Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1206) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1177) Fehérvár (1638) felkészülés (2223) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1644) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1272) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2187) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Nagy Gergő és Svasznek Bence Miskolcon

2012.01.09. 18:05: leonov

Nagy Gergő és Svasznek Bence Miskolcon fotó: www.albavolanhockey.hu

155 komment

Címkék: miskolc miskolci jegesmedvék

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr953532055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

centreville 2012.01.09. 21:54:53

@a. Bárd: Már a szezon elején is hívtuk,de akkor nem jött.A szezonból két és fél hónap van már csak,gondolom a családjával megbeszélte (nem rég született kisbabájuk)hogy ennyi időre el tud szakadni.A Miskolcnak azért még szerencsére van esélye mind a MOL, mind a bajnokságban jó helyezés elérésére,az Újpestnek ( bár nagyon szimpatikus amit Ancsinnal elértek az idén)azonban már nem.Gondolom ez és az anyagiak döntöttek együtt ebben a lépésében.

Theutus 2012.01.09. 21:56:13

meg gondolom lélekromboló lehet majdnem mindig kikapni

budaijegesmedve 2012.01.09. 21:56:52

Nagy kár Gergőért, két éve a Kóger-Nagy-Sofron sor volt az egyik legüdébb színfoltja a csapatnak és persze a nagy reménység, hogy lesz újra egy nagyon erős sorunk, amelyik hosszú-hosszú évekig gyönyörködtet bennünket. Erre mára hárman háromfelé vannak.
A vezetés egyértelmű kudarcának tartom az esetet, egy 20-22 éves fiú még csaknem gyerek, akit bőven lehetett volna nevelni, ha ez a probléma. Ugyanezt a cirkuszt Sofinál tavaly végigcsinálták, ma meg ő az egyik(hanem a) legjobb csatárunk.Mi lett volna, ha őt is elengedik, mondjuk a Brassóba...Gergőnek igaza van az NSO interjúban, nem kapott elég játéklehetőséget. Pedig a Graz elleni gólpassza és villanása is megmutatta igazi képességeit.Ennyire azért nem megy jól a Volánnak, remélem lesz visszaút,hiszen nemrég igazoltunk a Jegesmedvéktől egy szuper középcsatárt..:-)

Theutus 2012.01.09. 21:58:07

@budaijegesmedve: az általában igaz, hogy a Volánban kevés lehetőséget kapnak a fiatalok

gabute 2012.01.09. 21:58:37

@centreville: azért remélem, csak a MOL Liga rájátszására adtuk kölcsön, és az OB I-re jön vissza Megyerre :D

ati91 2012.01.09. 21:59:47

klagenfurtból elment jordan morisson..nem olyan jó a vienna elleni meccs előtt

TheKaszi 2012.01.09. 21:59:55

Sok sikert kívánok Gergőnek Miskolcon.

centreville 2012.01.09. 22:00:16

@budaijegesmedve: Láda Balu jó hátvéd, csak neki is több játéklehetőséget kellene kapnia hátvédposzton.Emkékezzetek Ladányi dicsérő szavaira a VB előtt!

Jégkorong 2012.01.09. 22:01:12

@Theutus: "meg gondolom lélekromboló lehet majdnem mindig kikapni" - nem játszhat mindenki a HSC-ben, DAB-ban. Érdekes lenne a két csapatos bajnokság...

centreville 2012.01.09. 22:02:18

@gabute: Szerintem a szezon végéig marad.

Jégkorong 2012.01.09. 22:07:48

@Theutus: "az általában igaz, hogy a Volánban kevés lehetőséget kapnak a fiatalok." - tökéletesen igazad van; élő példa Pavuk...

Theutus 2012.01.09. 22:08:26

@Jégkorong: persze nem játszhat mki az említett két csapatban
nem mondtam, hogy két csapatos legyen a bajnokság, ne ferdíts
Svaszi azért eddig mindig olyan csapatban játszott, ami éremre esélyes volt
az Ute aratott idén 3 győzelmet, ez gondolom azért nem túl sok egy olyan játékosnak, akinek sikeres pályafutása volt

Theutus 2012.01.09. 22:09:03

@Jégkorong: ezt a Pavuk dolgot nem igazán értem

Uteapu 2012.01.09. 22:13:59

@Jégkorong:Azért sajnos igaza van Theutusnak ebben a dologban.
Pavuk meg tényleg kevés lehetőséget kap a Volánban, mondhatnám semmit.:)

Jégkorong 2012.01.09. 22:14:23

@Theutus: nem ferdítek! Az igazolások az utolsó két helyezettektől történt, akiket mindenki vert. Ergo, lélekromboló kikapni ezen csapatoknak, akiknek többi tagja továbbra is húzza még az igát legalább két-három hónapig... Fiatalon Pavuk beépítésre került a legjobbak közé, a többinek is lehetősége van.

Jégkorong 2012.01.09. 22:16:00

@Uteapu: látom, te is megértettél...:)))

Raon 2012.01.09. 22:18:58

@Szoljanka: tudom, hogy mire reagáltál, azért kérdeztem, hogy ennek mi értelme van.

leonov 2012.01.09. 22:19:59

@Theutus: Nem is hinnéd mennyire igazad van.

mannisenmaki_ 2012.01.09. 22:24:18

@Raon: te is le lettél taplózva Vincenzo által, én sem értem, miért Szoljankát kérdezed fel a reakció miatt.

Raon 2012.01.09. 22:33:50

@mannisenmaki_: egyrészt te arra már azonnal reagáltál. Másrészt ha Vini írja ezt, azt az eddig tapasztalatok szerint érdeme sosztani hárommal, fiatalság, bolondság, etc. Talán nem halunk bele egy ilyen velős kritikába, no. A b terv, hogy rengeteg atomtapló imádó van az országban, hisz képesek egy efféle megaláztatásért Budapestről, Tatabányáról, Kecskemétről, Miskolcról eljönni hozzánk. :)

Szóljankára azért kérdeztem rá, hogy mi értelme folytatni egy olyasvalamit, aminek már a felvetés pillanatában sem volt sok értelme.

Vincenzo90 2012.01.09. 22:36:50

@mannisenmaki_: Akinek nem inge, ne vegye gatyára! Én is ott voltam azon az ominózus meccsen anno, ahol a könnygázból jutott nekünk is az öt nagyobb darab balhézó fradista miatt. Erzsébeten viszont soha nem találkoztam még ezzel a mentalitással. Buta, ordenáré módon rikácsoló nőszemélyekkel igen, de azok maximum idegesítőek, nekem nem ártanak. Ezzel szemben Fehérváron lassan nincs olyan meccs, hogy egy tahó belém ne kössön. Ha megyek előre, mint egy paraszt és töröm az utat, akkor nem, viszont van néhány kultúrjelenség, amik csak úgy hajlamosak az emberrel bunkóskodni. Van egy ember, akit ránézésre nagyon könnyű felismerni, nem írom le hogy néz ki, hátha ide jár, nem tudom, milyen álnéven futna, de ő például képes ha egy adott helyen állsz, minden harmad elején föllökni, majd obszcén kifejezésekkel tarkítva leordítani a fejed, hogy ő bizony menne a helyére és hogy gondolod, hogy nem láttad előre, hogy jön a hátad mögül, és álltál félre. Van továbbá az a jelenség, aki, bár van egy rakás hely, kényszert érez, hogy a szotyihéjat pont a nyakadba köpködje. Szeretem az állószektort, szeretem a Volánt, de az utóbbi időben igen sok tahó kezdett meccsre járni Fehérváron. Ez van, nem kell magadra venni, ha tudod, hogy nem te vagy.

mannisenmaki_ 2012.01.09. 22:36:56

@Raon: gondolom, mert akkor olvasta, nem értett egyet vele és feltolta vérnyomását vagy 155-re:).
Részemről az ügy lezárva.

Vincenzo90 2012.01.09. 22:38:23

@mannisenmaki_: "Mindenki tapló" értsd: nagyon nagy arányban vannak a taplók. Azt hittem, hogy egyértelmű, sorry. Nyilván magamat, az ismerőseimet nem akartam letaplózni, sőt, a többi normális, rendes drukkertáramat sem.

Szoljanka 2012.01.09. 22:40:02

@Raon: Kicsit azt érzem haver, mint mikor magyar bíró van a pályán hazai EBEL meccsen...
A részrehajlás legkisebb gyanújának elkerülése végett már-már átesel a ló túloldalára, s békésen szántogatsz hazai földeken...
Megnéztem volna a reakciókat, ha valamely más csapat szurkolóit ( mindenkit) atom taplózza le egy hozzászólás, mi van itt...

Theutus 2012.01.09. 23:00:20

@Raon: mindent lehet bálványozni:P
amúgy ziccer lenne, de most nem lövöm be:)

papi79 2012.01.09. 23:04:33

@Raon: @mannisenmaki_: szerintem ezzel a valogatottas dologgal azt akarta mondani, hogy ahhoz hogy bekeruljon nem kell feltetlenul a Volanban jatszania. Ezt tamasztotta ala azzal, hogy bar tavaly ott jatszott, megsem ot vittek el hanem mast, olyat aki siman "csak" a MOL ligaban jatszott.

Sok sikert mindket jatekosnak, kulonosen Nagy Gergonek, mert ra meg szukseg volna a valogatottban is. Szerintem ha visszazokken a helyes utra, siman lehet meg a Volanba is visszaut a szamara.

noacid 2012.01.09. 23:06:59

Raon, Vincenzo. mannisenmaki és még páran többiek a normális fajtából...mi történt? Kezd begyűrűzni a világválság?
Vijja meg egész normálisan ír.. Ejh, nem értem ezt én, ez utóbbi is elég lenne ahhoz, hogy apokaliptikus hangulatom legyen, de az előbbi....

mannisenmaki_ 2012.01.09. 23:09:01

@Vincenzo90: én nem mostanában kezdtem meccsre járni, nem is vettem magamra, csak több mint erős volt a mindenki tapló komment, főleg egy elvileg Volán szurkoló és moderátor "szájából". Nekem másféle problémáim vannak a lelátón néha, de azokat ott intézem, nem itt.
Régen is volt tömeg olykor, és a közlekedés sosem egyszerű, ha telt ház van. Ha Erzsébeten is tömött lelátók lesznek egyszer, ugyanilyen gondjaid lesznek. Ami problémát előadtál atom taplóság címszó alatt, az kb. egy plázacicának se válna büszkeségére, nemhogy egy hokiszurkernek.
A fradisták mindig arra hivatkoznak, ha balhé van, hogy ők vannak a legtöbben, ezért közöttük van a legtöbb tapló, vedd át ezt a megközelítést tőlük és/vagy javaslom, nézd a tévében a Volánt, ha annyira elviselhetetlen a közeg!
Így is hosszabb lett ez, mint kellene, sőt már egyszer le is zártam, a jövőben kerülni fogom a reakciókat feléd, mert nagyon távol állunk egymástól és valószínűleg sosem fogunk hasonlóan látni dolgokat. Béke

Vincenzo90 2012.01.09. 23:12:37

@Szoljanka: Nézd, ha egy miskolci mondja, hogy a miskolciak közt sok bunkó van, nem hiszem, hogy a miskolciak megsértődnek, vagy mindenki magára veszi. A "mindenki" megfogalmazás elismerem, hogy szerencsétlen volt, de tény, és nem hiszem el, hogy ti nem látjátok, mennyire felhígult a társaság és mennyi bunkó van újabban a pályán. Velem tartott legutóbb is egy kedves barátom, aki régen velem együtt járt meccsre, elég jól ismeri a Volán pályáját. Vele tartott a barátnője is. A lány első alkalommal járt a Volán pályán, de azok után, amit ok nélkül kapott egy furkótól, nem lenne csoda, ha utoljára is járt volna. Az a baj, hogy ez az eset nem egyedi, lassan minden 2-3 meccsből egyszer történik valami, amit szerintem kultúrált emberek, kultúrált környezetben nem engedhetnek meg maguknak, de még a másikat is kinéznék miatta. Az, hogy a kritikán már el sem tudunk gondolkozni, csak a felelősséget valamiért magunkra véve támadunk, az nem biztos, hogy megold bármit. Én továbbra is járok meccsre, mert szeretem a csapatot és akkor sem lesz ez máshogy, ha zavar -mert nagyon is zavar- egyes szurkolótársaim viselkedése, modora.

mannisenmaki_ 2012.01.09. 23:15:47

@noacid: kikérem magamnak, én nem írok normálisan :D

Raon 2012.01.09. 23:21:45

@Vincenzo90: ettől ez a kijelentésed sajnos nem lett jobb. Elég ingoványos talaj ez, szerintem nem kellene belemélyedni.

@mannisenmaki_: ha jól értem, ez a 155 felém többszörösen telitalálat :)

@Szoljanka: félreértettél, alapvetően igazat adok neked, csak a riposztodnak abban a formában nem láttam értelmét. Az ugyanis csak újabb riposztokra alkalmas, és ezzel szépen elkenődhet a lényeg: hogy honnan indult minden.
Ha ezt rosszul fogalmaztam meg, vagy félreérthető volt, elnézést, fáradt vagyok már így estére.

Szoljanka 2012.01.09. 23:24:07

@Vincenzo90: "ha egy miskolci mondja, hogy a miskolciak közt sok bunkó van, nem hiszem, hogy a miskolciak megsértődnek,"
Nem azt írtad, hogy sok bunkó van, hanem hogy mindenki atom tapló. Nálam ez két különböző dolog, ne csúsztass.
Arról oldalakt tele lehetne írni, hogy milyen a hangulat mostanában ( nagyon is jó, van élet), hogy viselkednek egyes emberek (4000 közül biztos akad pár aki neked nem tetszően), milyen a modor ( kiélezett meccseken változik), de ez nem az a fórum ahol ennek helyen van.
Valóban nem volt szerencsés a megfogalmazásod, de most már mindegy, fátylat rá..
HAJRÁ VOLÁN

Vincenzo90 2012.01.09. 23:25:46

@mannisenmaki_: Most lesz 10 éve, hogy rendszeresen kezdtem a Volán meccseire járni. Néha idegennek érzem már magam, mert sok új arc van, de ez nem baj, sőt, nagyon jó. Ezzel nincs is gond. A tömeggel és az azzal járó kellemetlenséggel sincs gond. Amikor viszont hátulról fellöknek, majd beleordítanak a képedbe, hogy "takarodj a faszba, bemennék a helyemre", az már zavar. Az is zavar, ha legjobb barátom barátnőjének, akivel szeretnénk megszerettetni ezt a csodás sportot és az általában a pálya körül uralkodó hangulatot, a szemébe mondják, hogy ő egy "kúrva". Ezekkel bizony a Fradi táborban sem találkoztam még, pedig voltam olyan meccsen, ahol a kicsi szirszar erzsébeti lelátó tömve volt. Tudom, sok ott a bunkó, mégis folyton Fehérváron kell ebbe beleszaladnom. Ha nem fájna, akkor nem mondanám. Iszonyatosan zavar. Ha tudnám, hogy Újpesten ilyen az általános mentalitás, nem zavarna, de ott eddig csak úgy fenyegettek meg, hogy beverik a pofám, hogy vendégszektorban voltam szemmel láthatóan, ami a felfokozott hangulatban a hazaiak közül a hevesebb vérmérsékletűeknek nem tetszett :) Egy ideig én is arra fogtam, hogy felhígult a közönség, nagy a tömeg, de mostanra eljutottam oda, hogy nem, nem ez az ok. Rám is lehetne mutogatni, hogy biztos velem van a baj, de hidd el, a lelátón és az életben egész más a mentalitásom, mint itt, ott inkább visszahúzódom, békés és lehetőleg kedves, sokszor már-már bárgyú vagyok. :)

Vincenzo90 2012.01.09. 23:30:24

@Szoljanka: "Nem azt írtad, hogy sok bunkó van, hanem hogy mindenki atom tapló. Nálam ez két különböző dolog, ne csúsztass."

Éppen ezért írtam utána, hogy nem volt szerencsés a megfogalmazás, természetesen nem mindenki tapló, de aránytalanul sok lett az utóbbi időben. Úgy gondolom, hogy ezen a blogon pont meg lehet ezt vitatni, elvégre olvassák naponta úgy ezren, a hokis társadalom meccsre járó részének jelentős hányada látja, hogy ez a véleményem. Én ezt a témát szándékosan szerettem volna felvetni, mert örülnék, ha ez változna. Fölösleges stresszt szül az egyébként könnyen elkerülhető bunkóság. Én úgy voltam vele mindig, hogy ha más bunkó, attól én lehetek figyelmes, türelmes, kedves, de néha tényleg kezd kiégni a biztosíték. Sajnos. Mindegy, ez a poszt valóban nem erről kéne szóljon.

mannisenmaki_ 2012.01.09. 23:37:33

esti mese:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PZSiTUcV2Rg#!

Szoljanka 2012.01.09. 23:42:41

@Vincenzo90: Igen, arra gondoltam én is, hogy a poszt nem erről szól.
De ez úgymond "belső" dolog, van a Volán szurkolóknak elég fóruma, szerintem azok alkalmasabbak erre a témára.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.01.10. 00:23:25

Mélységesen sajnálom. Főleg a Graz elleni assziszt után.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.01.10. 00:32:26

@check: Meghallgattam, és teljesen igaza van.
Rá is faragtunk, hogy kihagytuk a válogatottból, mert Bartalis nem tudott szerepelni. Rogert meg Galaniszt inkább hagyjuk. Ott rontotta el a Gergő is, ahol a Fodor Szabi, hogy nem korongozott elég alázattal a farmban. Vaszjunyin és Benk sokéves padkoptatása példás lehet! Amúgy nem kellene a Weinstock-éra minden hibáját egy személyben Gergőre kenni.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.01.10. 00:48:59

@Vincenzo90: Igazad van, nagy a tülekedés, és néhányan elvetik a sulykot. Néha pillanatok alatt én is be tudok gőzölni néhány embertől. Hidd el, sok olyat is kicsalogat a meccs, akik egyébként a focinak hódolnak, és bizony rájuk kell szólni.. Múltkor valaki öngyújtót dobott be csoki helyett. Az öregnek cinikusan vissza kellett dobnia a nézőtérre. Nincs minden rendben, de pontosan nekünk kell nevelni a többit is, mert helyettünk senki nem teszi. Erzsébet szerintem nem összehasonlítási alap. Voltam már, de egyszerűen más.

benö51 2012.01.10. 07:11:22

@Vincenzo90: Nem tudom, mi a bajod. Én mindig lejutok a helyemre úgy hogy nem szidok senkit. Nem is szoktak visszaszólni nekem. Nagyon jó, hogy friss embereket akarsz hozni a meccsekre, hisz kell a tömeg, kell a bevétel a klubnak, de az ilyen beszólások bent vannak a pakliban amikor sok jó ember kis helyen is elfért játszunk. Ezt el kell viselni, vagy ülőhelyre vs moziba menni ahol nincs telt ház.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör

Vincenzo90 2012.01.10. 07:59:23

@benö51: Régebben is voltak teltházas meccsek, mégsem találkoztam ennyi bunkósággal. Ha moziba akarok menni, oda megyek. Tudom, hogy te sem tartozol azok közé a véglények közé, akik miatt kikadtam, nem is kell neked sem magadra venned. Engem például egyébként rendszerint úgy ér attrocitás, hogy szépen megkérek valakit, hogy engedjen át a helyem felől a wc-re menet, vagy fordítva. Persze az is megoldás, hogy kussolok és fellököm/megyek, mint egy tank. Lehet, hogy ez is lesz, ha mások is parasztok én is az leszek és akkor folyamatosan ott lesz a levegőben a "te is bekaphatod, mert leszarlak" hangulat. Nem tetszik. Az arány, ami a legzavaróbb. Sok ember közt sok majom, na de ennyi...? Tényleg, csak a hoki, a közösségi élmény miatt, azért, hogy jól érezzem magam, kimegyek egy meccsre, és nem tetszik, ami az utóbbi időben elharapódzott.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 08:50:46

@Vincenzo90: probald elismetelni a "mindenki" es a "sok" szavakat parszor. hatha raerzel a kulombsegre. ezzel csunyan mellelottel. nem, nem mindenki taplo Fehervaron, sot szerintem aranyaiban pont annyi a taplo, mint Erzsebeten, Miskolcon, az Arenaban.
A baj az, hogy nem eloszor lovod le ezt a lufit...

Talan soha nem volt meg ennyi szorkolo osszezsufolva egy helyre, meg szep h feszultseget szul a helyhiany.

Amugy ha mar helyhiany, amig boldogan uldogelnek a kapuk mogott az allojegyes szurkolok, en semmin nem csodalkozom.

solarys 2012.01.10. 08:57:24

Sajnos a tehetség önmagában nem elég, nem biztosíték a sikeres szereplésre.
Azért Bigi nagy esélyt szalasztott el, nehéz lesz bizonyítania, de csak rajta műlik!

miki78 2012.01.10. 09:30:48

Nem értem, hogy mitől akkora sztár NG egyesek szemében. Kétségtelenül tehetséges, center ráadásul mindig kell. Tud gyors lenni (amennyiben éppen van kondija), tehetsége van és a testnagysága is megvan ahhoz, hogy jó center legyen. A legnagyobb baj, hogy mindez kevés, nagyon kevés, még itthon is. Szerencsére..

Én még alázatot soha nem láttam NG arcán, ő az egyéni sikereire hajtott, nem látom benne a csapatjátékost. Minden gólja után úgy ünnepeltette magát, mintha EBEL-győztes gólt ütött volna. Nagyon nem szimpatikus ez a hozzáállás.

Több alázat, szerénység és csapatjáték! Ha ezt megtanulja, akkor tényleg lehet belőle egy magyar szinten jó center! Szükség lenne rá!

miki78 2012.01.10. 09:34:10

@Raon: Szerintem azért nem játszatták a 3. harmadban, amikor szoros a meccs, mert állandóan elkövette egy időben (főleg tavaly) azt a hibát, hogy támadóharmadban 2 percet kapott, amiből sokszor jött a gól. Ráadásul nem igazán szeret visszamenni védekezni sem... Nem vagyok edző, ez csak egy tipp, amit kívülről látni. Szerintem ő pontosan tudja, hogy miért nem játszott eleget...

Fedayn 2012.01.10. 10:32:42

@Vincenzo90: A bunkóság témához egy szösszenet. Persze nem lehet általánosítani, de van egy két akkor tirpák a meccsen, hogy legszívesebben agyonrúgnám. A múltkor kivittem a 6 éves fiamat a meccsre. Az álló részre mentünk, de mivel ő még viszonylag kicsi, ezért nem álltunk a lelátó közepére, hanem felmentünk a legfelső sorba, a közvetítő állás mellé. Én ott álltam a dobogó mellett, a gyereket felültettem a dobogóra hogy lásson. Erre jön az idióta, bunkó féreg, hogy az az ő helye, mert 15 éve ott áll, és hogy mekkora szerencsém van, hogy a haverja nem tudott kijönni ma a meccsre, mert akkor idézem: "már repülnénk is onnan"... Most őszintén... hogy lehet valaki ennyire retkes, mocskos féreg??? mikor látta hogy ott a gyerek aki nyilván máshonnan nem lát semmit. Nem, még ő volt a frankó gyerek hogy megengedte, hogy ott maradjunk. Hát az anyukáját tolja telibe az ilyen a kecske hátán. Hozzáteszem más kellemetlenség soha nem ért, ez volt az egyetlen, azóta se volt semmi több. Szerintem tudja is magáról hogy kicsoda, ha véletlenül olvassa ezt, de nem baj, innen is üzenem, hogy szüljön sünt, és én több mint 20 éve járok meccsre...

2012.01.10. 11:27:03

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
mi rendszeresen ott szoktunk ülni a kapu mögött, ami azért van mert a meccs előtt néha felszólítják a népet h álljon fel, mindenki feláll, majd mivel nem jön oda számottevően több ember mindenki visszaül, s nem történik semmi...

Theutus 2012.01.10. 11:30:59

@mannisenmaki_: csináltassatok vincsinek egy jól zárható búrát a gólbírói állás mellé és mindenki boldog lesz

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 11:38:25

@p3p3: ha alapbol ugy rendezodbe be a kozonseg, h allnak, akkor latvanyosan lenne meg hely es menenek meg oda. az ilyen szolnak-felallunk-a-nem-jott-senki, max arra jo h megnyugtassatok a lelketeket. tenyleg nem rosszamjuasgbol irom, abszolut nem zavar h ott ulnek az emberek, csak ugy erzem h siman elferne meg +300 ember ha ott is ugyanugy allnank mint ahogy a hosszu alloszektorban allunk.

2012.01.10. 11:42:58

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: igen igazad van én csak azt akartam kifejezni hogy így soha a büdös életben nem marad állva ott senki. ezt bele kell nevelni az emberekbe pl már érkezéskor nem lenne szabad őket hagyni leülni ezt csak pár meccsen kell megcsinálni s onnantól sztem berögződik. ez a 4. év hogy járunk meccsekre, s csak tavaly előtt álltunk sztem végig a playoff meccsen. Én megpróbálkoznék azzal h oda küldenék 4 fogdmeget hogy figyelmeztesse az érkezőket s állítassa fel aki leült.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 11:46:30

@p3p3: pontosan erre gondoltam en is, ez a megoldas. en nem szeretek allni, de ha kiszorulnek a Fedayn altal leirt altalam annyira imadott emberek kornyekerol, mondjuk mert keson erkeznek, siman atallnek a kapumoge... ha lenne hely.

2012.01.10. 11:50:40

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Lenne is hely, engem sem érdekel hogy állnom kell-e, csak így hogy egyszer bemondják, mindenki feláll, nem változik semmi mindenki leül, így szerintem nem lesz előrelépés...

cimbitom 2012.01.10. 11:53:34

Szerintem nyugodtam keresheti a vezetőség is magában a hibát, hogy kicsúsztak a kezei közül Hegyi vagy Nagy szintű játékosok, és pár éve Sofi is nagyon közel állt ehhez. A csapat egy második családként funkcionál, és egy 18-22 éves fiatal szemléletét igencsak képes formálni.... Persze ők is hibásak, hogy nem fogták fel, hogy milyen szerencsések, százezrek lennének a helyükben. De a szülőkön túl a csapat,ahol naponta együtt vannak, tudná megértetni velük, hogy maguk alatt vágják a fát....
Jobban kéne vigyázni, figyelni a saját nevelésű játékosokra!!
De természetes hajrá, vissza fog ő térni...

Jimmy666 2012.01.10. 12:00:30

@mannisenmaki_: ha ez lenne (csak ez lenne) az igazság, akkor az egyenes út Dunaújvárosba vezetett volna.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 12:07:44

@p3p3: ezert van itt nekunk a Fehervari Ordogi Kor, meg a tobbi "szurkoloiszervezet" hogy mikor ezket a szavakat olvassak, kovetkezo anketon, elmondjak oket az Oregnek ;)

mannisenmaki_ 2012.01.10. 12:15:54

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintem ezért vannak a rendezők, hogy ezt irányítsák.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 12:19:21

@mannisenmaki_: de nem teszik. ergo szolni kell valakinek hogy hello bello, van egy kis bibi. ha megertik, akkor ok szolnak a szekuricsinek, hogy hogyan kell eljarni ebben a 2 szektorban...
mint ez mar megbeszeltuk, a kerjuk alljanak fel nem mukodik.
sztem sima kommunikacio az egesz, meg lehet ezeket szepen oldani.

mannisenmaki_ 2012.01.10. 12:20:03

@cimbitom: mindjárt kapni fogsz Újvárosból, hogy Bigi nem saját nevelés :).
Egyébként Sofi nem pár éve állt ehhez közel, hanem még tavaly is rezgett a léc nála, nem egyszer, amennyire én tudom.
@Jimmy666: nem írtam, hogy ott van a teljes igazság, csak királyfi kérte az interjút, belinkeltem neki. Nem tudom, mennyire kellett volna ő Újvárosba, de végül is, mindegy már.

mannisenmaki_ 2012.01.10. 12:21:46

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: egyetértek, raon, Benő valaki tűz közeli továbbítsa a nép óhaját!

freddyD 2012.01.10. 12:23:27

@Theutus: Szerintem Svaszneknak tudnia kellett szezon előtt, hogy mire vállalkozik. Nem kellett ahhoz nagy fantázia, hogy az Újpest nem fog rájátszásba bekerülni

Sajnálom, hogy elment. Megkedveltem az öreget, hajtott rendesen

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 12:26:01

@mannisenmaki_: es ha mar innen BProl osztom az OFFtopic eszt, azt is megjegyeznem hogy ez a "mindenki vegye meg elovetelbe a jegyet" dolog szep es jo, de mivel BPen nem lehet elovetelbe jegyet venni, diszkriminativ! :D

tessek online is arulni a jegyet, es akkor megveszem elovetelbe (a baratnomnek :P)

mannisenmaki_ 2012.01.10. 12:36:54

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ez már űrtechnológia lenne itt, ne bízz benne. Meg ha el tudják adni a jegyeket így is, nem hiszem, hogy fektetnének fejlesztésbe. Én már annak is nagyon tudnék örülni, ha legalább farm meccsen menne a csiri-viri fűtés, Ebelen nem kell, beleheljük.

AVF19 2012.01.10. 12:39:27

Örök téma a kapu mögötti állóhelyeken üldögélő szurkerek kóstolgatása!
Mindkét oldalon elég volna a kérlelgetés helyett az első sorba alul 8-10 termetes embert állítani.A többi mind felállna önként,mert különben nem lát!Még csak könyörögni sem kellene senkinek, mert ezek ÁLLÓHELYEK.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 12:43:07

@mannisenmaki_: nem ertkm en az ilyensmihez, de apro kis klubok koncertjeire is vettem mar jegyet onlany. nem hiszem h ordogtol valo volna szerzodest kotni egy jegybaszo.hu ceggel aki onlany jegyarusitassal foglalkozik. en pl szertem elore megvenni, kinyomtatni, nem sorbanallni. bar ujabban, mint azt mar kibeszeltuk a sor a berletes oldalon van...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 12:44:37

BTW, Zagrabbol uzenik, hogy felcsapattal all ki ma a Medevescsak, szoval ha nem nyerunk benak vagyunk :)

Fedayn 2012.01.10. 13:38:26

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: na ezt most nem tudom, hogy ironikusan írtad, vagy amolyan "ők a haverjaim, mit képzelsz kiről beszélsz?" stílusban... én megbántani akartam senkit, ráadásul ebben a szituban több mint 1 órával (majdnem 1,5) kimentünk a pályára, pont azért, hogy legyen ott helyünk. Nyilván egyszeri alkalom volt, első meccse a gyereknek, ha a kapu mögé megyünk semmit nem lát és semmit nem élvez a meccsből. A vicc az egészben, hogy akkor még volt kint vagy 30-40 ember... Gondoltuk is, milyen jól tettük, hogy időben kimentünk, mert eltelt 20-25 perc és hirtelen már nagyon sokan kezdtünk lenni. Az incidens kb. fél órával a meccs előtt volt. Azóta ha kiviszem a gyereket, inkább átmegyünk az ülő részbe, kifizetem az 5000 Ft belépőt, csak hogy ne kelljen még egyszer egy ilyen dologba belekeveredni és még nekem elnézést kérni. Már bocsánat. Értem én ezt a hely dolgot, nekünk is megvan a saját megszokott helyünk, de ha 1 méterrel arrébb kell állnom, nem csinálok belőle balhét, meg teszem a nagyképű szarházi megjegyzéseket. Annyi emberség legyen már bennünk, hogy nyilván nem saját kedvtelésből meresztettem ott a hátsómat, hanem a gyerek miatt, de komolyan megkérdőjelezem, hogy még így is lependerített volna onnan bennünket, ha másik haverja is ott van. Fogalmam sincs ki volt az, se előtte, se azóta nem láttam állítása ellenére sem. Akik nagyjából ott szoktak állni, azokat ismerem, ha más nem látásból, szóval nem olyan volt, akit előtte ismertem volna.

TheKaszi 2012.01.10. 14:06:06

@Vincenzo90: @Fedayn: Szerintem néhány kedves szó (szükség esetén kis iróniával fűszerezve) megold mindent. (Számtalanszor megyek át két sörrel a kezemben, mindenkinek megköszönve, hogy utat enged. Persze van, aki lökdös, ekkor is csak szólni kell jó szándékkal.)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.10. 14:44:37

@Fedayn: jaj nem, nem nem. nekem is 6 eves gyerekem van, mi is oda szoktunk allni a podiumra. nem tudom ki lehetett es miert szolt be. ertem mirol beszelsz, foleg h en nem jarok ki tizen eve, es biztos h valaki helyen allok par eve. es meg fradista is vagyok :)
sajnos ott tartunk hogy hiaba mesz ki idobe. elmesz pisilni, mar allnak ott ahol 1 oraja varod h kezdodjon a meccs. szunetbe elmesz hotdogert, detto. cigizni, felvaltva jarunk ki a csajommal, h legalabb egy embernyi hely maradjon nekunk. es 3 perc alatt elszivoml, es rohanok vissza...

ez van, sokan vagyunk, keves a hely, en ubertolerans vagyok, de meg neha engem is zavar h bazz, az elobb meg itt alltam...

2012.01.10. 15:02:21

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ááá nem éri meg kimenni pisilni mi inkább félreállítatjuk a kocsit hazafelé :D

benő19 2012.01.10. 15:28:15

@Vincenzo90: Ez már nagyon büzlik. Mondtál valamit és ez sértő számomra és többeknek is. Először gondolkozz, és a mindenki helyett talán használhattad volna a pár, néhány és egyéb kifejezést. Ha meg már leírtad elnézést kérhettél volna nem pedig próbálod magyarázni a megmagyarázhatatlant.
@benö51: Teljes mértékben igazad van!!!

bazilika 2012.01.10. 15:31:57

@mannisenmaki_: azon kivul hogy ossze vissza dadog es elmondja hogy milyen jo jatekos a valogatottban

eszel59 2012.01.10. 15:36:20

Csak egy pöti pontosítás a szövetség honlapján megjelent tartalommal kapcsolatban:mindketten a Népkertbe igazoltak,nem a Népligetbe.Más város,más egylet...

bazilika 2012.01.10. 15:40:49

nagygergo egyben biztos lehetsz amig a csicso ba akornyeken van te nem leszel valogatott

Xardas 2012.01.10. 16:04:13

@Da-weed: :)
Jánosit a válogatottba :)

kapusLaci 2012.01.10. 16:29:44

@Xardas: de minél hamarabb,egyetértünk mi ketten:))

a. Bárd 2012.01.10. 16:36:42

@Jimmy666: három lehetőség lehet, amiért nem Újvárosban kötött ki

- Vagy nem akartunk már játékost igazolni (volt már arról nyilatkozat, hogy taljes a keret)
- Vagy Nagy nem illett a vezetőedző és/vagy a szakosztályvezetés által elképzelt képbe
- Vagy Ő nem akart idejönni

Soha nem tudjuk meg, de igazából nem is érdekel miért Miskolcot választotta :)

mannisenmaki_ 2012.01.10. 17:05:29

@a. Bárd: + 1 Csicsó bá oda nem engedte (nagy templom nézőpontjával kiegészítve)
:)

Jimmy666 2012.01.10. 17:06:37

@a. Bárd: Pusztán abból indultam ki, amit a videón mondott. Játszani akar sokat, és fejlődni.
Nálatok adott lett volna mindkétlehetőség.

a. Bárd 2012.01.10. 17:17:13

@mannisenmaki_: jogos :)

@Jimmy666: De azt is mondta, hogy a védekezésén akar javítani, mi meg olyan jók vagyunk, hogy már-már nem is védekezünk :)
A viccet félretéve érthetőek az érveid, bár Miskolcon is kulcsszerep és rengeteg jégidő jut majd neki (valszeg több, mint nálunk jutna) és tényleg retek gyenge a védelmünk.

OliBLOOD 2012.01.10. 17:19:17

@a. Bárd:
-Vagy emlékeztünk az eligazolására (elmegy-visszajön, majd újból el)
-Vagy csak az év végéig akart aláírni

a. Bárd 2012.01.10. 17:20:54

@OliBLOOD: ez mind belefér a második pontba. Nem akartam bő lére ereszteni ;)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.01.10. 22:08:58

Szerintem akinek nem inge, az nem vette magára Vincenzo írását. A jelenség létezik, mindenki többé-kevésbé tapasztalhatja.
A "bérelt" helyekről meg csak annyit, hogy aki jó helyről szeretné nézni a mérkőzést, az igenis menjen ki időben! Ha nem elvétve jár, akkor tudja, hogy nagyjából mikor kell indulnia. Igenis előfordulhat, hogy valaki már ott dekkol a helyén. Ha mondjuk még egy óra van kezdésig, akkor simán lerendeződhet azzal, hogy vmelyikőjük új helyet keres. De mikor már zsúfolásig tele a lelátó, nem tudom tolerálni, ha vki a lábamon akar állni..

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.11. 04:22:52

@trollfeeder: "sajnos ott tartunk hogy hiaba mesz ki idobe. elmesz pisilni, mar allnak ott ahol 1 oraja varod h kezdodjon a meccs. szunetbe elmesz hotdogert, detto. cigizni, felvaltva jarunk ki a csajommal, h legalabb egy embernyi hely maradjon nekunk. es 3 perc alatt elszivoml, es rohanok vissza..."

Raon 2012.01.11. 07:58:46

@miki78: ebben jó eséllyel igazad van: bevallom, én ezt nem vettem észre, de ífgy leírva teljesen logikusnak tűnik. Bigi hozzáállásával kapcsolatban pedig még inkább helytálló, amiket írtál: jogos, én jó eséllyel ebben a kérdésben a tények helyett sokkal inkább az elvesztegetett lehetőséget láttam.

Raon 2012.01.11. 08:03:24

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintem az a baj, hogy kb. a legnagyobb átjáróház környékén állsz. Ott megy a ki és bemenő forgalom 90 %-a, ott tényleg nehéz megtartani a helyeket. Nem gondoltál arra, hogy máshova állj? Pl. mifelénk, az alattunk lévő sorokban (kb. a szektor közepén) szinte bármikor beférne még egy-két ember. És ott olyan emberek állnak, akikkel meg lehet beszélni, hogy szünetben vigyázzon a helyedre és szóljon, ha valaki oda akar állni. De sokan nem is próbálkoznak, mert nem tudnak átjutni odáig. Mint a buszokon meg a villamosokon: az ajtóknál tömegnyomor, mert ott nem mennek odább a népek, de kicsit odébb meg teljesen jól, kényelmesen el lehet álldogálni.

zsozsi68 2012.01.11. 11:46:16

@mannisenmaki_: Tényleg, most nézem. Nem mindig az számít, mit ír vki, hanem, néha az, hogy ki írja...

Miskolcifan 2012.01.11. 13:13:26

Olvasva Pistabá szavait a mai sajtóban,nem elképzelhetetlen számomra egy Lindgren-XY csere sem...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.11. 13:35:39

@Raon: hat lehet, de megszoktuk mar h jon a Beno, szeretunk ott allni, mar ismerjuk a korulottunk levo oslakosokat... :)
ahol ti alltok az nekem mar tul kozel van a dobokhoz...

Raon 2012.01.11. 14:25:54

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: őslakosnak lenni jó :)
Dob: erre nem gondoltam, én jóval felette állok, ott nem hangos. Közvetlen mellett én sem bírom, féltávon még nem próbáltam, milyen. A Benő expressz felénk is elrobog, és most hogy belegondoltam, nekem is hiányozna, ha nem így lenne :)

eszel59 2012.01.11. 15:27:04

@Miskolcifan: Már ilyen sz@rul áll a gazdasági helyzet?Beindul a cserekereskedelem..?
(Az egyik állomáson-menetrenden kívül- megáll a Transzszibériai-expressz.A kalauz előremegy, megkérdi a mozdonyvezetőt:
-Miért álltunk meg Ivan Ivanovics?
-Szenet cserélünk Szergej Szergejevics?
-Mire?
-Leadjuk a hamut és kormot,veszünk fel darabos szenet.
Később megint megáll a szerelvény.
-Miért álltunk meg ismét Ivan Ivanvics?
-Olajat cserélünk?
-Mire?
-Leeresztjük a fáradt olajat,veszünk fel újat.
A tajgában nyílt pályán esmeg vesztegel a vonat.
-Miért állunk ismét Ivan Ivanovics?
-Mozdonyt cserélünk Szergej Szergejevics.
-Mozdonyt???Mire???
-Vodkára...)
süti beállítások módosítása