Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1216) Csíkszereda (1368) DAB (1196) ebel (2407) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2237) FTC (1471) khl (2186) légiósok (1667) Miskolc (1504) nhl (4896) nők (1289) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1052) utánpótlás (1270) UTE (1300) válogatott (2208) vb (2353) videó (2120) Összes címke

A Dab.Docler tönkreverte az UTE-t

2011.02.11. 22:14: leonov

A Dab.Docler tönkreverte az UTE-t 2011.02.11. 21:46 kultúrmisszionárius

83 komment

Címkék: miskolc ute alba volán ob 1 dab.docler ob i ob i.

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr752654961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rock me Amadeus 2011.02.11. 22:25:04

Köszönjük a címet a blog szerkesztőinek! Újpesti győzelmeknél valahogy a szókincsük nem ilyen széleskörű.

leonov 2011.02.11. 22:32:50

Elnézést.
Csak rutinszerűen átemeltem a régi blogból a posztot.
Még egyszer elnézést.

Miskolcifan 2011.02.11. 22:35:13

Meglepően jól védekeztünk ma.Külön kiemelném Budai Rolit,aki hiba nélkül hozta le a meccset.Elől még vannak gondok,de alakulgat a ez.

Xardas 2011.02.11. 22:50:50

Dertonnal mi a helyzet? Pletyka szinten hallottam, hogy elküldte a Miskolc!
Info?

Xardas 2011.02.11. 22:54:18

@centreville: Pedig jó védő volt, csak fejben nem volt egyben. Nagyon nem. Mint Gergely. Ő is jó lenne, ha lenne esze.

Miskolcifan 2011.02.11. 22:54:59

@centreville: Én azt hallottam ma,hogy közös megegyezéssel akar szerződést bontani vele a klub,de Derton nem igazán akar belemenni.

Miskolcifan 2011.02.11. 22:55:48

@Xardas: Waddellnek is csak egy lövése maradt...

Xardas 2011.02.11. 22:58:57

@Miskolcifan: Mondtam én is ezt a mi meccsünkön, hogy Waddellnek is csak egy dobása lehet hátra.

centreville 2011.02.11. 22:59:15

@centreville: A játéktudása alapján tényleg a MOL liga legjobb hátvédje volt,de a sorozatos fegyelmezetlenségeivel a saját csapatát sujtotta.Jövőre olyan hátvédeket kell hozni,akik olyan fegyelmezettek mint Bonar és Bartzen.Dever biztosan meg fogja találni a megfelelő helyetteseket.Mondjuk a magyar játékvezetés színvonala még a Divízió III-ban is kevés lenne.

Xardas 2011.02.11. 23:01:19

Nyilván nincs kedve lemondani a fizetéséről.

centreville 2011.02.11. 23:01:21

@Xardas: Azért játéktudásban Derton magasabban jobb volt mint Gergely!

Xardas 2011.02.11. 23:06:16

@centreville: Nem azt mondom, hogy Gergely jobb. Mindkettő sokkal jobban segíthette volna a csapatát ha fejben is olyan, mint a pályán. Gergely szerintem változni nem fog, mert nála ez évek óta így megy.
Dertont jobb játékosnak tartottam én is.

budapestijeti 2011.02.11. 23:11:46

Gratula a győzőknek! Mondjuk kötelező volt! :D
Én nem tudom, mi borult a Maciknál, ez elkerülhető lett volna (Derton), kis figyelemmel! Kár érte, jó hajtós játékos volt kis hibapontokkal... Mindenki örül aki nem miskolci!

Miskolcifan 2011.02.11. 23:16:14

@budapestijeti: Összetett dolog ez...Eléggé elszaladt vele a ló a jó MOL liga szereplés után.Aztán könnyű provokálni,amit az ellenfelek ki is használtak bőven,illetve a bírók se túlzottan díjazták a stílusát.Kár érte,én is nagyon sajnálom,ha elmegy :(

Theutus 2011.02.11. 23:26:13

@Miskolcifan: pénzügyi gondok vannak és azt szeretnék javítani vagy tényleg ennyire berágtak Dertonra?

budapestijeti 2011.02.11. 23:26:20

@Miskolcifan: Akkor kis pihentetés nem ártott volna, ez edzői felelősség is! Minden meccsen dupláztak, az nem van könnyű...!

Miskolcifan 2011.02.11. 23:29:38

@Theutus: A szurkolói találkozón elhangzottak alapján pénzügyi gondok nincsenek.Ennyire berágtak rá,mert az nem üzlet,hogy felveszi a nem kis fizetését és vagy a büntetőpadon ül vagy el van tiltva...
@budapestijeti: Pont ezt beszéltük mi is a meccsen...Dever sara is ez,végülis az ő "emberei",talán elvárható lenne,hogy jobban hasson rájuk.Bár az is igaz,hogy Derton a fél MOL ligát kihagyta,tehát neki nem kellene túl fáradtnak lenni...

Miskolcifan 2011.02.11. 23:34:41

Érdekes,hogy az eddigi 3-dik sorunk lett az első :D Ez mentális jót tehetett a srácoknak,mert egész jól megy a Szilágyi-Sijka-Kis sor :D Ha a helyzeteiket is belőnék és ponterősebbek lennének akkor Theutus kollega is megnyugodhatna :P :D

moszkvicssluszkulcs 2011.02.11. 23:37:12

@Miskolcifan: nemcsak az első lett, de végig is játszották a meccset. Ez nem soxor volt eddig így...

Theutus 2011.02.11. 23:46:49

@Miskolcifan: ez a jobbik eset
miért is kell megnyugodnom?

Miskolcifan 2011.02.11. 23:47:51

@Theutus: Neked volt a vesszőparipád a kétsorozásunk :)

Miskolcifan 2011.02.11. 23:50:13

@moszkvicssluszkulcs: És ami a legfontosabb szerintem jól is játszottak.Csak a helyzetkihasználásukon kellene javítani...

Theutus 2011.02.12. 00:10:02

@Miskolcifan: tévedsz, Dever vesszőparipája volt, ő játszatta őket, nem én:)

eszel59 2011.02.12. 09:38:40

Jó,hogy a "cseh2"tegnap délelőtt leadta a meccset,így biztosan lehetett tudni,hogy 3:1-re győzünk,de a lelátón megszenvedtünk a kiszenvedett győzelemért.Persze mindez nincsen,ha belőjük a "kettőegyes"helyzeteinket(legalább hat-hét volt...) nem akarunk lövés helyett megint passzolni,hogy szép gólokat szerezzünk, és a négy(5?) kapuvasból csak kettő megy tíz centivel beljebb.Ehelyett rommá lőttük a kapus hasfalát,nem sikerültek az utolsó passzok,pontatlanok voltunk az összjátékban.Ha a kínálkozó lehetőségeg felét cicó nélkül "parasztosan"benyomjuk,akkor a második harmadban megnyugtató négy-őt góllal vezetünk,és nem kap "infarktot"a lelátó népe az egyenlítés után!Végig uraltuk a mérkőzést,a kapura menő lövési statisztika nem is képezi le igazán a fölényünket,mert sokszor durrantottunk mellé,vagy a cifrázás miatt el sem jutottunk a lövésg.
Kógerban nem csalódtam a nyilatkozata alapján,ha csak a játékvezetőt okolja a vereségért,akkor sosem fog felnőni azokba az edzői(emberi)magasságokba,akik helyén és értékén tudnak kezelni egy vereséget!Nem is értem,hogyan lehet egy edző ennyire elrugaszkodott a valóságtól,a pályán látottaktól és a történésektől.Mi inkább számon kérhetnénk a főzebra egy-egy minket sújtó ítéletét -a vonalbírók minősíthetetlen helyezkedéséről nem is beszélve!Mindkét kettős kiállítás jogos volt,a másodikat előírás-szerűen használtuk ki,de csakis erre fogni a vereséget,az csúcs.Szó szerint találtak egy előnyös gólt,ezen kívül alig volt felépített támadásuk.Végül pedig a matematika:mi háromszor annyi gólt szereztünk,mint ők,oszt jó napot! (Bár mindenki tudja,hogy alapvetően visszafogott vagyok,de tegnap le tudtam volna verni az orcáját egy szívlapáttal,amikor ismét előadta a cserepados magánszámait,a mérkőzés végi értékelése pedig bizonyítja,hogy a tisztánlátási a higgadt elemzési-véleményformálási képesség minimumával sem lehet vádolni!!!)
@Theutus:Nincsenek pén(is)zügyi gondok ,Derton emberi tulajdonságaival,hozzáállásával és a csapatnak többször ártó "teljesítményével"van(volt) baj.Kiváló hátvéd-lenne,ha fejben is olyan jó volna,mint játéktudásban.

Jégkorong 2011.02.12. 10:51:02

@eszel59: Gratulálok, megérdemelt győzelem volt a tegnapi is. Jobbak voltatok, kétség nem fér hozzá. ( A zebrákat nem minősítem, de rég láttam egy akción belül két befújt kiállítást, amiből kettőt lőttetek. Nem ezek jogosságát kifogásolom, csak rég láttam ilyet, amikor egy kapú előtti kavardéskor ilyet befújnak. ) Kóger nem hazudtolta meg önmagát, viszont voltak társai - Erdélyi: plexire való ráütés, Szabó dettó, Hegyi ütővel való kardoskodása -. Van nekik mit tanulni az alázat terén is.

Uteapu 2011.02.12. 12:10:17

@Rock me Amadeus: Végső soron mi szerettünk volna főcímet. Megkaptuk.Nem ilyenre gondoltunk, hogy más legyen, még dolgozni kell. Sokat és nem csak a pályán, hanem az "emeleten" leginkább,mert ott a jégen,becsülettel teszik a dolgukat.Egyenlőre erre telik de lesz ez még másként is!

Jégkorong 2011.02.12. 12:25:57

@Uteapu: Döméék dolgoznak, jobb lesz minden. Kitartást !

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.02.12. 12:53:17

Nagy Gergőt száműzték az EBEL keretből?

Uteapu 2011.02.12. 12:54:27

@Jégkorong: Ismerve,-a velünk szembeni, és általam vélt-álláspontodat, kicsit megrágtam az általad írtakat.
Úgy döntöttem, hogy pozitívan értékelem.
Bennem van a sok rossz tapasztalat ellenére is kitartás, csak az emelet néha oly magasan van,hogy kétlem, látszik-e onnan a jégpálya.

vaze 2011.02.12. 12:56:00

tényleg levettétek az eredeti címet? az eredményt ne írjuk át, hogy kevésbé fájjon? :DDDDD

(még mielőtt: nincs mi fájjon, két harmadik jó volt, sőt, hősies, aztán semmi sem ment, ennyi történt, de a tönkrevertén megsértődni a píszíizmus netovábbja)

vaze 2011.02.12. 12:58:32

harmadik = harmadig, of course

AV19!!! 2011.02.12. 12:59:33

@Jégkorong: mi jogon beszélsz alázatról??? ŐSZINTÉN HA TÉGED HÁTBA KÖPNEK VAGY LEKÖPIK A MEZEDET MI A NAGY BÜDÖS LÓF...T CSINÁLNÁL???? Mert ha hagynád magad akkor egy kis beszari senki vagy...

A kettős kiállitás a meccs végén meg no comment... :)

1885* 2011.02.12. 13:01:35

@vaze: De igen az eredményt is kozmetikázni kellene :) egyébként nem én vettem le az eredeti címet, de megfordult a fejemben, nem tetszett kultúrmisszionárius címe, bevallom. :D

Jégkorong 2011.02.12. 13:04:38

@AV19!!!: azona jogon, hogy láttam a meccset. A nevezett játékosok viselkedtek úgy, ahogy, ezért azt kapták, amit. Nem fordítva volt !

vaze 2011.02.12. 13:06:18

@1885*: pedig nem először használják a tönkrevertét... persze az is lehet, hogy én vagyok tajparaszt, érzéketlen állat, meg az is lehet, hogy szolgalelkűen teszem, ha tükörblogot csinálok, de címbe akkor se javítok bele. Sőt, ha saját blogot csinálok, akkor adok csak igazán ilyen címeket, hogy legyen vita, forgalom. Szóval, akárhonnan nézem, ez méretes öngól, bárki is csinálta (nem ez a lényeg), gratulálok hozzá! :D

Uteapu 2011.02.12. 13:09:56

@vaze: Gondolom azért, hogy a Macik ne reklamáljanak, hogy nem lettek megemlítve.:)))
Az alcímben ott van és bármilyen magyarázatot fűzünk hozzá, bármilyen kalligrafikusan írott számmal jelent volna meg, a tucat az tucat.Hogy a fene enné meg! :))

1885* 2011.02.12. 13:13:18

@vaze: á ma mindenki engem b@szogat. Lemondok.

budapestijeti 2011.02.12. 13:16:10

@1885*: Nekem sem tetszett, amikor a Fradit alázták (a la DAB), de mit lehetett tenni? Az volt a valóság! :DDD
Ps. ha már lehet átírni az eredményeket, szóljatok, küldöm a listát...:P

Rock me Amadeus 2011.02.12. 13:17:55

@vaze: Nem a tönkrevertével van a gond, hanem azzal, hogy ezt könnyedén leírják, miközben amikor a Nagy Gergővel + Hegyivel felálló kisvolánt elpicsázták, akkor egy betű nem volt a címben.
Előbbi nem hírértékű, az utóbbi az.

Jégkorong 2011.02.12. 13:19:00

@Uteapu: "nevezetteket" több mint harminc éve ismerem, Dömében hiszek.Ő eddig nekem nem okozott csalódást, bízok benne.

1885* 2011.02.12. 13:21:28

@budapestijeti: pl. azokat a számomra cseppet sem örvendetes vasas elleni eredményeiteket nagyon szívesen átírnám, elhiheted :D

Jégkorong 2011.02.12. 13:22:33

@Rock me Amadeus: nekem a tönkrevertel van gondom. Melyik meccsre gondolsz, amikor azt írod, hogy " a Nagy Gergővel + Hegyivel felálló kisvolánt elpicsázták" ?

Theutus 2011.02.12. 13:24:14

@vaze: ez egy visszatérő probléma, amin már többször és többen moralizáltunk és többek között 1885 is azon a véleményen volt, mint te vagy én
elnézést kérek a hibáért mindenkitől, akinek nem tetszik a dolog
a többit megpróbáljuk házon belül elintézni

Theutus 2011.02.12. 13:25:38

@Uteapu: többen és többször elmondtuk, hogy más által írott anyagnak a címét sem illik megváltoztatni, de úgy látszik, hogy ennek a jelentőségét nem mindenkinek sikerült értelmeznie

Uteapu 2011.02.12. 13:26:37

@1885*: A basztatást is ugyanúgy el kell viselni, mint a dicséretet, hacsak nem előítélet vagy rosszindulat szülte..Ami jár az jár.Ne csináld!Miért és miről akarsz lemondani?

Jégkorong 2011.02.12. 13:30:43

@Theutus: igaz, hogy nem illik a címet megváltoztatni, viszont nem illik ilyen címet sem adni. Lehetne ezt diplomatikusan is.

moszkvicssluszkulcs 2011.02.12. 13:33:13

@AV19!!!: A kettősről tényleg ne beszéljünk, mert teljesen jogos volt mindkét kiállítás.
Nevetséges egy ilyen egyoldalú meccsen a bírókat kapirgálni!

Theutus 2011.02.12. 13:35:57

@Jégkorong: ezt a cikk szerzőjével kellene megbeszélni, nem én írtam a cikket
a szerzője egyébként biztos vagyok benne, hogy nem rossz szándékkal adta ezt a címet, hanem kizárólag a vereség mértékére kívánt utalni
/hidd el, hogy számomra - mint sokak számára - egy rendkívül szimpatikus csapat az idei bajnokságban vitézkedő Ute/
summa summarum reklamálni a cikk szerzőjénél kell

1885* 2011.02.12. 13:36:41

@Uteapu: a lehetőségről, hogy basztassanak.
@Theutus: hát ez volt a kivétel ami erősíti a szabályt :D Mikor elém ugrott a cím, olyan volt mint kés a szívbe.
Biztos front van, mert úgy tűnik nem sikerül ma érthetően fogalmaznom. Bocsánat :(. Én azt hittem vaze érti, az öniróniám.

Jégkorong 2011.02.12. 13:40:02

@Theutus: tudom, hogy nem te írtad. Csupán válasz volt erre: "többen és többször elmondtuk, hogy más által írott anyagnak a címét sem illik megváltoztatni, de úgy látszik, hogy ennek a jelentőségét nem mindenkinek sikerült értelmeznie "

Theutus 2011.02.12. 13:41:32

@1885*: kizárólag azért szólaltam meg, mivel valamiért mostanság többen félreértik azt, amit nem kellene /bár vaze-ról ezt nem feltételezem, de nem csak ő olvassa a blogot:D/
mivel neked címezte a mondandóját gondoltam megemlítem, hogy már foglalkoztunk ezzel a témával, mint problémával és azt hittük, hogy megoldódott /és neked is az volt a véleményed, mint vazenak/

Theutus 2011.02.12. 13:46:34

@Jégkorong: értem én, hogy gőzgép
elgondolkodtam azon, ha egy 12-0-ra végződött meccsről - szereplőktől függetlenül - kellene tudósítanom a nagyérdeműt milyen címet adnék az írásomnak, ami a vesztes fél szurkolói számára nem bosszantó
mert azt mégsem adnám címként, hogy nagy csatában győzött a jobbik csapat
ezzel pusztán arra szeretnék csak utalni, hogy a címben az emberek döntő többsége az alább írtakat kifejező, tömör lényeget próbálja megfogalmazni

1885* 2011.02.12. 13:47:19

@Theutus: persze, hogy az a véleményem, viszont a tönkreverte meg alázós.
Ezt nem mint szerkesztő, hanem mint UTE drukker mondom.

Uteapu 2011.02.12. 13:47:32

Hogy egy cikk címe illendő-e vagy sem, azon lehet polemizálni de felesleges.A DAB, bármennyire is szívszorító számomra, profi csapathoz illően, annyit ütött amennyi belefért.Ez így van rendjén.Ellenkező esetben, mi sem tennénk máshogy. Eljön az idő, amikor ezt már, (remélem) nem lesz lehetősége megtenni.Kivárjuk!

Jégkorong 2011.02.12. 13:50:59

@Theutus: pl.: egyértelmű-megérdemelt-nagyarányú-sima... győzelem; DAB-UTE 12-0..

Uteapu 2011.02.12. 13:52:35

@1885*: Lila tesó, ezt csak négyszemközt Neked írom, hogy nem a címmel van baj,hanemm....

Jégkorong 2011.02.12. 13:56:49

@1885*: én is voltam hasonló cipőben, szar volt az is "sorstársam"....

Theutus 2011.02.12. 13:58:10

@Jégkorong:lehet az igét hirdetni és ragozni

Jégkorong 2011.02.12. 14:02:08

@Uteapu:"Eljön az idő, amikor ezt már, (remélem) nem lesz lehetősége megtenni.Kivárjuk!" - így igaz; és rend lesz az emeleten is, azt is kik kell várni.

Jégkorong 2011.02.12. 14:03:38

@Theutus: én csak tippet adtam neked a saját felvetésedre: "elgondolkodtam azon, ha egy 12-0-ra végződött meccsről - szereplőktől függetlenül - kellene tudósítanom a nagyérdeműt milyen címet adnék az írásomnak, ami a vesztes fél szurkolói számára nem bosszantó..."

Uteapu 2011.02.12. 14:10:32

A szájkarate itt már szinte természetes, az agykarate további fejleményeire igencsak kíváncsi vagyok. Hajrá!:)

Theutus 2011.02.12. 14:10:47

@Jégkorong: bizonyára eltérő a véleményünk arról, hogy mi fejezi ki a legjobban a lényeget
ennél nagyobb problémánk soha ne legyen

vaze 2011.02.12. 14:28:51

1885: értettem én az öniróniát, sőt, szerettem is! :)
rma: a gondolkodás ebben a szezonban sem vált az erősségeddé, maradj inkább viccesfiúnak, akkor kevésbé fáj, ha melléütsz :)
theutus: jobbára
egyetértünk, tisztázzátok házon belül és lapozzunk. egyébként, ha valakinek még mindig nem lenne világos, az ute tegnap kétsorozott, szóval ez a polémia tényleg nem róluk, pláne nem ellenük szól

kultúrmisszionárius 2011.02.12. 21:20:50

Hallottam, hogy vita van, érdekesnek találom. Az új címetek helyesen: Dab.Docler- és miskolci győzelem (egyszer kötőjel, másodszor kisbetű). Elnézést a korrekcióért. Azoktól is elnézést, akiket szakmailag és/vagy emberileg megbántottam. A hozzászólásért is elnézést, csak a legritkábban fog előfordulni. További jó munkát!

budapestijeti 2011.02.13. 02:36:40

@kultúrmisszionárius: Nagy vagy Sándor! :DDD
Még lenne egy CSOMÓ probléma ám... Vágjunk át Gordius felé! :DDDDD
Bocs mindenkitől! :)

eszel59 2011.02.13. 08:26:36

@1885*: Valahol együttérzek Veled,amikor azt írod,hogy egy szó miatt szinte "késdöfésnyi"fájdalmat érzel!Hasonlóan reagáltam,amikor azt olvastam,hogy "söpréssel"abszolválta a továbbjutást a DAB a Macik ellen a MOL Liga döntőbe jutásáért folytatott párharcban.Tudtam,hogy ez a megszokott és bevett kifejezés a hoki világában,amikor az egyik csapat vesztett meccs nélkül a lehető legkevesebb mérkőzéssel lép tovább,csak a szóhasználat azt érzékeltette,mintha oly'nagyon simán lenyomtak volna minket,mint paraszt a poloskát!Nem kétlem,hogy most nagy volt a különbség-és persze a 12:0 tárgyszerűen is bizonyítja-de egy érző lelkű szurkolónak mégis fájó,ha a tönkrevert jelzőt kell olvasnia a kedvenc csapatával kapcsoltban.(Húsvét már nincsen olyan messze, jobb lesz az UTE fanoknak is:jön a feltámadás..!)

eszel59 2011.02.13. 08:36:38

@Jégkorong: @AV19!!!: teljesen jogos volt a kettős,inkább azon kellene elgondolkozni,hogy amikor a spori már jelzi,hogy lesz egy kiállítás,akkor érdemes -e egy másik játékosnak(feleslegesen!)emberkedni,kockáztatva egy dupla hátrányt?Még valami:érdekes,hogy azért exponálódik ki ennyire ez az előnyünk,mert maximálisan kihasználtuk és így -a Farmnak fájóan- meghatározta a végeredményt.A korábbi-szintén jogos-ketős fórunkkal nem foglalkozott senki,mert akkor elbénáztuk a lehetőséget...

Jégkorong 2011.02.13. 09:56:23

@eszel59: nem értelek. Olvasd el ismételten kérlek a fentebbi hozzászólásom zárójeles részét - 10:51:02 -, és értelmezd újra.

Továbbá én nem emlékszem ilyen bírói ítéletre. Lehet azért van ez így, mert ilyen alkalmakkor csak egy játékos szabálytalankodik, a többi nem...)))

Kérdésedre válaszolva: nem érdemes.

Jégkorong 2011.02.13. 10:04:03

@eszel59: "A korábbi-szintén jogos-ketős fórunkkal nem foglalkozott senki,mert akkor elbénáztuk a lehetőséget..." - a szabálytalanságok megítélése két akción belül történt, és nem eggyen belül.

kultúrmisszionárius 2011.02.13. 11:50:02

kemények vagyunk? nem javítjuk ki?

1885* 2011.02.13. 12:26:28

@kultúrmisszionárius: a hozzászólást én személy szerint köszönöm. Nem én írtam ugyan át az eredeti, általad adott címet, de most betettem azt. Kétségtelenül nem esett jól, de erről természetesen nem Te tehetsz, hanem a szomorú tények, hogy 12:0-ra kikaptunk.
"kemények vagyunk? nem javítjuk ki?" ha ez a cím kijavítására vonatkozott, elnézést a késedelemért.
@eszel59: köszönöm.

Jégkorong 2011.02.13. 12:54:16

@1885*: miért nem vagyunk gazdagobbak, hogy szebb legyen a világ ?

1885* 2011.02.13. 12:58:02

@Jégkorong: ez most nem értem mire mondod. Egészen ritkán előfordul, hogy mással is foglalkozom, mint az itteni szerkesztői feladatommal,csak ezt az előbb nem akartam megemlíteni, ezért mégegyszer elnézést kérek mindenkitől, hogy ilyen sokáig váratott magára a javítás.

Jégkorong 2011.02.13. 13:01:38

@1885*: én az idei költségvetésre, és annak következményeire gondoltam.

vaze 2011.02.13. 13:58:09

egyébként felkerólt a meccs összefoglalója...
dabdocler.hu/elmenyzona/videok/?id=333

vaze 2011.02.13. 13:58:45

felkerólt = felkerült

Uteapu 2011.02.13. 15:43:51

@kultúrmisszionárius: Még mindig a címen rágódunk, mégpedig azon, ami fedi a valóságot.A pofont is magyarázhatjuk simogatásként de amikor akkora, hogy (elnézést) a takony menetet vág az ember nyakán, akkor miről beszélünk? Kihevertük, a pirossága is múlik, a cím meg legyen olyan ami ilyenkor kijár. Egyébként is nincs olyan utca, amibe egyszer(?) be ne tévedne az ember és ez mással is előfordulhat.

eszel59 2011.02.13. 16:31:54

@Jégkorong: Igazad van,keveredtek a dolgok,@AV19!!!: "no commentje"kérdőjelezte meg a kiállítások jogosságát!A két bünti egy támadáson belül valóban szokatlan,de nem példátlan.Az első kettős hátrányt eredményező történések tényleg elkülönítetten kezelendők,nem is ebből a aspektusból említettem.Én a "kialakulástól" függetlenül arra céloztam,hogy ha abból ugyanolyan eredményesek vagyunk,mint az ominózus duplafór esetében,akkor egészen más -lehetett volna- a meccs forgatókönyve.
süti beállítások módosítása