuiop05 2012.03.18. 16:05:53
@Uteapu: Betegségről tudok, bár már minden hírnek az ellenkezőjét is olvastam, úgyhogy nem mondtam semmit, azt is csak halkan!:o)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 16:14:08
@Zergling: Öregem..."Ha a többi nagyvárosunkban (nyilván nem Fehérvárra és Dunaújvárosra gondolok) is ilyen munka folyna, nem itt tartana a magyar hoki"...ezt a burkolatlan "pöstözést" nem hagyhatom szó nélkül. Nem a miskolciakat megbántva, de sajnos ugyanazt látom most Miskolcon, mint pár éve újpesten, talán egy fokkal jobb, mert van egy jó edzőjük és a "hazai" soruk is többet van jégen, mint nálunk anno volt. Viszont korosztályos szinten sehol, de azt nagyon! Ezért érzem egy kicsit csalókának ezt a miskolci szereplést. Ha kipukkan a pénzeszsák, nem lesz kiből indítani csapatot, mert aki nem miskolci "lokálpatrióta", az nem fog ott játszani amatőr státuszban, az tuti. De nem a miskolciakat akarom én bántani, sőt, okozzanak minél nagyobb meglepetést a döntőben!
Öregem, nézzél már szét, az utóbbi 10-12 évben, honnan kerültek válogatottba emberek (a nevelő egyesületüket nézd, ne csak a Volánodat) Meg fogsz lepődni, mert találni fogsz bőven Fejér megyén kívülről is!
Ma, Hajrá Macik!
Öregem, nézzél már szét, az utóbbi 10-12 évben, honnan kerültek válogatottba emberek (a nevelő egyesületüket nézd, ne csak a Volánodat) Meg fogsz lepődni, mert találni fogsz bőven Fejér megyén kívülről is!
Ma, Hajrá Macik!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 16:27:57
@a. Bárd: Ok, bocs, ebben tévedtem (bár annyi igaz, hogy a DAB "csak" egyszer verte meg őket "oda-vissza"), valóban győztetek ellenük itt is és ott is.
Attól persze még a Csíkszereda nem volt pofozógép...
Attól persze még a Csíkszereda nem volt pofozógép...
Zergling 2012.03.18. 16:53:58
@Ringleader:
BTW én is budapesti vagyok, és most nem is BP-re gondoltam (a nyilvánvaló gondok ellenére), hanem azokra a vidéki városokra, ahol már csarnok is van, de a hokiélet még nem jelentős.
Nem kell egyből plafonon lenni.
BTW én is budapesti vagyok, és most nem is BP-re gondoltam (a nyilvánvaló gondok ellenére), hanem azokra a vidéki városokra, ahol már csarnok is van, de a hokiélet még nem jelentős.
Nem kell egyből plafonon lenni.
Uteapu 2012.03.18. 17:02:40
@eszel59: Hát mit tudnak csinálni, ha náluk nincs csomagtartós könyvtár.:)
moszkvicssluszkulcs 2012.03.18. 17:08:29
Szimpatikus Dab-os megnyilvánulások. Persze, ahogy egész évben el voltak telve magukkal... mint ha ők csinálták volna a Passzát szelet...
Tisztelet a kivételnek.
Ma estére Hajrá Macik aztán lesz ami lesz. Mindenesetre előre is bocsánat a Dab-osoktól, hogy mi is a jégen leszünk.
Tisztelet a kivételnek.
Ma estére Hajrá Macik aztán lesz ami lesz. Mindenesetre előre is bocsánat a Dab-osoktól, hogy mi is a jégen leszünk.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 17:12:02
@moszkvicssluszkulcs: Azt én megértem, hogy kicsit rosszul esik a dunaújvárosi szurkereknek, hogy a sorsolás szeszélyei folytán nem ők lehetnek ott a döntőben. Hiszen a Bikák jobb csapat a Jegesmedvéknél.Jogos, valóban érezhetik, hogy kicsit igazságtalan a sors. Ugyanakkor vak is, hiszen, nem részlehajlás történt. Nem azért ilyen a kiírás, hogy az a Maciknak kedvezzen.
Azonban ez van, ez a kész helyzet: Volán vs MJJSE. Itt és most valóban csak ez a két csapat az érintet.
Azonban ez van, ez a kész helyzet: Volán vs MJJSE. Itt és most valóban csak ez a két csapat az érintet.
Pözsó 2012.03.18. 17:20:26
@eszel59: Kannásbor fogyasztás ezennel befejezve :)
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2012.03.18. 17:41:12
@exL:1: Az a bajom a miskolci döntőbejutással, hogy csak a kiírás miatt került oda és nem azért mert a 2. legerősebb hazai csapat.
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2012.03.18. 17:46:08
@cornwall:Nem csak savanyú, hanem nagyon bosszantó!
Elég gáz, ha nemzetközi kupában nem a legerősebb csapat vesz részt amelyik vállalni tudja.
Elég gáz, ha nemzetközi kupában nem a legerősebb csapat vesz részt amelyik vállalni tudja.
a. Bárd 2012.03.18. 17:57:19
@Pentele: De most őszintén. A rájátszásos (vagy sorsolásos) sportágaknál ez elég gyakran előfordul, tök felesleges ezen rugózni. Hosszú távon úgyis kiegyenlítődnek ezek a dolgok
a. Bárd 2012.03.18. 18:03:35
Már a legelején kijön a sebességkülönbség a két csapat között, Vas Marci pihen bottal akasztásért
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.03.18. 18:03:50
@Pentele: Szerencsésebb lett volna, ha az alapszakasz-első választhatott volna ellenfelet az elődöntőre, méghozzá az EBEL negyeddöntő befejezése után...
Az milyen lett volna - figyelem, erős csúsztatás jön ;-) -, ha a Fradi az ötödik meccsen egy-két szerencsés góllal megveri a Miskolcot... Vö. Kontinentális Kupa indulás...
Az milyen lett volna - figyelem, erős csúsztatás jön ;-) -, ha a Fradi az ötödik meccsen egy-két szerencsés góllal megveri a Miskolcot... Vö. Kontinentális Kupa indulás...
bandog 2012.03.18. 18:13:35
Van valahol a jk.-ön kivül valami közvetítés?
Szerencsésebb az lett volna,ha nem bízunk a Volán Ebel szereplésében ennyire vakon. ;)
Szerencsésebb az lett volna,ha nem bízunk a Volán Ebel szereplésében ennyire vakon. ;)
OliBLOOD 2012.03.18. 18:21:03
@Pentele: Lehet ezen rugózni, de nem fog semmi sem változni. A szezonban mi megmutattuk mit tudunk. Majdnem összejött a kontinentális kupa final four, végigsöpörtük a MOL rájátszást (alapszakaszban azonos pontszámmal zártunk a HSC-vel), Kupában pedig gólt sem kaptunk. Mindezt a Nationalliga mellett.
Van mire büszkének lenünk ebben az évben (is).
Van mire büszkének lenünk ebben az évben (is).
bandog 2012.03.18. 18:22:05
@Uteapu: Nem gondoltam volna,2 újjal meg nem tudok olyan gyorsan gépelni. :)
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 18:22:10
off
Azért még bízom benne, hogy az 1-7-es tippem nem számíthat majd utólag túlzó optimizmusnak...
on
Azért még bízom benne, hogy az 1-7-es tippem nem számíthat majd utólag túlzó optimizmusnak...
on
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 18:24:13
@OliBLOOD: A MOL Liga döntőjében azért nem volt olyan hangos a panaszkodás amiatt, hogy a másik ágon nem a legjobb csapat került be oda... ;)
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2012.03.18. 18:24:41
@jacint70: Életemben most először szurkoltam a fradinak. :)))
2 éve a Mol-liga döntő kiírásán hergeltem fel magam. Az is egy döbbent rossz lezárás volt.
Egy jó sorozat (alapszakasz) után ilyen komolytalan kiírásokkal nagyon sok nézőnek elveszik a kedvét az egésztől.
2 éve a Mol-liga döntő kiírásán hergeltem fel magam. Az is egy döbbent rossz lezárás volt.
Egy jó sorozat (alapszakasz) után ilyen komolytalan kiírásokkal nagyon sok nézőnek elveszik a kedvét az egésztől.
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2012.03.18. 18:27:10
@OliBLOOD: Persze ez így van! De akkor is szétrobbanok főleg, ha nem lesz Konti Kupa ez miatt! :)
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 18:29:16
a macik boldogok lehetnek, ha megússzák 10 gól alatt a mai meccset... a Konti Kupában meg még az sem biztos, hogy elindulnak, ahhoz azért pénz is kell... de ha el is indulnak, 1 kört sem élnek túl (meg valószínűleg győzelmet sem húznak be egyet se)
bandog 2012.03.18. 18:33:39
Döntő ide,döntő oda,a Volán legalább a Miskolc ellen pihentethetné az összes légiósát.Fülembe cseng egy fehérvári szurker megállapítása a 2. elődöntös meccs után,:"Ezek a meccsek hasznosak a válogatott gerincét adó Volánnak és a többi magyar csapatnak is."
Nos tényleg...
Nos tényleg...
OliBLOOD 2012.03.18. 18:36:07
@ViscaelBarcelona90: Miért ne indulnának el? Ha a 2. körbe csatlakoznak (ahogy az elmúlt években a magyar csapatok) akkor ők is a továbbjutásért fognak küzdeni.
Fejezzük már be ezt a hisztit, mert már engem zavar (főleg egy kiemelkedően sikeres év után). Miskolciak had örüljenek a harmadik ezüstjüknek, a fehérváriak pedig a bajnoki címüknek. Számunkra vége a szezonnak, örüljünk az elért sikereinknek és készüljünk a VB-re.
Fejezzük már be ezt a hisztit, mert már engem zavar (főleg egy kiemelkedően sikeres év után). Miskolciak had örüljenek a harmadik ezüstjüknek, a fehérváriak pedig a bajnoki címüknek. Számunkra vége a szezonnak, örüljünk az elért sikereinknek és készüljünk a VB-re.
Xardas 2012.03.18. 18:41:49
@OliBLOOD: Ugyanezt akartam én is írni ha nem lennék lusta hozzá. :) Majd jön a versenykiírás és majd ott kell csapkodni az asztalt az illetékes személyeknek.
brainska (törölt) 2012.03.18. 18:42:58
@kazoli: ezt osztom, teljesen jogos. a Mackók együttese minden döntőbeli eredménytől függetlenül büszke lehet a szezonjára - és csak remélni tudom, hogy ezzel a (vélhetően) három ezüsttel újabb támogatókat tudnak bevonni annak érdekében, hogy tovább erősödjön a Keleti Fellegvár. ha valami, hát ez a magyar hoki érdeke, mármint persze szerintem.
Spigott 2012.03.18. 18:43:47
Nem a Miskolc tehet a kiírásról, nem kellene rajtuk elverni a port, bár a Volán megteszi, ahogy látom
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 18:44:23
Szerintem a Fehérvár a legjobb magyar csapat. Mégis, jelen állás szerint - a kiírások és a részvételi szándékok, ill. az elért teljesítmények alapján - a Dunaújváros a szezon legeredményesebb hazai csapata: 2 arany és 1 bronz, szemben a Fehérvár 1-1 aranyával (azt hiszem, ezt megelőlegezhetjük nekik...:)) és bronzával. Büszkének kell lenni erre - mert van mire!
brainska (törölt) 2012.03.18. 18:47:00
@Zergling: és milyen szépen mutatna egy Láda-Láda bunyó :)
Uteapu 2012.03.18. 18:48:27
A jegesmedve nem eszik mézet, de ha mégis, nem kéne epét csöpögtetni bele.
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 18:49:16
@OliBLOOD: a kérdésedre ott a válasz a kommentemben... ha a 2. körbe csatlakoznak be, akkor esetlegesen egy holland, belga, lett vagy kazah bajnok ellen esélyük sem lesz - a holland bajnoktól még mi is kikaptunk és a Csíkszereda sem járt sokkal jobban, a lett és kazah bajnoktól is nagyon simán kikapott a legerősebb csapatával, és azért a MOL-elődöntő ellenére a Csíkszereda erősebb mint a Macik... persze, ha hoznak még egy-két légióst + a Volántól egy-két "nélkülözhető játékost"... de azért maradjunk már a földön, és nézzük már reálisan a dolgokat... :)
1 drukker 2012.03.18. 18:52:43
@bandog: Szerintem (nem bántva senkit) fontos, hogy a Volán megmérkőzzön a DAB-bal és a Macikkal is. Nem az elvárható eredmények miatt, hanem azért, hogy mindenkinek (a szurkolóknak is) tiszta legyen a kép, hogy a csapata hol tart - illetve a válogatottság szempontjából - mik az alapvető elvárások az oda törekvő játékosokkal szemben. Az eredményeket mindenkinek saját magának kell értékelnie. Én leginkább a Volánt láttam eddig élőben, a DAB-ot neten keresztül figyeltem illetve egy élő mérkőzést láttam tőlük. A Macik sajnos kiestek a látó mezőmből. Őket majd Fehérváron megnézem élőben.
brainska (törölt) 2012.03.18. 18:53:21
@Fermentátor: köszönöm, köszönjük, minden ironikus felhang nélkül.
Spigott 2012.03.18. 18:55:46
Miskolci gól, gratula érte :)
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 18:56:08
Hoppá-hoppá! :)
A böcsület megvédve! :)
1-4
A böcsület megvédve! :)
1-4
Spigott 2012.03.18. 18:56:48
A rutinos rókák, Ritó és Szilágyi hozták össze, a gólt Godóék kapták.
a. Bárd 2012.03.18. 18:57:04
@ViscaelBarcelona90: Most ezt úgy mondod, mintha mi állandó tagjai lennénk a harmadik körnek, pedig nem sokszor jutunk el oda mi se.
Elég egy kezem, hogy összeszámoljam
Elég egy kezem, hogy összeszámoljam
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 19:00:38
@a. Bárd: nem is indultunk olyan qrva sokszor a konti kupában, de idén mégis bizonyítottunk... aki reálisan gondolkodik az belátja, hogy a maciknak az idei 2. körös csoportokban még annyi esélye sem lett volna (és nem is lesz), mint nekünk vagy a csikieknek... ellenben, ha jövőre is mi indulnánk, akkor szinte megint garantált lenne a 3. kör, mert bizonyítottuk, hogy helyt tudunk állni...
2012.03.18. 19:01:28
Ez a gól feljogosít a KontiKupára.
A fanyalgók szüljenek sünt!
A fanyalgók szüljenek sünt!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 19:03:06
@ViscaelBarcelona90: "...aki reálisan gondolkodik az belátja, hogy a maciknak az idei 2. körös csoportokban még annyi esélye sem lett volna (és nem is lesz), mint nekünk vagy a csikieknek..."
Jogos. Én például olyannyira reálisan gondolkodom, hogy nem csak ezt látom be, hanem azt is, hogy februárban a Csíkszereda ellen sem volt semmi esélyünk.
Jogos. Én például olyannyira reálisan gondolkodom, hogy nem csak ezt látom be, hanem azt is, hogy februárban a Csíkszereda ellen sem volt semmi esélyünk.
vladiv 2012.03.18. 19:03:28
a jkv linket kuldjetek el legyszives!
a. Bárd 2012.03.18. 19:05:58
@ViscaelBarcelona90: Nem látom, jövőre miért lenne garantált a harmadik kör. Idén is kellett hozzá egy nagy raklap szerencse.
Az élet nem áll meg attól, hogy nem kontikupázunk jövőre
Az élet nem áll meg attól, hogy nem kontikupázunk jövőre
Uteapu 2012.03.18. 19:06:18
@ViscaelBarcelona90: Tehát mindenki latolgassa az esélyeit és ha úgy látja,ne induljon, hagyja abba, minek csinálni.
Spigott 2012.03.18. 19:06:24
Sofron egyenlített (a harmadban)
Theutus 2012.03.18. 19:08:36
@ViscaelBarcelona90: nemtom minek kell a Konti Kupán lovagolnod
1. a bajnoki kiírást elfogadtuk illetve javasoltuk, hogy így legyen
2. a Macik döntőbe jutottak, mi nem
bocs, de mi a f@szt nem értesz ezen?
zárójelben tenném hozzá, hogy a Maciknak a döntő igazi hokiünnep, te meg ennek a közepébe rondítasz bele
ha mindenképpen kontikupázni akarsz, majd tedd akkor, amikor időszerű lesz /igaz akkor sem lesz kisebb butaság/
1. a bajnoki kiírást elfogadtuk illetve javasoltuk, hogy így legyen
2. a Macik döntőbe jutottak, mi nem
bocs, de mi a f@szt nem értesz ezen?
zárójelben tenném hozzá, hogy a Maciknak a döntő igazi hokiünnep, te meg ennek a közepébe rondítasz bele
ha mindenképpen kontikupázni akarsz, majd tedd akkor, amikor időszerű lesz /igaz akkor sem lesz kisebb butaság/
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 19:11:11
@Fermentátor: hát én a macikat azért nem tartottam teljesen esélytelennek a csíkiek ellen, bár tény, hogy én is csíki továbbjutást gondoltam... de a szeredai játékosok a saját gondolkodásmódjukkal (elhitték, hogy meg van a továbbjutás 2-0 után) saját magukat verték meg - és ezzel most nem a macik érdemeit akarom csorbítani...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.18. 19:12:59
@ViscaelBarcelona90: Persze, volt esélyük a Maciknak. No, de reálisan? Pláne 0-2, 0-2-nél... ;)
bazilika 2012.03.18. 19:13:12
ez ennyi 4 sima es meg rendesek bent maradnak 10 en belul
bazilika 2012.03.18. 19:15:48
na en nemejtek konnyet amiskolcert azert a fardi megleckeztette oket
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 19:16:05
@Fermentátor: a realitások talaján maradva úgy gondoltam, hogy 3-1 lesz a csíkieknek...
predátor 2012.03.18. 19:17:48
Már elég régen voltam fent a Blogon kommentelni, most pótlom elolvastam a korábbi hozzá szólásokat. Elsőként is gratulálok a Miskolcnak a döntőbe jutáshoz. Kiváncsi vagyok a Volán elleni szereplésére, de az 1.harmad nem sok jót sejtet. A 2. már kiegyenlítetnek tünik.
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 19:24:32
@Uteapu: és akkor mi van? :D én meg majd válaszolok neki xD
vostark 2012.03.18. 19:24:39
@ViscaelBarcelona90: legjobb módszer ha nem írsz neki semmit hátha elmegy
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 19:26:45
@vostark: jó ezzel én is tisztában vagyok én is... de kíváncsi vagyok arra az érvekre :D
moszkvicssluszkulcs 2012.03.18. 19:33:17
Úr Isten mennyi troll van itt...
moszkvicssluszkulcs 2012.03.18. 19:34:18
Mielőtt megkérdeznétek mennyi, megmondom, hogy kettő. Legalább is ennyien szennyezik itt a légkört. Ki így, ki úgy...
Szamovár 2012.03.18. 19:35:30
Szerintem meg egyszerűen Hajrá Volán!
meg Hajrá Macik!
és különösen Hajrá Magyarok!
meg Ria Ria Hungária!
és éljen a jégkorong!
meg Hajrá Macik!
és különösen Hajrá Magyarok!
meg Ria Ria Hungária!
és éljen a jégkorong!
zsozsi68 2012.03.18. 19:38:47
@ViscaelBarcelona90: Kb. úgy fog érvelni, mint Te, csak ő primitívebb. Viszont Barca szurkolóként egyre kellemetlenebbnek érzem a kommentjeidet.
bandog 2012.03.18. 19:48:36
@moszkvicssluszkulcs: Névnélkül trollozni elég férfiatalan dolog.Légy korrekt és nevezd meg őket. ;)
Spigott 2012.03.18. 19:49:33
A tudósítást olvasva a Volán nagyon visszavett a harmadik harmadra
predátor 2012.03.18. 19:49:44
@1 drukker: Egyetértek veled, a Volán elleni meccsekből lehet megállapítani, hogy a többi csapat hol tart, és a válogatotba igyekvő játékosok ez egy felmérő, egy mérce, hovvá kell fejlődniük.
A DAB.-bal és az elődőntővel kapcsolatban egy két megjegyzés. Az egész éves teljesítményük jó volt a gratula a MOL és a MK. győzelemhez, valamint a Kontinentális Kupában való jó szerepléshez. A bajnoki elődöntővel a DAB.-bal kapcsolatban egy kis hiányérzetem van, az idei évben gyengében teljesített a Volánnal szemben mint tavaly. Pedig azt vártam, hogy idén jobban megszorítja a Volánt, nagyobb erőkifejtésre készteti, de csalódnom kellet. Pedig, ha meg akarják szorítani, és fel akarnak zárkozni az Ő szintükre, valamint a válogatottban akarnak szerepelni, és kiszorítani a Volánban szereplő játékosokat akkor ellenűk kellene bizonyítani.
A DAB.-bal és az elődőntővel kapcsolatban egy két megjegyzés. Az egész éves teljesítményük jó volt a gratula a MOL és a MK. győzelemhez, valamint a Kontinentális Kupában való jó szerepléshez. A bajnoki elődöntővel a DAB.-bal kapcsolatban egy kis hiányérzetem van, az idei évben gyengében teljesített a Volánnal szemben mint tavaly. Pedig azt vártam, hogy idén jobban megszorítja a Volánt, nagyobb erőkifejtésre készteti, de csalódnom kellet. Pedig, ha meg akarják szorítani, és fel akarnak zárkozni az Ő szintükre, valamint a válogatottban akarnak szerepelni, és kiszorítani a Volánban szereplő játékosokat akkor ellenűk kellene bizonyítani.
Spigott 2012.03.18. 19:52:56
Ahogy látom egyébként szép, békés meccs, két-két kiállítással. Műkori, de volt ilyen nálunk is :))
Szamovár 2012.03.18. 19:55:31
Szerintetek lehozza a kapust a Miskolc?
Spigott 2012.03.18. 19:56:49
Magó játszik egyébként vajon?
Xardas 2012.03.18. 19:57:14
Magó 0 pont :()
Spigott 2012.03.18. 20:00:07
Gratula a miskolci fiataloknak a gólhoz, de ez a reális sajnos a Volán ellen :/
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 20:02:07
@Zergling: Félreértettelek....bocsánat, hosszú volt a hétvége!
A gondolat többi részét viszont továbbra is úgy látom. Ne legyen igazam!
A gondolat többi részét viszont továbbra is úgy látom. Ne legyen igazam!
Theutus 2012.03.18. 20:36:07
off:nemtom ki nézett bele az orbanisztán-loki látványsport rangadóba?
förtelmes volt
förtelmes volt
moszkvicssluszkulcs 2012.03.18. 20:37:37
@Theutus: én megpróbáltam belenézni, de elaludtam...
zsozsi68 2012.03.18. 20:49:30
@moszkvicssluszkulcs: Fehérváriként is nézhetetlen borzalom volt. Mondjuk nem is néztem... A két trollal egyetértek. @Theutus: Orbanisztán nem egy ország?
a. Bárd 2012.03.18. 20:57:22
@Theutus: én néztem.
Klasszikus példája annak amit mindig mondok, a kapus nem mezőnyjátékos, ha az lenne akkor a mezőnyben játszana, ezért csak takarítson a kapu előtt minél hamarabb, ne kezdjen el vagánykodni.
amúgy tényleg nehezen nézhető meccs volt. (bár a semlegesek labdarúgó szurkolók nem hiszem, hogy élvezettel végignéznek egy MOL Liga meccset, ha nem szurkolsz senkinek, az is unalmas tud lenni)
Klasszikus példája annak amit mindig mondok, a kapus nem mezőnyjátékos, ha az lenne akkor a mezőnyben játszana, ezért csak takarítson a kapu előtt minél hamarabb, ne kezdjen el vagánykodni.
amúgy tényleg nehezen nézhető meccs volt. (bár a semlegesek labdarúgó szurkolók nem hiszem, hogy élvezettel végignéznek egy MOL Liga meccset, ha nem szurkolsz senkinek, az is unalmas tud lenni)
ViscaelBarcelona90 2012.03.18. 20:58:12
@Theutus: bele-bele nézegettem, és erősen megkérdőjeleződött bennem, hogy tényleg ez a két csapat-e Magyarország 2 legjobb focicsapata?
Xardas 2012.03.18. 21:04:56
@Theutus: orbánoton vagy fideszoton nem orbánisztán :) Csak így kis betűvel :)))
centreville 2012.03.18. 22:01:21
@Pözsó: Szánalmas vagy Te!Mi legalább még jégen vagyunk,Te meg szerencsétlen ha jeget akarsz látni,akkor ki kell nyitnod a hűtőszekrényeteket( ha van egyáltalán)!
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.18. 22:14:25
Wétéefizdisz? Előbb kontikupa, aztán meg foci? Indul a trollibusz! Pfejj.. =)
kerusz 2012.03.18. 22:29:15
@Pentele: Így van! És ha még azt is tudnád, hogy a kiírásoknak ezt a részét senki nem erőlteti kívülről a csapatokra, akkor szúrnád tökön magad.
predátor 2012.03.18. 22:29:45
A mai meccs alapján úgy érzem az idei Miskolc gyengébb csapat lett a tavalyi szezonhoz képest lehet, hogy tévedek, vagy a Volán lett erősebb. Mondjuk, úgy érzem a Miskolc tavalyi légiósai összeségében jobb teljesítményt nyújtottak a MOL ligában és a bajnokságban mint az ideiek. Lehet most sok szurkoló megkövez ezért, de Nagy Gergő most bebizonyíthatná, hogy érdemes-e a válogatottságra és arra, hogy a Volánnál nem csak a 4. sorba való játékosnak való volt. Mivel a sokszor nagyképű kritikus nyilatkozatai miatt nem lopta be a kedvenceim közé. A Volánban a pályán nem bizonyította be a teljesítményével, hogy az előtte lévő sorokban szereplőknél jobb játékos, még ha a tehetsége alapján többre hívatott is. Most a Miskolcban 1. soros játékosként bebizonyathatja a Volán ellen, hogy többre hívatott!
kerusz 2012.03.18. 22:32:24
@ViscaelBarcelona90: És ha a Miskolc elindul aKonti Kupában, netán még meg is fogjaállni a helyét, akkor mi lesz? Visszaszívod, majd az összes világfájdalmadat? Nem akarok régi sebeket feltépni, de tavaly pl. a Dab sem volt túl sikeres Mariborban. Annyit valószínűleg a Macik is össze tudnak hozni bármikor.
kerusz 2012.03.18. 22:35:12
@ViscaelBarcelona90: Sőt, tavaly a Maribortól is kikaptatok. Pedig azt a meccset elvi okokból is jó lett volna hozni.
kerusz 2012.03.18. 22:39:37
@Spigott: pont olyan meccs volt, mint a Ti első elődöntőtök a Volán ellen. Az ellenfél látványosan erős tisztelete nyilvánvaló volt, hogy úgy mondjam. Szerintem lesz ez még jobb is, biztos nem fog megártani ez a 4...7 meccs a miskolci játékosoknak.
Spigott 2012.03.19. 10:00:26
@kerusz: valóban, ezért is írtam, hogy volt ilyen nálunk is :) az biztos, hogy nem árt a miskolciaknak négy ilyen meccs, de nem vagyok benne biztos, hogy lesz jobb, szorosabb meccs. Talán, ha Salugát ismét összerakják.
leonov 2012.03.19. 10:05:17
Már az is egy orvosi csoda és mentális vasakarat volt, hogy a Fradi ellen tudott játszani.
Bonar sincs a toppon és Popovics sem.
Ha mindenkit szemügyre veszünk, akkor gyakorlatilag az egész csapatot lehetne küldeni rehabilitációra.
Bonar sincs a toppon és Popovics sem.
Ha mindenkit szemügyre veszünk, akkor gyakorlatilag az egész csapatot lehetne küldeni rehabilitációra.
leonov 2012.03.19. 10:12:29
A tegnap esti beszélgetés konklúziója az volt, hogy bizony kellenek az ilyen meccsek, mert ha a játékos rá van kényszerítve, hogy ne egyet, hanem kettőt toljon a korival(különben lemarad), akkor bele fog szokni. Sok nagy zakó van a folyamat elején, de csak ez képezheti a fejlődés alapját.
Nem vagyunk a Fehérvár szintjén szinte semmiben sem. Ám hat év alatt jutottunk el idáig. Még van két-három lukas korosztály, de aztán már adott lesz a csapat miskolci gerince. Persze, a jól húzó 'légiósokra akkor is nagy szükség lesz.
Nem vagyunk a Fehérvár szintjén szinte semmiben sem. Ám hat év alatt jutottunk el idáig. Még van két-három lukas korosztály, de aztán már adott lesz a csapat miskolci gerince. Persze, a jól húzó 'légiósokra akkor is nagy szükség lesz.
leonov 2012.03.19. 10:13:56
No, előre Fehérvárra!
gogosz 2012.03.19. 11:32:12
@leonov: Sok sikert Nektek! Rángassátok meg az oroszlán bajszát!
ViscaelBarcelona90 2012.03.19. 15:04:41
@kerusz: ha egy kicsit tisztában lennél a dolgokkal, akkor tudnád, hogy abban a csoportban egyedül a HSC Csíkszeredával lehettünk partiban, és meg is vertük őket... :) akkor a Maribor és a Karaganda is erősebb csapatnak számított (a Maribor talán még most is az, a Karaganda-ról meg csak annyit, hogy a 2012/2013-as szezonban csatlakozna a KHL-hez és már csak az anyagiak hiányoznak) - és a Karaganda csak a gólkülönbség miatt nem jutott tovább, a csíkiek gólkülönbsége jobb volt - kicsit meg is lepődtem, hogy meg tudták verni a Maribort...
Spigott 2012.03.19. 15:25:52
@ViscaelBarcelona90: Hááát, az a Maribor egy ificsapat volt gyakorlatilag, hatalmas égés volt, hogy kikaptunk tőlük. Nem megbántva az újpestieket, de körülbelül olyan volt, mintha tőlük kaptunk volna ki. A Karaganda ellen kellett egy adag mázli is a HSC-nek, de nagyon jól felkészültek, míg mi a jelek szerint arra a fordulóra nem annyira.
ViscaelBarcelona90 2012.03.19. 16:02:09
@Spigott: hmmm.... valóban nem volt a legerősebb csapat, de azért ificsapatnak nem igazán mondanám, mert pl. az ellenünk 2 gólt szerző Zemva 28 éves volt, a Zupanc 23, a Verlic 23, a Ferlez 25, a Potocnik 23, és ezek a játékosok az idei felnőtt keretben is szerepelnek, bár tény, hogy sok volt a fiatal, és lehet, hogy győznünk kellett volna... de az az állításom megállja a helyét, hogy a HDK Maribor ettől függetlenül erősebb, mint a DAB (mondjuk most szívesen megnéznék egy Maribor-DAB meccset, talán szeptembertől lesz rá lehetőség)...
De most látom, hogy az egyik csapat nevét elírtam, mert az uccsó mondatba nem a Maribor nevét akartam írni, hanem a Karaganda-t, mert az volt az igazi meglepetés
De most látom, hogy az egyik csapat nevét elírtam, mert az uccsó mondatba nem a Maribor nevét akartam írni, hanem a Karaganda-t, mert az volt az igazi meglepetés
OliBLOOD 2012.03.19. 16:21:38
@ViscaelBarcelona90: Te jó ég. Én a helyszínen néztem végig a meccseket, a Maribor kb. a Volán farmmal volt azonos erősségű. Nagy égés volt, hogy nem sikerült őket megvernünk.
kerusz 2012.03.19. 21:51:03
@ViscaelBarcelona90: :))))) Zseniális!