Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Dab.Docler–HSC Csíkszereda 2-5

2011.01.20. 21:12: Theutus

Dab.Docler–HSC Csíkszereda 2-5 2011.01.20. 20:59 kultúrmisszionárius / jegkorong.blog.hu

Egy lépéssel közelebb a bajnoki címhez 2011.01.21. 00:02 / nso.hu

Nehéz helyzetben 2011. 01. 20. 20:51 Spigott / dabdocler.hu

HSC-DAB.Docler 3:1 2010.01.20. 22:05 Mike / hschockey.blogspot.com (angol nyelvű cikk)

Újra nyert Újvárosban a HSC 2011.01.20. 22:22 / icehockey.hu

Abszolút megérdemeltük!2011.01.20. / sportclub.ro

157 komment

Címkék: döntő mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr582601143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiriakos 2011.01.20. 21:15:36

Akkor ide is:
hjaj... :(

Azt hiszem ebben a sóhajban minden benne van...

Hajrá DAB!

RiiiL 2011.01.20. 21:19:23

Szerintem a fiúk fejben már az OB középszakaszra koncentrálnak. Én örülök ennek az ezüstéremnek is. Majd legközelebb...

Hajrá DAB!

2011.01.20. 21:25:32

JP még nem nyert semmit, pedig ezzel a kerettel lehetne. Idén nem állt össze a csapat a kezei alatt, jó szárazedzés ide vagy oda, váltani kell!

brainska (törölt) 2011.01.20. 21:27:24

én is ide is :)
szép jó estét mindenkinek határon innen és a Király-hágón túl, ezt a meccset annak ellenére élvezetesebb volt nézni, hogy a vége nagyobb különbségű szeredai győzelem lett. hajtós találkozó volt, az elején azt mondtuk, ha így megyünk végig, négy-öt gól lesz közte, a második harmad viszont maga volt a katasztrófa. a ziccerek értékesítése, hatékony előnyjáték és határozott védőmunka - lehetőleg elsősorban a védők közreműködésével - nélkül nem lehet csúcsra törni, ennyi. ezzel együtt most borítékolom, hogy Csíkszeredában (eredménytől függetlenül) hatalmas meccs lesz szombaton, és bár most minden jel arra mutat, hogy a HSC viszi a trófeát (amihez egyébként majd szívből fogok gratulálni a végén, ha így lesz), azért egy meccset még be kell húzni, és mindig a küszöb átlépése a legnehezebb feladat, mint tudjuk. a Dab mostantól teher nélkül - ergo szebben, vagy legalábbis az itt tapasztalt katasztrofális görcsök nélkül - játszhat; nagy kérdés, ezzel a helyzettel mit tudnak kezdeni a fejben sajnos ismét meglehetősen összezavarnak tűnő játékosok. de vesztettünk már el bajnoki döntőt 3-1ről - épp ideje lenne nyerni is valamit :)
Üdv

RiiiL 2011.01.20. 21:27:28

@Vincenzo90: én bizakodom benne, hogy hozzuk mindkét meccset Csíkszeredában, de ha hazain nem tudunk legalább 1 meccset behúzni, akkor idegenben sem várok sokat.

gogosz 2011.01.20. 21:27:31

@RiiiL: Várjál még azzal az ezüstéremmel. Tavaly is kikaptunk végig otthon a Starstól, temettük is a csapatot, aztán mindig felálltak idegenben. Ez a két meccs a Szeredáé volt, nem kétséges, de nincs még vége. A sorozat négy nyert meccsig tart. Nem egyszerű feltenni az i-re a pontot.

tiriakos 2011.01.20. 21:28:07

@lbsz: Tényleg. Tavaly a magyar kupát nem megnyertük, hanem ajándékba kaptuk...

budapestijeti 2011.01.20. 21:28:37

@Vincenzo90: Hogy úgy van...! :DDD
Lázad? Feküdd ki, de tényleg! :)

RiiiL 2011.01.20. 21:29:32

@gogosz: Nagyon örülnék ha sikerülne nyerni! Csak még mindig a vereség hangulati hatása érződik rajtam, azért vagyok ilyen negatív. Meg amúgyis :)

budapestijeti 2011.01.20. 21:30:24

@Nyuszí O_o: Már idéztelek, hogy kettőt kell nyerni! Nosza... :DDD

Vincenzo90 2011.01.20. 21:32:20

Én csak izgalmas döntőt akarok. Bízom benne, hogy 7 meccsen dől csak majd el a párharc, bárki is nyer. Viszont hogy őszinte legyek a mai DABban az első 10 percben láttam csak potenciált a győzelemre.

Theutus 2011.01.20. 21:42:40

@Vincenzo90: az első harmad teljes egészében a DAB-é volt, leszámítva azt a 20mp-et amikor a gólt kaptuk, a kapura lövési arány 17-7 volt
a második harmad az elsőnek a tükörképe volt
a harmadik harmadban pedig nyert a szerencsésebb csapat
ez sajnos egy ilyen meccs volt

RiiiL 2011.01.20. 21:43:11

Ezt a meccset amúgy adta valamelyik TV? Ha igen akkor valahonnan le lehet majd tölteni (esetleg megnézni) az ismétlést?

TheKaszi 2011.01.20. 21:45:13

Gratula a Csíkszeredának a két szép győzelemért. Hurtaj játéka különösen tetszett, nem lennék meglepve ha ő lenne a liga MVP-je.
Ma is igaz volt, úgy tud játszani egy csapat, ahogy az ellenfél hagyja. A DAB az első 10 percben megnyerhette volna a meccset, utána már nem. Játékosai pedig így messze kerülhetnek a válogatottságtól is, ennyit nem szabad hibázni.
Ennek ellenére azt várom, hogy 7 meccsen dől el a bajnoki cím.

gogosz 2011.01.20. 21:48:35

@TheKaszi: A válogatottal az a baj, hogy ráadásul most a Volán is full gyenge. Nehéz április elé nézünk.

a. Bárd 2011.01.20. 21:48:54

Amelyik csapat annyi előny elpocsékol, mint mi, az ritkán kerüli el a vereséget.

A srácok mentek, akartak, egy pillanatra sem adták fel, de egy döntőben ez már nem elég. Mindenesetre jobb meccs volt, mint a tegnapi. Jól éreztem magam, a HSC-nek pedig gratulálok a megérdemelt győzelmhez.

Vincenzo90 2011.01.20. 21:49:58

@gogosz: A telenor kupa alapján én nem félek, meg a szlovéniai torna alapján. Ha a legerősebb keretünkkel állunk ki, jó lesz. Fekete Dani pl akkortájt a Volánban harmat gyenge volt, a válogatottban meg látványosan, pörgősen, jól játszott...

TheKaszi 2011.01.20. 21:51:41

@gogosz: Ha a Zágráb elleni 3 harmadon keresztüli ritmust tudnánk tartani, még a PO sem lehetetlen, és a válagatott szempontjából is bíztató lenne. Bárcsak javulna már a helyzetkihasználás és a védekezés is.

icsaba 2011.01.20. 21:55:08

@Theutus: azert meg nezd at az elemzesed. Szerintem az elso harmad elso 10 perce teljesen a DAB-e volt (hajra Kozuch!!!), utana meg kiegyenlitett volt a harmad vege. A masodik harmadban tobb tiszta helyzetunk volt.

icsaba 2011.01.20. 21:57:11

@Theutus: ettol fuggetlenul nagyon szoros meccsek voltak!!! A MOL liga meg nincs megnyerve, kemeny hetvege lesz Csikban.

Theutus 2011.01.20. 22:14:52

@TheKaszi: valószínűleg Hurtaj lesz az MVP, bár tavaly is furcsamód választották az MVP-t, szóval még nem lefutott a dolog:P
a hét meccsre most nagy pénzben nem mernék fogadni, bár az első meccs előtt arra tippeltem:(
@icsaba: szerintem ugyanazt mondtam, mint te, összesen 10 percet illetően van vitánk:P
summa summarum az első harmadban mi, a másodikban ti nyerhettétek volna meg a meccset...de akkor nem maradtak volna izgalmak a harmadik harmadra
amúgy gratulálok a HSCnek a két győzelemhez

edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2011.01.20. 22:15:41

Gratula mindkét csapatnak, ez a mai mérföldekkel jobb meccs volt, mint a tegnapi. Nehéz, de nem lehetetlen! Most kicsit hajrá DAB, szeretnék nézni egy 7. döntőt is.... :)))))

solarys 2011.01.20. 22:19:04

A DAB hajtott, küzdött, de a gólszerzés nem nagyon ment, bár a 2. gól nagyon szép támadás volt. Viszont a HSC vhogy nagyon könnyen szerezte a góljait, nem az utolsókra gondolok. Galaniszék görcsösek voltak, akartak, de vmiért nem igazán ment nekik, leszámítva az első 10 percet. Előnyben sokszor még fel állni sem sikerült, a korongot járatni meg végképp problémát okozott, pedig volt dupla előny is. A két hazai meccsből legalább egyet hozni kellett volna, mert így nagyon necces a folytatás.

brainska (törölt) 2011.01.20. 22:19:53

@edudus: ne önzőzz :) de azért köszi :)

munkagep 2011.01.20. 22:45:50

az irammal nem volt baj, de bántóan sok volt az egyéni hiba, főleg a DAB-nál és a másik oldalon meg bántóan sokszor kihagyták az ebből adódó ziccereket.

Most meg fog haragudni minden DAB szurkoló rám, de a Vasas ennél jóval többet mutatott az elődöntőben a HSC ellen.

A HSC-nek meg van egy szuper szlovák sora és ennyi, nélkülük csak szürke középcsapat lenne.

ilyéslaci 2011.01.20. 22:49:53

Basszus,
szétvertük a kölcsön dobot, tök ciki. De legalább nyertünk.
A székely himnuszt pedig előbb kezdték énekelni az újvárosiak mint mi, itt már rendesen székelykedni se lehet.
KÖSZÖNJÜK A GRATULÁCIÓKAT,

HAJRÁ SPORT CLUB, HAJRÁ SZEREDA!

SportClub 2011.01.20. 22:57:54

@munkagep: 1. szerintem nem mutatott semmivel sem többet a Vasas, csak ők egy védekező csapat, így sokkal nehezebb volt nekik gólt ütni.
2.A második hazai meccsen és a main eléggé halványak voltak sajnos a légiósok, Hurtaj ment nagyon, Siki is harcolt, Novakon látszott hogy fáj valamilye, Hruby nagy gólt lőtt, Kozuch is nagyon jó volt. De közel se ment ma úgy az első sor, mint szokott. Persze így is nagyon kellenek. De kérdem én, légiósok nélkül melyik csapat nem lenne gyengébb?

RiiiL 2011.01.20. 23:04:52

@ilyéslaci: nagyon nagy hangotok volt, bár az előző meccsen is! most nekünk is jobban sikerült a szurkolás mint tegnap. szép volt, nagyon szépen játszottatok. A Székely Himnuszt pedig kb. kánonban énekeltük :) kicsit előresiettünk vele.

melyik adó adta ezt a meccset? kamerák voltak dögivel, de egyik adó műsorában sem láttam a meccset beírva...

Theutus 2011.01.20. 23:06:51

@SportClub: minden tiszteletem Novaké, hogy egyáltalán vállalta a játékot, valószínűleg iszonyúan fájhat a térde
de azokban a 30 másodpercekben amikor jégen volt még így is jól játszott
Hurtajnak meg gratulálok az MVP címhez, ha van igazság őt választják meg, hacsak nem lesz idén is vmi Vasas lobbi

Vincenzo90 2011.01.20. 23:07:50

@RiiiL: Sport2. Saját honlapjukon nem is írták, de port.hu-n fenn volt:D

ilyéslaci 2011.01.20. 23:09:22

@RiiiL: Valaki azt mondta, hogy a SPORT 2

Tényleg hangos és igen aktív volt ma az újvárosi szurkolás is, és nem volt az a direkt lenyomós mint a Vasasé szokott lenni.

RiiiL 2011.01.20. 23:09:56

@Vincenzo90: aha az úgy vicces :D köszi, remélem valahonnan be lehet szerezni majd a felvételt

hutyuru 2011.01.20. 23:31:40

Kedves DAB szurkolok,szeretettel meghivunk Csikszeredaba ,hogy egyutt szurkoljuk vegig a ket merkozest,remelem Mi is olyan szepen elenekeljuk a Magyar Himnuszt ,mint TI enekeltetek a Szekely himnuszt,nagyon jo es felemelo erzes volt,koszonjuk!
Udvozlettel es varunk Csikszeredaban!

brainska (törölt) 2011.01.20. 23:50:08

@SportClub: hát a mai teljesítmény alapján azt kell mondjam, a DAB. a kapust leszámítva egyáltalán nem éreztem, hogy húzóemberei lennének vagy legalább tartást adnának a csapatnak. olyan szintű szerep pedig, mint a HSC-nél - vagy pl. a Miskolcnál - fel sem merül. sajnos.

Vincenzo90 2011.01.21. 00:04:07

@Nyuszí O_o: Érdekes, mert én Timot még mindig egyáltalán nem tartom jó kapusnak. Na mindegy, ebben soha senki nem fog egyetérteni velem, de a Fradi ellen bénázott, és azóta sem látom jobbnak, csak jobban működnek a hátvédek előtte.

brainska (törölt) 2011.01.21. 00:14:33

@Vincenzo90: ha a második harmadban négy dugót betolnak Novakék, egy kurva szóts em szólhatunk, Timo tartotta meccsben a csapatot - a PO során amúgy nem először, bár erről a győzelmek fényében hajlamosak voltunk/vagyunk elfelejtkezni.

Vincenzo90 2011.01.21. 00:29:10

@Nyuszí O_o: Mondtam, hogy senki nem fog velem egyetérteni, és nem is kell :) Satosaariért is le lettem fikázva, mégis a csapatvezetés nyilatkozta, hogy nem igazán tett idén hozzá a játékhoz. Én Timot valahogy úgy látom, mint egy 15-16 éves gyerek kapust, annak minden hibájával. Engem arra emlékeztet minden mozdulata. Ezúttal elhiszem nektek, hogy csak én vagyok a hülye, de akkor is így látom, nem tehetek róla.

icelion 2011.01.21. 00:52:43

@Hutyuru: :)
ejj,de mennék....!:( no sebaj,majd máskor.

Zsiraf.Remete 2011.01.21. 01:53:51

A lényeg az hogy mi vezetünk 3-1 re,jobbak vagyunk és jobban akartuk ma is a gyözelmet mind a Dab mindnki oda tette a csontot megnyerjük szombaton a Mol ligát és kész HAJRÁÁÁ SPORTKLUB.MII vagyunk a Csiki fasza gyerekek értünk zörögnek a sörös üvegek mert az egész világ tudja,hogy a SPORTKLUBNÁL nincs JOBB JOBB JOBBBB!!!!!!!!!!!!!!!!

brainska (törölt) 2011.01.21. 02:15:31

@Vincenzo90: értsem ezt úgy, hogy senki vagyok? :)

csatoimi 2011.01.21. 05:08:39

kultúrmisszionárius: a harmadik gólt Hruby ütötte, és nem Hurtaj!

terminatrix 2011.01.21. 06:47:24

Jó meccsek voltak! Azt viszont nem értem, hogy mit akart a blog összefoglalóján a "kiegyenlített második harmad jelenteni", amikor 5 gólt lőhettünk volna...

Pek 2011.01.21. 06:47:26

Szeeeeeereeeedaaaaa!!!!!

Zsiraf.Remete 2011.01.21. 07:23:10

@csatoimi: Igy van.HAJRÁ HSC!!!!!!!!!

Zsiraf.Remete 2011.01.21. 07:27:14

@terminatrix: Nem löttünk mert nem volt szerencsénk kapuvas melé fölé,volt minden mint a bucsuban.:))Ha vezetünk 2-3 golal a második harmadban Dunaujvárosi szurkolok mondták akkor se lehetett volna egy szavuk,na da nembaj mert ugyis a végén számoltuk a pipéket:)) Hajrá Szereda!!!!

Zsiraf.Remete 2011.01.21. 07:39:41

@ilyéslaci: MEGVERTÜK-EEE????HAJRÁÁ SPORTKLUB!!

zele 2011.01.21. 07:45:04

@Zsiraf.Remete: Szép volt székelyek! :))
Mi van a dobbal?

kapusLaci 2011.01.21. 08:00:31

Elöször is gratulálok Csikszeredának!
Nem tudom mi van ezzel a DAB-al,összevissza játszodtak,a védelem átjároház volt,ennyi tehetséges játékossal az ember sokkal jobb játékot várna el tölük!
A vezetöség elgondolkodhatna az edzöváltáson,se Ujvárosba eredmény se a válogatottnál JP részéröl.
Az nagy tévedés hogy ha valaki Kanadábol jön, el is hisszük hogy jo edzö.Igen JP nagyon jo kondicioedze,de én a kispad mellé nem engedném.
Ez a DAB egy jo csapat,csak nincs jol összerakva,nincs taktika,elképzelés nélkül játszanak,ezért pedig az edzö a felelös.

ilyéslaci 2011.01.21. 08:17:03

@zele: Ööö, izé, khm...ezt majd inkább privátban :-(

gogosz 2011.01.21. 08:51:07

@kapusLaci: Azért ez a DAB ott van a döntőben. Véletlenül nem szoktak odajutni. Nyert egy meccset Szeredában, az sem véletlen. Az alapszakaszban minden számottevő ellenfelével szemben jobb volt összevetésben. A PO ilyen. Minden meccs egy új világ. Ha szombaton nyerünk, Franzen sem lesz ilyen magabiztos vasárnap. Mérleget ráérünk akkor vonni, ha valaki eléri a 4 győzelmet.

csatoimi 2011.01.21. 09:02:44

@gogosz: ezt én is így gondolom.

icsaba 2011.01.21. 09:13:09

@csatoimi: legalabb a jatekosok edzettek az emberhatranyt, mi szurkolok pedig elvezhettuk az idegeink muzsikalasat :)
(persze konyu igy utolag itelkezni, te az az emberhatrany konnyen a meccsbe kerulhetett volna)

kapusLaci 2011.01.21. 09:18:53

@gogosz: Mérleget az utobbi meccsröl irtam.
Én személyesen a DAB-tol sokkal jobb hokit vártam,ez a csapat ennél többet tud.
Na itt nem stimmel valami Ujvárosba,ezért kell elgondolkodni.Ezzel nem blamálni akarom a DAB-ot,csak többet várok el tölük.

gogosz 2011.01.21. 09:30:40

@kapusLaci: Nem értünk egyet. A pályán volt egy ellenfél is, aki tegnap jobbnak bizonyult. Szerintem a mi csapatunkban ettől nem sokkal van több. Ha lenne, már rég kihozták volna magukból. Először én is azt hittem, hogy sokkal több van bennük, de már egész szezonban nem lehet másra fogni a gyengélkedést. Ennyit tudunk sajnos. Az ellenfelek meg sokkal jobbak mint tavaly. A pozitívum az, hogy még így sem maradtunk le semmiről. Van esély javítani a döntőben és hátravan még a Kupa és az OB is.

kapusLaci 2011.01.21. 09:40:52

@gogosz: Biztos hogy sokkal több meccset láttál a MOL ligábol mint én,ez azt jelenti hogy jobban tisztába vagy a dolgokkal.De én akkor se hiszem el neked hogy csak ennyit tud ez a csapat.Mi van Galanisszel,kissel vagy Azarival,árnyékuk voltak maguknak az esti meccsen.
Galanisz a legnagyobb igéret volt,a legnagyobb tehetség,a legtechnikásabb a fiatalok közt.Szomoruan tudom nézni hogy megállt egy szinten,mondhatni azt hogy gyengült is.Bizom benne hogy ez csak jobb tud lenni,mert szükség van az Ujvárosi hokira az országnak!!

leonov 2011.01.21. 09:44:11

A látottak alapján olyan furcsa érzés támadt bennem, amit valamelyik kommentben mástól is olvastam.
Valami nem klappol a DAB-nál.
Mintha a taktika kimerült volna abban, hogy a palánk mellett mindenkit azonnal leütközni.Függetlenül attól, hogy van e nála korong vagy nincs.
Nyoma sem volt annak a hatékony játéknak, amit csodálok bennük.Hiányoztak az indirekt lövések, a közelítős-letámadásos emberhátrányos játék.
Persze minden csapat úgy játszik ahogy az ellenfél hagyja, de a Szereda messze nem volt olyan áthatolhatatlan, ami ezt igazolná.Semmivel sem voltak gyorsabbak a Szeredaiak előnyben mint a mi támadóink.Nálunk mégis folyamatosan nyomás alatt tudták tartani az előnyben játszó első két sorunkat.
Mindemellett a második DAB gól csodálatos volt.Ezt kellene játszaniuk, nem az ütközéseket, test és ütőkontaktust keresni mindenütt.
A Szereda pedig hibátlan taktikával nyerte mindkét meccset.Úgy és akkor használta az erőforrásokat ahol és amikor kellett.Vágtató első ötösfogat és komoly iparosmunkát végző "szürke eminenciások"
Persze az első két harmad játékképe alapján mondhatni, hogy kellett azért a szerencse is.De a szerencse általában ahhoz pártol, aki többet tesz érte.

A DAB ha összekapja magát és taktikusabban, sokkal taktikusabban játszik , akkor még nyerhet.Nem igazán formajavulás vagy komolyabb személyes teljesítmény emelkedés kell hozzá, mert az nyilvánvaló, hogy több olyan játékos is van aki, simán nyerő ember.
Köztük az általam nem annyira kedvelt "kétbites" Kiss Á.
De ezzel a taktikával és mentalitással NEM NYERHET!
Máshol lehet a probléma.Régebben, amikor az ÖREG volt az edző nálunk, akkor (általában) (az öltözői hangulat alapján-gondolom)ő már a meccs előtt "tudta" az eredményt.Nagyon ritkán tévedett.

Jó volt látni , hogy a bírónak sok gondja nem volt a játékkal és az ítéletekkel.
Országh nagy PENGE. Ez már nálunk is látszott.Azért kíváncsi lennék egy Fradi meccsre ahol a "Hofmann-Jánosi magyarázó" duó folyamatosan masszírozza.

Vincenzo90 2011.01.21. 09:44:49

@gogosz: Én kuszának, és taktikátlannak láttam a DAB játékát tegnap. Nem akartam mondani, de bennem is felmerült, hogy JP a felelős azért, hogy nincs taktika, összevissza kapkodás van, és zilált játék. Átjátszható a védelem, és nincsenek igazán épkézláb támadások. Tegnap azt nyilatkozta JP, hogy ő nem látta, hogy kedden fáradtan játszott volna a DAB. Akkor viszont simán nem volt taktika, mert az első harmad után a Szereda nagyjából azt csinált, amit akart.

Tegnap elhessegettem a gondolatot, mert úgy szereti mindenki JP-t, hogy az nem lehet ok nélkül való. Azonban lehet, hogy ennyi ideig volt egészséges az "együttélés", és most egy más típusú edzőre van szűksége a csapatnak. kapusLacival egyetértek, szemet szúrt, hogy rendezetlen az egész, egy nagy káosz. Így meg lehet verni a gyenge csapatokat, és szerencsével az erőseket is, de a döntőben ez már kevés.

tiriakos 2011.01.21. 09:49:55

@gogosz: Ezt én is kezdem elhinni, hogy csak ennyire vagyunk képesek. Nálunk a látványos, hiba nélküli jó játék ritka, mint a fehérholló most már.
Szerintem az adott körülmények között a csapat elérte a fizikiai és mentális határait.

Azért várjuk el a jobb teljesítményt, mert láttuk már párszor, hogy mire képesek. Azonban ezek a jó teljesítmények az idei szezonban kirívó esetek voltak (pl.: a Fradi elleni 11-3), és nem az volt a csapat igazi arca, hanem az, amit tegnap és tegnapelőtt mutatott.
Az előző két meccsen hoztuk az átlagos formánkat. Se lefele, se felfele nem lógott ki a teljesítményünk az eddig a szezonban látottakhoz képest.

Sajnos ez van. Keményebben kell fogni a játékosainkat, és elérni azt, hogy mindig csúcsra járjanak. Ha ehhez JP kevés (márpedig úgy tűnik az), akkor változtatni kell, vagy hozni kell mellé egy vaskezű sportpszichológust.

Hát ezt gondolom.

Hajrá DAB!

leonov 2011.01.21. 09:49:57

Matejovval sokkal jobb volt a DAB.
Ezzel a játékosállománnyal ő simán venné az akadályokat.
JP-vel a teljesítmény annyira hullámzó , hogy azzal bármi lehet.
Simán benne van a csapatban , hogy nyer, de az is hogy veszít.
Ez a hullámzó teljesítmény nagyon nagy bizonytalansági tényező.

Szerintem.

gogosz 2011.01.21. 09:53:09

@kapusLaci: Galanisz beteg volt a héten, látszott is a játékán, hogy gyenge volt fizikailag. De pl Ő nagyon elmarad a tavalyi formájától. Persze így is szokott zseniális dolgokat művelni. Nem tudom mi a megoldás, de továbbra se felejtsd el, hogy tegnap volt a pályán egy ellenfél is, aki ennyit engedett meg nekünk játszani. A fejlődés megrekedése, meg szerintem törvényszerű ebben a korban. Itt már ugrásszerűen nem szoktak javulni a játékosok. Nézd meg a Volánnál is hány év után nyújtott Sofron is ilyen játékot mint idén az év elején. ( azóta Ő is elszürkült ). És a többi hol tart? Nagyok az elvárásaink is, hiszen ezek a játékosok mind a huszas éveik legelején járnak. Időarányosan nem állnak rosszul. lesz ez a korosztály még nagyon jó válogatott meglátod.

leonov 2011.01.21. 09:59:56

Nyilván nem ismerem az Újvárosi viszonyokat, de azt hogy keményebben kell fogni a fiukat, azt azért nem hinném.Tehát csak tippelek.Szerintem mennek ők, ahogy bírnak/tudnak.
Konkrétan látszik a DAB játékán , hogy azt teszik amit JP mond nekik.
A kitűnő fizikai állapot elérése után vélhetőleg a mentális erősítés is kéne.
A szezon kezdetekkor mindenki elsápadva olvassa a fizikai lapozásról szóló híreket és kissé félve várja a spártaiharcossá edzett fiukat.

icsaba 2011.01.21. 10:01:35

Jo csapatotok van, bizzatok bennuk!!! A ket csapat nagyon egyenlo szinten van, kerdes az h kinek mikor jonnek ki a lepesek. Mi is gyoztunk nalatok, ti is gyoztetek Csikban. A recept egyszeru: ki uti a harmadikat eloszor az nyeri meg a meccset :)

kapusLaci 2011.01.21. 10:04:10

@gogosz: "lesz ez a korosztály még nagyon jo válogatott"
Én bizok a te szavaidba hogy ez igy lesz!!!

a. Bárd 2011.01.21. 10:12:14

Laikusként már a szezon elején azt lehetett érezni, hogy ez lesz JP utsó éve nálunk, hisz már akkor is nehezen állt kötélnek. Meglátjuk mit hoz a jövő, simán lehet, hogy jobban járunk majd egy másik, hasonlóan felkészült kanadai edzővel.

De azt azért ne felejtsük el, hogy az utóbbi pár év legjobb igazolása Ő volt és óriási érdemei vannak abban, hogy minden sorozatban esélyesként indulunk.

csatoimi 2011.01.21. 10:12:18

@kapusLaci: Magosi a magyar jégkorong legnagyobb tehetsége, Galanisz meg Azari szintén a legjobbak közül vannak, sajnos Kiss Ákosról is ezt kell mondjam! Fognak ők még sokat segíteni a magyar jégkorongnak!

leonov 2011.01.21. 10:15:14

@csatoimi: Teljesen 1et értek. Kiss Á-val is.

gogosz 2011.01.21. 10:17:00

@csatoimi: "sajnos Kiss Ákosról is ezt kell mondjam!"
:)

benö51 2011.01.21. 10:28:45

@csatoimi: Szia erről azért én vitatkoznék veled a látottak alapján. Jók, de a kiemelkedőktől messze vannak. Azért a Tóth A, Hajós, Kis D, sor bármikor pariban van velük.

zele 2011.01.21. 10:29:57

@ilyéslaci: Beszéltem Zsiráffal, sok sör lesz ez nektek. :))

kapusLaci 2011.01.21. 10:30:14

@csatoimi: Elöször is gratulálok a sikerekhez,jo kis csapatot összekovácsoltatok!
Sose cáfoltam meg az általad felsorolt játékosok tehetségét,tudását,akaratát.
Nem bennük találtam a hibát.
Egy jokeretü csapatbol, nemhozzáértö edzö elrontsa azt a jot is ami van.
Ezért irtam azt hogy mi magyarok ha azt haljuk hogy "Kanada"akkor bárki is az, biztos nekünk hokiszakértö.
Na ez nem igy van mindenesetbe!

zele 2011.01.21. 10:33:21

@csatoimi: Ez így van, nagyon jók ezek a fiatalok, mellettük a Vasasból Rajna, Szappanos, Somogyi stb.. A Fradiból Jánosi, Pleszkán és így tovább, szerintem jó lesz az új generáció is.

kerusz 2011.01.21. 10:36:26

@leonov: "Jó volt látni , hogy a bírónak sok gondja nem volt a játékkal és az ítéletekkel.
Országh nagy PENGE. Ez már nálunk is látszott.Azért kíváncsi lennék egy Fradi meccsre ahol a "Hofmann-Jánosi magyarázó" duó folyamatosan masszírozza."

Attól tartok, hogy egészen mást engednek meg maguknak a játékosok a hazai bírók ellen, mint egy külföldi bíró ellen. Ahogy Ország ezt tegnap el is mondta: a játékosok maximálisan a partnerei voltak az általa vezetett mérkőzéseken.

csatoimi 2011.01.21. 10:37:02

@benö51: ezt azért Te is viccnek szántad! :)

kerusz 2011.01.21. 10:38:28

@leonov: Matejov...? Bűn lenne egy szlovák második vonalbeli edzőhöz visszatérni. Az nem előre van, hanem vissza.

tiriakos 2011.01.21. 10:41:30

@a. Bárd: "De azt azért ne felejtsük el, hogy az utóbbi pár év legjobb igazolása Ő volt és óriási érdemei vannak abban, hogy minden sorozatban esélyesként indulunk."

Ezt nagyon adom.
De elértük vele a határainkat.

@leonov: "azt hogy keményebben kell fogni a fiukat, azt azért nem hinném"
Pedig egyértelmű. Nem a fizikai meg a taktikai "megfogásra" értem ezt, hanem a mentálisra. Ezért is írtam, hogy egy vaskezű sportpszichológus kéne mellé.

csatoimi 2011.01.21. 10:41:32

@zele: Rajna a legtehetségesebb kapus, Magosi után meg Somogyi következik, Szappanos is nagyon jó. Popovics is nagyon jó lehetne, csak ő fejben van kicsit lemaradva, azt meg nem tudom, hogy lehet-e pótolni! Van jövő a magyar jégkorongban!

a. Bárd 2011.01.21. 10:44:52

@csatoimi: Nem, sztem nem annak szánta...

Én egyébként eddig azt gondoltam, hogy Bartzen korizik és Ő áll a legstabilabban a lábán a MOL ligában, de ez a három PO meccs, amit élőben láttam a Szeredától meggyőzött, hogy Hurtaj egy zseni!

Elképesztően jól és sokat korizik, célzás nélkül állíthatom, hogy EBEL szinten ;)

leonov 2011.01.21. 10:45:01

@kerusz: Én Matejovot a DAB szervezettségére , mostani szervezetlenségére tekintettel írtam.

1885* 2011.01.21. 10:46:08

@zele: Jánosi mint new generation XD.
Annyira objektíven válogatsz :)

leonov 2011.01.21. 10:47:11

Nekem is Bartzen-Hurtaj vagy ha jobb úgy , akkor Hurtaj-Bartzen.

a. Bárd 2011.01.21. 10:48:58

@csatoimi: Én azért zárójelben már odaírnám Pavuk nevét is, élmény nézni, ahogy játszik. Persze nagyon sokat kell még tennie ahhoz, hogy odaérjen a válogatotthoz

zele 2011.01.21. 10:53:40

@1885*: Ok, igen Jánosi egy kicsit kilóg (27-28 körül lehet?), de azért még jó pár évre segítheti a válogatottat.

csatoimi 2011.01.21. 10:54:45

@a. Bárd: Hurtajt a Volán elleni barátságos meccseken próbáltam ki, akkor már megvolt az öt légiósunk, erősen gondolkoztam rajta, hogy leigazoljam-e, id Ocskay véleményét kértem ki akkor, aki mosolyogva így válaszolt: Imi, ha nem kell nektek, egy ajánlatot én is teszek neki! Meggyőzőtt egyből! :) Neki azért mindent elhiszek, amit a jégkorongról mond, sokat segített nekem, hogy most így áll a szeredai hoki, abban nagy része van neki is.

zele 2011.01.21. 10:59:37

@1885*: Akkor a Fradiból még Dancsfalvi, vagy tőletek Rusznyák. A fehérváriakról nem beszélve.

Vincenzo90 2011.01.21. 11:00:52

@zele: A Dancsfalvi-Galló kettősből még lehet valami. Majd elválik, hogy meddig tudnak fejlődni, de együtt egyre jobbak.

tiriakos 2011.01.21. 11:04:50

@a. Bárd: Nekem is nagyon tetszik Pavuk játéka! Mindig eszembe jut az, amikor Zsocival lövetett egy gólt hátra passz után a Brassó ellen.

2:21-től itt:
www.youtube.com/watch?v=9jHy9aeOL4A&feature=player_embedded
Egyszerűen zseniális a mozdulat!

Azóta még láthattuk Tőle párszor, csak akkor nem lett belőle gól.

1885* 2011.01.21. 11:09:55

@zele: valamint tőlünk Németh Peti, Zalavári, Hajek ...és egyetértek Vincivel, Galló is. Azért mert a tabella alján vagyunk nem nálunk vannak a leggyengébb fiatalok :) nem kell őket lenézni vagy hogy finobban fogalmazzak alulértékelni.
Na nem akarok kötözködni.
Már az is csoda lesz ha Sikorcin vagy Dubek játszhat a VB-n ismerve az évtizedes gyakorlatot. A többi a jövő zenéje. Jánosi meg 30 lesz márciusban.

a. Bárd 2011.01.21. 11:32:20

@csatoimi: A MOL Ligának csak jót tenne, ha meg tudnátok tartani, a Real Playerrel együtt :)
Ilyen légiósokra van szükség...

Gondolom nem lesz egyszerű, ahogy elnéztem a statisztikájukat, nem arról híresek, hogy az utóbbi időben sokat voltak egy helyen.

csatoimi 2011.01.21. 12:07:34

@a. Bárd: Játékos elég van, csak pénz legyen! Pénzért azt hozol, akit akarsz! Ha jövőre is így indul a csapat, hogy HSC, akkor abban ilyen szintű játékosok fognak játszani, ha meg nem, akkor oldják meg azok, akik majd akkor fogják csinálni! Én amit tudtam, megtettem, fordítva ez nem teljesen volt így, de ezt majd szezon végén bővebben! :)

tiriakos 2011.01.21. 12:18:05

Megint csak ezt tudom írni:
hjaj... :(

Csodálkoznék, ha az OBI. középszakaszában még JP állna a kispadunk mögött. :(:(:(

Azon még jobban csodálkoznék, ha a HSC szombaton nem húzná be ellenünk a 4. győzelmet. :(:(:(

Bár nagyon örülnék, ha a csodálkoznom kéne!

Kicsit úgy érzem, hogy szétesett a csapat. :(:(:(

Na. Jó volt egy kicsit kipanaszkodni magam. De most akkor is! Hajrá DAB!!! Nyílt sisakkal irány Csíkszereda! :):):)

Jégkorong 2011.01.21. 12:22:36

Van még három szabad hely a szombat-vasárnapi meccsre...

brainska (törölt) 2011.01.21. 12:28:03

@csatoimi: és most meg fogom védeni Kiss Ákost, az idei szezonban ugyanis, ha figyeltetek, jobbára - mondom jobbára, azaz nem kivétel nélkül - eltűntek a játékából a sokszor kifogásolt és sajnos sokszor tényleg kifogásolt elemek. keveset volt padon pl., és olyan nagy vitát kiváltó megmozdulása sem nagyon akadt, mint amilyen még tavaly is sokszor. igaz, szezon közben nem nagyon ment neki a góllövés, de a végén például már volt meccsdöntő mutatványa. szerintem helyre kerültek a dolgok a fejében - jobbára, nem kivétel nélkül, jobbára -, ami nagy előny. és az okát is sejtem, de azt nem fogom elárulni, szigorúan az intim szféra része.
üdv.
ps: egyébként köszönet, kedves csíki sportbarátok, hogy lelket öntötök belénk, ha belegondolok, már csak e mentális többlet okán is így volt a lehető legjobb, hogy ellenetek döntőzünk - végeredménytől függetlenül :) bár jajj, de örülnék, ha a végén én véshetnék ide pár vigasztaló szót nektek!

brainska (törölt) 2011.01.21. 12:30:30

@zele: hmm...Vasasból Rajna, Somogyi :) hehe. jó, tudom, pro forma valóban "a Vasasból", de akkor is hehe.

brainska (törölt) 2011.01.21. 12:36:29

@kerusz: egyetértünk. JP-nek volt egy nagyon komoly éve (és most hadd szarjam le, hogy akkor még az ellenfelek nem ott jártak, ahol most, bármely magyar csapatsportágban megsüvegelendő lenne olyan, hogy valaki kiemelkedő financiális háttér nélkül produkál egy csaknem veretlen szezont - az, hogy egy meccset buktunk a végén, utólag a sors gonosz tréfája), és azt kell mondjam minden nagyképűség nélkül, hogy Dunaújváros a MOL Liga szintjén újra mintát adott a magyar (és székely) hokinak. ez az év már necceseb, de az edző érdemei akkor is elvitathatatlanok, ha most én is azt gondolom, megérett az idő legalább arra, hogy elgondolkozzunk a váltás lehetőségein. erővel, energiával már bírja a csapat - mindenki ellen a magyar mezőnyben -, most itt az ideje, hogy találjunk egy olyan valakit, aki megtanítja győzni ezeket a srácokat. nehéz ügy. és mondom ezt azzal a meggyőződéssel, hogy az elmúlt 10 év legnagyobb igazolása JP volt a dunaújvárosi hokinak.

brainska (törölt) 2011.01.21. 12:37:10

@csatoimi: ezen én is hömbörögtem a nevetéstől.

csatoimi 2011.01.21. 12:39:26

@Nyuszí O_o: Kiss Ákos ha nem mutogat be a közönségnek itt Csíkban, akkor a "sajnost" elhagytam volna én is, de az a mozdulat akkor igazi észkombájnt sejtetett, így nem tudtam kihagyni én sem. :)

Nektek még semmi nincs veszve, négy győztes meccsig tart a döntő, fel a fejjel! A két csapat teljesen egyforma, kis szerencsével most akár fordítva is lehetne ez a 3-1.

brainska (törölt) 2011.01.21. 12:41:55

@tiriakos: na állj, várj, ember, azért az 58-ig percig még mindenre volt esély, én továbbra is azt mondom, nem a tegnapi meccs volt a csúnya, hanem a szerdai - szóval még a szétesés picit odébb lesz. ami igaz, igaz, fejben kell vagy kellene újrarendezni a sorokat - de már írtam tegnap is, veszítettünk mi már döntőt 3-1-ről, szóval itt az ideje, hogy nyerjünk is :)

brainska (törölt) 2011.01.21. 12:48:32

@csatoimi: na akkor újra, sokadszor. Kiss Ákos akkor nem am bloc a közönségnek mutatott ki tudtommal, hanem annak a pár tökagyúnak, akik végig ócsárolták a mieinket, ráadásul megköpködték a sérülten az öltözőbe támogatott Varga Milánt. természetesen nem azt mondom, hogy mentség, de legalábbis magyarázat a mutogatásra. nekem pl. nagyon tetszett, ahogy tegnap a Csík megtapsolta a dunaújvárosi közönséget, a dunaújvárosi közönség megtapsolta a Csíkot, és - bár ezt aztán már végképp senki nem hozta fel a nagy örömködében meg búslakodásban eddig - Azari Zsoci odakorizott a csíki táborhoz és szintén tapsolt. erről szól ez a játék szerintem, de persze lehet azt is, hogy előveszünk több éves sérelmeket és azokon csámmogunk, csak hát minek, ha most ekkora a barátság :) amúgy tegnap este elsütöttem a csarnokból kifelé jövet azt az ormótlan viccet, hogy jajj, de szomorúak lesznek majd jövő szerdán a most még mögöttem ünneplő csíki legények :) de szerencsére senki sem hallotta közülük :)

csatoimi 2011.01.21. 12:56:24

@Nyuszí O_o: Nekem mindig nagyon tetszett Dunaújvárosban, a közönség nagyon fair play, amíg nem jártam ottan, teljesen más véleményem volt az ottani emberekről. Rengeteg szimpatikus és jóérzésű embert ismertem meg ottan, egyike azon helyeknek, ahová mindig szívesen és jókedvel megyek. Kiss Ákos megbocsájtva! :)

1885* 2011.01.21. 12:58:29

@csatoimi: :) Tudsz valamit a közvetítésről hétvégén?
@Nyuszí O_o: vagy Te?

1885* 2011.01.21. 13:18:38

@csatoimi: köszi, remélem lesz. Siki gólokat akarok látni :D

tiriakos 2011.01.21. 13:18:46

@Nyuszí O_o: Sok mindent elárul, hogy még tegnap este visszamondták a jövőhét végén esedékes magyar kupára indítandó szurkolói buszt, mondván nem lett meg a létszám.
Elfogyott a hit... :(:(:(

Jégkorong 2011.01.21. 13:36:45

@tiriakos: nekem is hasonló érzésem van, hiszen nem akar senki jönni velem már a hétvégi meccsekre sem. Pedig még van három szabad hely a kocsiban... Igaz, lehetséges még az is, hogy már korábban megszervezték a kiutazást.

1885* 2011.01.21. 13:40:08

@tiriakos: azért ez szomorú. :( Nem lenne szabad magára hagyni a csapatot, hogy "csak" ezüst lesz esetleg + még van esély.

PUPÁK JANCSI 2011.01.21. 14:09:41

ÉBRESZTÖ...Miskoc,Vasas örülne ha itt lehettne a döntöbe ti meg temetitek a csapatot???????????????,

leonov 2011.01.21. 14:11:12

Bizony örülnénk.
Ám ha mi örülnénk , akkor lenne aztán nagy szomorúság Újvárosban.

Lazlee 2011.01.21. 14:21:40

@Jégkorong: én esetleg tudnék két embert Dunából...

a. Bárd 2011.01.21. 14:37:45

@tiriakos: jaj már...
Francba a pesszimizmussal! :) :)

Sosem fogy el a hit! Sok újvárosi lesz Miskolcon is az MK döntőn, köztük velem...

Jégkorong 2011.01.21. 14:57:13

@Lazlee: bocs a stílusért, nem így akartam. Üzenj,és megbeszéljük ott...

-Toboz- 2011.01.21. 15:02:42

@Nyuszí O_o: "de szomorúak lesznek majd jövő szerdán a most még mögöttem ünneplő csíki legények"

remélem csak azért, mert akkor az elsö mellé már csak max két idei serleget (romániai bajnoskság s kupa) tud a csapat megnyerni :-)

na de azért szomoruságra messze nincs okotok nektek sem, egy eddigi legjobb MOL-Liga ezüstjét sok más csapat megünnepelné-megünnepelhetné...

teltházas szurkolást holnap, szép, izgalmas játékot, s gyözzön az aki a legjobban megérdemli!

1885* 2011.01.21. 15:06:01

@PUPÁK JANCSI: mi is örülnénk :) bár tény, az ezüstnek mi sem örültünk annyira, tavaly, viszont itt jegyezném meg, hogy ez a lebonyolítás korrektebb mint az egy mérközésen eldőlő cím.

Lazlee 2011.01.21. 15:07:27

@Jégkorong: semmi gond a stílussal, egyébként nem én lennék, de szóltam az érintettnek. ;)

Vincenzo90 2011.01.21. 15:20:53

A kupa mindig dunaújvárosi specialitás volt :D De hol van az még? Még nincs vége a MOL ligának.

-Toboz- 2011.01.21. 15:25:03

összefoglalo a tegnapi meccröl:

hschockey.blogspot.com/2011/01/dab-hsc-25-video-highlights.html

sajnos csak rományul...

-Toboz- 2011.01.21. 15:25:56

mégsem, a második magyarul, elhamarkodtam...

Zsiraf.Remete 2011.01.21. 15:34:26

@zele: Köszönjük.A dobbal minden rendben új bőr van téve rá jobban szol mint új korában,és holnap este a Csíkszeredában fog szólni ha a jó Isten is úgy akarja Hajrá Sportklub!!!

-Toboz- 2011.01.21. 15:34:47

és mégegyszer elhamarkodtam, a magyar az tegnapelötti... :-)

1885* 2011.01.21. 15:37:53

@Zsiraf.Remete: :))))))))))) Siki go for MVP!

zele 2011.01.21. 15:46:49

@Nyuszí O_o: Mivel a Vasasnak (és jogelődjének) 3 éve van felnőtt csapata (9 éve létezik egyáltalán), viszonylag nehéz lenne totál saját nevelésű játékosokat találni a keretben. Viszont azt gondolom, hogy az a Rajna Miklós aki 17 évesen került hozzánk, nálunk lett meghatározó játékos (de mondhatnám többek között ezt Somogyira, Szappanosra vagy Szirányira is), így joggal tartom őt (őket) Vasas játékosnak.
Egyébként én inkább azt vizsgálnám a helyetekben (a nevetgélés helyett), hogy miért nem vagytok képesek, vagy miért nem akarjátok megtartani az értékeiteket.

zele 2011.01.21. 15:52:02

@Zsiraf.Remete: Szívesen. Na akkor keményen holnap. Hujj, hujj, hajrá! :D

brainska (törölt) 2011.01.21. 16:09:22

@csatoimi: örvendek, és még egy nagyot hörpentek, ahogy a költő mondja :)

brainska (törölt) 2011.01.21. 16:11:22

@a. Bárd: én sajna biztos nem, pénteken este évi rendes baráti összetartás itthon, szombaton reggel Mah-jong Országos Bajnokság Pesten...az sem lesz egyszerű :)

edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2011.01.21. 16:13:54

@Zsiraf.Remete: Egy csavart tegyetek bele könyörgöm, mert így csak kínozzátok.... :))))))

brainska (törölt) 2011.01.21. 16:17:41

@-Toboz-: így van, ezért nem értem az itteni pesszimista-temetői hangulatot - még akkor sem, ha tegnap engem is elkeserített a vereség. de már többször mondtam, írtam, az igazi vízválasztó nekem a szerdai meccs volt, ha elment, hát ott ment el a hajó. és még egyszer leírom: úgy érzem, nincs minden veszve, az ajtón be kell menni, és a HSC még csak a küszöbön áll...innen mi tét nélkül, felszabadultan játszhatunk, és ha mindezek után harcos, kemény, küzdelmes meccsen kapunk ki, akkor is felemelt fejjel mondhatjuk, eljutott a csapatunk a döntőig az elmúlt évek messze legkeményebb, legkiegyensúlyozottabb sorozatában. gondoljunk csak bele, nyolc induló együttes közül legalább ötnek volt esélye odaérni az első két hely valamelyikére - sok csapatsportág örülhetne az előre kiosztott címekkel hasonló izgalmaknak.

Jégkorong 2011.01.21. 16:18:40

@Lazlee: még nem jelentkezett senki, és este 6-tól nem leszek "gépközelben" 11-ig...

brainska (törölt) 2011.01.21. 16:27:22

@zele: okés, csak neked elárulom, hogy kínomban nevetgéltem - két olyan játékosról van ugyanis szó, akiket, már csak a személyes, esetenként több szálon futó és több évtizedes kötődés okán is még mindig szomorúan nézek nem dunaújvárosi mezben. ez az egyik. máskülönben Rajna Miki itt lett kész játékos - igaz, a Vasasnál alapember, ami egyrészt elsősorban a Vasas nagy-nagy szerencséje, másfelől a mi nagy-nagy szomorúságunk -, kis Soma viszont se itt, se ott, a RB Salzburg vitte még ifistaként, mint bizonyára te is tudod. ott kapott hatalmas pluszokat, és onnan az a rálátása/kitekintése is egy más hokikultúrára, amit személy szerint ismét csak irigylek tőletek. hogy mást ne mondjak, ő akkor volt a Salzburg utánpótlásnál, amikor már azon a szinten is több edző foglalkozott a játékosokkal (külön kondi, külön taktika, külön támadók, külön védők), ráadásul tudtommal benne volt az RB fórsorába - igen, igen, abba a formációba, amit én évek óta hiányolok a Dab (és a magyar válogatott) játékából.
üdv

icelion 2011.01.21. 16:35:08

én csak remélem,hogy a hsc játékosai nem látják majd az aranytól a meccset,s behúzzuk a szombatit....ha az megvan,már bármi lehet! én bízom a csapatban,remélem kellően tudnak majd a soron következő (!!) meccsre koncentrálni.
Egyébként szerintem a Zsoci-Pavuk-Virág sor jobban működött,lehet,hogy vissza kéne csinálni, de ez csak vélemény.

zele 2011.01.21. 16:40:45

@Nyuszí O_o: Nem akarom tovább húzni, de szerintem egy 16-17 éves kapus még nem kész játékos. Merem állítani, hogy Miki még most sincs teljesen készen, ahhoz még sok rutin kell. A Soma kapcsán írottakkal viszont egyetértek, nagyon jót tett neki a Salzburgnál eltöltött idő, de ne feledd, hogy Magyarországon talán nálunk a legjobbak a körülmények ( www.vasashoki.hu/2010/10/egy-alom-valt-valora-a-jegpalotaban/ ).

ZoltaN 2011.01.21. 16:41:35

@munkagep: Azert vannak hozva es fizetve a legiosok hogy vigyek a csapatot es foleg a fiatalok tanuljanak tolluk[es nem csak ok].Azert ala kell irni hogy a DAB-nal se semmik a Kanadaiak.@Nyuszí O_o: Ebben igazad van,van egy par gyerek ott kozepen de nem B-kozepes de valahogy mindig ott vannak akik a jo Balkan tipusra fojekonyan[kopkodnek]ordibalnak, a jatekos is ember. Orulok hogy az IGAZI SZURKOLOK tisztelik[tiszteltetek] egymast.@csatoimi: Mindig adjunk hejet a megbocsajtasnak!!Meg a Vasas jatekosait is ide sorolnam akik igazan kiakasztottak a kozonseget[nem csak azt a 3-4 emberket ott eleol.
Gyozzon a jobbik.
HAJRA SZEREDA!!!!

brainska (törölt) 2011.01.21. 16:59:11

@zele: ok, akkor Miki kapcsán nálad a pont, 1-1, de hidd el, a dab weblapján a dunaújvárosi álomszerűségekről olvashatnál hasonlókat :)

brainska (törölt) 2011.01.21. 17:05:43

@ZoltaN: figy, én nem tudom, kik ők, merről keveredtek apályára, ismerni sincs szerencsétlenségem őket, de éppen róluk a múltkor valaki azt írta - éppen a csíki táborból való volt amúgy -, hogy tavaly éppen ők bántalmazták az újpesti drukkereket Szeredában, szóval van vaj a fülük mögött rendesen. ezek után azt kell mondjam, a labda e téren csíki oldalon pattog - tegnap a meccs hevében volt egy-két ejnyebejnyénél cifrább szólás itt is, de a kezdés előtt (mondjuk a himnuszoknál) meg a lefújás után szent volt a béke. és amúgy is, már én érzem kellemetlenül magam, annyi vigasztalást kaptunk ma tőletek, meglehet, jövő szerda estére mégis szabaddá teszem magam :)

brainska (törölt) 2011.01.21. 17:06:18

bocs, nem a pályára, a lelátóra, na, miket beszélek már.

zele 2011.01.21. 17:11:34

@Nyuszí O_o: Igen, ezt mi is hallottuk, valamilyen utcai srácok (sajnos a pálinka hatására elfelejtettem :D).

brainska (törölt) 2011.01.21. 17:14:46

@zele: lehet, a Parasztok, ööö, akarom mondani Pásztorok, és einstandosat játszódnak a vörös ingjeikben, de majd jön Boka meg a többiek, igen, igen :) félre a tréfával: ez nem hokipályára való, mint ahogy persze a játékos kimutogatása sem.

Boda kapitány 2011.01.21. 17:51:58

Na, én azért csak elmegyek az Öt Kutyába, ha meg már ott vagyok, megnézem a meccset... aztán vagy maradunk, vagy igen. Négykor indulás. Hajrá mi!

icelion 2011.01.21. 18:07:12

@Boda kapitány: igyál meg pár csíki sört helyettem is,illetve,egy Tibor névre hallgató székelytől elhozhatnád a nekem szánt sálat:)))

Boda kapitány 2011.01.21. 18:11:25

@icelion: Jól van, szolid díjazásért vállalok ilyen bérivást, tehát mások helyetti fogyasztást, de csak ha már a saját magam számára kitűzött csíki sörökkel végeztem. Tibor adhatja a sálat, bár a szokott módon bele fogok szürkülni a tömegbe, nem tudom, észrevesz-e... Egy láda muskátlit tűzök a gomblyukamba, arról talán felismer... :-)

kerusz 2011.01.21. 18:18:11

@zele: Mondjuk a Metodikai Központ nem a Vasasé ha jól sejtem, de kétségtelen tény, hogy az általuk használt csarnokban valósult meg.

zele 2011.01.21. 18:23:41

@kerusz: Ez így van, de azt gondolom, hogy a leghatékonyabban ők tudják használni. :)

icelion 2011.01.21. 18:24:29

@Boda kapitány: pont akartam javasolni,hogy valami megkülönböztetést eszközöljél az ügy érdekében:))

Zsiraf.Remete 2011.01.21. 21:51:05

@edudus: az is van már téve ujszerü álapotban van nagyon profi a cuc:))

Zsiraf.Remete 2011.01.21. 21:52:22

@zele: Köszi most indulunk majd nézzed tuti keményen fogjuk nyomni csak a dob birja ki:)))

zele 2011.01.21. 21:56:43

@Zsiraf.Remete: Reméljük a legjobbat. :D

edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2011.01.22. 00:33:29

@Zsiraf.Remete: Örülök neki! :))) Már csak egy ujjatlan kesztyű kell a kezedre és vérbeli dobos válik belőled! :) Hajrá! :)
süti beállítások módosítása