Újabb kemény próba előtt a Dab.Docler 2012.03.03. 13:18 Hblog
Újabb kemény próba előtt a Dab.Docler
2012.03.03. 13:21: Theutus
168 komment
Címkék: magyar kupa döntő negyeddöntők lundh nationalliga lindqvist
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr384286095
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
benő16 2012.03.03. 20:43:48
Na most hiányoznak azok a kihagyott helyzetek!
Spigott 2012.03.03. 20:47:49
Nika is ilyen hülyeséget már...
Harcsavadász 2012.03.03. 20:50:54
Ez meg már a fáradtság. Jöhet a "nagy Volán" versus "nagy Dab" izmolás. Sok bunyó lesz megjósolom előre.
Spigott 2012.03.03. 20:51:45
kapuvas :( majd újabb kiállítás tőlünk :(
Xardas 2012.03.03. 20:52:03
@Spigott: 2x is :(
a. Bárd 2012.03.03. 20:52:31
Erről beszéltünk meccs előtt. Ennyi kiállítással és fegyelmezetlenséggel nehéz lesz
fránya hazai kapuvas
fránya hazai kapuvas
Voitih 2012.03.03. 20:58:10
Ennyi kiállítás, beszarok komolyan. Legyen már agyunk
Spigott 2012.03.03. 20:58:15
ketten vagyunk a kapussal szemben és kihagyjuk, majd kiállíttatjuk magunkat ismélt. Ilyen fegyelmezetlenül nem lehet...
Spigott 2012.03.03. 20:59:13
még egy kiállítás... Most nem azért, de ez lófasz nem volt.
Xardas 2012.03.03. 20:59:20
NAgyon durva ahogy nyomják ezeket a pumuklikat :(
2012.03.03. 21:00:18
Most kiderül, hogy ez egy osztrák liga és a bírók is osztrákok!
2012.03.03. 21:01:04
Én ezt befejeztem, szemenszedett csalás az egész!
Xardas 2012.03.03. 21:01:13
El is ment szerintem. 3-1 Innen nem jövünk vissza. Saját magunk hülyeségeinek köszönhetjük
Voitih 2012.03.03. 21:01:30
Büdös kurva picsába. Nem hiszem el, hogy mindkét csapatunk a speciális játékok miatt esik ki az osztrák bajnokságokból...:(
Spigott 2012.03.03. 21:01:39
be is ütötték, ez itt ment el... Ilyen fegyelmezetlenül nem lehet játszani. Velebny, Nika, Tyom, Lali azért nem nyeretlen kétévesek, most mégis olyanokat csinálnak, amiért serdülőben kivágnák őket a csapatból...
Harcsavadász 2012.03.03. 21:01:44
Én lehívnám a csapatot, ez teljesen felesleges, ilyen birói nyomás alatt nincs sportértéke ennek a valaminek.
a. Bárd 2012.03.03. 21:03:28
@Spigott: egyetértek. Ha befejezzük a fegyelmezetlenségeket, még vissza lehet jönni a meccsbe
balci73 2012.03.03. 21:04:18
Ezt nem hiszem el!!! Ezt csinálták a bírók a FEHÉRVÁR meccsen és most megint! Gyerekek!
Hagyjuk ezeket az osztrák bajnokságokat! ezek még mindig a monarchiában élnek! Kell ez nekünk újra!!??? Mocskos labancok...
Hagyjuk ezeket az osztrák bajnokságokat! ezek még mindig a monarchiában élnek! Kell ez nekünk újra!!??? Mocskos labancok...
Theutus 2012.03.03. 21:05:44
@Voitih: ez a meccs nem a speciális játékok miatt megy el, hanem azért mert megmutattuk, hogyan nem lehet eredményesen játszani, egy csomó felesleges, gyermeteg hiba és kiállítás
nem a bírókat kell szidni, ebben a harmadban sajnos a fejekben volt rohadt nagy baj
nem a bírókat kell szidni, ebben a harmadban sajnos a fejekben volt rohadt nagy baj
JoAzUgyse 2012.03.03. 21:06:57
Nem tudom mit vártatok sorozatban a harmadik meccsen, 4 óra alvás és 12 óra buszozás után, ahol az ellenfél hasonló tudású csapat mint mi és otthon játszik.
Theutus 2012.03.03. 21:06:57
@balci73:teljesen feleslegesen bírózol, csak a saját hülyeségünkön múlott a dolog, a labancok meg köszönték szépen és éltek a lehetőségekkel amiket adtunk nekik
balci73 2012.03.03. 21:09:05
@a. Bárd: Ha befejezzük a fegyelmezetlenségeket akkor az azt jelenti, hogy nekünk nem lehet ütközni, nekünk nem lehet odaszúrni, nekünk nem lehet megvédeni a kapust.... Így semmi esetre sem lehet egy hoki meccset megnyerni egy azonos képességű csapattal szemben!!! Ezt nagyon jól tudják a bírók is! Most talán 3-1 nél megnyugszanak, de ne legyenek illúzióid ha lő egy gólt a DUV, újra elkezdik!! A helyes magatartás a következő: Minden rossz helyen lévő bírói helyezkedést pattintot lövéssel kell jutalmazni és aztán sürű elnézést kérni...
OliBLOOD 2012.03.03. 21:09:17
@a. Bárd: Azt azért tegyük hozzá, hogy ami nálunk befújható azt be is fújják, míg a túloldalon csak a nagyon kötelezőt fújják.
Ugyebár nekünk nem fújták be a kettős előnyt, a túloldalon kevesebbért is simán.
Ugyebár nekünk nem fújták be a kettős előnyt, a túloldalon kevesebbért is simán.
balci73 2012.03.03. 21:10:56
@Theutus: Igen? Akkor nézd meg az elmúlt meccsek jegyzőkönyveit....
2012.03.03. 21:11:09
Nem egyenlő mércével fújnak ez biztos. Kiegyenlített párharcban ez úgy tűnik a mérleg nyelve.
Harcsavadász 2012.03.03. 21:12:47
@Theutus: Kérdezd már meg a Sevelát holnap, mi a véleménye erről a kérdéskörről, tisztelt Theutus.
balci73 2012.03.03. 21:13:46
@Theutus: Azokon a meccseken is ez a két csapat játszott, de az nem az utolsó meccs volt....
icelove 2012.03.03. 21:13:57
bocs, mr látom, hogy előbb is feltették.
Persze ne bírozzunk, de nagyon érzékenyek a bírók. (Büntető, kettős emberelőny...)
Ahogy jóapám mondta, a bíró gólt nem tud szerezni. Csak alkalmat rá
Persze ne bírozzunk, de nagyon érzékenyek a bírók. (Büntető, kettős emberelőny...)
Ahogy jóapám mondta, a bíró gólt nem tud szerezni. Csak alkalmat rá
bandog 2012.03.03. 21:15:06
Játszani kell és minél fegyelmezettebben.A lehető legkevesebb esélyt adni arra,hogy befújják a hazait.Sokszor azt sem tudják a labancok,hogy hol a korong,ha éppen a játékkal foglalkozunk.
balci73 2012.03.03. 21:15:20
Mindegy! Csináljunk hokit itthon!!!
Annak van értelme... Ennek kevésbé...
Annak van értelme... Ennek kevésbé...
2012.03.03. 21:15:40
@Theutus: elfogult vagy, rossz irányba. Lehet dühöngeni, hogy ezt mondtam, de a tények makacs dolgok, te meg azokkal vitatkozol. És ez itt pláne rosszul hangzik.
balci73 2012.03.03. 21:16:18
Kinek akarjuk megmutatni??? Ott lesz DIV.I.: ott kell megverni ezeket!! IS!!!!
2012.03.03. 21:17:12
Nem azt kell nézni, hogy melyik kiállítás jogos, hanem azt hogy egyenlően fújna-e? Itt nem az biztos!
OliBLOOD 2012.03.03. 21:18:12
@Theutus: Így van, csak ha ugyanazt a mércét alkalmazná a bíró mindkét oldalon, akkor lett volna legalább egy kettős előnyünk, plusz még 3-4 kiállítás az osztrákoknál.
balci73 2012.03.03. 21:20:07
@lbsz: Egyébként biztos hogy az osztrák bírók nem objektívok.. És azt gondolom a ha ez a magyar bajnokság lenne a magyar bírók is ezt csinálnák! Elég csak megnézni egy korosztályos magyar meccset... Ott is mindig lejt a pálya... Tisztelt bíró urak... Csak egy profi bíró tud pártatlan lenni!! Abból pedig elég kevés van itthon is...
balci73 2012.03.03. 21:20:45
AZZAL ZÁRNÁM HOGY HAJRRRRÁÁÁÁÁ ÚJVÁROSSS!!!
balci73 2012.03.03. 21:22:18
na ez a kapu előtti tiszta akasztás ez nem volt 2 perc ugye.... NEVETSÉGES EZ AZ EGÉSZ...
balci73 2012.03.03. 21:27:46
RODI SHORT egy igazi honosított osztrák paraszt ember!!! Tapsoljuk meg!
Spigott 2012.03.03. 21:31:28
helyzetkihasználás kriminális...
balci73 2012.03.03. 21:32:46
@Spigott: fejben lenulláztak minket! Már alig hisszük el hogy tudunk gólt lőni!!!
balci73 2012.03.03. 21:34:59
Mindig két ember áll a centerünkön! meg kéne találni honnan hiányzik ember!
Harcsavadász 2012.03.03. 21:36:34
Nem hiszem el hogy nem tudunk venni 2 db 108kg kanadait aki hülyére veri ököllel ezeket a nagyképű (Kanadai-Labanc) vegyes alakulatot.
balci73 2012.03.03. 21:37:44
Szegények már tényleg alig mernek ütközniű! Minden korong a VEU-é a palánknál!
exL:1 2012.03.03. 21:38:49
Lehet jobb lett volna beáldozni a magyarkupát a mai meccs miatt.Utólagos okoskodásnak tűnik,de tétmeccs+buszozás+tétmeccs+buszozás miatt nem volt idő regenerálódni.A játékosok is emberek ,nem pedig gépek. Kár érte
Spigott 2012.03.03. 21:39:27
Osztrákok már csak védik a harmadukat, mi meg darálunk, de kevés elképzeléssel.
balci73 2012.03.03. 21:39:55
@Harcsavadász: :-))) Adjuk össze az árát!! :-)) Elég volna két FINN legény is!
Esetleg KLicskó? Nem tudom tudnak-e korcsolyázni? Annyi elég lenne!!!
Esetleg KLicskó? Nem tudom tudnak-e korcsolyázni? Annyi elég lenne!!!
balci73 2012.03.03. 21:41:19
Érdekes így 3:1 nél milyen sportszerűek lettünk.. A Bírók megfogták ezt a durva meccset.
Spigott 2012.03.03. 21:43:34
miért kell még a jó lövőhelyzetnél is jobbat keresni? abból nem lesz gól :(
moszkvicssluszkulcs 2012.03.03. 21:45:01
Ezen a meccsen kiderült, hogy a DAB-osok sem gépek, emberből vannak, tehát hibáznak, fáradnak, stb...:(
a. Bárd 2012.03.03. 21:46:25
úgy fest idén ennyi volt az osztrák bajnokság. De a szezon legfontosabb meccsei még csak most jönnek
Spigott 2012.03.03. 21:48:41
Nem érdemeltünk továbbjutást, minden idegenben lejátszott meccsünkön sokat tettünk azért, hogy kiessünk. Remélem a tanulságokat levonjuk...
balci73 2012.03.03. 21:50:02
Gratulálok a DUNAÚJVÁROSNAK!!! SZÉP SZEZON VOLT!
moszkvicssluszkulcs 2012.03.03. 21:52:16
Mindenesetre a sógorok örülhetnek, magyartalanították a bajnokságaikat.
Innen távolról úgy tűnik, hogy a DAB beáldozta a NL-t, a MOL és a Kupa kedvéért.
Hisz, ha a MOL alapszakaszában többször játszanak odaát a nagycsapattal, akkor pályaelőnyben kezdhették volna a rájátszást. Akkor pedig más lett volna a leányzó fekvése.
A kupa esetében pedig megint eljátszották a 3 nap 3 meccs történetet, de valljuk be,hogy nem mindegy kivel van a 3. meccs. Ellenünk elég volt, a sógorokkal szemben nem...
Innen távolról úgy tűnik, hogy a DAB beáldozta a NL-t, a MOL és a Kupa kedvéért.
Hisz, ha a MOL alapszakaszában többször játszanak odaát a nagycsapattal, akkor pályaelőnyben kezdhették volna a rájátszást. Akkor pedig más lett volna a leányzó fekvése.
A kupa esetében pedig megint eljátszották a 3 nap 3 meccs történetet, de valljuk be,hogy nem mindegy kivel van a 3. meccs. Ellenünk elég volt, a sógorokkal szemben nem...
Rossonero_HUN 2012.03.03. 21:53:13
Sajnálom! Marad a DAB-AV19 birkózás,amire azért nagyon kíváncsi leszek.
a. Bárd 2012.03.03. 21:53:56
Ezt a meccset az első harmadban meg lehetett volna fogni, akkor sokkal jobbak voltunk, de a helyzeteket megint nem lőttük be. Ezután saját butaságunk és fegyelmezetlenségünk miatt sokat voltunk hátrányban és Feldkirch kőkeményen kihasználta, utána meg már semmi átütő erő nem volt bennünk. Nem lehet végigpörögni 3nap alatt 3 meccset úgy, hogy közben buszozunk 1000km-t.
Mindenképpen dolgozni kell még a helyzetkihasználáson, a szabálytalanságok csökkentésén (főleg a támadó és semleges harmadokban), valamint a speciális játékokon
Mindenképpen dolgozni kell még a helyzetkihasználáson, a szabálytalanságok csökkentésén (főleg a támadó és semleges harmadokban), valamint a speciális játékokon
check 2012.03.03. 21:55:47
Sajnálom a csapatot, de azért a csíkosok ma megdolgoztak a pénzükért. Olival értek egyet, nem a kiállítások jogosságán, hanem az azonos mércén vitatkoznék. A jelek szerint hatottak a folyamatos duruzsolások, a meccs hátralevő részében nem szövegeltek az osztrákok (mert úgy fújtak, ahogy). Mindemellett az első harmadban megvoltak a lehetőségeink, nem éltünk velük, a végén meg csak mentünk.
nem baj, így rápihenhetünk a Volánra, ennyi előnye van a dolognak.
nem baj, így rápihenhetünk a Volánra, ennyi előnye van a dolognak.
a. Bárd 2012.03.03. 21:56:00
@moszkvicssluszkulcs: egy fenékkel két lovat nem lehet megülni. Várható volt, hogy valamelyik fronton lyukra futunk
De attól még szép szezon volt és a legjobb rész még csak most jön :)
De attól még szép szezon volt és a legjobb rész még csak most jön :)
balci73 2012.03.03. 21:58:22
Nem kell nekünk ez az osztrák liga!!! Higyjétek el! AZT gondolom hogy egy pár év múlva kb. (8-ra gondolok) olyan erős lesz a HOKI bázis mo-on, hogy símán vinnénk odaát a lécet, de akkor már nem lesz kihívás. A MOL liga erős lesz és a válogatott szöv. kap. 4-5 csapatból válogathat. Az fontosabb lenne, hogy korosztályos csapatok nevezzenek az osztrák, szlovák ligába ott lehet acélosodni...
OliBLOOD 2012.03.03. 22:00:20
@moszkvicssluszkulcs: Ez azért hülyeség.
Pályaelőnyhöz elegendő lett volna ha a KAC csapatát verjük (3:0-ra vezettünk is), illetve ha nem hullajtunk pontokat a bécs ellen. Farmcsapattal is kötelező pontok voltak ezek.
Kupában nem játszhattunk más csapattal, le volt adva a két csapat névsora. Mit kellett volna tennünk? Szándékosan kiesni a kisvolán ellen?
Ne feledd, hogy a MOL győzelem után vertük a Feldkirch csapatát. Nem jött össze a csoda, de nem vallottunk szégyent. Nem volt semmilyen beáldozás.
Pályaelőnyhöz elegendő lett volna ha a KAC csapatát verjük (3:0-ra vezettünk is), illetve ha nem hullajtunk pontokat a bécs ellen. Farmcsapattal is kötelező pontok voltak ezek.
Kupában nem játszhattunk más csapattal, le volt adva a két csapat névsora. Mit kellett volna tennünk? Szándékosan kiesni a kisvolán ellen?
Ne feledd, hogy a MOL győzelem után vertük a Feldkirch csapatát. Nem jött össze a csoda, de nem vallottunk szégyent. Nem volt semmilyen beáldozás.
icelove 2012.03.03. 22:01:07
nem elég ugyan olyan erősnek lenni. Itt abszolute auslanderek voltunk. És ezt minden szempontból érzékeltették. Szereztek egy "felkészületlen" jogászt, aki nem aktuális kiírást lobogtat, megzavarva a fejeket, teljesen fair play módon nyernek egy sorsdöntő meccset úgy, hogy az Innsbruck az egész bajnokságban nem kapott ki nullára. Akkor mi játszunk itthon először. És mivel mindenki hozta a hazai meccsét, mi örülnénk.
Négybe kerülésért már jár pénz. A magyar Kupáért nem tudom mi jár. Jövőre ezt is át lehet gondolni a versenynaptár kialakításánál.
Hát van mit elemezni.
Négybe kerülésért már jár pénz. A magyar Kupáért nem tudom mi jár. Jövőre ezt is át lehet gondolni a versenynaptár kialakításánál.
Hát van mit elemezni.
Uteapu 2012.03.03. 22:02:11
Ez azért irtó kemény volt eddig. Egy átlag családban ennyi távollét, ilyen kifacsart állapot, tulajdon képen még váló ok is lehet.:) Nem vallottatok szégyent, ráadásul értékes tapasztalatok birtokába jutott a csapat. Én csak gratulálni tudok, a szimpátiám a csapattal szemben,még inkább megerősítést nyert.
balci73 2012.03.03. 22:02:18
A ZVEZDA pl a magyar korosztályos ligákban tartja fenn a fejlődést, lévén nincsenek SERBIÁBAN mértékadó csapatok! Ott most kezd kialakulni a Fehérvár effektus. Persze egy fecske nem csinál igazi nyarat.. telet meg főleg...
Da-weed 2012.03.03. 22:03:32
@check: magam is valami rápihenős taktikát sejtek a mai meccs eredménye mögött...az mégsem járja, hogy csak a DAB legyen fáradt az OBI. elődöntőben... =))
Theutus 2012.03.03. 22:03:55
szerintem sem beáldoztuk az NL-t, egyszerűen így jött ki a lépés
kicsit örülök is neki, mert a Volán ellen és mellette párhuzamosan az NL-ben játszani nem lett volna egyszerű
kicsit örülök is neki, mert a Volán ellen és mellette párhuzamosan az NL-ben játszani nem lett volna egyszerű
Theutus 2012.03.03. 22:05:54
@icelove: majd nézd meg annak az Innsbrucki meccsnek a jegyzőkönyvét...a kapura lövési arány 50:kevés volt az Innsbrucknak
Theutus 2012.03.03. 22:09:36
nyah...annyi maradt hátra, hogy gratuláljak a csapatnak az NL szerepléshez is
arra mindenképpen jó volt, hogy játszhattunk erős ellenfelekkel is mérkőzéseket amelyeken nem vallottunk szégyent
az NL meccsekkel együtt a terhelése is olyan volt a csapatnak, amilyen még soha, ebből a jövőre nézve biztosan profitálni fognak
és tanulság az is, hogy jobb csapatok ellen nem lehet fegyelmezetlenül játszani, mert bukta a vége
arra mindenképpen jó volt, hogy játszhattunk erős ellenfelekkel is mérkőzéseket amelyeken nem vallottunk szégyent
az NL meccsekkel együtt a terhelése is olyan volt a csapatnak, amilyen még soha, ebből a jövőre nézve biztosan profitálni fognak
és tanulság az is, hogy jobb csapatok ellen nem lehet fegyelmezetlenül játszani, mert bukta a vége
icelove 2012.03.03. 22:10:31
@Theutus: akkor is fenntartom, hogy a toronymagasan legtöbb gólt lövő Innsbrucknak megvoltak a helyzetei, de a pontosság és a koncentráltság nem volt ott. Senkinél az egész csapatból... Hihető
Bencito 2012.03.03. 22:11:34
Egy kérdés maradt az idei szezonra: Amikor a Fehérvár elindult az EBELben akkor feljutottunk, idén elindult a DAB Nationalligaban feljutunk?
Lazlee 2012.03.03. 22:13:46
@Bencito: én megelégszek a bentmaradunkkal is. :)
Uteapu 2012.03.03. 22:14:16
@a. Bárd: Nem számít. Amióta erről felvilágosítottak a reggeli páleszt is cumis üvegből fogyasztom.:)
Bencito 2012.03.03. 22:17:44
@Lazlee: Jogos, de merjünk nagyot álmodni! :)
JoAzUgyse 2012.03.03. 22:19:09
@Theutus: Nem valószínű, hogy az Innsbruck feladta volna direkt a pályelőnyét.
Lazlee 2012.03.03. 22:27:52
Öröm: a nagycsapat játszhat a volánnal.
bánat: a farmnak akkor idénre ennyi.
ha netán kiesnénk, KontiKupának is annyi... ->öröm: (valszeg) Miskolc is kipróbálhatja -> vagy ha netán a 3.körösre hoztuk fel nemzetünket, akkor még tán a Volán is megpróbálhat túlszárnyalni minket. :D
bánat: a farmnak akkor idénre ennyi.
ha netán kiesnénk, KontiKupának is annyi... ->öröm: (valszeg) Miskolc is kipróbálhatja -> vagy ha netán a 3.körösre hoztuk fel nemzetünket, akkor még tán a Volán is megpróbálhat túlszárnyalni minket. :D
Uteapu 2012.03.03. 22:28:24
@Bencito: Nekem ez a merjünk nagyot álmodni nem igazán jön be. Álmodtam már pl.Sandra Bullockkal is, de csak a szomszédasszony jött össze, és azért is sokat kellett dolgozni. Egyet lehet tenni a hokisainknak is,DOLGOZNI.
Theutus 2012.03.03. 22:34:17
@JoAzUgyse: szerintem sem...
én azt nem értem, hogy kis hazánkban miért nem lehet azt elfogadni, hogy azért is vereséget lehet szenvedni, mert adott pillanatban jó az ellenfél
miért kell mindig valamilyen külső körülménybe kapaszkodni
a Feldkirch egyrészt a pályaelőnye miatt ment tovább velünk szemben, másrészt pedig azért, amit az edzőjük lenyilatkozott az első kinti meccs előtt: akkor van esélyük, ha türelmesen és fegyelmezetten játszanak, jól alkalmazzák a forecheckinget és eredményesen játsszák az emberelőnyös szituációkat
érzésem szerint többet megvalósítottak a kért taktikából, mint mi
abba felesleges belemenni, hogy mi lett volna, ha...mert amikor elindultunk az NLben is tudtuk, hogy sűrű lesz a szezon
a mutatott játéka alapján a szezonkezdethez képest szerintem az osztrákok is magasabb polcra helyezték a Dabot és ez a legfontosabb
én azt nem értem, hogy kis hazánkban miért nem lehet azt elfogadni, hogy azért is vereséget lehet szenvedni, mert adott pillanatban jó az ellenfél
miért kell mindig valamilyen külső körülménybe kapaszkodni
a Feldkirch egyrészt a pályaelőnye miatt ment tovább velünk szemben, másrészt pedig azért, amit az edzőjük lenyilatkozott az első kinti meccs előtt: akkor van esélyük, ha türelmesen és fegyelmezetten játszanak, jól alkalmazzák a forecheckinget és eredményesen játsszák az emberelőnyös szituációkat
érzésem szerint többet megvalósítottak a kért taktikából, mint mi
abba felesleges belemenni, hogy mi lett volna, ha...mert amikor elindultunk az NLben is tudtuk, hogy sűrű lesz a szezon
a mutatott játéka alapján a szezonkezdethez képest szerintem az osztrákok is magasabb polcra helyezték a Dabot és ez a legfontosabb
Spigott 2012.03.03. 22:44:08
Ez van, ha az nso jegyzőkönyvből dolgozik :DDDDDD
1. HARMAD
Jól kezdte a mérkőzést a DAB.Docler a vorarlbergi sportcsarnokban, hiszen már a hatodik perc végén megszerezte a vezetést a Feldkirch ellen: Peterdi Imre asszisztját Lubos Velebny váltotta gólra. Az első harmadban továbbnövelhette volna előnyét a magyar együttes, Hegyi Ádám azonban büntetőt hibázott, így maradt az egygólos vezetés. 0–1
1. HARMAD
Jól kezdte a mérkőzést a DAB.Docler a vorarlbergi sportcsarnokban, hiszen már a hatodik perc végén megszerezte a vezetést a Feldkirch ellen: Peterdi Imre asszisztját Lubos Velebny váltotta gólra. Az első harmadban továbbnövelhette volna előnyét a magyar együttes, Hegyi Ádám azonban büntetőt hibázott, így maradt az egygólos vezetés. 0–1
Theutus 2012.03.03. 22:55:00
az NS netes és írott formájának színvonala is folyamatosan romlik, lassan már nincs hová
sajnos
sajnos
predátor 2012.03.03. 23:15:41
Eddig nem szóltam hozzá, mert a meccset néztem, most bepótlom. Előbb elolvastam a többi kommentet, egy részükkel egyetértek, ugyan azt éreztem most a DAB meccsén mint múltkor a Volán meccsén ezek a labancok, úgyanúgy elfújták (elcsalták) a meccset a hazaiak javára. A jegyzökönyv szerint a Feldkirch ellen 14 perc kiállítást itéltek
1. harmadban 8 perc, ebből 4 perc páros kiállítás verekedésért, 2. harmadban 4 perc, ebből 2,5 perc PP., 3.harmadban 2 perc, a DAB ellen 1.harmad 4 perc, páros kiállítás verekedésért, + egy bűntető, 2. harmad 14 perc kiállítés ebből 2 teljes perc, átfedéssel PP2., 0,5 perc 4:3 ellen, 3.harmad 0 perc bűntetés!!! Na ez az egész furcsa. Mérkőzés (0:1,3:0,0:0) harmadok. Az első kapott gól PP1.,5 másodpercel azután, hogy kettős hátrány letelt, 2 gól, buli kapás lővés 30 másodpercel az első kapott gól után, 3. gól 4:3 ellen!!!
Ezek a 2.-dik harmadban befújt kiállítások, melyekből 2 gólt kaptunk eldöntötték a mérkőzést. Az osztrákok nagyon akarták, hogy se a Volán az EBEL-ben, se a DAB a National Ligában ne jusson tovább, ennyire utálnak minket, vagy ennyire félnek tőlünk!!!
Na ennyit a bíráskodásról, és a mérkőzés befolyásolásról!!! Sajnálom mind a két csapat kiesését, így ezután már a bajnoki rangadókra lehet készülni és hangolni. Remélem parázs, és jó mérkőzések lesznek, majd ezt követően jól felkészülni a VB-re, és ott nemes bosszút állni a szlovénokon és az osztrákokon, meg kellene verni őket, hogy egyik se jusson fel az A csoportba.
Hajrá Magyar Jégkorong!!!
1. harmadban 8 perc, ebből 4 perc páros kiállítás verekedésért, 2. harmadban 4 perc, ebből 2,5 perc PP., 3.harmadban 2 perc, a DAB ellen 1.harmad 4 perc, páros kiállítás verekedésért, + egy bűntető, 2. harmad 14 perc kiállítés ebből 2 teljes perc, átfedéssel PP2., 0,5 perc 4:3 ellen, 3.harmad 0 perc bűntetés!!! Na ez az egész furcsa. Mérkőzés (0:1,3:0,0:0) harmadok. Az első kapott gól PP1.,5 másodpercel azután, hogy kettős hátrány letelt, 2 gól, buli kapás lővés 30 másodpercel az első kapott gól után, 3. gól 4:3 ellen!!!
Ezek a 2.-dik harmadban befújt kiállítások, melyekből 2 gólt kaptunk eldöntötték a mérkőzést. Az osztrákok nagyon akarták, hogy se a Volán az EBEL-ben, se a DAB a National Ligában ne jusson tovább, ennyire utálnak minket, vagy ennyire félnek tőlünk!!!
Na ennyit a bíráskodásról, és a mérkőzés befolyásolásról!!! Sajnálom mind a két csapat kiesését, így ezután már a bajnoki rangadókra lehet készülni és hangolni. Remélem parázs, és jó mérkőzések lesznek, majd ezt követően jól felkészülni a VB-re, és ott nemes bosszút állni a szlovénokon és az osztrákokon, meg kellene verni őket, hogy egyik se jusson fel az A csoportba.
Hajrá Magyar Jégkorong!!!
2012.03.03. 23:32:04
Hát ezt is nagyon sajnálom... szerintem kicsit rossz így. DE nézzük a jó oldalát, ezek a meccsek tapasztalatot, gyakorlatot és egy magasabb szintű játéklehetőséget adnak a DAB-nak és így a magyar játékosoknak, ennek köszönhetően évről évre jobb lesz szeretett sportágunk :)
Valahogy így tudtam elfogadni a Volán kiesését is.
Valahogy így tudtam elfogadni a Volán kiesését is.
kerusz 2012.03.04. 00:04:48
@icelove: Én meg remélem, hogy jövőre sem fogjuk a Nationalligához meg az EBEL-hez alakítani a magyar versenynaptárat. Elvi okokból sem.
A Dab kellemesebb ellenfelet kaphatott volna, ha nem kap ki a KAC farmtól (ezt a bravúrt rajta kívül a legjobb nyolc között végzett csapatok közül senki nem tette meg), vagy ha a Silver Capitals ellen nem hullajt el 8 (nyolc) pontot. A negyeddöntős csapatok közül a Silver Capitals a Dab elleni 8 ponton kívül a Kapfenbergtől vett el 6 pontot, az ATSE Graztól meg 1 pontot, mindenki más oda-vissza verte őket. Szóval, ezek azért teljesíthető penzumok lettek volna.
A Dab kellemesebb ellenfelet kaphatott volna, ha nem kap ki a KAC farmtól (ezt a bravúrt rajta kívül a legjobb nyolc között végzett csapatok közül senki nem tette meg), vagy ha a Silver Capitals ellen nem hullajt el 8 (nyolc) pontot. A negyeddöntős csapatok közül a Silver Capitals a Dab elleni 8 ponton kívül a Kapfenbergtől vett el 6 pontot, az ATSE Graztól meg 1 pontot, mindenki más oda-vissza verte őket. Szóval, ezek azért teljesíthető penzumok lettek volna.
hüjeliba 2012.03.04. 10:58:11
kerusz-nak abszolúte igaza van. A DAB csak magának köszönheti,hogy nem lett meg a pályaelőny.
A szomszédok úgy látszik jobban ismernek minket, mint gondoltuk, az osztrák jégkorong blogon, a szezon előtt 4.-5. helyre várták az újoncot, mi meg azt mondtuk, hogy áááá lesz ez sokkal jobb is, de azt már lusták voltunk megnézni, hogy mennyire sűrű lehet a végén a program.
A jelen helyzetnek egy pozitív hozadéka van , a DAB- VOLÁN elődöntőbe már nem zavar bele semmi.
A szomszédok úgy látszik jobban ismernek minket, mint gondoltuk, az osztrák jégkorong blogon, a szezon előtt 4.-5. helyre várták az újoncot, mi meg azt mondtuk, hogy áááá lesz ez sokkal jobb is, de azt már lusták voltunk megnézni, hogy mennyire sűrű lehet a végén a program.
A jelen helyzetnek egy pozitív hozadéka van , a DAB- VOLÁN elődöntőbe már nem zavar bele semmi.
bagyula 2012.03.04. 12:00:55
Hogy ne csak Volan meccsekre irjak. Gratulalok a DAB-nak, mostanig oriasi szezont hoztak ossze es sajnalom nagyon a kiesest a NL PO-bol. Az OB1 elodontoben meg nyerjen a jobbik csapat! Legalabb kiderul, hogy kik erdemelik meg a valogatottban valo szereplest. Hajra magyar es szekely jegkorong!
benö51 2012.03.04. 12:04:26
@kerusz: Jó lenne, ha meg lehetne csinálni. Találj gyorsan még 2-3 jó csapatot 40 magyar felnőtt játékossal. Has meg van akkor nem kell elengedni a DAB-ot és a Volánt, hisz erős magyar bajnokság van 7 csapattal, és hozzá jön még a Mol liga külsős csapatai. Szerintem ez még csak álom sajnos.
kerusz 2012.03.04. 12:35:45
@benö51: Nem értem, mi lehetne jó, ha meg lehetne csinálni?
benö51 2012.03.04. 13:45:55
@kerusz: Én meg remélem, hogy jövőre sem fogjuk a Nationalligához meg az EBEL-hez alakítani a magyar versenynaptárat. Elvi okokból sem.
Erre gondoltam. szerintem most még muszáj nézni ezt a két bajnokságot is, hogy minden magyar csapat a legjobbjaival tudjon játszani.
Erre gondoltam. szerintem most még muszáj nézni ezt a két bajnokságot is, hogy minden magyar csapat a legjobbjaival tudjon játszani.
Theutus 2012.03.04. 15:20:55
@benö51: ebben egyébként tévedsz szerintem
a magyar szövetségnek elsősorban a hazai bajnokság érdekeire kellene figyelni - igaz ezt már régóta így kellett volna
ha egy csapat másik irányba kacsingat, akkor vegye ezt tudomásul
ha mindig arra figyelnek, hogy mi történik a hazai berkeken kívül, akkor itthon soha nem lesz semmi
mondom ezt annak ellenére, hogy mi is erősen érdekeltek vagyunk ebben
egyébként te is könnyen belátnád kerusz igazát, ha egy pillanatra elfelejtenéd, hogy nem a saját csapatod érdekeit kell a többi fölé helyezni
a magyar szövetségnek elsősorban a hazai bajnokság érdekeire kellene figyelni - igaz ezt már régóta így kellett volna
ha egy csapat másik irányba kacsingat, akkor vegye ezt tudomásul
ha mindig arra figyelnek, hogy mi történik a hazai berkeken kívül, akkor itthon soha nem lesz semmi
mondom ezt annak ellenére, hogy mi is erősen érdekeltek vagyunk ebben
egyébként te is könnyen belátnád kerusz igazát, ha egy pillanatra elfelejtenéd, hogy nem a saját csapatod érdekeit kell a többi fölé helyezni
kerusz 2012.03.04. 15:21:08
@benö51: Miért?
Az utolsó 100 komment: