Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Kezdődik a juniordöntő

2011.04.14. 15:44: 1885*

Kezdődik a juniordöntő  2011.04.14. 15:16 Hblog

149 komment

Címkék: bajnokság döntő juniorok

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr572825927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1885* 2011.04.14. 15:46:09

HAJRÁ DUNAFERR :D

zele 2011.04.14. 15:49:02

Aha, kezdődjön a junior döntő április 20-án. Szánalmas, nevetséges szövetség.

canadien 2011.04.14. 15:51:57

A serdülő 3. helyért lesz mérkőzés?!Ha igen ,mikor?!Ha nem,miért nem?!És ezt április 14.én miért nem lehet tudni?!?!

bonsay 2011.04.14. 16:03:13

BRAVÓ S Z Ö V E T S É G!!!
Sajnálom a győztest, mert ezzel az arannyal büszkélkedni elég szánalmas lesz.Bár nem szánalmasabb mint a lejátszási rendszer!
Még egyszer BRAVÓ!
Remélem az illetékesek nyugodtan alszanak, mert ez volt az utolsó csepp amiért a szponzorok távoztak a Vasastól.
Ütős bajnokság lesz jövőre/felnőtt/ bravó bravó bravó!

gabute 2011.04.14. 16:05:03

@zele: amúgy valaki elmagyarázná, hogy mi a pontos probléma az április 20-ával (azon kívül, hogy relatíve későn van)?

zele 2011.04.14. 16:11:56

@gabute: Most mondhatnám azt, hogy a Vasas március 20-án játszotta az utolsó meccsét, így elég gáz az egy hónap kihagyás, valamint a klub hivatalos levélben jelezte, hogy március 31-ig szeretné lejátszani a döntőt (szerződések lejárta miatt). Ehhez képest a szövetség jelezte, hogy április 20-tól lenne a döntő a Crvena Zvezda kérésére. Volt erről egy vita itt, ahol Kerusz írta, hogy a 27-ei utolsó meccs (a Zvezda ekkor játszott) után nem is lehetett volna lejátszani az akár ötmeccses döntőt. Most megrendezik két találkozón 14-én és 15-én.

1885* 2011.04.14. 16:12:00

@gabute: "A Vasas HC március 30-án tájékoztatta arról az MJSZ-t, hogy nem játssza le a döntőt. Az indokok között volt, hogy április közepétől nem lesz jég a Jégpalota centerpályáján, és a juniorcsapat játékosai számára a klub március vége után nem tart edzéseket."

:)

zele 2011.04.14. 16:21:46

"Mivel a csapatvezetésnek, az edzőnek és a jégcsarnoknak is előre meg kell terveznie a munkarendjét, programját, már február 18-án jeleztük, a Szövetség határozza meg a döntők időpontját. Tájékoztattuk továbbá önöket, hogy – mint más csapatoknál is – március 31-ét követően befejeződik a szezon, megszűnnek az edzések, április közepétől pedig nincs jég a center pályán."

Február 18-án jelezték a szövetségnek a március 31-ét!

gabute 2011.04.14. 16:22:07

@1885*: köszi, de ezek nem valós indokok. Ha április 30-ig tart hivatalosan a szezon, akkor rendelkezésre kell addig állni (és van egy jégverem is, ott is lehet játszani hivatalos meccset).

@zele: köszi, ez az 1 hónapos meccsnélküliség viszont már érthető, mint szakmai indok. A szerződéseket meg szerintem úgy kell kötni, ahogyan a kiírás van.

bonsay 2011.04.14. 16:26:29

Vasas év elején kérte, írják ki a döntők időpontját.Ezt a szövetség nem tette meg.A Vasasnál edzés tervben, már áprilisban nem szerepelnek jeges edzések.A Jégpalotában már nincs lehetőség edzést meccset tartani mert péntektől a center jég megszűnik.Ezek már hónapok óta elvannak döntve.A edző pálya meg hetek óta előre le van foglalva. A legszebb hogy volt olyan időszak amikor egy hónapig nem volt junior meccs.Vajon szezonban miért nem lehet játszani? Kinek jó ez az időpont? Kíváncsi lettem volna, ha Soma és Rajna nem esett volna ki a felnőtt csapatból és a Vasas nem lép vissza akkor is jó lett volna az idő pont vagy ki írják májusra?

zele 2011.04.14. 16:30:01

@gabute: Az a szövetség ne hivatkozzon semmilyen szabályra, amely maga semmilyen előírást nem tart be (ha a döntő három nyert meccsig tart, akkor, hogy dőlhet el két mérkőzésen; ha április 20-án kezdődik, akkor, hogy lehet 14-15-én). Úgy tologatja a meccsidőpontokat az egész idényben, mint más az abakusz golyóit.

1885* 2011.04.14. 16:33:25

@gabute: tudom, ironizáltam. Én is úgy gondolom a kluboknak kell a kiíráshoz igazodni, nem a szövetségnek a klubokhoz.
Tudom a Fradi meg tavihokizni volt :D
Én úgy érzem, ha nagyon akarták volna, megoldották volna. Na ennyi, akkor most mégsem ezüstérmes a Vasas junior, azt viszont nem értem, hogy aki meg kiáll majd játszani az aranyért, az miért lesz szánalmas. Tudom, azt nem Te írtad!!!
Mi meg egész évben szenvedtünk és mégsen érzem, hogy szánalmas lett volna.

bonsay 2011.04.14. 16:56:13

@1885*:
Hát ha egy csapat tudja, hogy nem ők a legjobbak, akkor nem tudom hogy tudnak büszkélkedni az arannyal....
@zele:
Két hete meg egy meccses döntött írtak ki.
Tényleg vicc kategória az egész....

munkagep 2011.04.14. 17:13:40

Lehet itt érveket sorakoztatni pro meg kontra, de nem a szezon közben kell eldönteni, hogy mikor és hány meccses lesz egy döntő, hanem azt megelőzően. Ha ez így lett volna, most nem lenne vita. Mindkét fél hibázott, de a szövetség nagyobbat.

zele 2011.04.14. 17:14:30

@bonsay: Komolytalan az egész, de ami a legjobban zavar, hogy még meg akarják magyarázni. Aztán most a keretszűkítéssel büntetik a Vasas játékosait.

bonsay 2011.04.14. 17:18:15

Tavaly Szirányinak meg mondták, ha nem az alba akkor nincs válogatottság.
Nézd a jó oldalát! Legalább betartották a szavukat.....

zele 2011.04.14. 17:19:38

@bonsay: Ez tény, tartják magukat. :(

1885* 2011.04.14. 17:22:21

@bonsay: na látod, ez tényleg felháborító!
Bár Bertának is mondták, hogy ha átmegy a Vasasba akkor lesz válogatott.

horivan 2011.04.14. 17:22:23

Hát ez gáz. Azért az utánpótlás bajnokságok szervezésében a szövetségnek van mit fejlődnie. Ez mára a hoki fejlődésének egyik legkomolyabb gátjává vált. (lsd. ifjúsági bajnokság meccsszám) Amit juniorbajnokság alatt produkáltak az meg kriminális. Így jövőre már ki se kell írni. Egy gonddal kevesebb.

bonsay 2011.04.14. 17:23:43

@munkagep:
Csak az a baj hogy a szövetség hibázik, nem látom a felelőst, a szankciót, minden megy tovább.Nekik ez semmibe nem kerül. Míg a junior csapat egy hónapnyi fent tartása is százezrekbe kerül.

bonsay 2011.04.14. 17:28:21

@1885*:
Akkor szegény Bertát szépen becsapták.
Szirányival legalább őszinték voltak...
Remélem Szirányinak összejön egy jó csapat kint, mert megérdemli.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.14. 17:28:41

@munkagep: @bonsay: @1885*: @zele:

csak a miheztartas veget, ezert orulok NAGYON h kerusz ott van ahol. (remelem nem haragszik meg ha idemasolom a temaban kifejtett velemenyet) Ime:

kerusz 2011.04.01. 16:18:59
@horivan: Az imént beszéltem Lévai Józseffel, a Versenybíróság elnökével, aki a következőket mondta nekem: A junior bajnokság középszakaszának utolsó mérkőzése az elfogadott versenynaptár szerint a JUN 36 Dunaferr SE - Crvena Zvezda mérkőzés volt, ennek az időpontja 2011.03.27 vasárnap volt az eredeti versenynaptárban is, ezt a mérkőzést az eredetileg kiírt időpontjában játszották le, sem előbb, sem később.

Kétségtelen tény, hogy az idényben több mérkőzést halasztottak, ilyen halasztást minden csapat kért. A tanulság a jövőre nézvést ezzel kapcsolatban az, hogy a jövőben a meccshalasztás fogalmilag kizárt legyen.

Vissza a döntő időpontjához. Bizonyára bennem van a hiba, hogy nem értem, de ha a bajnokság körmérkőzéses szakaszának utolsó mérkőzése 2011. március 27-ére van kiírva, akkor hogy lehet valamely résztvevő csapat programját úgy meghatározni, hogy március 31-ével leállnak az edzésekkel? Komolyan azt hitték, hogy március 28. és 30. között be tudják fejezni a rájátszást? Mert akkor valamit Káposztásmegyeren is elnéztek

kerusz 2011.04.01. 16:50:08
@Vincenzo90: Még egyszer:

1.) A középszakasz utolsó mérkőzésének időpontja márc. 27. volt
következtetés: a döntő legkorábban márc. 28-án kezdődhetett volna

2.) a döntő a versenykiírás szerint 3 (három) nyert mérkőzésig tart
következtetés: a döntőben maximálisan 5 (öt) mérkőzést kell játszani

3.) az 1.) és 2.) pontokból következik, hogy a döntő befejeződésének lehetséges legkorábbi időpontja, ameddig a csapatot fenn kell tudni tartani, később van, mint március 31. (hiszen a versenynaptár elfogadásakor, de még a döntő kezdetekor sem lehet tudni, hogy a csapat söpréssel nyerhet-e juniorbajnoki címet).

4.) Mivel a Vasas a juniorcsapatát idén csak március 31-éig működtette, nem nagyon van miről beszélni.

5.) Az MJSZ Elnökség által elfogadott Versenyszabályzat szerint a bajnoki szezon vége április 30.

6.) A Vasas képviselője is tagja az MJSZ Elnökségének

7.) Tudomásom szerint a Versenyszabályzat ezen pontját senki nem vitatta annak tárgyalása és elfogadása során - így a Vasas képviselője sem.

8.) Bajnoki mérkőzéseket az MJSZ a bajnoki szezon időtartama alatt bármikorra kiírhat.

9.) A jégkorong drága sport, a jég drága, de ezt akkor is tudtuk, amikor benevezett a csapat a bajnokságba, és amikor az egyesület képviselője mindezek tudatában mégis megszavazta a Versenyszabályzatot.

kerusz 2011.04.01. 17:22:05
@zele: Minden egyesületnek joga van egyelőre eldönteni, hogy nevez-e a junior bajnokságba, vagy sem.

A Vasas hibázott, hogy rosszul kötött szerződést a juniorjaival, és ilyenkor nem túl elegáns a tárgyadombot teljes egészében áttolni a másik fél udvarára.

Meg kell mondjam, nekem a levél alapján egyáltalán nem magától értetődő, hogy a Vasas hajlandó lett vona akár egy perccel is tovább játszani március 31-énél. Többek között ezért is sajnálom nagyon, hogy ez a levél ebben a formában látott napvilágot. Még akár el is hiszem, hogy megvan a Vasasban a szándék, de sajnos sem a levél stílusa, sem egyetlen szava nem támasztja ezt alá.

zele 2011.04.14. 17:30:51

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Akkor ide is bemásolom:

"1.) A középszakasz utolsó mérkőzésének időpontja márc. 27. volt
következtetés: a döntő legkorábban márc. 28-án kezdődhetett volna

2.) a döntő a versenykiírás szerint 3 (három) nyert mérkőzésig tart
következtetés: a döntőben maximálisan 5 (öt) mérkőzést kell játszani"

Szerintem ez a lényeg, ha három nyert mérkőzésig tart a döntő, hogyan rendezhetik meg most két nap alatt. Két dolog lehetséges, amit leírt Kerusz, nem igaz, ezt a magam részéről nem hiszem. A másik lehetőség az, hogy a szövetség menetközben módosította a versenyszabályzatot. Ha ez az igazság, akkor miért nem lehetett ezt megtenni a Vasas kedvéért is, hogy beleférjenek március 31-ig.

zele 2011.04.14. 17:31:48

@bonsay: Miért, nem lett válogatott? Bekerült a keretbe, a horvátok ellen pedig játszott is.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.14. 17:32:07

@zele: ezert masoltam ide a mondjuk ugy az "mjsz" mondatait is. h legyen kerek/kerekebb a kep.

1885* 2011.04.14. 17:32:11

@bonsay: Úgy van. Én is drukkolok Szirányinak, hogy összejöjjön, tényleg megérdemli.

1885* 2011.04.14. 17:33:26

@zele: ja, hát ezen alapon meg Szirányi is az. Csak mint tudjuk a lényeg a VB.

zele 2011.04.14. 17:35:20

@1885*: Azt gondolom, hogy Ákos jelenleg még nem volt érett a vb-keretre, mondom ezt úgy, hogy kedvelem őt. Bence viszont magasan befért volna, de hát tudjuk mindenki egyenlő, de vannak még egyenlőbbek.

1885* 2011.04.14. 17:39:47

@zele: és ez főleg akkor szar amikor más az egyenlőbb. :)
Berta akkor érett volt mikor ígérték neki?
Szirányi nyilván be kellett volna, hogy férjen.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.14. 17:41:30

@zele: ami nekem furcsa viszont. oke, leengedik a center palyat. de miert ne lehetne a junioroknak edezest tartani a fagyiban? vagy akar bajnoki dontot is.

van cserepad, van birofulke, sot a terszrol meg szurkolni is lehet.

ne haragudj de ez nagyon kifogas izunek tunik....

zele 2011.04.14. 17:47:14

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: A fő probléma nem ez volt, de mindegy a szövetség bebizonyította, hogy semmilyen mértékben nem tarja magát a saját versenyszabályzatához. Ha a Zvezda kérte, képes volt rugalmas lenni, amikor a Vasas kérte ezt, akkor süket fülekre talált. Azt gondolom, nincs tovább beszélni arról, hogy ki a hunyó.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.14. 17:51:11

@zele: hat nincs. szerintetek a szovetseg, a szovetseg szerint meg ti.

na de en meg messze vagyok attol h erdekelt legyek junior szinten a hokiban, igy kiszallok a vitabol, csak gondoltam jelenjen meg a masik fel velemenye is.

bonsay 2011.04.14. 17:55:01

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
Akkor elmondom.
1 a csarnoknál a jégidőt több hétre előre foglalják /junior már nem fér bele/
2 Úgy nem lehet készülni a döntőre hogy a csapat fele nincs is itthon
3 Akik nincsenek itthon, a félre értése végett MAGYAR országot képviselik Rigában az IFI VB-n
Jó lenne Őket nem kihagyni egy Junior döntőről!
4 Volt még két olyan játékosunk akik a felnőttek között voltak érdekeltek a héten.
Szóval borzalmas időpontot jelöltek az illetékesek.

Kakaós csiga 2011.04.14. 17:55:28

Április 20.-án a DUNAFERR sem állt volna ki, mivel tegnap kikapcsolták a gépeket Dunaújvárosban! Valószínű ezért hozták előre a mérkőzéseket.

bonsay 2011.04.14. 18:00:39

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
"na de en meg messze vagyok attol h erdekelt legyek junior szinten a hokiban"
Nem akarlak ijesztgetni, de ha maradnak ezek az emberek a szőviben, egy két év múlva Téged is érinteni fognak a balfaszságuk.

bonsay 2011.04.14. 18:03:43

A legnagyobb baj, sokkal fontosabb egy két embernek, mit akar a felnőttben a Csíkszereda, vagy Juniorban a Cvezda, mintsem a magyar csapatok....

Jégkorong 2011.04.14. 18:08:20

@bonsay: "A legnagyobb baj, sokkal fontosabb egy két embernek, mit akar a felnőttben a Csíkszereda..." - mire gondolsz konkrétan ?

bonsay 2011.04.14. 18:56:19

A nagy névadó szponzor magára vállalja a külföldi csapatok utaztatását Magyar országra.A magyar csapat ezzel szemben egy forintot sem kap.Pedig nekik is van utazás bőven.Tavalyi sikerér egy forint sem járt a magyar csapatnak.Vajon miért nem?Akkor a magyar csapatnak minek ez a szponzor?Ja a román piac. Így már értem....

OliBLOOD 2011.04.14. 18:58:22

@kerusz: Szerinted? Az egész szövetség (kivéve a Vasas képviselője)!
Egy dolgot kellene felfogni: ide vezet az erőből politizálás. Az én meglátásom szerint a szövetség célja az volt, hogy legyen lejátszva a döntő. Erre a szabályzat szerint április 30-ig volt idejük. Márc. 27 volt az utolsó meccsnap, majd ez után a Zvezda nem ért rá, ez után pedig a Vasas (ifi VB) Ezért a késői kiírás. Erre jött az erőből politizálás, nyílt levél, szerettek volna zöld asztalnál bajnokok lenni (hiszen a Zvezda nem ért rá, így a másik lehetőség ez lett volna). Szövetség elfogadta a Vasas döntését, új helyzet alakult, a Dunaferr nem hisztizett, leült tárgyalni annak érdekében, hogy legalább a jégen dőljön el a meccs.
Túl nagy volt az arc az elődöntőben 2:1 után és túl nagy az esés. Sokan még ennek hatása alatt vannak, Satrot is a szövetség bábjának próbálják beállítani.

OliBLOOD 2011.04.14. 18:59:11

@bonsay: Szlovén ligába mennyit fizettek volna és mennyivel kevesebb lett volna az utazás?

bonsay 2011.04.14. 19:05:36

A szponzor vállalta volna! Viszont a szponzornak nem tetszik, hogy az egyik kap a másik meg semmit!

bonsay 2011.04.14. 19:07:15

Akkor ne legyen névadó szponzor ha nem ad semmit!

kerusz 2011.04.14. 19:21:45

@zele: Azért talán árnyalja a képet, hogy a szövetség nem hobbiból tologatja a meccsidőpontokat, hanem azért, mert a versenyszabályzat erre a csapatok megegyezése alapján jelenleg lehetőséget ad. Remélem, jövőre már nem fog lehetőséget adni (de azt megint sokan nem fogják szeretni). Ennek megfelelően jelenleg ha két csapat megegyezik egy halasztásban, akkor nincs más hátra, mint átvezetni a megegyezésnek megfelelően a versenynaptárba. Aztán amikor kiderül, hogy jön a bajnokság vége és kevesebb játéknap maradt, mint amennyi meccs van hátra, akkor mindenki csodálkozik és teli szájjal hülyézi a szövetséget. Lehet ilyet is csinálni, csak olyan óvodás hangulata van annak, amikor kizárólag mindenki más a hülye.

Nem érint a junior-bajnokság, nem tudom, ki és hogyan döntött a döntőről (így erről a továbbiakban ne is kérdezzetek), de érdemes egy kicsit a versenyprogram kialakításáról úgy általában néhány szót ejteni, mert az egyáltalán nem triviális és talán egy kicsit összetettebb problémalátást tesz lehetővé.

Tehát a bajnoki programokat a szövetség nem diktátum-szerűen alakítja ki, hanem a csapatok részvételével tartott naptáregyeztetéseken (ld. még a versenyszabályzat vonatkozó rendelkezéseit). Tehát ha kevésnek tetszenek találni a bajnoki mérkőzésszámokat, akkor talán tessék először a saját portán körbenézni.

Megjegyzem, nekem már szóltak több (megismétlem: több) csapattól is, hogy a következő szezonban az OB I. tartson szünetet a junior VB miatt - ez praktikusan azt jelentené, hogy decemberben minimum három hétig nem lenne felnőtt bajnoki meccs (mert csapatonként mondjuk 2 harmadik-negyedik soros játékos távol van).

Lévai József, a Versenybíróság amúgy roppant készséges elnöke szokta elmondani minden szezon előtt minden csapatnak, amikor a naptáregyeztetés zajlik, hogy a csapatok egyetlen dolgot nem vesznek figyelembe, nevezetesen, hogy a Gergely-naptárat nem lehet bővíteni.

Sajnos a magyar jégkorongban a szükséges erőforrások közül legalább három dolog úgy általában minden csapatnál hiányzik, ezek pedig:
- pénz
- elegendő játékos minden korosztályban
- elegendő (értsd: korlátlan) szabad jégidő a jégpályákon

Ezért aztán a csapatok is úgy szeretnék lejátszani a szezont, hogy a korlátaikat maximálisan vegyék figyelembe. Ilyenkor jönnek a sufnituningolt naptárak, mindenkinél okosabb csapatvezetők és év végére a totálisan összekuszált bajnokságok.

Sokszor ugyanis azért van kevés meccs a szezonban mondjuk az ifiben, mert:

- a játékosok iskolába járnak, és hétköznap a csapatok nem hajlandók egy esetleges debreceni vagy kaposvári meccsre elutazni
- a játékosok egy része serdülőből játszik fel és a hétvége egyik napján serdülőmeccsek vannak, akkor nehogymá' legyenek ugyanazon a napon ifimeccsek is, mert esetleg szívni fog a csapat és akkor a kurvaannyát a szövetségnek, aki direkt kibaszásiból írt ki ugyanarra a napra serdülő és ifimeccset
- a játékosok más része feljátszik juniorba meg felnöttbe, úgyhogy nehogymá' azonos napon legyenek bajnoki meccsek ifiben is, mert akkor megintcsak szívni fog a csapat, tovább pedig lásd az előző pontot
- természeti törvényekből és ugyancsak a Gergely naptár sajátosságaiból fakadóan a jégpályák maximálisan a nap 24 órájában képesek fogadni a korcsolyázni, jégkorongozni vágyókat, és ha egy pálya mondjuk egy jégkorong bajnoki miatt foglalt, akkor ugyanoda ugyanarra az időre másik jégkorong bajnokit már nem lehet kiírni.

És akkor így jobb híján marad az ifinek fő szabályként heti egy meccsnap (mondjuk a szombat), és gyors naptárlapozgatás során ki is derül, hogy szeptember közepétől (szept.18 mondjuk) április végéig (április 30) van összesen 33 darab szombat. Ebből tessenek levonni a nemzetközi szüneteket, mert ha a fél csapatot behívják az ifiválogatottba felkészülési tornára, akkor nehogymá' játszani kelljen bajnokit, és van egy ifi VB is, ami szintén beleesik a bajnoki szezonba, előtte 14 nappal ki kell adni a játékosokat, tehát 3 hét ott is lejön. Már ott tartunk, hogy jó, ha van 28 meccsnap az idényben, és akkor jönnek a csapatok és cserélgetni meg halasztgatni kezdenek, pluszban kiderül, hogy ők úgy gondolták (nem tudom, miért), hogy majd március 31-én befejeződik minden...

Szerintem ezek mellett a peremfeltételek mellett remek teljesítmény, hogy az ifibajnokság ezüstérmesének 22 mérkőzése volt a szezonban, és ha minden play-off meccs maximális ideig tartott volna, akkor 25 meccsük lett volna.

Megoldás egyébként van, az, hogy a jövő évtől nem lehet halasztani. Ha valaki nem ér rá, akkor az ki nem állásnak minősül, három ki nem állás után kizárás jön, mindegy, mi miért történt.

De akkor ne nyivákoljon majd senki, ha ilyen lesz és valamelyik tábor sértve érzi magát és az érdekeit.

Ennyit akartam elmondani, lehet engem is hülyézni innentől.

vaze 2011.04.14. 19:25:58

szerintem is mélységesen felháborító, hogy nem akkor játszák le a döntőt, amikor a vasasnak tetszik! ha egy kis jóindulat, minimális szakmaisággal párosult volna a szövetség részéről, hát az egész döntőt, akár mind az 5 meccset is, lezavarják egy nap alatt! :) legközelebb majd egy ob1-es csapat is csak februárig vesz jeget és játékosokat! ez a trágyalé-áttolás, hab a tortán. :)

vaze 2011.04.14. 19:36:11

@zele: azért ugye érzed, mennyire necces, amit mondasz? :)

bonsay 2011.04.14. 19:46:18

@vaze:
Volt bennük szakmaiság mint benned is....
Egy meccses döntőt akartak, még két hete....
Pedig a verseny kiírásban amit ők írtak nem ez szerepelt....

bonsay 2011.04.14. 19:48:26

@kerusz:
Miért mit kaptunk a tavalyi győzelemért a szponzortól?

kerusz 2011.04.14. 19:50:53

@bonsay: Kellett volna tavaly bármit is kapni a győzelemért?

vaze 2011.04.14. 20:01:15

@bonsay: ne túlozzunk, azt még nem nevezném szakmaiságnak, hogy tudom, az április március után van, nem pedig előtte, és agresszív kismalac leveleket sem írnék, ha kiderülne, hogy egy ilyen mélyen szakmai vitában mégsem nekem van igazam :)

zele 2011.04.14. 20:22:23

@vaze: Megpróbálom neked még egyszer összefoglalni a dolgot, mert úgy látom értelmezési problémáid vannak.

1. A versenyszabályzat szerint három nyert mérkőzéssel lehet megnyerni a döntőt, azaz maximum öt mérkőzés lehet. Ez eddig tiszta.

2. A Vasas HC február 18-án kelt levelében kérte a szövetséget, hogy határozza meg a döntő időpontját. Ezen túlmenően jelezte, hogy a Vasasnál március 31-éig tart az idény, eddig tartanak edzéseket. Ez is ok, gondolom.

3. A Szövetség továbbra sem határozza meg a döntő időpontját, menetközben lezáródik a középszakasz, a Vasas március 20-án, a Zvezda március 27-én játsza le utolsó meccsét. A Vasas 16 ponttal megnyeri a középszakaszt. Ez is tiszta.

4. A szövetség március 29-én jelzi a Vasasnak, hogy a Szakmai Bizottság döntése alapján április 20-tól kívánja lejátszatni a junior bajnoki döntőt (a Vasas ekkor már egy hónapja nem játszott volna meccset), nem hivatalos forrásból származó információ alapján a Zvezda kérésére. Kérdés, miért nem lehetett a döntő időpontját február 18-a után meghatározni, és nem ultimátumot adni az egyik félnek.

5. A Vasas HC jelzi, hogy számára ez az időpont elfogadhatatlan, nincs edzés, nincs pálya stb.

6. A szövetség nem változtatja meg döntését, a Vasas nyílt levélben jelzi, hogy ebben a formában nem tudja vállalni a döntőt.

7. A szövetség kiírja a döntőt a Zvezda és a DAB között április 14-15-ére. Hoppá! Mégsem április 20-án kezdődik a döntő? Mégsem három nyert meccsig tart a döntő? Tehát a szövetség nem tartja be a saját versenyszabályzatát?

Konklúzió: Ha lehetett máskor rendezni a döntőt, mint ápr. 20-án, akkor miért nem lehetett figyelembe venni a Vasas szempontjait? Ha lehet nem három nyert meccses döntőt rendezni, akkor ezt miért nem lehetett március végén a középszakasz végén is megtenni? Ha a szövetség figyelembe vette a vendég Zvezda kérését, akkor miért nem tudta ezt megtenni a Vasassal?

Hát ennyi kb., remélem érthető volt.

zele 2011.04.14. 20:25:46

@kerusz: Szerintem a rugalmas versenynaptár a bajnokság halála, ezt meg kell szüntetni.

zele 2011.04.14. 20:27:33

@vaze: Inkább az necces ami ebben az évben történt, beleértve a válogatott keret kialakítását.

OliBLOOD 2011.04.14. 20:37:25

@zele: A csapatok ragaszkodnak a rugalmas naptárhoz. Az elmúlt években is ilyen volt (sajnos) és soha senki nem reklamált. Most is csak utólag. Amikor szavazni kellett róla, akkor még nem volt baj.

zele 2011.04.14. 20:43:07

@OliBLOOD: Ha profi bajnokságot akarunk, akkor ezt meg kell szüntetni.

veghist 2011.04.14. 20:43:55

@zele: Azért itt is van pont...

OliBLOOD 2011.04.14. 20:44:06

@zele: Tegyük fel, hogy jövőre az egyik csapat jelzi a szövetségnek, hogy október 31-ig van csapata, hiába tart április 30-ig a szezon (amit év elején elfogadott, tudomásul vett) addig le szeretné játszani a döntőt is. Ugye ez hülyeség. Ezt játszotta most a Vasas.
Ezek után a Vasas ahelyett, hogy megpróbálna tárgyalni nyílt levelet ír és kiszáll.
Egyébként ezért lett 20-ra megállapítva az első meccs:
www.iihf.com/channels1011/wm18-ia
Mert ha 14-től kellett volna lejátszani, akkor az lett volna a baj. Tipikus sapka és a nyuszi esete.

zele 2011.04.14. 20:47:29

@OliBLOOD: Ezért kellett volna 28-29-én két meccsel lejátszani, mint most is.

tiriakos 2011.04.14. 21:16:05

ON
Amúgy eredményt tud valaki?
OFF

tiriakos 2011.04.14. 21:21:28

@zele: Öcsém! Bocs a személyeskedésért, de Te hülye vagy.
Szerinted ez a kiírt két meccs dönt? mi van ha 1-1 lesz?
3 nyert meccsig tart a párharc, de egyenlőre csak az első két meccs időpontja ismert.

zele 2011.04.14. 21:29:10

@tiriakos: Akkor miért mind a kettő Fehérváron van? Ezt a stílust pedig fejezd be öreg!

zele 2011.04.14. 21:30:51

@zele: Ja, már nincs jég Újvárosban. Ez is mókás egyébként.

Tillasz 2011.04.14. 21:34:23

Mindig meglep, ha tények ismerete nélkül, vagy annak teljes ismeretében valaki másokat megvádol, minimum balfasznak titulál, hazaárulónak tart. Pedig csak a saját portán belül kellene körbe nézni. És miután ott minden tiszta, kenjük másra a szart. Itt sokan leírták véleményüket, de eddig senki nem vette a fáradtságot - Kerusz kivételével -, hogy értelmezze a csapatok hozzáállását.
De a következő kérdéseim lennének:
1. Melyik csapat halasztott és miért?
2. Hány alkalommal tette ezt?
3. Ki az az MJSZ?
4. Ki kap fizetést a Szakmai Bizottságból munkájáért?
5. Miért kell meccset halasztani, ha pár gyerek nem ér rá?
6. Miért lett két mérkőzéses a döntő?
7. És ki gondolja komolyan, hogy egy csapat léte attól függ, hogy a junior bajnokságban mi történik?
Megoldás egyszerű, nem kell feljátszás, nincs meccs halasztás, valamint szombat és vasárnap kell játszani az utánpótlás bajnoki meccseket. (Így kell megszüntetni az összes csapatot.)

bonsay 2011.04.14. 21:41:41

@tiriakos:
Te vagy a hülye szerintem, ha 1-1 akkor júliusban lesz a döntő!
@OliBLOOD:
Te meg viccet csinálsz ebből, de legyél büszke az így megszerzett ezüstre.Te hónapokról beszélsz, a szövetség hetekről, mi meg csak egy két napról.
Egyébként 14-től ifi vb szereplünk.De hát ez titeket nem érint....Mivel a bővített keretben egy játékosotok volt de az is elhasalt.....
Jó éjt!

kerusz 2011.04.14. 21:46:41

@zele: És mégis tudnak játszani, nem úgy, mint a Vasas... Március 31. után is. Pedig a Jégpalotában van jég, csak nem a Centerpályán...

kerusz 2011.04.14. 21:49:00

@bonsay: A versenyszabályzat (és az IIHF szabályok) szerint előtt a VB kezdete előtt 2 héttel mindenkit el kell engedni a válogatottba. Tehát április 1-ről beszélünk.

zele 2011.04.14. 21:50:50

@kerusz: Azért azt látjuk, hogy a versenyszabályzat is rugalmasan értendő.

OliBLOOD 2011.04.14. 21:55:41

@zele: Mókás-nem mókás a válogatott meccs is veszélyben volt, utána egyből leálltak. Az üzemeltető minél kevesebb ideig szeretne jeget készíteni. Ezért lesz csak augusztus végén jegünk. De nekünk nincsen edzőpályánk (ahol szinte egész évben van jég), mégis vállaltuk a fehérvári utazást ottani jégbérléssel azért, hogy jégen és ne az asztalnál dőljön el a bajnoki cím.

zele 2011.04.14. 21:58:10

@OliBLOOD: Ez inkább tragikomikus, a magyar hoki egyik fellegvárában. A döntőt meg szerintem hagyjuk most már, ha a szövetség akarta volna megrendezhette volna úgy is, hogy a Vasas részt tudjon rajta venni. Nem volt fontos!

tiriakos 2011.04.14. 21:59:28

@zele: Azért kezdtem el ezt a stílust, mert egy kicsit komolyabb embernek gondoltalak. Nem gondolhattad komolyan, hogy két meccsen eldőlhet egy döntő?!?!? Max, ha egy nyert meccsig játsszák...

@bonsay:
"Te vagy a hülye szerintem, ha 1-1 akkor júliusban lesz a döntő!"
E mögé pár szmájli elfért volna...

(Még) ritkán, de sajnos egyre gyakrabban lehet olvasni olyan óvodás, lenéző, orr alá dörgölő hangvitelű hozzászólást itt a blogon, amit most Olinak írtál...

ON
Eredményt nem tud senki?!?!?!?!
OFF

kerusz 2011.04.14. 22:02:32

@zele: Még egyszer: _az IIHF is_ kötelezi a csapatokat arra, hogy a válogatott kerettagokat elengedjék 14 nappal a VB előtt felkészülésre.

zele 2011.04.14. 22:02:37

@tiriakos: Egyszerűen hihetetlen, ha tényleg nem két meccs van, az még elképesztőbb. Hogyan lehet egy döntőt úgy kiírni, hogy nem ismert az egyes meccsek időpontja. Paródia!

veghist 2011.04.14. 22:05:45

Azért én még mindig nem értem, hogy ha az volt a mondás, hogy 20.-a után van döntő, akkor most hogyhogy 14-15? Ez azért nem kerek...
És Kerusz, minden tiszteletem mellett, én se értem, miért kellett egy hónapot várni. Azt értem, hogy lehetett, de miért kellett. Az, hogy hál istennek a Vasas sok válogatott játékost ad, az tudott volt előre, szóval aki a döntést hozta, az tisztában volt azzal, hogy a Vasast elég gázos - és zelével ellentétben nem gondolom hogy lehetetlen - helyzetbe hozták. Értem én, hogy meg lehetett csinálni, de miért volt ez jó? Mert egy szerb csapat kérte? Bocs, de ezt pont lesz@rom.
Szóval a szövetség részéről azért megy a szerecsenmosdatás.

OliBLOOD 2011.04.14. 22:05:58

@zele: Olvasd el ezt: @kerusz:
Majd vedd figyelembe ezeket:
www.iihf.com/channels1011/wm-iia
www.iihf.com/channels1011/wm18-ia
Zvezda játékosai a szerb válogatottal voltak Ausztráliában, utána a Vasas játékosai az ifivb-n. A következő alkalmas időpont pedig a Vasasnak nem felelt meg.

tiriakos 2011.04.14. 22:06:43

@Spigott: KÖSZÖNÖM!!! SZÉP VOLT FIÚK!!!

@zele: Hangosan felröhögtem!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D
"Ez inkább tragikomikus, a magyar hoki egyik fellegvárában." :D:D:D Írja egy Vasas HC "bennfentes"... :D

"ha a szövetség akarta volna megrendezhette volna úgy is, hogy a Vasas részt tudjon rajta venni. Nem volt fontos!"
Ezzel meg annyira rátapintottál a lényegre, csak meg kell fordítani (nehogy már a farok csóválja...) Így helyes:
Ha a VASAS akarta volna, lejátszotta volna úgy is, ahogy a szövetség kiírta. Nem volt fontos!

Hát ennyi.
Jó éjt!

zele 2011.04.14. 22:07:09

@kerusz: 28, 29, 30, 31, négy meccs nap. Kiindulva az előzményekből, valószínűleg három meccsből behúztuk volna. Ha meg nem, az a mi bajunk lett volna, akkor játszottunk volna az ifi kerettagok nélkül. Az alap probléma viszont nem ez, miért nem lehetett február 18-a után (vagy méginkább előbb) meghatározni a döntő időpontját.

tiriakos 2011.04.14. 22:09:04

@zele: Mert jéghiány van. Viccesen hangzik, de igaz, és inkább szomorú... :(

zele 2011.04.14. 22:10:40

@tiriakos: Ebből fakadóan akkor mégis csak nem lett volna jobb március végéig letudni a döntőt?

zele 2011.04.14. 22:12:22

@tiriakos: "Hangosan felröhögtem!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D
"Ez inkább tragikomikus, a magyar hoki egyik fellegvárában." :D:D:D Írja egy Vasas HC "bennfentes"... :D"

Ezt nem értem, szerintem Dunaújváros a hazai hoki egyik fellegvára, de ha szerinted nem, nekem mindegy.

OliBLOOD 2011.04.14. 22:12:59

@veghist: Amint elfogadtáka versenykiírást a szerb csapat ugyanolyan jogú, mint bármelyik magyar. A szövetség azt szerette volna, hogy teljes csapatok játszanak (április 30-ig ugyebár tart a szezon). Vasassal ezt 20-a után lehetséges, Dunaferr ellen már ma el tudták kezdeni. Egyszerű ez, de egyszerűbb a szart másra tolni a tükörbenézés helyett.

kerusz 2011.04.14. 22:13:52

@veghist: A szövetség részéről nem megy a szerecsenmosdatás, senki nem reagált a nyilvános lehülyézésükre.

tiriakos 2011.04.14. 22:18:05

@zele: had én!!!! Erre pont tudom a választ!
Nem lehetett tudni, hogy ki lesz a Vasas ellenfele a döntőben. Mivel a zvezda lett (volna), tolni kellett a döntőt, mert a zvezda játékosainak nagy részét az Ausztráliában megtartott U-18-as VB-re el kellett engedni. Majd a Vasas jár most épp ugyanígy. Fiainak nagy része Rigában küzd.

Ha a Dunaferr lett volna a 2. helyezett, akkor semmi ilyen gond nem lett volna. Simán március végén játszódott volna a döntő, a zvezda fele meg mindenféle magyar következmény nélkül elrepül ausztráliába... De nem így lett. Tehát a Dunaferr a hibás. Miért nem tudott befutni a 2. helyre?!?!??! :):P

És most azért lehet a döntő előbb, mert a Dunaferrből senki nincs Rigában...

Kolumbusz tojása erős Vasas hisztivel...

tiriakos 2011.04.14. 22:20:52

@zele: nem érted nem baj. ájdontker...
Nekem vicces volt. :D

zele 2011.04.14. 22:20:55

Hagyjuk az egészet, ha nem akarjátok megérteni, nem fogjátok. Örüljetek az öletekbe hulló esetleges aranyéremnek.

kerusz 2011.04.14. 22:22:05

@zele: Az alapprobléma az is lehet, hogy miért nincs játékosotok március 31-e után?

zele 2011.04.14. 22:22:59

@tiriakos: Ha ez elfogadható ezen a szinten, akkor bármit meg lehet csinálni. Mi akarunk A csoportba jutást, édes Istenem!

zele 2011.04.14. 22:24:51

@kerusz: Ez valóban a mi hibánk, vezetőink abból indultak ki, hogy március végére befejeződik a bajnokság. Ez minden korosztályban így is történt egyébként.

veghist 2011.04.14. 22:26:24

@kerusz: Rosszul fogalmaztam. Természetesen nem ők csinálják, őket mosdatják.
Minden tisztelet mellett, miért nem lehet azt mondani, hogy ezt elszúrtuk?
@OliBLOOD:
1) Nyilván látnád, ha akarnád, hogy a válogatott játékosok nélkül játszani semmivel sem lett volna méltánytalanabb, mint a Vasastól elvárni, hogy egy hónapot lötyögjön...
Másrészt nem 4.-én kezdődött a Szerbek VB-je? és nem 26.-án játszottak utoljára?

tiriakos 2011.04.14. 22:31:22

@zele: Vezetőitek a Dunaferr utánpótlásba vetett hite irigylésre méltó! XD XD XD

@veghist: Tehát volt 9 napjuk a válogatásra, csapatépítésre, felkészülésre, kiutazásra...

zele 2011.04.14. 22:31:26

@veghist: Egyébként az is kérdés, az IIHF 14 napos szabálya csak ránk vonatkozik, mert a Zvezdában 27-én játszottak még a kerettagok?

OliBLOOD 2011.04.14. 22:31:48

@veghist: Április 30-ig tart a szezon. Erre írtam, hogy ha jövőre októbert találják ki március helyett, akkor októberig kell befejezni?
Nekünk hogy van még most is játékosunk?
1 hetet készültek (utazással együtt) a vb-re. Persze biztos az lett volna a korrekt, ha játék nélkül a Vasasnak ítélik a bajnoki címet a nyílt levél után.

veghist 2011.04.14. 22:32:18

@tiriakos: És nincs azzal semmi baj, hogy függ a döntő ideje attól hogy ki kerül be? De ha így van, akkor milyen alapon veszik figyelembe az egyik csapat érdekeit vagy a másikéit?
Még mielőtt valaki írja, természetesen érdeket figyelembe venni sose kötelező, és természetesen nem a szabályokba ellenkező mérlegelni sem...

veghist 2011.04.14. 22:33:18

@tiriakos: @zele: Na erre próbálok kilyukadni...

tiriakos 2011.04.14. 22:34:06

@zele: Ez van. Újvárosban nincs pénz, hogy a jeget finanszírozzák. A csapat nem használja, szárazon edz, a városnak meg nincs pénze jótékonykodni. (Egyéb másra sincs pénze moondjuk... :-/)
De nálatok se jobb a helyzet... A centerpálya jege ugye, ami az egyik indoka volta döntő lemondásának... :S

kerusz 2011.04.14. 22:35:00

@zele: Vagy a kerettagok nélkül álltak ki. Vagy a Zvezda megegyezett a saját szövetségével, és az nem tartott igényt rájuk 14 nappal a VB előtt...

zele 2011.04.14. 22:36:16

@tiriakos: Valóban nem jobb, de nem is erre akartam kilyukadni. Sajnálatos, hogy ez van nálatok, nálunk, bárhol.

veghist 2011.04.14. 22:37:14

@OliBLOOD: Értem. mennyivel lett így korrektebb.
Egyébként bazira nem értelek. Azt hogy zele hisztérikusan védi a vasast megértem, de hogy neked miért kell állandóan habzó szájjal támadnod minden alkalommal, amikor a Vasasról van szó, azt nem érthetem.
Szerintem is zele túldramatizálja a helyzetet, de őt legalább a csapat iránti szeretete viszi...
Mindegy.

zele 2011.04.14. 22:38:07

@kerusz: Aha, tehát ez is ilyen gumiszabály, a szerb szövetség figyelembe veszi a szerb csapat érdekét. A magyar szövetség viszont...

OliBLOOD 2011.04.14. 22:39:46

@veghist: Én pedig csak szembesítem a tényekkel. Szerintem nem árt, ha az elfogult vélemény mellett legalább a tények is megjelennek (ha már a másik oldal nem képviseli magát)

tiriakos 2011.04.14. 22:41:03

@veghist: A 9 nap k*rva kevés. De még k*rás nélkül is az... Pláne, ha ausztráliába mész világversenyre... (utazás 24 óra, normális átállás 48 óra) Már csak hat nap marad válogatásra, felkészülésre, csapatépítésre. Akkor, ha feltételezzük, hogy nem kaptak szabad napot, hanem rögtön meccsnap után mentek a "sasbehívóra"...

Ehhez adj még 3 meccsnapot. Feltételezve, hogy akkor játsszák a döntőt...

Szóval mire is próbálsz kilyukadni?

zele 2011.04.14. 22:42:27

@OliBLOOD: Ja, és te lennél a tények közlője. :)

Annyira jó, hogy mindenről tudsz, láttad a két fél közötti levelezést stb.

tiriakos 2011.04.14. 22:44:23

@zele: A magyar szövetség pedig a Vasas érdekeit szem előtt tartva április 20-ra tűzte ki a döntő kezdetét, és nem április 14-re, amikor a VHC fel Rigában van.

veghist 2011.04.14. 22:46:17

@OliBLOOD: Rendben, csak ez egy olyan helyzet, amikor sok tény van, és mindenki válogat köztük.
Nem ezt gondoltam de most azt hiszem, hogy a Vasasnak márpedig játék nélkül nyerni kellett volna, amikor kiderült, hogy melyik két csapat került a döntőbe. Szerintem a Vasas időben szólt, és a mai magyar valóságban az érvei szerintem márpedig valid érvek. Kértek valamit. A szerbek is kértek. Itt szerintem a szövetségnek volt mérlegelési joga, hogy kinek a kérésének tesznek eleget. Az eredményt látjuk. Lelkük rajta.
Persze nektek kapóra jön...

zele 2011.04.14. 22:47:01

@tiriakos: Ez ugye egy vicc volt ugye, csak lemaradt a smiley.

veghist 2011.04.14. 22:47:59

@tiriakos: Hogy az egyik esetben betartották a 14 napot, a másikban nem...

OliBLOOD 2011.04.14. 22:48:20

@zele: Mármint azt a levelezést amit tavaly írtak Szirányinak, hogy ha nem megy a volánba nem lesz válogatott? Vagy azt amit a szövetség írt Satornak, hogy most már igazán rakja ki Szirányit, mert még mindig nem igazolt a Volánba?
Általában az állításaimat linkekkel támasztom alá. Te annyit tudtál, hogy a szerbek valamilyen indokból halasztást kértek, én felvilágosítottalak, hogy VB volt. Ment a hiszti, hogy miért 20-ra volt eredetileg kiírva a meccsetek viszont mi már 14-én játszunk és ez csalás. Itt is kiderült, hogy egy VB miatt van.
Tények és a makacs dolgok...

kerusz 2011.04.14. 22:50:26

@zele: Már hogy fejeződött volna be minden korosztályban március végéig? A Vasasnál senki nem nézi a versenynaptárat?

Még ezek a meccsek vannak hátra:

SERD 264 2011.04.15 péntek 11:50 Miskolci SI - MTK Miskolci Jégcsarnok
KÖ 219 2011.04.15 péntek 14:15 MAC Népstadion - SC Csíkszereda Pesterzsébet
SERD 266 2011.04.15 péntek 15:50 MTK - Miskolci SI Miskolci Jégcsarnok
MINI32 2011.04.16 szombat A csoport - Sapa Fehérvár AV19 Székesfehérvár
KÖ 220 2011.04.16 szombat Sapa Fehérvár AV19 - Újpesti TE Székesfehérvár
KÖ 161 2011.04.16 szombat 12:30 Drago Skorpiók SE B - Győri ETO HC Pesterzsébet
KÖ 222 2011.04.16 szombat 15:15 SC Csíkszereda - MAC Népstadion Pesterzsébet
SZMINI25 2011.04.17 vasárnap 10:30 A csoport - Sapa Fehérvár AV19 Székesfehérvár
KÖ 225 2011.04.17 vasárnap 13:45 MAC Népstadion - SC Csíkszereda Pesterzsébet
KÖ 163 2011.04.19 kedd 16:30 Drago Skorpiók SE - Újpesti TE Újpesti Jégcsarnok
SERD 263 2011.04.20 szerda 19:00 Sapa Fehérvár AV19 B - Drago Skorpiók SE Székesfehérvár
SZMINI27 2011.04.23 szombat 09:00 B csoport - Újpesti TE Újpesti Jégcsarnok
KÖ 223 2011.04.23 szombat 15:30 Újpesti TE - Sapa Fehérvár AV19 Újpesti Jégcsarnok
SERD 265 2011.04.24 vasárnap 10:30 Drago Skorpiók SE - Sapa Fehérvár AV19 B Újpesti Jégcsarnok
SERD 268 2011.04.27 szerda Miskolci SI - MTK Miskolci Jégcsarnok (ha kell)
SERD 267 2011.04.27 szerda 19:00 Sapa Fehérvár AV19 B - Drago Skorpiók SE Székesfehérvár (ha kell)
KÖ 226 2011.04.30 szombat Sapa Fehérvár AV19 - Újpesti TE Székesfehérvár
SZMINI26 2011.04.30 szombat C csoport - Zalai Dab-Titánok Zalaegerszeg

Ez meg minden kommentár nélkül azoknak a kibaszott meccseknek a listája, amelyekről a csapatok azt gondolták, hogy majd más időpontban lejátsszák (ld.még a korábbi hozzászólásomat)

SERD 226 TÖRÖLVE MAC Népstadion - HSC Csíkszereda Millenáris
SERD 232 TÖRÖLVE HSC Csíkszereda - MAC Népstadion Kisstadion
SERD 238 TÖRÖLVE MAC Népstadion - HSC Csíkszereda Kisstadion
NŐI 54 TÖRÖLVE Angels NJSE - Fehérvári Vadmacskák ha kell
KÖ 201 TÖRÖLVE Debreceni HK - Tisza Volán-Spartak Debrecen (ha kell)
NŐI 57 TÖRÖLVE 20:30 Fehérvári Vadmacskák - Angels NJSE ha kell
MINI15 x A csoport - Bp. Sztárok SE Jégpalota
JUN39 x Crvena Zvezda - Dunaferr SE Székesfehérvár
SERD 187 x MAC Népstadion - ISK-HSC Csíkszereda 5:0 versenybíróság
NŐI 20 x Drago Skorpiók SE - Fehérvári Vadmacskák 0:0 versenybíróság
NŐI 61 x Drago Skorpiók SE - UTE Marilyn HC II. Újpesti Jégcsarnok
NŐI 65 x Drago Skorpiók SE - UTE Marilyn HC II. ha kell
NŐI 66 x MTK - UTE Marilyn HC ha kell
NŐI 67 x UTE Marilyn HC - MTK Újpesti Jégcsarnok (ha kell)
NŐI 22 x MTK - SC Csíkszereda 5:0 versenybíróság
JUN 9 x Újpesti TE - Dunaferr SE Újpesti Jégcsarnok
JUN 14 x Újpesti TE - Crvena Zvezda Újpesti Jégcsarnok
JUN 15 x Újpesti TE - Dunaferr SE Újpesti Jégcsarnok
OBI/B 3 x Debreceni HK - Dab.Docler-Jégtörők 5:0 versenybíróság
JUN 17 x Vasas HC - Újpesti TE Jégpalota
JUN 20 x Crvena Zvezda - Újpesti TE Újpesti Jégcsarnok
JUN 21 x Dunaferr SE - Újpesti TE Dunaújváros
JUN 23 x Újpesti TE - Vasas HC Újpesti Jégcsarnok
JUN 26 x Újpesti TE - Crvena Zvezda Újpesti Jégcsarnok
JUN 28 x Crvena Zvezda - Újpesti TE Újpesti Jégcsarnok
JUN 29 x Újpesti TE - Dunaferr SE Újpesti Jégcsarnok
JUN 31 x Dunaferr SE - Újpesti TE Dunaújváros
JUN 33 x Vasas HC - Újpesti TE Jégpalota
JUN 35 x Újpesti TE - Vasas HC Újpesti Jégcsarnok
KÖ 112 x MAC Népstadion - Zalai Dab-Titánok 5:0 versenybíróság
KÖ 115 x Drago Skorpiók SE B - Kaposvári SI 0:0 versenybíróság
KÖ 128 x Bp. Sztárok SE - MAC Népstadion 0:5 versenybíróság
KÖ 158 x MAC Népstadion B - Sapa Fehérvár AV19 0:5 versenybíróság
SZMINI8 x B csoport - Budai Bocsok JSE BHG pálya
EK 23 x MAC Népstadion - Bp. Sztárok SE Újpesti Jégcsarnok
EK 69 x Sapa Fehérvár AV19 B - MAC Népstadion B Székesfehérvár
EK 167 x DSC-SI/Debreceni HK B - Kaposvári SI Debrecen Nagyerdő
KÖ 28 x 09:00 Dunaferr-FTC - Bp. Sztárok SE 0:0 versenybíróság
EK 38 x 11:30 MAC Népstadion B - Kaposvári SI Kisstadion
IFI31 x 12:15 Jegesmedve-DHK - Kaposvári JSE 5:0 versenybíróság
IFI64 x 12:15 Jegesmedve-DHK - Újpesti TE 5:0 versenybíróság - 2:0
KÖ 7 x 13:30 Győri ETO HC - Tisza Volán-Spartak 0:0 versenybíróság
SERD 247 x 14:00 Drago Skorpiók SE - Debreceni HK 0:5 versenybíróság
KÖ 35 x 14:00 Miskolci SI - Bp. Sztárok SE B 0:0 versenybíróság
KA 23 x 16:30 Újpesti TE - Dunaferr SE Újpesti Jégcsarnok
KÖ 37 x 17:00 Drago Skorpiók SE - Dunaferr-FTC 5:0 versenybíróság
IFI45 x 17:30 MTK - Újpesti TE 0:0 versenybíróság
KÖ 188 x 17:30 Újpesti TE - MAC Népstadion 0:0 versenybíróság
KA 46 x 18:15 Debreceni HK - Crvena Zvezda Debrecen
KÖ 221 x 18:30 Drago Skorpiók SE - Bp. Sztárok SE Újpesti Jégcsarnok
KÖ 74 x 19:00 Dunaferr-FTC - ISK-HSC Csíkszereda 0:5 versenybíróság
NŐI 39 x 20:45 Angels NJSE - Drago Skorpiók SE 0:0 versenybíróság
KÖ 205 x halasztva MAC Népstadion B - Erzsébeti Farkasok Millenáris
EK 122 x halasztva Sapa Fehérvár AV19 - FTC-Dunaferr Székesfehérvár
EK 130 x halasztva DSC-SI/Debreceni HK B - Zalai Dab-Titánok Debrecen Nagyerdő
EK 148 x halasztva Sapa Fehérvár AV19 B - Kaposvári SI Székesfehérvár
EK 77 x halasztva 12:00 Kaposvári SI - DSC-SI/Debreceni HK B Kaposvár
SERD 234 x halasztva 15:00 Drago Skorpiók SE B - Bp. Sztárok SE B Kisstadion
KÖ 227 x halasztva 17:30 Drago Skorpiók SE - Bp. Sztárok SE Újpesti Jégcsarnok

OliBLOOD 2011.04.14. 22:52:15

@veghist: Nem értem miért kellett volna az asztal mellett nyerniük. Április 30-ig tart a szezon, ezt elfogadták. Az pedig csak a saját problémájuk, hogy március végén (4 nappal az eredetileg tervezett szezonzárás után) elengedték a csapatukat.

zele 2011.04.14. 22:52:58

@OliBLOOD: Hülyeségekkel nem vagyok hajlandó vitázni, de még egyszer megpróbálom megértetni veled azt, hogy az alap probléma abból fakadt, hogy a szövetség leszarta a Vasas kérését, hogy határozzák meg normális időben a döntő időpontját. Innen már nincs értelme a további írogatásnak, mert próbálsz ironizálni, de majdnem összefosod magad az erőlködésben.

1885* 2011.04.14. 22:55:02

@kerusz: :)))))))))))))))))))))))))
"JUN 35 x Újpesti TE - Vasas HC Újpesti Jégcsarnok
"
ez a kedvencem!

zele 2011.04.14. 22:56:25

@kerusz: Jelzem, hogy a Vasasnak csak a visszalépett Újpest elleni meccsei maradtak el.

Igazad van, a Vasast érintő korosztályokról írtam, felnőtt, junior, ifi, de félreérthető volt.

veghist 2011.04.14. 22:57:02

@OliBLOOD: "Ment a hiszti, hogy miért 20-ra volt eredetileg kiírva a meccsetek viszont mi már 14-én játszunk és ez csalás"
Természetesen nem csalás, de bocs, ne függjön már a dátum attól, hogy ki játszik. Meg volt mondva, hogy 20.-a után. Akkor legyen már 20.-a után akkor is, ha nem a Vasas játszik...

kerusz 2011.04.14. 22:57:24

@kerusz: Áprilisban játszották:

SERD 233 2011.04.01 péntek 17:30 Drago Skorpiók SE - Sapa Fehérvár AV19 B 2:6 (2:1, 0:2, 0:3)
SERD 182 2011.04.02 szombat 14:45 Sapa Fehérvár AV19 B - Debreceni HK 9:1 (4:0, 4:1, 1:0)
SERD 261 2011.04.03 vasárnap 12:30 Tisza Volán-Spartak - Drago Skorpiók SE 3:8 (0:1, 1:4, 2:3)
SERD 190 2011.04.04 hétfő 18:30 Miskolci SI - Sapa Fehérvár AV19 B 3:7 (1:2, 2:2, 0:3)
SERD 199 2011.04.05 kedd 18:00 Sapa Fehérvár AV19 B - Erzsébeti Farkasok 10:1 (3:0, 3:1, 4:0)
SERD 77 2011.04.07 csütörtök 18:00 Sapa Fehérvár AV19 B - Bp. Sztárok SE B 4:3 (2:1, 1:1, 1:1)
SERD 241 2011.04.08 péntek 18:00 Erzsébeti Farkasok - Tisza Volán-Spartak 3:2 (2:0, 1:1, 0:1)
SERD 16 2011.04.09 szombat 16:30 MTK - Drago Skorpiók SE B 10:1 (4:0, 1:1, 5:0)
SERD 255 2011.04.10 vasárnap 18:30 Drago Skorpiók SE B - Miskolci SI 2:15 (0:4, 2:4, 0:7)
SERD 256 2011.04.13 szerda 16:30 Drago Skorpiók SE - Erzsébeti Farkasok 8:1 (2:0, 1:1, 5:0)
KÖ 208 2011.04.08 péntek 17:30 Drago Skorpiók SE - Sapa Fehérvár AV19 0:7 (0:1, 0:2, 0:4)
KÖ 213 2011.04.09 szombat 11:45 MAC Népstadion - Újpesti TE 7:2 (3:0, 1:1, 3:1)
KÖ 163 2011.04.19 kedd 16:30 Drago Skorpiók SE - Újpesti TE Újpesti Jégcsarnok
NŐI 46 2011.04.01 péntek 17:30 UTE Marilyn HC - UTE Marilyn HC II. 6:1 (3:0, 2:0, 1:1)
NŐI 53 2011.04.02 szombat 14:30 Drago Skorpiók SE - UTE Marilyn HC 0:4 (0:1, 0:1, 0:2)
NŐI 56 2011.04.03 vasárnap 19:00 Drago Skorpiók SE - MTK 9:0 (2:0, 3:0, 4:0)
NŐI 62 2011.04.04 hétfő 18:30 MTK - UTE Marilyn HC 6:1 (2:0, 0:1, 4:0)
NŐI 63 2011.04.10 vasárnap 11:30 UTE Marilyn HC II. - Drago Skorpiók SE 1:2 hu. (0:0, 0:0, 1:1, 0:1)
NŐI 60 2011.04.10 vasárnap 14:30 UTE Marilyn HC - MTK 1:5 (0:1, 1:1, 0:3)
NŐI 64 2011.04.13 szerda 18:30 MTK - UTE Marilyn HC 5:1 (0:0, 5:0, 0:1)
MINI31 2011.04.02 szombat B csoport - Sapa Fehérvár AV19 Székesfehérvár
MINI29 2011.04.03 vasárnap 09:30 B csoport - Budai Bocsok JSE Dunaújváros
SZMINI16 2011.04.10 vasárnap 10:30 B csoport - Miskolci SI Miskolci Jégcsarnok
SZMINI23 2011.04.10 vasárnap 11:00 A-B csoport - Erzsébeti Farkasok Pesterzsébeti Jégcsarnok

veghist 2011.04.14. 22:58:31

@OliBLOOD: Az meg a szerbek baja, hogy annyira sz@rok, hogy juniorokat kell játszatniuk egy felnőtt VBn.

kerusz 2011.04.14. 23:03:25

@veghist: @zele: Akkor nem értem, miért volt baj, hogy a juniorkorú Rajna kikerült a válogatottból a keretszűkítéskor...

nazgul 2011.04.14. 23:07:38

@kerusz: Az alapkérdés az, hogy egy feb. 18-i kérésre (amelyben jelzik, hogy csak márc. 31-ig "érnek rá") miért nem tud a szövetség válaszolni időben, hanem csak márc. 29-én. Ha február végén szólnak, hogy bocs fiuk de később lesz, vagy bocs fiuk de megvárjuk ki játssza veletek a döntőt és mindkét fél kérését meghallgatva döntünk, most nem hiszem, hogy ekkora balhé lenne.

veghist 2011.04.14. 23:10:41

@kerusz: Azzal csak egy a baj, hogy sokkal jobb kapus, mint Bálizs, és nem biztos, hogy a két nagynevűnél bármennyivel rosszabb. De hogy jön ez ide? Ha a válogatott fele serdülő volna, akkor érteném a poént de így azért szerintem nem annyira ül.

veghist 2011.04.14. 23:52:35

@kerusz: Akkor nem értem. Nem hasonló a szituáció.

vaze 2011.04.15. 01:08:43

javaslom, hogy a Magyar Jégkorong Szövetség egyszer és minenkorra számoljon le a Gergely-naptárral! az amúgy is szánalmas április harmincadikát kifejezetten feldobná egy meglepően forró március elseje! Tán még olyan szívhezszóló, konstruktív levelet is tudnÁk írni. :)

tiriakos 2011.04.15. 08:27:59

Az esethez relevánsan kapcsolódó tények kronológiai sorrendben:

1. Megszületett a versenykiírás, melyben egyértelműen szerepelt, hogy a szezon április 30-ig tart. Ezt a Vasas HC elfogadta. Majd, március 31-ig kötött szerződést játékosaival.

2. Az ősz folyamán az IIHF döntött az utánpótlás VB-k időpontjairól, helyszíneiről.

3. A Zvezda a mi versenykiírásunkat lobogtatva halasztást kért a Szerb szövetségtől, hogy nem 14, hanem csak 9 nappal a VB előtt tudja elengedni a válogatottba játékosait.

4. A Vasas február 18-án levelet küldött a szövetségnek, hogy kéri, hogy a döntő időpontját minél előbb tűzze ki, mert - a kiírás ellenére - csak március 31-ig áll módjában foglalkoztatni játékosait.

5. A szövetség ekkor nagy válaszút elé lett állítva. Ekkor már látható volt, hogy mindhárom csapat igényeinek megfelelve lehetetlen kiírni a döntőt. A magyar szövetség nem merte kockáztatni, hogy egy fejlődő sportdiplomáciai kapcsolatot felrúgjon azzal, hogy február 18-án ellehetetleníti a Zvezda esetleges döntőbeli szereplését. Ugyanakkor bízott a legjobb forgatókönyvben, hogy a Dunaferr jut a döntőbe a Vasas mellé, és akkor az egész ügy okafogyottá válik, mert rögtön a középszakasz után jöhet a döntő. Tehát a szövetség elhalasztotta a döntést.

6. Mit ad Isten? (Illetve hogy-hogy nem elvtársak?) A junior-bajnokság 2. helyéért az utolsó pillanatig kiélezett küzdelem folyt, ezért csak március 27-én este derült ki, hogy a Zvezdával kell döntőt játszania a Vasasnak.

7. A szövetség az első adandó alkalommal (28-án) döntött, hogy a döntő első lehetséges időpontja az IIHF rendezvények miatt április 20. (Ezt a Vasas által is elfogadott versenykiírás lehetővé tette a szövetség számára.)

8. A Vasas egy igen kétes hangvitelű nyílt levelet írt a szövetségnek, melyben 4 dologra hivatkozik:
Jelesül:
- Ferbuár 18-án ő már jelezte, hogy nem a versenykiírásnak megfelelően kötött szerződést a játékosaival (fel se merült, hogy áprilisra lehetne hosszabbítani a srácokkal...)

- "Tájékoztattuk továbbá önöket, hogy – mint más csapatoknál is – március 31-ét követően befejeződik a szezon, megszűnnek az edzések..."* (A junior-bajnokságban indult 3 csapat. Ebből most áprilisban 2 csapat le tudja játszani a döntőt. Ennyit a "más csapatoknál is" hivatkozásról...)

- Nincs jég a centerpályáján (A döntő mostani szereplőinek sincs saját jegük, ezért játszanak Fehérváron...)

- A Zvezda kérését tartotta szem előtt a "Magyar (?) Jégkorong Szövetség"* és nem a Vasasét. (Igaz. A szövetség a Vasas kérésére dönthetett volna már február 18-án úgy, hogy a Zvezda döntőbeli szereplését ellehetetlenítse. Nem tette. Szintén tény: Egy bajnokságban minden csapat egyenlő. Nincs "vendégként játszó"* csapat. Legyen bár szerb, kínai, üzbég, kirgiz, katangai vagy éppen SZÉKELY!)

9. Jogilag így néz ki a helyzet:
A Vasas március 30-ai hatállyal visszalépett a junior-bajnokságtól. ("a döntőn nem tudunk részt venni,"*)
Így a szövetség a még két versenyben lévő csapat között döntőt írt ki, hogy eldöntse az aranyérem sorsát.
És így jogilag nézve, már a vasashoki-n megjelent cikk címe se igaz: "Ezüst érmes lett junior csapatunk!"*, mert a Vasas még az ezüstéremre se jogosult, mert március 30-án kiszállt az április 30-ig kiírt versenysorozatból.

*idézetek a vasahoki.hu-n megjelent, a magyar szövetségnek címzett nyílt levélből

Hát próbáltam tényleg csak a tényekre szorítkozni.

zele 2011.04.15. 09:03:15

@tiriakos: Amit leírtál, tartalmaz tényeket, féligazságokat és dezinformációkat, ahogy egymás mellé helyezted őket, azzal manipuláltad a valóságot. Reagálok rá részletesen, de jelenleg dolgozom, így ezt később teszem meg.

tiriakos 2011.04.15. 09:14:24

@zele: Érdeklődéssel várom!

nazgul 2011.04.15. 09:40:24

@tiriakos: Csak az 5. és a 8. ponttal van probléma. Az 5.-ről már írtam, ld.@nazgul:
Nem tudom milyen a kommunikáció a szövetség és a klubok között, de ez siralmas. A Vasas nyílt levele hülyeség volt, de én is felhúznám magam, ha másfél hónappal a levelem után, két nappal a jelzett határidő előtt szólnak, hogy bocs de nem. Ha ezt korábban mondják, lehet szervezni, jégidőt szerezni, megoldást találni. Így nem.
A 8. ponttal az a gond, hogy két kérés közül választott a szövetség, mindkettő jogszerű lett volna (csak vaze-nak: április 30-ig tart a szezon, de nem kötelező addig is játszani), de csak az egyiket preferálhatták. Miért pont azt? Miért nem a másikat? És erre már nem érv, hogy április 30-ig tart a bajnokság. Mindezt elkerülhették volna, ha időben kijelölik a döntő időpontját, vagy előre tájékoztatják az érintetteket a szempontokról, ami alapján döntenek majd.

Uteapu 2011.04.15. 09:44:28

Gratulálok mindenkinek!
Az érveket(?)és főleg a dátumokat olvasva, úgy belekeveredtem, mint macska a házicérnába.( az emlegetett Gergely-naptárnál a szökőévet még nem is vettétek figyelembe!)
Tételezzük fel, hogy a szövetség ezután kőkeményen ragaszkodik az elfogadott kiíráshoz és jottányit sem enged belőle.Lesz olyan csapat, amelyik ne húzná az orrát, ne tiltakozna, fenyegetődzne adott esetben, amennyiben vélt sérelem éri vagy úgy véli, hogy érheti?
Nem különösebben védve a szövetséget, azért hangyányival(?) többről kell gondoskodniuk mint egy egyesületnek, melynek módjában áll csapatainak idő, meccs stb.beosztásáról gondoskodni, kiíráshoz tervezni.
Ez a sérelmezett junior döntő lehet,hogy nagyon is beleillik és kapóra jött,a tulajdonosi kör kivonulási szándékai közé?
Lehet, hogy csak szurkolói vélemény:
zele: 2011.04.14.
"A tulajdonosok megunták a szövetség dilettantizmusát, az amatőr döntéseket stb." (bocs, hogy Téged de mint jól tájékozottnak tűnőt idézlek)
Ez most, itt a Magyar cunami egy kanál vízben, kimerve a tóból, amiből persze még lehet később elsöprő hullám.
Ez az egész úgy szar ahogy van mert az egész hokink rámehet!

1885* 2011.04.15. 10:07:01

@Uteapu: :) ha van egy kis időd, olvasd vissza a kommenteket ennél a postnál:
hokikomment.blog.hu/2011/03/31/ezust_ermes_lett_junior_csapatunk

van ott 1-2 ami sok mindent megmagyaráz. ;)

tiriakos 2011.04.15. 10:08:32

@nazgul:
Az 5. ponttal kapcsolatban:
A szövetség egyértelműen azért húzta halasztotta, mert remélte, hogy a Dunaferr jut a döntőbe, és akkor nincs miről beszélni. Nem így lett.
A legnagyobb igazságod ez: "előre tájékoztatják az érintetteket a szempontokról, ami alapján döntenek majd."
Igazad van! Ez teljes mértékben a szövetségnek felróható hiba. Hallgattak, mint szar a gazban, és remélték, hogy az egészből nem lesz semmi, mert úgyis a Dunaferr jut a döntőbe... (Irigylésre méltó a Dunaferr utánpótlásba vetett hitük! XD)
A Vasas feb 18-án kelt levelére illett volna válaszolni, és szájbarágni, hogyha a zvezda jut a döntőbe, akkor ápr. 20, ha a Dunaferr, akkor március vége. DE:
A vasas ebben az esetben is csak március 27-én az esti meccs után tudta volna meg, hogy áprilisban kell játszania a döntőt, és nem március végén!

Ha lett volna ilyen előzetes tájékoztatás előállt volna az a furcsa szitu, hogy a Vasas vezetése szurkolt volna a Dunaferrnek, hogy jusson a döntőbe... XD
Nagyon rosszindulatúan, de más elől lecsapva a labdát: talán pár meccs eredményét is befolyásolta volna ez az előzetes tájékoztatás...

vaze 2011.04.15. 10:14:00

@nazgul: nem kell feltétlenül addig játszani, na de, és ezért rugózok ennyit ezen a naptártémán, ha egyszer addig tart, hogy a viharba lehet egy hónappal korábbra kötni a szerződéseket? mert innen indulunk, ez a bajok elsődleges forrása, ebből kiindulva lehet kérni, megbeszélést, egyeztetést kezdeményezni. de nem ultimátumokat intézni, majd bő nyállal lényegében kurvaanyázni. illetve lehet azt is, csak akkor nem kell meglepődni azon, hogy a két kérés közül a miénket nem veszik figyelembe. Annyira kilóg az ürügynek a lólába, hogy nevetnék, ha nem lenne horrorisztikus a sztori. És persze erre rá lehet kenni mindent, az összes többiről meg soha nem is tudtunk: az szdsz továbbra is ott van a térképen, kettőből kettő harmadik hely, Gyima fia végigjátszotta a felnőtt csapattal a szezont, kivéve mikor a "mester" külön felhívta a szakvezetés figyelmét, hogy pedagógia célzattal mellőzni kellene, ésatöbbi. Ha három évvel ezelőtt megkérdeznek, hogy évi 60-80-100 millió forintból lehet-e tuti döntős csapatot építeni, már akkor szóltam volna, hogy a dolog sajnos nem ilyen egyszerű... mindamellett maxima riszpekt azoknak, akik a pénzüket teszik a jégkorongba, de ez nem mentesít automatikusan az amatőrizmustól. sajnos. csak fel kellene mérni, hogy sértettségünkben még mennyi kárt kívánunk okozni szövetségnek, szponzornak, többi csapatnak.

nazgul 2011.04.15. 10:47:22

@vaze: a feb 18-i levél szerintem egy kérés volt, nem ultimátum. Ezért írtam, hogy ha időben jön válasz (akármilyen) akkor ezt a hisztit el lehetett volna kerülni, lehetett volna készülni, mérlegelni. A március 31-ig kötött szerződés meg kb. olyan Vasas érv, mint a szövetség ápr. 30-a, azaz lehet az hosszabb ill. rövidebb is.

Uteapu 2011.04.15. 10:50:28

@1885*: Azon is átrágtam magam, csak most már nem kerekedett el annyira a szemem.:))
A kő nem visszagurult, hanem legurult a másik oldalon,aztán megint. Úgyhogy egykutya, innen is, onnan is meredek.Görgesse aki akarja, nekem elég volt!

1885* 2011.04.15. 10:52:07

@Uteapu: :) úgyis van! Utolsó véleményem a témában, HAJRÁ ÚJVÁROS!

Uteapu 2011.04.15. 10:54:29

@1885*: Ne élezd a helyzetet!:))
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!

vaze 2011.04.15. 11:13:57

@nazgul: "már február 18-án jeleztük, a Szövetség határozza meg a döntők időpontját. Tájékoztattuk továbbá önöket, hogy – mint más csapatoknál is – március 31-ét követően befejeződik a szezon, megszűnnek az edzések, április közepétől pedig nincs jég a center pályán." - ez mi? amíg nem látom a levelet, addig azt kell gondoljam, a Vasas "tájékoztatta" a szövetséget, hogy meddig tart a szezon. kommunikálni meg csak azzal lehet, akinek nem csak szája, de füle is van.

nazgul 2011.04.15. 11:40:22

@vaze: Ez nem ultimátum, döntést kér és egyben jelzi, hogy neki mi lenne a jó. Nincs szó benne még arról, hogy áprilisban már ki sem áll, csak a körülményeket ismerteti. De még ha így is értelmeznéd, akkor is védhetetlen, hogy a szövetség nem válaszol. Nem mondom, hogy a Vasas itt az ártatlan szűz, de a szövetség legalább annyira benne van, hogy idáig fajult a dolog (és ez alatt nem a Vasas megszűnését értem, hanem a nyílt levelet és annak hangnemét)

kerusz 2011.04.15. 12:07:09

@nazgul: "Nem mondom, hogy a Vasas itt az ártatlan szűz, de a szövetség legalább annyira benne van" Remek, hogy eddig eljutottunk, mert eddig csak a szövetséget hülyézte mindenki Káposztásmegyeren.

Azt azért még megkérdezném, hogy a versenynaptárban szereplő, március 27-én lezáruló középszakasz ismeretében kinek volt olyan éles az elméje, hogy tényként közölje, a Vasas március 31-én lezárja a szezonját?

nazgul 2011.04.15. 12:22:42

@kerusz: Én nem vagyok káposztásmegyeri és nem hülyéztem a szövetséget, ehhez már az első hozzászólásomban eljutottam, amikor ezt írtam: @nazgul:
Ha már itt vagy, kaphatnék erre választ?
Az meg, hogy lezárják a szezont, azt jelenti ami utána írva is van, miszerint nincs edzés, nincs jég. Ez nem azt jelenti, hogy ne tudnának még április elején egy-két meccset lenyomni, HA időben megtudják mikor. Hangsúlyozom, ha időben választ kapnak a levélre és abban mondjuk az van, hogy márpedig április elején, közepén, végén kell játszani, egy szava se lehetne senkinek.

vaze 2011.04.15. 12:53:03

@nazgul: itt mi nem fogunk tudni igazságot tenni, ami nem baj. ami engem felháborított, hogy - ahogy kerusz is írta - kápmegyerről egyből rá akarták tolni az egész trágyalét a szövetségre, minősíthetetlen stílusban. nyilván egyébként mindenkinek megvan a maga felelőssége ebben.

tiriakos 2011.04.15. 13:00:19

@vaze: minden szavaddal... :)

kerusz 2011.04.15. 13:55:20

@nazgul: Tőlem nem kaphatsz rá választ.

nazgul 2011.04.15. 19:32:03

@kerusz: Rákérdezhetnél az illetékesnél.
süti beállítások módosítása