Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2240) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1672) Miskolc (1505) nhl (4900) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1300) válogatott (2213) vb (2361) videó (2120) Összes címke

1-0-ról folytatódnak a Mol Liga-elődöntők

2012.01.30. 11:39: leonov

1-0-ról folytatódnak a Mol Liga-elődöntők 2012.01.30. 11:33 F. Kapus

201 komment

Címkék: mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr423976533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

....s estifény 2012.01.30. 20:43:56

@Zsiraf.Remete: Megeszi a spori a dabosk műeséseit, van ilyen.

budapestijeti 2012.01.30. 20:55:25

Azari, hátrányból! Bazilika most 2x sír...! :)

Dinó 2012.01.30. 21:04:28

@moszkvicssluszkulcs: "tisztátalan székely stb." hmmm. a cerkád vége vágott?

budapestijeti 2012.01.30. 21:05:50

@Dinó: Mindenkié az, különben nem tudnál brunyálni! Na, akkor ezt befejezheted! :(

budapestijeti 2012.01.30. 21:06:40

@Uteapu: Hallom a neten keresztül is... ! :)

Uteapu 2012.01.30. 21:20:32

Valahogy így kell hozzáállni egy mérkőzéshez. Gratula mindkét csapatnak!

budapestijeti 2012.01.30. 21:26:33

Brassónak nagy esélye volt, a Bikáknak meg vasakarat.
@Dinó: Nem, de közel jársz! :P

OliBLOOD 2012.01.30. 21:29:53

Kiszenvedtük a mait, de ez is ugyanannyit ér mint a tegnapi. Ne felejtsük, hogy 3 nap alatt ez volt a 3. tétmeccsünk és mindet sikerrel vettük.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.30. 22:01:45

Gratulálok a mai győzteseknek, nem véletlenül végeztek az alapszakaszban ott, ahol. Nyilván a vesztesek a 3. meccsen mindent meg fognak tenni, de nem látom esélyét annak, hogy a 2 legjobb csapatot megtréfálják.

Sűrűhaj 2012.01.30. 22:14:58

Ez szörnyű volt, de nagyon. És volt egy olyan érzésem, hogy Szereda nem 100%-on ment.
Budai nagyon kevésnek tűnik a kapuban, ehhez a feladathoz. Legalábbis eddig.
Olyan erőtlennek, beleszarósnak tűnt a csapat. Igazi lepkefing kategória.

DE jön a csütörtök, össze kell kapni magunkat és megpróbálni nyerni!!!
Nem lesz könnyű, de Hajrá Macik!!!

kerusz 2012.01.30. 22:37:01

@Dinó: csak zárójelben: a tisztátalan az ebben a mondatban ugyanúgy a hoki jelzője volt, mint a székely... :-)

SC4ever 2012.01.30. 22:42:00

Jó hogy nem láttátok, mit csinált a Miskolc a bemelegítés alatt.
Szégyen... a köbön.

Vincenzo90 2012.01.30. 22:49:35

@SC4ever: "Vérszagra..." s a többi. Mi volt?

Theutus 2012.01.30. 22:54:38

lejátszottuk a szokásos tv-s meccsünket
a lényeg, hogy behúztuk

Vincenzo90 2012.01.30. 22:56:08

@kerusz: Mondjuk ezt meglehetősen nehéz így értelmezni, nem is feltételezem, hogy az lett volna a szándék amit írtál.

Én egyébként úgy gondolom, hogy a Steauával játszott sok éles, érzelmileg túlfűtött meccs(én erre tudom csak fogni, másra nem) miatt ragadt némi kívánatlan stílus a csíki hokisokra, de ez egyre inkább eltűnőben van. Pár éve megértettem volna ezt a kirohanást, ma már nem. Tényleg volt sok fölösleges, és értelmetlen keménység a székely hokiban, legalábbis én is ezt láttam, mikor első jópár alkalommal láttam a Szeredát játszani, de ez bőven elkopott. Jöhet a meg nem értésből, érteni nem akarásból adódó fikaáradat! :)

Uteapu 2012.01.30. 22:58:09

@Theutus: Mi a baj? Jó meccs volt, jó ellenféllel, remek gólokkal.

SportClub 2012.01.30. 22:58:18

@Vincenzo90: Az volt, hogy Gergő folyamatosan provokálta a mieinket, majd Gógának is beszólt, aki megijesztette vállal, de hozzá nem ért, aztán szökött egyből neki. Fodor volt a másik, de Hruby kb. háromszor ültette le, meg még egy-két miskolcit. Meg Popovics hozzá ütött a tétlenül álló Kozuchhoz. Én kb. ennyit láttam, mert nagy volt a bonyodalom (én sem hittem a két szememnek), Hruby végülis rendet csinált:)) Olyan volt ez, amikor az új-zélandiak rögbibe csinálják a hákát, a másik csapat meg szembe vele adja a replikát:D Szinte minden játékos a kezdőkörben, egyik csapat egyik felén, másik a másikon. Aki átmerészkedett az kapott:)

SportClub 2012.01.30. 23:01:15

*mármint Nagy Gergő szökött:P De egész meccsen ilyen volt, sőt mindkét meccsen folyamatosan inzultálta Hurtajt, aki szerencsére nem ült fel ennek. Meg mutogatott ezt-azt mindenfele.

Theutus 2012.01.30. 23:01:45

@kiralyfi: számítottunk Bartzen kimaradására, sőt beszéltünk is róla
egyébként Rajcak sztem ma a Brassó legjobbja vagy egyik legjobbja volt, míg Bartzen tegnap játékban eléggé szürke volt

Vincenzo90 2012.01.30. 23:01:50

@SportClub: Geri úgy látszik nagyon szerepelni vágyik új csapatában. Most végre valaki lehet, és szerintem nem akar megragadni Miskolcon. Bárcsak Fehérváron is szerepelni akart volna -persze nem így... Én szorítok neki, de valamiért nem lepődöm meg, hogy főszereplő volt.

(ugye a Gergő= N. Gergő)

SportClub 2012.01.30. 23:06:13

@Vincenzo90: A tehetsége biztos megvan, de szerintem fejben nagyon kevés, főleg az ilyen meccsekhez.

Lazlee 2012.01.30. 23:06:35

@Uteapu: nem bántásiból, de arrafelé ez jó meccsnek számít mostanság, erre meg nem.
pláne az elmúlt két nap után.

mindensetre nagyon szép küzdeniakarásról tanúskodott mindkét csapat, míg a Miskolc... nem.

Theutus 2012.01.30. 23:07:22

@Uteapu: nincs különösebb baj, kicsit több volt ma a hiba, de behúztuk és ez a lényeg

Sűrűhaj 2012.01.30. 23:08:08

@SportClub: Látom Ti vagytok a Szeredai Angels. Mi pedig az ördögök a pokolból:-)

a. Bárd 2012.01.30. 23:08:25

Kínlódás volt a mai meccs, jóformán semmi nem jött össze, minden ki-, el-, rossz helyre pattant, látszott hogy a 3. meccsünk volt 3 nap alatt.
Szerencsére a harmadik harmadra a Brassó is elfáradt és fordítani tudtunk.

Remélem a brassóiak épségben hazaérnek, üde színfolt volt a jelenlétük a hétvégén

a. Bárd 2012.01.30. 23:10:00

@a. Bárd: természetesen az utsó mondat a szurkolóknak szólt :)

Theutus 2012.01.30. 23:10:16

@Lazlee: külső, félig-meddig pártatlan szemlélőként valszeg jobban lehetett élvezni a mai meccset, mint a tegnapit

Theutus 2012.01.30. 23:10:50

@a. Bárd: a csapatuk is érjen haza épségben:)

SportClub 2012.01.30. 23:12:02

@Sűrűhaj: Szinte szóról szóra egy ilyen választ vártam, nem kellett csalódnom. Nem állítottam, csak leírtam amit ténylegesen láttam:)

Lazlee 2012.01.30. 23:16:28

@SportClub: "Már a bemelegítésnél elszabadultak az indulatok, fő kezdeményezője ki más lehetett volna, mint Nagy Gergő."
legalább 3 nevet előbb felsorolnék, ha tippelnem kéne.

Lazlee 2012.01.30. 23:20:31

@SportClub: kivennék 5 szót a mondatból.

SportClub 2012.01.30. 23:20:59

@Lazlee: Ha tippelnem kellett volna a tegnapi meccs előtt tudva, hogy ma bemelegítésnél lesz egy kis csetepaté, akkor én se rá tippelek, hanem Bonarra. Viszont már a tegnapi meccs után toronymagas esélyessé lépett volna elő:D

SportClub 2012.01.30. 23:24:06

Na de nem akarom én itt magamra haragítani az egész miskolci szurkolót. Azok a vendég szurkolók, akik Szeredába ellátogattak többet érdemeltek volna, hisz egész meccsen lelkesen biztatták övéiket, még 7-0-nál is elhangzott a Hajrá Miskolc:)

Uteapu 2012.01.30. 23:24:19

@Theutus: Így van, ahogy mondod, jobban lekötött a mai. Azért ilyen sorozat mellett nem kéne ilyen szigorúnak lenni velük szemben. A szurkolásban is volt lepattanó, elpattanó, mellélőtt.:)

Theutus 2012.01.30. 23:31:30

@Uteapu: sztem nem voltam szigorú, inkább a megkönnyebbült jelzőt használnám
bár végig hittem abban, hogy fordítani fogunk a harmadik harmadban
igaz 6-3 volt a tippem a szünetben /Rajcak és a bíró megfosztottak a helyes tipptől:)/

Uteapu 2012.01.30. 23:34:12

@Theutus: Soha nagyobb veszteség ne érjen.:)

Theutus 2012.01.30. 23:36:17

@Uteapu: annyi történt különben, hogy fejben mára valszeg kicsit elfáradtak a srácok
de megoldották a dolgot szívből
tudom nincs értelme a ha előjelű mondatoknak, de ez a meccs is sima és könnyed lehetett volna, ha az első tíz percben a helyzetek felét beütjük, ehelyett a Brassó 3 kapura lövésből szerzett 2 gólt
de ezért is jó játék a hoki

polarbears 2012.01.31. 00:00:55

Csak annyit,hogy volt két véres ütközés és semmi kiállítás a Dab részéről! Pedig az első megérte volna egy 2+10-et mint ahogy a fradi ellen Lindgren kapott véglegest és 4 !!! meccses eltiltást.Hát ha megnézzük egymás mellé téve a két ütközést szinte egyforma volt ,érdekes ítélet volt!
Szívesen néztem volna ha 1-1ről indul a 2 meccs Brassóban,megizzadnátok az tuti!
A mi meccseinkről meg szót sem érdemes ejteni. Gyámoltalan,lélektelen,szánalmas,nem is tudom milyen jelzőkkel kellene illetni ezt a "teljesítményt" !
Kapusteljesítmény a 2 nap alatt nagyon gáz volt kék vonalról ,fonákkal egy kapus nem kaphat gólt!!!
Emberelőnyben nagy szarok vagyunk sztem ,ja és a szólókat illene beütni de hozzászoktunk ha rávezetés van a büntiknél ott sem mennek :(.
A svéd vonal nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket sem edzői sem pedig játékos fronton.
Tudom pénz kérdése minden, de én a keleti(orosz,ukrán,fehérorosz) vagy a finn vagy a kanadai vonalat erőltetném ha már légiósokban gondolkodunk.Mivel sajnos nincsenek bevethető fiatalok mint a Dabnál vagy a Volánnál.
Egy győzelem szép lenne, de ha nem max sörözünk egy jót a szeredai kollégákkal !:)

kerusz 2012.01.31. 00:26:32

@Vincenzo90: OFF: A kijelentés valóságtartalmáról valamint a ki-ki által vélelmezett szándékokról nem nyitva vitát: a "tisztátalan székely hoki" jelzős szerkezet pontosan ugyanolyan, mint a "kicsi piros alma". A kicsi ugyanúgy az alma jelzője, ahogy a tisztátalan is a hokié. :-) De már bánom is, hogy beleszóltam.

kerusz 2012.01.31. 00:27:55

@SportClub: jó kis bemelegítés lehetett... :-(

Theutus 2012.01.31. 00:31:32

@polarbears: az elsőt nem láttam, a második "véres" ütközést a korong okozta
hogy mit néztél volna szívesen az pedig teljesen más kávéház

icsaba 2012.01.31. 00:54:09

@Theutus: tevedsz a masik veres utkozest bot okozta.

Theutus 2012.01.31. 01:02:06

@icsaba: természetesen az is előfordulhat, hogy neked van igazad
a meccsen élőben egyik esetet sem láttam

icsaba 2012.01.31. 01:02:21

ha valaki fol tudna vilagositani h miert nem volt kiallitas a veres utkozesek utan megkosszonnem. De csak olyasvalik aki tudja a szabalyokat :)

Theutus 2012.01.31. 01:02:54

ebben az esetben az informátorom volt rossz

icsaba 2012.01.31. 01:02:58

@Theutus: a TV szerint bot volt, vissza is mutattak tobbszor is.

leonov 2012.01.31. 06:32:37

Az Alfréd ellen ítélt négymeccses eltiltás és a tavalyi Láda eltiltás függvényében most már nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy a nagytiszteletű fegyelmi bizottság hány meccsre tiltja el a vérző sérülést okozókat?
A sérülések közül az első szándékosan fejre irányult, míg a második csak szimplán volt szabálytalan.
Ha ezt a két momentumot nem 'torolja meg az fb, akkor teljesen hiteltelenné válnak.

vaze 2012.01.31. 06:47:22

@leonov: ami rögtön megmagyarázza a 7-1-et is

leonov 2012.01.31. 06:49:42

Azon nincs mit magyarázni.
Magyarázni ti szoktatok az ilyen esetek után.

Pl. A Kiss femili

leonov 2012.01.31. 06:56:03

@vaze: Ebből jól nem jössz ki...

kiralyfi 2012.01.31. 07:01:34

szerintem meg a Dab meccsen az első ütközés abszolút nem volt szabálytalan, a második orrvérzést valóban bot okozta, de az sem volt szándékos...

vaze 2012.01.31. 07:03:06

@leonov: ha te mondod! te viszont a kiss-ezéssel könnyű babérokra számíthatsz :)

leonov 2012.01.31. 07:03:51

@kiralyfi: Az első ütközés nem volt szabálytalan? Te melyik csatornát nézted?

vaze 2012.01.31. 07:05:31

@kiralyfi: kitalálom, te vagy a fő-kettősőzök egyike :)

kiralyfi 2012.01.31. 08:24:26

@vaze: segíts már, milyen fő-kettősöző vagyok?:)))

OliBLOOD 2012.01.31. 08:24:49

@leonov: Úgy látszik nagyon megviseli a miskolciakat, hogy idén is söprés néz ki nekik az elődöntőben.
Első egy tiszta ütközés, a második egy vétlen magas bot (másodikért járhatott volna kiállítás, mert vétlenül sem kell ott lennie a botnak). Utóbbiból a szezonban kb 50 történt.
Mégegyszer a te kedvedért:
www.icehockey.hu/_user/browser/File/letoltesek/Liga_fegyelmi_buntetesek_2010-11.pdf
A miskolci játékos a lehető legenyhébb eltiltást kapta (minimum volt a 4 meccs).
Kiss Dani 0-16 meccs között kaphatott volna, ehhez képest kapott 5 meccset.
Hiszti a köbön...

kiralyfi 2012.01.31. 08:26:28

@leonov: szerintem beleszaladt a védő vállába, innentől kezdve le kellene fújni minden testi kontaktust?
én így láttam, te másképp, ez ezért szép és izgalmas:)))

kiralyfi 2012.01.31. 08:28:09

@kiralyfi: egyébként Alfred eltiltásával erősebb lett a Macicsapat:)))

leonov 2012.01.31. 08:34:55

@kiralyfi: Félre értés ne essék. Nem a DAB ellen arénáztam, hanem a következetességet várom el a szövetségtől. Ha ezt más csapat játékosa tette volna, akkor is ugyanez lett volna a mondandóm lényege. A 'kissezés csak a megszólítás után következett.

Nem mondanám, hogy erősödtünk, mert lassan három bekkel játszunk.

Részemről lezártnak tekintem a dolgot és várom az fb reagálását a két esetre.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.31. 08:35:44

@OliBLOOD: @kiralyfi:
a két ütközés között a hely és a sebesség , valamint a plexi erőssége az eltérő. Mind a 2 korongot vezető játékos későn nézett fel és beleszaladt a másik vállába.

leonov 2012.01.31. 08:37:21

@OliBLOOD: "Első egy tiszta ütközés, a második egy vétlen magas bot (másodikért járhatott volna kiállítás, mert vétlenül sem kell ott lennie a botnak).

Ezzel nincs is semmi baj, csak nálunk ez eltiltást ér...

Na, most tényleg befejeztem.

kerusz 2012.01.31. 08:38:15

@leonov: Továbbra sem értitek...

Ide másolom még egyszer, milyen esetekben van _joga_ egy eseményt a Liga FB-nek vizsgálni (Forrás: icehockey.hu/_user/browser/File/letoltesek/Liga_fegyelmi_szabalyzat.pdf):

"4. A Liga Fegyelmi Bizottság vizsgálatot indít és döntést hoz:
- A Mol Liga, a Magyar Kupa és az OB I. mérkőzésein elkövetett alábbi fegyelmi
ügyekben:
- A mérkőzésen végleges kiállítással büntetett cselekmények
- A mérkőzésen végleges fegyelmivel büntetett cselekmények
- A mérkőzésen sem végleges fegyelmivel, sem végleges kiállítással nem büntetett olyan cselekmények, amelyek sérülést eredményeztek, és amelyekről a mérkőzésen
sérülésregiszter készült."

Ez három teljesen jól meghatározott eset. Ezeken kívül a Liga FB nem csinál semmit. Amúgy szerintem ez jól is van így, nem vezetne jóra, ha a csapatok a következő meccsre való felkészülés helyett azzal foglalkoznának, hogy egymás játékosait mószerolják be a Fegyelmi Bizottságnál.

Ettől még simán elképzelhető, hogy a játékvezető rosszul ítélt.

Uteapu 2012.01.31. 08:38:18

@moszkvicssluszkulcs: Valahol ez áll legközelebb a valósághoz.

kerusz 2012.01.31. 08:39:24

@kerusz: helyesbítek: ...milyen esetekben van joga (ami egyben kötelessége is ezekben az esetekben)...

moszkvicssluszkulcs 2012.01.31. 08:39:56

@OliBLOOD: "Első egy tiszta ütközés"

Mi is ezt mondtuk Lindgren esetére, sőt a bírók sem ítéltek semmit. -elsőre- De ilyen az élet, minket elmeszeltek, titeket nem fognak.

"Úgy látszik nagyon megviseli a miskolciakat, hogy idén is söprés néz ki nekik az elődöntőben."

Nem a söprés visel meg, ez simán benne volt a buliban, mégiscsak a toronymagas favorit ellen játszunk. Ami megvisel, az a mutatott játék...

OliBLOOD 2012.01.31. 08:40:43

@leonov: Ilyen magas botért nem kaptatok eltiltást. A szezonban kb minden 2. meccsen van egy ilyen eset, egyszer sem volt eltiltás utána.
Mindezt csak a tények kedvéért.

OliBLOOD 2012.01.31. 08:45:17

@moszkvicssluszkulcs: A bírók nálatok végleges kiállítást ítéltek. Amíg a játék újra nem indul addig hozhatja meg az ítéletet, lényegtelen, hogy az ütközés után az első vagy a második másodpercben jelzi.

Továbbá érdekes módon a brassóiak nem reklamáltak az eset után, sérülésregisztert sem vettek fel. Csak Miskolcon rugóznak ezen.

leonov 2012.01.31. 08:51:27

@OliBLOOD: @kerusz: 'értem én a beszédit.

'veder kell neki meg lavór.

'-Nem azt mondta, hogy ács?

' azt biztos mondta...

leonov 2012.01.31. 08:55:00

@OliBLOOD: Hát hogy a fszba ne rugóznánk rajta.

Tavaly is eltiltották az egyik alaphátvédünket egy kemény, de szabályos ütközésért és az idén is.

Gregnek az öltözőben a falra kellett kiírnia általános itinernek, hogy NINCS ÜTKÖZÉS!!!

vaze 2012.01.31. 08:55:59

@kiralyfi: úgy képzelem, hogy te még kerusz meccs előtt kivideóztátők a szlovén bíróval lindgren esetét, plusz egy best of kiss-családot az archívumból, melyek alapján előre instrualtatok alest, hogy semmiképpen ne adjon véglegest, nehogy az fb foglalkozhasson az üggyel és hogy legyen min rúgóznunk kedden 9kor :)

vaze 2012.01.31. 09:02:29

@leonov: elnézést a helyzettel való visszaélésért, nem volt szép. teljesen objektíven kérdezem, szerinted konkrétan és tendenciózusan hozzák hátrányba a macikat? és ha igen, ki tesz ilyet és miért?

Dinó 2012.01.31. 09:03:31

@kerusz: Jelzős szerkezet értelmezésével nincs gond, a probléma az alkalmazott jelző.
A 'kicsi székely hoki' kedveskedő is lehetne akár. :-)
Ugyanez a 'tisztátalan piros almáról' nem mondható el, ugye?

leonov 2012.01.31. 09:11:51

@vaze: Ha nem minket hoznak hátrányba, mert ugye erre próbálsz rávilágítani, akkor a történéseket figyelve, az alapvető logikai kapukat használva mi a másik eredmény?

vaze 2012.01.31. 09:18:25

@leonov: ez nem válasz, szerinted a 2 ítélet igazságtalan, ráadásul összefügg és közös okra vezethető vissza. mi ez az ok?

leonov 2012.01.31. 09:20:12

@vaze: Nem alapvetően a mi ítéletünk az igazságtalan.

A következetesség az ami teljesen hiányzik és mi bszunk erre rá mindig.

kiralyfi 2012.01.31. 09:46:03

@vaze: szerintem mi nagyon egy oldalon állunk, így nem egészen értelek:)))

kiralyfi 2012.01.31. 09:48:43

mi meg rugózhatunk bármennyit egy-egy eset után, az eltiltások vagy jönnek vagy nem.
egyébként sajnálom a medveszurkolókat, mert többet érdemelnek , mint amit kapnak.
csak szegény vijját vigyétek el kezelésre:)))

leonov 2012.01.31. 10:17:33

@kiralyfi: "mi meg rugózhatunk bármennyit egy-egy eset után, az eltiltások vagy jönnek vagy nem."

Ez lenne a helyes hozzáállás, csak nekünk tendenciózusan mindig jönnek!

Zsiraf.Remete 2012.01.31. 18:10:12

@moszkvicssluszkulcs: Annyi történik, hogy a tisztátalan székely hokitokra nem vevők a külföldi bírók.
Ezt majd mikor magyarázod meg nekem? Mert nem értelek??

Jégkorong 2012.01.31. 18:44:30

@moszkvicssluszkulcs: „Annyi történik, hogy a tisztátalan székely hokitokra nem vevők a külföldi bírók.” – igazad van, nem tiszta. Egy csapatot nem ismerek, amelyik tisztán játszik, ti sem ezek közé tartoztok, lásd: www.regi.icehockey.hu/reg06/bunt_statisztika_mol11.php. A Miskolc sem tartoztok a szentek közé, kedden a külföldi bírónak köszönhetően a HSC – Miskolc kiállítási aránya: 70 – 78 perc, ebben a tekintetben előttünk vagytok a tabellán. A bíráskodáson túlmenően már a bemelegítésetek is megérne egy misét, de hát egy agyatlan Gergőtől nem várhat többet senki. Remélem valaki megneveli őt nálatok, nem fog inni, cigizni, bulizni, másnaposan megjelenni edzésen, mérkőzésen. Hanyagolnám helyedben ezt a témát…

Jégkorong 2012.01.31. 19:05:53

@`durex: ahogyan a boldogságnak nincs, úgy sok másnak sincs határa.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.31. 21:31:27

@Zsiraf.Remete: @`durex: @Jégkorong:
1. Természetesen NEM a székelyek a tisztátalanok, csak a hokijuk. Hülyén fogalmaztam, bocsánat.
2. A mérkőzéseken jól látszott, hogy a külföldi bírók minden kampót, fogást, palánkra lökést sokkal jobban megtorolnak, mint a hazaiak. És hát ebben bővelkedik a hokitok. Valamelyik hazai Brassó meccs után azt írtam, hogy életveszély a palánk közelében tartózkodni, mert máris repülünk felé...

3. Persze, miközben ezt írom, azért az eszembe jut, hogy milyen suttyó módon viselkedtünk a 2. meccs melegítése alatt...

Szóval lehet tovább faragni engem, ezt gondoltam akkor, az írás pillanatában.

Jégkorong 2012.01.31. 21:40:53

@moszkvicssluszkulcs: „1. Természetesen NEM a székelyek a tisztátalanok, csak a hokijuk. Hülyén fogalmaztam, bocsánat.” – én a hokira értettem, arra is reflektáltam fentebb. Igaz, a hokink tisztátalan, de nem csak a miénk. Ebben a tekintetben eddig előttünk jártok.

”2. A mérkőzéseken jól látszott, hogy a külföldi bírók minden kampót, fogást, palánkra lökést sokkal jobban megtorolnak, mint a hazaiak. És hát ebben bővelkedik a hokitok.” – ezzel nem vagyunk egyedüliek a Ligában, ti legutóbb (is) több büntetést kaptatok…

„Valamelyik hazai Brassó meccs után azt írtam, hogy életveszély a palánk közelében tartózkodni, mert máris repülünk felé...” – ez más pályákon is jelen van.

”3. Persze, miközben ezt írom, azért az eszembe jut, hogy milyen suttyó módon viselkedtünk a 2. meccs melegítése alatt...” – igen, megtörtént.

”Szóval lehet tovább faragni engem, ezt gondoltam akkor, az írás pillanatában.” – nem áll szándékomban, jobb „megbeszélni” a látottakat. Jó éjt.

Uteapu 2012.01.31. 21:40:58

@moszkvicssluszkulcs: Ebben az az érdekes, hogy én értettem amit írtál, csak nem magyaráztam bele más dolgot. Persze könnyen lehet ha valaki akarja.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.31. 21:44:11

@Jégkorong: "jobb „megbeszélni” a látottakat"
akkor remélem kibeszéltük:))

@Uteapu: hát persze, mert nem elég, hogy xarrá vernek minket, még értetlenkednek, kötekednek is:)))

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.01.31. 22:04:59

@moszkvicssluszkulcs: na persze, egy olyan lusta disznó bíró, akinek az is még az is nehezére esett, hogy átkorizzon a pályán inkább a sarkokból fújt be minden szart, többek között olyan fogást, amiből van 120 darab meccsenként, meg olyan "térdelést" amire még a digis kommentáló is csóválta a fejét, ez pedig elégé mutatja a helyzet súlyosságát, felkészültségét tekintve. Remélem megőrzi a miskolci mezét azért, amit kétségkívül kiérdemelt. Erre te meg belemosakodsz a tisztátalan szóba, pedig jelen esetben az a lábvíz ;). És én sem magyarázok bele semmilyen nemzeti megítélést, csak a bíró dögségét és nemtörődömségét méltatom :).
süti beállítások módosítása