Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2223) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1645) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1272) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2187) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Keresik a játékosverő fehérvári drukkert

2012.01.02. 13:58: leonov

Keresik a játékosverő fehérvári drukkert 2012.01.02. 13:48 F. Kapus

230 komment

Címkék: alba volán ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr233513762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drukker60 2012.01.02. 20:52:14

@Erick Mouth: persze le is lőhette volna.
Ülj le egyes!

leonov 2012.01.02. 21:03:55

@magyar77: amennyiben van beléptető rendszer, valóban megoldható.

Erick Mouth 2012.01.02. 21:04:55

@drukker60: ugyan már... a címből ítélve azt vártam a cikkben, hogy mikor élesztették újra az osztrák játékost!

Ne érts félre! Még egyszer mondom, nem elbagatelizálni akarom a történetet, mert legyen büntetve, nyílván a játékosok biztonsága mindennél fontosabb és el is várható Fehérvártól Jesenicéig mindenhol...

veghist 2012.01.02. 21:07:57

@leonov: Jelzem az osrzág több raktárában áll lassan tíz éve lezsírozva beléptetőrendszer...

zsozsi68 2012.01.02. 21:08:16

@Raon: "Szegények, előre sosem tudják, mi vár rájuk." És ha 3 egymást követő meccsen visszajönnek befogadjátok őket?:-) @magyar77: A beszámozás lehet megoldás, javasolni lehetne felsőbb helyeken.

drukker60 2012.01.02. 21:12:53

@Erick Mouth: látom vetted a lapot, a lényeg a biztonságon van. Néhány éve Angliában rengeteg balhé volt a foci meccseken, ma mi van? 2 cm-ről nézi a játékost a néző és eszébe nem jut hozzáérni. Miért? Mert bekasztlizzák! Ha valaki elkövetett ilyet, igenis példás büntetést kapjon, tanul belőle Ő is meg a többiek is akiknek hasonló parasztság meg fordul a fejében.

zsozsi68 2012.01.02. 21:13:25

@drukker60: Meg is érdemelte volna. Mondom ezt békés, kizárólag hokimeccsen anyázó tisztes polgárként... @veghist: Oké, de hogy kerülne a raktárból a Raktárba?

Raon 2012.01.02. 21:16:22

@zsozsi68: az attól függ... elvileg a többiek is így jöttek össze az elmúlt években, szóval egyértelműen nyitott elitbanda vagyunk. :)

Ami az állóhelyek számozását illeti, ezt már többen évek óta forszírozzuk - de egyelőre nem jött össze. Van némi gyanúm, hogy számozott helyekkel kevesebb ember férne be a csarnokba, ez lehet az elsődleges oka.

leonov 2012.01.02. 21:16:41

@veghist: Tudom, csak az a baj, hogy szart se ér az egész. Csak egy nagy kupac rozsdamentes vaslemez. Foglalkoztam az utó- hasznosítással és hát meg kell hogy mondjam már a vezérlő elv is hibás volt. Az pedig, hogy kifizettek horror összegeket nem működő rendszerekért, az pedig felháborító. Tiszta mutyizás volt az egész.
Talán Újpesten működik egyedül.

Azokat a kapukat fel lehet használni, de számításaim szerint olcsóbb új,modern gátakat felrakni.
Ezek, egyébként is focistadionokhoz lettek kitalálva, illetve nem kitalálva.
Zárt térben más előírások vonatkoznak a kapukra. A földbe, falba húzott kábelek nagy része is mehet a levesbe, mert a kivitelezés óta majd mindenütt megváltoztak a körülmények.
Lehet erről egy egész kiselőadást tartani. A legszomorúbb az, hogy a klubok, illetve önkormányzatok ki is fizették ezeket a nem működő szarcsomókat.

leonov 2012.01.02. 21:20:55

Azért ez a néger asszony se volt gyerekség , ahogy előadta a zamerikaji himnuszt.
le is keverték.
A kanadai hibátlan volt.

zsozsi68 2012.01.02. 21:22:42

@leonov: Megint a Veszprém Arénával példálózom, mert gyakran járok, nagyon profi. Mivel-gondolom-drága volt, lehetne egy fehérvári vagy kötődésű cég aki ért hozzá és támogatásként jutányos áron felszerelhetne ilyent.

zsozsi68 2012.01.02. 21:23:49

@leonov: Azt is a feka (sic) énekelte?

Erick Mouth 2012.01.02. 21:25:07

@drukker60: egyet értek ez mind igaz amit leírsz, viszont ott sem a beléptető rendszer meg az ülések beszámozása oldotta meg a problémát. A stadionok környéke körbe vannak kamerázva, bent is kamarák százai figyelik a szurkolókat és van mögötte egy törvény ami példásan büntet, ha bizonyíthatóan rajta van a BŰNÖS a felvételeken. Én csak a címet és a médialufit bíráltam; e mellett persze elítélem az ilyen tettet. De nem hinném, hogy játékosverő ez az ürgemókus. Egyszerűen túlreagálta, vagy az egy darab paskoláson kívül több is volt?

leonov 2012.01.02. 21:27:03

@Gaudi: Én egy százharminc centis tévén.
ESPN AMERICA HD
streamről nem tudok.
pedig akár csinálhattam volna...

@zsozsi68: Nem. Valami érthetetlen nevű kissé paripoid fejű lyány. Jó hangja volt mindkettőnek, de a fekete asszony elkezdte cifrázni, mint a besúgóvikidál.

Gaudi 2012.01.02. 21:29:13

@leonov: Azt feltételeztem, hogy nem a helyszínen. Piccs, nekem nincs espn.

veghist 2012.01.02. 21:29:31

@Erick Mouth: Több, de nem ez a lényeg. Ha gyorsan megvan a delikvens és gyorsan intézkednek a szervek, biztos hogy nem marad a szándék és az igyekezet következmények nélkül - azaz elismerik a Fehérvár elkötelezettségét, és nem szivatják meg nagyon. Megjegyzem a többi hülyének aki felbukkanhat szintén jó lecke lehet.

veghist 2012.01.02. 21:31:58

Nekem volt de most nem találom :-(

zsozsi68 2012.01.02. 21:33:34

@leonov: 1. Egy ekkora tv elé jó sokan odaférnénk, már csak az ESPN miatt is. 2. gondoltam. Egy afroamerikai egy kanadai himnuszt...

leonov 2012.01.02. 21:36:54

@Erick Mouth: Bizony, a visszatartó erő és a megtörtént események dokumentálása a fő feladat. Ezek nem önálló eszközökből álló rendszerek, hanem gondosan megtervezett komplett megoldások, amelyek akár a néző mozgás logisztikáját is megváltoztathatják.
A beléptetésnek, azonban nem csak praktikussági okai vannak. A rendezvény szervezőjét tudja igazolni, az érvényben lévő rendelkezések betartásának ellenőrzésekor.

Aki modellezi ezeket az eseményeket, annak mindig három verzióból kell számolnia.
Az egyik verzió szerint a fiatalembernél akár szúró, vagy marokfegyver is lehetett volna. No, ha a beléptetési rendszer, lassabban ugyan de minden belépőt dokumentál, akkor még aznap este kopogtathattak volna nála a kékék.

A másik furcsaság , ami felmerült bennem, az a hely, ahol megtörtént az esemény.
-Eddig négyszer voltam a fehérvári csarnokban, abból kétszer majdnem elütött a rollba.-
Így, ahogy nézem a felvételeket, ennek teljesen elzárt területnek kellett volna lennie.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.02. 22:13:34

@leonov: "-Eddig négyszer voltam a fehérvári csarnokban, abból kétszer majdnem elütött a rollba."

remelem tudod h ez NEM veletlen ;)

kerusz 2012.01.02. 23:18:58

@zsozsi68: Azért szerencsére nem kerül szükségszerűen a Veszprém Aréna árának duplájába egy ötezres hokicsarnok.

kerusz 2012.01.02. 23:19:40

@hurrá-hokizunk: A hazai csapat felelőssége a nézőtéri rend biztosítása, sajnos.

terminatrix 2012.01.02. 23:31:06

Háát, a cikk címe nagyon erős... Játékosverő????
Ne ne...
Süket volt, bekalimpált, de játékosverő? Ez verés?

Vincenzo90 2012.01.02. 23:35:04

Rendes csarnokot! Ez az egyetlen megoldás.

vostark 2012.01.02. 23:54:14

@Vincenzo90: adsz rá pénzt mert állambácsi nem fog ugyanis viktor a focit preferálja

dr. v.b.1990 2012.01.03. 00:00:58

Természetesen elítélek mindenféle szurkolói rendbontást azonban szerintem egy kicsit túl van lihegve.
Amúgy nem tudom ,hogy sírjak-e vagy nevessek ezen :
kiajobb.blog.nepsport.hu/archives/2012/01/02/Szekesfehervar_a_varos_ahol_felelosen_gondolkodnak_a_szurkolok/
@kerusz:
"Azért szerencsére nem kerül szükségszerűen a Veszprém Aréna árának duplájába egy ötezres hokicsarnok."
Azért ne feled el ,hogy nálunk annyi pénzből építenek még mindig egy metrót amiből máshol már kettőt felépítettek volna úgy hogy óvatosan az ilyen meglátásokkal :D

Vincenzo90 2012.01.03. 00:18:29

@vostark: Nem tudom, hogy emlékszel-e, de a bakkecske legkésőbb 2012-re ígért a városnak egy rendes csarnokot, amit az akkori ellenzék(most városvezetés) támogatott is nagyon. Szóban mindig nagyon erősek. A 81-es főút is négysávos már vagy 25 éve mindenki szerint. Lényeg a lényeg, a franc tudja, honnan lesz rá, nem is érdekel. Hülye szigetelésre, meg nem használt szellőzésre/fűtésre/miatökömazra van pénz, ami soha nem térül meg. Edzőpályára is van pénz. Miért nem lehet inkább egy rendes csarnokot építeni? Simán kéne egy ötezres, modern, ülőhelyes csarnok. A nyomorgás riasztja a nézőt, a szép, új csarnok vonzza.

kerusz 2012.01.03. 00:19:55

@leonov: Nem egészen. Az a beléptetőrendszer (a stadionokba telepítendő részéről szólva) a világ egyik legkorszerűbbje volt amikor megvették. Szar helyekről voltak referenciái: San Siro, Kaiserslautern, osztrák-svájci foci EB, stb. Az sem igaz, hogy csak focistadionokból voltak referenciái, mert pl. a prágai Sazka Aréna vagy a Nürburgring is ilyen rendszert használ, a millió osztrák sípályáról nem is beszélve. Csak politikailag kifizetődőbb volt azt mondani rá, hogy használhatatlan.

Voltak annak a nyertes projektnek nagyon necces pontjai, de speciel azok nem a stadionokban voltak keresendők.

A többit magánban.

vostark 2012.01.03. 00:42:34

@Vincenzo90: emlékszem tihamérre:D a 81 est inkább hagyjuk csak ideges leszek ... de mindezeket figyelembe véve elég csekély az esély egy új csarnokra, ameddig a mártírok útja is olyan amilyen bármilyen vendég szurkoló jön kerülgetheti a kátyukat azaz inkább néha rámehet az útra a kátyukbol-..-

kerusz 2012.01.03. 01:06:19

@v.b.1990: Ahhoz, hogy sok pénzt lehessen kilopni egy építkezésből, nem kell jégcsarnokot építeni. Egy megfelelő méretű csarnokba jépályát betenni nem olyan borzasztó költséges dolog, nem kétszerezi meg a beruházás értékét.

veghist 2012.01.03. 01:19:52

@kerusz: Jó, de tudod, hogy pont ez lesz a szar, gazdaságtalanul üzemeltethető pálya..., nincs szigetelt doboz.

leonov 2012.01.03. 07:31:42

@kerusz: Azt nem is vitatom, hogy valahol ez a rendszer még működőképes is lehet. Csupán azt mondom, hogy meg lehet csinálni annyiból is szarul jó termékekkel és meg lehet csinálni a feléért, kétharmadáért jól, működőképesen hazai fejlesztésekkel.
a referenciákat meg hagyjuk, mert nemvolt még egy rekszekrény sem ugyanolyan egyik helyen sem.

A kivitelező, főmutyizó cég volt ugyanaz.

aysays 2012.01.03. 09:07:00

Visszatérve a benyúló szurkolóhoz... Amióta a Volán az EBEL-ben játszik, néhány meccs kivételével az összesen ott voltam, de ilyenben még nem volt részem, mint a pénteki meccsen. Ülő bérletem volt, már tavaly és tavalyelőtt is. Idén különböző okok miatt a bérletvásárlás elmaradt, de így is mindig ugyanabba a szektorba szoktam ülni, ahol már öt éve. Pénteken viszont a palánk mellől a 3. sorból kellett néznem a meccset, vagyis néztem volna, mert nem sokat láttam belőle, így volt időm megfigyelni az embereket. Meggyőződésem, hogy a képen látható néző sem nyúlt volna be, ha nem ilyen feszült a légkör. Feszült, egyrészt a meccs alakulása miatt, másrészt, a hihetetlen zsúfoltság miatt, harmadrészt azért, mert semmit nem lehetett látni. Ha jól látom, a renitens is éppen valahova fellépett vagy felkapaszkodott (gondolom, hogy lássa a meccset) és úgy tudott benyúlni a pályára. Lehet, hogy szentségtörés amit mondok és magam ellen is beszélek, mert minden meccsre 55 km-ről járok fel Fvárra, de nem szabad ennyi embert beengedni. Tudom, hogy a véleményem már korábban mások olvasatában is elhangzott, de nagyon kikívánkozott. Remélem mielőbb egy új csarnokban szurkolhatunk a Volánnak!!! (azt se bánnám, ha Felcsúton, ott a 3,5 milliárdból lehet, hogy erre is futná :-( )

veghist 2012.01.03. 09:20:00

@kerusz: Olcsón akkor üzemeltethető a pálya, ha a jégtér egy szigetelt "dobozban" van (oldalt, de legfőként alul). Ha meglevő, más funkcióra tervezett csarnokba rakod, az drágább üzemeltetés lesz. A raktár ebből a szempontból menthetetlen... Visszafelé működik, a jeget le lehet fedni és más funkcióra használni és befűteni a csarnokot, de visszafelé nem lesz energiatakarékos.
Kicsit zavaros, de szerintem érted.

solarys 2012.01.03. 09:31:05

Azért amennyiben megbüntetnek minket, úgy a tárgyalás során a Volán képviselőinek nem ártana megvizsgáltatniuk az esetet megelőző affért a pályán. Page bácsi persze azt nem jegyzi meg, nem íratja be a jegyzőkönyvbe.

benő19 2012.01.03. 10:41:07

Elítélem ami történt, de azért nem kellett volna ennyire felfújni. A frusztrált csávó megpaskolta szerettetből az alattomos tehén fejét. Davison - amúgy a jégen megérdemelt volna egy alapos verést- biztos, hogy meg sem érezte, nem is foglalkozott volna vele. De itt jött a képbe az "imádott" f... (page), aki már egyszer elmeszelt bennünket. Ez a gerinctelen, sunyi féreg (játékosai is ezt a stílust nyomják) újra meg fogja mutatni, hogy ki az úr a háznál (ligánál), mert az biztos nem ússzuk meg egy ejnye-bejnyével.

peterszky 2012.01.03. 10:43:38

Forog a gyomrom a médiavisszhangoktól, meg egyes, önmagukat szurkolóknak gondolók viselkedésétől ebben a témában (nem kifejezetten az itt írókra gondolok).

Lazlee 2012.01.03. 10:47:15

@peterszky: leírom én helyetted, hogy az itt írókra is gondolsz/unk, lásd közvetlen elötted.
:D
egyébként az örömteli, hogy a képek tanúsága szerint Gyurcsány Ferenc is közelről tekintette meg az esetet a mérkőzésen. :D

benő19 2012.01.03. 11:03:09

@Lazlee: ??????
Jó támpont az azonosításhoz, Fletó emberei (testőrei) közt kell keresni...ha meg nem akarja megnevezni,elvihetné ő a "műbalhét".

polarbears 2012.01.03. 11:03:51

Lehet lemaradtam és már írtátok de miért most utólag keresik a srácot ?
Akkor közvetlen nem lehetett volna megfogni?
Megpaskolta vagy keményen ráütött?
Vagy maga a benyúlás volt olyan nagy bűn,hogy a szentebelesek ezt rossz néven veszik?
Tény ezt nem kellett volna, de ezért egy zárt kapus meccs hatalmas büntetés lenne!
Az anyagi bünti is súlyos lenne!

zsozsi68 2012.01.03. 11:09:07

@kerusz: Mai árakon, jóval nagyobb küzdőtérrel, multifunkci csarnok, hidd el nem lenne olcsóbb. Ebbe persze beléptető is belefér, legfeljebb vinnénk a mostani eredményjelzőt. :-) Az Veszprémben is nagyon ócska. :-(

benő19 2012.01.03. 11:10:32

@polarbears: Szerinted egyik kézzel kapaszkova, egy lábon a padra felállva, a plexin átnyúlva felülről mekkorát lehet ütni egy mozgó sisakra?? No ilyen hatalmas játékosverésről van szó....

édes pubikám 2012.01.03. 11:14:51

@benő19: na, benő, így csináltad? :D:D:D csak olyan pontosan leírtad a taktikát :D:D:D

zsozsi68 2012.01.03. 11:15:39

@polarbears: Ha ez egy OBI meccsen történik kap a csávó két sallert ( amilyent ő adott ), kidobják a csarnokból, hogy a lába sem éri a földet azt' jóvan. Elítélem amit csinált kapják el, verjék le rajta, de pézsé egy féreg és ezt mki tudja az EBEL-ben. Gané csapat a deadbull, davison meg pont beleillik

OliBLOOD 2012.01.03. 11:20:49

@polarbears: Ha a benyúlás után megjelent volna mögötte egy biztonsági és elvezeti, akkor nem lenne most balhé. Ez hiányzott és ezt próbálják most pótolni.
Egyébként csak az a kérdés, hogy a rendőrség mennyire komolyan akarja megtalálni az illetőt. Ha pénzt és energiát nem sajnál (nem valószínű), akkor tuti megfogják. Ha nála volt a saját nevén lévő vagy céges mobilja, akkor már meg is van. Cellainformáció, azt leszűrni nemre, korra, majd összehasonlítani a személyi/útlevél képpel.Ezzel eléggé leszűkült a kör, máris lehet személyesen egyeztetni. Persze ez nem kis meló (és pénz).

benő19 2012.01.03. 11:21:44

@pubikám: Lebuktattam magamat...,á nem tanúk vannak rá, hogy nem voltam a közelben, de addig még elláttam.

frankyf*ckin4fingers 2012.01.03. 11:24:27

nem jó,a mi történt. de nagyon messze van a tragédiától. attól meg pláne messze van, ami kerekedett belőle.

jó lenne ha a volán 5 év után már nem megtűrt vendégként tekintene magára az ebel-ben. az ilyen szituációkban különösen sokat segítene. amíg nem viselkedik úgy a volán, mint teljes jogú ebel csapat, megtűrt balkáni vendég marad, és úgy is viselkednek vele.

vicc az egész.

hüjeliba 2012.01.03. 11:31:12

@v.b.1990: ez nem így van, csak egy példa a svédországi Lindab Aréna egy bő 5000 férőhelyes pálya 2000 álló 3000 ülő hellyel 200-as Vip boxokkal, 100 fős sajtóhellyel. A takarékosság az egész épületen látszik, célszerű és kompakt.
Figyelembe véve hogy a pálya eleve 60/30 méter a csarnok maga 100/60 és csak 12m magas (kb négy emelet). Az üzemelési költségeket úgy lehetett leszorítani ,hogy a fűtendő-hűtendő légtérfogat a 5500 emberre vetítve rekord kicsi, a jég hűtésénél keletkező hulladékhő fűtésben meleg víz készítésben segít be, mindez hővisszanyerős szellőztetéssel, kombinálva.
Az egészhez egy tényleg csarnok kinézetű gyakorló pálya is van, meg a szükséges parkolók. Ez 12000m2 összesen kb. 4,5 milliárd forintért ottani bérköltségen!
Ha ezt levetíted akkor 900.000. forintban van egy hely.
Ez kb. 40. játéknappal számolva (10 hazai farm meccs felelne meg nézőszámba egy Ebelesnek) és kb. 3000 átlagos költést kalkulálva (jegyárak + büfé) 70% -os kihasználtság mellett (ez kb. 3500 néző)kb. 11 év alatt térülne meg.
Ha hozzátesszük, hogy 30 év alatt egyszer komplett fel kell újítani, míg végleg elavul kijelenthető, hogy az egész csak a hokiból önfenntartó lenne.
Ez sokkal jobb mint a tervezett futball pályák hasonló mutatói hiszen ott a játéknapból csak a fele jön össze, a kihasználtságuk meg max 30% azaz csak folyamatos anyagi támogatás mellett lehet majd ezeket üzemeltetni.
De hadd legyek demagóg: 4,5 milliárdból 8-10 kicsi fedett pályát meg lehetne építeni vagy befedni.

dr. v.b.1990 2012.01.03. 11:45:52

@hüjeliba:
"De hadd legyek demagóg: 4,5 milliárdból 8-10 kicsi fedett pályát meg lehetne építeni vagy befedni."
Én is az leszek: A debereceni stadion árából meg többet lehetne építeni :)

HAnonymus 2012.01.03. 12:02:55

@hüjeliba: Teljesen laikusként, és nem kötekedve kérdezem, de a megtérülés-számításnál a használat során felmerülő költségekkel nem számolnak egyáltalán? [Tudom hogy egy valódi számítás nem lenne 28 másodperc alatt reprodukálható excelben, de akkor is]

hüjeliba 2012.01.03. 12:15:54

@HAnonymus: De, természetesen ezért a kerekítések, ez csak egy gyors eszmefuttatás, pl. infláció sem szerepelt benne :)

zsozsi68 2012.01.03. 12:39:03

@hüjeliba: A kinti bérköltséget itt is tartani tudnánk a szokásos lenyúlással, visszaosztással. Az átlagos költés még évekig nem érné el a 3000-t már csak a bérletesek miatt sem + sör,zsíros kenyér, csoki kb. 700.-, ha svéd árakon adnák ( nem tudják ), akkor esetleg.

zsozsi68 2012.01.03. 12:41:37

@hüjeliba: Egyébként nem demagógia, de most a Volán csarnokról beszélünk

Szoljanka 2012.01.03. 13:04:07

@Vincenzo90: "... ülőhelyes csarnok."
Mindent csak azt ne... Ülőhelyek, azokon pattogatott kukoricát majszoló emberek, néha egy kis taps... színház...

Gaudi 2012.01.03. 13:08:49

@Szoljanka: Az aréna ülőhelyes. Ilyen volt a hangulat a VB-n?

Vincenzo90 2012.01.03. 13:12:34

@Szoljanka: Én is ezt mondtam eddig. A véleményem azért változott, mert kurva idegesítő, mikor nem fér el az ember. Azért legyenek sorszámozott székek, hogy biztosan legyen helye az embernek. Aztán persze kialakulhat az, hogy a kapu mögött, a B-közép klasszikus helyén áll az egész szektor. A pénztárnál meg lesznek olyan jófejek, hogy erre előre figyelmeztetik az oda jegyet váltókat. A tököm tele van már viszont, amikor a 3500-as csarnokban 5000-en állunk egymás lábán a palánktól 5 sornyira.

Szoljanka 2012.01.03. 13:18:02

@Gaudi: Nem, de minek oda szék, ahol úgyis állnak... Oda olyan lépcsőzetes megoldás kell, hogy annyi szintkülönbség legyen, hogy pont lásson mindenki az előtte állótól. Amúgy az Aréna nem volt hajlandó a székeket kiszedni a kapu mögötti részről, volt erre szurkolói szándék...
@Vincenzo90: Csak a kapu mögött állhat a " B-közép"..? Onnan nem a legjobb hokimeccset nézni, meg másmilyet sem... Szerintem ki kell érni időben, s kész...

Gaudi 2012.01.03. 13:21:02

@Szoljanka: Na látod, erről van szó. Ülőhelyes = kényelmes, van elég hely, és pont annyi embert lehet beengedni, amennyi hely van. Aztán aki akar, az meg úgy is állni fog, de legalább nem egymás lábán állnak a népek.

Lazlee 2012.01.03. 13:25:58

@Gaudi: nem ez a helyes ultra hozzáállás :D

Gaudi 2012.01.03. 13:28:14

@Lazlee: Mhehe, igaz. De ülőhelyen sem muszáj ülni; lehet mondjuk állva szurkolni, zászlót lengetni, Pagé-t szidni, csokit dobálni, bal orrlyukon keresztül hányni, akármi. :-D

Vincenzo90 2012.01.03. 13:38:34

@Szoljanka: Én kitűnően tudok állni a felhajtott ülés előtt, és akkor legalább biztos van helyem. Időben kiérni? A meccs előtt húsz perccel már irányítgattam az életük első meccsére érkező pupákokat, hogy merre van a szektoruk, mert nem tudnak olvasni. Aztán húztam volna a lelátóra, mert látni akartam a meccset, de hatan álltak a lelátó tetején is, nem láttam a pályából semmit. Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy ha kifizettem a jegyet(ami még csak nem is olcsó), akkor utána nincs jogom megnézni a meccset, mert nem tudtam előtte egy órával a lelátóra érkezni?

A szék engem akkor zavar, ha kötelező használni. Máskülönben csak nyomorgás van, mert több embert engednek be, mint amennyi elfér.

Szoljanka 2012.01.03. 13:39:03

Van egy nagyon jó kis pikantériája annak, hogy onnan jön az "ész osztás" ahol a gondok nem ilyenek, hanem jó ha negyedházzal megy a buli...

Uteapu 2012.01.03. 13:43:51

@Szoljanka: Látom, nem adod fel. Pedig tegnap sem jött be.

Szoljanka 2012.01.03. 13:44:48

@Vincenzo90: Persze, nem egyszerű a helyzet, természetesen ha jegyet vettél minden jogod megvan ahhoz, hogy lásd is a meccset. Könnyebb lenne a szituáció a ha bérletes lennél, akkor talán meg lehetne azt tenni, hogy először csak a bérleteseket engedik be, aztán a többieket, így, hogy jegyes vagy pont annyi "jogod" van, mint aki először jön életében.
Vagy ezt a csarnokot kéne bővíteni, vagy egy újat felhúzni, vegyesen ülő-, és állóhelyekkel...

Szoljanka 2012.01.03. 13:45:46

@Uteapu: Amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten.

Lazlee 2012.01.03. 13:50:53

@Szoljanka: eh, megint kitörlődött, mire elküldtem volna :P

vaze 2012.01.03. 13:57:33

@Szoljanka: próbaképpen csak annyit mondok: istálló!
majd rögvest tudakozódnék, hogy akkor most mennyivel is vagyunk beljebb? :) ez egyébként nem észosztás és nem presztízskérdés, csak te csinálsz belőle azt. egy a lényeg, meg kell fogni a gyereket, minél előbb!

djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2012.01.03. 14:02:27

pl. Liverpoolban ezt a kérdést (is) gyönyörűen megoldották: év elején befizetsz kb. 5 ezer forintnak megfelelő összeget, amiért kapsz egy évre egy bankkártya méretű tagsági kártyát. Csak és kizárólag ennek felmutatásával lehet jegyet váltani, átruházni valakire nem jó ötlet, mert a bejáratnál és más kedvezményekre jogosító helyen ellenőrzik, és ha nem a tiéd van nálad, akkor úgy jársz, mint Al Bundy, szépen miszlikre szabdalják, plusz jópár évig nem is igényelhetsz másikat. ennyi.

djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2012.01.03. 14:05:31

@djsanyi: azt persze gondolhatjátok, hogy a kiadott jegyet és tagsági kártyát visszakeresni, majd a biztonsági felvételekkel összehasonlítani kb. 1 perc és máris megy az infó a rendőrségnek.

Szoljanka 2012.01.03. 14:06:49

@vaze: Szerinted én csinálok belőle azt, szerintem meg nem. Van itt már vagy 200 kommment, az utóbbi 40-kb. már eltért az eredeti témától, arról ment a beszélgetés, hogy miképpen lehetne megoldani a zsúfoltságot a csarnokban. Erről beszélget(ett) itt x fehérvári érzelmű ember, ekkor jön egy piros-fehér szimpatizáns a megjegyzésével. Úgy reagáltam, ahogy beköszönt. Tudom, van ott egy :D betű, de akkor is.

Az eredeti témában pedig egyetértünk, igen minél hamarabb elő kéne keríteni.

Lazlee 2012.01.03. 14:20:16

@Szoljanka: és ha tudnád, már a félelmedre így akartam reagálni, csak visszafogtam magam, de mikor már a saját táborodból ez jön, muszáj volt.
csak sajnos -mint tegnap mondtad- nálad egyből leszáll a köd. és igenis az, én nem ilyen precízen fogalmaztam meg a kitörlődött hszemben.
ajánlom neked is a módszert, tehát: leírod a választ -csúnyákat is írhatsz, meg oktatgató jellegűt- aztán mielőtt elküldenéd elolvasod, röhögsz egyet rajta, hogy milyen jól megaszontad a másiknak, és kitörlöd.
mert most pl megint én érzem magam win pozícióban.

cikkhez: hát-hát. mindenkinek igaza van.
de ilyet nem kéne, az meg egyenesen meglepő, hogy egyáltalán a parasztVIPből lehet ilyet...

szerintem nem lesz meg.

10.000-10.000 csak nem mind1 miből, pikáns.

jegib 2012.01.03. 14:28:10

@hüjeliba: Néha elkalandoztam fejben, ha nyernék a lotton vmi csúcsnyereményt (cca 5 milliárd) akkor alsó hangon kb tripla annyi pénzt kellene összegubáznom, hogy felépülhessen egy kassai csarnok fehérváron. Eddig az volt az etalon. De ezt a Lindab arénát nagyon megkajáltam, pont elég, beleférnék a nyereménybe. :D Ha feltornásszátok a nyereményt, majd vmi utón módon megnyerem, megoldottam a stadion gondot :)
serv2.incomotion.se/rogle09/
itt vagy 8 oldalról meg lehet nézni, plusz az összes kiszolgáló létesítményt körbe lehet tekinteni. Több mint szuper

zsozsi68 2012.01.03. 15:26:01

@jegib: Nna, egy pont ugyanilyen tökéletesen megfelelne, csak szebb színű székekkel. Kár, hogy nálunk nem jönne ki annyiból...

hüjeliba 2012.01.03. 15:35:52

@jegib: és vettél már szelvényt ?

jegib 2012.01.03. 15:38:42

@hüjeliba: Természetesen, jó sok malacot is ettem, és természetesen belaktam lencséből is. Vettem mind3 féle lotto-ból, szóval minden tőlem telhetőt megtettem :)

hüjeliba 2012.01.03. 15:41:31

@jegib: hogy legyen mire még nyálat csorgatni ez itt egy 4900-as franciahonból kívülről sokkal impozánsabb kivitelben :
www.herault-arnod.fr/projets/sport/article/patinoire-pole-sud

Lazlee 2012.01.03. 15:44:41

@hüjeliba: ez nem tetszik. sehol a curva, a székek fixek...

jegib 2012.01.03. 15:48:43

@hüjeliba: Ez nagyon steril, a másik emberibb léptékű. Maradok annál ha nem gond :)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.03. 15:59:14

@Vincenzo90: ha felallsz, fejbe basz a mogotted ulni akaro kopasz...

zsozsi68 2012.01.03. 16:18:50

A Lindabban eleve nincsenek székek a kapu mögött, gondolom az a B-közép helye. Ez is mintául szolgálhatna...

a. Bárd 2012.01.03. 16:23:02

Lazlee utasításait követtem. Írtam egy hozzászólást, két perc múlva újra elolvastam, jót röhögtem rajta és kitöröltem :)

pakero 2012.01.03. 16:27:11

Az eredeti témához: többször több helyen elhangzott hogy a VIP részlegből volt valaki. Ez nem igaz, semmi köze a VIP-hez.
Csarnok téma: kurva kibaszott jó dolgunk van hogy arról beszélgethetünk, hogy miért nem férünk el... :):)

veghist 2012.01.03. 16:45:55

@HAnonymus: Az IIHF honlapján fent vannak az un IIHF prototípus pályák kiakakításakor javasolt standard megoldások. A hüjeliba által leírt csarnok pont egy ilyen létesítmény felnagyított válozata. Jól menedzselt jégpályán a jégidő megdöbbentően nagy százaléka értékesíthető, még éjjel is. Vannak a honlapon megtérülési számítások, busines case-k is, minden az építtető s*gge alá van tolva. Vannak variációk arra is, hogy milyen éghajlaton építed a pályát, és milyen hatásokkal kell számolni. Érdekes olvasmány. Pl. akkor gazdaságos, ha rendes (gyors)étterem is van, és a pálya tulaja/bérlője üzemelteti... Nálunk mit adnak ki gebinbe először?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.03. 16:48:45

@pakero: sajnos ez nem jo dolog. marmint az h nem ferunk el. mert lassan a szorakozas karara fog menni...

@zsozsi68: kapumogul nem nezek hokit, hacsak oda nem kenyszeritenek (pl: vendegszektor)

szoljankanak igaza van, a "csakszek" verzio megoli a hangulatot, es atalakul nhl/westereurope formaju uuuuuuuu/aaaaaa let's go flyers let'sgo tipusu szurkolasa.

amugy Fvaron is jobban el lehetne ferni, ha a kapuk mogott uldogeloket vegre valaki megtanitana h azok NEM ulohelyek.

vaze 2012.01.03. 17:24:48

@Szoljanka: hát, szerintem még beszéltek itt mindenféle emberek kultúrált hangnemben, volt egy, aminek értelmezésére az én szerény képességeim kevésnek bizonyultak, és amit te felnagyitottal. no, de nem az én dolgom a te paranoiadat kezelni. ON

vaze 2012.01.03. 17:30:33

@jegib: jelen helyzetben szerintem a lottónak van legnagyobb esélye, sajnos, amit erre el lehet költeni egy országban, azt már elköltötték (puskás stadion, debrecen). bár azt nem tudom, veszprémben miből épült a palota.

jegib 2012.01.03. 17:33:19

@vaze: Elég nagy probléma ez sajnos, az meg mégnagyobb, hogy nálatok már a focipálya helyén is bevásárlóközpont lesz...

zsozsi68 2012.01.03. 17:44:21

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Azér' mer' el vagy kényeztetve... A VB-n is ott volt a "B" közép. Mondjuk mi nem, mégis többet álltam mint ültem.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.03. 17:46:42

@zsozsi68: a VBn sajnos en is ott voltam. akko0r fogadtuk meg, h tobbet soha. ulohelyen allni lehet, ha korulotted is ilyen a hangulat. ha nem, akkor veszekedhetsz egesz nap...

vaze 2012.01.03. 18:06:36

@jegib: az csak a jéghegy csúcsa... :(

mannisenmaki_ 2012.01.03. 20:29:30

@Scofi: 2100 euro, a mai sport szerint, ha jól emlékszem.

jegib 2012.01.04. 09:32:47

@vaze: Mondjuk az aldi, Agárdon is sportpályára épült. De legalább lenne annyi lelkifurdalásuk, h támogatná cserébe a magyar sportot, de nem... Mondjuk az ár is pöttyet fura újvárosban, amennyiért megvették. Nem tudom ezen felül mekkora összeg vándorolt zsebekbe...

vaze 2012.01.04. 15:38:50

@jegib: még mindig csak a csúcsokat támadod... majd egyszer szóban

jegib 2012.01.04. 15:39:37

@vaze: ljubljanába lesz rá idő :D
süti beállítások módosítása