Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1646) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Peterdi: Megéreztem a jég illatát

2011.09.05. 14:21: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

Peterdi: Megéreztem a jég illatát 2011.09.05. 14:12 F. Kapus

17 komment

Címkék: peterdi mol liga dab.docler németh péter horváth gáspár szőgyőr

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr703204181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapusLaci 2011.09.05. 14:45:37

Ez az Pedro,a jégen a helyed....egy értékes ember aki hál istennek meggondolta,igy folytassa pályafutását.
Azért a válogatottságot se add fel,benned még sok ambicio van!
Nagyon örülök ennek a hirnek....sok sikert továbbra is!!!
Üdvözöl kapusLaci

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2011.09.05. 14:50:01

Nagyon jól mutat Peterdi statisztikái között a Tisza Volán :) Azok voltak a szép idők...

a. Bárd 2011.09.05. 16:09:48

Azért az szép, hogy idén több hazai meccsünk lesz, mint amit egy válogatott játékos Interligástól, Magyar Bajnokságostól, Világbajnokságostól játszott 2005 környékén...

miki78 2011.09.06. 11:13:15

Mondjuk ez nem semmi, hogy két hét elég a belerázódásra... ezek szerint nincs is szükség a felkészülési időszakra, mindenki kezdhetné szeptemberben!

Sanyo, aki nem japán 2011.09.06. 11:29:58

@miki78: Egyénileg készült ott a szövegben benne. Johanssonnak is elég volt két hét tavaly. Nem rendszeresen hanem egyszer-egyszer belefér az ilyen annál aki 25 éve hokizik Pedro sem pozitiv és követendő példaként emlitette.

Theutus 2011.09.06. 15:44:04

@miki78: a Dab játékosainak alap erőnlétével nincs semmi gond, ezt megtapasztalhattad az elmúlt hétvégén is
ha nem 2, akkor 3-4 hét alatt biztosan utoléri magát és nem lesz semmi problémája
mivel a csapat alaposan kicserélődött ezzel sem lesz semmi gondja, ugyanis az egész társaságnak időre van szüksége, amíg összecsiszolódik
ha meg csak szimplán bele akartál valamibe kötni, akkor hiába ragozzuk az igét:XD

a. Bárd 2011.09.06. 16:06:01

@Theutus: Hát már hogy lehetne gond az erőnlétünkkel.
Az egész felkészülésben alig láttunk jeget, szerintem lépcsőzésben messze mi lennénk a legjobbak a ligában :)

miki78 2011.09.06. 16:14:48

@Theutus: Nem akartam belekötni senkibe, és nem is a Dab játékosairól beszéltem... Csupán azt írtam le tömören, hogy fura számomra az, hogy valaki a vasműben dolgozik, majd a bajnokság kezdete előtt 1 héttel beáll profi sportolónak. Persze van múltja, nem a nulláról kezdi, bár az előző szezonja sem volt sajnos megfelelő..
Csak összehasonlításképpen: a magas hokikultúrájú országokban már a VB alatt ment az erősítés, vagyis már 3 hónapja készülnek!!! De nálunk is lassan 1,5 hónapig tartott.. Persze lehet, hogy a magyar bajnoksághoz ennyi is elég, majd belejön, de tavaly pl. nagyon lehetett a Volán egyes játékosain látni, hogy két hónapig csak az ellenfél hátát nézték az EBEL-ben, mert a nyári felkészülés finoman szólva is gyenge volt...

Ettől függetlenül sok sikert Neki és a Dabnak is!

Vincenzo90 2011.09.06. 16:27:52

@miki78: Aki a Fradiban játszott, annak lehet, hogy szüksége van a pénzre, amit nem kapott meg. Nem tudom, hogy speciel ő hogy van ezzel, de nem lepődnék meg, ha ez lett volna a nyári munka oka. Ez hírtelen jutott eszembe, nem tudom, lehet-e alapja.

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.09.06. 16:37:45

@miki78: " bár az előző szezonja sem volt sajnos megfelelő.." MOL liga 26 meccs- 28 pont, OB1 15 meccs-14 pont, Playoff 9 meccs 5 pont. Ez azért megfelelő. Szerintem.

miki78 2011.09.06. 16:37:50

@Vincenzo90: Nem azt vitatom! Mindenkinek kell dolgoznia valamit, eltartani magát és a családját valamiből! Csak azt nem értem, hogy miért nem kötött vele a Dab előbb szerződést... Már hónapok óta tudta mindenki, hogy mi a szitu!

vaze 2011.09.06. 17:24:23

@miki78: bár a történetet én sem ismerem, a kérdések pedig jogosak, én az interjút úgy olvastam, hogy nyáron abbahagyta a profi jégkorongot, megpróbált elhelyezkedni civil pályán, de ahogy jött a szezonkezdet, egyre jobban hiányzott neki a hoki, ezért úgy döntött: visszatér. (Az is lehet, hogy a farmban kezd, amíg fel nem küzdi magát)
Mindezt az alábbiakból gondolom:
"Sokáig úgy éreztem, nem hiányzik a hoki, megleszek nélküle. De ahogy közeledett a szezon, úgy bizonytalanodtam el. Hétvégén Székesfehérváron jártam az emléktornán, megcsapott a játék szele, visszajött a régi hangulat, éreztem a jég illatát. Nagyon jó érzés volt, hogy különböző csapatok szurkolói biztattak, ne hagyjam abba, várnak vissza a jégre."
"Nemrég újrakezdtük a tárgyalásokat Azari Zsolttal, aminek eredményeképpen megállapodtunk abban, hogy profi jégkorongozóként folytatom pályafutásomat, kétéves szerződést kötünk"

a. Bárd 2011.09.06. 17:47:29

@vaze: + mindenáron hosszútávú, stabil megoldást akart találni, családos emberként nem lehet túl jó az évenkénti bizonytalanság, hogy "hol játszok jövőre" vagy épp mennyiért.
A mostani két éves szerződés és az, hogy utánpótlás edzőként is számítanak rá, gondolom sokat nyomott a latba

Henry The Navigator 2011.09.06. 17:47:59

A teljesség kedvéért: NS, Pedro:Hetekig dolgoztam a Vasműben, de közben éreztem, hogy megint hokizni fogok. Amikor a nyár legelején elöször felötlött bennem, hogy esetleg visszavonulok, akkor úgy gondoltam, egészen kerek lett a pályafutásom, már foglalkozhatok mással. Viszont amikor elkezdódtek a felkészülések, akkor én is elkezdtem edzeni. TRX-eztem egész nyáron(.)Szóval az edzettségi állapotom nem is rossz, bár jégen nem igazán voltam. Tárgyalóasztalnál annál többet, Azari Zsolttal megizzasztottuk egymást, mire megegyeztünk.
süti beállítások módosítása