A HC Nové Zámky a Mol Ligába készül 2012.01.27. 16:41 F. Kapus
A HC Nové Zámky a Mol Ligába készül
2012.01.27. 17:12: leonov
45 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr393907404
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
leonov 2012.01.27. 17:29:34
Ha ezt Keruszék létrehozzák és még tisztességes szponzort és tv adót is találnak hozzá, akkor nagyon meg emelem a kalapomat.
Lesz vele munka bőven.
Csak győzzék!
Lesz vele munka bőven.
Csak győzzék!
dr. v.b.1990 2012.01.27. 18:54:05
Ez egy nagyon biztató jövőkép a Liga számára !
A Stars-ról jut eszembe : ott már végérvényesen megszűnt a jégkorong vagy utánpótlás csapataik vannak ?
A Stars-ról jut eszembe : ott már végérvényesen megszűnt a jégkorong vagy utánpótlás csapataik vannak ?
icelion 2012.01.27. 19:19:29
@v.b.1990: van utánpótlás, és női csapat. A Magyar Kupában például el is indultak egy fiatal csapattal. A mol ligát nem bírta el a költségvetés (ha jól tudom).
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2012.01.27. 19:50:49
Ennek örülök, de azért alaposan meg kellene nézni, hogy milyen játékerőt képviselnének valójában.
bonsay 2012.01.27. 20:49:05
@icelion:
Nem a költségvetéssel volt a probléma.
Nem a költségvetéssel volt a probléma.
dr. v.b.1990 2012.01.27. 23:13:45
@icelion: egy kérdésem lenne : ugye ez a "sima Stars"? Tehát nem a Vasas-féle csapatról van szó?
És bocs a kérdésért(és kösz a választ!)
És bocs a kérdésért(és kösz a választ!)
dr. v.b.1990 2012.01.28. 10:43:48
@Theutus: nem :)
Csak egy kicst elvesztettem a fonalat sok fúzzió kapcsán.
Csak egy kicst elvesztettem a fonalat sok fúzzió kapcsán.
bonsay 2012.01.28. 12:07:25
@v.b.1990:
A tavalyi Vasas csapatból nem játszik senki.
Ezek a fiúk Stars-os nevelésűek.A kupa meccsre kiegészültek egy-két Mac-os és Uté-s sráccal, mert sok a sérültünk.
A tavalyi Vasas csapatból nem játszik senki.
Ezek a fiúk Stars-os nevelésűek.A kupa meccsre kiegészültek egy-két Mac-os és Uté-s sráccal, mert sok a sérültünk.
Jégkorong 2012.01.28. 12:43:22
@bonsay: " A tavalyi Vasas csapatból nem játszik senki." - Maszlov Szergej ?
Theutus 2012.01.28. 12:47:50
@v.b.1990: Vasas mezben nem a Fradi játszik, bárhogyan csűrjük-csavarjuk is a dolgokat
Vincenzo90 2012.01.28. 13:22:30
@Theutus: Általánosítasz a mezszín alapján? Ejnye! Nem is gondolsz arra, hogy a Vasas mez egy érző, Fradista szívet rejthet? :D:D
dr. v.b.1990 2012.01.28. 13:43:31
Ok köszönöm a válaszokat!
check 2012.01.28. 13:57:45
Szerintem is jót tenne fúzió+Nove Zamky, de azért arra figyelni kell majd, hogy minőségi csapatok jöjjenek, ne legyenek nagyok a különbségek az eleje meg a vége között.
check 2012.01.28. 14:24:15
@Theutus: Versenyképest is írhattam volna. A lényeg, hogy ne legyenek nagyok a különbségek
bonsay 2012.01.28. 15:21:01
@Jégkorong:
Igazad van bár nem sokat játszották.
Igazad van bár nem sokat játszották.
Vincenzo90 2012.01.28. 15:33:48
@check: Szerintem lehet nyugodtan nagy különbség az elején, majd ledolgozzák. Könnyebb, mint vegetálni a másodosztályban.
Theutus 2012.01.28. 17:16:06
@Vincenzo90: eléggé optimista vagy, én nem nagyon látom azt, hogy csökkennének a különbségek
kerusz 2012.01.28. 17:25:58
@Theutus: mármint milyen különbségek?
Vincenzo90 2012.01.28. 17:49:25
@Theutus: Szerintem csökkennek, ha lassan is. 2-3 szezon és az UTE is méltó ellenfél lehet újra, ha nem is a legjobbaknak, de annak, aki akkor a mostani Fradi szintjén lesz.(azért így írom, ilyen hülyén, mert addigra a Fradi bajnok csapat lesz -ez a fele már csak vágyakozás :D)
check 2012.01.28. 18:25:15
@Theutus: Egyetértek, én sem látom, hogy csökkennének a különbségek. Annak ellenére, hogy az UTE és a Fradi is szerintem teljesen vállalhatóan teljesít, azért nagyon messze vannak az elejétől.
Én csak arra céloztam, hogy versenyképes csapatokkal javulhatna a színvonal a ligában és nőhetne a verseny és a liga vonzereje is.
Én csak arra céloztam, hogy versenyképes csapatokkal javulhatna a színvonal a ligában és nőhetne a verseny és a liga vonzereje is.
kerusz 2012.01.28. 19:57:14
@check: Mondjuk azt ne feledd, hogy a Volán és a Dab dupla kerettel dolgozik - ilyen kis játékosállomány mellett nagyon nem mindegy, hogy Fehérváron és Dunaújvároban csak 50 játékossal dolgoznak, vagy közel 100-zal. Ez nagyjából a hazai OB I-képes felnőtt mezőny fele. Ráadásul a "csábításnál" könnyű dolguk is van, mert az EBEL/Nationalliga mézesmadzagot lehet húzogatni azok orra előtt is, akik sosem kerülnek oda. Lehet erre azt mondani, hogy csinálják utánuk, de azért ez nem olyan egyszerű,nem pénzügyioldalról vagy az akarat oldaláról - pl. a Nationalligába ha akartunk volna, sem tudtunk volna egynél több csapatot betolni.
leonov 2012.01.28. 20:00:34
@kerusz: A bevethető felnőtt játékosok létszáma alapján teljesen egyértelmű.
budapestijeti 2012.01.28. 20:53:33
@leonov: Nyilvánvaló, hogy az első időkben az ifi-junior játszhat felfelé, egy két levezetővel, meg ébredővel aki már az X-edik szezonban nem fér oda. Nem baj, ha nagy ruhák lesznek, itt az UTE példája, ha 2-3 évig nem szedik Őket szana-szét, abból lehet csapat is! Már most is időnként szorongatják az ellen mogyoróit...
Sajnos a Fradinál kicsit többet kell várni erre, de 4-5 év múlva ott is lehet valami a Dob neveltjeiből (Erzsébeti Farkasok), és akkor Nálatok, meg Debrecen!
Az a lényeg ne hagyja abba a törzs, legyen hely játszani!
A Liga bővítésért (ha meg lesz) Nobel díjra lesznek jelölve a közreműködők! :)
Sajnos a Fradinál kicsit többet kell várni erre, de 4-5 év múlva ott is lehet valami a Dob neveltjeiből (Erzsébeti Farkasok), és akkor Nálatok, meg Debrecen!
Az a lényeg ne hagyja abba a törzs, legyen hely játszani!
A Liga bővítésért (ha meg lesz) Nobel díjra lesznek jelölve a közreműködők! :)
leonov 2012.01.28. 22:15:43
@budapesttijeti: Csak meg addig még létezni kell.
check 2012.01.28. 22:30:57
@kerusz: Világos, hogy vannak korlátai a dolognak, és ezért is írtam, hogy teljesen jó, ahogy az UTEnak meg a Fradinak megy. Viszont nem tudom mennyire előremutató dolog az, hogy gyenge játékerőt képviselő csapatokkal bővítjük a ligát.
Vincenzo90 2012.01.28. 22:41:44
@check: Inkább, mint egy 4-5 csapatos bajnokság, ami éppen emiatt eladhatatlan az ország nagy részében. Baromira korlátos a dolog, egyszer bele kell ugrani a mélyvízbe, mert a mostani rendszerben szerintem el is értük a korlátot.
kerusz 2012.01.28. 22:57:08
@check: Mit jelent a gyenge játékerő?
Theutus 2012.01.28. 23:29:00
@kerusz: értem, hogy miről beszélsz, hidd el szurkolok nektek ezerrel, hogy összejöjjön amiért dolgoztok
egyébként nem dolgozunk 50 játékossal 30-35 játékosunk van, az etetős fiatalok még a korosztályos csapatok tagjai, nem fair őket a felnőtt csapathoz sorolni
az más kérdés, hogy a kupában nevezve lettek
egyébként nem dolgozunk 50 játékossal 30-35 játékosunk van, az etetős fiatalok még a korosztályos csapatok tagjai, nem fair őket a felnőtt csapathoz sorolni
az más kérdés, hogy a kupában nevezve lettek
Theutus 2012.01.28. 23:30:34
@kerusz: a 30-35-ös keretből pedig mindenki játszott már NL meccsen is, nem csak a mézesmadzagot húzogatták az orruk előtt
Theutus 2012.01.28. 23:31:49
@kerusz: check szerintem arra gondolt, hogy a Tisza Volán és a Vasas jelenleg nem ob1-es szintet képvisel
Vincenzo90 2012.01.28. 23:40:40
@Theutus: Nem, de szerinted van rá esély, hogy valaha fogják ezt a szintet képviselni, ha a másodosztályban játszanak tovább? A játékosoknak, akik esetleg ügyesebbek, nyílván nem pálya az OB II., ha hívja őket egy első osztályú csapat. Nincs szerintem akkora tömegbázis, hogy előre lehessen építkezni.
Theutus 2012.01.29. 00:07:51
@Vincenzo90:minden amatőr csapatot tán nem kellene az első osztályba nevezni
kerusz 2012.01.29. 00:15:45
@Theutus: Nem Ti dolgoztok 50-es kerettel, hanem a két csapat együtt nem 50, hanem közel 100 játékost foglalkoztat. Ez a felnőtt magyar játékosállomány majd fele. Ezt írtam, és ezt tartom is. :)
kerusz 2012.01.29. 00:25:29
@Theutus: Nem most kell OB I-es szinten legyenek, hanem majd amikor ott fognak játszani. A Dab is az EBEL-be vágyik, de nem lenne szerencsés mondjuk a Silver Capitals elleni teljesítményéből megítélni, pedig az kurva messze volt az EBEL-től.
Ráadásul az érdeklődés nem jelent automatikusan tagságot is. Mivel időben megkeresték a ligát, hogy esetleg érdekli őket az OB I-es tagság, úgy illendő, ha részt vesznek a megbeszéléseken, és elmondhatják véleményüket. Aztán majd amikor kiderül, mit lehet összehozni és mit nem, akkor eldöntik, hogy ki mit vállal. Szerintem annak örülni kell, hogy vannak egyesületek, amelyek előre akarnak lépni, nem kell előre fanyalogni.
Ráadásul az érdeklődés nem jelent automatikusan tagságot is. Mivel időben megkeresték a ligát, hogy esetleg érdekli őket az OB I-es tagság, úgy illendő, ha részt vesznek a megbeszéléseken, és elmondhatják véleményüket. Aztán majd amikor kiderül, mit lehet összehozni és mit nem, akkor eldöntik, hogy ki mit vállal. Szerintem annak örülni kell, hogy vannak egyesületek, amelyek előre akarnak lépni, nem kell előre fanyalogni.
Theutus 2012.01.29. 00:35:34
@kerusz: a közel száz szerintem max 70
nem fanyalogtam, pontosan tudod te is:)
amit utoljára leírtál már jobban közelít a lényegi dolgok felé
Vincenzo ott téved, hogy nem elhatározás kérdése melyik csapat lesz első osztályú
gondolok itt az anyagiakra, az edzések számára, minőségére, a holtszezonban történő megfelelő felkészülésre, a csapatvezetésre, stb /csak nem akartam regényt írni/
amúgy meg már többször leírtam, hogy szívesen látnám, ha Szegedtől Debrecenig, Győrtől Szombathelyig alakulnának olyan csapatok amelyek be tudnak szállni a bajnokságba, mert akkor tényleg országos sport lesz a jégkorong
nem fanyalogtam, pontosan tudod te is:)
amit utoljára leírtál már jobban közelít a lényegi dolgok felé
Vincenzo ott téved, hogy nem elhatározás kérdése melyik csapat lesz első osztályú
gondolok itt az anyagiakra, az edzések számára, minőségére, a holtszezonban történő megfelelő felkészülésre, a csapatvezetésre, stb /csak nem akartam regényt írni/
amúgy meg már többször leírtam, hogy szívesen látnám, ha Szegedtől Debrecenig, Győrtől Szombathelyig alakulnának olyan csapatok amelyek be tudnak szállni a bajnokságba, mert akkor tényleg országos sport lesz a jégkorong
kerusz 2012.01.29. 01:00:21
@Theutus: de mivel Te próbáltál magyarázatot adni a kérdésemre, így a Te hozzászólásodra reagáltam. A lényeg, hogy ahogy nem esett jól Nektek sem a fehérváriaktól érkező "ez nem EBEL-szint, tessék utánunk csinálni" szöveg, ugyanúgy nem szerencsés a másik, kétcsapatnyi játékost begyűjtő, és többek között mások (a kimaradók) pozitív hozzállása révén is helyzetbe kerülő csapat szurkolójaként most hirtelen felsőbbrendűként a minőséget számon kérni. Ráadásul azokon, akik pont azért nem juthatnak elegendő jó játékoshoz, mert majdnem minden minőségi játékos Fehérvárra és Újvárosba szerződött (merthogy ez a két klub szerepelhet Ausztriában is).
check 2012.01.29. 08:44:03
@kerusz: Teljesen félreértettél. Nem fanyalgok és nincs felsőbbrendűségi komplexusom sem - harmadszor jelzem, hogy en megsüvegelem a Dózsa és a Fradi teljesítményét - csak annyit jegyeztem meg, hogy ha nagyok a különbségek az eleje meg a vége között, akkor sok meccs nem lesz különösebben izgi és ez nem biztos, hogy hosszabb távon jó. Ha jól számolom, akkor a 8 csapatos Slohokej Ligából 6 + a Nove Zamky csatlakozna, ez a jelenlegi rajtlistával 15 csapat, szerintem nem kevés. Örvendetes és támogatandó, amit csinálni akartok, de szerintem a mennyiség mellett a minőséget is szem előtt kell tartani.
kerusz 2012.01.29. 09:49:57
@check: No, akkor én is még egyszer:
Nem akar a MOL Liga bekebelezni senkit, átcsábítani más ligából bárkit is, asszem, elég világosan fogalmaztunk, amikor azt írtuk, hogy magyar-szlovén viszonylatban az erők egyesítéséről van szó (gy.k. össze szeretnénk fésülni a két ligát, kompletten, nem akarunk senkit az út mellett hagyni).
Nem is tudom, honnan jött össze neked a 15-ös szám. Én ugyanis még nem tudom, hány csapat "csatlakozna a Slohokej Ligából", tudniillik az egész nem így működne. Ez egy egészen más típusú folyamat, mint amit Ausztriában lehet látni, nevezetesen, hogy csemegéznek a szomszédok csapatai közül. Lehet, hogy azzal előbb lehet jó ligát csinálni, de annak súlyos következményei vannak ott, ahonnan az újak érkeznek.
Nem akar a MOL Liga bekebelezni senkit, átcsábítani más ligából bárkit is, asszem, elég világosan fogalmaztunk, amikor azt írtuk, hogy magyar-szlovén viszonylatban az erők egyesítéséről van szó (gy.k. össze szeretnénk fésülni a két ligát, kompletten, nem akarunk senkit az út mellett hagyni).
Nem is tudom, honnan jött össze neked a 15-ös szám. Én ugyanis még nem tudom, hány csapat "csatlakozna a Slohokej Ligából", tudniillik az egész nem így működne. Ez egy egészen más típusú folyamat, mint amit Ausztriában lehet látni, nevezetesen, hogy csemegéznek a szomszédok csapatai közül. Lehet, hogy azzal előbb lehet jó ligát csinálni, de annak súlyos következményei vannak ott, ahonnan az újak érkeznek.
Theutus 2012.01.29. 12:03:28
@kerusz: sok sikert hozzá, nem lesz egyszerű dolog, de hosszabb távon mindenképpen lehet haszna a tervezetnek, főleg abban az esetben, ha minden ország szövetsége felismeri a pozitívumokat a dologban
egyébként nem csak ott vannak következmények, ahonnan az újak érkeznek, nem véletlen, hogy sok osztrák csapat vezetői is fújnak a jelenlegi rendszer ellen, mivel 6 ebel csapattal is ki tudtak pottyanni az elitből, az osztrák fiatalok jelentős része aktívan ül a kispadon vagy el sem jut az ebelig és az NLben kergeti a pakkot, mert az ebel a (sok) pénzről és légiósról szól jelenleg
egyébként nem csak ott vannak következmények, ahonnan az újak érkeznek, nem véletlen, hogy sok osztrák csapat vezetői is fújnak a jelenlegi rendszer ellen, mivel 6 ebel csapattal is ki tudtak pottyanni az elitből, az osztrák fiatalok jelentős része aktívan ül a kispadon vagy el sem jut az ebelig és az NLben kergeti a pakkot, mert az ebel a (sok) pénzről és légiósról szól jelenleg
kerusz 2012.01.29. 12:30:00
@Theutus: Mondjuk az osztrákok lelki problémái nem különösebben hatnak meg.
Vincenzo90 2012.01.29. 12:44:01
@Theutus: Nem is így gondoltam. Nyilván bizonyos minimum feltételeknek teljesülni kell, mert az nem járja, hogy 2 hónap MOL liga után nem lesz pénz a csapatbuszra és feladjuk. Ellenben ha sikerül az induláshoz előteremteni a minimumot, annyit, mint Újpesten, akkor muszáj belevágni, mert nincs előrelépési lehetőség máshogy. Lehet 2 szezonon át 5-10 gólokat kapni rendszeresen, de ha van miből finanszírozni, azonnal bele kell vágni, mert a kiscsapatok a második ligában vegetálnak, a játékosokat felszívja az OB1, vagy nem is nőnek ki olyanok, akiket felszívjon, és persze az OB1 is eladhatóvá kell váljon, mert még mindig iszonyat gyér az érdeklődés. Egy majd tízmilliós ország jégkorongbajnokságában nagyobb potenciál kéne legyen, mint 4-5 alkalommal 1000-1500 ember egy szezonban.
Theutus 2012.01.29. 12:48:58
@Vincenzo90: kövezz meg nyugodtan, de én több lehetőséget és logikát látok abban, ha a slohokej és a mol liga egyesül, mint abban, hogy ob2-es csapatokkal töltjük fel az első osztályt