Szilassy: A fókuszban a világbajnokság áll 2011.12.16. 15:05 F. Kapus
Szilassy: A fókuszban a világbajnokság áll
2011.12.16. 15:22: 1885*
188 komment
Címkék: vb válogatott eihc csíkszereda szilassy primeau
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr893468762
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
SC4ever 2011.12.16. 15:47:26
"a két ország közötti meccseken legutóbb 1997-ben győzött Románia, és az utóbbi öt mérkőzést fölényesen nyerte Magyarország."
Főleg a budapesti vébén volt fölényes, Elekes triplája majdnem a győzelmet jelentette, a végén Ocskay góljával lett 4-3.
Főleg a budapesti vébén volt fölényes, Elekes triplája majdnem a győzelmet jelentette, a végén Ocskay góljával lett 4-3.
horivan 2011.12.16. 16:03:41
Most csak a győzelem az elfogadható. A székely szurkolóknak ne kelljen már román himnuszt hallgatni a helyszínen.
zsozsi68 2011.12.16. 17:32:07
@horivan: Egyetértek. Remélem a CSAPAT is átérzi ezt.
Borsy 2011.12.16. 17:44:53
Székesfehérvár Megyei Jogú város reklámtábla olyan megfontolásból van kint, mint itt a Csíkszereda volt? Testvérkapcsolat miatt tán?
veghist 2011.12.16. 18:26:57
Gólt már ütöttünk :-(
Spigott 2011.12.16. 18:32:08
Balizst vigye mar le, konyorgom...
Gooolem900 2011.12.16. 18:32:24
2-0...
veghist 2011.12.16. 18:33:16
Már az atyafiak is... 2:0
Ez nem a mi évünk lesz, félek....
Ez nem a mi évünk lesz, félek....
Xardas 2011.12.16. 18:33:37
kosz Balizs. Ez igazan derek volt toled.
zsozsi68 2011.12.16. 18:40:24
Ez csúnya volt. Ha ma is kikapunk, arra már én is összevonom a szemöldököm.
Spigott 2011.12.16. 18:49:48
a kapusteljesitmenyek kozti kulonbseg dont eddig, pedig milyen gyenge ez a roman csapat
Borsy 2011.12.16. 18:50:25
Ez már kezd cinkes lenni, hogy a jóval gyengébb erőt képviselő ellenfelünktől is vesztésre állunk. Ezt a román válogatottat még a C csapattal is verni kell.
veghist 2011.12.16. 18:50:49
@Spigott: romániai
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 18:52:00
Ez nagyon gyenge!!Hajrá Magyarok!Hajrá SZÉKELYEK!!!
kerusz 2011.12.16. 18:59:52
@Borsy: Valószínű a fiatalok is ezt gondolják, a székely legények meg meg akarják mutatni, hogy többet érnek ők, mint egy magyar B válogatott, ráadásul hazai közönség előtt. Amúgy is nehezményezték a helyiek, hogy nem ment senki sem az A-keretből, hát lehetett volna készülni arra, hogy be is akarják bizonyítani, hogy nem lehet lenézni őket.
Valaha mi is így kezdtük, győzelem a szlovák C ellen, stb.
Remek hokihetünk van eddig, remekül sikerült nyilatkozatokkal (Primeau a Nemzeti Sportnak).
Valaha mi is így kezdtük, győzelem a szlovák C ellen, stb.
Remek hokihetünk van eddig, remekül sikerült nyilatkozatokkal (Primeau a Nemzeti Sportnak).
bazilika 2011.12.16. 19:04:16
miert nem csereli mar le a balist
ez a fasz
ez a fasz
bazilika 2011.12.16. 19:06:55
a joslatom bevalik
c csapatatl elmenni magayroorszag megalazasa tisztelt kovacs csaba ur
c csapatatl elmenni magayroorszag megalazasa tisztelt kovacs csaba ur
Gooolem900 2011.12.16. 19:07:01
@bazilika: kicsodát?
zsozsi68 2011.12.16. 19:08:35
@bazilika: Kit? te pocs
predátor 2011.12.16. 19:08:50
Nem tudom fogni ezt a köcsög DIDI TV.-t, hogy lássam a meccset, de szégyen a csapattól, ha ma is kikapunk. Bár az edigi események szerint a románok már 2-0 vezetnek. Szégyen, hogy a MOL Liga meccsekről tudtak normális online eredményt közölni, folyamatossan, most meg a válogatott mérközésein bevan halva a rendszer.
kerusz 2011.12.16. 19:10:58
Konkrétan ezen a héten ezt játssza minden csapatunk - agyonlövi az ellenfelet, gólt nem lő, de kap.
Gooolem900 2011.12.16. 19:11:31
43 mp kettős hátrány.
Lazlee 2011.12.16. 19:12:03
@predátor: nem, csíkból MOL meccsről se tudnak. :)
bazilika 2011.12.16. 19:12:49
rajtunk rohog egesz szekelyfold es jo elbasszuk a statisztikankat is
biztos vissza esunk par helyet
biztos vissza esunk par helyet
Gooolem900 2011.12.16. 19:13:31
Majdnem 3-0 de kisles.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:15:16
Becze szabályos gól!!
Gooolem900 2011.12.16. 19:16:28
Góóóóóól!
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:16:45
@predátor: Románok??? romániaiak inkábbbb!!!
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:17:57
Szöcske:) 3-1
Spigott 2011.12.16. 19:18:09
Lada, milyen hiba, te jo eg...
Gooolem900 2011.12.16. 19:18:11
@Gooolem900: Hát ez se Bálizs meccse...
Dinó 2011.12.16. 19:18:13
Szöcske góóóóóól!
Lazlee 2011.12.16. 19:18:26
Bálizs, neked szól...
hopepe 2011.12.16. 19:19:33
"piszkáld ki.." :) no comment, de picit szomorú is ránk nézve...
veghist 2011.12.16. 19:20:01
Azt hiszem BB a közeljövőben nem fog válogatott meccsen védeni, de talán Volán meccsen se.
Dinó 2011.12.16. 19:20:22
és a románok azt énekelik, hogy: piszkáld ki?!
what the fuck ...
ezek hol tanultak meg ilyen szépen magyarul?!
what the fuck ...
ezek hol tanultak meg ilyen szépen magyarul?!
Gooolem900 2011.12.16. 19:21:21
@veghist: Ott ezektől a meccsektől független se nagyon védene, nagyon jól megy a másiknak.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:22:11
@Dinó: ez nem kell ide szerintem!! Hajrá Magyarok Hajrá SZÉKELEK!!
Gooolem900 2011.12.16. 19:22:13
@Gooolem900: pontosabban, Bálizs szempontjából túl jól véd Munro :)
Miskolcifan 2011.12.16. 19:22:39
Ha így haladunk Krinó a VB-n találja magát :) Ez az egyetlen pozitívuma az utóbbi két tornának számomra.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:22:53
SZÉKELYEK!!
Dinó 2011.12.16. 19:23:33
@Zsiraf.Remete: mint ahogy a románozást is itt egyeseknek ...
veghist 2011.12.16. 19:25:07
@Miskolcifan: Jézusom...
Villáminterjú:
- Primeau úr, megtalálta a negyedik sort?
- Nem.
- Köszönöm szépen.
Villáminterjú:
- Primeau úr, megtalálta a negyedik sort?
- Nem.
- Köszönöm szépen.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:25:49
nyugi aki jégkorongot nézz és ismeri, az nem románozik:))
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:27:46
5 perc és ujra szól a Székely himnusz!!!
veghist 2011.12.16. 19:28:46
@Miskolcifan: Rajna :-) ?
bazilika 2011.12.16. 19:29:29
gartula 3:1 erik a desteapte romun ez a roman himnusz
bazilika 2011.12.16. 19:30:23
@Miskolcifan: a csapatod kapusa epp olyan jo mint amasik ketto csak adjanak lehetoseget
eGFR 2011.12.16. 19:30:57
@Miskolcifan: Talàn Rajna Miki
a Zamboni nem egy tészta 2011.12.16. 19:31:25
iszonyat bánó egyéni és csapatjáték hibák, még amatőr szemmel is. Erőtlenség...
cornwall 2011.12.16. 19:31:59
@földgömb: Rajna Miki baromi gyenge volt már miskolcon is.
Miskolcifan 2011.12.16. 19:32:58
Kövezzetek meg,húzzatok le,de én a két tornán egy kapustól láttam jó teljesítményt.Aztán lehet baromi elfogult vagyok...
bazilika 2011.12.16. 19:34:05
@Zsiraf.Remete: ez lene a jobbik eset es ebbol aroman valogatottbol 5 vagy 6an itt jatszottak amagayr bajnoksagban
petres nagy csaba antal zsombor virag csanad es szlovakiaban mihaly ede
eben a tukreben kellene megnezni mi tortent ma
petres nagy csaba antal zsombor virag csanad es szlovakiaban mihaly ede
eben a tukreben kellene megnezni mi tortent ma
Gooolem900 2011.12.16. 19:34:50
@Miskolcifan: Szerintem ez vitán felüli :) Pedig Fehérvári vagyok, a két fiatal nem igazán élt a lehetőséggel. Sőt innen most senki se.
predátor 2011.12.16. 19:35:42
Bocs, nem akartam megsérteni a székelyeket, tudom, hogy a válogatott 90% székely (Csíkszeredai és Brassói) játékosokból áll, de sajna akkor is román szinekben és Románia válogatott alatt szerepelnek. Minden tiszteletem az ővék, mert sajna megmutatják a most szereplő magyar válogatottnak, vagy lagalábbis akik most benne szerepelnek, hogy kell küzdeni, és harcolni a cimeres mezben. A most a válogatottban szereplő játékosoknak, meg volt a lehetőségük, hogy bebízonyitsák, hogy ott lenne a helyük a nagy csapatban, de ilyen eredményekkel és teljesítménnyel ezt nem érdemlik meg.
bazilika 2011.12.16. 19:36:20
@földgömb: BUDAI
tudatosan nagybetuvel csak az ocskay ot is kicsinalta
sajnaltam klotenben meg egy harmadot sem adtak neki pedig a a nemetek eleln mar teljesen mind egy volt
tudatosan nagybetuvel csak az ocskay ot is kicsinalta
sajnaltam klotenben meg egy harmadot sem adtak neki pedig a a nemetek eleln mar teljesen mind egy volt
Yes\'nSKi 2011.12.16. 19:36:25
Ez egy csattanos pofon minden fiatal számára...
Gooolem900 2011.12.16. 19:36:27
4-1 EN...
bazilika 2011.12.16. 19:38:43
@predátor: csak magyarok vanak aroman valogatottban a catrinoi is gyergyoszentmiklosi az apj roman az anyja magayr
eGFR 2011.12.16. 19:39:52
@cornwall: Rajna Miki az utolsò Csikszereda meccsen 49 lövésből 48 megfogott !!! Nem tudom miről beszélsz. Mégjobb lenne ha többet védhetne.
Dinó 2011.12.16. 19:40:54
@predátor: leplet rea.
hogy mondjam "székelyül". :-)
hogy mondjam "székelyül". :-)
bazilika 2011.12.16. 19:41:01
@Yes\'nSKi: arcul csapasa a magyar jegkoorngnak
lelketlen felkeszuletlenmostmar nem is harmadrangu 4rangu jatekosokat vittek ki igy meg van az ocskay alma hogy a farmban is mind valogatott min 1x gratulalok csicso
lelketlen felkeszuletlenmostmar nem is harmadrangu 4rangu jatekosokat vittek ki igy meg van az ocskay alma hogy a farmban is mind valogatott min 1x gratulalok csicso
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 19:42:00
És szól SZÉKELY himnusz!!!!Szép volt fiuk Székely gyerekek!!!Hajrá Magyarok!!de ez sajnos nagyon gyenge volt:(( 4-hely:(( Bálizs meg nem válogattt szintü kapus!
a Zamboni nem egy tészta 2011.12.16. 19:42:29
A magyar hoki fekete hete. (Hete még javíthat rajta Bécsben :) )
bazilika 2011.12.16. 19:42:47
a szakvezetes vonja le a konzekvenciat es alljon felre 1szoval mondjanak le
Yes\'nSKi 2011.12.16. 19:44:54
Heteék 7-2 re nyertek
a Zamboni nem egy tészta 2011.12.16. 19:45:19
@bazilika: azert ne szállj el megint, nem kizart, hogy ez a megoldás, de ezt ki kell elemezni és végig kell gondolni. Ha ez a csapat többet tud, de vezetés nem hozta ki belőle, akkor talán igen. Ha a csapat ennyit tud (Te írtad, h 4-ed osztály), akkor csak annyit mondhatunk, hogy tanulunk ebből és hogy itt tartunk.
Dinó 2011.12.16. 19:46:09
az egyik szemem sír, a másik nevet.
:- /
:- /
a Zamboni nem egy tészta 2011.12.16. 19:46:13
@bazilika: ...tanulság, hogy a fiatalok beépítését nem így kell megoldani
Harcsavadász 2011.12.16. 19:49:20
@bazilika: Szégyen, gyalázat, 6 mérkőzés-6 vereség! Nem, ezért harcolt a 75-76-os nagy generáció(Kis Csicsó) hogy így lejárassuk a magyar nemzeti csapatot.
cornwall 2011.12.16. 19:50:28
@földgömb: jobb lenne ha többet védene ebben egyetértünk. De nem véd, és ez sajnos rányomta a bélyegét a miskolci válogatott teljesítményére is.
Félreértés ne essék tehetséges kapusnak tartom, de jelenleg nincs elég jégideje, és a válogatottban se bizonyította hogy ennek ellenére is helye lenne a keretben.
Félreértés ne essék tehetséges kapusnak tartom, de jelenleg nincs elég jégideje, és a válogatottban se bizonyította hogy ennek ellenére is helye lenne a keretben.
bazilika 2011.12.16. 19:50:32
@Zsiraf.Remete: ez az arculcsapas igaza van aszekelyeknek mulatnak ma rajtunk az 5 kuyaban
Spigott 2011.12.16. 19:52:40
Remélem Primeau-bá most is fikázza majd a MOL Ligát. Ő sem tudott felnőni ma egy MOL-os csapathoz, élen pár ebel-es játékossal...
Gooolem900 2011.12.16. 19:53:27
@bazilika: jó ötlet. és mi lenne ha te lennél a következő kapitány? na?
veghist 2011.12.16. 19:54:10
@Harcsavadász: Nem ez a gáz, a norvégok mindig ezt csinálják pl. Nem emlékszem olyan felkészületi meccsre amit megnyertek volna...
bazilika 2011.12.16. 19:54:48
@sakic: de en azert vagyok duhos mert ottvan ezek elott meg a 30asok akik ruinos jatekosok es bizonyitottak mar eleget peterdi lencses gergely svasznek hoffmann janosi szekely madai feil a serult borbas es biztos van meg de ha ezeket ajatekosokat leirjak akkor csak ez sulhet ki belole
jágör68 2011.12.16. 19:55:02
Úgy látszik nagyon be akarjuk altatni a szlovénokat, osztrákokat, briteket, japánokat, ukránokat.
KP meg nem küldheti ki a jégre a komplett Volánt, Munróstól, Ryanestül, Dzsóstul.
Jól elkergettük a Volán után a válogatottól is Satort.
Merhogy nem nézte a MOL- Ligát, meg a horvátoknál edzősködik.
Osztán mégis elverték a fiataljai Norvégiát.
KP meg nem küldheti ki a jégre a komplett Volánt, Munróstól, Ryanestül, Dzsóstul.
Jól elkergettük a Volán után a válogatottól is Satort.
Merhogy nem nézte a MOL- Ligát, meg a horvátoknál edzősködik.
Osztán mégis elverték a fiataljai Norvégiát.
Dinó 2011.12.16. 19:55:45
Csík vármegye válogatottja, mondhatni ...
Gooolem900 2011.12.16. 19:56:20
@jágör68: és sokra mentünk vele a VB-n nem?
a Zamboni nem egy tészta 2011.12.16. 19:56:31
@bazilika: nem vitatom, de lehet hogy a koncepcio hibás és nem KP, mint edző. sztem nem késő neki sem tanulni ebből
bazilika 2011.12.16. 19:57:49
@Gooolem900: osszeraknam gond nelkul ne tul bonyolult feladat csak mecscekre is kelelne jarnia a szovetsegi kapitanynak az nekem nem mentseg hogy asztarok pihenjenek az EBELre leszarom az ebelt magyarorszag erdeke kell az elso legyen ilyenkor pedig konnybe labad a szemem amikor a szekely himnuszt hallom de enm ilyen korulmenyek kozott
Gooolem900 2011.12.16. 20:02:14
@bazilika: juttasd el az önéletrajzodat a szövetséghez :) legalább megtudjuk ki vagy :) de egy vereség esetén tessék ám ide is visszanézni, olvasgatni ;)
noacid 2011.12.16. 20:06:18
@predátor: Rosszul tudod. 100% Székelyföld. Csíki és gyergyói hokisok, egy szál brassói vagy bukaresti sincs köztük. Mégcsak ukrán se
bazilika 2011.12.16. 20:06:32
@Gooolem900: gondolod ezek elolvasak? de hogy
bazilika 2011.12.16. 20:07:42
@noacid: bizony en isigy tudtam csak acatrinoived a steauaba mert oda jar egyetemre egyebkent gyergyoi
jágör68 2011.12.16. 20:08:16
Na meg jobban is játszottunk....
A védelem azért egyben volt, a korong nélküli játékban is látszott az edző keze nyoma.
A tavalyi decemberi tornán- amit a laola.tv is adott- majdnem ugyanúgy tudtam izgulni a mieinkért, mint Svájcban :(
A védelem azért egyben volt, a korong nélküli játékban is látszott az edző keze nyoma.
A tavalyi decemberi tornán- amit a laola.tv is adott- majdnem ugyanúgy tudtam izgulni a mieinkért, mint Svájcban :(
predátor 2011.12.16. 20:08:21
@Zsiraf.Remete: MeaCulpa, megkövezem magam a korábban félreérthető mondatért, elnézést a székely magyaroktól.
Csak el vagyok keseredve az e-heti magyar jégkorong eredmények miatt. Az U-20 válogatott is leszerepel, a nagy várakozás ellenére örüljünk, ha bent maradunk a Divizió II./A csoportjában. A felnőtt válogatott is leszerepel a Csíkszeredai tornán, igaz, hogy elvileg tartalékosan, a fiatalokkal ment ki a szövetségi kapitány.
De most, aki a világbajnokságon ott szeretne lenni és szerepelni, annak bizonyítani kellene, így elég rossz kilátásaink vannak, ha kiőregednek az idősebb játékosok, akkor csoda lenne, hogy bent maradjunk a Divizió I. A csoportjában. Akik most szerepeltek a tornán, azok szinte mindegyike volt ifjúsági vagy junior válogatott, de úgy néz ki a fejlődésük megrekedt, nem képesek tovább fejlődni. Sokan kritizálják az idősebb játékosokat, de az Ő korosztályuk (Godó, Toki, Balu, Palkó, "kis Csicsó", Szélig) már fiatalon 20-21 éves korukban a hátukon viték a nagy válogatottat, annak meghatározó játékosai voltak. És Ők későbbiek során is tovább tudtak fejlődni, és most is még magas színvonalon teljesítenek, ettől a mai fiatal játékosok nagy része egészen messze van. Ha felhuzzák a címeres mezt, szívűket, lelküket ki kellene tenni a csapat érdekében a jégre és innuk szakadtából hajtani, és küzdeni kellene.
Csak el vagyok keseredve az e-heti magyar jégkorong eredmények miatt. Az U-20 válogatott is leszerepel, a nagy várakozás ellenére örüljünk, ha bent maradunk a Divizió II./A csoportjában. A felnőtt válogatott is leszerepel a Csíkszeredai tornán, igaz, hogy elvileg tartalékosan, a fiatalokkal ment ki a szövetségi kapitány.
De most, aki a világbajnokságon ott szeretne lenni és szerepelni, annak bizonyítani kellene, így elég rossz kilátásaink vannak, ha kiőregednek az idősebb játékosok, akkor csoda lenne, hogy bent maradjunk a Divizió I. A csoportjában. Akik most szerepeltek a tornán, azok szinte mindegyike volt ifjúsági vagy junior válogatott, de úgy néz ki a fejlődésük megrekedt, nem képesek tovább fejlődni. Sokan kritizálják az idősebb játékosokat, de az Ő korosztályuk (Godó, Toki, Balu, Palkó, "kis Csicsó", Szélig) már fiatalon 20-21 éves korukban a hátukon viték a nagy válogatottat, annak meghatározó játékosai voltak. És Ők későbbiek során is tovább tudtak fejlődni, és most is még magas színvonalon teljesítenek, ettől a mai fiatal játékosok nagy része egészen messze van. Ha felhuzzák a címeres mezt, szívűket, lelküket ki kellene tenni a csapat érdekében a jégre és innuk szakadtából hajtani, és küzdeni kellene.
Frago 2011.12.16. 20:23:59
Az "A" és a U20 csapatnál nem edzői problémák vannak, az alapanyaggal van a gond.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 20:26:47
@bazilika: A gyözelmet nem kell megmagyrázni,a vereséget meg nem lehet:)
drukker60 2011.12.16. 20:28:02
@predátor: a három meccsből a mait sikerült megnéznem, az a helyzet hogy "bazilika" úrnak elméletileg még igaza is lehet(ne). Miért is? Mert akiket a KP beválogatott azokat Szilassy Zoli is beválogatta (Ő többet látta őket), Mi történt? Az, hogy néhányan azt hitték, hogyha a válogatottba behívták, akkor máris ők lesznek a sztárok. Nem kell harcolni a korongért, el rontottam a passzot, sebaj...Ez a válogatott mentálisan nem felkészült. Nem az edzők, a játékosok. Megadatott a lehetőség, bebizonyítani, igenis van helyük a VB-n. Van akin látszott az akarás, van akin nem. Az edzők majd levonják a tanulságokat, és nyilván ezeket a dolgokat majd elmondják az értékelésnél. Látszik, hogy a "nagy generációnak" még jövője van. de a fejlődés a sokkal több meccs, z erős ellenfelek elleni éles meccsek, sajnos a Dab is csak néhány esetben játszik szikrázó meccset. A 19 lőtt gólos meccsből semmi tanulságot nem lehet levonni. A baj ezekkel a meccsekkel az, hogy elhisszük, hogy milyen qrva jók vagyunk. Ma meg nem tudunk a kék vonalnál átvenni egy korongot, keresztbe passzolunk a kapunk előtt, és még lehetne sorolni. Szóval át kell beszélni az érintetteknek, és mindenkinek át kell érezni az elmúlt 3 nap keserűségét, magába nézni és dolgozni,dolgozni.....
Szerintem.
Szerintem.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 20:35:01
@predátor: Teljesen igazad van!! Ez nagyon gyenge teljesitmény volt,akkár B-C- vagy D válogatott vlt:)
Spigott 2011.12.16. 20:38:16
@mannisenmaki_: Lényegesen többet tettek, mint a Volán peremeberei, ami persze nem jelenti azt, hogy ők olyan jól játszottak. De igazából én voltam a hülye, hogy felhoztam, csak sztáredzőnk tegnapi MOL-fikázása kicsit elszomorított
Gooolem900 2011.12.16. 20:40:25
@bazilika: áh, dehogy :) miért is tennék.
Amúgy még mielőtt bárki bármit/bárkit temetne, azért gyorsan ismerjük el, hogy a teljes erősségű válogatott, igen csak helyben hagyta volna a Lengyel és Székely csapatokat. Az Ukránt azért nem írom, mert ők is erősen a tarcsival jöttek, de márciusban láthattuk, hogy velük is szoros meccsben vagyunk. Nem kell a VB-n a kieséstől félni ezek után, az csak nekünk jó,mint láttuk jópárszor, ha nem mi vagyunk az esélyesek ugyebár.
Amúgy még mielőtt bárki bármit/bárkit temetne, azért gyorsan ismerjük el, hogy a teljes erősségű válogatott, igen csak helyben hagyta volna a Lengyel és Székely csapatokat. Az Ukránt azért nem írom, mert ők is erősen a tarcsival jöttek, de márciusban láthattuk, hogy velük is szoros meccsben vagyunk. Nem kell a VB-n a kieséstől félni ezek után, az csak nekünk jó,mint láttuk jópárszor, ha nem mi vagyunk az esélyesek ugyebár.
Gooolem900 2011.12.16. 20:41:39
@Spigott: Igaz nem olvastam az interjút, de ha csak a MOL ligát szidta, azért abban vastagon benne van a Volán-farm is, nem csak a DAB :)
Voitih 2011.12.16. 20:42:31
@veghist: Megalol
Spigott 2011.12.16. 20:42:57
@Gooolem900: Valóban, arról is van mondjuk véleményem, de még a végén azt mondják, hogy Volán-fóbiám van, pedig nincs is, hiszen szeretem a dunaújvárosi játékosokat :)
Spigott 2011.12.16. 20:47:33
@Uteapu: Azt tesznek, amit akarnak, attól még elbaszott egy torna volt ez sajnos :/
Gooolem900 2011.12.16. 20:54:22
@Spigott: Szerintem itt épp nem az számított, hogy ki honnan jött, egy formán gyenge volt mindenki. Az meg, hogy egykori dunaújvárosi nevelésűek a húzóemberek a Volánban és a válogatottban is, szerintem nem indok arra, hogy a Volán mostani érdemeit csorbítsuk emiatt, persze elismervén az akkori nevelés sikereit :) Meg felesleges ezen vitatkozni, mindenki tudja, hogy a legjobb az lenne, ha lenne Magyarországon egy NHL szintű ligánk és akkor tuti jók lennék :D Persze, a kezem meg mindjárt a bilibe ér. Szóval kár vitatkozni, hogy melyik csapatban épp milyen nevelésűek vannak, örüljünk minden magyar érdekeltségű sikernek :)
mannisenmaki_ 2011.12.16. 20:55:07
@Spigott: Az eredmény kb. ugyanannyi.
Ti a magas lovat nem szeretitek, én meg a kettős mércét.
Azt meg mindketten tudjuk, hogy ORBÁN Attila, BENK András, TÓTH Adrián, MAGOSI Bálint, LÁDA Balázs, NAGY Gergő, HAJÓS Roland, KISS Dávid egy Ebel meccsen összesen nincsenek 15 percet a jégen, sőt az utolsó kettő semennyit, Bigi a legutóbbi meccsen szintén 0-t.
Ergo, nem ők jelentik az EBEL szintet, nem hozzájuk kell felnőni a MOL ligában játszóknak (mert a felsoroltaknak is fel kell), hanem azokhoz, akik nem jöttek el.
Persze tudom, hogy mindezt te is tudod, csak jó játszani az értetlent, és fikázni kicsit.
Ti a magas lovat nem szeretitek, én meg a kettős mércét.
Azt meg mindketten tudjuk, hogy ORBÁN Attila, BENK András, TÓTH Adrián, MAGOSI Bálint, LÁDA Balázs, NAGY Gergő, HAJÓS Roland, KISS Dávid egy Ebel meccsen összesen nincsenek 15 percet a jégen, sőt az utolsó kettő semennyit, Bigi a legutóbbi meccsen szintén 0-t.
Ergo, nem ők jelentik az EBEL szintet, nem hozzájuk kell felnőni a MOL ligában játszóknak (mert a felsoroltaknak is fel kell), hanem azokhoz, akik nem jöttek el.
Persze tudom, hogy mindezt te is tudod, csak jó játszani az értetlent, és fikázni kicsit.
Kegyetlen 2011.12.16. 21:02:08
tulajdonképpen azért annak örülök, hogy kábé 1+1 helyért ment a torna. már ez is valami.
icsaba 2011.12.16. 21:05:43
MOL ligas csapat a MOL ligas csapat ellen jatszott, igy eselyunk volt nekunk szekelyeknek is nyerni a magyar valogatott ellen. Szerintem a kapusok dontottek el a meccset, a kulcshelyzetekben Catri jol vedett mig Balizs messze van a tavalyi formalyatol. En az iden lattam Buda-it is meg Rajna-t is, sokkal jobb formaban vannk. Legalabbis itt Csikban a Mol ligas meccseken nagyon nagyokat vedtek, mig Balizsnak a heten nemigen volt bravurja. Sokat ul a padon, mint nalunk Ruczuj es meglatszik a teljesitmenyen.
Ma gyoztek a szekelyek, de minendki tudja h a magyar hoki elobbre van. De ez olyan szivbezsergeto gyozelem volt, remelem a magyar csapat is tanult belole es aprilisban szoritunk teljes szivbol h hatha megtortenik megint a csoda!
Hajr magyar hoki!!!
Ma gyoztek a szekelyek, de minendki tudja h a magyar hoki elobbre van. De ez olyan szivbezsergeto gyozelem volt, remelem a magyar csapat is tanult belole es aprilisban szoritunk teljes szivbol h hatha megtortenik megint a csoda!
Hajr magyar hoki!!!
kerusz 2011.12.16. 21:08:39
Bazilika, állj már le, te gusztustalan féreg
Voitih 2011.12.16. 21:14:21
@kerusz: Küldenél linket a KP nyilatkozathoz?
gabute 2011.12.16. 21:17:50
Azért azt megjegyezném, hogy a "nagy generáció" 24-25 évesen, 2000-ben C csoportos volt, és alig volt jobb a románoknál.
A mostani válogatott zöme 1988-as...
A mostani válogatott zöme 1988-as...
predátor 2011.12.16. 21:21:29
@bazilika: Mondjuk én sem értem meg Primeau-t, hogy Pedrót, és Jánosit nem válogatta be, csak a fiatalokra számított, kivéve Budait és Gröschl. Pedró még mindig az egyik legjobb csatár a mai magyar mezőnyben. Budait megértem, mert egy rutinos jó kapus, több VB-n is a hátán vitte a csapatot, amikor Szuper nem ért rá. Gröschl beválogatását meg nem értem, mert már elégé kifutott, és állandóan fegyelmezetlen, durván játszik, szerintem már nem üti meg a válógatott szintet. @noacid: Bocs roszul tudtam, de a székely játékosok egy része, aki most szerepelt a válogatottban tudomásom szerint a Brassó csapatában játszik, én nem azt mondtam, hogy Ők román származásuak.
Az nem tudom, hogy a szakvezetés mit határozott meg a játékosoknak, és mit kért tölük, de akkor is szégyen az elért eredmények. Nem tudom, hogy a Bálizs hogyan védett, de a kommentek alapján nem valami fényesen. Az idei kevés játéklehetőség is lehet az oka a teljesítményének, mert tavaly a szlovén tornán a válogatottban nagyon jól védett. Ha jól emlékszem az akkori mérközésekre, Sator is fiatal kerettel ment egy két rutinos játékossal, és mégis sokkal jobban szerepeltünk, nem kaptunk ekkora zakokat.
Félek, ha az idős játékosok kiőregednek, elég nagyot fogunk zuhanni, lefelé a VB-ken. Meg kell nézni a szlovén utánpótlást, ifjúsági, junior szinten is előrébb tartanak, mindegyik korosztályban magasabb csoportban szerepelnek, és stabilan bent maradnak ezekben, és a fiatalokat sorba épitik be a felnőt csapatba.
De a most folyó szlovén (hazai) tornán is nagyszerűen szerepelnek megverték a norvégokat, és az Orosz B csapattal szemben partiban vannak, vagy előtte a Svájci válogatottal is szoros eredményt értek el. Nem tudom milyen játékosok szerepelnek a csapatban, de akik játszanak nagyszerüen teljesítenek, és szerintem, nagy részük fiatal 20-23 éves játékos, példát lehetne róluk venni.
Amúgy gratulálok a székely játékosoknak, akikből a román csapat állt, mert megmutatták mind a két mérközésen, hogy hogyan kell egy válogatott meccsen teljesíteni. Primeau a mai Nemzeti Sportban azt nyilatkozta, hogy ez nem a Mol liga szintje jobban fel kell pörögni.
Hát a mai mérközésen a magyar válogatottban szereplő játékosok bebizonyították, hogy még a Mol liga szinten sem képesek játszani, mert tudomásom szerint román válogatottban szereplő székely játékosok is a Mol ligában szerepelnek és a 4-1 úgy tünik sima mérközés volt, így látatlanban, mivel a meccset nem láttam. Nem tudom, hogy a magyar válogatott edzője, ma hogyan keverte a sorokat, de tudomásom szerint Budain kívűl csak DAB és VOLÁN játékosok alkották a keretet, és ezen játékosok jó része általában sok esetben egy sorban szerepelnek, tehát még összeszokotságra sem lehet hívatkozni. Egy időben Magosit, Gallaniszt, Nagy Gergőt, Kiss Ákost, nagy tehetségnek tartották, de nem nagyon akarják bebizonyítani a tehetságüket, a botot nem elég a jégre kitenni.
Remélem minden játékos magába száll, és elgondolkodik, hogy ha válogatott mezt felveszi minden tehetségét és szívét, lelkét ki kell tenni a pályára és akkor emelt fővel jöhet le, mert akkor meglenne az eredménye. Hajrá Magyar válogatott, de csak azoknak, akik megérdemlik!
Az nem tudom, hogy a szakvezetés mit határozott meg a játékosoknak, és mit kért tölük, de akkor is szégyen az elért eredmények. Nem tudom, hogy a Bálizs hogyan védett, de a kommentek alapján nem valami fényesen. Az idei kevés játéklehetőség is lehet az oka a teljesítményének, mert tavaly a szlovén tornán a válogatottban nagyon jól védett. Ha jól emlékszem az akkori mérközésekre, Sator is fiatal kerettel ment egy két rutinos játékossal, és mégis sokkal jobban szerepeltünk, nem kaptunk ekkora zakokat.
Félek, ha az idős játékosok kiőregednek, elég nagyot fogunk zuhanni, lefelé a VB-ken. Meg kell nézni a szlovén utánpótlást, ifjúsági, junior szinten is előrébb tartanak, mindegyik korosztályban magasabb csoportban szerepelnek, és stabilan bent maradnak ezekben, és a fiatalokat sorba épitik be a felnőt csapatba.
De a most folyó szlovén (hazai) tornán is nagyszerűen szerepelnek megverték a norvégokat, és az Orosz B csapattal szemben partiban vannak, vagy előtte a Svájci válogatottal is szoros eredményt értek el. Nem tudom milyen játékosok szerepelnek a csapatban, de akik játszanak nagyszerüen teljesítenek, és szerintem, nagy részük fiatal 20-23 éves játékos, példát lehetne róluk venni.
Amúgy gratulálok a székely játékosoknak, akikből a román csapat állt, mert megmutatták mind a két mérközésen, hogy hogyan kell egy válogatott meccsen teljesíteni. Primeau a mai Nemzeti Sportban azt nyilatkozta, hogy ez nem a Mol liga szintje jobban fel kell pörögni.
Hát a mai mérközésen a magyar válogatottban szereplő játékosok bebizonyították, hogy még a Mol liga szinten sem képesek játszani, mert tudomásom szerint román válogatottban szereplő székely játékosok is a Mol ligában szerepelnek és a 4-1 úgy tünik sima mérközés volt, így látatlanban, mivel a meccset nem láttam. Nem tudom, hogy a magyar válogatott edzője, ma hogyan keverte a sorokat, de tudomásom szerint Budain kívűl csak DAB és VOLÁN játékosok alkották a keretet, és ezen játékosok jó része általában sok esetben egy sorban szerepelnek, tehát még összeszokotságra sem lehet hívatkozni. Egy időben Magosit, Gallaniszt, Nagy Gergőt, Kiss Ákost, nagy tehetségnek tartották, de nem nagyon akarják bebizonyítani a tehetságüket, a botot nem elég a jégre kitenni.
Remélem minden játékos magába száll, és elgondolkodik, hogy ha válogatott mezt felveszi minden tehetségét és szívét, lelkét ki kell tenni a pályára és akkor emelt fővel jöhet le, mert akkor meglenne az eredménye. Hajrá Magyar válogatott, de csak azoknak, akik megérdemlik!
ZoltaN 2011.12.16. 21:29:39
@Dinó: Kedves Dino baratom a "piszkald ki-t" a Csiki kozonseg mar akkor enekelte amikor te meg meg sem voltal szuletve.Es akor is Magyarul enekeltuk es nem most tanultunk meg Magyarul. Miert a Csiki szurkolo [akik 100%ba Magyarok] a hibas a kudarcokert.En is sajnalom a Magyar csapat gyengebb eredmenyeit de te inkabb masrol irsz mind a hokirol, es ha mar it tartunk olvasd el a kat csapat nevsorat es huzd ala a nem Magyar neveket.Bocs ha valakit megbantottam.
Tisztelettel, Molnar Zoltan
Tisztelettel, Molnar Zoltan
kerusz 2011.12.16. 21:40:29
@Voitih: nyomtatott Nemzeti Sport
kerusz 2011.12.16. 21:45:45
@kerusz: mindjárt beszkennelem
....s estifény 2011.12.16. 21:49:28
@ZoltaN: Szerintem félre értetedd, ironizált.
ZoltaN 2011.12.16. 21:57:46
@....s estifény: OK lehet, es a vagen zengett a RIA RIA HUNGARIA is. Es az elejen a harom himnusz amibol ketot enekelve v halgatva felall a szor az ember hatan.
Jo ejt es a legjobbakat.
Jo ejt es a legjobbakat.
a. Bárd 2011.12.16. 22:12:57
@icsaba: Igazából el sem olvasom a kommenteket, annyi f.szág van itt. A tiedet elolvastam, megfogott az első mondat és amúgy meg tökéletesen egyetértünk...
icsaba 2011.12.16. 22:15:53
@a. Bárd: kosz :)
Gooolem900 2011.12.16. 22:22:23
@kerusz: Ha ebből valakinek az jött le, hogy szidta a MOL ligát, akkor azt csak sajnálni tudom. :(
Voitih 2011.12.16. 22:25:36
@kerusz: Köszönöm. Nem tudtam, hogy ma van a trollok világnapja..
kerusz 2011.12.16. 22:42:00
@Gooolem900: Szidni éppen nem szidta. De nem hinném, hogy szerencsés és főleg igazságos nyilatkozat ez, hiszen egy olyan ukrán válogatott elleni meccs után nyilatkozta, amelyikben négy olyan játékos is helyet kapott, akik a MOL Ligában bár nem a rosszabbak között voltak, de nem váltották meg a világot ott sem. Ma meg konkrétan egy olyan csapat verte meg a magyar válogatottat, ahol csak MOL Ligás játékosok játszottak. Míg nálunk volt egy sornyi EBEL-es is... Ma este már nem lehet azt mondani, hogy ez már nem a MOL Liga...
Gooolem900 2011.12.16. 22:52:33
@kerusz: Nekem a nyilatkozatból úgy jött le, hogy a mi színvonalunkra mondta, hogy nem MOL liga szinten teljesítettek a srácok. De lehet, hogy félreértelmeztem :)
mannisenmaki_ 2011.12.16. 22:57:16
@kerusz: hagyjuk már ezt az Ebel sort! annyira az, ahogy mi stabil A csoportosak vagyunk.
Theutus 2011.12.16. 23:04:31
szerintem sincs egyébként semmi bántó a citált nyilatkozatban, azonban kerusznak abban tényleg igaza van, hogy a mai nap után már nem túl ütős ez a nyilatkozat
KP mentségére legyen mondva nem ma mondotta:P
asszem spigiből is inkább az újabb vereség okozta heveny bosszúság miatti keserűség tört elő
KP mentségére legyen mondva nem ma mondotta:P
asszem spigiből is inkább az újabb vereség okozta heveny bosszúság miatti keserűség tört elő
kerusz 2011.12.16. 23:08:31
@mannisenmaki_: Ahogy vesszük. Akkor el van cseszve a negyedik sorotok "rotációja". Gyökeret eresztenek a kispadon, és válogatottban kellene bizonyítaniuk. Ahogy Bálizsnak is. Mindenkinek méltatlan helyzet. De akkor nem a MOL Ligát kell emlegetni. Annál isinkább, mert mindenki vért pisál, hogy legyen ligaszponzor, aki azért elég jelentős összeget tol bele a magyar hokiba, ami rohadtulhiányozna onnan, ha nem lenne. Namost, ilyenkor még egy szöv. kap. is lehetne olyan belátó, hogy nem emlegeti negatív kontextusban. Hiszen ő klubedző is, tehet arról, hogy milyen a liga színvonala.
Theutus 2011.12.16. 23:09:39
az a fő problémám, hogy összesen 25 percet láttam a három meccsből, így pedig érdemben nagyon nehéz nyilatkozni az egészről
férfiasan bevallom, hogy sokkal jobbra számítottam és ez alatt elsősorban a mutatott teljesítményre gondolok, nem az eredményekre (azok véleményére alapozván, akik látták a meccseket)
nem tudom mi lehetett a probléma, talán KP és Káka rövidesen megválaszolja
nem gondolom, hogy akarati problémák voltak, de mentális és/vagy szimplán fizikai fáradság lehetett a vártnál gyengébb teljesítmény mögött
férfiasan bevallom, hogy sokkal jobbra számítottam és ez alatt elsősorban a mutatott teljesítményre gondolok, nem az eredményekre (azok véleményére alapozván, akik látták a meccseket)
nem tudom mi lehetett a probléma, talán KP és Káka rövidesen megválaszolja
nem gondolom, hogy akarati problémák voltak, de mentális és/vagy szimplán fizikai fáradság lehetett a vártnál gyengébb teljesítmény mögött
Theutus 2011.12.16. 23:11:37
@mannisenmaki_: a látottak alapján pedig ismét visszatérhetünk a régi nótára: mikor és hogyan kell megcsinálni a fiatalítást, érdemes-e jegelni a fiatalokat a Volánban a cserepadon vagy esetleg bizalmat adni nekik
Gooolem900 2011.12.16. 23:11:54
@kerusz: " Hiszen ő klubedző is, tehet arról, hogy milyen a liga színvonala." Jogos lenne, ha a MOL Ligában lenne edző nem? :)
mannisenmaki_ 2011.12.16. 23:19:52
@kerusz: El van cseszve. Tőlem olvashattál is ilyet már itt - nem elvárás, csak a tények kedvéért.
Ahogy meg én veszem, K.P. meg hülyét csinál magából, hogy kimegy egy ilyen kerettel, de az meg nem akar megszakadni - vagy nem úgy, ahogy ő szeretné, ettől viszont frusztrált.
Abban igazad van, hogy fogalmazhatna szponzor érzékenyebben, de abban, hogy mint klubedző mennyit tehet a liga színvonaláért... Ha vki ezt írja Ancsinról, azt hiszem, hamar kapott volna nem dicséretet Tőled, Tőletek.
Ahogy meg én veszem, K.P. meg hülyét csinál magából, hogy kimegy egy ilyen kerettel, de az meg nem akar megszakadni - vagy nem úgy, ahogy ő szeretné, ettől viszont frusztrált.
Abban igazad van, hogy fogalmazhatna szponzor érzékenyebben, de abban, hogy mint klubedző mennyit tehet a liga színvonaláért... Ha vki ezt írja Ancsinról, azt hiszem, hamar kapott volna nem dicséretet Tőled, Tőletek.
kerusz 2011.12.16. 23:23:07
@Gooolem900: Csak szólok, hogy idén nincs Volán farmcsapat, hanem csak Volán van. Nem az én dolgom, hogy a Volán edzői közül mikor ki hol meccsel. De ha jól tudom, a Volánnál évek óta projekt, hogy átjárás van a két bajnokság közt a klub játékosainak. Azt pedig valszeg Primeau dönti el, hogymondjuk Bálizs a szezonbéli hetvennyolcadik meccsén is EBEL-statisztikákat írjon és a cserepad ajtaját nyitogassa-e vagy védjen. Tehát a munkájának igenis van kihatása a MOL Ligára is.
mannisenmaki_ 2011.12.16. 23:24:54
@Theutus: ebben a nótában szerintem mi egy szólamban éneklünk, már a Sofi, Kóger, Nagy féle 4 sornál is reklamáltam itt, hogy nem játszanak a 3. harmadban, de a mostaniaknak is többet kéne játszaniuk - az utolsó meccsen már többet játszott a 4. sor, vesztettünk, de nem ezért.
kerusz 2011.12.16. 23:26:37
@mannisenmaki_: Ha valaki mit ír Ancsinról? És miért nem dicsértem volna meg? Én elég régóta tépem a számat arról, hogy a Liga a külvilág felé pontosan olyan, amilyenek a csapatai. Nem hiszem, hogy ezzel újdonságot mondtam volna.
Theutus 2011.12.16. 23:26:46
@mannisenmaki_: tételezzük fel, ha Kanadával játszana az A csapatunk KP irányításával és úgy rendesen elvernének bennünket, akkor azt nyilatkozná, hogy ez nem az Ebel színvonal, ennél több kell?
jobban átgondolva látok igazságot kerusz álláspontjában
jobban átgondolva látok igazságot kerusz álláspontjában
kerusz 2011.12.16. 23:31:44
@mannisenmaki_: Hja, sokan érzik, hogy a válogatott csak ideig-óráig képes eltakarni a tényt, hogy sok a tennivaló a magyar hokiban. Júniusban elkezdődött nálunk is egy rendszerszintű elemzés és gondolkodás, reméljük, sikerül valami hasznos eredményre jutni. Erről reményeink szerint előbb-utóbb olvasni is fogtok.
Theutus 2011.12.16. 23:32:56
@mannisenmaki_: nem is azért írtam, mert te vagy a szoprán és én a basszus
csak azt látom, hogy a fiatalok eljutnak egy szintre és ott megrekednek
valószínűleg mindenki nem tudná megugrani a szintet, mint Sofi, de soha nem fogjuk megtudni, hogy mire képesek, ha nem kapnak lehetőséget
pl a Konti Kupán biztos vagyok benne, hogy nem kapunk ki az olaszoktól, ha egész évben rá vagyunk kényszerítve arra, hogy az elejétől a végéig hajtani és koncentrálni kell
ha ezt az oldalát nézem a dolognak szintén igazat kell adnom kerusznak, mivel a Mol Liga nélkül, ami olyan amilyen semmi nem lenne a magyar hokiból csak egy kirakat csapat (lásd horvátok)
az osztrákoknak van 6 ebel csapatuk és a szegényebbik részük már megfogalmazta, hogy kevesebb légiós és több osztrák fiatal kellene az ebelbe, mert így egyedül a szlovénok profitálnak az ebelből válogatott szinten
csak azt látom, hogy a fiatalok eljutnak egy szintre és ott megrekednek
valószínűleg mindenki nem tudná megugrani a szintet, mint Sofi, de soha nem fogjuk megtudni, hogy mire képesek, ha nem kapnak lehetőséget
pl a Konti Kupán biztos vagyok benne, hogy nem kapunk ki az olaszoktól, ha egész évben rá vagyunk kényszerítve arra, hogy az elejétől a végéig hajtani és koncentrálni kell
ha ezt az oldalát nézem a dolognak szintén igazat kell adnom kerusznak, mivel a Mol Liga nélkül, ami olyan amilyen semmi nem lenne a magyar hokiból csak egy kirakat csapat (lásd horvátok)
az osztrákoknak van 6 ebel csapatuk és a szegényebbik részük már megfogalmazta, hogy kevesebb légiós és több osztrák fiatal kellene az ebelbe, mert így egyedül a szlovénok profitálnak az ebelből válogatott szinten
mannisenmaki_ 2011.12.16. 23:34:17
@Theutus:
A párhuzam nem jó: Kanada ellen eleve úgy állnánk fel, hogy az Ebel kevés lesz, az a meccs előtti kérdés, hogy lesz-e 10 közte.
A párhuzam nem jó: Kanada ellen eleve úgy állnánk fel, hogy az Ebel kevés lesz, az a meccs előtti kérdés, hogy lesz-e 10 közte.
mannisenmaki_ 2011.12.16. 23:35:45
@kerusz: hogy Ancsit tehet arról, hogy ilyen olyan a MOL-lig. A rész és egész különbségét már nem fogom elmagyarázni, szerintem érted, hogy mit írok, csak ideges vagy.
mannisenmaki_ 2011.12.16. 23:39:04
@kerusz: igen sok, és a Volánnál is, hajrá mindenkinek, aki tehet érte!
Theutus 2011.12.16. 23:44:10
szóval arra akarok rávilágítani, hogy elküldünk válogatott tornára egy fiatal és rutintalan csapatot a mindenki által jól ismert körülmények közül és utána mindenki el van keseredve, mert nem erre számított
/a válogatott tornák szakmai részébe nem szeretnék belefolyni, mert nem tisztem/
közben hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról a tényről, hogy a mai "sztárjátékosaink" anno ugyanilyen fiatalon jóval lassabb és erőtlenebb játékot produkáltak a bajnokikon, mint a maiak - igaz közben fejlődött a nemzetközi mezőny is - és ezt mindenki tudja, aki anno is járt pl Volán-Dunaújváros meccseken
hogy idegen példát is mondjak csak a vak nem látta/látja, hogy mennyit fejlődött Bill és Svaszi mellett Nagy Ricsi és Szirányi a Vasasban
szóval a fiatalokkal valószínűleg el kell viselnünk pár buktát ahhoz, hogy érett játékosként a sapporoi csapat méltó utódjai legyenek
uff
/a válogatott tornák szakmai részébe nem szeretnék belefolyni, mert nem tisztem/
közben hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról a tényről, hogy a mai "sztárjátékosaink" anno ugyanilyen fiatalon jóval lassabb és erőtlenebb játékot produkáltak a bajnokikon, mint a maiak - igaz közben fejlődött a nemzetközi mezőny is - és ezt mindenki tudja, aki anno is járt pl Volán-Dunaújváros meccseken
hogy idegen példát is mondjak csak a vak nem látta/látja, hogy mennyit fejlődött Bill és Svaszi mellett Nagy Ricsi és Szirányi a Vasasban
szóval a fiatalokkal valószínűleg el kell viselnünk pár buktát ahhoz, hogy érett játékosként a sapporoi csapat méltó utódjai legyenek
uff
Theutus 2011.12.16. 23:48:14
@mannisenmaki_: ok, az a példa tényleg nem volt teljesen tökéletes
egyébként pedig azért vagy idegesítő, mert ugyan pontosan értetted a lényegét, de elsiklottál felette és gonosz módon riposztoltál, megszabadulván az érdemi válasz terhétől:D
egyébként pedig azért vagy idegesítő, mert ugyan pontosan értetted a lényegét, de elsiklottál felette és gonosz módon riposztoltál, megszabadulván az érdemi válasz terhétől:D
mannisenmaki_ 2011.12.16. 23:51:22
@Theutus: ez nem lesz szimpatikus:
ott vannak ti fiaitok, évekig kapták/kapják a lehetőséget a klubban, nem hoztak rájuk 2 sornyi légióst, hogy akkor is meg kell verni a Volánt (nálunk emiatt nem 2 huszonéves hagyta abba a hokit). Hogy ez most a kényszer vagy érdem, nem megyek bele, a végeredmény szempontjából mellékes. De mára kiderült, hogy megálltak egy szinten, mert az adott környezet és annak elvárása nem követelt meg többet tőlük.
A MOl-liga ebben jó, hogy emelte ezt a szintet, de még mindig sok az olyan meccs, amit nem kell félvállról venniük. Hosszú még ez az út, lehet, hogy ez fog előre vinni, de én tartok tőle, hogy a tehetséges fiatalok inkább az egyéni érdekeket követve külföldön fogják keresni a fejlődést. Ha van gyereked, akkor tudod, hogy te is azt választanád, ami a neki a legjobb, nem azt, ami neki esetleg jó, de főleg jobb a környezetének.
ott vannak ti fiaitok, évekig kapták/kapják a lehetőséget a klubban, nem hoztak rájuk 2 sornyi légióst, hogy akkor is meg kell verni a Volánt (nálunk emiatt nem 2 huszonéves hagyta abba a hokit). Hogy ez most a kényszer vagy érdem, nem megyek bele, a végeredmény szempontjából mellékes. De mára kiderült, hogy megálltak egy szinten, mert az adott környezet és annak elvárása nem követelt meg többet tőlük.
A MOl-liga ebben jó, hogy emelte ezt a szintet, de még mindig sok az olyan meccs, amit nem kell félvállról venniük. Hosszú még ez az út, lehet, hogy ez fog előre vinni, de én tartok tőle, hogy a tehetséges fiatalok inkább az egyéni érdekeket követve külföldön fogják keresni a fejlődést. Ha van gyereked, akkor tudod, hogy te is azt választanád, ami a neki a legjobb, nem azt, ami neki esetleg jó, de főleg jobb a környezetének.
kerusz 2011.12.16. 23:53:08
@mannisenmaki_: Nem vagyok ideges, de nem azt írtam, hogy Primeau az egyszemélyi felelős, hanem azt, hogy klubedzői mivoltából fakadóan tehet a MOL Liga színvonaláról. Ahogy ebből következően a tőbbi klubedző is, természetesen, ideértve Ancsint is. Ez nekem elég nyilvánvaló.
mannisenmaki_ 2011.12.16. 23:58:56
@Theutus: :)
fogalmazhatott volna jobban is :) - de kíváncsi lennék az eredetire.
Amennyire én láttam, a MOL liga magasabb szintjét sem ütöttük meg, inkább az volt a baj.
fogalmazhatott volna jobban is :) - de kíváncsi lennék az eredetire.
Amennyire én láttam, a MOL liga magasabb szintjét sem ütöttük meg, inkább az volt a baj.
mannisenmaki_ 2011.12.17. 00:02:44
@kerusz: én sem írtam, hogy Te azt írtad. Nyilvánvaló, hogy tehet, a kérdés, hogy mennyit.
kerusz 2011.12.17. 00:06:03
@mannisenmaki_: A MOL Liga szintjét tehát szerinted is emelni kellene, mert az emeli a követelményeket a legtöbb játékos előtt egyidőben.
Az a baj, hogy ehhez képest csapatszinten is megjelennek az egyéni érdekek. Az egyik ebbe a bajnokságba vágyik, a másik abba ahelyett, hogy a ligaváltáshoz szükséges pénz töredékéből egy minőségileg jobb csapatot építsenek... Lassan már az albán 2-nek is jobb presztízse van itthon, mint a saját bajnokságunknak. Miközben külföldön mindenki a MOL Ligát értékeli sokra. Simán meglovagolhatnánk ezt, ha nem lennének mindig olyanok, akik az asztalra szarnak, és emiatt nem kellene mindig magyarázkodni a szponzoroknak, hogy mégis jó helyen van a pénzük. Elképzelni nem tudod, mennyi energiát visz el az az érdemi munkától, hogy azt kell állandóan elmagyarázni, együtt könnyebb valamit elérni, mint magányos harcosokként.
Viszont semmi baj nincs azzal, ha a gyerek elmegy külföldre. Ott aztán ki fog derülni, hogy mennyit ér. Sajnos kevesen mennek, és közülük sem mindenki megy jó helyre (mert ugye az sem mindegy, hová megy a gyerek). Meg lehet nézni, hány szlovén légiós van és hány magyar, és ki hol játszik...
Az a baj, hogy ehhez képest csapatszinten is megjelennek az egyéni érdekek. Az egyik ebbe a bajnokságba vágyik, a másik abba ahelyett, hogy a ligaváltáshoz szükséges pénz töredékéből egy minőségileg jobb csapatot építsenek... Lassan már az albán 2-nek is jobb presztízse van itthon, mint a saját bajnokságunknak. Miközben külföldön mindenki a MOL Ligát értékeli sokra. Simán meglovagolhatnánk ezt, ha nem lennének mindig olyanok, akik az asztalra szarnak, és emiatt nem kellene mindig magyarázkodni a szponzoroknak, hogy mégis jó helyen van a pénzük. Elképzelni nem tudod, mennyi energiát visz el az az érdemi munkától, hogy azt kell állandóan elmagyarázni, együtt könnyebb valamit elérni, mint magányos harcosokként.
Viszont semmi baj nincs azzal, ha a gyerek elmegy külföldre. Ott aztán ki fog derülni, hogy mennyit ér. Sajnos kevesen mennek, és közülük sem mindenki megy jó helyre (mert ugye az sem mindegy, hová megy a gyerek). Meg lehet nézni, hány szlovén légiós van és hány magyar, és ki hol játszik...
Theutus 2011.12.17. 00:06:43
@mannisenmaki_: a véleményedre voltam kíváncsi, nem arra, hogy mennyire tapintatosan tudsz udvarolni
ha 100% biztosan tudná bármelyikünk is, hogy mi a helyes út, szerintem kibüfiznénk, mint Buddha...és csak csinálni kellene
egyetlen dologban biztos vagyok: nem nagyon van ideje a hokiban tevékenykedőknek hátradőlni, mert nagyon sokan el fognak menni mellettünk ebben az esetben
momentán sok jóval gazdagabb országot előzünk tudásban válogatott szinten, azonban, ha komolyan gondolják náluk ezt a sportot ez a helyzet nagyon gyorsan változhat
szóval jó lenne, ha minél gyorsabban sikerülne összehozni idehaza egy 8-10 csapatból álló bajnokságot, mögötte egy OB2vel, normális junior-ifi-serdülő bajnoksággal, ahogy az kell
ha 100% biztosan tudná bármelyikünk is, hogy mi a helyes út, szerintem kibüfiznénk, mint Buddha...és csak csinálni kellene
egyetlen dologban biztos vagyok: nem nagyon van ideje a hokiban tevékenykedőknek hátradőlni, mert nagyon sokan el fognak menni mellettünk ebben az esetben
momentán sok jóval gazdagabb országot előzünk tudásban válogatott szinten, azonban, ha komolyan gondolják náluk ezt a sportot ez a helyzet nagyon gyorsan változhat
szóval jó lenne, ha minél gyorsabban sikerülne összehozni idehaza egy 8-10 csapatból álló bajnokságot, mögötte egy OB2vel, normális junior-ifi-serdülő bajnoksággal, ahogy az kell
Borsy 2011.12.17. 00:11:25
@kerusz: Ezzel az a gond, hogy akkor mi kezdtünk fejlődni, most pedig a romániai válogatott szintjét vettük fel. Mondjuk túl nagy tétje nem volt, max. a bekerülni szándékozó játékosoknak, nekik nem jött össze.
Theutus 2011.12.17. 00:16:30
@Borsy: ettől a tornától függetlenül hiszem, hogy aki oda való be fog kerülni és meg fogja állni a helyét
mannisenmaki_ 2011.12.17. 00:16:39
@kerusz: igen, és egyfolytában, ahogy a japánok tették az iparral - de ez egy másik korszak, kultúra, nem lesz egyszerű.
Ha Primeau-ra célzol, mint asztalra szaró, akkor azért kicsit elveted a sulykot, mert nehogy már egy ilyen nyilatkozat alapján ítéljük meg. Ha nem, akkor ne is reagálj erre!
A szlovének pedig tudnak vmit, amit mi nem, érdemes lesni tőlük, nem csak hoki szinten.
Ha Primeau-ra célzol, mint asztalra szaró, akkor azért kicsit elveted a sulykot, mert nehogy már egy ilyen nyilatkozat alapján ítéljük meg. Ha nem, akkor ne is reagálj erre!
A szlovének pedig tudnak vmit, amit mi nem, érdemes lesni tőlük, nem csak hoki szinten.
Theutus 2011.12.17. 00:19:26
@mannisenmaki_: félreértetted, Mol Ligához tartozó csapatokról beszélt kerusz
Borsy 2011.12.17. 00:24:19
@Theutus: Azok fognak bekerülni, de ebből a csapatból nem túl sokan lesznek.
Raon 2011.12.17. 00:25:16
Kerusz: nem kötekedésképp, de addig szerintem nem érdemes elkönyvelni tényként Primeau nyilatkozatát, ameddig nem jártál utána, hogy tényleg ezt mondta-e. Az NS-nél nem ez lenne az első eset, hogy a "maguk szájíze szerint rövidítettek az elhangzottakon". Nekem már csak azért is gyanús ez a bulvárcím, mert ezzel egy cikket nyilvánvalóan jobban el lehet adni... mintha Kevin mondjuk azt mondta volna, hogy "a Mol liga sebességénél gyorsabb sebesség kell".
Csak egy adalék: azt tudtad, hogy az NS és a Blikk szerkesztősége között úgy nagyjából csak egy tizenpár centi vastag elválasztó fal van? Ez amúgy elég jól látszik az NS elmúlt öt-hat éves átlagszínvonalán...
És még egy közérdekű hír: bazilika szurkolótársunk a többszöri kérés ellenére elkövetett trágárkodásaiért egy hét pihenőben részesült.
Ami a meccset illeti: gratulálok székely legényeknek, a mieinkért meg most inkább magamban szégyenkezek.
Csak egy adalék: azt tudtad, hogy az NS és a Blikk szerkesztősége között úgy nagyjából csak egy tizenpár centi vastag elválasztó fal van? Ez amúgy elég jól látszik az NS elmúlt öt-hat éves átlagszínvonalán...
És még egy közérdekű hír: bazilika szurkolótársunk a többszöri kérés ellenére elkövetett trágárkodásaiért egy hét pihenőben részesült.
Ami a meccset illeti: gratulálok székely legényeknek, a mieinkért meg most inkább magamban szégyenkezek.
mannisenmaki_ 2011.12.17. 00:26:49
@Theutus: meg vannak szegényebb országok előttünk, pl. Kazahsztán, Fehéroroszág, igez, az kevesebb.
Kérdés: van- igény egy 8 csapatos komoly bajnokságra itthon, annak minden költségével? Nekem ebben vannak kétségeim, de mára elég volt a hoki megváltásából, jót dumáltunk, de ideje aludni.
Kérdés: van- igény egy 8 csapatos komoly bajnokságra itthon, annak minden költségével? Nekem ebben vannak kétségeim, de mára elég volt a hoki megváltásából, jót dumáltunk, de ideje aludni.
Theutus 2011.12.17. 00:35:17
@Borsy: hogy nem sokan lesznek azt a torna előtt is tudtuk mindannyian, így nem történik semmi meglepő dolog
kerusz 2011.12.17. 00:37:18
@Raon: Tudom, hogy hány centi a távolság térben az NS és a Blikk (szerkesztősége) között. :)
kerusz 2011.12.17. 00:39:54
@mannisenmaki_: Hát nem tudom, nem lenne olyan nagy költsége annak a bajnokságnak. Kis ország vagyunk. Csak ehhez a jelenlegi önjáró gondolkodást fel kell váltania annak, ami egy eldöntött irány mögé hajlandó beállni.
De pl. éppen most sikerült megteremteni utánpótlásban is a különutazás lehetőségét.
De pl. éppen most sikerült megteremteni utánpótlásban is a különutazás lehetőségét.
Theutus 2011.12.17. 00:41:29
@Raon: a fő gond az lehet, hogy átjárás/súgás is lehet a két stáb között
tapasztalataim szerint tizenpár centis fal már kellő védelemmel vértezheti fel az embert
/anno laktam panelben/:D
tapasztalataim szerint tizenpár centis fal már kellő védelemmel vértezheti fel az embert
/anno laktam panelben/:D
predátor 2011.12.17. 00:41:32
@Gooolem900: Bocs lehet, hogy félre érthető voltam, nem a jővő évi VB.-n lehet kiesési gondunk, hanem, majd amikor a 1975-76-os generáció kiöregszik. Habár a VB csoport elég kemény, bárki kieshet, a feljutás az már nehezebb dió. (Ausztria, Szlovénia, Ukrajna, Japán Magyarország, Nagy-Brittánia).
@gabute: Én ha jól emlékszem 1998-ban a Budapesti C VB-n jutottunk fel a B csoportba, és ezt követően már ott is maradtunk, de lehet, hogy tévedek. Ekkor már stabil kezdő játékosok voltak Godóék, és Palkóék. Ekkor még kevesebb válogatott volt, mivel egyes országok még nem váltak szét, és ekkor még a Romániával is egy csoportban voltunk. A 2002-es Székesfehérvári és Dunaújvárosi B. csoportos VB.-n, márt majdnem feljutottunk az A csoportba, akkor a Dánok előztek meg minket, akik azóta is fent vannak.
A nagy válogatottban Sofron, kivételével, max csak a harmadik és negyedik sorba jut 1988-89-es születésű játékos (Magosi, Benk, Galanisz, Nagy G, Kóger),de ők csak
kiegészítő emberek még, nem meghatározóak.
@gabute: Én ha jól emlékszem 1998-ban a Budapesti C VB-n jutottunk fel a B csoportba, és ezt követően már ott is maradtunk, de lehet, hogy tévedek. Ekkor már stabil kezdő játékosok voltak Godóék, és Palkóék. Ekkor még kevesebb válogatott volt, mivel egyes országok még nem váltak szét, és ekkor még a Romániával is egy csoportban voltunk. A 2002-es Székesfehérvári és Dunaújvárosi B. csoportos VB.-n, márt majdnem feljutottunk az A csoportba, akkor a Dánok előztek meg minket, akik azóta is fent vannak.
A nagy válogatottban Sofron, kivételével, max csak a harmadik és negyedik sorba jut 1988-89-es születésű játékos (Magosi, Benk, Galanisz, Nagy G, Kóger),de ők csak
kiegészítő emberek még, nem meghatározóak.
kerusz 2011.12.17. 00:57:12
@predátor: Rosszul emlékszel. Az 1999-es dániai B VB-n pont nélkül estünk ki a C csoportba (a végső sorrend: DEN, GBR, KAZ, GER, SLO, EST, POL, HUN - a dánok, britek, kazahok selejtezőzhettek az A csoportért, mi kiestünk). 2000-ben Kínában jutottunk fel a horvátok, kínaiak,litvánok társaságában az újonnan létrehozott divízió 1-be.
veghist 2011.12.17. 01:30:26
@predátor: Nem vennék mérget erre(Kóger, Bartalis, Hári...)
vaze 2011.12.17. 09:50:27
igazán mulattató volna ebben az általános világvége hangulatban visszakeresni a tavalyi szlovéniai eihc-torna (szoros vereség szlovéniától, még szorosabb ausztriától, győzelem norvégia ellen) utáni hurráoptimista kommenteket, miszerint van jövő a 75-76-os generáció nyugdíjazása után is :))))
OliBLOOD 2011.12.17. 11:06:37
@kerusz: Az a szomorú, hogy ennek ellenére két MOL liga meccset el kellett halasztani a juniorvb miatt. Azt tudom, hogy a mi meccsünk nem ütközött volna EBEL meccsel, így a juniorvb-re utazókat simán pótolhatták volna az EBEL keretből.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.17. 21:52:29
@OliBLOOD: Nyilván az EBEL idei legerősebb csapata elleni meccs utáni nap erre vágynak Ladányiék.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.17. 22:07:33
Kevin azt gondolta, remek alkalom ez a beugrós torna arra, hogy pihenjen az EBEL-keret, és lehetőséget kapjon több sornyi játékos arra az egyetlen helyre, amit a Palkovics esetleges visszavonulása hagy. Gondolta, hogy itt a lehetőség, nem vesznek el a "nagyok" árnyékában, hanem önerőből fel kellene pörögniük a megszokott szint fölé. Úgy tűnik, hogy nem mindenki értékelte ezt soha vissza nem térő alkalomként. Ennél azért többet vártam a fiúktól. Főleg lelkesedésben. Gratulálok a székelyeknek!
OliBLOOD 2011.12.17. 22:09:32
@trollfeeder: Szerintem ez nem vágykérdés kellene legyen. December 4-én és 9-én játszott az EBEL csapat. A meccs 7-én lett volna.
MJSZ adatbázis szerint 46 játékos játszhat a Volánban. Ebből nem sikerült a juniorvb miatt egy csapatot kiállítani.
Jöhetett volna az EBEL csapat 3-4. sora plusz a farmcsapat itthon maradt játékosai.
MJSZ adatbázis szerint 46 játékos játszhat a Volánban. Ebből nem sikerült a juniorvb miatt egy csapatot kiállítani.
Jöhetett volna az EBEL csapat 3-4. sora plusz a farmcsapat itthon maradt játékosai.
1 drukker 2011.12.17. 23:50:08
Mint 1 drukker a sokuk közül, aki csak amatőr szurkoló egy kicsit elszomorít a kialakult helyzet. A torna előtt azon vitatkozunk, hogy kik kerüljenek be a nemzeti csapatunkba, a torna alatt (az eredmények tükrében) fanyalgunk, a torna végeztével elmarasztaljuk az egész stábot -kit ezért -kit azért. Tudtuk, hogy milyen céllal állították össze a csapatot a székelyföldi tornára. Szerintem senkit sem lenézve (bár ide nem ez a legjobb szó) fiatal csapattal játszottunk tapasztalat szerzés végett. Tanult az edzői stáb és szerintem tanultak a játékosok is. Senkinek sem esik jól a vereség és szerintem egyik játékos sem büszke az elért eredményre, de mindenkinek fontos a továbbiakban. KP és segítői remélem kielemzik a történteket és tényleges értékelést készítenek mindenkiről, így minden érintettnek tudomására jut a hogyan tovább. KP nyilatkozatából (lehet, hogy tévesen) én azt szűrtem le, hogy a MOL ligában nyújtott teljesítmény (és most én ide értem az összes a tornán résztvevő játékost) kevés a címeres mez viseléséhez (reakcióidő, gyorsaság, helyzet felismerés, helyezkedés, stb). A címeres mez viseléséhez többet kell nyújtani - roham léptekkel fejlődni. Ha kell akkor a 100%-t meghaladó teljesítményre is képesnek kell lenni. Azokat a játékosokat keresik akik "még" oda férhetnek a "húzó maghoz". Nem hiszem, hogy a meghívott játékosoknak képességbeli gondjai lennének, inkább valami kis plusz hiányzik még belőlük. Ők a jövő. Amit ebből a csapatból hiányoltam (bár nem volt módomban egyetlen mérkőzést sem látni és a hozzászólók sem említették) a jó értelembe vett vezér egyéniségeket akik összefognák a csapatot. Ez a torna egy része volt a kitűzött feladat elérésének. Nem történt tragédia, de talán tisztábban látják az illetékesek a merítési lehetőséget és mi szurkolók is reálisabban fogjuk értékelni csapataink elért eredményét.
Hajrá Magyar Hoki!
Hajrá Magyar Hoki!
Borsy 2011.12.18. 04:10:07
@trollfeeder: Akárhogy vesszük román színek alatt versenyeznek.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.18. 11:44:22
@OliBLOOD: A Dab Nationalliga meccsek halasztását kapta úgy, hogy az erdélyi túrán és a hollandok elleni kontikupa meccsen is leszerepelt. Ezek után mit szeretnél számonkérni?
Egyrészt a Volán nem szeretne két szék között az asztal alá esni, másrészt az eddigi évek gyakorlatához igazodva néhány játékos kivételével nincs átjárás. Ez nem is lenne sportszerű a többi csapattal szemben, ellentétben pl. a Dabbal, ahol teljesen saját kényük kedve szerint történik a nevezés. Itt sírnátok, hogy vert a Dabnak pl. a Nagy Gergő három gólt, és ezért nem tudják az alapszakaszban utolérni a Csíkszeredát.
Mindenki tudja nagyon jól, hogy a Volán farm gerince a junior korosztály. Kell még magyarázni?
Ebből nem sikerült a juniorvb miatt egy csapatot kiállítani.
Jöhetett volna az EBEL csapat 3-4. sora plusz a farmcsapat itthon maradt játékosai.
Egyrészt a Volán nem szeretne két szék között az asztal alá esni, másrészt az eddigi évek gyakorlatához igazodva néhány játékos kivételével nincs átjárás. Ez nem is lenne sportszerű a többi csapattal szemben, ellentétben pl. a Dabbal, ahol teljesen saját kényük kedve szerint történik a nevezés. Itt sírnátok, hogy vert a Dabnak pl. a Nagy Gergő három gólt, és ezért nem tudják az alapszakaszban utolérni a Csíkszeredát.
Mindenki tudja nagyon jól, hogy a Volán farm gerince a junior korosztály. Kell még magyarázni?
Ebből nem sikerült a juniorvb miatt egy csapatot kiállítani.
Jöhetett volna az EBEL csapat 3-4. sora plusz a farmcsapat itthon maradt játékosai.
Lazlee 2011.12.18. 12:04:45
@trollfeeder: szerintem meg nem sportszerű.
(biztos a karácsonyi hajtás teszi, de kezdesz egyre hülyébb hszeket írni ezen nick alatt, pedig az indulás jó volt)
(biztos a karácsonyi hajtás teszi, de kezdesz egyre hülyébb hszeket írni ezen nick alatt, pedig az indulás jó volt)
OliBLOOD 2011.12.18. 15:16:40
@trollfeeder: Hol szerepeltünk le? magyarországi csapat rajtunk kívül még nem jutott 3. körbe és ott mi 2 meccset is nyertünk.
Akkor ha szezon közben nincs átjárás, akkor remélem a szezon végén sem lesz...
Akkor ha szezon közben nincs átjárás, akkor remélem a szezon végén sem lesz...
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.18. 20:07:49
@OliBLOOD: Remélem, hogy addigra a Volán a Zágrábbal játssza az EBEL-döntőt, és nem fog ráérni, holmi OB1-re. Azt majd megnyerik a kicsik.
Lazlee 2011.12.18. 20:55:15
@trollfeeder: az a nem sportszerű, hogy olyan játékosok játszanak a rájátszásban, akik az alapszakaszban nem.
hogy miért? mert elveszik a szurkolóktól az élményt, hogy láthassanak élőben egy Palkovicsot, Ladányit. A "vakszerencsének" köszönhetően tavaly a miskolciaknak volt lehetőségük több év után, de az erdélyiek évek óta csak várnak erre.
Mondom a megoldást is: az alapszakasz meccsek 30%án játszók játszhatnának a rájátszásban. Ez persze időarányos lenne, és meghekkelhetetlen sérültlistát is be kéne vezetni.
És ezzel még a feljátszást is segítenénk, úgyis gondnak véljük.
Nem vagy te kisgyerek, hogy ilyen vágyálmokat kergess egyébként. :)
hogy miért? mert elveszik a szurkolóktól az élményt, hogy láthassanak élőben egy Palkovicsot, Ladányit. A "vakszerencsének" köszönhetően tavaly a miskolciaknak volt lehetőségük több év után, de az erdélyiek évek óta csak várnak erre.
Mondom a megoldást is: az alapszakasz meccsek 30%án játszók játszhatnának a rájátszásban. Ez persze időarányos lenne, és meghekkelhetetlen sérültlistát is be kéne vezetni.
És ezzel még a feljátszást is segítenénk, úgyis gondnak véljük.
Nem vagy te kisgyerek, hogy ilyen vágyálmokat kergess egyébként. :)
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.18. 21:51:19
@Lazlee: Ok, megértem ezt a nézőpontot is, de mintha az idei szezonra ez már le lenne zongorázva. A sorsolás miatt nincs is nagyon esély erre.
Idén egyébként csak találgatni lehet, hogy hazai porondon a Volánnál kik lépnek majd pályára a rájátszásokban. A Kisvolánnal se túl igazságos, hogy kiharcolják a helyezést, és utána leléptetik őket, de várjuk ki a végét! Hátha az álom - legalább részben - valóra válik! :)
Visszatérve az eredeti kérdéshez, nyilván egy EBEL-ben szereplő játékos a háta közepére kíván egy ilyen meccset. Mivel a tempó feszített, a hivatalos lehetőség megvolt, hogy elodázzák, nem haboztak. A nézőközönség bánatára.. De ugye senki sem gondolta egy percig is komolyan OliBLOOD felvetését?
Idén egyébként csak találgatni lehet, hogy hazai porondon a Volánnál kik lépnek majd pályára a rájátszásokban. A Kisvolánnal se túl igazságos, hogy kiharcolják a helyezést, és utána leléptetik őket, de várjuk ki a végét! Hátha az álom - legalább részben - valóra válik! :)
Visszatérve az eredeti kérdéshez, nyilván egy EBEL-ben szereplő játékos a háta közepére kíván egy ilyen meccset. Mivel a tempó feszített, a hivatalos lehetőség megvolt, hogy elodázzák, nem haboztak. A nézőközönség bánatára.. De ugye senki sem gondolta egy percig is komolyan OliBLOOD felvetését?
Lazlee 2011.12.18. 21:57:29
@trollfeeder: én attól független írtam amit.
(így utólag nem hülyeség amit írt egyébként, de eszembe nem jutott volna, Kókler mester nélkül nem is olyan. :D )
(így utólag nem hülyeség amit írt egyébként, de eszembe nem jutott volna, Kókler mester nélkül nem is olyan. :D )