Ljubljana–Fehérvár 5-4 2011.02.18. 21:52 F. Kapus
Ljubljana–Fehérvár 5-4
2011.02.18. 22:41: Vincenzo90
51 komment
Címkék: fehérvár alba volán ebel olimpija ljubljana
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr362671669
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
solarys 2011.02.18. 23:01:10
Ez a mai mecs is jól jellemezte az idei szezon nagy részét. Gyenge (eredménytelen) kezdés után jöhet a kapaszkodás. Dicséretes a mai feltámadás is, de kár volt elengedni 4-0-ra a ljubljanaiakat. A pontszerzésért gratulálok, bár ez a pontocska már csak szépségtapasz!
budaijegesmedve 2011.02.18. 23:08:17
A mai pontszerzés mindenképpen dicséretes.Azt azonban még szokni kell, hogy három év után tökutolsók leszünk, és hogy az utolsó három fordulónak már semmi tétje nem lesz számunkra...
exL:1 2011.02.19. 00:02:33
Szerintem ebben a csapatban sokkal de sokkal több volt mint a sima 10.hely.Ennek kissé ellentmond hogyha megnézzük a tabellát, látni lehet hogy szinte minden mutatóban a legutolsók vagyunk.Ijesztően gyenge volt a hazai pálya, a múltszezonbeli valódi katlanhoz képest.Sok fontos pontot buktunk el itthon.Idegenben viszont jóval eredményesebb volt a csapat mint Tolvanen mester alatt.A 10.hely oka sok apró dologból tevődik össze szerintem.1.Nem volt megfelelő a vezetőedző kiválasztása, emiatt 2kőr után lemaradtunk a mezőnytől kissé,bár nem behozhatatlanul.2 A csapat játékos állománya gyengült a múltszezonhoz képest.3 Tolvanennél 3 jó sorunk volt ,mind 3ban benn volt a gól(első sor Palkovics.-Mihály,második Ladányi-Vas - Vas. 3.Nagy G. Sofron- Kóger)Idén ez leredukálódott 2 gólerős sorra,az ellenfelek tudták a 3.4.sorunk csak időhúzásnak van a jégen,(elgondolkodtató a +- átlaguk,)mint anno a lehel magyar sora. A csapat góljainak nagyon nagy részét 5ember lőtte, a többi 20,betalált 10-15meccsenként 1x. 4.a Húzóembereink (sportban nem épp fiatalok)igencsak kilettek zsigerelve ,mert egész szezonban futni kellett az eredmény után,nemsokszor voltunk 8.nál előkelőbb helyen,emiatt nemtudtak pihenni szezon közben,buszozás meccs -buszozás -meccs kipurcantotta őket.(nem utólagos okoskodás de,irtam anno karácsony környékén a 2 idegenbeli siker után,hogy klagenfurtba nem kellene elmenni a komplett csapatnak főleg villachi túra után 1nappal,hanem 3-4.sor +farmosok menjenek,többiek pihenhettek volna)5nem voltak góllövő védőink,a 2 elküldött légiós védő Bornhammer és Allen, 2en több gólt lőttek mint az idén bevetett 10védőnk összesen.6,kapus poszton is visszaestünk kissé,és ez egy kiscsapatnál végzetes.7 légósaink idén erősen felejthetőt nyújtottak,nemhinném hogy ősszel mind ittmaradnak nálunk.Ez a sok apró kis dolog eredményezte a kudarcnak minősülő 10,helyet.Volt egy nagy pozitivuma is a szezonnak ,sikerült találnunk egy klasszis légióst ,akit hatalmasabb bravúr lesz megtartani,mint a mostani állapotunkban bejutni a po.ba ,mert ugye remény még mindig van....
M.Messier 2011.02.19. 04:43:13
@exL:1: Nehéz veled vitatkozni...
Mérhetetlenül tisztelem Ocskay Gábort, de a mai napig nem értem milyen érvek szóltak Weinstock szerződtetése mellett. A rajtnál úgy beragadt a brigád, amit már az új edzővel sem sikerült behozni. Ha végig Primeau áll a pad mögött...de nem ő állt, a ha-val kezdődő mondatoknak meg semmi értelme. Úgy hírlik, jövőre kicsit több pénz lesz a kasszában és akkor talán nem csak a turkálóban lehet shoppingolni.
Nincs mese, össze KELL rakni egy folyamatosan magas szinten teljesítő, gólképes légiós sort és akkor a jelenlegi első két sorral versenyképes lehet a csapat. Már ha Ladányiékat sikerül megtartani, ami szerintem a vb. szereplés függvénye is. Ericet meg elviszik,bár ne lenne igazam, de ő egy másik szintet képvisel. Már azt sem értettem hogy az Elitserien bajnoka miért engedte el.
Mérhetetlenül tisztelem Ocskay Gábort, de a mai napig nem értem milyen érvek szóltak Weinstock szerződtetése mellett. A rajtnál úgy beragadt a brigád, amit már az új edzővel sem sikerült behozni. Ha végig Primeau áll a pad mögött...de nem ő állt, a ha-val kezdődő mondatoknak meg semmi értelme. Úgy hírlik, jövőre kicsit több pénz lesz a kasszában és akkor talán nem csak a turkálóban lehet shoppingolni.
Nincs mese, össze KELL rakni egy folyamatosan magas szinten teljesítő, gólképes légiós sort és akkor a jelenlegi első két sorral versenyképes lehet a csapat. Már ha Ladányiékat sikerül megtartani, ami szerintem a vb. szereplés függvénye is. Ericet meg elviszik,bár ne lenne igazam, de ő egy másik szintet képvisel. Már azt sem értettem hogy az Elitserien bajnoka miért engedte el.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.02.19. 08:13:02
@exL:1: koszi h osszefoglaltad! egy dologgal egeszitenem ki, bar lehet h mar leirtam, sztem Mihalytol minimum 3x ennyit vart a vezetoseg, ezert is nem hoztak szupercsatart. bele sem merek gondolni h Johanson nelkul hol allnank.
este irta haver, h ez nem most, hanem a kozepen ment el. szerintem meg az elejen, a kozepen es a vegen. na majd jovore. remeljem atgondoljak, a hibakbol tanulnak es ELOOOORE!
(meg hat akkor mar A csoportosak leszunk UGYE? :D)
este irta haver, h ez nem most, hanem a kozepen ment el. szerintem meg az elejen, a kozepen es a vegen. na majd jovore. remeljem atgondoljak, a hibakbol tanulnak es ELOOOORE!
(meg hat akkor mar A csoportosak leszunk UGYE? :D)
Rock me Amadeus 2011.02.19. 08:38:03
@M.Messier: Azért Primeauval is volt egy csúnya széria...
Amúgy mi a jobb, ha végig PO-ban nyomás alatt játszik a csapat, vagy ha rápihen a VB-re?
Amúgy mi a jobb, ha végig PO-ban nyomás alatt játszik a csapat, vagy ha rápihen a VB-re?
Raon 2011.02.19. 08:53:24
@Rock me Amadeus: azért azt érdemes tudni, hogy Primeauval azért volt csúnya széria, mert PO kellett mindenáron, erre ő a szezon közepén - épp decemberben - bepótoltatta a srácokkal azt az alapozást, ami a nyáron kimaradt. Abban a nyolc meccses vereségben nagymértékben szerepet játszott, hogy a kulcsjátékosok mozogni is alig bírtak az izomláztól. Amint ez elmúlt, és lett kondink, egyből jött a jó játék és az eredmények is. Az más kérdés, hogy két sorral, és a krónikus védőhiánnyal ennyire futotta.
Szerintem Primeau remek edző, jó lenne, ha maradna, és bár így előzetesen nem biztos, hogy érdemes ilyet mondani, de én pl. látom benne azt a lehetőséget, hogy annyit tudjon adni a magyar jégkorongnak, mint annak idején Cortina adott.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Szerintem Primeau remek edző, jó lenne, ha maradna, és bár így előzetesen nem biztos, hogy érdemes ilyet mondani, de én pl. látom benne azt a lehetőséget, hogy annyit tudjon adni a magyar jégkorongnak, mint annak idején Cortina adott.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
zsozsi68 2011.02.19. 09:37:23
Presztizskérdés most már ne a PO, meg az OB1 legyen, hanem a VB elsőség megszerzése! Ezt egyébként már hetek óta hajtogatom, a 30 feletti játékosok (az összes!) pihenhetne, mert a VB-n rohadt nagy szükség lesz rájuk...
zsozsi68 2011.02.19. 09:40:56
És igen, nagyon jó, hogy KP az ifik kapitánya, remélem ez azt jelenti, hogy hosszabb távra tervez nálunk... :-)
poraszabolcs 2011.02.19. 09:56:54
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Már korábban írtam, hogy Árpinak volt egy bő két hónapos ponttalansági szériája (kb. szept 26-dec 3). Mi történt ebben az időszakban vele, körülötte, a háta mögött, az orra előtt??? Azóta folyamatosan pontszerző, az két hónap nulla teljesítmény viszont nagyon hiányzik neki is, a csapatnak is. Az ekkora formaingadozásban nem hiszek, mert azóta meg megy a szekér. Szóval ott valami nagyon nem volt tiszta, és valóban, ezt látom én is a jelenlegi 10. hely egyik okának.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.02.19. 10:06:42
@poraszabolcs: igen igen, ezt mar megdumaltuk, s mondtam hogy nem hiszem el hogy az volt amit suttognak, aztan mondtak hogy pedig elhihetem. na. hatmostmitcsinaljak? :) reszrehajlo vagyok, s kancs.
exL:1 2011.02.19. 10:50:03
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: képzeld magad elé obi-van kenobi feléd kinyújtott kezét ,amint azt suttogja : hidd el :-))
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.02.19. 10:56:12
@exL:1: nem. olyan vagyok en is mint DomiKing neki sem lehet elmagyarazni hogy a cunami az nem epp jo dolog :D:D:D
lothar matyi 2011.02.19. 11:46:40
úgy látszik ez egy lélektani dolog a PO.
Ugyan mi esélyünk lenne egy negyeddöntőn a
KAC, a Bécs vagy az RBS ellen. Reális továbbjutási esélyünk csak a két szlovén csapat és a Zágráb ellen lenne, de ugye ehhez a liga első négybe kellene végeznünk.
Maximum még egy hétig játszanánk, aztán irány az OB-1.
Kellene egy minőségi légiós sor, amely átlag 2-gólt hoz meccsenként. Lenne a második a Sofi-ladányi-Vass, és a harmadik a Palkovicsék. A negyedik sor tartaná az eredményt. Ezzel simán a hatban lennénk, de hát ez csak PÉNZ kérdése.
Ugyan mi esélyünk lenne egy negyeddöntőn a
KAC, a Bécs vagy az RBS ellen. Reális továbbjutási esélyünk csak a két szlovén csapat és a Zágráb ellen lenne, de ugye ehhez a liga első négybe kellene végeznünk.
Maximum még egy hétig játszanánk, aztán irány az OB-1.
Kellene egy minőségi légiós sor, amely átlag 2-gólt hoz meccsenként. Lenne a második a Sofi-ladányi-Vass, és a harmadik a Palkovicsék. A negyedik sor tartaná az eredményt. Ezzel simán a hatban lennénk, de hát ez csak PÉNZ kérdése.
lothar matyi 2011.02.19. 11:49:30
Ja, és edzőnek Lothar Matthaust :DDD
M.Messier 2011.02.19. 11:53:17
@Rock me Amadeus: Sok mindentől függhet.
Általánosságban szerintem jobb ha egy játékos versenyez és nem több mint egy hónapig csak pihen és edzeget. Az is tény hogy a válogatott húzóembereire sokkal több teher hárult mint amennyi optimális lenne. Reálisan nézve ha össze is jött volna a playoff, az akkoris még plussz bő egy hetet jelentett volna, azért azt nehéz elképzelni, hogy a Klagenfurtot vagy a Salzburgot elküldjük nyaralni.
Meg az sem mindegy hogy Spanyolország vagy Kanada ellen kell felkészülni. A bajnoki döntő éppen arra lesz jó hogy a húzóemberek játékban maradjanak és néhány nap lazítás után megkezdhessék a vb felkészülést.
Általánosságban szerintem jobb ha egy játékos versenyez és nem több mint egy hónapig csak pihen és edzeget. Az is tény hogy a válogatott húzóembereire sokkal több teher hárult mint amennyi optimális lenne. Reálisan nézve ha össze is jött volna a playoff, az akkoris még plussz bő egy hetet jelentett volna, azért azt nehéz elképzelni, hogy a Klagenfurtot vagy a Salzburgot elküldjük nyaralni.
Meg az sem mindegy hogy Spanyolország vagy Kanada ellen kell felkészülni. A bajnoki döntő éppen arra lesz jó hogy a húzóemberek játékban maradjanak és néhány nap lazítás után megkezdhessék a vb felkészülést.
M.Messier 2011.02.19. 12:03:07
@lothar matyi: Mi a bánat motiválhat egy jégkorongozót lejátszani egy 54 mérkőzéses alapszakaszt ha nem a PO-ba kerülés. Nekünk sem mindegy, tapasztalhattuk már szerencsére milyen egy rájátszás mérkőzést végigszurkolni.
De a lényeg, egészen más pozicíóban ülsz le egy szponzorral tárgyalni ha a csapatod részese volt a rájátszásnak mintha ligautolsóként végzett.
De a lényeg, egészen más pozicíóban ülsz le egy szponzorral tárgyalni ha a csapatod részese volt a rájátszásnak mintha ligautolsóként végzett.
Jégkorong 2011.02.19. 12:05:31
@lothar matyi: nem csak pénz kérdése - ez az előfeltétele -, sokkal több annál.
Jégkorong 2011.02.19. 12:07:16
@M.Messier: "Mi a bánat motiválhat egy jégkorongozót lejátszani egy 54 mérkőzéses alapszakaszt ha nem a PO-ba kerülés." - az alapszakaszban a győzelmek, a rájátszásban úgy szintén.
budaijegesmedve 2011.02.19. 12:50:32
Messiernek van igaza, a PO egy új bajnokság (inkább kupa), aki oda nem jut be akár egy körre is, annak az önbecsülése annyi lesz, mint a selejtnek...Ráadásul az EBEL-ben ehhez nem is kell aránytalanul nagyot virítani.A szponzor, ha valódi, és nem (csak)haver, bizonyítványként ezt fogja nézni.Ettől függhet a média megjelenés is. Borzasztó szinte végig azt olvasni "Jégkorong:újra kikapott a sereghajtó Fehérvár" Jogos a félelem, hogy jövőre nem lesz még ennyi pénz sem. Az államot megfejni Fehérváron, ha még lehet egyáltalán, már nem az Alba Volán jogosult elsősorban!
Primeau kérdéshez meg annyit, Weinstockot nehéz alulmúlni, mert amikor elküldték, éppen utolsók lettünk, egy pontnyira a PO helytől.De most hogyan is állunk? Pedig utánna kaptunk egy új Johannsont és egy közel régi Mihályt!Szóval sem az eredmények, sem a sokszor gyengus otthoni játék engem annyira nem győzött meg.Lehet, hogy kíváló edzéseket tart, de ez aztán a szponzorokat biztos nem érdekli...
Primeau kérdéshez meg annyit, Weinstockot nehéz alulmúlni, mert amikor elküldték, éppen utolsók lettünk, egy pontnyira a PO helytől.De most hogyan is állunk? Pedig utánna kaptunk egy új Johannsont és egy közel régi Mihályt!Szóval sem az eredmények, sem a sokszor gyengus otthoni játék engem annyira nem győzött meg.Lehet, hogy kíváló edzéseket tart, de ez aztán a szponzorokat biztos nem érdekli...
Devo209 2011.02.19. 15:07:00
@budaijegesmedve: Az alapozást viszont Ulf csinálta végig, és nem túl magas szinten. Ezt lehetetlen szezon közben pótolni. Kevin hozott anyagból dolgozott. Kapjon egy teljes szezont és utána meg lehet ítélni a képességeit. Szerintem egyébként fényévekkel jobb edző mint Weinstock. A svéd egyértelműen hibás választás volt.
rihiranta&rantasila 2011.02.19. 16:06:41
Küzdés volt az utolsó töltényig(nagy gratula).Én nem ismerem a belső viszonyokat a csapatnál.Kívül állóként, úgy látom,hogy anyagi okai vannak komolyabb külföldi játékosok idehozatalának.A fiatalok között pedig én nem nagyon látok EBEL szintűt.De kiemelkedő képességűt az egész magyar mezőnyben sem.Ugye nem kell sorolnom a szlovéneknél az ordítóan tehetséges 20 éveseket? A félelmem,hogy O.G. bejelenti,hogy az AV19 nem indul a következő szezonban, és ez nagyon nagy veszteség Miskolctól Székesfehérvárig.Drukkoljunk bár különböző csapatoknak a Volán értü(n)k is harcol.
mannisenmaki_ 2011.02.19. 18:09:38
@rihiranta&rantasila: "O.G. bejelenti,hogy az AV19 nem indul a következő szezonban"
én meg pont ezt írtam vmikor nyáron az exblogon. Ha meglennének a kommentek, belinkelném. Ennek az EBELnek én nem sok értelmét látom így. A farm mellé maradjon néhány öreg és nem fiatal (nem a 11, 4, 32, 42) akikből itt lett jékorongozó, plusz 3-4 légiós és mehetünk élesben a magyar bajnoki címért megint, mint a 90-es években.
Lehet kövezni:)
én meg pont ezt írtam vmikor nyáron az exblogon. Ha meglennének a kommentek, belinkelném. Ennek az EBELnek én nem sok értelmét látom így. A farm mellé maradjon néhány öreg és nem fiatal (nem a 11, 4, 32, 42) akikből itt lett jékorongozó, plusz 3-4 légiós és mehetünk élesben a magyar bajnoki címért megint, mint a 90-es években.
Lehet kövezni:)
Vincenzo90 2011.02.19. 18:34:06
Áh, a Volán ha nem tartja fönn a színvonalat, ami a ligát illeti, akkor tönkremegy. Menekülni csak előre lehet, de én nem hiszem, hogy menekülni kéne. A csapat népszerű, és egyre népszerűbb, épeszű szponzor a potenciált látja abban, hogy még a gyenge csapattal is el lehet adni bármit. Rosszabb nem lehet a helyzet, viszont még jobb könnyen...
lothar matyi 2011.02.19. 18:44:10
@mannisenmaki_: Én meg űgy gondolom, hogy innen (ha továbbra is az "A" csoportban gondolkodunk) a fejlődés még egy EBEL-csapat lenne. Vagy esetleg egy szlovák extraligás. Azért az más, ahogy a szlovének összerakják a válogatottat két EBEL-es csapatból. Ha vissza tudnánk hozni a légiósokat Kógler, Szuper, Vass stb. simán meg lehetne egy másik EBEL-csapat. Szerintem nem elörelépés ha valaki az EBEL helyett a svéd másodosztályban, vagy a CHL-ben játszik. állítólag a jégkorong kiemelt sportág lett, mellette nagyon népszerű is, úgyhogy várjuk a LÉT!! Inkább erre költsünk, ne a focira.
lothar matyi 2011.02.19. 18:45:54
Még valami a kétkedőknek: Az, hogy a MOL-liga mire elég, nézzük meg hol tart a román válogatott..
Vincenzo90 2011.02.19. 18:49:14
@lothar matyi: Azért az nem mutatja egy az egyben egy liga színvonalát, de senki nem mondta, hogy a MOL liga EBEL. Vannak színvonalas meccsek, de nincs az a folyamatos pörgés, egész meccses terhelés-teljesítménykényszer... Nincs ebből adódóan annyi technikás megoldás sem. De nem gyenge a MOL liga egyáltalán ettől.
foma 2011.02.19. 18:50:28
@lothar matyi: "Kógler,Vass"...Maradjál már légyszíves...Úgy érzem itt Te vagy egyedül kétkedő.Vagy nem is tudom mi vagy.Ilyen hibákkal leírni neveket.:(
DominiKing 2011.02.19. 18:55:56
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Pedig DominiKing ezt már elmagyarázta neked! (Szerintem még nagyon is szellemesre sikeredett).
Abban viszont igazad van, hogy az idei "cunami" az nem volt épp jó dolog. :-)
Abban viszont igazad van, hogy az idei "cunami" az nem volt épp jó dolog. :-)
lothar matyi 2011.02.19. 18:56:05
@foma: Mobilról írok, de azért fl lehet ismerni :)
foma 2011.02.19. 19:16:29
@lothar matyi: Tőlem az Antarktiszról is írhatsz.Két hozzászólásodban is Vass nevű játékosról írsz.Ők VAS nevet viselnek.Kóg(l)erral csak megerősítettél.Utóbbit nem tudod "félreütéssel" magyarázni.
Theutus 2011.02.19. 19:21:26
@lothar matyi: mobilon nehezebb véletlenül Vas helyett Vass-t írni...
Marci idén szerzett 47 pontot, megtanulhattad volna a nevét helyesen leírni
sebaj
Marci idén szerzett 47 pontot, megtanulhattad volna a nevét helyesen leírni
sebaj
Fedayn 2011.02.20. 07:57:23
@budaijegesmedve: "Az államot megfejni Fehérváron, ha még lehet egyáltalán, már nem az Alba Volán jogosult elsősorban!"
Ezzel mit akartál írni? Ha nem a Volán, akkor ki a t.köm? Ráadásul fejésről szó sincs, legalább is ami a hokit illeti. Lehet állami pénzt tolni a sportba, lásd Zágráb, eddig sajnos mo-n ez a hokira nagyon korlátozott volt. Azt meg mindenki tudja, hogy a fociba pumpálják a rengeteg lóvét, ahonnan nem megy más, csak az erkölcstelen szétlopkodás. Undorító.
Ezzel mit akartál írni? Ha nem a Volán, akkor ki a t.köm? Ráadásul fejésről szó sincs, legalább is ami a hokit illeti. Lehet állami pénzt tolni a sportba, lásd Zágráb, eddig sajnos mo-n ez a hokira nagyon korlátozott volt. Azt meg mindenki tudja, hogy a fociba pumpálják a rengeteg lóvét, ahonnan nem megy más, csak az erkölcstelen szétlopkodás. Undorító.
miki78 2011.02.20. 09:50:19
@exL:1: @M.Messier: @Rock me Amadeus: Az első kérdés nem az, hogy miért Ulf, hanem az, hogy miért kellett elküldeni Tolvanent?
Tavaly szinte az egész blog anyázta a finnt, minden meccs után repülőjegyet vettek volna neki. Hát erről ennyit.... Ő kihozta a maximumot a csapatból! Még Mihályból is! Tavaly az volt a duma, hogy Mihály nem tud a finn miatt jól játszani, na most tud?
A másik kérdés: Ocskay azt nyilatkozta, hogy szezon közben is elküldi, aki nem idevaló.. Kit is küldött el? Ja, Martzet és Tommit! Éljen. Miért nem Kovácsot, Feketét, Holéczyt, Nagyot stb.. Csatár létükre nullák. Összesen lőttek 10 gólt 52 meccsen? EBEL-szint? Nem, ez egy nagy NULLA! És ez nem Ulf hibája és nem is Keviné.
A lényeg a következő szezon:
- maradjon az edző, ha jó a klubnak
- most kell igazolni, nem szeptemberben vagy később. min. 2 jó védőt és 1 center és 1 szélsőt + egy kapust!
- most döntsék el, mi a koncepció
- nyáron kemény edzés legyen, ne lötyögés!
Tavaly szinte az egész blog anyázta a finnt, minden meccs után repülőjegyet vettek volna neki. Hát erről ennyit.... Ő kihozta a maximumot a csapatból! Még Mihályból is! Tavaly az volt a duma, hogy Mihály nem tud a finn miatt jól játszani, na most tud?
A másik kérdés: Ocskay azt nyilatkozta, hogy szezon közben is elküldi, aki nem idevaló.. Kit is küldött el? Ja, Martzet és Tommit! Éljen. Miért nem Kovácsot, Feketét, Holéczyt, Nagyot stb.. Csatár létükre nullák. Összesen lőttek 10 gólt 52 meccsen? EBEL-szint? Nem, ez egy nagy NULLA! És ez nem Ulf hibája és nem is Keviné.
A lényeg a következő szezon:
- maradjon az edző, ha jó a klubnak
- most kell igazolni, nem szeptemberben vagy később. min. 2 jó védőt és 1 center és 1 szélsőt + egy kapust!
- most döntsék el, mi a koncepció
- nyáron kemény edzés legyen, ne lötyögés!
Jégkorong 2011.02.20. 10:09:00
@miki78: az, hogy a tavalyi szezonban a csapat bejutott a PO-ba, nemcsak Tolvanennek, hanem az utolsó helyeken lévő csapatok játékának is köszönhető. Ők tanultak a hibáikből - ki többet, ki kevesebbet -, mi nem.
Mihály a korábbi szezonban, és az ideiben más, és más okok miatt teljesített/teljesít úgy, ahogyan...Igaz, a mostaniban ő sem tett meg mindent annak érdekében, hogy a korábbit megismételje. Hibázott ő is, belátta, és két hónapja kapaszkodik, ahogyan tud. Nem vitatom, ez is kevés.
Ocskay Nagyot, és Hegyit is elküldte, igaz őket a farmhoz. Játékukat látva, igaza volt, a MOL-ban is kevesek, nem húzó emberek, gyenge a teljesítményük.
Tolvanen, Ulf, Kevin - egyformák, náluk jobb kell, ha a PO-ba jutás lesz a cél a következő szezonban. Ez utóbbi megállapítás igaz a játékosokra is.
Ha megüttök is így látom, lehet, hogy rosszul. Örülnék, ha tévednék.
Mihály a korábbi szezonban, és az ideiben más, és más okok miatt teljesített/teljesít úgy, ahogyan...Igaz, a mostaniban ő sem tett meg mindent annak érdekében, hogy a korábbit megismételje. Hibázott ő is, belátta, és két hónapja kapaszkodik, ahogyan tud. Nem vitatom, ez is kevés.
Ocskay Nagyot, és Hegyit is elküldte, igaz őket a farmhoz. Játékukat látva, igaza volt, a MOL-ban is kevesek, nem húzó emberek, gyenge a teljesítményük.
Tolvanen, Ulf, Kevin - egyformák, náluk jobb kell, ha a PO-ba jutás lesz a cél a következő szezonban. Ez utóbbi megállapítás igaz a játékosokra is.
Ha megüttök is így látom, lehet, hogy rosszul. Örülnék, ha tévednék.
miki78 2011.02.20. 10:31:32
@Jégkorong: Hogyne, csak éppen Tolvanennel jó játékkal megnyertük a hazai meccseink 80-90%-át. Idén a felét sem.. Igaz talán idegenben egyel többet hoztunk idén..
Tolvanen egy jó edző edző volt. Kevinnel sincs gond. Ha a KAC-nak jó volt, akkor nekünk nem? Igaz, nekünk Sator se volt jó, a Zagrab 4. lett vele tavaly.
Le kéne szállnunk a magas lóról, hogy nekünk senki nem jó! Ha ennyire okos mindenki a szakmában, akkor hol vannak a magyar szakemberek? Ha mát itt tartunk: Énekest nem kéne végre elküldeni? Hogy van az, hogy ő mindig, minden edző mellett jó? Mire? A meccs végi semmitmondó nyilatkozatokra?
Tolvanen egy jó edző edző volt. Kevinnel sincs gond. Ha a KAC-nak jó volt, akkor nekünk nem? Igaz, nekünk Sator se volt jó, a Zagrab 4. lett vele tavaly.
Le kéne szállnunk a magas lóról, hogy nekünk senki nem jó! Ha ennyire okos mindenki a szakmában, akkor hol vannak a magyar szakemberek? Ha mát itt tartunk: Énekest nem kéne végre elküldeni? Hogy van az, hogy ő mindig, minden edző mellett jó? Mire? A meccs végi semmitmondó nyilatkozatokra?
Jégkorong 2011.02.20. 10:50:11
@miki78: te is tudod, hogy a magyar szakemeberek többsége az utánpótlásban dolgozik. Sator több lehetőséget érdemelt volna, de az élet átírta a forgatókönyvet. Való igaz, nem könnyű megtalálni a megfelelő edzőt, és ennek több oka is van. Lali a folytonosságot képviseli, az egy másik kérdés, hogy hogyan. Remélem este jobb kedved lesz.
miki78 2011.02.20. 11:07:01
@Jégkorong: Nincs az én kedvemmel semmi gond. Én még most is bízom a PO-ban! Ezt minden egyes posztban leírtam eddig is!
De ez még nem kötelez vakságra, Lali folytonossága teljesen lényegtelen. Magyar "szakemberek" meg nincsenek, csak "magyar szakemberek" vannak. Ez azért más kategória.. Ezért nincs egy EBEL szintű edzőnk, és ameddig ez így folytatódik, addig nem is lesz!
Ennek ellenére nekünk senki soha nem jó, mindig az edző a hibás, a játékos, a vezetőség soha! Na, esetleg még a bírók! :)
Olyanokat várunk el az edzőktől, amelyek irreálisak: 30-35 éves "kész" játékosok vannak. Nekik már maguktól is tudni kellene, hogy mit és miért csinál. Mennyit alapoz, hogyan tervezi meg a szezonját. Mi motiválja stb.
A 20-on éves játékosok meg el vannak tévedve, lásd Nagyékat.. Nekik alázattal tele kéne napról napra edzeni! Hogyan van az, hogy más országokban már 16-17 évesen olyan profizmussal, alázattal megáldott játékosok vannak, nálunk meg csak az arc van, de az nagyon?
De ez még nem kötelez vakságra, Lali folytonossága teljesen lényegtelen. Magyar "szakemberek" meg nincsenek, csak "magyar szakemberek" vannak. Ez azért más kategória.. Ezért nincs egy EBEL szintű edzőnk, és ameddig ez így folytatódik, addig nem is lesz!
Ennek ellenére nekünk senki soha nem jó, mindig az edző a hibás, a játékos, a vezetőség soha! Na, esetleg még a bírók! :)
Olyanokat várunk el az edzőktől, amelyek irreálisak: 30-35 éves "kész" játékosok vannak. Nekik már maguktól is tudni kellene, hogy mit és miért csinál. Mennyit alapoz, hogyan tervezi meg a szezonját. Mi motiválja stb.
A 20-on éves játékosok meg el vannak tévedve, lásd Nagyékat.. Nekik alázattal tele kéne napról napra edzeni! Hogyan van az, hogy más országokban már 16-17 évesen olyan profizmussal, alázattal megáldott játékosok vannak, nálunk meg csak az arc van, de az nagyon?
Jégkorong 2011.02.20. 11:18:40
@miki78: ....OFF.
Pierre 2011.02.20. 11:37:22
@miki78: Abban teljesen igazad van, hogy el kellett volna küldeni a Kovácsékat, de nyilván Kovácsot befolyásos (vagy pénzes) apu miatt nem lehet, még csak meccsen belül kivenni a sorokból sem. Még akkor is erőltetik mikor fatális hibákat követ el egymás után.. Artyom ugyanez, bár a szezon második felében nagyobb erőfeszítések látszottak rajta. Fekete-Holéczy duó pedig mint a hullámvasút, meg ugye sérültek is voltak.
@Jégkorong: nekem, nézve 1-2 farm meccset nem tűntek kevésnek Nagy és Hegyi. De a bünti valószínűleg "precedenst" értékű akar lenni.
@Jégkorong: nekem, nézve 1-2 farm meccset nem tűntek kevésnek Nagy és Hegyi. De a bünti valószínűleg "precedenst" értékű akar lenni.
miki78 2011.02.20. 11:57:18
@Jégkorong: szerintem nem OFF így szezon végén, de nem kötelező erről beszélni... jövőre legyen ugyanez!
munkagep 2011.02.20. 12:04:09
@Jégkorong: kinn voltam a Vasas-Volan farm meccsen múlt héten. Hegyi akkor nem játszott, de Nagy Gergő bizony egyértelműen kimagaslott nem csak a Volánból, de az egész mezőnyből. Amikor pályán volt, az a sor állandóan hülyét csinált a Vasasból, köszönhetően Nagy Gergő agilis játékának.
miki78 2011.02.20. 12:14:55
@munkagep: Ez Ok is, de ahhoz, hogy ő igazán jó játékos legyen, sőt meghatározó a Volánban vagy a válogatottban, ahhoz változtatnia kell a mentalitásán, a hozzáállásán. Profivá kell válnia, de nem csak akkor, amikor a szerződést kell aláírni és a pénzt felvenni, hanem a magánéletben is!
Viselkedést, alázatot kell tanulnia. Ha ez nem megy, akkor el fog kallódni. Nincs már sok ideje, ennyi idősen már A csoportos világbajnokok vannak!
Viselkedést, alázatot kell tanulnia. Ha ez nem megy, akkor el fog kallódni. Nincs már sok ideje, ennyi idősen már A csoportos világbajnokok vannak!
advocatusdiaboli 2011.02.20. 12:30:57
Tudom, hogy a "mi lett volna ha" kezdetű mondatoknak nincs túl nagy jelentősége, de ha a legutóbbi 3 egy góllal elbukott meccset (Bécs-Villach-KAC) hoztuk volna, síma PO helyen állnánk... :(
Kíváncsi leszek, hogy P.Pagé nekünk is megteszi-e azt a szívességet, hogy a Tehenek ifi-B csapatát hozza el, vagy ellenünk ismét csak a totális megsemmisítés lehet a cél...
Kíváncsi leszek, hogy P.Pagé nekünk is megteszi-e azt a szívességet, hogy a Tehenek ifi-B csapatát hozza el, vagy ellenünk ismét csak a totális megsemmisítés lehet a cél...
Jégkorong 2011.02.20. 12:44:54
@Pierre: nagyon kevés alkalommal játszottak jól és eredményesen. Tőlük ezért sokkal több kell(ene). El lehet küldeni bárkit a csapatból, csak kérdés, hogy van helyettük olyan, aki(k) játéka meghatározó tud lenni az EBEL szintjén ?
@miki78: eltérő a véleményünk, nem akartam vitát generálni. Most megteszem mégis.
09:50-kor kelt bejegyzésedben nem a megelégedettségednek adtál hangot, ezért montam azt, hogy remélem este jobb kedved lesz. Laliról mindenki tudja, hogy milyen. A folytonosság kapcsán arra gondoltam, hogy amikor különböző okok miatt nincs edző a felnőttnél, legalább van aki a jégen, szárazon, illetve a pad mellett "dolgozzon", álljon ideiglenesen.
Szerintem van(nak) magyar szakemberek, akiknek többsége képes jól ellátni feladatát. Jelen pillanatban egy mégis dolgozik felnőttekkel, és amennyiben lesz lehetősége bizonyíthat. Valahol el kell kezdeni ezt is, úgy mint a csapatépítést.
Nem csak az edző, játékos téved, hanem a vezetőség is. Ocskay nem egy alkalommal ismerte el a nyilvánosság előtt hibáját, felelősségét. Ez utóbbi edzőre, játékosra nézve nagyon ritkán, nehezen olvasható, hallható. Nem csak a játékos kell alapozzon, edzen, készüljön a mérkőzésre, hanem az edző is. Utóbbinak nagyobb a felelőssége, mint a játékosnak. Igen, vannak fiatalok akik el vannak tévedve, de minden tehetségből nem lesz hokis. Akarat, alázat, kitartás - nagyon fontos a sportoló életében a pályán és azon kívül is.
@munkagep: Nagy Vasas elleni játékának eredménye: 0 pont ( 1+1; 2 kapott gólnál bent volt ). Tény, jobban játszott mint Újpest ellen, csak 9 eladott korongja volt, és nem 24 - egy cserében 2 alkalommal a védő harmadban -, mint az Újpest ellen. Pénteken a DAB ellen 5 a 3 ellen, nem hogy helyzetbe nem került(ek, még lövés sem volt. 5-4 ellen pedig a DAB támadott, és nem ő(k).
@miki78: eltérő a véleményünk, nem akartam vitát generálni. Most megteszem mégis.
09:50-kor kelt bejegyzésedben nem a megelégedettségednek adtál hangot, ezért montam azt, hogy remélem este jobb kedved lesz. Laliról mindenki tudja, hogy milyen. A folytonosság kapcsán arra gondoltam, hogy amikor különböző okok miatt nincs edző a felnőttnél, legalább van aki a jégen, szárazon, illetve a pad mellett "dolgozzon", álljon ideiglenesen.
Szerintem van(nak) magyar szakemberek, akiknek többsége képes jól ellátni feladatát. Jelen pillanatban egy mégis dolgozik felnőttekkel, és amennyiben lesz lehetősége bizonyíthat. Valahol el kell kezdeni ezt is, úgy mint a csapatépítést.
Nem csak az edző, játékos téved, hanem a vezetőség is. Ocskay nem egy alkalommal ismerte el a nyilvánosság előtt hibáját, felelősségét. Ez utóbbi edzőre, játékosra nézve nagyon ritkán, nehezen olvasható, hallható. Nem csak a játékos kell alapozzon, edzen, készüljön a mérkőzésre, hanem az edző is. Utóbbinak nagyobb a felelőssége, mint a játékosnak. Igen, vannak fiatalok akik el vannak tévedve, de minden tehetségből nem lesz hokis. Akarat, alázat, kitartás - nagyon fontos a sportoló életében a pályán és azon kívül is.
@munkagep: Nagy Vasas elleni játékának eredménye: 0 pont ( 1+1; 2 kapott gólnál bent volt ). Tény, jobban játszott mint Újpest ellen, csak 9 eladott korongja volt, és nem 24 - egy cserében 2 alkalommal a védő harmadban -, mint az Újpest ellen. Pénteken a DAB ellen 5 a 3 ellen, nem hogy helyzetbe nem került(ek, még lövés sem volt. 5-4 ellen pedig a DAB támadott, és nem ő(k).
TheKaszi 2011.02.20. 13:13:59
@Jégkorong: "az, hogy a tavalyi szezonban a csapat bejutott a PO-ba, nemcsak Tolvanennek, hanem az utolsó helyeken lévő csapatok játékának is köszönhető."
Tavaly az utolsó helyeken lévő csapatok eredménytelensége nélkül is lett volna PO, köszönhetően a hazai jó játékkal hozott eredményeknek, ebben pedig - Mikivel egyetértve - Tolvonásnak igencsak van szerepe.
@miki78: még egy javaslat az általad felsoroltakhoz, ami alátámaszthatja a koncepciót (a játékosokra és a sorokra gondolok): hasonlítsák össze 2 évre visszamenőleg a sorokra vetített jó passok számát egy-egy csere átlagában. (Pl. a jelenlegi 3. sorunk esetében megdöbbentő eredményre jutnának.)
Tavaly az utolsó helyeken lévő csapatok eredménytelensége nélkül is lett volna PO, köszönhetően a hazai jó játékkal hozott eredményeknek, ebben pedig - Mikivel egyetértve - Tolvonásnak igencsak van szerepe.
@miki78: még egy javaslat az általad felsoroltakhoz, ami alátámaszthatja a koncepciót (a játékosokra és a sorokra gondolok): hasonlítsák össze 2 évre visszamenőleg a sorokra vetített jó passok számát egy-egy csere átlagában. (Pl. a jelenlegi 3. sorunk esetében megdöbbentő eredményre jutnának.)
miki78 2011.02.20. 13:45:59
@Jégkorong: Nem értem, miért fél mindenki a vitáktól! Éppen a vitából születhetnek meg a jó megoldások. Eddig mindig mindent a szőnyeg alá söpörtünk. Itt lenne az ideje őszintén beszélni. Tudom, most jön a VB. mindenki homokba dugja a fejét, abban reménykedik, hogy feljutunk és akkor megint 1-2 évig minden rendben lesz. Ez a túlélésre játszás nem szolgálja a sportág jövőjét!
Persze, vannak itthon is "szakemberek", akik magyar szinten jól-rosszul ellátják a feladatukat. De ezek közül hányan voltak kint svédben, finnben, ne adj isten az USA-ban tanulmányozni hosszabb időn keresztül, hogy működik egy csapat? Nem feltétlenül az edzői feladatokról beszélek, hanem az egész klubról. Tudja egyáltalán itt valaki, hogy hogyan néz ki egy klub felépítése, kinek mi a feladata, mikor és mit kell intézni stb. Nálunk minden egyszemélyes, kis túlzással még arról is a klubvezető dönt, hogy milyen mosóporral mosson a Rudi. Ezen kéne változtatni. Átlátható rendnek kellene lennie! Tudom, ez több pénz. De a szövetségnek is lenne feladata együtt a TE-vel. Képzések, külföldi ösztöndíjak stb.
Visszatérve a szakmai részhez: én nem értek hozzá, egyszerű szurkoló vagyok, de láttam már más országok esetében, hogy mi hogy van. Az ember látja a valódi profik életét, nyilatkozatait. Itthon ennek nyoma sincs. A játékosok nevelése is fontos, a mentalitás, a profi életre való felkészülés. Nálunk ilyen nem létezik, ezért is tartunk ott, ahol.... de nem akarunk ezzel semmit kezdeni, mert mindenki a válogatottban bízik, majd ott, majd ott ütök 2 gólt és minden OK lesz, lesz szerződés, stb.. nem vesszük észre, hogy ez kevés, Mo-ról "kész" játékos nem tud eligazolni, még a Volánból sem, jobb ligába, sőt még az EBEL-en belül sem! Ez azért sokatmondó!
Nagy Gergőék is eljátszák a lehetőségeiket. Pedig nekik még sok lenne.. Csak azokban bízunk, abban a néhány tucatnyi fiatalban, akiket a szülők ki tudnak vinni svédbe vagy Kanadába? Itthon nem kéne valamit tenni?
Szóval, akármilyen edző jön ide, lehet az még Bikov is, nem jutunk előre, ha nem lesznek gyökeres változások. A mai rendszer kihozta magából a maximumot, mind a játékosok, mind a szakma. Ezen nem lehet felületi kezeléssel javítani, azaz nem segít egy csodaedző. Ez is csoda, hogy itt tartunk, ilyen háttérrel!
Persze, vannak itthon is "szakemberek", akik magyar szinten jól-rosszul ellátják a feladatukat. De ezek közül hányan voltak kint svédben, finnben, ne adj isten az USA-ban tanulmányozni hosszabb időn keresztül, hogy működik egy csapat? Nem feltétlenül az edzői feladatokról beszélek, hanem az egész klubról. Tudja egyáltalán itt valaki, hogy hogyan néz ki egy klub felépítése, kinek mi a feladata, mikor és mit kell intézni stb. Nálunk minden egyszemélyes, kis túlzással még arról is a klubvezető dönt, hogy milyen mosóporral mosson a Rudi. Ezen kéne változtatni. Átlátható rendnek kellene lennie! Tudom, ez több pénz. De a szövetségnek is lenne feladata együtt a TE-vel. Képzések, külföldi ösztöndíjak stb.
Visszatérve a szakmai részhez: én nem értek hozzá, egyszerű szurkoló vagyok, de láttam már más országok esetében, hogy mi hogy van. Az ember látja a valódi profik életét, nyilatkozatait. Itthon ennek nyoma sincs. A játékosok nevelése is fontos, a mentalitás, a profi életre való felkészülés. Nálunk ilyen nem létezik, ezért is tartunk ott, ahol.... de nem akarunk ezzel semmit kezdeni, mert mindenki a válogatottban bízik, majd ott, majd ott ütök 2 gólt és minden OK lesz, lesz szerződés, stb.. nem vesszük észre, hogy ez kevés, Mo-ról "kész" játékos nem tud eligazolni, még a Volánból sem, jobb ligába, sőt még az EBEL-en belül sem! Ez azért sokatmondó!
Nagy Gergőék is eljátszák a lehetőségeiket. Pedig nekik még sok lenne.. Csak azokban bízunk, abban a néhány tucatnyi fiatalban, akiket a szülők ki tudnak vinni svédbe vagy Kanadába? Itthon nem kéne valamit tenni?
Szóval, akármilyen edző jön ide, lehet az még Bikov is, nem jutunk előre, ha nem lesznek gyökeres változások. A mai rendszer kihozta magából a maximumot, mind a játékosok, mind a szakma. Ezen nem lehet felületi kezeléssel javítani, azaz nem segít egy csodaedző. Ez is csoda, hogy itt tartunk, ilyen háttérrel!
Jégkorong 2011.02.20. 14:30:14
@miki78: Személy szerint nem félek a vitától, csak vannak olyan dolgok, amiket már korábban is „elbeszéltünk”, és mégis a várva várt eredményes „változás” – pályán, és azon kívül - csak részben valósult meg. Ennek mi az oka, azt pontosan nem tudom. Azt sem tudom továbbá, hogy mi miért történik, vagy nem történik. Ez a sajátos helyzetemnek köszönhető, hiszen nem vagyok sem vezető, sem igazgató, sem edző, sem játékos. Az ilyen helyzetekre rálátásom, ráhatásom nincs, a szóbeszédre nem adok. Ötlethiányban nem szenvedek, csak ezek, és az érdemi változások megvalósításához szükséges anyagi forrással, támogatással nem rendelkezem. Aki(k) ez utóbbival rendelkeznek, azok döntenek. Az ő döntéseik helyessége minden szezon végén megállapítható, hiszen az eredmények makacs dolgok, akár a tények.
miki78 2011.02.20. 14:46:32
@Jégkorong: OK, ezt elfogadom. Én is hasonlóan nem rendelkezem sem befolyással, sem pénzzel. Csak legyünk akkor tisztában ezekkel a problémákkal, mielőtt bárkit szidunk vagy dicsérünk, mielőtt bárkit jó vagy rossz jelzővel látunk el, mielőtt bármit remélünk, ne adj isten követelünk.
Ha ezt ilyen simán elfogadjuk, akkor ne panaszkodjunk, hanem örüljünk a 10. helynek minden évben!
Ha ezt ilyen simán elfogadjuk, akkor ne panaszkodjunk, hanem örüljünk a 10. helynek minden évben!
1 drukker 2011.02.20. 15:26:47
A sok hozzászólás sok rész igazságot tartalmaz. Én is csak egy a jégkorongot szerető szurkoló vagyok, kialakult saját véleménnyel. Természetesen a Volánról és az MJSZ-ről is van véleményem. A Volánnál az idei évet alapjában a "vezérkar" rontotta el. Többször említettem én is, hogy nem látni tisztán a kitűzött irány vonalat. (itt nem arra gondolok, hogy a PO-ba kell jutni). Az év közi edző váltás is szerintem erre utalt. Az edző személye és így az általa képviselt játékstílus határozza meg a csapat stílusát. Mindegyik edző a saját játékstílusában biztos hogy eredményes volt. Nekem tetszett a letámadós játék, de ezzel a játékos állománnyal azt nem lehetett megvalósítani. Hiába van egy jó rendszer de nekünk ez nem passzolt. Az az edző ettől még lehet jó és másutt sikeres is. Nekünk olyan edző kellene, aki feltudja mérni a rendelkezésre álló keret képességeit, hiányait és megtudja mondani, hogy hova milyen szintű játékost kell igazolni, vagy ki az aki egyáltalán nem felel meg az ő elvárásainak a kitűzött cél elérésének érdekében. Talán szerencsés lenne akár a jelenlegi edzőt még egy évig foglalkoztatni. Nem kellene elölről kezdeni mindent. Most már megismerte a játékosállományunkat és a hazai bajnokságba beszállva megismeri a magyar játékosokat is. Ha lehet én első sorban magyar hokisokat igazolnék (tudom ez sokaknak nem tetszik) a csapat alapjainak megerősítésére és ehhez keresnék pár Erik szintű vezéregyéniséget. A válogatott előre lépéséhez meg még egy EBEL-es vagy valamilyen hasonló szintű bajnokságban résztvevő még egy csapat kellene. Látom én is hogy emelkedik a nemzeti bajnokságunk szintje, de kevés a kiélezett mérkőzés ami a fejlődés ütemét gátolhatja. A válogatottal szembeni elvárások meg nagyok.
Az ifjú tehetségeknek (név nélkül) csak egy idézet Marko Kiprusoff-tól "a játék öröme mindig nagyon fontos, anélkül nem hoki a hoki, de az megvan a kemény munka mellett is. Ha nem akarsz mindig és egyre többet elérni és dolgozni, akkor nincs esélyed a továbblépésre. Ahhoz, hogy nemzeti válogatottban szerepeljen az ember, hogy profi szerződést kapjon, nem elég csak a meccsnapot komolyan venni. Nem lehet félgőzzel vagy csak minden másnap komolyan venni az edzéseket. Csinálni kell egyfolytában, másképp nincs értelme.". Ez alapján eldönthető, hogy ki alkalmas jó hokisnak és ki lesz az aki örök tehetség marad.
Az ifjú tehetségeknek (név nélkül) csak egy idézet Marko Kiprusoff-tól "a játék öröme mindig nagyon fontos, anélkül nem hoki a hoki, de az megvan a kemény munka mellett is. Ha nem akarsz mindig és egyre többet elérni és dolgozni, akkor nincs esélyed a továbblépésre. Ahhoz, hogy nemzeti válogatottban szerepeljen az ember, hogy profi szerződést kapjon, nem elég csak a meccsnapot komolyan venni. Nem lehet félgőzzel vagy csak minden másnap komolyan venni az edzéseket. Csinálni kell egyfolytában, másképp nincs értelme.". Ez alapján eldönthető, hogy ki alkalmas jó hokisnak és ki lesz az aki örök tehetség marad.
miki78 2011.02.20. 15:49:43
@1 drukker: Hát igen, ezt az idézetet ki kellene ragasztani minden játékos szekrényére!